Ik heb een 100% Nederlandse, toch kreeg ik hem.carpebios schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:34:
7.0.5. is toch alleen voor chinese iphones?
Hier werkte de update gelukkig wel goed. Merk geen verbeteringen of verslechteringen op de 5S.KaiseRRuby schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:43:
[...]
Ik heb een 100% Nederlandse, toch kreeg ik hem.
Ik heb op dit moment precies hetzelfde.. Nu bezig met herstellen..KaiseRRuby schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:29:
Hmm.
Vanmorgen die update naar 7.0.5 gedaan en mijn telefoon was helemaal dood. iTunes en herstellen zorgde voor het weer doen, maar wel vaag.
Goed om de rest te waarschuwen, voordat ineens een hele lading non-Chinese gebruikers een bricked phone heeft, omdat Apple niet in staat is een update te beperken tot een bepaalde regio (wat ze wel kunnen gezien de manier waarop ze dat ook kunnen met hun App Store).
Kortom: 7.0.5 NIET installeren. In het beste geval heb je er niks aan, in het slechtste geval zit je met een dode telefoon.
Kortom: 7.0.5 NIET installeren. In het beste geval heb je er niks aan, in het slechtste geval zit je met een dode telefoon.
Geen idee wat de mensen hierboven hebben gedaan maar 7.0.5 is gewoon geïnstalleerd zonder problemen op mijn 5S..Pyrone89 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 01:10:
Goed om de rest te waarschuwen, voordat ineens een hele lading non-Chinese gebruikers een bricked phone heeft, omdat Apple niet in staat is een update te beperken tot een bepaalde regio (wat ze wel kunnen gezien de manier waarop ze dat ook kunnen met hun App Store).
Denk je nu echt dat dit een foutje van Apple en dit alleen voor China moest zijn? Betwijfel het..
Ik blijf gewoon bij 7.0.5 en vind deze waarschuwing een beetje overdreven.
Wellicht dat deze update wel automatisch apps bijwerkt
Mijn 5s moest ook gerestored worden iddKaiseRRuby schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:29:
Hmm.
Vanmorgen die update naar 7.0.5 gedaan en mijn telefoon was helemaal dood. iTunes en herstellen zorgde voor het weer doen, maar wel vaag.
Nothing to see here
Geen problemen hier met de update. Hoofddeel van de update is inderdaad voor China, maar er zitten ook enkele beveiligingsupdates in.
Bij mij moet de iphone ook gerestored worden bij het updaten naar 7.0.5 Helaas loopt nu itunes de hele tijd vast.
Vandaag mijn 5s laten vallen, op een harde ondergrond... Glas shattered, beeldscherm stuk... Dit is een zwarte dag uit mijn leven. 
Iemand die toevallig weet hoeveel het kost om het te fixen in een Apple store? Afspraak is al gemaakt.
Iemand die toevallig weet hoeveel het kost om het te fixen in een Apple store? Afspraak is al gemaakt.
Apple repareert naar mijn weten de scherm van de 5S nog niet, en laten repareren door een betrouwbare bedrijf kost niet veel minder dan je iPhone tegen bijbetaling bij Apple store inruilen voor een nieuwe.RnB schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 10:49:
Vandaag mijn 5s laten vallen, op een harde ondergrond... Glas shattered, beeldscherm stuk... Dit is een zwarte dag uit mijn leven.
Had je een hoesje trouwens?
Hm oké. Heb je enig idee hoeveel het omruilen dan kost? Ik las her en der €90,-, maar die mensen hadden allemaal een verzekering afgesloten. Die heb ik helaas niet.
Er zit een hoesje omheen je, maar die beschermt alleen de achterkant en gedeeltelijk de zijkant.
Er zit een hoesje omheen je, maar die beschermt alleen de achterkant en gedeeltelijk de zijkant.
Rond de €250.RnB schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:42:
Hm oké. Heb je enig idee hoeveel het omruilen dan kost? Ik las her en der €90,-, maar die mensen hadden allemaal een verzekering afgesloten. Die heb ik helaas niet.
Ergens in de €239 - €269 range om het toestel te laten vervangen. Je krijgt dan wel gelijk een nieuwe (gereviseerde) mee.RnB schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:42:
Laten repareren bij een lokale 'telefoonturk' kost meestal rond de €100 maar dan krijg je wel een slap aftreksel van het originele iPhone scherm.
€90 is het eigen risico als je Apple Care hebt afgesloten.
Mwa, inmiddels zie ik meer mensen die zeggen dat de update idd hun iPhone softwarematig sloopt, ongeveer evenveel als mensen die zeggen dat er niks aan de hand is.Evernote schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 08:40:
[...]
Geen idee wat de mensen hierboven hebben gedaan maar 7.0.5 is gewoon geïnstalleerd zonder problemen op mijn 5S..
Denk je nu echt dat dit een foutje van Apple en dit alleen voor China moest zijn? Betwijfel het..
Ik blijf gewoon bij 7.0.5 en vind deze waarschuwing een beetje overdreven.
Wellicht dat deze update wel automatisch apps bijwerkt
Waarschuwing lijkt me dus zeker op zijn plek. Zeker aangezien er geen andere gains zijn te behalen.
[ Voor 6% gewijzigd door Pyrone89 op 01-02-2014 14:04 ]
Ik zit momenteel hier met 7.0.5 en merk geen enkel verschil met de versie die ik ervoor had. Apps werken zoals ze horen en voor de rest is alles no tip-top in orde.
Zou het in de vrije ruimte zitten waardoor die dood gaat, Vraag me af hoeveel de mensen met problemen vrij hadden/hebben, had zelf te weinig (ff een film verwijderd) maar de update heb ik nog niet gedaan.
instellingen ->algemeen-> gebruik, en dan bij opslag
instellingen ->algemeen-> gebruik, en dan bij opslag
[ Voor 24% gewijzigd door Mel33 op 01-02-2014 16:52 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
mijn vriendin heeft vandaag haar 5S ontvangen van gsmweb.nl.
In de doos zat echter een engelse stekker, dus ze hebben deze toestellen blijkbaar uit Engeland geïmporteerd. Er zat wel gewoon netjes een Europese stekker los bijgeleverd.
Op zich heb ik er geen problemen mee, maar vind eigenlijk wel dat ze zoiets moeten vermelden op de website, wat zeggen jullie? Ik neem aan dat garantie gewoon via Apple Nederland verloopt?
In de doos zat echter een engelse stekker, dus ze hebben deze toestellen blijkbaar uit Engeland geïmporteerd. Er zat wel gewoon netjes een Europese stekker los bijgeleverd.
Op zich heb ik er geen problemen mee, maar vind eigenlijk wel dat ze zoiets moeten vermelden op de website, wat zeggen jullie? Ik neem aan dat garantie gewoon via Apple Nederland verloopt?
...less is more
Nee, via GSMweb.nlfunk-e schreef op zondag 02 februari 2014 @ 00:21:
mijn vriendin heeft vandaag haar 5S ontvangen van gsmweb.nl.
Eerste jaar kun je sowieso bij Apple terecht, ongeacht het land. Daarna moet je bij de verkoper zijn, in jouw geval dus GSMweb.nl
Hier overigens nog een lading mensen bij wie de telefoon gesloopt is door iOS 7.0.5
http://www.iphoneclub.nl/...aar-voor-chinese-iphones/
Kortom, update moet zo snel mogelijk uit voorzorg worden teruggetrokken.
Heb de ruimte vrij gemaakt en een reboot gegeven en toen de update geïnstalleerd, vooralsnog geen problemen... en de instellingen zijn meegenomen (35MB)Pyrone89 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:34:
Hier overigens nog een lading mensen bij wie de telefoon gesloopt is door iOS 7.0.5
En op die link die je gaf staat?
"Het lijkt erop dat de update alleen verschijnt op toestellen die last hebben van de netwerkbug.
Deze update verhelpt nog niet de problemen met spontane herstarts, waar veel gebruikers last van hebben. Apple had beloofd hiervoor een update uit te brengen."
Maar het is natuurlijk voor de mensen die een dode iphone hebben geen troost.
Edit: Wat wel het geval is, is dat de iOS updates verwijdert zijn, en er meer ruimte beschikbaar komt
[ Voor 9% gewijzigd door Mel33 op 03-02-2014 17:01 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik ben net met een neefje de gouden iPhone 5S gaan halen bij Apple Store A'dam (64gb).
De gouden had ik nog nooit gezien, echt mooi, hij heeft 3 maanden voor moeten sparen (hij had genoeg voor 16gb maar z'n ouders gaven hem extra geld vanwege zijn verjaardag).
Dat terzijde, meteen heeft hij een leren hoesje bijgekocht, echt sjiek
Enige wat ik wel zorgelijk vind is z'n leeftijd, pittig toestel voor een 15 jarige, hiervoor had hij de 4 16gb.
De gouden had ik nog nooit gezien, echt mooi, hij heeft 3 maanden voor moeten sparen (hij had genoeg voor 16gb maar z'n ouders gaven hem extra geld vanwege zijn verjaardag).
Enige wat ik wel zorgelijk vind is z'n leeftijd, pittig toestel voor een 15 jarige, hiervoor had hij de 4 16gb.
[ Voor 14% gewijzigd door Mizgala28 op 03-02-2014 17:07 ]
Hee miz ook hier.. 
Ja die gouden idd is ook een mooi kleurtje, ik heb de zilver genomen, een hoesje is dan wel weer een vreemde keus als het je om de kleur van een iphone te doen is ( of is het een beetje snakken voor hem haha, ja alles voor de looks op die leeftijd )
Ja die gouden idd is ook een mooi kleurtje, ik heb de zilver genomen, een hoesje is dan wel weer een vreemde keus als het je om de kleur van een iphone te doen is ( of is het een beetje snakken voor hem haha, ja alles voor de looks op die leeftijd )
[ Voor 8% gewijzigd door Mel33 op 03-02-2014 17:13 ]
Heeft ie aardig lang gespaard...Mizgala28 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:05:
Ik ben net met een neefje de gouden iPhone 5S gaan halen bij Apple Store A'dam (64gb).
Mocht alle geld die hij verdiende eraan spenderen.
Ben blij met die tip over het extra scannen van je vinger(s) voor TouchID via de settings, heb nu tot nu toe geen leesproblemen meer gehad. Het schoonmaken van de knop/sensor hou je toch, maar als je dat elke dag ff 1x doet is dat ook te overzien.
Overigens zeer tevreden met de aankoop, mijn dinnetje en ik fietsen graag en ze heeft past Runkeeper geïnstalleerd net als ik, en een van de redenen om m'n 4 weg te doen is omdat die app (en andere apps) niet lekker soepel draaien. Bij het starten van je activiteit sta je echt een tijdje te wachten tot ie aangezwengeld is, en ook had ze net als ik met m'n 4 meer probs met gps (foute registraties). Nu is bij mij alles flitsend snel en met TouchID gaat ff snel iets doen ook rapper > ik ben erg, erg tevreden en blij dat ik de stap heb gezet
Overigens zeer tevreden met de aankoop, mijn dinnetje en ik fietsen graag en ze heeft past Runkeeper geïnstalleerd net als ik, en een van de redenen om m'n 4 weg te doen is omdat die app (en andere apps) niet lekker soepel draaien. Bij het starten van je activiteit sta je echt een tijdje te wachten tot ie aangezwengeld is, en ook had ze net als ik met m'n 4 meer probs met gps (foute registraties). Nu is bij mij alles flitsend snel en met TouchID gaat ff snel iets doen ook rapper > ik ben erg, erg tevreden en blij dat ik de stap heb gezet
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Zijn er hier mensen die ook gebruik maken van de 12W oplader (iPad)? Ik heb het gevoel dat deze door het dubbele vermogen de batterij van mijn iPhone zo snel oplaadt dat ie soms niet meer goed gekalibreerd is qua percentage. Aantal keren na het opladen met deze lader dat de telefoon uitviel met nog 40% op het scherm. Vervolgens niet aan te zetten (rode batterij icoontje) maar na een 10 min kan ik de telefoon weer aanzetten en zit het percentage rond de 35%...
Hoe zijn jullie ervaringen?
[ Voor 31% gewijzigd door JB op 04-02-2014 10:48 ]
Mijn boefje is liev!
Gebruik niet de 12w lader voor mijn iphone, maar ik had dit probleem ook met mijn 5 en de gewone 5w lader.. Nadat ik hem een paar keer gewoon helemaal had opgeladen en helemaal ontladen tot hij vanzelf uit ging, was het weer over..
Jep, gebruik die dagelijks, soms zelfs meerdere keren.JB schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:20:
Zijn er hier mensen die ook gebruik maken van de 12W oplader (iPad)? Ik heb het gevoel dat deze door het dubbele vermogen de batterij van mijn iPhone zo snel oplaadt dat ie soms niet meer goed gekalibreerd is qua percentage. Aantal keren na het opladen met deze lader dat de telefoon uitviel met nog 40% op het scherm. Vervolgens niet aan te zetten (rode batterij icoontje) maar na een 10 min kan ik de telefoon weer aanzetten en zit het percentage rond de 35%...
Maar ik heb geen last van foute weergaves van de batterijpercentage.
Hmm oke, thnx! Was een beetje huiverig qua gebruik van die iPad lader maar is wel makkelijk omdat onze iPhone laders onder het bed liggen en ik geen zin heb die steeds voor een vakantie oid te pakken.
Mijn boefje is liev!
Hm, ik heb sinds gister een nieuwe iPhone 5S en ik merk verschil met de TouchID. Het lijkt alsof mijn nieuwe het beter doet. Ik dacht eerst dat mijn oude crappy werkte, omdat ik last heb van zweethanden, maar deze lijkt daar niet echt veel van aan te trekken. Ook met opa handen na het afwassen pakt deze mijn vinger gewoon, in tegenstelling tot mijn oude. Die deed toen echt niets.
Zeer gunstig voor mij natuurlijk, maar wel jammer dat er dan verschil in kwaliteit moet zijn tussen de iPhones.
Ik merk overigens geen verschil met de accuratie van het kompas, die werkt net zo crap als bij mijn oude iPhone.
Zeer gunstig voor mij natuurlijk, maar wel jammer dat er dan verschil in kwaliteit moet zijn tussen de iPhones.
Ik merk overigens geen verschil met de accuratie van het kompas, die werkt net zo crap als bij mijn oude iPhone.
Ik heb niet alles door gelezen nu, maar mijn 5S heeft nu al een aantal keer dat hij een zwart scherm laat zien met wit Apple logo (alsof er opnieuw wordt opgestart) als ik hem wil unlocken. Dan duurt dat ongeveer 5 seconden en dan gaat het scherm weer uit. Dan weer unlocken en alles is normaal. Dit was al voor 7.05, ik heb het ongeveer een week ineens.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
Een bug waar meerdere mensen last van hebben.
En deze is geplet in iOS 7.1 die snel uit zal komen.
Ze zitten nu op beta 5 en ze verwachten dat dit de laatste beta is voor dat hij uitkomt.
Ze zitten nu op beta 5 en ze verwachten dat dit de laatste beta is voor dat hij uitkomt.
Wel een vervelende bug overigens, is bij mij nu ongeveer standaard wanneer ik iemand bel. Niet echt van iOS gewend eigenlijk
Het maakt eigenlijk niet uit welke lader je gebruikt voor de iPhone. De telefoon trekt zoveel stroom als ie nodig heeft. In dit geval zal dit niet veel meer zijn dan 1A.JB schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:20:
Het is dus niet zo dat je met een zwaardere lader je batterij sneller volpompt.
Dat heb ik al een lange tijd. Het gebeurt alleen af en toe als je via touch-id unlocked. Bij unlocken via de cijfercombinatie heb ik het nog nooit meegemaakt. Het zal een bug in de touch-id code zijn.Bushalte schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:22:
Ik heb niet alles door gelezen nu, maar mijn 5S heeft nu al een aantal keer dat hij een zwart scherm laat zien met wit Apple logo (alsof er opnieuw wordt opgestart) als ik hem wil unlocken. Dan duurt dat ongeveer 5 seconden en dan gaat het scherm weer uit. Dan weer unlocken en alles is normaal. Dit was al voor 7.05, ik heb het ongeveer een week ineens.
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Waar heb je dit vandaan? Mijn iPhone laadt namelijk wel sneller op met de 12W oplader. Dit heb ik een keer side by side getest.rinkel schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:13:
[...]
Het maakt eigenlijk niet uit welke lader je gebruikt voor de iPhone. De telefoon trekt zoveel stroom als ie nodig heeft. In dit geval zal dit niet veel meer zijn dan 1A.
Mijn iPhone 5 was een stuk sneller vol met die iPad lader. Dus ik vraag me af of bovenstaande kloptrinkel schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:13:
[...]
Het maakt eigenlijk niet uit welke lader je gebruikt voor de iPhone. De telefoon trekt zoveel stroom als ie nodig heeft. In dit geval zal dit niet veel meer zijn dan 1A.
[ Voor 22% gewijzigd door JB op 05-02-2014 13:42 ]
Mijn boefje is liev!
Aah, ok dank je! Nog even afwachten dus.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 02:13:
Een bug waar meerdere mensen last van hebben.
Welke tip?2Dutch schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:07:
Ben blij met die tip over het extra scannen van je vinger(s) voor TouchID via de settings, heb nu tot nu toe geen leesproblemen meer gehad. Het schoonmaken van de knop/sensor hou je toch, maar als je dat elke dag ff 1x doet is dat ook te overzien.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
Deze?Bushalte schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:55:
[...]
Welke tip?Heb gezocht maar nog niet gevonden.
Verwijderd
Sinds vandaag klinkt de homeknop van mijn anderhalve maand oude iPhone 5S raar. Hij maakt meerdere klik geluiden lijkt het wel.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Met de 10W/12W lader laadt hij inderdaad iets sneller op, maar niet heel veel sneller (in ieder geval niet 2x zo snel als de standaard 5W-lader). Er zit namelijk nog wel een 'limiet' op vanuit de telefoon zelf.
Verwijderd
Dubbelposten is niet de bedoeling. Daarbij passen deze vragen beter in een nieuw topic.
[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 06-02-2014 20:10 ]
Ik had al weinig te klagen over Touch ID, af en toe een hapering. Heb gisteren even naar die tip gekeken, het werkt nu nog accurater. Het lijkt nu ook sneller te reageren. Prima tip!
Binnenkort verwacht ik een iPhone 5S nooit een iPhone 5 gehad, wel een iPhone 4 32GB. Nu was er in het begin van de iPhone 5 nogal wat te doen om de krasgevoeligheid van de iPhone 5, nu wil ik graag van de gebruikers zelf weten die ervaring met een iPhone 5 en een iPhone 5S hebben of dit verbeterd is in de iPhone 5S?
Door het anodiseren (wat een oppervlakte behandeling blijkt te zijn) van het aluminium op de iPhone 5, kwamen er meteen krassen op en in. Mijn vrienden die een iPhone 5 hebben, hebben allemaal beschadigde randen, terwijl de meeste een kantoorbaan hebben en er eigenlijk niets spannends mee doen. Op Internet lees ik weinig over de verschillen m.b.t. klasgevoeligheid tussen de iPhone 5 en 5S.
Door het anodiseren (wat een oppervlakte behandeling blijkt te zijn) van het aluminium op de iPhone 5, kwamen er meteen krassen op en in. Mijn vrienden die een iPhone 5 hebben, hebben allemaal beschadigde randen, terwijl de meeste een kantoorbaan hebben en er eigenlijk niets spannends mee doen. Op Internet lees ik weinig over de verschillen m.b.t. klasgevoeligheid tussen de iPhone 5 en 5S.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik heb de 4 4s en de 5s maar ze zijn allemaal zonder schade krassen en of deuken door de tijd gekomen.
Ik heb bij de 5S wel een bumper case van Apple erop.
Ik zie soms ook iPhones waarvan ik niet snap hoe mensen het voor elkaar krijgen, meestal lopen ze daar dan ook over te klagen
.
Als je er een beetje netjes mee omgaat dan is het een degelijk en zal niet snel beschadigen.
Ik heb bij de 5S wel een bumper case van Apple erop.
Ik zie soms ook iPhones waarvan ik niet snap hoe mensen het voor elkaar krijgen, meestal lopen ze daar dan ook over te klagen

Als je er een beetje netjes mee omgaat dan is het een degelijk en zal niet snel beschadigen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 14:06 ]
Na 3 maanden heb ik nagenoeg geen enkel krasje op mijn 5S. Niet op de achterkant, noch op de zijkant of randen. Als ik dat vergelijk met de iPhone 5's die ik gezien heb, doet de 5S het toch wel een stuk beter. En ik gebruik geen bumper of hoesje, hij zit gewoon iedere dag in mijn broekzak.
Wat ik wel voor elkaar heb gekregen is een flinke deuk in de achterkant toen ik 'm liet vallen op mijn MBP. Maar dat is iets heel anders dan dagelijks gebruik
Er is nota bene geen krasje te zien door die valt, alleen een vervorming in het aluminium (da's meteen het nadeel: relatief zacht metaal).
Wat ik wel voor elkaar heb gekregen is een flinke deuk in de achterkant toen ik 'm liet vallen op mijn MBP. Maar dat is iets heel anders dan dagelijks gebruik
[ Voor 10% gewijzigd door jelle. op 08-02-2014 13:17 ]
Ik ook! Geen enkel krasje maar toch wel een deukje op de achterkant die ik kreeg tijdens werk. Voor de rest wel een steving en mooi apparaat, alleen jammer van het deukje. Heb nu gewoon de officiële apple case erop en die is toch echt fijn.jelle. schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:14:
Na 3 maanden heb ik nagenoeg geen enkel krasje op mijn 5S. Niet op de achterkant, noch op de zijkant of randen. Als ik dat vergelijk met de iPhone 5's die ik gezien heb, doet de 5S het toch wel een stuk beter. En ik gebruik geen bumper of hoesje, hij zit gewoon iedere dag in mijn broekzak.
Wat ik wel voor elkaar heb gekregen is een flinke deuk in de achterkant toen ik 'm liet vallen op mijn MBP. Maar dat is iets heel anders dan dagelijks gebruikEr is nota bene geen krasje te zien door die valt, alleen een vervorming in het aluminium (da's meteen het nadeel: relatief zacht metaal).
Mensen kunnen geen iMessage berichten naar mij sturen, om de één of andere manier krijg ik dat niet geactiveerd. Ik heb apple id al losgekoppeld opnieuw gekoppeld, iphone reboot, telefoonnr in apple id gewijzigd. Maar niets lijkt te helpen.
Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?
Apple ID password al eens veranderd?
Beste mensen,
Op dit moment zit ik met een first world problem.
Ik heb namelijk de luxe om te kiezen uit een iphone 5s 16gb of een samsung note 3 32gb. Ik ben android al gewend en ik ben er zeer tevreden mee. Heb de telefoon ook al 2 maanden in gebruik en alles werkt goed. Maar toch sinds de recente aankoop van een macbook kriebelde het wel om naar de iPhone te gaan kijken. Ik heb voor een leuke prijs (470) een iphone 5s kunnen krijgen. En nu zit ik dus met het luxe probleem.
Mijn vraag is:
Hebben jullie nooit de wens om een groter scherm te hebben?
Iriteren jullie, je niet aan de niet tweakbaarheid en het gesloten systeem van de iPhone?
Hoe is de batterylife? (die van de note 3 is geweldig uiteraard)
Alvast bedankt.
De voornaamste reden waarom ik voor de iphone wil gaan is de integratie met de macbook en de waarde vastheid.
Op dit moment zit ik met een first world problem.
Ik heb namelijk de luxe om te kiezen uit een iphone 5s 16gb of een samsung note 3 32gb. Ik ben android al gewend en ik ben er zeer tevreden mee. Heb de telefoon ook al 2 maanden in gebruik en alles werkt goed. Maar toch sinds de recente aankoop van een macbook kriebelde het wel om naar de iPhone te gaan kijken. Ik heb voor een leuke prijs (470) een iphone 5s kunnen krijgen. En nu zit ik dus met het luxe probleem.
Mijn vraag is:
Iriteren jullie, je niet aan de niet tweakbaarheid en het gesloten systeem van de iPhone?
Alvast bedankt.
De voornaamste reden waarom ik voor de iphone wil gaan is de integratie met de macbook en de waarde vastheid.
https://www.youtube.com/@droommotor
Dan is het duidelijk, de 5s!Denzis schreef op zondag 09 februari 2014 @ 12:59:
<KNIP>
Ik denk dat je niet veel ander advies gaat krijgen in een iphone 5s draadje.
Nouja, in een Note 3 draadje hetzelfde verhaal natuurlijk. Wij van wc eend...chippie777 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:05:
[...]
Dan is het duidelijk, de 5s!
Ik denk dat je niet veel ander advies gaat krijgen in een iphone 5s draadje.
Ik heb tijdje geleden ook de overstap gemaakt naar iPhone (tussentijd nog wel meerdere keren gewisseld) en vind de iPhone toch fijner. Tevens zit ik niet meer met custom roms e.d. waar ik altijd redelijk wat tijd instopte.
Ik vind de iPhone eigenlijk wel goed qua scherm, ietsjes groter mocht ook maar een Note 3 vind ik gewoon echt veels te groot (vond ik bij de S4 al). Kan nu makkelijk alles met één hand (duim) bedienen.
Met een jailbreak kan je ook van alles aanpassen en zo gesloten is het dus niet (maar vereist dus wel eerst een jailbreak). Zoals hierboven vermeld, ben blij dat ik niet meer met al die roms bezig ben.
Batterij gebruikt ligt natuurlijk ook aan de gebruiker. Als ik hem normaal gebruikt; Whatsapp, e-mail, Facebook en keertje internet (wellicht even een spelletje) dan red ik de dag makkelijk.
Het enige wat ik niet zo fijn vind ik het gebruik van iTunes gezien ik dat gewoon niets gebruik voor andere dingen.
Ik vind de iPhone eigenlijk wel goed qua scherm, ietsjes groter mocht ook maar een Note 3 vind ik gewoon echt veels te groot (vond ik bij de S4 al). Kan nu makkelijk alles met één hand (duim) bedienen.
Met een jailbreak kan je ook van alles aanpassen en zo gesloten is het dus niet (maar vereist dus wel eerst een jailbreak). Zoals hierboven vermeld, ben blij dat ik niet meer met al die roms bezig ben.
Batterij gebruikt ligt natuurlijk ook aan de gebruiker. Als ik hem normaal gebruikt; Whatsapp, e-mail, Facebook en keertje internet (wellicht even een spelletje) dan red ik de dag makkelijk.
Het enige wat ik niet zo fijn vind ik het gebruik van iTunes gezien ik dat gewoon niets gebruik voor andere dingen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nee, ik vindt het scherm van de 5S groot genoeg. Groter scherm betekent een groter toestel. Nu ben ik van de oudere garde en draag dus spijkerbroeken waarvan het kruis niet op je enkels zit en dan is een groot toestel al snel hinderlijk. Ik vindt het huidige formaat erg fijn.Denzis schreef op zondag 09 februari 2014 @ 12:59:
Mijn vraag is:
Alvast bedankt.
Wat betreft tweaken, daar heb ik totaal geen behoefte. Een smartphone en de apps moet zijn werk doen, het is een gebruiksvoorwerp. Gesloten? mwa alle apps kan je krijgen voor IOS en zijn kwalitatief goed, ik heb niet het idee dat ik belemmerd wordt door een zogenaamde geslotenheid. Het heeft ook zijn voordelen.
Batterij duur is goed, perfect zou het zijn als ze de Nokia 6310 zouden evenaren, helaas geen enkele smartphone doet dat. Maar ik ben er tevreden mee. Het hangt wel van de apps af die draaien.
De integratie is een sterk punt. Als je meer spullen van Apple hebt is het gewoon ideaal hoe alles samenwerkt.
Maar uiteindelijk is het gewoon belangrijk wat je zelf fijn vindt.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Bedankt voor antwoorden. Geeft toch een eerlijker beeld dan alle reviews. Ik krijg de iPhone donderdag binnen. Ik kan twee dingen doen. Bij de note blijven en de iphone geseald weer verkopen ( met een klein beetje winst) of de iPhone uit de doos halen( zakt de waarde iets) en gewoon even twee dagen mee spelen en kijken of het bevalt.
Als je hem via de TPH actie hebt gemachtigd dan valt de winst wel mee. Mensen bieden heb al voor €510,- aan dacht ik dus voor die 3 a 4 tientjes kan je het net zo goed zelf even proberen en daarna die Note de deur uit doen;).
Ik gebruik mijn Note 3 voor het werk, werkt heerlijk, kan ook gewoon goed Excel sheets of proces diagrammen bekijken hier op. De iPhone 5s gebruik ik prive en thuis werkt een kleiner toestel gewoon heel fijn. Past makkelijker in de broekzak waar mijn Note 2 in de broekzak tegen een deur aankwam en toen het glas van sneuvelde.Denzis schreef op zondag 09 februari 2014 @ 12:59:
Alvast bedankt.
Ik mis het tweaken van het toestel niet. Doe ik bij m'n Note 3 ook niet. Een lastige keuze, maar ik zou als ik moest kiezen toch voor de iPhone 5s gaan. Overigens heb ik mijn iPhone's al tijden niet gekoppeld met m'n Mac machines. Gewoon alles via iCloud.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Ja als er een grotere iPhone uitkomt dan haal ik deze meteen.Denzis schreef op zondag 09 februari 2014 @ 12:59:
Mijn vraag is:
Het liefst 5" of groter. Niet omdat het kleine scherm niet werkt hoor maar ik ban veel op de weg en internet en mail er veel mee. Ik kijk bv tweakers in desktop versie en niet de mobile versie (vindt ik maar niks)
De veel gehoorde broekzak theorie is in mijn ogen overdreven omdat de andere grotere telefoons ook prima in een broekzak passen, Bij mijn vrienden lukt dit gewoon dus dat zal mij ook wel lukken.
Het 2e argument alles met 1 hand besturen is voor mij totaal geen must bij een telefoon.
Dus laat de iPhone 6 maar lekker groeien.
En tweaken doe ik niet (ook geen JB) ik mis niets wat ik nu al kan, zeker met IOS7
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2014 16:01 ]
5" vind ik toch zeker wel wat groot (vooral met de behuizing van iPhone). Als het scherm iets breder en langer wordt (á 4,5") lijkt me dat perfectVerwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:00:
[...]
Ja als er een grotere iPhone uitkomt dan haal ik deze meteen.
Het liefst 5" of groter. Niet omdat het kleine scherm niet werkt hoor maar ik ban veel op de weg en internet en mail er veel mee. Ik kijk bv tweakers in desktop versie en niet de mobile versie (vindt ik maar niks)
De veel gehoorde broekzak theorie is in mijn ogen overdreven omdat de andere grotere telefoons ook prima in een broekzak passen, Bij mijn vrienden lukt dit gewoon dus dat zal mij ook wel lukken.
Het 2e argument alles met 1 hand besturen is voor mij totaal geen must bij een telefoon.
Dus laat de iPhone 6 maar lekker groeien.
En tweaken doe ik niet (ook geen JB) ik mis niets wat ik nu al kan, zeker met IOS7
4.7" in een 4.5" behuizing kan makkelijk.Famous schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:24:
[...]
5" vind ik toch zeker wel wat groot (vooral met de behuizing van iPhone). Als het scherm iets breder en langer wordt (á 4,5") lijkt me dat perfect
Winst boeit me ook niet zo. Ging me meer om de mogelijkheid van het goedkoop uitproberen. Al is het niet normaal wat mensen doen voor iPhone die 20 euro goedkoper is dan de winkelprijs als voorbeeld.Famous schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:05:
Als je hem via de TPH actie hebt gemachtigd dan valt de winst wel mee. Mensen bieden heb al voor €510,- aan dacht ik dus voor die 3 a 4 tientjes kan je het net zo goed zelf even proberen en daarna die Note de deur uit doen;).
Wordt nog een erg lastige keus. Twee top toestellen die in geen enkel opzicht te vergelijken zijn. Was de iphone 4.5 a 5 inch dan was de keuze al veel makkelijker.
Vreemd genoeg kwam ik via de zoekfunctie niets tegen over een Controller dan wel gamepad voor de Iphone 5s. Maar ik ben benieuwd of er mensen binnen dit topic goede ervaringen hebben met dergelijke producten.
PSN ID Binloading_nl
Mijn vriendin heeft een nieuwe 5S en haar abonnement gaat in op 2 maart 2014. Haar huidige aanbieder (Ben) biedt nog steeds geen nanosim aan. We hebben haar microsim geknipt tot het formaat van een nanosim, maar de 5S ziet de simkaart niet. Vervolgens de verknipte sim weer in een adapter gedaan en deze weer in haar oude iPhone 4 geplaatst waar hij het nog gewoon doet.
Meer mensen hier met een Ben-simkaart in hun iPhone 5 of 5S waar het wel naar behoren werkt?
Meer mensen hier met een Ben-simkaart in hun iPhone 5 of 5S waar het wel naar behoren werkt?
...less is more
Bedoel je een draadloze, of meer iets als de Logitech Powershell? Heb er zelf geen ervaringen mee, maar Logitech-apparatuur staat wel bekend om hun degelijkheid en prima design over het algemeensteefje schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:50:
Vreemd genoeg kwam ik via de zoekfunctie niets tegen over een Controller dan wel gamepad voor de Iphone 5s. Maar ik ben benieuwd of er mensen binnen dit topic goede ervaringen hebben met dergelijke producten.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Welke integratie bedoel je?Denzis schreef op zondag 09 februari 2014 @ 12:59:
Is die er niet? Dacht icloud keychain. Iwork
Verwijderd
Had hetzelfde met mijn gewone Ben simkaart. Ik heb hem laten knippen naar nanosim bij een Tmobile winkel. Vervolgens moest ik van de bovenkant iets afschuren, anders paste hij niet goed in het houdertje van de 5S. Toen hij er eenmaal in zat, had het toestel geen enkel probleem om de simkaart te herkennen en zat ik gewoon op het Ben (Tmobile) netwerk. Het is dus zeker mogelijk maar het is een kwestie van goed knippen en eventueel ietsjes bijschuren/vijlen.funk-e schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:07:
Mijn vriendin heeft een nieuwe 5S en haar abonnement gaat in op 2 maart 2014. Haar huidige aanbieder (Ben) biedt nog steeds geen nanosim aan. We hebben haar microsim geknipt tot het formaat van een nanosim, maar de 5S ziet de simkaart niet. Vervolgens de verknipte sim weer in een adapter gedaan en deze weer in haar oude iPhone 4 geplaatst waar hij het nog gewoon doet.
Heeft dat laten knippen eigenlijk geld gekost?Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:22:
[...]
Had hetzelfde met mijn gewone Ben simkaart. Ik heb hem laten knippen naar nanosim bij een Tmobile winkel. Vervolgens moest ik van de bovenkant iets afschuren, anders paste hij niet goed in het houdertje van de 5S. Toen hij er eenmaal in zat, had het toestel geen enkel probleem om de simkaart te herkennen en zat ik gewoon op het Ben (Tmobile) netwerk. Het is dus zeker mogelijk maar het is een kwestie van goed knippen en eventueel ietsjes bijschuren/vijlen.
Ik heb er toch maar één besteld voor 5,09 bij t-mobile hoef ik ook niet de deur ervoor uit
Idd zoiets als je naar linkt. Zal eens kijken of het iets is.2Dutch schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:28:
[...]
Bedoel je een draadloze, of meer iets als de Logitech Powershell? Heb er zelf geen ervaringen mee, maar Logitech-apparatuur staat wel bekend om hun degelijkheid en prima design over het algemeen
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Gewoon zelf gedaan met de keuken schaar.Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:22:
[...]
Had hetzelfde met mijn gewone Ben simkaart. Ik heb hem laten knippen naar nanosim bij een Tmobile winkel. Vervolgens moest ik van de bovenkant iets afschuren, anders paste hij niet goed in het houdertje van de 5S. Toen hij er eenmaal in zat, had het toestel geen enkel probleem om de simkaart te herkennen en zat ik gewoon op het Ben (Tmobile) netwerk. Het is dus zeker mogelijk maar het is een kwestie van goed knippen en eventueel ietsjes bijschuren/vijlen.
Kan eigenlijk bijna niet missen. Gewoon om de sim heen, niets geschuurd of zo.
Zit zelf bij simyo.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 12:57 ]
Die is er wel, vroeg me gewoon af welke integratie jij specifiek handig vindt. Meer niet.Denzis schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:12:
[...]
Is die er niet? Dacht icloud keychain. Iwork
Verwijderd
Nee, ze hebben in elke winkel wel zo'n schaartje dus als je de verkoper vriendelijk vraagt of hij je simkaartje even zou willen knippen dan zou het een gigantische lul zijn als hij dat zou weigerenCamo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:47:
[...]
Heeft dat laten knippen eigenlijk geld gekost?
Ik heb er toch maar één besteld voor 5,09 bij t-mobile hoef ik ook niet de deur ervoor uit
hij waarschuwde me echter dat het geen tmobile simkaart was en hij dus niet zeker wist of de kaart het na het knippen nog wel zou doen, maar die gok had ik maar gewaagd.
*knip*
Crossposten is niet de bedoeling, één topic voldoende
Crossposten is niet de bedoeling, één topic voldoende
[ Voor 96% gewijzigd door Hoedje op 11-02-2014 19:04 ]
Een aantal reacties zijn verplaatst naar: Smartphone incl Abonnement advies nodig.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Stel je iPhone 5s heeft een defect (lichtsensor) en je hebt een afspraak gemaakt via Genius bar en je gaat naar A'dam Apple store om hem te ruilen, krijg je dan een refurbished toestel of een nieuwe toestel? De iPhone is ruim een maand oud.
Verwijderd
Dan denk ik dat ik hem maar niet omruil ( onder welke conditie krijg je wel een nieuwe ? ) aangezien mijn huidige toestel geen losse power button heeft en een ontzettend goede accu, gebruiksduur 7:59 u en stand-by 1 dag en 15u met nog 1% accu op het scherm.Pyrone89 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:01:
Je krijgt een refurbished mee.
nooitVerwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:15:
[...]
( onder welke conditie krijg je wel een nieuwe ? )
Serieus
Ik heb mijn iPhone 5 9 maanden na verkrijgen teruggebracht vanwege het te heet worden van de batterij en heb gewoon een nieuwe sealed in verpakking teruggekregen. Heb nog gevraagd en de beste man gaf aan dat het geen refurbished was.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hij werkt goed in ieder geval, mijn Touch ID werkt nu echt supergoed. Bedankt.
Dus in de originele doos en niet in een witte doos? Dat is erg vreemd.BtM909 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:49:
[...]
Serieus
Ik heb mijn iPhone 5 9 maanden na verkrijgen teruggebracht vanwege het te heet worden van de batterij en heb gewoon een nieuwe sealed in verpakking teruggekregen. Heb nog gevraagd en de beste man gaf aan dat het geen refurbished was.
Originele doos die nog in cellofaan zat met alle accessoires erin. Ik vroeg nog of ik die ook mocht omruilen, maar dat mocht niet (wellicht dat mijn oude telefoon eventueel als refurbished (met nieuwe accessoires) weer zou worden aangeboden).TMC schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:32:
[...]
Dus in de originele doos en niet in een witte doos? Dat is erg vreemd.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dan heb je echt een keer extreem gelukt gehad.BtM909 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:49:
[...]
Serieus
Misschien hadden ze op dat moment geen refurbished in huis. Er zijn ook wel eens verhalen geweest van mensen met een iPhone 3GS met hoge capaciteit die een iPhone 4 meekregen van Apple omdat er geen refurbished toestellen meer waren. Was destijds op 9to5Mac.
dit is niets bijzonders.Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:15:
[...]
Dan denk ik dat ik hem maar niet omruil ( onder welke conditie krijg je wel een nieuwe ? ) aangezien mijn huidige toestel geen losse power button heeft en een ontzettend goede accu, gebruiksduur 7:59 u en stand-by 1 dag en 15u met nog 1% accu op het scherm.
het hangt ervan af wat je doet met je toestel.
zelf hou ik met 9 uur gebruiksduur na 2 dagen nog 10% over.
Ik heb ook ooit een nieuwe iphone 5 gehad, nadat ik 3 refurbished exemplaren had ontvangen. 1 had stof onder het scherm, bij de ander werkte de vibratieswitch niet en de derde had een dooie pixel. De accessoires mocht ik gewoon houden. Dit was overigens met AppleCare en steeds telefonisch de swaps geregeld.BtM909 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:49:
[...]
Serieus
Van de laatste dooie pixel moest ik foto's aanleveren omdat ze niet direct geloofde dat er 3 keer wat mis was met een refurbished toestel.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Dat gedempte / dof geluid heb ik ook. 1 toestel is zelfs terug geweest naar Apple, maar ze konden niets vinden. Toch een nieuwe gekregen. Maar ook die heeft het. Kort daarna kwam er weer een 5s gebruiker bij en deze had exact het zelfde probleem. Na lang zoeken en testen bleek het door het hoesje (booklet) te komen. Het klinkt raar maar dat is echt het geval. Ik heb meerder hoesjes getest en bij een hoesje met een zachte rand (silicone achtig) had ik geen probleem. Was de rand hard dan ging / gaat het fout. Ik ben nu dus op zoek naar een booklet hoes waar je toestel goed in zit maar waar je hem ook makkelijk uit kunt halen om in een cradle te kunnen plaatsen.dally010 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 07:56:
Ik heb de 5s vanuit Engeland gehaald voor de omgerekend prijs van 843 euro (64 gb).
Ik heb heb mijn Iphone 4 verkocht en ten opzichte van deze telefoon is de 5 s:
- giga snel en de vingerscan is echt heel fijn, ik zou al niet meer anders willen MAAR!!!, ik kamp met de volgende problemen en weet niet of het specifiek aan mijn 5 s ligt of dat het een algemeen probleem is.
* kompas en waterpasstoring, dit is verm. een algemeen probleem omdat alle demomodellen in Engeland en de 5 s van de verkoper dit ook hadden. Als de waterpas 0 graden dient aan te geven staat de 5 s op - 2. Mijn auto gaf aan dat in richting het Oosten reed en dat was ook zo en de 5 s gaf aan dat ik richting Noordoost reed.
* mogelijk een probleem dat te maken heeft met bovenstaande is dat het Apps soms een beetje bewegen naar links
* een heel schel geluid als ik een whatsapp bericht krijg, hij staat bij mij op het geluid GLAS en dit klinkt echt anders dan op een 4. (zelf getest met een 4)
* gedempte toon bij het bellen, de andere kant van de "lijn" klaagt dat ik bijna niet te verstaan ben. Ook dit zelf getest.
Met Apple gebeld en kreeg het advies om de installatie opnieuw te doen hetgeen ik gedaan heb maar de problemen blijven. Vandaag maar weer met Apple bellen en kijken hoe dit op te lossen is.
Ben benieuwd of mijn 5 s problemen herkenbaar zijn. Ik verwacht van een telefoon van 843 euro een excellent functionerend toestel. De 4 was mijn beste telefoon ooit en derhalve ook niet overgestapt op de nieuwste HTC die ik mooier vind en ook nog een goedkoper is.
Iemand anders ook dit probleem of de oplossing.
Ik hoor het graag.
Probeer noise cancelling eens uit te zetten.marcjo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:39:
[...]
Dat gedempte / dof geluid heb ik ook. 1 toestel is zelfs terug geweest naar Apple, maar ze konden niets vinden. Toch een nieuwe gekregen. Maar ook die heeft het. Kort daarna kwam er weer een 5s gebruiker bij en deze had exact het zelfde probleem. Na lang zoeken en testen bleek het door het hoesje (booklet) te komen. Het klinkt raar maar dat is echt het geval. Ik heb meerder hoesjes getest en bij een hoesje met een zachte rand (silicone achtig) had ik geen probleem. Was de rand hard dan ging / gaat het fout. Ik ben nu dus op zoek naar een booklet hoes waar je toestel goed in zit maar waar je hem ook makkelijk uit kunt halen om in een cradle te kunnen plaatsen.
Iemand anders ook dit probleem of de oplossing.
Ik hoor het graag.
Ik krijg de klachten af en toe ook, moet blijkbaar hard praten. Heb de Noise canselling bij mij uit gezet en zal eens kijken of het helpt. Verwacht er niet veel van want het is om bij het luisterenen de omgevingsgeluiden te verminderen, aldus de tekst die er bij staat!Pyrone89 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:46:
[...]
Probeer noise cancelling eens uit te zetten.
Bing
Alleen snapt de software niet goed wat omgevingsgeluid is en wat stemgeluid is. Bij anderen was deze optie ook het probleem.bing69 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:44:
[...]
Ik krijg de klachten af en toe ook, moet blijkbaar hard praten. Heb de Noise canselling bij mij uit gezet en zal eens kijken of het helpt. Verwacht er niet veel van want het is om bij het luisterenen de omgevingsgeluiden te verminderen, aldus de tekst die er bij staat!
Maar het gaat toch om de andere kant??Pyrone89 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:06:
[...]
Alleen snapt de software niet goed wat omgevingsgeluid is en wat stemgeluid is. Bij anderen was deze optie ook het probleem.
* gedempte toon bij het bellen, de andere kant van de "lijn" klaagt dat ik bijna niet te verstaan ben. Ook dit zelf getest.
Bing
Omdat de microfoon aan jouw kant vervormt, hoort de andere kant jou slecht. Dus jij kan proberen de cancelling uit te zetten.bing69 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:32:
[...]
Maar het gaat toch om de andere kant??
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Probeer het maar, bij velen bleek dit de oplossing te zijn.bing69 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:32:
[...]
Maar het gaat toch om de andere kant??
Het is de eerste generatie met deze techniek in iPhones. Over een paar generaties zullen dit soort kinderziektes er wel uit zijn.
Sinds 12 februari 2014 hier ook een iPhone 5 s. Ik heb ook een loszittende power button, is dat nog steeds iets om je zorgen te maken, of is het 'as design'? Ik heb dit topic doorgelezen, maar hier zie ik dit probleem vooral in de eerste batches lijkt het.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat dit was om te verkomen dat de powerbutton vast zou komen te zitten wat bij eerdere iphones wel eens voorkwam?Jumpman schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:04:
Sinds 12 februari 2014 hier ook een iPhone 5 s. Ik heb ook een loszittende power button, is dat nog steeds iets om je zorgen te maken, of is het 'as design'? Ik heb dit topic doorgelezen, maar hier zie ik dit probleem vooral in de eerste batches lijkt het.
Ik ook hoor. Is gewoon het design om te voorkomen dat hij niet vast komt te zitten. Zolang je hem niet hoort bij de trilfunctie lijkt het me geen probleem.Jumpman schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:04:
Ik heb deze week bij een verlenging ook mijn 5S ontvangen. Wat me opvalt is dat de home button een beetje raar voelt wanneer ik deze indruk. Als ik de button een beetje bovenin indruk lijk ik ook een dubbele klik te horen. Als ik de button wat onderin indruk dan is het wel gewoon een enkel klikje..
Iemand dit ook ervaren?
Iemand dit ook ervaren?
Dit lijken ze allemaal wel te doen, hoort gewoon. Ik moest er ook even aan wennen toen ik naar de 5s over stapte. Zal wel iets met die sensor te maken hebben.Nipje schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 09:48:
Ik heb deze week bij een verlenging ook mijn 5S ontvangen. Wat me opvalt is dat de home button een beetje raar voelt wanneer ik deze indruk. Als ik de button een beetje bovenin indruk lijk ik ook een dubbele klik te horen. Als ik de button wat onderin indruk dan is het wel gewoon een enkel klikje..
Iemand dit ook ervaren?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sinds vandaag in bezit van de 5s.
Moet wel wennen aan de homeknop.
Ervaar jij ook een dubbele klik?Mike-Nikon schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:25:
Sinds vandaag in bezit van de 5s.
Ik heb mijne er toch voor terug gestuurd omdat het alleen dubbel klikte als ik de knop bovenin indrukte. Onderin was het niet zo.
Daarnaast zat er ook een zeer lichte beschadiging op toen de telefoon uit de doos kwam..
Let op:
Voor de de discussie over de powerbutton: [iPhone 5s] Problemen met de powerbutton.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Voor de de discussie over de powerbutton: [iPhone 5s] Problemen met de powerbutton.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.