Kaap schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:42:
[...]
Ah gisteravond verder geen last van D/C's of lag gehad op SIlvermoon. Hele avond in SOO normal gezeten. Hoorde wel guildies met lag klachten.
Guild kwam wat spelers te kort, ik zit erin als social omdat ik nog niet zolang weer speel en dus nog moet gearen, maar werd gevraagd of ik mee wou. Sta je op de DPS meters te competen met de 2 tanks omdat de rest van de guild je gruwelijk outgeared 

Wel helm token geloot en nog boots.

Bij ons was het telkens een wedstrijd tussen onze rogue met de warrior tank voor het 1ste plekje op de dps-meter 

Enkel moesten zij het soms qua openingsburst dps het afgeven aan de hunter of mij 

.
(allen full normal gear, met uitzondering van onze shaman healer, maar die deed het qua healing vaak minstens goed, dan niet beter dan onze 2 druids)
Maar dat was tot 2 weken geleden zo.  Na onze 1ste HC kill (1ste baas) en een paar avonden wipen op 2de baas HC is er nog een clean-up run geweest op normal, is er de week daarna niet veel van in huis gekomen omdat dk-tank het te druk had met zijn werk, 1 van onze healers ziek was en nog iemand niet of slecht online kon zijn.
maw: weekje puggen....
Rogue en warrior tank puggen in afzonderlijke groepen en halen 4 tot 6 extra HC kills...
Toen kwam er dus nog een weekje puggen want healer nog altijd niet volledig genezen, 
en wat natuurlijk te verwachten was: rogue verdwijnt naar ander gild, hunter ook, warrior tank weg, 2de druid healer pugt en verdwijnt, shaman healer "ging eens een ander guild proberen" en kwam niet meer terug.
En zo werd het team dat net daarvoor de vorige guild samen 'als team' verliet, plots een overblijfsel van 4 toons, waarvan er al 3 minstens 5 dagen niet online zijn geweest 

(enkel ik ben nog elke dag online op de toon in die guild)
De guild die we verlieten is door ons vertrek ook kapot gegaan - we waren main team 1 dat vertrok door onenigheid tussen tussen dk-tank+rogue en guildmaster ...
Waarna guildmaster met 2de team vertrok naar een top 30-HC- guild, en 2 dagen na onze 1ste en enige HC kill  er zelf 7 HC kills mocht afvinken.
Gelukkig ben ik op vriendelijk voet vertrokken 'sorry, ik volg enkel het team om zo als team te kunnen blijven raiden. Mocht het niet uitwerken dan hoop ik alsnog terug welkom te zijn, al is het als social"...
Nu heeft ie het ondertussen opgevangen dat de rogue die het vertrek uit zijn guild eigenlijk in gang zette opnieuw vertrokken is, en gaf die last een whisper dat ie bij zijn HC-guild ging proberen een plaatsje te versieren voor mijn boomie.
Maar ondertussen dus tijd genoeg om alts te levellen, TSM wat beter te leren gebruiken en de AH-slet uit te hangen, ...

[
                        Voor 3% gewijzigd door
                                                     soulrider                                                 op 31-03-2014 15:30
                                            ]