Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.924 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scylin schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:08:
[...]

Ik weet niet op welke Stormscale jij speelt... maar de ratio horde alliance is echt bizar slecht :p... Alliance is echt niemand, als ik zeg 95% horde dan overdrijf ik denk ik niet.
Oh, dat zal wel kloppen dan… is al wel weer een tijdje geleden dat ik daar speelde... :P

Neemt niet weg dat het nog steeds de populairste PvP realm van Europa is. O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 17:17
Bedankt voor je bericht. Grappig om te zien dat je de game kan 'streamen'. Ik ben nu op de 'new players' server aan het spelen om er een beetje in te komen. (ik zit nog in de gratis versie).

Ik ben echter bang dat deze server of vrij leeg is wanneer een hoger level bereik, denken jullie ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielster schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:30:
Bedankt voor je bericht. Grappig om te zien dat je de game kan 'streamen'. Ik ben nu op de 'new players' server aan het spelen om er een beetje in te komen. (ik zit nog in de gratis versie).

Ik ben echter bang dat deze server of vrij leeg is wanneer een hoger level bereik, denken jullie ook niet?
Volgens mij zijn die servers zowat altijd erg dunbevolkt, als het goed is kun je dat zien wanneer je de lijst met realms aanklikt in het character menu.

New Players = Low < Medium < High < Full < Locked, dit spreekt voor zich lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
@Astaat

Chamber of Aspects is de 'new player' realm.

Chamber of Aspects PvE Normal English CET 34.188 35.775 0,956 69.963
Magtheridon PvE Normal English CET 61.160 54.481 1,123 116.236

Zowel horde als alliance ongeveer 35k.

Maghteridon een stuk meer zo te zien!

Ik heb overigens besloten toch voor een PvE server te gaan. 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Nielster op 25-03-2014 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:38
Ik blijf bij mijn besluit wat ik reeds in najaar 2005 al nam toen ik op een low pop zat: high/full pop en echt niks anders meer.

Outland, Kazzak, Al'Akir, Draenor en nu Silvermoon, nooit spijt gehad van die keuzes en zelden tot nooit last gehad van queues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar is het high/low niet veel meer afhankelijk van de Horde/Alliance ratio? Zit op zowel Lightning's blade (low) als Sylvanas (high), die laatste had 12 man in Orgrimmar staan :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-10 13:37

amaterasu

In memory of Cj

Niet te geloven dit. Vanaf dag 1 met mijn boosted DK opzoek geweest naar een Helm (alles was ondertussen boven ilvl520 behalve mijn helm). Helemaal niets..Niet op timeless niet in de chests en al helemaal niet in de raids. Dus uit wanhoop maar wat gaan Pvpen en de honor helm genomen (deze kwam qua stats boven alles van de boosted 483 helm uit). Nu ga ik vandaag wat raids doen.. 2x een helm in de eerste raid. En na de eerste timeless rare ook de timeless plate helm... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:36:
Maar is het high/low niet veel meer afhankelijk van de Horde/Alliance ratio?
Geen idee, ik speel geen pvp, dus de ratio boeide me nooit iets. Ging mij erom op een knetterdrukke server te spelen. Heeft altijd prima bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

amaterasu schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:54:
Niet te geloven dit. Vanaf dag 1 met mijn boosted DK opzoek geweest naar een Helm (alles was ondertussen boven ilvl520 behalve mijn helm). Helemaal niets..Niet op timeless niet in de chests en al helemaal niet in de raids. Dus uit wanhoop maar wat gaan Pvpen en de honor helm genomen (deze kwam qua stats boven alles van de boosted 483 helm uit). Nu ga ik vandaag wat raids doen.. 2x een helm in de eerste raid. En na de eerste timeless rare ook de timeless plate helm... zucht
Ow... je bent dus maar lieftst anderhalve week opzoek geweest naar een helm........ |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:52:
[...]

Geen idee, ik speel geen pvp, dus de ratio boeide me nooit iets. Ging mij erom op een knetterdrukke server te spelen. Heeft altijd prima bevallen.
Dat is buiten PVP, sommige full-high servers hebben zo'n enorm scheve Horde/Ally ratio, dat het nog voelt alsof je op een low/new player server zit. Oude dagen van Lightning's blade stond hij op high, maar met een ratio van 9:1, voelde je je als Ally behoorlijk eenzaam (dacht dat ze ook maar 1 grote raidguild hadden). Dat geval ben je beter af op een low/medium met een 50:50 of hogere ratio in jouw voordeel.

Gisteren mijn 90 boost gebruikt, nieuwe warlock aangemaakt, die gear die je krijgt is best wel.. ruk :P Rondje Timeless Island gekregen voor de kistjes, 6 items meteen vervangen :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu

amaterasu

In memory of Cj

hmr schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:56:
[...]

Ow... je bent dus maar lieftst anderhalve week opzoek geweest naar een helm........ |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
2 weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-10 13:27

junglebeast

hier staat iets

Hehe we zijn verwend aan het geraken en verwachten dat we in 2 dagen na launch BiS gear te hebben onderhand. :)

Ik vind het wel fijn om ergens voor te grinden (proffs) of dat er random een upgrade dropped. Anders zou het spel maar saai zijn. Soort van ik koop alles van de AH (zie Diablo 3) en race door de content heen als een gek.

Stapje voor stapje sterker worden is waar het voor mij toch werkt in een MMO.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 14:13
Ik zag op de officiele forums iemand die voor "niets" mensen door challenge mode wil halen. Ik heb het nog nooit gedaan dus dacht laten we eens mee gaan. Binnenkort maar eens zien of dat wat is en zou wel graag de mount willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Carthrax schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:12:
Ik zag op de officiele forums iemand die voor "niets" mensen door challenge mode wil halen. Ik heb het nog nooit gedaan dus dacht laten we eens mee gaan. Binnenkort maar eens zien of dat wat is en zou wel graag de mount willen hebben.
Nice.. zou ik ook wel willen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
hmr schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:56:
[...]

Nice.. zou ik ook wel willen!
Dit is het draadje http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/9863236289
Wel alliance btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:11:
[...]
Dat is buiten PVP, sommige full-high servers hebben zo'n enorm scheve Horde/Ally ratio, dat het nog voelt alsof je op een low/new player server zit. Oude dagen van Lightning's blade stond hij op high, maar met een ratio van 9:1, voelde je je als Ally behoorlijk eenzaam (dacht dat ze ook maar 1 grote raidguild hadden). Dat geval ben je beter af op een low/medium met een 50:50 of hogere ratio in jouw voordeel.
Ja duh, wel aan de drukke faction zijde zitten natuurlijk, spuit 11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu

amaterasu

In memory of Cj

junglebeast schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:08:
[...]

Hehe we zijn verwend aan het geraken en verwachten dat we in 2 dagen na launch BiS gear te hebben onderhand. :)

Ik vind het wel fijn om ergens voor te grinden (proffs) of dat er random een upgrade dropped. Anders zou het spel maar saai zijn. Soort van ik koop alles van de AH (zie Diablo 3) en race door de content heen als een gek.

Stapje voor stapje sterker worden is waar het voor mij toch werkt in een MMO.
Ja raken inderdaad verwent. Besefte mij ook pas dat ik de DK pas 1,5/2weken heb toen hmr het zei. Lijkt veel langer haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:18
Ik had op m'n mage heel lang geen shoulders. Toen heb ik ineens in 1 run door SoO normal letterlijk alle mogelijke shoulders gekregen 8)7

Blijft een leuk fenomeen, dat RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

junglebeast schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:08:
[...]
Hehe we zijn verwend aan het geraken en verwachten dat we in 1 dag volledig 496 gear te hebben onderhand. :)
^^ Gefixt :P

Het helpt wat dat betreft wel als je een nieuwe char levelt, en alvast de tokens aan het farmen bent op een level 90 char. Zo kan ik mijn hunter bijna volledig in 496 gooien zodra die 90 dingt (over 30 levels _O- ). Ik mis eigenlijk alleen een wapen, ring en trinket dan.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:28

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ben nu aan het einde van weer een maandje spelen na een break van 7 maanden. Absurd hoe snel je via timeless isle aan gear kan geraken. Mijn rogue was binnen 2 dagen op 490 ilvl. Nog even doorgaan en een paar keer lfr SoO doen.

Ander punt, ik zit mijn hele wow leven al op Shadowsong en deze is echt serieus leeg aan het raken. Mijn guild zit erover te denken om naar Silvermoon te gaan. Schijnt toch wel de volste/beste reaid server te zijn. Ik heb hier een beetje dubbel gevoel bij. Alle wow vrienden zitten op shadowsong, veel casual spelers ook, en die raak je dan eigenlijk kwijt. En ik heb eigenlijk ook geen zin om maar 1 karakter over te zetten. Ik heb nu 8 level 90's en hard op weg naar 11. Alle karakters overzetten ga ik zeker niet doen, wordt veel te prijzig. Aan de andere kant is het wel een leuk guild. Ik zou ook een nieuw karakter op Silvermoon kunnen beginnen maar dan heb je weer de support niet van mijn andere karakters met alle professions volledig etc.

Ik hoop dat mijn guild nog eens goed gaat kijken naar X-Realm raiden, lijkt me een ideale oplossing.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ValHallen schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:10:
^^ Gefixt :P

Het helpt wat dat betreft wel als je een nieuwe char levelt, en alvast de tokens aan het farmen bent op een level 90 char. Zo kan ik mijn hunter bijna volledig in 496 gooien zodra die 90 dingt (over 30 levels _O- ). Ik mis eigenlijk alleen een wapen, ring en trinket dan.
Die dingen zijn dan wel account-bound maar zeker niet cross-realm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:49:
[...]

Die dingen zijn dan wel account-bound maar zeker niet cross-realm?
Ze zijn wel cross-realm, net zoals heirlooms. Ik stuur geregeld een token over.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
Zoals een aantal posts eerder ben ik pas weer begonnen met spelen. Ik zit nu op Magtheridon. Meer dan 100.000 spelers volgens realmpop (verhouding ongeveer 1:1), echter zag ik vandaag in Iron Forge maar 7 spelers.

Zijn er andere grote steden waar mensen hun 'thuisbasis' van maken? Stormwind was ook niet erg vol. Ik kreeg een beetje het gevoel op een lege server te spelen, ondanks dat deze volgens realmpop vrij druk bevolkt moet zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Nielster op 26-03-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ValHallen schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:53:
Ze zijn wel cross-realm, net zoals heirlooms. Ik stuur geregeld een token over.
Aah toch wel? Had een rondleiding gehad op m'n 87, dus al meteen wat gear gekregen, maar was leather/plate, waar ik als shaman weinig aan heb. Kan ik dat weer doorsturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als ik een flex met oqueue doe kom ik wel eens met russische spelers in een groep. In de chat van elvui kan ik dan echter nooit lezen wat ze typen, ook al is dat in het engels. Gek genoeg, als ze een stuk tekst typen dat langer dan 1 regel is, dan kan ik de 2e regel wel lezen.

Heeft iemand anders dit ook (gehad) en misschien een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:05:
Zoals een aantal posts eerder ben ik pas weer begonnen met spelen. Ik zit nu op Magtheridon. Meer dan 100.000 spelers volgens realmpop (verhouding ongeveer 1:1), echter zag ik vandaag in Iron Forge maar 7 spelers.

Zijn er andere grote steden waar mensen hun 'thuisbasis' van maken? Stormwind was ook niet erg vol. Ik kreeg een beetje het gevoel op een lege server te spelen, ondanks dat deze volgens realmpop vrij druk bevolkt moet zijn...
Omdat realmpop, naar mijn weten, geen rekening houdt met inactieve characters .
Magtheridon heeft dus in totaal 100 000 characters die level 10 of hoger zijn, waarvan 25 000 lvl 90.

Stormscale heeft bijvoorbeeld al weer 70 000 level 90 characters.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 08:35

Nibbz

Postmaster General

Nielster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:05:

Bij ons is het in IF altijd rustig.. Iedereen zit in de de Shrine, Timeless Isle, SW en/of in Goldshire natuurlijk :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Nibbz schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:19:
[...]

Bij ons is het in IF altijd rustig.. Iedereen zit in de de Shrine, Timeless Isle, SW en/of in Goldshire natuurlijk :p
Word het niet tijd dat het bolwerk van de dwergen weer in ere hersteld gaat worden! Misschien moeten we met een groep dwergen en een gnome rogue die draak eindelijk eens uit....oh wacht verkeerde dwergen stad ;)

Maar ik zou graag zien dat de andere steden ook weer nuttig worden. Dus portals,ethereals voor reforgen/transmog etc. IF was altijd mijn place to be vanaf vanilla tot aan die Cata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-10 12:41
Carthrax schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:12:
Heb net ff gereageerd, ben benieuwd of ik uitgekozen word om mee te gaan :) Via openraid heb ik geen geluk tot op heden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-10 07:51
Openraid.... daar gaat het weer hard met de chat!

Gister ging onze raid helaas niet door. Daarom ben ik maar op zoek gegaan naar een goede pug. Uiteindelijk ben ik via de trade op Dragonblight in een Flex deel 1 terecht gekomen met mn 525 /oomkin.

1,5 - 2 uur later zijn we maar gestopt, Sha niet neer. Toch was het best leuk. Ik kon de hele raid uitleggen hoe de gevechten werken. Alleen de 436 itemlevel resto/guardian druid die als cat mee ging hebben we gekicked, verder kwamen we nog best een heel eind met low geared (en low skilled) mensen.

Toch ga ik volgende keer weer op zoek naar een groep die wat makkelijker loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
ik ervaar enorme irritatie op Tarren Mill Alliance, populatie is volgens mij 80%horde 20% allie als ik op timeless loop kan ik niks doen zie alleen maar hordes, en wordt natuurlijk afgemaakt. Op AH is het ook niks kan niks vinden en wil graag me Jewelcrafting doen nu moet ik zelf bijv shadowgem gaan zoeken en maar hopen dat het komt uit mijn prospect.

Gaat dit in de toekomst nog beter worden met dat systeem van realm connect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moggets
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-11-2017
vegetto1983 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:43:
ik ervaar enorme irritatie op Tarren Mill Alliance, populatie is volgens mij 80%horde 20% allie als ik op timeless loop kan ik niks doen zie alleen maar hordes, en wordt natuurlijk afgemaakt. Op AH is het ook niks kan niks vinden en wil graag me Jewelcrafting doen nu moet ik zelf bijv shadowgem gaan zoeken en maar hopen dat het komt uit mijn prospect.

Je kunt het verzoek doen via openraid, oqueue of Rl friends die op een andere realm zitten met een low polulation aan horde om met hen te groupen , dan zit je op hun realm en kun je makkelijker de quests/farms doen op timeless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
oke klinkt logisch maarja ik heb geen friends op andere servers.. maar gaan ze het nog fixen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
vegetto1983 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:56:
oke klinkt logisch maarja ik heb geen friends op andere servers.. maar gaan ze het nog fixen denk je?
pvp servers zijn de eersten die ze connecten maar het probleem van die servers is vaak dat er weinig alliance is en veel horde. Dus ook bij een connectie ben je vaak niet geholpen.
Als je gewoon op de timeless wil rondhangen kan ik je altijd wel op SWC inviten, daar zit bijna niemand meer en kan je rustig op de isle je ding doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Carthrax schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:59:
[...]

pvp servers zijn de eersten die ze connecten maar het probleem van die servers is vaak dat er weinig alliance is en veel horde. Dus ook bij een connectie ben je vaak niet geholpen.
Als je gewoon op de timeless wil rondhangen kan ik je altijd wel op SWC inviten, daar zit bijna niemand meer en kan je rustig op de isle je ding doen ;)
haha klinkt goed, het is gewoon frustrerend maar als ik het goed begrijp gaan ze het wel proberen te fixen maar de vraag is of het gaat helpen, het is volgens mij 70k horde en 20k allie. de vraag is als ik mijn character move naar een andere server en het gebeurd daar ook dan ben je weer de sjaak.

moeten we zeker wel beide online zijn voor deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-10 15:32
Heb me WoW sub nu gecancelled. Lang geleden dat ik dat gedaan heb (Wotlk).

Wacht wel tot WoD uit is, pre-order geplaatst. Kan me echt niet zo lang met huidige content vermaken.

Speel nu een Crusader in RoS. Vind het weer een leuke game en vermaak me beter dan een jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
vegetto1983 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:02:
[...]

haha klinkt goed, het is gewoon frustrerend maar als ik het goed begrijp gaan ze het wel proberen te fixen maar de vraag is of het gaat helpen, het is volgens mij 70k horde en 20k allie. de vraag is als ik mijn character move naar een andere server en het gebeurd daar ook dan ben je weer de sjaak.

moeten we zeker wel beide online zijn voor deze actie?
Alleen voor de invite wel ja, zodra je op mijn realm zit zou ik offline kunnen gaan en kan jij je gang gaan.
Als ik mij niet vergis was mijn battle id Carthos#2541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Ekaliath#2845 is de mijne zou wel relaxed zijn kunnen het allicht eens proberen :-)

speel jij dan op zo'n rustige server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ja Steamwheedle Cartel is op dit moment een Low server. Dit is ook goed te merken op de Timeless Isle. Ik ben blij dat ik veel rares solo kan doen anders kon ik het wel vergeten daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
heb je geen last dat je veel dingen mist op AH enzo, of maakt je dat niet zoveel uit.. nja is voornamelijk oudere materialen wat ik mis ben een shaman erbij aan het lvlen omdat me druid niet eens leuk is op dat eiland haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik moet zeggen, het was wel makkelijk op SWC om snel de daily/weekly quests te doen. Die schildpadden op het strand kon ik in no time afslachten met 5 tegelijk.

Maar nu dus verhuisd naar Turalyon. Gisteren eerste raid gedaan. Was een ramp eigenlijk. Er was iets mis met dbm waardoor heel veel mensen constant kleine disconnects hadden en veel mensen klaagden over spells die regelmatig een seconde vertraging hadden. Er gebeurden allemaal maar rare dingen en aantal gekke wipes. En zoals gewoonlijk alweer gold bij m'n coin op sha, maar ooit krijg ik een heroic wapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vegetto1983 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:43:

Ik zit aan de andere kant, daar is het ook geen pretje. Op Timeless zit je ook vaak met clubjes die die bloodcoins willen hebben, gros van de rares gaat binnen de minuut dood, en frogs staan op 24/7 farm daar volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
vegetto1983 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:23:
heb je geen last dat je veel dingen mist op AH enzo, of maakt je dat niet zoveel uit.. nja is voornamelijk oudere materialen wat ik mis ben een shaman erbij aan het lvlen omdat me druid niet eens leuk is op dat eiland haha.
De Alliance AH is nog redelijk goed voorzien (de Horde AH is bijna leeg). Meestal is alles wat ik nodig heb daar wel te vinden en ook nog redelijke prijzen. Maar ik begin nu wel ongeduldig te worden met de realm connections. Vooral als ik naar andere chars ga op Argent Dawn of Chamber of Aspects waar het echt wel druk is dan weet ik wat ik op mijn main realm mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Carthrax schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:42:
[...]

De Alliance AH is nog redelijk goed voorzien (de Horde AH is bijna leeg). Meestal is alles wat ik nodig heb daar wel te vinden en ook nog redelijke prijzen. Maar ik begin nu wel ongeduldig te worden met de realm connections. Vooral als ik naar andere chars ga op Argent Dawn of Chamber of Aspects waar het echt wel druk is dan weet ik wat ik op mijn main realm mis.
Miss toch even afwachten nog, ik zal je iig inviten en mocht je online zijn zou ik graag een invite willen :-) zal komende twee weken wat minder zijn krijg sleutel nieuwe huis haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:36:
[...]

Ik zit aan de andere kant, daar is het ook geen pretje. Op Timeless zit je ook vaak met clubjes die die bloodcoins willen hebben, gros van de rares gaat binnen de minuut dood, en frogs staan op 24/7 farm daar volgens mij.
hm das ook niet alles dus, ik probeer wel eens een elite met mijn druid maar die gasten pakken me gelijk haah no way dat dat lukt, heb die kistjes verzameld door alles stealth te doen, dan snel uit stealth en dan weer shadowmelt en weer stealth is niet te doen joh en zelfs dan af en toe nog gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Soms is het handig zoveel mensen te hebben (aantal van die rares hebben miljoenen HP), maar op Tarren is het zoveel drukken dan op bv Sylvanas of Lightning's blade, ik ga toch m'n andere characters nog naar 90 trappen, al die tokens zijn toch account-bound.

Vind de schaling van 493 naar 520+ wel gigantisch, het is dan wel factor X moeilijker, maar had 2 LFR's gedaan waar 2 heroic geared warlocks bijzaten, die deden dus samen meer DPS dan zo'n beetje de hele overige DPS, vriend van me zat op z'n mage, gezamenlijk zaten ze tegen de 1,3miljoen DPS ST (2x destro, 1x arcane).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik heb misschien een beetje spijt dat ik voor een druid heb gekozen ipv voor een mage... Ben nu als tank maar tank druid vind ik toch niet heel leuk spelen. Misschien toch maar de keuze voor resto/boomie aangezien ik weet dat feral al helemaal niet mijn cup of tea is.. misschien toch een mage moeten kiezen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Tank druid was heel cool voordat er een tank-spec kwam, guardian is echt verschrikkelijk saai nu. Het leukste aan feral druid was het kunnen switchen tussen cat en bear, iets dat nogsteeds kan maar 0,0 zin heeft (ja om in catform met dash sneller te kunnen corpserunnen).

Moonkin zou ik echter ook afraden... vind het erg simpel en saai in vergelijking met een ''echte'' caster zoals mage of warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

An sich vind ik boomkin nog wel grappig, al is het nog meer jojo geworden tussen lunar/eclipse (ofzo?). Guardian vind ik z'n doel voorbij geschoten nu die je savage-defense continue op moet houden, nog erger dan warrior (shieldblock en die absorb). Catform.. nog erger dan rogue :P

Mage is nooit mijn ding geweest, wordt het zeker nooit, heb een lvl27 die ik enkel bewaar omdat zij die protest-banner nog draagt van pre-LK event.

Was een keuze tussen shaman en warlock voor de 90 boost, waar ik warlock met Dark Apothnogwat toch wat leuker solo vond dan shaman, die ga ik dan wel normaal levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dit spreekt voor zich zelf :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cp0EJWZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gz!
Toevallig zin om een keer een ret paladin te boosten? *duikt weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Carthrax schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:12:
[...]

Gz!
Toevallig zin om een keer een ret paladin te boosten? *duikt weg :P
Nou onze normal garrosh kills zijn ongeveer 70k, dus moeten eens goed kijken wat we voor een HC kill vragen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-10 07:51
Gefeliciteerd! Mooie prestatie!

Op Frostmane verkopen ze al een maandje of 2 HC boosts aan mensen (inclusief alle gear) voor 900.000 gold. Wat mij betreft bizar veel, en compleet nutteloos... Ik bedoel, what's the achievement in that? (behalve dan de achievement zelf natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
junglebeast schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:34:
[...]

Nou onze normal garrosh kills zijn ongeveer 70k, dus moeten eens goed kijken wat we voor een HC kill vragen dan. :)
Met al mijn alts bijelkaar heb ik dat nog niet eens dus heb ik een beetje vette pech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Feihcretsam schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:03:
Tank druid was heel cool voordat er een tank-spec kwam, guardian is echt verschrikkelijk saai nu. Het leukste aan feral druid was het kunnen switchen tussen cat en bear, iets dat nogsteeds kan maar 0,0 zin heeft (ja om in catform met dash sneller te kunnen corpserunnen).

Moonkin zou ik echter ook afraden... vind het erg simpel en saai in vergelijking met een ''echte'' caster zoals mage of warlock.
Mja ik heb de luxe dat ik op dit moment het erg leuk vind om mijn (sinds kort) main te spelen, te weten mijn hunter. Maar dacht aan de druid een leuke alt te hebben.

Op dit moment tot het einde van de expantie blijft mijn hunter wel mijn main, alleen ik ben er nog niet goed uit wat dat met WoD gaat worden.

De keuze zijn (die allemaal op dit moment op 90 zijn):

- Hunter
- Paladin
- Monk
- Priest
- Rogue
- Druid

Voordeel van sommige is natuurlijk dat ze meerdere rollen kunnen doen... argh.. i dont know!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hulkie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:07:
Gefeliciteerd! Mooie prestatie!

Op Frostmane verkopen ze al een maandje of 2 HC boosts aan mensen (inclusief alle gear) voor 900.000 gold. Wat mij betreft bizar veel, en compleet nutteloos... Ik bedoel, what's the achievement in that? (behalve dan de achievement zelf natuurlijk ;))
Verkopen jullie ook deel-boosts? :P

Met al mn gold op dit moment zou ik denk ik de eerste trashpack kunnen betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Maar even een maandje gekocht vandaag, kon het niet laten. Ga wel opnieuw beginnen op een andere server met een nieuwe class.

[ Voor 36% gewijzigd door Metalbuster op 27-03-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 30-10 10:13
SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:55:
[...]

Verkopen jullie ook deel-boosts? :P

Met al mn gold op dit moment zou ik denk ik de eerste trashpack kunnen betalen :+
Volgens mij kan ik ook alleen de whisper maar betalen :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
ik vraag me af of het de moeite is om te verandere van server, ik zou dan sowiezo maar 1 character nemen maar heb er meer en die zijn al verdeeld over 2 servers :( dat gaat m gewoon niet worden vind ik te zonde van me geld, vind levelen niet eens erg, maarja vraag me af wat de voor en nadelen zijn. Oke world pvp misschien en die eilanden zoals timeless. De rest is natuurlijk al cross realm right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren zo'n beetje elke LFR gedaan met 2 vrienden, ging wel aardig goed voor de eerste keer (~70k dps), maar per saldo dus maar 2 item gekregen, de rest was van die gold-bags. Die andere 2 kregen om de baas wel wat (zijn al veel verder gegeared dus vrij nutteloos), RNG zat niet aan mijn kant deze keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:33
LOL

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Heb me gisteravond zo heerlijk vermaakt met goede oude treiterijen.

Ben op m'n Priest (Outland PvP) naar Timeless Isle gegaan en ben vervolens Molten Guardians naar Celestial Court gaan kiten. Hele groepen tegelijk gingen neer, was zeer vermakelijk. Snap dat het niet het aardigste is dat je kan doen, maar het was hoe dan ook goed vermaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Haha. Een naam kiezen is niet makkelijk tegenwoordig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Lekker dan, weer nieuwe connecties aangekondigt en SWC mag weer wachten.
Gisteravond om 8 uur 's avonds stond ik met 5 anderen in Stormwind. Maar nee hoor jullie zijn een medium realm :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Geef niet op ;). Ik heb een aantal van m'n chars op Aggramar die ook (onterecht) als medium staat geclassificeerd en die wordt volgende reset geconnect met een andere realm. Blijft natuurlijk gissen maar met een beetje geluk is SWC dus ook zeer binnenkort aan de beurt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
waar vind je dat Carthrax? al enig inzicht in Tarren Mill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
vegetto1983 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:51:
waar vind je dat Carthrax? al enig inzicht in Tarren Mill?
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/9582578502

Volledige thread over realm connects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Tarren Mill is toch een best goede server qua population? Het enige probleem dat ik zie is de imbalance. Dus heb je de verkeerde faction dan lijkt Tarren Mill mij inderdaad een k*t server om op te zitten. Maar zolang de population goed is in het algemeen dan zal er nooit een realm connect plaats vinden denk ik.

Er kan een klein beetje hoop zijn dat hij connected word met een kleine server, maar daar schiet je ook niets mee op denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gisteren met de guild flex 3 en 4 gedaan. Voor hun is dat een altrun, 13/14HC, maar voor mij is dat gewoon gearing omdat ik ruim een jaar niet gespeeld had. Ik was donderdag al de ilvl 538 aangetikt dankzij flex 1 en 2. Gisteravond dropt Garrosh even een essence en zijn 2H heirloom voor me. Lekkah :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:33
Awesome!

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/march/thumb/hunterHydraPet.jpg

Hunters kunnen Hydras tamen in WoD :D

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Gisteren voor 1,5k Tome of the Lost legion (green fire quest) gekocht van AH, dat hele scenario hebben ze wel leuk bedacht alleen krijg ik de eindboss niet lager dan 20%. Zelf speel ik Warlock bijna niet meer dus ik moet er ook handiger in worden denk ik.
Misschien moet ik maar een beetje verder gearen voordat ik het weer probeer.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorca op 29-03-2014 12:26 ]

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

temp00 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:45:
Geef niet op ;). Ik heb een aantal van m'n chars op Aggramar die ook (onterecht) als medium staat geclassificeerd en die wordt volgende reset geconnect met een andere realm. Blijft natuurlijk gissen maar met een beetje geluk is SWC dus ook zeer binnenkort aan de beurt.
De plannen liggen er. Maar je weet maar nooit.
Ok, I have to ask because the wait is driving me crazy; Will Steamwheedle Cartel ever get connected?

Current plans are to connect it, yes. But as I always stress, nothing is set in stone; we have to carefully analyse how things go as we proceed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zerora schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:21:
Awesome!

[afbeelding]

Hunters kunnen Hydras tamen in WoD :D
Dat is de bevestiging, hunter blijft mn main :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SinergyX schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:17:
[...]

Dat is de bevestiging, hunter blijft mn main :D
Hunters krijgen misschien de optie om zonder pet te spelen, net zoals Warlocks die talent nu hebben. Dan ga ik overwegen Hunter te spelen. Ik wou altijd een archer class, maar geen zin in een pet. Wellicht dan dus eens een Hunter rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/289fr5k.jpg

Yes na 2-3 uur wipen eindelijk neer. gevecht is niet zo moeilijk maar ik was steeds te laat met Pitlord en dan ben je wel gelijk dood. Nu nog 4 CM dan heb ik mijn Illidan gear :D.
Dan nog Paladin 8)

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is flink raak met de servers vandaag, of hele server ligt eruit of 5000+ ms latency :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
er is dan ook een "breaking news" op de battle.net-client zichtbaar:
(en wellicht ook op je inlogscherm)
samenvatting:

door techn. problemen kan je lag-spikes of dc's ervaren .... excuses en volg onze tweets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Afgelopen weekend met een groot gedeelte aan guild members Flex 2 in geweest maar dat ging alles behalve vlekkeloos. Een aantal pug's erbij en een paar guildies die nou...niet echt helemaal goed zijn in het ontwijken van zooi etc. maakten het een beste opgave.

Met de dark shamans de heroic tactics gebruikt en dat ging gelukkig na 2 keer goed, mede omdat een guildie zijn main van Ravencrest erbij had gehaald en heroic tank gear had. Daarna zwaar faal op Nazgrim want ik zat samen met de vrouw met haar warlock als enige te schieten op de warshaman. In LFR kan dat misschien maar in flex no go. Dus die niet gehaald.

Ik had nog wel graag een keer normal gezien maar dat gaat er hier niet in zitten. Maar eens kijken of ik met mijn paladin een keer mee kan bij de Wanderers (main guild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Zijn er toevallig mensen die de Challenge Modes nog willen doen?

Ik wil eigenlijk de set nog wel op m'n main (Mage) en aangezien het de vraag is hoe lang CM nog beschikbaar zijn lijkt het me handig er toch wel wat vaart achter te zetten. Moet wel zeggen dat ik totaal geen idee heb hoe dit aan te pakken aangezien ik normaal gesproken alleen PvP, met de uitzondering van wat social SoO LFR met vrienden, al moet dit ivm de gear downscale geen probleem zijn lijkt me.

Mocht er genoeg animo voor zijn dan zal ik kijken wanneer en hoe dit het beste op te zetten. Je kan me in ieder geval altijd ingame mailen (Ghøstx-Outland Horde) en zal later ook even m'n battletag vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

soulrider schreef op maandag 31 maart 2014 @ 02:00:
er is dan ook een "breaking news" op de battle.net-client zichtbaar:
(en wellicht ook op je inlogscherm)
samenvatting:

door techn. problemen kan je lag-spikes of dc's ervaren .... excuses en volg onze tweets...
Mijn battle.net launch ding lag er op gegeven moment ook uit, maar had inderdaad gezien dat ze er nog mee bezig waren. Geluk dat er niet veel in mijn gebied waren (nogwat four winds), dus 4 rares kunnen doen :)

Hunter ondanks de lag toch naar 90 kunnen trappen, via timeless flink wat upgrades opgepakt, behalve wapen, is nog steeds een dungeon 85 versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
een half uurtje geleden ook in de trade chat van silvermoon opgevangen dat er een hoop bots - allemaal druids, met 'hit head on keyboard'-achtige namen - in Naxx aan het rondlopen zijn (wellicht gold en cloth farm)

waaronder de volgende toon:
http://eu.battle.net/wow/...ermoon/asdwkjgid/advanced

De rest had soortgelijke namen.

Terugdenkenk aan de DDoS actie die vorige keer een tijdje disconnects enzo veroorzaakten en zelfs login problemen, zullen die bots er nu wellicht ook wel voor iets tussen zitten ...
(bots zijn er altijd en zullen er wellicht altijd zijn, maar 20/30 tegelijk die een instantie blijven lopen, ....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
SinergyX schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:47:
[...]

Mijn battle.net launch ding lag er op gegeven moment ook uit, maar had inderdaad gezien dat ze er nog mee bezig waren. Geluk dat er niet veel in mijn gebied waren (nogwat four winds), dus 4 rares kunnen doen :)

Hunter ondanks de lag toch naar 90 kunnen trappen, via timeless flink wat upgrades opgepakt, behalve wapen, is nog steeds een dungeon 85 versie :(
Als je bij specific scenario's kijkt zie je Arena of Annihilation staan. Hier heb je een quest die een itemlevel 450 wapen als reward geeft. Nog steeds niet super natuurlijk, maar toch altijd beter dan een level 85 dungeon versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Afgelopen weekend een nachtje challlenge modes gedaan met een gezellig pug vanaf openraid en ben tot 7/9 gold gekomen... Nu alleen nog MSP (en die is echt niet zo moeilijk) en Scholo en dan heb ik eindelijk mijn transmo setje; welke er heel vet uitziet op een Orc Hunter.

Ook met een PUG SOO normal gecleared incl. Garrosh en daarom nu ook mijn curve achievement :). Jammere is dat ik SoO deed omdat ik eigenlijk niet kon raiden deze week, wat uiteindelijk door omstandigheden wel kon... Anyways..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
soulrider schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:04:
een half uurtje geleden ook in de trade chat van silvermoon opgevangen dat er een hoop bots - allemaal druids, met 'hit head on keyboard'-achtige namen - in Naxx aan het rondlopen zijn (wellicht gold en cloth farm)

Terugdenkenk aan de DDoS actie die vorige keer een tijdje disconnects enzo veroorzaakten en zelfs login problemen, zullen die bots er nu wellicht ook wel voor iets tussen zitten ...
(bots zijn er altijd en zullen er wellicht altijd zijn, maar 20/30 tegelijk die een instantie blijven lopen, ....)
Ah gisteravond verder geen last van D/C's of lag gehad op SIlvermoon. Hele avond in SOO normal gezeten. Hoorde wel guildies met lag klachten.

Guild kwam wat spelers te kort, ik zit erin als social omdat ik nog niet zolang weer speel en dus nog moet gearen, maar werd gevraagd of ik mee wou. Sta je op de DPS meters te competen met de 2 tanks omdat de rest van de guild je gruwelijk outgeared :+ Wel helm token geloot en nog boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

soulrider schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:04:

Ik zag dezelfde namen continue in Northrend rondhuppelen (was bezig met argent tournament), precies hetzelfde verhaal. Gok op pre-sale boosted characters, zwikkie standaard gear erop en in de verkoop. Goedkoopste 90 chars gaan iets onder de aanschafprijs van WoD, ze zullen er wel winst op maken :P
Shrake schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:07:
Als je bij specific scenario's kijkt zie je Arena of Annihilation staan. Hier heb je een quest die een itemlevel 450 wapen als reward geeft. Nog steeds niet super natuurlijk, maar toch altijd beter dan een level 85 dungeon versie.
Aah, dat is mooi. Heb 1x ergens zo'n scenario gedaan (verhaal met vol'jin, dat hij onderduikt), maar zal ik daar eens gaan kijken.

Wel mijn Direhorn al getamed :) Grappig met die direhorn pet en die disguise van die NPC daar, kan je 3 direhorns op een rijtje krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
Kaap schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:42:
[...]

Ah gisteravond verder geen last van D/C's of lag gehad op SIlvermoon. Hele avond in SOO normal gezeten. Hoorde wel guildies met lag klachten.

Guild kwam wat spelers te kort, ik zit erin als social omdat ik nog niet zolang weer speel en dus nog moet gearen, maar werd gevraagd of ik mee wou. Sta je op de DPS meters te competen met de 2 tanks omdat de rest van de guild je gruwelijk outgeared :+ Wel helm token geloot en nog boots.
Bij ons was het telkens een wedstrijd tussen onze rogue met de warrior tank voor het 1ste plekje op de dps-meter :+
Enkel moesten zij het soms qua openingsburst dps het afgeven aan de hunter of mij :+ .
(allen full normal gear, met uitzondering van onze shaman healer, maar die deed het qua healing vaak minstens goed, dan niet beter dan onze 2 druids)

Maar dat was tot 2 weken geleden zo. Na onze 1ste HC kill (1ste baas) en een paar avonden wipen op 2de baas HC is er nog een clean-up run geweest op normal, is er de week daarna niet veel van in huis gekomen omdat dk-tank het te druk had met zijn werk, 1 van onze healers ziek was en nog iemand niet of slecht online kon zijn.
maw: weekje puggen....
Rogue en warrior tank puggen in afzonderlijke groepen en halen 4 tot 6 extra HC kills...
Toen kwam er dus nog een weekje puggen want healer nog altijd niet volledig genezen,
en wat natuurlijk te verwachten was: rogue verdwijnt naar ander gild, hunter ook, warrior tank weg, 2de druid healer pugt en verdwijnt, shaman healer "ging eens een ander guild proberen" en kwam niet meer terug.
En zo werd het team dat net daarvoor de vorige guild samen 'als team' verliet, plots een overblijfsel van 4 toons, waarvan er al 3 minstens 5 dagen niet online zijn geweest :/
(enkel ik ben nog elke dag online op de toon in die guild)

De guild die we verlieten is door ons vertrek ook kapot gegaan - we waren main team 1 dat vertrok door onenigheid tussen tussen dk-tank+rogue en guildmaster ...
Waarna guildmaster met 2de team vertrok naar een top 30-HC- guild, en 2 dagen na onze 1ste en enige HC kill er zelf 7 HC kills mocht afvinken.

Gelukkig ben ik op vriendelijk voet vertrokken 'sorry, ik volg enkel het team om zo als team te kunnen blijven raiden. Mocht het niet uitwerken dan hoop ik alsnog terug welkom te zijn, al is het als social"...
Nu heeft ie het ondertussen opgevangen dat de rogue die het vertrek uit zijn guild eigenlijk in gang zette opnieuw vertrokken is, en gaf die last een whisper dat ie bij zijn HC-guild ging proberen een plaatsje te versieren voor mijn boomie.

Maar ondertussen dus tijd genoeg om alts te levellen, TSM wat beter te leren gebruiken en de AH-slet uit te hangen, ...

[ Voor 3% gewijzigd door soulrider op 31-03-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mag ik vragen welke guild dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 09:27
We zijn op zoek naar een leuke Nederlandstalige guild. Raiding op zijn minst toch wel 14/14 normal down inmiddels. In in WoD ook qua progressie hetzelfde of zijn minst beter...

Zijn er nog mensen die leuke guilds die ook enorm het sociale aspect belangrijk vinden?! Vind het maar moeilijk zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Spuitelf schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:31:
We zijn op zoek naar een leuke Nederlandstalige guild. Raiding op zijn minst toch wel 14/14 normal down inmiddels. In in WoD ook qua progressie hetzelfde of zijn minst beter...

Zijn er nog mensen die leuke guilds die ook enorm het sociale aspect belangrijk vinden?! Vind het maar moeilijk zoeken.
Dutch Warriors op Silvermoon

Website staat hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 11:33

maontje

better off Playing

Hebben meer last van die battle.net applicatie.
Sinds vandaag alleen maar wachten op dat kl$#%#$te ding om in te kunne loggen.

Edit

Lol als je gewoon op offline klikt werkt het kolere ding gewoon.
Van mij mogen ze die "launcher" gewoon afschaffen. :(

[ Voor 34% gewijzigd door maontje op 31-03-2014 18:23 ]

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, in een queue gezet. Is er weer iets live gegaan met Diablo 3?

<1 minute, inmiddels al 10 minuten :P

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 31-03-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
maontje schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:21:
Hebben meer last van die battle.net applicatie.
Sinds vandaag alleen maar wachten op dat kl$#%#$te ding om in te kunne loggen.
Start de Battle.net applicatie op. Verbreek zodra het opgestart is je verbinding en druk rechtsbovenin op "go Online" Hij zal na een tijdje zeggen dat hij niet kan verbinden en dat je over een minuut weer mag proberen. Zet vervolgens je internet weer aan en start wow op. Je moet vervolgens inloggen zoals we dat al die jaren hebben gedaan. Ondertussen gaat Battle.net op de achtergrond in de queue staan om in te loggen op de battle.net app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ok world latency dus niet opgelost, zit nog steeds met 5k+ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 11:33

maontje

better off Playing

Volgens mij was de world server net down. Kom er ook niet meer op.
Probeer het later vandaag wel weer.

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Geen problemen hier hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 09:27
Heb wel heel veel disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon steeds niet inloggen en als het wel lukt max 30 minuten dan krijg ik een d/c. Erg fijn dit :( Zo krijgen we Garrosh natuurlijk nooit plat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 18:13
Spuitelf schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:31:

Ærror op Doomhammer is misschien ook een optie? >:)

7/14 Heroic down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
De Blizzard 1 april grappen zijn er ook weer.

Grap 1:
It looks like a lot of exciting stuff is happening today, Blizzard just announced a new game! Blizzard Outcasts is a Mortal Kombat style game featuring all your favorite Blizzard heroes and a brand new controller with a dedicated credit card slot!

Grap 2:
Warlords of Draenor Preview - Faction Change/Betrayal Quest
It looks like we're still getting information from the European press tour of Warlords of Draenor from February and the NDA has been lifted on one of the major features of Warlords of Draenor.

Judgehype, Mamytwink, and Millenium all posted about one of the biggest features we were able to test was the faction betrayal questline, which allows you to change factions without changing your race.

[ Voor 5% gewijzigd door Carthrax op 01-04-2014 11:26 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!