Ik heb overigens nog, voor mijzelf dan, een abonnementsconstructie bedacht. Ik zou natuurlijk een Huawei E5577C met abonnement kunnen aanschaffen. Aangezien ik op mijn iPad lang niet altijd 4G internet nodig heb, zou ik het abonnement in de basis op 1GB kunnen zetten. Dan kost mij dat zonder korting €11,50 per maand. Dan gaat daar nog T-Mobile Samen overheen, dus dan krijg ik €2,50 korting op dit abonnement, dat dan €9 wordt. Mijn SS&SB abo krijgt uiteraard ook €2,50 korting en die kan ik tevens nog omlaag schroeven, zodat ik ook op dat abonnement ook lage maandlasten heb.
Op deze manier kan ik mijn abonnement flexibel omhoog en omlaag bijstellen met behoud van de kortingen en ik kan zodoende de sim in de Huawei ook in mijn iPad stoppen. Tevens kan ik dan in het buitenland een hotspotje maken voor mijzelf en anderen. En dan is er in de auto ook altijd WiFi.
Edit:
Op deze manier kan ik mijn abonnement flexibel omhoog en omlaag bijstellen met behoud van de kortingen en ik kan zodoende de sim in de Huawei ook in mijn iPad stoppen. Tevens kan ik dan in het buitenland een hotspotje maken voor mijzelf en anderen. En dan is er in de auto ook altijd WiFi.
Het lijkt mij nu sowieso chaos daar. Dus ik heb ook absoluut geen haast met het maken van een keuze.Mar.tin schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:24:
[...]
Als ik daar nu heen ga na het vanmorgen al overboeken dan krijg ik te zien dat ik een betalingsregeling heb lopen...
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat dat komt omdat ze bezig zijn met migreren en dat een standaard melding is die gegenereerd wordt als uit opvraag uit de database blijkt dat een account niet eligible is...
Edit:
https://forum.t-mobile.nl.../index30.html#post1363207Hi all,
De overstappagina is tijdelijk niet beschikbaar. Hij is momenteel 'down' omdat klanten onterecht de melding kregen een betalingsregeling te hebben. We werken er hard aan om de pagina zo snel mogelijk weer online te krijgen.
Verder is het onwijs druk op alle kanalen. Hierdoor zijn er een aantal storingen binnen My T-Mobile, het grootste gedeelte hiervan is al opgelost maar het kan gebeuren dat je een foutmelding ziet op My T-Mobile. Excuses voor het ongemak!
[ Voor 38% gewijzigd door swv op 16-01-2017 11:07 ]