Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.087 views

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:38
Die cloak is auto updated naar 608 als je hem van epic naar legendary laat gaan... Denk dus dat hij ook naar 616 gaat als de patch live gaat.

Maar, wat extra VP inslaan kan inderdaad geen kwaad! WTB raidprogress!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wat een heerlijk topic, kan gelijk begrijpen dat Blizzard die mensen niet serieus neemt.. Het niveau reacties is echt negatief te noemen.
I predict that when the games media pick up this story and the level at which the EU players' voices are being ignored, it will sadly be too late to recover. And I don't want that to happen. I love this game. But I don't love it no matter what.
LOL.. denken ze nou echt dat gamesites hier een drama van gaan maken?
Would you please get moving and revoke this bad bad bad BAAAAAAAAAAAAAAD IDEA!

Sorry for caps, but if i were your boss i would be screaming your ears off.
En dan willen ze serieus genomen worden? leer eerst even basis dingen als onderbouwen van je mening, en overtuigend overkomen..

En een paar persoonlijke favorieten:
Stop russian / EU Merge or !!!!!!!!!!!!!!!!RIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cant we just mail Putin and tell him Russian men are dressed up as females in this game and he will ban it?
And their names messes my UI up . big name tooltip things , no names at skada and many more!
Ja er zijn cheaters in de RU kant van het spel. Maar guess what! buiten rusland ook. Het is niet magisch zo dat alle russen opeens asociale hackers zijn etc. En tbh, over de lag. Ik heb op dit moment binnen random BG's met russen precies 0 lag. En dat is op een crappy USB wifi adapter.

[ Voor 11% gewijzigd door corset op 20-05-2014 08:50 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
hulkie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:44:
Die cloak is auto updated naar 608 als je hem van epic naar legendary laat gaan... Denk dus dat hij ook naar 616 gaat als de patch live gaat.

Maar, wat extra VP inslaan kan inderdaad geen kwaad! WTB raidprogress!
Nee, je moet je cloak van 608 -> 616 zelf upgraden.

Maar crap, ik had het niet nu al verwacht... Nu heb ik geen 3k valor klaar staan omdat ik een aankondiging had verwacht en dus dacht dat ik nog wel een weekje kon aanvullen...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16
Ook al had je 3K valor staan, kost je 500 valor per item om die laatste 2 upgrades te pakken. Zijn dan slechts 6 items die je volledig upgrade. Daarna 2 per week.

Het betekent ook dat je constant 1000 valor wilt hebben staan mocht het zo zijn dat er een wapen/trinket upgrade komt. Ik zit nog met 1 flex wapen bijvoorbeeld.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:13

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

lanerios schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:48:
[...]

Ja er zijn cheaters in de RU kant van het spel. Maar guess what! buiten rusland ook. Het is niet magisch zo dat alle russen opeens asociale hackers zijn etc. En tbh, over de lag. Ik heb op dit moment binnen random BG's met russen precies 0 lag. En dat is op een crappy USB wifi adapter.
Er staat ook maar 1 normale reactie tussen, die gaat over dat de character set er voor zorgt dat iedereen 'gedistancieerd' wordt van de 'mens' achter de character.
Als je een blur aan chinese tekens of cyrillic ziet als naam, geeft dat niet echt een 'idee' in je europese koppie dus zie je ze gelijk als 'bot' of niet humaan automagisch systeem.
Vandaar dit simpele geflame dat 'alle russen' cheaters zijn etc..

Ik denk inderdaad dat als Blizzard cyrillic vertaald zo ver dat mogelijk is naar normaal alphabet voor europeanan dat 99% minder mensen zo hun scheur open trekken.

• corset
Klopt ja, om maar een liedje te linken waar ik in dat topic gelijk aan moest denken:

YouTube: Everyones A Little Bit Racist

Dat is gewoon de reden van het gezeik denk ik :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• hulkie
Ok, dus de cloak moet je zelf upgraden… Hoe belangrijk zijn die 8 itemlevels voor dit item? Over het algemeen moet je eerst je wapen en je trinkets pakken. Dan je head, chest en legs, daarna de rest. Maargoed die cloak is legendary en de proc doet best een bak damage…

Moet de cloak dus voorop in de upgrade frenzy? :)

Overigens gister een redelijk matige raid gehad. Jugger, Shamans en General HC omgelegd, allemaal met de nodige wipes. Het werd pijnlijk duidelijk hoe handig de shields van onze disc priest toch zijn… Om 22.30 moest één van de tanks weg en hebben we een random geinvite met een Garrosh save. Die gast ging helemaal los toen we hem 1-shotte met 1 tank ‘you guys are amazing, you made me cum! Whaoaah!’ We hebben hem ook maar alle loot gegeven. Helaas geen heirloom voor mij.

Ik heb arcane nog even geprobeerd, maar dat is toch niet voor mij. Frost is een stuk uitdagender en voorlopig doe ik ook een bak meer damage als frost. Zat op een magere 220k op de Garrosh kill.

@ Russen: Als ik een rus tegenkom in een pug SoO ofzo ben ik over het algemeen alleen maar blij. Die gasten weten vaak wel wat ze doen is mijn ervaring.

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Lol, na bijna een jaar zonder WoW nu begint het toch weer te kriebelen.
Gestopt na MoP want dat vond ik niet zo.
Maar WoD ziet er veelbelovend uit

Door die Russen link ben ik nu even aan het browsen op het officiele forum maar dat is toch ook een grote bak met ellende en geklaag zeg . Heerlijk :)

FUMES et CARNES

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:19
hulkie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:12:
Ok, dus de cloak moet je zelf upgraden… Hoe belangrijk zijn die 8 itemlevels voor dit item? Over het algemeen moet je eerst je wapen en je trinkets pakken. Dan je head, chest en legs, daarna de rest. Maargoed die cloak is legendary en de proc doet best een bak damage…

Denk dat het nog steeds wapen + Trinkets eerst zijn, voor zover ik weer scaled de leg proc namelijk niet met item level (wat juist de reden is dat wapens / Trinkets vaak belangrijk zijn, wapen voor Spellpower of weapon damage voor de melee, en de trinkets omdat de procs vaak goed scalen met ilvl). Cloak blijft denk ik wel een goed doel voor een upgrade, daar deze 3 secondaries heeft, wat vaak beter upscaled bij een item level increase dan items met maar 2 primaries, en ik verwacht misschien zelfs wel een betere upgrade dan head/leg/chest. Mocht de leg proc wel scalen met ilvl dan zal ie denk ik als 2de (na wapen) of zeker als 4de aan de beurt zijn.

Maar zoals altijd meten (met simcraft oid) is weten.

• IntToStr
  • Nu online
askmrrobot heeft de 4/4 upgrades al geimplementeerd. Als ik daar de legendary cloak upgrade, zie ik dat ipv 5 nu tot 6 enemies worden geraakt door de proc. De proc schaalt dus wel, maar misschien niet zoals je had gedacht :)

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Voor mensen die niet weten wat eerste te upgraden vind deze volgorde wel nuttig:

Weapon > Trinkets > Cloak > Current HWF BiS > Tier > other HWF > whatever

Dus deze week als je een main hand en offhand/shield... hebt dan kan je weapon, trinkets en cloak upgraden + 3 items als je valor cap hebt tegen vnv en dan morgen opnieuw 1K valor hebt.
Zal daarna dus nog 4 weken duren eer al je items geupgrade zijn.Best wel een grote buff die iedereen dus krijgt.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:53:
Ook al had je 3K valor staan, kost je 500 valor per item om die laatste 2 upgrades te pakken. Zijn dan slechts 6 items die je volledig upgrade. Daarna 2 per week.

Het betekent ook dat je constant 1000 valor wilt hebben staan mocht het zo zijn dat er een wapen/trinket upgrade komt. Ik zit nog met 1 flex wapen bijvoorbeeld.
Wow, is dat 500 per upgrade?

Heeft dan dus absoluut geen nut om LFR hoger dan 2/4 te gooien, of flex als je aan normal ben begonnen.

Ik moet nog 2 weken voor chapter 2 van legendary, kon ik in Flex nog redelijk mee met de mensen die er wel 1 hebben, begint dat in normal toch langzaam op te breken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:25

Rmg

Na een aantal jaar (4/5) niet gewowed te hebben weer eens de trial geprobeerd. Wat dus supervet is is dat ik een Paladin in bijna (op chest na, maar heb tabard) in full Scarlet monestary gear heb (inc shield). Wat voor transmog echt wel vet is :D

[ Voor 4% gewijzigd door Rmg op 20-05-2014 10:25 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

hulkie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:12:

@ Russen: Als ik een rus tegenkom in een pug SoO ofzo ben ik over het algemeen alleen maar blij. Die gasten weten vaak wel wat ze doen is mijn ervaring.
Bah :( krijg alweer zin om te spelen |:( |:( |:(

Het steekt me dat ik die legendary cloak niet heb op een char... En wil misschien toch eens gaan healen op monk/priest/druid....

Zucht.. misschien ben ik toch wel verslaafd

[ Voor 41% gewijzigd door hmr op 20-05-2014 15:17 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• JeroenNietDoen
SinergyX schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:06:
[...]
Wow, is dat 500 per upgrade?
Nee, 250 valor per stap. Na de patych heb je dus 4 upgrades, dat maakt 1000 valor. Er van uitgaande dat iemand nu al items 2 upgrades gegeven heeft, resteren er straks na de patch nog 2 upgrades, wat 500 valor per item maakt.
SinergyX schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:06:
[...]
Heeft dan dus absoluut geen nut om LFR hoger dan 2/4 te gooien, of flex als je aan normal ben begonnen.
Ik zou persoonlijk nooit upgrades op LFR gear gooien tenzij je melee bent, dan je wapen wel upgraden.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aah zo'n manier.

Tja, als je nergens flex in komt 'omdat je ilvl zo laag is', is je enige optie het zooitje te upgraden.

M'n warrior heeft wel geluk gehad met de guild, de rest hobbelt er hopeloos achteraan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
Flex doe ik via openraid als ik ga. Dan krijg ik zo een groep met een wat lager ilevel. Gewoon laten zien dat je wel kan/wil. En bewijzen dat je ook echt nuttig bent. En soms kom je in een carry flex (veel heroic geared mensen die voor de lol SoO flex doen).

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
Hurtebise schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:52:
Welke healing addon gebruiken jullie of raden jullie aan voor een holy priest in instances?
Indien je nog niets is aangeraden, Vuhdo.
Heb vroeger grid en clique gebruikt, tot die is volledig gebugged was.
Dan naar Healbot gegaan maar bij die heb ik nooit de config goed gekregen voor out of range stuff.
Nu gebruik ik vuhdo, heel duidelijk en bij out of range targets toont ie zelfs in welke richting je moet lopen om die te kunnen healen. geeft ook indicaties voor circle of healing en prayer of healing :). Verder veel mogelijkheden voor te configureren. Bijzonder tevreden over!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lanerios schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:50:
Flex doe ik via openraid als ik ga. Dan krijg ik zo een groep met een wat lager ilevel. Gewoon laten zien dat je wel kan/wil. En bewijzen dat je ook echt nuttig bent. En soms kom je in een carry flex (veel heroic geared mensen die voor de lol SoO flex doen).
Dat was nu wel m'n idee voor m'n warrior, gezien nu Garrosh 100% heirloom gaat droppen, waar ik op m'n hunter eigenlijk niets aan heb (leuk voor straks WoD, maar questitems zullen ook wel genoeg z'n werk doen), terwijl ik een 2H op 4 characters kan gebruiken.

• corset
Jep, zelfde doe ik ook binnenkort. (als ik weer wat tijd heb ><) en Flex via Openraid is een groot deel van de tijd gewoon gezellig. Leuke community vaak.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

lanerios schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:43:
Jep, zelfde doe ik ook binnenkort. (als ik weer wat tijd heb ><) en Flex via Openraid is een groot deel van de tijd gewoon gezellig. Leuke community vaak.
Ja heb sinds kort een leuke normal 25m groep gevonden via OpenRaid. Sta soms standby in de guild en dan heb ik een vrije save over met mijn Resto Druid. Maar ga waarschijnlijk mijn Hunter (nu 535) gebruiken over een weekje of 2. Hopelijk pak ik nog wat items mee via Flex en Ordos. En als ik niet als ranged mee kan in die OpenRaid run dan heb ik altijd nog mijn offspec op de Druid die inmiddels ook al 556 is. :)
Maar zag al dat er maar 18 signs in de guild voor aankomende woensdag dus zal ik zeker mee kunnen voor 8 of 9 baasjes...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:36

TTLCrazy

Listen to Frankie

Absurd hoe snel mensen tevreden zijn met "content". Hoera we kunnen weer 8 ilevels upgraden en moeten weer vp cappen. Het zal best leuk zijn voor raiders die tegen een heroic boss aan staan te hikken, maar buiten dat, tja, erg matig. Ga binnenkort mijn abonnement weer opzeggen en zie met WoD of ik weer terugkom. Het blijft erg triest van Blizzard, deze laatste patch zolang uitsmeren.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• hulkie
TTLCrazy schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:03:
Absurd hoe snel mensen tevreden zijn met "content". Hoera we kunnen weer 8 ilevels upgraden en moeten weer vp cappen. Het zal best leuk zijn voor raiders die tegen een heroic boss aan staan te hikken, maar buiten dat, tja, erg matig. Ga binnenkort mijn abonnement weer opzeggen en zie met WoD of ik weer terugkom. Het blijft erg triest van Blizzard, deze laatste patch zolang uitsmeren.
Eens en eens…

Ze smeren deze raid over een veel te lange tijd uit. En ja, het is inderdaad weer iets tijdelijks om je mee bezig te houden buiten het raiden.
1. De nieuwe xpac veeeel te lang;
2. Het wat mij betreft iets te vroeg voor een nerf;
3. Als je dan toch nerfed, dan vind ik deze manier wel prima!

• IntToStr
  • Nu online
Voor ons is het een mooie nerf buff. Gear verzamelen op 10m is gewoon een drama met een beetje pech. Deze week gaan we siegecrafter hc doen, dat was de reden waarom we paar weken farm runs hadden gedaan. We raiden maar 2x 3 uur per week, dus tijd is kostbaar. Uiteindelijk is er maar weinig nieuwe gear bijgekomen helaas. Deze valor upgrades zijn voor ons dus een mooi zetje in de juiste richting om toch met een iets hoger ilvl aan een van de moeilijkste bosses ooit te beginnen :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit is natuurlijk een buff, geen nerf. De nerf zit in LFR bij General (onder 10% geen adds meer) en langere enrage of Garrosh ;)

En ik vind het allemaal goed hoor, Timeless is lekker rustig om aan te kloten, nog genoeg alts om mee te spelen, HC zal ik toch nooit zien, de rest is RNG en kwestie van tijd.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
hulkie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:23:
[...]

Eens en eens…

Ze smeren deze raid over een veel te lange tijd uit. En ja, het is inderdaad weer iets tijdelijks om je mee bezig te houden buiten het raiden.
1. De nieuwe xpac veeeel te lang;
2. Het wat mij betreft iets te vroeg voor een nerf;
3. Als je dan toch nerfed, dan vind ik deze manier wel prima!
Als mensen zo onderhand nog steeds bezig zijn met progression is de patch blijkbaar nog niet lang genoeg. Kom op man, na maanden nog steeds bezig met een raid?

• JeroenNietDoen
Er zijn er zat die Garrosh normal nog niet gekilled hebben. En zat raidin guilds die Garrosh HC nog niet down hebben.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:40
Twylight schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 23:08:
[...]

Als mensen zo onderhand nog steeds bezig zijn met progression is de patch blijkbaar nog niet lang genoeg. Kom op man, na maanden nog steeds bezig met een raid?
Niet iedereen heeft tijd om bijv 5x in de week te raiden :). Mijn oude guild is ook nog steeds bezig met progressen in SoO. Allemaal jonge of oudere vaders die naast WoW nog een baan en een gezinsleven hebben waardoor er vaak maar 1x een beperkt aantal uur gespeeld kan worden bijv.

PSN: Brwmaster

• JeroenNietDoen
Br3wmaster schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:05:
[...]

Niet iedereen heeft tijd om bijv 5x in de week te raiden :). Mijn oude guild is ook nog steeds bezig met progressen in SoO. Allemaal jonge of oudere vaders die naast WoW nog een baan en een gezinsleven hebben waardoor er vaak maar 1x een beperkt aantal uur gespeeld kan worden bijv.
Dit is weer het andere extreme overdrijven.

Ik ben 35, fulltime baan, samenwonend, huishouden. Ik speel eigenlijk bijna iedere avond wel games, echt raiden beperk ik bewust tot 2 a 3 keer per week.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-05-2014 08:14 ]

• IntToStr
  • Nu online
Je vergeet de belangrijkste: vader. Geloof me, een kind van een paar maanden beperkt je enorm in wat je kunt doen. Mijn vrouw en ik doen zo'n beetje om en om iets 's avonds en de ander kan dan niet veel doen, want een baby moet toch eten en zo. En iedereen moet uiteraard zelf weten hoe ze hun tijd besteden.

Met maar 2 avonden per week en wat later gestart met heroics vind ik het echt niet gek dat Garrosh heroic nog niet neer is.

• Br3wmaster
Kaap schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:12:
[...]

Ik ben 35, fulltime baan, samenwonend, huishouden. Ik speel eigenlijk bijna iedere avond wel games, echt raiden beperk ik bewust tot 2 a 3 keer per week.
Dat is niks overdreven. Zeker niet als je een kleintje hebt die de nodige aandacht nodig heeft. Zeker als ze nog in de fase zitten dat ze alleen maar kunnen huilen als ze iets duidelijk willen maken en dat ook nog wel is 's avonds doen :+

Dat probleem is te tackelen door je vrouw/vriendin er voor te laten zorgen als je moet raiden maar iedereen in de guild heeft andere prio's.
Kinderen gaan voor het raiden. Vaak zat dus dat we het raid toen niet compleet konden krijgen of halverwege de avond moesten stoppen omdat onze main tank bijv weg moest door zijn zoontje.

Daarnaast vind mijn vrouw het tenminste wel leuk als ik ook nog wat aandacht aan haar besteed waardoor ik dus ook niet elke avond achter mijn pc zit om te gamen.

Dat jij dit wel elke avond kan betekend natuurlijk niet dat dit voor iedereen geld :).
IntToStr schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:22:
Je vergeet de belangrijkste: vader. Geloof me, een kind van een paar maanden beperkt je enorm in wat je kunt doen. Mijn vrouw en ik doen zo'n beetje om en om iets 's avonds en de ander kan dan niet veel doen, want een baby moet toch eten en zo. En iedereen moet uiteraard zelf weten hoe ze hun tijd besteden.

Met maar 2 avonden per week en wat later gestart met heroics vind ik het echt niet gek dat Garrosh heroic nog niet neer is.
Je was me voor 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Br3wmaster op 21-05-2014 08:24 ]

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Die cosmetic "relics" op mmo-champion zien er zeer goed uit. Hoop dat ze 't ook daadwerkelijk in het spel stoppen en dan ook iets voor elke class ipv alleen enkele specifieke classes.

• JeroenNietDoen
Br3wmaster schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:23:
[...]
Dat jij dit wel elke avond kan betekend natuurlijk niet dat dit voor iedereen geld :).
Maar zelf generaliseer je wel net zo hard, daar ging het me om. Niet iedereen is namelijk een werkloze of student ;)

Dat jij nou niet elke avond kan raiden betekend natuurlijk niet dat dit voor iedereen geld :)

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-05-2014 09:33 ]

• Br3wmaster
Kaap schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:31:
[...]

Maar zelf generaliseer je wel net zo hard, daar ging het me om. Niet iedereen is namelijk een werkloze of student ;)

Dat jij nou niet elke avond kan raiden betekend natuurlijk niet dat dit voor iedereen geld :)
Touché mijn vriend Touché :+

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hoeft toch ook niet altijd een 'excuus' te hebben waarom je progressie X nog niet heb gehaald?

• corset
Kaap schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:12:
[...]

Hangt er heel erg van af wat ook de situaties erom heen zijn.

Vroeger had ik een fulltime baan, raidde ik 5 dagen per week. Tegenwoordig red ik dat niet meer. Waarom, omdat ik nu veel verder van mijn huis af werk. Ik ben van 10 minuten rijden naar 1 uur en 10 minuten gegaan. En aangezien ik om 1730 vrij ben, raak ik zo veel tijd kwijt.
Moet ik wel zeggen dat ik het niet echt irritant vind hoor, leukere baan is belangrijker dan raiden natuurlijk :D

Maar mijn punt, hoe oud je bent, en of je fulltime werkt maakt tegenwoordig niet zoveel uit. Kinderen, reistijd, andere afspraken, die beperken je gametijd. En iedereen pakt dat anders aan. Ik zou dolgraag weer gaan raiden, maar een groep vinden die om 1930 begint is gewoon erg lastig.

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gister nog even gekeken of er nog wat Tweakers van de GoT guild in Shrine of two Moons te vinden was op Defias, heb er geen gespot ;)

Maar ja, ik kon mijn picnic mand op zetten en toen was ik dood, beetje 30min wezen rond rennen en me zelf te healen voor dat we gingen raiden.

Horde Shrine is wel drukker dan de Alliance variant :/

-edit-

Meeste guilds die ik ken op Defias raiden van 19:30 en wij zelfs 20:15 met 20:00 online wezen voor invites.
Verbaas me dus dat het lastig is om er 1 te vinden :)

[ Voor 20% gewijzigd door Derr_Hans op 21-05-2014 10:35 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• corset
Ja zit nu wel in een guild die het doet, maar laatste tijd merkte ik wat meer van de guilds dat het een stuk vroeger begon.

• hmr

hmr

En ik heb weer een subscription genomen.... het vlees is zwak. Ik moet mijn cloak halen!

En dan maar eens kijken of ik op mijn alliance chars misschien een beetje kan raiden, de tweakers guild is niet echt meer druk :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Daarmee merk je dat Blizzard een goed spel heeft :D als je constant blijft terugkomen (ben er zelf ook schuldig aan!)

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:59:
Daarmee merk je dat Blizzard een goed spel heeft :D als je constant blijft terugkomen (ben er zelf ook schuldig aan!)
Half... Moet eerlijk zeggen dat er genoeg is wat me stoort. ;) MAAR; moet mijn cloak halen en wil graag bepalen welke class ik als main wil gaan spelen in WOD. Als tweakers weer active wordt en gaat raiden zal het een horde char worden, weet alleen echt niet welke class...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Perfecte game kan ook niet :) Maar ken inderdaad hetzelfde. Ik raid op dit moment half als healer of dps. Wat het in WoD wordt, geen idee. Of een Monk, of een hunter, of een druid. Maar dat zie ik tegen die tijd wel. Whatever m'n guild tegen die tijd nodig heeft, dat wordt het.

• hmr

hmr

Ik wil graag mijn hunter spelen, het enige waar ik tegen aanloop is dat ik merk dat ik het af en toe wel leuk vind om iets anders te doen dan DPS-en. En dan is de hunter minder geschikt en moet ik toch echt voor een dual of trispec gaan.... ARGH

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Gewoon 2 level 90's hebben (als je daar uiteraard de tijd/zin voor hebt). Ik speel meestal Paladin/Monk, maar een pure dps class is ook wel leuk. Dus ik ga in WoD een hybrid levellen, en een pure dps. Maakt het voor mij makkelijker en een stuk leuker :)

• hmr

hmr

Ik heb er 7 op dit moment ;)

- Pala
- Priest
- Rogue
- Monk
- Hunter
- Druid
- Mage

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Hier heb ik:

Monk
Paladin
Mage
Death knight
Priest
Warrior
Shaman
Druid

Ik wil de rest ook op 90 voordat WoD er is :p

• Shrake
Ik heb alles op 90 (en toch een baan en sociaal leven...eng he?), maar val grappig genoeg altijd terug op m'n vanilla characters (Mage en Priest).

Als PvP speler is het overigens wel handig om alles op z'n minst tot 90 geleveled te hebben. Geeft een veel beter inzicht in wat andere classes kunnen en wat hun sterke en zwakke punten zijn.

Voor Warlords ga ik overigens alleen maar door met m'n Mages (heb er 2) en m'n Priest. De rest laat ik voor wat het is.

• hmr

hmr

had ook een Shaman/Lock en DK op mijn andere account alleen die is gehacked :(. Helaas heb ik nu echt geen tijd meer om alles te levellen in WOD aangezien ik nu een drukke baan etc heb. Dus moet echt kiezen. Ik denk dat er uiteindelijk misschien 2 op 100 komen.

[ Voor 54% gewijzigd door hmr op 21-05-2014 11:35 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Na zeer lange afwezigheid gisteravond toch maar weer gesubbed.
Zal wel even tegenvallen , net gestopt na MoP.

Eerst een paar maanden wat single player games uitgespeeld en daarna begonnen in de closed beta van Wildstar. Maar hoe meer ik Wildstar speelde hoe meer ik WoW begon te missen.
En gisteren was ik het zat. Als ik dan toch een soort WoW kloon speel dan kan ik net zo goed het origineel spelen was mijn redenering :)

FUMES et CARNES

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:19
Alleen een rogue heb ik nog niet op 90 gekregen, kan mij er niet toe zetten. Hij is nu lvl87.
Maar ook ik heb met mijn 14 level 90's dat ik altijd op mijn eerste char terug kom (paladin).

• IntToStr
  • Nu online
Zometeen al m'n valor points maar eens op gaan maken! Ben benieuwd hoeveel impact dat gaat hebben op de raid performance.

Zag op wowprogress al fury warriors die simdps van zo goed als 500k dps hebben :o Dat er gewoon nog zó veel verschil kan zitten tussen specs en ilvl. Ik stond op 335k dps of zo, met 569 ilvl. Die 500k dps is 585 ilvl.

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:41:
Zometeen al m'n valor points maar eens op gaan maken! Ben benieuwd hoeveel impact dat gaat hebben op de raid performance.
Als je tenminste npc's ziet! Je kunt wel inloggen, maar niets werkt, je ziet geen npc's, je kunt niet vechten (en met wat?) en je ziet geen medespelers, op vrijwel alle servers. Is ook een tech post over: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/10747284692?page=1

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

IntToStr schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:41:
Zag op wowprogress al fury warriors die simdps van zo goed als 500k dps hebben :o Dat er gewoon nog zó veel verschil kan zitten tussen specs en ilvl. Ik stond op 335k dps of zo, met 569 ilvl. Die 500k dps is 585 ilvl.
Gear gaat progressief met damage, zag je ook al zo extreem met warlock.

Weet ik alleen niet welke kant dat op gaat, krijg je nu nog meer 'pulling' voor de lagere gegearde of gaan de eisen omhoog?

Vanavond gaan we weer poging Normal proberen, hopelijk is die 2 upgrades genoeg om net dat extra stapje te hebben voor spoils, waar we op dit moment gewoon te weinig DPS hebben.

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb er 11op 90, 2 priests en geen Hunter.

Lvling is gewoon snel, maar ik doe geen zak op mijn alts, tijdje getanked op (ilvl 545) en tja weer op mijn priests pvp'en. 1 Priest heeft alleen pvp gear de ander raid en pvp ik ook mee.

In WoD, zal het waarschijnlijk het zelfde zijn.
2 Priests waar ik meer mee zal doen en de rest bungelt er maar een beetje bij.

-edit-

Healing zal weer leuk zijn met de upgrades, disc priest krijgt nu nog meer crit.
Heb ik nog meer overhealing als holy :/

bloody shields

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 21-05-2014 12:16 ]

• Nibbz
  • Laatst online: 10:49

Nibbz

Postmaster General

Alles op een rogue na op lvl 90 (en een lock op 61, maar die ga ik wel boosten naar 90 met WoD.. gelijk enchanting + jewelcrafting erbij op 600 :))

Ik volg Bellulargaming en MikePreachWow (youtube) en lees veel op MMO champion. Maar heb nog niet echt een pagina kunnen vinden, waar alle class changes onder elkaar staan (en ook updated na elke nieuwe wijziging).

Weet iemand nog iets in deze trend?

Al hoor ik wel van Preach, dat hoe de classes nu spelen, ze ook in WoD gaan spelen. Er komen wat (kleine) wijzigingen in de talents, maar in grote lijnen blijven de classes zoals ze nu zijn, staan (Preach).

Nu zal de warrior waarschijnlijk het meeste 'extra' krijgen i.v.m. die gladiator stance.

Altijd resto shaman als main gehad, maar zit nu echt te twijfelen... Warrior of Shaman.

13:37

• IntToStr
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:52:
[...]

Als je tenminste npc's ziet! Je kunt wel inloggen, maar niets werkt, je ziet geen npc's, je kunt niet vechten (en met wat?) en je ziet geen medespelers, op vrijwel alle servers. Is ook een tech post over: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/10747284692?page=1
Dat ziet er niet best uit :S

Nou ja, hopelijk fixen ze het voor ongeveer 20:00 uur.....

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nibbz schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:29:
Al hoor ik wel van Preach, dat hoe de classes nu spelen, ze ook in WoD gaan spelen. Er komen wat (kleine) wijzigingen in de talents, maar in grote lijnen blijven de classes zoals ze nu zijn, staan (Preach).

Nu zal de warrior waarschijnlijk het meeste 'extra' krijgen i.v.m. die gladiator stance.

Altijd resto shaman als main gehad, maar zit nu echt te twijfelen... Warrior of Shaman.
Monk ging toch behoorlijk 2 verschillende kanten op, hij was er erg blij mee, maar denk het 'standaard spelertje' zal flink achter z'n oren moeten krabben hoe dat nu in elkaar zit. Ik zie wel veel potentie in Monk, zeker hoe hij nu al speelt (man wat vind ik earth, wind, fire geweldig), maar ook straks als je aan 3,5 healer genoeg zou hebben, jij die 0,5 pakt en de andere 0,5 aan dps in de raid gooit.

http://www.wowprogress.com/character/us/sargeras/Syrynity
10x 4/4 upgrade, dat is 5000 valor punten, je kan toch maar max 4000 hebben? (3000 cap en 1000 vandaag).

edit, zou dus kunnen
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/10747604674

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2014 13:09 ]

• Rmg

Rmg

Maandag weer een beetje begonnen met spelen (na 4/5 jaar gestopt te zijn), Monk is in een paar avondjes lvl23. nu de monk daily grinden zodat ik in het weekend een paar uur gestackte 100% extra xp heb. zit ook al in een guild met de xp perk. dus gaat wel rap.

Sowieso, het is heel erg veranderd sinds WOTLK. omdat ik de monk in het weekend wil levelen heb ik mijn lvl 56 prot paladin uit de kast gehaald gisteravond.

Hij zat nog in Scarlet monestary gear, mail dus geen plate, Gister heb ik WC / BRD / UBRS /LBRS getankted zonder al te grote problemen met mensen uit de dungeon finder.

Het voelt een beetje alsof de balans weg is. het gaat wat te makkelijk. Nou zijn het ook allemaal vrij simpele bosses waar er maar 1tje polymorphed. Focus lijkt echt te liggen op endgame raiden/hc dungeons tegenwoordig. Beetje wennen, weet nog niet of ik het jammer vind.

Levelen gaat daarentegen wel lekker rap. in een avondje van 56 naar 59 gegaan.

• Derr_Hans
  • Niet online
Tijdens WotLK stelde die dungeons ook niets voor ;)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Alles t/m zeker BC stelt al niets meer voor, enige voordeel dat ze zijn opgeknipt of zwaar ingekort, zoals die sunken temple. Met m'n monk merkte ik pas bij Cata dungeons dat er weer uitdaging was, sommige tot irritatie aan toe.

• corset
Dat opgeknipte kan ik me goed voorstellen, maar ik vind het wel heel jammer. De oude Sunken Temple was geweldig. Ja het was een stuk groter, ja er zaten puzzles in. Maar het werkte, en voor mij (en ik denk/hoop ook velen anderen) was het gewoon geweldig.

• Shrake
De 5 mans zijn inderdaad wat aan de makkelijke kant, maar toch verbaas ik me erover hoeveel spelers zelfs daar al moeite mee hebben.

Als we kijken naar TBC, met heroics als Shattered Halls, Shadow Labs en Arcatraz...dat was wel even andere koek (en in mijn optiek 100x leuker).

Maar voor Warlords ziet het er tot dusver goed uit, met normal level 100 dungeons + heroics die daar weer boven zitten.

• JeroenNietDoen
lanerios schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:59:
Dat opgeknipte kan ik me goed voorstellen, maar ik vind het wel heel jammer. De oude Sunken Temple was geweldig. Ja het was een stuk groter, ja er zaten puzzles in. Maar het werkte, en voor mij (en ik denk/hoop ook velen anderen) was het gewoon geweldig.
Ik persoonlijk vond Sunken Temple v1.0 gruwelijk slecht. Duurde veel te lang, te groot doolhof. Zwaar irritant voor matige rewards. De huidige versie is al stukken beter.

• Derr_Hans
  • Niet online
Was inderdaad een doolhof :)

Leuk voor een keertje, maar werdt bijna nooit gedaan.
De nieuwe sunken temple is wel erg slecht lol

keertje naar links daar boss killen over steken boss killen en dan naar het gangentje righting eind baas.

Hij is nu wel erg klein, op VH na de kleinste denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 21-05-2014 14:19 ]

• corset
Doolhof was het niet. Gewoon statues+boss, dan de huidige dingen zoals ze nu ook zijn. Enige nadeel was dat mensen in het midden dood konden vallen. Maar zelfs dat was te moeilijk, dus dat hebben ze ook weer dicht gegooid >_>

Maar voor mij als top 5 dungeons

1.) BRD
2.) LBRS+UBRS
3.) Sunken Temple (oude)
4.) BWD
5.) Scholomance (oude)

Gewoon lekker exploren en de ruimte hebben hiervoor. Linear vind ik erg saai :p

[ Voor 31% gewijzigd door corset op 21-05-2014 14:32 ]

• Derr_Hans
  • Niet online
Ben er niet vaak geweest, maar die 3 verdiepingen en die statues en de juiste trap vinden, waren voor een aantal toch lastig om de route te onthouden. Ben begonnen net voor WotLK kwam en die keren dat ik Sunken Temple deed wisten er maar heel weinig de weg.

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
Gnomeregan was ook zo'n doolhof, had je echt iemand nodig die wist waar alle bosses zaten of je was de helft overgeslaan :).

Low lvl is mss wat te makkelijk, maar laten we eerlijk zijn, op lvl 20 wil je niet dat nieuwe spelers in een loodzware dungeon terecht komen.
Het zwaardere werk dus beter voor de latere lvl's houden.

Ik kijk wel uit naar max lvl dungeons en daarnaast een HC versie ervan in WOD, dat is toch wel een van de grote fouten geweest de laatste expantions. Feit ook dat er tussendoor amper nieuwe dungeons nog bijkomen was ook teleurstellend. Die konden dan weer aangepast worden aan het gemiddelde ilvl en zo weer een uitdaging bieden op normal en HC. Goeie herinneringen aan Magisters terrace in TBC.

• corset
Gnomeregan was echt awesome! Dat vond ik dan wel weer onlogisch dat je opeens in een zijwing (achter ingang) een extra boss had die niemand deed.

• jmxd
  • Niet online
Mijn favoriete dungeons zijn/waren de Catacysm dungeons. Ik ben begonnen met spelen eind WotLK toen de pre-patch van Cataclysm al live was. Door die dungeons heb ik echt geleerd goed te spelen en 'alles' uit m'n class te halen (voor zover een noob dat doet natuurlijk) in plaats van alleen één spell te spammen zoals tijdens het levelen. Door die dungeons (en later Zul'Gurub en Zul'Aman) denk ik dat ik mijn class redelijk heb leren spelen destijds.

Mij zal je nooit horen klagen over dat Blizzard het spel 'te casual' ofzo maakt, het is alleen maar goed dat ze het spel toegankelijker maken voor meer mensen. Maar (heroic) dungeons mogen echt een stuk moeilijker worden dat ze in MoP waren. Wat ik hoorde over Mythic dungeons klinkt in dat opzicht dan wel goed.

Ik ben niet zo van de PvE en doe het eigenlijk alleen als het moet om BiS te zijn voor PvP (zoals in Cataclysm), maar een dungeon zo nu en dan vond ik altijd wel leuk. In MoP is dat geen reet aan en die scenarios al helemaal niet.

Verwijderd

Mijn all time favorite blijft toch wel de vanilla versie van The Wailing Caverns, dit leunt vooral op het sentiment uit 2006 toen ik begon. Heb nog wel meerdere tranen gelaten op de momenten dat ze The Barrens en The Wailing Caverns hadden verkracht tot wat het nu is* ;(

* nogmaals, sentiment. Ik vermaak me prima met hoe het nu is, maar eeuwig zonde dat ik niet nog eens rond kan struinen in de oude wereld
hmr schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:41:
En ik heb weer een subscription genomen.... het vlees is zwak. Ik moet mijn cloak halen!

En dan maar eens kijken of ik op mijn alliance chars misschien een beetje kan raiden, de tweakers guild is niet echt meer druk :)
Ik ben een echte af en aan WoW speler, zit te denken om weer een maandje 'aan' te gaan :)
(spel blijft aan mijn ziel knagen!)

Laatste keer dat ik speelde was toen het tweakers Guild net in opstart was; is het ondertussen gewoon rustig (want, gat voor expansion) of is het deaud?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2014 15:50 ]

• Rmg

Rmg

Derr_Hans schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:50:
Tijdens WotLK stelde die dungeons ook niets voor ;)
Mja TBC heb ik het meeste gespeeld, Magisters' Terrace was in mijn beleving best pittig, altijd als mage gedaan en toen was er toch echt nog wel crowd control nodig naar mijn idee. Hoop dat het later in de game weer wat beter word :+

WOTLK heb ik ook niet echt goed gespeeld, ik heb een 80 mage en een 60DK en toen ben ik vrij snel gestopt.

TBC heb ik nog wel de 10 mans gedaan zoals Karazhan, en ook Eye en SSC (25). Toen nog vrij serieus.

Ben ook niet anti casual, het leveling tempo is wel fijn en dat dungeons runnen loont is ook alleen maar goed. Half uur / 3 kwartier is ook wmb een prima tijd om in een dungeon te zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door Rmg op 21-05-2014 15:36 ]

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:31:
Laatste keer dat ik speelde was toen het tweakers Guild net in opstart was; is het ondertussen gewoon rustig (want, gat voor expansion) of is het deaud?
De guild is gewoon rustig. Ik verwacht dat er met de nieuwe expansion weer meer animo komt.
Ik ben zelf ook wel redelijk uitgekeken, en wacht op nieuwe content.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 20:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

rustig inderdaad,en ik heb zwaar moeite om de panderia levels te doen met mijn alt + de guild van mijn main is juist net weer ietsje aktiever geworden (en vergeet het mooiere weer niet :P )

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ben begonnen zo eind TBC maar ik vind die Cata dungeons toch wel het leukste. Ook die heroic wotlk dungeons die later kwamen (pit of sauron, halls of reflection en zelfs toc) vind ik wel prettig om te doen. Alles in BRD en (culling of) Strathholm en The Cockuluss zijn by far m'n minst favoriet. Moet zeggen dat het qua dungeons in deze expansion ook niet echt veel soeps is en dat ik die Panda dungeons bout vind.

Met m'n eerste toon was ik nogal een loner en queste ik alleen (waar ik overigens prima tevreden mee was :) ) en dan af en toe kreeg ik wel eens van die whispers (toen was er nog geen dungeon finder)>"SFK? need one more dps" waar ik geen fuck van begreep 8). Zelfs van het concept dps had ik nog nooit gehoord. Eerste dungeon die ik deed vond ik het ook maar irritant dat één gast telkens alles als eerst aanviel terwijl ik probeerde te casten (bleek later natuurlijk de tank te zijn maar dat wist ik toen niet 8)7 ).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Twylight schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:28:
Mij zal je nooit horen klagen over dat Blizzard het spel 'te casual' ofzo maakt, het is alleen maar goed dat ze het spel toegankelijker maken voor meer mensen. Maar (heroic) dungeons mogen echt een stuk moeilijker worden dat ze in MoP waren. Wat ik hoorde over Mythic dungeons klinkt in dat opzicht dan wel goed.
Moeilijk is relatief. Ik deed gisteren nog zwikkie HC scenario's, maar deze keer met max 480 ilvl gegearde mensen, dat was me daar even drama. Vervolgens (voor guild quests) ditzelfde met 520+ gedaan.. het is dat bosses lomp hoeveelheid HP hebben, dat je er lang mee bezig bent, maar uitdaging was het absoluut niet meer.

Ik heb enkel met mijn hunter heroics gedaan in Panda, maar kwam je 90% van de tijd met een 500+ gearde tank of healer (of leuker, 540+), waar alles gewoon doodsimpel werd. Toch vond ik de heroics van Panda met max 450 gear (tot 463) toch best een leuke uitdaging, ware het niet dat de dungeons zelf gewoon doodsaai waren.

In een LFR kapte m'n DBM ermee, dan ga je pas zien hoe simpel het is geworden puur door zulke addons.
temp00 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:33:
Ben begonnen zo eind TBC maar ik vind die Cata dungeons toch wel het leukste. Ook die heroic wotlk dungeons die later kwamen (pit of sauron, halls of reflection en zelfs toc) vind ik wel prettig om te doen. Alles in BRD en (culling of) Strathholm en The Cockuluss zijn by far m'n minst favoriet. Moet zeggen dat het qua dungeons in deze expansion ook niet echt veel soeps is en dat ik die Panda dungeons bout vind.
Strathholm en Occulus waren enorm time-consuming lomp luisteren naar gelul. Hoe lang het daar heeft geduurd voordat je eindelijk gelul van arthas kon skippen (goed, de tekst blijf leuk, ken em bijna uit m'n hoofd :P).

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2014 17:28 ]

• JeroenNietDoen
SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:26:
[...]
In een LFR kapte m'n DBM ermee, dan ga je pas zien hoe simpel het is geworden puur door zulke addons.
LFR, nuff said O-)

Doe het eens zonder DBM op nomal of heroic ;)

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-05-2014 18:05 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Juist daarom, gezeur dat het makkelijk is, doe het eens oldschool :D ze hadden dat toch met LK HC gedaan?

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja klopt alleen in Occ vind ik het gelul niet zo zeer een probleem, maar meer het feit dat er altijd wel één of meerdere in de groep zitten die of de verkeerde kant op vliegt, of agro pulled van de drakes of de verkeerde drake neemt (combinatie van die drie is ook niet geheel zeldzaam om tegen te komen 8)7)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• jmxd
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:26:
[...]

Moeilijk is relatief. Ik deed gisteren nog zwikkie HC scenario's, maar deze keer met max 480 ilvl gegearde mensen, dat was me daar even drama. Vervolgens (voor guild quests) ditzelfde met 520+ gedaan.. het is dat bosses lomp hoeveelheid HP hebben, dat je er lang mee bezig bent, maar uitdaging was het absoluut niet meer.

Ik heb enkel met mijn hunter heroics gedaan in Panda, maar kwam je 90% van de tijd met een 500+ gearde tank of healer (of leuker, 540+), waar alles gewoon doodsimpel werd. Toch vond ik de heroics van Panda met max 450 gear (tot 463) toch best een leuke uitdaging, ware het niet dat de dungeons zelf gewoon doodsaai waren.

[...]

Strathholm en Occulus waren enorm time-consuming lomp luisteren naar gelul. Hoe lang het daar heeft geduurd voordat je eindelijk gelul van arthas kon skippen (goed, de tekst blijf leuk, ken em bijna uit m'n hoofd :P).
Laat ik het dan zo zeggen: "uitdagend".

In Cataclysm kon je in dungeons die bij de huidige patch hoorden echt niet alle mobs tussen twee bosses in pullen, daar moest je echt pack voor pack en soms zelfs nog CC toepassen. In MoP waren de heroics in het begin al gewoon een lachertje toen nog niet iedereen overgeared was.

Als nieuwe speler (zoals ik in Cataclysm) leer je echt niks van MoP dungeons, in Cataclysm was dat imo wel zo.

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-11 22:26
Hallo,

Ik ben nieuw in de WOW, speel het nu 2 weken en heb een lvl 84 hunter waar ik erg blij mee ben, Helaas kan ik nu niet echt meer pvpen omdat me gear gewoon te weak is en ik nog te weinig gold heb om iets fatsoenlijks tekopen.

Zit nu op de server Outland!

Vind het echt een top spel :D

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

hey manii, ik speel vrijwel uitsluitend pvp in wow dus als je nu of later vragen hebt, vraag maar raak.Meestal wordt pvp gear gekocht met honor points of conquest points (volgens mij zijn conquest points niet beschikbaar @ low lvl). Waar haal je je gear? Want over het algemeen is gear die je met gold koopt in WoW niet zo heel erg best (helemaal wanneer het pvp betreft).

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:36
Klopt het dat er problemen zijn met de twee extra upgrade slots? Heb mn wapens geupgrade, maar ben erop achteruit gegaan :)

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
soms ook leuk om dit express te gaan doen op een overgearde toon :-)

Laatst met een guildie zo een dungeon-spam gedaan omdat we valors en justice points nodig hadden:
hij 576 boomie, ik 566 boomie.

hij Q'de als healers, ik als tank, healer, dps... (eindigde altijd als 'tank' in de hc dungeon)

altijd leuk voor de net gedingde 90'ers die dan als dps in de instance komen ... :+
(sommigen die dan grappend klaagde dat ze zich slecht voldoen omdat healer en tank veel meer dps deden dan hen, maar allen vonden het wel leuk om door de dungeon gesleurd te worden)

Verwijderd

manii schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:51:
Hallo,

Ik ben nieuw in de WOW, speel het nu 2 weken en heb een lvl 84 hunter waar ik erg blij mee ben, Helaas kan ik nu niet echt meer pvpen omdat me gear gewoon te weak is en ik nog te weinig gold heb om iets fatsoenlijks tekopen.

Wat lijkt het me heeeerlijk om 'nieuw' te zijn in WoW!
Ik zou er heel veel voor over hebben om mijn WoW geheugen te wissen en die hele wereld opnieuw te ontdekken :)

Geniet van deze unieke ervaring manii! Waarschijnlijk herinner je je ontdekkingstocht door Azeroth nog als je 90 jaar oud bent. Voor mij is mijn eerste jaar in WoW denk ik het meest memorabele van alle games.

(valt me wel op dat je in twee weken een lvl84 hunter hebt, vroegah had je na twee weken net een lvl30 en voelde je helemaal de man omdat je net je weg door Ashenvale had geslagen en je nog 10 lvls moest voordat je je mount kon halen :D)

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Hallo,

welkom in azeroth :+

je kunt proberen mbv de pvp dailies in northrend (grizzly hills aan de vijver met eilandje in vlak aan de grens met zul'drak als ik me niet vergis) om honorpoints op te halen en zo extra pvp gear aan te schaffen. (of reserve op te bouwen om in pandaria - zodra je die pre-quest gedaan hebt en een taxi versiert hebt naar de quartermaster op de muur) justice points farmen en omzetten naar honor points (ratio: 500JP voor 250HP) voor pvp gear helpt natuurlijk ook vast :-).

ps: zodra je pandaria in kunt: zwem naar het timeless isle voor een kill op de celestials : met geluk geven die je al een set item of pvp item voor als je de 90 dingt. ;)
Als je er dan een weekje over doet om die 90 te dingen heb je die kans toch al extra gehad :)

[ Voor 15% gewijzigd door soulrider op 22-05-2014 01:09 ]

• hulkie
Goedemorgen,

Twee weekjes en nu al level 84, dan heeft het wow virus je goed te pakken! Helemaal als je nog nieuw bent in de game! Ik zou me om de gear niet zo’n zorgen maken als je nog geen level 90 bent. Gewoon lekker doorspelen en af en toe hard afgeslacht worden door beter gegearde characters. Voor wat betreft het comment hierboven. Snap je alle termen al die hier gebruikt worden? Zo niet, gewoon even vragen. Het is voor een nieuwe speler nogal wat vakjargon die je door je strot geduwd krijgt in dit forum.

@ VP upgrades: gister voor de raid alleen mijn immersius trinket en mijn cloak een upgrade gegeven. Veel guildies hadden al meer gespendeerd, maar ik wachtte eigenlijk nog op een wapen (loop nog steeds met normal) en tier chest. Helaas weer geen wapens voor mij. Wel de KTT hc op bonus roll van shamans en HC WF pants van Jugger. Leuke upgrades die ervoor zorgen dat ik als het goed is weer een tikkie meer damage ga doen.

Gister was de beste raid tot nu toe. We begonnen om 20.05 en om 22.25 hadden we een First kill op Malkorok HC te pakken en alle bazen ervoor ook HC omgelegd -> Nice! Zondag en maandag dus meer dan genoeg tijd voor Spoils HC en daarna misschien Thok (brrrrr)! Even goed inlezen dus.

• Shrake
Misschien speelt ie een Pandaren Hunter, dubbel rested helpt behoorlijk!

Desalniettemin is 84 in 2 weken niet slecht inderdaad.

Ik speel zelf ook op Outland (Horde) en houdt er wel rekening mee dat zodra Warlords uit komt de wachttijden in de avond heel hoog op kunnen lopen. Denk aan een queue van 4000 of hoger. Met Mists release heb ik in queues gestaan van zelfs 7000+.

Welke faction speels je overigens? Horde of Alliance?

• JeroenNietDoen
Gister laatste Titan Runestone geloot, en uurtje later liep ik rond met mijn legendary cloak, heel blij :D S'avonds begonnen aan een 25N pug, Warforged chest van Immerseus geloot. Helaas kwamen we niet voorbij Norushen, ranged DPS lag constant te slapen op de kleine adds en de healers trokken het niet. Toen bleek dat de RL zelf ilvl 521 was terwijl die 550 recruitte, liep iedereen weg.

Jammer, vanavond opnieuw groep zoeken.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit nu 2de week van de 3000 valor, dus ik moet nog wel een tijdje :)

Normal op m'n hunter gestart, eerste 3 one-shot, alles plate/leather gear. Trashmobs, str-cloak. Geen geluk, zelfs niet met een extra roll. Dus Sha over naar m'n warrior, moeilijke kill maar gehaald. Roll ik, 553 2H wapen, ik helemaal happy. Zegt de RL opeens 'look what i got for you', poof.. 2de 553 wapen :D

Dus weer een goed begin van de raids, mijn warrior is weer Fury :P

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 22-05-2014 09:48 ]

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:47:
Ik zit nu 2de week van de 3000 valor, dus ik moet nog wel een tijdje :)

Normal op m'n hunter gestart, eerste 3 one-shot, alles plate/leather gear. Trashmobs, str-cloak. Geen geluk, zelfs niet met een extra roll. Dus Sha over naar m'n warrior, moeilijke kill maar gehaald. Roll ik, 553 2H wapen, ik helemaal happy. Zegt de RL opeens 'look what i got for you', poof.. 2de 553 wapen :D

Dus weer een goed begin van de raids, mijn warrior is weer Fury :P
Grats, je doet je signature eer aan :)

• Derr_Hans
  • Niet online
Hallo,

have fun :)

Kijk even bij de currency's tab in je character screen.
Weet niet hoeveel je aan pvp heb gedaan, maar als je Honor Point cap heb (4000) dan kan je @ lvl 85 wat een cataclysm pvp items halen (lvl 85 spul) bij de pvp vendor. (praat even met een guard in je main city)

Het is een beetje zonde on capped te zijn en dus geen Honor points te krijgen.

Als je iig maar 4000 points heb als je lvl 90 ben, dan meteen wat pvp gear kopen (ilvl 522) wat je ook in PvE kan gebruiken (LFR's / heroic Scenario's). Is op het moment het beste om zo snel mogelijk aan goeie gear te komen.

Suc6 er mee :)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

And so it begins...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jDZofCIl.jpg

En verder.. check deze info: http://pastebin.com/4apzNxR0

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Shrake
Public beta zal niet zo heel lang meer op zich laten wachten... hoop ik.

Verwijderd

whaaaa! ik ga vanavond mijn sub weer activeren!
cant. resist. any. longer. :D

keihard met mijn Disc Priest door BGs raggen, heb er al zin in (of toch maar mijn hunter naar 90 lvlen.... :P)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
En ook ik ga vanavond me Sub weer activeren, ben even weggegaan naar ESO..

Maar wat een bout game haha...instantly back on Mage !

Kan je trouwens als je hem nu al pre-ordered al gelijk een nieuwe char maken 90?.

[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 22-05-2014 15:03 ]

• Nibbz
  • Laatst online: 10:49

Nibbz

Postmaster General

Word toch een beetje warm van binnen als ik die nieuwe portal zie.. Kan eigenlijk echt niet meer wachten op WoD :p.

13:37

• jmxd
  • Niet online
Shrake schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:25:
Public beta zal niet zo heel lang meer op zich laten wachten... hoop ik.
Ook al komt die binnenkort, ik zou er maar niet op rekenen dat je een invite krijgt. Ze hebben al gezegd dat de beta dit jaar veel beperkter zal zijn vergeleken met MoP door de annual pass destijds.

• Shrake
Zelfs als ik een invite krijg ga ik er geen gebruik van maken.

Wil het liever allemaal nieuw houden voor als het daadwerkelijk live gaat.

Maar public beta = weer een stap dichterbij release, ook al is dat nog maanden weg. Het is iets "tastbaars" dat het toch dichterbij komt.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:19
Mektheb schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:53:
En ook ik ga vanavond me Sub weer activeren, ben even weggegaan naar ESO..

Maar wat een bout game haha...instantly back on Mage !

Kan je trouwens als je hem nu al pre-ordered al gelijk een nieuwe char maken 90?.
Ja dat kan. Maak je een char van level 60 of hoger level 90 dan zijn de professions ook direct 600.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:19
Hopelijk dat ze de beta invites dan wel aan langspelende spelers geven i.p.v. van die game hoppende streamers die bij de MoP beta alleen maar bezig waren de boel te exploiten en niets tot bijna niet testen en of reporten.
Pagina: 1 ... 23 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!