"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ben benieuwd of ik weer me feel kan krijgen
Denk ook dat ik het weekend weer me sub ga activeren. heb ook nieuwe pc dus alles op ultra zetten !
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gezien de trend bij elke MMO die na WoW is uitgekomen is volgens mij 99% vd spelers die overgestapt zijn weer terug gekomen bij WoW.Derr_Hans schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:37:
Ben benieuwd, of ze wat WoWérs van Wildstar af kunnen halen
Durf alleen niet te zeggen of dat bij WildStar weer zo zal zijn maar time will tell
PSN: Brwmaster
Wow is wel gedateerd. kun je ook wel merken als je die spellen speelt. is ook normaal natuurlijk. maar vindt zelf dat wow iets heeft waardoor ik toch steeds terug kom bij wowBr3wmaster schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:52:
[...]
Gezien de trend bij elke MMO die na WoW is uitgekomen is volgens mij 99% vd spelers die overgestapt zijn weer terug gekomen bij WoW.
Durf alleen niet te zeggen of dat bij WildStar weer zo zal zijn maar time will tell
Wildstar is erg goed, maar hoe goed weten we over 2 / 3 maandenhmr schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:50:
Is dat Wildstar eigenlijk iets? Iemand die het speelt van deze WoW community?
Combat is refreshing en werkt verslavend
Klopt, maar WildStar is nieuw terwijl WoD nog niet echt veel vernieuwends brengt, denk dat die gene met een invite niet snel de aplha gronding gaan spelen nu WS nog geen week oud is. Iig als ik een invite zou krijgen zal ik het installeren en maar echt spelen denk ik niet, dat doe ik momenteel op WS welBr3wmaster schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:52:
[...]
Gezien de trend bij elke MMO die na WoW is uitgekomen is volgens mij 99% vd spelers die overgestapt zijn weer terug gekomen bij WoW.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik heb vernomen dat het meer een Diablo 3 combat style heeft! Klopt dat? Welke classes kun je spelen? MIsschien moet ik het maar eens gaan proberen!Derr_Hans schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:59:
[...]
Wildstar is erg goed, maar hoe goed weten we over 2 / 3 maanden
Combat is refreshing en werkt verslavend
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Van mij mogen ze, wat goede gezondere concurrentie zou goed zijn voor WoW zodat het team weer op WoW weer wat scherper gaat worden en goede features gaat implementeren i.p.v. zaken die een groot deel van community helemaal niet wil (no flying o.a.).Derr_Hans schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:37:
Ben benieuwd, of ze wat WoWérs van Wildstar af kunnen halen
Leuke game, maar in de core zal het nooit 'zo diep' komen te zitten als WoW. Er is in de jaren genoeg concurrentie gekomen, maar de algehele playerbase van MMO's is ook zoveel groter geworden.
Enige die ik zie als 'direct vergelijkmateriaal' is Rift, die alleen een bagger optimised client heeft
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Denk dat WoW ook de juiste Lore heeft. Veel mensen hebben voor WoW nl Warcraft gespeeld. Ik moet zeggen dat ik zowel EQ1 als WoW speelde maar datWoW veel meer indruk maakte en ik WoW leuker vond omdat ik een echte feeling met de Lore had.. maar thats just me offcourseSinergyX schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:22:
The only game that can 'kill' WoW is WoW2.
Leuke game, maar in de core zal het nooit 'zo diep' komen te zitten als WoW. Er is in de jaren genoeg concurrentie gekomen, maar de algehele playerbase van MMO's is ook zoveel groter geworden.
Enige die ik zie als 'direct vergelijkmateriaal' is Rift, die alleen een bagger optimised client heeft
Vraag me af wanneer we 'm in-game gaan zien zodra bekend is wie de winnaar is.
Volgens mij wel ja.Shrake schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:39:
Is vandaag de bekendmaking van die chopper niet trouwens?
Vraag me af wanneer we 'm in-game gaan zien zodra bekend is wie de winnaar is.
Ik heb zo'n gevoel dat ze alle 2 gewoon beschikbaar komen.
Ja daar twijfel ik eigenlijk ook niet aan. Al des te meer om de reden dat op dit moment, naar mijn weten, alle faction-specifieke mounts een tegenvariant hebben.Raven__NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:42:
[...]
Volgens mij wel ja.
Ik heb zo'n gevoel dat ze alle 2 gewoon beschikbaar komen.
Het is vreemd dat mensen pvp of f2play games uberhaupt als wow killer zien, de enige mmo die de laatste 10 jaar is uitgebracht die op wow lijkt is sw:tor en die was nog niet af bij de release en had (heel belangrijk) geen addon support.Kaap schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:27:
Wildstar is de zoveelste "WoW-killer" die ik aangekondigd heb zien worden. Volgens mij is de lijst van "WoW-killers" inmiddels al langer dan 2 handen. Ik heb ze allemaal geprobeerd, na GW2 heb ik het opgegeven. TESO en Wildstar beta's bekeken en vrij snel beoordeeld met meh, het zal wel. TESO en Wildstar ook niet aangeschaft. Ik blijf wel bij WoW.
Wildstar is de eerste nieuwe mmo waar ik ineens veel van mijn wow vrienden naartoe zie gaan,sterker nog: de helft van mijn guild is vanwege de stagnatie in wow op dit moment niet alleen naar wildstar gegaan maar hebben ook meteen unsubbed.
Het enige probleem wat wildstar heeft is dat 40 man raiden betekend dat er maar weinig mensen end-game zullen gaan zien, tel daarbij op dat er daarnaast nog meer kunstmatige beperkingen zijn zoals attunements en de kans is groot dat ze toch mensen gaan verliezen op termijn: in wow is content immers laagdrempelig bereikbaar EN uitdagend, al wordt die laagdrempeligheid met mythic 20 man wel aanzienlijk minder.
Probleem van WoD is is dat ik niemand ken die echt enthouasiast is, behalve die paar mensen die iets met garrisons hebben: het zou me dan ook niet verbazen als mensen die terug komen uit wildstar voor wod na het levellen weer terug gaan naar wildstar.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Vind de term al dom genoeg, 'killer'. De aantal MMO's die ooit over de 10miljoen zijn gegaan, zijn nog steeds op 1 hand te tellen en hadden/hebben elk hun compleet eigen userbase. Het moet dan altijd ook een of/of situatie worden, je speelt A of B, maar nooit A en B. Op een console speelt toch ook niemand enkel game A of B, maar een variatie van A t/m F? MMO's zijn in dat opzicht niets anders, ik speel er zelf stuk of 4 afwisselend, voordeel van andere MMO's tov WoW is dat er enorm lagere timesink in zit.Kaap schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:27:
Wildstar is de zoveelste "WoW-killer" die ik aangekondigd heb zien worden. Volgens mij is de lijst van "WoW-killers" inmiddels al langer dan 2 handen. Ik heb ze allemaal geprobeerd, na GW2 heb ik het opgegeven. TESO en Wildstar beta's bekeken en vrij snel beoordeeld met meh, het zal wel. TESO en Wildstar ook niet aangeschaft. Ik blijf wel bij WoW.
Enige aspect wat zou spelen is maandelijkse kosten (wat je indirect niet hebt bij F2P/B2P, zoals Rift of GW2), maar zelfs met P2P is dat krap 4 biertjes in de maand.
En het vanuit je 'eigen wereld' bekijken, je guild, je vrienden, zal nooit representatief zijn voor de volledige playerbase.
Nee, ik verkies B&S over Wildstar, maar NCsoft wil maar niet opschieten met die game
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 05-06-2014 12:24 ]
Gister hadden we onze beste raid tot nu toe. In 3 uurtjes hebben we de eerste 10 bazen SoO heroic omgelegd. Ook Spoils ging relatief makkelijk neer en Malk heroic was zelfs een oneshot!
Veel goede upgrades voor veel raiders, dus dat is alleen maar mooi! Ik heb zelf eindelijk een heroic wapen. Moet nog wel met gems gaan rommelen. Het wordt inmiddels lastig om niet boven de hit, crit en haste cap uit te komen voor frost. Misschien toch maar eens fire proberen?!
Zondag Thok HC. Onze (retarded) raidleader wil met 4 healers en 1 tank gaan. Hier heb ik echt nog nooit van gehoord, vraag me af waar hij dat vandaan haalt... Jullie nog handige tips/ ideale setups?
Dat 'killer' deel komt doordat een bepaalde groep mensen bij de ontwikkelaars van die games verlekkerd blijft kijken naar die grote groep #miljoen spelers die voor een fors deel +/- 10 euro per maand neertellen. Persoonlijk heb ik het idee dat jij een van de weinigen bent die daadwerkelijk tijd heeft voor vier van zulke games, of beter nog, tijd en 'zin' heeft in vier games te spelen op een 'bepaald niveau'. Voor de meesten is de game een kleine timesink, een paar avonden een a 2 uur spelen. Voor sommigen een gigantische timesink; iedere dag minstens 2 uur spelen.SinergyX schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:23:
[...]
Vind de term al dom genoeg, 'killer'. De aantal MMO's die ooit over de 10miljoen zijn gegaan, zijn nog steeds op 1 hand te tellen en hadden/hebben elk hun compleet eigen userbase. Het moet dan altijd ook een of/of situatie worden, je speelt A of B, maar nooit A en B. Op een console speelt toch ook niemand enkel game A of B, maar een variatie van A t/m F? MMO's zijn in dat opzicht niets anders, ik speel er zelf stuk of 4 afwisselend, voordeel van andere MMO's tov WoW is dat er enorm lagere timesink in zit.
Enige aspect wat zou spelen is maandelijkse kosten (wat je indirect niet hebt bij F2P/B2P, zoals Rift of GW2), maar zelfs met P2P is dat krap 4 biertjes in de maand.
En het vanuit je 'eigen wereld' bekijken, je guild, je vrienden, zal nooit representatief zijn voor de volledige playerbase.
Nee, ik verkies B&S over Wildstar, maar NCsoft wil maar niet opschieten met die game
Dat is een heel erg aantrekkelijk vooruitzicht voor een aantal mensen. Meestal zijn het investeerders, die kijken natuurlijk bovenal naar winstgevendheid, en het WoW model levert overduidelijk de meeste pecunia's op. Dus, waar richt men zich op? Juist! Die groep mensen weghalen bij de concurrentie en ze jouw spel laten spelen.
De vergelijking met andere games gaat wmb een beetje mank. Andere games koop je, speel je even en je slaat op bij een save point. Of je speelt een potje van max 1 uur en klaar. Er zit over t algemeen geen component van voortdurende karakterontwikkeling in. Voor de single player games geldt ook nog eens dat ze gewoon na x aantal uur gewoon 'uitgespeeld' zijn. Ook hier spelen weer economische gronden mee; van een BF of CoD wordt volgend jaar een nieuwe versie uitgebracht. De online is nu te spelen en is gratis, maar over een jaar speelt niemand het meer. Daar zit dus alleen 'perspectief' in, wanneer ze iedere X periode een nieuwe versie kunnen verkopen.
Hoe dan ook, de groep mensen die nu wow speelt is interessant. Die zijn overduidelijk bereid om dat bedrag per maand uit te geven om x aantal spelplezier te beleven. En het is het ook, duidelijk, voor vele investeerders de gok waard om er op te gokken dat het met DIT spel mogelijk zou zijn om die groep mensen te overtuigen om over te stappen!
Veel "buitenstaanders" zullen het al snel onder de noemer verslaving gooien (en dit zal voor sommige ook zeker wel het geval zijn, begrijp me niet verkeerd), maar door het sociale aspect van WoW en het feit dat er zo gigantisch veel te doen is blijft het spel lang speelbaar.
Ik speel het ook al sinds het begin en heb her en der wat periodes gehad dat ik er geen zin in had en dan speelde ik ook niet, maar als je uiteindelijk weer zin hebt om te spelen pak je het ook zo weer op.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mijn guild heeft het ook met 1 tank en 4 healers gedaan. Ik vind het zelf ook nog steeds vreemd. Ik zou zelf kiezen voor 1 tank en 2 healers.hulkie schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:39:
Zondag Thok HC. Onze (retarded) raidleader wil met 4 healers en 1 tank gaan. Hier heb ik echt nog nooit van gehoord, vraag me af waar hij dat vandaan haalt... Jullie nog handige tips/ ideale setups?
Hoe langer je in de p1 blijft hangen, hoe lastiger het wordt voor healers en ranged dps, dus dan kun je beter korter in p1 blijven, maar wel makkelijker voor iedereen en dus alsnog (bijna) dezelfde damage doen omdat je met meer dps bent.
P2 is ook een stuk lastiger dan op normal, want je moet echt een kiting pad hebben en mensen vooruitsturen om getarget te worden anders eet ie je op
[ Voor 46% gewijzigd door corset op 05-06-2014 14:48 ]
Gewoon kwestie van geluk met wie in de groep zitten. Siegecrafter is trouwens ook een heel kort gevecht. Met heroic gear kun je m zo'n beetje nuken voor er ook maar 1 belt klaar islanerios schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:36:
in 4 minuten Siegecrafter neer.. dit gaat lekker zo, zijn bij Paragons. Of ze hebben SoO generfd (dacht het niet) of flex groepen zijn een stuk efficienter geworden.
Paar weken terug hadden we paar bosses op normal gedaan om zo snel mogelijk wat latere heroic bosses te doen. Ze gingen allemaal in 2 a 3 minuten neer. Gear schaalt nogal hard
Paragons neer, nu Garry. Opeens weer veel plezier met het spel Oo
Ook vanuit Gruul gelijk de drop gekregen die ik zocht (T2 Rogue lookalike). Dus bijna Monk cliche set af! yay
[ Voor 38% gewijzigd door corset op 05-06-2014 14:52 ]
Wazige tactic, Thok is imho een van de makkelijke bosses, wel retared irritant voor mij al warlock met die interrupts, maar wij hadden em in minder wipes dan bijv. Shamans en Malkorok. Wij hadden em afgelopen maandag voor het eerst neer in iets meer dan anderhalve avond van tries (stuk of 25 wipes in totaal, waarbij de meeste wipes veroorzaakt werden door retarded kiting en wat rng bij het selecteren van de kiter), tevens hadden we een paar tries nodig voor de 2de P1 met de bats te leren)hulkie schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:39:
Wij hadden gewoon een "standaard" setup met 2 tanks, 3 healers (1 OS), 2 melee en 3 ranged.
Wij deden de (denk ik) redelijk standaard tactic met 29 stacks in P1 (De standaard P1, P2 Kiten tot 12 stacks, weer 29 stacks P1 met de bats en dispel, P2 Kiten tot 12 stacks, Weer 29 stacks P1 met Frost en yeti (ignore yeti), P2 kiten tot 12 stacks en net voor de firephase P1 zou beginnen lag ie neer.
Ik zie ook niet hoe je met een 4 healer setup beter kan doen (P1 is makkelijk te healen met 3 healers en normale cooldown rotaties). Bij 2 healers zal je denk ik wel kortere P1's moeten hebben verwacht ik, vooral in de poison/bats P1), maar voor zover ik het kan inschatten zijn 1 tank gimmick setups echt niet nodig voor een vlotte kill.
Ja bij 6.0lanerios schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:12:
En dan is Garrosh dood, en weer geen heirloom >_> was dat geen 100% bij je eerste kill sinds een patch?
Kijk op het moment naar http://www.twitch.tv/fatbosstv Alpha gameplay.With the release of Patch 6.0, the drop rate of the Heirloom weapons from Garrosh Hellscream on Normal, Heroic, and Mythic difficulties will be significantly increased.
Players who have yet to get any Heirlooms will have a 100% (guaranteed) chance of getting a spec-appropriate Heirloom when defeating Garrosh on Normal difficulty or higher.
The chance of receiving additional Heirlooms beyond the first will also be increased.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik wil absoluut een drop voordat die 6.0 komt, ik heb 0,0 aan een heirloom bow (hunter), ik heb liever een 2H of 1H voor m'n alts.
Je zat waarschijnlijk in een groep met gear + kennis van fights. Een gelukkige combinatie, aangezien er ook groepen zijn met gear, maar geen kennis en wel rage babies! :[lanerios schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:36:
in 4 minuten Siegecrafter neer.. dit gaat lekker zo, zijn bij Paragons. Of ze hebben SoO generfd (dacht het niet) of flex groepen zijn een stuk efficienter geworden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Er dropt eerst een Heirloom voor je char waar je hem op killed trouwens..SinergyX schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:22:
Ik heb nu 3 kills, plus 3x extra roll, geen heirloom.
Ik wil absoluut een drop voordat die 6.0 komt, ik heb 0,0 aan een heirloom bow (hunter), ik heb liever een 2H of 1H voor m'n alts.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Overigens zou de coin op Garrosh niet moeten werken voor Heirlooms.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Oh eerste drop is altijd spec-related? Beetje jammer.hmr schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:23:
[...]
Er dropt eerst een Heirloom voor je char waar je hem op killed trouwens..
Mijn warrior mocht mee met 538, in de omschrijving wel staan dat ik een 568 en 563 2H wapen heblanerios schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:07:
Zo, maar even flex induiken in de hoop dat ik toch nog even zo'n heirloom ding krijg >< Wel geweldig dat flex tegenwoordig 555 nodig heeft als ilevel volgens spelers. Ow well, ben er met 548 goed in gekomen toch
Maar ik had blijkbaar een guildrun waar ik mee ging, 3 volledig heroic geared.. 1 healer deed alles solo op de 'full stack' methode (205k HPS), 2 DPS (390k elk), we hebben maar 1x adds gezien, verder volgens mij P3 krap 20seconde gezien en hij was al neer.
Zal wel niet lang duren die stream, blizzard kennende krijg je ook nog een ban ervoorjunglebeast schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:19:
[...]
Ja bij 6.0En normal in de notes is dan flex nu.
[...]
Kijk op het moment naar http://www.twitch.tv/fatbosstv Alpha gameplay.
Nee. Doen ze niet meer moeilijk over.Mektheb schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:41:
[...]
Zal wel niet lang duren die stream, blizzard kennende krijg je ook nog een ban ervoor
kwam deze schoonheid van een screenshot nog tegen op ons forum. *clicky clicky*Warlords of Draenor alpha invites have gone out to a small number of individuals for our first phase of external testing, historically dubbed “Friends & Family” for its limited scope of availability to Blizzard employees’ friends and family, as well as some streamers, press outlets, and fansites. Alpha testers are free to share screenshots and videos, stream content, publicly discuss their experiences in the alpha, and offer their feedback in the Alpha Feedback forum.
This initial wave is extremely limited, and we’ll be sending additional invites as testing progresses. In the meantime, we recommend visiting your favorite fansites for information and updates, Twitch to watch streams, and the front page here at WorldofWarcraft.com for continuing content updates. You can also check out the full alpha patch notes right here!
Please be aware that no keys are available for the Warlords of Draenor alpha, so be on guard for potential scams using invites as a lure. You can always check to see if you’ve been invited by logging into your Battle.net account at http://www.battle.net and viewing your available game licenses. You’ll never need to click on a link in an email to redeem a testing invite for Warlords of Draenor. Visit our security site for information on how to identify and avoid scams intended to steal your account information.
If you’re interested in participating in future testing phases, you can opt in here to World of Warcraft and other Blizzard game-testing opportunities. Additional invite opportunities will be announced as they become available, and we recommend checking back regularly for updates.
[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 05-06-2014 16:47 ]
De 100% loot wordt enkel (6.0) voor de mensen die geen enkele drop nog hebben gehad, wat ook een 100% drop voor je spec gaat worden. Ik wil dus absoluut geen boog, WoD lvl ik wel vrolijk met quest of drop-wapens, ik wil juist een 2H of 1H wapen voor (shaman/monk/DK/pala/warrior/rogue). Maar de enige character die 'in flex mag', is mijn hunter (548), de rest zit daar nog gigantisch onder.Twylight schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:34:
Ze hebben ook gezegd dat vlak voor de launch van WoD de droprate van heirlooms enorm verhoogd wordt en ze daarna uit de loottable verdwijnen
Maar de chopper komt pas in WoD? Valt beetje tegen.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 05-06-2014 19:11 ]
junglebeast schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:42:
[...]
kwam deze schoonheid van een screenshot nog tegen op ons forum. *clicky clicky*
[afbeelding]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
..
hoe unbalanced is die zooi... waarom??? me bloeddruk wat doeje
Zij speelt nu mijn disc priest, het gaat prima in LFR!
[ Voor 16% gewijzigd door RMB op 05-06-2014 22:22 ]
Bij de Horde bike had ik ook echt een Horde gevoel. Al had er nog wel wat bont bij gemogen.
Bij de Alliance bike moest ik steeds aan de film Judge Dredd denken. Iets te gelikt.
Helaas moeten we dus nog even wachten tot release WoD. Nieuwsgierig wat ze nu met de andere gaan doen. Komt die in de wow shop voor cash of gaat die gewoon de trophy room in blizzard hoofdkwartier
Hoezo unbalanced? praat je over pvp of pve pet battles? Bepaalde pets zijn nu eenmaal sterker tegen andere specifieke soorten. Wacht maar tot je bij de Celestial Tournament aankomt, dat is pas niet goed voor je bloeddruk... RNG kan je daar zo de kop kosten de ene week gaat het vlekkeloos, terwijl de andere week je 8 attempts nodig hebt, omdat je elke keer op een ander team faaltCT schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:31:
ohja en pet battles..
..
hoe unbalanced is die zooi... waarom??? me bloeddruk wat doeje
Overigens ook andersom, ineens iemand met 3 groene pets 2 levels lager voor je snuf.. wel leuk die gratis xp maar 'leuk' als in gameplay zou ik het niet willen noemen.
[ Voor 30% gewijzigd door CT op 06-06-2014 09:30 ]
ah, pvp battles heb ik nog niet veel mee gedaan, wil ik nog eens naar kijken, ben wel druk met verzamelen/levelen.CT schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:29:
pvp battles, sommige pets zijn best wel OP en dan kom je altijd tegen een gast die 3 super OP pets heeft 3 levels hoger dan jouwes, denk dat de "matchmaking'' meer unbalanced is dan de battles zelf.
Overigens ook andersom, ineens iemand met 3 groene pets 2 levels lager voor je snuf.. wel leuk die gratis xp maar 'leuk' als in gameplay zou ik het niet willen noemen.
Gelukkig ben ik volledig gegeared dus doe ik 't nu alleen nog maar voor de lol.
Ik kreeg ook een heerlijk welcome back van blizzard met celestials.SinergyX schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:49:
RNG zit weer moeilijk te doen, 4x celestials, gold. Garrosh, gold. Eerste 4 bosses ToT, 1 coin (9/20 nu).
Tot nog toe 3 keer gedaan, 3 keer loot, 3 keer pve gloves
En net nu ik me ga focussen op pvp
Wachten tot Xuen aan de beurt is, haste buff spellstealen en mensen dotten met living bomb...2 ticks per seconde met daar bovenop Brain Freeze procs die nooit eindigen, hilarisch!
Wel even Elemental Freeze doen voor je Living Bomb cast, zodat je de shatter bonus op al je ticks meekrijgt
Raden 100%? Nice, dan moet ik even opzoek naar een HC Ra-den GROEP!soulrider schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:14:
ra-den (tot HC 13de baas) al gekilled? 100% drop ...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/9582578502
Volgende week zijn er weer de eerste connecties sinds een dikke maand...
Eindelijk!!! Hopelijk komen ze dan snel met de connectie voor mijn realm (SWC).EelcoB schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:31:
Eindelijk weer een update mbt het connecten van de low population realms!
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/9582578502
Volgende week zijn er weer de eerste connecties sinds een dikke maand...
Afgelopen reset, 21 boss kills, effectief 24 loot rolls, 2 items.SinergyX schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:49:
RNG zit weer moeilijk te doen, 4x celestials, gold. Garrosh, gold. Eerste 4 bosses ToT, 1 coin (9/20 nu).
Deze reset 5 bosses incl. Ordos en Garrosh flex, effectief 8 rolls, 1 item.
vorige week 7 toons: allen door soo lfr gejaagd + celestials + ordos
(ik weiger alts #3->#7 door ToT of eerder te sturen)
goed voor minimaal 16x7=112 lootkansen (al vergeten welke toons wel/niet bonusrollen): 3 items in totaal
geluk voor de altjes : 2x ordos WF gear - en de 2de DK zit dankzij een lfr wapen eindelijk ook boven de 500.
maar vaak heb je dan zoiets van:

Langs de andere zijde heeft main boomie al een volle healing- en tank-set met minimaal 528 ilvl gear liggen, + een halve cat-set en 1st dk heeft zijn tanksetje in zijn bank blinken... (telkens met de 2sets van celestials ...)
Nu nog eens die offspecs echt gaan gebruiken eh
[ Voor 25% gewijzigd door soulrider op 06-06-2014 12:51 ]
ik heb deze week 13/14 soo normal gedaan en daarna is raid uit elkaar gevallen..
ik ben dus saved op deze raid id.
kan ik nu een raid joinen voor alleen garrosh , of zelf een raid opzetten om hem deze week nog om te leggen?
Je kan iedere Garrosh normal/heroic killen als je alleen maar normals gedaan hebt.moggets schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:52:
Hallo, even een vraagje mbt raid id's
ik heb deze week 13/14 soo normal gedaan en daarna is raid uit elkaar gevallen..
ik ben dus saved op deze raid id.
kan ik nu een raid joinen voor alleen garrosh , of zelf een raid opzetten om hem deze week nog om te leggen?
Heb je echter 1 boss op heroic gedaan dan kun je geen andere heroic ID meer joinen.
Maybe zit ik er naast maar de lock outs zijn nu toch player bound in plaats van group?Lcount schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:54:
[...]
Je kan iedere Garrosh normal/heroic killen als je alleen maar normals gedaan hebt.
Heb je echter 1 boss op heroic gedaan dan kun je geen andere heroic ID meer joinen.
Of zit dat voor heroics weer net wat anders?
Dat verraad het gebruik van het woord 'echter' alThasquealer schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:59:
[...]
Maybe zit ik er naast maar de lock outs zijn nu toch player bound in plaats van group?
M.a.w. voor heroics geldt een groupbound lockout.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat meende ik ook.. in principe zou je dus uit een raid id 13/14 10 verschillende raidgroups kunnen maken voor garrosh (als iedere speler een aparte nieuwe groep maakt) of zit ik ernaast?Thasquealer schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:59:
[...]
Maybe zit ik er naast maar de lock outs zijn nu toch player bound in plaats van group?
alleen voor normal geldt dit dus begrijp ik
[ Voor 4% gewijzigd door moggets op 06-06-2014 16:15 ]
Heerlijke gear nu. Alleen waarop te focusen?
Ik weet dat mijn MH echt een upgrade nodig heeft, en mijn headpiece ook.. iemand tips om dit goed te kunnen vervangen?
Dat blijkt mogelijk te zijnSinergyX schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:15:
Maar als ik dus guild 6/12 normal doe, kan ik later alsnog pug garrosh doen? Ik dacht bijna normal als je een gaande raid join, je wel die melding krijg over saved worden.
dit staat op open raid forums:
Normal Difficulty Raid Lockouts
You as a raider are locked to specific bosses instead of the former "raid ID's". This means that if you started the week with your guild on 25-man and only cleared the first 4 bosses, and then needed to pug the remaining bosses, you could also join another run, even on 10-man, that was already in progress. The restrictions require you join a raid that is equal or further progression than yourself.
For example, if you were in a DS raid that killed Morchok, Zon’Ozz and Yor’sahj, you would only be able to join a raid group that is working on Hagara or further.
Another upside to this is that you are only saved to bosses you have killed, meaning if you join a raid group that is 4/8 and you’re 0/8 and they are unable to beat a boss, you’ll remain 0/8 until a boss has been defeated.
Dit was voorheen zo. Enigste wat niet werkt is van 25man hc naar 10man hc converten terwijl dat van 25man normal naar 10man normal wel gaat. en als je enige hc boss down hebt bv galakras hc kan je niet een andere groep joinen die op malkorok hc aan het progressen zijn.SinergyX schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:15:
Maar als ik dus guild 6/12 normal doe, kan ik later alsnog pug garrosh doen? Ik dacht bijna normal als je een gaande raid join, je wel die melding krijg over saved worden.
ja da kan en je krijgt inderdaad die melding als je binnenloopt:SinergyX schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:15:
je kunt bv ook een groep joinen die boss 9 en 10 killen en daarna eentje die garrosh killed.
je kunt echter daarna niet meer boss 7&8 of 11,12 en 13 killen (als garrosh neergaat natuurlijk)
Ook handig bij farm runs en je bv even wilt wisselen naar een alt.
Net op tijd, want mijn sub zou vanavond laat renewen
[ Voor 88% gewijzigd door NMe op 08-06-2014 21:21 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben voorlopig bezig met een hunter die op 80 zit. Maar wat zijn die OP zeg op 80 (geen heirlooms).. gaat nergens over, ik rip door alle mobs heen.
[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 08-06-2014 21:21 ]
Doe je ook BGs? Dat is pas op.lanerios schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:30:
Ben voorlopig bezig met een hunter die op 80 zit. Maar wat zijn die OP zeg op 80 (geen heirlooms).. gaat nergens over, ik rip door alle mobs heen.
[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 08-06-2014 21:21 ]
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Ben maar begonnen met gbank uitzoeken. 198 auctions atm. Dus gaat wel goed zo, hopen dat het verkoopt. Als dit zo doorgaat heb ik een redelijk budget om mn hunter te gearen.
Die GM/RL wilt gewoon geen tijd kwijt aan zulke zever, en wilt - als er opmerkingen gemaakt worden - dat die gegrond en contructief zijn, en giftige praat wordt gewoon direct afgeblocked.Twylight schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:47:
Een guild waarin een GM zichzelf zo serieus neemt en zijn members hem behandelen als hun glorieuze leider zal ik sowieso al nooit aan deelnemen
Het helpt de groep niets verder als er continu afbrekende opmerkingen worden gegeven, zelfs al zijn die deels terecht.
Mensen (die al even meedraaien) in de guild mogen op TS het dan even prive gaan uitleggen zodat het gif toch al wordt weggenomen en er inderdaad wat constructief kan uitkomen, maar bv pugs die na een bijna wipe, of nadat ze een keer dood gaan direct beginnen te ragen op healers of dergelijken terwijl ze bv zelf niet tijdig uit de shit gingen, die krijgen éénmaal de waarschuwing hun toontje aan te passen. Blijven ze doorgaan, dan krijgen ze een digitale voet tegen hun kont.
Persoonlijk kan ik met zo'n manier van directheid zeer goed omgaan.
Er is ook plaats en ruimte om zelf uit te komen voor je eigen fouten (wordt zelfs gewaardeerd) en je zult niet gekicked worden zolang je er maar uit leert en iets doet met de tips die je krijgt.
Ook al omdat er gerust tijd wordt gemaakt om achteraf bv wat tips te geven hoe je het net iets beter zou kunnen doen, en nog iets meer uit je class/spec kunt halen. door bv andere gems/reforges te gebruiken.
En ja, dat pak je dan ook mee naar puggroepen enzo, want als je in zo'n giftige groep terecht komt gaat ook mijn goesting om het spel (of toch in die groep) te blijven spelen er op achteruit.
(hell, ik wipe liever 20x in een groep met een vriendelijke atmosfeer, dan 1x in een giftige groep waar het dan vaak neer komt op rage-quit/-disbanned)
Ik haat het gejank in pug-/lfr-groepen op healers/tanks/dps omdat er eentje toch eens wat minder is dan de persoon die de opmerkingen uit of omdat beiden een net iets andere tactiek gewoon zijn.
Als het in LFR weer zo eentje is die er niet tegen kan dat er net gedingde 90'ers meelopen die amper 50k halen terwijl meneer/mevrouw als warlock/hunter/rogue in full normal of beter ruim de 200k haalt, en wat elitair de rest gaat uitkafferen, ja die krijgt van mij een vote to kick.
als ik op mijn main uit verveling nog eens alle lfr doorloop - ja ook MSV, HoF, ToeS, ToT - dan ben ik er voor mezelf - rotaties oefenen op dummies zegt weinig over in-raid-dps - en ook dan heb ik geen probleem omdat we even wipen door een per ongeluk gebeurde ninja-pull. (been there, done that myself, learned from it).
En als de rest van de dps me dan zo zou storen, dan zou ik niet in de LFR-groep rondlopen, maar een flex/normal/hc-groep gestart of gepugged hebben.
Maar je kunt slecht oordelen over mijn guild en RL zonder er zelf een keer minstens een pug run mee te doen, anders zegt het wederom meer over jou dan over mij/hem/de guild. (*te snelle conclusies*)
[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 08-06-2014 21:24 ]
Het komt op mij een beetje over dat hij (en jij) het spelletje beide een beetje te serieus nemen.
en wederom: het is niet "kick omdat het hem niet aanstaat",
maar "kick als het de groep meer schaad dan baat (en het er echt over is)"
Trouwens geen 6 alineas om GM/RL te verdedigen: amper 2 en 4 over mijn eigen stijl van gamen.
(maar toch is dat nog steeds niet duidelijk: ragen doe je gewoon niet in onze runs, dan koel je maar af daarbuiten - blijf je doorgaan in bv guildchat, dan rage je maar buiten de guild. je mag natuurlijk wel eens vloeken op jezelf of anderen, maar er is een manier om dat 'vriendelijk' te doen, en een manier om de sfeer te verkloten: sfeer-verkloters horen gewoon niet in enige guild thuis of in het spel thuis imho.)
als ik meeloop (social rank ipv trail/raider), dan hou ik wel van het wat serieuzere "hardcore progression-style"-manier van raidleading dat er gebeurd.
"Gene zever, en knallen maar","heb geen schrik om je mond te openen als je twijfelt over tacts", "geen half uur janken over lootverdeling: /rol if you need en doorgaan naar trash, volgende baas"
(als ik eens meeloop met de main-raiders dan merk je ook dat alles heel vlotjes verloopt op gebied van stacking, hero en stormlashes, ... dat het gewoon vanzelf heel stil wordt op TS en enkel RL aan het woord is met korte commando's tot dat de baas neerligt en dan is het weer tijd om te lachen/joken/...)
Wat in 10m raids vaak al moeilijk is, laat staan in 25mans, maar bij ons 25m gewoon vanzelfsprekend is.
Persoonlijk ben ik gewoon na de amper 15maanden die ik in het spel zit de jankers/ragers/... kotsbeu.
Waarom 10min. prefight zitten zeveren, en nog eens 20min. postkill zitten ragen bv omdat lootverdeling ze niet aanstaat omdat ze 5k meer dps doen dan iemand anders maar de pech hebben maar 15 te rollen tegen 60 ofzo, als er in die tijd één of zelfs twee bazen extra kunnen neerliggen.
En ik heb het geluk een guild en RL te vinden die er zo ook over denken en het zelfs aanmoedigen.
Ik kan alleen maar hopen dat jij een guild hebt die jouw manier van raiden/gamen ondersteund
[ Voor 21% gewijzigd door soulrider op 08-06-2014 21:46 ]
[ Voor 64% gewijzigd door NMe op 08-06-2014 21:32 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Deze kerel werd voor de gek gehouden door zijn beste kameraad IRL en heeft de hele guild meegekregen dat het een regel zou zijn om voor een liedje te performen voor ons allen
Kijk dit zijn dus de soort dingen die WoW zoveel meer awesome maken dan andere spellenLcount schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:18:
Sinds zondag hebben we een nieuwe regel voor recruits. Zingen voor ons allemaal op mumble![]()
Deze kerel werd voor de gek gehouden door zijn beste kameraad IRL en heeft de hele guild meegekregen dat het een regel zou zijn om voor een liedje te performen voor ons allen
[video]
Ik heb al wel gemerkt dat als ik terugkom na lang niet spelen dat het best wel tegenvalt om een guild te vinden.. Met zo'n sfeer.
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Wat ik zo jammer vind is dat er zoveel spelers zijn dat Guilds het voor uitzoeken hebben. Voldoe je niet aan de eisen van de guild (ondanks dat je wel een goede speler bent door je speelervaring) dan kom je er gewoon niet in. Hierdoor vallen een hoop spelers al door de mand. En dat zijn dan al guilds die zich casual guild noemen. Bij hardcore guilds is dit nog veel erger, maar daarvan accepteer ik het wel gezien het feit dat ze een hoog niveau willen hebben en houden.Kaap schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:51:
Op zoek naar een andere guild heeft me niks opgeleverd. Net te weinig gear en gebrek aan heroic experience voor de betere guilds. Daarnaast heb ik toch echt wel het idee dat de community uitgepist is als ik kijk naar hoeveel mensen ingame een individu zijn i.p.v. bij een guild horen.
De community maakt het gewoon lastig voor zichzelf door dit soort eisen. En die eisen zijn er ook alleen maar vanwege ikke ikke ikke en dan het restje. En dat is erg jammer. Natuurlijk zijn er ook goede spelers, maar echt vaak zie je ze niet.
Ik vind WoW een fantastisch spel, maar ik haat hoe de community met andere spelers omgaat. Je krijgt gewoon geen kans op deze manier. Ze verwachten dat als je level 90 bent dat je dan al gelijk item level 520+ bent of weet ik het hoe hoog. Als je net level 90 bent zit je nog 100 item levels lager..... ;/
Dit zag je al in WotLK met gearscore, in cataclysm zag je het weer, en nu weer.
Nu heb ik al 3 maanden niet meer gespeeld, mede door dit soort praktijken in de community. Ik hoop dan ook van harte dat de verplichting om Proving Grounds te voltooien voor dungeons hier verandering in gaat brengen.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik blijf er ook bij dat het deels ook te maken heeft met class pigeonholing van 10-man guilds. Een 25-mans guild kan makkelijker een extra class X, of speler die net beetje gear te kort komt, inzetten. 10-man guilds zijn veel strakker en minder flexibel. Zoals ik eerder al zei, ben blij dat Mythic raiding op 20 man gezet wordt. 10-man raiding heeft mijn inziens veel kapot gemaakt.
Afijn, ik ga maar es proberen een Wildstar guestpass op de kop te tikken, bij gebrek aan beter
Heel leuk spel, maar ik denk er toch aan om terug naar WoW te komen. Ik weet niet wat het is maar iets in WoW blijft me aantrekken en ik wil zeker wod zien. Hopelijk brengt het veel verbeteringen.
Nu, Ik ben toch al een paar maand gestopt met WoW en ben dus op zoek naar een nieuwe guild, realm,..
Ik zit nu op Draenor, horde kant.
Wat ik zoek in een guild:
- veel plezier
- liefst nl/be
- een goede progressie in raiden
wat ik bied:
- ervaring, speel al 8 jaar WoW, met hier en daar een pauze
- Heb meerdere classes op 90
- spontaan, volwassen (binnen 2 weken 27 jaar)
- bereid me goed voor op raids (lees tacts, potions,...)
Ik ga vandaag maar bezig mdt mn 90 hunter te gearen, die boost zooi is nou niet echt goed te noemen.
Al was mijn vorige poging totaal mislukt omdat de leiding geen zin meer had in WoW. Gelukkig hebben de meeste wel een nieuwe plek gevonden.
Mijn Horde (lvl 43 Shaman) projectje op Magtheridon gaat ook lekker. Gewoon dungeons queuen en ondertussen skinnen en herben. Ook heerlijk om zoveel mensen te zien in Orgrimmar.
Tja, ik vind het niet meer dan logish dat een guild in de laatste tier van een expansion zulke eisen stelt. De meeste raid guilds zijn op zoek naar spelers die willen en kunnen raiden. Spelers die aan dat profiel voldoen en de hele expansion geraid hebben zullen aan de gear eisen zeker kunnen voldoen bij de gemiddelde casual raid guild. Als jij op dit moment niet aan de gemiddelde eis van een casual raid guild kan voldoen heb je of de hele expansion lopen slacken, of je bent tot op heden geen raider geweest, wat het dus logisch maakt dat je wat lager aan de ladder moet beginnen. Daarnaast is 520+ gear met een Boosten lvl 90 in 1-2 dagen te halen als je er echt voor gaat.Zerora schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:53:
[...]
Ik vind WoW een fantastisch spel, maar ik haat hoe de community met andere spelers omgaat. Je krijgt gewoon geen kans op deze manier. Ze verwachten dat als je level 90 bent dat je dan al gelijk item level 520+ bent of weet ik het hoe hoog. Als je net level 90 bent zit je nog 100 item levels lager..... ;/
Dit zag je al in WotLK met gearscore, in cataclysm zag je het weer, en nu weer.
Nu heb ik al 3 maanden niet meer gespeeld, mede door dit soort praktijken in de community. Ik hoop dan ook van harte dat de verplichting om Proving Grounds te voltooien voor dungeons hier verandering in gaat brengen.
Met 559 moet je zeker bij iedere casual raiding guild zo aan de slag kunnen, recruitement is op een hoop realms zo ruk vanwege de lange tijd SoO dat je zeker geen moeite moet hebben een guild te vinden. Naast ons casual heroic team 11/14 nu, dus ook niet super goed (waar pidgeon holing niet echt een issue is, wij raiden met zeer diverse raidsetups misschien daarom ook onze iets langzamere progress maar we blijven wel plezier houden tot nu toe), hebben we hier op ingespeeld door een 2de team te runnen voor mensen die nog wat casualer spelen, deze raiden 1-2 dagen per week hebben nu bijna garrosh down, of al down (gister waren ze er op bezig geloof ik).Kaap schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:07:
Zeror kun je nagaan, ik ben ilvl 559. Heb Ahead of the Curve Garrosh, oudere AOTC's ook zelfs. Ik ben dus niet eens slecht gegeared. Kom wel wat gear en experience te kort voor guilds die heroic raiden. Guilds die echter nu nog op normal progress zitten zijn vaak ook echt beduidend slechter georganiseerd en ook skill wise zie je behoorlijk wat mankementen.
Ik blijf er ook bij dat het deels ook te maken heeft met class pigeonholing van 10-man guilds. Een 25-mans guild kan makkelijker een extra class X, of speler die net beetje gear te kort komt, inzetten. 10-man guilds zijn veel strakker en minder flexibel. Zoals ik eerder al zei, ben blij dat Mythic raiding op 20 man gezet wordt. 10-man raiding heeft mijn inziens veel kapot gemaakt.
Afijn, ik ga maar es proberen een Wildstar guestpass op de kop te tikken, bij gebrek aan beter
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!