Intussen is de hele TMobile frontpage knallend Magenta en van dit nieuws voorzien. Daarnaast is "my tmobile" in onderhoud.
Bij de Faq zie ik trouwens ook dat er een onbeperkt EU + USA bundel gaat komen.
Wel jammer dat de kortingen vervallen voor bestaande klanten. Ik heb net als vele anderen een 50% kortings abonnement, en die korting wil je wel houden. De korting bleef tot nu toe als je je bundel wijzigde. Maar ook eerder al kreeg je geen cent korting bij wijzigen naar de toen 70,- euro onbeperkt bundel.
Het dan maar terug verdienen met de 25,- euro vrienden korting/bonus, want dit abonnement wordt echt wel een klapper omdat het in de gehele EU onbeperkt surfen, bellen en SMS is. Daarbij ga ik er dan ook even vanuit dat het bellen naar EU landen ook onbegrepen is. Daarover kan ik nog weinig terug vinden.
Bij Vodafone is bellen naar een ander EU land vanuit Nederland bij Red essential slechts 20 minuten, bij Red 40 minuten en bij Red plus 60 minuten.
Bij KPN is volgens mij het bellen vanuit alle EU landen naar andere EU landen in de nieuwe abonnementen inbegrepen, behalve als je vanuit EU land Nederland belt. Die gaan door T-Mobile een cashcow verliezen.
Maar goed, ook nog even zien dat het overal in het buitenland op 4G blijft of gaat werken. Laatst werd ik in het buitenland nog naar onbruikbaar 3G terug gepushed toen het druk werd. De lokale sim van hetzelfde netwerk in hetzelfde toestel bleef gewoon op 4G.
[
Voor 7% gewijzigd door
ucsdcom op 10-01-2017 01:11
]