Die verwijtende toon hoeft ook nietFlipking94 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 12:43:
@Malarky Je hebt je punt wel duidelijk gemaakt lijkt me, maar volgens mij heb je totaal geen idee waarover je aan het spreken bent.
Het zal je misschien ontgaan zijn, maar door de klimaatopwarming zijn extreme weersfenomenen steeds frequenter aanwezig. Bodemverzakking leidt vaker en vaker tot wateroverlast.
En dat zijn weer de drogredeneringen die niks bijdragen aan deze discussieDus ja, voldoende reden voor mensen uit Groningen om NEE tegen het gas te zeggen. Ik denk dat jij ook niet staat te springen om steeds vaker je kelder te moeten leegpompen.
Uiteindelijk moeten we rationeel kosten en baten afwegen. Nergens heb ik beweerd dat er geen directe en indirecte kosten zijn, in tegenstelling zelfs. Wat ik beweer is dat de kosten in geen enkele verhouding met de baten staan. En dat komt omdat we letterlijk goud onder de grond hebben in Groningen in deze tijden.Het geld dat je bespaart met het gas op te pompen zijn peanuts in vergelijk met het risico op overstromingsschade voor een half miljoen mensen. Ik vind dat niet iets dat je zomaar mag bagateliseren.
PS, ik ben trouwens belg.
Dus je zal echt met betere cijfers moeten komen dan algemene 'de bodem zakt harder' als het over miljarden euro's gaat.
[ Voor 43% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-07-2022 01:46 ]