[T-Mobile Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 105 Laatste
Acties:
  • 754.099 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
[b]Sorcerer8472 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:26:[/b

Wellicht kan iemand opa bijpraten :p
Ik weet het zelf ook niet, maar ik kan we een paar groepen bedenken.
-zoals je zelf al schreef, mensen die veel tijd in het OV doorbrengen.
-mensen die 1x per jaar op de camping of vakantie veel data gebruiken, en dan het gevoel hebben de rest van het jaar lekker ruim in de bundel te zitten
-als alternatief voor niet- of slechtwerkende wifi op zolder, mensen die geen idee hebben hoe ze dit op kunnen lossen.
-studenten/jongeren zonder vaste aansluiting, of met een brakke gedeelde aansluiting
-mensen die goed in de slappe was zitten en/of het hebben van een grote bundel aan status koppelen

En er zijn natuurlijk nog wel de nodige kleine nichegroepen te verzinnen, maar die zijn minder interessant.
Ik vermoed dat de derde groep weleens behoorlijk groot zou kunnen zijn, en dat er onderrapportage van dit gebruik plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH_ONE
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-07 16:01
ik heb zelf jaren lang een 2GB bundel gebruikt,

maar vanaf het moment dat ik van mijn werkgever een unlimited abbonement kreeg, ben ik mijn smartphone heel anders gaan gebruiken, lekker mijn youtube subscriptions kijken in het OV, docutje op netflix onderweg, en eindelijk eens echt goed gebruik kunnen maken van mijn mobiele hotspot voor m'n laptop.

Heerlijk,

een marketingcampagne die eerlijk is,
ik maak mij echt geen zorgen meer over m'n bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Volgens de site kun je maandelijks bijstellen. Maakt het wel intressant. Stel je voor dat je een vakantie naar Amerika gaat maken, zet je hem die maand op USA. Voor die ene maand €60,- betalen en daar zorgeloos internetten, hoef ik niet lang over te denken. Even afwachtten of je daadwerkelijk van goedkoopste naar duurste en vice versa aan kunt passen.

[ Voor 18% gewijzigd door Bartjeee op 10-01-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:59

swv

Bartjeee schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:54:
Even afwachtten of je daadwerkelijk van goedkoopste naar duurste en vice versa aan kunt passen.
Dit plus dat ik nog benieuwd ben of je naar beneden mag aanpassen indien je op een hoger abonnement ingestapt bent. Stel ik ga direct voor het unlimited abo, mag ik dan zonder problemen downgraden naar 10GB, 5GB en 1GB? Het wordt tijd dat de voorwaarden online komen en het is even wachten op het vragenhalfuurtje donderdag a.s..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
sww89 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:04:
[...]

Dit plus dat ik nog benieuwd ben of je naar beneden mag aanpassen indien je op een hoger abonnement ingestapt bent. Stel ik ga direct voor het unlimited abo, mag ik dan zonder problemen downgraden naar 10GB, 5GB en 1GB? Het wordt tijd dat de voorwaarden online komen en het is even wachten op het vragenhalfuurtje donderdag a.s..
Ik heb goede hoop. Het is sim-only dus toestel terug betaling speelt geen rol. Daarnaast denk ik dat T-Mobile de markt open wil beuken omdat ze aan het verliezen zijn, zie ook het onbeperkt muziek streamen. Men is zich aan het onderscheidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:35
Ik ben wel blij met deze ontwikkeling. Hoop dat de concurrentie ook eens wat gaat 'stunten'. Vind de prijzen namelijk echt schandalig. Ben al jaren tevreden T-Mobile gebruiker dus wie weet wordt het dit in maart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 19:57
Bartjeee schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:18:
[...]

Ik heb goede hoop. Het is sim-only dus toestel terug betaling speelt geen rol. Daarnaast denk ik dat T-Mobile de markt open wil beuken omdat ze aan het verliezen zijn, zie ook het onbeperkt muziek streamen. Men is zich aan het onderscheidden.
Moet zeggen dat ik na de overname van BEN door T-mobile een tijdje niet echt bijzonder enthousiast was over T-Mobile maar dat ze de laatste jaren prima inhaalslag aan het doen zijn. Maar, inderdaad, onderscheiden is lastiger dan ooit. Ik heb een zakelijk abo en eigenlijk kies ik minuten ongelimiteerd en enige wat ik moet kiezen is.. databundel. Meer is er niet meer.

Vodafone adverteert met je hele databundel in de EU kunnen gebruiken, dat lijkt me wel wat, maar ik begrijp van m'n collega die bij VF zit ivm de femtocell dat het VF red abo wel prijzig is.

Edit:

Goed, had dus nog niet omhoog gelezen en/of het nieuws gezien. Er komen dus nieuwe abo vormen die er vet uit zien! Alles erin en erop en erbij. Had ik net eergisteren verlengd met een oud abo. Even gebeld en die laten annuleren, was allemaal geen probleem - wederom blij met T-Mobile.
Vanavond om 20:30 presenteren ze de details met een persco zei de medewerker die ik aan de lijn had.. spann0nd :+

[ Voor 18% gewijzigd door NiGeLaToR op 10-01-2017 10:53 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Net de klantenservice van T-Mobile gesproken.

Dat abo van 35 euro met alles unlimited is tot 50 GB per dag aan te vullen door middel van SMS in Nederland.

Dus 1500 GB mobiel internet voor 35 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 10-01-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
alwaysleft schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:47:

Dat abo van 35 euro met alles unlimited is tot 50 GB per dag aan te vullen door middel van SMS in Nederland.
Heb je hier ook een linkje / screenshot van gemaakt? Vind dat wel interessant namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
rens-br schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:54:
[...]

Heb je hier ook een linkje / screenshot van gemaakt? Vind dat wel interessant namelijk.
2 keer gebeld met klantenservice, wisten beiden hetzelfde te vertellen ;)Maar bij iedere GB stopt hij na 5 GB, dus 45 keer sms'en. Dat is wel jammer natuurlijk.
Dus je kunt niet onbeperkt streamen na 5GB, want bij iedere GB stopt die.

[ Voor 22% gewijzigd door alwaysleft op 10-01-2017 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
alwaysleft schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:47:

Dus 1500 GB mobiel internet voor 35 euro.
en dat is natuurlijk voor een beetje app-devver op android prima te automatiseren :P

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Waarom al die moeite? Accepteer gewoon dat dit abonnement niet bedoeld is ter vervanging van jouw vaste internet aansluiting. Je hele NAS overpompen of films downloaden doe je maar over WiFi, en gebruik dit abonnement dan om zo nu en dan eens onderweg te tetheren. En die ene keer dat je uit noodzaak 10GB moet uploaden stuur je maar 5x een smsje of activeer je een nieuwe bundel via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 17:52

carnager

AmsterdamVideo

Topicstarter
Op het moment heb ik 20GB, 120 NL/EU, onbeperkt SMS en de Internet Europa bundel (1GB voor 15 euro/mnd tot einde contract.)
Tesamen zit ik op een euro of 48 per maand.

Als de 1GB 'internet europa' bundel er af te slopen is bij het omzetten naar de nieuwe unlimited EU propositie (want het voegt in het geheel niets meer toe, immers, met onbeperkte data in de EU) dan zou ik er per maand leuk op vooruit gaan: niet alleen qua data in NL en EU, belminuten (die ik nu ook al niet op maak), maar ook financieel.

Ik ga dus even heel nauwlettend in de gaten houden hoe dit zich ontwikkeld inclusief de kleine lettertjes(!)

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
sww89 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:14:
Waarom al die moeite? Accepteer gewoon dat dit abonnement niet bedoeld is ter vervanging van jouw vaste internet aansluiting. Je hele NAS overpompen of films downloaden doe je maar over WiFi, en gebruik dit abonnement dan om zo nu en dan eens onderweg te tetheren. En die ene keer dat je uit noodzaak 10GB moet uploaden stuur je maar 5x een smsje of activeer je een nieuwe bundel via de app.
wel leuk met 50mbit uploaden.. tov de max 30 die ik hier kan halen over een vaste lijn :|

Ziggo doe er is wat aan :D

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
SMSfreakie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:59:
[...]

en dat is natuurlijk voor een beetje app-devver op android prima te automatiseren :P
Totdat ze de reCAPTCHA " i'm not a robot" gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:58:
[...]

Totdat ze de reCAPTCHA " i'm not a robot" gebruiken..
in een sms? :-)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
Je krijgt schijbaar een code toegestuurd via sms, dan lijkt het me dat je iets met die code moet doen, invoeren op een website misschien? Daar kan je dan een een reCAPTCHA bijvoegen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Huh nee toch? Het gaat toch gewoon om een activatie sms? Dus bijvoorbeeld SMS GB EXTRA AAN naar 1234 ofzo? En in de app hoef je ook alleen maar een nieuwe bundel aan te klikken toch? Iemand ervaring met de oneindig online bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
Goede actie van T-Mobile, echter kan het wat mij betreft niet echt op tegen mijn huidige contract van 6gb met 120 min voor 17,50. Ben ook erg benieuwd wat dit doet met het netwerk en of ze hiermee hun marktaandeel erg zullen verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Verona27 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:22:
Goede actie van T-Mobile, echter kan het wat mij betreft niet echt op tegen mijn huidige contract van 6gb met 120 min voor 17,50. Ben ook erg benieuwd wat dit doet met het netwerk en of ze hiermee hun marktaandeel erg zullen verhogen.
Nee want waarom zou je een abonnement nemen die meer biedt dan je nodig hebt ;) Hetzelfde kun je namelijk zeggen van het huidige 20GB abo. En dan is unlimited voor de mensen die al oren hadden naar het 20GB abo en zelfs meer willen. Daarnaast moeten we beseffen dat €35 de catalogusprijs is hè. Er komen ongetwijfeld weer nieuwe netwerkacties en dan kan het zomaar zijn dat je 24 maanden lang bijvoorbeeld €5 korting krijgt. En dan nog iets: Zullen ze weer afstappen van het €10 basisabo?

Edit: Ze hebben de FAQ aangepast. Toevallig heb ik gisteren een screenshot gemaakt van:
T-Mobile abo's 2
En 'Je bestaande korting vervalt' is verwijderd. Nou wil ik verder geen geruchten voeden, maar wel een leuk feitje die misschien moet voorkomen dat er onterecht foute info wordt verspreid en er voor een aantal klanten wel degelijk een voordeeltje uit te halen valt. Maarja dat blijft een suggestie.

[ Voor 34% gewijzigd door swv op 10-01-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 19:57
alwaysleft schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:57:
[...]

2 keer gebeld met klantenservice, wisten beiden hetzelfde te vertellen ;)Maar bij iedere GB stopt hij na 5 GB, dus 45 keer sms'en. Dat is wel jammer natuurlijk.
Dus je kunt niet onbeperkt streamen na 5GB, want bij iedere GB stopt die.
Voelt een beetje als een soort pleister op een ander probleem en dat is dat mensen torrents etc gaan gebruiken over 4G, wat de kwaliteit van je netwerk niet ten goede zal komen. Snap dat ze een zelfbescherming erin hebben gebouwd.
SMSfreakie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:42:
[...]

wel leuk met 50mbit uploaden.. tov de max 30 die ik hier kan halen over een vaste lijn :|

Ziggo doe er is wat aan :D
Eindelijk, eindelijk komt die concurrentie er dan toch. Net nu Ziggo-UPC-Vodafone hun wereldheerschappij dachten te bereiken komen partijen als Tele2 en T-Mobile met een alternatief die ook echt kan gaan concurreren. Het zal je verbazen hoe weinig data het gros van de internetters feitelijk gebruikt. Ook in buitengebieden waar 4G het wél doet natuurlijk een ideale oplossing dit.

Heb overigens net glas van KPN genomen om te ontsnappen aan de Ziggo-perikelen, smartcard gedoe en energieslurpende Horizon kastjes :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
sww89 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:17:
[...]

Nee want waarom zou je een abonnement nemen die meer biedt dan je nodig hebt ;) Hetzelfde kun je namelijk zeggen van het huidige 20GB abo. En dan is unlimited voor de mensen die al oren hadden naar het 20GB abo en zelfs meer willen. Daarnaast moeten we beseffen dat €35 de catalogusprijs is hè. Er komen ongetwijfeld weer nieuwe netwerkacties en dan kan het zomaar zijn dat je 24 maanden lang bijvoorbeeld €5 korting krijgt. En dan nog iets: Zullen ze weer afstappen van het €10 basisabo?

Edit: Ze hebben de FAQ aangepast. Toevallig heb ik gisteren een screenshot gemaakt van:
[afbeelding]
En 'Je bestaande korting vervalt' is verwijderd. Nou wil ik verder geen geruchten voeden, maar wel een leuk feitje die misschien moet voorkomen dat er onterecht foute info wordt verspreid en er voor een aantal klanten wel degelijk een voordeeltje uit te halen valt. Maarja dat blijft een suggestie.
Ik snap wel dat het interessant kan zijn voor mensen, maar ik was juist wel blij met dit lagere maandbedrag (betaal nu nog 40,50 per maand) en dat maakt de nieuwe structuur voor mij persoonlijk dus niet bijster interessant. Al is het misschien wel interessant als de kortingen blijven bestaan, maar dat is dus nog afwachten tot de 16e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Ik zit al op 20 GB p/m nu omdat ik mijn 4G tablet ook veel buitenshuis gebruik. Als ik voor €3 p/m meer onbeperkt data én onbeperkt mobiel bellen heb hoef ik hier niet over na te denken. Ik mag volgende maand toch al verlengen dus dat kan ook wel een maandje eerder dan.
Voor mij een prima zet van T Mobile.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:08
Ik ben érg benieuwd wat er met de "Altijd EU" bundels gaat gebeuren als je die als bestaande klant hebt afgesloten. Deze zouden niet te verwijderen zijn tot het einde van het contract. Mijn hoop is dat met de overstap naar de Go-Unlimited het wél mogelijk is om deze bundel te stoppen - een extra 1GB EU bundel op een 'unlimited roaming' abonnement is natuurlijk een beetje onzin..

Daarnaast vraag ik me af wat er gaat gebeuren als je nu nog een contract hebt, en overstapt. In mijn geval heb ik bijvoorbeeld nog ~10 maanden te gaan. Kan ik dan overstappen voor 35 euro per maand, of krijg ik een (veel) hogere maandprijs omdat mijn nieuwe Go-Unlimited in feite een contract van 10 maanden zal zijn (ipv de 24 maanden dat vereist zou zijn voor de 35 euro prijs). Immers, de FAQ zegt dat de eindatum van het contract niet aangepast wordt als je overstapt!

[ Voor 6% gewijzigd door Xandrios op 10-01-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:51
Ik ging vandaag overgezet worden van Vodafone naar t-mobile. Gisteren al een SMS ter bevestiging gehad, en tussen 8:30 en 17:30 zou het gebeuren. De dag verstreek en begon me al af te vragen waarom het zo laat op de dag werd.
Kreeg om 18:00 ongeveer onderstaand bericht.
(((
Op dit moment is uw nummer nog niet overgezet naar T-Mobile. De oorzaak is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. We doen ons uiterste best om uw nummer z.s.m. over te zetten. Tot die tijd bent u bereikbaar bij uw huidige aanbieder. Zodra uw nummer is overgezet ontvangt u een sms. Excuses voor het ongemak.
)))

Tsja, vreemd. Afwachten maar.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
afwachten idd.. en hopen dat het als nog allemaal goed gaat komen :)

en dan ben je eens een keer ergens, moet je bellen.. geen bereik.. :') maar wel volle bak 4G+ :/

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:59
Verona27 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:22:
waar zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickk93
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:35
Ramon 73 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:35:
Ik ging vandaag overgezet worden van Vodafone naar t-mobile. Gisteren al een SMS ter bevestiging gehad, en tussen 8:30 en 17:30 zou het gebeuren. De dag verstreek en begon me al af te vragen waarom het zo laat op de dag werd.
Kreeg om 18:00 ongeveer onderstaand bericht.
(((
Op dit moment is uw nummer nog niet overgezet naar T-Mobile. De oorzaak is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. We doen ons uiterste best om uw nummer z.s.m. over te zetten. Tot die tijd bent u bereikbaar bij uw huidige aanbieder. Zodra uw nummer is overgezet ontvangt u een sms. Excuses voor het ongemak.
)))

Tsja, vreemd. Afwachten maar.....
Hier precies hetzelfde verhaal. Ook vanaf Vodafone. Ik had gisteravond de klantenservice gebeld, toen ik ophing kwam bij mij ook de SMS binnen. Daar gingen ze er vanuit dat het gisteravond nog opgelost zou worden, maar voorlopig zit ik nog steeds op Vodafone. Maar afwachten wat er vandaag gebeurt.

Hopen dat ik in ieder geval maandag ben overgezet, zodat ik meteen om kan zetten naar Go Unlimited. Reis nu weer dagelijks met de trein en dan is 6GB krap en WiFi in de trein is nou ook niet om over naar huis te schrijven. Ben nu bij Vodafone ook ruim 50 euro kwijt voor Red Super (6GB) met toestel. Zou ik met Go Unlimited ook op uitkomen, voor mij dus geen gekke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14
T-Mobile geeft aan dat je maandelijks kunt wisselen. Betekent dat dat je bijvoorbeeld een maand een USA-abonnement kunt nemen en daarna weer kunt switchen naar "normaal"? Dat lijkt me wel aantrekkelijk namelijk. Bij KPN en Vodafone kan dat niet. Daar kun je wel op alle netwerken maar je kunt het alleen voor de hele abo-duur afsluiten.

Alleen jammer dat je AT&T niet lijkt te kunnen gebruiken binnen dit aanbod!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Hij zit bij T-Mobile. Die prijs krijg je als je tijdens de madness maand een actietoestel hebt gekocht waarbij je 50% korting op het abonnement krijgt en tevens het toestel direct afbetaald. Zo heb ik het 20GB abo voor €22,50 i.c.m. een Huawei P9. Nou ja, had; ik heb voor €287 het toestel volledig afbetaald en vervolgens doorverkocht. Dan houd je een goedkope Sim Only over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
T-Mobile. Heb verlengd tijdens afgelopen 50% kortingsweken. Met daarbij een Moto Z Play voor 216 euro (9 EU per maand).

[ Voor 13% gewijzigd door Verona27 op 11-01-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Nickk93 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:54:
[...]

Hier precies hetzelfde verhaal. Ook vanaf Vodafone.
Deze ochtend, rond 10:00 ben ik overgezet naar T-Mobile.
Nu nog mijn toestel terugkrijgen uit reparatie.........

[ Voor 10% gewijzigd door Ramon 73 op 11-01-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickk93
Ramon 73 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:31:
[...]

Deze ochtend, rond 10:00 ben ik overgezet naar T-Mobile.
Nu nog mijn toestel terugkrijgen uit reparatie.........
Bij mij ook rond een uur of 9. Storing lijkt dus voorbij te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Sorcerer8472 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:07:
T-Mobile geeft aan dat je maandelijks kunt wisselen. Betekent dat dat je bijvoorbeeld een maand een USA-abonnement kunt nemen en daarna weer kunt switchen naar "normaal"? Dat lijkt me wel aantrekkelijk namelijk. Bij KPN en Vodafone kan dat niet. Daar kun je wel op alle netwerken maar je kunt het alleen voor de hele abo-duur afsluiten.

Alleen jammer dat je AT&T niet lijkt te kunnen gebruiken binnen dit aanbod!
Ik ga het voor je uittesten ben over 3 weken in de US en zal dit abonnement nemen.
En daarna weer terug schroeven natuurlijk :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
nils7 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:01:
[...]

Ik ga het voor je uittesten ben over 3 weken in de US en zal dit abonnement nemen.
En daarna weer terug schroeven natuurlijk :)
Test ook eens uit wat er gebeurt als je naar AT&T switcht dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH_ONE
Sorcerer8472 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:11:
Test ook eens uit wat er gebeurt als je naar AT&T switcht dan :)
dan zal je een smsje krijgen, en moet je betalen. onbeperkt 4G in de us is alleen gratis op het TM-US netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
TM-US heeft de leuke situatie dat je in omgeving LA soms wel 4G hebt (700 MHz) maar niet terug kunt vallen naar 2G/3G voor voice (1900 MHz). Benieuwd hoe dat werkt zonder VoLTE roaming :p

Maar kosten zijn dus veel en veel hoger op AT&T? En krijg je nog een waarschuwing dan oid? En al iets bekend over andere tarieven buiten de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Lijkt mij dat je in dat soort gevallen het beste handmatig voor een aanbieder moet kiezen in jouw telefooninstellingen?

[ Voor 13% gewijzigd door swv op 11-01-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan de eerste addertjes die boven lijken te komen:

Er is op het T-Mobile forum door een T-Mobile medewerker weer een aantal antwoorden gegeven op klantenvragen. Daaruit blijkt onder andere dat T-Mobile de bundel echt alleen in EU landen geldig wil maken.

Bij de vraag of bijvoorbeeld Zwitserland er dan buiten gaat vallen is nu geantwoord dat Zwitserland inderdaad NIET binnen de unlimited bundel gaat vallen. Ik mag hopen dat het een ontspoorde moderator blijkt, en dat we dit spellete binnen Europa/binnen EU niet opnieuw door T-Mobile gaan beginnen. Dan mogen we het skieen uit de reclame van T-Mobile niet meer in Zwitserland doen blijkbaar.

Wel sleutelt T-Mobile blijkbaar nog dagelijks aan de voorwaarden en communicatie die straks gaat komen.

IMHO zou het een misser zijn als er voor landen binnen Europa, maar geen lid van de EU weer gewoon buiten de bundel tarieven of zelfs buiten de EU tarieven gaan gelden.

Ook wil en kan men nog niet zeggen wat ze met de extra multi simkaarten gaan doen.

Het blijft interessant tot het de 16e is.

Bijgaand een screenshot. Klik erop om de tekst te vergroten:

T-Mobile forum reactie Zwitserland

[ Voor 22% gewijzigd door ucsdcom op 11-01-2017 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:18
ucsdcom schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:42:
Dan de eerste addertjes die boven lijken te komen:

Er is op het T-Mobile forum door een T-Mobile medewerker weer een aantal antwoorden gegeven op klantenvragen. Daaruit blijkt onder andere dat T-Mobile de bundel echt alleen in EU landen geldig wil maken.
Vandaag in de krant stond "de EU landen + Noorwegen en IJsland". Dit lijkt dus inderdaad weer de discussie over de EU te openen.
Laten we wel wezen - T-Mobile is natuurlijk niet verplicht dit ook in Zwitserland en andere niet-EU landen aan te bieden; toch zou het jammer zijn als die naar Zone 2 zouden verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
Sorcerer8472 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:38:
TM-US heeft de leuke situatie dat je in omgeving LA soms wel 4G hebt (700 MHz) maar niet terug kunt vallen naar 2G/3G voor voice (1900 MHz). Benieuwd hoe dat werkt zonder VoLTE roaming :p
Nou dat is simpel dan komt het gesprek niet binnen maar op je voicemail, aangezien er geen switch naar 2G/3G gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
wat is dat voor onhandige bedoeling :')

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
PWA777 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:47:
[...]

Vandaag in de krant stond "de EU landen + Noorwegen en IJsland". Dit lijkt dus inderdaad weer de discussie over de EU te openen.
Laten we wel wezen - T-Mobile is natuurlijk niet verplicht dit ook in Zwitserland en andere niet-EU landen aan te bieden; toch zou het jammer zijn als die naar Zone 2 zouden verhuizen.
Ze kunnen er vast niet heel relaxed inkopen. Bij Vodafone en KPN hoort Zwitserland iig wel bij de bundel. Bij Vodafone hoort zelfs Turkije erbij en kun je daar ook je bundel lekker opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave1988
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 09:04
Incognitum schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:01:
[...]

Hulsberg (A79) heeft inmiddels extra RRH's en zou 4G+ actief moeten zijn. Veel van de hoogspanningsmasten in Limburg zijn nu actief op 4g+. Hulsberg, Landgraaf, Brunssum, Hoensbroek. Ben benieuwd naar de nieuwe update van Tmobile.
Klopt, en die hangen van net voor de kerst. Ben benieuwd inderdaad.
De hoogspanningsmast in Meerssen/Rothem is volgens mij nog niet aangepakt of stond afgelopen weekend nog niet aan want had er alleen 4G geen 4G+ toen ik in Rothem was.
We zullen zien de nieuwe update, zal volgende week wel ergens komen denk ik.
Sowieso benieuwd hoe ver de 4G-2100 uitbouw is dan.
Kunnen ze zich dan focussen op nog een beetje verdere verdichting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
Sorcerer8472 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:56:
[...]

Ze kunnen er vast niet heel relaxed inkopen. Bij Vodafone en KPN hoort Zwitserland iig wel bij de bundel. Bij Vodafone hoort zelfs Turkije erbij en kun je daar ook je bundel lekker opmaken.
Voor alle duidelijkheid momenteel hoort Zwitserland bij T-Mobile gewoon in Zone 1 (dus EU tarieven). Als je een Europa of Wereld bundel hebt dan kun je daar ook gewoon je databundel gebruiken.

Hoe dat straks zit met Unlimited zal nog moeten blijken, maar het is inderdaad niet persé verplicht om dit ook in Zwitserland aan te gaan bieden.

De Zwitserse providers hebben tot op heden wel een groot deel van de EU prijsverlagingen gevolgd, dus veel Europese netwerken bieden Zwitserland aan als onderdeel van hun "EU" pakket, en voor veel Zwitserse abonnees zijn er abonnementen gekomen waarin zij gratis of tegen scherpe bundeltarieven in de EU kunnen roamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Ik probeer Spotify albums te downloaden via 4G, maar dat lukt niet. Download via mobiel staat op AAN (slider groen). Spotify app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Via WiFi geen probleem. Spotify luisteren via 4G gaat wel gewoon.
Is dit bedoeld om zo te werken, of blokkeert T-mobile download via mobiel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xandrios
PWA777 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:29:
[...]

Voor alle duidelijkheid momenteel hoort Zwitserland bij T-Mobile gewoon in Zone 1 (dus EU tarieven). Als je een Europa of Wereld bundel hebt dan kun je daar ook gewoon je databundel gebruiken.

Hoe dat straks zit met Unlimited zal nog moeten blijken, maar het is inderdaad niet persé verplicht om dit ook in Zwitserland aan te gaan bieden.

De Zwitserse providers hebben tot op heden wel een groot deel van de EU prijsverlagingen gevolgd, dus veel Europese netwerken bieden Zwitserland aan als onderdeel van hun "EU" pakket, en voor veel Zwitserse abonnees zijn er abonnementen gekomen waarin zij gratis of tegen scherpe bundeltarieven in de EU kunnen roamen.
Laten we eerlijk zijn, T-Mobile zal niet 10GB+ roaming data aan kunnen bieden als de inkoopprijs per MB niet ver onder het huidige prijspeil ligt. Het verbaast mij niets dat ze dat dus enkel op hun eigen netwerk kunnen doen, en roaming partners in de EU die geforceerd worden om lage prijzen te rekenen.

Zwitserland wordt niet geforceerd die lagere prijzen te gebruiken, en hoewel dat momenteel wellicht nog wel uit kan (1GB roaming bundel voor 15-25 euro), zal dat straks waarschijnlijk niet meer uit kunnen met 10+GB voor 35 euro. Erg jammer, maar ik denk dat we niet anders kunnen doen dan de zwitserse roamng partners de schuld geven.

Heeft Vodafone toevallig een eigen netwerk in Zwitserland? Zo ja, dan kan dat wel verklaren waarom zij wél zwitserland ondersteunen binnen de EU bundels. Mbt KPN, die heeft nog geen grote bundels voor de EU geintroduceerd, ik verwacht dat die ook zwitserland zal gaan excluden als in de zomer de regels gaan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SooK
  • Laatst online: 18:28
Xandrios schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:24:
[...]

Laten we eerlijk zijn, T-Mobile zal niet 10GB+ roaming data aan kunnen bieden als de inkoopprijs per MB niet ver onder het huidige prijspeil ligt. Het verbaast mij niets dat ze dat dus enkel op hun eigen netwerk kunnen doen, en roaming partners in de EU die geforceerd worden om lage prijzen te rekenen.
Volgens mij moet je meer in centen per GB (wholesale) rekenen dan per MB.....

Maar die wholesale tarieven zouden in bijv Zuid-Korea of Chili niet echt moeten verschillen van Spanje. Nog steeds belachelijk dat je daar nog wel euro's per MB moet betalen als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
SooK schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:36:
[...]

Volgens mij moet je meer in centen per GB (wholesale) rekenen dan per MB.....

Maar die wholesale tarieven zouden in bijv Zuid-Korea of Chili niet echt moeten verschillen van Spanje. Nog steeds belachelijk dat je daar nog wel euro's per MB moet betalen als klant.
Dat is niet waar helaas. Wholesaletarieven zijn in de EU gereguleerd nu, buiten de EU zijn deze soms laag maar soms ook heel erg hoog (soms is wholesale meerdere euro's per MB!)

Aanbieden van bundels is soms dus ook tricky; soms maken providers verlies hierop in sommige landen.

Overigens jammer dat T-Mobile bellen/internet in de VS niet iets goedkoper kan aanbieden nog als het dan toch alleen om T-Mobile USA gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ok de MB-verdeler wordt dus weer afgeschaft bij de nieuwe Go abonnementen. Jammer -O-
Waarom is de MB verdeler niet beschikbaar bij de Go abonnementen?
Bij de Go abonnementen komt onbeperkt internet in Nederland, Europa en zelfs USA beschikbaar. Met de MB verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB verdeler niet aan te bieden in combinatie met de Go abonnementen.

Waarom bieden jullie de MB verdeler niet aan op de Go abonnementen die geen Onbeperkt Internet hebben?
We vinden het belangrijk dat je je Go abonnement maandelijks kunt bijstellen, ook van of naar Onbeperkt Internet. Daarom is het ook nodig een oplossing te bieden die voor iedereen beschikbaar is.

Verder lezen we natuurlijk alle vragen mee en reageren we waar nodig! Als er dus vragen zijn, laat het dan weten!
https://forum.t-mobile.nl...nd-eu-275069/index13.html

[ Voor 74% gewijzigd door swv op 12-01-2017 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat de MB verdeler verdwijnt. Die is nu nuttig voor incidenteel gebruik in mijn tablet. Dat werkt vlotter en prettiger dan theteren via mijn toestel en spaart de toestel batterij ook nog eens flink, maar Ik ga daar dus geen 2e abonnement voor afsluiten.

T-Mobile heeft het nu wel steeds over 35,- euro. Ik mag toch hopen dat de 10,- euro maandelijkse simkaartkosten die nu nog bovenop je abonnement komen bij het nieuwe plan vervallen. Het zou toch een stunt zijn dat we nu massaal er over denken te gaan overstappen en dat straks blijkt dat je stiekem toch 45,- per maand gaat betalen.....weg overstappers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 08:56
PWA777 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:29:
[...]

nu staat op de t mobile zone dat er een EU zone bestaat, én een Zone 1. In zone 1 zit alleen Zwitserland, dus de conclusie zal zijn dat Zwitserland inderdaad buiten het onbeperkte abonnement zal vallen. Neem aan dat T-Mobile wel netjes het internet in Zwitserland uitzet tot je een bundel koopt, om onverwachte hoge kosten te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juist het land waar ik het vaakst naartoe moet...dan houd ik de Zwitserse prepaid er nog maar even in...of de nieuwe zone 1 tarieven moeten ook iets van een 5 of 10 GB bundel inhouden voor bijbetaling van 10,- of iets dergelijks. Anderzijds: de Zwitserse providers zijn altijd wat prijzig geweest naar Nederlandse maatstaven, tot je beseft tot in welke krochten en uithoeken ze allemaal dekking bieden. Maar goed dat is voor Oostenrijk, Frankrijk, Noorwegen en zelfs de uitgestrekte berggebieden in Griekenland niet anders tegenwoordig. Duidelijk een teken dat T-Mobile flink verlies zou leiden op de daar afgerekende prijzen. Misschien wel juist doordat ze geen euromunt hebben, maar een sinds vorig jaar flink duurdere Zwitserse Franc

Een leuk gebaar zou zijn om de 50, 100, 250 MB roamingbundel van de huidige lagere stel samen & stel bij bundel te behouden voor de niet EU landen of Zwitserland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH_ONE
excusses verkeerde thread.

[ Voor 239% gewijzigd door PH_ONE op 12-01-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaat T-Mobile met 4G voor thuis doen? No way dat ik nu daar nog voor ga betalen... Dan neem ik gewoon die van 35 euro per maand, onbeperkt, dat ik dan af en toe handmatig extra GB moet aanvragen vind ik echt geen probleem.

Vraag mij af hoe T-Mobile dit gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
sww89 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:00:
Ok de MB-verdeler wordt dus weer afgeschaft bij de nieuwe Go abonnementen. Jammer -O-

[...]

Je kunt wel hotspot aanzetten dus 50GB per dag te gebruiken ook als je je iPhone als hotspot instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 17:52

carnager

AmsterdamVideo

Topicstarter
sww89 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:00:
[...]
Is voor mij eigenlijk een deal-breaker.
Goed dat dit op voorhand duidelijk is.
Dan blijf ik wel bij m'n bestaande bundel.
Tetheren vind ik gewoon zeer onhandig voor m'n tablet..

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Jammer dat de MB-verder er buiten valt, is voor mij eeen show stopper. Het argumet is ook kul, want met een WiFi router zou je ook tegen de beperking aanlopen dat je moet SMSen. Wat maakt het uit met welk apparaat ik het doe :z

[ Voor 53% gewijzigd door Bartjeee op 13-01-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bartjeee schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:55:
Jammer dat de MB-verder er buiten valt, is voor mij eeen show stopper. Het argumet is ook kul, want met een WiFi router zou je ook tegen de beperking aanlopen dat je moet SMSen. Wat maakt het uit met welk apparaat ik het doe :z
Snap T-Mobile wel. Voor de mensen die thuis niet veel doen downloaden zouden dan hun thuis internet opzeggen en dit gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
alwaysleft schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:57:
[...]

Snap T-Mobile wel. Voor de mensen die thuis niet veel doen downloaden zouden dan hun thuis internet opzeggen en dit gaan gebruiken.
Dat kan ik zonder 2e SIM kaart toch ook. Vind ik uiteindelijk geen argument. Ik ben benieuwed of het bij de andere GO abbonnementen wel kan (die niet onbeperkt zijn). Wat zou er dan gebeuren als je na een maand overstapt naar wel onbeperkt.

[ Voor 19% gewijzigd door Bartjeee op 13-01-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bartjeee schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:58:
[...]

Dat kan ik zonder 2e SIM kaart toch ook. Vind ik uiteindelijk geen argument. Ik ben benieuwed of het bij de andere GO abbonnementen wel kan (die niet onbeperkt zijn). Wat zou er dan gebeuren als je na een maand overstapt naar wel onbeperkt.
Maar misbruik zijn ze bang voor....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xandrios
Er is nog een verschil tussen technisch mogelijk zijn, en gemakkelijk maken.

laten we eerlijk zijn, de groep mensen die extra sims gebruikt zal klein zijn op het totale klantenbestand. Dat zijn voornamelijk tweakers en techneuten. Precies dezelfde groep die ook de grootste kans op misbruik heeft (Mooi voorbeeld: In dit topic staan er nu al ideeën over hoe de 1GB-bundels aansluiten geautomatiseerd kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Xandrios schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:01:
Er is nog een verschil tussen technisch mogelijk zijn, en gemakkelijk maken.

laten we eerlijk zijn, de groep mensen die extra sims gebruikt zal klein zijn op het totale klantenbestand. Dat zijn voornamelijk tweakers en techneuten. Precies dezelfde groep die ook de grootste kans op misbruik heeft (Mooi voorbeeld: In dit topic staan er nu al ideeën over hoe de 1GB-bundels aansluiten geautomatiseerd kan worden).
Dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:47

knakworst

Get more sats!

Er komen ook steeds meer duo-sim toestellen. Dan kan je dus één abonnement nemen, 2 vrienden blij maken met een onbeperkt internet sim, die doen daarnaast een prepaid sim in hun telefoon. Heb je voor minder dan 12 euro een onbeperkt abo, kan niet de intentie van T-Mobile zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

alwaysleft schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:38:
[...]

Je kunt wel hotspot aanzetten dus 50GB per dag te gebruiken ook als je je iPhone als hotspot instelt.
Zeker, maar ik heb toch liever dat ik gewoon van het 4g modem in mijn iPad Pro gebruik kan maken ;) Scheelt én batterij van mijn iPhone, én de verbinding op de iPad is veel stabieler en sneller. Op de MacBook tether ik overigens altijd via de iPhone en dan is over usb ook prima (bijv. wanneer WiFi het door drukte laat afweten).
carnager schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:52:
[...]

Eens!

Ik maak nu overigens nog geen gebruik van de MB-verdeler (had dat bij mijn vorige kortdurende contractperiode wel), maar wil dat uiteindelijk wel weer gaan doen als ik mogelijk weer veel in het ov ga reizen. Ik ga sowieso maandag even kijken wat er allemaal langskomt aan problemen en gezeur over de Go abonnementen en tevens zal ik een blik werpen op de My T-Mobile pagina. Mijn huidige 20GB €22,50 met mogelijkheid tot MB's verdelen is nu te aantrekkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
sww89 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:19:
[...]

Zeker, maar ik heb toch liever dat ik gewoon van het 4g modem in mijn iPad Pro gebruik kan maken ;) Scheelt én batterij van mijn iPhone, én de verbinding op de iPad is veel stabieler en sneller. Op de MacBook tether ik overigens altijd via de iPhone en dan is over usb ook prima (bijv. wanneer WiFi het door drukte laat afweten).

[...]
Elke tweaker heeft toch gewoon een powerbank mee voor zijn stroom, qua stroom snap ik het issue niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
sww89 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:19:
[...]

[...]

Eens!
Als ze slim zijn komen ze ook met een aantrekkelijk aanbod voor tablets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

alwaysleft schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:24:
[...]

Elke tweaker heeft toch gewoon een powerbank mee voor zijn stroom, qua stroom snap ik het issue niet ;)
Het is gewoon efficiënter als elke device z'n eigen internetverbinding heeft. Ik heb alles van Apple met het idee zoveel mogelijk draadloos te doen. Dat kan synchronisatie zijn met iCloud, handoff en continuity, maar ook dat ik als eis heb dat ik graag de dag door wil komen zonder bij te hoeven laden. Ik heb niet voor niets een iPhone 7 Plus ;)

Ik moet wel toegeven dat tetheren tegenwoordig niet meer zo heel veel batterij kost. Volgens mij kost een uurtje tetheren zonder intensief van de verbinding gebruik te maken maar iets van 15%, hooguit 20%, wanneer het scherm uit blijft staan. Ik zie het alleen niet zitten om 8 uurtjes lang te moeten tetheren. Ik ben allergisch voor openbare WiFi hotspots dus daar blijf ik voor uit de buurt.
PWA777 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:40:
[...]

Als ze slim zijn komen ze ook met een aantrekkelijk aanbod voor tablets...
Dat is even afwachten tot maandag. Ik heb zelf niet zoveel trek in wéér een abonnement af te moeten sluiten. Dat was juist het gemak van de MB-verdeler: Als je dat niet benut kost het geen geld. En ik gebruik 4G op de iPad niet vaak genoeg om daar een abonnement voor af te sluiten. Natuurlijk is Prepaid nog een optie, maar die bundels zijn momenteel nog zo klein en duur.

Ik denk dat ik er uiteindelijk ook aan moet geloven, maar dat neemt niet weg dat er best wat te verzinnen is om misbruik bij o.a. de MB-verdeler te voorkomen.

Er is nu in ieder geval nog net te weinig informatie beschikbaar om volledig een potje te kunnen balen. Dus ik til dat nog even over het weekend heen :P

[ Voor 6% gewijzigd door swv op 13-01-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
carnager schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:52:
[...]

Mag je wel Tetheren dan?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NGM
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-03 22:34

NGM

nils7 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:42:
[...]

Mag je wel Tetheren dan?
Ja

8oq411ea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ik heb nu nog een oud abonnement, als ik een duo sim aanvraag en daarna overstap zou dat niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NGM
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-03 22:34

NGM

nils7 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:52:
[...]

Ik heb nu nog een oud abonnement, als ik een duo sim aanvraag en daarna overstap zou dat niet werken?
Duo sim zal denk ik wel blijven werken, maar de extra simkaarten van de MB-verdeler zullen niet meer werken als je overstapt op één van de nieuwe abonnementen.

8oq411ea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Als je het niet erg vindt om even niet bereikbaar te zijn is duosim een optie ja. Er mag immers maar één device tegelijkertijd aangemeld zijn bij duosim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave1988
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 09:04
Dave1988 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:59:
[...]

Klopt, en die hangen van net voor de kerst. Ben benieuwd inderdaad.
De hoogspanningsmast in Meerssen/Rothem is volgens mij nog niet aangepakt of stond afgelopen weekend nog niet aan want had er alleen 4G geen 4G+ toen ik in Rothem was.
We zullen zien de nieuwe update, zal volgende week wel ergens komen denk ik.
Sowieso benieuwd hoe ver de 4G-2100 uitbouw is dan.
Kunnen ze zich dan focussen op nog een beetje verdere verdichting :)
Ik ben er net nog even langs gereden en heb via Servicemode de beschikbare frequentiebanden gecontroleerd. Band 3 (1800) werd gebruikt met 20 MHz en via 4G+ kwam nog band 1 (2100) met 5 MHz binnen, band 8 (900) stond er niet bij.. misschien dat die locatie aan de A79 bij Hulsberg nog niet finaal is afgestemd en er nog wat moet gebeuren....
We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:27:
Wat gaat T-Mobile met 4G voor thuis doen? No way dat ik nu daar nog voor ga betalen... Dan neem ik gewoon die van 35 euro per maand, onbeperkt, dat ik dan af en toe handmatig extra GB moet aanvragen vind ik echt geen probleem.

Vraag mij af hoe T-Mobile dit gaat doen.
Dit vraag ik mij nu ook af. Ik woon in het buitengebied met beperkt bekabeld internet. 4G voor thuis is een ideale oplossing, maar de datalimiet weerhoudt me ervan een Abo af te sluiten. Het is bijzonder dat je met de nieuwe mobiele abonnementen voor minder geld onbeperkt data krijgt. En zul je zien dat wanneer je een mobiel abonnement afsluit, ze juist 4G voor thuis weer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Ik vind het zelf ook een beetje jammer dat ze van het 200gb abbo af zijn. Dat zou ik nog wel willen nu.
Ik ga zelf vrij rap door de 100GB heen altijd. Altijd meer maand over dan GB's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Zou je over ruim 6 uur al over kunnen stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
  • Laatst online: 09-08 09:22
nils7 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:26:
Zou je over ruim 6 uur al over kunnen stappen?
over 14 uur kan het !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Kasj schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:25:
[...]

Dit vraag ik mij nu ook af. Ik woon in het buitengebied met beperkt bekabeld internet. 4G voor thuis is een ideale oplossing, maar de datalimiet weerhoudt me ervan een Abo af te sluiten. Het is bijzonder dat je met de nieuwe mobiele abonnementen voor minder geld onbeperkt data krijgt. En zul je zien dat wanneer je een mobiel abonnement afsluit, ze juist 4G voor thuis weer aanpassen.
Best kans dat als je dit unlimited abonnement als breedband vervanger gaat gebruiken, dat dit gezien wordt als misbruik. Ik zou er niet op gokken dat dit 35 euro abonnement zal voldoen en echt 'unlimited' is als breedbandverbinding. Het is 'unlimited' voor een smartphone.

Ik vlieg morgenochtend naar de UK..vraag me af of het slim is om vlak voor de vlucht te upgraden. Als het niet helemaal vloeiend gaat heb ik straks geen bereik en kan ik taxi/hotel/ed niet bereiken. Aan de andere kant, wat extra roaming data verkeer is wel erg fijn..

[ Voor 14% gewijzigd door Xandrios op 15-01-2017 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:34
Abonnementen zijn nu af te sluiten. Valt reuze mee wat ze voor een 1jarige so vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 13:52
Heb inmiddels de overstap aangevraagd van 20GB naar Unlimited GO EU, ben benieuwd hoe lang het duurt. Het is maar 5 euro per maand duurder

[ Voor 18% gewijzigd door GrooV op 16-01-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Uhm, als je overstapt (vanaf bijv. SS&SB) moet je je goed bedenken of je de rest van je contractperiode op het unlimited €35 abo blijft. Wil je omhoog en omlaag bijstellen, dan geldt de korting zoals die was op het moment dat je je abonnement afsloot. Oftewel de prijzen uit deze tabel
https://www.t-mobile.nl/C...016/tmobile-go-160117.pdf

En die komen overeen met de prijzen zoals die staan op de migratiepagina https://www.t-mobile.nl/my/migratie
Unlimited EU is dus het enige abonnement die 'voordelig' te krijgen is voor bestaande klanten die nog vast zitten aan hun huidige abo.

Alleen nieuwe klanten of verlengingen profiteren van lagere prijzen over alle abonnementen.

[ Voor 21% gewijzigd door swv op 16-01-2017 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Ik wil juist meer, dus ik denk niet dat ik snel zal verlagen :)

T-Mobile samen korting blijft bestaan overigens

[ Voor 28% gewijzigd door GrooV op 16-01-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickk93
GrooV schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:45:
Heb inmiddels de overstap aangevraagd van 20GB naar Unlimited GO EU, ben benieuwd hoe lang het duurt. Het is maar 5 euro per maand duurder
Ik hoop in ieder geval wel dat het wat sneller gaat dan een week. Dat lijkt me toch onnodig lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:22
Hier ook naar unlimited, bruto iets duurder per maand, maar dat haal ik er tot begin juli wel uit doordat ik geen "pakketjes" meer hoef te kopen op reis naar het buitenland, en daar ook lekker kan streamen en doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Jammer dat het overstappen nog een dikke week kan duren :+. Door mijn huidige 20gb ben ik zo heen met een nachtdienst zonder WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Nooit meer crappy hotel wifi's! *O* Of bedrijfsnetwerken met inlog codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
GrooV schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:26:
Ik zal alsnog voor WiFi gaan als het wat makkelijk gaat ivm batterij. Maar ik ga niet meer kniesoren met kwaliteitsopties op muziek en video :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:21
Als er hetzelfde gaat gebeuren met hun netwerk als wat er momenteel met hun website gebeurt, dan is het snel afgelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ach zolang het maar goed gaat. Tijdens mijn vorige verlenging hebben ze her nieuwe abonnement bovenop mijn oude gezet en dus ook zo afgeschreven. Hopelijk vervangen ze nu wel gewoon alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jeffrey87NL schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:32:
Als er hetzelfde gaat gebeuren met hun netwerk als wat er momenteel met hun website gebeurt, dan is het snel afgelopen :P
Website werkt hier goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Je kan trouwens net zo vaak migratie aanvragen als je wilt. Ze checken niet of je het al gedaan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Eduardboon schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:41:
Je kan trouwens net zo vaak migratie aanvragen als je wilt. Ze checken niet of je het al gedaan hebt :)
En wat is daar precies het praktisch nut van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Laatst online: 14:21

SebasFM

BOFH

GrooV schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:26:
Nooit meer MB verdelers... -O-
Op het T-Mobile forum gaat iedereen compleet los op het afschaffen van de MB-verdelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
sww89 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:50:
[...]

En wat is daar precies het praktisch nut van?
Dat je iedere maand je abo omlaag en omhoog kunt zetten. Ideaal _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

alwaysleft schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:54:
[...]

Dat je iedere maand je abo omlaag en omhoog kunt zetten. Ideaal _/-\o_
Ik neem aan dat Eduard dit bedoelt https://www.t-mobile.nl/my/migratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Dat klopt. Ik ben benieuwd of je dan steeds achteraan gezet wordt. Het mailingsysteem werkt nog niet goed, dus je hebt nergens echt bewijs dat je gaat migreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Eduardboon schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:14:
[...]

Dat klopt. Ik ben benieuwd of je dan steeds achteraan gezet wordt. Het mailingsysteem werkt nog niet goed, dus je hebt nergens echt bewijs dat je gaat migreren.
Ik las op het T-Mobile forum dat je de status in My T-Mobile kunt zien. Ik heb echter nog geen 'speciale pagina' in My T-Mobile gezien. Ik weet alleen van deze link https://www.t-mobile.nl/my/migratie omdat ik die van elders geplukt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
sww89 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:18:
[...]

Ik las op het T-Mobile forum dat je de status in My T-Mobile kunt zien. Ik heb echter nog geen 'speciale pagina' in My T-Mobile gezien. Ik weet alleen van deze link https://www.t-mobile.nl/my/migratie omdat ik die van elders geplukt heb.
Hier heb ik ook geen speciale pagina gezien inderdaad. En de telefoonlijn ligt ook helemaal plat lees ik op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:22
sww89 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:18:
[...]

Als ik daar nu heen ga na het vanmorgen al overstappen dan krijg ik te zien dat ik een betalingsregeling heb lopen :?...

Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat dat komt omdat ze bezig zijn met migreren en dat een standaard melding is die gegenereerd wordt als uit opvraag uit de database blijkt dat een account niet eligible is...

offtopic:
Edit: Overboeken moest overstappen zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Mar.tin op 16-01-2017 10:40 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes