Dennism schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:29:
Hopelijk dat ze de beta invites dan wel aan langspelende spelers geven
Gaat niet gebeuren, en zou ook niet weten waarom dat zou moeten gebeuren
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dennism schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:29:
Hopelijk dat ze de beta invites dan wel aan langspelende spelers geven
Oh wauw, bij dat loading screen krijg ik echt een enorme aanval van nostalgie.junglebeast schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:23:
And so it begins...
En verder.. check deze info: http://pastebin.com/4apzNxR0
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
dafuq? 8 jaar WoW historie deleten omdat je de schurft aan Panda's hebtSeraphin schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:16:
[...]
Oh wauw, bij dat loading screen krijg ik echt een enorme aanval van nostalgie.
Is er al iets bekend over de look & feel van WoD? MoP heeft mijn wow-spirit gebroken door de (naar mijn gevoel) overmatige "Kung Fu Panda" (niet alleen de pandaran race, maar de hele setting van de gebieden in pandaria vond ik te veel afwijken van de rest van Azeroth en te veel orient).
Dat, gecombineerd met wat gameplay zaken die met niet lagen (té veel repgrinds + te veel tijd op je farm), hebben mij uiteindelijk zelfs zo ver gebracht dat ik ál mn chars heb gedelete.
Inmiddels een beetje spijt van, vooral omdat ik op mn main al sinds 2006 actief was en toch wel heel veel heb beleefd.... misschien toch maar een ticket aanmaken of er een restore mogelijk is op (sommige) chars.
Tsja, de haat zat diep. (en het was inderdaad niet mn meest heldere moment).Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:20:
[...]
dafuq? 8 jaar WoW historie deleten omdat je de schurft aan Panda's hebt
[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 22-05-2014 16:30 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Maar wel met worgen, goblins, draeeni, blood elves, dwarves, orcs, gnomes, taurens, humans, trolls, night elves en undead spelenVerwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:20:
[...]
dafuq? 8 jaar WoW historie deleten omdat je de schurft aan Panda's hebt
Verwijderd
Ik snap je gevoel, ik zou het alleen nooit over mijn hart verkrijgen om mijn '07 Hunter+Pet te verwijderenSeraphin schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:26:
[...]
Tsja, de haat zat diep. (en het was inderdaad niet mn meest heldere moment).
Waar het een beetje in zat, is dat ik de laatste maand(en) waarin ik nog actief was, aan mezelf merkte dat ik enerzijds wel 4-5x per week 2-3 uur aan WoW besteedde, maar er eigenlijk geen moment van genoot. Dat zat hem ook weer niet alleen in MoP-issues, maar ook dat ik op een uitstervende server zat (Kul Tiras Horde, alle grote guilds van "vroegah" zijn zo'n beetje gemigreerd, op een slechte avond kon het voorkomen dat er max 10-20 man in Org stonden). Tel daar nog wat zaken bij op, en mijn conclusie was "ik moet hiermee stoppen, op een zodanige manier dat ik niet over 2-3 maanden alsnog weer een subscription opzet en een relapse heb"
Eeeeeeen nu heb ik hem alsnog
@hieronder; zie mijn opmerkingen over "look & feel". Draenei heb ik ook een schurfthekel aan (vanwege de TBC retcon), maar daar heb ik minder last van omdat ik alleen Horde heb gespeeld. Een van de redenen waarom WoW bij mij een instant-hit was, kwam doordat je -komende vanuit WC3- voor je gevoel in een wereld stapte die je al kende. MoP was voor het eerst dat ik in zones rondliep / quests deed / dungeons clearde en alleen maar "meh" dacht.
Awesome! Pally incomming, denk ik >.>Carthrax schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:25:
[...]
Ja dat kan. Maak je een char van level 60 of hoger level 90 dan zijn de professions ook direct 600.
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 22-05-2014 16:44 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Dit juich ik wel toejunglebeast schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:23:
And so it begins...
[afbeelding]
Weer wat extra ruimte in de bankREAGENT_BANK - Reagent Bank
REAGENTBANK_DEPOSIT - Deposit All Reagents
REAGENTBANK_PURCHASE_TEXT - This tab gives you additional storage for raw profession materials.\nDo you wish to purchase this tab?
Rupsen, Rapsen.
nice dat ze daar al enkele recepten enzo met ingredients verraden ...junglebeast schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:23:
And so it begins...
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door soulrider op 23-05-2014 00:01 ]
Wie was je op Kul Tiras? Mijn home server zit erop sinds tbc.Seraphin schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:26:
[...]
Tsja, de haat zat diep. (en het was inderdaad niet mn meest heldere moment).
Waar het een beetje in zat, is dat ik de laatste maand(en) waarin ik nog actief was, aan mezelf merkte dat ik enerzijds wel 4-5x per week 2-3 uur aan WoW besteedde, maar er eigenlijk geen moment van genoot. Dat zat hem ook weer niet alleen in MoP-issues, maar ook dat ik op een uitstervende server zat (Kul Tiras Horde, alle grote guilds van "vroegah" zijn zo'n beetje gemigreerd, op een slechte avond kon het voorkomen dat er max 10-20 man in Org stonden). Tel daar nog wat zaken bij op, en mijn conclusie was "ik moet hiermee stoppen, op een zodanige manier dat ik niet over 2-3 maanden alsnog weer een subscription opzet en een relapse heb"
Eeeeeeen nu heb ik hem alsnog
@hieronder; zie mijn opmerkingen over "look & feel". Draenei heb ik ook een schurfthekel aan (vanwege de TBC retcon), maar daar heb ik minder last van omdat ik alleen Horde heb gespeeld. Een van de redenen waarom WoW bij mij een instant-hit was, kwam doordat je -komende vanuit WC3- voor je gevoel in een wereld stapte die je al kende. MoP was voor het eerst dat ik in zones rondliep / quests deed / dungeons clearde en alleen maar "meh" dacht.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Mooi dat dat is gelukt, maar aan de andere kant vind ik dit weer heel negatiefblouweKip schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 01:09:
Wel grappig, vandaag geprobeerd via openraid een tank te scoren voor onze wekelijkse heroic raid (raiden nog maar 1 dagje omdat we soo wel gezien hebben), niet gelukt dus met 9 man, 3 healers en een warlock tank normal gedaan tot juggernaut...wel grappig om te zien dan een lock gewoon echt een tank kan spelen tegenwoordig.
Draeg, Tauren Druid.Metalbuster schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:28:
[...]
Wie was je op Kul Tiras? Mijn home server zit erop sinds tbc.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 16% gewijzigd door Shrake op 23-05-2014 11:31 ]
Ook vaak alts op deze manier geleveld. Beetje Heirloom gear erbij en gaan met die banaan. Nooit langer dan 5 sec wachten op een dungeon en je hoeft daarnaast niet bang te zijn als tank om dood te gaan omdat je weet wie de healer is. zat vaak nog op TS of Skype dus mocht ik een keer rustig aan moeten doen met pullen kon hij dat direct zeggenShrake schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:28:
Gisteren samen met een maatje weer begonnen met een alt, in dit geval een Resto Shaman en hij op een Prot Warrior.
Wat is dat belachelijk als combo zeg... in 1 avond level 30 door puur dungeons te spammen, we stoppen eigenlijk niet en pullen aan 1 stuk door, komen niet eens in de buurt van wipen. Op laatste pull in Scarlet Monastary na, aangezien die een bleed geven die oneindig stackt!
PS: Misschien een leuk idee om voor Warlords een Tweakers Rated Battleground groepje op te zetten als er genoeg animo voor is? Kan allemaal cross-realm.
PSN: Brwmaster
Deel dat trucje is met mij dan want daar ben ik onbekend meeShrake schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:31:
Ja er zitten zeker in de laatste loodjes van vanilla (level 50 naar 58) behoorlijk wat saaie momenten. Eindeloos ZF en daarna eindeloos BRD. Maar daarna is het weer puur knallen geblazen.
Op m'n laatste alt met Elixir of Ancient Knowledge heel Northrend ook maar "overgeslagen" door het trucje met Nexus. In pakweg 2 uurtjes tijd van 68 naar 80...altijd lekker!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 9% gewijzigd door Shrake op 23-05-2014 12:51 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat trucje kende ik nog nietShrake schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:49:
Elixir of Ancient Knowledge kennen jullie vast wel. 300% xp voor 1 uur.
Neem een level 90 vriend of 2e account mee. Doe eerst 1 run zonder potion in te nemen, normale boost eigenlijk. Vervolgens complete je alle quests maar lever je ze nog niet in.
Ga naar buiten, reset de instance, ga naar binnen en neem de potion in. Je kan de quests nu inleveren met 300% meer xp (stacked met Monk buff, heirlooms en guild perks).
Log vervolgens uit en laat de level 90 de hele instance pullen. Gewoon via de normale route, als je alles gepulled hebt verzamel je alle mobs en eventuele bosses in de centrale ruimte waar de eindboss bevroren staat. Dit is het moment dat je weer inlogt, alles wordt vervolgens dood gemaakt en je ontvangt dus volle bak xp, ongeveer 40-45% per run. Vervolgens ga je naar buiten, reset de instance en herhalen die hap.
Handige tip: Als je op een PvP realm speelt, laat de level 90 eerst naar buiten gaan om te kijken of het veilig is, de buff verdwijnt namelijk als je dood gaat.
Skype of TS is wel een must om het fatsoenlijk te coordineren zonder al te veel tijd te verliezen.
PS: als je in- en uitlogt, doe dit bij de ingang en blijf daar terwijl de mobs in het midden dood gemaakt worden. Je krijgt de xp gewoon maar je loopt geen risico dood te gaan door eventuele aggro drops of freak accidents.
Starting June 17, you’ll be able to pre-purchase World of Warcraft: Warlords of Draenor Standard Edition at selected retail outlets across Europe.
Picking up a special Standard Edition pre-purchase box ahead of the expansion’s release this Fall will let you upgrade your account to Warlords of Draenor immediately. And of course, this gives you a level 90 character boost which you can use any time you like! These pre-purchase boxes, which are only available before the game comes out, don’t include a game disc, but instead everything is linked to the digital code inside. Apply it to your Battle.net account before release, and all the content will automagically download through the Battle.net app so you’ll be able to play Warlords of Draenor as soon as it’s released. Oh—and there’s a cool poster inside too.
Pre-purchase copies of Warlords of Draenor will go on sale June 17 at selected European retailers—a detailed list will be provided at a later time. Warlords of Draenor is also available for pre-purchase via Battle.net, where you can also find out about the Digital Deluxe Edition – and we’ll have news about the Collector’s Edition soon too! Well, not very soon. But soon-ish.
UK & Ireland
Austria
Belgium
Denmark
Finland
Germany
Netherlands
Norway
Sweden
Switzerland
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Die gaven in mijn geval nog maar iets van 30 tot 50k exp, uiteindelijk maar rep farm groepje in gegaan en ergens veilig in een hoekje gaan zitten, dat ging een stuk snellerIntToStr schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:11:
Kun je eigenlijk al op zeg level 83 (mijn druid) op timeless isle die groepjes wormen en zo aanvallen en dan snel laten afmaken door een bevriende level 90 die niet in je party zit om dan de volle exp te krijgen?
Op m'n dk had ik volgens mij vanaf level 88 solo al die packs af lopen maken en was ik in een uur level 90Die gaven zo'n enorme berg exp, dat was echt niet normaal.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Misschien dat bepaalde hybrids jullie dan tussen de shocks door kunnen helpen? Totems, priest shields, tranq, etc etc? Het is inderdaad tricky.demokert schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:04:
@Hulkie ja die tactiek gebruiken wij inderdaad, probleem is echter in P2 dat men soms te snel doodgaat, door niet genoeg spreaden of niet getopt zijn met heals... en soms persoonlijke fouten door de chaos
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2014 12:22 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoor van elke horde speler die ik ken dat ze Alliance altijd maar verafschuwen..Shrake schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:44:
Zag wel dat ze op bepaalde US realms gratis Faction changes aan gaan bieden om balance problemen (proberen) op te lossen.
Is goed nieuws voor sommige EU realms, met Outland en Stormscale als voorbeelden.
13:37
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Voor mijn alts al 1 simpele reden, rust op timeless. Celestials en (straks) Ordos pik ik wel op via de andere realm-servers, maar ik werd ronduit gek op Timeless op Tarren Mill, of je wordt elke 10 sec neergemept of er is geen mob meer te bekennen. Lightning's is aan beide kanten helemaal dood, dus daar maakt het al helemaal niet uit (wij vechten eerder samen dan tegen elkaar), maar op Tarren hebben je bepaalde momenten van de dag dat hele eiland vol met Alliance zit.IntToStr schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:58:
Maar welke idioot gaat een faction change doen van een (te) drukke populatie naar een uitgestorven hoekje? Ook al is het gratis, dat kan toch nooit een succes worden?Ik zou alsnog de queue kiezen in ieder geval ipv op WoD launch day 4 andere level 90 tegen te komen bijv
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2014 14:30 ]
Max result van een /who is tegenwoordig 50Carthrax schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:30:
Ik deed gisteravond even een /who op level 90's online en kreeg een whopping 50 terugEn dat is alliance. Horde kant heb ik maar niet gedaan want die zijn al in de minderheid op SWC.
farmen op isle of thunder ?SinergyX schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:21:
....
Woensdag 1000 valor halen en mag volgende chapter gaan doen, gaat me dan nog 2+ weken kosten om al die klote tokens te halen en exacted te worden met prins (ok, daar heb ik een afk-exploit gevonden).
Hahaha dat zal veel verklaren, niet dat er met een ander maximum meer zou zijn. Meestal lopen er 5 tot 10 in de Shrine, een aantal in SW en de rest op timeless wat vaak ook niet boven de 30 uitkomt.
Ik zit momenteel op me werk dus kan de optie niet exact stap voor stap uitleggen, maar misschien kan ik toch helpen.RMB schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:48:
Beste tweakers,
Momenteel ben ik weer flink aan het Warcraften, voor het eerst als Guildmaster. We hebben 3 RBG teams en een Flex-Raid team en ontzettend veel actieve members, dus dat gaat allemaal fantastisch!
Ik heb echter een technisch vraagje over de mod "MikScrollingBattleText".
Als ik deze mod activeer om op fatsoenlijke wijze mijn damage en healing in/output te kunnen zien verdwijnen alle standaard Blizzard messages. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld mijn "Snare, Stun en Silence" effects niet meer zien. Standaard weergeeft WoW bijvoorbeeld een "Snare" bij het target als ik "Hamstring" succesvol heb gebruikt.
Mijn bedoeling is niet om alle spells (bijvoorbeeld "Hamstring") handmatig in te gaan voeren in de mod, eigenlijk wil ik de standaard messages van Snares en dergelijke op mijn beeld hebben, en alleen de incoming/outgoing heals en damage van MSBT te gebruiken.
Wie heeft de oplossing?
Nee, juist waar die standbeelden vechten, pet neerzetten en afk gaansoulrider schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 02:45:
afk-mode : zie dat je in een farm-groep zit en afk terwijl zij pullen en killen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
probeer pitbull eens ZEER customizable en light, gebruik het al maanden sinds ik ook van xperl af ben.Carthrax schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:34:
Gisteren maar eens even overgestapt van mijn oude en vertrouwde xperl unitframes naar Shadowed Unit Frames. (Gebruik xperl al sinds begin WoW)
Ik had eerst Spartan UI erop gezet maar zag al direct dat dat niet voor mij was.
Vanavond maar even experimenteren met de settings.
Volgens mij gaf enkel die laatste boss uit ToT gegarandeerd een drop?hmr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:29:
Zo... maar liefst 3 secrets gevonden terwjil ik ToT en de eerste bosses van SoO heb gecleared... HOERA RNG-SUS.
[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 27-05-2014 12:25 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
cappen niet zo probleem als het voor 5.4 was, binnen uurtje capped op 1 char en de rest nog korter door het 50% extra.Derr_Hans schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:23:
Lei Shen en Pride zijn gegarandeerd.
Heb 10 alts op 70, maar na mijn main de cloak gekregen te hebben zag ik al dat ik er geen zin in had om op mijn alts het zelfde te doen.
Sinds de nieuwe patch met upgrade er is voel ik me meer verplicht om vps te cappen, ben ik nu 7 a 8 keer VP (weekly) capped geweest sinds MoP release.
Hoe cap je valor in een uurtje lol, das echt snel.ghostsand schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:25:
[...]
cappen niet zo probleem als het voor 5.4 was, binnen uurtje capped op 1 char en de rest nog korter door het 50% extra.
HC scen zijn nu ook een joke als je 530+ bent
met 3 550+ dps HC Scenario spammen..Dennism schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:07:
[...]
Hoe cap je valor in een uurtje lol, das echt snel.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik neem altijd 2 guildies mee we zijn allemaal 550+ soms komt een lowbie alt mee maar niet zo erg.Dennism schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:07:
[...]
Hoe cap je valor in een uurtje lol, das echt snel.
Bedankt voor je moeite, het werkt!Shrake schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:00:
[...]
Ik zit momenteel op me werk dus kan de optie niet exact stap voor stap uitleggen, maar misschien kan ik toch helpen.
Het enige dat MSBT doet is de opties van WoW standaard uitzetten, dus als je in-game escape drukt en naar Interface gaat zie je in het linker kader "Combat text" staan.
Hier vind je een hoop opties waar ondere andere de mogelijkheid tot het laten zien van snares, silences, etc. tussen staat.
[ Voor 23% gewijzigd door RMB op 27-05-2014 15:46 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 24% gewijzigd door soulrider op 28-05-2014 09:27 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 28-05-2014 09:39 ]
Verwijderd
Niet echt, je krijgt voor heroic instances valor points die je het best kan bewaren voor itemn upgrades. Je eerste gearset haal je met een quest voor ilevel 502 schoenen en voor de rest ilevel 496 gear op timeless isle. Met timeless isle gear kan je LFR SoO in en die gear upgrade je.Disrupt0r schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:59:
Eergisteren ook weer begonnen! Heb 2 jaar niet gespeeld (3 dagen pandaria gespeeld en toen gestopt).
Gisteravond lvl 90 geworden en nu eigenlijk opzoek naar wat te doen. Er lijkt veel veranderd te zijn in de 2 jaar dat ik niet gespeeld heb. Is het nog steeds instances doen emblems krijgen en daar gear voor krijgen?
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 10:11 ]
Je doet instances voornamelijk voor het verkrijgen van Justice Points en Valor Points, maar de gear die je voor beide kan kopen is eigenlijk niet zo heel erg relevant meer.Disrupt0r schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:59:
Eergisteren ook weer begonnen! Heb 2 jaar niet gespeeld (3 dagen pandaria gespeeld en toen gestopt).
Gisteravond lvl 90 geworden en nu eigenlijk opzoek naar wat te doen. Er lijkt veel veranderd te zijn in de 2 jaar dat ik niet gespeeld heb. Is het nog steeds instances doen emblems krijgen en daar gear voor krijgen?
Speel sinds een tijdje ook weer, maar dit is eigenlijk mijn enige ervaring.soulrider schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:21:
Laatst op lfr garrosh een progress run gehad - jawel: 5 wipes, telkens net toch een stapje verder geraken.
het vreemde nog wel: niemand die ragde (zelfs niet de overgeared toons), niemand die vertrok, niemand die gekicked werd, er werden goede tips gegeven en mensen volgenden die op, en quasi allemaal een ty/gj/gl wensend achteraf. en daar had ik zoiets van "tiens, het kan dan toch nog zo'n groep".
Ik zou ipv van de Timeless gear te kopen (trinket/wapen) eerder gaan voor extra roll-coins voor ToT. Ze kosten maar 1000 per stuk, met (dacht) 12 bosses heb je voor 12k op elke boss een extra roll kans, wat allemaal 502 items zijn. Zeker voor je wapen ben je al stuk verder dan de 489 (of 463/450 dungeon/quest wapen) voor flink stuk minder coins.Derr_Hans schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:19:
489 wapen koop je met Timeless Coins, als je die 502 quest boots te veel moeite vind (ik heb deze Q nog nooit gedaan) kan je ook timeless coins farmen en een 535 trinket kopen, de 2de trinket vul je op met een LFR trinket (ilvl 528). Mocht je geen geduld/geluk hebben om een LFR trinket te looten kan je er 1 kopen voor VP's een ilvl 522 is voor VP's te krijgen in towlong.
Timeless island kan je ook Burdens looten, deze kan je gebruiken op een gear token en dan maak hij er een 535 item van (niet te gebruiken op trinket token).
Advies dus > Timeless Island rare mobs killen terwijl je random mobs kill, gewoon chat in de gaten houden er is altijd wel iemand met een addon die rare mobs locatie spammed, gewoon ff taggen en looten maak niets uit welke faction de mob pulled.
Dit is de snelste manier om hoge ilvl te krijgen, de tokens zijn dan wel RNG met de stats die je krijg.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2014 12:07 ]
Ik ga ervanuit dat je kans op bonus loot gelijk blijft, maar dat je in zo'n geval gewoon meer items hebt om uit te kiezen... dus niet omdat er meer items bij die spec passen dat je dan ook meer kans hebt om "iets" te krijgen.SinergyX schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:06:
(let ook goed op wat elke boss dropt, je 'loot spec' omzetten naar andere spec geeft soms meer kans op een drop).
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2014 12:38 ]
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
die whisper is inderdaad een "one nutcase in a whole population", het rage-quiten is spijtig genoeg redelijk een gewoonte aan het worden op silvermoon. Net zoals het 'zo'n hoog mogelijk ilvl vragen'.CT schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:56:
[...]
Speel sinds een tijdje ook weer, maar dit is eigenlijk mijn enige ervaring.
1x is iemand (die dan niet linkdead was) gekicked (hunter) maar dat was wel terecht, na 3x een wipe omdat zijn pet dwars door de hele dungeon wandelde was 't maar kicken ipv weer 'np' typen..
Zelfs met mijn instant lvl 90 ventje waar je dus gelijk super onervaren de dungeon in moethad niemand wat te klagen (was ook steeds -net- geen wipe) maar ook gewoon 'ty' en weg was iedereen..
Dus ik denk dat dit soort dingen zoals je ervaren hebt gewoon incidenten zijn en daar is die report ook voor bedoeld. Eigenlijk is iedereen vrij 'stil' heel incidenteel zegt iemand wat op de group chat.
Zelfs in PVP heb ik maar 2x een rage'er meegemaakt - was allemaal nog vrij mild - en daar snap ik het wel
Oops foutjeIt turns out that it was never possible to get the Kor'kron Shaman's Treasure that rewards the Dark Shaman cosmetic set in Flex due to a bug. This should be fixed after the upcoming server restarts.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
bron (nadat ik die buff zag en opzocht): http://us.battle.net/wow/...e-valorous-buff-5-29-2014Beginning Friday, May 30 at 9:00 a.m. realm-time, through Tuesday, June 10 at 9:00 a.m. realm-time, we’ll be applying the Heart of the Valorous buff which will increase the rate of Valor Point gains an additional 100%. Don’t wait to get in on the action!
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
blijft leuk mount vooral voor herbs farmen, nooit te hoeven mounten is een big ++SinergyX schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:55:
Van het weekend eindelijk de Sky Golem gecraft, nu de grote vraag.. verkopen of houdenHeeft me per saldo niet zoveel gekost, omdat ik veel zelf kon maken en heb nog flink gecompenseerd door de procs uit transmute. Maarja, 15-18k is niet niks.
alleen herben(jammer)SinergyX schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:59:
Ooh dat wist ik niet. Wist enkel dat dit werkte met Druid forms, maar als je dus kan minen/herben zonder te dismounten, flinke plus.
- Weer? Wat is er met je pvp avontuur gebeurd van een aantal weekjes geleden?lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:11:
Terug in het spel.. en mijn oude guild is uit elkaar gevallen. De constante wipes en nieuwe mensen hebben ervoor gezorgd dat de raidende kern eruit gestapt is..
Nu dus de twijfel
Op Argent Dawn verder met m´n warlock of paladin
Op Defias Brother verder met m´n monk of DK..
Of helemaal opnieuw beginnen >_<
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq