DPS is hoog zat, we hebben maar 1 P2 nodig, alleen onze tanks waren beide aan het soaken. Hierdoor hadden we standaard een one-shot ivm debuffs. En de andere tank ging ook vaak neer omdat de healers hun aandacht moesten verdelen.
Hehehe het was mij ook al opgevallen. Ik heb wat chars op Chamber of Aspects en elke keer als ik de Vale in ga weet ik dat we niet verder komen dan de Fallen Protectors. Iedereen blijft maar gewoon doorbeuken op de verkeerde...echt elke keer. Ik heb mij laten inviten door iemand van Steamwheedle en heb daar met haar in de queue gehangen om verder te kunnen komen.LazySod schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:20:
Na dit afgelopen weekend moet ik toch echt een uithuil post maken. Na drie karakters door alle siege of orgrimmar LFR-raids heen te halen kan ik niets anders doen als concluderen dat het gros van de LFR-spelers van de battlegroup Misery ofwel blind en doof ofwel zo stom als het achterwerk van een varken ofwel constant stomdronken / high as a kite zijn. Wat een doffe ellende, wipes bij zo ongeveer alle bazen, zelfs met vriendelijke tanks die de tactics duidelijk uitlegden nog altijd mensen die het precies anders deden, trolls die random pulls deden, alles wat het LFR leven zo fijn maakt dus. Dat ik maar 1 item heb mogen looten in al die tijd is typisch adding insult to injury, maar goed, zo werkt die mooie 1-sided die van Blizzard nu eenmaal
Jup, minimaal 1 deel van LFR stap ik gewoon uit als het weer eens gigantisch fout gaat. Goed, ik zie de humor wel van het hele verhaal (spoils met 8 / 17 verdeling), dat ik me er niet eens meer druk over kan maken. Maar ik moet wel LFR doen, wil ik nog ergens upgrades vinden.LazySod schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:20:
Na dit afgelopen weekend moet ik toch echt een uithuil post maken. Na drie karakters door alle siege of orgrimmar LFR-raids heen te halen kan ik niets anders doen als concluderen dat het gros van de LFR-spelers van de battlegroup Misery ofwel blind en doof ofwel zo stom als het achterwerk van een varken ofwel constant stomdronken / high as a kite zijn. Wat een doffe ellende, wipes bij zo ongeveer alle bazen, zelfs met vriendelijke tanks die de tactics duidelijk uitlegden nog altijd mensen die het precies anders deden, trolls die random pulls deden, alles wat het LFR leven zo fijn maakt dus. Dat ik maar 1 item heb mogen looten in al die tijd is typisch adding insult to injury, maar goed, zo werkt die mooie 1-sided die van Blizzard nu eenmaal
Maar per saldo, ik heb een .... hekel gekregen naar RNG op wapens. Mijn warrior (net 90) mocht met de alt-run mee in flex (fear my 35k dps), 1 t/m 7 zonder problemen neer, resultaat: een helm. Vervolgens P1-P3, trinket en wrists. Celestial, niets. Vorige 2 raids gedaan (ToT tot P3), weer niets. Zit ik nog steeds met 2x 463 wapens (uit Scenario). Dat is 30+ bosses en geen enkel wapen.
Goed, dan m'n rogue voor 528 wapens.. LFR P1-P3, niets. M'n hunter LFR P1-P3, Flex P1-P2, niets.
Ok, dan maar m'n warlock, wapens zitten goed, dus ging om de rest. Had al 528 main/off, 3rde boss.. 528 staff.
En precies m'n classes die zo afhankelijk zijn van weapon damage (of wapen in algemeen) lopen nog steeds (mijn warrior enorm) achter op beetje DPS. Mijn warrior zit maar 2 ilvl's achter mijn rogue, maar zit net op de helft van z'n DPS (buiten moment dat ik bladestorm doe). Geluk dat ik nog genoeg timeless gear heb om beetje op LFR niveau te komen.
Interview gezien van Wowhead met die devver, ben blij dat ze dat wat groter gaan aanpakken in WoD.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit doet me een beetje denken aan het begin van cata. Iedereen aan het whinen op de fora dat de normals allemaal veeel te moeilijk waren. Ook de heroics was je constant met CC aan het kloten. Toen ik een halfjaartje later Cata kwam spelen werd ik uitgelachen omdat ik CC wilde gebruiken.beebie121 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:36:
Ik hoop dat ze dungeons ook weer meer maken met cc. en dan ook ECHT noodzakelijk.
Desnoods alleen in Heroics. maar beetje zoals outlands heroics waren. echt moeilijker en wellicht met iets andere mechanics waardoor cc nodig is?
Ik bedoel ik ding 90, drop mezelf in een heroic dngeon en na 15 min staan we weer buiten.. ik dus met mn pas gedingde tank en de anderen in low-blue/greenie gear. Toen had ik wel een wtf momentje.. en ook ik ben er lang uit geweest moet ik zeggen.
Ik denk dat die nostalgie naar 'TBC heroics' een beetje misplaatst is. We zitten momenteel zover in de expansion dat je echt niet meer kan oordelen over 5man dungeons. Die uitdaging komt er straks echt wel weer, aan het begin van WoD.
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Het schijnt dat de heroic dungeons in WoD weer een stuk moeilijker worden vergeleken met MoP. Zelfs bij release waren ze nou niet echt heel moeilijk. Nu solo ik ze in dps spec natuurlijk, maar op dit moment kun je er eigenlijk niets meer van zeggen. Iedereen heeft meteen crafted spul, timeless gear, world boss gear etc. meteen na 90 gedingd te hebben.
@Po1son
Dat het nu makkelijker is kan ik begrijpen.
Maar een nostalgie naar de TBC heroics vind ik niet misplaatst.
Ik bedoel zelfs aan het eind van TBC waren er heroics die voor een pug best lastig waren.
Kijk het hoeft niet onmogelijk te zijn. Echter vind ik wel dat de heroics zoals ze nu zijn echt te belachelijk laag zijn. En dat is niet het probleem van nu hoor. Ook in Cata waren ze te makkelijk.. Hell zelfs in Northrend vond ik het te makkelijk.
Ik vind een normal moet goed te doen zijn voor net gedingde last-levels. Niet te makkelijk maar wel doenbaar. Maar een heroic moet gewoon een lastig te nemen horde zijn.
Persoonlijk zie ik ook wel graag het systeem terug zoals het ooit begon in TBC: eerst revered met een bepaalde factie en dan pas heroic doen. Waarom? omdat iedereen dan een paar keer op normal de dungeon heeft gedaan en die kent. Hierdoor kan je bepaalde mechanics, maar dan moeilijker, terug laten komen in de heroics.
Dat het nu makkelijker is kan ik begrijpen.
Maar een nostalgie naar de TBC heroics vind ik niet misplaatst.
Ik bedoel zelfs aan het eind van TBC waren er heroics die voor een pug best lastig waren.
Kijk het hoeft niet onmogelijk te zijn. Echter vind ik wel dat de heroics zoals ze nu zijn echt te belachelijk laag zijn. En dat is niet het probleem van nu hoor. Ook in Cata waren ze te makkelijk.. Hell zelfs in Northrend vond ik het te makkelijk.
Ik vind een normal moet goed te doen zijn voor net gedingde last-levels. Niet te makkelijk maar wel doenbaar. Maar een heroic moet gewoon een lastig te nemen horde zijn.
Persoonlijk zie ik ook wel graag het systeem terug zoals het ooit begon in TBC: eerst revered met een bepaalde factie en dan pas heroic doen. Waarom? omdat iedereen dan een paar keer op normal de dungeon heeft gedaan en die kent. Hierdoor kan je bepaalde mechanics, maar dan moeilijker, terug laten komen in de heroics.
Het zou inderdaad leuk zijn om ook 5-mans content te hebben die nog enige skills en vooral teamwork nodig heeft. Nu heb je op dit moment de challenge modes die zeker niet makkelijk zijn. Meer van dit soort instances zou wat mij betreft zeker niet misstaan.
Timers inbouwen in heroics voor extra rewards (waar je ook nog iets aan hebt, buiten e-peen en vanity) is wat mij betreft de manier. Ook vond ik de oude speedruns zoals in bijvoorbeeld Zul'Aman erg cool! Door timers in te stellen wordt iets dat je relatief makkelijk doorkomt ineens toch een uitdaging omdat snelheid en 'niet wipen' ook een bepalende factor is voor je succes.
Timers inbouwen in heroics voor extra rewards (waar je ook nog iets aan hebt, buiten e-peen en vanity) is wat mij betreft de manier. Ook vond ik de oude speedruns zoals in bijvoorbeeld Zul'Aman erg cool! Door timers in te stellen wordt iets dat je relatief makkelijk doorkomt ineens toch een uitdaging omdat snelheid en 'niet wipen' ook een bepalende factor is voor je succes.
Willen jullie meer of minder posts in het WoW topic?
Dat gaan we regelen!
Oftewel nieuw deel openen of niet?
Dat gaan we regelen!
Oftewel nieuw deel openen of niet?
[ Voor 19% gewijzigd door Zerora op 05-05-2014 17:27 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Gevoelshalve denk ik dat de posts op het moment rustig doorlopen. Vakantieperiode breekt aan. Wachten op WoD duurt zeker nog wel een paar maanden. Na release WoD zal het aantal posts stevig oplopen
Denk dat de 1000 posts per topic (deze heeft er inmiddels al 2000+) redelijk achterhaald is. Ben er door een mod ook al eens op gewezen dat ik dat in het filmrecensie topic niet meer hoef te doen. Misschien even wachten tot de WoD beta begint ofzo
Ja bij info over de beta zou een nieuw deel wel kunnen. Zag net deze uit dec 2013 is.Twylight schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:57:
Denk dat de 1000 posts per topic (deze heeft er inmiddels al 2000+) redelijk achterhaald is. Ben er door een mod ook al eens op gewezen dat ik dat in het filmrecensie topic niet meer hoef te doen. Misschien even wachten tot de WoD beta begint ofzo
Volgens mij gingen de topic vroeger toch een stuk sneller bij die 1000 posts.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ja klopt.junglebeast schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:46:
[...]
Ja bij info over de beta zou een nieuw deel wel kunnen. Zag net deze uit dec 2013 is.
Volgens mij gingen de topic vroeger toch een stuk sneller bij die 1000 posts.
Is inderdaad wel een goed idee om met de beta een nieuw deel te openen. Tenzij dat nog heel lang duur natuurlijk. Als 3.000 posts eerder komt dan de beta, dan open bij ik bij 3.000 posts een nieuw deel.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Toch vind ik het jammer dat ze de Wolf in 6.0 eruit gaan slopen. De Feat of Strength maakt mij niets uit maar had wel graag die wolf willen hebben. Maar om een normal Garrosh run te krijgen met mijn ilvl543 is bijna niet mogelijk (zeker niet op SWC) en heb geen goud om betaald te doen
Gister ben ik zelf niet ingelogd geweest, wel de raid via de whatsapp gevolgd... 2x een 1% wipe op Malkorok HC. De tanks hebben het beter onder controle, ze moesten alleen met 2 melee in plaats van met alleen onze rogue.
Komende reset gaat ook deze baas wel tegen de vlakte denk ik!
Komende reset gaat ook deze baas wel tegen de vlakte denk ik!
Kom kom niet zo aanstellenCarthrax schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:15:
Toch vind ik het jammer dat ze de Wolf in 6.0 eruit gaan slopen. De Feat of Strength maakt mij niets uit maar had wel graag die wolf willen hebben. Maar om een normal Garrosh run te krijgen met mijn ilvl543 is bijna niet mogelijk (zeker niet op SWC) en heb geen goud om betaald te doen
Je hebt dus nog een maand of 6-7.In the upcoming Patch 6.0, the pre-expansion “systems” update planned to go live in the weeks leading up to Warlords of Draenor’s release
Maand of 6-7? WoD komt uit ergens in de herfst, en dan komt de prepatch 4-6 weken voor de expansion, dus op zijn vroegst in augustus en op zijn laatst in oktober.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Even offtopic... ik zag dat er ook een Tweakers guild voor D3 is? Aangezien ik tijdelijk WoW in de ijskast heb gezet en met D3 ben begonnen lijkt dat me wel wat!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hoop je ;-)Blitzdoctor schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:25:
Maand of 6-7? WoD komt uit ergens in de herfst, en dan komt de prepatch 4-6 weken voor de expansion, dus op zijn vroegst in augustus en op zijn laatst in oktober.
Ik denk dat ze bij Blizzcon de laatste features bekend gaan maken en release datum van WoD
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb het gevoel dat ze de 6.0 patch eerder gaan uitrollen dan we denken, zeker na het nieuws dat ze de nieuwe raid formats in SoO uitbrengen.
Dit is voor Blizzard natuurlijk een goede manier om een en ander te testen en dat zullen ze niet in 4-6 weken tijd doen. Ik verwacht deze patch daarom ook eerder iets van 12 weken voor de uiteindelijke release.
Dit is puur speculatie natuurlijk...
Dit is voor Blizzard natuurlijk een goede manier om een en ander te testen en dat zullen ze niet in 4-6 weken tijd doen. Ik verwacht deze patch daarom ook eerder iets van 12 weken voor de uiteindelijke release.
November/December, en anders wil ik een bronBlitzdoctor schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:25:
Maand of 6-7? WoD komt uit ergens in de herfst
Sowieso zit hij op ilvl 545, al zijn het 4 maanden moet je dat nog lukken
Ik post een paar posts terug een quote uit Blizzard's eigen blog van gisteren waarin staat de enkele weken in de aanloop naar de releaseShrake schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:34:
Heb het gevoel dat ze de 6.0 patch eerder gaan uitrollen dan we denken, zeker na het nieuws dat ze de nieuwe raid formats in SoO uitbrengen.
[ Voor 69% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-05-2014 10:41 ]
Die 4-6 weken komt uit de Finalboss interview die recent geweest is, zie samenvatting op mmo-champion onder kop "Warlords of Draenor Raids". Hier staat: "Patch 6.0 will be live for ~4-6 weeks to allow for testing of the changes."
Uiteraard blijft het When it's Donetm, en moeten we maar zien of ze dit inderdaad gaan halen
Release date herfst komt van battle.net zelf, helemaal onderaan de pagina staat: "Expected Game Release Fall of 2014", dus ongeveer tussen 21 september en 21 december.
Uiteraard blijft het When it's Donetm, en moeten we maar zien of ze dit inderdaad gaan halen
[ Voor 10% gewijzigd door Blitzdoctor op 06-05-2014 11:03 ]
544 maar lager equipped aangezien ik anders mijn setbonus kwijt raak.Kaap schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:39:
[...]
Sowieso zit hij op ilvl 545, al zijn het 4 maanden moet je dat nog lukken
Carthos Armory
Ik zal nog eens bij de guild grote puppy ogen opzetten dat als ze weer HC gaan doen of ze eerst met de dikke dwerg langs Garrosh willen.
Over de release van WoD. Ik verwacht dat ze tijdens Blizzcon zeggen dat WoD na Blizzcon direct te spelen is. Dus nog wachten tot November.
[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 06-05-2014 11:56 ]
Ah die had ik over het hoofd gezienBlitzdoctor schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:02:
Die 4-6 weken komt uit de Finalboss interview die recent geweest is, zie samenvatting op mmo-champion onder kop "Warlords of Draenor Raids". Hier staat: "Patch 6.0 will be live for ~4-6 weeks to allow for testing of the changes."
Pff, ergste nachtmerrie blijkt waar te worden we zijn ondertussen al mei en nog steeds geen beta die toch zeker 4-6 maanden duurt. Mijn vermoedens zijn dan ook dat het november zal worden vlak na blizzcon. Dat betekend dus een dik jaar met dezelfde content
. Gelukkig begint er wat progress te komen in Klaxxi hc dus die krijgen we volgende week wss neer en dan volgt er enkel nog Garrosh waar we toch ook enkele weken zullen op zitten. Tegen dan is het vakantie en gaat het raiden helemaal stilvallen in de guild. Ga ik wss beginnen met wildstar en mss zelfs voor het eerst in jaren mijn subscription stop zetten. WoD heb ik al gepreorderd en verwacht het ook wel te spelen maar als wildstar me kan bekoren zeker op raid gebied zou het wel eens kunnen zijn dat ik niet meer terug keer. Natuurlijk allemaal speculatie...
Nog genoeg tijd om die heirloom van Garrosh normal te halen, voorbij flex nog steeds niet gekomen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik begrijp dan ook echt niet waarom zo ons zo lang met dezelfde content laten zitten...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
omdat mensen het blijven accepteren. En het is dus goedkoop incashen. Het standaard gedreig van "iedereen unsubbed" is onzin. WoW is voor veel mensen gewoon te verslavend om dat te doen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mja.. ik ben er klaar mee iig.. en speel al sinds vanillalanerios schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:38:
omdat mensen het blijven accepteren. En het is dus goedkoop incashen. Het standaard gedreig van "iedereen unsubbed" is onzin. WoW is voor veel mensen gewoon te verslavend om dat te doen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik durf rustig te stellen dat het gros van de spelers nog lang niet 'klaar' is. Cijfers heb je niet hoever iedereen is en wat ze nog willen doen, maar zal nog genoeg mensen zijn die wel wat ergens te doen hebben om die periode te overbruggen (we gaan binnenkort toch al naar de zomerdip).lanerios schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:38:
Inderdaad. Ik heb zelf nog genoeg te doen in het spel, maar unsub wel tussendoor als ik rust wil. Werkt heerlijk hoor. Geen gezeik, gewoon spelen wanneer het mij uitkomt. Hoef ik me ook niet druk te maken over release data.
Ligt eraan wat je 'klaar' vindt.... Op dit moment heb ik SoO normal gecleared. CM's alles gold. Alle raids daarvoor cleared. 5+ level 90's met goede gear.SinergyX schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:47:
[...]
Ik durf rustig te stellen dat het gros van de spelers nog lang niet 'klaar' is. Cijfers heb je niet hoever iedereen is en wat ze nog willen doen, maar zal nog genoeg mensen zijn die wel wat ergens te doen hebben om die periode te overbruggen (we gaan binnenkort toch al naar de zomerdip).
Ik mis de Cloak, maar kan het niet meer opbrengen om door ToT etc te lopen. Heroic raiden geen zin meer in en geen tijd voor.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Over de beta; hoe gaat die precies in z'n werk? Ik heb geen enkele vorige beta gespeeld behalve d3. Moet je subscribed zijn? Via (gratis?) PTR?
Klaar is voor iedereen persoonlijk. Ik vind zelf klaar "als je het gevoel hebt dat je alle plezier uit een spel hebt gehaald, wat er uit te halen is."hmr schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:54:
[...]
Ligt eraan wat je 'klaar' vindt.... Op dit moment heb ik SoO normal gecleared. CM's alles gold. Alle raids daarvoor cleared. 5+ level 90's met goede gear.
Ik mis de Cloak, maar kan het niet meer opbrengen om door ToT etc te lopen. Heroic raiden geen zin meer in en geen tijd voor.
Voor mij is dat transmog en met een guild lol hebben
Voor de ander is dat high end raiden.
Is denk ik inderdaad voor iedereen persoonlijk. Toen mijn guild uit elkaar viel was het voor mij klaar. Heb nog een poging gedaan een nieuwe guild te joinen maar helaas kreeg ik niet het roze bril gevoel dat ik had bij mijn oude guild. Sindsdien ook niet meer gespeeld eigenlijk
PSN: Brwmaster
Gisteren Nazgrim hc als tank gedaan
Valt me eigenlijk niet tegen hoe het gaat tot nu toe. Eerste 8 bosses hc tanken ging eigenlijk prima ondanks m'n gear en had al niet meer als tank gespeeld sinds Elegon in de allereerste weken van MoP
Malkorok hc hit toch wel een beetje hard kwam ik achter. Daar moet ik echt een cd rotatie voor gaan gebruiken, maar dat komt ook nog wel goed. Dit houdt het voor mij ook nog wat langer interessant. Nu zie ik de boss ook eens van de voorkant ipv alleen de achterkant. Ach ja, nog 2 weken en dan is de "echte" tank weer terug en kan ik weer gewoon meppen.
Hopelijk win ik in de komende 2 weken nog een wapen, want zonder heroic wapen ga ik niet veel tijd krijgen op heroic siegecrafter denk ik....
Malkorok hc hit toch wel een beetje hard kwam ik achter. Daar moet ik echt een cd rotatie voor gaan gebruiken, maar dat komt ook nog wel goed. Dit houdt het voor mij ook nog wat langer interessant. Nu zie ik de boss ook eens van de voorkant ipv alleen de achterkant. Ach ja, nog 2 weken en dan is de "echte" tank weer terug en kan ik weer gewoon meppen.
Hopelijk win ik in de komende 2 weken nog een wapen, want zonder heroic wapen ga ik niet veel tijd krijgen op heroic siegecrafter denk ik....
Nog even over de releasedatum van WoD. Vergeet ook niet dat de 10e verjaardag van WoW dit jaar is en ook in november valt. Dat zou ook een logische releasedatum voor WoD zijn. 
Wellicht dat dit samen met BlizzCon valt of net voor/na BlizzCon.
Wellicht dat dit samen met BlizzCon valt of net voor/na BlizzCon.
Gisteren eens even mijn druid voorzien van resto gear (op een paar onderdelen na) en eens wat begin raids gaan doen om wat healing ervaring op te doen.
Ik moet zeggen het beviel goed. Het was nog wel even zoeken naar de oh sh*t heals waar het op lijkt dat Rejuv met Swiftmend nog het meeste daar op lijkt.
Nu eerst even de agility stukken vervangen (ring, trinket) waar ik nog geen healing spul voor heb en dan de Vale maar eens in.
Ik moet zeggen het beviel goed. Het was nog wel even zoeken naar de oh sh*t heals waar het op lijkt dat Rejuv met Swiftmend nog het meeste daar op lijkt.
Nu eerst even de agility stukken vervangen (ring, trinket) waar ik nog geen healing spul voor heb en dan de Vale maar eens in.
Is het ook mogelijk in een LFR je spec om te gooien en verder te gaan als healer? Gisteren mijn priest in ToT geweest, maar 2 healers gingen weg. Dus ik dacht, even healspec pakken en verder gaan, maar kon niet echt vinden hoe ik m'n role kon wisselen. (hoe hard ik probeer, spriest dps lukt me gewoon niet
).
bij je talents/glyphs: tabje aan de rechterzijkant : 2de spec aanklikken en "activate" aanklikken onderaan 
na edit:
ondertussen duidelijker wat je bedoeld: rolewissel is dacht ik wel mogelijk in LFR, - ik meen toch dat ik het zelfs in lfr al gezien heb.
rechtsklikken op je portret -> role (of soortgelijk) -> tank, heal, dps
na edit:
ondertussen duidelijker wat je bedoeld: rolewissel is dacht ik wel mogelijk in LFR, - ik meen toch dat ik het zelfs in lfr al gezien heb.
rechtsklikken op je portret -> role (of soortgelijk) -> tank, heal, dps
[ Voor 50% gewijzigd door soulrider op 07-05-2014 11:12 ]
Maar dan blijf ik in de raid als DPS staan, terwijl ik wil swappen naar heal-role (DPS is veelal wat sneller te krijgen en 1tje minder is nooit echt een probleem).
In LFR kun je volgens mij niet on the fly je role veranderen. Dan zou je opnieuw moeten queuen volgens mij.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Role in LFR wisselen kan niet. Wel kun je uiteraard gewoon je andere spec activeren en healen terwijl je als dps bent aangemerkt volgens LFR.
Klopt, je kan alleen on-the-fly je loot spec aanpassen, maar role moet je opnieuw queuen.ValHallen schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:16:
In LFR kun je volgens mij niet on the fly je role veranderen. Dan zou je opnieuw moeten queuen volgens mij.
Ah ok, ik dacht eerder eens te hebben gezien dat we een tank verloren en iemand vanuit DPS ging tanken en ook als tank werd aangemerkt.
Maar zo vind je nog eens wat nieuws, ik wist dus inderdaad niet dat je je loot-preference kan aanpassen (ik dacht dat ik tank gear enkel kon krijgen als ik zou tanken, maar dat kan dus via lootspec
)
Maar zo vind je nog eens wat nieuws, ik wist dus inderdaad niet dat je je loot-preference kan aanpassen (ik dacht dat ik tank gear enkel kon krijgen als ik zou tanken, maar dat kan dus via lootspec
Is LFR uberhaupt nog wel te doen nu? heb sinds die instant 90 boosts LFR niet meer aangeraakt.
Wil graag wat alts nog iets beter in de gear krijgen.
Wil graag wat alts nog iets beter in de gear krijgen.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
LFR is prima te doen. De level 90 boosts zeggen naar mijn inziens niet zoveel. Als je op een ander char voor je level 90 boost LFR al hebt gedaan en je hebt een beetje een brein weet je wat je te doen staat. (helaas gaat dat voor heel veel niet op en krijgen de boosts de schuld).
Gisteren heb ik dus met de resto druid de begin LFR's weer eens gedaan en je zag daar heel veel boost en nieuwe levels 90's maar het ging allemaal redelijk gemoedelijk. Een paar hoge dps'ers er in maar de rest allemaal nieuw en natuurlijk gaat niet alles even vloeiend maar voor mij als onervaren druid healer was dit perfect om te leren.
Gisteren heb ik dus met de resto druid de begin LFR's weer eens gedaan en je zag daar heel veel boost en nieuwe levels 90's maar het ging allemaal redelijk gemoedelijk. Een paar hoge dps'ers er in maar de rest allemaal nieuw en natuurlijk gaat niet alles even vloeiend maar voor mij als onervaren druid healer was dit perfect om te leren.
Ik heb nu 5 90s, LFR bevalt me nog aardig. Je ziet wel van woensdag->dinsdag dat gemiddeld niveau afneemt en gemiddelde ilvl dus ook, tot zelfs een run van gisteren met een tank in volledig boost90 gear in SoO P1 (wat niet echt een probleem was, buiten wat agro door een 560+ dps).
Enige LFR is alleen de ander niet, ene keer super-overgeared mensen erbij en gaat gigantisch fout, andere keer iedereen ~505 en we maaien alle bosses in 1x neer, sommige bosses blijven een probleem (General, spoils, die midget en natuurlijk garrosh) Sociaal zijn, dat is bij voorbaat niet van toepassing in LFR
Voor mij is het voor gros van mn characters (heb er nog 5 in de maak) zo'n beetje maximaal haalbare. Gelukje op mn warrior dat ik flex mee mocht, maar andere gevallen heb ik enkel m'n hunter die echt met flex mee kan (normal zie ik nog niet gebeuren), die zit nu 532.
Het is alleen zo jammer dat physical classes zelfs boosted hard achterlopen op bv casters. Mijn lock kon goed meekomen op 496 (timeless), waar mijn warrior en rogue dramatisch achterliepen (timeless, maar met 450 of 463 wapens). Maarja, heb je weer geen wapen drop, kan je weer een week wachten
Enige LFR is alleen de ander niet, ene keer super-overgeared mensen erbij en gaat gigantisch fout, andere keer iedereen ~505 en we maaien alle bosses in 1x neer, sommige bosses blijven een probleem (General, spoils, die midget en natuurlijk garrosh) Sociaal zijn, dat is bij voorbaat niet van toepassing in LFR
Voor mij is het voor gros van mn characters (heb er nog 5 in de maak) zo'n beetje maximaal haalbare. Gelukje op mn warrior dat ik flex mee mocht, maar andere gevallen heb ik enkel m'n hunter die echt met flex mee kan (normal zie ik nog niet gebeuren), die zit nu 532.
Het is alleen zo jammer dat physical classes zelfs boosted hard achterlopen op bv casters. Mijn lock kon goed meekomen op 496 (timeless), waar mijn warrior en rogue dramatisch achterliepen (timeless, maar met 450 of 463 wapens). Maarja, heb je weer geen wapen drop, kan je weer een week wachten
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2014 10:44 ]
Koop je toch 489 wapens voor timless coins...SinergyX schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:44:
probeer eventueel op minstens 1 char je leg. cloak te halen, zodat je wekelijks met al je 85+ toons ordos kunt farmen ;-)
zwem/vlieg even naar dat eiland, pak het flightppoint mee, en hup looten maar.
die 559 - na upgrade 567 - gear zorgt wel voor een aardige overall ilvl boost ;-)
en natuurlijk je 2set van celestials proberen.
Je kunt ook wat pvp gear steken van celestials (550 pvp = pve gear + paar pvp stats) maaar overdrijf er niet in en dan bv op een dinsdag-avond eens mee lopen met een flex/normal "530-ish first 4 bosses only" run...
voor mezelf gaat mijn main boomie normal WF - of met wat geluk zelfs HC - gegeared geraken door als social telkens mee te lopen in de alt-runs van mijn guild. (heeft 5set + voor elke offspec de celestial 2set)
Mogelijk maakt ie toch een kansje in het HC-team, na een goei gesprek met RL en enkele ontvangen raadgevingen qua add-ons en een andere variant van opener.
(niet op 25 _voor_ moon eclipse, maar vanuit 100% sun-eclipse).
(directe installatie+gebruik ervan gaf me toch al een 20/30k verhoging in dps in een 5min. run op een dummy, en een veel hogere openingsburst, omdat ik bewuster wordt van dots enzo)
af en toe stuur ik die nog eens doorheen lfr omdat op een dummy vlammen ook saai wordt en weinig zegt over "in raid"-dps + de gear die eventueel dropt geeft me goedkoop sha-crystals.
Als je dan in bv HoF-lfr bijna de 1M dps aantikt bij start en dat even aanhoudt, ben je wel even verzekerd dat de healers naast de tanks jou in leven houden
en mocht het toch een wipe zijn, dan speelt het me weinig rol - als het dat deed, zou ik er met die boomie niet doorlopen.
Als ik nu ook nog eens HoF-normal en ToES-HC kon afstrepen van diens lijst eh ...
frost dk mag blij zijn met ordos +leg. cloak + cel. 2set + flex gear en haalt er misschien een 4set uit.
2de boomie en monk mogen blij zijn met celestials/ordos/lfr+heirlooms die de andere 2 bij elkaar prokkelen.
Deze laatste 2 stuurde ik direct naar timeless isle zodra ze de panda-pre-quest hadden doorlopen: naar daar zwemmen, als lvl 85 meermaals sterven richting ordos omdat alles wat je tegenkomt aggro'd en je insta-killed, een dot zetten op ordos, hopen zo lang mogelijk te overleven en als ge sterft vooral niet op release klikken (want je komt als ghost terug aan het flightpath maar kunt als ghost niet de brug over geraken) en hopen op gear dat in de bank ging tot ze 90 dingde.
2de boomie had op die manier al direct de 2set en ordos neck + normal heirloom-staf.
monk kreeg set-boek (+2x WF-broek van ordos) en ordos neck + flex heirloom weapon.
2de dk en spriest (die nog aan het lvl zijn), gaan wellicht ook nooit verder geraken dan celestials+ordos+lfr
De shaman die er gaat komen zodra ik mijn pre-roder doorvoer gaat ook heel blij mogen zijn als ie ooit flex of hoger mag doorlopen.
Voor allen ligt er al wel een full timeless set klaar bij een bank-alt
main boomie + dk worden nu vooral gebruikt in de jacht naar leg. weapons.
boomie op voorlaatste quest voor FL-staff, dk op quest van shadowfrost shards in ICC
(2de dk gaat die ook doorlopen - al is het maar voor de mount enzo >:-) )
zwem/vlieg even naar dat eiland, pak het flightppoint mee, en hup looten maar.
die 559 - na upgrade 567 - gear zorgt wel voor een aardige overall ilvl boost ;-)
en natuurlijk je 2set van celestials proberen.
Je kunt ook wat pvp gear steken van celestials (550 pvp = pve gear + paar pvp stats) maaar overdrijf er niet in en dan bv op een dinsdag-avond eens mee lopen met een flex/normal "530-ish first 4 bosses only" run...
voor mezelf gaat mijn main boomie normal WF - of met wat geluk zelfs HC - gegeared geraken door als social telkens mee te lopen in de alt-runs van mijn guild. (heeft 5set + voor elke offspec de celestial 2set)
Mogelijk maakt ie toch een kansje in het HC-team, na een goei gesprek met RL en enkele ontvangen raadgevingen qua add-ons en een andere variant van opener.
(niet op 25 _voor_ moon eclipse, maar vanuit 100% sun-eclipse).
(directe installatie+gebruik ervan gaf me toch al een 20/30k verhoging in dps in een 5min. run op een dummy, en een veel hogere openingsburst, omdat ik bewuster wordt van dots enzo)
af en toe stuur ik die nog eens doorheen lfr omdat op een dummy vlammen ook saai wordt en weinig zegt over "in raid"-dps + de gear die eventueel dropt geeft me goedkoop sha-crystals.
Als je dan in bv HoF-lfr bijna de 1M dps aantikt bij start en dat even aanhoudt, ben je wel even verzekerd dat de healers naast de tanks jou in leven houden
en mocht het toch een wipe zijn, dan speelt het me weinig rol - als het dat deed, zou ik er met die boomie niet doorlopen.
Als ik nu ook nog eens HoF-normal en ToES-HC kon afstrepen van diens lijst eh ...
frost dk mag blij zijn met ordos +leg. cloak + cel. 2set + flex gear en haalt er misschien een 4set uit.
2de boomie en monk mogen blij zijn met celestials/ordos/lfr+heirlooms die de andere 2 bij elkaar prokkelen.
Deze laatste 2 stuurde ik direct naar timeless isle zodra ze de panda-pre-quest hadden doorlopen: naar daar zwemmen, als lvl 85 meermaals sterven richting ordos omdat alles wat je tegenkomt aggro'd en je insta-killed, een dot zetten op ordos, hopen zo lang mogelijk te overleven en als ge sterft vooral niet op release klikken (want je komt als ghost terug aan het flightpath maar kunt als ghost niet de brug over geraken) en hopen op gear dat in de bank ging tot ze 90 dingde.
2de boomie had op die manier al direct de 2set en ordos neck + normal heirloom-staf.
monk kreeg set-boek (+2x WF-broek van ordos) en ordos neck + flex heirloom weapon.
2de dk en spriest (die nog aan het lvl zijn), gaan wellicht ook nooit verder geraken dan celestials+ordos+lfr
De shaman die er gaat komen zodra ik mijn pre-roder doorvoer gaat ook heel blij mogen zijn als ie ooit flex of hoger mag doorlopen.
Voor allen ligt er al wel een full timeless set klaar bij een bank-alt
main boomie + dk worden nu vooral gebruikt in de jacht naar leg. weapons.
boomie op voorlaatste quest voor FL-staff, dk op quest van shadowfrost shards in ICC
(2de dk gaat die ook doorlopen - al is het maar voor de mount enzo >:-) )
[ Voor 34% gewijzigd door soulrider op 07-05-2014 11:38 ]
Ja, ik huppel even rond en *poef* ik heb 40k coinsKaap schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:03:
Koop je toch 489 wapens voor timless coins...
Mijn hunter heeft die tussenstap gedaan, met mn warrior nog druk bezig (rogue inmiddels naar 522/502 gekregen). Legendary cloak heb ik op 3 characters lopen, kansen flink verspreid, maar zelfs die 2x 10 coins zit ik al in de 3rde week (ondanks bijna elke LFR te doen), dat gaat nog wel even duren.
Celestial legs heb ik nu op 2 characters, moet soms erg geluk hebben voor een kill, Lightning's blade is vrij rustig (anders hop ik even naar server van vriend, waar het erg druk is). Maar wist niet dat je dit al vanaf 85 kan doen, wordt even binnenkort wat characters verhuizen naar timeless
Mijn hunter heeft inderdaad de 550 PVP boots, die kunnen rustig mee met zelfs 540 Flex boots, daar moet ik alleen nog steeds het geluk hebben van 540 wapen uit Flex en loop nog gigantisch achter met m'n epic 489 helmet
Maar ik ga het allemaal niet forceren, ik gooi vaak mn character gewoon in que en ga andere zaken doen buiten de game, met de G19 macro lopen dat ik elke 20 sec even spring, zodat ik niet afk ga
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2014 11:40 ]
je kunt tot daar zwemmen - lukt het je net niet, dan sterf je wel, maar res je op het eiland, net naast het flightpath.
looten kan je dan ook al, natuurlijk pas te gebruiken vanaf lvl 90, dus dan is het 5 lvl's lang die in de bank houden. Maar dat is afh. van je levelsnelheid doorheen pandaria toch al minstens 1x een kill en lootkans
looten kan je dan ook al, natuurlijk pas te gebruiken vanaf lvl 90, dus dan is het 5 lvl's lang die in de bank houden. Maar dat is afh. van je levelsnelheid doorheen pandaria toch al minstens 1x een kill en lootkans
Kleine tip: via de ingame raid browser is het ook mogelijk om te queuen voor world bosses, In mijn ervaring krijg je op woensdag binnen 10 seconden een invite voor een raid, waarmee je automatisch naar een andere server wordt gephased. Werkt perfect. De Raid Browser kan je vinden onder de social tab -> Raids -> Other Raids. Of dit ook voor <90 chars opgaat weet ik niet.SinergyX schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:38:
[...]
moet soms erg geluk hebben voor een kill, Lightning's blade is vrij rustig (anders hop ik even naar server van vriend, waar het erg druk is). [...]
[ Voor 3% gewijzigd door Kpz op 07-05-2014 11:59 ]
Nadeel dat niet lijkt te werken als je al in que staat voor wat LFR's, op Tarren Mill gaat bijna elke 10 minuten wel een celestial neer, dus pik ik die vaak mee, natuurlijk weer geen drop
Klopt ja. Voordeel is dat de 'queues' voor world bosses lekker snel gaan, dus als je die als eerste doet en als de boss(es) neer zijn direct queued voor LFR is er weinig aan de hand.SinergyX schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:32:
Nadeel dat niet lijkt te werken als je al in que staat voor wat LFR's, op Tarren Mill gaat bijna elke 10 minuten wel een celestial neer, dus pik ik die vaak mee, natuurlijk weer geen drop
Nature's Swiftness + Regrowth/Healing Touch macro voor de oh sh*t momentenCarthrax schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:36:
Gisteren eens even mijn druid voorzien van resto gear (op een paar onderdelen na) en eens wat begin raids gaan doen om wat healing ervaring op te doen.
Dank! Ik zal deze vanavond direct even aanmaken.Jerry schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:16:
[...]
Nature's Swiftness + Regrowth/Healing Touch macro voor de oh sh*t momenten.
En direct gisteravond gebruik van moeten maken, een tank in Throne of Thunder met veel 414 stukken en net genoeg spul om ToT te kunnen doen. Dat was even zweten. Bij Tortos de 2 groepen vleermuizen oproepen en het dan raar vinden dat hij dood gaat
[ Voor 34% gewijzigd door Carthrax op 08-05-2014 08:19 ]
Gisteren met al mn characters celestials gedaan, resultaat 1 uit 9. Ik had een 2de drop, maar dat was de 3rde week op rij dat ik op mn rogue de 553 tier-legs kreeg 
Vervolgens nog klaxxie en 3x garrosh geprobeerd (max P2 op 10%), wel nieuwe bow mogen looten. Ironisch, extra roll op klaxxie was dezelfde bow
Nu alleen nog m'n 489 helm zien op te lossen
(haunted spirits zijn niet te koop op mn server, dus de 522 craften lukt niet).
Vervolgens nog klaxxie en 3x garrosh geprobeerd (max P2 op 10%), wel nieuwe bow mogen looten. Ironisch, extra roll op klaxxie was dezelfde bow
Goedemorgen allemaal,
Gister heb ik ook eindelijk de laatste tokens op mijn druid weten te vinden. Inmiddels zit ik dus op 4 characters met de legendary cloak – addict?! Ik moet nog wel even de Celestials afmaken om hem ook daadwerkelijk oranje te maken, maar dat is het makkelijkste stuk van de quest.
Gister ook weer een raid gehad. Immersius is nog wel eens een struikelblok, maar die ging in 1 keer neer (zelfs met offspec tank die het voor het eerst deed). Norushen (de makkelijkste heroic boss) gaf helaas meer problemen voor de raid. Toch hadden we binnen een uur de eerste 4 bazen omgelegd. Galakras is tegenwoordig een eitje, Jugger was een drama… Elke keer gingen er mensen dood door stomme dingen. Na wat swaps en wat betere cooldown afstemming ging hij dan eindelijk toch neer. Om 22.45 was het de vraag of we nog shamans wilde doen, of dat we het zouden callen. Iedereen had er wel zin in, dus ik moest reloggen naar mijn priest om als 3de healer te komen helpen.
Vorige week was Shamans HC voor het eerst neer, nu hadden we op de eerste try meteen een 2% enrage wipe omdat onze raidleader twee keer dom dood ging aan het begin van de fight. De tweede try ging erg goed, tot ik bovenin ge-1-shot werd door een verkeerd geplaatste muur
Toch best leuk om ook af en toe als healer mee te gaan. Zondag gaat hij wel neer, en dan kunnen we als het goed is ook meteen Malkorok aan ons kill lijstje toevoegen!
Tot die tijd zal ik weinig online zijn, er is ook genoeg te doen buiten wow om!
Gister heb ik ook eindelijk de laatste tokens op mijn druid weten te vinden. Inmiddels zit ik dus op 4 characters met de legendary cloak – addict?! Ik moet nog wel even de Celestials afmaken om hem ook daadwerkelijk oranje te maken, maar dat is het makkelijkste stuk van de quest.
Gister ook weer een raid gehad. Immersius is nog wel eens een struikelblok, maar die ging in 1 keer neer (zelfs met offspec tank die het voor het eerst deed). Norushen (de makkelijkste heroic boss) gaf helaas meer problemen voor de raid. Toch hadden we binnen een uur de eerste 4 bazen omgelegd. Galakras is tegenwoordig een eitje, Jugger was een drama… Elke keer gingen er mensen dood door stomme dingen. Na wat swaps en wat betere cooldown afstemming ging hij dan eindelijk toch neer. Om 22.45 was het de vraag of we nog shamans wilde doen, of dat we het zouden callen. Iedereen had er wel zin in, dus ik moest reloggen naar mijn priest om als 3de healer te komen helpen.
Vorige week was Shamans HC voor het eerst neer, nu hadden we op de eerste try meteen een 2% enrage wipe omdat onze raidleader twee keer dom dood ging aan het begin van de fight. De tweede try ging erg goed, tot ik bovenin ge-1-shot werd door een verkeerd geplaatste muur
Toch best leuk om ook af en toe als healer mee te gaan. Zondag gaat hij wel neer, en dan kunnen we als het goed is ook meteen Malkorok aan ons kill lijstje toevoegen!
Tot die tijd zal ik weinig online zijn, er is ook genoeg te doen buiten wow om!
Anders de PvP helm halen? Kun je ook makkelijk met JP doen trouwens als je een hekel aan PvP hebt.SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:14:
Gisteren met al mn characters celestials gedaan, resultaat 1 uit 9. Ik had een 2de drop, maar dat was de 3rde week op rij dat ik op mn rogue de 553 tier-legs kreeg
Vervolgens nog klaxxie en 3x garrosh geprobeerd (max P2 op 10%), wel nieuwe bow mogen looten. Ironisch, extra roll op klaxxie was dezelfde bowNu alleen nog m'n 489 helm zien op te lossen
(haunted spirits zijn niet te koop op mn server, dus de 522 craften lukt niet).
Oh en patch 5.4.8 heeft wat aanpassingen voor VP en Legendary Cloak.
Heart of the Valorous - You earn 100% additional Valor Points.
Gaze of the Black Prince - Increases reputation gained with the Black Prince by 100%. Increases the chances his most hated foes will relinquish their Secrets of the Empire, Sigil of Wisdom, Sigil of Power, or Titan Runestones.
Zou tijd worden.. de grind op 1 char was al irritant. Zou echt tijd zijn als ze dat makkelijker maken voor alts.
edit, was een dubbel
[ Voor 80% gewijzigd door SinergyX op 08-05-2014 14:11 ]
is dat momenteel niet een 50% buf ipv 100% ?
Die Valorous, dat is toch account buff als 1 van je characters cap heeft gehaald?
Maarja, extra timesink zit em toch nog in die 3000VP, kost je alsnog 3 weken.
En zal nog wel even duren voordat 5.4.8 uit gaat komen.
Jup, wel handig om snel je cap te halen op andere characters.soulrider schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:03:
is dat momenteel niet een 50% buf ipv 100% ?
Die 2250 HP versie? Was mijn andere optie, maar krijg niet echt veel JP's meer binnen (met conversie 500:250 heb ik 4000+ JP's nodig).junglebeast schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:40:
Anders de PvP helm halen? Kun je ook makkelijk met JP doen trouwens als je een hekel aan PvP hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 08-05-2014 14:13 ]
Ja die. Heb je zo binnen met het spammen van hc dungeons. Tja of je moet timeless + burden gebruiken op een helm item.SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:11:
Die Valorous, dat is toch account buff als 1 van je characters cap heeft gehaald?
[...]
Jup, wel handig om snel je cap te halen op andere characters.
[...]
Die 2250 HP versie? Was mijn andere optie, maar krijg niet echt veel JP's meer binnen (met conversie 500:250 heb ik 4000+ JP's nodig).
Als DPS 'spam' je niet zo makkelijk HC's, even wat hulp inroepen dan maar
Heb ooit maar 1 burden gehad uit die big-box, vriend van me loot de 1 na de ander van rare mobs. Enige Burden die ik nog kan halen is via questline, maar honored met shaohao worden.. doe je niet makkelijk 
Ach, ik heb m'n LFR en P1-3 flex nog, hopelijk dat daar nog wat uit komt, heb er 7 dropkansen.
Ach, ik heb m'n LFR en P1-3 flex nog, hopelijk dat daar nog wat uit komt, heb er 7 dropkansen.
maar honored met shaohao worden.. doe je niet makkelijk
inderdaad..ben daar ook nog mee bezig als ik mezelf er toe kan brengen om er weer een half uurtje te staan ofzo...kan daar zo niet tegen
maar wil die mount hebben..de 100k coins heb ik ondertussen allang
inderdaad..ben daar ook nog mee bezig als ik mezelf er toe kan brengen om er weer een half uurtje te staan ofzo...kan daar zo niet tegen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
je kunt ook burdens kopen voor timeless coins dacht ik - kost er dan wel een hoopje, maar dat is ook een mogelijkheid.
Of in die grot met kistjes per 500 coins een sleutel kopen en kistje openen...
met wat geluk heb je je coins terug, een token of burden.
(onbekend of er ook pets geloot kunnen worden uit die "kistejs-grot")
Zelf koop ik er ondertussen gewoon leather tokens mee die ik dan gebruik op main, waarna die de gear die eruit komt, desenchant naar sha-crystals.
Het duurt toch nog effe voordat ik exalted ben en die mount kan kopen, en tegen dan heb ik er wel terug 100k.
Het farmen zelf doe ik X-realm mbv een 2de account op een low-pop-server: daar kan je rustig 2,3,4 groepen pullen en neer AoE'en, en als er een rare is, kan je rustig je kills afmaken om dan zelfs lopend erheen te gaan. Waar je op Silvermoon 5 seconden na de "raretimer: rare X is up" al direct de lijn "and rare is down" leest.
Vervelende wel: op de kill van huolon heeft die 2de account dus de mount mogen looten
(de pet die ze nadien opraapte van een andere rare kon gelukkig wel worden doorgegeven via altje op die account op silvermoon: pet in cage, en mailen naar hoofd-account :-) )
spijtig genoeg kan ik dat niet doen met overbodige cloth, plate of mail tokens, want m'n boomie kan die/mag die niet gebruiken. Dus dat moeten dan maar Offspec-items worden voor de toons die dat wel kunnen of de gear eruit moet gevendord worden voor gold.
Misschien een idee voor blizzard om net als met de stenen om je battle pet te veranderen in een rare, je bv een vendor hebt die X-tal plate tokens inwisselt voor 1 leather/mail/cloth token van je keuze ...
Of in die grot met kistjes per 500 coins een sleutel kopen en kistje openen...
met wat geluk heb je je coins terug, een token of burden.
(onbekend of er ook pets geloot kunnen worden uit die "kistejs-grot")
Zelf koop ik er ondertussen gewoon leather tokens mee die ik dan gebruik op main, waarna die de gear die eruit komt, desenchant naar sha-crystals.
Het duurt toch nog effe voordat ik exalted ben en die mount kan kopen, en tegen dan heb ik er wel terug 100k.
Het farmen zelf doe ik X-realm mbv een 2de account op een low-pop-server: daar kan je rustig 2,3,4 groepen pullen en neer AoE'en, en als er een rare is, kan je rustig je kills afmaken om dan zelfs lopend erheen te gaan. Waar je op Silvermoon 5 seconden na de "raretimer: rare X is up" al direct de lijn "and rare is down" leest.
Vervelende wel: op de kill van huolon heeft die 2de account dus de mount mogen looten
(de pet die ze nadien opraapte van een andere rare kon gelukkig wel worden doorgegeven via altje op die account op silvermoon: pet in cage, en mailen naar hoofd-account :-) )
spijtig genoeg kan ik dat niet doen met overbodige cloth, plate of mail tokens, want m'n boomie kan die/mag die niet gebruiken. Dus dat moeten dan maar Offspec-items worden voor de toons die dat wel kunnen of de gear eruit moet gevendord worden voor gold.
Misschien een idee voor blizzard om net als met de stenen om je battle pet te veranderen in een rare, je bv een vendor hebt die X-tal plate tokens inwisselt voor 1 leather/mail/cloth token van je keuze ...
Gewoon met een groepje grinden in de courtyard. Dan knal je binnen no-time een ontzettende lading coins en rep binnen. Ik zit eraan te denken om dat ook op mijn druid te gaan doen, dan hoef ik niet elke week moeite te doen om de 50 coins te halen
ps: als je op een high pop server zit of een goede farmgroep hebt met enkel vrieden ofzo:
koop voor 500 coins een challenge rol, roep tussen het schip en de berg waarop ordos zit die adds op en kuis het volledige platform.
die investering van 500 coins brengen je er makkelijk een paar k op per oproep en je gaat vrij snel naar exalted.
Toen de lag op silvermoon wat minderde had ik het geluk om met zo'n groep effe mee te lopen.
Zo aan die eerste rep-quest geraakt en 30k coins geraakt toen. en die gast was continu daarmee bezig - vertrok er iemand had die direct iemand anders in de groep van 5 - en die bleef serieus lang bezig.
Daags nadien in /general op isle: "yeah exalted and got the mount" ...
zover ik het weet de eerste of één van de eersten toen die dat verkreeg..
koop voor 500 coins een challenge rol, roep tussen het schip en de berg waarop ordos zit die adds op en kuis het volledige platform.
die investering van 500 coins brengen je er makkelijk een paar k op per oproep en je gaat vrij snel naar exalted.
Toen de lag op silvermoon wat minderde had ik het geluk om met zo'n groep effe mee te lopen.
Zo aan die eerste rep-quest geraakt en 30k coins geraakt toen. en die gast was continu daarmee bezig - vertrok er iemand had die direct iemand anders in de groep van 5 - en die bleef serieus lang bezig.
Daags nadien in /general op isle: "yeah exalted and got the mount" ...
zover ik het weet de eerste of één van de eersten toen die dat verkreeg..
Uiteindelijk vind ik wel weer een upgrade, maar dit is een punt was ze imho mogen aanpakken in WoD.
Crafted op dit moment, buiten belt en mindere mate legs, heeft gewoon geen waarde meer na het 489 segment. De 522 kan enkel gecraft worden uit DE'en van 522 gear, wat met huidige prijzen de craft nog duurder maakt dan een 553 craft. Enkel de legs hebben nog wat nut, mits je de moeite neemt 22-28 dagen braaf elke dag je daily soulbound te craften (en celestial/Ordos niets leuks dropt). Wapens, daar begin ik niet eens aan.
Dit was afaik ook al in Cata en LK, begin moment van de expension zijn die crafts zeer populair en belangrijk, maar bij uitkomen van nieuwe raids wordt die gear achterhaalt en kom je tot punt dat het ronduit nutteloos is geworden (zoals die nutteloze 50+ gladiator crafts die elke armor-crafter krijgt).
En wat betreft DE, mijn priest heeft nu 61 timeless items, waar ik gewoon niets mee kan doen. Mijn warrior kan enkel dus plate timeless 'activeren' en dus DE'en, maar om voor elke timeless een 600-enchant profession te nemen.. nee dank je
(wat tot max 476 gear kan craften, ook weinig nut
).
Crafted op dit moment, buiten belt en mindere mate legs, heeft gewoon geen waarde meer na het 489 segment. De 522 kan enkel gecraft worden uit DE'en van 522 gear, wat met huidige prijzen de craft nog duurder maakt dan een 553 craft. Enkel de legs hebben nog wat nut, mits je de moeite neemt 22-28 dagen braaf elke dag je daily soulbound te craften (en celestial/Ordos niets leuks dropt). Wapens, daar begin ik niet eens aan.
Dit was afaik ook al in Cata en LK, begin moment van de expension zijn die crafts zeer populair en belangrijk, maar bij uitkomen van nieuwe raids wordt die gear achterhaalt en kom je tot punt dat het ronduit nutteloos is geworden (zoals die nutteloze 50+ gladiator crafts die elke armor-crafter krijgt).
En wat betreft DE, mijn priest heeft nu 61 timeless items, waar ik gewoon niets mee kan doen. Mijn warrior kan enkel dus plate timeless 'activeren' en dus DE'en, maar om voor elke timeless een 600-enchant profession te nemen.. nee dank je
Stel je voor dat je moeite moet doenSinergyX schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:38:
[...]
Ja, ik huppel even rond en *poef* ik heb 40k coins(2 wapens).
Ik zie al een aantal posts van je voorbij komen waarin je een klein beetje wat mieperig overkomt over loot. Wat is nou eigenlijk het probleem
[ Voor 46% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-05-2014 16:53 ]
Mensen ik wil ook beginnen met WoW.
Ik heb ooit een invite van iemand hier gehad, maar die kan ik niet meer terugvinden...
Dus nieuw account gemaakt op Battlenet.
Maar hoe doe ik dat, dus wat moet ik aanschaffen om i.e.g. te kunnen spelen voor een paar dagen/weken?
Alvast bedankt
Ik heb ooit een invite van iemand hier gehad, maar die kan ik niet meer terugvinden...
Maar hoe doe ik dat, dus wat moet ik aanschaffen om i.e.g. te kunnen spelen voor een paar dagen/weken?
Alvast bedankt
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Battlechest (met WoW Vanilla TBC en WOTLK), en dan Mists Of Pandaria afzonderlijk. Dan een maand gametime en dan krijg je een 2de maand gratis afaik.rikdegraaff schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:49:
Mensen ik wil ook beginnen met WoW.
Alvast bedankt
Als je het online wil kopen kan dat gewoon via https://eu.battle.net/shop/en/, dan is het 'World of Warcraft' en 'Mists of Pandaria'. Als je een fysieke kopie wilt even kijken op pricewatch.
Het leukste als je snel wil levelen is om Recruit-a-friend met iemand van hier te doen, maar dan moet je wel even met die persoon afstemmen van wanneer jullie veel spelen etc.
[ Voor 12% gewijzigd door po1son op 08-05-2014 16:53 ]
Oke, dus een Battlechest met WoW Vanilla.
Wat is "Vanilla" eigenlijk
?
En snel levellen hoeft niet voor mij, maar bedankt voor de tip!
Wat is "Vanilla" eigenlijk
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Vanilla is de term die mensen gebruiken als referentie naar het oorspronkelijke spel voordat de expansions erbij kwamen.rikdegraaff schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:53:
Wat is "Vanilla" eigenlijk?
Veel succes in WoW trouwens!
We noemen World of Warcraft zonder expansies 'vanilla', zegmaar van toen het net uitkwam, lang lang geledenrikdegraaff schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:53:
Wat is "Vanilla" eigenlijk?
Ah en als je niet snel wilt levelen kan je nogsteeds RAF met iemand doen om die persoon blij te maken, want die krijgt dan een leuk mountje en een maandje gratis speeltijd van WoW. Je kan dan nogsteeds gewoon zonder die persoon spelen.
Oke, heb jij nog een invite code.
Enne, wat gaat me dat kosten (eerste 7 dagen waren free toch?)?
Je hebt sowieso toegang tot de starter editie, dus je kan tot level 20 gratis spelen. Er zijn wel restricties zoals geen conversaties kunnen starten met anderen, en de auction house is niet beschikbaar, en nog wat dingen.
Ik heb net even voor je in de battle.net shop gekeken (Blizzard's online webwinkel) en daar is Warcraft t/m de Cataclysm uitbreiding €14,99 en Mists of Pandaria €19,99, dus in totaal zit je aan de €34,98.
Daar komen nog wel de maandelijkse kosten van 12,99 bij.
Daar komen nog wel de maandelijkse kosten van 12,99 bij.
Je kan de eerste 20 (if im not mistaken) levels gratis spelen.rikdegraaff schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:56:
Oke, heb jij nog een invite code.
Daarvoor moet je gewoon een account aanmaken en het spel downloaden op de site; nog niets betalen ofzo.
En ik denk dat hier vast wel iemand anders je wil inviten, ik ben momenteel niet actief op WoW, ik begin in de zomervakantie pas weer ivm examens enzo
Okay, ga ik eerst het spel downloaden en spelen.
Mocht ik het leuk vinden, da's niet zeker, dan kom ik hier wel ff langs!
Bedankt allen voor jullie hulp!!!
Mocht ik het leuk vinden, da's niet zeker, dan kom ik hier wel ff langs!
Bedankt allen voor jullie hulp!!!
Tripple XP van RAF is nu gefixed, om dat te krijgen moet je binnen 4 lvls van elkaar zijn (wat vroeger gewoon /follow met een lvl85 was, dat werkt dus niet meer).po1son schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:55:
Ah en als je niet snel wilt levelen kan je nogsteeds RAF met iemand doen om die persoon blij te maken, want die krijgt dan een leuk mountje en een maandje gratis speeltijd van WoW. Je kan dan nogsteeds gewoon zonder die persoon spelen.
Enige inderdaad is, mocht je 2 maanden sub nemen, je iemand blij maakt met een mount naar keuze
Jup, is toch al best lang zo?SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:10:
[...]
Tripple XP van RAF is nu gefixed, om dat te krijgen moet je binnen 4 lvls van elkaar zijn (wat vroeger gewoon /follow met een lvl85 was, dat werkt dus niet meer).
Enige inderdaad is, mocht je 2 maanden sub nemen, je iemand blij maakt met een mount naar keuze
Ik bedoel eerder dat er hier vast nog wel iemand is die even 3x zo snel een alt naar 85 wil krijgen ^^.
Ik heb het een paar maanden geleden nog gedaan met een maat, toch nog 2 extra toons bovenop de 2 die ik al had op 85 die klaarstaan voor de 90.
Overigens heb ik die beloofde game-time van blizz helemaal niet gekregen. Heb er een ticket over geschreven en de gm zei dat 'het allemaal gewoon in orde was en dat ik maar geduld moest hebben'.
Naja, lang
, is sinds november vorig jaar. (ik kom uit de RAF van jaren daarvoor
).
LOL dan heb ik best wel wat tijd verspild door tijdens wotlk met 2 vrienden helemaal van 1 te levelenSinergyX schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:17:
Naja, lang, is sinds november vorig jaar. (ik kom uit de RAF van jaren daarvoor
).
Ik weet nog in het begin toen het net uit was. Heb toen mijn druid geleveled met een RAF account door elke keer zoveel mogelijk quests te pakken, alles completen, level 1 alt er naartoe summonen en vervolgens alles inleveren tegen 3x de experience.po1son schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:20:
[...]
LOL dan heb ik best wel wat tijd verspild door tijdens wotlk met 2 vrienden helemaal van 1 te levelen. Ik wist niet dat je dat op die manier kon doen
.
Was wel balen toen ze dat veranderde maar het was aan de andere kant ook gewoon ronduit exploiten.
Ik heb het lange tijd gedaan met multiboxen, 3 characters en lopen maar. Dus 1 account heeft nu 6 lvl60 hunters, allemaal 30 lvls uitgegeven aan andere characters 
Had een leuke P2 flex run, nieuwe ring en shoulders. Helaas niets op shamans (waar m'n grootste upgrades zitten) en General was ook gold bag. Open ik later bag, 540 cloak
Dus nu nog hopelijk P1/P3 geluk hebben, m'n warseals zijn weer op
Had een leuke P2 flex run, nieuwe ring en shoulders. Helaas niets op shamans (waar m'n grootste upgrades zitten) en General was ook gold bag. Open ik later bag, 540 cloak
Dus nu nog hopelijk P1/P3 geluk hebben, m'n warseals zijn weer op
[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 09-05-2014 09:27 ]
is al langer hoor:SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:17:
Naja, lang, is sinds november vorig jaar. (ik kom uit de RAF van jaren daarvoor
).
ik ben begonnen in febr. 2013 en toen was de limiet al dat je binnen 3 levels van elkaar moest blijven om te blijven genieten van die 3x XP.
Als je dan beiden dezelfde heirlooms aanhebt - vriend die je even gold leent om ze aan te kopen - en diezelfde vriend weet de questhubs zitten op alle gebieden, dan ga je verdomd snel doorheen je levels.
ook hier: verder gaan naar een volgende gebied zodra je kan - veel gebieden overlappen qua levels, natuurlijk steeds samen doorheen dungeons lopen, toch zien dat je gebruik kan maken van zoveel mogelijk rested xp,
Maar zo merk je natuurlijk weinig van de lore (als nieuwe speler soms wel handig om wat van het verhaal mee te krijgen)
Maar ben je lui kan je nog altijd met een 2de account of mbv een vriend/guildie je toon even door een dungeon laten lopen waar ie net binnen mag qua level en ilvl.
(lvl 60 boomie achter een 90 hunter aan doorheen MoltenCore of dergelijk door, en niets anders dan rejuvenation op jezelf spammen ...)
Altijd handig als je highlvl toons hebt/kent die zulke farms doen voor Xmog: weinigen hebben er iets tegen als je meeloopt, zolang je natuurlijk wat loot voor hen laat ter 'betaling' :-)
[ Voor 21% gewijzigd door soulrider op 09-05-2014 10:50 ]
Iemand zit in de "very closed beta" (beta is officieel nog niet gestart volgens mij) van Warlords of Draenor. Hij heeft zijn speelsessie in Frostfire Ridge op youtube gezet.
1ste video van de 10:
complete afspeellijst
1ste video van de 10:
complete afspeellijst
[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 09-05-2014 12:50 ]
Alpha
beta is er nog lang niet. Maar ziet er wel grappig uit. Alleen difficulty is blijkbaar nog steeds 0
hopelijk wordt dat wel door de loop van de Alpha/Beta geupscaled
Hij zou een PAX Betakey gebruikt hebben om op deze server te kunnen komen. Alpha/Beta, wat zal het zijn dan?lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:52:
Alphabeta is er nog lang niet. Maar ziet er wel grappig uit. Alleen difficulty is blijkbaar nog steeds 0
Ik hoop inderdaad dat de difficulty nog wat omhoog gaat. Een tijdje geleden heb ik deze livestream ook gezien en de damage van je character, maar met name de damage van de mobs waren nog niet goed. 30k++ crits doen met low end gear op mobs die 50-100k HP hebben is veel te veel. Daarentegen deden diezelfde mobs vaak maar hits van 200-300dmg, op een player health van 50klanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:52:
Alphabeta is er nog lang niet. Maar ziet er wel grappig uit. Alleen difficulty is blijkbaar nog steeds 0
Met name de mob damage lijkt me vrijwel zeker iets wat ze nog gaan aanpassen. Wat ik ook hoop is dat ze de selfhealing van alle non-healer classes weer naar zowat 0 reduceren. De hoeveelheid healing die de dps monk doet in de video slaat mijn inziens nergens op. Eenzelfde probleem zie ik vaak genoeg in pvp video's. Een heel klein beetje selfhealing om ervoor te zorgen dat je tijdens het levelen niet om de 3 mobs moet bandagen/eten is prima, maar zoveel als nu dat je een halve healer bent vind ik belachelijk. Het maakt questen totaal niet meer uitdagend, in dungeons vervelen healers zich de pleuris omdat iedereen zichzelf healt en op max level levert het alleen maar problemen op in PVP.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Moet je dan elke klass kapot maken? Hunter en warlock pet nerfen dat ze niet kunnen tanken, alle heals uit Spriest of Druid halen? Of alle talents weghalen die maar iets extra healing geven? Dan weet ik dat ik dan ook nooit 1 quest meer zal doen, lekker rondhangen voor RBG en dungeons.
Je probleem zit in overgegearde mensen in dungeons, daar hoef je niets meer te doen. Pak een random normal dungeon met 88-89 mensen of een HC met max 460 mensen, mag je aardig aan de bak.
Je probleem zit in overgegearde mensen in dungeons, daar hoef je niets meer te doen. Pak een random normal dungeon met 88-89 mensen of een HC met max 460 mensen, mag je aardig aan de bak.
Aangezien blizzard het nog altijd Alpha noemt, en zelf aangeeft dat Beta er nog niet is. Is het de AlphaZerora schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:02:
[...]
Hij zou een PAX Betakey gebruikt hebben om op deze server te kunnen komen. Alpha/Beta, wat zal het zijn dan?
Dat probleem is nu ook inderdaad.. Paar weken geleden, tank dood op 1 van de shamans in LFR, ik als WW in stuk flex, stuk normal gear tank hem gewoon zonder veel healing nodig te hebben. Ja ik had cooldowns nodig, ja de healing werd wat extremer rond het einde, maar dat moet niet kunnen als dpsWat ik ook hoop is dat ze de selfhealing van alle non-healer classes weer naar zowat 0 reduceren. De hoeveelheid healing die de dps monk doet in de video slaat mijn inziens nergens op.
Enige lastige die ik zelf tijdens levellen heb gehad was die Monastery? Met die corrupted gast aan het einde. Die is altijd ruk.Pak een random normal dungeon met 88-89 mensen
[ Voor 52% gewijzigd door corset op 09-05-2014 13:38 ]
Gewoon weer terug naar het oude systeem imo.SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:27:
Moet je dan elke klass kapot maken? Hunter en warlock pet nerfen dat ze niet kunnen tanken, alle heals uit Spriest of Druid halen? Of alle talents weghalen die maar iets extra healing geven? Dan weet ik dat ik dan ook nooit 1 quest meer zal doen, lekker rondhangen voor RBG en dungeons.
Selfhealing van de meeste classes loopt nu echt de spuigaten uit.
Hybrids moeten kunnen healen in dps of tank specs maar er moeten trade-offs zijn, zoals hoog mana verbruik.
Passive heals zoals Spirit Bond en Second Wind moeten ook veranderen of generfed worden. Warlock is helemaal belachelijk aangezien zeker destruction zo gigantisch veel kan healen dat het eigenlijk nergens meer op slaat.
Ik ben helemaal voor solo content, maar aan het eind van de dag is WoW een MMO en kan je de interactie met andere spelers niet vermijden, dus laat healers weer healen, tanks weer tanken en dps damage dealen.
In welk opzicht zou je 'interactie' met de rest van de community vermijden als jouw spec solo-geschikt is? Is dat dan niet gewoon je eigen keuze? Gros van de quests zijn bij voorbaat al niet bepaald 'team friendly', waar het geen kloot uitmaakt of nu wel/niet kan healen of wel/niet kan tanken. (alsof ik trouwens überhaupt mensen tegen kom tijdens questen, mijn server is dood).
Wat doe je dan als een DK in blood-spec gaat levelen? Zijn heal en shield zijn onderdeel van tank zijn. Of guardian, met zijn rage-selfheal en dodge? Als je die nerft, trap je de hele essentie van hun unieke tank-eigenschap kapot.
Of moet je alle dps spells weghalen van een healer, zodat hij de spec niet kan gebruiken voor questssolo? Of Mana zo hoog zetten dat het nutteloos is, maar binnen raids dan ook 0,0 DPS toegevoegde waarde mee kan bieden?
Juist op die manier jaag je iedereen weg uit quest-content, buiten de classes die 'buiten dit systeem om' gewoon hun ding kunnen blijven doen. Het is juist het punt rond Holy Trinity geweest wat perfect aangeeft waarom dit systeem nooit waterdicht is.
Wat doe je dan als een DK in blood-spec gaat levelen? Zijn heal en shield zijn onderdeel van tank zijn. Of guardian, met zijn rage-selfheal en dodge? Als je die nerft, trap je de hele essentie van hun unieke tank-eigenschap kapot.
Of moet je alle dps spells weghalen van een healer, zodat hij de spec niet kan gebruiken voor questssolo? Of Mana zo hoog zetten dat het nutteloos is, maar binnen raids dan ook 0,0 DPS toegevoegde waarde mee kan bieden?
Juist op die manier jaag je iedereen weg uit quest-content, buiten de classes die 'buiten dit systeem om' gewoon hun ding kunnen blijven doen. Het is juist het punt rond Holy Trinity geweest wat perfect aangeeft waarom dit systeem nooit waterdicht is.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 09-05-2014 14:24 ]
Het is gewoon een lastige situatie, dat zal iedereen wel accepteren. Ik denk dat er een middenweg moet zijn.
Ja zelfhealing is leuk, nee de hoeveelheid nu is gewoon te groot.
Tja self healing op mijn boomkin is ook wel uber. Wel lekker bij het farmen van guo-lai keys en dergelijke.
Yeah! ben weer begonnen met spelen.
warlock 85, op frostwhisper.
ben benieuwd naar MoP, beter laat dan nooit
als je weer net begint zijn het toch wel heeel erg veel spells en snap je helemaal niks meer van een rotation.
zijn er nog pro-tips waar ik op moet letten in de nieuwste patch (als ik eenmaal de rotation weer door heb)?
Oh, en kan ik alle oude mats nog beter bewaren of met een schone lei beginnen door alles te verpatsen?
Heb nog honderden elements of earth/water etc.
warlock 85, op frostwhisper.
ben benieuwd naar MoP, beter laat dan nooit
als je weer net begint zijn het toch wel heeel erg veel spells en snap je helemaal niks meer van een rotation.
zijn er nog pro-tips waar ik op moet letten in de nieuwste patch (als ik eenmaal de rotation weer door heb)?
Oh, en kan ik alle oude mats nog beter bewaren of met een schone lei beginnen door alles te verpatsen?
[ Voor 18% gewijzigd door predacore op 09-05-2014 14:55 ]
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Is het groot genoeg dat DPS geen healing nodig heeft in raids? Of tanks solo zooi staan te tanken?lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:40:
Het is gewoon een lastige situatie, dat zal iedereen wel accepteren. Ik denk dat er een middenweg moet zijn.
Dat is de eind focus, daar is waar je class moet uitkomen. Ja, dan komt het voor dat in de weg erheen sommige een stuk beter uit de verf komen dan anderen (zoals rogue, met hoge gear is de selfhealing gigantisch, met lage gear.. nutteloos).
Vriend van me vond DK altijd easy-mode questen, ik zal altijd mijn hunter kiezen. Andere zou boomkin nemen, weer ander juist weer priest of lock. Maar je moet ook vaak je spec er op afstemmen, talents en glyphs die je later weer inlever voor de DPS focused of juist tank focused.
Destro spec nemen, even tabje 'what has changed' lezen en gaanpredacore schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:54:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!