Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
NotSoSteady schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:28:
[...]

Apple heeft schijt aan Nederland, dat is niet de eerste keer. Zelfde gedoe met de pre-oders, zit je op vrijdag klaar bestel je bijna als eerste, wordt er pas een week na de lancering geleverd, terwijl de providers hem ruimschoots aan het verkopen waren. Nee Nederland staat ver, ver, ver onderaan alle lijstjes van Apple. Kijk bijvoorbeeld naar Siri. >:)
Ja en toch is dat best vreemd gezien de markt voor Apple producten hier in Nederland behoorlijk fors is, kijk alleen al maar naar de hoeveelheid mensen op dit forum die met smart zitten te wachten op de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Kroegbaas schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:54:
[...]

Ja en toch is dat best vreemd gezien de markt voor Apple producten hier in Nederland behoorlijk fors is, kijk alleen al maar naar de hoeveelheid mensen op dit forum die met smart zitten te wachten op de release
In Duitsland kan dit aantal bv zo maar 3-4 keer zo groot zijn gezien de grotere bevolking daar ;).

Zelf zit ik ook met smart te wachten, momenteel al vier-vijf weken iPhoneloos (nadat mijn 5 een kop koffie te drinken kreeg toen ik bij iemand op bezoek was). Ik zit enorm te twijfelen om weer voor de 5 (eventueel voor de 32gb nu de prijzen daarvan ook lager zijn dan bij de release) te gaan of extra bij te leggen voor de 5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39
[...]

Apple heeft schijt aan Nederland, dat is niet de eerste keer. Zelfde gedoe met de pre-oders, zit je op vrijdag klaar bestel je bijna als eerste, wordt er pas een week na de lancering geleverd, terwijl de providers hem ruimschoots aan het verkopen waren. Nee Nederland staat ver, ver, ver onderaan alle lijstjes van Apple. Kijk bijvoorbeeld naar Siri. >:)
Apple zou graag wereldwijd iedereen op hetzelfde moment willen bedienen, geloof me :) daarintegen zijn we natuurlijk wel gewoon een klein schijt landje ;) Als bedrijf zou ik NL qua marktaandeel ook links laten
liggen :+

Geduld is een schone zaak, het is maar een telefoon 8)

En die paar tweakertjes die hier met smart zitten te wachten op de nieuwe iPhonie zijn natuurlijk ook te verwaarlozen ;w

[ Voor 7% gewijzigd door Crawl NL op 02-10-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
rinkel schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:32:
[...]

Zoals ASN al aangeeft heeft dit meer te maken met de apps/videos/muziek die je ooit hebt gedownload en nu worden terug gelezen vanuit iCloud.
Ik had bijvoorbeeld bij mijn vrouw op mijn account TomTom geinstalleerd. Bij het teruglezen van een backup uit iCloud op een nieuwe iPhone werd er steeds naar mijn iTunes account gevraagd.

Je zult dus eens moeten kijken om welke apps/videos/muziek het gaat. Misschien heeft een kennis iets op je telefoon gezet ?
Nope, het is een compleet onbekend e-mail adres. Nog nooit gezien en nog nooit van gehoord.

Ik denk dat ik weet waar het mis is gegaan. 2 weken geleden is mijn iPhone 5 vervangen door Apple, hierop ben ik zonder reservekopie terug te zetten begonnen. Daar heb ik handmatig alle apps weer op gedownload en geïnstalleerd. Van deze iPhone heb ik een reserve kopie gemaakt die ik terug heb willen zetten op mijn iPhone 5s. Ik denk dus dat er op die iPhone 5 wat ik van Apple heb gekregen er iets is achter gebleven is op het toestel. Slordig, maar niks meer aan te doen. Ik ben maar weer met een clean install begonnen en het probleem is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:52
Ook niet, is een bekend probleem. Moet je maar eens op het Apple forum kijken. Mensen worden soms gek van het random gevraag om iTunes account gegevens, waarbij er iedere keer een willekeurig ander email adres vooringevuld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroegbaas schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:54:
[...]

Ze kijken gewoon naar cijfertjes. hoe groot is de bevolking, inkomen, hoeveel mensen hebben al een iphone, hoeveel mensen verwachten ze te kunnen bedienen. (en nog veel meer ;) )

Het is niet dat ze denken van ik vind Nederland geen mooi land maar Duitsland wel, het is gewoon cijfertjes vergelijken.

Hetzelfde geld voor Siri, waar het meeste (potentiële) gebruik is, worden de meeste ontwikkelingen gedaan.

En ik vind dit allemaal zoooooo jammer! want mijn 4s+2 jarig contract loopt af en ik wil dolgraag een 5S:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:23:
[...]

Ze kijken gewoon naar cijfertjes. hoe groot is de bevolking, inkomen, hoeveel mensen hebben al een iphone, hoeveel mensen verwachten ze te kunnen bedienen. (en nog veel meer ;) )

Het is niet dat ze denken van ik vind Nederland geen mooi land maar Duitsland wel, het is gewoon cijfertjes vergelijken.

Hetzelfde geld voor Siri, waar het meeste (potentiële) gebruik is, worden de meeste ontwikkelingen gedaan.

En ik vind dit allemaal zoooooo jammer! want mijn 4s+2 jarig contract loopt af en ik wil dolgraag een 5S:D
Bij mij in de stad is de 5 enkel nog maar in 64gb te verkrijgen, althans zonder abonnement. Zal niet lang duren die 5s hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

TZC-T1-FX schreef op zondag 29 september 2013 @ 19:53:
Ik ben tevreden _/-\o_, alhoewel ie eventjes aan de lader is geweest (half uurtje) vind ik het toch netjes.

[afbeelding]
Hoe kan je daar tevreden mee zijn?
Gisteren zat ik ruim op 1 dag en 7 uur stand-by met 10+uur gebruikt en had nog 19% over en dat zonder op te laden op mijn iPhone 5.

Of zit je toevallig bij Vodafone en heb je de carrier update doorgevoerd?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:54:
[...]

Hoe kan je daar tevreden mee zijn?
Gisteren zat ik ruim op 1 dag en 7 uur stand-by met 10+uur gebruikt en had nog 19% over en dat zonder op te laden op mijn iPhone 5.

Of zit je toevallig bij Vodafone en heb je de carrier update doorgevoerd?
Gebruikerstijd zegt echt helemaal niets. Als ik alleen muziek luister zonder schermtijd pers ik er ook wel 12 uur uit. Ik kan hem ook in 3 uur gebruikerstijd leeg maken met andere acties. Is er nou iets mis met mijn batterij? Nee dus. Bovendien vind ik het uitzetten van 3G geen oplossing.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

BillSpaarbank schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:03:
[...]

Gebruikerstijd zegt echt helemaal niets. Als ik alleen muziek luister zonder schermtijd pers ik er ook wel 12 uur uit. Ik kan hem ook in 3 uur gebruikerstijd leeg maken met andere acties. Is er nou iets mis met mijn batterij? Nee dus. Bovendien vind ik het uitzetten van 3G geen oplossing.
Dit was met redelijk gebruik (muziek, meerdere spellen, social media, veel Whatsapp, etc). Hierbij beschikt de iPhone 5S ook nog over een grotere batterij.

3G zet ik persoonlijk wel uit gezien dit aanzienlijk scheelt in de batterij duur.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nou ik heb hem binnen en hij is echt super! werk snel en de TouchID is erg handig.
Alleen ik heb een Vodafone RED abo, hoort daar niet 4G te staan links boven, in plaats van 3G?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb een lading location services uit staan, ben ook redelijk selectief wat betreft notifications en background app refresh staat uit. Maar nog zegt iOS dat mijn usage 7 uur en 33 minuten is sinds de laatste volle lading, terwijl dat helemaal niet zo is...
Wel jammer, toen ik de iPhone 4S had kon ik met een 100% volle lading naar bed gaan en wakker worden met nog 95%+. Met de 5S is het 85%.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:32
Xtr3me4me schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:56:
Nou ik heb hem binnen en hij is echt super! werk snel en de TouchID is erg handig.
Alleen ik heb een Vodafone RED abo, hoort daar niet 4G te staan links boven, in plaats van 3G?
Er komt pas 4G in beeld te staan wanneer je ook daadwerkelijk een 4G verbinding heb. 8)7
Voorwaarden zijn dat je de laatste carrier versie erop hebt staan en dat je in een gebied woont waar er 4G bereik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

RnB schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:08:
[...]

Er komt pas 4G in beeld te staan wanneer je ook daadwerkelijk een 4G verbinding heb. 8)7
Voorwaarden zijn dat je de laatste carrier versie erop hebt staan en dat je in een gebied woont waar er 4G bereik is.
Ik heb carrier: vf nl 15.1 en ben in Haarlem.

Edit: Nog een irritant punt. Ik kan niet opladen :'( Hij blijft de melding aangeven dat de kabel niet gecertificeerd is. Dit terwijl de hele oplaad + kabel in de gesealed doos zat.

[ Voor 21% gewijzigd door Xtr3me4me op 03-10-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio_King
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:26
Wie weet of heeft er een geschikte dock voor de iPhone 5s (of 5) is die werkt met de nieuwe originele hoes om de telefoon.

Eigenlijk alle docks, wekkerradio's en speakers die ik geprobeerd heb is de lightning connector te kort vanwege de dikte van de case waardoor de telefoon geen contact maakt en niet oplaad. In mijn auto heb ik een Brodit houder en hier werkt het prima omdat de connector net iets langer is.

ik ben ook al in de Apple Store in Amsterdam geweest en hier weten ze ook geen oplossing. Overigens kun je de telefoon met case ook niet gebruiken op de nieuwe Apple dock die met de 5s is geïntroduceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Xtr3me4me schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:09:
[...]

Ik heb carrier: vf nl 15.1 en ben in Haarlem.

Edit: Nog een irritant punt. Ik kan niet opladen :'( Hij blijft de melding aangeven dat de kabel niet gecertificeerd is. Dit terwijl de hele oplaad + kabel in de gesealed doos zat.
Ik heb ook 15.1, dus dat zit wel snor.
Ik heb alleen geen idee of er 4G in Haarlem te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53
Ik heb op de iPhone 4s altijd een hoesje gehad van Kensington, ik vind een minimalistische hoes het prettigst. Ik anderen geprobeerd, maar kwam altijd weer terug bij dit hoesje.
Nu met de 5s dacht ik er maar weer een te kopen op schiphol, maar helaas is die niet hetzelfde.
Op zoek naar een andere dus. Eens kijken naar die van Spigen. De screenprotectors zijn erg goed, hopelijk zijn de hoesjes dat ook.

Ik ben overigens op zoek naar een screenprotector voor de achterkant. Ik heb een duo-pack besteld van SGP, maar daar blijkt dus geen achterkant in te zitten, maar 2x de voorkant.
Ik heb al zitten zoeken, maar heb nog geen goede kunnen vinden. Iemand een tip ?

Edit
Dit lijkt me wel wat.

[ Voor 9% gewijzigd door rinkel op 03-10-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Ik krijg binnenkort die van Zagg binnen, full body protection. Zodra ik ze binnen heb, post ik hier mijn ervaring ermee. De screenprotector van Zagg op mijn oude 4S vond ik iig prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 11:09
RnB schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:50:
[...]

Ik heb ook 15.1, dus dat zit wel snor.
Ik heb alleen geen idee of er 4G in Haarlem te verkrijgen is.
Dat is er niet:
https://mapsengine.google...zlSLZ9QLHpZY.kQ1kTMsrNghE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53
Ik zie nu ineens dat ik in het verkeerde topic heb gepost, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Kan trouwens de Iphone 5 hoesjes ook om de Iphone 5S heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ja dat past

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Oh top! scheelt een boel zoekwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Denk er wel aan dat de opening voor de flitser bij een iPhone 5 hoesje waarschijnlijk kleiner is dan bij een iPhone 5S hoesje.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:30
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:55:
Denk er wel aan dat de opening voor de flitser bij een iPhone 5 hoesje waarschijnlijk kleiner is dan bij een iPhone 5S hoesje.
mwah zijn zat iphone 5 hoesjes die al een grotere inkeping hadden, dus grote kans dat dit weinig problemen geeft.

Vrij logisch dat ze nog passen idd aangezien er niks aan de afmeting van de iphone is veranderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:47

BreeeZe

Devt

Zijn er hier mensen die last hebben van problemen met de gyroscoop/accelerometer?
Op macrumors is er een behoorlijk lang topic van mensen met issues en gizmodo heeft er inmiddels ook aandacht aan besteed.

Gizmodo: http://gizmodo.com/the-ip...lly-screwed-up-1440286727
Macrumors: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1644439

Maandag komt mijn 5s aan bij Borderlinx en dan z.s.m. naar Nederland, lijkt me jammer als ik, zodra hij in Nederland uit is, op en neer moet naar de Apple store omdat ie defecten vertoond :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
BreeeZe schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:42:
Zijn er hier mensen die last hebben van problemen met de gyroscoop/accelerometer?
Op macrumors is er een behoorlijk lang topic van mensen met issues en gizmodo heeft er inmiddels ook aandacht aan besteed.

Maandag komt mijn 5s aan bij Borderlinx en dan z.s.m. naar Nederland, lijkt me jammer als ik, zodra hij in Nederland uit is, op en neer moet naar de Apple store omdat ie defecten vertoond :/
Waarschijnlijk hardware issue als ik de reacties lees. Minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Het grote risico als je je een product in het buitenland als een van de eerste wilt hebben. Leuk natuurlijk dat je voorlopig een unieke telefoon hebt, maar bij problemen ben je flink de sjaak. Bij de Apple Store in NL hoef je ook niet aan te komen ben ik bang.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Valt wel mee. De apple store nl ligt voor mij op 2 uur rijden, apple store keulen ligt op een uur rijden. Dus voor support kan ik altijd in Duitsland terecht.

Meer mensen het idee dat de iPhone 5s veel sneller kan, maar wordt tegengehouden door iOS 7? En met name dan de animatie.

[ Voor 28% gewijzigd door Untouchablezz20 op 06-10-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:07
Een vriend van mij heeft last van een battery drain met zijn nieuwe iphone 5s na update 7.0.2 iemand tips? Na 4-5 uur niet gebruik gaat zijn telefoon van 100 naar 52%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ik zit met het probleem dat ik mijn apple ID gebruik op mijn Iphone 5S en toevallig ik vandaag mijn Account wilde gebruiken om een app te kopen, dat hij aangaf dat aankopen niet mag en ik naar de itunes support site moest gaan.

Vervelende was, dat ik daar absoluut niks kan vinden waarom ik geen apps mag kopen, terwijl op mijn ipad mini helemaal geen problemen zijn. Met andere woorden, op mijn ipad mag ik wel alles kopen maar op mijn iphone 5S helemaal niks terwijl ik dezelfde ID gebruik. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 13-09 14:38
Volgens mij kan je met maximaal 5 apparaten aankopen doen. Wil je meer apparaten moet je oudere apparaten "deregistreren". Ik denk dat je dat ergens in je iTunes account kan doen. Of dat per apparaat gaat of dat je alles reset weet ik niet.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ZpAz schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:39:
Volgens mij kan je met maximaal 5 apparaten aankopen doen. Wil je meer apparaten moet je oudere apparaten "deregistreren". Ik denk dat je dat ergens in je iTunes account kan doen. Of dat per apparaat gaat of dat je alles reset weet ik niet.
Nee het probleem is dat als ik een app wil kopen of in-app koop wil doen en geef mijn Apple ID op dan hij dan aangeeft "Uw aankoop kon niet worden voltooid" op mijn IPAD zelf geen enkel probleem.

Snap er niks van, heb zelfs een herstel uitgevoerd op me telefoon maar noppes.

Vreemde wel is dat ik via mijn iphone in de app store wel betaalde apps kan downloaden maar in-apps kan ik niks halen! Beetje erg krom allemaal 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Xtr3me4me op 06-10-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Even e-mailen met iTunes Store support om dat opgelost te krijgen.

https://getsupport.apple.com/GetproductgroupList.action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Het spijt ons

Wij kunnen uw aanvraag momenteel helaas niet voltooien. Probeer het opnieuw of kom later terug.
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45
[...]

iPad mini was anders beschikbaar tegelijkertijd met de VS.

Apple heeft China de voorkeur gegeven boven de secundaire landen in Europa, zo simpel is het helaas. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
sjakkie123 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:52:
Een vriend van mij heeft last van een battery drain met zijn nieuwe iphone 5s na update 7.0.2 iemand tips? Na 4-5 uur niet gebruik gaat zijn telefoon van 100 naar 52%
Ik had ook een dikke battery drain; in standby kwam mijn usage dicht in de buurt van mijn standby tijd. Één van de volgende dingen heeft het voor mij opgelost:
• Backup, restore via iTunes en zet de backup terug.
• Maximaal maar 1 exchange account gebruiken.

Moet nog een keer even m'n 2e exchange account toevoegen om te testen of het daar aan ligt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

Jep, heb ik ook last van.
Merkte het in Maps, wanneer ik de compass view gebruikte, duurde het even voordat ie doorhad welke kant ik nou op liep. Dat ging bij mijn 4S en 5 beduidend sneller.
Gelukkig gebruik ik het niet al teveel, waardoor het geen grote last is. Ik heb het idee dat ze met de software al heel veel kunnen doen (M7 algoritmes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Xtr3me4me schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

Het spijt ons

Wij kunnen uw aanvraag momenteel helaas niet voltooien. Probeer het opnieuw of kom later terug.
:-(
expresslane.apple.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb het al gevonden en gemaild. Echt bizar, ITunes apps kopen lukt wel maar in-app dingen kopen weer niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Slasher schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:28:
[...]

Het grote risico als je je een product in het buitenland als een van de eerste wilt hebben. Leuk natuurlijk dat je voorlopig een unieke telefoon hebt, maar bij problemen ben je flink de sjaak. Bij de Apple Store in NL hoef je ook niet aan te komen ben ik bang.
Het is wel een nadeel dat je idd moet wachten om garantie te kunnen claimen als er iets mis is, maar claimen kun je het gelukkig ook gewoon in NL ( http://www.apple.com/uk/legal/statutory-warranty/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Heb vandaag mijn iPhone 5s opgehaald maar twijfel over wat ik er mee moet doen, gebruiken jullie hoesjes? dit deed ik een tijd bij mijn iphone 5 maar daar gaat het design zo aan verloren..

Merk nu wel dat er veel zeikerds zijn met het verkopen van de iPhone 5 die om elke kleine scuff denken de iphone meteen voor 50 euro minder te krijgen..

Ben ik aan het denken aan Apple care+ maar dat is ook weer meteen 100 euro extra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Scrtz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:04:
Heb vandaag mijn iPhone 5s opgehaald maar twijfel over wat ik er mee moet doen, gebruiken jullie hoesjes? dit deed ik een tijd bij mijn iphone 5 maar daar gaat het design zo aan verloren..

Merk nu wel dat er veel zeikerds zijn met het verkopen van de iPhone 5 die om elke kleine scuff denken de iphone meteen voor 50 euro minder te krijgen..

Ben ik aan het denken aan Apple care+ maar dat is ook weer meteen 100 euro extra..
Heel dom, maar ik heb een transparant iphone 5 hoesje gekocht (nu eerst 1 bij de Xenos voor 6 euro en er komt nog een 0,3 mm dik transparant hoesje). Op die manier blijf je het design goed zien maar is ie toch goed beschermd.

Zie een voorbeeld :

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/0-3mm-SUPER-SLIM-ULTRA-THIN-CRYSTAL-CLEAR-HARD-CASE-COVER-FOR-IPHONE-5-5G-/00/s/MTYwMFgxNjAw/$T2eC16NHJHQE9nzE)jV,BQdKQSR8jw~~60_12.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door enzoronald op 07-10-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Ja bij de witte iPhone vind ik dat idd nog wel sjiek uitzien, maar een transparant hoesje op de zwarte iPhone ziet echt heel goedkoop uit, vandaar dat dat niet een optie is helaas.

Ik denk dat ik maar voor een apple care+ ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Scrtz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:58:
Ja bij de witte iPhone vind ik dat idd nog wel sjiek uitzien, maar een transparant hoesje op de zwarte iPhone ziet echt heel goedkoop uit, vandaar dat dat niet een optie is helaas.

Ik denk dat ik maar voor een apple care+ ga
mwoch ik vind t wel mooi zo :
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetmac.com/storage/product-images/desmay_iphone_5_case_new_slight_5_transparent_grey.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door enzoronald op 08-10-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:23:

Dat kan best zijn maar ik vind het wel zeer ernstig dat de hoofdfeature van de 4S (!) Siri was. Nu, twee releases verder is Siri er nog niet in het Nederlands. Een bedrijf als Apple mag hier toch wel wat sneller aan werken. Ik vond Apple hier altijd wel sterk in maar het ging net zo met iTunes Match, Apple Maps (0 content in Nederland) en nu iTunes Radio. Je betaalt wel de volle mep hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Scrtz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:04:

En zo'n lederen insteekhoes, meeste beschadigingen gebeuren in je zak/tas, dan zie je 'm toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandaag mail gekregen van ITunes support. Ze hebben het netjes afgewikkeld en kan nu ook met mijn Iphone 5S in-app aankopen doen. Snelle support! + punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:47
Apple store is down

iPhone 5S ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
ozothebozo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:59:
[...]

En zo'n lederen insteekhoes, meeste beschadigingen gebeuren in je zak/tas, dan zie je 'm toch niet.
Bij mi juist niet, heb altijd een zak waar alleen mijn iphone in komt en niks anders :P

Maar heb al gebeld naar apple en Apple care+ afgesloten. 99 euro voor 2 jaar en als je hem laat vallen oid 69 euro krijg je direct een nieuwe opgestuurd.

Dit ook voor mijn vriendin gedaan en toen was ik 45 minuten verder met aan de telefoon hangen, kreeg zelfs de senior manager ofzo eraan, systeem was uitgevallen en toen werd ik doorverbonden om de iPhone van mijn vriendin ook af te sluiten, beetje apart maar het is gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39
Ronvgs schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:30:
Apple store is down

iPhone 5S ??
Het zal niet al te lang meer duren, dus het zou zo maar kunnen :) Ik zag dat bij T-Mobile op de frontpage ook de melding weg is waarbij je je kon inschrijven op een e-mail van hun als de 5C/S beschikbaar zou zijn.

EDIT, ik lees net dat het gepland onderhoud is, dus toch nog even meer geduld ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Crawl NL op 09-10-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
De jongens van Apple support NL konden hier ook nog niks over vertellen, ik denk dus niet dat dan een dag later de iPhone 5s'en beschikbaar komen. Ik verwacht minimaal november/december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
Ronvgs schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:30:
Apple store is down

iPhone 5S ??
Pfff het mag wel een keer tijd worden, ben mn tijdelijke iPhone 4 nu wel spuugzat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 14:48

Ypho

Allround Nerd

Weet iemand of de 5S uit andere landen andere eigenschappen hebben (bv andere 4G frequenties)? Ik twijfel namelijk of ik er één ga importeren (Duitsland/Polen).

Via Markauf krijg je de 5S voor €699 met gratis verzenden en €35 korting (dus €664 totaal). Even uitzoeken of dit betrouwbaar is.

/edit: Ik ga de gok niet nemen. Het bedrijf klinkt betrouwbaar, de naam komt ook bekend voor. Maar de website bestaat pas een maand, en het klinkt té mooi om waar te zijn, dus zal het dat ook zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door Ypho op 09-10-2013 11:08 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Apple store is weer terug, maar nog geen 5s in Nederlandse store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Ypho schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:45:
Weet iemand of de 5S uit andere landen andere eigenschappen hebben (bv andere 4G frequenties)? Ik twijfel namelijk of ik er één ga importeren (Duitsland/Polen).

Via Markauf krijg je de 5S voor €699 met gratis verzenden en €35 korting (dus €664 totaal). Even uitzoeken of dit betrouwbaar is.

/edit: Ik ga de gok niet nemen. Het bedrijf klinkt betrouwbaar, de naam komt ook bekend voor. Maar de website bestaat pas een maand, en het klinkt té mooi om waar te zijn, dus zal het dat ook zijn.
Dit is een mooi overzicht wat betreft 4G en banden: iPhoneClub. Zolang je de 1457 (Europeese 5s) heb is het in orde volgens mij. In ieder geval zijn de UK/FR/DE modellen van het type 1457 naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Mogguh,

Misschien een rare vraag :) en misschien ook niet, maar heeft 1 van onze Tweakers hier toevallig een goudkleurige 5S waarvan hij een paar (goeie) foto's kan maken? ze mogen hier uiteraard gepost worden ook voor anderen.

Mijn vriendin wil deze graag hebben maar ze wil eerst de kleur een beetje zien en mockups op websites is ook niet alles he.

Mijn dank en die van mijn vriendin is bij voorbaat groot.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Wat is er mis met een goede review?
Die foto's zullen net zo goed, dan wel beter zijn dan wanneer een Tweaker die schiet. :P
Op Youtube kan je ook het één en ander vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
RnB schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:39:
Wat is er mis met een goede review?
Die foto's zullen net zo goed, dan wel beter zijn dan wanneer een Tweaker die schiet. :P
Op Youtube kan je ook het één en ander vinden.
Ik denk dat dat juist het probleem is, hij wil real-life foto's en geen perfecte foto's waarop je het toestel professioneel belicht hebt waardoor alles er veel mooier uit ziet dan irl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
acst schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:55:
[...]

Ik denk dat dat juist het probleem is, hij wil real-life foto's en geen perfecte foto's waarop je het toestel professioneel belicht hebt waardoor alles er veel mooier uit ziet dan irl.
Dit dus :) inderdaad ik wil gewoon foto's genomen in een normale belichte omgeving en een fatsoenlijk camera (5MP and up) zeg maar :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Sinds woensdag ook een 5s in bezit en een positief punt wat onderbelicht is, is de audio kwaliteit.
Ik gebruik vrij goede in ears ( http://www.etymotic.com/ephp/er4.html ) en het geluid van de 5s heeft, ten opzichte van de 5, meer dynamiek, diepte en helderheid. (mits de bron natuurlijk goed is ;) )

Echt positief verrast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:21
SpoekGTi schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:30:
Mogguh,

Misschien een rare vraag :) en misschien ook niet, maar heeft 1 van onze Tweakers hier toevallig een goudkleurige 5S waarvan hij een paar (goeie) foto's kan maken? ze mogen hier uiteraard gepost worden ook voor anderen.

Mijn vriendin wil deze graag hebben maar ze wil eerst de kleur een beetje zien en mockups op websites is ook niet alles he.

Op het forum van iPhoneclub staat een gouden 5S te koop met 2, vind ik, duidelijke foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:14
BreeeZe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:26:
Sinds woensdag ook een 5s in bezit en een positief punt wat onderbelicht is, is de audio kwaliteit.
Ik gebruik vrij goede in ears ( http://www.etymotic.com/ephp/er4.html ) en het geluid van de 5s heeft, ten opzichte van de 5, meer dynamiek, diepte en helderheid. (mits de bron natuurlijk goed is ;) )

Echt positief verrast :)
En de speaker van de iPhone 5s zelf? is die verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Richard_AFC schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:51:
[...]

En de speaker van de iPhone 5s zelf? is die verbeterd?
Nog niet geprobeerd, ik luister bijna nooit zo, alleen soms als ik onder de douche sta :P

Slow motion is trouwens echt een gave feature, hier een aantal filmpjes welke ik met een collega bij de pool tafel heb gemaakt:

A 9ball breakshot
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Hwo6hvceQPk]

Backspin
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r0JDgc8Yq_Y]

Jumpshot
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wVzpVFiA2AA]

[ Voor 39% gewijzigd door BreeeZe op 11-10-2013 13:15 . Reden: Filmpjes toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
BreeeZe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:26:
[...]
Slow motion is trouwens echt een gave feature, hier een aantal filmpjes welke ik met een collega bij de pool tafel heb gemaakt:

A 9ball breakshot
[video]

Backspin
[video]

Jumpshot
[video]
Wow dat ziet er toch wel erg gaaf uit! Wel jammer dat het niet in 1080p kan, maar desondanks prima kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Ja klopt! slowmotion is echt heel dope, tijdens het maken van een presentatie met mijn projectgroep hebben we dit maar even geprobeerd door over de tafel te springen en eroverheen te glijden, ziet heel erg dope uit!

Van de zomer wordt het een feest met in het zwembad springen, ben nu al benieuwd hoe dat eruit ziet!

Net een klein kind ben je met zo'n camera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 5S users report 'Blue Screen Of Death' reboots -
multitasking between apps seems to trigger the blue boy.

http://www.theverge.com/2...ne-5s-blue-screen-reboots

Is dit alleen 5S omdat deze 64 bits is of ook op de iphone 5??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Ik lees nergens dat de BSODs alleen voorkomen op de 5S, omdat deze een 64bit processor heeft. Dus, hoe kom je daarbij?
Ik heb de BSOD twee keer meegemaakt, totaal random. Je schrikt je even te pletter, maar na de reboot werkt alles weer prima. Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:47
Ik heb een 5 en heb het nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Vast gewoon een bug. Even rekening mee houden en ze strijkenen het wel glad. Als of de overstap naar windows 7 vlekkeloos verliep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieuwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 20:09
Daarstraks mail van Mobistar gehad met als releasedatum voor België 25 oktober. Zou wel enkel zijn voor zij die hem hebben gereserveerd via de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Misschien vraag ik naar de bekende weg, maar zijn er ook andere manieren om een 5s te ontgrendelen dan met de vingerprintscanner? Ik heb namelijk een hoesje voor het hardlopen wat niet open is ter hoogte van de homeknop. Scannen zal dus niet gaan, maar als je bv met de lock-knop het scherm aan kan doen en dan swipen/code invoeren dan is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:06
loeberce schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 06:56:
Misschien vraag ik naar de bekende weg, maar zijn er ook andere manieren om een 5s te ontgrendelen dan met de vingerprintscanner? Ik heb namelijk een hoesje voor het hardlopen wat niet open is ter hoogte van de homeknop. Scannen zal dus niet gaan, maar als je bv met de lock-knop het scherm aan kan doen en dan swipen/code invoeren dan is dat geen probleem.
Swipen -> code invoeren werkt ook. Sterker nog na 48 uur standby, opnieuw starten en na x aantal keer een foute vinger te scannen MOET je een code invoeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Van de week ook even bezig geweest met de fantastische slow-motion functie.

YouTube: Golfbal valt in kan water

Super! :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
sieuwe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:58:
Daarstraks mail van Mobistar gehad met als releasedatum voor België 25 oktober. Zou wel enkel zijn voor zij die hem hebben gereserveerd via de site.
Volgens de apple website is hij vanaf 25 oktober ook beschikbaar in Nederland. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:37:
iPhone 5S users report 'Blue Screen Of Death' reboots -
multitasking between apps seems to trigger the blue boy.

http://www.theverge.com/2...ne-5s-blue-screen-reboots

[video]

Is dit alleen 5S omdat deze 64 bits is of ook op de iphone 5??
Dit komt waarschijnlijk omdat sommige een backup gebruikt hebben waarbij het OS toen gejailbreaked was, er komen dan nog bestandjes of fragmentjes mee van die jailbreak op je toestel, dus als mensen dit hebben, probeer t eens met aan te melden als nieuw toestel

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Bij mij kan dat niet het geval zijn, ik heb mijn iPhones nooit gejailbreakt.

[ Voor 6% gewijzigd door RnB op 14-10-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik heb de iPhone 5S nu 1 dag en bevalt werkelijk uitstekend! Lekker snel, Touch ID werkt super en de interface bevalt mij ook goed, went snel (ik kom van Android).

1 vraagje, bij agenda kun je mensen uitnodigen. Nu wil ik mensen uitnodigen bij een agenda activiteit (bijv. ook een iPhone) maar dan kan ik deze selecteren, zie ik de naam alleen maar verder kan ik er niet op klikken of toevoegen? Hoe kan dit?

Daarnaast kan ik niet gebeld worden met Facetime, maar wel iemand bellen?

[ Voor 8% gewijzigd door RickvN op 14-10-2013 22:36 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
RickvN schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:34:
Daarnaast kan ik niet gebeld worden met Facetime, maar wel iemand bellen?
Je moet even goed kijken bij de instellingen van FaceTime HOE je bereikbaar bent, via je mailadres of je telefoonnummer, of beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
yorroy schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 07:35:
[...]

Je moet even goed kijken bij de instellingen van FaceTime HOE je bereikbaar bent, via je mailadres of je telefoonnummer, of beide
Eventjes gekeken en ik via e-mail én nummer. Zal vanavond dan wel even bij mn vriendin kijken wat haar instellingen zijn.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
SpoekGTi schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:30:
Mogguh,

Mijn vriendin heeft de 5S in het goud, het ligt heel erg aan de verlichting of je ziet dat het toestel goud lijkt. Ik dacht dat de gouden iphone heel schreeuwerig zou zijn maar dit valt echt zwaar mee. Onder bepaalde verlichting lijkt de iphone zelfs een zilver toestel te zijn.

Maar de foto's en youtubefilmpjes die op internet staan laten eigenlijk precies zien hoe de gouden iphone er in het echt uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:18
zijn er ook mensen die vanaf de iPhone 5 geupgrade hebben naar de 5S?
En natuurlijk de vraag... is het de upgrade waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Jep.
En nee.

Hoewel ik dat laatste wel even moet nuanceren, want als je eenmaal de 5S in gebruik hebt, dan wil je niet meer terug naar de 5. Neem TouchID en de camerafuncties, die zou ik niet meer willen inleveren.
Ik ben echter puur voor de 5S gegaan, omdat ik nog grof geld voor mijn 5 en 4S kon krijgen, waardoor ik uiteindelijk maar €24,99 heb betaald voor mijn 5S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
RnB schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:13:
Jep.
En nee.

Hoewel ik dat laatste wel even moet nuanceren, want als je eenmaal de 5S in gebruik hebt, dan wil je niet meer terug naar de 5. Neem TouchID en de camerafuncties, die zou ik niet meer willen inleveren.
Ik ben echter puur voor de 5S gegaan, omdat ik nog grof geld voor mijn 5 en 4S kon krijgen, waardoor ik uiteindelijk maar €24,99 heb betaald voor mijn 5S.
Dit dus gedeeltelijk, persoonlijk vind ik het gewoon veel te leuk om de nieuwste iPhone te hebben, en ik heb er geld voor over. Heb je dit niet dan zou ik vooral bij je iPhone 5 blijven want die blijft echt nog wel een paar jaartjes snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

m.lammers schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:48:
Ja, maar het was meer perongeluk, half augustus ging mijn 5 kapot (dankzij een kop koffie die de kat om gooide toen ik bij mijn vader op bezoek was). Na een maand wachten op een fatsoenlijke prijsopgaaf en nog eens 2 weken op de uitbetaling van de WA-verzekering heb ik zelf nog maar bijgelegd voor de 5s. Onder het motto van: "volgend jaar kan ik de 6 nemen met een duur abonnement maar ik wil sim-only en een half jaar naar het buitenland" heb ik besloten om de 5s te halen. Een paar bijkomstigheden zijn dat de camera nog beter is, de 4G banden veel uitgebreider zijn dus in meer landen met meer providers 4G dekking kan bieden en touch-id best makkelijk werkt.

Waarom upgraden:
Camera
Touch-ID
M7 (als je veel met sport of tracking apps werkt)
Betere 4G ondersteuning

Waarom niet:
Prijs
Meer van het zelfde

Als mijn 5 niet gesneuveld was had ik niet de 5s gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m.lammers schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:48:
Ik doe puur en alleen de upgrade omdat ik het moe ben dat de lak van de 5 los laat wat een bekend probleem is. Gelukkig heb ik er nu minimaal last van. Ben bang dat als ik hem nog een jaar heb, ik er mede door dit probleem veel minder geld voor ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:47
Een 5S heeft daar toch net zo goed last van?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Geen idee, maar de kleur is anders. Dus mocht de 5S er nog last van hebben, dan zullen de krasjes minder zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Op de space grey 5S zal dit iig veel minder opvallen idd.

Heb (gelukkig) nog geen krasjes dus kan niet bevestigen of het minder snel gaat of niet, maar het is iig een stuk minder zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:34
Scrtz schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:03:
Op de space grey 5S zal dit iig veel minder opvallen idd.

Heb (gelukkig) nog geen krasjes dus kan niet bevestigen of het minder snel gaat of niet, maar het is iig een stuk minder zichtbaar.
is het niet zo dat bij de 5 (black) lak over de zijkant zat, en dit bij de 5S niet zo is en de achterkant ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Nope, er zit nog steeds een laklaagje op dezelfde plek, alleen heeft deze een andere kleur. Zoals ik al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Nou. blijkbaar is er wel wat mee gebeurd:
YouTube: iPhone 5S Graphite / Silver & Gold / Champagne Scratch Scuff Test Extended

bijna elke blog/site gaat natuurlijk (als ze het geld hebben) de scuffgate testen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
mwah betwijfel het, bij de black en slate (iphone 5) viel gewoon elk puntje of krasje direct op omdat het lichtmetalen erdoorheen komt, bij de nieuwe 5s' kleuren is dit gewoon veel minder omdat er andere kleuren gebruikt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:47
Betwijfel het ook. De achter/zijkant zijn erg duurzaam doordat dit geanodiseerd is, is erg krasvast tenzij je er heel grof mee om gaat of hem laat vallen. Die schuine kantjes hebben een klein stukje lak op een erg klein oppervlak aluminium, dat ga je nooit erg duurzaam krijgen. Snap dan ook niet waarom ze dat gedeelte niet gewoon polijsten en daarna ook anodiseren, ook dan krijg je een glanzend resultaat. Ze zullen er vast hun redenen voor hebben..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Heb ook sinds kort een iphone 5S (SpaceGrey) , welke bumpercase raden jullie aan ?( die wel een beetje betaalbaar is )

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

dave1972 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:03:
Heb ook sinds kort een iphone 5S (SpaceGrey) , welke bumpercase raden jullie aan ?( die wel een beetje betaalbaar is )
Ik heb de Moshi bumber voor Iphone 5, pas perfect op me Iphone 5S. Ik heb ook SpaceGrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
Zojuist mijn HTC ONE verkocht, doordat ik veel interesses heb gekregen in de iPhone 5S, maar ik zit met een aantal vragen.
Volgens mij zitten hier wel een aantal iphone kenners die hopelijk mijn vragen kunnen beantwoorden:
- Privacy vinger scanner, weet iemand hoe deze word opgeslagen? Puur lokaal, of lokaal en gesynct met Apple AMERIKA? Dit doordat Amerika min of meer op oorlog pad is en er ineens een Amerikaans toestel komt met vinger afdruk scanner.
- Garantie, ik lees verschillende berichten. Maar hoe zit het met de 1-2jarige garantie verhalen? In welke winkel kan ik hem het beste halen wil ik 2 jaar garantie + laagste prijs.
- Zijn er al ''geruchten'' over de 64bit CPU? Wat zijn hier de plannen van? Qua OS zelf hoeft het volgens mij niet doordat er eigenlijk geen verschil te zien zou zijn met de 5 en de 5S qua snelheid.
- Beschikbaarheid, ik heb de mogelijkheid gekregen om mijn zakelijke 4S tijdelijk als prive toestel te gebruiken oftewel ik wil ZSM een 5S na 25okt. Waar kan ik hem het beste halen mits het aan de garantie vragen voldoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

JeroenC schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:41:
Zojuist mijn HTC ONE verkocht, doordat ik veel interesses heb gekregen in de iPhone 5S, maar ik zit met een aantal vragen.
Volgens mij zitten hier wel een aantal iphone kenners die hopelijk mijn vragen kunnen beantwoorden:
- Privacy vinger scanner, weet iemand hoe deze word opgeslagen? Puur lokaal, of lokaal en gesynct met Apple AMERIKA? Dit doordat Amerika min of meer op oorlog pad is en er ineens een Amerikaans toestel komt met vinger afdruk scanner.
Lokaal in de A7 chip.
- Garantie, ik lees verschillende berichten. Maar hoe zit het met de 1-2jarige garantie verhalen? In welke winkel kan ik hem het beste halen wil ik 2 jaar garantie + laagste prijs.
Per winkel verschillend, kijk wat zij in de voorwaarden hebben staan. Veel winkels hanteren echter 2 jaar als standaard.
- Zijn er al ''geruchten'' over de 64bit CPU? Wat zijn hier de plannen van? Qua OS zelf hoeft het volgens mij niet doordat er eigenlijk geen verschil te zien zou zijn met de 5 en de 5S qua snelheid.
De A7 is 64 bits geschikt, echter nog (lang) niet alle apps ondersteunen die extra bits.
- Beschikbaarheid, ik heb de mogelijkheid gekregen om mijn zakelijke 4S tijdelijk als prive toestel te gebruiken oftewel ik wil ZSM een 5S na 25okt. Waar kan ik hem het beste halen mits het aan de garantie vragen voldoet?
Geen idee, ligt aan de leveringen tegen die tijd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
Pat-Juh schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:50:
[...]

Lokaal in de A7 chip.

[...]

Per winkel verschillend, kijk wat zij in de voorwaarden hebben staan. Veel winkels hanteren echter 2 jaar als standaard.

[...]

De A7 is 64 bits geschikt, echter nog (lang) niet alle apps ondersteunen die extra bits.

[...]

Geen idee, ligt aan de leveringen tegen die tijd...?
Kijk dankjewel!

1 van de weinige winkels waarbij ik kan indenken dat ze aan de garantie voorwaarden voldoen EN kans op voorraad is de MediaMarkt, maar hoe verhouden zij zich qua prijs?
preorder is volgens mij niet mogelijk, althans op de apple.nl website vind ik er niks over terug?
Pagina: 1 ... 3 ... 22 Laatste

Let op:
Voor de de discussie over de powerbutton: [iPhone 5s] Problemen met de powerbutton.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.