Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.921 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Doutzen staat vanaf nu op mijn KoS.txt !

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heel goed, mag wel wat meer World PvP komen ^^
Blue-Shield staat standaard uit om mijn lvl 90's :)

ps. zal iets minder op Doutzen actief zijn, mijn lock is namelijk lvl 77 en die moet nog even zo veel mogelijk gebruik maken van de Darkmoon exp buff.

[ Voor 43% gewijzigd door Derr_Hans op 06-03-2014 09:23 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merphixia
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-03-2023
Ook op mijn server is de Sky golum gezakt naar 16-18k i.p.v. 25k.... Beetje jammer! Toch een ieder bedankt voor de vele tips om geld te maken.

Wel heb ik het altijd raar gevonden dat er met PVP niet/nauwelijks geld verdient kan worden. PVE is niets voor mij, en juist daar zit het geld in.

Vind persoonlijk de balans altijd matig tussen PVP en PVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je precies met het zeggen dat juist in PVE het geld zit?
En wat zie jij als PVE? Het goud dat bazen droppen is meer compensatie voor repairs, en de beleving dat een baas 'treasure' heeft. Maar je wordt er niet echt rijk van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:51
Gister ging de raid helaas weer niet door... Op zich niet heel erg, kon ik lekker mijn aandacht aan mijn dochtertje geven. Maar toch wel jammer.

Eén van de maintanks moest overwerken, in Polen was een internet storing en de offspec tank had gezeur thuis. Zondag maar eens kijken wat we van de week kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Bij ons was het ook ellende met verbindingen. Vent server deed het niet, dus ergens anders een slot "geleend" en top dps (op warlocks, damn you!) haakte af na een half uur aankloten met constant dcs en trial hunter was 20 minuten offline door crashende pc. Zelf ook een paar keer last van soort input lag, want weet zeker dat ik met nog 3 seconden te gaan op bubble klikte, maar er gebeurde niets en ging gewoon dood.

Uiteindelijk maar 4 bosses neer, maar wel heroic tier chest. Uiteraard al weer 7x op rij gold met coin nu... Nog maar een paar keer te gaan voor gegarandeerd een item. Ongetwijfeld 1 die ik niet nodig heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-10 14:34

junglebeast

hier staat iets

Ja die server issues beginnen bij ons ook de keel uit te hangen. Steeds op belangrijke momenten knallen spelers van de server af. En dat de Engelse spoorwegen een ramp zijn helpt ook niet. :)

Hmm dit is ook wel interessant voor EU realm mergers.
The following realms are scheduled to be connected during the week commencing 24 March:

English Realms

(PvP) Drak’thul and Burning Blade
(PvP) Neptulon and Darksorrow/Genjuros
(PvP) Stormreaver and Dragonmaw/Spinebreaker/Haomarush/Vashj
(PvP) Shattered Hand and Kor’gall/Bloodfeather/Executus/Burning Steppes
(PvE) Nagrand and Kilrogg/Runetotem
Daar zitten namelijk ook al wat medium pop realms bij. :)

[ Voor 57% gewijzigd door junglebeast op 06-03-2014 13:48 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
junglebeast schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:39:
Ja die server issues beginnen bij ons ook de keel uit te hangen. Steeds op belangrijke momenten knallen spelers van de server af. En dat de Engelse spoorwegen een ramp zijn helpt ook niet. :)

[...]

Hopelijk gaan ze over een tijdje ook de grotere servers met grote faction onbalans mergen.

Outland (mijn server) en Stormscale zijn hier goede voorbeelden van, de een overwegend Alliance en de ander overwegend Horde.
Als ze deze 2 nu zouden mergen en dan een 3e low population realm erbij zetten en de inlog capaciteit over alle 3 de servers verspreiden zou dat ideaal zijn.

Maar goed, tot dusver blijft 't wishfull thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Denk niet dat ze die grote servers gaan mergen. Ze willen eerder deze verkleinen voor gratis migraties aan te bieden. En ja lastig om dan iets aan de unbalance te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Ja ik zie het ook niet snel gebeuren, aangezien het ook de keerzijde heeft dat iedereen op zo'n "superserver" zou willen spelen, maar goed, dromen mag!

En die gratis migrations zijn een ramp momenteel, altijd naar een realm die het eigenlijk niet waard is (bijv. Grim Batol waar Horde sinds de merge met Aggra Portugees als voertaal heeft) of nu op dit moment Auchindoun, een realm waar wederom Alliance dominant is en de Horde populatie ook moeite heeft overeind te blijven, zelfs na een connect met 2 low pop servers die voornamelijk Horde hadden.

Denk dat ik binnenkort maar gewoon betaald een andere server opzoek, zeker met het oog op Warlords waarbij Outland queues makkelijk tot 3000+ op zullen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-10 12:41
junglebeast schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:39:

[...]

Ik zit er al naar uit te kijken tot het moment dat ze Azjol-Nerub gaan mergen, ook een medium pop server, prijzen qua sommige items zijn belachelijk, en er valt geen droog brood meer te verdienen met glyphs, of gems bv. Ik zou graag een voorraadje cash hebben voor WoD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
EelcoB schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:13:
[...]

Ik zit er al naar uit te kijken tot het moment dat ze Azjol-Nerub gaan mergen, ook een medium pop server, prijzen qua sommige items zijn belachelijk, en er valt geen droog brood meer te verdienen met glyphs, of gems bv. Ik zou graag een voorraadje cash hebben voor WoD :P
Idem, ik had zelf de indruk dat AN nauwelijks meer een medium pop server is gezien de moeite die het soms kost om mensen te vinden (en dan zit ik nog aan de alliance kant, horde is helemaal dood), met mythic 20 mans in wod hoop ik toch dat we binnen enkele maanden ergens mee geconnect gaan worden.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
blouweKip schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:41:
[...]

Idem, ik had zelf de indruk dat AN nauwelijks meer een medium pop server is gezien de moeite die het soms kost om mensen te vinden (en dan zit ik nog aan de alliance kant, horde is helemaal dood), met mythic 20 mans in wod hoop ik toch dat we binnen enkele maanden ergens mee geconnect gaan worden.
En dan is AN nog ruim 2x zo druk/groot als SWC volgens bijv. wowprogress. Echt een drama als je niet in een van de laatste overgebleven guilds zit. Zelfs iemand vinden voor een heroic scenario is vaak lastig. Maar ik heb hier al vaak zat geklaagd over het uitblijven van de connected realms :p

Mythic raiden zou op dit moment alleen kunnen als die laatste paar guilds gaan mergen of als er een paar doodgaan en de mensen zich verspreiden zodat er 1 of misschien 2 guilds alsnog mythic kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
IntToStr schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:57:
[...]

En dan is AN nog ruim 2x zo druk/groot als SWC volgens bijv. wowprogress. Echt een drama als je niet in een van de laatste overgebleven guilds zit. Zelfs iemand vinden voor een heroic scenario is vaak lastig. Maar ik heb hier al vaak zat geklaagd over het uitblijven van de connected realms :p

Mythic raiden zou op dit moment alleen kunnen als die laatste paar guilds gaan mergen of als er een paar doodgaan en de mensen zich verspreiden zodat er 1 of misschien 2 guilds alsnog mythic kunnen doen.
En dan krijg je hoop omdat ze deze week de eerste 2 RP-PvE realms hebben verbonden dus had ik gedacht dan komt SWC daar wel bij, nope geen RP realm connecties :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Carthrax schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:44:
[...]

En dan krijg je hoop omdat ze deze week de eerste 2 RP-PvE realms hebben verbonden dus had ik gedacht dan komt SWC daar wel bij, nope geen RP realm connecties :S
Inderdaad, nog minimaal een maand wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:18:
Wat bedoel je precies met het zeggen dat juist in PVE het geld zit?
En wat zie jij als PVE? Het goud dat bazen droppen is meer compensatie voor repairs, en de beleving dat een baas 'treasure' heeft. Maar je wordt er niet echt rijk van :P
In PvE heb je inderdaad je repair bills, helemaal als je een avondje aan het wipen bent, maar je moet niet vergeten dat je in PvE ook gold krijgt van dungeons/quests, (DE)materials, profession stuff, BoE's. In PvP krijg je helemaal niks nada, ook geen gold voor een gewonnen (daily)bg of arena oid. Ik ben dus ook echt een armoedzaaier. Wat mij betreft mogen ze wel iets van gold rewards introduceren in PvP.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
blouweKip schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:41:
[...]

Welke guild zit jij dan in? Ik loop met al mn chars rond in Fusion of Light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:01
soulrider schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:59:
damn nog steeds 25k voor een sky golem :o

op silvermoon is die al gezakt naar 12 a 13k ...
Eerlijkheidshalve heb ik die van mij verkocht precies 22 dagen geleden, dat is het "leuke" van de soulbound materialen. Je kan precies terugtellen. Maak me dus ook zorgen over wat de prijs zal zijn over 8 dagen.

Enigste voordeel van mounts is dat ze tenminste niet gevoelig zijn voor expansions (nieuwe betere gear, waardoor oude gear onverkoopbaar is tenzij het een mooie look heeft voor vanity).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 11:06

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Shrake schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:34:
Vraag me af of je met 2 dagen per week raiden het wel gaat halen met Mythic. ....
Voor mensen die weinig tijd hebben is het gewoon een keuze maken.. Op het moment dat je met Mythic begint ga je geen normals meer farmen.. simpel. Dan kan je met 2 avonden best nog wat progressie maken. Wij (De Ronde Tafel op Terenas) zijn pas in SoO naar 3 avonden gegaan om de laatste avond nog wat normals mee te pakken. (14 bosses zijn gewoon erg veel per week zolang je niet alles op farm hebt). Wij zitten nu op 8/14 hc.. met malkorok in onze beste try op iets van 9%.

Terenas is alleen ook zo'n dooie server, zeker op horde zijde. Ik ben heel benieuwd hoe mythical gaat uitpakken voor ons. we hebben nu soms al moeite om 10 man online te hebben die hc progressie wat kunnen betekenen doordat mensen uitgekeken raken op SoO en MoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Hey Tweakers!

Ben momenteel aan het proberen om een Hunter tot 90 te brengen, altijd al een Hunter willen hebben, dus ik dacht, laat ik maar eens gaan levelen.

Ik heb een 2e account aangemaakt d.m.v. RAF, en ben dus met 2 accounts te gelijk bezig.
Dungeons gaat extreem snel, maar is nogal chaotisch om te doen (2e account is pally tank/healer).

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn om samen met mij RAF te doen, stuur even een PM.
De character die je levelt mag je overnemen, mocht je dat willen.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
EelcoB schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:21:
[...]

Welke guild zit jij dan in? Ik loop met al mn chars rond in Fusion of Light.
Vroeger brutal deluxe en tegenwoordig lekker met wat mensen casual aan het raiden in pius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Even copy&paste van ons guild forum. Over healing in WoD.
  • Player health has been increased relative to player damage and healing
    • This means that Resilience and Battle Fatigue can be reduced in PvP
    • The raw throughput of healers relative to player health has been reduced
    • The aim is for more "triage" healing
    • Burst damage and burst healing are lower.
    • These changes are being taken into account in raid encounter design
  • The healing of "smart heals" is being reduced
  • Mana efficiency of multi-target heals is being reduced
  • Low-throughput, low-mana-cost heals like Nourish, Holy Light, Heal, and Healing Wave, are being removed because they think that while they do add complexity, they don't truly add depth to healing gameplay.
The big list of changes can be found here:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Low-throughput, low-mana-cost heals like Nourish, Holy Light, Heal, and Healing Wave, are being removed because they think that while they do add complexity, they don't truly add depth to healing gameplay.
Grappige is dat ik juist heal moest gebruiken om als priest de proving grounds te doen, ben benieuwd of men het verwijderen van dat soort zaken nog gaat compenseren. Overigens als dat lijstje klopt dan betekend dat dat healing (en met name priests) toch extreem gaat veranderen, iets wat ik vreemd genoeg niet terugzie in de talents die ze een tijdje geleden gepost hadden.

Geen reforging meer (zonder dat dit significant gecompenseerd wordt door het nieuwe gear systeem), minder opties kwa gemming, minder spells....ik hoop dat het console-ificeren wel op de een of andere manier gecompenseerd gaat worden.

[ Voor 16% gewijzigd door blouweKip op 07-03-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
Reforging was de enigste reden dat ik het spel nog leuk vond, TIER gear verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe was/is reforging leuk dan? Veruit de meeste mensen doen gewoon blind wat AskMrRobot zegt... En waarom zou je reforging moeten compenseren? "Vroeger" had je hetzelfde probleem, en toen waren bepaalde stats zelfs totaal waardeloos voor sommige classes.

Ik kan even alleen voor druids en shamans spreken omdat ik op de andere classes nooit geheald heb, maar ik begrijp niet waarom ze Nourish en Healing Wave willen dumpen. Ik gebruikte altijd Nourish om de inkomende healing op een bepaald target net wat te verhogen zonder meteen aan dure spells als Regrowth te moeten zitten. Wat verwachten ze straks dan dat we doen? Stilzitten, wachtend tot er genoeg health af is om een Regrowth zin te laten hebben? Klinkt saai...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:26:
Wat verwachten ze straks dan dat we doen? Stilzitten, wachtend tot er genoeg health af is om een Regrowth zin te laten hebben? Klinkt saai...
Wrath casten als je daar de talents voor hebt gekozen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
"Vroeger" had je hetzelfde probleem, en toen waren bepaalde stats zelfs totaal waardeloos voor sommige classes.
Het is dus een achteruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:27
FitzChevalric. schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:19:
Reforging was de enigste reden dat ik het spel nog leuk vond, TIER gear verzamelen.
Ik denk dat je Transmog bedoeld en dat verdwijnt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
blouweKip schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:08:
[...]

Geen reforging meer (zonder dat dit significant gecompenseerd wordt door het nieuwe gear systeem), minder opties kwa gemming, minder spells....ik hoop dat het console-ificeren wel op de een of andere manier gecompenseerd gaat worden.
Hoezo wordt niet niet gecompenseerd? Ik begreep juist dat ze alle stats die nu niet aantrekkelijk zijn voor een class aantrekkelijker willen maken zodat reforging niet meer nodig is, daarnaast komen er nieuwe stats die een stuk interranter lijken te zijn dan dat bijv. hit nu is.

Verder maakt het mij ook eigenlijk weinig uit, minder spells is imho beter, daar het aantal useless spells iig bij de classes die ik speel aardig is toegenomen de afgelopen jaren, en echt theory craften is er ook niet meer bij door zaken als MrRobot/reforgelite gecombineerd met Simcraft. Ik denk dat ik bijv. mijn DPS spreadsheet sinds wrath al niet meer heb aangeraakt omdat het gewoon sneller is om te simcraften.

Al met al mogen ze van mij gearing en spell keuze best simpeler maken, als ze het doen op de manier zoals het met de talents gedaan hebben, zodat je echte keuzes hebt, ipv cookie cutter / vaste rotatie/priority en gaan. Voor MoP launch stond mijn total talent respecs in de stats op 8 geloof ik, nu doe ik dat vele malen vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik kwam deze blog tegen op WoW Insider - http://wow.joystiq.com/20...ed-wow-still-doesnt-have/

Hij geeft 5 dingen op die nog niet in WoW zitten, maar graag gezien had dat ze er in zaten.

1 - User Generated Content
2 - Sidekicking/Mentoring (level aanpassen aan andere)
3 - Item dyes and item customization
4 - Playable Ogres
5 - A Diablo/Starcraft Universe Crossover (beetje vreemde keuze, hehe)

Welke 5 dingen zou jij graag zien in WoW? Hier is mijn lijstje:

1. Ja dungeons gemaakt door de spelers. Dat zou ik best leuk gevonden hebben. Neverwinter (foundry) heeft die optie en daar zitten hele mooie tussen.
2. Mentoring. Ja heel graag. Mogelijkheid om terug te scalen naar lvl 60 en dan die raids gaan doen. Of een vriend/guildie helpen.
3. Een accountwide bank. No brainer lijkt me.
4. Multiclass system. Warrior/Priest. Lijkt me super om bepaalde combos te spelen.
5. Een soort van moderatie of fame systeem van spelers. Zo zie je gelijk wie een etter is en wie niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Hoezo wordt niet niet gecompenseerd? Ik begreep juist dat ze alle stats die nu niet aantrekkelijk zijn voor een class aantrekkelijker willen maken zodat reforging niet meer nodig is, daarnaast komen er nieuwe stats die een stuk interranter lijken te zijn dan dat bijv. hit nu is.
Ze hebben in het verleden reforging juist toegevoegd omdat het niet gelukt was om een goede verhouding kwa itembudget op drops te krijgen voor veel classes,wat ik tot nu toe gezien heb van gear (geen sockets meer, alleen primairy stat veranderd bij spec swap) veranderd daar niet zoveel aan.
Het voelt over het algemeen alsof ze veel opties weghalen en er nauwelijks iets voor in de plaats gaan bieden, iets wat ook een trend is in andere mmo's.

[ Voor 11% gewijzigd door blouweKip op 08-03-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
blouweKip schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:21:
[...]

Ze hebben in het verleden reforging juist toegevoegd omdat het niet gelukt was om een goede verhouding kwa itembudget op drops te krijgen voor veel classes,wat ik tot nu toe gezien heb van gear (geen sockets meer, alleen primairy stat veranderd bij spec swap) veranderd daar niet zoveel aan.
Het voelt over het algemeen alsof ze veel opties weghalen en er nauwelijks iets voor in de plaats gaan bieden, iets wat ook een trend is in andere mmo's.
Volgens mij had reforging niets te maken met het item budget per item, maar meer met het feit dat je door RNG (pech met drops) of bij het swappen van spec met de verkeerde stats voor je spec kon komen te zitten (bijv. teveel hit over cap, vooral als je van healer naar dps ging), of bepaalde stats waren veel minder of zelfs slecht voor een spec. Hier kon je dan met reforgen e.e.a. iets aan verbeteren.

Wat ze nu willen doen is er voor iedere spec voor zorgen dat alle secondaries i.i.g. een redelijke waarde hebben voor iedere spec, natuurlijk zal dit nooit 100% gelijk komen te liggen. Daarbij krijgen we enkele nieuwe secondaries. Ook willen ze weer dat een drop (upgrade) die valt makkelijk in te passen is. En ik moet ze wel gelijk geven dat dit momentteel niet altijd zo is. Zo moest ik na onze woensdag raid na het krijgen van 2 upgrades 10 gems wisselen, 3 enchants en 8 reforges wisselen om "optimaal" te blijven. Nu vind ik dit zelf niet zo erg, maar het verslaat wel het idee van upgrade krijgen, optioneel enchanten (als dat slot een enchant heeft) en gebruiken. En ik kan me inzien dat dit voor sommige spelers een drempel opgooit om een drop te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
Dennism schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:43:
[...]

Ik denk dat je Transmog bedoeld en dat verdwijnt niet ;)
Je hebt gelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Volgens mij had reforging niets te maken met het item budget per item, maar meer met het feit dat je door RNG (pech met drops) of bij het swappen van spec met de verkeerde stats voor je spec kon komen te zitten (bijv. teveel hit over cap, vooral als je van healer naar dps ging), of bepaalde stats waren veel minder of zelfs slecht voor een spec. Hier kon je dan met reforgen e.e.a. iets aan verbeteren.
De wijze waarop dat itembudget werd besteed, de verhouding daarvan pas je aan via reforging, zonder reforging zou ik op mn healer met enige regelmaat op dps gear moeten rollen omdat de standaard stats soms heel ver af liggen van wat optimaal is.
Ik ben inderdaad benieuwd naar die secondary stats verdeling in de uitbreiding, het lijkt er nu iig nog op dat ik alsnog 2 sets in mn bags zal hebben met WoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
blouweKip schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 21:10:
[...]

De wijze waarop dat itembudget werd besteed, de verhouding daarvan pas je aan via reforging, zonder reforging zou ik op mn healer met enige regelmaat op dps gear moeten rollen omdat de standaard stats soms heel ver af liggen van wat optimaal is.
Ik ben inderdaad benieuwd naar die secondary stats verdeling in de uitbreiding, het lijkt er nu iig nog op dat ik alsnog 2 sets in mn bags zal hebben met WoD.
Niet te vergeten dat tier sets nu healing/dps/tank in één hebben dus je hoeft niet meer 3 tier chests te hebben bewijzen van spreken. en intellect veranderd dan vanzelf in strenght bewijze van spreken.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:01
LOL :P

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-10 15:32
Ja leuke trailer!

Ben nu met een een Gnome Blood DK bezig, straks best wel toffe racials voor Gnome.

Speel vooral PvP en niet top maar wel 2k+. Met Gnome geweldig grote Taurens neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
[...]

In de huidige situatie zal dat wel het geval zijn ja.

De plannen die Blizzard voor Warlords heeft is volgens mij dat stats beter werken voor elke spec, zodat reforgen niet meer nodig zal zijn, of dat de op zn minst de impact ervan teruggebracht wordt.
Maar goed, hoe dat uit zal pakken zal gissen blijven aangezien je toch niet kan voorkomen dat 1 stat beter is voor class/spec A dan het zal zijn voor class/spec B.

Enige waar ik me zorgen om maak is dat ze het hebben over random sockets en tertiary stats. Als ik het goed begrepen had heb je een soort van "proc" kans om deze op je item te krijgen zodra je het item loot. Dit zorgt wel voor een heel erg hoge random factor en kan als resultaat hebben dat mensen op dezelfde items blijven jagen totdat ze die perfecte stats/sockets hebben.

Al in al ben ik wel redelijk positief over Warlords of Draenor, maar tijd zal uitwijzen of 't ook allemaal opleeft tegenover wat Blizzard claimt te verbeteren/veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Stats zouden dichter bij elkaar komen ja en er zijn bijv geen haste breakpoints meer.

Maar die gem slots en extra stats lijken me inderdaad te random. Waarschijnlijk de zoveelste poging tot mensen langer geinteresseerd houden voor een raid instance, maar ik vond warforged/thunderforged al vervelend (je wilt toch proberen bis te halen...), dus die nieuwe stats zal ik wel helemaal frustrerend gaan vinden :p Maar goed, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken in de praktijk.

Bij ons raidteam lijkt de een na de ander te stoppen met wow / pauze te nemen. Waar we in ToT nog een 25m raid waren hadden we gisteren maar 8 mensen. Alleen maar even snel Garrosh flex gedaan, maar dus geen raid. Als die connected realms nou eens zouden opschieten... Ik voel me soort van gegijzeld op SWC nu door Blizzard. Je weet dat er een merge gaat komen, maar niet wanneer, dus ga ik nu niet veel geld betalen voor transfers, maar ondertussen zit je met de ellende van een (voor heroic raiden) dode realm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
"3. Een accountwide bank. No brainer lijkt me"

Heel graag. Wordt gek van die upgrade stenen op timeless isle die natuurlijk alleen droppen voor de karakter die alles al op minimaal 543 heeft zitten. Terwijl een andere karakter er met smart op zit te wachten.

Dat is natuurlijk ook gelijk het nadeel. Als er een random bop drop valt drukken ook degene die het op het betreffende karakter niet kunnen gebruiken, maar via het eventuele accountwide bank door kunnen spelen aan een andere karakter.

Reclame filmpje is leuk gedaan over die level 90 boost. Vooral als de nog lage karakter zijn post bekijkt en diep zuchten ziet wat hij mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
De dps kijkt soms een beetje raar naar mij als ik op gear zonder spirit rol, maar zelf met reforging kan ik op mijn mistweaver nog niet van alle spirit afkomen die ik kwijt wil :(
Mastery en die vreselijk spheres wara toch nooit iemand in gaat staan hoef ik ook niet, crit en haste is alles wat ik aan secondaries wil en een minimale hoeveelheid spirit om niet oom te te gaan. Een item vervangen betekent alles regemmen en reforgen om vlak bij de soft haste cap te blijfen en zoveel mogelijk crit te krijgen. Als ze er in WoD in slagen om alle stats vergelijkbaar aantrekkelijk te maken dan is hetr verlies van reforging geen drama, want overall wordt het dan een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
De dps kijkt soms een beetje raar naar mij als ik op gear zonder spirit rol, maar zelf met reforging kan ik op mijn mistweaver nog niet van alle spirit afkomen die ik kwijt wil :(
Ik ga nu ook nog voor dps gear omdat ik hetzelfde probleem heb (al doe ik dat alleen als de dps het niet wil hebben).
De nieuwe pvp-nerfs voor pve-healing doen me overigens vermoeden dat ik niet lang meer zal blijven healen, ze lijken er alles aan te doen om het minder leuk te maken, ik ken nu al steeds meer mensen die vanwege de info over warlords naar games als wildstar gaan kijken.
Ik geef blizzard nog even het voordeel van de twijfel, maar ik zou toch wel graag eens wat positieve info zien over de komende expansie (ik geef niets om garrisons of nieuwe karaktermodels dus de teller staat voor mij nog flink in de min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 08:35

Nibbz

Postmaster General

blouweKip schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:02:
[...]

Ik ga nu ook nog voor dps gear omdat ik hetzelfde probleem heb (al doe ik dat alleen als de dps het niet wil hebben).
De nieuwe pvp-nerfs voor pve-healing doen me overigens vermoeden dat ik niet lang meer zal blijven healen, ze lijken er alles aan te doen om het minder leuk te maken, ik ken nu al steeds meer mensen die vanwege de info over warlords naar games als wildstar gaan kijken.
Ik geef blizzard nog even het voordeel van de twijfel, maar ik zou toch wel graag eens wat positieve info zien over de komende expansie (ik geef niets om garrisons of nieuwe karaktermodels dus de teller staat voor mij nog flink in de min)
Het lijkt mij juist veel uitdagender worden. Ik zie op dit moment niet echt een uitdaging in het healen, zowel pve als pvp.

Door de juiste spells op het juiste moment te casten, lijkt me dat je een beter gevoel heb na battles waar flink wat mensen dmg binnen kregen..

NU pop je snel wat aoe spull, en iedereen staat weer.. daar is niet veel skill voor nodig. (hello Healing Tide Totem)

In WotLK en CATA (eerste paar maanden van expantion) was het healen ook een stuk lastiger.. dit kwam eigenlijk door je manapool.. Maar hierdoor moest toch wel even wat slimmer healen.. wat voor mij juist een enorm pluspunt was :).

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
NU pop je snel wat aoe spull, en iedereen staat weer.. daar is niet veel skill voor nodig.

In WotLK en CATA (eerste paar maanden van expantion) was het healen ook een stuk lastiger.. dit kwam eigenlijk door je manapool.. Maar hierdoor moest toch wel even wat slimmer healen.. wat voor mij juist een enorm pluspunt was :).
In wotlk was healen makkelijker dan ooit (praktisch geen mana management nodig, ik kon zelfs flashheal spammen), persoonlijk vind ik healen een stuk uitdagender nu (en dan heb ik het niet over content die je outgeared), mana management is soms bijna vergelijkbaar met vanilla/BC, als ik alleen maar wat aoe spul pop (waar ik aangezienlijk minder mogelijkheden voor heb nu) dan ben ik halverweg een gevecht oom (we 2-healen bijna alle hc bazen).
Slim healen is nog steeds nodig, continue moet je een afweging maken tijdens tijdens emergency healen om te zorgen dat je mana niet compleet op is voor het einde van het gevecht, iets wat straks dus niet meer opgaat, healen zal afgaande op de informatie die we nu hebben minder sterk zijn + nauwelijks meer emergency situaties + casttimes op abilities waardoor deze clunky gaan aanvoelen in pve (en de reden: wederom pvp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-11-2024
Healen als Discipline priest in WotLK was te makkelijk met meerdere Rapture procs. Power Word: Shield spam, rinse, repeat. Cataclysm was al iets beter. Pandaria vind ik vooralsnog een prima mix tussen spells met casttime en instants. Warlords of Draenor zal weer anders worden, maar inmiddels ben ik dat wel gewend om een playstyle aan te passen per expansion. Dat is geen verrassing meer. Het feit dat ze dit inderdaad (moeten) omgooien wegens een brak PvP-model..moo!

Anyway. Dit weekend eens wat heroic dungeons solo in gegaan en zo Hopocalypse Now, Burning Man en Attention to Detail achievements gehaald. Nog twee te gaan voor de meta, welke iets meer uitdaging zijn ;) Toch maar een group vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
blouweKip schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:30:
[...]

In wotlk was healen makkelijker dan ooit (praktisch geen mana management nodig, ik kon zelfs flashheal spammen), persoonlijk vind ik healen een stuk uitdagender nu (en dan heb ik het niet over content die je outgeared), mana management is soms bijna vergelijkbaar met vanilla/BC, als ik alleen maar wat aoe spul pop (waar ik aangezienlijk minder mogelijkheden voor heb nu) dan ben ik halverweg een gevecht oom (we 2-healen bijna alle hc bazen).
Slim healen is nog steeds nodig, continue moet je een afweging maken tijdens tijdens emergency healen om te zorgen dat je mana niet compleet op is voor het einde van het gevecht, iets wat straks dus niet meer opgaat, healen zal afgaande op de informatie die we nu hebben minder sterk zijn + nauwelijks meer emergency situaties + casttimes op abilities waardoor deze clunky gaan aanvoelen in pve (en de reden: wederom pvp).
Ik denk dat het grootste probleem in deze fase is dat mensen het overzicht kwijtraken op wat er nu allemaal gaat veranderen.

Zodra de public beta start zal er veel meer duidelijkheid komen over wat er nu daadwerkelijk gaat veranderen, al denk ik zelf dat het allemaal best mee zal vallen, je zal alleen meer moeten hardcasten aangezien het aantal instants behoorlijk teruggeschroeft wordt.

Ik denk overigens dat dit niet zozeer puur en alleen door pvp komt. Het aantal instants loopt zeker sinds Cataclysm de spuigaten uit en moet gewoonweg teruggedrongen worden. Ook de skill factor komt hierbij kijken. Er is geen skill voor nodig om iemand te healen met een instant, maar ergens op anticiperen met een welgetimede cast wel degelijk.
Vergelijk bijv. healen in The Burning Crusade vergeleken met nu. Destijds moest je veel pre-casten en eventueel je cast cancelen om niet teveel te overhealen en/of oom te gaan, beide zijn echter niet meer relevant tegenwoordig.
Meer spells die je moet casten geven in mijn opzicht meer diepgang dan instants spammen. Natuurlijk is dit voor de ene class meer van toepassing dan de ander.

Maar zoals ik al aangaf, we zullen de beta af moeten wachten want op papier zien de dingen er altijd anders uit dan in hoe 't in de praktijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Zodra de public beta start zal er veel meer duidelijkheid komen over wat er nu daadwerkelijk gaat veranderen, al denk ik zelf dat het allemaal best mee zal vallen, je zal alleen meer moeten hardcasten aangezien het aantal instants behoorlijk teruggeschroeft wordt.
zoveel instants heb ik niet, dat divine star een casttime krijgt vind ik ook niet erg, maar ik kan geen enkele reden verzinnen waarom pom wordt aangepast (toch bij uitstek een spel die je goed kunt gebruiken bij movement), instants maken de gameplay interessanter.
Overigens ga ik er wel vanuit dat na deze info er nog veel meer gaat komen, de meeste healing classes zullen compleet moeten worden omgegooid om deze pvp veranderingen in pve tegemoet te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
blouweKip schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:25:
[...]

zoveel instants heb ik niet, dat divine star een casttime krijgt vind ik ook niet erg, maar ik kan geen enkele reden verzinnen waarom pom wordt aangepast (toch bij uitstek een spel die je goed kunt gebruiken bij movement), instants maken de gameplay interessanter.
Overigens ga ik er wel vanuit dat na deze info er nog veel meer gaat komen, de meeste healing classes zullen compleet moeten worden omgegooid om deze pvp veranderingen in pve tegemoet te komen.
Is er over PoM al iets bekend dan?

Niet alle instants worden namelijk veranderd en heb tot dusver niets gezien over PoM. Tenzij ik iets gemist heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Je hebt niks gemist. 99% op dit moment is speculatie.We kunnen niks anders :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Ik ben wel benieuwd naar alle changes, wellicht wordt het toch nog weer leuk om te gaan healen, ik wil geen AoE heals, of bakken met instant heals. Ik heb vanilla en tbc as holy Pala gespeeld, maar in cata en mop kon holy mij niet boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

en er is een pre-order bij account management :)

Alleen geeft de link nog aan dat je account not eligible is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
junglebeast schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 14:20:
Ik kwam deze blog tegen op WoW Insider - http://wow.joystiq.com/20...ed-wow-still-doesnt-have/

Hij geeft 5 dingen op die nog niet in WoW zitten, maar graag gezien had dat ze er in zaten.

1 - User Generated Content
2 - Sidekicking/Mentoring (level aanpassen aan andere)
3 - Item dyes and item customization
4 - Playable Ogres
5 - A Diablo/Starcraft Universe Crossover (beetje vreemde keuze, hehe)

Welke 5 dingen zou jij graag zien in WoW?
1 - User Generated Content lijkt mij inderdaad erg gaaf om te hebben. Zou wel passen bij een Emerald Dream expansion mocht die ooit nog komen. En zou je kunnen plaatsen in je Garrison.
2 - Gamewereld met 250/300% vergroten. Moar exploring and travelling!!!!
3 - Lore content fix. En daarmee bedoel ik dat o.a. expansions beter in elkaar moeten overlopen qua lore, want dat slaat momenteel natuurlijk helemaal nergens op.
4 - Ingame Addon database zodat je niet meer naar Curse hoeft of de Curse app hoeft te gebruiken om addons te updaten. Via ingame database zou dat automatisch kunnen met de launcher net als wanneer het spel geupdate wordt. Het zou zelfs Curse als backbone kunnen hebben. En uiteraard ook makkelijker maken om addon profiles te switchen tussen characters. Dat is nu nog een ramp.
5 - Hearthstone crossover zou dan wel weer vet zijn.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 06:24

Metian

Snert is vies

A line in the pre-orders to Warlords of Draenor tells us the expansion will be released on or before December 20, 2014
Wait whut xD. Al staat er nog wel bij "Story is developing" nou ben benieuwd.

Interessant
Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/adam/1f98975bea5c564100ae68761bac0246/warlords_release_122014.jpg

Via: http://i.wow.joystiq.com/...eleased-on-or-before-dec/

@Zeror, over punt vier, Blizzard zou met iets moeten komen zoals Steamworks in Steam maar dan voor AddOns binnen BattleNet App. Dat zou dan wel heel relaxt zijn, misschien nog auto update functie er in, dus voor het spelen automatisch addons updaten.

Waarom zit dit er nog niet in? XD

[ Voor 40% gewijzigd door Metian op 10-03-2014 18:25 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Helaas nog niks bij bol.com wat betreft de Collector's Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

En nieuws komt vrij dat de powerlevel boost ook te koop is voor 60 dollar. Iemand die kan kijken hoeveel het is in EU ?

Vreemd dat Blizzard dat nu al vrij geeft.
The level 90 character boost is now available in-game for $60. The in-game UI is up and running and the price is correct. The 90 boost allows you to take any character from 1-90, and if you're leveling a character that is level 60 or above, you'll get the Veteran Bonus that allows you to max two professions along with the level 90 boost.

[ Voor 65% gewijzigd door Metian op 10-03-2014 18:33 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
Metian schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:31:
En nieuws komt vrij dat de powerlevel boost ook te koop is voor 60 dollar. Iemand die kan kijken hoeveel het is in EU ?

Vreemd dat Blizzard dat nu al vrij geeft.

[...]
50 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Bam, goedkoper dus. Het is een wonder, toch is overwegen om een boost te kopen :x

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
Metian schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:45:
Bam, goedkoper dus. Het is een wonder, toch is overwegen om een boost te kopen :x
60 dollar is zo'n 43 euro tegen de huidige koers, dus duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
whigger schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:46:
[...]
60 dollar is zo'n 43 euro tegen de huidige koers, dus duurder uit.
Je maakt de klassieke fout dat je vergeet dat er in EU nog btw bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Vergeet overigens ook niet dat de amerikaanse prijs zonder BTW is.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
De SE is trouwens incl. nieuwe raven mount en een raven mount battle pet. Pet is verkoopbaar trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
en leuke bonus als je dus een 60+ karakter hebt krijg je ook gelijk de professions erbij, eens kijken welke ik nog niet heb :)

alleen de release datum van 20.12.2014 snap ik niet, had toch echt gedacht dat ze alles zouden proberen om het te krijgen op 23.11.2014 als het spel officieel 10 jaar bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nou ja als het echt een herfst release wordt dan ga ik proberen om nog wat (level) gear te verzamelen. En we kunnen het recruiten ook wel uitstellen tot na de zomer dan.

Tijd voor een ander spelleke ook..

[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 10-03-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Las zojuist dat een boosted char ook alle flying skills heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

fitznl schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:53:
en leuke bonus als je dus een 60+ karakter hebt krijg je ook gelijk de professions erbij, eens kijken welke ik nog niet heb :)

alleen de release datum van 20.12.2014 snap ik niet, had toch echt gedacht dat ze alles zouden proberen om het te krijgen op 23.11.2014 als het spel officieel 10 jaar bestaat.
Geen release datum, dat is laatste dag dat het herfst is, vandaar dat die dus op of voor 20.12 uit komt. Je kan er dus vanuit gaan dat hij voor 21.12 uit komt.

Maar vind het wel weer jammer dat we nog zolang moeten wachten tot release.

[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 10-03-2014 20:09 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Net ook gedaan. Schrok eerst even, want al de tasjes op mijn char waren leeg. De items in de bank liggen er nog wel. De dingen die je had in je tasjes zitten in de post, met maar liefst 179 dagen om het er uit te halen.

Dus zijn je tasjes leeg, ren naar de post.

je krijgt er 483 gear bij trouwens, vrij netjes.

Even snel een vraagje. De level 90 boost bij de pre order werkt perfect. Tip controleer even welke prof je mee wilt boosten. Maar als ik een losse level 90 boost wil kopen loopt de shop vast met de mededeling probeer het later nog eens. Is het iemand al gelukt een losse level 90 boost te kopen voor die 50 euro?

edit: Is gelukt. Even terug met de muis naar de shop rij en daar de onderste aanklikken. Dan werkt het wel. Bij mij werkte de "advertentie" aanklikken niet. Liep vast.

Mooi nu de achievement alle professions :)

[ Voor 54% gewijzigd door fitznl op 10-03-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ik weet niet goed wat ik met de boost zal doen. Heb nog een 80 resto shaman staan, en een 80 dk. Ja, tis maar 10 levels maar cant be arsed. Nieuwe char zou dan een priest of warlock kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Metian schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:08:
[...]

Geen release datum, dat is laatste dag dat het herfst is, vandaar dat die dus op of voor 20.12 uit komt. Je kan er dus vanuit gaan dat hij voor 21.12 uit komt.

Maar vind het wel weer jammer dat we nog zolang moeten wachten tot release.
Voor mij is het een goede datum. Ik neem toch even een WoW pauze met het oog op de D3 xpac :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Kaap schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:12:
Ik weet niet goed wat ik met de boost zal doen. Heb nog een 80 resto shaman staan, en een 80 dk. Ja, tis maar 10 levels maar cant be arsed. Nieuwe char zou dan een priest of warlock kunnen zijn.
Persoonlijk vind ik het zonde van t geld om een lv.80 te boosten, de laatste 10 levels heb je zo gehad.

Maar zo kijk ik er tegen aan, ik ben van plan om sowieso preorder boost en 1 maal boost te kopen, dan gebruik ik het mooi op een lv.1 char, alleen moeilijke keuze welke twee chars het gaan krijgen, haha

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Kaap schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:12:
Let op best wel belangrijk detail dat je char level 60 moet zijn om ook de professions mee te kunnen levelen naar 600/600. Kies vooral moeilijk te levelen professions. Je recepten boek is helaas wel leeg, dus die moet je nog wel kopen bij de trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scylin
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-01-2024
Als ik de pre-order nu koop, dan krijg ik toch meteen zo'n lvl 90 boost? Dat lees ik iig van de info af... Heb net bij g2a gevraagd of ik bij hun ook meteen de boost kreeg, maar helaas :(. Dat word dan maar extra centjes betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Metian schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:16:
[...]

Persoonlijk vind ik het zonde van t geld om een lv.80 te boosten, de laatste 10 levels heb je zo gehad.
Na 3 lvl 90's heb ik het wel gehad met levelen. Vooral Cata en Mop vind ik niet leuk om te spelen, terwijl ik juist tbc en wotlk geweldig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Kaap schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:25:
[...]

Na 3 lvl 90's heb ik het wel gehad met levelen. Vooral Cata en Mop vind ik niet leuk om te spelen, terwijl ik juist tbc en wotlk geweldig vind.
Ah dan kan ik het me wel voorstellen, ik zelf heb weinig moeite met cata en mop, en juist hekel aan wotlk. TBC is en blijft altijd geweldig

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-10 12:48
Mede door Hearthstone begint het terug een beetje te kriebelen om WoW te spelen. Ik ben er van in het begin bij geweest, sinds de open beta, vrij actief gespeeld tot en met The Burning Crusade. Wrath of the Lich King en Cataclysm heel beperkt, Pandaria nooit gekocht. Een beetje hetzelfde verhaal als bij vele van mijn generatie denk ik: het gamen is met de jaren serieus verminderd door kinderen, job, etc.

Maar zelfs in het begin ben ik steeds een casual speler geweest, en dus nu meer dan ooit.

Het aanbod van Blizzard vind ik echt geweldig, moeilijk om nee tegen te zeggen :)

Maar hoeveel casual end-game content is er eigenlijk voor een level 90?
Is het de moeite waard om als casual speler terug in het spel te stappen na er een paar jaar van tussenuit te zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj Progressie,

Na een bizar aantal van ongeveer 100! pulls op Malkorok 10HC dan eindelijk gisteravond een kill !
Leverde weer wat offspec loot voor me op en als ik nu me setbonus negeer wat valor updates doe dan is me offspec een hoger ilvl dan me mainspec :)

Buiten het raiden om ben ik van het weekend begonnen met een RaF account en via duelboxen begonnen met levelen, duurde even voordat ik het proggie goed had afgesteld maar nu werkt het super eigenlijk.
Eindelijk dus eens kijken of ik een warlock en druid voorbij level 20 ga krijgen :P

De releasedate van WoD word ook steeds gunstiger voor me, aangezien ik over 6/7 weken voor de 2e keer vader mag worden en dan geen tijd heb om te spelen totdat zo'n kleintje doorslaapt wat meestal even duurt. Dus voor mij was een niet voorjaars launch gunstiger... wel benieuwd hoeveel van de playerbase tevreden kan blijven tot het najaar met SoO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorvusGS schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 07:57:
Mede door Hearthstone begint het terug een beetje te kriebelen om WoW te spelen. Ik ben er van in het begin bij geweest, sinds de open beta, vrij actief gespeeld tot en met The Burning Crusade. Wrath of the Lich King en Cataclysm heel beperkt, Pandaria nooit gekocht. Een beetje hetzelfde verhaal als bij vele van mijn generatie denk ik: het gamen is met de jaren serieus verminderd door kinderen, job, etc.

Maar zelfs in het begin ben ik steeds een casual speler geweest, en dus nu meer dan ooit.

Het aanbod van Blizzard vind ik echt geweldig, moeilijk om nee tegen te zeggen :)

Maar hoeveel casual end-game content is er eigenlijk voor een level 90?
Is het de moeite waard om als casual speler terug in het spel te stappen na er een paar jaar van tussenuit te zijn geweest?
Ik denk dat het momenteel super casual friendly is...

heroic dungeouns/heroic scenario's voor als je even een uurtje tijd hebt
LFR voor als je iets langer hebt
Flex voor als je eens een avondje vrij hebt
Normals voor als je tijd hebt om bv 2 avonden in de week 3 uurtjes tijd te hebben.

Buiten dat heb je dan nog achievments, pvp, timeless isle en pet battles natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:02:
[...]

Ik denk dat het momenteel super casual friendly is...

heroic dungeouns/heroic scenario's voor als je even een uurtje tijd hebt
LFR voor als je iets langer hebt
Flex voor als je eens een avondje vrij hebt
Normals voor als je tijd hebt om bv 2 avonden in de week 3 uurtjes tijd te hebben.

Buiten dat heb je dan nog achievments, pvp, timeless isle en pet battles natuurlijk!
Bedankt voor je antwoord. Dat klinkt inderdaad geweldig interessant!

Ben enkel wat bang voor de tsunami van nieuwe content die je opsomt, maar da's dan genoeg om me mee bezig te houden tot de expansie uitkomt vermoedelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Er gaat natuurlijk nog wel een pre-patch komen met de nodige content ter inleiding van de expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Komt mooi uit zeg. Afgelopen paar weken door familie omstandigheden nergens meer tijd voor gehad. Kom ik nu terug met wat leuke dingen

Alle 3 de legendary cloaks op mn monk (Tank, Heal en dps)
level 90 boost soon-ish (Rogue)
DK op 520
Warrior op 515
Monk op 547

En guild die nu zonder wipes SoO kan clearen. Dus woensdag mee voor wat nieuwe gear, mn wolfje en titel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Ben zwaar aan het twijfelen om weer te beginnen, nu je de nieuwe expansion al kunt aanschaffen waar direct een lvl boost bij in zit, iemand die mij kan overtuigen :)?

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Svarog schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:29:
Helaas nog niks bij bol.com wat betreft de Collector's Edition.
Daar zit ik idd ook naar te kijken... Dan maar wachten, zit alleen toch te denken over een betaalde boost naar 90 voor m'n mage, tailoring en alchemy geven is toch wel verleidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blizzard doet wederom niks voor mensen die een fysieke CE willen hebben en daarbij óók de voordelen willen hebben van een digitale download (om 0:00 kunnen spelen, level boost vóór release). Echt, wat een bullshit weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
NMe schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:53:
Blizzard doet wederom niks voor mensen die een fysieke CE willen hebben en daarbij óók de voordelen willen hebben van een digitale download (om 0:00 kunnen spelen, level boost vóór release). Echt, wat een bullshit weer. :)
Hoe zou Blizzard dat dan moeten doen?

Je koopt de digital edition of digital deluxe edition nu. Je koopt de retail of CE bij release. Blizzard stort het verschil als Battle.net Balance op je account. Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Wederom ben ik aankomende 60 dagen weer actief :) Iemand enig idee wat de pet waard is?

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
CorvusGS schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:04:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Dat klinkt inderdaad geweldig interessant!

Ben enkel wat bang voor de tsunami van nieuwe content die je opsomt, maar da's dan genoeg om me mee bezig te houden tot de expansie uitkomt vermoedelijk :)
Nog even extra benadrukken timeless isle. Dat is casual heel leuk om te doen. De 496 gear tokens droppen best wel vlot en zijn account bound, dus lekker rond te sturen naar alts. De level 90 standaard elites die er rondlopen zijn leuk om mee te vechten. Vooral als je gear nog wat laag is. De meesten hebben special attacks die je met wegspringen kunt ontwijken. Of een klap op de kop met stun werkt natuurlijk ook. Dagelijks is er een 20 kill quest en wekelijks komen daar nog 3 bij. Vul dat aan met tijdens het rondrennen op timeless isle op jacht naar de wereldbaasjes die iedereen kan loten (of je nu ally bent of horde, in een groep zit of niet, gewoon minimaal 1x raken en wie dropt er iets leuk), aanmelden voor lf raid en de tijd vliegt om. Alleen met aoe opletten dat je niet toevallig iemand raakt die pvp aan heeft staan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zerora schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:08:
[...]

Hoe zou Blizzard dat dan moeten doen?

Je koopt de digital edition of digital deluxe edition nu. Je koopt de retail of CE bij release. Blizzard stort het verschil als Battle.net Balance op je account. Zoiets?
Bedrijven die CE's verkopen zouden een voucher kunnen krijgen per CE die ze verkopen met daarin een upgrade die je al voor de release kan applyen. Kwestie van die voucher aan de gamer geven nadat hij betaald heeft. Maakt alleen het cancelen van de preorder ingewikkelder, maar dat is niet mijn probleem. :P Sowieso is dat op te lossen: geef je aan dat je de voucher wil, dan ga je akkoord met dat je je order niet meer kan cancelen. Neem je die voucher niet aan, dan kan dat wel nog. Easy peasy.

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 11-03-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
NMe schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:11:
[...]

Bedrijven die CE's verkopen zouden een voucher kunnen krijgen per CE die ze verkopen met daarin een upgrade die je al voor de release kan applyen. Kwestie van die voucher aan de gamer geven nadat hij betaald heeft. Maakt alleen het cancelen van de preorder ingewikkelder, maar dat is niet mijn probleem. :P Sowieso is dat op te lossen: geef je aan dat je de voucher wil, dan ga je akkoord met dat je je order niet meer kan cancelen. Neem je die voucher niet aan, dan kan dat wel nog. Easy peasy.
Vouchers zouden zelfs nog buiten winkels om gedaan kunnen worden. Dat je de voucher online koopt bij Blizzard. Dan kan je deze uitprinten of met de barcode op de voucher naar de winkel gaan naar keuze waar je jouw CE of retail wilt ophalen. De winkel voert de code in een bepaald systeem in en reikt jouw de speldoos. De winkel kan dan de verzamelde vouchers weer omwisselen om opbrengst in het laatje te krijgen via de uitgever/leverancier.
Nu zijn niet alle winkels geschikt voor een dergelijk systeem, dus zouden bepaalde winkels bijvoorbeeld Blizzard voucher partner kunnen worden ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 11-03-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Zerora schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:32:
[...]

Vouchers zouden zelfs nog buiten winkels om gedaan kunnen worden. Dat je de voucher online koopt bij Blizzard. Dan kan je deze uitprinten of met de barcode op de voucher naar de winkel gaan naar keuze waar je jouw CE of retail wilt ophalen. De winkel voert de code in een bepaald systeem in en reikt jouw de speldoos. De winkel kan dan de verzamelde vouchers weer omwisselen om opbrengst in het laatje te krijgen via de uitgever/leverancier.
Nu zijn niet alle winkels geschikt voor een dergelijk systeem, dus zouden bepaalde winkels bijvoorbeeld Blizzard voucher partner kunnen worden ofzo.
Dit alles lijkt me een logistieke nachtmerrie. En ook het stuk "in een bepaald systeem": waarom zou Blizzard hier in investeren terwijl ze daarvoor al iets hebben opgezet namelijk hun eigen digitale store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Omdat je daarmee de grootste fans naait. Juist mensen die fan van de serie zijn kopen een fysieke CE, maar die mensen benadeel je vervolgens doordat ze niet dezelfde voordelen krijgen als de mensen die een "minder" product kopen (dat bovendien nog goedkoper is ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gewoon hetzelfde doen als:

Guild Wars 2
SWTOR
Warhammer

etc etc al deden.

Mensen kopen de CE op bijvoorbeeld Bol.com. Bestaat uit 2 zendingen

zending 1 -> Registration key voor de pre release stuff (de 90, en de goodies)
zending 2 -> Bij release de fysieke CE

Tadaa, issue opgelost. Veel andere games doen het zo al jaren. Helaas is blizzard niet zo slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Ok nu begrijp ik het, de echte fanaten willen natuurlijk een mooie doos in hun kast kunnen zetten, samen met nog wat andere mooie extra's.

Fysieke media, en ook fysieke swag, behoren een beetje tot het verleden vrees ik. De swag is nu digitaal, Blizzard kan hiermee alles aanbieden via hun online store. Meer directe inkomsten, meer controle over de verkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Klopt, maar zolang ze fysiek spul aanbieden moeten ze ook een beetje meedenken met de mensen die het willen kopen.

edit:
Ik heb mijn oude topic hierover maar weer eens omhooggeschopt. Zal wel gesloten worden, "want oud". :') http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/5070678574?page=2#30

[ Voor 43% gewijzigd door NMe op 11-03-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerora
CorvusGS schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:59:
[...]

Dit alles lijkt me een logistieke nachtmerrie. En ook het stuk "in een bepaald systeem": waarom zou Blizzard hier in investeren terwijl ze daarvoor al iets hebben opgezet namelijk hun eigen digitale store.
Digitaal systeem bedoel ik dan. Via een website ofzo. De reden dat ik zei dat niet alle winkels hier geschikt voor zijn, is dat niet alle winkels over een internet beschikken bij de kassasystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En je hebt al bluepost NMe :p ik heb mijn mening er ook maar bij gegooid. Vind het zelf ook erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:45:
En je hebt al bluepost NMe :p ik heb mijn mening er ook maar bij gegooid. Vind het zelf ook erg irritant
Mja, het CS-forum is wel snel met de blue posts altijd, maar er is blijkbaar weer niks in place. Heb op zijn advies maar een nieuwe thread gemaakt in general:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/9951986051

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Ik twijfel nog!!!
Ofwel terug naar WoW... het oude vertrouwde
Ofwel overstappen naar Wildstar... leuk beta weekend gehad, maar alles is nogal chaotisch en terug alles zoeken hoe alles werkt enzo... :p

HELP! ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Valdourian op 11-03-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Benosa schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:08:
Ik twijfel nog!!!
Ofwel overstappen naar Wildstar... leuk beta weekend gehad, maar alles is nogal chaotisch en terug alles zoeken hoe alles werkt enzo... :p

HELP! ;(
Je zal gerust niet de enige zijn voor wie het allemaal nieuw is :P Het is een nieuw spel dus iedereen is nog lekker noob. Er is dus geen schaamte in het niet zo snel snappen van het spel dus geeft je genoeg tijd om het te leren kennen.

Ik vind het altijd wel leuk om als noob een spel binnen te komen, maar dat zijn meningsverschillen natuurlijk.

Maar toch verwacht ik dat Wildstar het niet lang gaat volhouden. Veel spelers (waaronder ook veel WoW spelers) zullen misschien 3 á 4 maanden spelen en zodra ze door de content heen zijn of de release van WoD is er zullen er veel mensen weer overstappen. World of Warcraft heeft door de jaren heen de definitie van een MMORPG veranderd. Hoe goed je een MMORPG ook maakt het zal nooit veel verschillen van WoW en mensen gaan zodra het gaat vervelen weer terug naar het oude vertrouwde; WoW dus.

[ Voor 11% gewijzigd door rjpurk op 11-03-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ik twijfel nog!!!

HELP! ;(
Ga lekker Wildstar spelen en kom terug wanneer WoD bijna komt, je mist eigenlijk niks op dit moment. Ben laatste tijd ook niet veel actief meer (mede door me werk) maar ook door feit dat ik eigenlijk alleen maar characters level voor WoD. Raiden heb ik sowieso geen tijd voor op dit moment.

Aangezien jezelf al aangeeft dat leuke beta weekend heb gehad, waarom daar stoppen?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Metian schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:39:
[...]

Ga lekker Wildstar spelen en kom terug wanneer WoD bijna komt, je mist eigenlijk niks op dit moment. Ben laatste tijd ook niet veel actief meer (mede door me werk) maar ook door feit dat ik eigenlijk alleen maar characters level voor WoD. Raiden heb ik sowieso geen tijd voor op dit moment.

Aangezien jezelf al aangeeft dat leuke beta weekend heb gehad, waarom daar stoppen?
Het was door de nieuwe combat en de nieuwe wereld enzo natuurlijk heel leuk, maar langs de andere kant vind ik die combat nogal chaotisch... al die telegraphs op de grond (vooral in pvp) en ik vond de characters nogal klein lijken tov de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Ik twijfel nog!!!

HELP! ;(
Iets aan Wildstar spreekt me totaal niet aan... iets té SF, iets té humoristisch.
Pagina: 1 ... 13 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!