Hij rijdt ook als een idioot. Heb zelf een leuk oud barrel gekocht (Jawa 634, 1978) wat bij een rustigere rijstijl past, sluit natuurlijk niks uit. Als zo'n ding 300 kan (bijvoorbeeld) zal je al snel te hard gaan. Beschermen tegen jezelf inderdaad.GewoonDennis schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:12:
[...]
Is ook zo'n dooddoener net als "ik ga geen motorrijden, ik zou mezelf doodrijden" komop man, he hebt jezelf in de hand
Je bent gewoon achterlijk als je met zulke snelheden door woonwijken scheurt, het online zet met bijbehorende "stoere praat" en dan achteraf gaat zeiken dat je gezeik op internet krijgt.
Zijn er trouwens goede motorzaken in de omgeving van Vianen? Een die hier zat is alweer weg, en ik zoek eigenlijk nog een integraal helm en handschoenen. Vianen ligt zo'n 10 kilometer onder Utrecht (hemelsbreed).
EDIT: Nog meer vragen! Is het mogelijk te lessen op je eigen motor, of is dat rijschool afhankelijk? En is lessen sowieso nu wel slim met de winter om de hoek? Autorijbewijs heb ik binnen een maand in de vorige vakantie gehaald, nadeel is wel dat je dan niet op motor/autovakantie kan of maar heel kort
[ Voor 14% gewijzigd door Tijmen007 op 03-01-2014 20:02 ]