Joopieboy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:19:
Ja en als ik zie hoe sommige mindere van de samenleving ineens wel hard kunnen werken of rennen verbaas ik mij er toch weer over.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Joopieboy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:19:
Ja en als ik zie hoe sommige mindere van de samenleving ineens wel hard kunnen werken of rennen verbaas ik mij er toch weer over.
Dasty, superspulTylen schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:52:
Ben maar weer eens verder gegaan met operatie Ducati Monster. Nu is het frame helemaal kaal en kan het weggebracht worden naar de poedercoaster.
[afbeelding]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Nou daar zeg je een waar ding. Ik vroeg me ook laatst af of (bepaalde) dieven en fraudeurs niet beter eerlijk werk kunnen gaan doen, want ze zijn er slim genoeg voor. Dit vroeg ik me bv af toen ik zag welke dingen er allemaal gecontroleerd worden voordat een niet nader te noemen webshop een order accepteert. Achter al die controles zit een verhaal van een fraude die ooit heeft plaatsgevonden. Echt te bizar voor woorden dat die lui dat bedacht hebben.Joopieboy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:19:
Je kan mee lopen maar dan moet je er nog uit he. Deur gaat gelukkig niet automatisch over. Pasje van de deur ligt gewoon thuis. Wel is het een gedeelde garage van het complex waar ik woon dus veel vreemde. Tja, koop pas weer een motor als ik een eigen woning met garage heb. Heb al gekeken naar een dikke Duke alleen die is natuurlijk ook niet veilig.mphilipp schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:21:
[...]
Is dat nou zo ondenkbaar? Je hebt er geen idee van hoe handig/slim/sluw de leden van het Gilde zijn. Mensen zijn gewoontedieren dus je hoeft echt geen raketwetenschapper te zijn om te weten hoe je makkelijk zo'n garage binnen komt. Meelopen met iemand is wel de makkelijkste, maar je kunt ook als iemand de garage uit rijdt, het hoekje om schieten en dan ben je ook binnen.
Eigenlijk staat mijn motor veel veiliger buiten. Er staan inmiddels 3 motoren hier geparkeerd en er is er nog niet een gestolen. Het is ook een tamelijk drukke weg door het centrum met vol zicht van meerdere woningen. En toen mijn Tenere een paar weken achter slot en grendel in een pakhuis stond, werd ie meteen gejat...go figure. Buiten met goede sloten staat ie net zo veilig als binnen. Tenzij het je eigen schuurtje is en je hebt er een inbraakproof stalen deur met goed slot en alarm op zitten. En dan niet het raampje open laten staan...
er bestaan genoeg trucjes om vanalles open te krijgen. vind zon gek die eens een keer je garage wilt nalopen en vaak is een plaatje staal ergens al genoeg om ze buiten te houden. kijk bv. maar eens bij bedrijven waar ze electrische sloten hebben voor het pasjes systeem. daar kan je overal de schoot zien. en als je daar wat mee rommelt heb je hem open. stripje eroverheen en je moet breken.Versteegrob schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:26:
[...]
Je kan mee lopen maar dan moet je er nog uit he. Deur gaat gelukkig niet automatisch over. Pasje van de deur ligt gewoon thuis. Wel is het een gedeelde garage van het complex waar ik woon dus veel vreemde. Tja, koop pas weer een motor als ik een eigen woning met garage heb. Heb al gekeken naar een dikke Duke alleen die is natuurlijk ook niet veilig.
[ Voor 6% gewijzigd door DECOY88 op 09-01-2015 22:49 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Wind van voren is geen probleem, van achter ook niet zo. Maar windvlagen van de zijkant kunnen zeer zeker heel vervelend zijn. Ik heb wel eens met behoorlijke wind van opzij gereden en dat was irritant, maar het was een constante wind. Ik hing dus steeds alsof ik een bocht naar rechts maakte schuin met de motor. Alleen even opletten als je een bus of truck inhaalt. Maar met windvlagen ben ik wel eens uit mijn laantje geblazen. En ik ben niet licht en die BMW RT ook niet bepaald. Ik heb zelf altijd de strategie om goed gas te blijven geven gezien het natuurkundig principe van de kracht naar voren die dan groter is en het wint van de zijdelingse krachten (de resultante daarvan dan). Dus vooral niet langzaam gaan rijden, dan ben je een speelbal.Blue-eagle schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 10:21:
Van harde wind heb ik normaal op de motor eigenlijk geen enkel probleemIk vang weinig wind natuurlijk, en ik snij als een mes door de wind naar voren. Het lijkt mij lastig om een motorrijder door harde wind het leven moeilijk te maken...
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
tip van de dagAcid_Burn schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:40:
Als je gaat rijden... niet te krampachtig op de motor zitten. Lekker losjes, laat die motor zijn ding maar doen (binnen grenzen natuurlijk).
Verdiend stukken minder, dat is gewoon denk ik het probleemmphilipp schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:28:
[...]
Nou daar zeg je een waar ding. Ik vroeg me ook laatst af of (bepaalde) dieven en fraudeurs niet beter eerlijk werk kunnen gaan doen, want ze zijn er slim genoeg voor. Dit vroeg ik me bv af toen ik zag welke dingen er allemaal gecontroleerd worden voordat een niet nader te noemen webshop een order accepteert. Achter al die controles zit een verhaal van een fraude die ooit heeft plaatsgevonden. Echt te bizar voor woorden dat die lui dat bedacht hebben.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
Een handtekening?!
Anoniem: 413059
Hangt ook een beetje van je motor af als die veel wind opvangt als een zeil doek dan kan de wind indd onverwachts uit een andere hoek je verrassentellavist schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:57:
Ik vind het eerlijk gezegd levensgevaarlijk om nu te gaan rijden.
Zelf ben ik een fanatiek kitesurfer, ik doe dit al een jaar of 9.
Het probleem met wind is= je ziet het niet. Je hebt dus geen idee wanneer en hoe hard een windvlaag je verrast.
Met kiten vaak genoeg gezien, lekker rustig dagje met een knoopje of 17/20. strak blauwe lucht.
Out of nowhere komen ineens vlagen van 30/35kn + opzetten. Nou is dat met een vlieger, omdat je vaak 12m doek in de lucht hebt hangen al redelijk gevaarlijk. Echter ben je vaak op het water, dus heb je een redelijke foutmarge.
Met een motor op de weg is het ineens een ander verhaal, omdat je 120km/h rijdt op asfalt...
Stel er ligt wat op de weg (een tak of een stuk band whatever) je wilt dan een lijn op de weg volgen die OM het obstacel loopt, als je dan ineens een vlaag van 35kn+ van de zijkant krijgt, ben je ****ed. om het maar zacht uit te drukken.
Wise enough to play the fool
Asus Zenbook i7 256gb
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq