'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zie http://www.icy-veins.com/...-knight-wow-pve-dps-guide.amaterasu schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:48:
Ook de digital WOD pre-order gedaan. Na een hoop spellcasters naar 90 te hebben geleveld (Priest,Warlock,Mage). Heb ik mijn boost voor een melee class gebruikt. Mijn lvl62 DK naar 90 geboost met engineering en mining als profs. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik al verwacht had tegen te komen. Ik heb geen enkel idee welke attacks/spells belangrijk zijn voor een DK. Hier en daar wat guide's ingekeken (Hierop mijn Unholy spec en glyph's gebasseerd). Helaas qua attacks worden er in veel guide's afkortingen etc gebruikt waar ik niets van snap.. Heeft iemand een Unholy DK guide die voor de complete melee class noob te begrijpen is?
Overigens kun je nu de Hearthsteed mount in WoW krijgen als je wat spelletjes Hearthstone doet! Moet zelf nu maar eens gaan slapen, dus morgen maar eens proberen te verkrijgen. Vind het wel leuk eigenlijk, dat kaartspelletje. Alleen beetje jammer dat tegenstander van daarnet veel betere kaarten had.
Dit kan pas vanaf morgenIntToStr schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:51:
[...]
Zie http://www.icy-veins.com/...-knight-wow-pve-dps-guide.
Overigens kun je nu de Hearthsteed mount in WoW krijgen als je wat spelletjes Hearthstone doet! Moet zelf nu maar eens gaan slapen, dus morgen maar eens proberen te verkrijgen. Vind het wel leuk eigenlijk, dat kaartspelletje. Alleen beetje jammer dat tegenstander van daarnet veel betere kaarten had.
BTC €94.837,08
IntToStr schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:51:
Je moet dus in Hearthstone 3 keer winnen in Play Mode of Arena Mode.
De rode Hearthsteed mount is vooralsnog niet beschikbaar overigens.
[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 12-03-2014 08:36 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
In plaats van de characters te transferen, ben ik helemaal opnieuw begonnen op Magtheridon-EU.
Speel nu Alliance, en hoop op een betere ervaring tot aan WoD.
heeft iemand dit ook gehad ik probeer nu t1 set te krijgen voor mijn lock heb nu al 3 x MC maar elken keer dropen zelfde dingen en dan ook echt de zelfde dingen en T1 lock shoulder dropen ook elken keer maar veder niks met drop rate had in tussen tijd van 3 x MC wel iets meer moeten dropen toch ?
vroeger heb ik MC ook gedaan met guild op lvl 60 en later op lvl80 voor fun en toen was drop van lock items veel beter maar nu totaal niks meer kan dit bug zijn ?
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Verwijderd
Er kwamen allerlei verschillende theorieën naar boven en er werd van alles geprobeerd. En soms, heel soms, kwam dan daadwerkelijk andere loot naar boven. Het was zelfs dat andere personen van guilds, of zelfs andere classes die deden inviten om te kijken of de loottables anders waren.
http://shortlist.com/tech...w-about-world-of-warcraft
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Het gerucht gaat dat wildstar begin juni uit zal komen. Blizzard heeft wow voorlopig staan op uiterlijk 20 december, maar ik blijf toch denken dat WoD zal uitkomen in november op de 10 jarige verjaardag van wow. In ieder geval zit er een paar maanden tussen om Wildstar te proberen. Bevalt het je niet, dan is er nog tijd om op de WoD trein te stappenBenosa schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:08:
Ik twijfel nog!!!
Ofwel terug naar WoW... het oude vertrouwde
Ofwel overstappen naar Wildstar... leuk beta weekend gehad, maar alles is nogal chaotisch en terug alles zoeken hoe alles werkt enzo...
HELP!
Dat herinner ik me nog ja. Vooral de "The raid leader needs to be the class you want the armor from" theorie. Hilarische posts leverde dat op.Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:30:
Motaro, grappig. In de tijd van MC en BWL werden loottables al ter discussie gesteld.
Er kwamen allerlei verschillende theorieën naar boven en er werd van alles geprobeerd. En soms, heel soms, kwam dan daadwerkelijk andere loot naar boven. Het was zelfs dat andere personen van guilds, of zelfs andere classes die deden inviten om te kijken of de loottables anders waren.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Oh ja! De Blood plaque epidemie. Geweldig.Zerora schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:20:
Hierzo: 15 leuke weetjes die nog niet wist van World of Warcraft.
http://shortlist.com/tech...w-about-world-of-warcraft
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
hoeveel tijd hebben we ervoor?
[ Voor 9% gewijzigd door mrsar op 12-03-2014 15:38 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Door het match-making algoritme kom je uit tegen spelers van hetzelfde niveau, dus normaal gezien 50% kans om te winnen zou ik zeggenmrsar schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:35:
shoot...nou moet ik heartstone gaan spelen om die 3 potjes te winnen,maar ik ben er niet supergoed in xD maar wil toch die mountnah vanavond wat te doen
Ergens gelezen (geen bron dus meer) dat dit voor altijd ismrsar schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:35:
Ja, tot Blizzard iets anders bedenkt.Ryur schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:10:
[...]
Ergens gelezen (geen bron dus meer) dat dit voor altijd is
precies,er staat promotional bij...oftewel vanavond al zien te halen
Verwijderd
Ik ga het ook eens proberen na men shift. Er is toch niks te doen na 01:00 op WoWmrsar schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:35:
shoot...nou moet ik heartstone gaan spelen om die 3 potjes te winnen,maar ik ben er niet supergoed in xD maar wil toch die mountnah vanavond wat te doen
Je bent vast niet de enige die niet supergoed is in Hearthstone. En anders speel je toch tegen een vriend?mrsar schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:35:
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
moet random zijnNMe schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:41:
[...]
Je bent vast niet de enige die niet supergoed is in Hearthstone. En anders speel je toch tegen een vriend?
daar ga ik wel op hopen ja,maar ik moet ook vanavond nog dingen in wow doen,volgens mij gaat het vanavond weer te laat naar bed gaan wordenIntToStr schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:48:
Gewoon volhouden, er is vast iemand die disconnect
- moeten die 3 spelletjes in hearthstone op rij gewonnen worden voor die mount?
- krijg je nu al een character boost als je WoD pre-orderd?
Verwijderd
1. Geen ideeBenosa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:22:
2 vraagjes:
- moeten die 3 spelletjes in hearthstone op rij gewonnen worden voor die mount?
- krijg je nu al een character boost als je WoD pre-orderd?
2. ja, maar je wil eigenlijk een level 60 character boosten en niet een nieuwe. Dan kan je twee professions leren en first aid op minimum level en krijgen die ook een boost naar 600.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 20:27 ]
Ben het niet met je eens. Hangt af van wat je beter kan. Ik kan in 2 avonden alle mats voor 2 professions gefarmed hebben en dan 1 avond voor prof levellen, en kan niet in die tijd een char naar 60 krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:25:
[...]
1. Geen idee
2. ja, maar je wil eigenlijk een level 60 character boosten en niet een nieuwe. Dan kan je twee professions leren en first aid op minimum level en krijgen die ook een boost naar 600.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
ps. ik heb de mount ook binnen
denk het laatste, want ze hebben vermoedelijk nog geen keys van blizzard gekregen. En neem aan dat blizzard hier goed mee verdiend.Benosa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:20:
hmm, ik heb een pre-order key gevonden voor WoD voor 24€ (weet niet of ik hier mag zeggen waar)... ik vraag me af of ze deze key onmiddelijk opsturen en ik dan de boost krijg, of zouden ze hem maar opsturen als het released wordt?
Als het geen digitale editie is geen boost denk ik, daar fysieke exemplaren er nog niet zijn.Benosa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:20:
hmm, ik heb een pre-order key gevonden voor WoD voor 24€ (weet niet of ik hier mag zeggen waar)... ik vraag me af of ze deze key onmiddelijk opsturen en ik dan de boost krijg, of zouden ze hem maar opsturen als het released wordt?
nu is de vraag, of het 20€ waard is om de boost erbij te krijgen
Dit klopt volgens mij niet, voor zover ik op de blizzcon stream begrepen heb krijgt iedereen die WoD koopt een gratis boost. Met de digitale upgrade via blizzard echter direct en bij fysieke/key via non blizz webshop aanschaf enkel bij levering (dag van release of later).VeeGee schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:27:
De boost krijg je alleen als je WoD bij blizzard preorderd. Als je een key aanschaft bij een keysite krijg je bij release slechts de key toegestuurd, zonder boost.
Ah, daarvan was ik niet op de hoogte. Ik heb de stream namelijk niet gevolgdDennism schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:33:
[...]
Dit klopt volgens mij niet, voor zover ik op de blizzcon stream begrepen heb krijgt iedereen die WoD koopt een gratis boost. Met de digitale upgrade via blizzard echter direct en bij fysieke/key via non blizz webshop aanschaf enkel bij levering (dag van release of later).
Alleen als je een character van level 60 of hoger boost toch?Mizojojo schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:32:
je professions worden ook naar 600 geboost, en first aid
Ja klopt.Zerora schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:47:
[...]
Alleen als je een character van level 60 of hoger boost toch?
Verwijderd
Ik weet welke site. Bij de Diablo3 expansion staat er expliciet gemeld dat de key op de release datum wordt opgestuurd. Bij WoD staat "Express delivery" oftewel direct.Benosa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:20:
Succes!
Om welke site gaat het hier?Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:20:
[...]
Ik weet welke site. Bij de Diablo3 expansion staat er expliciet gemeld dat de key op de release datum wordt opgestuurd. Bij WoD staat "Express delivery" oftewel direct.
Succes!
share plsBenosa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:20:
toen ik 40 euro zag begon ik wel met twijfelen of ik het direct wilde kopen of wachte tot kort voor release miss dat het goedkoper word, of ik unsub voor paar maanden nu er toch voor halfjaar geen nieuwe content meer is en betaal daarmee. vind het nog steeds belachelijk die prijs voor een exp
Raid team is nu helaas zo goed als dood, dus ben aan het solliciteren bij een guild op een andere realm. Ben er wel klaar mee met het wachten. @Ellen: Candii en Tolga zijn gestopt en mogelijk ook Sharps en Yivo komt al tijden niet. Nieuwe heroic kills zitten er sowieso niet echt meer in de komende weken.
Of wie weet moet ik maar gewoon m'n subscription stopzetten en beetje kaartspelletje gaan spelen of zo
^^ Heb het voor je gefixt, we doen alleen geen heroic raiding.IntToStr schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:03:
Of wie weet moet ik maar gewoon m'n subscription stopzetten en beetje kaartspelletje gaan spelen of zode tweakers guild op defias brotherhood joinen.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
En dan op level 60 de boost naar 90 gebruiken. Ik weet alleen niet goed welke class. Warlock, Hunter of Priest. Ik heb reeds een 90 Mage/Warrior/Rogue en 80 Druid/Shaman/Monk/DK.
Ik vind het al duur genoeg om een realm transfer te moeten doen voor 2 - 4 chars, laat staan ook nog faction change. Bovendien denk ik dat de doelen van de tweakers guild niet overeenkomen met wat ik wil in de game. Ik vind het nog steeds een heel leuk initiatief hoor, maar niet voor mij denk ikValHallen schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:50:
[...]
^^ Heb het voor je gefixt, we doen alleen geen heroic raiding.
persoonlijk zou ik voor een multi role class gaan, pure dps classes neem ik altijd als alts, soms wil je wel een andere role nemen dan dps en dan komt zo een class goed uitKaap schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:25:
Ik zit erover te denken na 9 jaar Horde eens Alliance te gaan. En dan met 1 char van scratch beginnen en de content tot TBC te spelen. Ik heb na WOTLK nooit meer een nieuw char geleveled, dus de Cataclysm changes ook nooit gezien.
En dan op level 60 de boost naar 90 gebruiken. Ik weet alleen niet goed welke class. Warlock, Hunter of Priest. Ik heb reeds een 90 Mage/Warrior/Rogue en 80 Druid/Shaman/Monk/DK.
Hoe goed is een Monk met multi-role? Komt dit een beetje overeen met wat een Druid allemaal kan? Heb vroeger wel eens getanked met m'n Druid, single player dan vooral DPSpersoonlijk zou ik voor een multi role class gaan, pure dps classes neem ik altijd als alts, soms wil je wel een andere role nemen dan dps en dan komt zo een class goed uit
Ben ook aan het twijfelen om met een nieuw char te beginnen als ik m'n account terug activeer (gisteren al een install gedaan
Monk is qua role meer te vergelijken met een Paladin aangezien je qua dps alleen de optie hebt tot een melee spec en geen caster spec.CorvusGS schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:20:
[...]
Hoe goed is een Monk met multi-role? Komt dit een beetje overeen met wat een Druid allemaal kan? Heb vroeger wel eens getanked met m'n Druid, single player dan vooral DPS
Ben ook aan het twijfelen om met een nieuw char te beginnen als ik m'n account terug activeer (gisteren al een install gedaan)
Verder is het vooral een mix tussen direct (channeled) healen en heal over time voor healing specs.
Moet daarbij wel toevoegen dat Monk in mijn mening een van de meest interessante classes is die je kan spelen en zeker een van de leukste, al is dat natuurlijk alleen mijn mening.
Na jaren niet gespeeld te hebben ben ik eigenlijk een beetje terughoudend om mijn Tauren Druid (gestrand ergens level 72-74) in één keer level 90 te maken. Het gaat iets te overweldigend zijn vrees ik.
Daarom wil ik er rustig terug inkomen, bijvoorbeeld door een nieuw character te maken, bij voorkeur een Monk.
Nu rest nog de vraag Horde of Alliance
Alleen heb ik de indruk dat na level 60 veel content dezelfde is voor Alliance en Horde, quest lines, neutral towns en cities.. Of klopt dit niet?
ik zelf vind monk healing niet zo leuk(ben niet van het channeling) maar qua dps en tanken toch zeer leuk.CorvusGS schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:20:
[...]
Hoe goed is een Monk met multi-role? Komt dit een beetje overeen met wat een Druid allemaal kan? Heb vroeger wel eens getanked met m'n Druid, single player dan vooral DPS
Ben ook aan het twijfelen om met een nieuw char te beginnen als ik m'n account terug activeer (gisteren al een install gedaan)
je kan ook altijd een druid(tank/heal/melee en ranged dps) nemen maar het is of je dat leuk vind.
me main op dit moment is pala(tank/dps) en 2nd main is druid(ranged/melee dps) en vind ze allebij lekker spelen.
komt op smaak neer en volgende exp zal vast weer veel veranderen aan classes.
je kan altijd een char aanmaken en lvlen tot 20-30 kijken of je wat eraan vind voor je dat instant 90 ding doet
EDIT: tot lvl 85 zijn het idd allemaal neutral town/quests, maar vanaf pandaria word het neutral gemixed met heel wat faction specific quests en verhalen, maar zelfs die lopen niet zoveel van elkaar.
[ Voor 9% gewijzigd door ghostsand op 13-03-2014 13:52 ]
je hoeft ook niet channeling healing te gaan als monk healer, je kan ook gewoon dps'en en daarmee healen.ghostsand schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:49:
[...]
ik zelf vind monk healing niet zo leuk(ben niet van het channeling) maar qua dps en tanken toch zeer leuk.
..
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
klopt maar het kan nog niet voldoen aan het healing van een "echte" healer in raids, dat is 1 van de dingen dat volgende exp gefixed word voor monks(met een nieuwe stance).knightofn1 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:01:
[...]
je hoeft ook niet channeling healing te gaan als monk healer, je kan ook gewoon dps'en en daarmee healen.
ik ga het dan zeker nog eens proberen, lijkt me echt vet net een normale healer te healen maar dan tijdens dpsen
je kan natuurlijk niet zoveel dps doen als een full dps spec maar het gaat om het idee erachter, iets anders doen dat wat het standaard healer doet tijdens een gevecht.Kaap schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:18:
Beetje OP nietNeem 2 tanks en 23 Monks mee. Effectief heb je dan 23 healers en 23 DPS.
het zal vast op zelfde niv als een disc priest dps zitten maar zal denk ik(tenminste in raids) nooit het dps halen van een pure dps spec.
Verwijderd
Ik zou bij twijfel zeker contact opnemen met hun helpdesk, of enige rode tekst lezen zoals:Benosa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:20:
"Keep in mind that you will recieve the key upon release"
Van het Q&A pre order van WoDVerwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:25:
[...]
Ik zou bij twijfel zeker contact opnemen met hun helpdesk, of enige rode tekst lezen zoals:
"Keep in mind that you will recieve the key upon release"
| Q: Can I get a character boost immediately if I decide to pre-order a physical standard or Collector’s Edition from a retailer? |
| Players who purchase either the physical standard edition or physical Collector’s Edition from a retail store will get their character boost when they receive their copies at the launch of the expansion. |
Maareuh... op welke realm/faction zitten jullie? (ik hoop horde
en zitten jullie beetje goed qua raiden en pvpen? Ik wil hierin wel een keer een stapje verder gaan.
Vroeger wel aan raiden gedaan maar is van cataclysm geleden. En pvp nooit echt gedaan eigenlijk (behalve wat random bg's). Ik zou wel eens durven beginnen met arena's/rated bg's. Heeft de guild dat te bieden?
en is het gwn een social guild?UTADDICT schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:25:
Horde, Defias Brotherhood.
of is er een raid team en pvp team die ik zou kunnen joinen?
Ach zo moeilijk is het niet om even zoeken naar een guide op internet. Als je daar al te lui voor bent kun je net zo goed WoW van je computer afgooien.jaydenjarno schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 19:46:
Ik wil op zich wel een level 90 boosten maar denk dat het echt een ramp is met alle skills die je ineens hebt. Zou wow niet beter zijn als het terug ging met het aantal skills? Max aantal van 8 of zo met nog een 4tal boosts
Kijk dat er andere spellen (GW, Wildstar, ESO, Neverwinter) zijn waar je minder skills op je hotbar hebt staan snap ik best. Maar op zich gebruik je ook vaak een bepaalde rotatie in WoW met pak em beet 4 tot 6 skills. Dan heb je altijd nog allerlei stuns, interupts. Een aantal cooldowns op verschillende momenten. Buffs en portals, summoning portal etc zijn niet direct nodig.
Plus ze willen al een aantal skills/buttons verwijderen uit het arsenaal wat je tot je beschikking hebt. Of het zo maken dat als je een bepaalde talent gebruikt in een spec je een andere spell/skill krijgt.
Nah ik vind het wel best wat je nu kunt doen in WoW. Het moet ook niet te simpel worden wat bij betreft.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Makkelijkste lijkt beneden tank + healer en rest boven bij haromm. Tank n spank bijna. Alleen tank beneden moet adds even doorkrijgen.Dennism schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:15:
lol onze tanks hebben een top tactic bedacht voor shamans heroic. 2 tanks in de tent zonder healer, lijkt nog te werken ook nog. 2 tries gedaan met die tactic en de beste try 17% lol en dat kwam omdat de buiten groep faalde
Jup, is er allemaal.Benosa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 19:23:
[...]
en is het gwn een social guild?
De prijs komt wel neer op een CE versie dus het zal wel een tijdelijke naam zijn. Er is namelijk ook nog geen Box Art.
[ Voor 10% gewijzigd door TheDeeGee op 14-03-2014 12:11 ]
Goed zoeken. De box art is al wel bekend.Svarog schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:11:
Bol.com heeft de Collector's Edition van WoD op de site staan. Alleen heet ie voorlopig "Special Edition".
De prijs komt wel neer op een CE versie dus het zal wel een tijdelijke naam zijn. Er is namelijk ook nog geen Box Art.
Niet op site van bol.com.
Als ik zoek op "warlords of draenor" krijg ik twee producten zonder afbeelding.
- World of Warcraft: Warlords of Draenor
- World of Warcraft: Warlords of Draenor - Special Edition
We hebben een raid group (10 normal) momenteel waarbij we vorige lockout Thok hebben gekilled. Ondertussen zijn we aan het experimenteren om de Flex raid op Donderdag avond te doen en de normal op Zondag en Dinsdag Avond.Benosa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 19:23:
[...]
en is het gwn een social guild?
Kwa PvP is er wel het een en ander gepland, maar er is vanuit de guild weinig tot geen vraag naar waardoor er ook weinig wordt gedaan met PvP, er is op de Vrijdag avond wel een onofficieele PvP avond en wat tussendoor.
Tevens is er in de weekenden de Mount/Achievement runs en de Challenge Mode runes. Genoeg voor een en ieder.
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
We zitten op Argent Dawn en we raiden op Woensdag/Vrijdag/Zondag van 19:00 tot 22:00. We gebruiken Teamspeak voor communicatie, het is niet echt een vereiste om te praten, maar we willen wel gewoon kunnen communiceren in gevallen van 'nood'. Experience op SoO HC is niet echt nodig, gewoon een gezond verstand en wat ervaring met eerdere Heroics is genoeg. We zijn een erg sociale guild waar iedereen met elkaar kan lachen, maar binnen raids is de focus op progression er wel.
Zijn we niet op zoek naar je class, maar toch interesse? Laat me weten wat je speelt en misschien valt er wat te regelen
[ Voor 6% gewijzigd door rjpurk op 14-03-2014 22:32 ]
Heb in geen tijden zoveel lagere chars zien rondrennen op dragonblight horde.
Zelfs als dps lukt het me om redelijk vlot een instance groepje te vinden op mijn 30+ char. Wel is het tempo in de instance groepjes een stuk hoger geworden. Heb het gevoel dat er behoorlijk wat veteraanspelers een nieuwe (of achtergebleven) karakter aangemaakt hebben om daar de boost op los te laten.
BTC €94.837,08
Heeft Blizz niet zoiets als 'vroeger', dat als je de digitale versie kocht en je kocht de fysieke versie dat je 1 - 3 maanden speeltijd kreeg?koelebobes schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:07:
Ugh ik wil ook een boost... maar ik wil ook de Fysieke versie hier hebben van de CE ..moeilijk
Zoiets staat mij nog bij dat vroeger zo'n regel was.
hmmm als dit zo is zou ik het zeker overwegen !Ryur schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 17:39:
[...]
Heeft Blizz niet zoiets als 'vroeger', dat als je de digitale versie kocht en je kocht de fysieke versie dat je 1 - 3 maanden speeltijd kreeg?
Zoiets staat mij nog bij dat vroeger zo'n regel was.
BTC €94.837,08
Verwijderd
Ik weet het niet, dit keer zouden ze natuurlijk kunnen zeggen dat je geen game time krijgt, maar twee level 90 boosts. Aangezien 1 boost duurder is dan een Standard Edition hoeven ze je dan geen gametime te geven.koelebobes schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:34:
[...]
hmmm als dit zo is zou ik het zeker overwegen !
Ja ik wil het eigenlijk niet doen voor ik het zeker weetVerwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:40:
[...]
Ik weet het niet, dit keer zouden ze natuurlijk kunnen zeggen dat je geen game time krijgt, maar twee level 90 boosts. Aangezien 1 boost duurder is dan een Standard Edition hoeven ze je dan geen gametime te geven.
BTC €94.837,08
edit: Nou ja net maar een order gedaan. Krijg 2 dagen voor de release een key (incl boost) opgestuurd. Had toch nog 18 euro op paypal staan dankzij Youtube en nu dus bijna een gratis expansion.
[ Voor 43% gewijzigd door junglebeast op 16-03-2014 15:47 ]
Heb daar zelf al meerdere keren mn gametime gekocht, en nog wat overige games, kan soms aantal minuutjes duren voor je de code binnen hebt, maar heb tot nu toe gewoon altijd netjes mn code gekregen.junglebeast schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:36:
Hmm iemand ervaring met g2a.com? Er is een 24 uurs paypal actie gaande waar WoD voor 22,99 is te koop. Dat is toch flink wat goedkoper dan de 45 euro preorder van blizzard.
edit: Nou ja net maar een order gedaan. Krijg 2 dagen voor de release een key (incl boost) opgestuurd. Had toch nog 18 euro op paypal staan dankzij Youtube en nu dus bijna een gratis expansion.
Live chat is ook altijd fijn als je een vraagje hebt.
Als je via g2a koopt dan krijg je trouwens niet de lvl 90 boost erbij op t moment van aankoop. Weet niet of je m nog krijgt als je de game krijgt alsie uitkomt, maar just FYI
Nee klopt kan pas als ik de key in de mail krijg natuurlijk. Maar ik heb geen boosts nodig.Scylin schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:49:
[...]
Heb daar zelf al meerdere keren mn gametime gekocht, en nog wat overige games, kan soms aantal minuutjes duren voor je de code binnen hebt, maar heb tot nu toe gewoon altijd netjes mn code gekregen.
Live chat is ook altijd fijn als je een vraagje hebt.
Als je via g2a koopt dan krijg je trouwens niet de lvl 90 boost erbij op t moment van aankoop. Weet niet of je m nog krijgt als je de game krijgt alsie uitkomt, maar just FYI.
Dan zou ik zeggen ga ervoorjunglebeast schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:52:
[...]
Nee klopt kan pas als ik de key in de mail krijg natuurlijk. Maar ik heb geen boosts nodig.
LFR SOO. Krijgen we 2 DK tanks. Beide boosted 90's. De ene had al wel 496 gear, enkele 502 stukjes en wat BOE's crafted en dan 3 greens, geen probleem.
De andere DK however, had dan 4 greens, maar duel wielde de agility axe heirloom van Garrosh normal, samen met een groene axe. Die heirloom had ie ook nog eens agility gems ingepropt. Om nog even de puntjes op de i te zetten had hij op beide wapens Windsong geenchant i.p.v een runeforge.
2 wipes later was die tank gekicked.
Dat had ik vrijdagavond. 5 whipes op eerste 2 bosses van Soo.Kaap schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:20:
Vanmiddag een gevalletje kansloos meegemaakt...
LFR SOO. Krijgen we 2 DK tanks. Beide boosted 90's. De ene had al wel 496 gear, enkele 502 stukjes en wat BOE's crafted en dan 3 greens, geen probleem.
De andere DK however, had dan 4 greens, maar duel wielde de agility axe heirloom van Garrosh normal, samen met een groene axe. Die heirloom had ie ook nog eens agility gems ingepropt. Om nog even de puntjes op de i te zetten had hij op beide wapens Windsong geenchant i.p.v een runeforge.
2 wipes later was die tank gekicked.
Merkte het al aan de recount stats. Met 140k bovenaanstaan (http://eu.battle.net/wow/...r/nagrand/Caranten/simple).
Uiteindelijk toch nog de rest van het weekend kunnen afwerken. Uiteindelijk op 19 secrets. Woensdag nog tje halen en dan klaarmaken voor 12 runestones
In totaal ben ik 10 minuten in-game geweest... eerst wat wezenloos staan kijken naar m'n lvl 80 druid. Na jaren niet gespeeld te hebben is het aantal spells, quests, spullen in bags etc heel overweldigend, onmogelijk om zomaar even terug op te pikken.
Dan maar even een monk aanmaken en wat levelen om er terug in te komen. Ook dit heeft niet lang geduurd. Na exact één quest sloeg de verveling al toe.
Ik denk dat het over en out is voor mij wat WoW betreft, ik kan me niet terug in het spel "forceren", dat heeft trouwens ook geen zin en het kost dan nog eens geld ook. Het is vreemd hoe het spel zo leuk kan lijken in je hoofd. Je denkt natuurlijk terug aan de geweldige tijden van Vanilla en ook Burning Crusade. De kracht van nostalgie is enorm heb ik nog maar eens gemerkt. Daar komt nog bij dat je als persoon veranderd op 10 jaar tijd. De tijdsbesteding is anders (heb ondertussen twee kinderen) en ik kan mezelf gewoonweg niet meer motiveren om uren in een spel door te brengen.
Ergens vind ik het heel jammer omdat die leuke tijden van vroeger nooit meer gaan terugkomen, maar dat is met alles zo. Gelukkig is er Hearthstone nog, dit sluit beter aan bij wat ik in een game zoek tegenwoordig.
Deze reset heb ik helemaal niet geraid op mijn main. Het is lastig genoeg mensen op de been te krijgen. Helaas is één van de maintanks naar een hardcore SWE-only guild overgestapt. We zullen dus een klein stapje terug moeten doen... Op zich vind ik het niet eens zo erg, ben zelf ook druk met de kleine
Hahahaha, super grappig. Raids deze reset waren minder grappig, LFR was echt drama, je kon echt merken dat er toch wel veel "boosted" chars in zaten, beetje jammer.
Maar goed, we hebben eindelijk een vaste Flex groep te pakken dus ga me daar meer op richten
Ben het er niet mee eens.. heb zelf ook een boosted level 90 druid en tank heel LFR met alle gemak van de wereld. Zo moeilijk is het echt niet om een class te leren spelen. Je bent niet gelijk pro... maar come-on een beetje ervaren wow-er is er vrij snel klaar voor...DarthNeo schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:04:
[...]
Hahahaha, super grappig. Raids deze reset waren minder grappig, LFR was echt drama, je kon echt merken dat er toch wel veel "boosted" chars in zaten, beetje jammer.
Maar goed, we hebben eindelijk een vaste Flex groep te pakken dus ga me daar meer op richten
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je krijgt de achievement (en tegelijk daarbij de mount in mail) zodra je terug inlogt op WoW na je 3 overwinningen in heartstone.Metalbuster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:26:
Blijft de mount die je kunt winnen via Heartstone 31 dagen in je mailbox? Of komt hij pas in je mail box op het moment dat je de achievment hebt gehaald en ingelogd hebt op WoW?
Als je dus nog ingelogt bent op WoW terwijl je op het 2de scherm even heartstone speelt (AFK in SW/Org/shrine), dan ga je even moeten uitloggen en terug inloggen zodra je je 3 overwinningen hebt.
Hoelang de mail in je mailbox blijft is me onbekend... en waarom zou je die laten zitten zodra je die ontvangen hebt?
Is dat niet altijd in LFR? ik heb laatst wat vrienden geholpen in LFR (nog voor de boost) en de dps was laag, de situational awereness idem en een van de tanks had niet door dat ie een tank was, persoonlijk denk ik dat boosted chars de kwaliteit van LFR juist kunnen verbeteren.Hahahaha, super grappig. Raids deze reset waren minder grappig, LFR was echt drama, je kon echt merken dat er toch wel veel "boosted" chars in zaten, beetje jammer.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Iemand met een Heirloom van Garrosh?IntToStr schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:37:
Maar heel veel mensen zijn geen ervaren wow spelers denk ik
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Omdat ik op dit moment geen WoW game time heb en dan dus bang ben dat de mount uit mijn mailbox verdwijnt.soulrider schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:39:
[...]
Je krijgt de achievement (en tegelijk daarbij de mount in mail) zodra je terug inlogt op WoW na je 3 overwinningen in heartstone.
Als je dus nog ingelogt bent op WoW terwijl je op het 2de scherm even heartstone speelt (AFK in SW/Org/shrine), dan ga je even moeten uitloggen en terug inloggen zodra je je 3 overwinningen hebt.
Hoelang de mail in je mailbox blijft is me onbekend... en waarom zou je die laten zitten zodra je die ontvangen hebt?
Ik wissel wel af met andere games zodat ik niet snel in een wow burnout kom. Met BF4, Splinter Cell Blacklist en de Stick of Truth er naast kan ik mijn tijd wel uitzingen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!