[T-Mobile Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste
Acties:
  • 752.760 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
davidoffm schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:27:
Ik was vandaag voor het eerst sinds een heel lange tijd op het werk; volgens mij hebben ze een indoor cell opgehangen: ik had als hoofdband B7 en in de CA B1&B7....ik wist niet dat tmnl B7 en B7 in CA deed.....snelheid was prima maar niet super (en trouwens best gek....volgens mij betekend dat dat er in ieder geval 2 radio’s binnen hangen; een voor B7 en een voor B1 dan is het weer best een dure oplossing.....
Hoe breed was die band?
B7 20 MHz buiten
B7 5 MHz indoor. Daarom de snelheid laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En we gaan weer verder naar een Deel 2 van het Ervaringen & Discussie over T-Mobile met een geheel nieuwe OP: [T-Mobile Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidoffm
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 23:38
neeecht schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:44:
[...]

Hoe breed was die band?
B7 20 MHz buiten
B7 5 MHz indoor. Daarom de snelheid laag.
De hoofdband was de smalle band. Maar ik had 3CA: 7-1-7 ik heb eerder hier geleerd dat TMNL geen inter site CA kan op 4G dus dan moeten alle banden wel allemaal indoor worden uitgezonden....in totaal dus 40MHz spectrum en het kantoor was nagenoeg leeg (ik denk 10 collega’s) DL was ongeveer 50Mbps. En er hangen dus minimaal 2rrus en een bbu in de kelder....tenzij ze de bbu gebruiken die in ons hoofdkantoor hangt en ze rrus met dark fiber hebben aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
davidoffm schreef op donderdag 22 april 2021 @ 23:09:
[...]

De hoofdband was de smalle band. Maar ik had 3CA: 7-1-7 ik heb eerder hier geleerd dat TMNL geen inter site CA kan op 4G dus dan moeten alle banden wel allemaal indoor worden uitgezonden....in totaal dus 40MHz spectrum en het kantoor was nagenoeg leeg (ik denk 10 collega’s) DL was ongeveer 50Mbps. En er hangen dus minimaal 2rrus en een bbu in de kelder....tenzij ze de bbu gebruiken die in ons hoofdkantoor hangt en ze rrus met dark fiber hebben aangesloten
Zou je willen delen (misschien in PM) waar dit is? Ik heb wel al eens een locatie met 5MHz indoor gezien, met 2100MHz 3G ernaast. Dat ze nu het volle 2600MHz spectrum, en 4G 2100 inzetten is nieuw voor me.
Als je op alle 3 carriers dezelfde PCI ziet komt het inderdaad allemaal van dezelfde site.

Kaart met alle 2G/3G/4G/5G zendmasten in Nederland: https://antennekaart.nl | https://www.antenneforum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes