Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.088 views

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dennism schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:29:
Hopelijk dat ze de beta invites dan wel aan langspelende spelers geven
:')

Gaat niet gebeuren, en zou ook niet weten waarom dat zou moeten gebeuren

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Seraphin

Meep?

Oh wauw, bij dat loading screen krijg ik echt een enorme aanval van nostalgie. :P
Is er al iets bekend over de look & feel van WoD? MoP heeft mijn wow-spirit gebroken door de (naar mijn gevoel) overmatige "Kung Fu Panda" (niet alleen de pandaran race, maar de hele setting van de gebieden in pandaria vond ik te veel afwijken van de rest van Azeroth en te veel orient).

Dat, gecombineerd met wat gameplay zaken die met niet lagen (té veel repgrinds + te veel tijd op je farm), hebben mij uiteindelijk zelfs zo ver gebracht dat ik ál mn chars heb gedelete.
Inmiddels een beetje spijt van, vooral omdat ik op mn main al sinds 2006 actief was en toch wel heel veel heb beleefd.... misschien toch maar een ticket aanmaken of er een restore mogelijk is op (sommige) chars. :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Verwijderd

Seraphin schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:16:
[...]

Oh wauw, bij dat loading screen krijg ik echt een enorme aanval van nostalgie. :P
Is er al iets bekend over de look & feel van WoD? MoP heeft mijn wow-spirit gebroken door de (naar mijn gevoel) overmatige "Kung Fu Panda" (niet alleen de pandaran race, maar de hele setting van de gebieden in pandaria vond ik te veel afwijken van de rest van Azeroth en te veel orient).

Dat, gecombineerd met wat gameplay zaken die met niet lagen (té veel repgrinds + te veel tijd op je farm), hebben mij uiteindelijk zelfs zo ver gebracht dat ik ál mn chars heb gedelete.
Inmiddels een beetje spijt van, vooral omdat ik op mn main al sinds 2006 actief was en toch wel heel veel heb beleefd.... misschien toch maar een ticket aanmaken of er een restore mogelijk is op (sommige) chars. :P
dafuq? 8 jaar WoW historie deleten omdat je de schurft aan Panda's hebt 8)7

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:20:
[...]

Tsja, de haat zat diep. (en het was inderdaad niet mn meest heldere moment).

Waar het een beetje in zat, is dat ik de laatste maand(en) waarin ik nog actief was, aan mezelf merkte dat ik enerzijds wel 4-5x per week 2-3 uur aan WoW besteedde, maar er eigenlijk geen moment van genoot. Dat zat hem ook weer niet alleen in MoP-issues, maar ook dat ik op een uitstervende server zat (Kul Tiras Horde, alle grote guilds van "vroegah" zijn zo'n beetje gemigreerd, op een slechte avond kon het voorkomen dat er max 10-20 man in Org stonden). Tel daar nog wat zaken bij op, en mijn conclusie was "ik moet hiermee stoppen, op een zodanige manier dat ik niet over 2-3 maanden alsnog weer een subscription opzet en een relapse heb" ;)

Eeeeeeen nu heb ik hem alsnog :P

@hieronder; zie mijn opmerkingen over "look & feel". Draenei heb ik ook een schurfthekel aan (vanwege de TBC retcon), maar daar heb ik minder last van omdat ik alleen Horde heb gespeeld. Een van de redenen waarom WoW bij mij een instant-hit was, kwam doordat je -komende vanuit WC3- voor je gevoel in een wereld stapte die je al kende. MoP was voor het eerst dat ik in zones rondliep / quests deed / dungeons clearde en alleen maar "meh" dacht.

[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 22-05-2014 16:30 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-11 13:11
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:20:
[...]

Maar wel met worgen, goblins, draeeni, blood elves, dwarves, orcs, gnomes, taurens, humans, trolls, night elves en undead spelen 8)7 :o |:( ;)

Verwijderd

Seraphin schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:26:
[...]

Waar het een beetje in zat, is dat ik de laatste maand(en) waarin ik nog actief was, aan mezelf merkte dat ik enerzijds wel 4-5x per week 2-3 uur aan WoW besteedde, maar er eigenlijk geen moment van genoot. Dat zat hem ook weer niet alleen in MoP-issues, maar ook dat ik op een uitstervende server zat (Kul Tiras Horde, alle grote guilds van "vroegah" zijn zo'n beetje gemigreerd, op een slechte avond kon het voorkomen dat er max 10-20 man in Org stonden). Tel daar nog wat zaken bij op, en mijn conclusie was "ik moet hiermee stoppen, op een zodanige manier dat ik niet over 2-3 maanden alsnog weer een subscription opzet en een relapse heb" ;)

@hieronder; zie mijn opmerkingen over "look & feel". Draenei heb ik ook een schurfthekel aan (vanwege de TBC retcon), maar daar heb ik minder last van omdat ik alleen Horde heb gespeeld. Een van de redenen waarom WoW bij mij een instant-hit was, kwam doordat je -komende vanuit WC3- voor je gevoel in een wereld stapte die je al kende. MoP was voor het eerst dat ik in zones rondliep / quests deed / dungeons clearde en alleen maar "meh" dacht.
Ik snap je gevoel, ik zou het alleen nooit over mijn hart verkrijgen om mijn '07 Hunter+Pet te verwijderen *;
Alle andere alts die ik heb zijn denk ik van de afgelopen drie jaar dus die zou ik minder hard missen.
(altijd nog spijt gehad dat ik ooit mijn lvl40 pala heb delete om een derde Warrior aan te kunnen maken op mijn server :X )

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
Carthrax schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:25:
[...]

Ja dat kan. Maak je een char van level 60 of hoger level 90 dan zijn de professions ook direct 600.
Awesome! Pally incomming, denk ik >.>

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 22-05-2014 16:44 ]

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

Ik heb geloof ik een 3 tal Warlocks tussen level 70 en 85 heb gedelete (en weer een 4de geleveld :) ). En een Draenei Hunter op level 70 aan het einde van TBC.
Laatst nog wel een grote opruiming gedaan van alle lvl 1-5 alts op verschillende servers.

Zoek nog wel een plek om eventueel een Horde familie te beginnen. Moet wel PvE zijn. Heb wel op Doomhammer een 70+ druid zitten maar heb wel zin om weer opnieuw te beginnen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Dit juich ik wel toe
REAGENT_BANK - Reagent Bank
REAGENTBANK_DEPOSIT - Deposit All Reagents
REAGENTBANK_PURCHASE_TEXT - This tab gives you additional storage for raw profession materials.\nDo you wish to purchase this tab?
Weer wat extra ruimte in de bank :D

Rupsen, Rapsen.

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-11 09:08
Ik zou persoonlijk geen characters verwijderen als ze boven level 20 zijn. Dan level ik ze liever door naar 90. Vind levelen wel leuk namelijk.

• jmxd
  • Niet online
Level 20? Da's niks joh :P

Ik level zovaak een class tot 40/50 omdat ik me verveel en verwijder die dan later weer

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
nice dat ze daar al enkele recepten enzo met ingredients verraden ...
eens kijken of ik mijn bank altjes kan volstacken met een voorraadje :-)

met 3 banking guilds elk 6 tabs, en 1 lvl 25 bank guild met 7 tabs waar de lvl 90-toons inzitten (uitgezonderd mijn main die als social in een raiding guild zit), moet het me wel lukken om een beetje te preppen.
(en anders is er nog plaats voor 2 bank altjes met eigen guild, of een paar bankaltjes op de 2de account :$ )

de 7 90'ers hebben onderling alle profs in alle varianten (ja 3x alchemy, 2x eng. en de rest van de profs) dus dat is al voorzien :+

[ Voor 13% gewijzigd door soulrider op 23-05-2014 00:01 ]

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Seraphin schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:26:
[...]

Wie was je op Kul Tiras? Mijn home server zit erop sinds tbc.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53
Wel grappig, vandaag geprobeerd via openraid een tank te scoren voor onze wekelijkse heroic raid (raiden nog maar 1 dagje omdat we soo wel gezien hebben), niet gelukt dus met 9 man, 3 healers en een warlock tank normal gedaan tot juggernaut...wel grappig om te zien dan een lock gewoon echt een tank kan spelen tegenwoordig.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 09:42
blouweKip schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 01:09:
Wel grappig, vandaag geprobeerd via openraid een tank te scoren voor onze wekelijkse heroic raid (raiden nog maar 1 dagje omdat we soo wel gezien hebben), niet gelukt dus met 9 man, 3 healers en een warlock tank normal gedaan tot juggernaut...wel grappig om te zien dan een lock gewoon echt een tank kan spelen tegenwoordig.
Mooi dat dat is gelukt, maar aan de andere kant vind ik dit weer heel negatief :)
Tanks zijn tanks, dps is dps :P

Wij hebben de hele avond gewiped op Juggernaut HC... (wat was het weer een lange avond :P )

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:38
Goedemorgen,

Grappig dat warlock tanks weer viable zijn… het is natuurlijk mede mogelijk gemaakt door de grote itemlevel verschillen. Heroic raiders zitten rond de 575 – 580, toen we SoO in gingen deden we het met 530 ilevel. Dat is grofweg 50 itemlevels verschil!!

@ Demokert: waar gaat het mis? Doen jullie het met 3 healers en de knockback tactiek? Die is vrij goed te doen, dan is het puur een kwestie van cooldowns roteren in P2. Ook moet je dps natuurlijk hoog genoeg zijn, maar dat is met de nodige itemlevels eigenlijk geen probleem meer als het goed is.

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Metalbuster schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:28:
[...]

Wie was je op Kul Tiras? Mijn home server zit erop sinds tbc.
Draeg, Tauren Druid.
Tijdens TBC zat ik in Emerald Dawn, vanaf MoP in Regulators (tot de guild migreerde en ik achterbleef) :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Ik ben eruit. Ik ga eens proberen of ik mijn Druid leuk vind om te spelen in Raids en PVP en wil mogelijk een druid rollen als main in WOD... Het is of Druid of Priest of Hunter. Daar moet ik tussen kiezen :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Gisteren samen met een maatje weer begonnen met een alt, in dit geval een Resto Shaman en hij op een Prot Warrior.

Wat is dat belachelijk als combo zeg... in 1 avond level 30 door puur dungeons te spammen, we stoppen eigenlijk niet en pullen aan 1 stuk door, komen niet eens in de buurt van wipen. Op laatste pull in Scarlet Monastary na, aangezien die een bleed geven die oneindig stackt!

PS: Misschien een leuk idee om voor Warlords een Tweakers Rated Battleground groepje op te zetten als er genoeg animo voor is? Kan allemaal cross-realm.

[ Voor 16% gewijzigd door Shrake op 23-05-2014 11:31 ]

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:40
Shrake schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:28:
Gisteren samen met een maatje weer begonnen met een alt, in dit geval een Resto Shaman en hij op een Prot Warrior.

Wat is dat belachelijk als combo zeg... in 1 avond level 30 door puur dungeons te spammen, we stoppen eigenlijk niet en pullen aan 1 stuk door, komen niet eens in de buurt van wipen. Op laatste pull in Scarlet Monastary na, aangezien die een bleed geven die oneindig stackt!

PS: Misschien een leuk idee om voor Warlords een Tweakers Rated Battleground groepje op te zetten als er genoeg animo voor is? Kan allemaal cross-realm.
Ook vaak alts op deze manier geleveld. Beetje Heirloom gear erbij en gaan met die banaan. Nooit langer dan 5 sec wachten op een dungeon en je hoeft daarnaast niet bang te zijn als tank om dood te gaan omdat je weet wie de healer is. zat vaak nog op TS of Skype dus mocht ik een keer rustig aan moeten doen met pullen kon hij dat direct zeggen :)

Moet wel zeggen dat al sje voor de 10e keer ZF oid moet doen het wel saai begint te worden hehe :+

PSN: Brwmaster

• Shrake
Ja er zitten zeker in de laatste loodjes van vanilla (level 50 naar 58) behoorlijk wat saaie momenten. Eindeloos ZF en daarna eindeloos BRD. Maar daarna is het weer puur knallen geblazen.

Op m'n laatste alt met Elixir of Ancient Knowledge heel Northrend ook maar "overgeslagen" door het trucje met Nexus. In pakweg 2 uurtjes tijd van 68 naar 80...altijd lekker!

• Br3wmaster
Shrake schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:31:
Ja er zitten zeker in de laatste loodjes van vanilla (level 50 naar 58) behoorlijk wat saaie momenten. Eindeloos ZF en daarna eindeloos BRD. Maar daarna is het weer puur knallen geblazen.

Op m'n laatste alt met Elixir of Ancient Knowledge heel Northrend ook maar "overgeslagen" door het trucje met Nexus. In pakweg 2 uurtjes tijd van 68 naar 80...altijd lekker!
Deel dat trucje is met mij dan want daar ben ik onbekend mee :+

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Trucje? Nexus? Do tell!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Shrake
Elixir of Ancient Knowledge kennen jullie vast wel. 300% xp voor 1 uur.

Neem een level 90 vriend of 2e account mee. Doe eerst 1 run zonder potion in te nemen, normale boost eigenlijk. Vervolgens complete je alle quests maar lever je ze nog niet in.

Ga naar buiten, reset de instance, ga naar binnen en neem de potion in. Je kan de quests nu inleveren met 300% meer xp (stacked met Monk buff, heirlooms en guild perks).

Log vervolgens uit en laat de level 90 de hele instance pullen. Gewoon via de normale route, als je alles gepulled hebt verzamel je alle mobs en eventuele bosses in de centrale ruimte waar de eindboss bevroren staat. Dit is het moment dat je weer inlogt, alles wordt vervolgens dood gemaakt en je ontvangt dus volle bak xp, ongeveer 40-45% per run. Vervolgens ga je naar buiten, reset de instance en herhalen die hap.

Handige tip: Als je op een PvP realm speelt, laat de level 90 eerst naar buiten gaan om te kijken of het veilig is, de buff verdwijnt namelijk als je dood gaat.

Skype of TS is wel een must om het fatsoenlijk te coordineren zonder al te veel tijd te verliezen.

PS: als je in- en uitlogt, doe dit bij de ingang en blijf daar terwijl de mobs in het midden dood gemaakt worden. Je krijgt de xp gewoon maar je loopt geen risico dood te gaan door eventuele aggro drops of freak accidents.

[ Voor 9% gewijzigd door Shrake op 23-05-2014 12:51 ]

• corset
Maar zit je dan niet zeer snel aan je instance/hour limit?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Shrake
Valt opzich wel mee, aangezien ze recent de limiet naar 10 hebben gegooit.

Afhankelijk van de class die je boost zal je de limiet wel of niet halen.

Als je er toch tegenaan loopt is het opzich ook geen ramp aangezien je potion niet afloopt zolang je uitgelogd ben, dus je kan dan een uurtje iets anders gaan doen en daarna vrolijk verder gaan.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:44
Kun je eigenlijk al op zeg level 83 (mijn druid) op timeless isle die groepjes wormen en zo aanvallen en dan snel laten afmaken door een bevriende level 90 die niet in je party zit om dan de volle exp te krijgen?

Op m'n dk had ik volgens mij vanaf level 88 solo al die packs af lopen maken en was ik in een uur level 90 :) Die gaven zo'n enorme berg exp, dat was echt niet normaal.

• Br3wmaster
Shrake schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:49:
Elixir of Ancient Knowledge kennen jullie vast wel. 300% xp voor 1 uur.

Neem een level 90 vriend of 2e account mee. Doe eerst 1 run zonder potion in te nemen, normale boost eigenlijk. Vervolgens complete je alle quests maar lever je ze nog niet in.

Ga naar buiten, reset de instance, ga naar binnen en neem de potion in. Je kan de quests nu inleveren met 300% meer xp (stacked met Monk buff, heirlooms en guild perks).

Log vervolgens uit en laat de level 90 de hele instance pullen. Gewoon via de normale route, als je alles gepulled hebt verzamel je alle mobs en eventuele bosses in de centrale ruimte waar de eindboss bevroren staat. Dit is het moment dat je weer inlogt, alles wordt vervolgens dood gemaakt en je ontvangt dus volle bak xp, ongeveer 40-45% per run. Vervolgens ga je naar buiten, reset de instance en herhalen die hap.

Handige tip: Als je op een PvP realm speelt, laat de level 90 eerst naar buiten gaan om te kijken of het veilig is, de buff verdwijnt namelijk als je dood gaat.

Skype of TS is wel een must om het fatsoenlijk te coordineren zonder al te veel tijd te verliezen.

PS: als je in- en uitlogt, doe dit bij de ingang en blijf daar terwijl de mobs in het midden dood gemaakt worden. Je krijgt de xp gewoon maar je loopt geen risico dood te gaan door eventuele aggro drops of freak accidents.
Dat trucje kende ik nog niet :) Maar thanks wie weet ga ik dat nog is gebruiken :+

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
Vanaf 17 juni WoD in de voorverkoop. :)

Starting June 17, you’ll be able to pre-purchase World of Warcraft: Warlords of Draenor Standard Edition at selected retail outlets across Europe.

Picking up a special Standard Edition pre-purchase box ahead of the expansion’s release this Fall will let you upgrade your account to Warlords of Draenor immediately. And of course, this gives you a level 90 character boost which you can use any time you like! These pre-purchase boxes, which are only available before the game comes out, don’t include a game disc, but instead everything is linked to the digital code inside. Apply it to your Battle.net account before release, and all the content will automagically download through the Battle.net app so you’ll be able to play Warlords of Draenor as soon as it’s released. Oh—and there’s a cool poster inside too.

Pre-purchase copies of Warlords of Draenor will go on sale June 17 at selected European retailers—a detailed list will be provided at a later time. Warlords of Draenor is also available for pre-purchase via Battle.net, where you can also find out about the Digital Deluxe Edition – and we’ll have news about the Collector’s Edition soon too! Well, not very soon. But soon-ish.

UK & Ireland
Austria
Belgium
Denmark
Finland
Germany
Netherlands
Norway
Sweden
Switzerland

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

IntToStr schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:11:
Kun je eigenlijk al op zeg level 83 (mijn druid) op timeless isle die groepjes wormen en zo aanvallen en dan snel laten afmaken door een bevriende level 90 die niet in je party zit om dan de volle exp te krijgen?

Op m'n dk had ik volgens mij vanaf level 88 solo al die packs af lopen maken en was ik in een uur level 90 :) Die gaven zo'n enorme berg exp, dat was echt niet normaal.
Die gaven in mijn geval nog maar iets van 30 tot 50k exp, uiteindelijk maar rep farm groepje in gegaan en ergens veilig in een hoekje gaan zitten, dat ging een stuk sneller :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Shrake
Toen ik voor 't laatst op Timeless Isle wormen ging farmen gaven ze nog maar 8k xp per worm, dus questen ging veel, veel sneller.

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 09:42
@Hulkie ja die tactiek gebruiken wij inderdaad, probleem is echter in P2 dat men soms te snel doodgaat, door niet genoeg spreaden of niet getopt zijn met heals... en soms persoonlijke fouten door de chaos :)

• hulkie
demokert schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:04:
@Hulkie ja die tactiek gebruiken wij inderdaad, probleem is echter in P2 dat men soms te snel doodgaat, door niet genoeg spreaden of niet getopt zijn met heals... en soms persoonlijke fouten door de chaos :)
Misschien dat bepaalde hybrids jullie dan tussen de shocks door kunnen helpen? Totems, priest shields, tranq, etc etc? Het is inderdaad tricky.

Wij hadden gister onze eerste avond op Spoils HC. Helaas is er geen kill uit gekomen, maar we hebben toch 3 keer de enrage van de tweede kamer bereikt. Op de beste try had mijn groep 48/50 energy en de andere groep zat ook bijna tegen de 50/50 aan. Komt dus wel goed als we een iets sterkere setup hebben. Het waren toch vaak dezelfde mensen die faalden op mechanics, zo ook een trial rogue die van ons eerste team naar ons toe gaat (als hij het beter gaat doen). 14/14HC, dan moet je op spoils toch wel in leven kunnen blijven ;)

Hier de logs voor de geïnteresseerden:
http://www.worldoflogs.co...ard/?enc=wipes&boss=71889

Tips zijn van harte welkom (voor de raid of voor mij persoonlijk, ik ben Blinky)

• IntToStr
Voor spoils zou je toch eigenlijk niet zo snel dood moeten gaan. Niet in de diverse puddles staan en healer moet even opletten met de aoe van sommige "bosses". En die bombs niet op achterlijke plekken droppen uiteraard.

Als je zo dichtbij zit helpt een paar extra gear stukken/upgrades al, maar je kunt ook nog iets meer dozen tegelijk openen bijv. zodat het sneller gaat.

Zelf gisteren siegecrafter hc gedaan. Damn :P We hebben 2 hunters die de belt elke keer doen, maar dat kost nog wat oefening. Als daar iets misgaat is het meteen totale chaos. Zoveel crap ook om te ontwijken. Zeker als melee dps lukt dat allemaal nog vrij aardig, maar moet dan wel tussendoor nog wat dps doen :p Dit is echt wel even wat anders dan de bosses hiervoor zeg...

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:19
Echt jammer dat Blizz niets meer doet aan de Connected Realms. Ik deed gisteravond even een /who op level 90's online en kreeg een whopping 50 terug :S En dat is alliance. Horde kant heb ik maar niet gedaan want die zijn al in de minderheid op SWC.
Berichtgeving vanuit Blizzard staat ook stil. Op de officiele forums al tijden geen bericht behalve wat community managers die niets kunnen zeggen behalve dat ze ermee bezig zijn. Op de US forums exact hetzelfde.
Het enige voordeel hieraan is dat de begin gebieden in WoD dan niet druk zijn ;) Ja alles positief blijven zien.

• Shrake
Zag wel dat ze op bepaalde US realms gratis Faction changes aan gaan bieden om balance problemen (proberen) op te lossen.

Is goed nieuws voor sommige EU realms, met Outland en Stormscale als voorbeelden.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor ons was het weer flink wipen op Spoils normal, onvrede binnen de guild wordt nu steeds hoger. De 'semi HC' gegearde begonnen standaard de lager gegearde mensen de schuld te geven voor lage dps, en eerlijk heeft het missen van de cape en goede wapens een enorme impact op het geheel. Maar als een 562 niet voorbij de 160k dps komt op malgorok, doe je volgens mij ook wat fout. We hebben nu wel wat extra mensen gekregen die enkel nog wat casual willen raiden, hopelijk trekt dat de DPS wat recht, nadeel erbij.. aantal mogen dus niet meer mee.

Spriest had teveel problemen met swappen van targets, ik had continue ruzie met een rondrennende tank (waar ik dus melee achteraan moet waggelen), toen was het weer de bombs, kort erop weer 2x enrage timer (op freaking 2 seconde na) dus na 8 pogingen de hoop weer opgegeven. Dat terwijl generals en shaman beide one-shot waren. Vanavond hopelijk nog een flex om de kleine upgrades te doen op de lager gegearde mensen (laagste op dit moment is 535), hopelijk daarmee weer verder te kunnen komen.

Woensdag 1000 valor halen en mag volgende chapter gaan doen, gaat me dan nog 2+ weken kosten om al die klote tokens te halen en exacted te worden met prins (ok, daar heb ik een afk-exploit gevonden).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2014 12:22 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 10:49

Nibbz

Postmaster General

Shrake schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:44:
Zag wel dat ze op bepaalde US realms gratis Faction changes aan gaan bieden om balance problemen (proberen) op te lossen.

Is goed nieuws voor sommige EU realms, met Outland en Stormscale als voorbeelden.
Ik hoor van elke horde speler die ik ken dat ze Alliance altijd maar verafschuwen..

Wie gaat er dan een faction transfer gebruiken.. ookal is hij gratis? :p

Die 10 minuten bg's cue's nemen ze dan maar voor lief.. liever dat, dan Alliance worden hoor ik vaak :p

13:37

• corset
Ik zou het zeker doen op mijn realms. ipv een Pandaren female Monk een echt coole monk? Hell yea. Zelfde met mn priest, warrior en loladin.

• IntToStr
Maar welke idioot gaat een faction change doen van een (te) drukke populatie naar een uitgestorven hoekje? Ook al is het gratis, dat kan toch nooit een succes worden? :S Ik zou alsnog de queue kiezen in ieder geval ipv op WoD launch day 4 andere level 90 tegen te komen bijv :p

• Shrake
Ik ken veel mensen die heel graag Horde willen spelen maar puur Alliance blijven vanwege de Human racial in PvP.

Mocht dit voor Warlords veranderd worden, dan zie ik wel degelijk een markt voor de gratis faction changes. Voor PvE realms is het natuurlijk anders, maar daarom zulen ze dit denk ik beperken tot PvP realms.

• corset
dat is ook een goed punt ja :) Ach zit nu op DBrotherhood, en dat vind ik al een redelijk dode server aan de horde kant. Op de AH is geen drol meer te verdienen vergeleken met servers van m'n alts. Slaat echt nergens meer op. AH is daar beetje aan het uitsterven. Als ik dan alliance kan worden met bijvoorbeeld een drukkere AH, zou ik het doen.

• IntToStr
De huidige gratis faction changes zijn maar 1 kant op dacht ik, om van de queues af te komen. Als ze het andersom zouden doen gaat iedereen zo'n beetje gebruik maken van die gratis faction change en dat gebeurt dus niet :)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

Vaak is het bij ons nu dat raids alleen door kunnen gaan vanwege OpenRaid. Op Tura Alliance wordt het ook steeds leger en leger.

Daarom heeft de RL een no-sign penalty in het egpg systeem gedaan. Alleen de meeste raiders zijn al BiS gegeared dus hebben ze niet altijd zin om te signen voor een raid. En anders farmen ze wat valor voor upgrades. Ik ben bang dat het daarom lang duurt voordat we Paragons en Garrosh op 25m kunnen verslaan.

Ach ik vermaak me wel met zo af en toe een HC en daarnaast nog wat OpenRaid runs. Ook mijn Hunter gaat weer lekker de afgelopen weken in een casual guild.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• corset
Geef mij maar het Rift systeem. Eens per X dagen heb je een gratis server transfer/faction transfer. Werkt geweldig. Enige nadeel is dat je de trolls etc meer kans geeft door ze constant te laten transferen.

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik heb mijn subscription afgelopen weekend stopgezet, ik ben vrijwel niet meer online, en als ik online ben dan log ik meestal in een kwartier weer uit. Dus ik vondt het zonde om mijn subscription nog te laten lopen wanneer ik het niet gebruik.

Omdat ik vrijwel niet de intentie heb om weer terug te komen in het spel, heb ik de guildmaster rank van de tweakers guild overgedragen aan een officer die nog het meest actief is (Blackscorpio). Er wordt bij het uitkomen van WoD weer bekeken wat er met de guild gedaan wordt, en hoe het ingevuld gaat worden. De bedoeling is wel om door te blijven gaan met de tweakers guild.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

IntToStr schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:58:
Maar welke idioot gaat een faction change doen van een (te) drukke populatie naar een uitgestorven hoekje? Ook al is het gratis, dat kan toch nooit een succes worden? :S Ik zou alsnog de queue kiezen in ieder geval ipv op WoD launch day 4 andere level 90 tegen te komen bijv :p
Voor mijn alts al 1 simpele reden, rust op timeless. Celestials en (straks) Ordos pik ik wel op via de andere realm-servers, maar ik werd ronduit gek op Timeless op Tarren Mill, of je wordt elke 10 sec neergemept of er is geen mob meer te bekennen. Lightning's is aan beide kanten helemaal dood, dus daar maakt het al helemaal niet uit (wij vechten eerder samen dan tegen elkaar), maar op Tarren hebben je bepaalde momenten van de dag dat hele eiland vol met Alliance zit.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2014 14:30 ]

• Shrake
Ik zou er alleen niet van uitgaan dat, mochten er gratis faction changes komen, dit voor beide factions beschikbaar zal komen, aangezien dat het probleem niet oplost maar alleen maar zal verergeren.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16
Carthrax schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:30:
Ik deed gisteravond even een /who op level 90's online en kreeg een whopping 50 terug :S En dat is alliance. Horde kant heb ik maar niet gedaan want die zijn al in de minderheid op SWC.
Max result van een /who is tegenwoordig 50 ;)

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-11 14:27

RMB

Nee, geen right mouse button!

Beste tweakers,

Momenteel ben ik weer flink aan het Warcraften, voor het eerst als Guildmaster. We hebben 3 RBG teams en een Flex-Raid team en ontzettend veel actieve members, dus dat gaat allemaal fantastisch!

Ik heb echter een technisch vraagje over de mod "MikScrollingBattleText".
Als ik deze mod activeer om op fatsoenlijke wijze mijn damage en healing in/output te kunnen zien verdwijnen alle standaard Blizzard messages. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld mijn "Snare, Stun en Silence" effects niet meer zien. Standaard weergeeft WoW bijvoorbeeld een "Snare" bij het target als ik "Hamstring" succesvol heb gebruikt.

Mijn bedoeling is niet om alle spells (bijvoorbeeld "Hamstring") handmatig in te gaan voeren in de mod, eigenlijk wil ik de standaard messages van Snares en dergelijke op mijn beeld hebben, en alleen de incoming/outgoing heals en damage van MSBT te gebruiken.

Wie heeft de oplossing?

• soulrider
SinergyX schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:21:
....
Woensdag 1000 valor halen en mag volgende chapter gaan doen, gaat me dan nog 2+ weken kosten om al die klote tokens te halen en exacted te worden met prins (ok, daar heb ik een afk-exploit gevonden).
farmen op isle of thunder ?
je start op de hoek waar de shado-pan aan't vechten is tegen die standbeelden, killed alles,
pull rest naar het midden vooraan dat plein, zurg opnieuw, pull alles naar de andere hoek waar shadopan bezig is en nuke opnieuw

repeat 'till exalted?

afk-mode : zie dat je in een farm-groep zit en afk terwijl zij pullen en killen?

op dk koste me dat samen met 2 anderen een uurtje of 2 max...
en dat was dan nog doordat de 3de net iets minder rep had om mee te beginnen en we dus netjes iedereen in de groep exalted wilden maken :-)

• Carthrax
Kaap schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:35:
[...]

Max result van een /who is tegenwoordig 50 ;)
Hahaha dat zal veel verklaren, niet dat er met een ander maximum meer zou zijn. Meestal lopen er 5 tot 10 in de Shrine, een aantal in SW en de rest op timeless wat vaak ook niet boven de 30 uitkomt.
Je zou het eigenlijk eens moeten zien dan kan je mee huilen ;)

• Shrake
RMB schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:48:
Beste tweakers,

Momenteel ben ik weer flink aan het Warcraften, voor het eerst als Guildmaster. We hebben 3 RBG teams en een Flex-Raid team en ontzettend veel actieve members, dus dat gaat allemaal fantastisch!

Ik heb echter een technisch vraagje over de mod "MikScrollingBattleText".
Als ik deze mod activeer om op fatsoenlijke wijze mijn damage en healing in/output te kunnen zien verdwijnen alle standaard Blizzard messages. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld mijn "Snare, Stun en Silence" effects niet meer zien. Standaard weergeeft WoW bijvoorbeeld een "Snare" bij het target als ik "Hamstring" succesvol heb gebruikt.

Mijn bedoeling is niet om alle spells (bijvoorbeeld "Hamstring") handmatig in te gaan voeren in de mod, eigenlijk wil ik de standaard messages van Snares en dergelijke op mijn beeld hebben, en alleen de incoming/outgoing heals en damage van MSBT te gebruiken.

Wie heeft de oplossing?
Ik zit momenteel op me werk dus kan de optie niet exact stap voor stap uitleggen, maar misschien kan ik toch helpen.

Het enige dat MSBT doet is de opties van WoW standaard uitzetten, dus als je in-game escape drukt en naar Interface gaat zie je in het linker kader "Combat text" staan.

Hier vind je een hoop opties waar ondere andere de mogelijkheid tot het laten zien van snares, silences, etc. tussen staat.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

soulrider schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 02:45:
afk-mode : zie dat je in een farm-groep zit en afk terwijl zij pullen en killen?
Nee, juist waar die standbeelden vechten, pet neerzetten en afk gaan :P

• hmr

hmr

Zo... maar liefst 3 secrets gevonden terwjil ik ToT en de eerste bosses van SoO heb gecleared... HOERA RNG-SUS.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Carthrax
Gisteren maar eens even overgestapt van mijn oude en vertrouwde xperl unitframes naar Shadowed Unit Frames. (Gebruik xperl al sinds begin WoW)
Ik had eerst Spartan UI erop gezet maar zag al direct dat dat niet voor mij was.
Vanavond maar even experimenteren met de settings.

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-11 16:28
Carthrax schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:34:
Gisteren maar eens even overgestapt van mijn oude en vertrouwde xperl unitframes naar Shadowed Unit Frames. (Gebruik xperl al sinds begin WoW)
Ik had eerst Spartan UI erop gezet maar zag al direct dat dat niet voor mij was.
Vanavond maar even experimenteren met de settings.
probeer pitbull eens ZEER customizable en light, gebruik het al maanden sinds ik ook van xperl af ben.

D3 Profile

• hulkie
Wij hebben gister weer een kleine 2 uur gewiped op spoils HC. Ik kon op het laatste moment toch mee, dus dat was wel leuk! Frostmages doen het best aardig op die fight. Ik zat vaak zo rond de 310-360k dps afhankelijk van procs en hoe er gepulled werd. Helaas had het andere team veel problemen waardoor we uiteindelijk maar één keer tot de enrage zijn gekomen (met 48/48).

De overall raiddps moet duidelijk nog iets hoger en een aantal mensen moeten hun awareness verbeteren. De hele avond waren het dezelfde drie mensen die maar dood bleven gaan.

Wel leuk om te zien dat ik de 14/14hc mage uit onze guild ruim voor bleef met mn normal wapen. Dat geeft de burger moed! Komende week zou spoils toch ook aan het kill lijstje moeten worden toegevoegd. Dan kunnen we daarna tegen de muur die Thok heet kapot slaan.

@ repgrind: Isle of Thunder is inderdaad ideaal, zelfs solo.... Openraid heeft regelmatig groepen die er heen gaan om rep te grinden!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hmr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:29:
Zo... maar liefst 3 secrets gevonden terwjil ik ToT en de eerste bosses van SoO heb gecleared... HOERA RNG-SUS.
Volgens mij gaf enkel die laatste boss uit ToT gegarandeerd een drop?

Vind het zo'n freaking ruk systeem, zit nu met 5 characters op die onzin en heb er nu pas 1 voorbij die eerste sigils. Nu te bedenken dat er nog een hele 2de set van RNG loot gaat komen.

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Lei Shen en Pride zijn gegarandeerd.

Heb 10 alts op 70, maar na mijn main de cloak gekregen te hebben zag ik al dat ik er geen zin in had om op mijn alts het zelfde te doen.

Sinds de nieuwe patch met upgrade er is voel ik me meer verplicht om vps te cappen, ben ik nu 7 a 8 keer VP (weekly) capped geweest sinds MoP release.

*ben nog niet eens exalted met die daily's factions, sinds kort wel met cloud serpents omdat ik Houlon mount looted nadat ik casually langs een kill kwam lopen en hem een tag gaf met SW:P.

Dus had nooit echt een reden op vp's te cappen op de legendary questline na.

[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 27-05-2014 12:25 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• ghostsand
Derr_Hans schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:23:
Lei Shen en Pride zijn gegarandeerd.

Heb 10 alts op 70, maar na mijn main de cloak gekregen te hebben zag ik al dat ik er geen zin in had om op mijn alts het zelfde te doen.

Sinds de nieuwe patch met upgrade er is voel ik me meer verplicht om vps te cappen, ben ik nu 7 a 8 keer VP (weekly) capped geweest sinds MoP release.
cappen niet zo probleem als het voor 5.4 was, binnen uurtje capped op 1 char en de rest nog korter door het 50% extra.
HC scen zijn nu ook een joke als je 530+ bent

D3 Profile

• Derr_Hans
  • Niet online
Probleem niet echt meer nee, meer dat het saai is om te doen lol

Ga binnenkort maar weer eens proving grounds doen, wil nog ff die 30 waves halen. Max was 18 en als priest is het niet super makkelijk. Hoop dat ik de wave order nog weet lol

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-11 10:19
ghostsand schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:25:
[...]

cappen niet zo probleem als het voor 5.4 was, binnen uurtje capped op 1 char en de rest nog korter door het 50% extra.
HC scen zijn nu ook een joke als je 530+ bent
Hoe cap je valor in een uurtje lol, das echt snel.

• hmr

hmr

Dennism schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:07:
[...]

met 3 550+ dps HC Scenario spammen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ghostsand
Dennism schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:07:
[...]

ik neem altijd 2 guildies mee we zijn allemaal 550+ soms komt een lowbie alt mee maar niet zo erg.
elk HC scen duurt iets van 6-7 min. meestal cap ik me alts dinsdag avond voor reset :)

D3 Profile

• IntToStr
Of gewoon in 2 minuten kopen van de vendor op timeless isle :p Als je uitlogt naast die vendor hou je je 50% extra buff van de week ervoor en krijg je 150 vp voor 3k timeless coins.

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-11 17:15
Net weer een aantal bevriende spelers die het spelen op laag pitje zetten :(

Hoop dat ze straks weer terugkomen.

Nog niet eens 1 juni, maar laat WoD zo snel mogelijk uitkomen. Dit wachten op het weer mogen levelen van 90 naar 100 duurt wel heel lang :)

Is al zo vaak gezegd, maar toch even het bekende gemopper laten horen, het tijdsverschil tussen uitkomen MoP en nu WoD om weer te mogen levelen heeft echt te lang geduurd. In het kader van soort zoekt soort, genoemde bevriende spelers en mijn vriendin en ik lijden aan altisme, en vinden het levelen belangrijker dan de endgame :)

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-11 14:27

RMB

Nee, geen right mouse button!

Shrake schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:00:
[...]

Ik zit momenteel op me werk dus kan de optie niet exact stap voor stap uitleggen, maar misschien kan ik toch helpen.

Het enige dat MSBT doet is de opties van WoW standaard uitzetten, dus als je in-game escape drukt en naar Interface gaat zie je in het linker kader "Combat text" staan.

Hier vind je een hoop opties waar ondere andere de mogelijkheid tot het laten zien van snares, silences, etc. tussen staat.
Bedankt voor je moeite, het werkt! O-) _/-\o_ O+ :9~

[ Voor 23% gewijzigd door RMB op 27-05-2014 15:46 ]

• hmr

hmr

Iemand die binnenkort wat wil 2v2 met een beginnende Resto druid overigens>? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• soulrider
ik hoop dat niemand hier de priest was die vandaag op silvermoon vroeg hoe die server was pve wise...

na een paar whispers in het engels of ie bv ook regelmatig oude raids kon runnen enzo, en/of mensen behulpzaam zijn op silvermoon, (2x bevestigd) kreeg ik plots de vraag "waar woon jij"
vrij snel gevolgd door "ik kom je opzoeken en afmaken" ...
mijn response '?' kreeg de response
'oh tough you were dutch by the name'
en een engelse vertaling van zijn 2 nederlandse zinnen
mijn response dat google translate me dat al had verteld ( :+ ), maakte hem niet veel beleefder (nog geen excuse?) enkel de vraag hoe ik wist dat het nederlands was (-> google: detect language :+ ) waarna die offline verdween. (lvl 1 toon dus geen armory)

Mocht die persoon hier ook op dit forum zitten....
Ja je mag me gerust komen opzoeken, maar op Wow ben je gerapporteerd voor dat taaltje en vooral dat dreigement en ik hoop eerlijk dat je een paar dagen je account kwijt speelt...

• Shrake
Ah de goede oude emo-rager.

Je ziet ze helaas steeds meer... ik was een tijdje geleden op een alt dungeons aan het doen en er was een level 54 Paladin die op alle mail armor rolde, ongeacht stats. Op de beleefde vraag waarom hij dat deed kreeg ik al gelijk het antwoord "Because I'm wearing mail you dips**t".
Probeer hem vervolgens uit te leggen dat hij inmiddels al Plate kon dragen en dat hij op deze manier mensen "boos" zou kunnen maken.
De rest van de dungeon heb ik aan moeten kijken tegen een muur van beledigingen, zowel richting mij, m'n ouders, m'n oma kwam ook vrij vaak voor en vervolgens de nodige doodsbedreigingen. En dat omdat ik iemand oprecht advies probeerde te geven zonder daarbij zelf ook maar enigzins beledigend over te komen.

Heb die overigens ook maar even een report cadeau gedaan en toen bleek dat de overige 3 personen hem ook gereport hadden :P

• Br3wmaster
Wat dat betreft is het echt triest gesteld met de mensen/jeugd/gamers van tegenwoordig. Kunnen niks meer hebben word om de gekste redenen uitgescholden of in sommige gevallen zelfs bedreigd.

Fouten accepteren we ook niet meer en bij een whipe is het een k*t tank of een k*t healer of natuurlijk k*t dps omdat ze geen 350k dps doen :+. En vergeet natuurlijk niet dat het allemaal ook nog even snel moet want geduldig zijn we natuurlijk allerminst...

Erg jammer want dat heeft het doen van dungeons voor mijn vrouw in iedergeval goed verpest en voor mij eigenlijk ook wel :+

• Shrake
Het probleem is voornamelijk de LFR/LFD tool.

Voordat dit in het spel kwam moest je met groepen van je eigen server naar de dungeons gaan en als je je als een idioot gedroeg werd dat al vrij snel bekend en nam niemand je ooit nog mee. Door LFR/LFD kunnen mensen zich verschuilen achter het feit de de kans dat je dezelfde mensen nog een keer tegenkomt erg klein is.

Maar goed, enige dat je nu kan doen is realiseren wie het zegt en vervolgens negeren of als het echt uit de hand loopt een report ervan maken.

• soulrider
ik verschoot er alleen van dat er tussen "waar woon je" en "ik kom je zoeken en afmaken" nog geen 20sec. zaten, er totaal geen aanleiding toe was en de snelheid en de ondertoon van de getypte tekstkwam over alsof het niet over ingame-actie ging...
Dat ie achteraf het nog gewoon durfde vertalen en ook nog wel correct, deed me helemaal omver vallen.

Bij gasten die in dungeons verkeerd rollen, ga ik achteraf gewoon wachten tot zij rollen en dan ook need rollen bv zeker als het excuse 'yeah i need for gold' is.
(en natuurlijk 'vote to kick', en als ik er niets mee ben een trade met iemand die er wel iets mee bv de eerste volgende die hoogste need/greed rolde na mij en de ninja)
ps: niet bij lowgeared toons die meelopen en main-/offpsec needen, of toons die dungeons lopen voor BiS-gear voor CM-runs, bv. voor een 463-ring met gemslot(s)

Maar je komt ze inderdaad net iets te veel tegen, en persoonlijk hoop ik gewoon dat ze een insta-permban krijgen, zonder undelete-mogelijkheid.

Laatst op lfr garrosh een progress run gehad - jawel: 5 wipes, telkens net toch een stapje verder geraken.
het vreemde nog wel: niemand die ragde (zelfs niet de overgeared toons), niemand die vertrok, niemand die gekicked werd, er werden goede tips gegeven en mensen volgenden die op, en quasi allemaal een ty/gj/gl wensend achteraf. en daar had ik zoiets van "tiens, het kan dan toch nog zo'n groep".

ps: zelf heb ik zoiets met de 569 boomie, of 554 dk iets van "als het me interesseerde wat voor dps iemand deed en/of die niet hoog genoeg was, dan deed ik geen lfr" als ik bv lfr loop voor sha-crystals/offspec/valor cap, of omdat ik me verveel. (meervoudige opzettelijke ninja-pullers krijgen natuurlijk wel de digitale schop tegen hun kont en uit de groep)

[ Voor 24% gewijzigd door soulrider op 28-05-2014 09:27 ]

• Br3wmaster
Het kan natuurlijk ook wel netjes hoor. Het is niet dat ik alleen maar vervelende mensen tegen kom (laat ik het netjes houden) :). Maar het word tegenwoordig steeds meer een uitzondering dan dat het een regel is helaas.

Vind dat Shrake hier wel een goed punt maakt overigens :). Zullen er mee moeten leren leven denk ik hehe

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb echt al in tijden geen LFR gedaan, afgelopen week ff snel gedaan op het werk, lfr is daar namelijk perfect voor. Weinig te bewegen en nog steeds 1 of 2 healing (ligt aan de disc priest gear als er 1 mee is), LFR doe ik dus voor de VP's HCScen is niet handig omdat er een kleine delay is bij movement :)

2de wing had ik een groep en na Dark Shamans wouden mensen al dat we voor eeuwig samen bleven, ik stelde al voor dat we met zen alle moesten trouwen enzo. Soms kom je nog wel eens wat leuke runs tegen in LFR.

(vpn + Splashtop personal = ideal voor remote stream gaming voor WoW lfr / quests / pet battles of D3 zelfs op het werk ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 28-05-2014 09:39 ]

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Eergisteren ook weer begonnen! Heb 2 jaar niet gespeeld (3 dagen pandaria gespeeld en toen gestopt).
Gisteravond lvl 90 geworden en nu eigenlijk opzoek naar wat te doen. Er lijkt veel veranderd te zijn in de 2 jaar dat ik niet gespeeld heb. Is het nog steeds instances doen emblems krijgen en daar gear voor krijgen?

Verwijderd

Ik vraag me af waarom mensen hun hele scherm vol plaatsen met cijfers?

Als healer weet ik uit mijn combat log hoeveel mijn spells healen. Mijn Unit frames laten zien wie er wordt gehealed en of een heal nu 23.000 of 46.000 is boeit niet zo, omdat ik wederom in de unit frames of op de healthbars kan zien of iemand nog healing nodig heeft.

Nu ik een nieuwe pc met i7 en 780Ti heb boeit het me niet zo meer, maar op mijn oude setup was het uitzetten van al die cijfers een enorme performance boost in 25 mans raids. Dat was in eerste instantie de reden dat ik het uitzette en ik heb het vervolgens nooit gemist.
Disrupt0r schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:59:
Eergisteren ook weer begonnen! Heb 2 jaar niet gespeeld (3 dagen pandaria gespeeld en toen gestopt).
Gisteravond lvl 90 geworden en nu eigenlijk opzoek naar wat te doen. Er lijkt veel veranderd te zijn in de 2 jaar dat ik niet gespeeld heb. Is het nog steeds instances doen emblems krijgen en daar gear voor krijgen?
Niet echt, je krijgt voor heroic instances valor points die je het best kan bewaren voor itemn upgrades. Je eerste gearset haal je met een quest voor ilevel 502 schoenen en voor de rest ilevel 496 gear op timeless isle. Met timeless isle gear kan je LFR SoO in en die gear upgrade je.

In aanvulling op Shrake hieronder: Met burden of eternity kan je één timeless isle item 535 maken. Met timeless coins kan je een wapen kopen (489 als ik me niet vergis) en dan samen met de schoenen zit je al op de vereiste 496, dus verspil daar je valor points niet aan! Als je snel coins wil farmen join je een farming group als je op een beetje volle server zit.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 10:11 ]

• Shrake
Disrupt0r schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:59:
Je doet instances voornamelijk voor het verkrijgen van Justice Points en Valor Points, maar de gear die je voor beide kan kopen is eigenlijk niet zo heel erg relevant meer.

Wat je het beste kan doen is naar Timeless Isle gaan en de kistjes daar gaan openen voor gratis itemlevel 496 gear. Je kan verschillende maps op internet vinden waar alle kistjes, inclusief de grote kisten met meer loot, op staan om het wat makkelijker te maken.

Vervolgens als je een enigzins vol setje hebt en in de richting gaat van een gemiddeld itemlevel van 496 dan wil je wel wat valor points gaan farmen zodat je wat gear kan upgraden en dat je dus op exact of boven de itemlevel 496 uitkomt zodat je vanaf dat moment Looking for Raid voor Siege of Orgrimmar kan doen. Wapen zal in dit geval de grootste barriere vormen aangezien er niet zo snel een wapen voorhande zal zijn dat in de buurt komt Siege, tenzij je door wil farmen voor de Timeless wapens, maar hier heb je veel Timeless Coins voor nodig en kan veel tijd kosten, dus andere gear delen upgraden is een iets makkelijkere optie en dan hopen op een wapentje uit Siege LFR.

• Derr_Hans
  • Niet online
489 wapen koop je met Timeless Coins, als je die 502 quest boots te veel moeite vind (ik heb deze Q nog nooit gedaan) kan je ook timeless coins farmen en een 535 trinket kopen, de 2de trinket vul je op met een LFR trinket (ilvl 528). Mocht je geen geduld/geluk hebben om een LFR trinket te looten kan je er 1 kopen voor VP's een ilvl 522 is voor VP's te krijgen in towlong.

Timeless island kan je ook Burdens looten, deze kan je gebruiken op een gear token en dan maak hij er een 535 item van (niet te gebruiken op trinket token).

Advies dus > Timeless Island rare mobs killen terwijl je random mobs kill, gewoon chat in de gaten houden er is altijd wel iemand met een addon die rare mobs locatie spammed, gewoon ff taggen en looten maak niets uit welke faction de mob pulled.

Dit is de snelste manier om hoge ilvl te krijgen, de tokens zijn dan wel RNG met de stats die je krijg.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:13

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

soulrider schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:21:

Laatst op lfr garrosh een progress run gehad - jawel: 5 wipes, telkens net toch een stapje verder geraken.
het vreemde nog wel: niemand die ragde (zelfs niet de overgeared toons), niemand die vertrok, niemand die gekicked werd, er werden goede tips gegeven en mensen volgenden die op, en quasi allemaal een ty/gj/gl wensend achteraf. en daar had ik zoiets van "tiens, het kan dan toch nog zo'n groep".
Speel sinds een tijdje ook weer, maar dit is eigenlijk mijn enige ervaring.
1x is iemand (die dan niet linkdead was) gekicked (hunter) maar dat was wel terecht, na 3x een wipe omdat zijn pet dwars door de hele dungeon wandelde was 't maar kicken ipv weer 'np' typen..
Zelfs met mijn instant lvl 90 ventje waar je dus gelijk super onervaren de dungeon in moet 8)7 had niemand wat te klagen (was ook steeds -net- geen wipe) maar ook gewoon 'ty' en weg was iedereen..

Dus ik denk dat dit soort dingen zoals je ervaren hebt gewoon incidenten zijn en daar is die report ook voor bedoeld. Eigenlijk is iedereen vrij 'stil' heel incidenteel zegt iemand wat op de group chat.
Zelfs in PVP heb ik maar 2x een rage'er meegemaakt - was allemaal nog vrij mild - en daar snap ik het wel >:)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Derr_Hans schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:19:
489 wapen koop je met Timeless Coins, als je die 502 quest boots te veel moeite vind (ik heb deze Q nog nooit gedaan) kan je ook timeless coins farmen en een 535 trinket kopen, de 2de trinket vul je op met een LFR trinket (ilvl 528). Mocht je geen geduld/geluk hebben om een LFR trinket te looten kan je er 1 kopen voor VP's een ilvl 522 is voor VP's te krijgen in towlong.

Timeless island kan je ook Burdens looten, deze kan je gebruiken op een gear token en dan maak hij er een 535 item van (niet te gebruiken op trinket token).

Advies dus > Timeless Island rare mobs killen terwijl je random mobs kill, gewoon chat in de gaten houden er is altijd wel iemand met een addon die rare mobs locatie spammed, gewoon ff taggen en looten maak niets uit welke faction de mob pulled.

Dit is de snelste manier om hoge ilvl te krijgen, de tokens zijn dan wel RNG met de stats die je krijg.
Ik zou ipv van de Timeless gear te kopen (trinket/wapen) eerder gaan voor extra roll-coins voor ToT. Ze kosten maar 1000 per stuk, met (dacht) 12 bosses heb je voor 12k op elke boss een extra roll kans, wat allemaal 502 items zijn. Zeker voor je wapen ben je al stuk verder dan de 489 (of 463/450 dungeon/quest wapen) voor flink stuk minder coins.

Met mijn 5de 90 kwam dat als 'goedkoopste' oplossing uit de bus, mits je RNG wel meewerkt. (let ook goed op wat elke boss dropt, je 'loot spec' omzetten naar andere spec geeft soms meer kans op een drop).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2014 12:07 ]

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:07
SinergyX schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:06:
(let ook goed op wat elke boss dropt, je 'loot spec' omzetten naar andere spec geeft soms meer kans op een drop).
Ik ga ervanuit dat je kans op bonus loot gelijk blijft, maar dat je in zo'n geval gewoon meer items hebt om uit te kiezen... dus niet omdat er meer items bij die spec passen dat je dan ook meer kans hebt om "iets" te krijgen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, bedoel inderdaad dat het meer in je straatje zou zitten voor totale upgrade. Als jij al timeless heb en ene spec geeft chest/leg (bv Fury) en de ander (prot) geeft ring/trinket (met mastery/proc) of 1H waar je nog in greenies zit, zijn de stats op die laatste misschien niet super, maar geven je een beter absolute upgrade. Zijn diverse 'tank' items die gewoon 'dps' based stats hebben (expertise/haste etc), zoals bv die protection-chest van de SoO tier.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2014 12:38 ]

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:07
Ja, dat is zeker handig om te doen.

Zo zoek ik nog naar een bracers upgrade (van Norushen is het beste) en als ik dan voor "arms" kies ipv "fury" valt het 1h wapen weg uit het lijstje, dus nu 33% kans dat bracers het zijn ipv 25% kans mocht je lucky genoeg zijn dat je seal bonusloot oplevert...

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, al vraag ik me af hoe die roll gaat.

Als het een dubbelroll is, is de kans dus nooit groter tussen 2 of 4 items, dan is de eerste roll bepalend voor gold/loot en de 2de roll voor welk item. Maar als het gewoon een roll is voor gold/item/item, zou je verwachten dat een gold/item/item/item/item een grotere loot kans heeft.

Maar het omzetten van Fury naar arms doe ik vaak, zodat ik in iedergeval geen dubbel item krijg. Hoe ironisch is het nu, sinds ik 2x normal 2H heb, dat elke laatste boss uit SoO nu een 2H dropt :P

• soulrider
CT schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:56:
[...]

Speel sinds een tijdje ook weer, maar dit is eigenlijk mijn enige ervaring.
1x is iemand (die dan niet linkdead was) gekicked (hunter) maar dat was wel terecht, na 3x een wipe omdat zijn pet dwars door de hele dungeon wandelde was 't maar kicken ipv weer 'np' typen..
Zelfs met mijn instant lvl 90 ventje waar je dus gelijk super onervaren de dungeon in moet 8)7 had niemand wat te klagen (was ook steeds -net- geen wipe) maar ook gewoon 'ty' en weg was iedereen..

Dus ik denk dat dit soort dingen zoals je ervaren hebt gewoon incidenten zijn en daar is die report ook voor bedoeld. Eigenlijk is iedereen vrij 'stil' heel incidenteel zegt iemand wat op de group chat.
Zelfs in PVP heb ik maar 2x een rage'er meegemaakt - was allemaal nog vrij mild - en daar snap ik het wel >:)
die whisper is inderdaad een "one nutcase in a whole population", het rage-quiten is spijtig genoeg redelijk een gewoonte aan het worden op silvermoon. Net zoals het 'zo'n hoog mogelijk ilvl vragen'.
Alhoewel het tegenwoordig weer wat beter gaat doordat er velen even niet meer op wow bezig zijn.

ps: door timeless tokens en garrosh heirlooms liep ik met 2 boosted en 1 "pre-order" toon eigenlijk onervaren qua hun rotaties (spriest, ele/ench. shaman, en 2de frost dk die wel gekend is natuurlijk) en wellicht de meeste spells nog verkeerd op mijn spellbars soo lfr in...
eigenlijk nog nooit probs mee gehad, maar ze zijn dan ook nog steeds amper 499 tot 505 ilvl, en tacts zijn niet echt een probleem.

Voor mijn main zou ik eigenlijk eens wat meer moeten keybinden - meer gebruik maken van shift/alt/ctrl-modifiers - en dat ook echt gaan trainen, en dat dan natuurlijk ook meer gebruiken voor de alts samen met macro's enzo.

• Zerora
It turns out that it was never possible to get the Kor'kron Shaman's Treasure that rewards the Dark Shaman cosmetic set in Flex due to a bug. This should be fixed after the upcoming server restarts.
Oops foutje :P

Maargoed het is gefixed nu.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• soulrider
voor diegenen die het nog niet wisten:
Beginning Friday, May 30 at 9:00 a.m. realm-time, through Tuesday, June 10 at 9:00 a.m. realm-time, we’ll be applying the Heart of the Valorous buff which will increase the rate of Valor Point gains an additional 100%. Don’t wait to get in on the action!
bron (nadat ik die buff zag en opzocht): http://us.battle.net/wow/...e-valorous-buff-5-29-2014

en ja, die stacked met de +50% voor altjes zodra je eentje gecapped hebt ;)

spijtig genoeg blijft de wekelijkse cap 1k, maar die is nu verdomd vlot te halen.
doe de 50 stones quest op timeless isle en je hebt er al direct 400 (+100%) of 500 (+100% & +50%) valors.
daarstraks mijn main gecapped, en een uurtje later de eerste alt.

• Zerora
Het filmen voor de Warcraft film is voltooid. Nu mogen de het volgende team aan de slag met het knip en plak werk. Dus nog anderhalf jaar wachten en dan kunnen we kijken :P

Oh en nog iets:
spoiler:
Ben Foster speelt Medivh in de film.

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
lol die valor buff... gister ff die 50 epochs gefarmed op een alt op timeless... ingeleverd en gaf inderdaad 500 vp 0.o

ik denk dat een boss kill in soo nu dan dus ook gewoon 120vp per boss wordt?

das best ziek... voor een alt... verder met de ilvl buff nu hunter op 580 ilvl en 11/14 hc erop...
en mijn war tank nu op 570 ofzo... (speel ik eigenlijk alleen als 3e tank op dark shamans!)

Wel irritant dat je weer je vp moet cappen enzo... was afgelopen paar weken zalig aan het slacken met alleen inloggen voor raiden en de rest boeiend...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Carthrax
Afgelopen vrije dagen dan eindelijk mijn rogue naar de 90 gekregen. Nu heb ik dan eindelijk alle classes op 90. Direct maar even in de 496 gear tot zover ik had gehesen en direct naar Ordos en Celestials.

Geheel tegen mijn normale geluk in zowaar drops....verbaasder kon je mij niet krijgen. Met mijn andere 14 alts had ik alleen maar de gold/gold combinatie.

Die maar even verder gearen aangezien het toch redelijk leeg is op mijn realm.

• hulkie
Goedemorgen,

Die VP buff is inderdaad behoorlijk ziek. Ik heb in no-time twee als gecapped en mijn mage cap ik vanavond even zodat hij voor de rest ook weer vol zit.

Gister Generals gekilled (weer geen wapen… :( ) en daarna Malko voor de 2de keer. Ging eigenlijk nog best soepel. Al choked onze druid healer aan het einde weer door zijn pool niet te soaken.

Daarna Spoils HC, en die bleef maar net aan niet goed gaan. Toen we een lage dps vervingen ging het al een stuk beter. De 1st kill werd helaas wederom om zeep geholpen door dezelfde druid healer. Hij vergat zijn bommetjes te droppen waardoor het hele team aan zijn kant omviel en we een 46/48 wipe hadden in de tweede kamer.

Achja, woensdag weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Daarna mogen we onze kop gaan stoten tegen de muur die Thok heet.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van het weekend eindelijk de Sky Golem gecraft, nu de grote vraag.. verkopen of houden :/ Heeft me per saldo niet zoveel gekost, omdat ik veel zelf kon maken en heb nog flink gecompenseerd door de procs uit transmute. Maarja, 15-18k is niet niks.

• ghostsand
SinergyX schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:55:
Van het weekend eindelijk de Sky Golem gecraft, nu de grote vraag.. verkopen of houden :/ Heeft me per saldo niet zoveel gekost, omdat ik veel zelf kon maken en heb nog flink gecompenseerd door de procs uit transmute. Maarja, 15-18k is niet niks.
blijft leuk mount vooral voor herbs farmen, nooit te hoeven mounten is een big ++

D3 Profile

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ooh dat wist ik niet. Wist enkel dat dit werkte met Druid forms, maar als je dus kan minen/herben zonder te dismounten, flinke plus.

• ghostsand
SinergyX schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:59:
Ooh dat wist ik niet. Wist enkel dat dit werkte met Druid forms, maar als je dus kan minen/herben zonder te dismounten, flinke plus.
alleen herben(jammer)

zag trouwens gisteren dat mensen het voor 10K verkochten op mijn realm, het is maar wat je eraan verdient bij jouw realm

D3 Profile

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen idee of ik hem ook voor dat bedrag verkoop, maar qua mats zit ik daar een groot stuk onder.

Zelfs als ik 'goedkope' AH prijzen aan hou (incl die 30 dagen craft, 10 bar stuk), zou ik op

30 x 6 x 10bar + 30 x 10bar (daily)
1800 + 300 = 2100 bar = 4200 ore = 210 stack x 40 = 8.4k gold.

Dus in theorie, kan je zelfs voor 10k nog winst maken.

• corset
Terug in het spel.. en mijn oude guild is uit elkaar gevallen. De constante wipes en nieuwe mensen hebben ervoor gezorgd dat de raidende kern eruit gestapt is..

Nu dus de twijfel

Op Argent Dawn verder met m´n warlock of paladin
Op Defias Brother verder met m´n monk of DK..

Of helemaal opnieuw beginnen >_<

• hulkie
lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:11:
Terug in het spel.. en mijn oude guild is uit elkaar gevallen. De constante wipes en nieuwe mensen hebben ervoor gezorgd dat de raidende kern eruit gestapt is..

Nu dus de twijfel

Op Argent Dawn verder met m´n warlock of paladin
Op Defias Brother verder met m´n monk of DK..

Of helemaal opnieuw beginnen >_<
- Weer? Wat is er met je pvp avontuur gebeurd van een aantal weekjes geleden?

Wel zonde dat er weer een guild sneuvelt... Aan de andere kant, einde van de xpac, er komen nog wel meer casualties aan!
Pagina: 1 ... 24 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!