Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.923 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 20:30
Mail blijft 30 dagen bestaan, maar speciale mail zoals, CE mounts etc worden pas automatisch verzonden zodra je inlog op het spel en niet eerder (vandaar de verplicht relog)

Vandaag maar besloten om mijn subscription te stoppen, puur omdat ik al sinds november//december niet meer gespeeld heb.
Al heb ik al wel de dreanor gekocht, betwijfel ik meer en meer of dat ik het ook daad werkelijk ga spellen.
Dat hangt af van gw2 wat ik nu voornamelijk speel en wildstar en het tijdstip waarneer deze expansie eindelijk gaat komen.

Denk de grootste reden waarop ik nu afknap is langzame turn over tussen expansie, en het feit dat je in wow letterlijk voor alles moet betalen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Teunis schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:38:
Denk de grootste reden waarop ik nu afknap is langzame turn over tussen expansie, en het feit dat je in wow letterlijk voor alles moet betalen.
Dat laatste begrijp ik niet helemaal. Hoezo voor alles betalen? Enkel expansions (buiten de monthly fee).

Ik heb ook mijn subscription stopgezet. WoD duurt me nog te lang en volgende week komt D3 RoS uit waar we wel weer even zoet mee zijn :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
hmr schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:33:
[...]

Ben het er niet mee eens.. heb zelf ook een boosted level 90 druid en tank heel LFR met alle gemak van de wereld. Zo moeilijk is het echt niet om een class te leren spelen. Je bent niet gelijk pro... maar come-on een beetje ervaren wow-er is er vrij snel klaar voor...
Afhankelijk van de speler lijkt me inderdaad. Ik speel ook een Resto Shaman, aantal dagen geleden geboost tot 90 en bij de meeste raids sta ik toch wel eerste of tweede qua healing. Zeker op het itemlevel wat je met je boost hebt (489 dacht ik) haal ik toch wel de meeste healing eruit in vergelijking met andere op hetzelfde itemlevel. Hoewel ik in tegenstelling ook spelers zie met een resto shaman, geboost, die goed zijn voor een kleine 5-10% van totale healing in LFR. Gisteren zat ik op 35% -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 20:30
redfoxert schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:46:
[...]
Dat laatste begrijp ik niet helemaal. Hoezo voor alles betalen? Enkel expansions (buiten de monthly fee).
Mijn server/guild is behoorlijk dood, wil ik wat anders kan ik eerst even 20E * 11 gaan dokken (ga niet weer 11 toons tot 90 levelen/gearen) mocht daar ook nog race change bij horen komt er nog eens 20E bij voor elke toon. (nog steeds minder dan de 50e voor een lvl 90 boost :x)
En maar niet te spreken over feit als je het dan niet bevalt.

Ach soms zoek je voor je zelf een reden om ergens mee te stoppen, al is maar een kleine irritatie ;)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:13
Helaas laten die server connections zo lang op zich wachten. Net als WoD, er zit wel heel veel tijd tussen alles.
Vooral omdat mijn main realm enorm leeg aan het lopen is zit ik echt te wachten op de server connections. Wel leuk dat de Timeless Isle rares zo lang beschikbaar zijn dat je daadwerkelijk er naar toe kan rijden als iemand aangeeft dat ze er zijn maar ik heb toch liever dat er wat meer mensen zijn om te helpen met die rares.

Op het officiele forum van Blizz zijn de Blue posters redelijk stil. Alleen aangeven wanneer er wat gaat gebeuren of als er een connectie klaar is maar antwoord op vragen zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Gister op mijn boosted warrior even LFR gedaan. De eerste keer dat ik dat deed. Wat een hopeloos makkelijk iets hebben ze er van gemaakt zeg. Drie kwart van onze DPS wist niet wat ze moesten doen, de healers deden niets anders dan stil staan en button bashen en de andere tank rende rondjes. Zonder whipe toch nog de counsil neer. (Woehoe, nieuwe chest)

Daarna even naar Timeless Isle gegaan om chest te farmen. Binnen een uur weer drie stukken gear er bij. Ligt het dan aan mij, of is het allemaal echt te makkelijk voor een casual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
JelkeBart schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:19:
Gister op mijn boosted warrior even LFR gedaan. De eerste keer dat ik dat deed. Wat een hopeloos makkelijk iets hebben ze er van gemaakt zeg. Drie kwart van onze DPS wist niet wat ze moesten doen, de healers deden niets anders dan stil staan en button bashen en de andere tank rende rondjes. Zonder whipe toch nog de counsil neer. (Woehoe, nieuwe chest)

Daarna even naar Timeless Isle gegaan om chest te farmen. Binnen een uur weer drie stukken gear er bij. Ligt het dan aan mij, of is het allemaal echt te makkelijk voor een casual?
Had jij ook op je boosted char een 450 neck? Ik dacht dat alles 483 zou zijn maar mijn boosted hunter heeft een 450 necklace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:38

Heeft niks met casual te maken. Die 496 gear zorgt ervoor dat nieuwe chars zoals jij de aansluiting met current content sneller maken. ilvl 496 zodat je SOO LFR in kan, en vervolgens SOO flex>normal>heroic.

[ Voor 66% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-03-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Poel13 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:19:
[...]
Afhankelijk van de speler lijkt me inderdaad. Ik speel ook een Resto Shaman, aantal dagen geleden geboost tot 90 en bij de meeste raids sta ik toch wel eerste of tweede qua healing. Zeker op het itemlevel wat je met je boost hebt (489 dacht ik) haal ik toch wel de meeste healing eruit in vergelijking met andere op hetzelfde itemlevel. Hoewel ik in tegenstelling ook spelers zie met een resto shaman, geboost, die goed zijn voor een kleine 5-10% van totale healing in LFR. Gisteren zat ik op 35% -_-
In dit geval ligt het toch echt aan de class, resto shamans zijn overpowered op het moment.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 10:13
Carthrax schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:25:
[...]

Had jij ook op je boosted char een 450 neck? Ik dacht dat alles 483 zou zijn maar mijn boosted hunter heeft een 450 necklace.
Als je op je armory inlogd staat alles gedisplayed als 450 maar ingame is alles 483. Had dit ook met mijn lock. D8 echt he alles was toch 483 en op armory stond 450.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
skassie schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:47:
[...]

Als je op je armory inlogd staat alles gedisplayed als 450 maar ingame is alles 483. Had dit ook met mijn lock. D8 echt he alles was toch 483 en op armory stond 450.
Aaah was dat het, ik schrok al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11

Verwacht niet veel verandering als je hoger gaat raiden..

Flex slaat nog steeds nergens op hoe makkelijk dat is
Normal is dood simpel tot Blackfuse, vanaf daar is het een difficulty spike, is Paragons weer erg simpel, en Garrosh een hel. (Heroic geen ervaring mee, maar schijnt heel erg per boss te verschillen)

Helaas is dat gewoon een feit. Blizzard is een bedrijf. Een bedrijf wil winst maken, hoe doe je dat? De grootst mogelijke playerbase krijgen. Dus zorgen ze ervoor, dat de playerbase blijft spelen, door dingen toegankelijker te maken. Ik ben het er zelf ook niet helemaal mee eens (ook niet met de mensen die het spel alleen maar moeilijker maken, maar goed). Het is wel helaas hoe ze geld verdienen, en met goed succes ook.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:57

Mortum

Moderator Discord / TFV & AWM

Prutser!

Gistere contact gehad met Blizzard ivm pre-order standard edition en de physical C-E pre-order.

Dit hanteert Blizzard met een "dubbele aanschaf"
if you buy the standard edition of Warlords of Draenor and then add the Collector's edition, you will not receive 2 level boosts. Instead you will be given the option to receive free gametime to make up the price difference paid for the standard edition or you may request a new standard edition key directly from us to pass onto a friend or use on a second account.

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:05:
[...]

Verwacht niet veel verandering als je hoger gaat raiden..

...

Helaas is dat gewoon een feit. Blizzard is een bedrijf. Een bedrijf wil winst maken, hoe doe je dat? De grootst mogelijke playerbase krijgen. Dus zorgen ze ervoor, dat de playerbase blijft spelen, door dingen toegankelijker te maken. Ik ben het er zelf ook niet helemaal mee eens (ook niet met de mensen die het spel alleen maar moeilijker maken, maar goed). Het is wel helaas hoe ze geld verdienen, en met goed succes ook.
Jup dit was ook mijn redenatie. Dat verdienen gaat ze inderdaad ook goed af ;)

Het probleem is dat ik graag wordt uitgedaagd, maar niet de tijd heb om op vaste tijdstippen te raiden. Misschien toch eens gaan kijken naar openraid.eu of iets dergelijk om te kijken of ik na het gearen af en toe een heroic kan lopen en zo wat meer fun in de game krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Openraid, Oqueue zijn daar geweldig voor. Al veel goede ervaringen mee gehad. Let alleen wel goed op met de mensen die meewillen. Heb al een keer een Flex run gehad op een alt met grotendeels "nieuwere" spelers, en dus niemand tactics snapten.. maakte het wel lastig, wel leuk :p

Ga binnenkort zelf maar beginnen met flexraids via Openraid

http://eu.battle.net/wow/...erhood/Estragore/advanced

kan wel wat leuke gear gebruiken :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-10 12:41
Mortum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:18:
Gistere contact gehad met Blizzard ivm pre-order standard edition en de physical C-E pre-order.

[...]
Dat klinkt goed, moet ik daar maar eens over gaan denken dan.... Waar heb je die info vandaan gekregen? anders ga ik ook eens navraag doen bij blizzard, en de standaard versie kopen online, en CE preorderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Prutser!

EelcoB schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:14:
[...]Waar heb je die info vandaan gekregen?
Livechat (ticket support), destijds wist de beste man/vrouw mijn vraag niet te beantwoorden.

Bovenstaande werd ook achteraf in een mail toegestuurd ;)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 15% gewijzigd door Mortum op 18-03-2014 13:22 ]

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10 20:05
Binnenkort ook maar weer een WoW gaan spelen nu ik dit topic weer lees.
Alleen ben ik niet zo'n ervaren spelen, ik doe het meestal wat om de tijd te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:20

mrsar

waar een sar is,is een wodka

kan makelijk,meer dan genoeg te doen. petbattles,archi etc etc

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ja ook wel raids enzo, maar dan via LFR.
De tijden in de guild komen me vaak niet uit en ik ben niet iemand die ervoor thuis zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blurgh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-03 17:40
heeft er iemand hier ervaring met muizen met veel knoppen voor WoW?

denk eraan om een razer naga te kopen voor de extra knoppen nu mijn deathadder op zijn eindje loopt, maar is het echt geweldig handig, of gewoon handig-ish en niet echt veel handiger dan toetstenbord gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Altijd een muis gehad met veel knoppen, maar ik kon er niet echt aan wennen.
Ik verkies dan toch het toetsenbord boven de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het aantal knoppen op mijn Ligitech G700 is het maximum dat ik kan verdragen. Gelukkig is het ook ruim voldoende icm ctrl alt en shift toetsen. De Naga kon ik niet aan wennen, steeds meerdere knoppen of net de knop naast die ik wilde indrukken.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Prutser!

ik heb een Corsair M90 voordeel is dat ik met mn dikke vingers niet gelijk meerdere knoppen indruk wat bijvoorbeeld met de Naga wel gebeurde.

Ook heb ik met de Corsair ook geen krampachtige houding t.o.v. de 10, 11 en 12 toets van de naga.

(en de M90 is lekker zwaar! :P )

Ja, ik vind die extra knoppen echt wat toevoegen.
Dan kan je makkelijk bewegen en casten tegelijkertijd ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Mortum op 18-03-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Ik ben zelf ook fan van toetsenborden en keybinds. Ik gebruik op mijn muis maar twee extra knoppen en daaran zitten situational spells gebind. Zelfheal bijvoorbeeld, snel toegankelijk en niet in de weg op mijn knoppenplank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
blurgh schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:11:

denk eraan om een razer naga te kopen voor de extra knoppen nu mijn deathadder op zijn eindje loopt, maar is het echt geweldig handig, of gewoon handig-ish en niet echt veel handiger dan toetstenbord gebruiken?
Ik draai wow op een Logitech G13, en daarnaast een Logitech G600, de eerste 6 knoppen van mn actionbar zitten op de G13, de overige zitten op de zijknoppen van de G600. Mn gewone toetsenbord heb ik hierdoor eigenlijk niet nodig, behalve als ik in de chat wat wil zeggen tegen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
Flex slaat nog steeds nergens op hoe makkelijk dat is
Normal is dood simpel tot Blackfuse, vanaf daar is het een difficulty spike, is Paragons weer erg simpel, en Garrosh een hel. (Heroic geen ervaring mee, maar schijnt heel erg per boss te verschillen)
Laat me raden: je bent geboost door een guild welke garrosh normal nog niet op farm had, met ToT gear aan was SoO nog best pittig (zeker vergeleken met vorige expansies), flex is inderdaad makkelijk en heroic verschilt enorm per baas.
Maar kwa raiding overall doet blizzard het wel goed nu, er is voor iedereen wat wils en er is genoeg moeilijke content, persoonlijk vind ik dit de beste expansie als het gaat om endgame pve en algehele keuzevrijheid, de volgende expansie staat in het teken van het verwijderen van keuzes dus ik zie nu al steeds meer van mn guildies overwegen om te stoppen halverwege dit jaar.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Was vandaag aangenaam verrast toen ik op mmo-champion las dat ze PvP weer meer eSport toegankelijk willen maken en dat oa. MLG al gepolst heeft wat ze aan de interface en dergelijke toevoegen. Als fanatiek PvP speler juich ik dat alleen maar toe!

Nu hoop ik nog dat ze even de racials opnieuw serieus onder de loep nemen (met name nieuwe Will of the Forsaken, nieuwe Stoneform en Every Man For Himself en Escape Artist cooldown) en het spel gaat de goede kant uit.

Krijg eigenlijk steeds meer zin in Warlords, jammer dat het toch minimaal september gaat worden, zeker aangezien dat ook de maand is dat de Xbox One eindelijk in Tier 2 landen uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:15
Ik vond blackfuse normal trouwens erg simpel voor de locatie in de raid waar ie zit, en lastiger dan bijv. Thok. relatief laag HP, Bijna alle incoming damage spikes zijn te voorkomen (behalve de shredder overload, en de aoe wanneer je de magnet doorlaat geloof ik). Wij hadden em iig voor zover ik het mij herinner een stuk sneller neer dan Thok geloof ik, die ons toch iets van 10 tries kostte uit mijn hoofd. Het zelfde laatst bij onze 25 man tryouts ter voorbereiding voor WoD. Thok iets van 5-6 tries nodig, Blackfuse 2 shot.

@Blouwe,

Ik zie trouwens nog steeds niet hoe WoD keuzes verwijderd. Ik zie eigenlijk tot op heden bijna alleen pluspunten aan WoD.

1. Garrisons, lijkt me echt een vette feature
2. Nieuwe rij talents, hopelijk net zo goed uitgewerkt als de MoP talents, degenen die ik gezien heb waren iig interessant.
3. Item Squish
4. Verwijderen "nutteloze" stats (vooral hit).
5. Nieuwe racials voor sommige races.
6. Nieuwe op het oog leuke secondary stats
7. Button bloat lijkt aangepakt te worden
8. Bagspace problemen worden aangepakt.

Enige nadeel dat ik zie is eigenlijk het beperkte vliegen bij launch en mogelijk het verwijderen van reforging, maar dat is enkel zo wanneer het Blizz niet lukt om het tijdens Blizzcon aangegeven doel te behalen om secondary stats voor iedere class / spec waardevol te maken (kleine spread tussen de scalefactors).

@shrake, Van mij mogen ze juist van die racials afblijven, ik heb liever dat soort actieve racials dan zaken als 1% crit / haste w/e. Laat ze PVP maar een balancen zonder PVE nerfs.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 18-03-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Prutser!

Shrake schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:50:
Was vandaag aangenaam verrast toen ik op mmo-champion las dat ze PvP weer meer eSport toegankelijk willen maken en dat oa. MLG al gepolst heeft wat ze aan de interface en dergelijke toevoegen. Als fanatiek PvP speler juich ik dat alleen maar toe!
*[official modus]
lol! Laat ik vandaag nou juist een bericht richting blizzard (namens de bond) willen sturen m.b.t. precies dat!

Ook live raiding (zoals met Blizzcon) is iets wat ik best leuk vind om op te pakken

Als ik meer weet verschijnt dat zowel hier, als in de e-sportbond topic ;)
*[/official modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:18
Gisteren mijn laatste raid bij mijn huidige guild gedaan: Garrosh normal. Had speciaal geregeld dat vrouw voor de kleine kon zorgen voor deze keer. Maar Garrosh ging gewoon niet dood :S Tank die de adds deed in p3 deed het voor het eerst en ging steeds dood. Beetje jammer dat dit het einde is zo, maar goed, het is niet anders.

Deze week gaat de paladin over naar de realm Turalyon om daar in een guild te raiden die 2x per week 3 uur z'n ding doet. Nu staan ze op 10/14hc, met Thok bijna onder controle. Ook voor WoD wordt er al flink voorbereid.

Later gaat in ieder geval de mage nog over en misschien nog meer. Nog even kijken wat handig gaat zijn en of ik het echt nodig heb.

Heeft er hier nog iemand tips rond waar ik rekening mee moet houden bij een realm transfer?

Zo kan ik bijv. maar 100k gold meenemen op 2 chars (niet dat ik heel veel meer heb, dus dat is geen ramp) en moet even goed kijken welke mats ik meeneem en wat ik achterlaat en zo. Heb uiteraard ook nog een gratis level 90 achter de hand, al denk ik dat ik dat voor een level 60 ga doen voor gratis professions. Nog even kijken hoe duur het is om een profession te "kopen" op beide realms voor de alts mee transferren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Met betrekking op de 100k die je met 2 chars mee kan nemen (50k per lvl 90), als je meer gold hebt op deze characters, wat tegenwoordig wel aannemelijk is, zou ik even van te voren kijken naar wat reguliere crafting mats, bijv. Sha Crystals etc. kosten. Op deze manier kan je je overige gold investeren in spullen die op je huidige realm voor minder verkopen dan op je nieuwe realm en het dus uiteindelijk met winst doorverkopen.

Dit is riskant natuurlijk, maar het is in ieder geval wel een manier om meer dan 50k gold per character mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb zo'n 130-140k over m'n chars denk ik. Inderdaad nog wel de moeite waard om te kijken of ik een berg mats kan op kan kopen. Zou mooi zijn om wat gratis gold te verdienen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
@Blouwe,

Ik zie trouwens nog steeds niet hoe WoD keuzes verwijderd. Ik zie eigenlijk tot op heden bijna alleen pluspunten aan WoD.

1. Garrisons, lijkt me echt een vette feature
2. Nieuwe rij talents, hopelijk net zo goed uitgewerkt als de MoP talents, degenen die ik gezien heb waren iig interessant.
3. Item Squish
4. Verwijderen "nutteloze" stats (vooral hit).
5. Nieuwe racials voor sommige races.
6. Nieuwe op het oog leuke secondary stats
7. Button bloat lijkt aangepakt te worden
8. Bagspace problemen worden aangepakt.

Enige nadeel dat ik zie is eigenlijk het beperkte vliegen bij launch en mogelijk het verwijderen van reforging, maar dat is enkel zo wanneer het Blizz niet lukt om het tijdens Blizzcon aangegeven doel te behalen om secondary stats voor iedere class / spec waardevol te maken (kleine spread tussen de scalefactors).
1. geef ik zelf weinig om (er zijn maar 1 of 2 mensen in onze guild die het wel leuk vinden), kwestie van persoonlijke smaak denk ik.
2. opzich kan dit goed zijn, al ben ik best tevreden met de huidige talents, persoonlijk ben ik wel bang dat ze je juist meer willen gaan pigeonholen door bepaalde talents spec afhankelijk te maken (net zoals bepaalde skills ineens niet meer beschikbaar waren in andere specs of als talent waren revamped).
3. puur om technische (engine beperking) redenen, totaal niet relevant voor spelers dus niet echt een sellingpoint (lees: je gaat er niets van merken)
4. opzich juich ik dat wel toe, hit en exp waren meer lastig dan dat ze iets bijdroegen aan de gameplay
5. racials,zoals het er nu uitziet zit er nog zeer veel onbalans in, ik neem aan dat dit nog veranderd maar het doel om mensen op basis van ras te laten kiezen ipv racials lijkt nog niet gehaald te wordem zo.
6. voorzichtig positief, als ze dat goed uitwerken dan kan dat best interessant worden, al is het zonder reforging natuurlijk meer een trucje om gear te blijven farmen.
7. ik heb geen last van button bloat, ik ben eerder bang dat ze nuttige spells gaan verwijderen of spells die situational zijn maar soms best leuk/handig (ik begreep dat ik alspriest heal ga verliezen...dat beloofd weinig goeds)
8.dat zou goed zijn, al heb ik alleen maar plannen gezien voor tabard rings en iets waarmee je kunt transmoggen als je het item hebt geloot maar niet meer hoeft te storen.
Dat zal wel wat meer ruimte in mn voidstorage geven maar zal niet mn bagspace issues oplossen (nog steeds 2,of zelfs 3 sets nodig volgende expansie)

Ik heb iedere expansie de grote ideeen die blizzard had bij sommige wijzigingen altijd wel enigzins in het water zien vallen, ik ben vooral bang dat het probleem waar gems en reforging voor zijn gemaakt,namelijk het probleem van verkeerd itembudget gebruik op drops enginzins beperken niet zal zijn opgelost,waardoor het verwijderen van reforging en het zwaar inperken van gemming juist tot een verschraling gaat leiden.

Ik geef blizzard overigens het voordeel van de twijfel, persoonlijk vind ik het vervelender dat ze serieus flying op max level zo willen gaan beperken: het forceren van mensen door content maakt het niet ineens leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
blouweKip schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:12:
[...]

Laat me raden: je bent geboost door een guild welke garrosh normal nog niet op farm had, met ToT gear aan was SoO nog best pittig (zeker vergeleken met vorige expansies), flex is inderdaad makkelijk en heroic verschilt enorm per baas.
Maar kwa raiding overall doet blizzard het wel goed nu, er is voor iedereen wat wils en er is genoeg moeilijke content, persoonlijk vind ik dit de beste expansie als het gaat om endgame pve en algehele keuzevrijheid, de volgende expansie staat in het teken van het verwijderen van keuzes dus ik zie nu al steeds meer van mn guildies overwegen om te stoppen halverwege dit jaar.
Laten we het per boss bekijken

Immerseus -> Geen nieuwe tactics tov Flex of LFR, dus geen boeiend verschil
Protectors -> Same
Noru -> Er is een duidelijke portal rotation nodig
Sha -> Leuke DPS race, Swelling Pride slacht hier af als je niet snel bent
Galakras -> De named trash is wat lastiger
Jugger -> niet veel verschil
Shamans -> Glorified Trash
Nazgrim -> Same
Malkorok -> Stacken -> killen
Spoils -> Pak de buff op, en bijna makkelijker dan flex
Thok -> Stack op de goeie plek, transition forcen. done
blackfuse -> Zelf nog niet dood gezien. Guild had hier ongeveer 20 attempts voor nodig. Schijnt erg tricky te zijn. En dat is wat ik van veel meer sources lees.
Paragons -> Gaat bij heel, heel veel guilds zeer snel neer. Niet echt boeiend qua gevecht
Garrosh -> Clusterfuck. leuke DPS race om paar abilities in Phase 2 te kunnen ontwijken (dus snel burnen zodat hij niet bepaalde empowered versies krijgt tot de laatste phase)

Natuurlijk zal het met SoO launch lastiger zijn geweest, dat is altijd zo. Maar zeggen dat het "allemaal maar zo moeilijk" was, is gewoon niet waar. Als je de progress speed van high end raiding guilds bekijkt (dus de world first race), dan lag die vele malen hoger dan andere raid tiers.
Short: Ik vind zelf SoO redelijk simpel tot Blackfuse. Vind ik het erg? Nope, vind het wel een leuke raid instance. Alleen soms wel apart dat bepaalde trashpulls lastiger zijn dan de bosses erna (Die zooi met de turrets, de shamans voor Nazgrim etc)

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 18-03-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Het is zeker makkelijk nu, maar mijn punt is dat het voor een gemiddeld guild in ToT normal (en wat heroic tot pieces) zeker niet zo makkelijk is als je nu stelt.
De tactics verschillen tussen normal en heroic zijn ook niet zo groot maar toch rennen de meeste guilds niet 1-2-3 door 14/14 heroic omdat er nog andere zaken zijn die invloed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is zeker waar :) Waar ik meer op doelde is dat je rond de tijd waarin we nu zitten (eind expansion) je redelijk makkelijk door Flex heen kan wandelen, vooral met hoe iedereen nu gegeared is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Flex is zeker makkelijk, maar ik denk dat het gros van de flexraiders niet in een avondje 14/14 op normal kan doen alleen omdat de tactics grofweg hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:27

junglebeast

hier staat iets

Siege of Orgrimmar - Normal and Heroic Cross-Realm Raids
We’ve recently implemented an often requested feature to enable cross-realm raiding for Siege of Orgrimmar. Cross-realm BattleTag™ and Real ID friends can now raid together and take the fight to Garrosh on Normal or Heroic difficulty. Players will be able to earn greater rewards such as Reins of the Kor'kron War Wolf or the title of Conqueror/Liberator of Orgrimmar; both of which aren’t available to be earned within Flexible or Raid Finder difficulty.

This change is currently live.

This is a change very late into a tier, which leads me to believe that when WoD comes out this change won't be live and will still require guilds on the same server to tackle Mythic raiding.
Correct -- current-tier Mythic raiding in Warlords will still be limited to players from a single server. In the meantime, though, this change may help guilds that are trying to recruit and grow in preparation for Mythic raiding.

As for realm firsts, realm firsts are guild achievements; you need to be in a guild group, which is by definition 8/10 or 20/25 members coming from a single guild on a single server. You could theoretically have a couple of guests from a different server and still claim the realm first, but ultimately 80% of the group still has to be from the same guild.
Kijk dat is nog eens leuk nieuws voor het recruiten van mensen. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nog een stapje verder in het afbreken van server community dus :X lfr killde server pugs al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kaap schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:39:
Nog een stapje verder in het afbreken van server community dus :X lfr killde server pugs al een heel eind.
Ja dat is wel een punt. Op zich kun je er voor en nadelen inzien. We zullen het wel merken. Zolang Mythic maar guild only blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Prutser!

voor de liefhebbers: C-E is al bij Bol.com te vinden!
http://www.bol.com/nl/p/w...edition/9200000026249452/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:08
Was al paar pagina's terug bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:23

Hier ook een warrior, maar heb het zeker in het begin van Pandaria toch anders ervaren. Het is natuurlijk ook expansion end game.
Timeless Isle is een epic loot fest, maar dat was eigenlijk Dragon Soul dungeons ook al.

Waar ik het aan merk is de houding binnen HC dungeons. Begin van de patch werd ik er nog wel eens uitgegooid vanwege weinig dps, skill, onbekendheid met de boss. Dat is nu niet meer uiteraard (vooral vanwege gear), maar zie het bij andere players het ook niet gebeuren.

LFR is wel apart, maar heb zelf nooit hoger dan dat in een raid deelgenomen. Ook daar merk ik bovengenoemd verschil. Doe nu zelf gemiddeld top 5 dps en ben daar erg blij mee, ook al weet ik dat ik nog veel moet leren. Heb in ieder geval niet de behoefte om low dps te kicken ofzo (ben dat zelf ook erg lang geweest). Tactics uitleggen wil ik dan wel proberen.

Tuurlijk: avondje whipes op de eerste boss en geen loot is 8)7 , maar het blijft een game en ontspanning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik dacht ook even met mijn nieuwe 90 hunter op Argent Dawn LFR in te gaan. Met mijn ilvl491 naar the last stand of the zandalari. Ik kwam binnen bij de trash mobs naar Sul en consorten.

Wat een ellende zeg. Niemand wist wat ze moesten doen. Ik als ranged op de possessed schieten, krijg ik aggro. De tank was ook gewoon lekker met de rest Sul aan het slaan/schieten :S
Daarna zat ik alleen op de shadowed loa spirits te schieten en ja in mijn eentje gaat dat niet snel genoeg en de mensen blijven lekker staan dus 1 voor 1 vielen ze neer.

Na de wipe zag ik dat ik bovenaan stond op de dps lijst...ilvl491....

Dus ben ik maar begonnen met uitleggen terwijl anderen alweer druk bezig waren met de standaard lijst "wtf, ffs, retards, idiots" etc.
Na de uitleg ging in ieder geval de ranged op de possessed targets maar er was geen redden aan en ben er maar uit gegaan.
Die boosted lvl90's zijn leuk maar een hele instance vol (inclusief mezelf) is niet echt handig. Gelukkig had ik al een lvl90 hunter dus wist ik wat ik moest doen maar heel veel anderen hadden geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij elke expension is het de traditie dat ik deze van een vriend krijg, zo ook deze expension.

Dus ik heb een 90boost gekregen, maar zit nog even in twijfel waar hij het meeste nut zo hebben. Ik heb buiten 2 classes (rogue 82 en mage 27 - nostalgie*) alles op 85, dus zit het met de 'skills' waar aardig.

Hunter is altijd mijn ding geweest uit BC tijd, maar met hele focus/talent systeem vond ik het allemaal wat twijfelachtig worden. Shaman ele was mijn 2de favo maar viel snel af na de veranderingen na LK. Demo Warlock mijn volgende optie, maar demo loopt behoorlijk achter op affli en destro.

Goed, kan uiteindelijk alles wel naar de 90 trappen, maar om even een headstart te maken met eentje, weet ik dus nog steeds niet welke. Keuze hangt beetje rond hunter, DK en priest (begreep dat disc erg sterk was, ik vind zelf holy wat leuker spelen - shadow is weer veranderd zag ik, dat was al zo'n vage spec :P), desnoods warlock, maar hoe doen de pets het beetje rond het einde? (ze staan altijd passive, dus per ongeluk agro komt niet veel voor).

Zal voor mij max dungeons (en HC) worden, misschien een LFR links en rechts, dus BiS of hoogste gear zal ik ws nooit gaan halen. Vanuit Noxxic zag ik dat hunter en DK nog steeds goed mee doen bovenaan de dps lijst, maar is demo warlock echt zo dramatisch slecht?

Profession was ik meteen uit, maximaal engineering, puur voor de helicopter :P Nu alleen de class nog.

*Mijn mage heeft nog steeds dat protest-bord uit pre-LK periode, vanuit ticket begreep ik dat ik em niet zomaar kwijt zou raken, maar geen idee wat er kan gebeuren bij gear-wissel. Dus besloten deze origineel te laten staan :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 19-03-2014 13:01 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Mortum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:18:

if you buy the standard edition of Warlords of Draenor and then add the Collector's edition, you will not receive 2 level boosts. Instead you will be given the option to receive free gametime to make up the price difference paid for the standard edition or you may request a new standard edition key directly from us to pass onto a friend or use on a second account.
[...]
Heb zojuist iemand van Blizz gesproken hierover, en het verhaal werd bevestigd door de medewerker, heb ook nog even nagevraagd of dit ook geldt voor de huidige uitbreiding, en er werd aangegeven dat daarvoor ook wel iets geregeld zou kunnen worden.
De afmelding van de medewerker:
..as per our chat indeed that is true we can sort either the difference in game time or generate a new CD-key for the past one which was overwriten by the CE edition .:)
Your choice!
Dus ik ga binnenkort de standaard WoD preorderen, krijg ik toch mn boost alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vandaag mijn legendary quest verder opgepakt. Win 2 battlegrounds. Right...pardon?? Semi-afk gestaan gewoon, pvp doe ik niet aan. Daarna 21000 rep gefarmed on exalted te worden met Black Prince. Nu op de volgende stap gelukkig.

Sinds gisteren is lootluck me goed gezind, veel upgrades binnengetrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

blurgh schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:11:

Ik heb zelf een Naga en een Logitech G600 heb ik ook even mee gespeeld. Is het handiger? Persoonlijk gaat keyboard bij mij boven alles, ik click dan ook niks maar voor mensen die clicken zal het denk ik een enorme vooruitgang zijn. Vanuit m'n eigen ervaring als niet-clicker moet ik zeggen dat het voor mij toch ook wel een verbetering is en erg prettig werkt.

De Naga heeft vier rijen waarbij ik voornamelijk de onderste twee gebruik. Dat zijn dus 2 x 3 knoppen, plus de 2 knoppen die onder het muiswiel zitten, uiteraard het muiswiel zelf en de muiswiel clickfunctie. Die twee rijen zijn voor mij blind en erg makkelijk te vinden, de bovenste 2 rijen wat minder, maar daarbij moet ik wel zeggen dat ik mezelf er nooit echt toe heb gezet om deze rijen veel te gebruiken danwel te trainen. Overigens heb ik gemerkt dat de meeste mensen juist een grip prefereren waarbij de bovenste twee rijen het meest worden gebruikt.

Qua Naga-achtige muizen heb je tegenwoordig:
-uiteraard De Naga zelf (de 2014 editie heeft ook een click link/rechts op het scroll wiel en net zoals de G600 gebezelde sidebuttons).
-Logitech G600. Deze vond ik toz van de Naga 2012 een stuk minder prettig werken. De rijen liggen iets verder uit elkaar en hij voelde wat logger aan. Puur persoonlijk uiteraard.
-Redragon Perdition (volgens mij nergens in NL te vinden).
en ik zag op de site van Alternate dat Trust er ook ééntje in de maak heeft.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Iemand anders last of last gehad van hoge World MS? Ik heb hier alleen last van in PVP maar laat dat nou net het enige zijn wat ik doe haha. Home MS is altijd laag, rond de 40. World MS kan oplopen tot 1800, meestal rond de 900. Ik kan dan helemaal niks meer betekenen in PVP.

Router heb ik gereset, alle poorten die WoW gebruikt opengegooid. Geen andere processen staan aan die netwerk vereisen. Geen apparaten verbonden met Wi-Fi. PC is verbonden via een kabel natuurlijk. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
XtrmEend schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:15:
Iemand anders last of last gehad van hoge World MS? Ik heb hier alleen last van in PVP maar laat dat nou net het enige zijn wat ik doe haha. Home MS is altijd laag, rond de 40. World MS kan oplopen tot 1800, meestal rond de 900. Ik kan dan helemaal niks meer betekenen in PVP.

Router heb ik gereset, alle poorten die WoW gebruikt opengegooid. Geen andere processen staan aan die netwerk vereisen. Geen apparaten verbonden met Wi-Fi. PC is verbonden via een kabel natuurlijk. Iemand een idee?
Ik had dat laatst ook. Denk dat het meer aan de kant van blizzard is aangezien een aantal guildies van mij ook heel random hoge MS krijgen. Bijvoorbeeld midden in een Heroic fight waar je een kans op een nieuwe kill hebt -.-

Bij mij loste het probleem het zelf op na een verloop van tijd. blijft natuurlijk irritant, maar tot nu toe is het nog niet bekend wat er voor zorgt dat je random hoge MS krijgt. Ik heb toen des tijds mij dood gezocht op het internet voor een oplossing, maar niets gevonden. Wel veel mensen met hetzelfde probleem.

Je kan proberen om je router helemaal open te zetten, dus helemaal geen restricties op je poorten etc. Als je dan nog steeds het probleem hebt dan weet je zeker dat het niet van jou kant afkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 09:27
rjpurk schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:49:
[...]

Ik had dat laatst ook. Denk dat het meer aan de kant van blizzard is aangezien een aantal guildies van mij ook heel random hoge MS krijgen. Bijvoorbeeld midden in een Heroic fight waar je een kans op een nieuwe kill hebt -.-

Bij mij loste het probleem het zelf op na een verloop van tijd. blijft natuurlijk irritant, maar tot nu toe is het nog niet bekend wat er voor zorgt dat je random hoge MS krijgt. Ik heb toen des tijds mij dood gezocht op het internet voor een oplossing, maar niets gevonden. Wel veel mensen met hetzelfde probleem.

Je kan proberen om je router helemaal open te zetten, dus helemaal geen restricties op je poorten etc. Als je dan nog steeds het probleem hebt dan weet je zeker dat het niet van jou kant afkomt.
Dit gaat je alleen lukken door DMZ.. maar dat is voor wow niet eens nodig. Een standaard router laat dmv NAT genoeg door om wow te kunnen spelen zonder issues. Vaak liggen problemen niet eens bij jezelf, echter bij de internet leverancier van het datacenter van Blizzard... je kunt natuurlijk aantal zaken op je computer of laptop optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik merk ook wel de laatste tijd dat bepaalde internet routes/verbindingen naar blizzard flink vertraging oplopen. Veel Engelse guildies hebben er last van. En dat helpt ook niet als je Garrosh HC aan het progressen bent. Had van de week ook wel wat last van input lag, dat je skills later activeren na een key press e.d.

Inmiddels wel mijn Lock naar 85 gebracht. En zal nu even verder gaan op mijn Spriest. Heb daar lekker veel rested xp op gespaard. Tja en dan hoop ik dat we een begin kunnen maken met 25m raids. Helpt zeker nu we ook xrealm spelers kunnen inviten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:51
junglebeast schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:03:
Tja en dan hoop ik dat we een begin kunnen maken met 25m raids. Helpt zeker nu we ook xrealm spelers kunnen inviten. :)
Is dat nu ook actief in Europa dan? Ik las gister nog dat het alleen in de US beschikbaar was en voorlopig nog niet in de EU?

Wij hebben gister met twee just dinged 90s normal SoO gedaan. Was leuk om weer eens te raiden op mn priest. Alles ge-2healed met een druid die afgelopen 3 maanden offline was in verband met rugproblemen. Ging best wel prima, ook op de ninja pulls (shamans, garrosh en thok). Uiteindelijk ivm tijdproblemen één try op Garrosh gehad die niet neer ging. Maargoed, die kunnen we zondag nog omleggen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
hulkie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:27:
[...]

Is dat nu ook actief in Europa dan? Ik las gister nog dat het alleen in de US beschikbaar was en voorlopig nog niet in de EU?

Wij hebben gister met twee just dinged 90s normal SoO gedaan. Was leuk om weer eens te raiden op mn priest. Alles ge-2healed met een druid die afgelopen 3 maanden offline was in verband met rugproblemen. Ging best wel prima, ook op de ninja pulls (shamans, garrosh en thok). Uiteindelijk ivm tijdproblemen één try op Garrosh gehad die niet neer ging. Maargoed, die kunnen we zondag nog omleggen dan!
Sinds vanochtend actief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ok, cool.... :) Dat maakt x-realm raiden weer interessant. En nu kan ik eventueel mijn mage gebruiken in main raids voor progress als we healers te veel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Ow nice! X-realm normal raiden! Moet deze week dan ff een groep vinden die 14/14 cleared aangezien ik hoogstwaarschijnlijk de raid van zondag niet ga halen. Tweakers guild heeft wel Paragon en Siegecrafter gecleared afgelopen dinsdag dus alleen Garrosh resteert nog... :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als iemand nog een alliance dps nodig heeft voor zondagavond, ik heb nog wel een 570 ish paladin of een 565 ish mage in de aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
IntToStr schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:17:
Als iemand nog een alliance dps nodig heeft voor zondagavond, ik heb nog wel een 570 ish paladin of een 565 ish mage in de aanbieding ;)
Zal eraan denken... We hebben ook alleen Garrosh nog staan na afgelopen woensdag.

Ben benieuwd hoeveel heroic raids er gevormd worden via Openraid enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:57:
[...]

Zal eraan denken... We hebben ook alleen Garrosh nog staan na afgelopen woensdag.

ik heb nog een priest in de aanbieding, mocht je iemand willen boosten die wel tactics kent maar niet gear heeft.. MOET DIE WOLF + TITEL HEBBEN!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

hulkie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:57:
[...]

Nou dat zijn er toch best wel veel :)

Hoeveel ervan succes hebben is natuurlijk een andere vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-10 13:06

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben ook weer eens een maandje bezig en voor het eerst in mijn lange on-and-off WoW carriëre heb ik geëxperimenteerd als DPS class met een Elemental Shaman, Destruction Warlock, Combat Rogue en Survival Hunter.

Wat mij opvalt is dat je als DPS vooral naar je actionbar kijkt om je rotation zo perfect mogelijk te houden en goed gebruik probeert te maken van je procs. Het voelt veel minder dynamisch dan de support rollen van de Tank en Healer doordat het veel minder situational en meer statisch is.

Ik geef het nog een tijdje de kans maar het ziet ernaar uit dat ik toch weer terug ga vallen op de Tank en Heal rollen waarbij Tank mijn grootste voorkeur heeft aangezien je dan constant naar de actie kijkt, als healer let je juist vooral op de unitframes in plaats van je actionbar, maar het is minder statisch dan DPS.

[ Voor 4% gewijzigd door RMB op 21-03-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Die Heroic Raids worden natuurlijk een grote faal. Beetje over geared kun je nog wel de eerste 3 a 4 bosses doen, maar daarna gaat communicatie je nekken. Zie erg veel 550-560 mensen in die lijst. Die hun healing/DPS is denk ik zelfs te laag voor Immerseus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
RMB schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:44:
Ik ben ook weer eens een maandje bezig en voor het eerst in mijn lange on-and-off WoW carriëre heb ik geëxperimenteerd als DPS class met een Elemental Shaman, Destruction Warlock, Combat Rogue en Survival Hunter.

Wat mij opvalt is dat je als DPS vooral naar je actionbar kijkt om je rotation zo perfect mogelijk te houden en goed gebruik probeert te maken van je procs. Het voelt veel minder dynamisch dan de support rollen van de Tank en Healer doordat het veel minder situational en meer statisch is.

Ik geef het nog een tijdje de kans maar het ziet ernaar uit dat ik toch weer terug ga vallen op de Tank en Heal rollen waarbij Tank mijn grootste voorkeur heeft aangezien je dan constant naar de actie kijkt, als healer let je juist vooral op de unitframes in plaats van je actionbar, maar het is minder statisch dan DPS.
ja heb ik ook als DPS. Ik zie amper wat er gebeurt omdat ik mijn spells/cooldowns/procs... in de gaten hou.
Daarom dat ik nu terug ga overschakelen naar mijn resto druid :) Healer heeft altijd al mijn voorkeur gehad ook trouwens, dan voel je je nog nuttig. Als DPS heb ik constant het gevoel dat ik daar gwn sta voor de hoop te vullen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als iemand mijn hulp wilt voor vanavond voor heroic/normal raid:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-10 00:18
Even waarschuwen jongens:

Er is nu een mail in omloop waarin staat dat je één van de 50.000 bent die gratis Warlords of Draenor krijgt. In de mail, die lijkt alsof die van Blizzard komt, staat dat je het bijgevoegde serienummer moet invoeren op de bijgevoegde link. Ik heb even gekeken en het lijkt alsof je op Battle.net uitkomt, maar als je op de link klikt en vervolgens kijkt op welke site je dan zit dan zit je op een hele andere site, dus wees gewaarschuwd!

Voorbeeld van de mail:
Afbeeldingslocatie: http://matr1x.nl/bad.jpg

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die krijg ik dagelijks :) Zelfde met die account-investigation of ban op m'n account.

Ze worden er wel steeds beter in, ze maken voor de rest van de email gebruik van de juiste links en afbeeldingen :) (de andere URL in de email is de link vanuit de echte email naar de WoW store).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 09:27
haulus#2469 is mijn btag.. sinds 2 weken weer begonnen met wow naar 1 jaar niets doen... Gearen etc.. om heroic en straks myhic te raiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SinergyX schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:40:
Die krijg ik dagelijks :) Zelfde met die account-investigation of ban op m'n account.

Ze worden er wel steeds beter in, ze maken voor de rest van de email gebruik van de juiste links en afbeeldingen :) (de andere URL in de email is de link vanuit de echte email naar de WoW store).
Google mail dumpt die mails altijd netjes in spam :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Laatst online: 29-10 09:10
Jep bij mij ook, plus je zou het al kunnen zien aan de grammatica fout in de eerste zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op zondag 23 maart 2014 @ 16:39:
[...]

Google mail dumpt die mails altijd netjes in spam :Y
Beetje mail provider hoort dat te doen, mooie test altijd of de antispam werkt (geval van Caiway, dus niet :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vandaag maar es guild gezocht op Silvermoon. Tis wel een NL guild geworden, mijn vriendin kon er gelukkig ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:41
Vandaag weer een sub gedaan, dus ik mag weer spelen :)! ( nu hopen wat vaker dan voorheen )

Helaas geen raiden nog steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
SinergyX schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:58:
[...]

Beetje mail provider hoort dat te doen, mooie test altijd of de antispam werkt (geval van Caiway, dus niet :P).
offtopic:
voor mij moet mijn mail-provider uit mijn mails blijven en niets filteren.
Ik zal zelf wel de filtering toepassen aan mijn zijde als ontvanger.
De mail-provider moet doen wat ie moet doen: zorgen dat de mails aankomen in mijn mailbox en daar even kunnen blijven zitten tot ik ze ophaal.

Mijn brievenbus gaat ook niet door mijn post om de reclame eruit te gooien en enkel de rekeningen van firma's en postkaarten van familie over te houden, waarom zou mijn elektronische mailbox dat dan wel moeten doen?

Bij providers die zoiets aanbieden is het bij mij dan ook de eerste optie die _uit_ gaat.

ps: het is natuurlijk goed om de meeste van de 'te dom om aan een computer te zitten, laat staan zonder begeleiding los te laten op het internet'-users te beschermen, maar _voor mij_ hoeft die rommel echt niet.
Hoe kan ik anders weten welke firma's mijn mailadressen zonder mijn toestemming doorgeven, als ik die andere mails nooit aankrijg 'dankzij' die anti-spam van provider/maildienst/...

Het is niet aan de mailprovider om je te beschermen tegen zoiets,
het is en blijft nog altijd de persoon zelve zijn/haar verantwoordelijkheid om zoiets te controleren voordat men ergens klikt op een link:
- Blizzard kent je naam: dus geen naam gebruikt of de foute: rode vlag.
- mail ontvangen op een ander mailadres en niet op diegene gebruikt voor je account: rode vlag
- link die niet naar een domein van blizzard verwijst? rode vlag.

Bij die 1ste moet de mail dan al vertikaal geklasseerd worden
Al diegenen die er in trappen, vragen er zelf ergens om ...

En moeten het maar zien als wijze les.

Dat is net zoals die spammers met een naam zoals Blizzàrrd of dergelijk die je een /w sturen met 'GM[Blizzard]: your account needs extra verification or else you gonna loos it. go to woweublizzard . com and enter all your info.... greets'

(het domein is een echt gebruikte, maar er zijn ook andere varianten)

of iets dergelijks in een normale whisper - geen echte [GM]-whisper dus, je bent direct geblocked zodat je geen /r kunt doen, en natuurlijk staat die naam niet op naam van blizzard geregistreerd, en doet die ook niet moeilijk als je bv inlogt met 'Nice.try@sucker.com" en wachtwoord "like hell you will" ...
(vanop een VM mocht de site zelf een exploitje of meerdere willen proberen te injecten)

[ Voor 34% gewijzigd door soulrider op 24-03-2014 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Zo, gister geen raid met de guild, dus helaas ook geen invite voor Hmr of IntToStr.

Ik heb zelf nog via Openraid een Garrosh groep geprobeerd te vinden, maar het werd uiteindelijk geen kill. Ik had twee tries meegemaakt, maar blijkbaar hadden ze daarvoor ook al meerdere keren gewiped.

De andere healer was ook NL en erg relaxed, maar de dps kreeg het niet voor mekaar om in P3 de interupts onder controle te krijgen. Een beetje semi afk coins grinden dan maar :) LFR op de druid gaf me voor de 4 bazen die ik heb gedaan 3 tokens! Op naar het laatste deel van de quest voor de legendary cloak dus! (character nummertje 4 inmiddels, ben stiekem toch best een addict!)

Openraid is erg druk sinds normal en hc ook x-realm kunnen, fijn zo richting het einde van de release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik had voor de grap eens een pug geprobeerd via oqueue, start bij Nazgrim. Na de gebruikelijke faal met adds op het eind toch neer. Daarna Malkorok... Mensen denken blijkbaar dat het flex is of zo. Dat was dus een drama.

Toen heb ik nog maar snel een laatste rondje Timeless Isle gedaan op SWC voor die epoch stones en alle chars afgelopen om te kijken of ze nog iets nuttigs hebben voor de transfer van m'n paladin. Die is er nu helemaal klaar voor! Straks dus even de transfer starten naar de nieuwe realm + guild en woensdag eens kijken of er nog wat nieuwe hc kills bij kunnen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Afgelopen weken de beta's van Wildstar en ESO eens een kans gegeven maar ik merk dat ik toch altijd bij WoW uit blijf komen ook al zijn beide games echt wel leuk.

Ook even wat flex gedaan met de hunter en merk nu toch dat het raiden weer begint de kriebelen ook al had ik voorgenomen het bij LFR te houden. Misschien toch maar eens wat normals proberen te doen.....

Met het vertrek van IntToStr word SWC steeds rustiger ;) Blizz moet echt eens werk gaan maken van die realm connections. Dat schiet echt niet op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10 14:45
op draenor gisteren voor het eerst normal raids gedaan in jaren met een NL guild, kwamen tot nazgrim maar kon net niet neerhalen(14% beste try).
sommige konden (nog)niet alles ontwijken zoals geen rug naar assassins maar best leuk guild.
zaterdag weer proberen.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinn3d
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01-2023
Iemand die mij kan helpen met mijn Subterfuge 1 Shot Macro ?

De macro gaat als volgt en werkt perfect:

showtooltip
/castsequence reset=14 Shadow Blades, Garrote, Cheap Shot, Grievous Gladiator's Badge of Conquest, Eviscerate, Marked For Death, Eviscerate, Shadow Dance, Ambush, Premeditation, Eviscerate, Cheap Shot, Eviscerate, Ambush

Hier wil ik Virmen's Bite( 4000 agi potion) aan toevoegen voordat Eviscerate begint. Helaas krijg ik het niet voorelkaar.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:15
Volgens mij gaat dat niet lukken met een potion. Lukte mij op een druid ook niet in MoP Season 1. Potion moest los geactiveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinn3d
@Dennism

Het moet te doen zijn. Ik kwam een youtube filmpje tegen waar deze 1 shot macro gebruikt werd:

ONE SHOT MACRO - /castsequence reset=10 Premeditation, Garrote, Virmen's Bite, Shadow Dance, Cheap shot, vanish, eviscerate, marked for death, eviscerate, ambush, ambush, eviscerate

Ik snap er zelf niet zoveel van hoe deze macro's worden gemaakt en ik haal ze dan ook regelrecht van internet af, vervolgens paste ik ze in mijn wow macro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10 14:45
#showtooltip
/castsequence reset=15 Shadow Blades, Garrote, Cheap Shot, Grievous Gladiator's Badge of Conquest, Virmen's Bite, Eviscerate, Marked For Death, Eviscerate, Shadow Dance, Ambush, Premeditation, Eviscerate, Cheap Shot, Eviscerate, Ambush
dit zou moeten werken, je kan gewoon use item in je castsequence zetten, let wel op dat het off cooldown moet zijn en ik heb reset timer op 15 gezet zodat ie niet te snel reset voor je je hele sequence af hebt

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinn3d
@ghostsand

Bedankt voor je hulp! Ik zal hem zo snel mogelijk testen.

Moet momenteel wachten tot mijn race change doorgevoerd is. Zal een reroll proberen naar orc voor de extra 4500 ap+

Sluit mooi aan bij de macro denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Laatst online: 21-10 10:50
sinn3d schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:26:
Iemand die mij kan helpen met mijn Subterfuge 1 Shot Macro ?

De macro gaat als volgt en werkt perfect:

showtooltip
/castsequence reset=14 Shadow Blades, Garrote, Cheap Shot, Grievous Gladiator's Badge of Conquest, Eviscerate, Marked For Death, Eviscerate, Shadow Dance, Ambush, Premeditation, Eviscerate, Cheap Shot, Eviscerate, Ambush

Hier wil ik Virmen's Bite( 4000 agi potion) aan toevoegen voordat Eviscerate begint. Helaas krijg ik het niet voorelkaar.

Iemand?
Dit vind ik zo jammer he, dankzij bepaalde streamers die One-shot macro's promoten krijg je dingen zoals dit. Subterfuge moet uit het game.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mensen zonder skill hebben ook iets nodig :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Als iemand vanavond nog interesse heeft voor een Garrosh kill op normal kan ik wel op mijn warrior komen tanken (567iLvl) Ben beschikbaar vanaf 20:30 tot hoelaat je ook maar wilt :P. Ik ben gesaved op sha of pride dus als iemand een save heeft vanaf Thok o.i.d. dan zou dat mooi zijn. Mogelijk kan ik mijn co-tank ook meekrijgen alleen is die niet Nederlands.

Ik heb een eigen Teamspeak3 server als deze eventueel nodig is. Het liefst ga ik voor een one-shot natuurlijk dus groepen met mensen die Garrosh nog nooit gedaan hebben vermijd ik het liefst :Y

Het leukste zou natuurlijk zijn als we een volledige Tweakers/Nederlandstalige groep bij elkaar kunnen krijgen. Dan ben ik eventueel ook nog wel bereid om een groep te joinen die nog nooit Garrosh gekilled hebben.

Members only: BattleTag:

[ Voor 24% gewijzigd door rjpurk op 25-03-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 14:38
kivanco schreef op maandag 24 maart 2014 @ 21:27:
[...]

Dit vind ik zo jammer he, dankzij bepaalde streamers die One-shot macro's promoten krijg je dingen zoals dit. Subterfuge moet uit het game.
Prima, is de eerste 3x leuk om er daarna achter te komen dat als diegene na de macro nog leeft, je geen cd's meer over hebt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

rjpurk schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:14:
Als iemand vanavond nog interesse heeft voor een Garrosh kill op normal kan ik wel op mijn warrior komen tanken (567iLvl) Ben beschikbaar vanaf 20:30 tot hoelaat je ook maar wilt :P. Ik ben gesaved op sha of pride dus als iemand een save heeft vanaf Thok o.i.d. dan zou dat mooi zijn. Mogelijk kan ik mijn co-tank ook meekrijgen alleen is die niet Nederlands.

Ik heb een eigen Teamspeak3 server als deze eventueel nodig is. Het liefst ga ik voor een one-shot natuurlijk dus groepen met mensen die Garrosh nog nooit gedaan hebben vermijd ik het liefst :Y

Het leukste zou natuurlijk zijn als we een volledige Tweakers/Nederlandstalige groep bij elkaar kunnen krijgen. Dan ben ik eventueel ook nog wel bereid om een groep te joinen die nog nooit Garrosh gekilled hebben.

Members only: BattleTag:
Indien wij iemand te kort komen met het Tweakers guild, dan houden we je op de hoogte. We zijn echter wel aan het progressen op Garrosh :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:41
Succes :)! denk vanavond wel online ben dus dan zie ik het wel in chat hoe het gaat.

Ga gelijk maar is even kijken of ik nog in LFR kan binnen een normale tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nou, gisteren mijn transfer van SWC naar Turalyon gedaan. Alles qua interface was helemaal naar de klote, maar gelukkig kon ik nog een config folder kopieren. Nu klaar voor m'n eerste raid met de nieuwe guild morgen!

Kwam meteen al een recruitende medetweaker tegen in tradechat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sowieso kun je in de addon zelf profile copy kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:55:
[...]

Indien wij iemand te kort komen met het Tweakers guild, dan houden we je op de hoogte. We zijn echter wel aan het progressen op Garrosh :D
Mocht je tot niet al te laat een disc priest of eventueel een mage nodig hebben op Garrosh, dan ben ik ook nog wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kaap schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:39:
Sowieso kun je in de addon zelf profile copy kiezen :?
Was het uiteraard maar zo simpel... Profile kopieren in elvui zorgde ervoor dat ik een soort mix kreeg van default ui en elvui en alles stond door elkaar en over elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Fijn dat er mensen zijn die zich aanbieden om de tweakersguild mee te helpen. Hou er wel rekening mee dat we horde side spelen. Op normal zijn we doorgaands wel voorzien van tanks en healers.

We gaan sowieso elke donderdagavond vanaf 20:00 flex raids doen. Meestal hebben we wel genoeg ruimte over om eventuele andere tweakers mee te nemen die niet op Defias Brotherhood spelen.

Om te voorkomen dat we dit topic gaan vervuilen met het aanbieden van hulp, is het dan een idee om hier dan een topic voor te openen op het publieke deel van het guild forum (got-wow.nl) ?

[ Voor 12% gewijzigd door ValHallen op 25-03-2014 16:09 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:25:
Nou, gisteren mijn transfer van SWC naar Turalyon gedaan. Alles qua interface was helemaal naar de klote, maar gelukkig kon ik nog een config folder kopieren. Nu klaar voor m'n eerste raid met de nieuwe guild morgen!

Kwam meteen al een recruitende medetweaker tegen in tradechat ;)
Ja en het heeft ook geholpen, want waarschijnlijk weer 2 nieuwe members erbij. En dat gebeurt niet vaak. :)

Maar nog leuker nieuws is dat we een samenwerking aangaan met een guild op Neptulon. Ze hebben dezelfde naam en is wel leuk om zo leden uit te wisselen zodat het niet vreemd staat op een killshot. :)
En we hebben ook meer kans om nieuwe members te laten raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
junglebeast schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:34:
[...]

Ja en het heeft ook geholpen, want waarschijnlijk weer 2 nieuwe members erbij. En dat gebeurt niet vaak. :)
Als 1 daarvan een mage genaamd Zeneric is, die is bij ons declined :P
Maar nog leuker nieuws is dat we een samenwerking aangaan met een guild op Neptulon. Ze hebben dezelfde naam en is wel leuk om zo leden uit te wisselen zodat het niet vreemd staat op een killshot. :)
En we hebben ook meer kans om nieuwe members te laten raiden.
Dat is wel grappig eigenlijk :) Tot aan mythic raiding live komt wel een mooie oplossing, zeker met dezelfde naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:39:
[...]

Als 1 daarvan een mage genaamd Zeneric is, die is bij ons declined :P

[...]

Dat is wel grappig eigenlijk :) Tot aan mythic raiding live komt wel een mooie oplossing, zeker met dezelfde naam.
Ja Zeneric :) Maar omdat we toch nog naar de opbouw naar 25m HC zijn we niet zo heel streng. Heeft wel een genoeg huidige normal ervaring. En op zich is i560 prima om 10/25m HC te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 17:17
Ik ga WoW na een jaar of zeven weer eens proberen!

Ik ben erachter gekomen dat het een compleet ander spel is geworden dan vanilla. Zelf heb ik in die tijd een level 60 druid gehad, en een keer of 10 molten core gedaan. Daarna ben ik gestopt.

Mijn vraag aan jullie:

Wat is een goede pvp server waar genoeg, volwassen mensen te vinden zijn?

Ik zal voornamelijk (casual) spelen, en hooguit één avond in de week een raid kunnen doen.

Welke class raden jullie een 'beginnende speler' aan? Ik wil aan de alliance kant spelen aangezien ik deze characters er leuker uit vind zien.

Ik wil wat anders proberen dan een druid. Zelf zat ik te denken aan een Dwarf Shaman. In vanilla waren deze, zo ver ik me nog kan herinneren best goede damage dealers en konden ze met goede gear ook prima healen.

Ik hoor graag van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielster schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:45:
Ik ga WoW na een jaar of zeven weer eens proberen!

Ik ben erachter gekomen dat het een compleet ander spel is geworden dan vanilla. Zelf heb ik in die tijd een level 60 druid gehad, en een keer of 10 molten core gedaan. Daarna ben ik gestopt.

Mijn vraag aan jullie:

Wat is een goede pvp server waar genoeg, volwassen mensen te vinden zijn?

Ik zal voornamelijk (casual) spelen, en hooguit één avond in de week een raid kunnen doen.

Welke class raden jullie een 'beginnende speler' aan? Ik wil aan de alliance kant spelen aangezien ik deze characters er leuker uit vind zien.

Ik wil wat anders proberen dan een druid. Zelf zat ik te denken aan een Dwarf Shaman. In vanilla waren deze, zo ver ik me nog kan herinneren best goede damage dealers en konden ze met goede gear ook prima healen.

Ik hoor graag van jullie!
Stormscale is een goede PvP server, de verhouding horde : alliance is ook niet slecht.

Class is echt heel persoonlijk, misschien dat dit lijstje je kan helpen. ;)

Physical DPS: Rogue, Warrior (Fury en Arms), Druid (Feral) en Hunter

Magical DPS: Mage, Warlock, Priest (Shadow), Druid (Balance) en Shaman (Elemental)

Tank: Warrior (Protection), Death Knight (Blood), Druid (Feral), Paladin (Protection) en Monk (Brewmaster)

Hybrid DPS: Shaman (Enhancement), Death Knight (Frost en Unholy), Paladin (Retribution) en Monk (Windwalker)

Healer: Priest (Holy en Discipline), Monk (Mistweaver), Druid (Restoration), Paladin (Holy) en Shaman (Restoration)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scylin
  • Laatst online: 17-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:43:
[...]

Stormscale is een goede PvP server, de verhouding horde : alliance is ook niet slecht.

Class is echt heel persoonlijk, misschien dat dit lijstje je kan helpen. ;)

Physical DPS: Rogue, Warrior (Fury en Arms), Druid (Feral) en Hunter

Magical DPS: Mage, Warlock, Priest (Shadow), Druid (Balance) en Shaman (Elemental)

Tank: Warrior (Protection), Death Knight (Blood), Druid (Feral), Paladin (Protection) en Monk (Brewmaster)

Hybrid DPS: Shaman (Enhancement), Death Knight (Frost en Unholy), Paladin (Retribution) en Monk (Windwalker)

Healer: Priest (Holy en Discipline), Monk (Mistweaver), Druid (Restoration), Paladin (Holy) en Shaman (Restoration)
Ik weet niet op welke Stormscale jij speelt... maar de ratio horde alliance is echt bizar slecht :p... Alliance is echt niemand, als ik zeg 95% horde dan overdrijf ik denk ik niet.
Pagina: 1 ... 15 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!