Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
ronwiel schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:12:
Het is gelukkig niet op een bepaald gedeelte van het scherm. Overigens net een factory reset op met m'n iphone 4 gedaan en die heeft juist weer de bekende blauwe tint. Daar nijgt het wit meer naar grijs. Waarschijnlijk een kwestie van voorkeur.
Elke iPhone heeft weer iets anders. :)

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:06

WTM

Vandaag een 5S gekocht (een 32gb space grey). Ben terug gegaan naar de Apple store, heb er daar nog wat geprobeerd, ze hebben het allemaal. Ik kijk of ik het wil houden zo of niet, ik hoor het als ik de telefoon op tafel leg bijv ook. Niet smijten. Ben wel iemand die zich daar wel aan blijft irriteren, besef ik me nu ik thuis zit.

Zijn er wel mensen die een 32gb space grey hebben zonder problemen? Verder goed toestel, al verwacht ik voor 799 euro Eem perfect toestel en niet een goed toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:45
WTM schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:40:
Vandaag een 5S gekocht (een 32gb space grey). Ben terug gegaan naar de Apple store, heb er daar nog wat geprobeerd, ze hebben het allemaal. Ik kijk of ik het wil houden zo of niet, ik hoor het als ik de telefoon op tafel leg bijv ook. Niet smijten. Ben wel iemand die zich daar wel aan blijft irriteren, besef ik me nu ik thuis zit.

Zijn er wel mensen die een 32gb space grey hebben zonder problemen? Verder goed toestel, al verwacht ik voor 799 euro Eem perfect toestel en niet een goed toestel?
99% van de mensen hebben hier last van.
Je kan terug gaan met een kans dat je weer het zelfde probleem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Doet apple hier nou helemaal niets aan ? Bij de Nexus 5 was dit ook met de knoppen maar er kwam snel een nieuwe batch waarbij dit opgelost was met als bonus een verbetering van de speakergrill. En dat voor een telefoon van bijna de helft van de prijs :S

[ Voor 5% gewijzigd door Ruffzz op 30-12-2013 21:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:32:
Lees op internet hier en daar dat de 5s last heeft van een geel achtige tint. Als ik het met mijn iphone 4 vergelijk is daar het wit witter. Nu is mijn vraag: trekt dit na verloop van tijd weg? Of komt dit gewoon bij veel iPhones voor door verschillende leveranciers? En moet ik gewoon gaan genieten van de iPhone?
Je hebt gelijk: net mn phone in lege mail even langs laptop gehouden en het is beduidend geler. Maar doordat het geen vlekken zijn merk je het niet.

Even een nuttiger vraagje: hoe kan je in een sms het aantal karakters zien? (160 is 1 sms bvb) Andere gsm's die telden af, zelfs mijn Bold kon dat, dan moet mijn appel het toch ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:07:
[...]

Je hebt gelijk: net mn phone in lege mail even langs laptop gehouden en het is beduidend geler. Maar doordat het geen vlekken zijn merk je het niet.

Even een nuttiger vraagje: hoe kan je in een sms het aantal karakters zien? (160 is 1 sms bvb) Andere gsm's die telden af, zelfs mijn Bold kon dat, dan moet mijn appel het toch ook kunnen.
Instellingen > Berichten > Aantal tekens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
Heb vandaag mijn nieuwe iPhone 5S 16GB gehaald.
Helaas ook een losse power button :'(

Gelijk even een chipmunk opgevraagd, om te kijken of het een oude batch wellicht is.

Nice Name: iPhone 5s (UK/Europe)
Machine Model: iPhone6,2
Family name: A1457
Model Number: ME432
Group1: iPhone
Group2:
Generation:
CPU speed: 1.3GHz
Screen size: 4 inch
Screen resolution: 1136x640 pixels
Colour: Space Gray
Production year: 2013
Production week: 49 (December)
Model introduced: 2013
Capacity: 16GB
Memory - flavour: xx
Factory: DN (China, Chengdu - Foxconn)

Kijk over 2 maanden wel even wat dan de status is(of iedereen het probleem nog heeft), en dan op naar de Apple Store.

[ Voor 4% gewijzigd door Weerz op 30-12-2013 23:16 ]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:06

WTM

Toch jammer dat Apple dit niet al gefixed heeft, de phone is al even op de markt, vast genoeg mensen die erover geklaagd hebben.

Verder goed toestel, headphone is ook fijn, geeft voor dopjes m.i. goed geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:39
Ter info; voor de geïnteresseerde.

Ik zit al enige tijd dit topic te lezen, bezitter van een iPhone 5s 16GB Gold.
Rammelende powerknop? Daar heb ik geen last van, oh wat veel reacties op de forums.

Nu rammel ik aan mijn iPhone.. Ik heb het ook :P

Nog geen milliseconde last van gehad, intensieve user, bel circa 2 tot 4 uur per dag, exclusief mailen camera et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:29
bij bellen hoor je het niet, alleen als je een filmpje maakt en je kantelt je camera of rammelt er een beetje mee. Ik kan er mee leven ik maak nooit filmpjes, maar kan me voorstellen dat mensen die veel filmpjes maken hier last van kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Komt het ook voor dat de homeknop raar aan voelt? Als ik erop klik is het soms gewoon goed, maar soms voel je iets kraken. Ik moet zeggen dat het niet goed aanvoelt. Rammelende powerbutton heb ik lichtjes, maar dat is geen storende factor voor me.

Nice Name: iPhone 5s
Family name: A1457
Model Number: ME438
Group1: iPhone
CPU speed: 1.3GHz
Screen size: 4 inch
Screen resolution: 1136x640 pixels
Colour: Space Gray
Production year: 2013
Production week: 37 (September)
Model introduced: 2013
Capacity: 64GB
Memory - flavour: xx
Factory: C3 (China)

[ Voor 3% gewijzigd door V3g3ta op 31-12-2013 00:09 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:29
Mizojojo schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:43:
bij bellen hoor je het niet, alleen als je een filmpje maakt en je kantelt je camera of rammelt er een beetje mee. Ik kan er mee leven ik maak nooit filmpjes, maar kan me voorstellen dat mensen die veel filmpjes maken hier last van kunnen hebben.
Je hoort eerder de camera lens dan de powerbutton...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:29
martinusz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:07:
[...]

Je hoort eerder de camera lens dan de powerbutton...
Dat is niet waar, het is de power button.... 100% want als je je vinger lichtjes op de powerbutton legt is alleen het rateltje van de lens er......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:30

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik heb de 5s nu een weekje en wordt een beetje gek van de iTunes store..Iedere keer moet ik mijn wachtwoord ingeven om Touch ID te vernieuwen? Ik heb het juist zo ingesteld dat ik middels mijn vingerafdruk dingen kan aankopen/gratis installeren..

Waarom dan toch nog steeds het wachtwoord ingeven? Dan dient mijn vingerafdruk echt alleen om te ontgrendelen? Vind dit echt wel minder moet ik zeggen

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
pdavie2311 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:12:
Ik heb de 5s nu een weekje en wordt een beetje gek van de iTunes store..Iedere keer moet ik mijn wachtwoord ingeven om Touch ID te vernieuwen? Ik heb het juist zo ingesteld dat ik middels mijn vingerafdruk dingen kan aankopen/gratis installeren..

Waarom dan toch nog steeds het wachtwoord ingeven? Dan dient mijn vingerafdruk echt alleen om te ontgrendelen? Vind dit echt wel minder moet ik zeggen
Hier kan ik gewoon met de vingerafdruk dingen uit de store halen hoor. MOet je het 1 keer per dag code invoeren of bij elke app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1x per dag moet ik het ingeven.

Net ook nog eens erven staan rammelen als een baby met een rammelaar en inderdaad de powerknop rammelt. Maar om dat te horen tijdens het filmen dan wordt je zeeziek als je de beelden achteraf bekijkt.

Aangezien dat ik ook nog aan het bouwen ben zal er tegen maart wel meer rammelen aan mijn foontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 13:03
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:45:
1x per dag moet ik het ingeven.

Net ook nog eens erven staan rammelen als een baby met een rammelaar en inderdaad de powerknop rammelt. Maar om dat te horen tijdens het filmen dan wordt je zeeziek als je de beelden achteraf bekijkt.

Aangezien dat ik ook nog aan het bouwen ben zal er tegen maart wel meer rammelen aan mijn foontje.
Zet je je iPhone elke dag uit? Als je iPhone weer aanzet moet je voor de veiligheid namelijk elke keer 1 keer je iTunes id wachtwoord invullen bij een aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

kimiferrari schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:00:
[...]

Zet je je iPhone elke dag uit? Als je iPhone weer aanzet moet je voor de veiligheid namelijk elke keer 1 keer je iTunes id wachtwoord invullen bij een aankoop
Hij gaat nooit uit…1x per dag denk..Sowieso elke dag wel een keer..Is dat een extra beveiliging of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 16:26
Ja, en een hele logische natuurlijk.
Zodra je hem uitzet moet je alle wachtwoorden weer ingeven, dus zet hem gewoon niet uit.

[ Voor 139% gewijzigd door SidewalkSuper op 31-12-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

SidewalkSuper schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:47:
Ja, en een hele logische natuurlijk.
Zodra je hem uitzet moet je alle wachtwoorden weer ingeven, dus zet hem gewoon niet uit.
Ik bedoel, 1x per dag wachtwoord ingeven…ik zet hem dus nooit uit!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hmm dat heb ik niet, ik kan zolang ik hem niet uitzet of herstart altijd zonder code apps downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
martinusz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:28:
Hmm dat heb ik niet, ik kan zolang ik hem niet uitzet of herstart altijd zonder code apps downloaden.
Bij mij ook :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
pdavie2311 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:55:
[...]

Ik bedoel, 1x per dag wachtwoord ingeven…ik zet hem dus nooit uit!??
Je zegt hierboven toch dat je hem 1x per dag uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Check anders eens Settings->General->touch-id & passcode -> Touch ID
Daarin heb je dan je sliders waarvoor de iphone je touch id mag gebruiken. En bijgevolg dus ook iTunes&App Store, kan zijn dat dat uit staat.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Zit je op wifi of 3G/4G ?

Merk dat hier als ik mijn wifi aanzet als ik net thuis kom, dan vraagt ie eenmalig om een wachtwoord. Daarna kan ik constant mijn touch id gebruiken. Zet ik de wifi uit dan vraagt ie weer om het wachtwoord en kan ik daarna weer touch id gebruiken.

Gebruik je de app store een paar dagen niet dan vraagt ie weer om wachtwoord. (bij mij in ieder geval)

En hij staat nu precies een maand aan.

[ Voor 8% gewijzigd door BassieRassie op 31-12-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
Zou niet uit moeten maken, je iPhone vraagt alleen om een renewing van Touch ID (dus ww invoeren) na een reboot. Al gebruik je een week de app store niet, maar je hebt m in die week niet gereboot, dan kan je gewoon met je vinger aankopen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kimiferrari schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:00:
[...]

neen zet gsm niet af, gisteren en vandaag is hij wel zo plat als een vijg geweest maar nu zit ik ook niet in de app-store... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Ik heb vannacht een viertal video's gemaakt met mijn iPhone 5s, maar tot mijn verbazing zijn ze alle 4 niet in full HD, maar een magere 360p. Hoe kan dit in hemelsnaam?
Naar mijn weten doet de i5s alleen maar 1080p, lager kan je niet eens instellen. Ik sta echt paf en vind het ook erg jammer, aangezien het mooie video's zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik wil denk ik toch met mijn iPhone naar de Genius Bar in Amsterdam of Haarlem..Ivm de losse powerbutton.
Ik maak wel veel filmpjes van mijn kinderen en dan hoor je de rammel.

Maar hoe werkt dit? Ik heb de iPhone nu een goede week (overgenomen via marktplaats) en deze is in nieuwstaat. Maar de Bon en iPhone is van oktober? Gaan ze dan niet zeuren waarom ik niet eerder ben gekomen? Ik heb hem dus nog maar net zelf…

Tips? Of gewoon langsgaan? (ik heb de 32GB versie)

Edit…Net een afspraak gemaakt voor morgen in Haarlem..Lees niks over een bon mee nemen?

[ Voor 9% gewijzigd door pdavie2311 op 01-01-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:16
pdavie2311 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 17:27:
Ik wil denk ik toch met mijn iPhone naar de Genius Bar in Amsterdam of Haarlem..Ivm de losse powerbutton.

Maar hoe werkt dit? Ik heb de iPhone nu een goede week (overgenomen via marktplaats) en deze is in nieuwstaat. Maar de Bon en iPhone is van oktober? Gaan ze dan niet zeuren waarom ik niet eerder ben gekomen? Ik heb hem dus nog maar net zelf…

Edit…Net een afspraak gemaakt voor morgen in Haarlem..Lees niks over een bon mee nemen?
Gewoon langs gaan, garantie heb je geen bon voor nodig, dat kunnen ze zien aan het serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_H_T
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-07 07:03
pdavie2311 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 17:27:

Gewoon even langsgaan, het beste is natuurlijk eerst een afspraak reserveren via de volgende site: http://www.apple.com/nl/retail/geniusbar/
Ik had gisteren een afspraak met de Genius Bar in Amsterdam vanwege een stuck pixel in mijn iPhone 5S. Ik kreeg meteen een nieuwe iPhone aangezien het om een defecte pixel ging, ze vroegen geen factuur oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ok dan! Dan ga ik gewoon langs. Kijken wat ze kunnen doen? Een nieuwe zou mooi zijn natuurlijk! Moet ik doosje en al meenemen of ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nee, je levert een toestel in (als ze hem omruilen) en krijgt dan ook alleen een toestel mee terug. Ze geven wel aan dat je het doosje en alle accesoires mee moet nemen, maar daar doen ze dus niks mee.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

BtM909 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:27:
Nee, je levert een toestel in (als ze hem omruilen) en krijgt dan ook alleen een toestel mee terug. Ze geven wel aan dat je het doosje en alle accesoires mee moet nemen, maar daar doen ze dus niks mee.
Ok..Op zich geen probleem, heb uiteraard alles erbij. Voel me soms wel een mieperd hoor dat ik heen ga. Gaan ze daar echt ik de winkel schudden met dat ding? Oja meneer, u heeft gelijk.?

Aan de andere kant. Het toestel is duur zat (800,- euro) dus mag je ook wel wat verwachten. Ik moet er wel heel ver voor rijden, waarom komt er niet zo'n store in Groningen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
27 december gebeld, 30 december opgehaald, vandaag een nieuwe binnen. Alles via Apple.

Ook loszittend dus. Dus niet enkel rammelend, het knopje zat gewoon los.Net alsof een veertje er onder weg was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

maartend schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:25:
27 december gebeld, 30 december opgehaald, vandaag een nieuwe binnen. Alles via Apple.

Ook loszittend dus. Dus niet enkel rammelend, het knopje zat gewoon los.Net alsof een veertje er onder weg was
Ok dan..Net even gebeld ivm tips voor parkeren. Ik heb het net weer getest en met filmen, hoor je gewoon de rammel als je kantelt, iets beweegt.

Kost mij een middag van mijn vakantie, maar ach, ben ik ook een keer in Haarlem geweest, haha.
Hebben ze trouwens wel 32GB Space Gray op voorraad mocht ik hem omruilen? Wil eigenijk geen andere kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
pdavie2311 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:17:
[...]

Hebben ze trouwens wel 32GB Space Gray op voorraad mocht ik hem omruilen? Wil eigenijk geen andere kleur.
En hoe moeten wij dat weten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:35
pdavie2311 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:17:
[...]

Ok dan..Net even gebeld ivm tips voor parkeren. Ik heb het net weer getest en met filmen, hoor je gewoon de rammel als je kantelt, iets beweegt.

Kost mij een middag van mijn vakantie, maar ach, ben ik ook een keer in Haarlem geweest, haha.
Je hebt sowieso niet de optie om van toestel (eigenschappen, kleur) te switchen, dus je krijgt terug wat je ingeleverd hebt. In principe hebben ze genoeg op voorraad (refurbished), anders wordt het een reparatie lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vandaag geweest bij Genius Bar…Heb geen nieuwe mee gekregen. Ze zeiden dat dit bij de iPhone hoort en iemand die daar werkt en ook een 5s heeft, heeft hetzelfde…Ik hoef ook niet per se een nieuwe, maar dat het probleem wordt opgelost. Mijn vraag is beantwoord, maar het probleem niet. Wel heeft hij een notitie ervan gemaakt en de garantie blijft gewoon geldig natuurlijk..Anders met 1 maand weer terug gaan als ik mij blijf ergeren en dan alsnog een andere toestel krijgen?

Maar als het probleem daar niet mee is verholpen, tja…..Mijn ziet er nog in nieuwstaat uit, daar gaat het niet om.. Hoewel, ik heb een heel klein krasje op voorkant, niet op het scherm gedeelte, maar daarboven, wel op het glas dus. Is dit weg te krijgen? Heb al met banaan geprobeerd, haha, dit had ik ergens gelezen.toch vreemd, ze maken dit toch van krasbestendig spul en ik heb hem altijd in een hoesje.

Morgen komt mijn screenprotector binnen en zou mooi zijn als dat hele kleine krasje dan weg is, voordat ik hem erop plak.

[ Voor 7% gewijzigd door pdavie2311 op 02-01-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-05 13:53
Dat probleem met die rammelende power button is toch ook bij de 4S?
Een collega van mij had dat namelijk ook en bij Hi zeiden ze dat dit ook normaal was

Ik heb het trouwens ook bij mijn 5S, alleen niet zo heel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09 00:48
Inmiddels iPhone 5S al 3x omgeruild, vanwege ramllende powerbutten en allemaal ramelende powerbutton :'( . Geen idee of ik nog een keer ga ruilen, laten zitten of geld terug. Dillema :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb op 24 dec bij de Phonehouse de 5S gehaald en merk nu na ruim een week dat de lichtsensor ( wanneer die op automatisch staat ) het niet doet. Wanneer ik van een donkere ruimte naar buiten ga dan wordt het scherm niet helderder, andersom doet die het ook niet.
Ik wil het toestel graag ruilen en niet laten repareren, kan ik hiervoor een afspraak maken en dan bij een Apple store inruilen of moet ik hiervoor naar Phonehouse omdat die daar is gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
Ik heb het idee dat het een bug is. Mijn toestel heeft het bij het opzetten van accounts e.d. wel gedaan, maar toen ik de slider wat verplaatste (vond hem wat donker) is ie niet meer automatisch gaan werken, ook al staat dat wel aan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

wii06 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:40:
Inmiddels iPhone 5S al 3x omgeruild, vanwege ramllende powerbutten en allemaal ramelende powerbutton :'( . Geen idee of ik nog een keer ga ruilen, laten zitten of geld terug. Dillema :/
Toch vreemd dat ze hem bij jou 3x omruilen? En bij mij zeggen dat het zo hoort? Ligt het aan welke Apple Store je bent? Ik was in Haarlem...

Of moet je "harder" zijn en een andere eisen? Ik hou daar niet zo van, zij zijn de kenners denk ik dan maar? Daarentegen rammelt mijn knop nog wel, haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Als de 4 exemplaren van wii06 het hebben en de jouwe ook, Wat denk je dat er gebeurt als je hem toch omruilt?

Er zit gewoon een bepaalde tollerantie in de grote van de knop. Vermoedelijk omdat er zoveel problemen waren met de powerbutton van de iPhone 5.

Misschien een idee om een apart topic voor de rammelaars te openen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dat denk ik ook hoor..Heb dat gisteren ook gezegd. Jammer dat dit zo is bij een toestel van 800,- euro!

Vandaag komt mijn Spigen screenprotector binnen en ik lees her en der dat een screenprotector ook krassen maskeert? Nu kun je mijn mini krasje amper zien, alleen in bepaalde lichtval, maar zou wel mooi zijn toch?

Topic over rammelaars geen gek idee, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Goed idee, ik heb dat gerammel zo langzamerhand wel gehad hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:44:
Hallo, ik heb op 24 dec bij de Phonehouse de 5S gehaald en merk nu na ruim een week dat de lichtsensor ( wanneer die op automatisch staat ) het niet doet. Wanneer ik van een donkere ruimte naar buiten ga dan wordt het scherm niet helderder, andersom doet die het ook niet.
Ik wil het toestel graag ruilen en niet laten repareren, kan ik hiervoor een afspraak maken en dan bij een Apple store inruilen of moet ik hiervoor naar Phonehouse omdat die daar is gekocht?
Sinds iOS 6 onthoud iOS welke lichtsterkte jij fijn vindt bij het omgevingslicht waar je je in bevind. Als je bijvoorbeeld in het donker de slider nooit op 0 zet, dan zal hij dat ook niet automatisch doen. Als je de slider even een dagje (of 2) zelf instelt dan zal je iPhone het moeten onthouden.

Is dat niet het geval dan zal inderdaad je lichtsensor niet lekker werken.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:33
Sinds ik mijn iPhone 5s heb, klagen de mensen waarmee ik bel dat ik slecht verstaanbaar ben. Volgens hen lijkt het alsof ik onder water aan het bellen ben. Komt die iemand bekend voor en heeft iemand een fix?

Een goede manier om de microfoon te testen is ook welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:41
Ik heb ook de Iphone 5s binnen. Dat hele gerammel zit volgens mij toch echt in de manier waarop het toestel in elkaar zit. Ik heb een stukje gefilmd, en als je schud hoor je inderdaad gerammel. Maar laten we eerlijk zijn, wanneer ga je schuddend filmen? Het feit dat je je toestel 10x moet wisselen voor je een goede te pakken hebt, geeft al aan dat het meer uitzondering is dat hij niet rammeld, dan feit.

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Iemand enig idee hoe je de AE/AF vergrendeling weer van je camera afhaalt? Ik krijg met geen mogelijkheid mijn autofocus meer aan de praat na deze uit gezet te hebben.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Hebben jullie ook sporadisch een complete vastloper van het toestel?

Ik heb nu 3 keer meegemaakt dat de 5s geen toetsaanrakingen meer registreert. Het indrukken van de hometoets of iets dergelijks werkt dat niet. Uiteindelijk verschijnt het Apple logo in beeld en herstart het toestel.

Meestal omstaat dit bij het openen van het multitasking scherm. Bij een dubbelklik op de hometoets dus. Ik draai iOS 7.0.4 geen jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 08:36

Phntm

Tlingelingeling

Volgens een paar gebruikers op de apple forum hebben zij het ratel probleem verholpen door gebruik te maken van siliconen spray.

https://discussions.apple.com/message/23822172#23822172

https://discussions.apple...?ac_cid=tw123456#24364249

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:43:

Ik heb nu 3 keer meegemaakt dat de 5s geen toetsaanrakingen meer registreert. Het indrukken van de hometoets of iets dergelijks werkt dat niet. Uiteindelijk verschijnt het Apple logo in beeld en herstart het toestel.

Meestal omstaat dit bij het openen van het multitasking scherm. Bij een dubbelklik op de hometoets dus. Ik draai iOS 7.0.4 geen jailbreak.
Nee nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
jezzer schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:40:
Iemand enig idee hoe je de AE/AF vergrendeling weer van je camera afhaalt? Ik krijg met geen mogelijkheid mijn autofocus meer aan de praat na deze uit gezet te hebben.
Okee laat ook maar, batterij is na vol opladen al op 58% na alleen 1.5 uur gebruik met alleen wat 3G internet gebruik en stuk of 5 fotos.. Takke ding gaat dus lekker terug voor een nieuwe. Geen kudos voor QC van apple in dit geval :(

EDIT
Maar zo te lezen grote kans dat ik er een rammelaar voor terug krijg? Lekker dan.

[ Voor 13% gewijzigd door jezzer op 03-01-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Bah, vandaag mn toestel van Vodafone gehad, de 5s. Zitten er 2 dode pixels in mn scherm. Kan ik dan het toestel gewoon ruilen bij de appstore in Amsterdam morgen voor een nieuwe? Of moet ik dat gaan regelen met Vodafone? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

erickov schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:02:
Bah, vandaag mn toestel van Vodafone gehad, de 5s. Zitten er 2 dode pixels in mn scherm. Kan ik dan het toestel gewoon ruilen bij de appstore in Amsterdam morgen voor een nieuwe? Of moet ik dat gaan regelen met Vodafone? :s
Ik zou gewoon terug gaan naar vodafone, bij Apple zul je echter eerst een afspraak moeten maken dus kijk maar eerst wat vodafone zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Phntm schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:27:
[...]

Ik zou gewoon terug gaan naar vodafone, bij Apple zul je echter eerst een afspraak moeten maken dus kijk maar eerst wat vodafone zegt.
Inmiddels vast een afspraak gemaakt bij de Apple store. Morgenochtend maar bellen met vodafone, kijken wat zij zeggen. Misschien kan ik wel bij een van hun winkels ruilen. We gaan het zien.

Uppdate:
Begrijp van Apple dat ze in een winkel alleen ruilen met ge-refurbishde toestellen. Lijkt mij een beetje zonde van een toestel van nog geen dag oud :(

[ Voor 15% gewijzigd door erickov op 04-01-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:02
Jullie zijn niet goed wijs. Je splinternieuwe toestel ruilen voor een refurbished met waarschijnlijk hetzelfde rammeltje in de powerknop, lol. Het is sowieso al treurig dat je je druk maakt om zoiets onzinnigs. Vraag me af of de betreffende mensen niks beters te doen hebben. Ga een dagje naar de Ikea ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door glnk op 04-01-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
glnk schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 10:36:
Jullie zijn niet goed wijs. Je splinternieuwe toestel ruilen voor een refurbished met waarschijnlijk hetzelfde rammeltje in de powerknop, lol. Het is sowieso al treurig dat je je druk maakt om zoiets onzinnigs. Vraag me af of de betreffende mensen niks beters te doen hebben.
Troll much?

Volgens mij lees je niet goed. Ik heb dode pixels. En ik wil geen refurbished toestel. Dus mijn vraag was of apple ook gewoon mijn toestel wil ruilen voor een nieuwe. Gekocht bij Vodafone online overigens. Toestel is nog geen dag oud! Iemand ervaring hiermee? Hoe 'makkelijk' zijn ze daarmee bij de apple store?

Ik kan ook mn toestel terugsturen, maar dan duurt het minstens 2-3 weken. Dus als apple store zelf wil ruilen voor een nieuwe, waarom dan opsturen.

[ Voor 6% gewijzigd door erickov op 04-01-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:02
@erickov: mijn post was geen reactie op jouw post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Jullie zijn niet goed wijs. Je splinternieuwe toestel ruilen voor een refurbished met waarschijnlijk hetzelfde rammeltje in de powerknop, lol. Het is sowieso al treurig dat je je druk maakt om zoiets onzinnigs. Vraag me af of de betreffende mensen niks beters te doen hebben. Ga een dagje naar de Ikea ofzo.
Voor een "premium" toestel wat begint bij 700 euro mag je op z'n minst verwachten dat een aan/uit knop fatsoenlijk in de behuizing zit. DIt is puur een design fail van apple en ze doen er niets aan. Apple kan een voorbeeld nemen aan google / lg die gewoon luisteren naar de gebruikers en zodoende het design hebben aangepast aan de nexus 5 die precies hetzelfde probleem had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Eerlijk gezegd heb ik weinig te klagen om een refurbished toestel hoor, ten minste krijg ik gewoon een toestel die er even goed eruit ziet als mijn vorige toestel. Ik heb mijne gekocht met een abbonement bij T-mobile, dus ik heb al minder dan de helft toen moeten betalen. En zoals ik al eerder had vermeld...

Phntm in "[iPhone 5s] Ervaringen en Discussie"

Het probleem is op te lossen als je er gek van wordt. Ik heb er voor gekozen om dit ratel probleempje gewoon te negeren. De iPhone is en blijft een mobiele toestel die niet volledig perfect is, niks is perfect anders was de mens ook gewoon gestopt. Als jij iets wilt maken, wil je dat het perfect is. Natuurlijk is dit niet bepaald realistisch maar ze hebben toch een goed product neergezet die aan al onze eisen voldoet. Ik vind alleen de camera wat zwak in low light. Maar ik heb ook niet echt de kans om mooie fotos te nemen, wel veel lol gehad met de slo-mo functie.

[ Voor 11% gewijzigd door Phntm op 04-01-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 10:51
Ruffzz schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 10:46:
[...]

Voor een "premium" toestel wat begint bij 700 euro mag je op z'n minst verwachten dat een aan/uit knop fatsoenlijk in de behuizing zit. DIt is puur een design fail van apple en ze doen er niets aan. Apple kan een voorbeeld nemen aan google / lg die gewoon luisteren naar de gebruikers en zodoende het design hebben aangepast aan de nexus 5 die precies hetzelfde probleem had.
Jaja dat kennen we nu wel. Start, zoals iemand eerder al zei, een rammelaar topic op en ga daar klagen over een tikje i.c.m. de 700 euro die de iPhone heeft gekost. Er zijn bij elk product klagers, de een ergert zich eerder dan de ander. Misschien ook maar net hoe je in het leven staat maar zoals ook ik al eerder zei: 3-4 keer omwisselen en er dus steeds een terug krijgen met hetzelfde probleem vind ik triest. Koop een ander product of stop met zeiken.

Enough said :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Iemand zijn rammelaar ruilen voor een uitvallertje? Mijn accu gaat maar 5 uur mee bij licht gebruik, bij zwaar gebruik 2 uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik kan nu toch mijn iPhone 5s omruilen bij Apple…Alleen is het voor mij 4 uur rijden, heen en weer! Zij erkennen toch het probleem, zoals ook al gezegd bij de Genius Bar, donderdag in Haarlem. Ook bieden ze mij de koeriersdienst aan, maar dat kost mij wel 29,95. Ik wil dit gelijk doen, dit scheelt mij een middag vrij nemen, 400km rijden en heel wat gedoe.

Maar je bent per se een creditkaart nodig zeggen ze. Dat heb ik dus niet en niemand in mijn omgeving eigenlijk. Ik vroeg al of ik dit bedrag van te voren kan betalen, maar dat kan ook niet? Iemand hier een oplossing voor? Of is het echt gewoon weer opnieuw langsgaan? Dat wordt hem niet op korte termijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:00:
Ik kan nu toch mijn iPhone 5s omruilen bij Apple…Alleen is het voor mij 4 uur rijden, heen en weer! Zij erkennen toch het probleem, zoals ook al gezegd bij de Genius Bar, donderdag in Haarlem. Ook bieden ze mij de koeriersdienst aan, maar dat kost mij wel 29,95. Ik wil dit gelijk doen, dit scheelt mij een middag vrij nemen, 400km rijden en heel wat gedoe.

Maar je bent per se een creditkaart nodig zeggen ze. Dat heb ik dus niet en niemand in mijn omgeving eigenlijk. Ik vroeg al of ik dit bedrag van te voren kan betalen, maar dat kan ook niet? Iemand hier een oplossing voor? Of is het echt gewoon weer opnieuw langsgaan? Dat wordt hem niet op korte termijn helaas.
Eerst jouw toestel toesturen en wachten op een nieuwe kost geen 29 euro. Duurt 5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

BillSpaarbank schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:57:
[...]

Eerst jouw toestel toesturen en wachten op een nieuwe kost geen 29 euro. Duurt 5 werkdagen.
Ok dan..Waarom zegt die gast dat vanmiddag dan niet? Hoe regel ik dit? Contact met Apple of via AppleStore
Amsterdam? Dat ik zeker weet waar hij naar toe moet en veilig etc?

Raar dat ze dat niet zeiden vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53
remzor schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:56:
[...]

Jaja dat kennen we nu wel. Start, zoals iemand eerder al zei, een rammelaar topic op en ga daar klagen over een tikje i.c.m. de 700 euro die de iPhone heeft gekost. Er zijn bij elk product klagers, de een ergert zich eerder dan de ander. Misschien ook maar net hoe je in het leven staat maar zoals ook ik al eerder zei: 3-4 keer omwisselen en er dus steeds een terug krijgen met hetzelfde probleem vind ik triest. Koop een ander product of stop met zeiken.

Enough said :)
Zeg, gedraag jij je eens een beetje :( Als iemand ergens last van heeft en, zoals jij zegt 'anders in het leven staat' hoef je niet te zeggen dat die persoon zeikt en je zijn of haar gedrag triest vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:01:
[...]

Ok dan..Waarom zegt die gast dat vanmiddag dan niet? Hoe regel ik dit? Contact met Apple of via AppleStore
Amsterdam? Dat ik zeker weet waar hij naar toe moet en veilig etc?

Raar dat ze dat niet zeiden vanmiddag.
Gewoon Apple bellen. Dan haalt ups je telefoon op en krijg je later vanuit breda een nieuwe refurb toegezonden.
Dancing_Animal schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:02:
[...]

Zeg, gedraag jij je eens een beetje :( Als iemand ergens last van heeft en, zoals jij zegt 'anders in het leven staat' hoef je niet te zeggen dat die persoon zeikt en je zijn of haar gedrag triest vindt.
Niet zo snel op je tenen laten trappen. Feit is gewoon dat ze allemaal in zekere maten rammelen. Voor de mensen die zich er niet aan storen is het strontvervelend om al die reacties hier te lezen. Ja, de knop rammelt, maar bij normaal gebruik heb je er totaal geen last van.

[ Voor 40% gewijzigd door BillSpaarbank op 04-01-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:10
Vandaag mijn 2de iPhone 5S 16GB Space Grey in ontvangst genomen. (omwisselt in Haarlem) aan/uit knop zit bij deze zo los dat hij bij het aanraken van het touch screen al hoorbaar is..

Maandag weer even contact met Apple via de telefoon en eens kijken of het lukt om een nieuw (of refurbished/remanufactured) model te krijgen dat dit probleem niet heeft.

Het is niet het einde van de wereld maar vind dit voor een product dat bovenaan de foodchain zou moeten staan toch erg jammer of simpelweg; niet goed genoeg.

Buitenom de matige afwerking van de aan/uit knop kan nog steeds geen enkel Android toestel tippen aan de kwaliteit van het toestel noch het OS wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
BillSpaarbank schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:56:
[...]

Gewoon Apple bellen. Dan haalt ups je telefoon op en krijg je later vanuit breda een nieuwe refurb toegezonden.

[...]

Niet zo snel op je tenen laten trappen. Feit is gewoon dat ze allemaal in zekere maten rammelen. Voor de mensen die zich er niet aan storen is het strontvervelend om al die reacties hier te lezen. Ja, de knop rammelt, maar bij normaal gebruik heb je er totaal geen last van.
Tja... de ene kan er niet tegen commentaar te krijgen van mensen die het vervelend vinden dat je een klacht hebt, de ander kan er niet tegen meerdere dezelfde klacht te lezen. Wie heeft er dan korte tenen? Ik vond de manier waarop gereageerd werd niet zo vriendelijk en daar deed ik even melding van.
Wat verwacht je verder in dit topic? Unieke ervaringen die niemand verder nog genoemd heeft? Dan zijn we snel klaar met dit topic. Juist een algemeen topic is handig om gezamenlijke ervaringen te bepraten en daar conclusies uit te trekken.

En jij vindt dat je er bij normaal gebruik geen last van hebt. Dat is nogal subjectief. Er zijn er hier velen die er anders over denken en er bij wat zij normaal gebruik vinden wel last van hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Dancing_Animal op 04-01-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Is er een sneltoets om alle openstaande Apps in 1x te sluiten?
Hebben jullie ook vaak dat je op het pijltje naast de z toets klikt als je de z moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
martinusz schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:09:
Is er een sneltoets om alle openstaande Apps in 1x te sluiten?
Hebben jullie ook vaak dat je op het pijltje naast de z toets klikt als je de z moet hebben?
In een keer sluiten is volgens mij geen sneltoets voor. Wel kun je door te dubbelklikken op je homebutton handmatig apps naar boven swipen. En dat kun je met drie vingers, dus apps, tegelijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:43:

Herkenbaar. Bij mij is dit nu een keer of 2-3 gebeurd bij het spelen van spelletjes (Plants vs. Zombies 2 en Robot Unicorn Attack 2). Schermaanraken reageert nog, maar alle fysieke knoppen reageren niet meer. Na een tijdje reset de telefoon zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:41
Sinds gisteren de 5S binnen, inderdaad zit er een rammel bij de power knop maar ik vind dit alles behalve hinderlijk. Deze rammel is te horen als ik de iphone heen en weer schud als een zoutvaatje en wanneer doe je dat? Ik denk dat het mij niet was opgevallen als ik dit forum niet had gelezen. Maar inderdaad mijn 4S had dit niet. Voor mij geen reden om een andere te halen. Eerst maar eens verder „spelen”, tot nu toe vind ik het een geweldig apparaat en de vingerafdrukscanner werkt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb hem ook sinds zaterdag ochtend in mijn bezit. Super fijn apparaat :) Heb zelf ook een heel lichte rammel als ik hem hard heen en weer schud. Eigenlijk alleen hoorbaar als ik mijn oor er echt tegenaan houd. Kan het niet hinderlijk noemen.

Wat een verademing om weer terug te zijn op iOS na jaren Android en afgelopen jaar een Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleyman
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Brm-G schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:02:
Sinds ik mijn iPhone 5s heb, klagen de mensen waarmee ik bel dat ik slecht verstaanbaar ben. Volgens hen lijkt het alsof ik onder water aan het bellen ben. Komt die iemand bekend voor en heeft iemand een fix?

Een goede manier om de microfoon te testen is ook welkom :)
Ik had exact hetzelfde aan de hand!
Mensen klaagden opeens dat ik moeilijker verstaanbaar was sinds mijn nieuwe 5s...

Na wat onderzoek heb ik de "Phone Noise Cancelation" uitgeschakeld onder "General" -> "Accessibility".
Meteen daarna dezelfde persoon terug gebeld en hij wist mij te vertellen dat het een heel pak beter was.

Toch raar dat niet iedereen dit heeft, maar als je dieper begint te zoeken op het net zijn we dus geen uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Mss is bij jullie de noise cancelation microfoon niet goed, dat is natuurlijk iets wat je niet snel merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
Of de frequentie van je stem is op een bepaald niveau dat de telefoon eerder wegfiltert. Zou kunnen dat als je een lage stem hebt, dat ie dat bv gaat doen (omdat ie denkt dat het een bass-lijn is van muziek ofzo :+ )

Maar kan er voor de trillende powerknop niet een apart topic worden aangemaakt ofzo? Want ik vind de hoeveelheid posts die daar over gaan maar uiteindelijk weinig toevoegen, wel wat storend. Klaag-posts heb je imo weinig aan, wel posts met oplossingen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

itons schreef op zondag 05 januari 2014 @ 09:27:
[...]

Herkenbaar. Bij mij is dit nu een keer of 2-3 gebeurd bij het spelen van spelletjes (Plants vs. Zombies 2 en Robot Unicorn Attack 2). Schermaanraken reageert nog, maar alle fysieke knoppen reageren niet meer. Na een tijdje reset de telefoon zichzelf.
Hier ook al enkele keren voor gehad. Lijkt te zijn als ik vrij snel wissel tussen apps.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 09:34
Ik wil nu ik een iPad Air heb overstappen van mijn Galaxy Note 3 naar een iPhone 5s maar twijfel erg aangezien de iPhone een stuk kleiner is. What to dooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Naar een winkel gaan en ervaren hoe het is? :O

[ Voor 13% gewijzigd door RnB op 06-01-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
RnB schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:15:
Naar een winkel gaan en ervaren hoe het is? :O
Wat een slimme opmerking _/-\o_ heb dat gedaan, vind de 5s een mooie telefoon maar ik weet niet als ik er aan kan wennen. Het is toch een flink bedrag. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:41
En hoe moeten wij dan weten of je er wel aan zult wennen?
Hier zitten allemaal iphone users, dus erg objectief is het niet voor jouw doel.
Ik heb de iphone 5S net en vind hem geweldig, maar ja hier voor had ik de 4S en 3Gs en die vond ik ook geweldig. Nooit bezig geweest met een ander merk, dus kan ik je niet adviseren.
Maar vind je de ipad air geweldig, en ben je tevreden over het apple eco systeem dan is de iphone 5S een logische stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
Meulendijks89 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:06:
Ik wil nu ik een iPad Air heb overstappen van mijn Galaxy Note 3 naar een iPhone 5s maar twijfel erg aangezien de iPhone een stuk kleiner is. What to dooooo
Wachten op de 6 :+ Die zou groter worden heb ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Tip:

bewaar je pin/puk op een plek waar je hem terug kan vinden, bijvoorbeeld in een digitale kluis. Einde bericht.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
RobV schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:24:
Tip:

bewaar je pin/puk op een plek waar je hem terug kan vinden, bijvoorbeeld in een digitale kluis. Einde bericht.
Of je belt gewoon je provider...?

Overigens heb ik zelf geeneens meer een pin ingesteld op mn simkaart. Als mn iPhone zoek is wil ik JUIST dat hij aan kan zodat ik het kan tracen. Op afstand gewoon de iPhone locken en niemand kan erin.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Typ dit bericht vanaf een 5s en dat is toch even wennen. Van 5.7 naar 4 inch. Het rammel geluidje bij de power knop heb ik ook maar verder geen last van.

[ Voor 33% gewijzigd door DM89 op 06-01-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Of je belt gewoon je provider...?
Hoe dan? Ik zit thuis, alleen, geen vaste telefoon, GSM gelockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
Bij vodafone kan je hem via de website opvragen als je inlogt.
Wellicht andere providers ook?

Anders social media proberen? Zijn ze meestal snel met reageren tegenwoordig. Via bijv een DM(Twitter)

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:10:
[...]

Overigens heb ik zelf geeneens meer een pin ingesteld op mn simkaart. Als mn iPhone zoek is wil ik JUIST dat hij aan kan zodat ik het kan tracen. Op afstand gewoon de iPhone locken en niemand kan erin.
En wanneer de vinder jouw simkaart eruit haalt en zijn eigen kaartje erin stopt, kan je je iPhone nog steeds traceren en/of vergrendelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Anyway, de post was alleen een tip. Ik had na 1 uur zoeken de puk gevonden. Staat nu netjes in OnePass. Problem solved.

Verder: mijn iDevices hebben allemaal een passcode, dus simlock is eigenlijk niet echt nodig.. Misschien voor de slimme dief die mijn iPhone jat, de sim verwijderd en in een andere telefoon naar Afrika gaat bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 12:23

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Cleyman schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:45:
[...]

Ik had exact hetzelfde aan de hand!
Mensen klaagden opeens dat ik moeilijker verstaanbaar was sinds mijn nieuwe 5s...

Na wat onderzoek heb ik de "Phone Noise Cancelation" uitgeschakeld onder "General" -> "Accessibility".
Meteen daarna dezelfde persoon terug gebeld en hij wist mij te vertellen dat het een heel pak beter was.

Toch raar dat niet iedereen dit heeft, maar als je dieper begint te zoeken op het net zijn we dus geen uitzondering.
Yup, mijn vrouw en ik hebben beide een 5s en ook wij vonden elkaar "onverstaanbaar".

Nu we dit uitgezet hebben is het inderdaad veel duidelijker.

Bedankt voor de tip d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
i2Paq schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:47:
[...]

Yup, mijn vrouw en ik hebben beide een 5s en ook wij vonden elkaar "onverstaanbaar".

Nu we dit uitgezet hebben is het inderdaad veel duidelijker.

Bedankt voor de tip d:)b
Gebruiken jullie een case om de iPhone?

Ik heb gehoord dat een bookbook de noisecancelling microfoon bij het bellen bedekt, waardoor er problemen ontstaan met bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:46:
[...]

En wanneer de vinder jouw simkaart eruit haalt en zijn eigen kaartje erin stopt, kan je je iPhone nog steeds traceren en/of vergrendelen?
Ja, want tracen gaat via de telefoon zelf. Ik heb enkel een internetverbinding nodig, dus wifi of 3g is voldoende. Zodra ik mn iPhone kwijt raak; even snel inloggen op iCloud en 'Lost Mode' aanvinken. Zodra hij internet verbinding heeft gevonden wordt hij gelocked en krijg ik een mailtje met locatie en tijdstip. Dus al zou de simkaart gewisseld worden, dan nog kan ik em traceren. En restoren gaat ook niet vanwege find my iphone. Ze kunnen het zovaak wipen als ze willen, of DFU mode doen maar de iPhone is enkel nog te activeren dmv mijn iCloud account/wachtwoord.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BBM 2.0 BBM Voice (voip) , BBM finder , Channel (facebook,hyves, meer iconen en grotere groep tot 50 mensen , makkelijker contacter,agenda, etc delen

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Verkeerd topic?

Er is me trouwens iets opgevallen aan mijn 5s, namelijk dat ie niet meer crasht. Heel vreemd, want ik heb er sinds de laatste crash niks mee gedaan (geen reset, zelfde apps, zelfde workflow).
Meer mensen die eerst last hadden van sporadische crashes die hetzelfde ondervinden?

[ Voor 90% gewijzigd door RnB op 07-01-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is er eigenlijk een algemeen topic waar iOS apps besproken kunnen worden? Ik kan met mijn zoek skills 1 topic vinden: [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie #2 maar die heeft een laatste reactie uit 2012..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:39
Hoe kan ik nu het beste mijn iphone 5s "beveiligen"?

Meest recente update van iOS 7 + Find my iPhone?
Dan kunnen ze in principe niet resetten (instellen als nieuw en zelf gebruiken/verkopen), etc. als ik het goed begrijp?
Als hij dan aan wordt gezet zoekt hij direct een inet verbinding en kan ik dat loggen...
Pagina: 1 ... 10 ... 22 Laatste

Let op:
Voor de de discussie over de powerbutton: [iPhone 5s] Problemen met de powerbutton.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.