• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
Hierbij de foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.colorsone.com/iphone/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.colorsone.com/iphone/2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.colorsone.com/iphone/3.JPG

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Mooi apparaat.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
Dude. Hoe kom je daar nú al aan. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Het is heel tof, maar slowchat is nog steeds niet toegestaan. Probeer het inhoudelijk te houden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:25
mooi man veel plezier ermee.

[ Voor 7% gewijzigd door Ronvgs op 18-09-2013 18:45 ]

• colorsone
De buildnummer van iOS 7 voor mijn iPhone 5S is 11A466 dus niet 11A65

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:27
oeps... verkeerd topic.

[ Voor 74% gewijzigd door Anteros op 18-09-2013 19:41 ]

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Hoe laat begint de verkoop in de online store eigenlijk? Is dat tegelijk met de fysieke winkels om 8.00u?

Verwijderd

en hoelaat beginnen de pre-orders?

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Wanneer wordt er nou eens wat bekend over de verkoop van de 5s in NL :(

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Verwijderd

RickvN schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:23:
Wanneer wordt er nou eens wat bekend over de verkoop van de 5s in NL :(
idd, het is wel handig om te weten of ik morgenochtend bij tmobile aan de tel moet hangen om hem te pre orderen, of dat het geen zin heeft.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:25:
[...]

idd, het is wel handig om te weten of ik morgenochtend bij tmobile aan de tel moet hangen om hem te pre orderen, of dat het geen zin heeft.
Op tmobile.nl kan je je aanmelden voor de iPhone updates nieuwsbrief, je krijgt dan een berichtje als hij te preorderen is daar. Dit kan ook bij Vodafone en Hi.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Op die laatste foto is je vinger heel goed te zien. Wellicht kan ik snel een kopie maken om daarmee toegang te krijgen tot je phone >:)

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• colorsone
kevinl schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:05:
[...]

Op die laatste foto is je vinger heel goed te zien. Wellicht kan ik snel een kopie maken om daarmee toegang te krijgen tot je phone >:)
Hahaha, ik moet zeggen de vingerafdruk scanner werkt verbazingwekkend goed en vlekkeloos.

• ZpAz
Volgens de US Apple site kan je hem nu pre orderen en pas krijgen op de 20ste op zijn vroegst. Hoe heb jij hem nu al gekregen als ik vragen mag?

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

colorsone schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:50:
Nou ik heb de iPhone 5S net opgehaald, en jongens hij is echt gaaf! Een heel stuk sneller dan de iPhone 5 waar ik vanaf stap. De fingerprint scanner werkt ook verbazingwekkend goed en iOS7 ziet er super uit! Ik had eerst mijn twijfels of het nu echt zoveel sneller zou zijn, maar alles werkt gewoon vlekkeloos!
Kun je qua snelheid iets vertellen of de 5S na ontgrendelen ook sneller is? Of dat dat nog iOS 7 die dat standaard heeft. Denk dat je momenteel een van de eerste in NL bent die hem in bezit heeft.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• RickvN
ZpAz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:45:
[...]

Op tmobile.nl kan je je aanmelden voor de iPhone updates nieuwsbrief, je krijgt dan een berichtje als hij te preorderen is daar. Dit kan ook bij Vodafone en Hi.
Ik koop hem simonly, dus wel gewoon een NL release date weten. Dat zal nu op zijn vroegst 4 oktober zijn verwacht ik.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Kan iemand bevestigen dat er hetzelfde scherm wordt gebruikt als de iPhone 5? En daarmee dus ook dezelfde problemen mbt krassen zullen optreden als op de iPhone 5?

• ZpAz
Lampie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:36:
Kan iemand bevestigen dat er hetzelfde scherm wordt gebruikt als de iPhone 5? En daarmee dus ook dezelfde problemen mbt krassen zullen optreden als op de iPhone 5?
Jep, en welke problemen mbt krassen? Misschien niet het ding bij je bos sleutels ingooien ofzo.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
ZpAz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:39:
[...]

Jep, en welke problemen mbt krassen? Misschien niet het ding bij je bos sleutels ingooien ofzo.
Heb zelf geen iPhone 5, maar heb van meerdere mensen gehoord dat hij wel erg snel krast.

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:53
colorsone schreef op woensdag 18 september 2013 @ 18:52:
De buildnummer van iOS 7 voor mijn iPhone 5S is 11A466 dus niet 11A65
Heb je daar en screenshot van? Apart wist niet dat apple met 2 verschillende buildnummers werkte voor de ios

Verwijderd

Lampie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:41:
[...]

Heb zelf geen iPhone 5, maar heb van meerdere mensen gehoord dat hij wel erg snel krast.
Het scherm van de 5 krast helemaal niet snel, wat jij bedoelt zijn de randen van de zwarte 5, die kunnen als je niet een klein beetje uitkijkt snel beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:53

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Wie van de tweakers heeft dit toestel al? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Lampie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:36:
Het scherm krast absoluut niet snel. De schuine randjes op de 5.. das een drama (bij de zwarte), ook als je heel goed uitkijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:05

NSG

Je weet niks!

Bigg Balls schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:50:
Wie van de tweakers heeft dit toestel al? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen
Paar post boven je :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Bedoel dus behalve die. Ben benieuwd naar de ervaringen van meer dan 1 persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
Underworld schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:31:
[...]

Kun je qua snelheid iets vertellen of de 5S na ontgrendelen ook sneller is? Of dat dat nog iOS 7 die dat standaard heeft. Denk dat je momenteel een van de eerste in NL bent die hem in bezit heeft.
99% zeker dat dit gewoon iOS zelf is, lijkt me niet dat de iPhone 5 dat nu al niet meer aan zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:11
Glasgow Apple Store was uitverkocht binnen 2 uur. :( wachten tot de volgende levering dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 21:58
De mijn komt dinsdag binnen als het goed is, hopelijk ben ik op het tijdstip thuis.
Ik zal mijn eerste ervaringen wel posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
is het eigenlijk nu ook mogelijk met ios7 data wifi aangaat als je thuis bent en uit als je het niet bent, dat het dan 3g aanzet ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Nope. Niet zonder jailbreak, en die werkt momenteel denk ik nog niet voor 7. Ben niet echt op de hoogte van de JB scène.

[ Voor 92% gewijzigd door ZpAz op 20-09-2013 21:55 ]

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
boosterbosch schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:55:
Glasgow Apple Store was uitverkocht binnen 2 uur. :( wachten tot de volgende levering dan maar.
Ik belde gisteren naar de Apple store op de regent street in Londen, zegt dat vrouwtje dat ze een grote voorraad hebben, blijkt alles binnen een uurtje uitverkocht te zijn. Ik woon in Londen, dus ik ga morgen maar weer eens kijken of er nieuwe voorraad is.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 11:09
Ook al gepost in de iOS7 thread, maar hier past ie ook :)

Eerste blog die TouchID aan een test onderwerpt.
http://blog.fortinet.com/...tymied-by-TouchID-Sensor/

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:45
Iemand al zijn gratis iMovie, iPhoto etc. ontvangen? Zoja: hoe gaat dit in het werk? Kan er niks over vinden behalve dan dat het tijdens de setup gevraagd zou worden? Ik heb hier niets van gezien.

Verwijderd

Zo, in Cupertino hebben ze nu al je fingerprint en weten ze waar 'het lek' zit.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
rnark schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 06:58:
Iemand al zijn gratis iMovie, iPhoto etc. ontvangen? Zoja: hoe gaat dit in het werk? Kan er niks over vinden behalve dan dat het tijdens de setup gevraagd zou worden? Ik heb hier niets van gezien.
Ik meen op de iphone 5 van mijn pa (die ook nieuw geactiveerd is afgelopen week en dus in aanmerking komt) te hebben gezien dat als je in de appstore naar de app gaat er gratis komt te staan ipv het bedrag. (gratis stond er pas toen ik t detailscherm over de app opende, niet op t zoekscherm)

Nothing to see here

• UltraSub
fuqua schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:24:
is het eigenlijk nu ook mogelijk met ios7 data wifi aangaat als je thuis bent en uit als je het niet bent, dat het dan 3g aanzet ?!
Dus.. je wil wifi uit hebben. Dan kan er dus ook niet gepolled worden of je eigen wifi aanwezig is. Dus weet de telefoon niet dat hij thuis is, en kan hij ook niet wifi en 3G op basis daarvan aan- of uitzetten. Dus laat je dat oplossen door een geofence, die GPS gaat aanspreken. Denk je niet dat die wat meer stroom gebruikt dan wifi aan? Het is geen Android, waar grote winsten worden behaald op accu indien ze wifi uitzetten. Ik merk werkelijk geen verschil in accuduur als ik wifi aan of uit zet. Vwb 3G dat ben ik wel met je eens.

Hoop dat ze ooit die motion chip dit soort zaken laten regelen. Maar als ze het al gaan doen, dan zal de gebruiker daar niks aan kunnen instellen Apple kennende. Maar zou wel handig zijn ja. Ding ligt een uur stil, 3G uit. Pak je hem op, 3G aan.

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:43
UltraSub schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 09:18:
[...]

Dus.. je wil wifi uit hebben. Dan kan er dus ook niet gepolled worden of je eigen wifi aanwezig is. Dus weet de telefoon niet dat hij thuis is, en kan hij ook niet wifi en 3G op basis daarvan aan- of uitzetten. Dus laat je dat oplossen door een geofence, die GPS gaat aanspreken. Denk je niet dat die wat meer stroom gebruikt dan wifi aan? Het is geen Android, waar grote winsten worden behaald op accu indien ze wifi uitzetten. Ik merk werkelijk geen verschil in accuduur als ik wifi aan of uit zet. Vwb 3G dat ben ik wel met je eens.

Hoop dat ze ooit die motion chip dit soort zaken laten regelen. Maar als ze het al gaan doen, dan zal de gebruiker daar niks aan kunnen instellen Apple kennende. Maar zou wel handig zijn ja. Ding ligt een uur stil, 3G uit. Pak je hem op, 3G aan.
Met NFC tags is dit gemakkelijk te realiseren, maar dit heeft de iPhone helaas niet. Misschien dat er op korte termijn wel Bluetooth Low Energy tags komen..

• UltraSub
Nee NFC gebruikt geen stroom wil je zeggen. :)
http://www.examiner.com/a...tery-problem-to-be-solved

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:43
Hmm.. Dacht dat het juist enorm zuinig was.. Niet dus.

• Bigg Balls

Bigg Balls

Wat ik trouwens opmerkelijk vond is dat er al 13 gerbuikersbeoordelingen op tweakers waren over de 5s voordat hij daadwerkelijk released was... Paar fakes volgens mij.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Grappig dat Engadget meldt dat de fingerprintscan ook werkt met tenen.

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:52
Compleet BS. NFC verbruikt natuurlijk iets meer stroom, maar niet echt merkbaar meer.

http://www.nxp.com/documents/leaflet/75016890.pdf
Datasheet van de PN544 (die onder andere in de Nexus 7 en Galaxy Nexus/S3 zit)
Op Android NFC polls aan 10Hz (10 keer per seconde), aan 60mA (voor een zeer korte tijd), de rest van de tijd 3µA. Dit alleen wanneer het scherm aanstaat en niet op lockscreen staat. Totaal van energieverbruik is dus verwaarloosbaar tov wifi/3g/cpu/...

• UltraSub
Ik weet alleen dat specs van een protocol niet zaligmakend zijn, maar het is vaak de implementatie die voor usage zorgt.

Dit:
After testing this feature on four handsets, two running Ice Cream Sandwich and two running Jelly Bean, the battery life was down to around 50% with no active usage other than email checking running in the background. After turning off NFC, the battery had around 90%-95% left within the same timeframe.
Komt natuurlijk niet uit de lucht vallen denk ik dan. Evenals veelvuldig hetzelfde op Google.

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 21-09-2013 12:54 ]

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:52
UltraSub schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:53:
Ik weet alleen dat specs van een protocol niet zaligmakend zijn, maar het is vaak de implementatie die voor usage zorgt.

Dit:

[...]

Komt natuurlijk niet uit de lucht vallen denk ik dan. Evenals veelvuldig hetzelfde op Google.
Ik heb vroeger nog veel gestest of NFC nu echt veel verbruikt of niet, en op een Galaxy Nexus is het verschil in batterij max 5%.
Dat 3rd party android developers met hun Sense/Touchwiz NFC ook laten pollen als het scherm uitstaat kan zeker zorgen voor een serieuze drain over langere perioden standby, maar de AOSP implementatie is zodanig afgesteld (alleen bij scherm aan) dat NFC niet merkbaar meer verbruikt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1167524

NFC, indien actief bezig, gebruikt pakweg 60mA aan 1.8v, dat is dus 0.108W, een doorsnee android smartphone batterij is 7Wh, dus 50% daarvan is 3.5Wh. Met het verschil in die test (pakweg 50%) kan je NFC actief laten werken voor ongeveer 32.4 uur. En de andere handset die alleen mail binnenhaalde verbruikte maar 5% op die 32.5uur? Compleet scheve test.

[ Voor 17% gewijzigd door AndRo555 op 21-09-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:04
Ik heb de iPhone 5S nu sinds vrijdag en ik kan zeggen dat ik qua snelheid niet echt veel verschil merk vergeleken met de iPhone 5.

Je merkt wel dat ie in lowlight condities veel betere foto's schiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:25
TZC-T1-FX schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:01:
Ik heb de iPhone 5S nu sinds vrijdag en ik kan zeggen dat ik qua snelheid niet echt veel verschil merk vergeleken met de iPhone 5.

Wat denk je van de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Laatst online: 23:33

Volgens sommige reviews is het de buggy ios 7 die de snelheid tegen houd.
http://youtu.be/HNyIP19Y0o4

[ Voor 4% gewijzigd door Gunth op 22-09-2013 19:26 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Ronvgs schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:17:
[...]

Wat denk je van de batterij?
''Meeh''

Afbeeldingslocatie: http://www.paulhu.eu/downloads/foto.png

Thuis was ie met mijn wifi-netwerk verbonden. Ben in de avond eventjes bij iemand langs geweest en heb tijdens de busreis muziek geluisterd via Spotify. Heen en terug is het ongeveer een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:30

eisbaer

Zie signature

Gunth schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:20:
[...]
Volgens sommige reviews is het de buggy ios 7 die de snelheid tegen houd.
Buggy wil zeggen dat er fouten in zitten. In de video wordt niet gesproken over bugs maar over de beleving dat IOS7 niet geoptimaliseerd is voor de nieuwe hardware.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:28
eisbaer schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:04:
[...]

Buggy wil zeggen dat er fouten in zitten. In de video wordt niet gesproken over bugs maar over de beleving dat IOS7 niet geoptimaliseerd is voor de nieuwe hardware.
Wat een onzin, het probleem is gewoon dat de iPhone 5 al zo snel is dat het niet veel sneller meer kan. Daarnaast ben je bij het browsen afhankelijk van de locatie van servers etc. waardoor je de verschillen nog minder snel zal opmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Heel toevallig ook vergelijkingsmateriaal met bijv. een iPhone 5?
Ben wel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
TZC-T1-FX schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:56:
[...]

''Meeh''

[afbeelding]

Thuis was ie met mijn wifi-netwerk verbonden. Ben in de avond eventjes bij iemand langs geweest en heb tijdens de busreis muziek geluisterd via Spotify. Heen en terug is het ongeveer een uur.
Ik vind het nog aardig netjes :)
Met een uurtje streamen via 3G op mijn 5 en op mijn 4S voorheen ging het met de accu ook akelig hard.
NotSoSteady schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:10:
[...]

Wat een onzin, het probleem is gewoon dat de iPhone 5 al zo snel is dat het niet veel sneller meer kan. Daarnaast ben je bij het browsen afhankelijk van de locatie van servers etc. waardoor je de verschillen nog minder snel zal opmerken.
Precies. iOS7 niet geoptimaliseerd voor de nieuwe hardware? Geloof ik niks van. En voor de rest, wat waarschijnlijk bedoeld wordt is dat die irritant langzame animaties het toestel langzamer doen aanvoelen. Dat was in alle betas van iOS7 op mijn huidige 5 ook al zo. Inderdaad het gevoel dat je wat snelheid wordt ontnomen. Snap ook niet zo goed waarom die animaties zo lang zijn, of waarom je er niet alvast gewoon doorheen kan beginnen. Maar dat ligt echt niet aan de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Tha BasZ schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:43:
[...]

Heel toevallig ook vergelijkingsmateriaal met bijv. een iPhone 5?
Ben wel benieuwd...
Heb een zipje geupload naar mijn server. Had afgelopen vrijdag een urban/rap feest georganiseerd heb daar eventjes mijn iPhone 5s kunnen uittesten.

Foto's zijn geschoten in de club. Het was best donker, alleen dat zie je niet op de foto's. Ook heb ik twee video's toegevoegd, geluidsopname is best goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk ook weinig aan de snelheid tov van de 5 maar dat zal nog wel komen denk ik als er specifieke apps voor geschreven worden! Wel is de camera beter, zoals hierboven wordt aangegeven, en heeft de fingerprint reader ook wel zijn voordeeltjes. Tof apparaat verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Laatst online: 23:47
Ik had voor mijn 5S een 4S en ik merk het snelheidsverschil zeker. Alles is lekker snappy. Ook merk ik dat apps in de achtergrond veel langer openblijven als ik switch via multitasking. De batterij gaat ook een stuk langer mee dan die van de 4S.

Zeker de upgrade waard vanaf een 4S, vanaf een 5 weet ik het niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Is hij nou al uitverkocht in Oberhausen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
colorsone schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:58:
Is hij nou al uitverkocht in Oberhausen?
mijn collega belde de applestore van oberhausen en werd verteld dat ze komend weekend 500 geleverd zullen krijgen.
of de reserveringen hier nog vanaf gaan werd hem niet verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Oké, ik heb m nu 2u in gebruik en hij is heeerlijk!
Net als mijn oude 5 eigenlijk, maar net even wat nieuwer. TouchID is geweldig, camera is geweldig (waar de 5 ook al geweldig was), snelheid is super, 4G werkt top.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g4ZxX6Q5PObcZRxHB9AqfN1b/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IwFjIqNZbxWf3nWvwqEasAE5/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/woGEDnai8yYHiyx0a9jWOU9J/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:41
TouchID werkt idd erg goed, zelden dat ie verkeerd zit.
Echt opmerkelijk.

Maar eigenlijk voor mij nog belangrijker: Erg goeie camera voor een mobiel.
De beste camera is diegene die je bij je hebt, altijd fijn met een kleine opdonder in huis.

[ Voor 53% gewijzigd door rinkel op 24-09-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 15:34
RnB schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:37:
Oké, ik heb m nu 2u in gebruik en hij is heeerlijk!
Net als mijn oude 5 eigenlijk, maar net even wat nieuwer. TouchID is geweldig, camera is geweldig (waar de 5 ook al geweldig was), snelheid is super, 4G werkt top.
4G van vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
TZC-T1-FX schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:51:
[...]

Heb een zipje geupload naar mijn server. Had afgelopen vrijdag een urban/rap feest georganiseerd heb daar eventjes mijn iPhone 5s kunnen uittesten.

Foto's zijn geschoten in de club. Het was best donker, alleen dat zie je niet op de foto's. Ook heb ik twee video's toegevoegd, geluidsopname is best goed! :)
Lol, linkje dus vergeten www.paulhu.eu/downloads/iphone5s.zip 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Laatst online: 23:47
Ik heb op mijn iPhone 5S 4G van Vodafone. RED abonnement en in Amsterdam had ik voor het eerst 4G verbinding. Gelijk even een speedtest gedaan, DL 11.43 en UL 17.88 mbps. Heerlijk! :)

Ik moet zeggen vandaag deed Touch-id wel even wat minder, toen ik met een doekje over de homeknop ging deed hij het weer goed. Zal dus wel om de zoveel tijd even de homeknop moeten schoonvegen. Op die saffieren homeknop zie je de vettige vingerafdrukken ook veel duidelijker dan op de rest van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:30

eisbaer

Zie signature

NotSoSteady schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:10:
[...]
Wat een onzin, het probleem is gewoon dat de iPhone 5 al zo snel is dat het niet veel sneller meer kan.
Don't shoot the messenger. Ik geef enkel aan wat in die video geconcludeerd wordt.
Overigens kan het altijd sneller natuurlijk. De beleving zal eerder negatief beinvloed worden door die animatie. Mijn iPhone5 heeft genoeg hardwaresnelheid maar is ook trager geworden met IOS7 doordat je zit te wachten tot die animatie klaar is. Dat zal met de 5s hetzelfde zijn. Hopelijk komt apple tot inzicht en maken ze die animatie uitschakelbaar in een update (alhoewel ik niet echt geloof dat dat zal gebeuren).

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greybeard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-09 17:11
Four privacy settings you should enable in iOS 7 immediately

Toch een handig weetje;)

http://www.zdnet.com/four...7-immediately-7000020902/

Every battle is won before it is fought

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 15:34
Voor de mensen die de iPhone 5s hebben gehaald, laten jullie deze verzekeren of pakken jullie apple care?

• ZouteReus
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:25
Untouchablezz20 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:52:
Voor de mensen die de iPhone 5s hebben gehaald, laten jullie deze verzekeren of pakken jullie apple care?
Geen verzekering of Apple Care. Gewoon een goede hoes en tempered glass erop. En zuinig op je iphone zijn. Scheelt een hoop centen vind ik. ;)

• boosterbosch
ik heb via mijn bank (RBS) automatisch een verzekering voor mijn smartphone dus deze is daar aan toegevoegd.

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
tegenwoordig met applecare+ heb je geen aparte verzekering nodig, daar applecare+ eigenlijk gewoon een verzekering is met een eigen risico van €70,-. Je moet hem alleen niet kwijt raken.

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 14:20
Best redelijke kwaliteit voor zo'n donkere zaal, maarre, alles is op de kop? 8)7

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

• TZC-T1-FX
Daar heb ik met VLC op mijn iMac geen last van :P

• Gunth
  • Laatst online: 23:33
Wanneer komt de 5s eigelijk uit in Nederland ?

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• RickvN
Gunth schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:38:
Wanneer komt de 5s eigelijk uit in Nederland ?
Joost mag het weten....

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Dus Joost, zeg het maar.

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 13-09 11:09
Wasp schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:54:
[...]

Best redelijke kwaliteit voor zo'n donkere zaal, maarre, alles is op de kop? 8)7
Windows gaat niet goed om met EXIF info dus je ziet het op de kop.

Met fotograferen met de iPhone is het ook het best om de volumeknoppen naar beneden te houden bij het fotograferen. Dan heb je overal de foto's goed staan.

Tevens is het ook een hulpje wat helpt tegen bewogen foto's, als je van bovenaf op de volumeknop drukt om een foto te klikken, druk je het toestel omlaag en wiebel je vaak even. Daar heb je met drukken van onder geen last van.

• RnB
Vandaag voor het eerst een hele dag gedraaid met mijn iPhone en ik ben niet ontevreden.
Qua accutijd zit het wel snor, helaas heb ik geen harde cijfers (iPhone geeft aan dat ie eerst fully charged moet zijn), maar ik heb m vanochtend om half 7 uit de lader gehaald en op dit moment staat de teller op 22%.

Ik heb gedurende de dag Spotify aan gehad over 4G, facebook/instragram/twitter gecheckt, berichten verstuurd met iMessage en Whatsapp, mails verstuurd met grote bijlagen, gesurfd en wat foto's geschoten.

Ter vergelijking: mijn iPhone 5 zou rond zessen al rond de 20% accu hebben gezeten. Ik moet wel erbij zeggen dat dat nog op iOS6 was, dus iOS7 zou ook best wat energiezuiniger kunnen zijn.

• boosterbosch
hetzelfde hier, draai mijn 5S sinds maandag en ben enorm tevreden over de batterij.

Gisteren namiddag was hij voor het eerst leeg, en dit sinds maandagmiddag.

Een pak beter dan mijn oude iPhone 5 en mijn Galaxy S4.

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

dimocash schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:25:
[...]

mijn collega belde de applestore van oberhausen en werd verteld dat ze komend weekend 500 geleverd zullen krijgen.
of de reserveringen hier nog vanaf gaan werd hem niet verteld.
Ik was gisterne middag in oberhausen, en als je in de rij ging staan kom je gewoon een 5c of 5s meenemen. Ze hadden in het begin van de middag nieuwe gekregen, om 17 u stond er 1 persoon in de rij.... Had wel erg de neiging om er ook te gaan staan.... Heb me toch ingehouden... Heb de iphone 5 nog iets te kort om nu al te upgraden...

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• RickvN
LoneWolf schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:43:
[...]

Ik was gisterne middag in oberhausen, en als je in de rij ging staan kom je gewoon een 5c of 5s meenemen. Ze hadden in het begin van de middag nieuwe gekregen, om 17 u stond er 1 persoon in de rij.... Had wel erg de neiging om er ook te gaan staan.... Heb me toch ingehouden... Heb de iphone 5 nog iets te kort om nu al te upgraden...
Had er gewoon 2 meegenomen :'(

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Toevallig ben ik zaterdag in Oberhausen Centro. Daar is een Applestore dacht ik. Is dit de zaak die jullie bedoelen? 699 eur voor dat toetstel is nog te doen. Hoef ik niet te wachten op iemand die naar Hong Kong gaat. Hmm. Het is dit toestel of de Note 3.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

@RickVN Volgens mij mocht je er maar 1 per klant meenemen daar.
@Kevinl. Ja daar was ik dus ook, in CentrO zit een apple store. Zou gewoon proberen.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic880
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-01-2019
Is het mogelijk om ios6 te draaien op een 5s?
Vind ios7 nl spoeglelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Medic880 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:01:
Is het mogelijk om ios6 te draaien op een 5s?
Vind ios7 nl spoeglelijk!!
Nee.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
LoneWolf schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:22:
@RickVN Volgens mij mocht je er maar 1 per klant meenemen daar.
Hoort hier eigenlijk niet, maar kan je er niet 1 kopen en half uurtje later, of 3 uur, terugkomen voor nog 1? Wil er eigenlijk nog 1 extra kopen om hier te verkopen.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
2pp in Centro.

Mooi ding, die 5s. Touchid superhandig en snel. Vooral ook in de AppStore ipv wachtwoord.
Die burstfunctie voor foto's is ook wel mooi.

Nu nog benieuwd naar Nike Move+. Iphone houdt vanaf de dag dat ie geactiveerd is je stappen bij :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 07:45
De link naar de 5S via Apple is nu ook in het Nederlands. Dit was voorheen de Engelse site. Hopelijk dus snel een knopje "iPhone 5S bestellen".

http://www.apple.com/nl/iphone-5s/

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Ik ben tevreden _/-\o_, alhoewel ie eventjes aan de lader is geweest (half uurtje) vind ik het toch netjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.paulhu.eu/downloads/iphone5s.PNG

[ Voor 38% gewijzigd door TZC-T1-FX op 29-09-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:58
Ik heb een beetje vreemd probleem. Zaterdag heb ik een iPhone 5s aangeschaft in de Apple store in Oberhausen. Bij het installeren gekozen om een iCloud reserve kopie terug te zetten en mijn Apple id. Ingevoerd. Na een tijdje kreeg ik echt een melding dat ik moest inloggen met m'n Apple id maar daar stond niet mijn eigen emailadres maar een adres wat ik nog nooit gebruikt of gezien heb. Ik heb dat geannuleerd en ben gewoon verder gegaan.

Vervolgens wilde ik updaten naar iOS 7.0.2, tot zo ver alles prima. De iPhone download netjes de software maar installeren lukt niet omdat mijn iPhone nog bezig zou zijn met iets uit m'n iCloud back-up terug te zetten op mijn telefoon. Na lang zoeken heb ik gevonden dat er een filmpje in de iTunes app niet kan worden gedownload dat deze gekoppeld is aan dat vreemde e-mail adres... Naar mijn idee heb ik dis of een iPhone gekregen die al een keer gebruikt is??! Of ik ben op de een of andere manier gehackt?

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Brm-G schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:58:
Ik heb een beetje vreemd probleem. Zaterdag heb ik een iPhone 5s aangeschaft in de Apple store in Oberhausen. Bij het installeren gekozen om een iCloud reserve kopie terug te zetten en mijn Apple id. Ingevoerd. Na een tijdje kreeg ik echt een melding dat ik moest inloggen met m'n Apple id maar daar stond niet mijn eigen emailadres maar een adres wat ik nog nooit gebruikt of gezien heb. Ik heb dat geannuleerd en ben gewoon verder gegaan.

Vervolgens wilde ik updaten naar iOS 7.0.2, tot zo ver alles prima. De iPhone download netjes de software maar installeren lukt niet omdat mijn iPhone nog bezig zou zijn met iets uit m'n iCloud back-up terug te zetten op mijn telefoon. Na lang zoeken heb ik gevonden dat er een filmpje in de iTunes app niet kan worden gedownload dat deze gekoppeld is aan dat vreemde e-mail adres... Naar mijn idee heb ik dis of een iPhone gekregen die al een keer gebruikt is??! Of ik ben op de een of andere manier gehackt?

Iemand enig idee?
Nee, je hebt ooit waarschijnlijk een iTunes video gedownload via een ander account, óf via het internet gedownload op je pc en via iTunes gesynchroniseerd. Dit geld ook voor apps namelijk. Als je iOS7 instelt vanaf een iCloud backup, vraagt hij om de Apple ID's waarmee muziek, video's en apps zijn gedownload. Op deze manier kan hij namelijk de content weer in één keer downloaden van de iTunes/App Store.

Zo werd er aan mij tijdens de installatie (iCloud backup terug zetten) om mijn wachtwoord in te geven voor mijn US account en 2 andere Apple ID's die ik gebruikt heb om ooit een app te donwloaden. Stel je hebt een gejailbreakte iPhone gehad met daarop dus gekraakte apps, dan vraagt hij ook daar weer het wachtwoord op waarmee de gekraakte apps in eerste instantie gedownload zijn. Dit geld ook voor videos en muziek.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:14
Heeft iemand al ervaringen met de krassen (scuffs) op de 5s?
Op de iPhone 5 heb ik vrij snel krassen gekregen aan de zijkanten van het toestel. Dit probleem was vooral bij de zwarte versie een probleem. Ik zag dat ze de zwarte kleur vervangen hebben voor een wat grijzere. Hebben ze hierdoor het probleem ook verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Ik heb nog geen krasjes op mijn iPhone 5s, maar dat had ik na een jaar ook niet met mijn iPhone 5.
Ik zie inderdaad dat de snel krassende rand een lichtere kleur heeft, dus mocht je krasjes krijgen, zal dit minder zichtbaar zijn dan op de iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Als het goed is krijg ik morgen mijn Iphone 5s 16gb binnen. Gelijk de batterij testen!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:41
Brm-G schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:58:

Iemand enig idee?
Zoals ASN al aangeeft heeft dit meer te maken met de apps/videos/muziek die je ooit hebt gedownload en nu worden terug gelezen vanuit iCloud.
Ik had bijvoorbeeld bij mijn vrouw op mijn account TomTom geinstalleerd. Bij het teruglezen van een backup uit iCloud op een nieuwe iPhone werd er steeds naar mijn iTunes account gevraagd.

Je zult dus eens moeten kijken om welke apps/videos/muziek het gaat. Misschien heeft een kennis iets op je telefoon gezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Erger me echt kapot aan het feit dat apple niks los laat over een release in de rest van Europa.
Verkoop & geld zat zullen ze wel denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
swoutr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:16:
Erger me echt kapot aan het feit dat apple niks los laat over een release in de rest van Europa.
Verkoop & geld zat zullen ze wel denken.
Anders ik wel, vind het ook vreemd aangezien Apple bij de voorgaande releases altijd wel de fases bekend maakte waarin de verkoop zou starten, vraag me af waarom men daar nu niet voor heeft gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 07:45
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar. We zitten 3 weken na de introductie en gewoon 0,0 informatie over de release hier. Ja alleen dat hij in december in 100 landen verkrijgbaar is.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

www.belsimpel.nl heb ik hem besteld en komt overmorgen binnen

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bushalte schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:56:
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar. We zitten 3 weken na de introductie en gewoon 0,0 informatie over de release hier. Ja alleen dat hij in december in 100 landen verkrijgbaar is.
helaas is dit hun manier van marketing.

maakten ze maar gewoon reclame zoals samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
Xtr3me4me schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:03:
www.belsimpel.nl heb ik hem besteld en komt overmorgen binnen
Ja dat kan ook, maar de prijzen die belsimpel hanteert gaan nergens over, die vragen doodleuk +- €150 bovenop de adviesprijs :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:28
Kroegbaas schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:47:
[...]

Anders ik wel, vind het ook vreemd aangezien Apple bij de voorgaande releases altijd wel de fases bekend maakte waarin de verkoop zou starten, vraag me af waarom men daar nu niet voor heeft gekozen...
Apple heeft schijt aan Nederland, dat is niet de eerste keer. Zelfde gedoe met de pre-oders, zit je op vrijdag klaar bestel je bijna als eerste, wordt er pas een week na de lancering geleverd, terwijl de providers hem ruimschoots aan het verkopen waren. Nee Nederland staat ver, ver, ver onderaan alle lijstjes van Apple. Kijk bijvoorbeeld naar Siri. >:)
Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Let op:
Voor de de discussie over de powerbutton: [iPhone 5s] Problemen met de powerbutton.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.