Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.087 views

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Thanks @sinergyX.
go go go. :p

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:16
Is er tegenwoordig nog zoiets als een scroll of resurrection / optie om na lange tijd een aantal dagen 'gratis' te spelen?

Heb zelfs best wel veel gespeeld tijdens release spel t/m cataclysm, toen vooral 20-40 man raids. Daarna eigenlijk telkens af en toe periodes gespeeld en pandaria nog niet eens uitgeprobeerd. Laatste keer inloggen was ergens eind 2012, maar soms begint het toch weer een beetje te kriebelen. Zou nooit meer 'hardcore' kunnen spelen, maar vooral het af en toe inloggen en in een leuke guild wat dungeons oid doen lijkt mij wel weer tof. De Tweakers guild is horde of niet? Zonde dat al mijn chars bijne alliance zijn, heb geloof ik alleen nog ergens een 60-ish troll priest, die eventueel nog wel getransferred kan worden.

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Slomy schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:50:
Is er tegenwoordig nog zoiets als een scroll of resurrection / optie om na lange tijd een aantal dagen 'gratis' te spelen?

Heb zelfs best wel veel gespeeld tijdens release spel t/m cataclysm, toen vooral 20-40 man raids. Daarna eigenlijk telkens af en toe periodes gespeeld en pandaria nog niet eens uitgeprobeerd. Laatste keer inloggen was ergens eind 2012, maar soms begint het toch weer een beetje te kriebelen. Zou nooit meer 'hardcore' kunnen spelen, maar vooral het af en toe inloggen en in een leuke guild wat dungeons oid doen lijkt mij wel weer tof. De Tweakers guild is horde of niet? Zonde dat al mijn chars bijne alliance zijn, heb geloof ik alleen nog ergens een 60-ish troll priest, die eventueel nog wel getransferred kan worden.
Ik kon er niks over vinden :\... Ik denk dat ze met SoR gestopt zijn in februari :(.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:19
SoR is idd weg, wel kun je geloof ik een MoP trial krijgen als je deze nog niet gebruikt hebt.

Je kan als het goed is wel een 10 dagen pandaria trial starten.
https://eu.battle.net/sup...e/mists-of-pandaria-trial , je kan geloof ik alleen niet hoger dan lvl 85 - 99% XP. Dus basicly de eerste of eerste 2 pandaria zones kan je "goed aan" qua gea. Pandaren starter zone kan je geloof ik wel compleet doen voor die ervaring. En randzaken als pet battles e.d.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennism op 11-05-2014 09:46 ]

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:35
SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:10:
[...]

Tripple XP van RAF is nu gefixed, om dat te krijgen moet je binnen 4 lvls van elkaar zijn (wat vroeger gewoon /follow met een lvl85 was, dat werkt dus niet meer).

Enige inderdaad is, mocht je 2 maanden sub nemen, je iemand blij maakt met een mount naar keuze :)
Ik had nog een level 45 paladin waar ik eigenlijk al lang niets meer mee had gedaan.
Zonder al te veel energie erin te steken, heb ik die nu op een paar uurtjes op level 60, dus ook zonder triple XP gaat het gewoon snel.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:38
Ja het levellen gaat steeds sneller. Guild perks, heirlooms, xp crunch etc etc.

Als je er even voor gaat zitten heb je zo een character gelevelled. Je moet alleen wel de juiste mindset zien te vinden... Dat is nog wel lastig.

Ik heb dit weekend mijn druid van een legendary cloak voorzien. Vervolgens ben ik via openraid in een vrij goeie SoO normal run geraakt waar we tot en met shamans kwamen. Tot shamans was een soepele relaxte run, maar op shamans werd duidelijk dat de tanks en 1 healer echt niet goed waren. Helaas dacht de raidleader (1 van de tanks, zijn vriendin was de healer die er niks van kon) daar anders over.

Verschillende dps die het prima deden werden gekicked omdat ze commentaar hadden op de plaatsing van de walls en de 60k hps van de healer vs de 140k hps van de ander. Uiteindelijk ben ik de groep na shamans uit gegaan. De raidleader begon zich steeds irritanter te gedragen en belangrijker, mn dochtertje had drinken nodig :)

Gister op mijn priest de guild x-realm geholpen op shamans HC. Uiteraard bonusrollde ik de totem voor mn offspec. Zou die trinket zo graag op mijn mage hebben, maar dat zal nog wel even duren! :D Soms denk je wel eens dat Blizzard het erom doet!

• Audiowaste
Ik ben zelf ook totaal geen ervaren speler, ik speel het in eerste instantie omdat ik het gewoon leuk vind. Questen en instances kan iedereen wel, daar hoef je echt niet veel kennis voor te hebben. Zelfs als je specs, spell rotation etc. niet in orde is lukt dat eenvouding.

Waar ik mezelf aan stoor, zijn de reacties in raids. Als je ziet hoe sommige mensen tekeer gaan, vraag ik me af of ze nog wel plezier in het spel hebben. Beter zeggen ze hoe je het wel dan wel kan doen.

Heb zelf nog een lvl 90 op Quel Thalas en een level 60 op Frostmane, meer dan dat heb ik niet.
Ook nog maar een keer een ally levelen.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:40
Klopt mensen hebben een heel kort lontje. Paar maanden geleden samen met mijn vrouw char geleveld en wat dungeons gedaan. Echter was dit haar aller 1e char. Zelfs in low lvl dungeons was er commentaar omdat haar dps niet goed genoeg was.

Probleem was gewoon dat ze het tempo waarmee we door de dungeon gingen niet bij kon houden. Ik en de andere spelers konden de weg en questen daar dromen zij niet.. en je wil niet weten waarvoor ze allemaal is uitgemaakt. Hierna ook geen dungeons meer gedaan tot ze max lvl was en samen met wat guildies nog een paar gerund waarbij ze wel de tijd kreeg en toen vond ze het wel leuk :)

Het niveau van random sociale dudes is wel heel erg afgezakt.

PSN: Brwmaster

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-11 17:15
Br3wmaster schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:08:
Klopt mensen hebben een heel kort lontje. Paar maanden geleden samen met mijn vrouw char geleveld en wat dungeons gedaan. Echter was dit haar aller 1e char. Zelfs in low lvl dungeons was er commentaar omdat haar dps niet goed genoeg was.

Probleem was gewoon dat ze het tempo waarmee we door de dungeon gingen niet bij kon houden. Ik en de andere spelers konden de weg en questen daar dromen zij niet.. en je wil niet weten waarvoor ze allemaal is uitgemaakt. Hierna ook geen dungeons meer gedaan tot ze max lvl was en samen met wat guildies nog een paar gerund waarbij ze wel de tijd kreeg en toen vond ze het wel leuk :)

Het niveau van random sociale dudes is wel heel erg afgezakt.
Helaas helemaal waar. Mijn vriendin speelt alleen als ik er bij ben. Lol alleen is er voor haar helemaal van af. Vol smart wachten we dan ook op het levelen naar 100, lekker ons ding weer doen.

• Br3wmaster
Ja echt heel zonden. Ondertussen heeft ze 3 lvl 90's .. enige wat ze doet is solo levelen en dat vind ze leuk, daar vermaakt ze zich mee dus prima :) We kijken ook wel uit naar WoD en samen ons char weer op te pakken

• Audiowaste
Het leukste is dan gewoon om met een aantal vertrouwde personen samen te zitten. Als iemand iets niet goed doet, leer diegene dan hoe het wel moet zodat iedereen er beter van wordt. Het belangrijkste is gewoon het spelplezier.

• Br3wmaster
Helaas denken er een hoop mensen heel anders over. Die willen alleen maar max lvl en zsm epic loot.
Of dat moet het spelplezier voor die mensen zijn dat kan natuurlijk. Maar voor nieuwe spelers verpest dat wel een hoop imo

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Audiowaste schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:02:
Ik ben zelf ook totaal geen ervaren speler, ik speel het in eerste instantie omdat ik het gewoon leuk vind. Questen en instances kan iedereen wel, daar hoef je echt niet veel kennis voor te hebben. Zelfs als je specs, spell rotation etc. niet in orde is lukt dat eenvouding.

Waar ik mezelf aan stoor, zijn de reacties in raids. Als je ziet hoe sommige mensen tekeer gaan, vraag ik me af of ze nog wel plezier in het spel hebben. Beter zeggen ze hoe je het wel dan wel kan doen.

Heb zelf nog een lvl 90 op Quel Thalas en een level 60 op Frostmane, meer dan dat heb ik niet.
Ook nog maar een keer een ally levelen.
Jep.. die raid reacties zijn irritant. Maar ook de geweldige kliekjes van officers die zelf dingen doen voor de guild zonder uberhaupt aan de rest ervan te denken erger ik me dood aan. Je staat er als guild samen voor. Dus doe het dan ook samen lijkt me. Helaas denken heel veel guilds daar totaal anders over.

Lol die ik nog heb in het spel is beetje oude raids doen en transmog gear farmen, geen elitaire mensen die alles beter weten, gewoon solo een uitdaging aangaan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Audiowaste
Is er nergens een tweakers guild waar we eventueel wat dingen samen kunnen doen, zonder dat mensen zeiken?

• Br3wmaster
lanerios schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:23:
[...]

Jep.. die raid reacties zijn irritant. Maar ook de geweldige kliekjes van officers die zelf dingen doen voor de guild zonder uberhaupt aan de rest ervan te denken erger ik me dood aan. Je staat er als guild samen voor. Dus doe het dan ook samen lijkt me. Helaas denken heel veel guilds daar totaal anders over.

Lol die ik nog heb in het spel is beetje oude raids doen en transmog gear farmen, geen elitaire mensen die alles beter weten, gewoon solo een uitdaging aangaan.
Dat zijn inderdaad leuke dingen. Vlak voor ik stopte met WoW nog met een paar vrienden vanaf MC alle ourde raid content gefarmd op een zondag. Zeker MC en BWL niet echt moeilijk maar wel gewoon leuk om te doen natuurlijk :)

Wat betreft de officers, goed punt. Veel denken ook dat ze beter zijn dan de rest omdat ze officer zijn. Vaak blijkt het tegenovergestelde. Of ze vinden dat ze meer recht hebben op gear omdat ze officer zijn. Dat is de reden dat ik gestopt ben met raiden bij mijn guild (later wel opgepakt met een nieuwe). Dropte een mooie epic in MSV. Ik en de officer (beiden healer) rolde erop en ik won de rol. Toch was de officer van mening dat hij meer recht had op het item omdat hij langer in de guild zat etc etc.

Uit eindelijk heb ik de drop wel gekregen maar het gezeur dat er aan vooraf ging was nogal jammer.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16
lanerios schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:23:
[...]

Jep.. die raid reacties zijn irritant. Maar ook de geweldige kliekjes van officers members die zelf dingen helemaal niets doen voor de guild zonder uberhaupt aan de rest ervan te denken erger ik me dood aan. Je staat er als guild samen voor. Dus doe het dan ook samen lijkt me. Helaas denken heel veel guilds individuen daar totaal anders over.
Even aangepast naar mijn ervaringen :Y

• Br3wmaster
Kaap schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:41:
[...]

Even aangepast naar mijn ervaringen :Y
Uiteraard zijn het niet alleen de officers. Zo heb je ook members die gewoon weigeren om tactics te lezen voor ze gaan raiden of weigeren pots en food te kopen van de AH. Mes snijnd natuurlijk wel aan 2 kanten :)

• corset
Dat is waar. Mijn ervaring is het meestal zo dat officers overal voorrang (gear raidspots etc) in krijgen. Dat irriteert me meestal mateloos. En is ook vaak de reden dat guilds kapot gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 12-05-2014 09:48 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:10
Ook Malkorok hc aan het rijtje bosses kunnen toevoegen als tank :) Gelukkig kon ik bij spoils hc weer gewoon even meppen. Best veel loot binnen gehengeld deze week, maar eigenlijk maar 1 item voor m'n main spec... Gelukkig wel eindelijk een 2H wapen :D

Helaas wilde Thok niet neer gisteren en aangezien een paar mensen de kamer even leeg wilden hebben voor strategie voor kiting onderzoeken snel even op normal gedaan. Hij lag neer in 2:30 :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vind het juist pure humor om dat zo in LFR en Flex te zien, gezeik op alles wat los en vast zit, fail dit fail dat. Zeker als er zo'n overgearde idioot loopt te janken dat tank geen agro kan houden, healing fail, bij 1 wipe gaan ze weg en vervolgens boss zonder enige vorm van probleem neerhalen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• hulkie
Haha, het is duidelijk weer een werkdag :) Het gaat opeens weer snel in dit topic.

Vervelend als je vriendin geen lol meer in een MMORPG heeft door toedoen van andere spelers... Maar het is inderdaad belangrijk om een leuke groep mensen om je heen te hebben. Zonder de mensen was wow al lang niet meer interessant geweest.

• Audiowaste
Daarom juist belangrijk om te zorgen dat ze het plezier weer terug vindt.
Vaak is het gewoon al leuk om met een select groepje wat te questen en wat intsances te doen.
Dan leer je het spel ook wel kennen

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:19
SinergyX schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:02:
Ik vind het juist pure humor om dat zo in LFR en Flex te zien, gezeik op alles wat los en vast zit, fail dit fail dat. Zeker als er zo'n overgearde idioot loopt te janken dat tank geen agro kan houden, healing fail, bij 1 wipe gaan ze weg en vervolgens boss zonder enige vorm van probleem neerhalen.
Bij Flex is dat indd nog erger dan LFR. Ik zou denken dat als je flex doet de mensen iets meer geduld hebben etc. maar het tegendeel is waar. 1 wipe en de groep valt direct uit elkaar.

Vooral op mijn realm (SWC = low) is het moeilijk om een groep bijelkaar te krijgen dus moet je mensen uit de queue plukken en die hebben vaak het geduld van 0. Ik zou het liefst gewoon guild groepen willen want van puggen komt alleen maar ellende.

• Br3wmaster
Gelukkig heeft ze nog wel plezie rin WoW alleen doet ze geen dungeons meer, daar haalt ze geen plezier uit omdat ze het gevoel heeft dat ze de boel vertraagd ook al vind ik en een aantal guildies dat helemaal niet erg, maar goed vrouwen en hun gevoel he :+

ik heb aardig wat raids gepugged in MoP en moet zeggen allemaal met succes en goede groepen, dus het kan wel :P

[ Voor 53% gewijzigd door Br3wmaster op 12-05-2014 12:10 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Carthrax schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:05:
Bij Flex is dat indd nog erger dan LFR. Ik zou denken dat als je flex doet de mensen iets meer geduld hebben etc. maar het tegendeel is waar. 1 wipe en de groep valt direct uit elkaar.

Vooral op mijn realm (SWC = low) is het moeilijk om een groep bijelkaar te krijgen dus moet je mensen uit de queue plukken en die hebben vaak het geduld van 0. Ik zou het liefst gewoon guild groepen willen want van puggen komt alleen maar ellende.
Het cross-realm guild principe vind ik dan wel een uitkomst, ik zit met al mn characters wel bij 1 of andere lvl25 guild voor de perks, maar zit er 1 tussen die ook alt-flex-runs doet waar ik dan af en toe mee mag huppelen.

Het is best gaar dat je entry op de LFF dus in het clubje realms hoort, maar je wel via vrienden op andere realms mee kan doen. (vriend van me zit op tarren mill, die heeft dan mij als 'voorwaarde' staan om een Flex mee te doen - hij is aardig goed gegeared, ik krabbel nu rustig naar de 540).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Br3wmaster
Over Ilvl gesproken. Zater gister een stream te kijken van een van die gasten uit Method. Had een stuk of 8/9 chars met allemaal Ilvl 571 of hoger en de aantal HC kills op Garosh was ook niet normaal. Vraag me af wat hij buiten WoW doet :+

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die doen net als Paragon of Blood Legion gigantisch veel alt-runs, tot ze zooitje weten en dan pas voor het eggie gaan en perfecte afstemming maken voor de eventuele speedruns die waarschijnlijk weer komen. (vond die 4 guilds race in Cata echt geweldig om te zien, Stars, Method, Blood en Paragon).

Ik huppel nog rustig rond met de vloek van de RNG. Hunter nog steeds met de 489 helm, warrior en paladin met 450/463 blue wapens, warlock die offhand mist, hoeveel en hoevaak je het ook doet.. wil maar niet droppen :P Zelfde voor die legendary tokens, P1-P3 LFR gedaan, geen enkele drop. Dus ik ga rustig verder op m'n alts, tot ik alles 90 heb en stop ik weer :+

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 12-05-2014 12:37 ]

• JeroenNietDoen
lanerios schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:47:
Dat is waar. Mijn ervaring is het meestal zo dat officers overal voorrang (gear raidspots etc) in krijgen. Dat irriteert me meestal mateloos. En is ook vaak de reden dat guilds kapot gaan.
Mijn ervaring is dat juist helemaal niet zo. Maar goed, ik kies dan ook altijd degelijke guilds uit met een goede reputatie, doe ook altijd wel even huiswerk voor ik ergens join. Als je klakkeloos een guild joined genaamd "De Dappere Azeroth Strijders" en je spelers ziet met kansloze namen als "Frikandel", "Flapdrol" en "ondoderidderNL" of "LlegoolasszNL" dan weet ik wel hoe laat het is ja :+

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 20:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

De enige NL guild waar ik inzit (met een alt) is de tweakers guild... stelletje flapdrollen ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Br3wmaster
De strijd in Cata Heb ik gemist helaas. Die exp eigenlijk een beetje overgeslagen. Maar vind het af en toe wel leuk om is zo'n raid te bekijken en te zien hoe makkelijk het ze afgaat en hoeveel moeite het mij gekost heeft :)

Die guildnamen zijn wel geniaal Kaap :+.

• JeroenNietDoen
Br3wmaster schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:04:
Die guildnamen zijn wel geniaal Kaap :+.
Dat waren character namen ;) Kleine sneer richting de oncreativiteit van veel Nederlanders in MMO's.

• Br3wmaster
Ah my bad had beter moeten lezen. Goed punt inderdaad. Word sowieso niet echt happy van NL guilds om eerlijk te zijn, uberhaupt zijn NL spelers vaak *kiddy* uitzonderingen daar gelaten natuurlijk :). Maar vaak zie je de ziektes alweer binnen een minuut of 5 over je scherm vliegen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Br3wmaster schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:17:
Ah my bad had beter moeten lezen. Goed punt inderdaad. Word sowieso niet echt happy van NL guilds om eerlijk te zijn, uberhaupt zijn NL spelers vaak *kiddy* uitzonderingen daar gelaten natuurlijk :). Maar vaak zie je de ziektes alweer binnen een minuut of 5 over je scherm vliegen.
Jup, online zijn imho de NL'ers toch 1 van de ergste. Ja, ook de oosterjongens kunnen erg zijn, maar NL staat toch wel eenzaam boven aan als het gaat om 'ik maak domme grapjes die je toch niet kan begrijpen' mentaliteit. En de dingen die ze allemaal met je moeder willen doen.. tja. De hele Ogrimmar Dirge jokes raak je gewend aan, maar er hoeft maar 1 woord Nederlands langs te komen en ze gaan allemaal weer los.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 12-05-2014 13:22 ]

• Br3wmaster
Klopt, we klagen vaak over russen/duitsers en fransen etc maar ik denk dat het heel terrecht is wat je hier opmerkt dat wij in het algemeen toch echt wel de ergste zijn.

De moedergrappen was ik inderdaad nog vergeten te vermelden maar dan hebben we denk ik alles wel weer zo'n beetje gehad hebben.

• corset
Kaap schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:57:
[...]

Mijn ervaring is dat juist helemaal niet zo. Maar goed, ik kies dan ook altijd degelijke guilds uit met een goede reputatie, doe ook altijd wel even huiswerk voor ik ergens join. Als je klakkeloos een guild joined genaamd "De Dappere Azeroth Strijders" en je spelers ziet met kansloze namen als "Frikandel", "Flapdrol" en "ondoderidderNL" of "LlegoolasszNL" dan weet ik wel hoe laat het is ja :+
Ach, de laatste zou sociaal geplanned zijn, dat verzande al heel snel in een vriendjes van de gmaster guild. Maar ja, zitten nu wel op heroic progress dus ze kunnen wel iets :-D

Anywho! Misschien toch eens tijd om helemaal opnieuw te beginnen. Doel, voor het eerst een echt pvp char. Iets wat ik sinds vanilla niet heb gedaan.
Maar ja, waar te beginnen. Ik denk niet dat een protadin veel nut heeft. Binnenkort maar classes gaan testen en beetje rondklooien in bg's. Iemand nog tips?

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49

Nibbz

Postmaster General

lanerios schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:26:
[...]

Ach, de laatste zou sociaal geplanned zijn, dat verzande al heel snel in een vriendjes van de gmaster guild. Maar ja, zitten nu wel op heroic progress dus ze kunnen wel iets :-D

Anywho! Misschien toch eens tijd om helemaal opnieuw te beginnen. Doel, voor het eerst een echt pvp char. Iets wat ik sinds vanilla niet heb gedaan.
Maar ja, waar te beginnen. Ik denk niet dat een protadin veel nut heeft. Binnenkort maar classes gaan testen en beetje rondklooien in bg's. Iemand nog tips?
Ik heb Resto Shaman, Enhancement Shaman, Arms Warrior en Unholy DK gespeeld in pvp potjes.

Enhancement Shaman wint dat met gemak! Wat is dat leuk spelen!
Heeft ook wel een keer zijde, als al je abilities op cooldown zijn, je al snel gekite en gekilled word.

Maar als je al je abilities kan poppen.. dan zie je ze allemaal dood voor je neervallen :p

13:37

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
lanerios schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:26:
[...]

Het is nu heel moeilijk te zeggen wat te doen voor pvp aangezien er heel veel gaat veranderen voor Warlords. Ik zou gewoon een beetje aftasten wat je leuk vind om te spelen en wat er leuk is om te spelen.

Je zegt zelf al protpala, dat gaat inderdaad niet werken, ook Ret is niet op z'n sterkst en Holy al helemaal niet meer. Je wordt erg makkelijk gekite en in vergelijking met andere classes heb je erg weinig gapclosers.

Dan is er natuurlijk de keuze tussen de rol die je wil vervullen, wil je healen of juist een damage dealer?

Healer zou ik op dit moment zeggen Mistweaver Monk of Resto Druid, aangezien deze erg sterk zijn voor zowel CC, mana management en mobility. Priest en Shaman zijn ook prima te doen overigens, al zijn beide meer afhankelijk van je eigen skill dan Monk en Druid.

Damage momenteel zou ik kiezen tussen 3 classes... Warlock, Hunter of Rogue. Hunter countered op dit moment zo'n beetje alles. Zeker met een healer erbij rol je een paar keer met je hoofd over je keyboard en je wint zo'n beetje alles, enige waar je je best zal moeten doen is tegen mirror setups.
Warlock is erg stabiel aangezien ze erg veel selfheals hebben en in hun eentje iemand vrijwel oneindig kunnen chain CC'en.
Rogues zijn vrij belachelijk momenteel, al zijn ze wel te counteren. Ze zijn met cooldowns up extreem sterk en kunnen je in 1 stun down krijgen, maar als je dit overleeft zal je zien dat je meer aan het schuilen bent tot je cooldowns weer terug zijn.

Al in al zou ik nu meer focusen op wat je leuk lijkt voor Warlords en daar op focusen. Wat nu goed is, kan over een paar maanden weer heel slecht zijn.

• hulkie
Ik zou lekker voor het nu kiezen Lanerios... We zien wel vaker topics van je voorbij komen voor een nieuwe verse start. Als pvp op dit moment je aandacht heeft moet je daar nu lekker voor gaan.

Mocht je inderdaad ook alvast vooruit kijken naar WoD en willen healen in arena's, dan zou ik druid kiezen. Dit is eigenlijk al sinds het ontstaan van arena's vrijwel elk seizoen en vrijwel elke expansion tot nu toe de top healer. Belachelijk mobiel, veel cc etc etc. Goede druids zijn hard to beat!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is het niet dat in WoD er veel CC verdwijnt?

Zat op Wowhead de nieuwe veranderingen te lezen, zitten leuke maar ook veel jammere zaken in. Grootste probleem heb ik nog met Mistweaver, die wordt dus helemaal uit elkaar getrokken en je moet nu kiezen tussen combat en healing ipv een mooie mix te kunnen gebruiken. Vraag me af hoe dit gaat werken, zo kan je natuurlijk binnen een raid wat healing doorzetten naar DPS, maar binnen reguliere dungeons wordt het denk ik een ramp.

• Shrake
Er verdwijnt niet zozeer veel CC, maar ze zetten wel veel op dezelfde diminishing returns, zodat CC stacken een stuk minder zal worden.

En was het niet zo dat met de nieuwe stance die ze voor Mistweaver introduceren ze het healen door middel van combat juist verbeteren? Of heb ik dit verkeerd gelezen?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pets van hunter verliezen alle CC, zelf verliezen ze scatter, widow en silence, 3 die toch behoorlijk handig waren. Ze lijken enkel nog de 50% slow over te houden (en root uit traps).

Combat healen wordt inderdaad beter, maar wordt nu compleet aparte stance. Je moet dus of/of gaan, je kan wel in combat switchen maar kost je een GCD. Ik weet niet wat er over gaat van stance naar stance, maar lijkt me in z'n geheel niet echt efficient als je dus je focus moet gooien op 1 van de 2, zeker icm glyphs en talents.

Ben wel benieuwd hoe dit in praktijk gaat, maar juist hun unieke aspect van 'vrije keuze' is nu beetje ontnomen.

Goed, tot iedereen weer overgeared is en je roflstompt weer door dungeons en raids heen, waar mistweavers zowel healing als DPS een disc-priest ver achter zich laten :P

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 13-05-2014 13:31 ]

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49

Nibbz

Postmaster General

SinergyX schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:30:
Pets van hunter verliezen alle CC, zelf verliezen ze scatter, widow en silence, 3 die toch behoorlijk handig waren. Ze lijken enkel nog de 50% slow over te houden (en root uit traps).

Combat healen wordt inderdaad beter, maar wordt nu compleet aparte stance. Je moet dus of/of gaan, je kan wel in combat switchen maar kost je een GCD. Ik weet niet wat er over gaat van stance naar stance, maar lijkt me in z'n geheel niet echt efficient als je dus je focus moet gooien op 1 van de 2, zeker icm glyphs en talents.

Ben wel benieuwd hoe dit in praktijk gaat, maar juist hun unieke aspect van 'vrije keuze' is nu beetje ontnomen.

Goed, tot iedereen weer overgeared is en je roflstompt weer door dungeons en raids heen, waar mistweavers zowel healing als DPS een disc-priest ver achter zich laten :P
Ben benieuwd! Vond fistweaving toch wel de leukste vorm van healen, alleen af en toe miste ik toch wel de burst healing waardoor je toch weer spells aan het casten was. Door er een speciale stance voor te hebben, zou je wellicht constant kunnen blijven fistweaven :)

13:37

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

The intention is that Crane Stance allows Mistweavers to trade healing for damage; it should fall somewhere in the middle between being a full healer, and being a full damage dealer.

• Shrake
Even vanuit PvP perspectief...

Dat hunter pets alle CC verliezen was een logische stap als je ziet hoe hunters er nu voor staan, hun CC is belachelijk en ze counteren werkelijk alles. Dat scatter eruit gaat vind ik aan de ene kant terecht, aangezien scatter instant CC is en vervolgens kan je de trap die volgt bijna niet meer ontwijken. Aan de andere kant zal de activatiesnelheid van traps wel bijgesteld moeten worden omdat traps ook wel afhankelijk zijn van scatter omdat ze anders te makkelijk te ontwijken zijn.

Dat silence shot weggaat is omdat alle classes hun blanket silence kwijtraken, niet alleen hunters. Je blijft countershot wel houden.

Enige dat ik hoop is dat de pet damage van hunters bijgesteld gaat worden. Het is nu op live te gek voor woorden dat ik op m'n Priest voor 80-90k gecrit wordt door Claw van een pet. Tuurlijk, dit is op cloth, maar de hunter hoeft hier niets voor te doen en zijn damage komt er nog eens bovenop.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Shrake schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:53:
Even vanuit PvP perspectief...

Dat hunter pets alle CC verliezen was een logische stap als je ziet hoe hunters er nu voor staan, hun CC is belachelijk en ze counteren werkelijk alles. Dat scatter eruit gaat vind ik aan de ene kant terecht, aangezien scatter instant CC is en vervolgens kan je de trap die volgt bijna niet meer ontwijken. Aan de andere kant zal de activatiesnelheid van traps wel bijgesteld moeten worden omdat traps ook wel afhankelijk zijn van scatter omdat ze anders te makkelijk te ontwijken zijn.

Dat silence shot weggaat is omdat alle classes hun blanket silence kwijtraken, niet alleen hunters. Je blijft countershot wel houden.

Enige dat ik hoop is dat de pet damage van hunters bijgesteld gaat worden. Het is nu op live te gek voor woorden dat ik op m'n Priest voor 80-90k gecrit wordt door Claw van een pet. Tuurlijk, dit is op cloth, maar de hunter hoeft hier niets voor te doen en zijn damage komt er nog eens bovenop.
Welke class speel je, dat je zo Q_Q op hunters....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Shrake
hmr schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:54:
[...]

Welke class speel je, dat je zo Q_Q op hunters....
Staat in de text...

Als je het ook daadwerkelijk goed leest, zal je zien dat het geen QQ is, maar mijn mening over aankomende veranderingen en waarom ik ze kan begrijpen. Zit nogal een verschil tussen...

• hmr

hmr

Shrake schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:58:
[...]

Staat in de text...

Als je het ook daadwerkelijk goed leest, zal je zien dat het geen QQ is, maar mijn mening over aankomende veranderingen en waarom ik ze kan begrijpen. Zit nogal een verschil tussen...
Niet goed gelezen dat laatste stuk... Maar een goede Disc Priest leg je echt niet zomaar neer met een hunter... Anyways, ben benieuwd naar de live veranderingen. Alles tot die tijd is speculatie en schieten we niets mee op.

Eerlijk gezegd hoop ik dat we weer naar TBC style pvp gaan.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Shrake
Zei ook niet dat ik dood ga aan hunters :D Sterker nog, healers zijn momenteel net zo belachelijk als sommige dps specs. Kan op m'n Priest 2-3 spelers, ongeacht class, met gemak outhealen.

Maar TBC stijl pvp qua snelheid zou inderdaad een hele verademing zijn. Season 8 leek hier heel veel op en dat werd ook als een van de beste seizoenen gezien.

We gaan het zien!

• corset
hulkie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:01:
Ik zou lekker voor het nu kiezen Lanerios... We zien wel vaker topics van je voorbij komen voor een nieuwe verse start. Als pvp op dit moment je aandacht heeft moet je daar nu lekker voor gaan.

Mocht je inderdaad ook alvast vooruit kijken naar WoD en willen healen in arena's, dan zou ik druid kiezen. Dit is eigenlijk al sinds het ontstaan van arena's vrijwel elk seizoen en vrijwel elke expansion tot nu toe de top healer. Belachelijk mobiel, veel cc etc etc. Goede druids zijn hard to beat!
Jep. Ben maar een beetje een altoholic. Zit pas op 7 90s. Ga denk ik aankloten met een druid enbhunter. Enige 2 classes die ik heel weinig heb gespeeld, dus ook gelijk nieuwe ervaringen opdoen.

• Shrake
Nieuwe Night Elf models zijn uit, je kan ze vinden op mmo-champion. Zien er heel erg goed uit!

• Vegetto
  • Laatst online: 02-10 20:40
zie weinig verschil eigenlijk :o

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:02

Metian

Snert is vies

Toch redelijk verschil, het ziet er nu allemaal gewoon stuk beter uit. Maar denk dat het totaal plaatje nog beter is (met animaties enz)

Rupsen, Rapsen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vond nightelf er altijd al 'redelijk' uitzien, net als bloodelf, dus had ook verwacht dat het allemaal marginaal verschil zou geven (tegenstelling tot human, die ronduit lelijk was).

Chapter 1 gehaald van legendary, we zitten de komende 3 weken op die 3000 valor points.

An sich wel grappig verhaal, maar nu het verhaal van WoD gelezen, zit je hele questline toch met redelijke mixed feelings te doen :P

edit, 5.4.8 gear update:
http://blue.mmo-champion....ear-changes-in-patch-548/
Gear changes are coming! First, in Patch 5.4.8 (which is currently in testing on the PTR), all upgradable epic items introduced to the game in Patch 5.4 will be given the option to upgrade 2 more times for a grand total of 16 item levels. This change will be applied to all items found on the Timeless Isle and in Siege of Orgrimmar. For instance, if you have an item level 553 Greatsword of Pride’s Fall and its Upgrade Level is 2/2 making it item level 561, once the new patch goes live it will display 2/4 and allow you the opportunity to bump it up to item level 569. Whether you’re working on a newly boosted character or progressing through Siege of Orgrimmar, we hope this change will provide you with the extra punch you need to take down your foes.

Second, we are also adding a new token called Deeds of Valor which will cost 3000 Timeless Coins, and can be used to grant your character 100 Valor Points. Players who wish to purchase the new token can do so by visiting Mistweaver Ai on the Timeless Isle next to the Celestial Court. Keep in mind, these tokens won’t allow you to go above the current weekly cap on Valor, but they do provide you an extra option to gain the points you may need so you can upgrade your gear.

We will be bumping up the ilvl of all Garrosh Heirlooms by +8 in 5.4.8, since they are not upgradeable with Valor. The intent of the 5.4.8 VP upgrade change is to let people continue to progress, and we don’t want those who are using one of the Garrosh BoA weapons as their primary weapon to feel like they need to go get a brand new weapon due to this change
Hoog gegearde worden dus nog sterker, de rest huppelt er maar moedeloos achteraan :/

[ Voor 68% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2014 12:12 ]

• JeroenNietDoen
Deze reset moest ik nog 3 Titan Runestones looten voor de legendary questline. Er zijn 14 bosses die het droppen dus dat moest goed komen. Ik heb ze alle 14 gekilled vanochtend en kreeg 2 runestones. Kom er dus 1 te kort en kan nog 1 week wachten.

:r Blizzard

• Shrake
Vind die extra gear upgrades een nogal slappe oplossing om te zorgen dat mensen iets extra's te doen hebben tot de release van Warlords. Probleem blijft echter dat we straks tegen 1 jaar Siege aan zitten te hikken, wat niet echt bevorderlijk zal zijn voor het aantal subscribers. Het grootste deel zal wel weer terug komen zodra Warlords live gaat, maar toch...

Als PvP speler vind ik 't ook wel een beetje jammer. Met Prideful op itemlevel 550 was world PvP toch weer een stukje leuker, dus dat was ook leuk voor zolang het duurde.

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:06
Audiowaste schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:31:
Is er nergens een tweakers guild waar we eventueel wat dingen samen kunnen doen, zonder dat mensen zeiken?
Jazeker is die Tweakers guild er, namelijk op Horde side Defias Brotherhood (dat is een RolePlay PvP realm), zie voor website http://www.got-wow.nl

We hebben het georganiseerd raiden in de ijskast gezet totdat WoD weer hier is, maar voor levelen en andere activiteiten is het nog gezellig en we hebben een volwassen atmosfeer :) je kan ieder lid vragen om een invite. Proef desnoods eens de sfeer met een lvl 1 char.

edit:
Ik vind de aanpak van 8 extra ilvl per item erg goed. Het doel is om de raid beter haalbaar te maken en zoals de dev aangeeft het voelt veel beter om hier zelf hard voor te werken (VP halen) en daarmee meer succes te halen, dan dat je +30% dmg kado krijgt vanzelf. Ook heb je de keuze om de voor jou belangrijke slots te upgraden.

[ Voor 20% gewijzigd door psych op 14-05-2014 13:32 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:32:
Deze reset moest ik nog 3 Titan Runestones looten voor de legendary questline. Er zijn 14 bosses die het droppen dus dat moest goed komen. Ik heb ze alle 14 gekilled vanochtend en kreeg 2 runestones. Kom er dus 1 te kort en kan nog 1 week wachten.

Ik heb net mazzel gehad om die reputation van Black prince te halen en een 100% drop op Lei Shen (spirit), dat ik meteen vers in de 3000 valor run kan beginnen.

Aangezien ik nog niet veel op Thunder Island heb gedaan, is het rep farmen daar best grappig (heb al wat leuke items gevonden). Daar zit ik toch de komende 3 weken, dan pas kan ik verder voor die runestones.

• corset
Hoe ver zijn jullie eigenlijk gekomen met raiden? :) (GoT guild)

En qua ilevels, geweldig idee. Gaat het nuttig zijn? Dat weet ik niet. Als ik kijk naar mn huidige guild, dan gaat het qua farming runs (we hebben SoO normal nu op farm) niet om gear fout, maar op tactics. Natuurlijk kan Blizzard daar geen ene miep aan doen.
Maar of ilevels verhogen het verschil gaat maken waardoor mensen blijven spelen tot WoD? Dat weet ik zelf niet, denk het ook niet.
Misschien tijd om die legendary questline wat te boosten, dat mensen ook zin krijgen om het op een alt te doen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nut in LFR al absoluut niet, gisteren nog 3x wipe gehad op Garrosh.. in P1. Flex zou dit een marge-verschil kunnen gaan maken, als je net dat beetje healing of dps mist.

Ik zie wel veel grotere dps verschillen tussen gelijk gegearde, maar de 1 met en de ander zonder cape/meta-gem. Daar zit volgens mij dan veel groter omslagpunt dan die 2/4 upgrade.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

Als spelers hun gear nog 8 lvls omhoog kunnen halen buiten het raiden om dan ben ik bang dat veel gaan slacken. Maar voor guilds die nog dat extra beetje nodig hebben zou het wel wat kunnen helpen.

Wij moeten nog Paragons HC en Garrosh HC op 25m verslaan en dan weet ik niet wat er gebeurt. Ik zou nog wel een heirloom staff willen en misschien een beetje meer balance gear voor straks in WoD.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zal de mentaliteit in LFR niet goed doen, ze vinden nu al vaak dat je door alles maar heen kan dps/healen (maar dat per saldo nooit halen), doe er nog een beetje pewpew bij en het wordt een standaard bij elke boss :P

• IntToStr
Op zich goed dat er een "nerf" komt dmv extra upgrades en niet gewoon 10% of zo. Dit gaat zo redelijk smooth en groepen die ergens tegenaan hikken krijgen kunnen het nu misschien net wel redden en verder naar de volgende bosses.

Probleem dat ik er mee heb is de combinatie met warforged. Ik ga onmiddellijk mijn heroic wapen (en nog een hoop, maar laten we wapen als voorbeeld nemen) upgraden natuurlijk, want enorme upgrade. Wat als ik nu toevallig daarna een warforged wapen win, dan moet ik dus eerst minimaal 750 vp besteden aan vp upgrades voordat ik het kan gebruiken. 582 is 4x upgrade normaal heroic item, 584 is warforged 3x upgrade. Dan is het bijna vervelend dat je een warforged item wint :P

Vanavond maar weer hopen op boots, necklace, ring en tier hands van juggernaut hc t/m malkorok hc. Misschien halen we zelfs spoils hc ook nog wel, maar dan moet het meezitten qua tijd. Kan nog wel wat loot gebuiken om extra te upgraden bij 5.4.8 :)

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:38:
Hoe ver zijn jullie eigenlijk gekomen met raiden? :) (GoT guild)
Klaxi, dacht ik. Aantal avonden op Garrosh maar daarna gingen de signs snel achteruit. Had wel makkelijk neergehaald kunnen worden overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 14-05-2014 16:19 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
cool! Vanaf Klaxxi is inderdaad (als ik mijn guild mag geloven, zelf nog niet meegemaakt) Garrosh een execution fight ipv een race. Als iedereen gewoon netjes doet wat er moet gebeuren gaat het goed.

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:21:
cool! Vanaf Klaxxi is inderdaad (als ik mijn guild mag geloven, zelf nog niet meegemaakt) Garrosh een execution fight ipv een race. Als iedereen gewoon netjes doet wat er moet gebeuren gaat het goed.
Garrosh is idd heel goed te doen als iedereen gewoon de tactics uitvoert. Heb hem een aantal keer geoneshot in een pug. }:O

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• JeroenNietDoen
Zo stonden wij gisteravond 3 uur lang te wipen op Garrosh. Interupts op de mind controls werden keer op keer niet goed gedaan. DPS en rest van de tactics waren prima.

Zonde en extreem frustrerend :X

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/may/nefem01.jpg

Ja man.. weinig verschil 8)7

Ik vind de oren trouwens nog steeds lelijk. Die mogen ze nog wel ietsie tweaken

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Het gaat ook niet om het verschil. Maar een HD versie van de huidige models. Paars haar blijft gewoon paars :)

Vanmiddag in de guild: Damn you Blizz for having to make me cap VP every week.. :)

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Voila gisteren Klaxxi HC 10 man neer! Bij lang niet zoveel wipes als op siegecrafter maar kwa tijd toch wel ongeveer evenveel op gespendeerd, het is dan ook een stuk langere fight. Wel jammer dat het soms onduidelijk/buggy was de fight maar wel heel erg leuke fight om te doen.
Zo staan we momenteel eerste 10man guild die volledig nederlandstalig is enkel een 25man guild doet op dit moment beter met 14/14 (volgens wowprogress).

Komende weken extenden we gewoon om volop voor een kill te gaan en hopelijk binnen een korte tijd garrsoh hc neer te krijgen!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Netjes :) Klaxxi snap ik nog steeds geen kloot van met die rood/blauw/groen, die adds die af en toe een shield hebben, dan weer niet :P Maar nu big man himself nog :) (HC is toch de enige waar hij ook P4 nog in gaat?)

Celestials, 1 uit alle characters had loot. Toen maar met een DK tank weer shaohao rep gaan farmen, dat ging even bizar rap :) Honored gehaald, dinges of flame neermept (3 man, best netjes, kolere dat ding mept hard :P) en Burden gehaald.

Dus eindelijk afstand gedaan van mijn 489 helm en een 535 versie in gebruik genomen :)

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Kaap schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:32:

2 runestones = de 100% drops van Lei shen en van Sha , en verder niets?

ps:
Denk je even aan ToT HC en de 100% drop van Ra-den ?

[ Voor 9% gewijzigd door soulrider op 15-05-2014 10:40 ]

• hulkie
Grompie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:47:
Voila gisteren Klaxxi HC 10 man neer! Bij lang niet zoveel wipes als op siegecrafter maar kwa tijd toch wel ongeveer evenveel op gespendeerd, het is dan ook een stuk langere fight. Wel jammer dat het soms onduidelijk/buggy was de fight maar wel heel erg leuke fight om te doen.
Zo staan we momenteel eerste 10man guild die volledig nederlandstalig is enkel een 25man guild doet op dit moment beter met 14/14 (volgens wowprogress).

Komende weken extenden we gewoon om volop voor een kill te gaan en hopelijk binnen een korte tijd garrsoh hc neer te krijgen!
Dat is grappig! Is er net een heroic hunter gejoined in jullie guild vanuit Immersion? En hebben jullie een DK tank en een pala healer die broers zijn? Zijn allemaal oude guildies van me die ook gister in hun NL guildje voor het eerst Klaxxi hc neer hadden!

Die NL guild die al wel op 14/14hc staat is de mijne. Ik dacht dat ons 1ste team 13/14HC stond op 10mans voor ze de switch maakte naar 25...

Desalniettemin, goed gedaan en gefeliciteerd!

Wij hadden gister een onnodig rommelige raid. Een aantal wipes op Immersius HC, 4 wipes op Sha HC, 5 wipes op Galakras HC en net geen kill op Jugger... Vreemd, want dit zijn juist de bazen die we normaal facerollen.

Geen loot voor mij, wel een HC WF staff met spirit. En niemand die hem wilde! Ik kan me niet voorstellen dat een /oomkin met normal WF wapen hier geen upgrade aan heeft!

@ VP 2/4 upgrade boosten: Ik vind het een goed idee. Het geeft raiders op hun main character weer een doel in het spel buiten de raids om. Inderdaad een goed alternatief voor een harde 30% nerf. Uiteindelijk speel je dit spelletje met anderen. Dit is een reden om meer met andere mensen samen te spelen!

• JeroenNietDoen
soulrider schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:33:
[...]
2 runestones = de 100% drops van Lei shen en van Sha , en verder niets?

ps:
Denk je even aan ToT HC en de 100% drop van Ra-den ?
Inderdaad, Sha of Pride en Lei Shen dropte beide hun 100% drop. TOT HC heb ik nog nooit gedaan. Ik zie er ook niet snel pugs voor gaan.

• hulkie
Via Openraid zie je ze veel voorbij komen. Maargoed, ik denk dat je daar nog steeds niets aan hebt aangezien ze vaak volledig 13/13 experience vragen en minimaal itemlevel 560 ;)

Ik was het alweer bijna vergeten, maar had gistermiddag nog een mooi Openraid avontuur. Er werd een 25 mans SoO opgezet die in een half uurtje vol zat, mn druid altje ging mee. Immersius ging soepel neer en de lootverdeling begon. Masterloot in combinatie met /rolls. Er droppen 2 trinkets, de lootverdeling lijkt eerlijk te verlopen tot we bij protectors staan. De mensen die de rolls wonnen werden gekicked de loot ging naar de raidleader en zijn maatje. Voor we het doorhadden begon het protectors gevecht en waren de RL en zijn maatje ook de groep uit. Lekker dan!

Het grootste deel van de groep bleef gewoon, we zijn op zoek gegaan naar vervangers en uiteindelijk ben ik ivm tijdnood na Shamans uitgestapt. Op openraid heeft iedereen het profile van de raidleader een slechte rating gegeven. Ook waarschuwden we andere mensen in de chat omdat hij voor een andere alt alweer een nieuwe 25mans SoO aan het opzetten was.

Gevolg: de mensen die de waarschuwing gaven werden door de admins gemute op Openraid chat en die gast kon gewoon de volgende groep mensen foppen :D

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Het enige voordeel dat ze er aan hebben is het snel gearen van hun toons.
Als ze het doen voor gold, kunnen ze beter ToT of ToT HC organiseren.
De hauting spirits gaan nog steeds voor een 500+ g op silvermoon :o

Wel spijtig dat er zo op gereageerd wordt op openraid
(klagers muten ipv organisator effe op 'hold' te zetten)

enige reden waarom ik af en toe op m'n main ToT lfr,N,hc doorloop:
bonus rolls dankzij omruil van timeless coins naar de coins voor ToT bonus rolls,
en dan is het 'gratis' sha-crystals en bij N en HC ook hauting spirits.
(gear is enkel voor vendor gold, of xmog misschien?)
De HC run gaf me zo toch 8 items en dus 8 spirits ...
>4k gold in silvermoon-AH + het loot gold = leuke run, wat die zo al was door de groep waarin ik zat

[ Voor 8% gewijzigd door soulrider op 15-05-2014 13:14 ]

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dat is wel zielig om zo aan je loot te komen, nadeel van cross realm en openraid.
Nog meer anonimiteit.

Matig dat dan de verkeerde mensen gemute worden.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
hulkie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:51:
[...]

Dat is grappig! Is er net een heroic hunter gejoined in jullie guild vanuit Immersion? En hebben jullie een DK tank en een pala healer die broers zijn? Zijn allemaal oude guildies van me die ook gister in hun NL guildje voor het eerst Klaxxi hc neer hadden!

Die NL guild die al wel op 14/14hc staat is de mijne. Ik dacht dat ons 1ste team 13/14HC stond op 10mans voor ze de switch maakte naar 25...

Desalniettemin, goed gedaan en gefeliciteerd!
Idd, ik denk dat dit mijn guild is :P en nope jullie staan op 12/14 op 10 man hc. Wel leuk om te zien dat er toch een aantal nederlandse guilds zijn die progressen!

• hulkie
Grompie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:56:
[...]

Idd, ik denk dat dit mijn guild is :P en nope jullie staan op 12/14 op 10 man hc. Wel leuk om te zien dat er toch een aantal nederlandse guilds zijn die progressen!
Dat is grappig zeg! Doe ze allemaal maar de groeten! Zo nu en dan vragen ze of ik ook niet die kant op wil komen… ;) Ik hoor over het algemeen veel goede verhalen van ze, succes met Garrosh!

@ openraid ninja actie: ik kreeg zojuist wel een mailtje van Openraid dat ze het vervelend vinden dat iemand zoiets doet en dat ik maar een constructieve comment op zijn profiel moet achterlaten, dat had ik net als veel anderen al gedaan...

Achja, hij heeft zichzelf er alleen mee. Het vervelendste vond ik dat we een tijdje nodig hadden om de groep weer compleet te maken nadat ze de ninja pull hadden gedaan.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren weer met m'n warrior de flex met de guild mee, weer geen wapen drop (P1 en P2), dus sla nog steeds geen deuk in pakje boter, maar nog wel 2 leuke drops, waaronder die cooldown trinket :)
http://eu.battle.net/wow/en/item/104744

Dus inmiddels al 3 flex, 3 LFR en de rest timeless, ilvl513, maar het lukt me amper om boven de 60k te komen (alleen bij statische gevechten hou ik ~70k redelijk vast).

Nu maar ook berg van die extra-roll muntjes gekocht voor ToT, van het weekend maar hele ToT en SoO in LFR gaan doen, hopelijk dat ik iets gedropt krijg.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 16-05-2014 11:52 ]

• Carthrax
SinergyX schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:48:
Gisteren weer met m'n warrior de flex met de guild mee, weer geen wapen drop (P1 en P2), dus sla nog steeds geen deuk in pakje boter, maar nog wel 2 leuke drops, waaronder die cooldown trinket :)
http://eu.battle.net/wow/en/item/104744

Dus inmiddels al 3 flex, 3 LFR en de rest timeless, ilvl513, maar het lukt me amper om boven de 60k te komen.

Nu maar ook berg van die extra-roll muntjes gekocht voor ToT, van het weekend maar hele ToT en SoO in LFR gaan doen, hopelijk dat ik iets gedropt krijg.
Ik had hetzelfde met mijn warrior. Wapens krijgen was al een opgave maar er dan nog DPS uit te persen ging voor geen meter. Een respec gedaan naar Arms en met mijn ilvl510 krijg ik er toch altijd wel rond de 110k uit. Ik doe vast en zeker van alles niet goed dat je heb je met teveel alts.
Ik heb nog wel een 470 trinket en wat 483 spul (ook nog veel ungemmed en unenchanted btw)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ik op MaxDPS kijk en ik zie mijn DPS increase bij enkel de wapens, dat is gigantisch. Zelfs de 502's zouden me al ~40k extra DPS gaan geven en zoals ik het begrijp per hand, dan zou ik ook richting die 110k DPS gaan. Of ik snap heel die site niet :D

De rest van m'n gear qua upgrades geven iets van 5-10k extra, maar m'n weapons geven gigantische boost.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 16-05-2014 12:04 ]

• Carthrax
Ik heb zelf de Lionheart Executioner (502). Maar ik las ook al dat als je gear nog niet geweldig was je beter Arms kon nemen dan Fury. Even uitgaan van mijn eigen bevindingen lijkt het te kloppen.
En een gnome bladestorm lijkt ook nog eens geweldig ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 16-05-2014 12:06 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb altijd al gezegd in Flex, als ik een 2H krijg (van Sha of General), stap ik meteen over op Arms.

Zelfs die 502 zou voor mij al geweldig zijn, ik heb dus 2x 463 wapens. Ik kan denk ik van het weekend die Lunar Cresent gaan upgraden naar 476 Mooncleaver, die 502 ga ik niet meer doen (kost 30 dagen..). Dus zou ik nog een 502/528 halen, zou ik door kunnen gaan op Fury.

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11 18:29

thorgal21

Forum Noob

Iemand enig idee? Ik heb een Phenom II X6 1090T op 3.8 GHZ lopen en een GTX770, Battlefield 4 etc. haal ik gemakkelijk gewoon 60+ fps op ultra, echter op WoW kom ik niet boven de 30 uit. Ik speel op 1080p

Ik heb al verschillenden tools geprobeerd, cores in turbo boost geforceerd, register aangepast, echter heeft niks geholpen.

Heeft een van jullie nog enig idee?

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

thorgal21 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:44:
Iemand enig idee? Ik heb een Phenom II X6 1090T op 3.8 GHZ lopen en een GTX770, Battlefield 4 etc. haal ik gemakkelijk gewoon 60+ fps op ultra, echter op WoW kom ik niet boven de 30 uit. Ik speel op 1080p

Ik heb al verschillenden tools geprobeerd, cores in turbo boost geforceerd, register aangepast, echter heeft niks geholpen.

Je kunt WoW en BF4 niet met elkaar vergelijken. BF4 is veel meer geoptimaliseerd op de nieuwere hardware dan WoW is. Volgens mij heeft WoW ook meer CPU kracht nodig vanwege de oude engine.

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Welke healing addon gebruiken jullie of raden jullie aan voor een holy priest in instances?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
thorgal21 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:44:

Je denkt misschien WoW is een oude game dus kan ik de settings wel helemaal maxed zetten, maar zoals Junglebeast al aangeeft, heeft WoW een oude engine welke niet 100% geoptimaliseerd is voor nieuwe hardware.

Probeer eens de volgende dingen:
- Zet Shadow en Liquid detail iets lager (naar Good)
- Zet Multisampling zo laag mogelijk.

Op deze manier verlies weinig zichtbare kwaliteit van de game, maar zal de ervaring wel verbeteren doordat de FPS hoger zal zijn.

Als je ervaren bent met config file tweaking zou je eventueel nog kunnen kijken om je "World of Warcraft\WTF\config.wtf" bestand te tweaken. NIET DOEN ALS JE NIET WEET WAT JE DOET!!!
Extra info:
- http://www.mmo-champion.com/threads/851583
- http://www.wowwiki.com/Console_variables

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11 18:29

thorgal21

Forum Noob

Bedankt @Junglebeast en @Zeror.

Ik had inderdaad ook al gelezen dat de WoW engine niet echt meer up-to-date is. Ik heb even gekeken in de links van @Zeror maar de opties geven weinig resultaat. In de config.wtf ga ik maar niet zelf waardes aanpassen :)

Bedankt voor de hulp, we doen het maar met lage FPS :)

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-11 22:34
Ik haal wel 60 FPS maar ik gebruik Custom LUI, vind zelf prettig kan ik alles lekker inrichten en voor PVP extra toolbar altijd handig :D

Komt er op neer, als je echt hogere frames wilt, zul je misschien daarna moeten afwijken.
ikzelf gebruik deze http://www.wowinterface.com/downloads/info14130-LUIv3.html met een paar touches van mezelf er bij.

En voor een tweaker moet dit installeren en configuren geen probleem zijn,
Zijn er toch nog vragen of onzekerheden er is een forum en ik ben ook bereid te helpen als je me een DM stuurt :)

have you tried turning it off and on again.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hurtebise schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:52:
Welke healing addon gebruiken jullie of raden jullie aan voor een holy priest in instances?
Je kan kijken naar Vuhdo, of een combinatie van Blizz frames/Grid + Clique.

http://www.curse.com/addons/wow/vuhdo
http://www.curse.com/addons/wow/grid
http://www.curse.com/addons/wow/clique

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:19
thorgal21 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:53:
Bedankt @Junglebeast en @Zeror.

Ik had inderdaad ook al gelezen dat de WoW engine niet echt meer up-to-date is. Ik heb even gekeken in de links van @Zeror maar de opties geven weinig resultaat. In de config.wtf ga ik maar niet zelf waardes aanpassen :)

Bedankt voor de hulp, we doen het maar met lage FPS :)
Echt lage FPS zou niet mogen met dat system, tenzij die cpu echt traag is qua IPC (Wat met een AMD helaas wel mogelijk is, Intel is King in gaming de laatste jaren, zeker in een CPU bound game als WoW). Ik draai zelf met een wat snellere CPU (i5 4670K dan jij en een wat mindere GPU dan jij (HD7950) en heb eigenlijk altijd een goede framerate op ultra+ settings (ultra met wat extra tweaks om dingetjes nog net wat mooier te maken) en dip (<30 FPS) eigenlijk alleen bij ernstige zware AOE effect situaties in een 25 man raid. Misschien kun je de cpu nog wat tweaken zodat er meer uit te halen valt :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ultieme moment van RNG, volledige flex, inclusief eerste keer Garrosh, _enkel_ gold bags. Zelfs 3 seals, gold :) wat is de kill van Garrosh dan opeens zo'n teleurstelling.

• Shrake
Ik begin onderhand een beetje sch**tziek te worden van Russen in PvP.

Gisteravond even lekker avondje arena spelen dachten we...

Meerdere malen komen we tegen een Russisch team en zodra de gate open gaat disconnect ons hele team. Vervolgens word ik oneshot door een Monk met 370k hp (heb zelf volledig Prideful met 600k+ met Fort) en kon hem met geen mogelijkheid reporten omdat de combatlog onleesbaar is tegen Russen.

Iemand anders hier ook last van?

• IntToStr
Shrake schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:15:
Ik begin onderhand een beetje sch**tziek te worden van Russen in PvP.

Gisteravond even lekker avondje arena spelen dachten we...

Meerdere malen komen we tegen een Russisch team en zodra de gate open gaat disconnect ons hele team. Vervolgens word ik oneshot door een Monk met 370k hp (heb zelf volledig Prideful met 600k+ met Fort) en kon hem met geen mogelijkheid reporten omdat de combatlog onleesbaar is tegen Russen.

Iemand anders hier ook last van?
Mij zul je nooit vrijwillig pvp zien doen, maar kijk eens op mmo-champion.com, daar zag ik vanochtend volgens mij ook een topic met blue post over dit probleem voorbijkomen. Je bent in ieder geval zeker niet de enige.

• JeroenNietDoen
72 pagina's met QQ over RU spelers in de pvp que's: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8965477907?page=70

• Shrake
Ik vermijd de officiele forums dus die topic was me nooit opgevallen, maar beetje vreemd dat Blizzard zich stil houdt in de kwestie...

Maar goed, hoop dat het voor Warlords gaat veranderen. Ik speel alleen maar PvP tegenwoordig, dus als dat zo verpest blijft zoals het nu is wordt het tijd om iets anders te zoeken, al hoop ik van niet natuurlijk!

Voor wat positiever nieuws overigens... ik kijk heel erg uit naar hoe je PvP gear kan verzamelen in Warlords. Die strongboxes klinken als een goede oplossing en je minimum itemlevel wordt ook geboost zodra je undergeared een battleground in gaat, dus wordt voor alts echt perfect!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hurtebise schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:52:
Blizzard Raid Frames met mouseover macro's.

#showtooltip Riptide
/cast [mod:shift,@party1] Riptide; [mod:ctrl,@party2] Riptide; [@mouseover,help] [help] [@player] Riptide

Die party1 en party2 modifiers kan je eventueel weglaten, dat is voor arena

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hehe WW3 in WoW.. :)

Heb van de week mijn Hunter eens afgestoft en weer begonnen om te gearen. Ook wil ik eigenlijk mijn profs omgooien van Herb/Inscription naar Engineering/Blacksmithing. Zal een flinke grind worden maar dat vind ik ook wel leuk om te doen. Een nieuw doel is altijd mooi. :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
Laat die russen maar lekker WW3 op hun eigen servers in WoW voeren. Hebben wij er geen last van....

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• JeroenNietDoen
Patchnotes voor vandaag/morgen:
Classes
Druid:
Resolved an issue where Cat Form's movement speed bonus was stacking incorrectly with Warrior's Stampeding Shout.

Rogue:
Burst of Speed can now be activated to remove movement-slowing effects even if another movement speed bonus such as Sprint is already present (the speed bonuses will still not stack).

Raids, Dungeons, and Scenarios
General Nazgrim no longer calls in an additional wave of forces at 10% health on Raid Finder difficulty.
Increased berserk timer for Garrosh Hellscream to 25 minutes (up from 18 minutes) on Raid Finder difficulty.

Items
All upgradable epic quality items introduced in Patch 5.4 (items found in Siege of Orgrimmar and Timeless Isle) are now eligible to be upgraded an additional 2 times for a total increase of 16 item levels.
Heirloom weapons awarded by Garrosh Hellscream have been increased by 8 item levels to keep them competitive with the additional 2 upgrade levels given to other items.
Mistweaver Ai on the Timeless Isle next to the Celestial Court now sells a token called Deeds of Valor for 3000 Timeless Coins. When used, Deeds of Valor grants 100 Valor Points to the character, up to the 1000 Valor Point maximum per week.
For additional details behind this change, please check out the forum thread titled: Gear Changes in Patch 5.4.8.

UI
UI Add-Ons are no longer able to update a number of CVars while the player is in combat. A complete listing of CVars affected by this change can be found in the forum thread titled: 5.4.8 Changes to CVars While In-Combat.

Achievements
Going to Need a Bigger Bag is now an account-wide achievement and items obtained by all characters on the account now contribute credit towards completion. This means the achievement can be completed by obtaining all the required items across multiple characters instead of having a single character obtain all the items needed.

Collector's Edition: Dread Hatchling (FOS)
Owner of the Warlords of Draenor Collector's Edition Dread Hatchling pet

Collector's Edition: Dread Raven (FOS)
Owner of the Warlords of Draenor Collector's Edition Dread Raven mount.
Vanavond maar even valor cappen, morgen haal ik mijn legy cloak, kan die gelijk volledig geupgrade worden.
Pagina: 1 ... 22 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!