Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
Sinds gisteren mijn 5s binnen (los via Apple Store Adam). Blazing fast! :P
Eerste probleempje dat ik tegenkom: ik heb nu een 4G switch onder instellingen - mobiel netwerk. Leuk maar heb ik nog geen bal aan in Hengelo. Echter had ik voorheen op mijn 4s deze switch (toen 3G) uit en zodoende had ik internet via GPRS. Dit bespaarde heel wat accu had ik het idee.
Als ik nu de 4G uitzet dan heb ik 3G. Is GPRS verdwenen op de 5/5s?

Verder geen last van rammelende dingen, touchID werkt heerlijk _/-\o_

Heb alleen nog wel een heel klein beetje speling in mijn case (Spigen Ultra Flip wallet), dus niet alle 5 cases zijn 100% compatibel met de 5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:34
Pat-Juh schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:40:
[...]

Ik had op mijn, wijlen, iPhone 5 ook 16GB aan opslag, hiervan is ongeveer 12GB beschikbaar. ik had 10GB in gebruik met: TomTom, Real Racing 3, Muziek, podcasts, filmrol en wat kleine andere apps. Het kan wel echter als je jouw telefoon voor alles wilt gebruiken is 32GB wel wat fijner en hoef je minder in te zitten over je opslag.
ik heb 2 jaar lang een 4s 16 gb gehad, en ben nu voor de 32 gb 5s gegaan omdat mijn 4s constant vol was.

Ik heb nu 7 muziekalbums, een paar 100 foto's en wat spellen eropstaan en heb nog 15 gb vrij.

m.a.w., met mijn 4s 16 gb kwam ik prima uit de voeten, alleen moest ik hierbij echt opletten wat ik installeerde en de foto's regelmatig verwijderen/overzetten naar pc.

nu kan ik gewoon doen en laten wat ik wil en hij raakt niet vol :)

* ik wilde den dezen quoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Sinds afgelopen vrijdag van een zwarte 32 GB iPhone 5 naar een gouden 5s (32 GB) gegaan. Erg mooie telefoon en eens een keer een andere kleur. Wat me nou wel opvalt (weet niet of het aan mij ligt) is dat óf de volume verdeling óf het volume zelf voor de 3.5 mm output veranderd is op de 5s. Zo lijkt het dat wanneer ik het volume balkje op dezelfde stand heb staan als op mijn iPhone 5, het volume minder hard is op mijn nieuwe 5s. Hebben meer mensen zoiets gemerkt?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:53
Amiet01 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:13:
Sinds afgelopen vrijdag van een zwarte 32 GB iPhone 5 naar een gouden 5s (32 GB) gegaan. Erg mooie telefoon en eens een keer een andere kleur. Wat me nou wel opvalt (weet niet of het aan mij ligt) is dat óf de volume verdeling óf het volume zelf voor de 3.5 mm output veranderd is op de 5s. Zo lijkt het dat wanneer ik het volume balkje op dezelfde stand heb staan als op mijn iPhone 5, het volume minder hard is op mijn nieuwe 5s. Hebben meer mensen zoiets gemerkt?
Ik weet niet maar misschien zit er een volume limiter op? Of gaat hij wel voluit als je hem open draait?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Bushalte schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:24:
[...]

Ik weet niet maar misschien zit er een volume limiter op? Of gaat hij wel voluit als je hem open draait?
Nee er zit geen limiter op. Ik moet even gaan testen naast mijn oude iPhone 5 (die nu leeg is dus eerst ff dezelfde muziek erop knallen) hoe het exact zit. Misschien is de volume verdeling anders en gaat hij op z'n max wel even hard? Ik laat het hier wel weten, maar dacht dat er misschien mensen zijn die hier ook last van (denken te) hebben.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat onderzoeken valt voor mij in de categorie 'tijd teveel' hoor ;)

Heb zelf een 5 en heb vorige week even met de 5S van een collega gestoeid (hij kwam van een 4 af). Dat snelheidsverschil is groot, vooral bij het openen van zware apps. Briljant hoe ze dat toch weer voor elkaar hebben gekregen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
de nieuwe nike+ move app.
https://itunes.apple.com/...98492?mt=8&ign-mpt=uo%3D4
ik kan hem niet vinden in de apple store vanaf mn telefoon zelf.
ik zie hem wel in de browser wanneer ik erop zoek.

gebeurt dit wel vaker dat apps nog niet zichtbaar zijn voor je toestel?
kan je er iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:03
dimocash schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:09:
de nieuwe nike+ move app.
https://itunes.apple.com/...98492?mt=8&ign-mpt=uo%3D4
ik kan hem niet vinden in de apple store vanaf mn telefoon zelf.
ik zie hem wel in de browser wanneer ik erop zoek.

gebeurt dit wel vaker dat apps nog niet zichtbaar zijn voor je toestel?
kan je er iets aan doen?
Hij is nog niet in de Nederlandse app store!
vandaar dat je hem niet kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
stijn1309 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:16:
[...]

Hij is nog niet in de Nederlandse app store!
vandaar dat je hem niet kan vinden
aha
ik had geen idee dat er een verschil tussen zat.
kan me niet herinneren dat het bij android ook zo was, vandaar.

bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:54
melly schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:51:
Ook ik heb veel problemen met de Touchid.
Al diverse keren opnieuw in settings mijn id toegewezen maar hij blijft erg vaak mijn id niet herkennen.
Jammer...want touchid bevalt mij absoluut
Tips voor een beter werkende touchid hoor ik graag
Probeer eens met 2 vingers 1 vingerafdruk achter te laten, dan krijg je een iets wijdere range op 1 vingerafdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Heeft iemand ook lichte bleeding onder in het scherm? Ik merk echt dat daar iets meer licht zichtbaar is dan langs alle andere randen van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Net mijn 5S binnen, en inderdaad, de powerknop rammelt een beetje. Toch wel irritant en jammer.
En over de klikkende homeknop, hij klinkt inderdaad anders dan al mijn vorige iDevices in het begin deden. Wordt geheid minder, maar klinkt wel harder dan ze allemaal normaal in het begin doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
skulldigger schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:16:
Eerste probleempje dat ik tegenkom: ik heb nu een 4G switch onder instellingen - mobiel netwerk. Leuk maar heb ik nog geen bal aan in Hengelo. Echter had ik voorheen op mijn 4s deze switch (toen 3G) uit en zodoende had ik internet via GPRS. Dit bespaarde heel wat accu had ik het idee.
Bij de 4S hadden ze dat ook niet allemaal meer, de netwerk provider kon dat toen aan/uitschakelen via het netwerkprofiel.

Wellicht kan je het nu nog steeds aan zetten via een jailbreak ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn iPhone 5S kunnen omruilen bij de Apple Store vanwege een loszittende power button.
De medewerker zei dat dit niet hoorde, en heeft meteen geregeld dat ik een replacement kreeg.

Tijdens telefoongesprekken en het maken van filmpjes hoorde je het toestel continu tikken als er beweging was.

Mijn nieuwe toestel heeft dit niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Zou je eigenlijk ook bij de Apple Store in Amsterdam terecht kunnen wanneer je het toestel hebt ontvangen bij een abonnement van bijvoorbeeld KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:20
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:30
Voor de zoveelste keer, garantie bij Apple gaat via het serienummer, al heb je hem op de hoek van de straat gekocht heb je nog recht op garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Scrtz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:23:
Voor de zoveelste keer, garantie bij Apple gaat via het serienummer, al heb je hem op de hoek van de straat gekocht heb je nog recht op garantie.
Let hierbij wel op 1 ding, Apple geeft jou, als jouw telefoon niet bij apple zelf heeft gekocht, maar 1 jaar garantie. Na dat ene jaar moet je bij je eigen verkoper aankloppen. En dan moet je niet vreemd opkijken dat zij nee zeggen, omdat jouw Apple product opeens een ander serienummer heeft gekregen omdat Apple deze heeft omgeruild.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Interessant Jeffrey. Ik kijk het nog ff aan.
Maar als het me gaat irriteren of erger wordt rij ik langs de store of bel voor een replacement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
GekkePrutser schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:33:
[...]

Bij de 4S hadden ze dat ook niet allemaal meer, de netwerk provider kon dat toen aan/uitschakelen via het netwerkprofiel.

Wellicht kan je het nu nog steeds aan zetten via een jailbreak ofzo.
Bummer! Is er al een untethered jb voor de 5s dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Ik heb nu een tijdje dat mijn duim niet herkend wordt met de TouchID. Hoe ik hem ook erop plaats.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Sinds gisteren mijn 5s binnen (los via Apple Store Adam). Blazing fast! :P
Dus even de 4G switch uitgezet en hopen dat ik niet zo verschrikkelijk veel op GPRS kom te zitten.

Ik moet eerlijk zeggen na 3-4 weken gebruik, dat mijn TouchID nu wel vaker begint te haperen en dat ik alsnog mijn code moet invoeren, meer mensen ervaring mee?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wat mij opviel aan TouchID is dat het niet werkt in je broekzak? Ik heb bewust een duim aangeleerd in mijn broekzak, op de manier zoals ik mijn telefoon er uit haal. Hij leert hem wel op die manier, maar ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om hem al unlocked uit mijn zak te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

AntraXxX schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:49:
[...]

Klopt, is gewoon een iPhone kwaaltje.
Heb mijn iPhone 5 wel iets van 4x omgeruild omdat of de powerknop erg los zat, of de volumeknoppen erg los zatten of dat er gewoon iets binnen in de telefoon los zat en je het kon horen als ik de iPhone kantelde. Bij mijn iPhone 4 nooit ergens last van gehad. Maar sinds de 5 zijn ze soms erg laks met de bouwkwaliteit (zie ook de witte puntjes op zowat iedereen zijn zwarte iPhone 5.. shiiit zeg :/ )
Mijn oude iPhone 5 (nu die van m'n vriendin) heeft dit ook, schijnt vreemd genoeg toch eerder regel dan uitzondering te zijn. M'n iPhone 5S heeft het gelukkig niet.

Ik ben echt supertevreden over de 5S, ik was in het begin niet zo tevreden over de home-knop, namelijk het harde klikken wat meer mensen in dit topic aangeven, maar het lijkt wel alsof deze knop moet "inslijten", het wordt vanzelf steeds minder :)
ik heb nu een 4G switch onder instellingen - mobiel netwerk. Leuk maar heb ik nog geen bal aan in Hengelo. Echter had ik voorheen op mijn 4s deze switch (toen 3G) uit en zodoende had ik internet via GPRS. Dit bespaarde heel wat accu had ik het idee.
Je kunt door de 4G schakelaar inderdaad niet meer "GPRS-only" forceren. Als je de 4G schakelaar uitzet, dan zoekt hij altijd naar 3G.
Ik vind dit zelf ook vervelend, er zijn namelijk momenten waarop ik bewust GPRS wil in plaats van 3G (de enige data die ik op die momenten verbruik is namelijk van binnenkomende whatsapp berichten is, daar is GPRS genoeg voor)

[ Voor 29% gewijzigd door ijskonijn op 06-11-2013 09:38 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Je kan de 3G toggle misschien wel terug krijgen afhankelijk van je provider.
[iOS 7] Geen 3G switch, alleen 4G switcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
SidewalkSuper schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:40:
Je kan de 3G toggle misschien wel terug krijgen afhankelijk van je provider.
Thanks, via dit topic is het gelukt. Custom IPCC-file via iTunes geïnstalleerd, was zo gepiept.
Welkom terug GPRS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04
Blijft jullie 5S ook " door laden" ? Ik heb altijd het bliksemschicht icoon hij gaat nooit over op het stekker icoon wat ik op mijn 4S had met iOS 7.

Hij geeft wel aan dat hij 100% opgeladen is in de tekst op het lockscreen, maar het icoon rechtsboven verandert niet mee.

Bekend probleem in IOS 7 met de 5S of is het een specifiek probleem in mijn toestel?

https://www.dropbox.com/s...-11-13%2020%2017%2043.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/5qp4x9se47hzyv6/Photo%2006-11-13%2020%2017%2043.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door stormfly op 06-11-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Heb op mijn 5s een probleem met whatsapp, dat de badge icoon altijd maar 1 aangeeft. Inmiddels WA verwijderd en overnieuw geïnstalleerd, maar helaas geen resultaat. Als ik dus meerdere berichten krijg, blijft de teller op 1 staan. Meerdere die dit probleem herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Is bij de nieuwe lichting dat kompas/waterpas/bewegingsding nou al aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 08:52
Hoe enable ik 4g? Ik heb T-mobile, maar onder Settings --> Cellular heb ik alleen de optie Enable 3G. Hoe kan ik 4G enablen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Omniferious schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:06:
Hoe enable ik 4g? Ik heb T-mobile, maar onder Settings --> Cellular heb ik alleen de optie Enable 3G. Hoe kan ik 4G enablen?
Waarschijnlijk zitten de nieuwe carrier-settings er nog niet op. Probeer je 5S eens via itunes aan de computer te hangen, grote kans dat je dan een melding krijg om de carrier settings te up daten. Het zou dan wel moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 08:52
Pat-Juh schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:13:
[...]

Waarschijnlijk zitten de nieuwe carrier-settings er nog niet op. Probeer je 5S eens via itunes aan de computer te hangen, grote kans dat je dan een melding krijg om de carrier settings te up daten. Het zou dan wel moeten kunnen.
Thanks! Ik heb zoveel hierover gezocht maar niks gevonden, is gelukt nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02

KroeT

[...]

Dancing_Animal schreef op donderdag 07 november 2013 @ 03:23:
Is bij de nieuwe lichting dat kompas/waterpas/bewegingsding nou al aangepast?
Volgens mij softwarematig aangepast in 7.0.3.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
ligt het trouwens aan mij of kan ik niet inloggen op de tweakers.net app?
zie ik ergens instellingen over het hoofd?

zodra ik klik op inloggen verschijnt er een popup waar ik geen credentials in kan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:09
dimocash schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:22:
ligt het trouwens aan mij of kan ik niet inloggen op de tweakers.net app?
zie ik ergens instellingen over het hoofd?

zodra ik klik op inloggen verschijnt er een popup waar ik geen credentials in kan voeren.
Zelfde probleem hier inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:10
Mijn Bluetooth is volgens Apple kapot. Helaas blijk ik een Amerikaans toestel gekocht te hebben via een Duitser op eBay. Telefoon wordt niet gerepareerd.

Ga kijken of ik 'm om kan ruilen naar een Europees toestel of dat ik mijn geld terug kan krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Dennisweb schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:48:
Mijn Bluetooth is volgens Apple kapot. Helaas blijk ik een Amerikaans toestel gekocht te hebben via een Duitser op eBay. Telefoon wordt niet gerepareerd.

Ga kijken of ik 'm om kan ruilen naar een Europees toestel of dat ik mijn geld terug kan krijgen. :(
What happend to 'worlwide' garantie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Is inderdaad een beetje raar, heb ik nog niet eerder gehoord... Normaal is serienummer doorgeven, ja, zit garantie op, en klaar.

/edit
Hmm. Net paar whatsappjes, rammelt de powerknop toch genoeg om me aan te gaan irriteren. Alleen, Apple Express service kost me €29, of ik moet een eind rijden. Kan ik achteraf nog Apple care nemen op dit toestel? Want dan hoef je die €29 niet te betalen (ja ik zie de ironie :P ), toch?

[ Voor 53% gewijzigd door UltraSub op 07-11-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
UltraSub schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:46:

/edit
Hmm. Net paar whatsappjes, rammelt de powerknop toch genoeg om me aan te gaan irriteren. Alleen, Apple Express service kost me €29, of ik moet een eind rijden. Kan ik achteraf nog Apple care nemen op dit toestel? Want dan hoef je die €29 niet te betalen (ja ik zie de ironie :P ), toch?
binnen een maand mag je nog apple care afnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:10
fjberkheij schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:41:
[...]

What happend to 'worlwide' garantie??
Bestaat niet. Alleen Europese garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
KroeT schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:04:
[...]

Volgens mij softwarematig aangepast in 7.0.3.
Zoiets las ik ook ergens, maar ik vraag me dan af of alle ongecalibreerde bewegingssensors dezelfde afwijking hebben, aangezien ze ongecalibreerd zijn. Als die software er dan vanuit gaat dat je bv 4% afwijkt omdat dat het gemiddelde is en die van jou wijkt net 6% af, zit ie er toch een beetje naast.
Wel geinig, ze stoppen er een speciale chip in voor alles wat met beweging of locatie te maken heeft en het kompas werkt niet lekker :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
dimocash schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:44:
[...]

binnen een maand mag je nog apple care afnemen
Je kunt het binnen 30 dagen na aankoop van je iPhone alsnog kopen door te bellen met (31) 0900 7777 703 (hiervoor moet je een diagnose uitvoeren en een aankoopbewijs overleggen). De aankoopdatum van je iPhone is de datum waarop we je iPhone verzenden en het aankoopbedrag in rekening brengen.
"de datum waarop we je iPhone verzenden", dus toch niet alleen via Apple.nl besteld is?
Naja, ik bel morgenvroeg ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Heb sinds de launch een 5s en krijg regelmatig te horen dat ik slecht verstaanbaar ben. Erg irritant. Hebben meer mensen hier last van?

ps Nee, ben normaal niet slecht verstaanbaar :9

[ Voor 15% gewijzigd door DJH op 08-11-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
DJH schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:11:
Heb sinds de launch een 5s en krijg regelmatig te horen dat ik slecht verstaanbaar ben. Erg irritant. Hebben meer mensen hier last van?

ps Nee, ben normaal niet slecht verstaanbaar :9
ik bel niet echt veel maar heb nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Helaas rammelt mijn power knop ook... maar geen zin om te ruilen eerlijk gezegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Untouchablezz20 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:33:
Heb op mijn 5s een probleem met whatsapp, dat de badge icoon altijd maar 1 aangeeft. Inmiddels WA verwijderd en overnieuw geïnstalleerd, maar helaas geen resultaat. Als ik dus meerdere berichten krijg, blijft de teller op 1 staan. Meerdere die dit probleem herkennen?
Jep, heb hetzelfde. Niet altijd overigens, ik vermoed wanneer ik whatsapp op de achtergrond heb draaien.
Het zal wss aan whatsapp liggen, aangezien ze flink achterlopen qua iOS7 compatibility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nee precies heb het ook niet altijd. Benieuwd of het met de langverwachte update opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:09
Vraag aan medetweakers die een iPhone 5S Gold heeft/hebben. Kan iemand een fotootje hier van de achterkant plaatsen, want een vriendin van mij twijfelt tussen space gray (wel in het echt gezien) en de gold.(nog niet in het echt gezien)

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 09-11-2013 19:08 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:35
pinokkia schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:08:
Vraag aan medetweakers die een iPhone 5S Gold heeft/hebben. Kan iemand een fotootje hier van de achterkant plaatsen, want een vriendin van mij twijfelt tussen space gray (wel in het echt gezien) en de gold.(nog niet in het echt gezien)
Komt er maandag/dinsdag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
larsiey schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:32:
[...]

Komt er maandag/dinsdag aan.
Dat zou mooi zijn als je een fotootje wil plaatsen. Die vriendin van mij is echt overal al geweest bij de winkels. Maar ze is niet naar de applestore gegaan in Amsterdam, omdat dat te ver is voor haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Zal er morgen een bij daglicht plaatsen voor je, geeft een beter beeld denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:16

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Op dit moment alles behalve tevreden over de nieuwe iPhone 5s helaas.
* dagelijks minimaal 3x bleu screen
* spontane reboots
* batterij indicator die blijft hangen op een bepaald %
--- bijvoorbeeld 100% bij reboot is het percentage bijvoorbeeld 50%
--- zelfde is met opladen hij staat op 8% na een nacht opladen staat hij nog steeds op 8% na een reboot is die 100%

Naast de vele crashes die ik heb gehad is mijn ervaring alles behalve goed met de nieuwe iPhone stiekem dan ook wel weer spijt dat ik hem gekocht heb. Dus straks maar weer naar de Apple store.
Voor het eerst dat ik zoveel problemen ervaar met een iPhone :(

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Lijkt me dan ook dat je een maandagmorgenmonster heb, deze werkt overduidelijk niet goed. Ik heb geen van de problemen die je ervaart.

Wel blijf ik rommelen met dat TouchID. Ik heb afgelopen week een nieuwe scan van mijn duim gemaakt. Dan lukt het weer perfect om te ontgrendelen. En dan op een goed moment is het ineens over, doet hij het helemaal niet meer. Alsof er een maximum aantal keren aan zit dat je achter elkaar met 1 vinger kan scannen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bushalte op 10-11-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
@Superdaantje, doe eens restoren naar default, dan setup as a new phone. Wellicht zit er iets in je backup wat dit veroorzaakt. Op die manier kun je hardware uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Bushalte schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:55:
Lijkt me dan ook dat je een maandagmorgenmonster heb, deze werkt overduidelijk niet goed. Ik heb geen van de problemen die je ervaart.

Wel blijf ik rommelen met dat TouchID. Ik heb afgelopen week een nieuwe scan van mijn duim gemaakt. Dan lukt het weer perfect om te ontgrendelen. En dan op een goed moment is het ineens over, doet hij het helemaal niet meer. Alsof er een maximum aantal keren aan zit dat je achter elkaar met 1 vinger kan scannen.
Klopt, als de scan een paar keer achter elkaar is mis gegaan (als bijvoorbeeld iemand het probeert wiens vinger er niet in staat) dan moet je hem daarna eerst een keer met de code unlocken. Daarna doet alles het gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Tjoekie schreef op zondag 10 november 2013 @ 10:06:
[...]

Klopt, als de scan een paar keer achter elkaar is mis gegaan (als bijvoorbeeld iemand het probeert wiens vinger er niet in staat) dan moet je hem daarna eerst een keer met de code unlocken. Daarna doet alles het gewoon weer.
Nee ik bedoel gewoon de duim scan. Hij doet het aan het begin (zeg 3 a 4 dagen) gewoon goed. En dan ineens wil mijn vinger (in dit geval mijn duim) niet meer geaccepteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

UltraSub schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:58:
@Superdaantje, doe eens restoren naar default, dan setup as a new phone. Wellicht zit er iets in je backup wat dit veroorzaakt. Op die manier kun je hardware uitsluiten.
Dit al gedaan. Blijft erg vervelend. Ga zo maar even naar de Apple store. Ben daar altijd goed geholpen. Dus hoop nu weer. En als ze het niet kunnen... dan zie ik het wel ter plekke ergste geval geld terug en ik ditch Apple als telefoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Daan_ op 10-11-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 17:50
Beste Tweakers,

Ik reageer naar aanleiding van het touchID. Ik heb weekje geleden gepost dat ik problemen had met het ontgrendelen via TouchID naar verloop van tijd. Via een vriend de tip gekregen je duim 3/4 keer als vingerafdruk in te stellen. Dit heb ik gedaan, waarbij ik per vingerafdruk mijn duim steeds iets anders plaatste op de scanner.
Sinds ik dit gedaan werkt TouchID goed. Wanneer hij niet werkt, is het een kwestie van even over de home button vegen en hij doet het weer.
Ik denk dat ik nu 9 van de 10 keer ontgrendel met de scanner.
Hoop dat jullie er iets aan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Wacht, je hebt je duim 3 of 4 keer als een aparte vinger ingesteld?
En daarbij bij elk van de losse keren je duim anders op de sensor gelegd?

Je weet dat het bij het instelling de bedoeling is dat je je duim op een hoop verschillende manieren op de sensor legt om zo je complete afdruk te capturen, hè?
Dat is wat je doet wanneer je bij het instellingen je vinger steeds op moet tillen en weer neer moet leggen, steeds een andere positie om een compleet beeld te krijgen.

Ik heb vijf verschillende vingers ingesteld, en ik heb hooguit eens in de 30 keer dat een vinger niet herkend wordt, en vaak is dat omdat m'n vinger tijdens het lezen verschuift.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Spike_wolf schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:49:

Je weet dat het bij het instelling de bedoeling is dat je je duim op een hoop verschillende manieren op de sensor legt om zo je complete afdruk te capturen, hè?
Dat is wat je doet wanneer je bij het instellingen je vinger steeds op moet tillen en weer neer moet leggen, steeds een andere positie om een compleet beeld te krijgen.

Ik heb vijf verschillende vingers ingesteld, en ik heb hooguit eens in de 30 keer dat een vinger niet herkend wordt, en vaak is dat omdat m'n vinger tijdens het lezen verschuift.
Ja ik heb ook de indruk dat wanneer het met TouchID elke keer niet werkt mensen misschien elke keer hun vinger hebben opgetild en op precies dezelfde manier weer erop terug hebben gelegd.

Verder moet je wel rekening houden dat wanneer je vinger nat is of heel vettig (créme of eten oid), je vingerafdruk ook niet goed gelezen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

UltraSub schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:58:
Vanmiddag even bij de Apple store geweest. En daar geen bleu screen, maar wel aantal keer spontane reboots. Ik had uitgelegd wat ik gedaan had. En kreeg gelijk nieuw toestel. Vermoede was dat het toch te maken had met deels hardware.

Nu hopen dat ik de problemen miet meer ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Spike_wolf schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:49:

Grappig, dank voor heads up. Ik kreeg vaak de melding vinger bewoog, waarbij stond beweeg uw vinger niet te veel tussen de scans. Maar ik zal hier even mee gaan experimenteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Thomas312 schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:16:
[...]

Grappig, dank voor heads up. Ik kreeg vaak de melding vinger bewoog, waarbij stond beweeg uw vinger niet te veel tussen de scans. Maar ik zal hier even mee gaan experimenteren!
Je mag hem inderdaad niet te ver bewegen omdat hij wel moet kunnen zien waar het nieuwe stukje aan de vorige past zegmaar, dus wel zorgen dat je genoeg overlapping hebt, daarom moet hij er ook zo vaak op, maar de bedoeling is dat je een zo compleet mogelijk plaatje van je vinger opbouwt :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Normaal als je een telefoon uitzet en weer aanzet, behoren je apps afgesloten te zijn. Helaas is minder waar bij mijn iphone 5S. Zodra ik hem opnieuw opstart, staan doodleuk alle apps gewoon open. Hebben jullie dat ook?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Ze staan niet open, de taks switcher laat meer een lijst van de laatst gebruikte Apps zien, niet alle Apps staan open, ook niet als je de foon al weken aan hebt en een lijst van hier tot Tokio hebt, dan zijn alleen maar de 1e paar actief. Ze worden pas weer actief als je de app opent na het starten van de iPhone.
Ik sluit in principe altijd alles af, merk dat sommige Apps op de achtergrond soms best wel data en batterij gebruiken. (Zeker nu in ios7 er meer op de achtergrond mag. Kun je nu wel per app beperken trouwens.)

[ Voor 25% gewijzigd door LoneWolf op 11-11-2013 07:10 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Xtr3me4me schreef op maandag 11 november 2013 @ 07:02:
Normaal als je een telefoon uitzet en weer aanzet, behoren je apps afgesloten te zijn. Helaas is minder waar bij mijn iphone 5S. Zodra ik hem opnieuw opstart, staan doodleuk alle apps gewoon open. Hebben jullie dat ook?
Dit is ook niet bij mijn iPhone 4 en 5 met iOS 7. E klopt met de iPhone 5s heb ik dt ook niet ;-)
Twee keer snel achter elkaar op de home knop drukken en dan de vensters om hoog swippen en ze zijn afgesloten.

Ow even test gedaan met een iPhone 3Gs met iOS 6 en deze heeft het ook.

Zou wel makkelijk zijn als Apple bij reboot ook de apps sluit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Waarom moet je ze sluiten als ze niet open staan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Ik heb nu al een keer of vijf meegemaakt dat o.a. Safari crasht en ik een wit scherm met zwart Apple logo krijg. Het lijkt niet zo te zijn dat de iPhone helemaal opnieuw opstart, maar het logo blijft wel een seconde of tien zichtbaar.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7313/10795803516_7545ae3572.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door OMX2000 op 11-11-2013 10:24 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Heb je een back-up terug gezet vanuit de iCloud of Itunes. Of geïnstalleerd als nieuwe telefoon. Als je laatste nog niet geprobeerd hebt dat eerst proberen.

Zelf merkte ik dat uitzetten van de iCloud verminderde, maar of dit nu echt relatie had met de spontane reboots durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Zelf had ik naast de spontane reboots ook last van veel blauwe schermen. De blauwe schermen kreeg ik veelal als ik gebruik maakte van de foto app en iPhoto. Tevens bleef bij mij de batterij % hangen. Hij gaf 100% aan en na reboot was het 40% en na een nacht opladen gaf deze nog 8% aan na reboot 100 %

Zelf heb ik de telefoon een keer als nieuwe telefoon geïnstalleerd zonder er Apps etc op te zetten. Zelf toen had ik de problemen. Om er zeker van te zijn dat de reboots niet veroorzaakt werden door een App die nog niet compatible is met de hardware van de iPhone 5s.

Zondag naar de Apple store gewandeld en probleem voorgelegd en aangegeven wat ik zelf gedaan heb. En zonder te aarzelen werd de oude iphone voor een nieuwe in doos. Deze heeft de problemen tot op heden nog niet gehad. Hopen dat dit zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Superdaantje schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:36:
[...]

Dit is ook niet bij mijn iPhone 4 en 5 met iOS 7. E klopt met de iPhone 5s heb ik dt ook niet ;-)
Twee keer snel achter elkaar op de home knop drukken en dan de vensters om hoog swippen en ze zijn afgesloten.

Ow even test gedaan met een iPhone 3Gs met iOS 6 en deze heeft het ook.

Zou wel makkelijk zijn als Apple bij reboot ook de apps sluit .
Zoals hierboven ook al gemeld, de apps staan niet open. Het is puur een lijst met de apps die je het laastst hebt gebruikt. De eerste paar apps (die je dus het meest recent hebt gebruikt) KUNNEN nog in de background actief zijn (afhankelijk van je instellingen). Als je je telefoon opnieuw start zijn per definitie alle apps niet actief in de background. Je ziet dan dus in de app switcher de laatstgebruikte apps.

Mensen die heel panisch nadat ze een app hebben gebruikt deze "sluiten" zijn niet heel slim bezig.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Spike_wolf schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:50:
[...]

Je mag hem inderdaad niet te ver bewegen omdat hij wel moet kunnen zien waar het nieuwe stukje aan de vorige past zegmaar, dus wel zorgen dat je genoeg overlapping hebt, daarom moet hij er ook zo vaak op, maar de bedoeling is dat je een zo compleet mogelijk plaatje van je vinger opbouwt :)
Helemaal goed, werkt fantastisch nu! Nogmaals dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ter info: Ik heb een AT&T iPhone 5s gekocht in de USA. Op de website van Apple staat dat hij "exclusive" op het AT&T netwerk zou werken. De medewerker in de winkel vertelde mij dat hij echter 100% ging werken op een Vodafone netwerk in Europa. Modelnr is A1533.

Resultaat: werkt als een zonnetje. Geen simlock aanwezig, AT&T kaartje weggegooid. Totaal betaald voor een 64GB Wit: 700 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online
Heb je geen problemen met 4G hier? Ik meen me te herinneren dat de US versie een in NL veel gebruikte LTE band niet ondersteunt, waardoor je niet optimaal (of helemaal niet) gebruik kan maken van 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Ik heb wel wat punten van kritiekop de touchid:

1) jammer dat je maar 5 afdrukken kan gaan maken.
2) jammer dat je bij het lang plaatsen van de vinger de lockscreen niet automatisch wordt ontgrendelt. Je moet echt je vinger van de knop doen (klikken) om te gaan unlocken. Ik had meer verwacht dat effe erop plaatsen voor een sec of 2 deze kan unlocken.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online
Bij punt 2: je kan op de homebutton drukken en je vinger op de homebutton houden, dan ontgrendelt ie gelijk je iPhone. Je hoeft dus niet eerst je vinger te liften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
RnB schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:31:
Bij punt 2: je kan op de homebutton drukken en je vinger op de homebutton houden, dan ontgrendelt ie gelijk je iPhone. Je hoeft dus niet eerst je vinger te liften.
Heh?
- Scherm uit > Indrukken en vasthouden > Siri
- Scherm aan > Indrukken en vasthouden > Siri
- Scherm uit > Vinger er op > Geen reactie
Conclusie: Altijd eerst scherm aan door een klik op home button (of natuurlijk standby, whatever), liften, 2 seconden vinger er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
UltraSub schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:59:
[...]

Heh?
- Scherm uit > Indrukken en vasthouden > Siri
- Scherm aan > Indrukken en vasthouden > Siri
- Scherm uit > Vinger er op > Geen reactie
Conclusie: Altijd eerst scherm aan door een klik op home button (of natuurlijk standby, whatever), liften, 2 seconden vinger er op.
geen idee waarom dat bij jou zo gaat.

wanneer hij op standby staat (scherm uit) dan druk ik de homeknop in en unlocked hij automatisch binnen een seconde.
ik krijg geen enkele siri melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Je drukt de knop in en laat hem weer omhoog komen terwijl je je vinger er wel op laat liggen. Dat is de bedoeling. Je hoeft je vinger niet op te tillen, maar wel de knop weer omhoog laten komen :)

Ook hoef je je vinger er geen 2 seconden op te houden, een halve seconde is over het algemeen genoeg.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Hoe activeer ik TOUCH ID voor de appstore?
Momenteel kan ik alleen de ontgrendeling gebruiken met mijn vingerafdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

lazrambo schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:49:
Hoe activeer ik TOUCH ID voor de appstore?
Momenteel kan ik alleen de ontgrendeling gebruiken met mijn vingerafdruk.
Instellingen > Algemeen > Touch ID en toegangscode > Touch ID
En daar app store en iTunes aanzetten. Let er wel op dat je de eerste keer wel je wachtwoord moet invullen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
RnB schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:01:
Heb je geen problemen met 4G hier? Ik meen me te herinneren dat de US versie een in NL veel gebruikte LTE band niet ondersteunt, waardoor je niet optimaal (of helemaal niet) gebruik kan maken van 4G.
Klopt, LTE band 7 wordt niet ondersteund. Alleen Tele2 gaat in NL (vooralsnog) gebruik maken van deze band. Band 3 en ik geloof 21 worden wel ondersteund (KPN en Vodafone en de rest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-09 07:39
Sluuz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:19:
[...]

Klopt, LTE band 7 wordt niet ondersteund. Alleen Tele2 gaat in NL (vooralsnog) gebruik maken van deze band. Band 3 en ik geloof 21 worden wel ondersteund (KPN en Vodafone en de rest).
heeft iemand hier Vodafone red met 4g en maakt gebruik van de 5s? Werk het een beetje snel? Daarnaast vraag ik me af wat er met me touch id gebeurd na langere tijd me telefoon in en uit me zak te halen, waar bijv. ook je sleutels in zitten en krasjes maken op je home button..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Avinash schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:51:
[...]

heeft iemand hier Vodafone red met 4g en maakt gebruik van de 5s? Werk het een beetje snel? .
met die van tmobile zat ik in amsterdam tegen de 30mb aan volgens speedtest.
ik denk dat vodafone een zelfde snelheid zou moeten halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 23:09
[...]

heeft iemand hier Vodafone red met 4g en maakt gebruik van de 5s? Werk het een beetje snel? Daarnaast vraag ik me af wat er met me touch id gebeurd na langere tijd me telefoon in en uit me zak te halen, waar bijv. ook je sleutels in zitten en krasjes maken op je home button..
Ik heb Vodafone Red met 4G en ben in bezit van 5s.
Ik werk in A'dam dus kon mooi 4G testen. Gemiddeld kom ik rond de 27mb.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
[...]

Daarnaast vraag ik me af wat er met me touch id gebeurd na langere tijd me telefoon in en uit me zak te halen, waar bijv. ook je sleutels in zitten en krasjes maken op je home button..
Ik zou sowieso nooit mijn telefoon in dezelfde zak doen als waar mijn sleutels in zitten. Los daarvan, is de home button gemaakt van saffierglas. Dit wordt ook gebruikt in de wat duurdere horloges en krast veel minder snel dan normaal glas. Echter, alles kan kapot natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Sluuz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:39:
[...]

Ik zou sowieso nooit mijn telefoon in dezelfde zak doen als waar mijn sleutels in zitten. Los daarvan, is de home button gemaakt van saffierglas. Dit wordt ook gebruikt in de wat duurdere horloges en krast veel minder snel dan normaal glas. Echter, alles kan kapot natuurlijk...
Nu moet je wel hele rare dingen doen wil je saffierglas krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

acst schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:32:
[...]

Saffierglas is inderdaad erg krasbestendig (ik heb er totaal geen probleem mee om met een scherp stuk metaal over m'n horloge van 3k te gaan, gebeurd niets), maar wel brittle. Ondanks dat heb ik nog geen enkle krasje of putje op m'n horloge, dan zal dat op een telefoon al helemaal goed gaan :P

[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 12-11-2013 18:46 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

acst schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:32:
[...]

Diamanten ring? Ik heb er altijd wel een paar in m'n zak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Ik heb 'm sinds vanmiddag! Toch verbaas ik me erover hoe snel hij is, en touch ID werkt ook verassend snel! ik druk de home-button in en laat mn duim dan gewoon liggen en voor je 't weet ben je in je telefoon! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
kmf schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:45:
[...]

Diamanten ring? Ik heb er altijd wel een paar in m'n zak ;)
met de scherpe punt naar boven zou je idd saffierglas kunnen beschadigen, maar meestal zit de punt van een diamant in het frame van de ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 11-09 22:11
Na één dag kan ik al bijna niet meer zonder Touch ID. Had niet verwacht dat het zo soepel zou werken en zo handig zou zijn... Verder is de 5S natuurlijk een flinke snelheidsboost tov mijn 4S. Zelfs in simpele nieuwsapps merk ik dat het sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Spike_wolf schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:54:
[...]

Instellingen > Algemeen > Touch ID en toegangscode > Touch ID
En daar app store en iTunes aanzetten. Let er wel op dat je de eerste keer wel je wachtwoord moet invullen.
Zo ver was ik ook al maar ik kan die van de appstore niet aanzetten, is grijs gearceerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Wat een gedoe om een normale scan van je vinger te maken zeg. Dat duurde bij ellenlang en geregeld mislukt. Na x aantal pogingen kon ik de iPhone 5S wel het raam uitgooien. Maar uiteindelijk is het gelukt. Nu maar hopen dat touch id het blijf doen, want anders gooi ik de iPhone echt het raam uit en komt er ook niet meer in en pak mijn oude iPhone 5 wel uit de kast.

Voor de rest werkt het net zo goed als mijn oude iPhone 5. Alleen jammer dat op de iPhone 5S die verschrikkelijke iOS 7.03 er op staat, want nu is mijn 3G knop weg :(. En laat ik die nou standaard altijd op uit staan.

[ Voor 23% gewijzigd door pinokkia op 13-11-2013 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Heb je KPN of T-Mobile -> installeer een oude ipcc om de 3G knop terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Sinds vorige week vrijdag de 5S, sinds gisteren een nano-sim (waren ze vergeten).

Backup van mijn 4S gemaakt, teruggezet en gaan!

Wat een heerlijk toestel, snel en prachtig beeld.

Ook IOS7 bevalt prima.

Nog even wachten op de jailbreak om de Homescreen bruikbaarder te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
SidewalkSuper schreef op woensdag 13 november 2013 @ 02:03:
Heb je KPN of T-Mobile -> installeer een oude ipcc om de 3G knop terug te krijgen.
Ik heb KPN. Ik heb het inderdaad gelezen hoe je dat kan veranderen. Maar om heel eerlijk te zijn begrijp ik er niet veel van hoe je dat doet. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

i2Paq schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:25:
Sinds vorige week vrijdag de 5S, sinds gisteren een nano-sim (waren ze vergeten).

Backup van mijn 4S gemaakt, teruggezet en gaan!

Wat een heerlijk toestel, snel en prachtig beeld.

Ook IOS7 bevalt prima.

Nog even wachten op de jailbreak om de Homescreen bruikbaarder te maken :)
Wat mis je nu nog?
fsfikke schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:45:
[...]

Saffierglas is inderdaad erg krasbestendig (ik heb er totaal geen probleem mee om met een scherp stuk metaal over m'n horloge van 3k te gaan, gebeurd niets), maar wel brittle. Ondanks dat heb ik nog geen enkle krasje of putje op m'n horloge, dan zal dat op een telefoon al helemaal goed gaan :P
Ik ben wel eens langs een muurtje op gegaan met vergelijkbaar horloge, maar helaas wel een krasje opgelopen. Er zit misschien nog verschil in kwaliteit saffierglas?

[ Voor 26% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 13-11-2013 10:58 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:58:
[...]

Ik ben wel eens langs een muurtje op gegaan met vergelijkbaar horloge, maar helaas wel een krasje opgelopen. Er zit misschien nog verschil in kwaliteit saffierglas?
Same here hoor. Saffierglas is niet heilig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
pinokkia schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:39:
[...]

Ik heb KPN. Ik heb het inderdaad gelezen hoe je dat kan veranderen. Maar om heel eerlijk te zijn begrijp ik er niet veel van hoe je dat doet. :$
Tja, makkelijker uitleggen lukt me niet.
Er zijn maar 5 stappen, die niet echt simpeler kunnen (en 2 ervan zijn complete no brainers) :)

Stappen:
  1. Download de oude ipcc hier en pak de bestanden uit: iOS7 IPCC files voor Nederlandse Carriers (verandert 4G-switch terug in 3G-switch)
  2. Sluit iTunes
  3. Zet je iTunes carrier-testing op enabled:
    • PC (32bit): Start -> Uitvoeren -> "C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1
    • PC (64bit): Start -> Uitvoeren -> "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1
    • Mac (via Terminal): defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool true
  4. Start iTunes weer en ga naar de overzicht pagina van je iPhone
    • PC: Shift + Update -> Selecteer de zojuist gedownloade ipcc die voor jou van toepassing is
    • Mac: Alt/Option + Update -> Selecteer de zojuist gedownloade ipcc die voor jou van toepassing is
  5. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
SidewalkSuper schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:30:
[...]

Tja, makkelijker uitleggen lukt me niet.
Er zijn maar 5 stappen, die niet echt simpeler kunnen (en 2 ervan zijn complete no brainers) :)

Stappen:
  1. Download de oude ipcc hier en pak de bestanden uit: iOS7 IPCC files voor Nederlandse Carriers (verandert 4G-switch terug in 3G-switch)
  2. Sluit iTunes
  3. Zet je iTunes carrier-testing op enabled:
    • PC (32bit): Start -> Uitvoeren -> "C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1
    • PC (64bit): Start -> Uitvoeren -> "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1
    • Mac (via Terminal): defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool true
  4. Start iTunes weer en ga naar de overzicht pagina van je iPhone
    • PC: Shift + Update -> Selecteer de zojuist gedownloade ipcc die voor jou van toepassing is
    • Mac: Alt/Option + Update -> Selecteer de zojuist gedownloade ipcc die voor jou van toepassing is
  5. :D
Staat bij mij: Kan het bestand C:\ Program niet vinden. Controleer blaba

Doe dan iets toch gigantisch fout :( of ik ben echt dom :$

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste

Let op:
Voor de de discussie over de powerbutton: [iPhone 5s] Problemen met de powerbutton.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.