Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.926 views

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:23
Carthrax schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:25:
Grap 2:
Warlords of Draenor Preview - Faction Change/Betrayal Quest
It looks like we're still getting information from the European press tour of Warlords of Draenor from February and the NDA has been lifted on one of the major features of Warlords of Draenor.

Judgehype, Mamytwink, and Millenium all posted about one of the biggest features we were able to test was the faction betrayal questline, which allows you to change factions without changing your race.
Dit zou overigens wel fucking vet zijn _/-\o_

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:53
Ik zag het al voor me, tauren tank en een gnome healer in een party :P Maar helaas.

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10 10:06

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Derp derp :P

Ze zouden die gewoon zo ingame moeten gooien, roll ik meteen een drainei en leg de hele dag krom van het lachen :D

[ Voor 83% gewijzigd door SinergyX op 01-04-2014 15:29 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Morgen avond van 19:00-22:00 hebben wij een tank nodig voor ons Heroic Progress team aangezien mijn co-tank een paar dagen naar Berlijn is. We gaan voor minimaal Immerseus, Protectors, Norushen, Sha of Pride (Vorige week net onze eerste kill hierop gehad, dus het kan iets minder soepel lopen) en Galakras. Tegen de tijd dat we deze bosses neer hebben zal de avond wel om zijn.

Dus als iemand interesse heeft om wat Heroic loot mee te pikken dan hoor ik het graag. Experience zou mooi zijn maar is eigenlijk niet echt nodig aangezien de tactics voor de tanks voor de eerste paar bosses minimaal zijn en vrijwel gelijk zijn aan die van Normal. Wel is een redelijk iLvl verreist (560+) en is het verplicht om Teamspeak te hebben en te kunnen gebruiken.

Members only: BTag
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-10 13:27

junglebeast

hier staat iets

Hehehe ook een goeie de 6.0 Patch Notes: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/12371977139

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zitten echt geweldige tussen :)

•The Broken I.W.I.N. Button can now be repaired via a one-time purchase through the in-game Shop.

Die heb ik nog steeds in m'n inventory :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:40

Domih

Domih.

Ik zit echt al jaren te twijfelen om dit spel te gaan spelen! Iemand die me kan overtuigen (evt via DM?) En wat zijn de kosten voor het spel? Ik kwijl echt bij de manier van spelen, beter worden en betere bosses verslaan, teamwork etc etc

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kosten zijn makkelijk terug te vinden in de store van Blizzard, al heb je ook zo'n gratis speelpakket (tot lvl20 ofzo?). Daarnaast kost elke expension X bedrag en natuurljjk maandelijk je fee (~12 euro).

Maar tot Flex (of zelfs Normal) heb je bijna geen teamwork meer nodig. Elke dungeon, elke raid, is gewoon achter de meute aanlopen en je dingetje doen, beetje weten wat de mechanics zijn (dont stand in the void) en voor je het weet heb je zelfs tot LFR alles zonder écht teamwork gedaan (zoals mijn Warlock).

Ik zou gewoon even die trial proberen, kijken of je beetje feeling kan krijgen met de game,

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 14:38
ik had gehoord dat het rating-systeem voor arena verbeterd was, weet iemand of daar wijzigingen in zijn gemaakt de laatste dagen? kan er niks over terugvinden...

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Ze hebben een hotfix released die ervoor zorgt dat je persoonlijke rating niet hoger kan zijn dan je matchmaking rating. Er is een hoop gezeik over echter, omdat mensen die op hogere ratings zitten vrijwel altijd boven hun MMR zitten aangezien dit normaal was voordat ze het op de schop namen. Die mensen hebben nu dus geen reden om te spelen omdat dit bij winst niets oplevert en bij verlies een hoop rating kost.

Voor de wat lagere ratings is het een lichte verbetering.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-10 14:45

hmr

Ik heb het idee dat de interesse voor WoW expotentieel aan het afnemen is.... Mensen die dat gevoel ook hebben? Ik merk dat vooral aan mijn friendslist..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:23

mrsar

waar een sar is,is een wodka

tja,pandaria is alweer even uit,daarnaast begint het mooie weer en bv ook diablo uitbreiding :P redelijk standaard,en ik zie het ook inderdaad

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Carthrax
Inderdaad redelijk standaard. De meeste mensen zijn klaar in Pandaria, hebben SoO ook wel gezien nu en zijn toe aan nieuws. Maar omdat WoD nog wel even op zich laat wachten gaan mensen in de tussentijd wat andere dingen proberen/spelen: Diablo, ESO etc
Zodra WoD uitkomt of een content patch dan komen de mensen wel weer terug.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:13
Het is dat ik nu weer wat progress raids kan doen en de gevechten nog nieuw zijn voor me. Ik vind het wel mooi als ik zowaar een heroic raid als current content af zou kunnen sluiten :) Ook m'n nieuwe raid vriendjes leren kennen.

Maar ik hoef niet zo nodig nog een half jaar SoO te doen nee...

• hmr

hmr

Ik merk dat dingen als bijvoorbeeld die legendary quest mij dwingen tot het rerunnen van TOT om vervolgens 2 secrets te zien droppen. Ik ben TOT zat, vind ik een k*t raid... en LFR is gewoon echt niet mijn ding..

Moet ook niet zeiken, want de Tweakers guild maakt veel goed. Maar ik zie toch, zeker op alts, dat er gewoon een stukje motivatie weg is...

Wil wel graag de CM's op gold :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:57
hmr schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:21:
Ik merk dat dingen als bijvoorbeeld die legendary quest mij dwingen tot het rerunnen van TOT om vervolgens 2 secrets te zien droppen. Ik ben TOT zat, vind ik een k*t raid... en LFR is gewoon echt niet mijn ding..

Moet ook niet zeiken, want de Tweakers guild maakt veel goed. Maar ik zie toch, zeker op alts, dat er gewoon een stukje motivatie weg is...

Wil wel graag de CM's op gold :D
Tijd van het jaar, elk jaar is het hetzelfde richting april haha

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:03
Mektheb schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:26:
[...]

Tijd van het jaar, elk jaar is het hetzelfde richting april haha
En het lekkere weer ;)

• hmr

hmr

Wil jij aub niet doen alsof ik een leven heb |:( !

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Shrake
Gamen met het raam open! 8)

• Mektheb
Shrake schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:36:
[...]

Gamen met het raam open! 8)
Indeed ! >:) ( ik geef tijd de schuld dit jaar )

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Hoppa Paladin 8/9 cm en Lock 7/9, als ik klaar ben met deze 2 ga ik voorlopig geen CM meer doen want heb er al 5 chars met full CM.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• Carthrax
En weer hebben ze de realm connections stop gezet, gelukkig ging het al snel...oh wacht.
Ongelovelijk, misschien dan toch maar eens gaan kijken naar een realm change maar ja dan moet mijn leger aan alts ook mee.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:21

vhal

ಠ_ಠ

hmr schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:47:
Ik heb het idee dat de interesse voor WoW expotentieel aan het afnemen is.... Mensen die dat gevoel ook hebben? Ik merk dat vooral aan mijn friendslist..
Speel het al 4 maanden niet meer, scheelt weer wat fee elke maand. Hopelijk is WoD een reden om terug te keren maar tijd is even een issue met een 9 wkn oude baby. Van 4h achter elkaar raiden is allang geen sprake meer, ik ben al blij als ik een uurtje Diablo.3 kan spelen :+

Schijnbaar is normal SoO nu ook xrealm maar die zooi heb ik al op flex gedaan. SoO begint nu wel te lijken op ICC 2.0 :X Huidige content is een beetje magertjes en ik zie dat de meeste guildmembers veelal D3 spelen

Strava

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:12
hmr schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:47:
Helaas merk ik bij mijn vrienden van Cheesecake Vendor dat er weinig animo is. Ik kom nog wel online, maar buiten heroic progress is er eigenlijk weinig te halen. En die progress gaat zo lastig als er maar 7-8 man signen voor de raids...

Inderdaad zat andere dingen te doen met een kleintje en het heerlijke weer, maar toch! Jammer!

Verwijderd

Onze main tank neemt een break om zijn Uni resultaten wat op te krikken. Kan hem geen ongelijk geven met zijn prioriteiten. En het feit dat hij de laatste twee expansions nauwelijks een week raiden heeft gemist buiten zijn vakanties zegt denk ik genoeg.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had even een 90 monk getest op account van een vriend, snapte er de ballen niet van, nu maar zelf eentje gemaakt vanaf scratch. Heb nu redelijk het healing principe onder de knie, tanken is nog wat zoeken (wat gebruik energy, wat chi, wat geeft chi etc).

Nooit geweten dat de XP op de vanilla kant zo enorm geboost is, normaal was ik voor die 5 lvls in een zone wel bijna door m'n quests heen, nu is het 2-3 dungeons, 5-6 quests en kan weer door naar de volgende zone.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
zeker met de monk-perk daily die nog eens +50% extra xp geeft bovenop je (full set) heirlooms, gaat het heel vlot.
Telkens specifiek voor de in orange vermelde dungeon gaan ipv random lfd'en geeft ook een leuke xp boost :-)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb helaas maar 2x heirloom, zelfs nog uit de begintijd van LK (die tot 80 gaan), aantal nog uit PVP (wintergrasp?) gehaald. Die buff is inderdaad erg lekker, jammer dat sommige dungeons alleen zo traag zijn (en weinig mobs), je per saldo best veel van die tijd verloren ziet gaan.

Toch maar eens zoeken hoe ik andere heirlooms kan krijgen, wel blij dat het nu crossrealm verstuurd kan worden.

Specifieke dungeon is best goed idee, die 5k bonus en lootbag (altijd flut zooi) wegen niet op tegen de extra XP van orange dungeons?

• Shrake
Het pure xp verschil ten opzichte van de door LFR gesuggereerde dungeons en de oranje gekleurde dungeons bij specific is minimaal als je gaat kijken naar pure kill xp. Dit overbrugt de extra bonus XP nauwelijks en de lootbag maakt het dan ook weer aantrekkelijker om toch random te queuen.

Het is echter wel handig om dungeons met quests prioriteit te geven, waardoor het op sommige levels, waarbij bijv. maar 2-3 dungeons als random opgegeven staan, sneller zal gaan door specific te queuen voor dungeons waar je nog quests voor hebt.

Hou hierbij wel rekening dat je voor sommige dungeons geen quests hebt, afhankelijk van de faction. Voor Horde zijn dit Stockades en Gnomeregan, Alliance weet ik niet zeker maar ik denk Wailing Caverns, al durf ik het niet met zekerheid te zeggen.

• soulrider
Ik heb telkens specifieke dungeons gedaan omdat de XP van groene dungeons echt crap is, en je na 3x dezelfde (groene) dungeons het wel beu bent.
Door telkens die orange te kiezen, doorloop je hem misschien ook wel 3x, maar dan ben je toch echt wel een level hoger en zijn de volgenden weer vrijgeschakeld. of kies je toch eens voor random :+
Het enige probleem dat je dan soms krijgt: je kunt de quests niet aanvaarden omdat je te laag bent van level: hoog genoeg om binnen te geraken, te laag voor de questen.

Maar rested + heirlooms + monk-perk compenseert het specifiek orange vs random groen/geel wel naar mijn gevoel/ervaring :-)

met je 90 even hc dungeons farmen voor Justice points en je kunt de meeste al verkrijgen in Stormwind, (old town part), of diegene die je hebt upgraden. Die dungeons loop je tegenwoordig op enkele minuten door, en ze geven om en bij de 400 JP's per run...

Anderen moet je gold voor afgeven bij de guild vendor in SW - sommigen zijn echter afh. van achievements behaald door je guild. Maar kan je de nodige niet verkrijgen, dan ga je met bv een nieuwe lvl 1 toon even guildless wachten op gespamde guild invites van een lvl 25 guild, je checked de vendor, koopt de heirlooms die je wilt, en verlaat die guild terug. heirlooms stuur je naar je vaste toons en je verwijderd die toon ev. terug ;-)

Zo heb ik me, op één of twee dagen tijd alle heirlooms die te krijgen waren met justice points aangeschaft en ze ook geupgrade. Niet veel later met wat 'guildhopping' had ik alle heirlooms aangeschaft met uitgezonderd de pvp-soort omdat ik toch geen pvp doe met een toon die nog aan het levellen is.

En ja, als je inderdaad een wat vast groepje hebt dat ook meerdere dungeons wilt doen achter elkaar, of een tank hebt (of bent?) die alle trash pulled en opkuist, dan kan je natuurlijk nog langer en optimaler gebruik maken van je buff.

[ Voor 19% gewijzigd door soulrider op 03-04-2014 13:09 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had eerst hulp van een 90, maar je xp keldert zo enorm dat het niet echt winstgevend werd (vroeger had scarlet monestery behoorlijk aantal mobs, lijkt te zijn afgenomen?). Ik heb enkel 2 90 DPS, dus heroics gaan qua queue niet bijzonder snel.

Ik zit met mn monk bij een 25 guild, eens kijken of ik daar wat zut kan kopen. HC dungeons JP's heb ik dan liever om nog wat gear te upgraden (beide zitten pas net over de 500).

Nooit geweten dat je zo makkelijk aan heirlooms kan komen via zo'n 25 guild.
Mijn huidige heirlooms gaven als source die Mid Summer event, dus dacht dat die nu niet meer te halen waren.

(Ben trouwens Horde, neem aan dat de NPC's wel in Ogrimmar zitten).

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 03-04-2014 13:13 ]

• hmr

hmr

Met JP upgrade je geen gear :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• IntToStr
Wel heirlooms :)

• hmr

hmr

JP's heb ik dan liever om nog wat gear te upgraden (beide zitten pas net over de 500).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zullen de Valor points dan wel zijn neem ik aan? :)
(jaartje eruit, mis nog wat veranderingen rond die points).

Maar deze als voorbeeld, kost toch gewoon JP? (upgrade is 250 VP per keer).
http://wowhead.com/item=93258

Bedoelde 'upgraden' in de zin van 'betere gear krijgen', mijn hunter heeft bv 437 trinkets en helm.
(ik heb niet bepaald veel succes gehad met de lootboxes uit Timeless).

Maar als het per saldo verstandiger is om heirlooms te upgraden met JP's, doe ik dat dan wel.

[ Voor 67% gewijzigd door SinergyX op 03-04-2014 14:33 ]

• Shrake
Het klopt dat die necklace voor JP gekocht kan worden om vervolgens met VP geupgrade te worden.

Of het verstandiger is om heirlooms te upgraden met JP ligt er natuurlijk volledig aan waar je prioriteiten op dat moment liggen.

Wil je een level 90 gearen of itemlevel hoog genoeg krijgen om LFR in te gaan dan is het overduidelijk beter om die bijv. die necklace te kopen. Wil je een alt levelen en ligt je main focus daar dan kan je natuurlijk weer heirlooms beter upgraden.

Overigens upgrade je heirlooms niet met JP. Je koopt in feite een nieuw item met een hogere levelcap erop, dit item kost dan een X aantal JP+het oude item. Eventuele enchants zullen dan ook verdwijnen.

[ Voor 17% gewijzigd door Shrake op 03-04-2014 14:46 ]

• soulrider
of je gebruikt 'tot level 80' heirlooms zolang die nog 1-80 is, en hoopt ondertussen genoeg JP's te verzamelen op die toon om zijn/haar eigen heirlooms te upgraden :-)

of achteraf dumpt je de "overbodige JP's van je 90's" in de upgrades van je heirlooms.

hint: als je net over de 500 zit: SoO LFR inlopen en 528 gear rapen (en die upgrade je eventueel met Valors)
verlies je tijd niet aan lower gear dat je koopt met Justice points, tenzij je wilt voor het uitzicht,...

(ik heb mijn gebooste mage van 483 naar 505 gebracht mbv timeless isle tokens, en 2 burdens, en die loopt ook nog rond met 483 trinkets en wapen. en gaat dat ze blijven doen tot ze in SoO LFR een beter wapen raapt - ik spendeer ook niets aan upgrades omdat je vooral in LFR zo rap en dikwijls van gear wisselt dat het verloren moeite is, dus kan ik beter die paar duizend valors bijhouden. Tenzij ik tegen de 3000-cap zit dan zal ik bv wapens, chest of een ander high stats-gear-piece upgraden, anders is het sparen om bv ordos warforged direct te upgraden mocht die ooit zijn cloak krijgen - zit namelijk op een geheel aparte account :( )

en jep het is inderdaad 1-80+JP inruilen voor 1-85 ipv upgraden: enchants doe je dan ook best pas op de 1-85 versies tenzij je gold op overschot hebt, of ze goedkoop kunt (laten) maken.

[ Voor 7% gewijzigd door soulrider op 03-04-2014 15:07 ]

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-10 20:13

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

vraag wat is best LFR instance die je kan doen als je new bent tot tank in raid ? heb tussen tijd mijn warrior zit gear tot ilvl528 bijna alles pve op ring 1h + shield en back naa is alles pve tank gear

http://eu.battle.net/wow/...ksorrow/Cyr%c3%a1x/simple

[ Voor 14% gewijzigd door Motaro op 04-04-2014 02:00 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• JeroenNietDoen
ToT, daar gaan alle nieuwe gasten heen en is het nog niet zon ramp als je eens fouten maakt. In SOO wordt je veel sneller weggevote. Nu ik jouw wapen en shield zie, zon tank had ik vorige week in SOO. Wat is dat met die PVP gegearde tanks 8)7 Na 3 wipes op Immerseus hebben we die tank snel weggevote.

Ik hoef SOO LFR enkel nog te doen voor als ik stones voor legendary quest mis, verder ben ik er gelukkig vanaf. Wat was dat een hell zeg sinds de boosts.

• Carthrax
Dacht gisteren een gastje dat je met 15 man genoeg hebt voor Ordos, ja viel dat even tegen :P
Een mage in de groep was lekker aan het trollen door bij de summoning portal constant een portal naar Dalaran te zetten. Altijd lachen die Ordos groepen.

• Shrake
Kan 't als Mage wel waarderen :P

Je had het moeten zien toen ik nog actief aan raiden deed tijdens TBC (vroeg Wrath overgestapt op puur PvP).

5 mages in de raid op Kael'Thas was voor ons Mages gebruikelijk tijd voor Portal roulette avond. Na de raid op elkaar staan en elke Mage een portal naar een andere stad, je kon dus overal uitkomen uiteindelijk. Of iemand die wilde respeccen naar Darnassus sturen, altijd leuk.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die heirlooms waren wat duurder dan ik had verwacht. Zit met m'n 'rijke' characters niet in een 25 guild, en je moet daar friendly (ofzo) mee zijn om te kopen, dus dat werd al een probleem. 2175 (gear) 3500 (wapen) JP viel ook flink tegen.

Dus 3e optie gevonden, Argent tournament. 60 seals (helaas niet elk item) per heirloom als je Champion of the Horde ben, laat ik toevallig met mijn hunter de laatste 15 valiant marks nog nodig hebben :) En nu achievements accountwide zijn, kan ik daarna met elke char daar kopen.

• JeroenNietDoen
Shrake schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:50:

5 mages in de raid op Kael'Thas was voor ons Mages gebruikelijk tijd voor Portal roulette avond. Na de raid op elkaar staan en elke Mage een portal naar een andere stad, je kon dus overal uitkomen uiteindelijk. Of iemand die wilde respeccen naar Darnassus sturen, altijd leuk.
Ja, wij hadden vroeger ook van die grappenmakers. En dan ook echt elke raid deden ze dat. Ik stond een keer in Thunderbluff om iets uit de bank te halen. Raid succes gewenst en uitgelogd vervolgens, na zoveel keer is het niet leuk meer. Na paar weken werden de 2 mages in kwestie gewoon de guild uitgetrapt toen ze het voor de zoveelste keer deden.

• mrsar

mrsar

vroeger met me lockje summon portal bij een afgrond...ook altijd leuk :P
En natuurlijk nu pre-patch met die demonportal of hoe dat ding ook heet :+ gooi neer tussen raid-team en de eerste groep mobs,of precies achter de raid portal zodat als ze terug wilden eerst naar buiten moesten en dan weer naar binnen...mja was leuk :P

[ Voor 63% gewijzigd door mrsar op 04-04-2014 10:56 ]

• Shrake
Ja dat kan ik me ook nog wel herinneren.

Ik was tot de faction change beschikbaar kwam Alliance en we hadden een Warlock uit een van de top guilds op onze server die zich uren kon vermaken door raids op te starten en mensen naar Nagrand ging summonen...op zo'n floating rock boven Garadar, dus mocht je de val overleden stond je alsnog midden in een Horde kamp.

@Kaap: Als het elke raid gebeurde kan ik me voorstellen dat 't irritant werd. Wij deden portal roulette ook altijd na de raid en de portals naar random steden voor respecs etc deden we ook maar bij mensen waarvan we wisten dat ze 't wel konden hebben, maar ook niet met regelmaat.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-10 13:55
Ik weet nog dat ik Vanilla als Priest altijd wilde duelen bij de ingang van MC. Snel mijn tegenstander Mind controllen en dan de lava in laten lopen :+

PSN: Brwmaster

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:12
Br3wmaster schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:11:
Ik weet nog dat ik Vanilla als Priest altijd wilde duelen bij de ingang van MC. Snel mijn tegenstander Mind controllen en dan de lava in laten lopen :+
MC bij MC... Alsof ze het erom hebben gedaan. Stonden daar vroeger niet altijd mensen van een andere factie mensen te mindcontrollen? Net als bij de ingang van Naxx 2.0?

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

De alpha patch notes zijn uit en het geprek gaat hier verder alsof niemand wat in de gaten heeft :P

• Br3wmaster
hulkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:57:
[...]

MC bij MC... Alsof ze het erom hebben gedaan. Stonden daar vroeger niet altijd mensen van een andere factie mensen te mindcontrollen? Net als bij de ingang van Naxx 2.0?
Haha klopt, leuke tijd was dat ^^

• Shrake
Blitzdoctor schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:01:
De alpha patch notes zijn uit en het geprek gaat hier verder alsof niemand wat in de gaten heeft :P
Nu je het zegt idd.

Heb ze vanmorgen uitgebreid gelezen en moet zeggen dat ik er steeds meer zin in begin te krijgen.

Veel mensen zeuren over de "nerfs" voor hun class, maar ze beseffen schijnbaar niet dat Blizzard met Warlords probeert een solide basis te leggen voor de toekomst van het spel, iets wat ons op de lange termijn alleen maar ten goede komt denk ik.

Ik heb als Mage en Priest speler weinig te klagen en moet zeggen dat ik de veranderingen zie als een frisse wind, al is het versimpelen van de spells en de aantal spells die spec specific worden iets dat ze over hadden mogen slaan, maar het zal mijn pret niet drukken als PvP'er.

• Carthrax
Dat gezeur komt met alles los. Ik vind het persoonlijk leuk dat ze zoveel veranderen. Dat maakt de classes weer een beetje vers. Weer opnieuw ontdekken en dat is één van de leuke dingen van het spel.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

De Alpha patch notes zullen wel besproken worden tijdens het weekend. :)

Ik heb inmiddels wel een nieuwe verslaving gevonden die mij helpt de maanden te overbruggen naar WoD.

• mrsar

mrsar

meh : •Soulshatter has been removed. die moest ik nu toch regelmatig gebruiken.eens kijken hoe dat gaat worden dan.

We chose to solve that problem, along with a problem with Warlock utility, by having Healing Potions and Healthstones share cooldowns. :-(

DG van 70 naar 40 yards :/

maar overall gaat het voor mijn lockje meevallen.

[ Voor 50% gewijzigd door mrsar op 04-04-2014 15:22 ]

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-10 20:13

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Kaap schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 07:10:
ToT, daar gaan alle nieuwe gasten heen en is het nog niet zon ramp als je eens fouten maakt. In SOO wordt je veel sneller weggevote. Nu ik jouw wapen en shield zie, zon tank had ik vorige week in SOO. Wat is dat met die PVP gegearde tanks 8)7 Na 3 wipes op Immerseus hebben we die tank snel weggevote.

Ik hoef SOO LFR enkel nog te doen voor als ik stones voor legendary quest mis, verder ben ik er gelukkig vanaf. Wat was dat een hell zeg sinds de boosts.
maar wat is zo erg aan pvp gear. ? moet ik dan 1H + shield pakken die stuk minder is in alles HP strength armor dan echt pve tank ding waar ik misschien Perry / dodge op 0.50% op voor uit ga max maar rest word stuk minder ? maar hoe zo is dat een slim idee om dat te doen.

maar tot nu toen heb ik nog niks beter tegen gekomen in HC instance als BoE 1h of shield die je kan kopen op timless isle ander had ik dat echt wel gedaan ik heb liever ook geen pvp gear maar heb nog niks beter tegen gekomen.

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Shrake
Mensen hebben instinctief de neiging om altijd een schuldige aan te wijzen. Op het moment dat een tank dood gaat en je wiped, gaan healers massaal de tank inspecten en zodra er ook maar 1 PvP item aanwezig is dan breekt de hel los in chat en gaat de rest van de kudde vanzelf meedoen.

Nu is het in PvE natuurlijk wel zo dat PvP gear altijd slechter is dan een vergelijkbaar PvE item, aangezien er een deel van het itemlevel budget naar stats als resillience en in mindere mate ook naar pvp power gaat.
Nu is het sleutelwoord natuurlijk vergelijkbaar. Op dit moment is Grievous PvP gear verkrijgbaar voor honor points en deze delen zijn veruit beter dan heroic items, zeker de wapens.

Ik heb er persoonlijk in ieder geval geen problemen mee als de tank een PvP schild en wapen heeft, zolang hij/zij maar weet wat ie doet.

• IntToStr
Maar gegeven gelijk ilvl is er toch geen verschil in stat budget meer tussen pve en pvp? De pvp stats zijn bovenop de "normale" stats. Of is dit ondertussen al weer anders?

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:33:
Maar gegeven gelijk ilvl is er toch geen verschil in stat budget meer tussen pve en pvp? De pvp stats zijn bovenop de "normale" stats. Of is dit ondertussen al weer anders?
Dit is nog steeds. Alleen bij PvE zijn de stats beter verdeeld. En is bijv geen dodge of parry op PvP items dacht ik. Op zich is dit PvP shield niet eens zo slecht. Alleen kun je die niet upgraden. En geen socket.

Prideful Gladiator's Shield Wall
Season 15
Item Level 550
Binds when picked up
Off Hand Shield
20796 Armor
+1127 Strength
+1690 Stamina
+751 Critical Strike (1.25% @ L90)
+751 Mastery (1.25 @ L90)
+5026 PvP Power (12.56% @ L90)

VS

Bulwark of the Fallen General
Item Level 553
Upgrade Level 0/2
Binds when picked up
Off Hand Shield
20969 Armor
+1079 Strength
+1739 Stamina
+765 Expertise (2.25 @ L90)
+662 Mastery (1.10 @ L90)

Red Socket
Socket Bonus: +60 Strength

Durability 120 / 120
Requires Level 90

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik denk niet dat je 0,5% dodge gaat missen, zeker als je een warrior speelt die zijn active clickies gewoon goed gebruikt, zal je ws nog beter tanken dan iemand met 'correcte' gear maar de ballen niet snapt van z'n abilities.

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 31-10 13:40
Las dat de celestial court nu ook een open gevecht zijn geworden?

Dus dat de boss niet meer of tagged door horde of Alliance is, maar dat iedereen mee kan doen, net zoals op de andere rare elite bosses op het eiland?

Las het gisteravond, vanmorgen waren we nog op timeless isle om de dailies te doen, maar geen gevecht gezien natuurlijk op het celestial court?

Iemand het getest?

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Shrake schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:50:

Je had het moeten zien toen ik nog actief aan raiden deed tijdens TBC (vroeg Wrath overgestapt op puur PvP).

Was geweldig toen ze die portals in Dala ooit hebben weg gehaald. Ik heb me helemaal de pleuris gelachen daar met m'n mage door portals neer te zetten op precies dezelfde plek als waar de oude stonden. De meeste die begrepen maar niet waarom ze hun gebruikelijke port niet konden gebruiken 8).

Was ook zo'n troll-mogelijkheid in die ToC raid. Dk's, die als vloer naar beneden donderde, path of frost op de raid zette 8). Vond ik overigens niet zo leuk meer toen onze dk het voor de zoveelste keer flikte }:|.

Leuk trouwens om de 6.0 alpha notes te lezen. Kan me over het algemeen wel vinden in de veranderingen. Wel jammer dat shadow word death alleen nog maar voor shadow beschikbaar wordt. Poly/scatter/blind etc. death'n was super geinig, gaf een gevoel van skill en is gewoon core priest play. Maar ja, beetje minder abilities op je bar is ook wel lekker. Had trouwens echt niet verwacht dat ze symbiosis zouden verwijderen. Vond 'm redelijk vervelend in pvp en ook belachelijk wat sommige classes en/of de druid kregen, maar de spell zelf is opzich supergaaf. Ben overigens benieuwd hoe dat straks aan gaat voelen op m'n healers met al die instant spells die casted zijn geworden.

edit:
Tadaaa. Mooi :)
As a followup on the Shadow Word: Death question, Celestalon just tweeted that there will be a Glyph of Holy Fire, which includes a self-damage skillshot for Disc and Holy priests.

[ Voor 6% gewijzigd door temp00 op 04-04-2014 20:29 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-10 12:41
fitznl schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 18:53:
Las dat de celestial court nu ook een open gevecht zijn geworden?

Dus dat de boss niet meer of tagged door horde of Alliance is, maar dat iedereen mee kan doen, net zoals op de andere rare elite bosses op het eiland?

Las het gisteravond, vanmorgen waren we nog op timeless isle om de dailies te doen, maar geen gevecht gezien natuurlijk op het celestial court?

Iemand het getest?
Van de week gedaan met mn pala, horde had em getagged, ik heb meegedaan, en een lootbag gekregen, helaas geen item :(

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 10:56

Metian

Snert is vies

En daar begint het avontuur voor WoD.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PxiyZzql.jpg

Alpha/Beta schijnt begonnen te zijn :D

[ Voor 36% gewijzigd door Metian op 05-04-2014 12:59 ]

Rupsen, Rapsen.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja dus misschien ergens in september de release..

• Mektheb
junglebeast schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:27:
Ik verwacht een paar dagen voor kerst :)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo flink wat informatie op MMO-C over de Alpha/Beta. Oh en we mogen weer tegen Gruul vechten. :)

Blackrock Foundry Raid

Burning Blade Shaman
Blast Furnace
Gruul the Subjugated
Trains
Hans'gar & Franzok
Breaker Darmac
The Iron Maidens
Oregorger the Devourer
Blackhand
Kromog, Legend of the Sleeping Mountain

Oh en iets met Blasted lands.

Blasted Lands Phase

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 05-04-2014 13:53 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-10 14:07
junglebeast schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:50:
Oh en iets met Blasted lands.

Blasted Lands Phase
Had ik wel verwacht. Er gebeurd tenslotte ook iets met Tanaan Jungle aan de andere kant van de portal. Zal wel met die portal te maken hebben dus.

Allemaal nieuwe models op MMO-C:
http://www.mmo-champion.c...s-of-Draenor-Alpha-Models

Nieuwe Talbuk en Elekk model. Nieuwe wolf models. Nieuwe boar models. Meer clefthoof models. Pale Orcs ander nieuw ras genaamd Goren. En nijlpaarden!!!! :D

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:18
junglebeast schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:27:
Dan zou de 'publieke' beta test nu ongeveer moeten beginnen om dat nog te halen (kijkende naar MoP beta/release cyclus).

*edit* hier een lijst met alle data van vorige betas en xpacs: link. En dit garandeert ook niets uiteraard...

[ Voor 32% gewijzigd door Kapoen op 06-04-2014 15:35 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Carthrax
Shamans worden gevaarlijk voor ...iedereen...http://wod.wowhead.com/spell=157375#comments

Gale Force
Invoke a gale, which instantly knocks up an enemy.

Multiple WoW babies.

[ Voor 35% gewijzigd door Carthrax op 07-04-2014 09:04 ]

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Iemand die weet waar ik goedkoop MOP kan halen?

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

psvunited schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:15:
Iemand die weet waar ik goedkoop MOP kan halen?
Probeer eens bij g2a.com. Is nu 22,99 in de weekly sale.

Edit: Oh dat is WoD die in de sale is. My bad.

[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 06-04-2014 23:55 ]

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
junglebeast schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:56:
[...]

Probeer eens bij g2a.com. Is nu 22,99 in de weekly sale.
Dat is niet goedkoop

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja was ook niet MoP maar WoD, hehe.

• heerjelle
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-10 18:05
Hmmm. Moet eigenlijk ook maar weer eens beginnen en de content van MoP uitspelen voor WoD uitkomt... Iemand trouwens een idee wat een goede realm is?

Met goed bedoel ik voornamelijk: hoge population, balance tussen Horde en Alliance (Dus niet 10:1 etc), grotendeels engelstalig (realms die aan de andere criteria voldoen zitten vaak vol zweedse players).

Verder maakt PvE of PvP me niet zoveel uit, zolang het maar geen RP is :P

• JeroenNietDoen
Wat maakt die horde/alliance balance uit tenzij je een world pvpér bent :?

• heerjelle
Kaap schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:12:
Mijn fout. Ik heb al zo lang niet gespeeld dat ik totaal vergeten was dat er battlegroups bestonden!

Maar ik zoek iig een goede realm om op te spelen/raiden etc waar de guilds dus daadwerkelijk engels zijn.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Silvermoon als je alliance bent.

• Shrake
Kaap schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:12:
Dit maakt wel degelijk uit.

Ik speel vanaf het begin al op Outland en dat was altijd een gigantisch goede server met bijna 1:1 balance en het was gezellig druk.

De afgelopen 2 jaar, mede door "beroemde" streamers die op Outland Alliance gingen spelen, is de balance helemaal ontwricht waardoor we nu te maken hebben met een balance die eerder neerkomt op 8:1 (Alliance-Horde). Horde wordt ook met de dag minder omdat mensen het zat worden en dit heeft een gigantische impact op de Auction House. Er staat amper wat op en datgene dat er staat is buiten proportioneel duur.

• heerjelle
http://wow.realmpop.com/eu-auchindoun.html Deze joined realm ziet er na analyse wel degelijk uit qua totale players en balance (lvl 90 is 35% Horde). World PvP blijft leuk, maar wanneer je met 10 tegen 1 speelt is is het toch wat minder...

Silvermoon is voor alliance volgens mij wel een van de beste realms om te zijn, al is een A/H ratio van 17 best ernstig... Moeilijk, moeilijk. De hele reden dat WoW voor mij altijd leuker was dan andere MMO's was toch de community en niet world PvP.

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-10 13:06

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben totaal niet blij met de nieuwe class changes, vele spells worden spec excusief en anderen worden compleet verwijderd.

Ook een gekke keus dat het lijkt alsof de kleine heal en grote heal niet meer bestaan, en je dus gewoon 1 healknop moet spammen...

Of het verwijderen van het coole van Ele shaman dat je lightning bolt kunt spammen, lopend....

Ik ben niet blij.

[ Voor 18% gewijzigd door RMB op 07-04-2014 12:35 ]

• heerjelle
RMB schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:32:
Ik ben totaal niet blij met de nieuwe class changes, vele spells worden spec excusief en anderen worden compleet verwijderd.

Ook een gekke keus dat het lijkt alsof de kleine heal en grote heal niet meer bestaan, en je dus gewoon 1 healknop moet spammen...

Of het verwijderen van het coole van Ele shaman dat je lightning bolt kunt spammen, lopend....

Ik ben niet blij.
Ik had in Vanilla al redelijk wat keybinds. In TBC en elke andere uitbreiding werd dat alsmaar erger. Zo erg is het dus niet dat er minder spell clutter is. Verder willen ze volgens mij instant-healing gewoon minder maken omdat het zo krachtig is, maar blijven er nog zat heals bestaan hoor ;)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

heerjelle schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:46:
[...]

Ik had in Vanilla al redelijk wat keybinds. In TBC en elke andere uitbreiding werd dat alsmaar erger. Zo erg is het dus niet dat er minder spell clutter is. Verder willen ze volgens mij instant-healing gewoon minder maken omdat het zo krachtig is, maar blijven er nog zat heals bestaan hoor ;)
Maar imho worden die toch juist veel groter? Ze willen af van de 'spiky cooldowns', dus meer kleine actieve cooldowns (misschien off-GCD), dat je dus per saldo nog zut moet gaan binden?

Ik volg met name hunter, de specs gaan nu nog verder uit elkaar, wat ik best netjes vind, maar ik vraag me af hoe dat in de praktijk zal gaan lopen. BM gooit nog meer focus op de pet (ook met de perks, waar beast cleave nog meer damage kan gaan doen), waar Surv/MM nu with or without you krijgen (net als sacrifice van warlock).

Stiekem had ik gehoopt op een melee spec voor hunter, maar helaas :P (zoals Rift en GW1/2 hadden).

Rogue shadow reflection lijkt me dan wel weer erg bruut (kopieert je moves van de afgelopen 8 seconde).

Heeft Monk trouwens soortgelijke ability? Ik zie regelmatig in dungeons een Monk op de DPS lijst opeens met een 2de 'entry' op de lijst komen (recount, donkerder groen).

Ander nieuws, grappig hoe een hunter-pet sommige mobs op Timeless 10x beter kan tanken dan een tank zelf, door die 90% aoe reduction :P

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 07-04-2014 13:10 ]

• RMB

RMB

[...]

Persoonlijk houd ik erg van de "spell-clutter" en de daarbij behorende variëteit in spells. Ik heb alle classes op 85+ en vindt de classes die het minst aan een rotatie vastzitten het leukst. Het is juist top dat je bij iedere heal moet afwegen of je de kleine of de grote gepast vindt, dat houdt 't interessant en dynamisch.

• mrsar

mrsar

RMB schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:06:
[...]

Persoonlijk houd ik erg van de "spell-clutter" en de daarbij behorende variëteit in spells. Ik heb alle classes op 85+ en vindt de classes die het minst aan een rotatie vastzitten het leukst. Het is juist top dat je bij iedere heal moet afwegen of je de kleine of de grote gepast vindt, dat houdt 't interessant en dynamisch.
Daar ben ik het mee eens :)

• heerjelle
RMB schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:06:
[...]

Hmmm ja dat is natuurlijk ook een manier om er tegenaan te kijken en als ik weer ga spelen (als casual player) zal ik er waarschijnlijk ook zo over denken. Was altijd een redelijk hardcore raider, en dan moet je toch elke 'nutteloze' spell op je toolbar zetten om zo die extra 0,1% damage extra te doen. Dat laatste is toch tamelijk gedwongen en onplezierig.

En wat betreft healing: Er verdwijnt volgens mij per class maar 1 spell die eigenlijk toch niet gebruikt werd. Het valt dus reuze mee.

• JeroenNietDoen
Shrake schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:53:
[...]
Dit maakt wel degelijk uit.

Ik speel vanaf het begin al op Outland en dat was altijd een gigantisch goede server met bijna 1:1 balance en het was gezellig druk.

De afgelopen 2 jaar, mede door "beroemde" streamers die op Outland Alliance gingen spelen, is de balance helemaal ontwricht waardoor we nu te maken hebben met een balance die eerder neerkomt op 8:1 (Alliance-Horde).
Nogmaals, tenzij je world PVP speelt, wat merk jij daar nou van als je Alliance op Outland speelt? Kun je niet meer questen of raiden?

Hij zoekt nu naar een nieuwe server, dus tenzij hij world pvp wil spelen, maakt de balance van de server niets uit zolang hij zorgt bij de populated faction terecht te komen.

Ik speel op Silvermoon. Ik zag gister voor het eerst sinds 3 weken 3 horde spelers. Ik merk er niks van dat ze er niet zijn. Hiervoor speelde ik op Draenor waar vrijwel geen Alliance zit. Heb ook op Al'akir, Kazzak en Outland gezeten, altijd bij de populated zijde, het maakt voor je spelervaring helemaal niets uit.
heerjelle schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:15:
[...]
Mijn fout. Ik heb al zo lang niet gespeeld dat ik totaal vergeten was dat er battlegroups bestonden!

Maar ik zoek iig een goede realm om op te spelen/raiden etc waar de guilds dus daadwerkelijk engels zijn.
Battlegroups en crossrealm zones inmiddels.

Silvermoon voor Alliance, Draenor voor Horde.

[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-04-2014 13:26 ]

• heerjelle
Kaap schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:24:
[...]

Nogmaals, tenzij je world PVP speelt, wat merk jij daar nou van als je Alliance op Outland speelt? Kun je niet meer questen of raiden?

Hij zoekt nu naar een nieuwe server, dus tenzij hij world pvp wil spelen, maakt de balance van de server niets uit zolang hij zorgt bij de populated faction terecht te komen.

Ik speel op Silvermoon. Ik zag gister voor het eerst sinds 3 weken 3 horde spelers. Ik merk er niks van dat ze er niet zijn. Hiervoor speelde ik op Draenor waar vrijwel geen Alliance zit. Heb ook op Al'akir, Kazzak en Outland gezeten, altijd bij de populated zijde, het maakt voor je spelervaring helemaal niets uit.

[...]

Ik heb zelf aardig wat spelervaring hoor, was het alleen even vergeten 8)7. Maar Silvermoon lijkt in ieder geval voor Alliance aardig wat potentie te hebben. Geen huge queue times?

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Ga nou niet de hoogste populatie realms suggereren, dan sta je alleen maar in queues als je wil spelen, zeker als WoD uitkomt.

• Br3wmaster
Kaap schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:24:
[...]

[...]

Kies je juist niet voor een PvP server om het World PvP.
Ik speel als sinds Beta op PvP servers juist om horde/alliance tegen te komen tijdens het Questen/Farmen etc etc... Als ik eens in de 3 weken Alliance tegen kom heeft het PvP voor mij geen toegevoegde waarden meer en kan ik net zo goed op een PvE server gaan spelen.. wat is het verschil nog?

Terwijl het voor de andere Faction ronduit irritant is omdat je nergens normaal kan komen zonder gekilled te worden

• JeroenNietDoen
heerjelle schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:34:
[...]
Ik heb zelf aardig wat spelervaring hoor, was het alleen even vergeten 8)7. Maar Silvermoon lijkt in ieder geval voor Alliance aardig wat potentie te hebben. Geen huge queue times?
Ik heb nog nooit in de queue gestaan, maar ben dan ook altijd wel voor 18:00 ingelogd, dat scheelt een hoop.
Br3wmaster schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:50:
[...]
Kies je juist niet voor een PvP server om het World PvP.
Ja, maar het niet zo dat mensen niet voor een PVP server kiezen als ze geen PVP spelen ;) Er zijn hordes mensen die op een PVP server spelen en nooit aan PVP doen. Ik durf zelfs wel te stellen dat de meerderheid niet aan world pvp doet.

Mensen kiezen ook voor servers vanwege guilds, friends, en server status. Servers zoals Silvermoon, Draenor en Kazzak, om maar 3 te noemen, hebben zeer goede reputatie kwa raid progress.

• Br3wmaster
Kaap schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:05:
[...]

Ik heb nog nooit in de queue gestaan, maar ben dan ook altijd wel voor 18:00 ingelogd, dat scheelt een hoop.

[...]

Ja, maar het niet zo dat mensen niet voor een PVP server kiezen als ze geen PVP spelen ;) Er zijn hordes mensen die op een PVP server spelen en nooit aan PVP doen. Ik durf zelfs wel te stellen dat de meerderheid niet aan world pvp doet.

Mensen kiezen ook voor servers vanwege guilds, friends, en server status. Servers zoals Silvermoon, Draenor en Kazzak, om maar 3 te noemen, hebben zeer goede reputatie kwa raid progress.
Heb je inderdaad wel een goed punt. Zal voor een hoop mensen ook meespelen bij hun server keuze. Ik moet zeggen dat ik de World PvP altijd erg leuk vond in WoW. :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:05:

Of er wordt amper PVP gedaan. Op Lightning's Blade komt het veel vaker voor dat Ally & Horde samen rare's en celestials staat neer te meppen ipv elkaar :P Enkele keer dat ik nu in PVP heb gezeten, was een Horde die bloodcoins aan het farmen was (en vervolgens uur lang geganked werd :P).

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
[...]

Probleem is dat ze veel leuke en handige spells verwijderen of niet meer beschikbaar maken, tel daarbij op dat een heleboel keuzes en mogelijkheden worden verwijderd en het is niet zo vreemd dat veel mensen er niet echt blij mee zijn, het voelt allemaal als dumbing down, het lijkt weer net zo saai te worden als in vanilla en tbc.

Mijn guild is in ieder geval tijdelijk gestopt met raiden vanwege het feit dat de expansie veel later uitkomt (en we hebben ook wat mensen die de expansie waarschijnlijk niet gaan halen vanwege dit soort veranderingen),

[ Voor 12% gewijzigd door blouweKip op 07-04-2014 16:41 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• RMB

RMB

Precies! Spells verwijderen is de variatie saaier maken, simple as that.

• Shrake
Het gaat niet om echte core features in mijn mening. Het is niet zo dat je bijvoorbeeld tijdens boss fights dingen gaat missen. We gaan bijv. niet ineens 10 abilities per class omlaag.

Neem nu Heal voor Priests, tijdens Vanilla, TBC en Wrath, wat als mensen nog steeds de beste tijden van het spel omschrijven, hadden Priests deze ability niet eens op hun bars staan omdat het waardeloos was en een keybind in beslag nam. Het zal allemaal best meevallen, eerst even kijken hoe het in beta is.

• RMB

RMB

Ik speel vooral Warrior en de hoeveelheid spells die bij die class verdwijnen of spec specific worden is groot, ik gebruik ze namelijk allemaal met regelmaat.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
Shrake schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:58:
Het gaat niet om echte core features in mijn mening. Het is niet zo dat je bijvoorbeeld tijdens boss fights dingen gaat missen. We gaan bijv. niet ineens 10 abilities per class omlaag.

Neem nu Heal voor Priests, tijdens Vanilla, TBC en Wrath, wat als mensen nog steeds de beste tijden van het spel omschrijven, hadden Priests deze ability niet eens op hun bars staan omdat het waardeloos was en een keybind in beslag nam. Het zal allemaal best meevallen, eerst even kijken hoe het in beta is.
Zolang er spells verdwijnen die nog een doel hebben in pve blijft het een slecht idee om ze te verwijderen of spec specifiek te maken, heal was erg goed in vanilla/tbc omdat je toen verschillende ranks had, ik had heal (rank 3 en 7 dacht ik) toch echt wel op mn bars staan.
Op dit moment gebruik ik heal idd praktisch nooit omdat dmg te spikey is, aangezien ze dat laatste gaan veranderen zou heal dus weer een plek in het aresenaal kunnen gaan krijgen..maar deze zal er dus niet meer zijn, idem voor voidshift (gebruik ik toch nog iedere raid)

Het voelt allemaal alsof ze dit doen om de generatie gamers te bekoren die niet meer dan 5 spells tegelijk kunnen begrijpen, en de healing wijzigingen met name voortkomen vanuit pvp.

[ Voor 7% gewijzigd door blouweKip op 07-04-2014 17:17 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RMB schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:54:
Precies! Spells verwijderen is de variatie saaier maken, simple as that.
Hoeveel variatie was er nu nog eigenlijk? Proc-skill hier, cooldown-skill daar, de rest was 2-3 buttons bashen en wachten tot je weer een cooldown kan poppen (of buffs die toch altijd al aanwezig waren, als passive neer te zetten).

Ze lijken hier alleen nutteloze cooldowns uit te halen en links/rechts de 'hulp' tools (zoals bepaalde heal abilities voor ele shaman of boomkin).

• JeroenNietDoen
RMB schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:09:
Ik speel vooral Warrior en de hoeveelheid spells die bij die class verdwijnen of spec specific worden is groot, ik gebruik ze namelijk allemaal met regelmaat.
Fury warrior hier. Ik erger me juist aan de hoeveelheid abilities. Sunder armor, shield wall, intervene, vigilance, intimidating shout, disrupting shout, disarm en taunt. Die prot/defence spells gebruik ik zelden tot nooit, maar doordat ik ze op een blauwe maandag gebruik, voel ik me genoodzaakt ze op mijn bars te zetten.

Van mij mogen ze weg _/-\o_

• RMB

RMB

Juist die - in jouw ogen nutteloze - cooldowns zorgen er samen voor dat het dus níet 3-6 buttons spammen is. Persoonlijk irriteer ik mij vooral aan het "mergen" van skills als Heal en Greater Heal, en bijvoorbeeld het laten verdwijnen van "Cleave" van de Warrior.
Het haalt een groot deel decisionmaking uit de game.

Nu laat de game je de keus om de "overbodige" spells op je bar te zetten voor die paar keer dat je ze nodig hebt, of ze juist volledig te negeren.

De meeste classes zijn al bijna braindead rotation spam, deze changes maken dit alleen maar erger. Als je een highlevel character hebt door een boost of iets dergelijks, kun je (als je WoW kent) binnen een uurtje de hele class op 90% van zijn potentieel doorhebben als je de basisrotatie van Icy-Vein kopieert.
Het nóg simpeler maken van de actie maakt de game op de lange termijn absoluut niet interessanter of uitdagender.

[ Voor 50% gewijzigd door RMB op 07-04-2014 17:42 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!