Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.086 views

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik doel dan ook meer op die buff cooldowns, Blizzard wil af van het 'spikey damage' principe, maar het meer een 'vloeiende' DPS output gaat worden. Net als hunter, je popt 3 cooldowns, 1 trinket (on Use) en je gaat even helemaal los, om vervolgens weer 1-1,5minuut niets te doen, en weer dat hele zwikkie weer opnieuw.

De helft van de skills zijn al no-brainers en hebben amper keuzes nodig (enkel op welk moment - wat 90% is rond BL of start van gevecht), de rest maar doorhuppelen op cooldown.

Tuurlijk kan het voor een 'super' rotatie veel schelen of je skill X nu voor of na je 2de GCD gaat doen of bij de 4de of 5de tik van je DoT, maar voor het gros (~90%) boeit het niet en is het gewoon faceslam op je keyboard :P Je zou eens moeten zien hoeveel demo-locks bv nooit meta gebruiken, puur gewoon doorknallen van random abilities :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:50
RMB schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:37:
Juist die - in jouw ogen nutteloze - cooldowns zorgen er samen voor dat het dus níet 3-6 buttons spammen is.
Ja, nu is het 3-6 button spam en 1 keertje in de 2 weken gebruik ik heel misschien 1 van die andere. Verbind ze dan aan talent spec dan dat ik ze niet eens te zien krijg.

Ik vind het prima als ze verdwijnen in ieder geval.

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-11 14:27

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik zie Cleave en de banner niet als een spell die ik maar eens in de twee weken gebruik.

• JeroenNietDoen
Dat die banner weggaat heeft alles met streamlining van damage en healing te maken te maken. Cleave staat bij mij nog lager op de pikorde dan abilities die ik eerder noemde, WW zit in de AOE rotatie. Een beetje dps guide noemt cleave niet eens.

• heerjelle
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 10:29
Wie weet wat voor spells er voor de verwijderde spells in de plaats komen. Ik hoop gewoon dat ze zich deze expansion richten op het verbeteren van het spel, zeker nu ze er niet per se een hele nieuwe class of race toevoegen.

Dat is weer zoiets: Als ze minder energie hoeven steken in het vinden van een plek voor de 'nutteloze' skills, kunnen ze meer energie steken in het verbeteren van de rest van het spell, hopelijk...

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Eindelijk Gold bij alle Challenge Modes op mijn hunter :9~ _/-\o_ *O*

Die transmo set is echt awesome!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:39
hmr schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:01:

Gefeliciteerd! Dat is ook nog wel iets dat ik zou willen doen, maar met weinig game-time lastig te halen.

Sowieso is wow op een erg laag pitje de laatste tijd. Cheesecake Vendor heeft al een maand niet meer serieus geraid. Ook normal runs komen eigenlijk niet meer van de grond.

Bij 'Dude where's my mount' is een klein deel van mijn oude groepje wel lekker bezig. Van 10-mans 3 hc down (toen leavden/ stopten een aantal core spelers waaronder ik) naar een 25-mans team met 1 hc down naar weer een nieuwe 10-mans groep die wel lekker loopt! Van de week hebben ze ook Sha neer en staan ze dus op 4HC. Toch goed om te zien dat er sinds de val van de oude groep weer nieuwe progressie is geboekt!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
Vergeet niet om af en toe MMO-Champion te kijken deze tijd. Alpha is uit, MMO-C is in de Alpha, en er wordt dagelijks wel nieuwe dingen over Warlords gepost daar! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 08-04-2014 13:36 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:21
hmr schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:01:

Nice gz ! :D.

Ik heb het weekend weer even gespeeld sinds weken, gaat wel kriebelen weer dus ik hoop vanavond is rond een uur of 2030 te kijken of ik weer het vast kan houden en wat daily's enzo kan gaan doen.
En een rondje PvP op me priest ( 89 ) nu :D

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 15:42
Zerora schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:35:
Vergeet niet om af en toe MMO-Champion te kijken deze tijd. Alpha is uit, MMO-C is in de Alpha, en er wordt dagelijks wel nieuwe dingen over Warlords gepost daar! :)
Ik kan echt zeer enthousiast worden van de nieuwe models. De elekks en wolves zien er echt geweldig uit.
Kom maar op met al die nieuwe info!

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/april/wolfbrown.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Carthrax op 08-04-2014 14:20 ]

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Kaap schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:24:
[...]

Nogmaals, tenzij je world PVP speelt, wat merk jij daar nou van als je Alliance op Outland speelt? Kun je niet meer questen of raiden?

Hij zoekt nu naar een nieuwe server, dus tenzij hij world pvp wil spelen, maakt de balance van de server niets uit zolang hij zorgt bij de populated faction terecht te komen.

Ik speel op Silvermoon. Ik zag gister voor het eerst sinds 3 weken 3 horde spelers. Ik merk er niks van dat ze er niet zijn. Hiervoor speelde ik op Draenor waar vrijwel geen Alliance zit. Heb ook op Al'akir, Kazzak en Outland gezeten, altijd bij de populated zijde, het maakt voor je spelervaring helemaal niets uit.

[...]

Battlegroups en crossrealm zones inmiddels.

Silvermoon voor Alliance, Draenor voor Horde.
Je merkt alleen bij world events: zoek maar even bv een blood elf rogue, of troll *vul maar in* als er amper iets van de horde op je server rondloopt :/
Je kan dan natuurlijk effe pvp induiken, maar dat vinden de echte pvp'ers dan weer minder leuk dat je daar in vpe-gear rondloopt en :-)
veelgebruikte oplossing: een guildie of maat in een vrij toon-slot het nodige laten aanmaken en die dan in zijn startzone of zo kort mogelijk erbij gaan opzoeken >:-)
En je doet nadien even hetzelfde voor hem natuurlijk.
en achteraf verwijder je die toon terug of je parkeert die even bv aan de poort van SW en laat 'em "verkopen" door je vriend aan mensen die hun achies willen halen :-)
(been there, done that)

Wel zo makkelijk om de 4 horde-bazen gaan af te maken voor je war bear: die paar orcs/trolls/.. die er dan bij komen die slacht je zo ook mee af ...

Silvermoon heeft zelden Q's tenzij er weer een belangrijke patch of update is geweest.
(komst van Timeless isle gaf wel eens een uurtje of meer Q op woensdag namiddag of vrijdag-avond)
En als iedereen of het overgrote deel op 't zelfde plekkie rondloopt merk je het meteen aan lag.
Houlon op timeless isle = lag-fest en neer op paar seconden tijdens een woensdag namiddag: sta je er niet onder is het nutteloos erheen te lopen, je bent toch te laat.
Rares farmen (panda of timelss) is niet echt te doen: ze leven niet echt lang...
Op isle of thunder is dat nu beter te doen: daar loopt enkel iemand rond als die zijn leg. cloak nog niet heeft en nog dark prince rep moet farmen...

celestials is dan weer een continu killfest op diezelfde woensdagnamiddag, net als Ordos.
op lowpopservers ben je eerst een halfuur aan het zoeken naar extra volk zelfs op die dagen :/

Wil je rustig rares/miningnodes/skyshards/... farmen, dan ga je best effe X-realm naar een lowpop-server :-)

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
De nieuwe Tauren models en animaties zijn echt geweldig.

Ben nooit fan geweest van de male Tauren en zal het nu ook niet gaan spelen, maar het ziet er zeer gelikt uit en als deze animaties een voorteken zijn voor wat we kunnen verwachten kan ik niet wachten op Undead!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Shrake schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:13:
De nieuwe Tauren models en animaties zijn echt geweldig.

Ben nooit fan geweest van de male Tauren en zal het nu ook niet gaan spelen, maar het ziet er zeer gelikt uit en als deze animaties een voorteken zijn voor wat we kunnen verwachten kan ik niet wachten op Undead!
Tauren doet me nu echt denken aan die Beest uit Belle & het Beest :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Shrake
SinergyX schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:26:
[...]

Tauren doet me nu echt denken aan die Beest uit Belle & het Beest :P
Ja op die lach animatie moest ik daar ook aan denken. Maar het blijft indrukwekkend vergeleken met hoe 't nu is.

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Wil zelf een Healer gaan maken.
Ben altijd ally maar twijfel tussen Druid en Priest. Doe vooral PVP.

Druid lijkt me vet door de shapeshifts, iemand nog tip voor mijn keuze?

• Shrake
Ondanks dat beide sterk (kunnen) zijn in PvP zou ik op dit moment zeggen Druid.

Druids zijn erg mobile en healing is ook belachelijk sterk. Priests kunnen ook erg sterk zijn al hangt dit zeer veel van de speler af aangezien je een Priest in PvP eigenlijk alleen maar aggressief kan spelen, omdat je mana regen een stuk lager is en mana fights dus eigenlijk altijd verliest.

Verder is er natuurlijk ook het verschil in hoe beide healen. Druid is meer van Heals over Time waar Priest weer meer van de shields en directe heals is.

Ik speel zelf al sinds vanilla een Priest als m'n alt en wil persoonlijk niets anders, maar toch zou ik op dit moment Druid aanraden.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Shrake schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:30:
[...]

Ja op die lach animatie moest ik daar ook aan denken. Maar het blijft indrukwekkend vergeleken met hoe 't nu is.
Undead vind ik vrij simpel, had iets meer zombie-achtig verwacht, benieuwd wat Bloodelf gaat worden. Als het dezelfde gradatie is als van female human, zit het wel goed :P

• Carthrax
Jammer, MMO-Champion heeft alle screenshots van de werelden eraf moeten halen. Zag er allemaal wel mooi uit.

• Zerora
Carthrax schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:21:
Jammer, MMO-Champion heeft alle screenshots van de werelden eraf moeten halen. Zag er allemaal wel mooi uit.
Gelukkig heb ik alles kunnen zien voordat het offline gehaald werd.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-11 14:27

RMB

Nee, geen right mouse button!

Gelukkig heb ik juist niks kunnen zien ;) !

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Carthrax schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:21:
Verder ook helemaal niet kansloos van Blizzard dat ze offline moesten ondanks dat er géén NDA is. En naïef omdat ze denken dat die plaatjes niet elders nog gaan opduiken nu ze al op het internet gestaan hebben.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:02

Metian

Snert is vies

SinergyX schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:34:
[...]

Undead vind ik vrij simpel, had iets meer zombie-achtig verwacht, benieuwd wat Bloodelf gaat worden. Als het dezelfde gradatie is als van female human, zit het wel goed :P
Denk dat dat wel gaat komen. Blizzard is op dit moment heel goed bezig om het gevoel van de characters te behouden en ze er toch veel beter er uit te laten zien.

Zit nog altijd met smart te wachten tot de male troll models komen.

Rupsen, Rapsen.

• hulkie
Goedemorgen,

Het kan vreemd lopen… Maandag vertelde ik nog dat ik weinig meer deed op wow en dat mijn oude raidgroep wel lekker begint te lopen…

Maandagavond vroeg mijn oude raidleader of ik terug wilde komen in het team, ze waren nog steeds op zoek naar een mage voor verdere progress. Dinsdag werd in mijn guildje aangekondigd dat we tot WoD stoppen met raiden. En gister stond ik dan ineens met mijn mage in SoO.

Was erg leuk, ik had al een maand of 5-6 niet meer serieus geraid op de mage, toch geen het best aardig. De eerste 4 bazen HC gekilled met wonderbaarlijk de meeste problemen op Immersius. (Sha HC ging pas voor de

Zondag denk ik dat Galakras HC wel neer zou kunnen gaan, eindelijk weer een doel in wow :)

Ik ga denk ik terug van fire naar frost. 48% haste en daarna volop mastery is de way to go toch?

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb niet zo veel zin om te raiden, iig niet atm met huidige raid issues.

Ben wel veel aan het pvp'en geslagen en daarnaast D3, heb ondertussen 2 Heal Priests op 90 (Doutzen en Duutz (free boost)) en lekker wat arena's doen. Samen met een Boomkin zit ik nu op 1400 nog iets rating, en de lack of CC's begin nu wel wat meer te showen. 3v3 missen we een vaste 3de speler maar hebben wel een Hunter beschikbaar mocht het nodug zijn. Mijn Mistweaver Monk ben ik nu rustig aan pvp gearen, zo veel cc >.>.

Beide priests hebben nu ilvl boven de 530 in pvp gear, dus gaat aardig. (536 / 532)

Zit te twijfelen wat ik wil, huidige guild blijven (zit er al 6 jaar) andere guild zoeken (pve of pvp of beide ^^).
Iig ben ik er bij met WoD (pre order), alleen waar en hoe geen idee.
psvunited schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:39:
Wil zelf een Healer gaan maken.
Ben altijd ally maar twijfel tussen Druid en Priest. Doe vooral PVP.

Druid lijkt me vet door de shapeshifts, iemand nog tip voor mijn keuze?
Druids is meer van de HoT's, heeft meer CC met symbiosis kan je leuke dingen doen.
Priests 2 heal specs die andere speel style hebben, minder CC's meer burst heals (holy) of shields (disc).

Disc vind ik minder in pvp dan Holy atm, maar Holy is so wie so leuker te spelen dan disc ;)

Druids met 4 set zijn hard to kill.

Priests heeft wel de leukere skills om mee te spelen, dominate mind, spectral guise, void shift (risco spell ook). Druids hebben dan wel weer knockback spell wat altijd leuk is op Lumber Mill :D

[ Voor 34% gewijzigd door Derr_Hans op 10-04-2014 11:19 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Zerora
Daar is ie dan: Project Titan (hoogstwaarschijnlijk)

nieuws: Blizzard legt merknaam Overwatch vast

Naam klinkt wel als iets wat bij Project Titan zou passen. Post-apocalyptische sfeer, dat waren de geruchten toch?

[ Voor 24% gewijzigd door Zerora op 10-04-2014 14:02 ]

• Shrake
De naam doet me om de een of andere reden denken aan een StarCraft 2 expansion.

[ Voor 59% gewijzigd door Shrake op 10-04-2014 14:19 ]

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Derr_Hans schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:31:
Holy is so wie so leuker te spelen dan disc ;)
_/-\o_ Helemaal mee eens :)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Mektheb
Niet dat ik mega ervaring heb met Priest spelen, maar tot nu toe vind ik juist DISC het leukste

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 18:13
Disc vind ik zo 'makkelijk', beetje dpssen op de boss, weinig dingen waarmee je rekening moet houden; procs etc. Het leuke van holy vind ik de procs, de cooldowns en de chakra's, vind het veel dynamischer spelen, zeker vergeleken met mijn holy paladin die ik als main heb :P

• Shrake
Als PvPer ben ik op m'n alt groot fan van Disc. Het speelt voor mijn gevoel veel dynamischer dan Holy en ik heb het gevoel dat ik veel meer kan toevoegen als Disc.
Heb Holy als offspec, maar denk dat ik het ga dumpen voor Shadow, beetje oefenen en er weer inkomen voor Warlords.

Overigens nog een leuke promo van Blizzard: http://eu.battle.net/wow/en/choppers/

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hele SoO LFR gedaan, geen weapon drop. Vriend van me wilde wel kijken of we flex in konden, met z'n 560+ zou dat geen probleem worden (ik zou mee gaan als 'eis'). Eerste 2 probleemloos, andere 2 aantal wipes omdat de healer geen zin meer had.

Ik had eerder uit Timeless 550 PVP boots gekregen, haal ik uit boss 2 die 540 boots, die zijn dus slechter op elk vlak. Is PVP gear nu echt zo 'PVE krachtig'? Toen dacht ik via honor points wapen te gaan sparen, moet je eerst 7250 points halen om hem te unlocken.. :./ Dat zou even gaan duren.

Gelukkig op laatste van 4 bosses de assurance of consequence gekregen, wat meteen BiS is tot mijn gear niveau :) (normal/warforge/HC enkel hoger).
Ben benieuwd, vond die bikes van Paul Jr. altijd al 'exotischer', dat gaan nog wat moois worden :)

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2014 09:42 ]

• hulkie
PvP gear gebruikt het itembudget alleen voor pvE gerelateerde stats. De pvP stats krijg je er gratis bij. Dit betekent dat hoger itemlevel pvP gear over het algemeen inderdaad beter is als lager itemlevel pvE gear.

(nu nog de juiste secondary stats op je item zien te vinden!)

• Derr_Hans
  • Niet online
Over het algemeen heeft pvp gear meer stamina dan primaire stats van zelfde ilvl, daar zit het verschil.

Alts gearen, gewoon 522 pvp gear de gaten opvullen of de pvp 522 wapens nemen als je nog geen noemenswaardige wapen heb (moet je wel 7250 HPoints farmen :P).
Shrake schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:54:
Als PvPer ben ik op m'n alt groot fan van Disc. Het speelt voor mijn gevoel veel dynamischer dan Holy en ik heb het gevoel dat ik veel meer kan toevoegen als Disc.
Heb Holy als offspec, maar denk dat ik het ga dumpen voor Shadow, beetje oefenen en er weer inkomen voor Warlords.

Overigens nog een leuke promo van Blizzard: http://eu.battle.net/wow/en/choppers/
Voor mij gevoel is het juist anders om, Holy DPS is hoger, Holy is minder vatbaar voor silence (hots / lightwell / mastery en meer instants heals die ook echt wat doen), met From Darkness / Light talent (instant and free flash heals) burst je iemand zo vol health en het procced erg vaak. Vooral in serenity Chakra (+25% ST heal) waar je 90% in bevind als holy pvp ff snel wat dps moet doen of de andere healer moet interupten (chastise) switch je even van chakra of die ground heal neer planten. (4 set = 5 sec cd op chakra's).

Dan heb je nog de LoS Divine Hymn in 3's en 5's erg goed.

• Shrake
Ja zo zie je maar hoe speelstijlen kunnen verschillen. Ik speel Disc al sinds vanilla, dus moet zeggen dat het ook redelijk in m'n systeem zit.

btw, 1 vraag. Ik keek even naar je Priest (Doutzen). Waarom gebruik je Halo over Divine Star? Divine Star knocked nog steeds mensen uit stealth en is Disc school, dus als Holy gelocked is kan je 'm nog steeds casten!

• JeroenNietDoen
Leuk, bike met de meeste votes wordt gratis ingame mount, alleen voor de faction waar die bij hoort. Dat is echt retarded van Blizzard :/

• Mektheb
Kaap schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 19:35:
[...]

Leuk, bike met de meeste votes wordt gratis ingame mount, alleen voor de faction waar die bij hoort. Dat is echt retarded van Blizzard :/
Me dromen gingen meer kapot toen ik Chris bij de alliance zag horen :+ ( ga elke keer een beetje dood van binnen dan )

• Zerora
Mektheb schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 19:40:
[...]

Me dromen gingen meer kapot toen ik Chris bij de alliance zag horen :+ ( ga elke keer een beetje dood van binnen dan )
Wil jij een Tauren Chieftain bij de alliance dan?

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Gisteren hele avond 3vs3 gedaan, nu Druids zijn generfed lijkt het wel dat iedereen een Shaman heeft gemaakt en wat hebben die gasten heals zeg.
Windsheer, Healing tide/stream, en dan die mastery zorgen er echt voor dat dit hun beste seizoen is, alleen zijn ze jammer genoeg te squishy tegen melee's.
Ben tot 1920 rating gekomen maar ik denk maar dat ik mijn Shammy moet gaan gearen, want als Paladin zit ik in teveel CC en moet ik echt elke seconde een heal casten anders gaat het echt snel.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:37
Afgelopen weekend eindelijk de legendary quest helemaal afgerond.
Was een aardige klus, maar wel de moeite waard wat dps output betreft.

zit op item level 545 nu en een beetje te denken hoe nu verder:
http://www.wowprogress.com/character/eu/nagrand/Caranten

Flex SoO zit ik op 9/14, maar kost aardig wat moeite om een groep te vinden.
in een Normal SoO had ik erg veel geluk en op 3/14 uitgekomen.

Daarnaast is zowel de realm als de guild waar ik in zit leeg.(voor de beeldvorming: toen ik de legendary cape haalde was ik de eerste van de guild..).

Beetje doorstoeien met oQueue maar en hopen dat ik de komende weken met flex en normal nog wat kan binnenhalen?

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Henkje.doc schreef op maandag 14 april 2014 @ 06:06:
Afgelopen weekend eindelijk de legendary quest helemaal afgerond.
Was een aardige klus, maar wel de moeite waard wat dps output betreft.

zit op item level 545 nu en een beetje te denken hoe nu verder:
http://www.wowprogress.com/character/eu/nagrand/Caranten

Flex SoO zit ik op 9/14, maar kost aardig wat moeite om een groep te vinden.
in een Normal SoO had ik erg veel geluk en op 3/14 uitgekomen.

Daarnaast is zowel de realm als de guild waar ik in zit leeg.(voor de beeldvorming: toen ik de legendary cape haalde was ik de eerste van de guild..).

Beetje doorstoeien met oQueue maar en hopen dat ik de komende weken met flex en normal nog wat kan binnenhalen?
oqueue is een beetje achterhaald vind ik. in het begin kon je er nog wel goede groepen mee vormen, maar op dit moment heb ik sneller en betere groepen met het ingebouwde "Other Raids".

Als je het echt storend vind om op een lege realm te zitten zou ik vooral niet aarzelen om een realm transfer te doen. Ik heb toen des tijds een free transfer van Twisting Nether naar The Maelstrom gedaan, maar beviel mij totaal niet aangezien The Maelstrom toen nog 10:1 Alliance was. Dus mijn main warrior maar voor 20 euro naar Argent Dawn verplaatst en heb er nog helemaal geen spijt van gehad.

• JeroenNietDoen
Ik vind die legy quests echt zuur. 11/20 secrets nu. Deze week 2 secrets uit 1 hele reset :X

• hmr

hmr

Kaap schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:16:
Ik vind die legy quests echt zuur. 11/20 secrets nu. Deze week 2 secrets uit 1 hele reset :X
De quest is de reden waarom ik een soort van wow-burnout heb... Speel alleen nog een beetje pvp op mijn mage op dit moment..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hulkie
Kaap schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:16:
Ik moet hem eigenlijk ook eens afmaken op mijn druid. Zit al 4-5 weken op 3/12 maar krijg het niet voor elkaar om met mijn druid SoO en/of ToT in te gaan.

Gister een leuke avond gehad met de NLers. Progress op Galakras HC, ik en een andere speler hadden hem al eerder neer, dus we konden wat tips 'n tricks geven. Eigenlijk was dat amper nodig want na een try of 5-6 lag hij op zijn gat. Vooral de burst in P2 (healing en dps) was nog even een probleem... Volgende op het lijstje is General HC.

Ik speelde zelf voor het eerst in een half jaar weer frost. Ging best aardig! stond op de kill zo rond de 360k dps, lekker veel cleave mogelijkheden daar natuurlijk, maar dan nog! Was wel weer even wennen...

• Derr_Hans
  • Niet online
Shrake schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:46:
Ja zo zie je maar hoe speelstijlen kunnen verschillen. Ik speel Disc al sinds vanilla, dus moet zeggen dat het ook redelijk in m'n systeem zit.

btw, 1 vraag. Ik keek even naar je Priest (Doutzen). Waarom gebruik je Halo over Divine Star? Divine Star knocked nog steeds mensen uit stealth en is Disc school, dus als Holy gelocked is kan je 'm nog steeds casten!
Vergeten te wisselen :)

Gebruik namelijk star in Arena's en RBG's gebruik Halo in normal BG's aangezien daar gewoon meer rond een vlag zitten en ik altijd wel bij de group rond hang die bases aanvalt.

Deze week weinig WoW gedaan, D3 is toch weer erg goed ;)

• hmr

hmr

Overigens is mijn pc overleden gister :( dus ik denk dat WoW er de aankomende tijd niet echt in zit :S Bij het Tweakers guild is de pre-expansion dip ook toegeslagen. Morgen vergadering en ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.. Hoop niet op een leegloop oid.. :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hmr schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:12:
Morgen vergadering en ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.. Hoop niet op een leegloop oid.. :S
Volgende week, niet morgen ;) 15 != 22 :+

Ik hoop ook niet op een totale leegloop, maar de meeste mensen die het actiefst waren zie je zo'n beetje weinig tot niet meer :(

[ Voor 21% gewijzigd door ValHallen op 14-04-2014 13:24 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Carthrax
hmr schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:12:
Overigens is mijn pc overleden gister :( dus ik denk dat WoW er de aankomende tijd niet echt in zit :S Bij het Tweakers guild is de pre-expansion dip ook toegeslagen. Morgen vergadering en ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.. Hoop niet op een leegloop oid.. :S
Het is alsof de apparatuur weet wanneer de winkels open of gesloten zijn. Ze begeven het nooit op een dinsdag ochtend, nee zaterdag avond of zondag...een samenzwering is het! ;)
Hopelijk krijg je het snel weer aan de praat.

Ik vermaak mijn nog wel even met WoW ook al zit ik er wel minder in. Ook als ik andere games speel dan zit ik nog wel van "heb ik zus en zo wel gedaan deze week met mijn chars".
Het nadeel is wel dat mijn realm steeds leger en leger aan het worden is en Blizzard maar weer een paar weken niets gaat connecten :S

Ook ik zit niet zo vaak meer op de Brotherhood server maar dat komt voor mij puur dat het een pvp server is. Pvp zit gewoon niet in mijn systeem en ik mag graag rondhangen op de Timeless Isle wat met mijn andere chars ongestraft kan en met deze absoluut niet. Ik kan wel elke keer mij laten inviten door iemand op een pve realm maar dat is ook niet echt de bedoeling.

[ Voor 16% gewijzigd door Carthrax op 14-04-2014 14:02 ]

• Carthrax
Posted by Takralus
Hey guys and gals, just dropping in for a quick status update. There are no connections planned to go ahead this week and it's possible they may also be on hold next week too. I'll post again next week to let you know either way. Apologies to those of you keenly awaiting your connections; we're working on getting them done asap :)
En ook weer zonder enige uitleg. Gewoon neuh we hebben geen zin om te werken de komende weken doei doei.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Carthrax schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:30:
Ook ik zit niet zo vaak meer op de Brotherhood server maar dat komt voor mij puur dat het een pvp server is. Pvp zit gewoon niet in mijn systeem en ik mag graag rondhangen op de Timeless Isle wat met mijn andere chars ongestraft kan en met deze absoluut niet. Ik kan wel elke keer mij laten inviten door iemand op een pve realm maar dat is ook niet echt de bedoeling.
Ik zit op Lightning's blade (en 3 andere), dacht samen met deathwing en eentje, maar daar is op Timeless geen PVP te vinden. Buiten links en rechts zo'n verloren bloodcoin hunter, staat iedereen gewoon beetje z'n ding te doen. Ook de kills in BC/LK zones is puur een verveelde 90 ipv je lvl-genoten, vind het allemaal wel best zo :P

Kom je op Tarren Mill, moment dat je het strand oploopt, whoomp, 3 gasten op je dak.

Geen idee hoe Aerie Peaks het op het moment doet, zal wel flinke ally server zijn geworden.

• JeroenNietDoen
ValHallen schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:23:
[...]
Ik hoop ook niet op een totale leegloop, maar de meeste mensen die het actiefst waren zie je zo'n beetje weinig tot niet meer :(
Mocht dat wel gebeuren is men welkom bij Dutch Warriors op Silvermoon. 14/14 25-normal en momenteel bezig met 2 10-man HC groepen. Elke dag erg druk online :Y

• Zerora
ValHallen schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:23:
Ik bedenk me net dat ik vanaf kerst eigenlijk niet meer gespeeld heb :+ En niet omdat ik niet genoeg te doen heb in WoW, maar omdat ik juist teveel te doen heb in WoW en gewoon niet weet waar ik beginnen moet.

[ Voor 18% gewijzigd door Zerora op 14-04-2014 17:34 ]

• Henkje.doc
rjpurk schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:47:
[...]

oqueue is een beetje achterhaald vind ik. in het begin kon je er nog wel goede groepen mee vormen, maar op dit moment heb ik sneller en betere groepen met het ingebouwde "Other Raids".

Als je het echt storend vind om op een lege realm te zitten zou ik vooral niet aarzelen om een realm transfer te doen. Ik heb toen des tijds een free transfer van Twisting Nether naar The Maelstrom gedaan, maar beviel mij totaal niet aangezien The Maelstrom toen nog 10:1 Alliance was. Dus mijn main warrior maar voor 20 euro naar Argent Dawn verplaatst en heb er nog helemaal geen spijt van gehad.
Dank. Ga ik eens naar kijken of dat werkt :)

Wat betreft de legendary quest line. Als ik de berichten hierboven lees heb ik volgens mij gelukt gehad. Uiteindelijk in 3 weken de runestones gehaald en in totaal vanaf februari (1e achiev) t/m dit weekend over gedaan.

Via LFR finder kon ik iedere keer vrij gemakkelijk de ToT raids in, alleen op het laatste heb je dat wel gezien.

• JeroenNietDoen
Sinds de boosts heb ik juist ToT wel gezien.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wat is volgens jullie de beste combinatie van profs om geld te verdienen? Heb een mag op level 60 die ik ga boosten maar twijfel enorm tussen de profs. Heb verder nog een druid op die server met skinning/lw.

• jmxd
  • Niet online
Jewelcrafting en Alchemy

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-11 09:08
Eindelijk Malkorok neer...
YouTube: Synergy ER Malkorok HC First kill Killvid voor de geinteresseerden

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 11:05
Goemies schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 01:00:
Robin Turkesteen was een baas...

https://freight.associates

• Goemies
Hij was wel lekker aan 't kiten ja.
Taunt, catform en rennen maar hehe

• jmxd
  • Niet online
Goemies schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 01:00:
Clicker :{

• JeroenNietDoen
1. hij klikt lang niet alles. main abilitiy gebruikt ie keybinds
2. lekker belangrijk hoe een ander graag speelt

• jmxd
  • Niet online
Hij heeft niet eens keybinds (behalve de standaard 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 - =) :')

En ja, dat is best belangrijk. Verklaard ook wel waarom hij nog steeds in een raid aan het progressen is terwijl de patch al meer dan een half jaar oud is :+

[ Voor 50% gewijzigd door jmxd op 15-04-2014 08:14 ]

• moggets
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-11-2017
fijne ontwikkeling :
Raids, Dungeons, and Scenarios

•Each World of Warcraft account can now create a maximum of 10 instances per hour (up from 5).
dat maakt het dungeonfarmen weer wat makkelijker

• Mektheb
Twylight schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:13:

En ja, dat is best belangrijk. Verklaard ook wel waarom hij nog steeds in een raid aan het progressen is terwijl de patch al meer dan een half jaar oud is :+
Dat kan ook zijn omdat de 24 anderen of 9 anderen minder goed is als hij.

Teamplay = key

En ja Klickers 8)7 ;( ;( ;(

• hulkie
Ik gebruik ook niet zo heel veel extra hoor.. ` t/m = en F1 t/m F12 en wat keys naast mijn WASD toetsen voor interupts enzo... zaken die snel moeten gebeuren dus.

Gister heb ik zelf niet geraid, maar de groep heeft er wel weer een heroic kill bij! Ik had al aangegeven dat General niet zo heel moeilijk is, maar dat hij meteen de eerste avond neer zou gaan had ik eerlijk gezegd niet verwacht!

Woensdag eens kijken hoe ver we komen, als we de eerste 5 op HC omleggen ben ik in ieder geval al erg tevreden!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Metalbuster schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:17:
Wat is volgens jullie de beste combinatie van profs om geld te verdienen? Heb een mag op level 60 die ik ga boosten maar twijfel enorm tussen de profs. Heb verder nog een druid op die server met skinning/lw.
Ik heb al paar dagen geluk dat er iemand exotic leather voor 20G stack erop gooit, omzetten naar magnificent hide en verkopen voor 110-120G, dat is 60-70G winst :) Van 2,5K naar 5.6K gegaan inmiddels.

Verklaart meer over jou dan hem :P

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 15-04-2014 09:46 ]

• Shrake
Gegeven dat je Shado-pan op revered of hoger hebt kan je met enchanting ook een leuke stuiver verdienen door Jade Spirit en Dancing Steel te verkopen. Verder is voor een Mage tailoring of engineering een leuke optie voor extra damage, al zullen deze je meer geld kosten dan opleveren.

Betreffende keybinds... het is belangrijker dan mensen denken op wat higher end raiding (PvP is het sowieso een must). Of je nu snel kan clicken of niet, je bent toch met handelingen bezig die je van het speelveld af doen kijken en dit kan je nu net iets cruciaals over het hoofd doen zien. Ik zal niet zeggen dat je alles hoeft te binden (zit zelf met alle skills+macros keybound op 100+ binds op alle chars), maar dit zou ik dan beperken tot buffs en misschien lange cooldowns zoals Skull Banner, Hero/Bloodlust, etc.

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-11 16:22

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Shrake schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:58:
Gegeven dat je Shado-pan op revered of hoger hebt kan je met enchanting ook een leuke stuiver verdienen door Jade Spirit en Dancing Steel te verkopen.
Andere enchants verkopen ook goed, vooral Glorious stats.

kost niet veel maar verkoopt voor mij 10-15 per dag.

Ik maak momenteel ongeveer 2k winst per dag op enchanting en 2k op Transmog.
Ik probeer nu in de gem markt te komen maar recipies duren lang voor je er veel hebt.
Nu zat ik te denken om ook inscription erbij te pakken maar ik vroeg mij af of je dan de recipies langzaam moet leren (lees elke dag 1).
Heeft iemand hier ervaring met inscription?

• Henkje.doc

Maart ondertussen heeft hij mooi een HC kill. Iets waar ik nog niet aan kan tippen.
Eerst maar eens Normal zien te halen :)

• hulkie
Shrake schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:58:
Gegeven dat je Shado-pan op revered of hoger hebt kan je met enchanting ook een leuke stuiver verdienen door Jade Spirit en Dancing Steel te verkopen. Verder is voor een Mage tailoring of engineering een leuke optie voor extra damage, al zullen deze je meer geld kosten dan opleveren.

Betreffende keybinds... het is belangrijker dan mensen denken op wat higher end raiding (PvP is het sowieso een must). Of je nu snel kan clicken of niet, je bent toch met handelingen bezig die je van het speelveld af doen kijken en dit kan je nu net iets cruciaals over het hoofd doen zien. Ik zal niet zeggen dat je alles hoeft te binden (zit zelf met alle skills+macros keybound op 100+ binds op alle chars), maar dit zou ik dan beperken tot buffs en misschien lange cooldowns zoals Skull Banner, Hero/Bloodlust, etc.
Wel interessant inderdaad... Op mijn mage click ik eigenlijk alleen de volgende zaken:
Heroism - Alter Time (zou gebind kunnen worden) - potions...

Ik moet zeggen dat het interupten bijvoorbeeld wel echt een stuk sneller gaat sinds ik de keybind daarvoor naast mijn WASD keys heb...

• Shrake
Ja interrupts zijn voor mij standaard altijd gebind op F met een stopcast macro en dan focus interrupts op shift-F.

Heb S ook als keybind omdat backpaddlen niet nodig is. Handige bind en met shift, ctrl en alt modifiers heb je er toch weer in totaal 4 keybinds bij.

Leuke tip voor Mages overigens. Blink op shift+spacebar. Werkt geweldig!

[ Voor 12% gewijzigd door Shrake op 15-04-2014 10:17 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb een G19, heeft een batterij aan macro-knoppen aan de rand, gebruik ik er maar 3 van :P
(pet attack, stop-cast en 'F12').

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb maar 1 actionbar zichtbaar, in idle voor mount/proff tabs en incombat mana potions/healthstones/pvp trinket (hero als ik met een hero class speel zodat ik niet perongeluk hero cast ^^)

Alleen voor malkorok heb ik een extra bar voor Markers te plaatsen waar ik regelmatig op moet klikken.

Geen action bars = meer overzicht, keybinds leren is ook makkelijk.
Als je skill beetje slim plaats dan is het makkelijk te onthouden waar alles zit per class.
Zo weet ik iig wat mijn main abilities zijn als ik op een char speel waar ik amper wat mee doe (heb er 11)

Verder, clicker zijn is niet erg als je maar niet te vaak in de shit staat en zo te zien doet hij dat niet.
Main DPS rotatie click hij niet (van 11 chars geen hunter) dus dat is ok.

Zo begon ik ook met keybinds, main rotatie binds en CD's clicks.
Aaaah die goeie ouwe tijd ;)

• Shrake
Derr_Hans schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:38:
Zo begon ik ook met keybinds, main rotatie binds en CD's clicks.
Aaaah die goeie ouwe tijd ;)
Uiteindelijk begint iedereen als een clicker. Vond een tijdje geleden nog een oude clip toen ik aan het levelen was in vanilla. Was op Bael'Garr in BRD en ik had toen inderdaad ook 1 t/m 0 en wat random bindjes links en rechts maar het overgrote deel was klikwerk.

Toch een groot verschil met nu. Maar goed, ik PvP tegenwoordig alleen maar en dan is het een must. In TBC tegen SL/SL locks zag ik mezelf geen 0.5 sec casts (Fel Domination) interrupten als ik ze zou moeten clicken!

Tijdens het raiden (world top 10 guild) was het inderdaad wat minder een issue maar het helpt uiteindelijk wel degelijk.

• JeroenNietDoen
Mijn main rotatie gebruik ik keybinds voor. Al het andere click ik.

Ik zie niet in wat er mis mee is met clicken, maar goed, daar zal de elite wtfpwnBBQheroic raider anders over denken, maar daar heb ik gewoon schijt aan eigenlijk ;)

• Shrake
Kaap schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:27:
Mijn main rotatie gebruik ik keybinds voor. Al het andere click ik.

Ik zie niet in wat er mis mee is met clicken, maar goed, daar zal de elite wtfpwnBBQheroic raider anders over denken, maar daar heb ik gewoon schijt aan eigenlijk ;)
Er is ook niets mis met clicken, het heeft ook niets met elitair gedrag te maken, al is dit een populair excuus. Als clicken voor jou werkt en het hindert je verder niet is het geen probleem.

Het is echter wel een vorm van zelfprogressie. Het is nu eenmaal een gegeven dat je reactietijd sneller is met keybinds dan met clicken. Nu is dit geen probleem en ligt het er puur aan wat je zelf wil bereiken en als je het nu naar je zin hebt met clicken dan is daar natuurlijk niets mis mee, uiteindelijk draait het om speelplezier en dat verschilt van persoon tot persoon.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je nu macro's gooit aan je extra muis knoppen, is het dan klikken? :P

• Goemies
T is maar net waar je aan gewend bent.
Voor mij werkt het prima. Als ik het terugkijk zie ik zat verbeterpunten. Klikken is daar misschien een van.
Maar 't werkt prima en ik het niet het idee dat het mijn prestaties negatief beinvloed eerlijk gezegd

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 16:01
Awaken1 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:06:
[...]

Andere enchants verkopen ook goed, vooral Glorious stats.

kost niet veel maar verkoopt voor mij 10-15 per dag.

Ik maak momenteel ongeveer 2k winst per dag op enchanting en 2k op Transmog.
Ik probeer nu in de gem markt te komen maar recipies duren lang voor je er veel hebt.
Nu zat ik te denken om ook inscription erbij te pakken maar ik vroeg mij af of je dan de recipies langzaam moet leren (lees elke dag 1).
Heeft iemand hier ervaring met inscription?
Gems en glyphs zijn gelijkwaardig, glyphs kan je een daily cooldown doen om glyphs te leren, en de books of glyph mastery kopen/farmen om extra glyphs te leren.

Enchanting is bij ons op de server helemaal dood, als je de mats moet kopen maak je geen tot zeer weinig winst. Zelfde geldt voor de gem en inscription markt. Het enige waar ik nog wat geld aan kan verdienen is de Royal satchels, 553 ilvl gear, en zeldzame recepten opkopen voor een grijpstuiver en doorverkopen

• Zerora
Doei lore en grappige questverhaaltjes ;w
• The bonus objectives no longer have any story text that go with them, just a list of objectives. Now when there is quest text, you will know that it is really worth reading.
En dit is dus het gevolg wanneer quests door spelers niet gelezen worden. Dit, vind ik, als lore liefhebber echt niet tof. Bedankt luie mensen! :(
Main storyline blijft wel zoals het is, maar die sidequests waren ook erg leuk om te volgen. Maar nu heeft dat, buiten wat extra ervaringspunten en een nummertje op questteller, geen enkele meerwaarde meer.

[ Voor 21% gewijzigd door Zerora op 15-04-2014 13:44 ]

• hulkie
Zerora schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:42:

[...]

En dit is dus het gevolg wanneer quests door spelers niet gelezen worden. Dit, vind ik, als lore liefhebber echt niet tof. Bedankt luie mensen! :(
Main storyline blijft wel zoals het is, maar die sidequests waren ook erg leuk om te volgen. Maar nu heeft dat, buiten wat extra ervaringspunten en een nummertje op questteller, geen enkele meerwaarde meer.
/guilty as charges.... mijn oprechte excuses! O-)

Heb volgens mij nog bijna nooit een quest tekst gelezen als het niet nodig was...

• Derr_Hans
  • Niet online
Questen is voor mij een noodzaak op mijn main, want het lvl sneller naar max.
Alle alts gaan door de dungeon spam heen.

Als ik iets saai vind is het questen wel :P

Dailies doe ik ook niet, behalve as het iets meer nut heeft dan een recepie.
Recepies hebben mijn guildies wel anders AH, enigste dailies die ik gedaan heb is van Tillers.

Dus ja, sorry :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Gros van het lore is ook best saai, oh help ik ben aangevallen door enge wolven, help mij omdat bla bla bla.

Gast, er staat een lvl90 guard buiten de gate, laat die lekker gaan.. :/

Sommige series zijn wel leuk, met die events erbij, zoals die kleine panda met haar oom, ga je van plaats naar plaats. Maar de intro door die Cho gast eerste gebied in Pandaria.. kolere wat saai. (oja, mijn 'ancestors' van een undead zijn gewoon Human, niet bloodelfs en orcs...).

In die eerste dungeon, nogwat brewery, heb je ook zo'n lulverhaal.. doet me denken aan oude tijd van culling of stratholm, waar Arthas elke keer z'n verhaaltje moet doen :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 15-04-2014 15:37 ]

• Zerora
Maar wat wil je liever?
Huidige systeem:
Je spreekt een boer aan voor een quest. In de quest geeft ie aan dat zijn boerderij wordt aangevallen door wolven. Vriendelijk verzoek of jij als stoere krijger deze wolven even wil afmaken.
Nieuw systeem:
Je spreekt een boer aan voor een quest. Krijgt opdracht: Dood 10 wolven.
Dat is wat er zo'n beetje gaat gebeuren. Het waarom achter een sidequest krijg je niet meer te lezen, want het enige wat je krijgt is een objective en niet het achterliggende verhaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Zerora op 15-04-2014 16:50 ]

• JeroenNietDoen
Sorry, kan nou niet zeggen dat het waarom achter de sidequests heel boeiend is als je het voor de 500ste keer voorgeschoteld krijgt. De setting verschild alleen iets per zone en expansion. Kill X, gather Y, bababababoring :O

Echt dikke quests met een echt goed verhaal blijven toch verteld.

• jmxd
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:45:
[...]

Verklaart meer over jou dan hem :P
Wat verklaart dat over mij dan? :P

Ik weet gewoon dat het enorm schadelijk is voor je performance als je je spells klikt. Of dat nou cooldowns zijn of je spam ability. Je kan nooit in een splitsecond reageren maar moet altijd eerst je muis naar dat knopje bewegen en met je ogen gericht op je actionbar om te kijken waar hij zit.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53

[...]

Heeft niets met lui te maken, sommige mensen (waaronder ik) geven niets om de lore achter quests, wees blij dat blizzard al naar je luistert door mounts onbruikbaar te maken in wod om iedereen te dwingen al die saaie lore te "ervaren", bedankt maar weer :(

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Zerora
blouweKip schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:19:
[...]

Heeft niets met lui te maken, sommige mensen (waaronder ik) geven niets om de lore achter quests, wees blij dat blizzard al naar je luistert door mounts onbruikbaar te maken in wod om iedereen te dwingen al die saaie lore te "ervaren", bedankt maar weer :(
Heeft niet met lore te maken. Blizzard wil gewoon dat je de nieuwe zones ziet en verkent ipv alles overslaat door te questhoppen. Op deze manier zie je de zones zoals ze bedoeld zijn door Blizzard.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
alsof ze zoiets al niet doen...
isle of thunder, isle of giants, timeless isle ???

niet veel questen daar maar vergeet het maar rond te vliegen.
ps: mounts zijn niet onbruikbaar in WoD... je gaat enkel niet kunnen vliegen waardoor je sommige dingen inderdaad moet ervaren ipv er gewoon over te vliegen opzoek naar het volgende uitroepteken op je mini-map...

Wat doe je nu bij alt nr. zoveel:
zodra je kan vliegen, hop je van questhub naar questhub (of je vraagt even aan een guildie/vriend/... of hij je met een 2-sitter tot daar kunt brengen.
of je springt op een running mount en loopt tot die questhub en hoopt niet te vaak gekilled te worden onderweg
Je doet je quests terwijl je in de LFD-Q staat, en zodra je weer hoog genoeg bent qua level om in het volgende gebied quests te rapen drop je alles en vlieg je weer naar de volgende questhub.
En onderweg pak je eventueel enkele flightpaths op...

Zo heb ik WoW ervaren bij mijn start eind febr. 2013.
en zo doe ik het bij quasi elke alt
(wissel enkel van gebieden om niet telkens opnieuw quest Y te moeten doen...)
Nu ben ik met een lvl 90, full soo normal geared dus terug naar al die gebieden aan het gaan om de quests op te pakken - enerzijds voor de "X quests in gebied Y'-achievements - maar ook voor het verhaal erachter...
Ik heb namelijk 8 jaar "spel/story-achterstand" op vanilla players.

En soms krijg ik dan toch een "ah, dat verklaart toch iets"-moment.

ps: best wel lastig om dan bv in Winterspring iets net genoeg te beschadigen zodat je bv iets kunt gebruiken om een essence ofzo af te vangen, als je zelfs in je blootje zonder enige gear aan al bijna te veel dmg doet en die add quasi insta-killed. Dan moet je even resourcefull zijn.
(als boomie is het dan vaak paddestoel op de grond zetten, laten ploffen en hopen dat je snel genoeg bent met de rest)

persoonlijk heb ik dan ook het gedacht dat ze het best gewoon als een optie instellen:
Wil je wel of geen lore-info hebben.
Kan gerust bij interface: [x] show lore-story with quest-info.
default: aangevinkt. (voor nieuwe spelers enzo)

en ook al omdat die lore-info vaak net iets meer info geeft wat er nu echt van je verwacht wordt.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53
Zerora schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:23:
[...]

Heeft niet met lore te maken. Blizzard wil gewoon dat je de nieuwe zones ziet en verkent ipv alles overslaat door te questhoppen. Op deze manier zie je de zones zoals ze bedoeld zijn door Blizzard.
Mijn punt was dat er mensen zijn die daar geen behoefte aan hebben, het gaat dus beide kanten op (en helaas nogal eenzijdig ten koste van diegene die er niets om geven vaak, al geef ik toe dat die quest tekst me niet zo uitmaakt, ik lees deze niet maar heb er ook geen problemen mee als er tekst bij staat)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet je nog, vroegah? Toen je nog moest wachten tot de quest tekst volledig zichtbaar was, omdat hij in het quest window werd 'geschreven'? Toen moest je wel lezen. Als je dat vergelijkt met de kant waar we nu op gaan, met "Kill X wolves", is dat wel een wereld van verschil.

• Shrake
Vroegah had je de optie instant quest text :D

Ik snap opzich wel waarom ze deze beslissing nemen. Op een gegeven moment worden mensen moe van "Help, ik wordt aangevallen door wolven" om vervolgens 10 van die krengen af te moeten maken. Het veranderd verder niets aan de daadwerkelijk Lore.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zerora schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:23:
Het is mijn probleem niet dat ze elke zone 10x te groot maken voor wat ze effectief nut hebben, ziet er allemaal wel leuk uit, maar je loopt je gewoon een ongeluk van punt A naar B enkel om 10 mobs te killen. Kom je bij die mobs, staan ze ook nog eens meters uit elkaar.

Was volgens mij iemand op youtube, die heeft de eerste 60 lvls via quests gedaan, die zat met zijn totale 'tijd' afaik rond de 60% traveling, nutteloos tijdverdrijf omdat ze de zones zo leuk groot wilden maken.

• Carthrax
Heeft iemand nog leuke Ret Paladin macro's. Ik had er wel een paar gevonden maar vond ze nog niet super.
In het kader van het klik verhaal. De meeste abilities heb ik onder de hand maar klik ook nog wel...nu ben ik natuurlijk uber snel in het klikken dankzij mijn mad FPS ervaring ;)

Carthos Armory

Ik ga vanavond even deze proberen met de Macro-Toolkit:
Macro-Toolkit van WoW Lazy Macros
Ret All in one Macro

[ Voor 42% gewijzigd door Carthrax op 16-04-2014 11:33 ]

• jmxd
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:51:
[...]

Het is mijn probleem niet dat ze elke zone 10x te groot maken voor wat ze effectief nut hebben, ziet er allemaal wel leuk uit, maar je loopt je gewoon een ongeluk van punt A naar B enkel om 10 mobs te killen. Kom je bij die mobs, staan ze ook nog eens meters uit elkaar.

Was volgens mij iemand op youtube, die heeft de eerste 60 lvls via quests gedaan, die zat met zijn totale 'tijd' afaik rond de 60% traveling, nutteloos tijdverdrijf omdat ze de zones zo leuk groot wilden maken.
Het is godverdomme ook nooit goed he :')

• Shrake
Carthrax schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:03:
Heeft iemand nog leuke Ret Paladin macro's. Ik had er wel een paar gevonden maar vond ze nog niet super.
In het kader van het klik verhaal. De meeste abilities heb ik onder de hand maar klik ook nog wel...nu ben ik natuurlijk uber snel in het klikken dankzij mijn mad FPS ervaring ;)

http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Carthos/advanced

Ik ga vanavond even deze proberen met de Macro-Toolkit:
http://wowlazymacros.com/...replacement-and-much-more
http://wowlazymacros.com/...ret-all-in-one-5-4/page/2
Wat voor macro's ben je naar op zoek?

Aan je gear te zien is 't PvE gerelateerd neem ik aan? Als je aangeeft waar je macro's voor wil gebruiken is 't wat makkelijker te helpen zoeken of eventueel iets voor je te maken.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Twylight schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:29:
Het is godverdomme ook nooit goed he :')
Nee natuurlijk niet! :P

• Carthrax
Shrake schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:31:
[...]

Wat voor macro's ben je naar op zoek?

Aan je gear te zien is 't PvE gerelateerd neem ik aan? Als je aangeeft waar je macro's voor wil gebruiken is 't wat makkelijker te helpen zoeken of eventueel iets voor je te maken.
Het gaat inderdaad om PvE. Ik ga van de week waarschijnlijk met de guild mee op Flex tour waar ik daarvoor alleen maar LFR deed. De guild zit zelf op heroic progress dus wil ik niet helemaal als n00b mee maar ook daadwerkelijk wat dps doen. Aangezien ik nog best veel rond klik ben ik op zoek naar macro's die dat zoveel mogelijk voorkomen.

• Shrake
Denk als je wil voorkomen dat je veel klikt je niet naar macros moet kijken maar meer richting keybinds toe moet werken. Sommige macro's, zoals castsequences, zijn over het algemeen alleen goed voor cooldown stacking, je kan er niet echt een rotatie mee vervangen door bijv. 5 abilities onder 1 knop te plakken.

Pak het niet al te fanatiek aan en doe het 1 of 2 skills per keer tot je eraan gewend ben, dan ga je op naar de volgende skill(s).

Opzich kan je in PvE met redelijk wat klikken wegkomen hoor, zeker in Flex. Zorg dat je al je abilities voor je normale dps rotatie op 1-5 hebt staan, de rest kan je wat verder weg zetten en wat langere cooldowns eventueel nog klikken.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Carthrax schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:35:
[...]

Het gaat inderdaad om PvE. Ik ga van de week waarschijnlijk met de guild mee op Flex tour waar ik daarvoor alleen maar LFR deed. De guild zit zelf op heroic progress dus wil ik niet helemaal als n00b mee maar ook daadwerkelijk wat dps doen. Aangezien ik nog best veel rond klik ben ik op zoek naar macro's die dat zoveel mogelijk voorkomen.
Ik gebruik zelf maar heel weinig macros. Eigenlijk alleen voor encounterspecifieke zaken als Hand of Protection op een healer bij Thok bijv.

Eigenlijk heb je maar een paar knoppen nodig in verhouding. Ik gebruik F1-F12 voor zaken als cds en de regel eronder voor "normale" abilities, maar volgens mij gebruik ik maar 8 normale abilities in rotation en dan nog wat spul als interrupt/stun/speed increase.

Edit: oh en gear schaalt zo hard dat als er heroic raiders meegaan in flex dat je daar nooit ook maar bij in de buurt komt. Gewoon je best doen en focussen op mechanics lijkt me beter dan proberen die laatste paar procent dps eruit te persen. Dat komt dan vanzelf wel met wat oefening.

[ Voor 14% gewijzigd door IntToStr op 16-04-2014 12:36 ]

• Zerora
SinergyX schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:51:
[...]

Ik vind de zones nog te klein eigenlijk. Had nog wel iets groter gemogen wat mij betreft.
Als ik in de boeken van Warcraft lees dat ze een paar dagen reizen om van A naar B te gaan en in het spel doe ik daar nog geen 2 minuten over dan klopt er ergens iets. Zeker als je ook bedenkt dat bepaalde locaties (complete dorpjes zelfs) uit de boeken niet eens in de game te vinden zijn. Ze willen natuurlijk een goede balans tussen veel zone content en acceptabele ingame reistijd. Dus ik snap wel dat er bepaalde dingen het eindstation van de environment design in een zone niet halen. Maar soms zie wel eens dingen die dat er in een zone wat erin gepropt eruit ziet en dat vind ik dan jammer.

Pagina: 1 ... 18 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!