Nou, jammer weer hoor, had Holinka even een tweet gestuurd en die heeft het volgende te melden:

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Haha, mooi. En die comment op wowhead: "all i can say is HUP! HOLLAND! HUP! if you dont look to close you even see the red white bluetemp00 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 19:22:
Dat is zeker jammer. Ze konden op z'n minst wel trinket tracking toe voegen. Want zelfs multi glads e.d. die meestal zonder- of met zo weinig mogelijk addons spelen, hebben vaak wel een trinket tracker in de vorm van gladius, s-arena etc.
Zo, was vorige week even door m'n achieves aan het bladeren en toen kwam ik er achter dat ik voor de Glory of the Hero meta en Glory of the Cataclysm hero meta nog maar een paar achievements moest halen. Die deze week dus even aangepakt en nu twee leuke draakjes erbij
Ook nog even m'n mage een WK transmog in de vorm van een bijzonder passend hoedje gegeven![]()
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 13-06-2014 19:41 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 6% gewijzigd door soulrider op 14-06-2014 01:05 ]
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
nothing stops this train
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik was een guildie (paar ilvl's boven mij - 572 vs 581) de spawnpoints van de warbringers aan't tonen:[03:50:10] [W From] [Hordedie-Sau]: fuck you
[03:50:13] [W From] [Hordedie-Sau]: fucking silvermoon
[03:50:18] [W From] [Hordedie-Sau]: get out to ur fucking realm
[03:50:48] [W To] [Hordedie-Sau]: hey watch your language ....
[03:51:00] [W From] [Hordedie-Sau]: its not your realm
[03:51:02] [W To] [Hordedie-Sau]: and be faster next time
[03:51:02] [W From] [Hordedie-Sau]: u're coming here
[03:51:15] [W To] [Hordedie-Sau]: yeh .. so what ... that's what xrealm is all about
[03:51:18] [W From] [Hordedie-Sau]: and killing stuff that coul;d be killed by players from suarfang
[03:51:39] [W To] [Hordedie-Sau]: welll be faster next time
[03:51:44] [W From] [Hordedie-Sau]: you know how everybody from saurfang would call you?
[03:51:47] [W From] [Hordedie-Sau]: rare stealer
[03:51:57] [W To] [Hordedie-Sau]: slowwy ...
[03:51:58] [W From] [Hordedie-Sau]: go silvermon. farm it there
[03:52:14] [W To] [Hordedie-Sau]: go whine somewhere else kid
[03:52:20] [W From] [Hordedie-Sau]: fucking son of a bitches
[03:52:53] [W From] [Hordedie-Sau]: you even cant solo it
[03:52:59] [W From] [Hordedie-Sau]: shit players shit ppl
[03:53:09] [W To] [Hordedie-Sau]: just helping a friend find the spots ....
[03:53:21] [W To] [Hordedie-Sau]: you're the shit player here with that language
[03:53:29] [W From] [Hordedie-Sau]: its not your realm
[03:53:30] [W From] [Hordedie-Sau]: ffs
[03:53:51] [W From] [Hordedie-Sau]: this is low pop realm with the only one benefit - you can farm stuff easier than on higher pop
[03:53:56] [W To] [Hordedie-Sau]: welll... again: xrealm ... go whine to blizard for that
[03:53:59] [W From] [Hordedie-Sau]: you just taking this out from me, us
[03:54:08] [W To] [Hordedie-Sau]: and yes this is my realm as well ... 2nd account is sitting here
[03:54:12] [W From] [Hordedie-Sau]: i can whine to u too, cause u're using it
[03:54:26] [W To] [Hordedie-Sau]: go whine to your mommy .... kid
[03:56:32] [W To] [Hordedie-Sau]: and ps: why do you think we're farming here: easiest to farm rares
PSN: Brwmaster
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
FUMES et CARNES
Impressive, eerste keer meteen de titel!Twylight schreef op zondag 15 juni 2014 @ 03:02:
Zonet eens een keer proving grounds gedaanpain in the ass man, als healer, kan eigenlijk alleen maar je goedkoopste heal spammen anders ga je oom. Maargoed, wel wave 34 gehaald en dus "the Proven Healer" title
Had nog wel verder kunnen gaan maar bij wave 30 krijg je de title dus ik stopte met healen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
FUMES et CARNES
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het punt dat je er dan ook vrij weinig meer aan hebt.IntToStr schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:23:
Ben blij dat de drop rate flink verhoogd is en dat je ongeveer 2 a 3x zoveel bosses hebt om ze te krijgen tov de start van mop
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2014 12:26 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
FUMES et CARNES
Iusedto schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:30:
Vraagje : als ik account weer activeer en WoD pre order krijg ik dan meteen een lvl 90 character boost ?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
FUMES et CARNES
Vergeet niet twee proffessions te nemen voordat je boost. Indien je char namelijk +60 is worden die meegeboost naar 600 skilIusedto schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:41:
Hmm, das niet verkeerd. Bedankt.
Heb nog nooit een warlock hoger dan 70 gehad.
Denk dat ik die dan boost en daarnaast een elemental shammy level.
Krijg er weer zin in
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
FUMES et CARNES
Klopt en dat zou zonde zijn van je boostIusedto schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:00:
Anders heb je niets qua professions ?
[ Voor 47% gewijzigd door DarthNeo op 16-06-2014 14:08 ]
FUMES et CARNES
FUMES et CARNES
[ Voor 3% gewijzigd door corset op 16-06-2014 14:58 ]
FUMES et CARNES
klopt niet: je krijgt alsnog je 2 profs geboost naar 600, maar dan krijg je gewoon 2 profs waarvan blizzard vindt dat die horen bij je spec. of soort gear dat je draagtDarthNeo schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:07:
[...]
Klopt en dat zou zonde zijn van je boost
Van het weekend zelf ook maar weer begonnen na een tijdje niet gespeeld te hebben, eerst maar eens mijn Alliance Warrior erbij gepakt en van 54 naar 76 gespeeld (voor Double Agent achievement en om 1 char op max lvl te hebben aan Alliance kant). Zodra dat klaar is zal ik wel weer voornamelijk Horde spelen gezien daar mijn meeste chars zitten.
of zoals Iusedto al vermeld hadProfessions
If the character is at least level 60 before the boost, their primary professions and First Aid will be leveled up to rank 600. Other secondary professions will not be affected. If the character is at least level 60 and doesn't have primary professions, they'll be given class-appropriate professions according to the table on the right.
If the character you choose to boost is not at least level 60, their professions will not be leveled up.
Note: Characters whose professions are leveled up from a Level 90 Character Boost must learn recipes from a profession trainer in-game.
CHARACTER ARMOR CLASS PROFESSIONS GRANTED
Cloth -> Enchanting+Tailoring
Leather/Mail -> Leatherworking+Skinning
Plate -> Blacksmithing+Mining
Maar wat is voor jou belangrijker. Gemakzucht of plezier?Iusedto schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:32:
Ja, je hebt wel heel erg gelijk
Heb voor toenmalige vrienden al mijn chars van horde naar ally getransfered en heb daar nog steeds spijt van.
Liefst speel ik weer wat ik wil, zal alleen wel mijn vanilla chars missen
Aan de andere kant geeft het ook bevrediging om weer lekker zelf iets op te bouwen.
Undead warlock en female orc ele shammy is iets wat ik enorm graag wil inderdaad.
Maar gemakzucht zou zeggen level ze aan ally kant, hehe
FUMES et CARNES
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Dat is ook omdat de Shadowmourne quest lorewise een stuk beter aanvoelde. De cape heeft qua lore bijna niks met de quests te maken. PVP, valor, kleine bosses afmaken. Niks voelt aan alsof het echt ertoe doet, tot je bij de celestial delen komt.Zenety schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:47:
Over die boost van rep met "The black Prince". Ik kan dus gewoon exalted worden terwijl ik bijvoorbeeld bezig ben met de sigils?
Deze expansion bijna niet aan PvE gedaan. Zodra mijn characters full prideful gegeared zijn toch maar eens LFR en de cloak proberen te halen. De shadowmourne questline voelt voor mij wel een stuk leuker / interessanter aan dan deze. Niet dat ik die afgemaakt heb..
Mijn characters:
http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Qv/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Swek/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Zenety/simple
http://eu.battle.net/wow/.../wildhammer/Zenety/simple (nog niet max level)
Dit dus en waar ik mij het meest aan irriteerde toen ik er mee bezig was waren die verrekte BG's die je moest winnenlanerios schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:49:
[...]
Dat is ook omdat de Shadowmourne quest lorewise een stuk beter aanvoelde. De cape heeft qua lore bijna niks met de quests te maken. PVP, valor, kleine bosses afmaken. Niks voelt aan alsof het echt ertoe doet, tot je bij de celestial delen komt.
@hulkie,
wat ik bedoelde met onzinnige grind is de design keuze. Niks ervan voelt legendary aan behalve de 2 solo scenarios. Nergens voelde ik "Yes! ik ben met een legendary bezig"
Gelukkig zijn het er maar 2. Snap niet zo goed waarom heel veel PvE'ers hiermee zitten. Ik speel zelf echt sinds 2008 alleen maar PvP en toch word ik altijd geforceerd om PvE te doen voor de coole wapens en legendary's.Br3wmaster schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:57:
[...]
Dit dus en waar ik mij het meest aan irriteerde toen ik er mee bezig was waren die verrekte BG's die je moest winnen
Ik zat er niet zozeer mee maar het duurde lang voordat ik ze eindelijk gewonnen had. Ik vind PvP best leuk en heb met mijn DK alleen PvP gespeeld. Deze zat dus wel lekker in de PvP gear. De rest van mijn chars niet en als je die BG met die 4 ballen die je kan verzamelen (ben de naam kwijt) en dan in het midden van het speelveld moet staan .. zo'n 18 keer moet doen voor je hem een keer wint word het wel vervelend. Verder niks mis met PvP hoor absoluut nietZenety schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:02:
[...]
Gelukkig zijn het er maar 2. Snap niet zo goed waarom heel veel PvE'ers hiermee zitten. Ik speel zelf echt sinds 2008 alleen maar PvP en toch word ik altijd geforceerd om PvE te doen voor de coole wapens en legendary's.
Natuurlijk zit ik hier totaal niet mee sinds het spel grotendeels mensen zijn die PvE leuker vinden. Maar mij hoor je ook niet klagen. Als raiders dan opeens 2 hele battlegrounds moeten winnen kwam er opeens een enorme ophef op de forums.
FUMES et CARNES
(Temple of Kotmogu)Br3wmaster schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:07:
[...]
Ik zat er niet zozeer mee maar het duurde lang voordat ik ze eindelijk gewonnen had. Ik vind PvP best leuk en heb met mijn DK alleen PvP gespeeld. Deze zat dus wel lekker in de PvP gear. De rest van mijn chars niet en als je die BG met die 4 ballen die je kan verzamelen (ben de naam kwijt) en dan in het midden van het speelveld moet staan .. zo'n 18 keer moet doen voor je hem een keer wint word het wel vervelend. Verder niks mis met PvP hoor absoluut niet
Met gemakzucht bedoel je dat je characters al Alliance zijn? Je kan natuurlijk ook gewoon naar level 60 levelen en hem dan boosten naar 90 met de gratis 600 level proffessions.Iusedto schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:08:
Nu nog kiezen tussen gemakzucht of toch Horde, hehe
[ Voor 13% gewijzigd door Zenety op 17-06-2014 09:27 ]
Die was het jaZenety schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:19:
[...]
(Temple of Kotmogu)
Het is natuurlijk wel vervelend als je dit met je PvE gear moet doen. Ben daarom ook al heel lang voorstander van het idee zoals in Guild Wars 2. Je krijgt een standaard set van PvP gear zodra je joint. Zodat je niet word opgeblazen door mensen die full gear hebben.
Ben zelf ook geen fan van die battleground, maar de reden dat ik het aanhaalde was omdat de eu en us forums er vol mee stonden dat ze geforceerd werden om PvP te doen. Beetje overdreven, maar verwacht ook niet anders van de WoW forums
[...]
Met gemakzucht bedoel je dat je characters al Alliance zijn? Je kan natuurlijk ook gewoon naar level 60 levelen en hem dan boosten naar 90 met de gratis 600 level proffessions.
[ Voor 9% gewijzigd door Br3wmaster op 17-06-2014 09:38 ]
Ach, zo lang het een pvE healer is hebben de pvpers er alleen maar baat bij. Is het een dps, dan is het vaak minder gunstig voor de PvPers. Maargoed, echte pvpers spelen arena en rated BG toch?lanerios schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:35:
Ik vind zelf die PVP quests van de line ook niet erg. Maar ik vind het zo lullig voor de PVP spelers. Zij hebben plezier in het spel, en opeens komen er PVE derps die denken dat ze oh zo geweldig zijn. Ze hadden het wat beter kunnen splitsen imo
Ja, klopt. Pure gemakzucht.Zenety schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:19:
[...]
Met gemakzucht bedoel je dat je characters al Alliance zijn? Je kan natuurlijk ook gewoon naar level 60 levelen en hem dan boosten naar 90 met de gratis 600 level proffessions.
FUMES et CARNES
PvE healers hebben nog steeds geen PvP power en PvP resillience. Dus hun heals zijn toch een stuk zwakker. Wil je arena of rated bg moet je toch in ieder geval een paar pieces PvP parts hebben. Anders ga je toch wel heel erg snel dood. In ieder geval de set bonus op trinkets is mandatory.hulkie schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:39:
[...]
Ach, zo lang het een pvE healer is hebben de pvpers er alleen maar baat bij. Is het een dps, dan is het vaak minder gunstig voor de PvPers. Maargoed, echte pvpers spelen arena en rated BG toch?
Paarse draak?Carthrax schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:39:
Ik was er niet blij mee, ik heb absoluut niets met pvp, heb het ook moeten doen voor de paarse draak en het was voor mij pure ellende.
Voor de tegenstander ben je favoriet kannonenvoer dus dat maakt het voor mij nog minder leuk.
Dat is precies wat ik zeg... De PvE'ers voor de legendary zitten daar dus niet. Dus geen probleem voor de echt pvpers! :-)Zenety schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:46:
[...]
PvE healers hebben nog steeds geen PvP power en PvP resillience. Dus hun heals zijn toch een stuk zwakker. Wil je arena of rated bg moet je toch in ieder geval een paar pieces PvP parts hebben. Anders ga je toch wel heel erg snel dood. In ieder geval de set bonus op trinkets is mandatory.
Het zou al helemaal erg zijn als je 2 rated battlegrounds moest winnen voor je cloakhulkie schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:49:
[...]
Dat is precies wat ik zeg... De PvE'ers voor de legendary zitten daar dus niet. Dus geen probleem voor de echt pvpers! :-)
Reins of the Violet Proto-Drake. Die krijg je als je het onderstaande hebt gehaald.
Aha:Carthrax schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:58:
[...]
Reins of the Violet Proto-Drake. Die krijg je als je het onderstaande hebt gehaald.
http://www.wowhead.com/ac...ong-strange-trip-its-been
Mja gister idd op mijn eigen alt, mijn priest, meegaan met een alt run. Hoewel mijn priest rond de 540 zit is hij niet goed gegeared voor PVE. Wat opviel is dat andere alts vele malen slechter gegeared waren. De druid healer was rond de 525 gegeared dus dat verklaart waarom er zo'n groot verschil was.hulkie schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:47:
Niet onzinnig als de mensen vinden dat ze de cape nodig hebben voor progress...
Wij (een zooi alts en hmr) gingen gister even SoO normal in. Dat was eigenlijk geen groot succes, te veel low geared nubs mee en ik kon niet genoeg healing output genereren om de andere healer te compenseren. Veel wipes dus, maar toch nog tot en met Iron Jugger gecleared. Wat vond jij ervan Hmr?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
1 en 2 hebben de cape niet nodig dus die mensen kunnen op hun gemak de zwaar generfde questline doen, de 3e groep zal extreem klein zijn en zal bovendien eerst nog alle andere slots moeten vullen met hc gear (dat kost meer tijd dan de cloak)lanerios schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:15:
Geweeeldige actie.. vooral voor de mensen die op de valor zitten... /sarcasn
@blouwe, andere opties:
1.) nieuwe spelers
2.) spelers die het rustig aan doen en nu pas denken "hey ik heb alles wat ik wil gedaan behalve de cape"
3.) rerollers omdat het nodig is voor progress?
Die willen de cape ook. zijn geen alts. En ja, het is beter dan vroeger, maar nog steeds is het een totaal onzinnige grind.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Waarom hebben 1 en 2 het niet nodig? Omdat jij dat vind? Nieuwe spelers die gaan raiden, hebben dus totaal geen cape nodig. LogicablouweKip schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:18:
[...]
1 en 2 hebben de cape niet nodig dus die mensen kunnen op hun gemak de zwaar generfde questline doen, de 3e groep zal extreem klein zijn en zal bovendien eerst nog alle andere slots moeten vullen met hc gear (dat kost meer tijd dan de cloak)
Ik had het meeste moeite met het pvp gedeelte, hoewel ik in vorige expansies veel pvp gedaan heb is het tegenwoordig een complete ramp met pve gear, ik denk dat ik wel 20x die temple heb moeten doen...toen maar een premade gemaakt met wat van de pvp-ers in mn guild.
[ Voor 17% gewijzigd door corset op 17-06-2014 12:55 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Dennism op 17-06-2014 13:11 ]
[ Voor 27% gewijzigd door corset op 17-06-2014 13:16 ]
Dat is gewoon selectief groepjes maken.Dennism schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:09:
Ben het wel met blauwe eens, 1 en 2 hebben de cloak niet nodig voor hun speelwijze (betekend niet dat ze hem niet moeten kunnen halen, maar een noodzaak is er niet), t/m SoO normal Garrosh is prima te clearen zonder de cloak, en de eerste paar heroic bosses denk ik ook nog wel wanneer heel de raid skilled is. Voor zover ik weet is alleen Heroic SoO getuned met in het achterhoofd dat iedereen in de raid de cloak heeft.
Groep 1 & 2 heeft dan ook alle tijd om de cloak gewoon te halen terwijl ze normaal het spel spelen, hun LFR/Flex/Normal clears doen e.d, pak er nog wat ToT bij en je hebt de cloak zo (paar weken denk ik na compleet maken van de valor Q).
Maar als iemand de cloak wil halen kan dat toch gewoon. Of ie nu die hard raider X zijn alt of reroll of nieuwe speler Y. Je bent nu zelfs sneller klaar met sommige stappen, zelfs als je nog op/voor de valor stap zit. in het slechtste geval als je nu net je eerste week valor farmen klaar hebt kan je altijd nog de paar uur rep farmen verkorten.lanerios schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:13:
Maar ik heb het niet over nodig.. dat is een groot verschil. Jullie blijven doorhameren op wat nodig is.
Maar wat iemand WIL doen is totaal anders dan wat nodig is.
Is level 25 pet battles nodig? Nee.
Is max professions nodig? Nee.
etc
etc
En ja, SoO is designed met idee X. Maar het feit blijft dat veel guilds, zoniet alle, gewoon de cloak vereisen voor normal progress. Zonder cloak geen pugs, zonder cloak geen guild etc.
Onzin om eerlijk te zijn.lanerios schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:13:
Maar ik heb het niet over nodig.. dat is een groot verschil. Jullie blijven doorhameren op wat nodig is.
Maar wat iemand WIL doen is totaal anders dan wat nodig is.
Is level 25 pet battles nodig? Nee.
Is max professions nodig? Nee.
etc
etc
En ja, SoO is designed met idee X. Maar het feit blijft dat veel guilds, zoniet alle, gewoon de cloak vereisen voor normal progress. Zonder cloak geen pugs, zonder cloak geen guild etc.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sad but true, of een maandje of 2/3 wipen op 1 boss terwijl de 7 ervoor echt te simpel zijnhmr schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:30:
[...]
Onzin om eerlijk te zijn.
Ik heb ook de cloak niet en heb heb full normal SoO ervaring. Kan in veel pugs mee en guild heeft ook gecleared zonder cloaks.
Ik ben het eens met de andere. Het is niet vereist, dus deze nerf is ook niet vereist en je kan het alsnog gewoon halen. En dat jij het een onzinnige grind vindt maakt niet uit. Het is immers een legendary.
Om eerlijk te zijn hoor ik jou al zeuren als je twee weken geen wapen krijgt door middel van een drop. New school WoW player? Ik heb wel eens maanden gewacht op een wapen dat maar niet dropte... Zo is een MMO nou eenmaal, of kan ik beter zeggen - was een MMO.
Ik heb nog nooit een Pug gezien die een 'cloak' eiste. Een cloak voegt hoogstens wat DPS toe en zegt niets over de skills van mensen. Veel mensen met cloak falen alsnog als een idioot ondanks hun Ordos / andere free epics.Shrake schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:41:
Discussie over de cloak kan kort of lang zijn, feit blijft dat het is zoals het nu is en als je Blizzard mag geloven zullen toekomstige Legendaries hetzelfde systeem krijgen.
Dat ze nu de droprate verhogen om het verkrijgen van de cloak makkelijker te maken is iets dat door de spelers zelf veroorzaakt is. Tuurlijk, er zijn nog pugs die je ook zonder cloak meenemen, maar 95% van de pugs eisen nu eenmaal de cloak en om dat tegen te gaan maakt Blizzard hem meer toegankelijk.
Ik vind het persoonlijk een goede ontwikkeling dat Blizzard legendaries beschikbaar maakt voor iedereen die de moeite wil doen hem te halen, ongeacht de tijd die ze in het spel willen steken en niet alleen voor de mensen die toevallig in een positie zitten om een end-game legendary te bemachtigen.
[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 17-06-2014 13:47 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Of je legendary drops moeten delen met nog 5 andere healers omdat MC 40 man wasMektheb schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:30:
[...]
Sad but true, of een maandje of 2/3 wipen op 1 boss terwijl de 7 ervoor echt te simpel zijn
En je iedereen nog 1 voor 1 moest buffen om de paar minuten omdat er nog geen raid buffs waren of let allone groupBr3wmaster schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:50:
[...]
Of je legendary drops moeten delen met nog 5 andere healers omdat MC 40 man wasEn dan nog dat verschrikkelijke DKP systeem, als je een beetje pech had en 2 weken niet mee kon raiden liep je zover achter in DKP dat je de 1e 3/4 drops sowieso geen kans had om op te bieden
Dat drama hebben we ook nog gehad jaMektheb schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:51:
[...]
En je iedereen nog 1 voor 1 moest buffen om de paar minuten omdat er nog geen raid buffs waren of let allone group
[ Voor 20% gewijzigd door junglebeast op 17-06-2014 14:02 ]
Jammer !junglebeast schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:58:
Tja een boel timesinks zijn wel uit het spel gehaald. Meeste MMO's zijn daar nu ook voor ingericht. Queu's, instances, snel gearen etc..
De tijd dat ik op een zaterdag rond een uur of 2 ging raiden, daarna een pauze voor eten, en dan weer rond 7 uur achter de PC ging zitten is wel voorbij.
Tijden veranderen, probleem zit niet in de verandering, maar in de mensen die de verandering niet accepteren.junglebeast schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:58:
Tja een boel timesinks zijn wel uit het spel gehaald. Meeste MMO's zijn daar nu ook voor ingericht. Queu's, instances, snel gearen etc..
De tijd dat ik in EverQuest op een zaterdag rond een uur of 2 ging raiden, daarna een pauze voor eten, en dan weer rond 7 uur achter de PC ging zitten is wel voorbij.
Oh en dan had je nog de quest voor je class epic (zeg maar wow legendary) zoals deze:
http://www.eqclerics.org/index.php?page=epic101
Je kan aanpassen wat je wil, maar het zijn in deze context 2 verschillende zaken. Moeite doen en geïnvesteerde tijd staan namelijk los van elkaar als je de vergelijking tussen pug/casual spelen en hardcore raiden trekt. Skill staat hier ook volkomen los van...hmr schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:46:
[...]
Ik heb nog nooit een Pug gezien die een 'cloak' eiste. Een cloak voegt hoogstens wat DPS toe en zegt niets over de skills van mensen. Veel mensen met cloak falen alsnog als een idioot ondanks hun Ordos / andere free epics.
Overigens is je laatste alinea een contradictio in terminis. Heb het even aangepast.
dan zou ik niet op defias brotherhood, sha'tar, argent dawn kijken. Alle 3 worden aan horde side pugs gemaakt met cloak eis. Dat jij het niet hebt meegemaakt betekend niet dat het onzin is.hmr schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:46:
[...]
Ik heb nog nooit een Pug gezien die een 'cloak' eiste. Een cloak voegt hoogstens wat DPS toe en zegt niets over de skills van mensen. Veel mensen met cloak falen alsnog als een idioot ondanks hun Ordos / andere free epics.
Overigens is je laatste alinea een contradictio in terminis. Heb het even aangepast.
Laten we dan een vergelijking doen. Een goede voetballer die lekker zijn best doet en 2 keer per week traint zal nooit in een prof elftal komen. Hij kan wellicht meedoen met de hoofdklasse voor amateurs, maar meer zit er helaas niet in. Dat is ook niet raar.Shrake schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:07:
[...]
Je kan aanpassen wat je wil, maar het zijn in deze context 2 verschillende zaken. Moeite doen en geïnvesteerde tijd staan namelijk los van elkaar als je de vergelijking tussen pug/casual spelen en hardcore raiden trekt. Skill staat hier ook volkomen los van...
Ik kan 1 dag in de week spelen en de moeite nemen om in die ene dag LFR zoveel mogelijk te clearen om de cloak bij elkaar te sprokkelen of ik kan 5 dagen per week raiden en het op die manier doen. Evenveel moeite op de manier die ik wil spelen, maar met andere tijd geïnvesteerd.
Het ligt er ook maar net aan van welke kant iemand het bekijkt.
Ik heb van Vanilla t/m einde Ulduar hardcore geraid en toen vond ik ook dat hardcore raiders meer "recht" hadden op endgame items etc. Toen ik eenmaal gestopt was en voltijds ging PvP'en en daardoor een stuk minder tijd ingame doorbracht begon ik echter de keerzijde te zien. Niet iedereen kan evenveel tijd investeren in dit spel, maar dat betekent niet dat iemand die meer kan spelen ook daadwerkelijk meer moeite doet.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
je voegt LFR spelers gelijk met afk... sorry, maar daar gaat je gehele argument. Als je alleen door zulk soort dingen je gelijk kan halenhmr schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:12:
[...]
Laten we dan een vergelijking doen. Een goede voetballer die lekker zijn best doet en 2 keer per week traint zal nooit in een prof elftal komen. Hij kan wellicht meedoen met de hoofdklasse voor amateurs, maar meer zit er helaas niet in. Dat is ook niet raar.
Iemand die 5 dagen in de week traint en het allerbeste niveau wil halen heeft echter wel kans op het komen tot de eredivisie.
Sommige items moeten nou eenmaal niet te makkelijk in de handen van de casual LFR/AFK speler worden gegooid. Laten we eerlijk zijn, LFR afk-en 2 uur per week kan iedereen wel? Moet dat dan worden beloond met een legendary cloak? Dit is mede wat de ilevel requirements heeft verhoogd. De rare casuals die willen PUG-en maar niet de moeite willen doen dus retarded ilevels vragen omdat dat hun kans op succes zou verhogen. Dit ilevel wat ze zelf hebben bereikt door free epics en lfr gespam.
Onzin. Zo snel ga je er neit aan voorbij. Zeker 50% van de LFR gemeenschap kent a) de tactics niet. b) neemt niet de moeite om de gearen/gemmen/reforgen etc. c) afked grote gedeeltes.lanerios schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:15:
[...]
je voegt LFR spelers gelijk met afk... sorry, maar daar gaat je gehele argument. Als je alleen door zulk soort dingen je gelijk kan halen
Maar goed, on topic:
Wat zijn iedereens ervaringen met Rogue op 90? Dit wordt mn volgende alt (voor de 600 in alle profession achievement) en ben nieuwsgierig wat mensen ervan vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door hmr op 17-06-2014 14:20 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Grappige is dat spelers die gescout worden bij amateur clubs over het algemeen 2 keer in de week trainen, je gaat pas 5 keer in de week trainen als je dus al bij de profclub zit.hmr schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:12:
[...]
Laten we dan een vergelijking doen. Een goede voetballer die lekker zijn best doet en 2 keer per week traint zal nooit in een prof elftal komen. Hij kan wellicht meedoen met de hoofdklasse voor amateurs, maar meer zit er helaas niet in. Dat is ook niet raar.
Iemand die 5 dagen in de week traint en het allerbeste niveau wil halen heeft echter wel kans op het komen tot de eredivisie.
Sommige items moeten nou eenmaal niet te makkelijk in de handen van de casual LFR/AFK speler worden gegooid. Laten we eerlijk zijn, LFR afk-en 2 uur per week kan iedereen wel? Moet dat dan worden beloond met een legendary cloak? Dit is mede wat de ilevel requirements heeft verhoogd. De rare casuals die willen PUG-en maar niet de moeite willen doen dus retarded ilevels vragen omdat dat hun kans op succes zou verhogen. Dit ilevel wat ze zelf hebben bereikt door free epics en lfr gespam.
@Lanerios, dan start je toch je eigen PUG? Of join je een PUG via open raid die niet die eisen stelt?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq