"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Er gaat nog veel meer veranderen aan guilds. Met het nieuwe mythic raiding zijn veel guilds die nu 10-man HC raiden al bezig aan het switchen naar 25-man om de nieuwe recruits te laten wennen. Guilds die in de nieuwe expansion toch 10-man willen blijven en mythic laten voor wat het is, zullen ongetwijfeld spelers, die wel mythic willen raiden, gaan verliezen.hulkie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:26:
[...]
Wel zonde dat er weer een guild sneuvelt... Aan de andere kant, einde van de xpac, er komen nog wel meer casualties aan!
Ik zelf ben erg blij met de nieuwe wijzigingen. Ik ben liefhebber van grote guilds, grote communities i.p.v. het intieme kleine 10-man, wat mijn inziens "pick the class not the player" promoot. 25-man is kapot gemaakt toen Cataclysm kwam, en dit mythic raiding gaat weer een boost geven aan grote guilds. Ook nieuwe guilds zullen vaak meteen op 25-man in gaan zetten, i.v.m. het oog op de toekomst.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Oh, ik zit juist volledig aan de andere kant. Ik heb totaal niets met 25m. Te vaak gehad dat je een 10, 15 mensen hebt die daadwerkelijk skills hebben en die de rest moeten dragen. Daarnaast ben je dan 1 van de 25 en niet 1 van de 10. Ik heb ook totaal niet het gevoel dat 10m 'pick the class, not the player' promoot, maar juist the player. Er is weinig ruimte voor fuck ups en je bent een behoorlijk hecht en klein clubje wat het moet doen. Misschien is het anders als je echt in de hardcore guilds zit hoor, maar voor een casual guild geef ik toch echt de voorkeur aan een zo klein mogelijke groep mensen. Ik zou heel graag mythic willen doen, net zoals ik nu ook heroic doe, alleen niet met 20/25 man. Het is jammer dat Blizz hiermee de 'die hard' 10 man guilds eigenlijk geen keuze geeft. Of je stapt over naar een grotere guild of je raid geen mythic...Kaap schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:01:
[...]
Er gaat nog veel meer veranderen aan guilds. Met het nieuwe mythic raiding zijn veel guilds die nu 10-man HC raiden al bezig aan het switchen naar 25-man om de nieuwe recruits te laten wennen. Guilds die in de nieuwe expansion toch 10-man willen blijven en mythic laten voor wat het is, zullen ongetwijfeld spelers, die wel mythic willen raiden, gaan verliezen.
Ik zelf ben erg blij met de nieuwe wijzigingen. Ik ben liefhebber van grote guilds, grote communities i.p.v. het intieme kleine 10-man, wat mijn inziens "pick the class not the player" promoot. 25-man is kapot gemaakt toen Cataclysm kwam, en dit mythic raiding gaat weer een boost geven aan grote guilds. Ook nieuwe guilds zullen vaak meteen op 25-man in gaan zetten, i.v.m. het oog op de toekomst.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
Doe maar een 20 mans guild ;-)lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:08:
Same here, ik ga in WoD weer op zoek naar een leuke 25 man guild. Vanaf nu gewoon echt relaxen en genieten van de tijd die er nog is in Pandaland
Overigens is mijn guild op dit moment op hiatus en wordt er niet meer geraid. Een aantal mensen raiden op dit moment via openraid of met vrienden op andere servers. We spelen inmiddels met de harde kern nu 6 jaar samen en iedereen is vooralsnog van plan met WoD leveling terug te komen.
Ze spelen allemaal 10 mans en proberen de mensen zo gek te krijgen om met WoD met ons mee te spelen zodat we weer fatsoenlijk 20 mans kunnen doen. (En zo niet dan wordt het ouderwets recruiten)
Als enige raidleader die de hele expansion heeft gespeeld was ik gewoon SoO moe en raid moe (de hele expansion nagenoeg geen raid gemist). Dan maar wat meer recruiting later.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als iemand die zowel 10 als 25 man heroic heeft geraid (WotLK beide, Cata alleen 10 man heroic normal beide, Pandaland alleen normal) begrijp ik blizzard wel. Het was nooit een vergelijkbare ervaring en moeilijkheid en 10 man beperkt gewoon de strategiën die je kan doen. Er is een reden dat mages en warlocks sinds TBC niet meer getankt hebben. -- Krosh en Leotheras the blind) en dat kiten al la Lady Vash'j niet meer gebeurt. Allemaal mechanics die niet te vertalen zijn naar 10 man. Ik hoop dat in 20 mans mythic weer te kunnen beleven.Mik! schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:10:
[...]
Het is jammer dat Blizz hiermee de 'die hard' 10 man guilds eigenlijk geen keuze geeft. Of je stapt over naar een grotere guild of je raid geen mythic...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 12:22 ]
Met pick the class bedoel ik ook iets anders dan dat jij bedoelt. Je hebt maar 10 plekken, 2 tanks, 3 healers, 5 dps. Hoeveel dps specs zijn er totaal? Er zijn altijd een aantal classes die standaard gerecruit worden vanwege utlity en OPFOTM. Het resultaat is dat sommige specs moeite hebben om 10-man guilds in te komen. 25-man guilds zijn daarin veel flexibeler. Als je in een 25-mans raid eens een keer 5 mages hebt is dat ook geen probleem. Bij 10-man is de class selectie veel pickier. Dat is wat ik met bring the class bedoelMik! schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:10:
[...]
Ik heb ook totaal niet het gevoel dat 10m 'pick the class, not the player' promoot, maar juist the player. Er is weinig ruimte voor fuck ups en je bent een behoorlijk hecht en klein clubje wat het moet doen.
Heel lullig misschien, maar het is toch hetzelfde dan als TBC. Als 10 man groep had je:Mik! schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:10:
[...]
Het is jammer dat Blizz hiermee de 'die hard' 10 man guilds eigenlijk geen keuze geeft. Of je stapt over naar een grotere guild of je raid geen mythic...
Karazhan
Zul Gurub
Zul Aman
En voor 25 had je de rest.
Dit werkte geweldig. Nu heb je nog steeds de keuze, ja je zal je guild moeten aanpassen, maar dat is te verwachten.
Met 10 man heb je vaak man of 2-3 teveel, maar die zou je evt kunnen roteren of via andere raids kunnen laten lopen, maar met 25 man zit je met een veel grotere groep die of net tekort komt, of een te grote overschot heeft. Maarja, het aandeel dat daadwerkelijk mythic (= heroic toch?) gaat,
Ach ja, zolang ze maar naar performance kijken, niet naar ilvl alleen. Wilde op mn warrior nog mee met een flex, helaas maar een ilvl van 535 maar wel 2 whoppin 4/4 normal 2H's, maar keuze ging toch naar een 548 die nog met een 0/4 LFR wapen rondloopt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En ik hoef ook niet perse Mythic te gaan raiden. Daarom is die Flex Normal en Flex Heroic ook wel prettig.
De laatste tijd 'help' ik de guild waar het nodig is. En waarschijnlijk ga ik ook zo iets doen in WoD. Meer standby dan een echte raider.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik zeker wel... Vind dat altijd toch wel een vet moment, al zal het niet meer zo zijn zoals in mijn studententijd. Bij de release van Wrath meteen de hele nacht gespeelt tot 7 uur s'ochtendsjunglebeast schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:50:
Ik zie wel wat er komen gaat in WoD. Ga dit keer niet laat opblijven en dan 2 uur in de queue hangen.
En ik hoef ook niet perse Mythic te gaan raiden. Daarom is die Flex Normal en Flex Heroic ook wel prettig.
De laatste tijd 'help' ik de guild waar het nodig is. En waarschijnlijk ga ik ook zo iets doen in WoD. Meer standby dan een echte raider.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Op dit moment ben ik meer voorstander van 10-mans omdat je persoonlijk een stuk meer invloed kunt uitoefenen. Het ook makkelijker gezellig is, en je de mensen met wie je raidt gewoon makkelijker leert kennen dan in een 25mans groep.
We merken nu met een rogue van onze 25HC groep (14/14HC) die trial bij ons loopt 10-mans (9/14HC). Die gast doet veel damage (2x heroic WF wapens en volledige set) maar staat vooral heel erg veel in de badstuff… Hij ligt dus erg veel dood op de grond. Dat is in de 25mans groep gewoon makkelijker te corrigeren. Hier betekent het gewoon een death en dat is vrijwel direct aanleiding tot een wipe. En dan nog healers blamen ook!
Achja, time will tell… voor nu hoop ik gewoon nog even wat progress te maken en gezellige raids te hebben.
Ik vind het overigens super dat alles flex wordt op Mythic na. Alleen mythic moeten ze heel erg strak kunnen tunen. Bij alle andere difficulties (die je toch eerst door zal moeten) kun je gewoon flexibel je raidteam samenstellen. Klinkt goed toch?!
Meer groepjes vorming enzo, voelde gewoon erg onpersoonlijk aan.
Zit nu wel goed en zal wel zien wat mytic ons gaat brengen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Once again; GEAR < SKILLhulkie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:09:
We merken nu met een rogue van onze 25HC groep (14/14HC) die trial bij ons loopt 10-mans (9/14HC). Die gast doet veel damage (2x heroic WF wapens en volledige set) maar staat vooral heel erg veel in de badstuff… Hij ligt dus erg veel dood op de grond. Dat is in de 25mans groep gewoon makkelijker te corrigeren. Hier betekent het gewoon een death en dat is vrijwel direct aanleiding tot een wipe. En dan nog healers blamen ook!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En een DPS met de beste skills zal undergeared ook niet deliveren...
Klopt. Ik zeg ook niet dat gear niet nodig is. Ik aggeer alleen tegen retards die denken omdat ze 570+ gear hebben. Dat 555 ilevel opeens niet goed is en je noob bent.. Maar goed deze discussie hebben we wel vaker gehad hier op dit forum...Kaap schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:56:
[...]
En een DPS met de beste skills zal undergeared ook niet deliveren...
[ Voor 29% gewijzigd door hmr op 02-06-2014 16:00 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik weet van mezelf dat ik geen skill heb als dps.
http://eu.battle.net/wow/...rotherhood/Mortase/simple
ik haal hiermee echt geen optimale dps. Mijn gear is goed genoeg voor normal, maar ik red het niet. Dat weet ik ook van mezelf, daarom voel ik me een stuk zekerder als tank
Hmm, misschien voor de echte die hard 10 mans, maar ik merk er echt heel weinig van. Tuurlijk is het niet handig om 5 mages mee te nemen, maar onze groep bijvoorbeeld loopt met 2 hunters, 2 dk's (dps en tank), 2 priests (holy en disc) en 2 paladins (1 tank, 1 healer). Zijn allemaal mensen die vooral spelen wat ze leuk vinden en dus minder omdat we toevallig een bepaalde class nodig hebben. Maar goed, zoals ik al zei, misschien is mijn guild gewoon te casual en vooral gericht op het gezellig samen spelen met een groep mensen.Kaap schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:26:
[...]
Met pick the class bedoel ik ook iets anders dan dat jij bedoelt. Je hebt maar 10 plekken, 2 tanks, 3 healers, 5 dps. Hoeveel dps specs zijn er totaal? Er zijn altijd een aantal classes die standaard gerecruit worden vanwege utlity en OPFOTM. Het resultaat is dat sommige specs moeite hebben om 10-man guilds in te komen. 25-man guilds zijn daarin veel flexibeler. Als je in een 25-mans raid eens een keer 5 mages hebt is dat ook geen probleem. Bij 10-man is de class selectie veel pickier. Dat is wat ik met bring the class bedoel
En er zijn ook redenen geweest om dat los te laten en content gelijk te trekken voor 10 en 25m. Ik snap daarom ook niet zo goed waarom ze nu opeens voor mythic een grotere raidgroup willen hebben, behalve voor hun eigen gemak. Voor 20/25 man zal je encounters makkelijker kunnen vormgeven, voor 10 ben je een stuk beperkter. Maar goed, let's agree to disagree. Ik hou mijn hart vast in ieder geval. Als ik niet naar een grotere raidgroep wil ben ik dus eigenlijk gedoemd tot normal in den treure en niet zoals nu rustig progressen in heroic met hetzelfde groepje mensen.lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:33:
[...]
Heel lullig misschien, maar het is toch hetzelfde dan als TBC. Als 10 man groep had je:
Karazhan
Zul Gurub
Zul Aman
En voor 25 had je de rest.
Dit werkte geweldig. Nu heb je nog steeds de keuze, ja je zal je guild moeten aanpassen, maar dat is te verwachten.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Ook weer aan de slag gegaan met het gearen van mijn monk. DPS-wise zodat ik in Normal kan komen, om vervolgens de healing gear ook op orde te krijgen. Eigenlijk toch wel weer lol in.
Mijn keuze voor WOD beperkt zich op dit moment tussen de Hunter, Monk en de Druid. Eventueel nog mage, maar ik ben er nog niet uit. In WoD wil ik toch weer gaan raiden, omdat ik dat het leukste vind. De tijd zal het leren op welke char en class en in welke guild
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb nog geen keuze gemaakt voor WoD. Ik speel al zolang als WoW er is dps Warrior, en hoeveel ik ook van mijn Warr hou, eigenlijk wil ik meer naar een class die geliefder is. Mijn Druid is sinds eergister 90 en daar probeer ik nu resto mee te leren spelen. De WoD boost heb ik op mijn Resto Shaman gegooid. Resto Shaman versus Resto Druid dus...
Dit is precies hoe ik er ook over denk.. heb hem op m'n monk, en echt geen zin in die achtelijke grind feestjes >_<Kaap schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:07:
Mijn Warrior heeft de cloak gehaald vorige week, en verder steek ik mijn middelvinger uit naar Blizzard met die ruk questchain. Misschien dat mijn andere chars hem krijgen zodra ze die droprates naar 100% gooien en die belachelijke BG steps eruit slopen.
Ben al 6 weken bezig met de secrets (als het niet meer is..)lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:09:
[...]
Dit is precies hoe ik er ook over denk.. heb hem op m'n monk, en echt geen zin in die achtelijke grind feestjes >_<
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Voor je gaat verkopen kijk even een tijdje op de ah. Heb gemerkt bij ons op de server dragonblight dat er een 30 dagen piek in zit van aanbod. Blijkbaar zit er een groepje spelers in dezelfde bouwperiode. De prijs daalt dan tot 12k. Echter als je buiten deze "golf" van aanbieders zit, kan het toch weer oplopen richting de 20k. Helaas de tijd van 40k+ zal wel nooit meer terugkomen. Maar een verschil van 8k kan de moeite waard zijn om even te wachten.SinergyX schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:55:
Van het weekend eindelijk de Sky Golem gecraft, nu de grote vraag.. verkopen of houdenHeeft me per saldo niet zoveel gekost, omdat ik veel zelf kon maken en heb nog flink gecompenseerd door de procs uit transmute. Maarja, 15-18k is niet niks.
Of zet voor jezelf een bodemprijs vast. Terwijl je weer begint met de opbouwfase van de nieuwe golem. Is de vorige golem niet verkocht voor je bodemprijs, dan houdt je het ding toch lekker zelf
De Legendary is nog nooit zo casual friendly en makkelijk te halen geweest voor iedereen en nog zeuren..Kaap schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:07:
Mijn Warrior heeft de cloak gehaald vorige week, en verder steek ik mijn middelvinger uit naar Blizzard met die ruk questchain. Misschien dat mijn andere chars hem krijgen zodra ze die droprates naar 100% gooien en die belachelijke BG steps eruit slopen.
Ik heb nog geen keuze gemaakt voor WoD. Ik speel al zolang als WoW er is dps Warrior, en hoeveel ik ook van mijn Warr hou, eigenlijk wil ik meer naar een class die geliefder is. Mijn Druid is sinds eergister 90 en daar probeer ik nu resto mee te leren spelen. De WoD boost heb ik op mijn Resto Shaman gegooid. Resto Shaman versus Resto Druid dus...
Wat wil jij dan? zodra je 90 bent dat ding in je mailbox?
[ Voor 3% gewijzigd door jmxd op 02-06-2014 20:45 ]
Jawel, de tijd waarin je hem behaald is namelijk niet gebaseerd op skill en het verslaan van bosses in raids maar op random factoren en tijd.Kaap schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:09:
Want droprates zijn zon grote uitdagingdie chain is nooit moeilijk geweest, alleen frustrerend en irritant vanwege droprates. Heeft geen fuck met casual friendly te maken.
Het is inderdaad helemaal geen uitdaging om de Legendary te behalen, dat is het probleem.
Ook is dit de enige Legendary ooit die je op een alt kan halen, dat was hiervoor echt niet het geval dat een alt met de aller beste gear in het spel rondliep.
Maw: niet zeuren
Ben het niet vaak eens met Twylight. Dit keer wel.Twylight schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:16:
[...]
Jawel, de tijd waarin je hem behaald is namelijk niet gebaseerd op skill en het verslaan van bosses in raids maar op random factoren en tijd.
Het is inderdaad helemaal geen uitdaging om de Legendary te behalen, dat is het probleem.
Ook is dit de enige Legendary ooit die je op een alt kan halen, dat was hiervoor echt niet het geval dat een alt met de aller beste gear in het spel rondliep.
Maw: niet zeuren
* Zerora hoopt de Horde trike.
[ Voor 21% gewijzigd door Zerora op 03-06-2014 01:42 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ten eerste zeur ik niet, ik zeg alleen dat ik die chain niet op mijn alts doe vanwege de irritante droprates, dat is een statement. En ten tweede, bepaalde ik voor mijn 13,- per maand natuurlijk helemaal zelf of ik zou willen zeuren.
Die choppers hadden erin moeten komen met WOTLK, in Northrend ligt sneeuw en komen die snowmobiles beter tot hun rechtZerora schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 01:42:
Morgen weten we welke chopper gewonnen heeft in de Azeroth Choppers voting.
* Zerora hoopt de Horde trike.
Zal wel de Horde bike worden. Heb zelf Horde gekozen omdat deze minder lelijk was als de Ally variant.
[ Voor 44% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-06-2014 07:09 ]
PSN: Brwmaster
Dit vind ik persoonlijk een vrij kinderachtige statement, maar enfin.Kaap schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 06:31:
[...]
En ten tweede, bepaalde ik voor mijn 13,- per maand natuurlijk helemaal zelf of ik zou willen zeuren.
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 03-06-2014 09:29 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En die legendary quest, ik zit nu week 7 dacht ik. 10/10 ben ik 3 weken bezig geweest, valor 3 weken, die 20 tokens ga 2de week in (20 bosses, 7 drops
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Veel succes! Zit in week 6 of 7 en heb 12 drops, al moet ik zeggen dat ik niet altijd ALLES heb gecleared.SinergyX schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:46:
Ze komen vanzelf wel allebij ingame, 20 euro mount. Of ze side-afhankelijk gaan worden, hopelijk niet, vind die horde versie best lelijk en we hebben al 2 trikes ingame.
En die legendary quest, ik zit nu week 7 dacht ik. 10/10 ben ik 3 weken bezig geweest, valor 3 weken, die 20 tokens ga 2de week in (20 bosses, 7 drops) en dan nog de rest.
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 03-06-2014 09:51 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
@ Twylight: helemaal gelijk!
Die choppers boeien met helemaal niks, wel vind ik het leuk dat Hmr weer bij mij in de guild speelt.
We hebben gister nog even val 21.40 tot 23.00 een raid opgezet om Spoils HC om te leggen. De setup was goed en het werd al vrij snel duidelijk dat er wel een kill in zat. Uiteindelijk hadden we de kill rond 22.20. Mijn team had op de eerste kamer 1 minuut over en op de tweede kamer 30 seconden. Ik sprong over om team 2 te helpen aan hun kant. Flinkte burst met Frostbomb en icelance spam en daarna een blink richting de hendel en 4 seconden als een bezetene klikken was uiteindelijk 0,5 seconde voor enrage genoeg voor onze First kill. Heel erg cool! Wel een gigantisch verschil in snelheid tussen de verschillende groepen.
Wij: warrior tank, disc priest, frost mage, retri pala en destro lock.
Andere team: druid tank, monk healer, ele shaman, enhance shaman en hunter.
Daarna nog even Thok normal en Siegecrafter normal. Vooral Siegecrafter was erg leuk – onze enhancement shaman zou ons wel even laten zien wat dps is. Hunter solo op de belt de andere 5 dps volop knallen. Echt de laatste seconde pakte ik de eerste plek en de shaman met de grote mond stond netjes 5de… haha heerlijk, dat gaat hij nog lang horen. Hier de logs:
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=4226&e=4346
Ik heb zelfs aantal zelfs meerdere keren moeten doen, in LFR kom je soms pas bij boss 3/4 binnen, moet je nog berg keer queuen om ook die andere bosses te halen.hmr schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:47:
Veel succes! Zit in week 6 of 7 en heb 12 drops, al moet ik zeggen dat ik niet altijd ALLES heb gecleared.
Maarja, met 13 voor de komende week moet ik dus bijna elke boss een drop gaan krijgen, dus denk dat dat nog een weekje extra wordt. Mijn Monk is nu klaar voor week 3 voor de 10/10 sigils, zit nu op 5/6.. Dan nog valor, dan nog die 20, daarna die 12.. retarted.
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
2 choppers (eentje voor elke zijde) met een zijspan die uitvouwt: ja...
maar trikes als in continu op 3 wielen/rupsbanden: niet dat ik weet
ik heb op de Ally gekozen: mocht die free maar enkel voor side-specific >:-)
Maar ik maak mezelf niets wijs: puur aantal gewijs heb je meer horde dan ally in het spel
(het overgrote deel pvp-servers is horde-heavy, en de druktste pve-server is ook horde heavy en heeft 70k meer toons dan druktste ally-pve silvermoon)
stemmen op: http://azerothchoppers.com en/of http://eu.battle.net/wow/en/choppers/
Voor de leg. quest: main (boomie) en 1ste alt (dk) hebben hem, bij de rest is het een gevalte "ik zal wel zien of ze die tijdig hebben of niet" (de 5 andere 90'ers zitten op de questline en ergens rond 5/5 sigils en nog niet veel black prince rep).
Al is het maar zoals met de andere legendary 'just to get them all'
De VP-boost vind ik niet erg: lukt het me eindelijk eens om alle 7 te cappen binnen de week - nog 2 te gaan. alle 4 de LFR Soo's (voor gear) + een hc dungeon (voor die rep bonus) door moet voldoende zijn voor een cap. dankzij +100% en +50% bonussen
recent hekelpunt: "your computer has not enough memory to load setting for add_on blizzard_battlelog"
oplossing: je WTF-folder enzo backuppen (lees: hernoemen) en herstarten:
resultaat: foumelding is weg, maar ook alle settings van add-ons.
(jawel: terug alle groepen enzo aanmaken in TSM, tellmewhen terug instellen, ...
gelukkig nog well alle keybinds en actionbar settings behouden
[ Voor 25% gewijzigd door soulrider op 03-06-2014 10:22 ]
De 2 van Goblin misschien?soulrider schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:11:
zit er al een trike in het spel ?
(niet meer aangedacht - éénmaal eentje uit die zone geleveld op silvermoon voor een achie
heb besloten om toch maar verder te gaan met de warlock/paladin. Hoe leuk de horde ook is, op defias brotherhood is de gameplay gewoon verziekt door level 90's die in low level areas constant iedereen aan het ganken zijn. Maar ja, PVP server, was te verwachten. Alleen is het de laatste tijd wel heel erg.
Maar ja, smaak verschillen.
Vind die Horde een beetje zo'n plastic look hebben, komt puur door de paint job.
Dat grijze maakt het nep.
De Alliance is te shiney, kunnen we in BG's de Horde verblinden en zo flags cappen.
Daarom voor die van de alliance gevote, puur om de voordelen in een BG met deze mount.
Zijn wat WPvP guilds aan beide kanten (al is de Horde in WPvP heer en meester), killen lowbies om zo de max lvl's te lokken aangezien WPvP niet meer is wat het was.lanerios schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:30:
Ik vind die 2 bikes echt gigantisch lelijk.. maar ja, was te verwachten, van dat soort series komt er zeer weinig echt resultaat.
heb besloten om toch maar verder te gaan met de warlock/paladin. Hoe leuk de horde ook is, op defias brotherhood is de gameplay gewoon verziekt door level 90's die in low level areas constant iedereen aan het ganken zijn. Maar ja, PVP server, was te verwachten. Alleen is het de laatste tijd wel heel erg.
Meeste spelers corpse campen niet op defias, maar ja zijn altijd uitzonderingen bij en vergeet cross-realm mensen niet. Veel mensen komen op onze server voor wat WPvP, veel alliance van andere realms komen regelmatig op de server om vooral Dominion en The Shade (horde wpvp guilds) uit te lokken.
Hoeft niet heel veel te vrezen voor de Alliance WPvP guilds, die guilds zijn druk bezig in trade elkaar voor noob uit te maken.
[ Voor 63% gewijzigd door Derr_Hans op 03-06-2014 10:40 ]
Verwijderd
De vraag is will je server firsts gaan doen of niet?hulkie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:09:
Ik hoop stiekem dat ik een mooi plekje in een 20-mans Mythic groep kan krijgen. Qua skills komt het wel goed, qua tijd wordt het nog even kijken hoe en wat.
In WotLK heb ik heroic modes gecleared met 2x 3 uur raiden in de week. Ik ken ook mensen die met één weekend raid van 6 uur heroic clearen. Je bent dan geen server first, maar meer tijd is met een goede groep die op elkaar ingespeeld is niet nodig.
De enige reden dat ik deze hele expansion geen heroic boss heb gezien is dat de nieuwe recruits kl**tz*kk*n bleken. Iedere keer als normal gecleared was waren we minimaal 3 man kwijt die wegging naar guilds met meer progressie in heroic, waardoor wij er nooit aan konden beginnen. We hebben in heel MoP zeker 7 keer het raid team opnieuw moeten opbouwen rond een vaste kern van 5 man
hulkie schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:57:
Goede morgen,
@ Twylight: helemaal gelijk!
Die choppers boeien met helemaal niks, wel vind ik het leuk dat Hmr weer bij mij in de guild speelt.
In ander nieuws, het lijkt mij wel mooi om zo snel mogelijk de heroic dungeons te clearen met de guild! In TBC vond ik deze echt AWESOME! Heerlijk om moeite te hebben met dungeons en progression te boeken vroeg in de expansion. Ik hou altijd wel van een uitdaging!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Undead bike had wel ziek geweest inderdaad, maar ik denk als je mensen die WarCraft ook maar een beetje kennen vraagt om 1 ras van Alliance en Horde te benoemen, 95% Orc en Human als eerste zullen zeggen.SinergyX schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:42:
Vind alleen zo 'basic' dat Horde altijd visueel gelijk wordt gezet met Orcs, Tauren, undead en belfs hebben heel andere style, had liever daar iets in gezien. Ben wel benieuwd hoever ze geanimeerd gaan worden, die trikes van goblin bewegen voor geen meter, de mecano hog heeft in iedergeval nog een bewegend voorwiel
Ik zag een paar dagen geleden op Twitter overigens een plaatje voorbij komen van die Horde trike en die leek verdacht veel op een ingame model. Zag er wel redelijk goed uit!
Het zal vrij close worden uiteindelijk, aangezien er wereldwijd geloof ik 52% Alliance en 47% Horde is (1% is ??? dus startende Death Knights en low level Pandaren).
Hoop op Horde bike als winnaar, dan heb ik er ingame tenminste iets aan
Ik kan me niet voorstellen dat Blizzard tegen de andere helft van haar playerbase zegt: fuck you, buy it from giftshop for $20 kkthnxbaiQQ!1oneeinzShrake schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:59:
[...]
Hoop op Horde bike als winnaar, dan heb ik er ingame tenminste iets aan
Ik denk dat beide bikes erin komen.
Als ze het side-restricted houden, heb ik nog geen reden om zo'n ding te kopen.
Nu zijn we wel gemerged met 2 guilds en hebben een redelijke stabiele groep voor 20/25m raiding. We vullen 2 of 3 plekken aan met wat xrealm spelers die we inmiddels ook goed kennen. Ook een prima manier om te recruiten overigens.
Ik hoor van veel mensen, zowel vrienden als random lui op internet, dat ze met smart terug willen komen voor Warlords omdat het er tot dusver solide uit lijkt te zien.
Dit zijn ook mensen die tijdens Wrath of Cataclysm gestopt zijn omdat ze het niet eens waren met de richting die het spel uit ging.
Met wat geluk zien we dus een redelijke spike van mensen die terug gaan komen zodra 6.0 live gaat...
En dat wil ik dus nietShrake schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:40:
Gewoon die zwart/blauwe Bloodfang met 2x Hailstorm transmoggen zoals 99% van de Monks
Gewoon origineel proberen te zijn
Heb je woensdag nog hulp nodig? Ik val toevallig uit morgen bij ons. Nu bezig met siegecrafter hc progress bij The Phoenix Reborn en heb ilvl van 575+ op m'n ret paladin.junglebeast schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:32:
Ja merk ook zeker deze expansion dat er meer verloop was in de guild. En het opzetten van een 2de team is ook zeker 3 keer mislukt.
Nu zijn we wel gemerged met 2 guilds en hebben een redelijke stabiele groep voor 20/25m raiding. We vullen 2 of 3 plekken aan met wat xrealm spelers die we inmiddels ook goed kennen. Ook een prima manier om te recruiten overigens.
Ik heb de groene ZA/ZG set op mijn monk, met de Blauwe monk Staf met het buideltjelanerios schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:51:
[...]
En dat wil ik dus nietdat vind ik zo irritant als mog fanaat, iedereen met dezelfde set. Zelfde als plate users met Judgement versie 8936895.
Gewoon origineel proberen te zijnveel cooler
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
mijn Monk's mog, mistweaver dus geen 2 zwaardjes
Mijn easy crap transmog (gewoon random leather epics uit Ulduar) helaas nog geen boots/shoulders, maar zit er ook niet echt tegen aan te hikken dat ik ze moet hebben.
Ik denk dat we aardig vol zitten, en dan ook wat moeten roteren.IntToStr schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:55:
[...]
Heb je woensdag nog hulp nodig? Ik val toevallig uit morgen bij ons. Nu bezig met siegecrafter hc progress bij The Phoenix Reborn en heb ilvl van 575+ op m'n ret paladin.
Verwijderd
Hehe, I feel your pain. Ik heb de hele expansion mistweaver gespeeld, maar jezus wat waren die tiersets lelijk. Is voor het eerst sinds WotLK dat ik mijn tieritems gedisenchant heb als ik de nieuwe tier had.lanerios schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:38:
Ik hoop het echt, weer lekker gaan raiden lijkt me awesome. Vond de raid tiers in MoP echt tegenvallen (kan ook zijn omdat mijn main een monk was waarvan de tier sets echt oer, en oer lelijk zijn)
En ik heb me wezenloos gefarmed voor de rode rogue tier look alike uit Kara/Gruul/Mags. De blauwe uit de dungeons is ook leuk, maar die had zo'n beetje iedere monk op de server ;-)
Zo ziet dat er uit (Helm staat uit zie ik en mijn nieuwe boots heb ik niet gemogt, dat fix ik nog wel): http://eu.battle.net/wow/.../grim-batol/Kylynn/simple
Challengemode vraagje
Zijn er hier nog alliance spelers die actief CMs doen? Mijn guild houdt vakantie en ik kan maar geen groepen vinden voor mijn laatste twee gold. Dus als jullie een keer een healer nodig hebben, laat het me dan even weten. Ik moet nog Siege (nooit op CM gedaan) en Mogu'shan Palace (zilver). Ik kan in het weekend en door de week 's avonds, met uitzondering van vrijdagen.
Uiteraard ben ik niet te beroerd om mee te helpen om andere golds te halen voor andere spelers en heb ik nog wel een redelijke voorraad food flasks en potions :-)
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2014 16:55 ]
Ik vind de stance en outfits zo vet van panda's, maar wat is die cast-animatie zo freaking lelijk. Ik had 2 panda's (monk en mage), beide vervangen door Belf. Nu nog kijken hoe de melee-animaties zijn, misschien m'n warrior omgooien naar een Panda.Derr_Hans schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:16:
http://eu.battle.net/wow/...therhood/Dor%C3%A4/simple
mijn Monk's mog, mistweaver dus geen 2 zwaardjes
Ik heb zelf nog geen poging gedaan om CM te starten, zou het wel graag willen, probleem is dat mijn guild dood is, en het nieuwe guild waar ik nu in zit niet veel beter is.... Ik ben op zich ook wel geïnteresseerd om deze eens een keer te gaan halen, heb nog 0,0 ervaring trouwens. Wellicht is er een team via GoT op te zetten crossrealm?Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:44:
[...]
Hehe, I feel your pain. Ik heb de hele expansion mistweaver gespeeld, maar jezus wat waren die tiersets lelijk. Is voor het eerst sinds WotLK dat ik mijn tieritems gedisenchant heb als ik de nieuwe tier had.
En ik heb me wezenloos gefarmed voor de rode rogue tier look alike uit Kara/Gruul/Mags. De blauwe uit de dungeons is ook leuk, maar die had zo'n beetje iedere monk op de server ;-)
Zo ziet dat er uit (Helm staat uit zie ik en mijn nieuwe boots heb ik niet gemogt, dat fix ik nog wel): http://eu.battle.net/wow/.../grim-batol/Kylynn/simple
Challengemode vraagje
Zijn er hier nog alliance spelers die actief CMs doen? Mijn guild houdt vakantie en ik kan maar geen groepen vinden voor mijn laatste twee gold. Dus als jullie een keer een healer nodig hebben, laat het me dan even weten. Ik moet nog Siege (nooit op CM gedaan) en Mogu'shan Palace (zilver). Ik kan in het weekend en door de week 's avonds, met uitzondering van vrijdagen.
Uiteraard ben ik niet te beroerd om mee te helpen om andere golds te halen voor andere spelers en heb ik nog wel een redelijke voorraad food flasks en potions :-)
Verwijderd
Als je alliance bent en je class goed beheerst dan moet het te doen zijn. Zoals gezegd, ik ben healer, dus een tank of dps kan ik altijd wel kwijt en ik heb inmiddels gold in 7 van de negen. Ik zal zo even pm aan zetten, dan kunnen we welicht battletags uitwisselen?EelcoB schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:20:
[...]
Ik heb zelf nog geen poging gedaan om CM te starten, zou het wel graag willen, probleem is dat mijn guild dood is, en het nieuwe guild waar ik nu in zit niet veel beter is.... Ik ben op zich ook wel geïnteresseerd om deze eens een keer te gaan halen, heb nog 0,0 ervaring trouwens. Wellicht is er een team via GoT op te zetten crossrealm?
Wat je nodig hebt aan consumables zijn in iedergeval genoeg flasks (ook dps flask voor de tank), heel veel dps potions en heel veel invisibility potions. (Ik ga zelf alleen voor de 18seconde potions, aangezien ik die veel makkelijker kan farmen dan de 15 seconde potions en ze overal kan gebruiken.)
Wat gear betreft alles minimaal 463, gemmed en enchanted. Gear met meer gemslots is beter dan gear met minder slots en je wil in ieder geval een alternatieve helm als je in je main helm de legendary meta hebt (die werkt namelijk niet en is dus vrij slecht, het zelfde geld overigens voor gems in sha-touched weapons)
Speel zelf retri pala, en heb het idee dat deze momenteel niet zo heel denderend zijn, ik merk dat ik qa dps achterblijf met de andere classes. Gems en enchants zijn geen probleem, net als flasks en potions, heb alle beroepen zelf, dus kan alles relatief eenvoudig craften. Heb alleen geen idee of CM een beetje te doen zijn als je 0.0 ervaring hebtVerwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:42:
[...]
Als je alliance bent en je class goed beheerst dan moet het te doen zijn. Zoals gezegd, ik ben healer, dus een tank of dps kan ik altijd wel kwijt en ik heb inmiddels gold in 7 van de negen. Ik zal zo even pm aan zetten, dan kunnen we welicht battletags uitwisselen?
Wat je nodig hebt aan consumables zijn in iedergeval genoeg flasks (ook dps flask voor de tank), heel veel dps potions en heel veel invisibility potions. (Ik ga zelf alleen voor de 18seconde potions, aangezien ik die veel makkelijker kan farmen dan de 15 seconde potions en ze overal kan gebruiken.)
Wat gear betreft alles minimaal 463, gemmed en enchanted. Gear met meer gemslots is beter dan gear met minder slots en je wil in ieder geval een alternatieve helm als je in je main helm de legendary meta hebt (die werkt namelijk niet en is dus vrij slecht, het zelfde geld overigens voor gems in sha-touched weapons)
Verwijderd
Speel Outland-Horde, Mage en kan ook Priest (Disc) spelen, al gaat de voorkeur uit naar de Mage (main sinds vanilla!)
Hier een Neutral Pandaren. Is nu level 89. Hij heeft nog geen faction gekozen.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ha, ja die gast volg ik af en toe een beetje via de nieuwsberichten over hem. Echt ziek. Alleen maar levelen door herbalism op het starteiland van de pandarenZerora schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:55:
http://us.battle.net/wow/...noroth/Doubleagent/simple
Hier een Neutral Pandaren. Is nu level 89. Hij heeft nog geen faction gekozen.
Vraag me ook af hoe hij van het eiland afgekomen is, aangezien je de questlijn daar af moet maken en een faction moet kiezen voordat de cutscene die je eraf laat begint.
Je weet dat die activity feed van meerdere chars is toch? Dus gewoon alts e.d.SinergyX schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:06:
Die gast? Nee, hij doet gewoon dungeons en timeless (hij heeft Blazefinder, dat is bloody coins), kijk maar bij z'n activity feed.
Je kan hem zelfs gewoon gaan opzoeken op panda starting land, dan kom je er snel achter dat timeless erg onmogelijk wordt
Vind het zelf wel cool dit soort dingen, net zoals gutrot. Gewoon de quirky manieren van levellen gaan proberen. Waarom? Omdat het kan
Het heeft wel wat alleen je kan zo weinig met je monk behalve alle monk skills los laten op lvl 1 tot 10 mobs
Jep: http://wow.joystiq.com/20...uren-druid-hits-level-90/
Deze!
Ik weet niet, maar mijn activity feed geeft gewoon enkel de kills die ik maak met mijn hunter, geen kills met mijn paladin/druid/warlock/monk/etc.lanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:26:
[...]
Je weet dat die activity feed van meerdere chars is toch? Dus gewoon alts e.d.
En dat kan ook niet time/max feed zijn, zelfs mijn Yogg kill staat er nog tussen (4 dagen geleden).
Mijn pvp alt heeft boss kills van WotLK dungeons in de feed terwijl ze daar nog nooit is geweest.
mijn hunter:
2 Garrosh Hellscream kills (Siege of Orgrimmar) 1 day ago
Mijn warrior:
1 Garrosh Hellscream kills (Siege of Orgrimmar) 14 hours ago
Ander nieuws, mn Sky Golem verkocht voor 10.5k, alsnog bijna 3,5k winst. Gaan we weer 30 dagen wachten voor een nieuwe
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 04-06-2014 12:58 ]
Edit: oh en toen verschenen ineens alle andere berichten hierboven
[ Voor 18% gewijzigd door IntToStr op 04-06-2014 13:13 ]
-> opties -> interface -> display -> display only character achievements to others
ps: die optie is ook handig als je niet wilt dat mensen je alts te weten komen via alt-tracking op bv wowprogress.
ik ben eigenlijk wel benieuwd of hij al de herbs en ores kan doorsturen naar een alt en zo kan verkopen...
of dat hij ze telkens verkoopt aan een vendor daar...
ondertussen gemerkt dat ik bijna aan de 13k achievement points zit
12k behaald op net iets minder dan 1 jaar - nu iets meer dan 3 maanden nodig gehad voor 1k
en dan mis ik nog vele meta-achies enzo
Erger vind ik nog steeds als je inlogt, al je 'non-actief' account characters ook te kiezen zijn.lanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:58:
Die feeds zijn sinds dag 1 al buggy, werken voor geen meter helaas.
Mijn lijst is gok 50 characters, waarvan denk 30 lvl60's (multibox ftw). Maar door een bug zien ze er allemaal uit als lvl60 hunters in de lijst. Moet ik gaan gokken op de naam om de juiste te vinden
(je kunt toch niet multiboxen binnen dezelfde login en account - anders zou ik dat al lang willen doen met bv mijn druids en dk's... allen onder wow1 onder 1 login)
trouwens: is de cap niet max 11/realm, 45/account ofzo
dus hoe kan je nu 50 chars zien in een lijst?
onderbuur: ah ja daar, bij account-/char-beheer
maar zelfs dan moet je toch een account kiezen voordat je bv je charlijst kunt openen?
(heb er zelf ook 2 verbonden aan dezelfde login - en ik krijg mijn chars van de 2de account toch nergens op dezelfde lijst als van die 1ste account - 3de account zit achter een andere login)
[ Voor 50% gewijzigd door soulrider op 04-06-2014 13:24 ]
Het gaat om de characterlist op battle.net (om bv je AH te volgen), ik heb 3 accounts met weet ik hoeveel characters in totaal. Multibox, RAF (toen ook met die 80 boost), had allemaal wel nut.soulrider schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:19:
hmmm, als je inlogt dien je toch te kiezen welke account (wow1,2, ...) je wilt gebruiken onder die login en je spot de andere zijn chars toch niet in je lijst?
(je kunt toch niet multiboxen binnen dezelfde login en account - anders zou ik dat al lang willen doen met bv mijn druids en dk's... allen onder wow1 onder 1 login)
trouwens: is de cap niet max 11/realm, 45/account ofzo
dus hoe kan je nu 50 chars zien in een lijst?
Maar nu die 2 al maanden uit staan (al gaan ze beide tot Cataclysm), zou het fijn zijn die ook niet meer in de lijst te hebben. (zeker ivm dubbele namen).
mmm voor AH zie ik een optie: "manage chars that show on this list"-optie onderaan - de lijst die daarna getoond wordt toont inderdaad alle chars onder die login - overheen accounts, incl. niet-actieve accounts.
En nu valt me dat ook pas op dat wow armory op smartphone ook alle chars toont
maar daar gebruik ik dan vooral die 3de account voor met aparte login die staat op de smartphone (andere op tablet) - en is bv wel handig als je wat op AH wilt spelen op een Raid-avond :-)
main char raiden en tegelijk off-char gold verdienen in AH (na een wipe bv effe reposten, undercutten,...) :-)
achteraf dan terug restocken, mailboxen leegmaken, enzo
Vraagje, ik zie nu dat mensen Yogg+0 Solo´en.. hoe is jullie ervaring hiermee? (Gaat om een monk, maar ervaring met andere classes is zeker welkom!)
en +0 is zonder de guardians erbij
Nu is Yogg voor mij alweer lang geleden, in Wrath op level 80 om precies te zijn, dus ik zal m'n geheugen even op moeten frissen voor ik je diepgaand advies kan geven...
Maar je clones kan je toch snel weghalen door buff weg te doen?
Ik heb 2 horde chars waarmee ik die wel op gold zou willen halen, mijn resto shaman en mijn holy paladin (de paladin is wel nieuw en ben ik nog wat aan het leren), resto shamaan heb ik genoeg ervaring mee, probeer ik ook om betere trinkets nog mee te verzamelen. en zoveel mogelijk gear met gemsockets.
Heb ook nog mijn prot warrior maar die set vind ik maar tegenvallen
Battletag is Sinalar#2505. Ik ken ook nog een spriest en DK die wsl wel mee willen.
Klopt, het lastige is, dat als je niet op tijd bij bepaalde tentacles bent, de sanity gigantisch begint te drainen. En aangezien je als enige target constant heen en weer gebounced wordt.. tsjaSinergyX schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:00:
Ooooh, dat zijn die guardians die je vooraf moet vragen of ze helpen? Dan deden wij +4
Maar je clones kan je toch snel weghalen door buff weg te doen?
Verwijderd
Ik heb overigens vanavond de laatste silver gehaald en heb in ieder geval de mount nu. Maar ik wil die laatste twee golds nog wel. Als iemand dus nog een alliance healer (monk) zoekt met een voorkeur voor Siege en Mogu'shan Palace: Znaak#2804
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!