Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic

Pagina: 1
Acties:
  • 8.144 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Dit topic is naar inspiratie van het Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic

Ik weet van Vodafone dat er telefonisch veel in de prijs valt te onderhandelen. Zo ken ik iemand die heeft dus Vodafone, onbeperkt bellen en 10gb internet (icm ziggo zelfs 20gb!) en die betaald slechts 18eu per maand.

Is een soortgelijk aanbod bij T-mobile ook mogelijk voor bestaande klanten ?

Dit topic is bedoeld voor het delen van jou T-mobile abonnement en de daarbijbehorende voorwaarden en tarieven.

Ik zal deze topicstart in de nabije toekomst updaten met relevante info omtrent de 'persoonlijke aanbiedingen' die Tweakers hebben ontvangen.

Dit topic is niet bedoeld voor het aanmaken en bijhouden van T-Mobile Samen en Vriendenkorting is hier offtopic en hoort in: T-Mobile Samen en Vriendenkorting.

Alle overige reacties / ervaringen met T-mobile graag in het daarvoor bestemde topic:
[T-Mobile] Ervaringen & Discussie

[ Voor 62% gewijzigd door freestyler2 op 16-07-2017 14:36 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 98% gewijzigd door freestyler2 op 16-07-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online
Xfade schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:24:
Ik denk dat zulke dingen niet meer veel gebeuren, vanwege administratie, en eventuele toekomstige aanpassingen aan abonnementsvormen. Je hoort eigenlijk alleen nog maar verhalen van jaren geleden.
Ik betaal zelf 19,49 voor 6Gb data (en datavrije muziek dus) + 150 min. bellen. -2.50 vriendenkorting moet er nog af.
Hoe heet jou abonnementsvorm? Ook Ss&sb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-06 16:07
Inderdaad. Deze is ongeveer een jaar geleden genomen.
Edit: dit was mogelijk iets voordeliger dan normaal, omdat het icm. met een toestel was.

[ Voor 45% gewijzigd door Xfade op 16-07-2017 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online
Hmm dat is geen slechte deal dan! Maar ik vindt de verschillen tussen T-mobile en Vodafone echt wel groot op dit moment. Kan natuurlijk komen door de fusie met Ziggo om klanten te binden maar alsnog lijkt erop of T-mobile er niet een concurrerent voorstel tegenover kan of wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online
Ik kwam dit tegen via Google.

https://shop.t-mobile.nl/...-in-1-sim/simonlypst.html?

5gb internet + onbeperkt bellen voor 19,50 eu p/m. Daarbij zou je ook nog gebruik kunnen maken van de vrienden korting a 5eu p/m waardoor het totaal uitkomt op 14,50eu p/m of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online
freestyler2 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:03:
Ik kwam dit tegen via Google.

https://shop.t-mobile.nl/...-in-1-sim/simonlypst.html?

5gb internet + onbeperkt bellen voor 19,50 eu p/m. Daarbij zou je ook nog gebruik kunnen maken van de vrienden korting a 5eu p/m waardoor het totaal uitkomt op 14,50eu p/m of zie ik iets over het hoofd?
Inmiddels niet meer te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-06 10:05
Phonehouse lijkt een aantal goede aanbiedingen te hebben.
O.a 5 GB data en onbeperkt bellen voor € 20,-
Voor zover ik kan zien gaat hier vervolgens nog de Samen korting vanaf.

https://goo.gl/mH8BJ8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ik zie het inderdaad ook als ik de link aanklik.
Als je dit linkje pakt:
https://www.phonehouse.nl/verlengen/t-mobile/sim-only

En vervolgens aan de linkerkant 5GB data selecteert komt die wel naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online
Zal de vrienden korting hierbij ook gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
freestyler2 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:37:
Zal de vrienden korting hierbij ook gelden?
Ik verwacht van wel aangezien nergens wordt genoemd dat het bedrag er al vanaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online
Polycom schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:45:
Ik heb het volgende aanbod gekregen (en genomen)

Ik had
- Enorm 4G (onbeperkt bellen/sms) + 4,5 GB per maand
- 25euro per maand

Ik krijg
- Vodafone RED special (onbeperkt bellen / sms + 20 GB per maand)
- 19euro per maand
Zijn er mensen bij T-mobile die een soortgelijke aanbieding hebben gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:31
Robbie T schreef op maandag 24 juli 2017 @ 23:09:
Phonehouse lijkt een aantal goede aanbiedingen te hebben.
O.a 5 GB data en onbeperkt bellen voor € 20,-
Voor zover ik kan zien gaat hier vervolgens nog de Samen korting vanaf.

https://goo.gl/mH8BJ8
Heeft the Phonehouse inmiddels een officiële doorstart gemaakt? Er waren nogal wat klanten die hun orders niet ontvingen door de financiële problemen waarin het bedrijf verkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
ucsdcom schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:58:
[...]

Heeft the Phonehouse inmiddels een officiële doorstart gemaakt? Er waren nogal wat klanten die hun orders niet ontvingen door de financiële problemen waarin het bedrijf verkeerde.
Yep. Aantal zaken gaan gewoon door.
https://www.emerce.nl/nieuws/doorstart-deel-phone-house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Hi allemaal. Ik heb nu 8 jaar een abonnement bij T-Mobile en het is weer tijd om te verlengen. Ik ben erg geïnteresseerd in het onbeperkt abonnement van 35 euro per maand. Is het zinvol om de klantenservice te bellen voor een aanbieding?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
CarpeVentum schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:29:
Hi allemaal. Ik heb nu 8 jaar een abonnement bij T-Mobile en het is weer tijd om te verlengen. Ik ben erg geïnteresseerd in het onbeperkt abonnement van 35 euro per maand. Is het zinvol om de klantenservice te bellen voor een aanbieding?
Gewoon proberen!
Desnoods zeg je dat je elders een betere aanbieding hebt gezien(Tele2 met hun onbeperkt bundel)
o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Nu online
Ik heb ze net gebeld. Op het unlimited abonnement wordt geen korting gegeven buiten de T-Mobile samen korting. Hij kon wel 2 euro korting geven op de 5GB en 10GB abonnementen. Ik heb nu 6GB, dus eventueel is 10GB nog wel een optie, al ga ik het liefst unlimited.

Prijsverschil is dan als volgt:

10 GB
2 jaar: 27 -2 -5 = 20 * 12 = 240 per jaar
1 jaar: 29 -2 -5 = 22 * 12 = 264 per jaar

Unlimited
1 jaar: 37 -5 = 32 * 12 = 384 per jaar
2 jaar: 35 -5 = 30 * 12 = 360 per jaar

Nu even overwegen wat het gaat worden...

[ Voor 4% gewijzigd door CarpeVentum op 03-08-2017 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
CarpeVentum schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:21:
Ik heb ze net gebeld. Op het unlimited abonnement wordt geen korting gegeven buiten de T-Mobile samen korting. Hij kon wel 2 euro korting geven op de 5GB en 10GB abonnementen. Ik heb nu 6GB, dus eventueel is 10GB nog wel een optie, al ga ik het liefst unlimited.

10 GB

Unlimited

Kan je dan niet beter gebruik maken van de link naar the phonehouse welke ik heb geplaatst? Ben je goedkoper uit, namelijk 12 * 15 = € 180,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zit overigens te kijken voor een verlenging bij T-mobile. Valt me op dat de prijzen voor zowel Privé als zakelijk gelijk zijn. Ook de prijzen voor een verlenging zijn hetzelfde als nieuwe klanten, echter zonder de 25 euro eenmalige kosten.

Heb zelf nu een 6GB data abo met 120 min bellen voor € 26,49
echter vervalt straks de korting van 8,50 en wordt het 35,-

voor 24 euro heb ik 5GB, voor 29 euro 10GB

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 03-08-2017 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Nu online
Robbie T schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:35:
[...]

Kan je dan niet beter gebruik maken van de link naar the phonehouse welke ik heb geplaatst? Ben je goedkoper uit, namelijk 12 * 15 = € 180,-
Ik zie geen 10GB voor 15 euro daar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
CarpeVentum schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:40:
[...]

Ik zie geen 10GB voor 15 euro daar :/
Je hebt helemaal gelijk excuus. Dat is de 5 GB variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
CarpeVentum schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:21:

10 GB

Unlimited

Overstappen :P

ik zelf zit te overwegen om over te stappen bij mijn verlenging (volgend jaar.....)
Denk naar Tele2... iemand in mijn vriendenkring heeft onbeperkt bellen en databundel voor maar 49 euro.
Ik betaal 47€ na aftrek vriendenkorting voor maar 6gb inet en 120 belminuten/sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Nu online
semidevidra schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:11:
[...]

ik zelf zit te overwegen om over te stappen bij mijn verlenging (volgend jaar.....)
Denk naar Tele2... iemand in mijn vriendenkring heeft onbeperkt bellen en databundel voor maar 49 euro.
Ik betaal 47€ na aftrek vriendenkorting voor maar 6gb inet en 120 belminuten/sms
Het probleem is een beetje dat ik eigenlijk niet weg wil, omdat ik gewoon bijzonder goede ervaringen met het netwerk heb. Ga dus gewoon even de afweging tussen 10GB en onbeperkt maken.

Voor die 47/49 zit er wel een telefoon bij neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
CarpeVentum schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:12:
[...]

Het probleem is een beetje dat ik eigenlijk niet weg wil, omdat ik gewoon bijzonder goede ervaringen met het netwerk heb. Ga dus gewoon even de afweging tussen 10GB en onbeperkt maken.

Voor die 47/49 zit er wel een telefoon bij neem ik aan?
Yepz daar zit een telefoon bij ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:59
semidevidra schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:11:
[...]

Tja, onbeperkt abo bij tele 2 is €25/maand.Betaal je dus 24 mind 22/mnd voor het toestel: moet een best toestel wezen dan ;)

In vergelijking: ik betaal bij 'tmobile nu (na vriendenkorting) €23,50/mnd voor 10 min, 6 gb en galaxy s6 (nu al 1,5 jaar 't abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Pepper92 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:31:
[...]

Tja, onbeperkt abo bij tele 2 is €25/maand.Betaal je dus 24 mind 22/mnd voor het toestel: moet een best toestel wezen dan ;)

In vergelijking: ik betaal bij 'tmobile nu (na vriendenkorting) €23,50/mnd voor 10 min, 6 gb en galaxy s6 (nu al 1,5 jaar 't abo).
Dat is goedkoop :X
had je toentertijd je telefoon gewoon los gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:59
semidevidra schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:37:
[...]

Dat is goedkoop :X
had je toentertijd je telefoon gewoon los gekocht?
Nee, toegegeven wel 50 euro bij moeten betalen. Maarja kreeg er ook zo 'n wireless charger bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ik kan sinds vandaag mijn abonnement verlengen. Via de chat al eens met iemand gesproken maar daar kon ik geen extra korting krijgen. Ik heb net gebeld met de afdeling: verlengen, wijzigen, opzeggen en na een beetje doorvragen of ze nog wat extra's kon doen is ze gaan "overleggen" met haar supervisor. Zodoende heb ik het volgende:

- 5 GB 4G+ internet
- Onbeperkt bellen
Inclusief T-mobile samen voor € 15,-
Normale prijs van het abonnement is € 22,-. Hier kreeg ik echter nog € 2,- korting op. Heb via internet geen betere deal kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Robbie T schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:18:
Ik kan sinds vandaag mijn abonnement verlengen. Via de chat al eens met iemand gesproken maar daar kon ik geen extra korting krijgen. Ik heb net gebeld met de afdeling: verlengen, wijzigen, opzeggen en na een beetje doorvragen of ze nog wat extra's kon doen is ze gaan "overleggen" met haar supervisor. Zodoende heb ik het volgende:

- 5 GB 4G+ internet
- Onbeperkt bellen
Inclusief T-mobile samen voor € 15,-
Normale prijs van het abonnement is € 22,-. Hier kreeg ik echter nog € 2,- korting op. Heb via internet geen betere deal kunnen vinden.
Op zich prima deal, dezelfde prijs als laatst tijdens de "megakorting" actie weken.

Op dit moment biedt Tele2 als actie echter een 10GB bundel met onbeperkt bellen en SMS voor 15,- aan. Je zou T-Mobile daar nog mee kunnen confronteren met de vraag of zij dit kunnen matchen. Zo niet, dan zou je ook kunnen overwegen een simonly van Tele2 te nemen die maandelijks opzegbaar is. De opstelpunten van T-Mobile en Tele2 zijn op dit moment nog grotendeels gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 13:00
ucsdcom schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:29:
[...]

Op zich prima deal, dezelfde prijs als laatst tijdens de "megakorting" actie weken.

Op dit moment biedt Tele2 als actie echter een 10GB bundel met onbeperkt bellen en SMS voor 15,- aan. Je zou T-Mobile daar nog mee kunnen confronteren met de vraag of zij dit kunnen matchen. Zo niet, dan zou je ook kunnen overwegen een simonly van Tele2 te nemen die maandelijks opzegbaar is. De opstelpunten van T-Mobile en Tele2 zijn op dit moment nog grotendeels gelijk.
Heb je een link voor de 10 gb met onbeperkt bellen actie voor 15 euro van Tele2, hier heb ik wel belangstelling voor, maar kan het op de site van tele2 zo niet vinden.. Waar heb je dat gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
jasper2603 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:10:
[...]

Heb je een link voor de 10 gb met onbeperkt bellen actie voor 15 euro van Tele2, hier heb ik wel belangstelling voor, maar kan het op de site van tele2 zo niet vinden.. Waar heb je dat gezien?
Ik dacht echt gezien te hebben dat het onbeperkt was, maar zie nu slechts dat het nu gaat om een 100 minuten bundel samen met 10GB data voor 15,-. Met onbeperkt bellen en SMS verandert het naar 19,- per maand.

https://www.tele2.nl/shop...oice=onbeperkt&binding=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
ucsdcom schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:30:
[...]

Ik dacht echt gezien te hebben dat het onbeperkt was, maar zie nu slechts dat het nu gaat om een 100 minuten bundel samen met 10GB data voor 15,-. Met onbeperkt bellen en SMS verandert het naar 19,- per maand.

https://www.tele2.nl/shop...oice=onbeperkt&binding=24
10 gb en 100 min bellen voor 16 euro maandelijks opzegbaar is nog steeds een hele scherpe deal! Ik denk dat ik maar eens een belrondje ga doen deze week bij vodafone en tmobile of ze hier in mee kunnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper2603
Net Vodafone gebeld aangezien ik ook klant ben bij Ziggo dame van de sales zei, nadat ik over de 10 gb actie bij tele2 begon, tele2 is een budgetprovider en vodafone niet, vandaar dat vodafone duurder is. Vodafone heeft een beter netwerk, en in het buitenland moet het ook goed zijn.. Zal wel. Moet 22 euro betalen voor een red abo met 6gb en onbeperkt bellen, ik dacht dat de 5 euro ziggo korting daar nog vanaf ging, maar die was er al af! Hoor nooit geen klachten in mijn omgeving over Vodafone, maar wat een arrogante club, gelijk maar een kruis erdoor gezet, veelste duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Het is wederom Madness maand bij T-Mobile. De acties zijn echter wederom hetzelfde als de vorige keer: 2,- euro per maand extra korting op een Go 5GB met unlimited bellen en SMS abonnement, waardoor je met samen korting ook als nieuwe klant op 15,- euro per maand uit komt.

Verder weinig nieuws onder de zond, de basis sim bundels komen voor verlengers zelfs 50 cent per maand duurder uit dan afgelopen week.

Teleurstellend nep aanbod weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb nu via United Consumers een Go Sim Only van onbeperkt bellen en sms'en met 5GB van 20 euro min 5 euro vriendenkorting - 2 euro vanuit United Consumers wat je apart uitgekeerd krijgt. Dus voor 13 euro netto vind ik dat geen gekke deal. Al overweeg ik nu toestelflexibiliteit van T-mobile te benutten.

Want als je bijvoorbeeld een LG G6 of Sony Xperia Compact XZ1 wil kosten die los sowieso al iets van €479-599 of nog meer. Scoor je via Mobiel.nl met 0 toestelbijdrage maar gewoon eenmalige bijbetaling een dergelijk toestel met 5GB en onbeperkt bellen en sms'en dan zit je nog maar op 343 euro voor de LG G6 of de Xperia XZ1 compact voor 469 euro. Scheelt nogal een flinke slok op een borrel!

Dus niet echt een nieuwe deal qua goedkope abonnement. Maar waar je vroeger goedkoper uit was met een abonnement en mobiel kan nog steeds dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
jasper2603 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:45:
Net Vodafone gebeld aangezien ik ook klant ben bij Ziggo dame van de sales zei, nadat ik over de 10 gb actie bij tele2 begon, tele2 is een budgetprovider en vodafone niet, vandaar dat vodafone duurder is. Vodafone heeft een beter netwerk, en in het buitenland moet het ook goed zijn.. Zal wel. Moet 22 euro betalen voor een red abo met 6gb en onbeperkt bellen, ik dacht dat de 5 euro ziggo korting daar nog vanaf ging, maar die was er al af! Hoor nooit geen klachten in mijn omgeving over Vodafone, maar wat een arrogante club, gelijk maar een kruis erdoor gezet, veelste duur!
Dan mag het misschien wel een arrogante club zijn maar hier in mijn buurt is Vodafone de enige die een behoorlijk GOED netwerk kan leveren. Zelfs KPN kan het niet, te zwijgen over Tele2 en T-Mobile was echt drama (ze waren dat vergeten hier goed aan te leggen) en gelukkig gebruik ik dit netwerk niet meer maar dit was hiervoor drama. Verwacht niet dat ik in een of ander boerengat woon, nee ik woon in het centrum van Amstelveen. KPN levert hier maar 4G terwijl om mij heen dus verderop 4G+ is. Tele2 houdt het bij mij gezien met Edge en soms als je de telefoon buiten houdt dan heb je LTE/4G en KPN/T-mobile is drama qua bellen want ik bounce tussen twee masten.
T-Mobile wil gewoon geen verlengingen qua klanten want als nieuwe klant krijg je meer korting dan als bestaande klant en ga dan vragen voor behoud van je 2 extra simkaarten, nee dat kan allemaal niet want wil ik dat, dan ga ik van € 21 ex. BTW naar € 51 ex. BTW., nou ik bedank hiervoor en dan maar één simkaart en ga wel naar Vodafone. Kan ik ook nog over Wi-Fi bellen wat echt geweldig werkt.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:30

Niellie41

[object Object]

Ik mag vanaf vandaag ook verlengen. Na wat snelle vergelijkingen krijg je geen korting wanneer je wilt verlengen. De prijzen zijn gewoon hetzelfde voor nieuwe en bestaande klanten. Daarnaast is sim-only zelfs duurder dan een abonnement met de iPhone 7.

Het voordeel is dat de iPhones ongeveer 50 euro goedkoper zijn dan in de Pricewatch.

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 19-09-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinkerNL
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Ik heb een bijzondere vraag, en ik hoop dat iemand mij hier kan helpen :).

Nu heb ik op het moment een T-Mobile GO abo lopen samen met een telefoon. Ik kan deze nog niet verlengen, maar mijn telefoon is kapot gegaan (mijn schuld) dus heb ik nu geen telefoon meer. Ik zou dus in principe moeten wachten tot het moment dat mijn abo verlengbaar is.Nu wil ik eigenlijk vroegtijdig verlengen, en daar kwam ik tegen deze opties aan:

- Vroegtijdig verlengen (Early Renewal, zoals T-Mobile dat noemt) kost je ongeveer 70 euro en je 'nieuwe' abo word gewoon achter de huidige aangeplakt (dus je zit dan nog 2 jaar extra aan hun vast). Bron: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2851

- Abo afkopen, je bent dus een dief van je eigen portomonee, want je betaalt voor minuten en internet die je niet hebt gebruikt.

De bovenste twee vind ik beide te duur, dus zie ik ook niet als een optie. Nu komt het derde puntje waar mijn vraag ook over gaat.

Je kunt bij T-Mobile je telefoon afkopen. Dus het resterende bedrag dat je voor je telefoon nog moet betalen kun je in 1x aflossen, waardoor je dus alleen nog voor je GO unlimited abo moet betalen (a 35 euro per maand). Dan heb je in principe een sim only abonnement. Bij T-Mobile, als je een sim only abonnement hebt, dan kun je elk moment gratis verlengen met een telefoon, zonder kosten of extra verlenging van je abo.

Nu heb ik het gevraagd in een T-Mobile winkel, en de meneer daar zei dat hij dit idee nooit heeft langs zien komen, maar dat het in principe gewoon kan, alleen daarvoor moest ik naar T-Mobile klantenservice bellen. Heb ik ook gedaan. Alleen daar kreeg ik een beetje een dom meisje aan de telefoon en die wist het ook niet, dus haar conclusie was: het kan niet..

Nu is mijn vraag eigenlijk heel simpel: wat gebeurd er met je abonnement, op het moment dat je je telefoon gewoon afbetaald? Heeft iemand een idee? Word het een sim-only, of wat gebeurd er dan eigenlijk?

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Afgelopen week kreeg ik van T-Mobile een sms 'Speciaal voor jou hebben wij een aanbod dat je niet wilt missen! Deze week willen we je er alles over vertellen. Neem je op? We bellen met een anoniem nummer. Groet, T-mobile'

Mijn abonnement loopt over 3 maanden af, ik weet dat het om een verlengaanbod gaat. Zijn er meer mensen die dit bericht hebben ontvangen en al gebeld zijn door T-mobile, wat was het aanbod?

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 17:52
bear87 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:52:
Afgelopen week kreeg ik van T-Mobile een sms 'Speciaal voor jou hebben wij een aanbod dat je niet wilt missen! Deze week willen we je er alles over vertellen. Neem je op? We bellen met een anoniem nummer. Groet, T-mobile'

Mijn abonnement loopt over 3 maanden af, ik weet dat het om een verlengaanbod gaat. Zijn er meer mensen die dit bericht hebben ontvangen en al gebeld zijn door T-mobile, wat was het aanbod?
Ja, ik ben ook gebeld door T-Mobile hierover. Het "speciale" aanbod is niets anders dan het reguliere aanbod dat voor nieuwe klanten geldt. Dus er zit niks speciaals aan...

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Panzer_V schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:54:
[...]

Ja, ik ben ook gebeld door T-Mobile hierover. Het "speciale" aanbod is niets anders dan het reguliere aanbod dat voor nieuwe klanten geldt. Dus er zit niks speciaals aan...
Bij mij kon er 2 euro per maand vanaf t.o.v. de online prijzen. Dus 10 gb + onb. bellen voor 23 euro bij een 2 jarig abonnement.

[ Voor 23% gewijzigd door bear87 op 17-08-2018 12:58 ]

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:50
Wat is de beste methode om te verlengen bij T-Mobile? Ik heb nu stel samen & stel bij met onbeperkt bellen, 6GB en datavrije muziek voor €17,75. Pakket is prima, prijs is ook goed dus mag wat mij betreft zo blijven. Er is 24 maanden bundelkorting afgesproken, dus ik "moet" verlengen.

In totaal verbruik ik zo'n 5-7GB per maand in totaal, inclusief muziek en bij intensief 4G gebruik (vakantie in buitenland) zet ik de bundel omhoog naar 10GB voor 1 maandje. Nieuwe telefoon hoeft niet persé, al is de bundel €2,-/maand goedkoper als je wel een toestel erbij neemt....

T-Mobile heeft geen SS&SB bundel meer en bij de huidige abonnementen moet je tenminste een 10GB bundel nemen om datavrije muziek te hebben. Die bundel kost €22,50 en betaal dan bijna €5,- meer dan voorheen. Best veel als je weet dat ik nooit zoveel data gebruik, de 6GB bundel is in 21 maanden tijd nog nooit óp gegaan.

Ik heb een aantal opties nu:
1. 10GB bundel en gewoon meer dokken (néh)
2. 5GB bundel en accepteren dat ik soms naar 3G moet ivm einde bundel, of MB's bijkopen du moment
3. Andere provider, mits geen Vodafone(slecht bereik thuis)
4. 10GB bundel en de rest als hotspot gebruiken. Thuis alleen trage 30Mb ADSL en soms is extra snelheid leuk. Jammer genoeg is de MB verdeler er niet meer en kun je niet tegelijkertijd hotspot gebruiken en de GSM meenemen uit huis. Wat zou er gebeuren als ik NU de MB verdeler neem en daarmee verleng? Wordt het dan omgezet naar dual-sim?

• ZippyBongo
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 11:34
Ramon 73 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:31:
Wat is de beste methode om te verlengen bij T-Mobile? Ik heb nu stel samen & stel bij met onbeperkt bellen, 6GB en datavrije muziek voor €17,75. Pakket is prima, prijs is ook goed dus mag wat mij betreft zo blijven. Er is 24 maanden bundelkorting afgesproken, dus ik "moet" verlengen.

In totaal verbruik ik zo'n 5-7GB per maand in totaal, inclusief muziek en bij intensief 4G gebruik (vakantie in buitenland) zet ik de bundel omhoog naar 10GB voor 1 maandje. Nieuwe telefoon hoeft niet persé, al is de bundel €2,-/maand goedkoper als je wel een toestel erbij neemt....

T-Mobile heeft geen SS&SB bundel meer en bij de huidige abonnementen moet je tenminste een 10GB bundel nemen om datavrije muziek te hebben. Die bundel kost €22,50 en betaal dan bijna €5,- meer dan voorheen. Best veel als je weet dat ik nooit zoveel data gebruik, de 6GB bundel is in 21 maanden tijd nog nooit óp gegaan.

2. 5GB bundel en accepteren dat ik soms naar 3G moet ivm einde bundel, of MB's bijkopen du moment
4. 10GB bundel en de rest als hotspot gebruiken. Thuis alleen trage 30Mb ADSL en soms is extra snelheid leuk. Jammer genoeg is de MB verdeler er niet meer en kun je niet tegelijkertijd hotspot gebruiken en de GSM meenemen uit huis. Wat zou er gebeuren als ik NU de MB verdeler neem en daarmee verleng? Wordt het dan omgezet naar dual-sim?
Ik heb afgelopen augustus in dezelfde situatie gezeten. Ook SS&SB bundel waarbij de buidelkorting na 24 maanden vervalt. Echter, na het aflopen van mijn abonnement op 21/08 is de bundelkorting verlengd tot 31/12/19.

Je kunt dus zonder zorgen je abonnement af laten lopen, in mijn geval is de bundelkorting "gewoon" verlengd :) .

• Ramon 73
jurre_b schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:55:
[...]

in mijn geval is de bundelkorting "gewoon" verlengd :) .
En nu ook maandelijks opzegbaar?

• Ruben0s
  • Laatst online: 08:25
Ramon 73 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:31:

Zelf net verlengd. Heb het T-mobile go next abonnement voor 1 jaar. Dat is onbeperkt bellen/sms en 7 GB internet (klantvoordeel). Ik betaal hier nu omgerekend €7.60 per maand voor.

Cashbackxl: €30 euro voor verlengen
Samsung Galaxy S9 verkocht voor €450: €77 winst (na 100 cashback via Samsung)

Totaal opbrengsten: €107. Per maand €8.90.
Totaal kosten abonnement: €16.50 per maand
Netto: €7,60 per maand

Heeft al met al een klein uurtje geduurd.

• ZippyBongo
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 11:34
Ramon 73 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 16:10:
[...]

En nu ook maandelijks opzegbaar?
Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Hoe kan het dat een telefoon nog steeds zo'n €100,- goedkoper is als je hem bij een abonnement neemt? Als ik de maandelijkse toestelbijdrage op 0 zet, zie ik de eenmalige bijbetaling voor het toestel, dat is steeds zo'n €100 minder dan de losse verkoop.
En ook een fors verschil tussen T-Mobile zelf en Belsimpel. TM is €80 duurder voor een Huawei P20 Pro, maandbundel is weliswaar €2 goedkoper maar 24x€2 is niet genoeg compensatie.
Vréémde handel allemaal....

• Ramon 73
jurre_b schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:55:
[...]

Ik heb afgelopen augustus in dezelfde situatie gezeten. Ook SS&SB bundel waarbij de buidelkorting na 24 maanden vervalt. Echter, na het aflopen van mijn abonnement op 21/08 is de bundelkorting verlengd tot 31/12/19.

Je kunt dus zonder zorgen je abonnement af laten lopen, in mijn geval is de bundelkorting "gewoon" verlengd :) .
Ik was nog eens aan het kijken op de shop pagina, om misschien toch maar te verlengen. Duikt er aan chatvenster op, dus even gechat met een medewerkster. Ze kon mij niet goed genoeg helpen en stelde voor dat de salesafdeling mij ging bellen. Prima, doe maar.
Uurtje later telefoon, nogal dwingende/agressieve man aan de lijn. Ik kon hier en nu 10GB hebben met onbeperkt bellen en datavrije muziek en dan ging er €2 vanaf. Ga ik nog steeds €3 meer betalen dan nu voor data die ik zelden of nooit ga gebruiken. Dat drong niet tot hem door (of wilde het gewoon niet horen) en wilde ook meteen even het abonnement van mijn vrouw mee verlengen. Dat gaat me net even iets te gladjes en vlotjes en zei hem dat ik daar even over wilde nadenken.
Toen, op dreigende toon, zei hij: "Meneerrrr, DIT is een prachtig aanbod en U mag er GERUST over nadenken, maar de korting geldt hier en nu en wordt niet opnieuw aangeboden bij een volgend contact". Naja, dat is toch absurd! Hou de klant een worst (worstJE) voor en als hij niet direct hapt dan is de worst weg. Ook de toon waarop ik te woord werd gestaan (fors uit de hoogte) en de hele aanpak (vrouw's abo ook willen verlengen) past mij totaal niet.
Tweetje naar webcare gedaan, en als ze het niet oppakken dan ben ik weg bij T-Mobile. Via mijn ADSL provider kan ik een 10GB bundel met onbeperkt bellen hebben voor €2 minder dan het aanbod van TM met korting. Weliswaar geen datavrije muziek, maar ik gebruik 2-3GB muziek maximaal per maand en 4-6GB data. Dan red ik het makkelijk voor mijn use case. En MB's blijven 2 maanden geldig, dus ideaal omdat ik wel eens een drukke maand heb maar dat redelijk sterk begrensd is.

Zeer klantonvriendelijk van T-Mobile!

Edit: Webcare heeft geantwoord. Vinden het ook ongepast van hun collega. Korting blijft in elk geval staan, als ik mij mocht bedenken om te blijven bij T-Mobile

[ Voor 3% gewijzigd door Ramon 73 op 27-09-2018 11:15 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:51

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ramon 73 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:12:
Hoe kan het dat een telefoon nog steeds zo'n €100,- goedkoper is als je hem bij een abonnement neemt? Als ik de maandelijkse toestelbijdrage op 0 zet, zie ik de eenmalige bijbetaling voor het toestel, dat is steeds zo'n €100 minder dan de losse verkoop.
Als ik kijk op de T-Mobile site en de maandelijkse toestelbijdrage op 0 zet, moet je 648 euro betalen voor de S9. Er staan alleen al 10 aanbieders in de pricewatch (pricewatch: Samsung Galaxy S9 Dual Sim 64GB Zwart) die het voor minder willen leveren. Dus hoezo goedkoper?

• Ramon 73
Volgens mij heb ik me vergist met de recycledeal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:37
Basis SO wordt ook maar duurder en duurder. T-mobile prijst zich echt zelf de markt uit.

Vb. Mijn ouders betalen nu €8,- voor 1Gb en 150 minuten. Vandaag het verlengaanbod. Inclusief klantenvoordeel gaan ze nu €10,- betalen. Lekker klantenvoordeel zeg. Daarbij is de dekking ook nog eens erg slecht geworden aldaar.

Voor €10,- gaan ze fijn over naar Youfone. Daar 2Gb incl 300min, in een maandabonnement.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:30
Incognitum schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:57:
Basis SO wordt ook maar duurder en duurder. T-mobile prijst zich echt zelf de markt uit.

Vb. Mijn ouders betalen nu €8,- voor 1Gb en 150 minuten. Vandaag het verlengaanbod. Inclusief klantenvoordeel gaan ze nu €10,- betalen. Lekker klantenvoordeel zeg. Daarbij is de dekking ook nog eens erg slecht geworden aldaar.

Voor €10,- gaan ze fijn over naar Youfone. Daar 2Gb incl 300min, in een maandabonnement.
Sowieso vind ik het basis sim only bij T-Mobile veel te duur voor wat het bied...
Ik geef altijd aan bij mensen die niet veel vebruiken Simpel (voor de erg lage prijs), Ben (voor maandelijks opzegbaar op het T-Mobile netwerk) of Youfone wat je al van plan bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 23:08
Ik wil gaan verlengen (via Mobiel.nl) maar zit met het volgende:

Bijna twee jaar terug heb ik een abbonement bij T-Mobile kunnen afsluiten met 50% korting gedurende de abonnementsduur. Dit contract loopt volgende week af. Indien ik niet verleng blijf ik de maandelijkse kosten betalen die ik gedurende afgelopen 2 jaar heb betaald. De korting (alsmede factuurkorting door vriendenvoordeel) wordt dus niet opgeheven volgens de T-Mobile support medewerker en dus blijf ik het actietarief betalen. Het abbonement wordt daarnaast maandelijks opzegbaar. Deze maandelijkse kosten staan vast tot en met 31-12-2019.

Ik wil nu een verlenging doen van een jaar. In het contract staat een standaardtarief vermeld van 35 euro per maand maar het actietarief is 19 euro per maand. Welk tarief ga ik betalen na de afloop van het jaar verlenging? Hetzelfde actietarief als het geval is bij mijn huidige tweejarig abbonement?

EDIT: ik heb hetzelfde abbonement via de T-Mobile website gekozen en daar staat:
Deze korting geldt voor de gehele duur van je abbonement, dus ook nog na afloop van je contractperiode.

[ Voor 17% gewijzigd door Denniszx op 23-11-2018 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartbit
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-04 11:37
Volgende maand loopt mijn EU Unlimited (60 dagen unlimited in EU, daarna 10GB/maand) af. Ik zag op de t-mobile app iets wat leek op een forse prijsverhoging. Kan dat? Het abonnement is 2 jaar zakelijk afgesloten. Is er verschil tussen de rechten van privé en zakelijk abonnement in deze?

Waar kan ik op t-mobile.nl vinden wat de nieuwe prijs wordt?

PS Is dit het goed forum voor dit soort vragen? Weinig discussie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 15:46

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hallo Tweakers,

Mijn vriendin heeft op dit moment een telefoon met een abbonnement tot Februari. Nu weet ik dat je al 4 maanden van te voren kan verlengen of vernieuwen van je contract, maar zij zou graag nu al een nieuwe telefoon willen uitzoeken.

Is het mogelijk dat ze al een nieuwe telefoon kan uitzoeken? Of kan dat ook pas vanaf die 4 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwreijman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-12-2023
Grudgie schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:32:
Hallo Tweakers,

Mijn vriendin heeft op dit moment een telefoon met een abbonnement tot Februari. Nu weet ik dat je al 4 maanden van te voren kan verlengen of vernieuwen van je contract, maar zij zou graag nu al een nieuwe telefoon willen uitzoeken.

Is het mogelijk dat ze al een nieuwe telefoon kan uitzoeken? Of kan dat ook pas vanaf die 4 maanden.
Dit is mogelijk bij T-Mobile, je kan dan vragen naar een early renewal en dat kost iets van 70 euro extra.

He's got a magnet!!! Everybody BACKUP!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 20:39
Ik zit op het moment bij kpn en kan binnenkort overstappen of verlengen.
Volgens de netwerk dekking kaart zou er hier gewoon bereik moeten zijn. Echter een aantal jaren geleden gaf de netwerk kaart ook goede dekking aan.
In de praktijk had ik toen geen of weinig dekking. Kon niet bellen.

Ik ben benieuwd hoe het nu is. Is de netwerk dekking nu wel zoals het hoort?
Ik woon in 6026 regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:58

icecreamfarmer

en het is

Ik kreeg een telefonisch aanbod maar dat wild eik nog nalezen dus ze zei via my tmobile krijg je hetzelfde.
Echter zie ik dan dat ik ruim een knaak meer betaal.

Zetten ze standaard bundelkorting als ze je bellen?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:14
icecreamfarmer schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:49:
Ik kreeg een telefonisch aanbod maar dat wild eik nog nalezen dus ze zei via my tmobile krijg je hetzelfde.
Echter zie ik dan dat ik ruim een knaak meer betaal.

Zetten ze standaard bundelkorting als ze je bellen?
Je hebt het nu toch na kunnen lezen? Dan bel je weer terug en regel je het zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 21:32
Lees ik het nou echt goed dat T-Mobile alleen simonly abonnementen mét data aanbiedt? (En dan ook nog eens alleen jaar-abo's)

https://www.t-mobile.nl/C...18/t-mobile-go-010119.pdf

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Na vijf jaartjes T-Mobile verlaat ik hen ten faveure van Vodafone. Immers als je al ziggo hebt, is dat interessant qua prijs en bundelgrootte.

Mijn nummerbehoud staat geplanned op de 8-ste september. Dat is echter twee dagen na contracteinde of anders gezegd nieuwe bundel periode.

Nu vroeg ik me af, hoe die twee dagen verrekend gaan worden. Gaat dat tegen vol/duur per MB tarief of wordt dat verrekend naar rato van het contract/bundel dat je afnam?

Antwoord
De verrekening geschiedt naar rato van je voorgaande abo dus x/30-ste van je maandbedrag.

Update 17-9:
Niet geschoten is altijd mis moet T-Mobile gedacht hebben en stuurde prompt een factuur van 25 EURO, waar ik normaal 17 EURO betaal, voor de periode september - oktober. Dus goed opletten als je nummer een paar dagen later porteert dan einde contract. Als vanzelfsprekend komt er een credit nota aan.

[ Voor 33% gewijzigd door jant op 17-09-2020 16:22 . Reden: Zie enser ]

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.