Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.088 views

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
Dennism schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:51:
[...]

Tja, ik vind het niet meer dan logish dat een guild in de laatste tier van een expansion zulke eisen stelt. De meeste raid guilds zijn op zoek naar spelers die willen en kunnen raiden. Spelers die aan dat profiel voldoen en de hele expansion geraid hebben zullen aan de gear eisen zeker kunnen voldoen bij de gemiddelde casual raid guild. Als jij op dit moment niet aan de gemiddelde eis van een casual raid guild kan voldoen heb je of de hele expansion lopen slacken, of je bent tot op heden geen raider geweest, wat het dus logisch maakt dat je wat lager aan de ladder moet beginnen. Daarnaast is 520+ gear met een Boosten lvl 90 in 1-2 dagen te halen als je er echt voor gaat.
Het gaat ook niet zozeer dat ik geweigerd wordt, maar de manier waarop er geweigerd wordt. Het komt soms heel erg over als low-geared spelers boycotten. Ipv iemand met een lagere gearlevel een kans te geven, wordt er liever op safe gespeeld en kiezen ze iemand met een gearlevel hoger.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-11 10:19
Dan kan ik je maar 1 tip geven, minder guild hoppen (als je dat doet), aan het begin van een expansion een guild joinen (dan zijn de eisen bij de gemiddelde guild normaliter een stuk minder hoog) en trouw blijven aan de guild en gewoon de hele expansion raiden, mocht je guild dan laten in de expansion onverhoopt uit elkaar vallen waardoor je moet van guild veranderen dan zul je in 99% van de gevallen genoeg gear / exp hebben om aan de eisen van een andere guild die raid op een gelijk niveau.

Of je moet mazzel hebben en tegen een guild als de onze aanlopen die meer recruit op skill dan op gear (gear is altijd wel te fixen), wij recruiten bijv. ook lager gegearde spelers momenteel zolang ze maar kunnen aantonen dat ze de experience hebben om straks in WoD een poging tot Mythic te gaan doen. Die kunnen dan nu in ons 2de team gearen.

Maar guilds die maar 1 team hebben zullen als snel alleen recruiten wanneer je direct een versterking hebt voor het team, dat kan voelen als een boycot, maar als jij de guild kan overtuigen met bijv logs en relevante achie's (behaald wanneer content relevant was) dan valt er vaak best te praten over (trial) spots met een recruiter, alleen zal jij dan wel moeten aantonen dat je een versterking bent.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Zo, de keuze voor wod is nu tussen mijn hunter, Monk of priest. In die volgorde van voorkeur.

Zit op 19/20 secrets en kan dus volgende week eindelijk beginnen aan de quests voor de legendary gem!

Zodra ik die af heb ga ik nog beetje mijn alts gearen voor zover het leuk is en blijft....

Ben toch echt benieuwd wanneer ze de content gaan implementeren, want soo nu toch exht wel gezien.

Mocht een vaste bezoeker van dit forum wildstar willen proberen stuur mij maar een pm. Heb namelijk na de onzinnige discussie van een paar daagjes geleden bepaald dat het mij het gezeur niet waard was en de volledige versie gekocht. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Dennism schreef op maandag 09 juni 2014 @ 14:09:
Dan kan ik je maar 1 tip geven, minder guild hoppen (als je dat doet), aan het begin van een expansion een guild joinen (dan zijn de eisen bij de gemiddelde guild normaliter een stuk minder hoog) en trouw blijven aan de guild en gewoon de hele expansion raiden, mocht je guild dan laten in de expansion onverhoopt uit elkaar vallen waardoor je moet van guild veranderen dan zul je in 99% van de gevallen genoeg gear / exp hebben om aan de eisen van een andere guild die raid op een gelijk niveau.
Minder guildhoppen :-/ Ik zit sinds start van WotLK in dezelfde guild en in Vanilla en TBC zat ik ook maar in 1 guild. Helaas heb ik moeten merken dat het guildhoppen uit vanilla weer volop in de mode is.

Wij hebben altijd een redelijk casual raid schedule gehad (2 avonden per week en soms als we tegen een nieuwe kill aan zitten een 3e avond en zodra we farmen 1 avond om alles te clearen) Van WotLK tot en met Cataclysm is dat altijd voldoende geweest om alles op hardmodes/heroic te clearen.

Cataclysm was echter wel het turningpoint waarin we door mensen die stopten met WoW van 25 man heroic guild zijn geeindigd in 10 mans heroic. Maar het gebeurde zelden tot nooit dat mensen weggingen naar andere guilds.

Eind van Cataclysm stopten een vaste raiders waardoor we met 6 raiders overbleven en de recruits zijn op enkele uitzonderingen na shit geweest. Iedere tier clearden we alles op normal in een redelijk tempo, om vervolgens alle nieuwe mensen te verliezen aan een guild die al iets verder was in heroic. Een half nieuw team zonder gear en we konden semi opnieuw beginnen. Het gevolg is dat de vaste mensen iedere tier minimaal 2 keer de progress op normal hebben gedaan en we geen tijd hebben gehad voor heroic modes.

Niet alleen heeft de guild voor het eerst heroic modes niet gecleared, we hebben zelfs geen enkele heroic boss kunnen doen de de mercenary instelling van de spelers! Sociaal lijkt dood in dit spel en mensen zijn iet meer bereid moeite te doen, ze willen een gespreid bedje waarin ze hun gear kunnen verzamelen zonder nadenken.

Ik zou een moord doen voor wat nieuwe mensen in WoD die tevreden kunnen zijn met een wat langzamere maar gestaagde progressie en er zelf ook wat moeite voor willen doen. Maar als WoD net zo gaat als MoP wordt het wel mijn laatste expansion en kunnen ze het beter omnoemen tot World of Asos.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:38
Zozo, dat zijn heftige woorden…

Ik heb zelf drie a vier guilds waar ik prima terecht kan bij WoD. Ze zijn er echt wel, maar je moet inderdaad op één of andere manier je meerwaarde kunnen aantonen.

Wat mij betreft zegt gear zeker niet alles, maar ik snap wel dat guilds een bepaald minimum aanhouden (helemaal in 10mans) omdat je er anders als groep op korte termijn op achteruit gaat. Helemaal omdat er ook zat goede spelers zijn die wel de gear hebben en op zoek zijn naar een nieuw thuis. Dit maakt het voor de minder geared mensen gewoon lastiger… doe je weinig aan.

Maargoed, ons team (2de raidteam in de guild) heeft net twee trials geweigerd die uit team 1 kwamen. Dik in de gear en 14/14hc maar duidelijk gecarried door de rest. Daar kunnen we niks mee (10/14hc). Spelers met minder gear maar meer awareness krijgen nu de kans zich te bewijzen!

Gister overigens de eerste avond op Thok HC. We hadden erg veel tijd tussen de kills door. Veel aanpassingen in healing cooldown rotaties etc. etc. Ook het kite pad moest even gefinetuned worden… Uiteindelijk onze beste try @ 16%! Niet slecht al zeg ik het zelf :)

Trouwens: Socials halen we sowieso binnen op dit moment. Helemaal als je iemand kent (mij bijvoorbeeld)… Dude @ Frostmane

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
http://eu.battle.net/wow/...e-shatar/Botchulaz/simple

zo 1 dagje 90 en dit is het resultaat. Zeker niet slecht te noemen. Vanavond even LFR spammen in de hoop een beter wapen te krijgen. Zit nu ook op de 75-80k dps, dus niet eens zo slecht met een crap wapen als dit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• hmr

hmr

hulkie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:42:
Gister overigens de eerste avond op Thok HC. We hadden erg veel tijd tussen de kills door. Veel aanpassingen in healing cooldown rotaties etc. etc. Ook het kite pad moest even gefinetuned worden… Uiteindelijk onze beste try @ 16%! Niet slecht al zeg ik het zelf :)

Trouwens: Socials halen we sowieso binnen op dit moment. Helemaal als je iemand kent (mij bijvoorbeeld)… Dude @ Frostmane
Die kill die komt er wel! Zou mooi zijn als jullie HC nog kunnen clearen voor 6.0! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hmr schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:06:
Zo, de keuze voor wod is nu tussen mijn hunter, Monk of priest. In die volgorde van voorkeur.

Zit op 19/20 secrets en kan dus volgende week eindelijk beginnen aan de quests voor de legendary gem!
Van 9/20 naar 11/20, dit gaat werkelijk nergens meer over. Enige hoop zit nog in P2 op de laatste 3 bosses, de rest heb ik al neergehaald.

Ben nu tot het punt gekomen dat het allemaal leuk is geweest, nu m'n laatste sub uit zitten en ik ga weer met wat anders verder. Als dit hun manier is van tijdrekken tot WoD, weet ik wel 10 andere manieren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
Helaas lijkt het daar wel op.. dit is natuurlijk de manier om te rekken, gewoon een grindquest erin gooien. Kijk, geweldig als een legendary quest skill nodig heeft (solo scenarios etc). Maar een grind heeft er niks mee te maken. Juist nu heeft Blizzard alle tools om een echt goede questline te maken, en wat doen ze? Een grindquest...

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:40
Ik zie ook steeds meer guildies en vrienden van mij afhaken in WoW omdat ze SoO nu echt helemaal zat zijn. Kan me niet herinneren dat het met de vorige xpacs ook zo ging?

PSN: Brwmaster

• corset
Was ook zo met vorige expansions. Mensen willen niet wachten op nieuwe content, dus ze stoppen tot de nieuwe expansion er is. En waarom niet? Een groot deel van deze groep heeft hun doel gehaald (of PVP, of SoO, of pet battles, etc) dus er is voor hun niks leuks meer aan het spel.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:40
Hmm misschien komt het omdat ik zo aan het eind van cata op een hele nieuwe server opnieuw was begonnen met als doel 90 te zijn voor MoP uitkwam. Dus weinig mee gekregen van de verveling/behalen van doelstellingen op max level.

Maar inderdaad ik geef deze mensen ook geen ongelijk. Ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben als ik mijn doelstellingen behaald zou hebben :)

PSN: Brwmaster

• hmr

hmr

lanerios schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:46:
Was ook zo met vorige expansions. Mensen willen niet wachten op nieuwe content, dus ze stoppen tot de nieuwe expansion er is. En waarom niet? Een groot deel van deze groep heeft hun doel gehaald (of PVP, of SoO, of pet battles, etc) dus er is voor hun niks leuks meer aan het spel.
Het was wel minder in de vorige expansion. Soo wordt langer gerekt dan normaal. En de pre-expansion patch laat ook langer op zich wachten. SoO met nieuwe talents, models etc lijkt me nog wel leuk en houdt het nog (iets) langer houdbaar.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Het is ook de tijd van het jaar, in de zomermaanden loopt het aantal spelers altijd terug.

Ik merk dat ik zelf ook een beetje zit te kloten als ik online ben, beetje alt levelen terwijl we zitten te dollen op Skype is mijn voornaamste bezigheid omdat m'n reguliere characters allemaal vol gegeared zijn en PvP op dit moment niet echt geweldig in elkaar steekt is er ook geen motivatie om puur voor de lol te spelen.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-11 10:19
hmr schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:20:
[...]

Het was wel minder in de vorige expansion. Soo wordt langer gerekt dan normaal. En de pre-expansion patch laat ook langer op zich wachten. SoO met nieuwe talents, models etc lijkt me nog wel leuk en houdt het nog (iets) langer houdbaar.
DS is ook 10 maand current content geweest, dus heel veel verschil gaat het denk ik niet zijn, daar SoO misschien een maandje of 2-3 langer gaat draaien, maar DS was ook een stuk korten en imho saaier dan dat SoO is.

• corset
dat heb ik juist andersom. Ik vond DS geweldig. Maar kan ook komen omdat ik in een erg gezellige guild zat tijdens de (heroic) progress. Ik vond gevechten als Ultraxion, Spine etc gewoon veels te leuk om te doen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is niet enkel dat hele expension zo enorm gerekt wordt, maar ook de alternieve opties voor gear/progress is compleet weg. In Cata en LK kon je relatief snel de draad oppakken en snel aansluiten op de rest, maar nu ben je 100% afhankelijk van RNG en dag in dag uit je 'dingetje moeten doen'.

Waar eerste raid al kapot was gegaan, was terrace ook al weinig meer van over, zie je nu dat ook ToT kapot gaat en zelfs de eerste bosses (wat zeg ik, zelfs dat stuk met die wind) wipes geven en weer hele raid is foetsie.

Maar alle alternatieven zijn ook complete timesink, die haunted nogwats zijn niet te krijgen, spirit of war al helemaal niet, eer dat je 5-8 harmonies heb, om maar niet te beginnen over die daily craft (21 dagen voor belt, 28 voor legs). Goed, denk je dan je wapen dan maar te doen, zit je op 30 dagen, 10+ living steel, 10+ harmony (16 volgens mij) om 1 BoE 502 wapen te maken.

Is het geen RNG, is het wel die verplichte daily craft, 1 voor 1 lopen mijn characters vast op enige progressie richting flex of zelfs normal. En mocht ooit de heirloom droppen op de enige character waar ik flex (en misschien normal) mee kan doen, heb ik er voor m'n andere characters nog steeds geen klote aan. Ik zie het binnenkort nog komen dat mensen zelfs de legendary verplicht gaan stellen.. :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
Dat wordt in veel pugs al gedaan hoor :) Geen cloak, geen pug. Helaas is dat wel hoe ik het de laatste tijd zie gebeuren. Gelukkig heb ik hem, alleen niet op een char die ik veel speel >_<

• hulkie
Voeg mij een keer toe. Ik heb op woensdag altijd vrij, als mn dochtertje ligt te slapen kom ik dan vaak even online. Als jij ook vrij bent kan ik je iig op je main character wel door hc scenario's boosten. Ik doe zelf al genoeg dps om de timers te halen dus je hoeft niet persee heel veel output te hebben. :) Met een beetje mazzel win je een 516 wapen!

Cloak is sowieso vaak goed voor een ilevel boost van 5... Dus daar zit je ook al mee zonder de expliciete eis van een legendary. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door hulkie op 10-06-2014 12:10 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is maar 5, maar de extra DPS die eruit komt is een heel ander verhaal.

Al met die meta-gem kom je al stuk verder, gecombineerd gaat dit toch een flink stuk schelen in je dps, ik zie cijfers die er niet om liegen. Op sommige recounts zie ik 5-8% uit de gem (lightning strike?) en tot 20% Fury of Xuen (dat is melee versie?). Paragon log zegt op hunter 9.3%, het lijkt bijna een statische 'verhoging' van je DPS (dit is een ilvl 586).

Ik kom soms redelijk gelijk gegearde hunters tegen, Flex vs normal wapen kan ik nog redelijk bijbenen (keuze van talents), maar moment dat hij legendary/gem heeft, ga ik al vrij rap achterlopen. Moet je wel geluk hebben op proc op juiste momenten, dat dan wel.

Zelfde zie je in melee wapens van bepaalde klasses, hoe bizar veel meer dps je kan halen. Mijn warrior is 'maar' 540, maar door 2 normal 4/4 en 3/4 wapens te hebben, kan ik flink wat gelijke ilvls ver achter me laten (AoE is helemaal leuk).

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2014 12:53 ]

• hmr

hmr

hulkie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:09:

Cloak is sowieso vaak goed voor een ilevel boost van 5... Dus daar zit je ook al mee zonder de expliciete eis van een legendary. |:(
Ik heb ilevel 559 zonder legendary en een flex trinket :( maar merk toch dat mijn dps inderdaad vaak wat achterblijft.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hulkie
hmr schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:19:
[...]

Ik heb ilevel 559 zonder legendary en een flex trinket :( maar merk toch dat mijn dps inderdaad vaak wat achterblijft.
Flink itemlevel! Helemaal met die cloak erbij zo!

Hoeveel dps doe je ongeveer? Ik zat rond de 350k op Garrosh normal (ranking! _/-\o_ )

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hmr schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:19:
Veel normal gok ik? Ik zit zelf 550 met berg flex gear, 2x normal, 1x warforged, 1x LFR en 2x Burden Timeless. Theorie zou ik ook tot dat ilvl kunnen komen als ik de juiste upgrades nog weet te halen (NRG is mijn vriend niet).

• hmr

hmr

hulkie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:12:
[...]

Flink itemlevel! Helemaal met die cloak erbij zo!

Hoeveel dps doe je ongeveer? Ik zat rond de 350k op Garrosh normal (ranking! _/-\o_ )
Al een tijdje niet echt normal geraid dus zou ik niet met zekerheid durven te zeggen. Mijn hunter zit inderdaad prima in de normal gear met upgrades. Hik al tijden tegen die quest aan voor de legendary en heeft 1 a 2 maanden natuurlijk even pauze gehad.

Mijn main concern is dus meta-gem+cloak :).

Overigens is mijn char Bowtique @ Frostmane. Mocht iemand nog tips hebben? :)

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 10-06-2014 16:12 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-11 10:37
hallo heb een vraagje. Ben opnieuw gestart met wow (volledig nieuw account trouwens). Zou graag bij een goed guild terecht kunnen. enige tips. liefst een nederlandstalige guild en welke server kies ik het best?

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Waarom willen zoveel mensen altijd zo graag in een Nederlandstalige guild? Zulke guilds loop ik juist met een enorme bocht omheen. Van die mensen die in-game alleen maar Nederlands lopen te praten, ook waar mensen bij zijn die dat niet begrijpen etc. Verschrikkelijk.

• corset
1 jongere spelers dus nl is makkelijker
2 luiheid. Waarom engels als nl genoeg is
3 genoeg aanbod
4 je bent binnen je eigen 'groep'

Mij maakt het niet uit. Elke nationaliteit heeft eikels.

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

lanerios schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:52:
1 jongere spelers dus nl is makkelijker
2 luiheid. Waarom engels als nl genoeg is
3 genoeg aanbod
4 je bent binnen je eigen 'groep'

Mij maakt het niet uit. Elke nationaliteit heeft eikels.
Hmm, ieder zijn ding. Ik ging (ook toen ik jong was) juist op zoek naar engelstalige guilds. Lekker genieten van dat Britse accent, en mijn Engels bijspijkeren. Ik weet nog dat ik begin cata uren kon luisteren naar een Iers meisje op TS, god wat was dat een leuk accent :). Zo heb ik ook vroeger mijn Engels geleerd.
Meeste engelstalige guilds hebben ook wel een paar NLers dus als je even wil zeiken in je eigen taaltje kan dat altijd.

Je moet gewoon bedenken dat de kans om een goeie EN guild te vinden groter is dan om een goeie NL guild te vinden. Kwestie van meer spelers.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

• Shrake
po1son schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:42:
[...]

Hmm, ieder zijn ding. Ik ging (ook toen ik jong was) juist op zoek naar engelstalige guilds. Lekker genieten van dat Britse accent, en mijn Engels bijspijkeren. Ik weet nog dat ik begin cata uren kon luisteren naar een Iers meisje op TS, god wat was dat een leuk accent :). Zo heb ik ook vroeger mijn Engels geleerd.
Meeste engelstalige guilds hebben ook wel een paar NLers dus als je even wil zeiken in je eigen taaltje kan dat altijd.

Je moet gewoon bedenken dat de kans om een goeie EN guild te vinden groter is dan om een goeie NL guild te vinden. Kwestie van meer spelers.
Klinkt zo bekend!

Uit ervaring merk ik ook dat guilds met 1 nationaliteit over het algemeen sneller uit elkaar vallen door interne drama. Gaat niet voor elke guild op natuurlijk, maar op de server waar ik speel was dit wel erg vaak het geval. Dat gaat overigens niet alleen voor NL guilds op, maar welke nationaliteit dan ook.

Daarnaast is het ook leuk om mensen uit andere landen te leren kennen. Speel inmiddels al jaren met wat gasten en dames uit Engeland, Zweden en Noorwegen en dat is op een gegeven moment ook buiten WoW om een vast groepje gebleven.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Na gisteren ook op m'n DK van 6 bosses 8 gold boxes te halen (2x extra roll), is het nu wel leuk geweest.

Store-credits van Offgamers opgenomen en Wildstar gekocht (16 euro voor deluxe :P), de lol is er nu zo'n beetje vanaf om als Jan lul een hele raid door te lopen, om weer met lege handen eruit te komen. 5 characters gaan nu 3rde week in voor die 10/10 tokens, mijn hunter gaat week 4 in voor die 20, dan nog naast enige vorm van nuttige drop van LFR of Flex (zelfs garrosh 2x).

Nog wel een maandje sub erbij gekomen, zodat ik de laatste craft kan doen voor de Golem, maar dit is nu wel een beetje de domste timesink die ik weer in tijden heb gezien.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2014 10:17 ]

• hmr

hmr

Vanochtend voor werk even snel een LFR gedeelte gedaan en EINDELIJK 20/20 secrets gehaald. Vanavond mag ik dus bezig met het vervolg van de quest.

Zin in :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
gz! ik ben er nu op m'n hunter aan begonnen, maar als ik bedenk wat ik allemaal nog ervoor moet doen heb ik er eigenlijk geen zin meer in ><

Enige rot stuk.. wapens >_>

kan maar geen goede krijgen. Elke class kan er meerdere equippen behalve hunter, boog of gun. En die droppen dus slecht merk ik :(

[ Voor 45% gewijzigd door corset op 11-06-2014 12:38 ]

• Zerora
@Lanerios,
De compensatie is dat je maar 1 wapen/gearset nodig hebt voor alle specs (pvp niet meegerekend). Dat scheelt weer. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 11-06-2014 12:45 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:35:
gz! ik ben er nu op m'n hunter aan begonnen, maar als ik bedenk wat ik allemaal nog ervoor moet doen heb ik er eigenlijk geen zin meer in ><

Enige rot stuk.. wapens >_>

kan maar geen goede krijgen. Elke class kan er meerdere equippen behalve hunter, boog of gun. En die droppen dus slecht merk ik :(
Pvp-en en de 522 of 550 weapon krijgen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Boog is wel makkelijker boss-wise gezien dan bv een 2H. Het is afaik 2/1/1/2de boss van SoO, 2H's zitten dacht 4/4/3/3rde boss. Maarja, ik heb er ook weken over gedaan om een drop te krijgen in LFR, om vervolgens in flex nog langer bezig te zijn :P

PVP moet je dacht 7250 honor voor 522 halen, 550 is dacht 7250 BG coins? Doe je niet 'eventjes', enkel honor is in 1 week te halen omdat die cap nu voorbij de 11k zit.

• hmr

hmr

SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:09:
Boog is wel makkelijker boss-wise gezien dan bv een 2H. Het is afaik 2/1/1/2de boss van SoO, 2H's zitten dacht 4/4/3/3rde boss. Maarja, ik heb er ook weken over gedaan om een drop te krijgen in LFR, om vervolgens in flex nog langer bezig te zijn :P

PVP moet je dacht 7250 honor voor 522 halen, 550 is dacht 7250 BG coins? Doe je niet 'eventjes', enkel honor is in 1 week te halen omdat die cap nu voorbij de 11k zit.
Die 550 boog heb je gegarandeerd in een avondje arena's spelen :).

Ik ben het eens met dat je niet het niet 'eventjes' krijgt. Maar het een 550 boog staat bijna gelijk aan gear dat dropt uit SoO normal, dus niet heel gek dat je er voor moet werken.

De mentaliteit dat alles maar meteen in een week op het bord moet liggen is echt iets wat gegroeid is door het uitstellen van een nieuwe patch. Mensen willen hun alts meteen in dikke gear krijgen omdat de ilevel requirements rete hoog zijn (lees: VICIEUZE CIRKEL |:( )

Gister nog 3 pug Normal SOO gejoined waar een ilevel van 560+ gevraagd werd. De helft van de groep vond dat ik te weinig gear had, maar toen we uiteindelijk bezig waren failde diezelfde mensen op de helft van de mechanics.

Ik zou er bijna weer door willen raiden met een vaste groep :)

[ Voor 39% gewijzigd door hmr op 11-06-2014 13:27 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PVP vind ik bij voorbaat ander verhaal, dat S15 550 gear gewoon beter of gelijk is aan SoO flex is ronduit belachelijk.

Zelfs als de requirements niet hoog zijn, loop je met zulke zut altijd achter de feiten aan. Ik heb geen ordos, ik heb geen exalted factions, ik heb geen bank vol met daily-craft mats of bakken met gold.

Als ik zie hoe snel vriend van mij in dezelfde tijd zijn gear gehaald heeft (~12 weken) op zijn alts, inclusief Ordos, 2 heirlooms en bergen warforge tokens (probleem 2, met je 489 ram je timeless mobs nu niet bepaald rap neer zonder hulp), die gast is al verder dan wat ik tot heden heb gehaald op m'n hunter (flex kwam hij bijna direct in, even achievement showen van flex/normal SoO, hoppa).

Hij is al bezig vanaf begin, dus dat is 'wel zo eerlijk', maar de RNG die ik elke week heb.. is gewoon ronduit belachelijk.

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 18:07
PVP vind ik bij voorbaat ander verhaal, dat S15 550 gear gewoon beter of gelijk is aan SoO flex is ronduit belachelijk.

En dat is belachelijk omdat? pve gear is vaak al beter in world pvp als ze het nog lager hadden gemaakt waren er nog meer voordelen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:50:
Hij is al bezig vanaf begin, dus dat is 'wel zo eerlijk', maar de RNG die ik elke week heb.. is gewoon ronduit belachelijk.
Die RNG hebben anderen net zo hard, ook die vriend van je. Toen het Timeless Isle net uitkwam was het ook niet alsof iedereen overal keihard doorheen maaide, de meeste mensen waren blij als ze 502-522 gear hadden...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erik82 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:56:

En dat is belachelijk omdat? pve gear is vaak al beter in world pvp als ze het nog lager hadden gemaakt waren er nog meer voordelen.
Belachelijk in die zin, had ik nu geweten hoeveel tijd ik nodig had om op die 550 te komen, had ik nooit een dungeon of raid gedaan, was ik fulltime PVP gegaan.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

Ach gearen (ilvl) gaat snel met Timeless Isle Token + Burden, LFR, Flex, Normals, Ordos, Celestials (en upgraden via VP). Zat met mijn Hunter op 525 ongeveer 2 weken geleden. Nieuwe guild gejoined en wat Flex met hun gelopen, en deze week ook Normals. En zit nu op 544 zonder de cloak.

Maar de stap van 496+ naar 525 duurde dan wel iets langer. Je moet gewoon op dat punt komen dat je Flex kan gaan doen en daarna Normals in een guild of via OpenRaid.

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 11-06-2014 14:50 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snel als je geluk hebt, daar zit mijn punt ;) (en exclusief Ordos). En ook het geluk niet van een guild die je 'wel even door flex/normal' heen gooit, geluk 1x gehad op mn warrior, daar hield het wel op.

Ik ga mijn tijd dan niet meer steken om 'beetje geluk' te krijgen, dan doe ik de paar dingen nog die ik leuk vind en vind het dan wel genoeg. Ik heb Terrace, ToT en SoO gezien, dat is nu wel leuk geweest. Pik links en rechts nog een raid op misschien nog wat tokens halen, de rest vind ik best.

• corset
het meest irritante is als 1 item slot je tegenhoud en er maar niks dropt. We hadden een warrior in de guild met een Shield, LFR van MSV. Bijna elke week alle LFR's gedaan, en uiteindelijk 4 weken geleden een nieuwe shield gekregen in SoO

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja wapens/shields en trinkets zijn vaak heel schaars. Zit ook nog steeds met een 502 trinket. Wapen (Flex) had ik redelijk snel te pakken. Maar geloof dat ze dit gaan aanpakken in WoD.

Btw Druid T17.. beetje meh gevoel.

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/june/druidTier17.jpg

Nog geen helm maar dit is het Icon. Kan wel mooi zijn dus.

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/june/INV_Leather_RaidDruid_O_01Helm.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door junglebeast op 11-06-2014 15:19 ]

• hmr

hmr

junglebeast schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:44:
Ach gearen (ilvl) gaat snel met Timeless Isle Token + Burden, LFR, Flex, Normals, Ordos, Celestials (en upgraden via VP). Zat met mijn Hunter op 525 ongeveer 2 weken geleden. Nieuwe guild gejoined en wat Flex met hun gelopen, en deze week ook Normals. En zit nu op 544 zonder de cloak.

Maar de stap van 496+ naar 525 duurde dan wel iets langer. Je moet gewoon op dat punt komen dat je Flex kan gaan doen en daarna Normals in een guild of via OpenRaid.
Cloak is zo'n enorme boost :[

Ben benieuwd naar welk itemlevel ik schiet zodra ik hem heb.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
@jungle

ik ben nieuwsgierig naar de Mythic versie. Deze is wel erg saai zo.. doet me ook teveel denken aan die fire druids van Firelands.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Deze change voor druids is wel leuk:

Travel Form - Shapeshift into travel form, increasing movement speed by 40%. Also a travel form appropriate to your current location, increasing movement speed on land, in water, or in the air protects the caster from Polymorph effects. Only useable outdoors. The act of shapeshifting frees the caster of movement impairing effects. Can't be cast in Tree of Life Form, Moonkin Form. Shapeshift. 5.6% of Base Mana. Instant.

Oh en new treeform? :)

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/june/Botani.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 11-06-2014 15:29 ]

• corset
misschien gaan ze flight, swim, en travel samenvoegen in 1 knop? Zou geweldig zijn. En ik vraag me heel erg af wie/wat de Botani zijn. Lijken heel erg op de Warhammer Wood Elves

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:32:
misschien gaan ze flight, swim, en travel samenvoegen in 1 knop? Zou geweldig zijn. En ik vraag me heel erg af wie/wat de Botani zijn. Lijken heel erg op de Warhammer Wood Elves
Botani...Botanica? Zou er een link zijn?

• corset
Hmm, Tempest Keep is er toch niet in de alternate timeline? Zou dus geen link kunnen zijn. Aangezien Kael'Thas Tempest Keep zo heeft gebouwd (gevangenis, greenery, machinery en HQ), en hij er niet is

excuses, had het fout:
With Outland serving as the strategic battlefront in the ongoing Burning Crusade, the Naaru used Tempest Keep to reach the shattered land. However, when the Naaru set out from their stronghold, Prince Kael'thas and his blood elves quickly raided the dimensional fortress and assumed control over its satellite structures
Dan zou het toch niet kunnen denk ik? Of zijn de Naaru er toch gekomen met TK?

[ Voor 52% gewijzigd door corset op 11-06-2014 16:02 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:01:
Hmm, Tempest Keep is er toch niet in de alternate timeline? Zou dus geen link kunnen zijn. Aangezien Kael'Thas Tempest Keep zo heeft gebouwd (gevangenis, greenery, machinery en HQ), en hij er niet is
Tempest Keep is er nog niet in die vorm nee, maar misschien was/is Botanica een manier om de originele flora van Netherstorm te bewaren. Misschien zijn de Botani de bewoners van Netherstorm van voordat het continent afbrokkelde in de Twisting Nether.

• corset
Dat zou wel kunnen. Heb mijn post iets aangepast met meer details.

Kans is heel groot inderdaad:
The Fields of Farahlon (also called Plains of Farahlon[1]) was a region of green verdant fields and hills, once home to the Laughing Skull clan on Draenor and the location of the Kirin'Var Village.
Komt wel pas met een latere patch, maar natuurlijk kunnen de rassen zich verspreiden door Draenor

[ Voor 72% gewijzigd door corset op 11-06-2014 16:05 ]

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kijk middagje celestials, Ordos (geen loot) en LFR doen. Ik had er geen flikker aan, maar toch. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RC4T2Un.png

[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 11-06-2014 16:29 ]

• corset
Netjes!

Mag ik die essence en crossbow? :P

Ik ga vanavond maar SoO LFR compleet doorlopen. Heb er echt zin in! Misschien maar andere spec proberen voor de gein (Beast Failery)

• Shrake
lanerios schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:01:

excuses, had het fout:

[...]

Dan zou het toch niet kunnen denk ik? Of zijn de Naaru er toch gekomen met TK?
Volgens mij speelt Warlords zich af voor al die gebeurtenissen, aangezien Garrosh terug is gegaan naar de tijd voordat de Orcs het bloed van Manoroth dronken.

Dit is ook voordat de Orcs naar Azeroth kwamen.

Kael'thas ging, zoals Lady Vashj, naar Outland omdat ze de kant van Illidan kozen, maar Illidan is pas vrijgelaten tijdens de "Third War" en tegen die tijd waren de Orcs al in Azeroth.

Tempest Keep kwam, ondanks dat de Naaru de Draenei al geholpen hadden om naar Draenor te vluchten, pas naar Draenor toen Illidan daar al was. Dus uiteindelijke conclusie zal moeten zijn dat Tempest Keep, ook in de vorm van een Naaru basis, er nog niet zal zijn in de tijdlijn die Blizzard voor ogen heeft met WoD.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
Maar Blacktemple dus weer wel in volle glorie ! :D

• Shrake
Temple of Karabor bedoel je :D

• Mektheb
Damn you ! :+

• corset
Zo, vanavond maar even incashen:

haunted memento
verschillende scarlet armor pieces (oude set)
T0 items

Jep, moet lukken. Denk dat ik voorlopig wel een budget kan bouwen (8 T0 items, iets van 5 scarlet belts etc) om wat leuke dingen te craften

[ Voor 32% gewijzigd door corset op 11-06-2014 16:55 ]

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:19
Kijk kijk een nieuwe store mount, het beste moment om de prijs omhoog te gooien naar 25 euro :S
Onbegrijpelijk, servers lopen leeg omdat men lang moet wachten op WoD en als oplossing....een hogere prijs dan de andere store mounts.

• hulkie
Goedemorgen!

Wat begon als een raidavond zonder al te veel potentie eindigde met succes – Thok HC is ook gaan liggen! En dat in 1,5 avond progressen!

De raidleaders hadden ineens besloten om te extenden, op zich prima maar dan moet degene die de extend kan doen wel online komen. Rond 20.20 – een eerste pull, maar als snel werd duidelijk dat de laptop van onze Retri het niet trok. 3 fps speelt niet zo lekker, helemaal als je veel BoP’s enzo moet uitdelen. Uiteindelijk heeft hij een blue screen en een orange screen (?) gehad. Toen hij buiten ging zitten en alle addons uit zette ging het gelukkig wel weer. Met 60k dps erbij en correcte timing van zijn cooldowns ging het al beter.

Na een try of 5 viel onze monk healer plotseling uit. D/c en onbereikbaar via de telefoon… Callen of doorgaan met een pug? Uiteindelijk was er een shaman healer uit team 1 die wel wilde helpen. Twee tries later lag Thok ineens op zijn gat. Dat was cool!

Logs: http://www.worldoflogs.co...v/rankinfo/?s=7431&e=7820

Nu op naar Siegecrafter HC!

• corset
Zo, na avondje raiden best veel vervangen. Zit nu op 505 oid. Wel de mooiste helm in het spel nu! (Hunter tier helm)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Carthrax schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:06:
Kijk kijk een nieuwe store mount, het beste moment om de prijs omhoog te gooien naar 25 euro :S
Onbegrijpelijk, servers lopen leeg omdat men lang moet wachten op WoD en als oplossing....een hogere prijs dan de andere store mounts.
Ze zijn het 'paardje dat kan vliegen' wel nu erg aan het uitmelken.

Garrosh kill was weer gold, gelukkig wel revered geraakt met Tillers, zodat ik zelf motes kan laten groeien.

Guild lijkt momenteel uit elkaar te vallen, deel van de club is door internetstoring al 1,5 week niet meer online geweest, komt allemaal netjes uit :)

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2014 10:37 ]

• Zerora
Black Market Auction House - GONE

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/june/bmahRetired.jpg

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is dat ook de Ally/Horde market? Of enkel die mount/goldsink zut?

• Shrake
Puur de goldsink AH.

Ik zie de faction AH en Steamwheedle AH niet zo snel verdwijnen.

• Mektheb
Dan ben ik benieuwd wat de nieuwe gold sink gaat worden.

Still need T3 for my pally !

• corset
Was te verwachten. Zag er steeds minder mensen, en ik denk dat ze in Warlords er wel weer is.

• Zerora
lanerios schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:23:
Was te verwachten. Zag er steeds minder mensen, en ik denk dat ze in Warlords er wel weer is.
Misschien dat de ingame store de Black Market Auction House gaat vervangen op ten duur. Dat er ook items in komen die je met gold kunt kopen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zerora schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:32:
Misschien dat de ingame store de Black Market Auction House gaat vervangen op ten duur. Dat er ook items in komen die je met gold kunt kopen.
Of leuker/erger, met echt geld :P Als je ziet hoe succesvol dat bij andere MMO's is (oude tiers tegen harde euros), zouden ze daar toch leuk centje uit kunnen halen. (ashes voor 50 euro, zal je nog verbazen hoeveel mensen dat zouden kopen).

• corset
Dat zou zeker goed lopen. En ach, waarom niet? Als mensen ervoor willen betalen ben je gek als je het niet doet. Het aantal spelers wat graag begint over "I'm quitting because of shop item X" is zo klein, dat dat te verwaarlozen is. (ik doel dus op de mensen die ipv alleen dreigen ook echt stoppen!)

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 12-06-2014 13:42 ]

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:27
School afgerond, tijd om naar 2 jaar echt weer is goed terug te keren op wow i.p.v. af en toe een maandje kijken.

Ga samen met een paar vrienden op kazzak spelen, en dan als hord. Ik ga dan ook helemaal opnieuw beginnen zonder iets. Nu vraag ik me af op warriors nog een beetje in trek zijn? en of die nog redelijk veel damage kunnen doen. Wil graag damage gaan doen in raiding. Maar weet hiervoor niet de beste class. Om heel eerlijk te zijn heb ik ook geen zin om nog een caster te lvlen (vorige main was een warlock) maar zou dit een betere uitkomst hebben dan ben ik wel weer bereid om een caster te gaan levelen.

Ook denk ik er aan als ik damage eenmaal goed onder de knie heb om daarna over te stappen op een tank. Maar dat zijn toekomst plannen :P

Zou iemand me wat informatie kunnen geven hierover?

• corset
Warriors vind ik zelf erg saai spelen. Ik vind de rage management niet echt boeiend. Maar dat is persoonlijk! Als je met 2 grote wapens wil hakken, 1 groot wapen, of sword/shield. Dan zit je met warrior goed. Ook het feit dat ze in Warlords een dps tank stance krijgen klinkt erg leuk.

Wat ik aanraad:

Doe het rustig aan, geniet van het spel. Laat je niet opjagen, en laat je vooral niet vertellen door anderen wat je MOET doen. Het enige wat moet, is wat je zelf leuk vind.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ben ik even blij dat ik geen mounts spaar. Heeft me al die jaren toch wel wat geld bespaard. :)

Gisteren nog even een Sha HC kill kunnen meepikken. Healing was niet super en ging ook rond 10% dood. Wist niet echt wat er ging gebeuren. Iets met soaken en een soort van banish maze. Maar wel leuke tier chest en neck aan overgehouden.

Zit nu nog steeds op die 3k haste, maar kan nu wel switchen naar de 13k haste softcap. Denk ook dat ik rond de 14k spirit ga zitten met 30% mastery. Vanavond maar eens uitvogelen via askmrrobot. :)

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 12:54
Als je wilt switchen naar tank later is een caster uit den boze ... warlocks doen het trouwens wel goed in DPS. Je kan ook een andere DPS/Tank combi proberen, Druid of Deathknight of Paladin (Deathknight kun je een aantal levels overlsaan, je begint op 56 dus dat gaat veel sneller).

• Rokz
lanerios schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:47:
Warriors vind ik zelf erg saai spelen. Ik vind de rage management niet echt boeiend. Maar dat is persoonlijk! Als je met 2 grote wapens wil hakken, 1 groot wapen, of sword/shield. Dan zit je met warrior goed. Ook het feit dat ze in Warlords een dps tank stance krijgen klinkt erg leuk.

Wat ik aanraad:

Doe het rustig aan, geniet van het spel. Laat je niet opjagen, en laat je vooral niet vertellen door anderen wat je MOET doen. Het enige wat moet, is wat je zelf leuk vind.
Ja vind vooral vet om juist met 2 wapens lekker te gaan hakken. Vandaar dat ook me oog op warrior viel. Denk dat ik gewoon weer is ga beginnen en ook paladin ga proberen waar daar kan je ook alles mee! We zullen zien dankjewel :)

• corset
Paladin is een leuke class (maar ik speel pala sinds launch. Dus ben biased :) )

Zelf vond/vind ik Pala tanks nog steeds een van de leukste tanks, en dps.. daar kan ik niet over praten omdat ik daar echt crap in ben (Vraag maar aan Hulkie. Heb het tijdens Dragon Soul geprobeerd).

Als ik zelf kijk naar leukste classes qua tank/dps

1.) Paladin
2.) DK
3.) Warrior
4.) Monk
5.) Druid

Druid helaas zo laag omdat ik ze niet snap, en ik ook niet de intresse erin kan opbrengen om ze te leren.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 16:09
Rokz schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:53:
[...]

Ja vind vooral vet om juist met 2 wapens lekker te gaan hakken. Vandaar dat ook me oog op warrior viel. Denk dat ik gewoon weer is ga beginnen en ook paladin ga proberen waar daar kan je ook alles mee! We zullen zien dankjewel :)
Ik vind een warrior nog steeds lekker spelen :) maar wat ze hierboven ookal zeggen laat je niet opnaaien en speel wat jij leuk vind om te doen.
Hou er wel rekening mee dat er straks op Kazzak weer veel mensen terug komen en dat een Q van een uur of 2 daar dan heel gewoon is voordat je kunt beginnen met spelen.....

En welcome back.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Rokz
lanerios schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:09:
Paladin is een leuke class (maar ik speel pala sinds launch. Dus ben biased :) )

Zelf vond/vind ik Pala tanks nog steeds een van de leukste tanks, en dps.. daar kan ik niet over praten omdat ik daar echt crap in ben (Vraag maar aan Hulkie. Heb het tijdens Dragon Soul geprobeerd).

Als ik zelf kijk naar leukste classes qua tank/dps

1.) Paladin
2.) DK
3.) Warrior
4.) Monk
5.) Druid

Druid helaas zo laag omdat ik ze niet snap, en ik ook niet de intresse erin kan opbrengen om ze te leren.
ah netjes netjes! Denk dat ik ze gewoon beide ga lvlen tot een lvl op 50 en dan ga kijken wat me op dat moment beter bevalt en daarmee maar verder spelen! ga ze beide wel op tank lvlen (insta que?)

Monk spreekt mij persoonlijk ook niet aan niet helemaal mijn speel stijl van wat ik heb gezien.

heb idd het zelfde idee bij de druid, lijkt me niet heel lekker weg spelen en die forms vind ik ook niet top om mee te spelen!
skassie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:10:
[...]

Ik vind een warrior nog steeds lekker spelen :) maar wat ze hierboven ookal zeggen laat je niet opnaaien en speel wat jij leuk vind om te doen.
Hou er wel rekening mee dat er straks op Kazzak weer veel mensen terug komen en dat een Q van een uur of 2 daar dan heel gewoon is voordat je kunt beginnen met spelen.....

En welcome back.
Kijk, hoe speel je 'm? dps/tank?

Hmm, ja het is omdat me vrienden al langere tijd spelen en ik speciaal ben gestopt met wow omdat ik graag mijn school wou afronden (dat ging in die tijd niet zo goed samen). en wat ik me nog kan herinneren met frostmane was vooral de eerste tijd dat de exp. uit was en daarna zakte het al redelijk terug naar wat meer normalere tijden in de que staan. dus die gok waag ik.

Danku :)

• corset
Als je warrior tank gaat levellen:

Revenge is OP as fuck tot aan wotlk tijd. Dit samen met shieldslam en paar andere skills zorgen ervoor dat je bizar veel dps gaat doen. En ook makkelijk threat houdt.

• hulkie
Warlock is de hele expansion lang al nummer 1 dps. Daarnaast ook veel utility, dus wat dat betreft een erg sterke class...

Maargoed, zoals de andere lui ook al zeggen. Speel vooral wat je leuk vindt. Dan heb je de meeste lol in het spelletje. Ook is Blizzard er aardig goed in geslaagd om de balans redelijk op orde te hebben!

Warrior tanks zijn trouwens ook erg goed op het moment, voor als je geen dps meer wilt spelen...

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 16:09
Rokz schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:40:

Kijk, hoe speel je 'm? dps/tank?

Hmm, ja het is omdat me vrienden al langere tijd spelen en ik speciaal ben gestopt met wow omdat ik graag mijn school wou afronden (dat ging in die tijd niet zo goed samen). en wat ik me nog kan herinneren met frostmane was vooral de eerste tijd dat de exp. uit was en daarna zakte het al redelijk terug naar wat meer normalere tijden in de que staan. dus die gok waag ik.

Danku :)
Ik speel zelf als DPS (arms) en heb als Offspec prot. Fury geeft op dit moment een betere DPS output maar dat komt pas op een hoger lvl meer te sprake. ( Ben zelf dik tevreden over mijn output als Arms dus vind het niet nodig te switchen)
Wat hierboven ook aangegeven word is de prot in het begin lekker OP en speelt dan heerlijk. ben op die manier ook gelevelled en ben later over gestapt op de DPS kant.

Succes met je keuze ;)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

SPOILER ALERT!

Video's van Highmaul en Blackrock Foundry..

• jmxd
  • Niet online
Ik kan me iets herinneren over nieuwe unitframes waar ze het over hadden op Blizzcon. Iets daar ooit nog iets over gezegd of heb ik het uberhaupt verkeerd gehoord destijds?

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Twylight schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:18:
Ik kan me iets herinneren over nieuwe unitframes waar ze het over hadden op Blizzcon. Iets daar ooit nog iets over gezegd of heb ik het uberhaupt verkeerd gehoord destijds?
Geloof het niet. Waarschijnlijk krijgen wat classes een iets ander unit frame. Wel veel aanpassingen in de andere frames. Maar dat gebeurt elke expansion wel. En de quest frame krijgt ook een flinke opknapbeurt met tracking.

Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/c8c81c2ec476fb40bf0ac78b0709c47c/200246066/quest_map_tab.jpg

• corset
Dat mag ook wel zeg, wat een rampending is het nu. "Oh je bent die ene quest aan het tracken? How about no! Ik kies dat je deze wil doen" en dus constant selecteren welke het moet zijn :p

Highmaul = DM (diremaul) on crack. Ziet er awesome uit
Blackrock = Tsja, BRM redux. Alles van BRD, BRS, en BRC bij elkaar gegooid. Weet niet wat ik ervan moet denken.

[ Voor 31% gewijzigd door corset op 12-06-2014 17:47 ]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vind de map die translucent wordt zodra je beweegt ook wel een mooie verbetering. Dat hadden ze in SWTOR ook en werkte wel prettig.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Zerora
junglebeast schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:40:
SPOILER ALERT!

Video's van Highmaul en Blackrock Foundry..

[video]

[video]
De youtube preview image van Blackrock Foundry lijkt net een bowlingbaan :+

• jmxd
  • Niet online
junglebeast schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:43:
[...]

Geloof het niet. Waarschijnlijk krijgen wat classes een iets ander unit frame. Wel veel aanpassingen in de andere frames. Maar dat gebeurt elke expansion wel. En de quest frame krijgt ook een flinke opknapbeurt met tracking.

[afbeelding]
Dacht toch echt dat ze het daar over hadden toen. Iets met betere weergave van buffs/debuffs ofzo

• corset
Gister LFR gedaan, en nog nooit zo'n gezellige groep gehad. Geen gerage, geen gezeik, gewoon fun gehad en alles gecleared. Helaas geen upgrades, maar ow well.

@Twy, onderstaande is gemeld over Unit Frames in Warlords
along with enhancements to Arena and Rated Battleground enemy unit frames designed to relay key information more clearly.

• hmr

hmr

Ik merk toch dat ik mijn monk minder leuk vind om te spelen. De DPS/Tank rotatie is gewoon niet heel leuk en puur alleen healing wil ik niet.

Keuze wordt dus of Hunter of Priest. Ik ga nog wel overleggen aangezien ik mogelijk Mythic wil gaan raiden in WOD :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Rotation van dps monk is ook echt niet boeiend. Hou 2 buffs in de gaten, gebruik paar priorities done.. Er zit geen echte uitdaging in. Zelf vind ik hunter een stuk leuker spelen, niet omdat de rotation zoveel lastiger is (in tegendeel zelfs) maar puur omdat het gewoon een stuk leuker speelt qua rotation. Elke fout merk je een stuk sneller dan op een monk.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-11 09:43
Zijn de nieuwe character models al uit?

Misschien dat ik dan ook weer eens een subje neem. ESO al weer beu.

• Shrake
De nieuwe models komen pas in de 6.0 content patch en dat duurt nog wel een poosje aangezien de beta nog niet eens begonnen is.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-11 09:43
ow... nouja... toch maar effe subben :)

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

hmr schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:20:
Ik merk toch dat ik mijn monk minder leuk vind om te spelen. De DPS/Tank rotatie is gewoon niet heel leuk en puur alleen healing wil ik niet.

Keuze wordt dus of Hunter of Priest. Ik ga nog wel overleggen aangezien ik mogelijk Mythic wil gaan raiden in WOD :)
Als je DPS wil doen, zou ik niet voor de priest gaan.

Ik was heel cata shadow priest (ik deed meer dps dan de mages en warlocks in de raid). Toen ik stopte en terugkwam in MoP en weer shadow begon te spelen kon ik mijn ogen niet geloven. Shadow priests zijn ZO underpowered geworden! Qua dps in raids totaal niet meer mee met de andere casters, en in pvp is de damage helemaal laag en dat wordt niet gecompenseerd door de utility. Holy en disc zijn wel leuk (en gescaled met de de rest..).

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
po1son schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:54:
[...]

Als je DPS wil doen, zou ik niet voor de priest gaan.

Ik was heel cata shadow priest (ik deed meer dps dan de mages en warlocks in de raid). Toen ik stopte en terugkwam in MoP en weer shadow begon te spelen kon ik mijn ogen niet geloven. Shadow priests zijn ZO underpowered geworden! Qua dps in raids totaal niet meer mee met de andere casters, en in pvp is de damage helemaal laag en dat wordt niet gecompenseerd door de utility. Holy en disc zijn wel leuk (en gescaled met de de rest..).
Idd, shadow priests zijn een heel stuk underpowered op dit moment. Speel zelf al volledig SoO en zit nu op 13/14hc en ben meerdere malen vervangen geweest in de raid omdat ik gewoon minder dps doet. Zit nu al een aantal weken op garrosh hc te progressen en vooral omdat het een lang gevecht valt men dps nog mee en zit ik maar een klein stukje meer onder de rest. Het grootste nadeel is dat shadow op korte gevechten echt te weinig dmg kan doen zo is het bij garrosh hc de eerste transitie heel erg moeilijk omdat je heel snel alle adds moet neer krijgen en daar ben je gewoon niet zo sterk in. Je moet vooral goede gear hebben om mee te kunnen, trinkets zoals black blood van garrosh en de Immersius trinket zijn een must. Zit nu aan ilvl582 en vooral de haste cap kunnen halen +/-50% en meer dan 50% mastery moet echt wel wil je hc mee kunnen.

De veranderingen voor WoD zien er tot nu toe veel belovend uit, je talents zullen voor een stuk heel fight afhankelijk zijn met hopelijk een grote dmg increase erbij want op raid utility moet je niet veel meer rekenen als shadow priest.

• corset
Dat is ook de reden dat ik gestopt ben met Shadow Priest inderdaad.. Het sloeg echt nergens op, in flex kan je niet meekomen, en ben je eigenlijk een wasted spot (of je moet specifieke items hebben, die je niet krijgt omdat je niet genoeg dps doet om mee te kunnen).

• jmxd
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:35:
@Twy, onderstaande is gemeld over Unit Frames in Warlords

[...]
Kijk, zie je wel! :o helaas heb ik daar sinds Blizzcon niks meer over gehoord of gezien

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

hmr schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:20:

Disc Priest zijn wel imba nu. Maar geen idee hoe dat gaat worden in WoD.

Ik kies ook vaak tussen 2 chars. In MoP was dat een Mage in het begin. Maar toen viel de raidgroep uit elkaar en ben weer gaan healen op mijn Resto Druid in een casual 10m groepje.
Inmiddels weer een switch gemaakt naar mijn 3de fav char de Hunter. Kijk wel hoever ik met beide kom tot aan 6.0. Er zal wel geen plaats zijn in de Mythic raidgroep dan. Maar waarschijnlijk ga ik volgend jaar toch een andere MMO spelen. :)

Pagina: 1 ... 27 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!