Vandaag geweest bij Genius Bar…Heb geen nieuwe mee gekregen. Ze zeiden dat dit bij de iPhone hoort en iemand die daar werkt en ook een 5s heeft, heeft hetzelfde…Ik hoef ook niet per se een nieuwe, maar dat het probleem wordt opgelost. Mijn vraag is beantwoord, maar het probleem niet. Wel heeft hij een notitie ervan gemaakt en de garantie blijft gewoon geldig natuurlijk..Anders met 1 maand weer terug gaan als ik mij blijf ergeren en dan alsnog een andere toestel krijgen?
Maar als het probleem daar niet mee is verholpen, tja…..Mijn ziet er nog in nieuwstaat uit, daar gaat het niet om.. Hoewel, ik heb een heel klein krasje op voorkant, niet op het scherm gedeelte, maar daarboven, wel op het glas dus. Is dit weg te krijgen? Heb al met banaan geprobeerd, haha, dit had ik ergens gelezen.toch vreemd, ze maken dit toch van krasbestendig spul en ik heb hem altijd in een hoesje.
Morgen komt mijn screenprotector binnen en zou mooi zijn als dat hele kleine krasje dan weg is, voordat ik hem erop plak.
[
Voor 7% gewijzigd door
pdavie2311 op 02-01-2014 19:15
]