Het grote motortopic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 139 Laatste
Acties:
  • 434.573 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
ToolkiT schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:38:
[...]

ik kwam er laatst achter dat als ik een maand eerder mijn B had gehaald ik hier ook E erbij gekregen had... |:(
Andersom kan ook! Mijn ouders hebben bij rijbewijs omruiling in NL allebei alles behalve de A gekregen. Daar wordt volop gebruik van gemaakt wanneer het kan. :)
Ik heb de beschikking over een Freelander + Box aanhanger. :)
Bij uiterste nood eventueel een Disco2 + auto ambulance.
Bij echt uiterste nood kan mn Panda gebruikt worden als rugzak of slaapzak....

--------------

GoT Motor Zomervakantie, iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-03 13:44
GenjiBlade schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:43:

[...]

Sounds good hehe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net onderstaand mailtje in mijn mailbox:
Afbeeldingslocatie: http://nieuwsbrief.thinkmedia.be/motorsite/network/kopbeeld.jpg
Elke motard droomt er van om minstens één keer in zijn/haar leven te kunnen cruisen over die fantastische, eindeloze wegen in Amerika.

Network On Wheels laat deze droom uitkomen via een 10-daagse rondreis in het mooiste deel van de US, namelijk de Rocky Mountains en de echte Far West. De ideale periode daarvoor is begin september omwille van de natuur en het klimaat.

Ontdek de staten Idaho, Montana en Wyoming met hun uitgestrekte vlakten, de ruige bergen en prachtige meren. Beren, wolven en bizons spotten in de vrije natuur? Authentieke mijnstadjes uit de verovering van de Far West bezoeken? Op onze trip beleeft u het allemaal.

Cruisen in ?the USA? doet u op een iconische Harley Davidson. Wij zorgen dan ook voor de huur van deze motoren, regelen het transport van uw bagage en begeleiden deze reis volledig. U hoeft alleen maar te cruisen en te genieten. Uiteraard mag uw partner mee inschrijven.

Meer over weten?

Op 16 januari organiseren wij een infoavond onder leiding van Marijn Devalck - zelf fervent motard. Op deze avond komt u alle details te weten, kunt u vragen stellen en luisteren naar getuigenissen.
Deze infoavond is geheel gratis en gaat door in zaal EXIT 5 van de firma Renson, Industriezone Vijverdam, Maalbeekstraat 10 te Waregem.

U bent welkom vanaf 19u15.
Ziet er mij eigenlijk wel ontzettend interessant uit!

Zijn er meer mensen van jullie die ervaring hebben met dergelijke uitstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 10:45
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:19:
Ik krijg net onderstaand mailtje in mijn mailbox:
[afbeelding]

[...]

Ziet er mij eigenlijk wel ontzettend interessant uit!

Zijn er meer mensen van jullie die ervaring hebben met dergelijke uitstappen?
Afgelopen juni Route 66 gereden met usbikers.nl. Zeer aan te bevelen!

[ Voor 3% gewijzigd door martin2005 op 07-01-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als je perse in Amerika wil rijden...
ik zou Route 66 overslaan en lekker de west kust van boven naar beneden doen

Highway one is mooier dan een oude weg die in zwaar verval is geraakt door de jaren heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 10:45
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:18:

Highway one is mooier dan een oude weg die in zwaar verval is geraakt door de jaren heen
Da's ook wel een beetje de clou van Route 66 en waarom je die die zou "moeten" rijden: juist het verval, de hier en daar prachtige restauraties en bezienswaardigheden en de historie van de weg.

Maar dat er mooiere routes en omgevingen zijn in de VS is zeker waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Woehoe geslaagd vandaag *O*

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feli :)

al een 2 wieler op het oog?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Dank je :)

Ja deze :P
4x2 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:40:
Zo, mn deauville maar eens te koop gezet, hopen dat die ene euro van het wassen geen weggegooid geld is :+

Nog niet helemaal zeker wat ik dr na pak, maar ik vermoed dat het een varadero gaat worden.
Heb het een beetje gehad met sportmotoren, maar die deauville is ook weer net te langzaam voor het leuke en ik vond het ook wat zonde om er (al te vaak) een zandpad mee te pakken :P
Ik bivakkeer doordeweeks op mijn werk en ik moet zo'n 250-300km rijden voor ik er ben dus dit lijkt me wel een aardig dingetje om mee te beginnen. Of een andere deauville of misschien wel een TA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-08 23:20
congrats 8)

vele veilige kilometers gewenst.

PSN : runeviking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:42
Gefeliciteerd, maak er maar een mooi motorjaar van!!! 8) 8) 8)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 08:52

Saffie_time

Why use this? 42!

Gefeliciteerd!!!
Fijne timing, nu weet je zeker dat je de meeste kilometers dit jaar kan maken :)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Erasmo schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:01:
[...]

[...]

Ik bivakkeer doordeweeks op mijn werk en ik moet zo'n 250-300km rijden voor ik er ben dus dit lijkt me wel een aardig dingetje om mee te beginnen. Of een andere deauville of misschien wel een TA :P
AT kan ook nog. de 750cc broer van de TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Erasmo schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:01:
[...]

[...]

Gefeliciteerd! En whoa, 250km enkele reis om op je werk te komen? Dan zou ik iets uitzoeken met een cardan, grote tankinhoud, laag verbruik en investeren in een fatsoenlijk aftermarket zadel :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Chakotay schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:26:
[...]

Gefeliciteerd! En whoa, 250km enkele reis om op je werk te komen? Dan zou ik iets uitzoeken met een cardan, grote tankinhoud, laag verbruik en investeren in een fatsoenlijk aftermarket zadel :)
Als je "bivakkeert" op je werk dan maak je effectief nóg maar een krappe 500 Km in de week aan woon/werk kilometers dus heb je in het weekend tijd genoeg om je ketting te smeren ;)

Ik zou er persoonlijk voor passen om zover van m'n werk te (gaan) wonen en sowieso met de baas eens overleggen of een leaseconstructie van een auto/motor niet voordeliger is. Hotelkosten rijzen met 4 dagen/nachten in de week ook de pan uit, lijkt me.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ouwe GS adventure op de kop tikken met Dakar tank, Cardan en giga tank inhoud...

kleine edit, die grotere tank komt bij touareg vandaan, kom je op 41 liter.
heb je wel een kleine modificatie nodig kwa aanzuiging van de benzine

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:58:
ouwe GS adventure op de kop tikken met Dakar tank, Cardan en giga tank inhoud...

kleine edit, die grotere tank komt bij touareg vandaan, kom je op 41 liter.
heb je wel een kleine modificatie nodig kwa aanzuiging van de benzine
AT wint.

56l voorop en er is ook nog een 2x10l tank voor achterop beschikbaar. 76L waarbij sommige 1:21 weten te halen kan je 1600km halen als je erom denkt. en als je binnendoor gaat zou 2000km ook mogelijk zijn >:)

en ik zit er al jaren aan te denken om die combi op mijn motor te zetten >:) maar dat kost ruim 2500 euro. maar mijn achterkant is er al klaar voor. en voor schijnt het 1 op 1 te passen.

[ Voor 11% gewijzigd door DECOY88 op 08-01-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2dhck1l.jpg
Zo, KTM doet het weer. En gelijk maar een zware bashplate eronder.

Ook gelijk een setje dunlop 908 Rally raid banden besteld, de RR variant moet het wat langer volhouden met zoveel vermogen :P

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Ghostrider schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:16:
[afbeelding]

Ook gelijk een setje dunlop 908 Rally raid banden besteld, de RR variant moet het wat langer volhouden met zoveel vermogen :P
zwaar? een dienblad vangt nog meer :+ vlakke plaat buigt snel zonder opstaande rand erop.

Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab201/diekooi/Motortrip%202013/P1060264_zps9e9c4693.jpg

die is zwaar genoeg om de motor volledig op te tillen over een betonnen paaltje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Wat was er mis mee eigenlijk? tot nu toe heb je niet heel veel mazzel met die machine of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:43
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:18:

http://www.transamtrail.com/ *O* zou ik nog wel eens willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Afbeeldingslocatie: http://flatlandracing.com/Merchant2/graphics/00000001/24-46.jpg
Voor die 6 tientjes inclusief verzenden, gebruikt. Koopje wat mij betreft.
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:39:
[...]

Wat was er mis mee eigenlijk? tot nu toe heb je niet heel veel mazzel met die machine of wel?
Ja ik weet niet wat ik heb elke keer als ik een KTM koop :P

-'97 KTM 620
-Achterwiellagers aan puin tijdens het naar huis rijden (nauwelijks thuis komen)
-Omver gereden op parkeerplaats en weer rechtop gezet (zonder briefje)
-Tankbevestiging redelijk afgebroken :F
-Verlichting die hapert
-Uitvallen als je vooraan staat bij een stoplicht (enkel kickstarter)
-Noppenbanden die lijken te verdampen
-Paar keer nieuwe onsteking stuk (weer gerepareerd onder garantie) Maar daardoor wel een flink aantal keer stil komen te staan :( :( YouTube: KTM620 huge puddle deep water lc4 Misschien was dit de oorzaak wel... :P

Toen had ik een financieel voordeel, dus naar een 09 machine gegaan, dat ging enigsinds probleemloos in het begin.
-Tankdop die behoorlijk lekte -> vervangen door rally raid products
-Daardoor ook stickers aangetas
-Touratech zadel gekocht met productiefout ->Fout van touratech onder garantie vervangen
-Uitvallen met aftermarket uitlaat

En toen de flaw die niet te vinden was, bleek dus gewoon in de map selector draden te zitten. Nieuwe draadjes daarnaartoe en klaar :X Dus nu is die weer helemaal klaar, voor nu dan. Was ik maar gewoon bij mijn gratis gekregen 87 Honda XL600r gebleven, die werkte altijd met als enige onderhoud wat olie erin ;w

[ Voor 83% gewijzigd door Ghostrider op 08-01-2014 20:18 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:19

Bommes

Capo del formaggio

wimmel_1 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:31:
[...]

Als je "bivakkeert" op je werk dan maak je effectief nóg maar een krappe 500 Km in de week aan woon/werk kilometers dus heb je in het weekend tijd genoeg om je ketting te smeren ;)

Ik zou er persoonlijk voor passen om zover van m'n werk te (gaan) wonen en sowieso met de baas eens overleggen of een leaseconstructie van een auto/motor niet voordeliger is. Hotelkosten rijzen met 4 dagen/nachten in de week ook de pan uit, lijkt me.
Aangezien hij het woord bivakkeert gebruikt vermoed ik dat hij bij een defensie onderdeel werkt. ;)

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

KTM kan je wel op de volgende manier samenvatten: (laatste reactie)
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2u5qjoj.jpg

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Dank allen :)
DECOY88 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:52:
[...]

AT kan ook nog. de 750cc broer van de TA.
Ik moet het nog even allemaal testrijden. Het is opzich wel een mooi ding zo'n at maar ik hoef er niet perse mee van de weg af :P
Bommes schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:22:
[...]

Aangezien hij het woord bivakkeert gebruikt vermoed ik dat hij bij een defensie onderdeel werkt. ;)
Jackpot.
Chakotay schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:26:
[...]

Laag verbruik is inderdaad vrij belangrijk aangezien ik geen fancy tankpas heb. Super grote tank hoeft niet per se, aangezien ik sowieso wel een klein pauzetje houd onderweg, doe ik nu ook en bevalt prima :)
wimmel_1 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:31:
[...]

Moet trouwens ook een paar maanden per jaar naar België, dat is 340km enkele reis :P Maar cardan of kettingsmeerinstallatie heeft toch echt de voorkeur.

Staat trouwens motornieuws op de FP :P
nieuws: Bedrijf laat motorhelm met geïntegreerde heads-up display testen

[ Voor 6% gewijzigd door Erasmo op 08-01-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Geinig die helm-met-HUD. Ik vraag me wel af hoe goed die stembediening nog werkt bij 120 en hoger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Chakotay schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:20:
Geinig die helm-met-HUD. Ik vraag me wel af hoe goed die stembediening nog werkt bij 120 en hoger :P
Ik zag die thread net pas maar....

Will_M in 'nieuws: Bedrijf laat motorhelm met geïntegreerde heads-up display testen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Goed punt, ik heb onder de 50-70 mijn vizier bijna nooit dicht... (zolang het niet te hard regent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Chakotay schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:23:
Goed punt, ik heb onder de 50-70 mijn vizier bijna nooit dicht... (zolang het niet te hard regent)
140 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mij vizier heb ik zo goed als altijd dicht. Zelfs als ik met 30 door een woonwijk rij is ie dicht. Bij het stoplicht is ie open maar zodra ik weg ben gaat ie gelijk dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Leuk als er een keer een insect naar binnen 'vliegt' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:24

DinX

Motormuis

http://www.vier.be/loseas...os/4900-meter-hoog/101846

Super reeks voor de Belgen hier :)
Word nu nog net wat zenuwachtiger al voor m'n trip :P Omstandigheden bij momenten hetzelfde denk ik, maar dan nog veeeel hoger :X

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Olaf van der Spek schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:26:
[...]

Als je weet dat 't reflex van je ooglid sneller is dan dat naderend insect is er weinig aan de hand. Zo'n beest vliegt eigenlijk nooit tégen je oog (lens/netvlies) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wimmel_1 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:32:
[...]

Als je weet dat 't reflex van je ooglid sneller is dan dat naderend insect is er weinig aan de hand. Zo'n beest vliegt eigenlijk nooit tégen je oog (lens/netvlies) ;)
/me Dit reflex ontbreekt bij PilatuS blijkbaar.

Het zal wel aan mij liggen maar ik heb al zo vaak vliegjes in mijn ogen gehad dat dit de voornaamste reden is dat ik het vizier altijd dicht heb. Waar ze dan precies belanden weet ik niet maar als ik moet stoppen om de stukjes uit mijn tranende oog te halen gaat er toch iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

[afbeelding]

Blijft een mooi ding, zet me weer aan het denken om toch maar de GSX-F weg te doen voor zoiets. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

PilatuS schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:39:
[...]

/me Dit reflex ontbreekt bij PilatuS blijkbaar.

Het zal wel aan mij liggen maar ik heb al zo vaak vliegjes in mijn ogen gehad dat dit de voornaamste reden is dat ik het vizier altijd dicht heb. Waar ze dan precies belanden weet ik niet maar als ik moet stoppen om de stukjes uit mijn tranende oog te halen gaat er toch iets niet goed.
Ik draag altijd een bril, dat scheelt nogal met wind, regen en troep in je ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Chakotay schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:23:
Hier gaat ie ook inderdaad pas vanaf 80 wegen een keertje naar beneden, draag wel altijd een zonnebril. In het donker en met regen is hij wel dicht, zie anders geen klote doordat mn ogen gaan tranen door de wind aangezien je dan geen zonnebril op kan. Ben er wel over aan het denken om gewoon een kleine schietbril op te zetten, kan ik in t donker toch met vizier open rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

Vanaf 60km/u waaien de contactlenzen uit m'n ogen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWin
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:23

DaWin

beep boop

Herinnert u zich deze nog? DaWin in "Het grote motor topic deel 15". Wanneer is het beste moment om een motor aan te schaffen? De eerste week van het jaar blijkbaar :D .

Had hem al een tijdje op het oog en al een keer uitgeprobeerd, maar de twijfel bleef. Intussen ook rondgekeken voor iets anders, maar niets wat me net zoveel aantrok als deze. Dus: afspraak proberen te maken voor nog een proefrit, krijg ik te horen dat iemand anders er al een optie op heeft. Bummer :/ . Tot ik een telefoontje kreeg: de koper kon de financiën niet rond krijgen en of ik alsnog eens wou komen kijken. Dat liet ik me geen 2 keer zeggen

Afgelopen zaterdag dus toch maar weer een proefrit gemaakt, maar nu 3 kwartier snelweg om de houding nog maar eens te testen. En halverwege wist ik het al: hebben! Hij reed zo heerlijk soepel, de houding voelde prima en de staat was echt top. Binnen 10 minuten aanbetaling gedaan en over anderhalve week ophalen :D .

Tl;dr: ik heb een VFR750 aangeschaft!
Pics volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
Gisteren alle 7 goed, dus geslaagd voor mn AVB :)

Langzame oefeningen waren nog best pittig met die harde wind :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koehandelaar
  • Niet online
Ah leuk een motor topic. Ook mijn grote passie.

Heb op dit moment een Aprilia Shiver uit 2008, helaas ligt deze nu een beetje uit elkaar door een schade geval. Auto had me niet gezien bij het uit een parkeervak rijden. Ik kon nog wel remmen, maar heb mezelf onderuit geremd zonder ABS op een nat wegdek. Totaal zo'n € 3000 schade verwacht ik. Heb tot nu toe € 2100 uitgekeerd gekregen van de verzekering, restant moet nog komen nadat de expert aanvullend rapport heeft opgemaakt.

Wanneer de Shiver weer klaar is gaat deze naar m'n broertje en neem ik zelf een allroad. Weet alleen nog niet zo goed wat ik wil, KTM 950 Adventure of iets dergelijks lijkt me wel mooi. Alleen die zijn weer zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:53

steveman

Comfortabel ten onder

Lekker dan, zelf redelijk schadevrij vanaf gekomen?

Ik aai m'n ABS-sensoren vanavond even bij thuiskomst.
GenjiBlade schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Andersom kan ook! Mijn ouders hebben bij rijbewijs omruiling in NL allebei alles behalve de A gekregen. Daar wordt volop gebruik van gemaakt wanneer het kan. :)

[...]

Ik heb de beschikking over een Freelander + Box aanhanger. :)
Bij uiterste nood eventueel een Disco2 + auto ambulance.
Bij echt uiterste nood kan mn Panda gebruikt worden als rugzak of slaapzak....

--------------

Ik vrees dat ik in de zomer smelt in Spanje :/ Maar een weekje aldaar ergens voor het "pff wat een hitte"-seizoen... :9~

[ Voor 76% gewijzigd door steveman op 09-01-2014 09:59 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:30:
http://www.vier.be/loseas...os/4900-meter-hoog/101846

Super reeks voor de Belgen hier :)
Word nu nog net wat zenuwachtiger al voor m'n trip :P Omstandigheden bij momenten hetzelfde denk ik, maar dan nog veeeel hoger :X
Inderdaad een erg leuk programma! Ik heb tot nogtoe maar 1 aflevering kunnen zien en hoop dat er binnenkort een dvd-box oid uit komt zodat ik de andere afleveringen ook kan zien.
Staan alle afleveringen op de site van Vier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:56:

[...]

Ik vrees dat ik in de zomer smelt in Spanje :/ Maar een weekje aldaar ergens voor het "pff wat een hitte"-seizoen... :9~
Lekker door de Pyreneen rijden en het Baskenland, niet bloed heet en mooi groen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Vandaag weer een nieuw filmpje van de dingen die ik heb meegemaakt. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:24

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:21:
[...]

Inderdaad een erg leuk programma! Ik heb tot nogtoe maar 1 aflevering kunnen zien en hoop dat er binnenkort een dvd-box oid uit komt zodat ik de andere afleveringen ook kan zien.
Staan alle afleveringen op de site van Vier?
Alleen van die stukjes denk ik. Anders verdienen ze niks aan de rode knop hè :P

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

XBL schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:57:
Vandaag weer een nieuw filmpje van de dingen die ik heb meegemaakt. Enjoy!

[video]
die motor agent kwam denk ik net uit de motorpool van de James watt straat... mijn kantoor was daar vroeger. (heb daar zelfs een keer een politieauto aangereden die net uit de politie garage kwam :X )

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

ToolkiT schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:24:
[...]

die motor agent kwam denk ik net uit de motorpool van de James watt straat... mijn kantoor was daar vroeger. (heb daar zelfs een keer een politieauto aangereden die net uit de politie garage kwam :X )
Klopt. Ik woon ernaast. Best prima, behalve dat ze soms hun sirenes 's nachts al aanzetten als ze de straat nog niet eens uit zijn.

En lol @ aanrijden... beetje onhandig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Die agent weet echt geen positie op de weg te houden. Hij komt zelfs bij de bocht over de tramrails op jouw rijbaan :? Vloeiend gaat zoveel beter...

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:37
XBL, lekker kijk voer weer. Vond hem eerlijk gezegd deze keer wat minder leuk. Het stuk met de politie motor was veel te lang waarbij ook niets gebeurde.

Voor de rest lekker doorgaan en tot volgende week maar weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Ghostrider schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:44:
Die agent weet echt geen positie op de weg te houden. Hij komt zelfs bij de bocht over de tramrails op jouw rijbaan :? Vloeiend gaat zoveel beter...
Ik denk dat-ie net zo'n grote scheitert is op natte tramrails als ik.
Frontysco schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:46:
XBL, lekker kijk voer weer. Vond hem eerlijk gezegd deze keer wat minder leuk. Het stuk met de politie motor was veel te lang waarbij ook niets gebeurde.

Voor de rest lekker doorgaan en tot volgende week maar weer :)
Eens. Ik heb een voorraad aan fragmenten voor 2 à 3 filmpjes en wil elke twee weken zo'n Daily Bits filmpje uitbrengen (in de andere week doe ik dan iets minder boeiends - die post ik hier ook niet). Aangezien het nu winter is (sort of), probeer ik een beetje zuinig te zijn, zodat ik in maart nog gewoon fragmenten heb ondanks dat ik minder rij. Dus vandaar dat het nu af en toe een beetje lafjes is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:37
hehehe! Dat vermoedde had ik al :-) als die nou op de trambaan onderuit was gegaan was het wel leuk geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

XBL schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:38:
[...]

Klopt. Ik woon ernaast. Best prima, behalve dat ze soms hun sirenes 's nachts al aanzetten als ze de straat nog niet eens uit zijn.

En lol @ aanrijden... beetje onhandig ;).
ik kwam via james watt, stephenson en ging toen linksaf op de 1e ringdijk. Had vlug naar rechts gekeken maar politie auto zat denk ik achter A stijl en ik had haar niet gezien..
op laatste moment zag ik haar en week uit... ik dacht net op tijd dus doe raampje open en zei: 'dat ging nog net goed of niet?' agente: 'kijk nog eens..' en ik had haar idd gesideswiped.. oeps..

p.s. bestaat die broodjeszaak op hoek ringdijk/middenweg nog? die had lekkere broodjes kaasomelet :)

[ Voor 7% gewijzigd door ToolkiT op 09-01-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koehandelaar
  • Niet online
steveman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:56:

Nee bar slecht eigenlijk. Ben hard op m'n hoofd terecht gekomen, had een flinke barst in de helm zitten. Hierdoor nu nog steeds last van hoofdpijn en een stijve nek (ongeval was op 5 oktober). Vrees er ook voor dat ik voorlopig nog niet van die nek af ben, die zorgt er voor dat ik hoofdpijn hou > hoofdpijn zorgt er weer voor dat ik m'n hoofd fixeer > nog meer last van m'n nek > vicieuze cirkel.

Werk nu sinds deze week weer 8 uur per dag, dat gaat nog net. Benieuwd hoe het volgende week gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

XBL schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:51:
[...]

Kan wel wezen, maar dan ga je voor de trambaan wat naar rechts. Dan rechtop over de tramrails en dan weer de bocht door.
Met hun superman rijopleiding kan het natuurlijk nooooit fout gaan

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:08

Rick-Jan

always connected

Hier binnenkort ook kijken naar een eventuele 1e motor: een Aprillia RS 125.

Wel een wat ouder model met wat dingen die er nog moeten gebeuren, ( waarschijnlijk accu vervangen en bougie schoonmaken) maar heb er zelf niet zo heel veel verstand van verder behalve mijn vader die mee gaat.

Natuurlijk een proefrit maken, en kijken naar de bravok. verder nog dingen waar ik op zou moeten letten?

[ Voor 16% gewijzigd door Rick-Jan op 09-01-2014 13:43 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

XBL schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:51:
[...]

[...]

Eens. Ik heb een voorraad aan fragmenten voor 2 à 3 filmpjes en wil elke twee weken zo'n Daily Bits filmpje uitbrengen (in de andere week doe ik dan iets minder boeiends - die post ik hier ook niet). Aangezien het nu winter is (sort of), probeer ik een beetje zuinig te zijn, zodat ik in maart nog gewoon fragmenten heb ondanks dat ik minder rij. Dus vandaar dat het nu af en toe een beetje lafjes is ;).
Rijdt dat nou een beetje lekker, met de spiegels daaronder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Hangt er vanaf hoe hoog je stuur zit. Tijdje op me KTM gereden met links en rechts spiegels onder het stuur, maar je moet dan behoorlijk naar beneden kijken.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Rick-Jan schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:41:
Hier binnenkort ook kijken naar een eventuele 1e motor: een Aprillia RS 125.

Wel een wat ouder model met wat dingen die er nog moeten gebeuren, ( waarschijnlijk accu vervangen en bougie schoonmaken) maar heb er zelf niet zo heel veel verstand van verder behalve mijn vader die mee gaat.

Natuurlijk een proefrit maken, en kijken naar de bravok. verder nog dingen waar ik op zou moeten letten?
Weet je zeker dat accu vervangen en bougie schoonmaken (ik zou em meteen vervangen, dat is de kosten niet) alles is? Die 2taktjes hebben aardig wat onderhoud nodig normaal, en stuk meer dan 4takt-blokken in ieder geval. Wel erg leuk speelgoed zo'n ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:08

Rick-Jan

always connected

Chakotay schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:55:
[...]

Weet je zeker dat accu vervangen en bougie schoonmaken (ik zou em meteen vervangen, dat is de kosten niet) alles is? Die 2taktjes hebben aardig wat onderhoud nodig normaal, en stuk meer dan 4takt-blokken in ieder geval. Wel erg leuk speelgoed zo'n ding!
Motorisch was hij helemaal in orde, banden en ketting goed.
Het is meer omdat hij ook vertelde dat de motor een tijdje heeft stilgestaan, hij gaat nog proberen om de accu op te laden en nog eens proberen. Volgens mij moet je bij het model zelf mengen, en is er een keer wat te veel olie in gekomen. Ook zat er een schaaf op de rechter voorkap, krijg ik nog foto's van.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Erasmo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:43:
[...]

Rijdt dat nou een beetje lekker, met de spiegels daaronder?
Ik ben er nog niet echt over uit.

Voordelen:
- Je ziet er heel veel in, want de spiegels zijn vrij bol. Ik heb bijna geen dode hoek meer.
- Ziet er mooi uit.
- Maakt het een stuk makkelijker om bij de stoplichten naar voren te rijden (ik ben iets smaller dan met m'n oude spiegels en ik heb iets beter "gevoel" waar ze zitten in relatie tot de spiegels van auto's).

Nadelen:
- Omdat ze zo bol zijn lijkt alles verder weg. Ik moet soms helemaal achter me kijken, wat vooral irritant is op de snelweg.
- Omdat ze zo laag zitten moet ik echt even een stukje omlaag kijken om er in te kunnen kijken.
- M'n stuuruitslag is beperkt, anders komen ze tegen m'n tank (heb ik wel mee zitten spelen, maar dan komen ze nog lager te zitten).

Ik heb andere spiegels liggen (anders dan de standaard spiegeltjes), maar ook daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het liefste heb ik spiegels die vlak boven m'n hand zitten, zoals je wel ziet op Harleys enzo. Maar veel van dat spul heeft belachelijke tierelantijntjes die ik niet hoef :P. Is ook beetje lastig in te schatten hoe het eruit zal zien over de interwebs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Rick-Jan schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:00:
[...]

Motorisch was hij helemaal in orde, banden en ketting goed.
Het is meer omdat hij ook vertelde dat de motor een tijdje heeft stilgestaan, hij gaat nog proberen om de accu op te laden en nog eens proberen. Volgens mij moet je bij het model zelf mengen, en is er een keer wat te veel olie in gekomen. Ook zat er een schaaf op de rechter voorkap, krijg ik nog foto's van.
Hierzo en hierzo is nog wel het een en ander aan nuttige info over de RSjes te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Chakotay op 09-01-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:09

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Leuk dat hier nog meer mensen op het forum zijn die ook een KTM hebben. Ik ben de laatste tijd veel bezig met Bitcoin en kom daardoor veel op het forum en ik begin steeds meer leuke topics te vinden :9

Zijn er ook die met hun motor de dikke blubber en het zand zoeken of alleen maar asfalt coureurs. Ik heb afgelopen zomer deze motor gekocht en ik ben natuurlijk benieuwd naar jullie mening en ervaring met enduro rijden.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img585/6425/ncue.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Ik rij een 950 Adventure en ga wel eens raggen in de Kuil bij IJmuiden, maar ik rij niet met noppenbanden, dus het is meer allroad dan echt offroad rijden. Grindpaadjes zijn leuk, verharde zandwegen ook, maar los zand kan ik vergeten. Vorige maand parkeerde ik de motor bij mn ouders in de achtertuin en ploegde meteen 6 meter gras los, vonden mn ouders leuk :>

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh

cellkuh

Dat zijn mooie motors, doet mij altijd denken aan de dakar motors.
en daar kan teminste nog eens iemand mee rijden. op een crossmotor wil je echt niet achterop zitten haha

gras ploegen is altijd leuk he ;) zeker als het gazon is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:53

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

cellkuh schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:24:
Dat zijn mooie motors, doet mij altijd denken aan de dakar motors.
en daar kan teminste nog eens iemand mee rijden. op een crossmotor wil je echt niet achterop zitten haha

gras ploegen is altijd leuk he ;) zeker als het iemand anders zijn gazon is
;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dakar rijden ze gewoon met 450cc hoor:
Afbeeldingslocatie: http://bikerscafeblog.com/wp-content/uploads/2011/11/ktm-450-9.jpg
Frame lijkt enigsinds op mijn 690, achtertank is ook anders.

Ik vind zo'n 950 alleen zo mild op het gas, die zijn veel minder explosief als een 690 onderin. Hier een filmpje Cellkuh van de keren dat mijn ex 620 het deed YouTube: KTM 620 Beach drive Die van jouw is ook een 620 toch?

[ Voor 24% gewijzigd door Ghostrider op 09-01-2014 17:09 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh

cellkuh

Ghostrider schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:06:
Dakar rijden ze gewoon met 450cc hoor:
[afbeelding]
Frame lijkt enigsinds op mijn 690, achtertank is ook anders.

Ik vind zo'n 950 alleen zo mild op het gas, die zijn veel minder explosief als een 690 onderin. Hier een filmpje Cellkuh van de keren dat mijn ex 620 het deed YouTube: KTM 620 Beach drive Die van jouw is ook een 620 toch?
Daar kan ik niet over mee praten heb nog nooit op een 950 of 620 gereden.
Die van mij is een 400cc exc 8)7
mooi filmpje trouwens, maar het klinkt alsof je veel problemen hebt gehad met je 620?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh

cellkuh

Zoe lang ut gezon is van inge hollender
;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf filmpje van een van de beste motorrijders op youtube "Schaaf". Meer dan een Honda CB500 heb je niet nodig om plezier te hebben:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Ghostrider schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:06:
Ik vind zo'n 950 alleen zo mild op het gas, die zijn veel minder explosief als een 690 onderin.
Klopt, maar de 620 is toch een 1 cilinder? Dat verklaard het wel :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ja. had alleen meer verwacht van de 950.

@cellkuh volgens mij heb je een GS 400, geen exc.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:33:
Gaaf filmpje van een van de beste motorrijders op youtube "Schaaf". Meer dan een Honda CB500 heb je niet nodig om plezier te hebben:

[video]
HIj is een baas op de motor, ja. Steeds het geluid van z'n stepjes die over de grond schrapen is geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Iemand mailde me een tijdje terug een add-on module die je aan je ... uh bestaande helm vastmaakt. Niet per mail zo te zien, want ik vind het niet meer terug :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 10:34

Baggeraar

Wat een gebagger..

steveman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:46:
Iemand mailde me een tijdje terug een add-on module die je aan je ... uh bestaande helm vastmaakt. Niet per mail zo te zien, want ik vind het niet meer terug :+
Stond op kickstarter, maar is ondertussen afgelopen.
http://www.kickstarter.co...ay-for-motorcycle-helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
Gezien hier niemand zich nog had aangemeld zou ik best GoT rit willen organiseren en voorrijden. Ergens in maart en dan afspreken bij Hotel De Witte Bergen in Hilversum, rondje in het groene hart etc. :)

[ Voor 3% gewijzigd door GBTW op 09-01-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Als het tempo net als de vorige rit is wil ik wel meerijden.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
Ghostrider schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:38:
Als het tempo net als de vorige rit is wil ik wel meerijden.
8)7 niet mee geweest, maar grote groep dus niet heel hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Dan ben ik denk ik ook wel present (als het weer goed is dan :P), vond het vorige keer erg leuk (een stukje autobahn zal er denk ik alleen niet meer inzitten :P).
Tempo was imo prima, als je achterin reed kon je wel redelijk door rijden

[ Voor 19% gewijzigd door -tom-562 op 09-01-2014 20:54 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWin

DaWin

beep boop

Beloofde pics:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2usda1u.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/14o9hc3.jpg

Hilversum is wat ver oprijden voor een GoT rit, maar als er iets meer in het zuiden wordt georganiseerd ben ik er bij :)
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:33:

[video]
Als ik dat had geprobeerd bij de lesmotor had ik nu nog een gehoorbeschadiging gehad van het schelden van mn instructeur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

GBTW schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:35:
Gezien hier niemand zich nog had aangemeld zou ik best GoT rit willen organiseren en voorrijden. Ergens in maart en dan afspreken bij Hotel De Witte Bergen in Hilversum, rondje in het groene hart etc. :)
Ik zou zeggen: kies een datum en dan gaan we :). Wel beetje tijdig een datum prikken, evt met een meeting-manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
XBL schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:19:
[...]

Ik zou zeggen: kies een datum en dan gaan we :). Wel beetje tijdig een datum prikken, evt met een meeting-manager.
Dat was het plan, zal eens uitzoeken hoe dat moet :+.

Even snel een rondje in elkaar geklikt, ongeveer 180 km, lunch op de Meije, terug op bij het hotel in de middag. Zo'n beetje de beste kleine (langzame O-) ) kronkelwegen in het groene hart. :9~ (stukjes snelweg die google er in gooit bij utrecht gaan door de meern)

http://goo.gl/maps/dECJM

[ Voor 70% gewijzigd door GBTW op 09-01-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die helm valt er zo natuurlijk een keertje af ;)
Mooie fiets!

[ Voor 3% gewijzigd door Olaf van der Spek op 09-01-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:25

Exigence

dnkroz

GBTW schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:53:
[...]

8)7 niet mee geweest, maar grote groep dus niet heel hard?
Ja heerlijk rustig gereden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWin

DaWin

beep boop

Olaf van der Spek schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:28:
[...]

Die helm valt er zo natuurlijk een keertje af ;)
Mooie fiets!
Hehe, voor een snelle foto...
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
Groepje waar ik tot vorig jaar mee reed lag er minimaal 1 af per ritje. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ah, ik zocht dus wel op de juiste term. Maar die was het idd. Best een groot ding nog voor aan je helm, maar hij zal minder wind vangen dan een (vroege) GoPro, en op een mindere hefboompositie. Ben benieuwd, zou zoiets zeker wel eens willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
Voorjaarsrit

We spreken af om 09:30 bij Hotel de Witte Bergen

Doen we nog bakje koffie en gaan tegen 10:00 rijden. Tank even af voordat je parkeert op het terrein ( tankstation is naast het hotel, je kan om de slagboom heen en dan parkeren). Ritje is ongeveer het onder geplaatste ritje. Met lunch moet het mogelijk zijn om uiterlijk om 17:00 weer bij het hotel te zijn. Dan nog even bak koffie en gaan we weer naar huis.

adres: Rijksweg 2
3755 MV Eemnes (Laren)

Lunch lokatie is Eetcafe de halve maan, als de groep groot is zal ik even dag ervoor bellen / reserveren.

Er zitten geen pondjes in deze route maar neem wel wat munten / papier geld mee voor de koffie en lunch, dat gaat sneller dan iedereen voor zich pinnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/1407/days.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

GBTW schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:30:
Voorjaarsrit

We spreken af om 09:30 bij Hotel de Witte Bergen

Doen we nog bakje koffie en gaan tegen 10:00 rijden. Tank even af voordat je parkeert op het terrein ( tankstation is naast het hotel, je kan om de slagboom heen en dan parkeren). Ritje is ongeveer het onder geplaatste ritje. Met lunch moet het mogelijk zijn om uiterlijk om 17:00 weer bij het hotel te zijn. Dan nog even bak koffie en gaan we weer naar huis.

adres: Rijksweg 2
3755 MV Eemnes (Laren)

Lunch lokatie is Eetcafe de halve maan, als de groep groot is zal ik even dag ervoor bellen / reserveren.

Er zitten geen pondjes in deze route maar neem wel wat munten / papier geld mee voor de koffie en lunch, dat gaat sneller dan iedereen voor zich pinnen.

[afbeelding]

Nice! Probeer mee te kunnen gaan, ben wel een mooi weer rijder, dus met regen haak ik af :P
En wat voor data zijn dat, die vallen op zondagen en maandagen (je zat zaker in agenda van 2013 te kijken? :P)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
Yellowneck schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:45:
[...]

Nice! Probeer mee te kunnen gaan, ben wel een mooi weer rijder, dus met regen haak ik af :P
En wat voor data zijn dat, die vallen op zondagen en maandagen (je zat zaker in agenda van 2013 te kijken? :P)
8)7 8)7 oops, thx There i fixed it :+

[ Voor 3% gewijzigd door GBTW op 09-01-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:25
Nice. Vorige toerrit was voor mij wat gunstiger kwa locatie(woon in Groningen), maar toen was ik helaas op vakantie. Maar goed, ben eerder ook wel naar Den Helder gereden voor een toerrit,dus Laren is ook geen probleem.
Kwa tempo; ik wil eventueel ook wel een groep voorrijden bij deelname (heb een zumo) waarbij mijn tempo op een schaal van 1 tot 6 op 4,5-5 zit. Hou wel van stevig doorrijden dus, maar ga niet over rijbewijsgrenzen heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Olaf van der Spek schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:26:
[...]

heb je af en toe eens wat te vreten onderweg >:)

en voor de rit hoop ik mijn motor weer voor die tijd klaar te hebben. tot die tijd O.V.B.

[ Voor 16% gewijzigd door DECOY88 op 09-01-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

GBTW schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:40:
[...]

Groepje waar ik tot vorig jaar mee reed lag er minimaal 1 af per ritje. |:(
Ja dat was dit keer ook zo.
Eddos schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:02:
Nice. Vorige toerrit was voor mij wat gunstiger kwa locatie(woon in Groningen), maar toen was ik helaas op vakantie. Hou wel van stevig doorrijden dus, maar ga niet over rijbewijsgrenzen heen :P
Je kan wel met mij oprijden dan, ik zit nog in mijn proeftijd dus ga niet al te fors zegmaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Ghostrider op 09-01-2014 23:28 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Wie weet ? Ergens langs de bollenstreek is een stuk weg met een paar flinke verkantte 90 graden bochten vlak achter elkaar. Kennie vinden... Iemand?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
ROFLASTC schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:33:
Wie weet ? Ergens langs de bollenstreek is een stuk weg met een paar flinke verkantte 90 graden bochten vlak achter elkaar. Kennie vinden... Iemand?
Deze? vlakbij krommenie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Nee ik bedoel echt 90 graden naar links, rechts, links binnen 100 meter ofzo

Ziet eruit alsof de weg om een beschermd bosje heen moest slingeren.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XBL schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:41:
[...]

HIj is een baas op de motor, ja. Steeds het geluid van z'n stepjes die over de grond schrapen is geniaal.
Deze twee filmpjes zijn ook geniaal van hem. Zo van wat heb ik nu weer meegemaakt op mijn dagelijkse woon/werkverkeer ritje 8)

Deel 1:

Deel 2:
Pagina: 1 ... 22 ... 139 Laatste

Dit topic is gesloten.