Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dally010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-02-2022
Ik heb de 5s vanuit Engeland gehaald voor de omgerekend prijs van 843 euro (64 gb).

Ik heb heb mijn Iphone 4 verkocht en ten opzichte van deze telefoon is de 5 s:

- giga snel en de vingerscan is echt heel fijn, ik zou al niet meer anders willen MAAR!!!, ik kamp met de volgende problemen en weet niet of het specifiek aan mijn 5 s ligt of dat het een algemeen probleem is.

* kompas en waterpasstoring, dit is verm. een algemeen probleem omdat alle demomodellen in Engeland en de 5 s van de verkoper dit ook hadden. Als de waterpas 0 graden dient aan te geven staat de 5 s op - 2. Mijn auto gaf aan dat in richting het Oosten reed en dat was ook zo en de 5 s gaf aan dat ik richting Noordoost reed.
* mogelijk een probleem dat te maken heeft met bovenstaande is dat het Apps soms een beetje bewegen naar links
* een heel schel geluid als ik een whatsapp bericht krijg, hij staat bij mij op het geluid GLAS en dit klinkt echt anders dan op een 4. (zelf getest met een 4)
* gedempte toon bij het bellen, de andere kant van de "lijn" klaagt dat ik bijna niet te verstaan ben. Ook dit zelf getest.

Met Apple gebeld en kreeg het advies om de installatie opnieuw te doen hetgeen ik gedaan heb maar de problemen blijven. Vandaag maar weer met Apple bellen en kijken hoe dit op te lossen is.

Ben benieuwd of mijn 5 s problemen herkenbaar zijn. Ik verwacht van een telefoon van 843 euro een excellent functionerend toestel. De 4 was mijn beste telefoon ooit en derhalve ook niet overgestapt op de nieuwste HTC die ik mooier vind en ook nog een goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nou sinds ik me nieuwe telefoon heb! Werkt mijn itunes account niet goed.
Telkens krijg ik bij in-app aankopen de melding dat de aankoop mislukt is.
Apple support zei dat er een nieuwe beveiliging erin zat en daardoor niet te vaak in-apps aankopen kon doen.

Ik heb nog nooit zulke onzin gehoord! Nu lukt het ook niet meer op me ipad mini wat voorheen wel altijd lukte!
Weer gemaild en al 3dagen wachtend op reactie dat ze de melding weg moeten halen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
dally010 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 07:56:
Ik heb de 5s vanuit Engeland gehaald voor de omgerekend prijs van 843 euro (64 gb).

Ik heb heb mijn Iphone 4 verkocht en ten opzichte van deze telefoon is de 5 s:

- giga snel en de vingerscan is echt heel fijn, ik zou al niet meer anders willen MAAR!!!, ik kamp met de volgende problemen en weet niet of het specifiek aan mijn 5 s ligt of dat het een algemeen probleem is.

* kompas en waterpasstoring, dit is verm. een algemeen probleem omdat alle demomodellen in Engeland en de 5 s van de verkoper dit ook hadden. Als de waterpas 0 graden dient aan te geven staat de 5 s op - 2. Mijn auto gaf aan dat in richting het Oosten reed en dat was ook zo en de 5 s gaf aan dat ik richting Noordoost reed.
* mogelijk een probleem dat te maken heeft met bovenstaande is dat het Apps soms een beetje bewegen naar links
* een heel schel geluid als ik een whatsapp bericht krijg, hij staat bij mij op het geluid GLAS en dit klinkt echt anders dan op een 4. (zelf getest met een 4)
* gedempte toon bij het bellen, de andere kant van de "lijn" klaagt dat ik bijna niet te verstaan ben. Ook dit zelf getest.
Ja zoals je al aangeeft is het een bekend probleem met de waterpas/kompas (Dit is diezelfde sensor) hoelang je hiermee moet wachtten om het toestel om te ruilen weet ik niet, ik weet dat je bij vrijwel elk android toestel deze zelf kan kalibreren met de originele software die erop staat. Gaat dat niet misschien ook met de 5S?
Zelf heb ik net de htc one verkocht omdat ik interesses heb in de 5S, maarja wanneer moet ik 700-800 euro uit gaan geven? Ik kan het gelijk doen en verzekert zijn dat het toestel vol met fouten zit (schandalig maar toch)

Schel geluid, kan het niet zijn dat je iPhone4 gewoon meer stof en dergelijke op de speaker heeft zitten waardoor het doffer klinkt? Oftewel, dat het op het begin ook ''schel'' klonk op de ip4?

Mic klachten (bekend bij elke iPhone (raar, een duur toestel met veel bel problemen) heb je hier al naar gekeken? http://support.apple.com/kb/ts5183?viewlocale=nl_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:41

Nitai

Live the life you love.

Nadat ik 27 september mijn iPhone 5s 64GB gehaald had in Duitsland viel afgelopen week mij tijdens het film kijken op dat ik een hot pixel had. Overdag haast niet te niet zien, in de avond goed te zien wanneer het scherm zwart is. Ik had eigenlijk weinig zin om mijn toestel aan te melden bij Apple vanwege drukte.

Vandaag toch maar gebeld en het toestel wordt opgehaald en gerepareerd. De Apple medewerker moest het wel navragen want ik was volgens hem de eerste met een 5s met een support/reparatievraag (in Nederland bij hem).

Hij gaf als optie dat ik het kon omruilen in Duitsland of dat ze het hier kwamen ophalen maar ik het wel maximaal 10 dagen kwijt was. Ik heb maar voor het laatste gekozen, want ik heb de komende weken geen tijd op en neer naar Oberhausen te gaan vanuit Den Haag.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dally010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-02-2022
JeroenC schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:35:
[...]

Ja zoals je al aangeeft is het een bekend probleem met de waterpas/kompas (Dit is diezelfde sensor) hoelang je hiermee moet wachtten om het toestel om te ruilen weet ik niet, ik weet dat je bij vrijwel elk android toestel deze zelf kan kalibreren met de originele software die erop staat. Gaat dat niet misschien ook met de 5S?
Zelf heb ik net de htc one verkocht omdat ik interesses heb in de 5S, maarja wanneer moet ik 700-800 euro uit gaan geven? Ik kan het gelijk doen en verzekert zijn dat het toestel vol met fouten zit (schandalig maar toch)

Schel geluid, kan het niet zijn dat je iPhone4 gewoon meer stof en dergelijke op de speaker heeft zitten waardoor het doffer klinkt? Oftewel, dat het op het begin ook ''schel'' klonk op de ip4?

Mic klachten (bekend bij elke iPhone (raar, een duur toestel met veel bel problemen) heb je hier al naar gekeken? http://support.apple.com/kb/ts5183?viewlocale=nl_NL
Het schellle geluid heb ik ook nooit gehoord op mijn 4 en kan en mag dus nooit liggen aan al dan geen stof op de speaker. De mic moet gewoon goed zijn en dat is die bij mij niet en is een defect aan het toestel en kan mijns inziens niet een algeheel probleem zijn want dan had de Iphonewereld al op zijn kop gestaan.
Straks maar eens bellen met Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:20
Tot hoelang na aanschaf kan je apple care nemen voor een iPhone 5S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Untouchablezz20 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:58:
Tot hoelang na aanschaf kan je apple care nemen voor een iPhone 5S?
Dat staat hier: http://www.apple.com/nl/support/products/iphone.html

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Thanks, val er net buiten. Heb hem sinds 20-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je kunt er een belletje aan wagen, misschien zijn ze coulant.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Woehoe val er nog net binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Apple care is toch verwaarloosbaar als je een goede verzekering hebt afgesloten?
Of heeft het te maken met de snelheid mbt vervangend toestel, e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Juist de extra service wat een normale verzekering je niet kan bieden. Geen poespas gelijk een nieuwe en alles wordt netjes geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:40:
Geen idee, maar de kleur is anders. Dus mocht de 5S er nog last van hebben, dan zullen de krasjes minder zichtbaar zijn.
Laten we het hopen. Dit was echt jammer aan de zwarte iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 13-09 20:53
Ik heb hem net ook binnen. Mijn eerste ervaring: wat een snelheid! Het design vind ik ook heel mooi (heb de space grey). Alleen vond ik het zwart van de iphone 5 nog wat mooier, alleen jammer dat hij zo snel beschadigde.

Ik kom nog van een iphone 4 die ik al 3 jaar met veel plezier gebruikt heb. Hopelijk gaat deze ook zo lang mee, maar dat verwacht ik eigenlijk wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-08 18:20
Heb een iPhone 5, enkele dagen geleden iPhone 5S gekregen v/d zaak, maar vind het persoonlijk toch te eentonig worden (was natuurlijk te voorspellen aangezien IOS7 1 pot nat is met de iPhone 5. Snelheidsverschil merk je zo nu en dan wel tov v/d iPhone 5 (afhankelijk natuurlijk van wat je ermee doet).

Voor mensen die een 4/4s hebben is de sprong natuurlijk in snelheid, camera wel een grote stap voorruit.
Inmiddels gebruik ik nu de LG G2 (jup, LG). Geweldig toestel, wordt mn vaste Phone voor nu. Kortgezegd op basis van: - beter accuduur, waanzinnig scherm welke bovendien ook wat groter is, retesnel (net als de 5s), Android (persoonlijke voorkeur) - erg goede camera (net als de 5s).

Hoe dan ook aan de 5s bezitters; veel plezier ermee gewenst, ik wacht de volgende ronde wel weer af. Vind de innovatie (op het touch id na, wat helaas lang niet altijd werkt), toch teleurstellend. Maar ach, misschien is dit misschien een open deur intrappen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53
Iedereen z'n ding natuurlijk, ik heb ook lang android gehad. Maar gebruikte de typische android dingen nooit (widgets, geheugenkaart, etc)

Maar dat touchid niet goed werkt snap ik niet. Hier werkt het verbazingwekkend feilloos.
Vinger op de knop om de telefoon aan te zetten en ik zit meteen in het springboard.
Werkt echt heel erg goed. Zo goed dat ik niet eens merk dat het erop zit.

Edit
Ik heb er een filmpje van gemaakt

[ Voor 11% gewijzigd door rinkel op 25-10-2013 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:49
Zo, best wel een verschil na 2 jaar een iphone 4. Toptoestel, heerlijk snel en licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Zie dat je reduce motion aan hebt staan. Kan zelf ook bevestigen dat het heerlijk en snel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

rinkel schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:28:
Iedereen z'n ding natuurlijk, ik heb ook lang android gehad. Maar gebruikte de typische android dingen nooit (widgets, geheugenkaart, etc)

Maar dat touchid niet goed werkt snap ik niet. Hier werkt het verbazingwekkend feilloos.
Vinger op de knop om de telefoon aan te zetten en ik zit meteen in het springboard.
Werkt echt heel erg goed. Zo goed dat ik niet eens merk dat het erop zit.

Edit
Ik heb er een filmpje van gemaakt
Het mooie is, je hoeft je vinger er maar iets van een halve seconde op te leggen, dus je hoeft niet eens te wachten totdat ie hem daadwerkelijk unlocked :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:30
Klopt, vind dat alleen een beetje vreemd, vaak als je je vinger er langer op laat liggen duurt het ook langer voordat de iPhone zich unlocked, net alsof die nog aan het scannen is naar je vinger, maar andere keren als je dan wel snel je vinger eraf haalt dan unlockt die ook meteen. Snap niet helemaal waarom dit niet gewoon direct is als de vingerprint gevonden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Zo ik ben weer terug naar iOS na een uitstapje van 2 jaar naar Android. Ik was bang dat ik moeite zou hebben met het kleinere scherm (van 4,7" naar 4"), maar dit valt heel erg mee! Sowieso vond ik iOS altijd al fijner werken dan android op de tablet. En na een hoop gekloot op mijn galaxy nexus voelt iOS op de iphone ook als een verademing. Uiteindelijk wil een gewoon een telefoon die prettig werkt en bij android heb ik altijd het gevoel dat het beter kan. Er is altijd wel een betere ROM of iets te tweaken, en dat was ik zat.

In elk geval bevalt de 5s heel goed. Hij is enorm snel en op de standaard agenda na vind ik de apps ook heel fijn werken. Alleen jammer dat apps die nog niet naar iOS7 zijn geupdate er zo ouderwets uit zien. Maar dat is iets dat zichzelf uiteindelijk vanzelf oplost.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden.

zelf heb ik ook een galaxy nexus en heb een iphone 5s besteld omdat ik de galaxy nexus al eigenlijk te groot vind.
alle nieuwe high end android toestellen zijn nog groter.

hoe bevalt het typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
dimocash schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:46:
ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden.

zelf heb ik ook een galaxy nexus en heb een iphone 5s besteld omdat ik de galaxy nexus al eigenlijk te groot vind.
alle nieuwe high end android toestellen zijn nog groter.

hoe bevalt het typen?
Het typen gaat verrassend goed! Ik had verwacht dat het priegelig zou zijn, zeker gezien mijn grote handen, maar ik maak zelfs minder fouten dan met het android keyboard en swiftkey!

Edit: Alleen bij browsen merk ik trouwens wel verschil met het kleinere scherm. Ik moet wel vaker zoomen om de tekst te kunnen lezen. Maar ik gebruik de browser niet zo veel, en voor veel sites zijn apps beschikbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door voxxel op 28-10-2013 12:56 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:34
ik was real racing 3 aan het spelen op mijn 5S en drukte op pauze, waarna mijn 5s vast hing en boven in beeld kwam een rode lijn en onder in beeld een groene lijn. Hierna wilde ik mijn telefoon uitzetten en toen ik de uitknop inhield , en in beeld kwam "veeg om uit te zetten", functioneerde mijn 5S weer normaal.

moet ik me hier zorgen over maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Untouchablezz20 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:26:
Juist de extra service wat een normale verzekering je niet kan bieden. Geen poespas gelijk een nieuwe en alles wordt netjes geregeld.
Ik heb geen Apple care en mijn verzekering doet niet moeilijk. duurt reparatie te lang of is het niet te herstellen gelijk een nieuwe. Binnen vijf dagen geld op je rekening. Tevens gelijk verzekerd voor diefstal.
Voor mij heeft een verzekering meer toegevoegde waarde dan Apple care ;-)

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Superdaantje schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:02:
[...]

Ik heb geen Apple care en mijn verzekering doet niet moeilijk. duurt reparatie te lang of is het niet te herstellen gelijk een nieuwe. Binnen vijf dagen geld op je rekening. Tevens gelijk verzekerd voor diefstal.
Voor mij heeft een verzekering meer toegevoegde waarde dan Apple care ;-)
Welke verzekering heb je? ik denk dat ik mijn iphone 5s ga verzekeren bij de anwb, is volgens mij een van de voordeligsten en de anwb is best betrouwbaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil na jaren android overstappen op iOs. Nu hoor ik van iedereen dat 16gb veel te weinig is voor een iPhone en dat ik minimaal 32gb moet nemen.
Op mijn Sony Xperia verbruik ik maar 5gb geheugen (apps en foto's). Ik speel verder geen games en voor muziek heb ik mijn iPod. Dan is toch 16gb meer dan voldoende? Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Muziek is idd killing voor mijn ruimte (12GB), ik vind 32GB minimaal wel echt het lekkerst werken, maar dat is puur, omdat ik niks wil laten. De grootste apps die ik heb zijn TomTom (2GB) en wat games (totaal zo'n 6GB). Mijn foto's en video's van de afgelopen 5 jaar dat ik een iPhone heb zijn nu in totaal ongeveer 3GB (op het device zelf). Aan 16GB zou je dus wel genoeg hebben in principe.

Ik ga echter wel eens in de zoveel tijd door mn videos om ze te backuppen naar de hd, zodat als ik wat ruimte nodig heb, iets eraf kan gooien. Een paar minuten video schieten kan toch wel snel oplopen. Er zijn ook best wel wat apps die ik niet meer gebruik, maar die laat ik uit gemak er ook gewoon opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:50

Melkaz

Melkazar

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:29:
Ik wil na jaren android overstappen op iOs. Nu hoor ik van iedereen dat 16gb veel te weinig is voor een iPhone en dat ik minimaal 32gb moet nemen.
Op mijn Sony Xperia verbruik ik maar 5gb geheugen (apps en foto's). Ik speel verder geen games en voor muziek heb ik mijn iPod. Dan is toch 16gb meer dan voldoende? Of zie ik iets over het hoofd?
16 is ruim voldoende als je alleen dat van plan bent. Mijn GF heeft al sinds de Iphone 3 een IOS device en steeds de settings + foto's overgezet. Ze heeft nu nog ruim 4GB vrij.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Ik redde me prima met een 16gb 4s
Maar voor de 5s heb ik 32gb genomen omdat ik er ook 2 jaar mee moet doen

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Na een uitstapje naar een HTC One (wat een grandioos toestel is!) weer terug bij een iPhone 5s. Bevalt prima. Ouderwets goed. Echter irriteer ik me mateloos aan het goedkope klik geluid van de home knop, en snap ik niet dat safari niet de briljante text scale van htc kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik erger mij ook aan het goedkope klik geluid van de home knop. Ik ben al terug gegaan en naar een aantal demo modellen geluisterd. En die hebben allemaal hetzelfde. Ik ben dus bang dat dit er bij hoort. Daarnaast trilt mijn uit-knop mee als de vibratie van een berichtje oid afgaat.

Verder is het een verademing dat hij zo snel is (zeker na een iPhone 4) en touchid werkt geweldig! Hopelijk gaat deze weer 3 jaar mee en ben ik dan nog blijer met m'n iPhone 7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Eerste 'vastloper' al te pakken. Ik zat in een app waarin ik wel verder kon of dingen kon selecteren, echter kon ik mijn scherm niet meer vergrendelen en de home button reageerde ook niet meer. In de app kon ik niet meer scrollen, al met al apart en denk aan een crash in de app. Toen even in de broekzak gestopt en minuutje later weer als een tierelier :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
GloriX schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:15:
Ik erger mij ook aan het goedkope klik geluid van de home knop.
Bijna al mijn iDevices hebben dat in het begin gehad. Maar mijn 5 sloeg trouwens alles, echt harde klik. Gaat over na een paar weken gebruik en dan is alles normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
hehe hij is binnen
na een halve middag ermee gespeeld te hebben heb ik nog wel een paar issues waar ik tegen aan loop.

bijv, email. ik heb mijn eigen domein wat ik via imap benader. binnen de email instellingen van ios kan ik hem wel toevoegen maar hij haalt niet automatisch de email binnen. ik kan hem ook alleen op "fetch" zetten en niet op push.
het kortste tijdstip wat ik hem kan instellen is een kwartier.
is er een andere manier om dit opgelost te krijgen?

wanneer ik een foto maak en deze wil delen heb ik geen optie om hem te delen naar whatsapp. hoe kan je dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

dimocash schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:46:
hehe hij is binnen
na een halve middag ermee gespeeld te hebben heb ik nog wel een paar issues waar ik tegen aan loop.

bijv, email. ik heb mijn eigen domein wat ik via imap benader. binnen de email instellingen van ios kan ik hem wel toevoegen maar hij haalt niet automatisch de email binnen. ik kan hem ook alleen op "fetch" zetten en niet op push.
het kortste tijdstip wat ik hem kan instellen is een kwartier.
is er een andere manier om dit opgelost te krijgen?

wanneer ik een foto maak en deze wil delen heb ik geen optie om hem te delen naar whatsapp. hoe kan je dit instellen?
Push moet je mail provider ondersteunen, en ik geloof niet dat er heel veel providers zijn die dat doen. Delen naar WhatsApp kan denk ik niet, moet je denk ik via WhatsApp zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
dimocash schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:46:
De iPhone ondersteunt geen push via het IMAP protocol, helaas... Zelfs als de provider het wel ondersteunt. Het kan namelijk wel, IMAP IDLE heet het, maar de iPhone kan het niet. Vreemd genoeg doet de OS X mail client het wel gewoon :(

Het kan op eigen domein alleen via ActiveSync/Exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
@scott bedankt. ik was al alle instellingen aan het doorlopen.

@gekkeprutser
jij ook bedankt voor je antwoord.
de standaard mail client heeft als kortste poll moment 15 minuten.
zijn er andere mail clients op de iphone die dit vaker kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik heb problemen met het updaten van mijn apps. Er staan nu 6 updates klaar.Als ik ze wil updaten dan vraagt hij eerst de itunes algemene voorwaarden of ik die wil aanvaarden.
Ik zie alleen annuleer staan maar de knop met aanvaarden/accepteren zie ik niet.

Nog iemand die dat probleem heeft?? of een oplossing heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Doe het op de computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:11:
Ik heb problemen met het updaten van mijn apps. Er staan nu 6 updates klaar.Als ik ze wil updaten dan vraagt hij eerst de itunes algemene voorwaarden of ik die wil aanvaarden.
Ik zie alleen annuleer staan maar de knop met aanvaarden/accepteren zie ik niet.

Nog iemand die dat probleem heeft?? of een oplossing heeft??
Misschien in de voorwaarden helemaal naar beneden scrollen voor de accept button naar voor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:13:
[...]

Misschien in de voorwaarden helemaal naar beneden scrollen voor de accept button naar voor komt?
Heb ik ook al gedaan. kan die knop echt nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
Deefje85 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:05:
[...]

Heb ik ook al gedaan. kan die knop echt nergens vinden.
doe het via itunes dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royvdhoek
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:20
Ik heb sinds zaterdag 26-10 de iPhone 5S.

Er vielen mij een aantal zaken op:
- De home knop werkt niet zo smooth als bij de iPhone 4, er is een klik te horen bij het indrukken en vervolgens loslaten van de knop
- De power knop aan de bovenkant maakt een loszitten geluid bij het schudden van de iPhone.
- De rand voelt wat scherp aan, waarschijnlijk gewenning.

Verder een mooie opvolger van mijn iPhone 4.
Vingerafdruk sensor werkt ook best goed.

Iemand anders ook bovenstaande "problemen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
royvdhoek schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:25:

- De home knop werkt niet zo smooth als bij de iPhone 4, er is een klik te horen bij het indrukken en vervolgens loslaten van de knop
- De power knop aan de bovenkant maakt een loszitten geluid bij het schudden van de iPhone.

Op de scherpe rand na heb ik dezelfde problemen. De Applestore in Amsterdam is wel zo coulant om hem om te ruilen binnen 2 weken, maar helaas is er geen voorraad. Vanmiddag nog eens kijken. Na twee weken moet je het via de Geniusbar laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
I

de klik tijdens het indrukken heb ik ook. lijkt mij ook zeer normaal.
het schudden van de powerknop heb ik niet.
de rand vind ik ook niet echt scherp maar ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik er gelijk een cover overheen heb gezet.
de powerknop testte ik net even door de cover eraf te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die spontaan apps hebben vastlopen of dat de batterij snel leeg loopt met de 32 en 64Gb versie van de 5S. Heb nu al een aantal gevallen lopen maar wil weten of mensen dit ook ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
@nlb, nee totaal niet. 5s - 32GB; bepaalde app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
dimocash schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:57:
[...]

de klik tijdens het indrukken heb ik ook. lijkt mij ook zeer normaal.
het schudden van de powerknop heb ik niet.
de rand vind ik ook niet echt scherp maar ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik er gelijk een cover overheen heb gezet.
de powerknop testte ik net even door de cover eraf te halen.
Dat schudden van de powerknop had ik al met me 4S. Volgens mij is dat normaal. Ik heb er iig geen last van.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26

Lijkt me dat een stroeve homeknop redelijk normaal is bij een nieuw toestel zal naarmate je hem meer gebruikt minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Laatst online: 15:38
Wat je bij de 4s hoort is de cameramodule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
acst schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:12:
[...]

Lijkt me dat een stroeve homeknop redelijk normaal is bij een nieuw toestel zal naarmate je hem meer gebruikt minder worden.
Dat is ook normaal. Zoals ik hier al eerder zei, al mijn idevices hebben dit gehad. Luidere klik en stroever in het begin. Na een paar weken is het als normaal. Lijkt me an sich ook wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
De rammelende powerknop zou ik ook niet erg vinden als het er niet voor zou zorgen dat hij herrie maakt wanneer het tril motortje afgaat. Hij maakt nu mijn inziens teveel herrie wanneer je een berichtje/telefoontje krijgt terwijl hij op stil staat.

De klikkende homebutten kan ik wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ozothebozo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:11:
@nlb, nee totaal niet. 5s - 32GB; bepaalde app?
Die apps zijn meestal onbekende bedirjfsmatig app voor het bedienen van een kas bijvoorbeeld. Maar dat
is ook niet het grootste probleem. We hebben meer klachten over de batterij levensduur.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:51

OMX2000

By any means necessary...

Heb mijn 5s sinds vanmiddag. Wat me opvalt bij het filmen is dat het een stuk donkerder is dan fotograferen. Dus zonder "flits" filmen in een redelijk lichte ruimte. Foto's zonder flits zien er goed uit, maar filmen is gewoon een stuk donkerder.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:15:
[...]

Die apps zijn meestal onbekende bedirjfsmatig app voor het bedienen van een kas bijvoorbeeld. Maar dat
is ook niet het grootste probleem. We hebben meer klachten over de batterij levensduur.
Oké.
Batterij is tot nog toe geen probleem geweest bij gemiddeld gebruik (gehele dag push-mail, zakelijke- en privégesprekken - 's avonds surfen, half uur tot uur een simpel spel, whatsapp en facebook).
Dan houdt ie het ongeveer 1,5 dag vol. Soms meer, soms minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
momenteel sta ik op 89%.
standby tijd 9 uur en 9 minuten
gebruik 1 uur en 34 minuten.

vind het wel netjes :)
heb vanochtend een half uur via bluetooth deezer afgespeeld in de auto.
beetje whatsapp en hangouts.
emails gelezen etc.
beetje instagram.

dit had mij met mn vorige telefoon (galaxy nexus) nooit gelukt.

trouwens, wifi en bluetooth staan de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doet mijn iPhone 4 ook al. Dat is niet de power knop maar volgens mij is dat de Camera module zoals andere dat ook al melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:47
Kan ik ook een back-up van de iPhone 5 op de 5s zetten zodat ik mijn savegames nog heb?

Edit: het is gelukt, maar wat ik had op de 5 ook Gmail in de standaard mail app van iOS via Exchange.
Moet ik nu over op de Gmail app, want hij geeft aan E-mail ophalen mislukt.

[ Voor 51% gewijzigd door Gait op 01-11-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Gait schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:10:
Kan ik ook een back-up van de iPhone 5 op de 5s zetten zodat ik mijn savegames nog heb?

Edit: het is gelukt, maar wat ik had op de 5 ook Gmail in de standaard mail app van iOS via Exchange.
Het probleem met e-mail ophalen mislukt heb ik ook. Ik ga eens kijken wat het euvel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
OMX2000 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:44:
Heb mijn 5s sinds vanmiddag. Wat me opvalt bij het filmen is dat het een stuk donkerder is dan fotograferen. Dus zonder "flits" filmen in een redelijk lichte ruimte. Foto's zonder flits zien er goed uit, maar filmen is gewoon een stuk donkerder.
Logisch, bij foto's kan hij makkelijk de belichtingstijd een stukje verlengen. Bij filmpjes is dat veel lastiger omdat je dan aan een vaste framerate vast zit, dus bij 30fps kan elk beeldje maar 33 milliseconden duren maximaal.

Edit: sorry ik dacht eerst dat je het over een donkere ruimte had. In een redelijk verlichte ruimte moet het toch wel hetzelfde zijn ja. De iPhone heeft een groot diafragma dus zou niet veel licht nodig moeten hebben om onder de 33ms te blijven,

[ Voor 17% gewijzigd door GekkePrutser op 01-11-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 11-09 22:11
Gait schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:10:

Google stopt met ActiveSync Exchange voor Gmail, contacten en agenda
Did you lose Gmail over Exchange when you upgraded to a new iPhone 5s or iPhone 5c?

Opnieuw instellen van Gmail Exchange kan dus niet meer.

[ Voor 11% gewijzigd door Tackleberry op 01-11-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
  • Laatst online: 14:09
Dit is mijn eerste iPhone, dus weet niet of het normaal is, maar het het volgende probleem in ieder geval niet bij mij BlackBerry.

Als ik mijn iPhone op schermblokkering heb en iemand Whatsappt mij, dan ziet die persoon niet het tweede vinkje (dat de Whatsapp is aangekomen bij mij), terwijl ik (een preview van) het Whatsappbericht wel al in het lockscreen zie. Het tweede vinkje komt pas bij de verzender als ik de iPhone van schermblokkering haal en Whatsapp open (het bericht is dan ook nog niet gelijk in whatsapp, maar connect even en een seconde later is hij er). Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
Ja, daar is weinig aan te doen. Het tweede vinkje is "gelezen" niet zozeer ontvangen. Dat is het eerste vinkje. De telefoon weet pas natuurlijk pas wanneer je het gelezen hebt als je daadwerkelijk "je telefoon gebruikt (en dus unlocked)".

Want bij het binnenkomen van een berichtje gaat het scherm wel aan, maar het kan ook zijn dat je in een andere kamer bent bijvoorbeeld.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Vandaag ook mijn iPhone 5S ontvangen via KPN :). Ben er erg blij mee.

Valt me wel op dat het knopje inderdaad weer rammelt (maar dat heb ik ook met mijn iPhone 5 gehad), en ook zie ik langs de randjes op zwarte schermen een heeeeel klein beetje bleeding of iets wat er op lijkt. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
ZpAz schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:34:
Ja, daar is weinig aan te doen. Het tweede vinkje is "gelezen" niet zozeer ontvangen. Dat is het eerste vinkje. De telefoon weet pas natuurlijk pas wanneer je het gelezen hebt als je daadwerkelijk "je telefoon gebruikt (en dus unlocked)".

Want bij het binnenkomen van een berichtje gaat het scherm wel aan, maar het kan ook zijn dat je in een andere kamer bent bijvoorbeeld.
Dat is dus het gekke, het tweede vinkjes betekent namelijk ontvangen, maar niet persé gelezen:
v - bericht succesvol afgeleverd bij de server.
vv - bericht succesvol afgeleverd bij de telefoon van je vriend(in) waarmee je chat.
Bron: http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20951546

En zo was dit bij mij BB ook. Indien ontvangen maar nog niet gelezen kreeg de verstuurder wel 2 vinkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Ik las hierboven ook al iets over de scherpe randen en dat was me in de winkel ook al opgevallen. Voelt gewoon stroef aan. Zoals ook bij de nieuwe iPads.
Vraag voor de mensen die de witte 5S al in het echt hebben gezien, is dat randje om de homeknop en om het toestel nou net zo glimmend als de rand van de 5? Ik vind wit mooi, maar zo'n glimmend randje er omheen dat vind ik dan weer wat minder.
Hebben de nieuwe 5Ssen trouwens ook nog last van die acceleratiemeter die niet goed is?

[ Voor 9% gewijzigd door Dancing_Animal op 02-11-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:35
Sinds een weekje m'n witte iPhone 5s, helemaal prima. Wat me allee opvalt: Als ik op de achterkant van mijn toestel 'tik" of hem gewoonweg op tafel leg hoor ik een onderdeeltje 'bewegen' in de buurt van de camera. Is dit normaal? Het is dus duidelijk te horen als ik hem naast me neerleg. Niet dat ik me oor er tegenaan hou ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
Dat is de sleep knop, hebben een hele hoop toestellen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 12:50

Melkaz

Melkazar

Mrk87 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:17:
Sinds een weekje m'n witte iPhone 5s, helemaal prima. Wat me allee opvalt: Als ik op de achterkant van mijn toestel 'tik" of hem gewoonweg op tafel leg hoor ik een onderdeeltje 'bewegen' in de buurt van de camera. Is dit normaal? Het is dus duidelijk te horen als ik hem naast me neerleg. Niet dat ik me oor er tegenaan hou ofzo.
Mijn zwarte heeft hier ook "last" van ja. Zelfs met background noise van een TV en een PC hoor je het inderdaad. Lijkt uit de camera te komen dus zal wel normaal zijn.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:35
Viss schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:18:
Dat is de sleep knop, hebben een hele hoop toestellen last van.
De sleep knop is het zeker niet. als ik deze vasthoud hoor ik het nog steeds. zal wel iets met de stabilisator van de camera oid zijn (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:47
Kan inderdaad de autofocus zijn, die ligt als het ware los wanneer de camera niet in gebruik is.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees even een paar berichten terug is al meerdere keren langs gekomen. Is de Camera en ook mijn iPhone 4 doet dat al sinds het begin. Heb me er nooit zorgen om gemaakt en alles werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Lees dat de iphone 5s net zo snel is als een MacBook Pro uit 2009. Heb de scores zelf ook op geekbench vergeleken maar ik vraag me af of deze scores ge vergelijken zijn? De één is een osx app voor een x86 processor en de andere dus een iOS app voor een arm processor.

Klopt het wel dan is het natuurlijk zwaar indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Bigg Balls schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:13:
Lees dat de iphone 5s net zo snel is als een MacBook Pro uit 2009. Heb de scores zelf ook op geekbench vergeleken maar ik vraag me af of deze scores ge vergelijken zijn? De één is een osx app voor een x86 processor en de andere dus een iOS app voor een arm processor.

Klopt het wel dan is het natuurlijk zwaar indrukwekkend.
Vergelijken van verschillende CPU architecturen blijft lastig. Een ARM zou best in een specifiek geval een MBP uit 2009 kunnen evenaren

By the way, de kernels van OSX en iOS verschillen niet veel

OSX
Darwin Kernel Version 12.5.0: Mon Jul 29 16:33:49 PDT 2013; root:xnu-2050.48.11~1/RELEASE_X86_64 x86_64

iOS
Darwin Kernel Version 14.0.0: Tue Aug 13 21:39:05 PDT 2013; root:xnu-2423.1.73~3/RELEASE_ARM_S5L8930X

Ikzelf vind niet zozeer de performance indrukwekkend, maar vooral het verbruik in combinatie met performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
In hoeverre kan je toekomen met een 5S 16GB?
Hoeveel neemt iOS 7 eigenlijk in?
Heb net een iPad Air gekocht en wil misschien toch mijn S3 vervangen door een 5S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Je houd ong 12 van de 16 gb over, dus het is heel afhangkelijk hoe je foon gebruikt.
Heb je alleen muziek en een paar kleine apps kan je er wel mee uit, maar bv navigatie is zo 2 gb, spellen als real racing ed zitten op 1 gb.. Fotos lopen ook best op bij mij. Ik heb een 32 gb en zit met 1,5 gb vrij.
Heb er wel 10 gb aan muziek op staan.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Den Deze schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:34:
In hoeverre kan je toekomen met een 5S 16GB?
Hoeveel neemt iOS 7 eigenlijk in?
Heb net een iPad Air gekocht en wil misschien toch mijn S3 vervangen door een 5S :)
Ik had op mijn, wijlen, iPhone 5 ook 16GB aan opslag, hiervan is ongeveer 12GB beschikbaar. ik had 10GB in gebruik met: TomTom, Real Racing 3, Muziek, podcasts, filmrol en wat kleine andere apps. Het kan wel echter als je jouw telefoon voor alles wilt gebruiken is 32GB wel wat fijner en hoef je minder in te zitten over je opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week nu ook een Iphone 5S in bezit. Hiervoor een HTC Sensation gehad. Ik ben ongelofelijk blij dat ik nu verstaanbaar ben met bellen en dat de telefoon niet meer uitvalt.

Echter heb ik wel een vraag over TouchId. Wanneer ik deze instel pakt hij hem de hele dag vrijwel moeiteloos. Wanner ik ga slapen zet ik de telefoon uit. Als ik vervolgens na het opstarten (dus ook ontgrendelen) wil unlocken door TouchId, werkt dit niet. Hij geeft aan dat m'n vinger niet herkent wordt. Wanneer ik hem dan weer opnieuw instel pakt hij m'n vingerafdruk meteen weer vlekkeloos.

Wat is jullie ervaring hier mee? Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:46:
Ik heb sinds een week nu ook een Iphone 5S in bezit. Hiervoor een HTC Sensation gehad. Ik ben ongelofelijk blij dat ik nu verstaanbaar ben met bellen en dat de telefoon niet meer uitvalt.

Echter heb ik wel een vraag over TouchId. Wanneer ik deze instel pakt hij hem de hele dag vrijwel moeiteloos. Wanner ik ga slapen zet ik de telefoon uit. Als ik vervolgens na het opstarten (dus ook ontgrendelen) wil unlocken door TouchId, werkt dit niet. Hij geeft aan dat m'n vinger niet herkent wordt. Wanneer ik hem dan weer opnieuw instel pakt hij m'n vingerafdruk meteen weer vlekkeloos.

Je moet geloof ik na het opnieuw opstarten sowieso je cijfercode invoeren, je kan niet alleen met je TouchID inloggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik heb het niet duidelijk genoeg opgeschreven, maar ben hiervan op de hoogte. maar ook na het ontgrendelen met de cijfercode werkt het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:59:
Klopt, ik heb het niet duidelijk genoeg opgeschreven, maar ben hiervan op de hoogte. maar ook na het ontgrendelen met de cijfercode werkt het niet...
Hm dat is wel vreemd, geen idee dan :? Heb je de update naar iOS 7.0.3 gedaan?

[ Voor 6% gewijzigd door mrwiggs op 03-11-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snooby schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:00:
[...]

Hm dat is wel vreemd, geen idee dan :? Heb je de update naar iOS 7.0.3 gedaan?
Ja, hij is helemaal up to date! Snap er niets van! Als ik de enige hier ben die er last van heeft neem ik wel contact op met Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een iPhone 5S 32GB Zilver, en heb ook het ratelende geluid van de power knop. Vrijwel alle iPhone 5S toestellen schijnen dit 'probleem' te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Mijn 5 heeft ook een ratelend geluid bij de powerknop, lijkt me dus niet alleen een issue van de 5S.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:35:
Mijn 5 heeft ook een ratelend geluid bij de powerknop, lijkt me dus niet alleen een issue van de 5S.
Is dit er eentje uit de 'eerste batch'? Dus vlak na de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Geen idee, hij is van vorig jaar November, dus volgens mij een van de eerste batches dan?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:27

MaxPoweR

-=StopTech=-

Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:46:

Ik heb ook problemen met Touch Id, na een tijdje wil hij mijn ingestelde vinger en duim niet meer herkennen, opnieuw instellen werk, maar na een tijdje herkent hij het weer niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:04
Rudios schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:35:
Klopt, is gewoon een iPhone kwaaltje.
Heb mijn iPhone 5 wel iets van 4x omgeruild omdat of de powerknop erg los zat, of de volumeknoppen erg los zatten of dat er gewoon iets binnen in de telefoon los zat en je het kon horen als ik de iPhone kantelde. Bij mijn iPhone 4 nooit ergens last van gehad. Maar sinds de 5 zijn ze soms erg laks met de bouwkwaliteit (zie ook de witte puntjes op zowat iedereen zijn zwarte iPhone 5.. shiiit zeg :/ )

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Volgens mij is het gewoon de autofocus waar jullie op doelen ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad gewoon de autofocus van de camera module. Zelfs mijn iPhone 4 heeft hier last van.

Zoals hierboven ook al door iemand is gezegd hou de power button vast en je hoort het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:43:
Inderdaad gewoon de autofocus van de camera module. Zelfs mijn iPhone 4 heeft hier last van.

Zoals hierboven ook al door iemand is gezegd hou de power button vast en je hoort het nog steeds.
Nope, het is de power button, want ik weet idd dat de autofocus van de camera module ook een rammelend geluid maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:35:
[...]

Nope, het is de power button, want ik weet idd dat de autofocus van de camera module ook een rammelend geluid maakt..
Ik kan nu ook bevestigen dat de powerknop een beetje geluid maakt. No big deal IMHO.

Alleen het gebrek aan licht bij filmen vind ik een minpunt. Zou mooi zijn als dat met een update kan worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Neyluzz schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:20:
[...]

Ik kan nu ook bevestigen dat de powerknop een beetje geluid maakt. No big deal IMHO.

Alleen het gebrek aan licht bij filmen vind ik een minpunt. Zou mooi zijn als dat met een update kan worden opgelost.
Kan je de flits niet aanzetten dan met filmen? Kan op mijn 4 wel namelijk.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Neyluzz schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:20:

Hoe bedoel je dit? Bij het filmen (zowel gewoon als high speed) kun je de flitser continu laten branden voor extra licht.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Ter vergelijking. Ik switch van foto naar film modus. Film modus is veeeel donkerder.

http://imgur.com/P0kZF53
http://imgur.com/NNIOYWF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat ziet er wel uit als een heel groot verschil. Hoe zijn de daadwerkelijke lichtomstandigheden daar?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

OMX2000 schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:31:
Ter vergelijking. Ik switch van foto naar film modus. Film modus is veeeel donkerder.

http://imgur.com/P0kZF53
http://imgur.com/NNIOYWF
Dit kan goed kloppen, was met de iPhone 5 ook al. De video modus in donkere (of: niet goed verlichte) ruimtes, is best wel brak.

Dat komt omdat bij de gewone camera (foto) het beeld nog via software helderder wordt gemaakt, terwijl dit bij video niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Spike_wolf schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:20:
[...]

Hoe bedoel je dit? Bij het filmen (zowel gewoon als high speed) kun je de flitser continu laten branden voor extra licht.
Bij zowel slow-mo en normaal filmen merk ik dat de lichtinval op de sensor minder lijkt te zijn. Terwijl mijn 4S dit probleem absoluut niet heeft.

Ik praat overigens over een onbelichte situatie (geen led vanaf de telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ook ik heb veel problemen met de Touchid.
Al diverse keren opnieuw in settings mijn id toegewezen maar hij blijft erg vaak mijn id niet herkennen.
Jammer...want touchid bevalt mij absoluut
Tips voor een beter werkende touchid hoor ik graag
Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste

Let op:
Voor de de discussie over de powerbutton: [iPhone 5s] Problemen met de powerbutton.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.