[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.949 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Toen ik in Austin was zei Wingman zelf ook dat hij alleen de Aurora heeft en alles zelf wil verdienen in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:23:
Ik denk dat ik dan maar een goedkoper pakket koop, gezien die dan al goedkoper is dan het spel als hij eenmaal uit komt. 120 euro is me dan idd net wat teveel, maar ik zal die hornet ghost krijgen!
Als je nu het goedkoopste package neemt kan je voor het spel nog uit is upgraden naar een ander schip dmv Cross Chassis Upgrades. Hierbij betaal je gewoon het verschil in prijs voor het grotere schip.

Vergeet niet dat als je de Alpha wilt spelen je een package moet nemen met een Arena Commander Pass (of je koopt die nadat je je package hebt gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon de starter package nemen. Zit ookal een Arena Commander pass bij en beta access:

https://robertsspaceindus...s/Arena-Commander-Starter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 17:31

Fordox

00101010

Ik ga dan denk ik voor de 315p pakket
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/315p

Zit hier ook een arena commander pass bij?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
De Arena Commander pass zit alleen bij de Arena Commander Starter package. Bij elk ander package zal je de pass er apart bij moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En emt die arena commander pass kun je ook door je hangar heen huppelen, of kan dat ook al zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou voor die 5 dollar zeker de pass erbij nemen, want het gaat nog wel even duren voordat andere modules speelbaar worden. Ook multi-crew schepen gameplay en ship boarding gaat onder arena commander vallen. Zie de startpost voor meer info over de modules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Zonder de Arena Commander Pass zou je je hangar in moeten kunnen.
Met de Arena Commander Pass kan je dan Arena Commander spelen.

Met die pass zal je echter geen FPS (First Person Shooter), Persistence Universe, Planetside en eventueel andere modules (https://robertsspaceindustries.com/project-status) kunnen alpha-testen (tenzij ze dat veranderen).

[ Voor 3% gewijzigd door AndrewBourgeois op 07-10-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ircghost schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:17:
Dat is al veelvuldig ter sprake gekomen :). Maar het idee is dat je de campaign van SQ42 volgt waardoor je genoeg geld verdient/ dan wel een startership krijgt voor het halen van de hoofdmissie (zoiets).

Als je meteen aan de PU begint moet je planetside missies doen en/of missies doen in schepen die je alleen voor die missie krijgt etc. Met het geld dat je daarmee verdient kan je dan schepen kopen.
Oops. Sorry. Bedankt voor de uitleg in ieder geval.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

No worries, er is zoveel informatie soms kun je het ook gewoon niet meer overzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 15:11
AndrewBourgeois schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:10:
Of door het van iemand anders te stelen via de boarding mechanic die ze binnen de X maand zullen gaan demonstreren.
En die vervolgens door een hacker zo gesloopt wordt dat hackers die heerlijke vloten met 1000's $ aan schepen in gijzeling kunnen nemen.

Om heel eerlijk te zijn baart me dat wel zorgen, als ik zie hoeveel mensen hoeveel geld in schepen stoppen, dan weet je gewoon dat dit een enorme beerput aan hebzucht opwekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Je schip kan gekaapt worden maar dan krijg je via de verzekering een nieuwe, dus op zo'n manier kunnen ze het in ieder geval niet frustreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JurGor schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:10:
[...]

En die vervolgens door een hacker zo gesloopt wordt dat hackers die heerlijke vloten met 1000's $ aan schepen in gijzeling kunnen nemen.
Wat bedoel je precies met slopen? De boarding mechanic? Deze mechanic die over een paar maanden komt is gewoon een soort multiplayer map met in het midden een Idris waarom je dan kan gaan vechten met meerdere teams (om de beurt ben je dan defender en attacker). Cr heeft het een keer uitgelegd tijdens een 10ftc maar weet niet meer welke. Op je eigen schepen zal nog niet geboard worden voorlopig. En tijdens alpha/beta zal je ze zeker niet verliezen. En in de PU is het uiteindelijk zoals ircghost zegt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Zo ik heb de 315P package gekocht, en als iemand mijn appliance voor de GOT organisation even wilt aanvaarden zou ik het fijn vinden :)
Hoe kan ik het spul nu installeren om m te bekijken in de hangar? nvm, gevonden

[ Voor 36% gewijzigd door Fordox op 07-10-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op e-bay staat nu een vanduul scythe met LTI te koop voor 2.659 euro. 8)7

http://www.ebay.nl/itm/St...iochi&hash=item4d250bb7f1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

wow ik kan de installer niet installeren
Please resolve the following:

A newer version of Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable has been detected on the machine.
leuk...
Blijkbaar werkt het gewoon om op next te klikken :')

[ Voor 15% gewijzigd door Fordox op 07-10-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:39:
Zo ik heb de 315P package gekocht, en als iemand mijn appliance voor de GOT organisation even wilt aanvaarden zou ik het fijn vinden :)
Gefeliciteerd en welkom! :)

Hier kun je de game downloaden :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:44:
Op e-bay staat nu een vanduul scythe met LTI te koop voor 2.659 euro. 8)7

http://www.ebay.nl/itm/St...iochi&hash=item4d250bb7f1
Cool! Even een mailtje sturen.

niet dus

Misschien dat we met onze calvinistische cultuur dit soort grote bedragen niet zo makkelijk trekken. Voor de gemiddelde 40+ oude nerd die een goede baan heeft zijn dat soort bedragen niet zo'n obstakel.
Maar laat je niet gek maken en hou er rekening mee dat je de meeste schepen in het spel ook wel kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:27:
[...]

Cool! Even een mailtje sturen.

niet dus

Misschien dat we met onze calvinistische cultuur dit soort grote bedragen niet zo makkelijk trekken. Voor de gemiddelde 40+ oude nerd die een goede baan heeft zijn dat soort bedragen niet zo'n obstakel.
Maar laat je niet gek maken en hou er rekening mee dat je de meeste schepen in het spel ook wel kan scoren.
Als je ziet hoe makkelijk ze kapot gaan in Vanduul Swarm is het natuurlijk niet de beste koop xD .

En een nieuwe LftC :) : https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman

Een moeilijk keus tussen een dedicated repair ship en en een deep space fighter... Ben zelf voor de Deep Space Fighter gegaan, omdat ik toch verwacht dat dat soort schepen ook nodig gaan zijn. Zeker wanneer je een paar jump-points verder moet zijn :P .

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 08-10-2014 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Ik koos voor Repair Ship. Lijkt me leuk als support tijdens grote battles of om je eigen Wegenwacht op te richten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

This Arena Commander upgrade will be given to all players who pledged before we reached the 56M goal.
Ben ik nog optijd met mijn pledge van gisteren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:19:
[...]

Helaas niet :-( , dat is dit weekend al bereikt... Wie weet zijn ze hier ook coulant mee, maar ik denk dat je de AC-pass moet aanschaffen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Fordox schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:19:
[...]

Waarschijnlijk niet. Volgens de Crowdfunding Spreadsheet werd $56 miljoen zondag al gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Sheiße.
Ach ik neem de rest iig wel mee en er is nog een kleine 2 jaar aan ontwikkeling te gaan.

Ik heb trouwens ook gevote voor de repair ship, ik had het idee dat dit het meest praktische en originele zou zijn.

edit: thanks :9

[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 08-10-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
AltGr + S ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:39:
Volgens mij bedoelde je je Application ;) anyway welcome in GoT en bij SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Gevote voor de repair-ship. Verrassend te zien dat deze op dit moment de meeste votes heeft. Ik hoop eigenlijk dat we de Deep-Space Fighter niet zullen krijgen, want ik vind dat we al genoeg combat-schepen hebben voorlopig. Liever wat meer variatie in functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ik heb ook voor de Repair-ship gekozen ook zou ik graag wat passenger schepen zien :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:39:
Gevote voor de repair-ship. Verrassend te zien dat deze op dit moment de meeste votes heeft. Ik hoop eigenlijk dat we de Deep-Space Fighter niet zullen krijgen, want ik vind dat we al genoeg combat-schepen hebben voorlopig. Liever wat meer variatie in functionaliteit.
Maar dat is concurrentie voor de "repair" capabilities van m'n Reclaimer :/ . Zo met die arm het debris van een schip afplukken :P , oh en dit hoort daar ook niet ... Knars kraak, en dan met een halve Connie wegvliegen van de "reparatie" :) :P nomnom .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:19
Hier ook repair-ship, lijkt me een leuk baantje.. Beetje rond vliegen en wachten tot je nodig bent. Soort ANWB in de ruimte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Boarding ship gekozen.

Er wordt inderdaad wel een duidelijk signaal afgegeven dat er ook veel ander type gameplay dan combat moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Dat is natuurlijk al langer gaande. Er zijn ondertussen genoeg fighter ships, iedereen is benieuwd wat er nog meer is. Hopelijk gaan ze wat leuks aankondigen/laten zien bij CitizenCon aankomende vrijdag. Gaan we nog TS'en tegen die tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
batumulia schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:50:
Dat is natuurlijk al langer gaande. Er zijn ondertussen genoeg fighter ships, iedereen is benieuwd wat er nog meer is. Hopelijk gaan ze wat leuks aankondigen/laten zien bij CitizenCon aankomende vrijdag. Gaan we nog TS'en tegen die tijd?
Ik ben er wel bij. Het is volgens mij alleen dus wel 4:00 's ochtends onze tijd (7pm PDT). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

batumulia schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:50:
Was het voor ons niet diep in de nacht á la 4 uur 's nachts ofzo? Beetje laat om nog op de TS te zitten :P . Maar ben het wel eens met het feit dat er al voldoende fighters zijn. Die komen er later in het spel hoe dan ook nog bij in nieuwe varianten e.d. (F7A > F8A enz.)

Ben inderdaad ook wel benieuwd naar de updates di e we vrijdag te zien gaan krijgen :D . Ben al behoorlijk onder de indruk wat ze tot nu toe hebben gemaakt, dus het kan alleen maar beter worden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Ircghost schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:27:
Je schip kan gekaapt worden maar dan krijg je via de verzekering een nieuwe, dus op zo'n manier kunnen ze het in ieder geval niet frustreren.
Ze verzinnen wel andere manieren. Ik blijf erbij dat er dusdanig veel geld door spelers in SC gepompt wordt dat er een heleboel digitaal opererend geboefte van gaat watertanden. De PU gaat daar behoorlijk geplaagd door worden. Cryengine is niet bepaald onkwetsbaar voor hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:52:
[...]

Was het voor ons niet diep in de nacht á la 4 uur 's nachts ofzo? Beetje laat om nog op de TS te zitten :P .
Misschien is met zo'n tijd irc wel veiliger. Ga wel even naar de kroeg daarvoor denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kunt ook lekker vroeg opstaan en dan de boel kijken ;)

In de laatste Letter from the Chairman wordt tussen neus en lippen door een Cutlass Red Ambulance genoemt. Benieuwd of dat een van de varianten is die beschikbaar gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Case_C schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:52:
[...]

Was het voor ons niet diep in de nacht á la 4 uur 's nachts ofzo? Beetje laat om nog op de TS te zitten :P . Maar ben het wel eens met het feit dat er al voldoende fighters zijn. Die komen er later in het spel hoe dan ook nog bij in nieuwe varianten e.d. (F7A > F8A enz.)

Ben inderdaad ook wel benieuwd naar de updates di e we vrijdag te zien gaan krijgen :D . Ben al behoorlijk onder de indruk wat ze tot nu toe hebben gemaakt, dus het kan alleen maar beter worden :) .
http://www.worldtimebuddy.com/pdt-to-germany-berlin

Inderdaad 4uur in de ochtend voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

JurGor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:53:
[...]

Ze verzinnen wel andere manieren. Ik blijf erbij dat er dusdanig veel geld door spelers in SC gepompt wordt dat er een heleboel digitaal opererend geboefte van gaat watertanden. De PU gaat daar behoorlijk geplaagd door worden. Cryengine is niet bepaald onkwetsbaar voor hackers.
Dat ontken ik ook niet! Ze moeten zeker gaan zorgen dat de pu zo beveiligd wordt als het maar kan. Maar er zal vast we het een en ander gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:35:
[...]

Dat ontken ik ook niet! Ze moeten zeker gaan zorgen dat de pu zo beveiligd wordt als het maar kan. Maar er zal vast we het een en ander gebeuren.
Wie weet kunnen ze tijden de alpha en beta van de PU voor een aardig deel eruit halen? Je moet natuurlijk wel uitgaan dat bugs en mogelijkheden tot uitbuiting van het systeem aangegeven word. Normaal is het toch "strafbaar" om bugs niet te rapporteren maar uit te buiten in de multiplayer beta-test?

Btw 22 oktober krijgen we de alpha van KingdomCome Deliverance :) , ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien met betrekking tot de clothes layering voor SC :P . Nog andere mensen hier die dat spel gebacked hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 08-10-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Case_C schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:44:
[...]

Btw 22 oktober krijgen we de alpha van KingdomCome Deliverance :) , ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien met betrekking tot de clothes layering voor SC :P . Nog andere mensen hier die dat spel gebacked hebben?
Schuldig :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:44:
[...]
Jep! Baron level dus ook Alpha toegang straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

Jep! Baron level dus ook Alpha toegang straks :)
Heb zelf eigenlijk geen idee wat voor level ik gebacked heb :p , moet misschien eens op de site kijken of kan inloggen. Dat was in het begin wel behoorlijk dramatisch :p .

Nou ik kan er nog in, heb dus iig een account :P . Ben benieuwd hoe het verstrekken van de keys zal gaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik was van plan te backen, maar het duurde erg lang voordat er paypal support was (ik heb geen creditcard), dus is het er uiteindelijk nooit van gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Oh, ik keek gewoon op de Kickstarter site, niet op die van de game zelf. Neem aan dat er gewoon mails verzonden worden met keys. Vraag me wel af of dat nou op Steam gebeurd of via een eigen client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het handig om in het betreffende topic het hier over te hebben?
[Crowdfunding] Kingdom Come: Deliverance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaat via steam heb ik begrepen uit het laatste filmpje (ben zelf geen backer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:53:
Misschien is het handig om in het betreffende topic het hier over te hebben?
[Crowdfunding] Kingdom Come: Deliverance
Bedankt ik zal daar eens gaan buurten :) , kunnen we hier weer terug richten op SC en wat we binnenkort allemaal voor nieuws kunnen verwachten :D .
Whew; this should be a good one! Next up, though, you’ll need to vote for the second Wave 4 ship. We’ve removed the winner and the lowest-performing ship, the salvage tug, from the options… it’s up to you to decide which ship we announce next. I look forward to seeing which you pick.
De concepten die dus de minste stemmen krijgen vallen af? Zouden ze dan per definitie niet in the 'Verse komen, of is het slechts uitstel in welke fase van de ontwikkeling ze worden gemaakt?

Van wat ik er van begrijp zijn alle concepten die hier langs komen al door CR goedgekeurd, en zouden ze dus potentieel in de PU terecht kunnen komen.. ?

Momenteel loopt Minelayer / Minesweeper samen met het 3e Starship het risico om niet in de 4e wave mee te gaan. Op zich maakt het niet zoveel uit, want als ze de 1e stemmingsronde al niet populair zijn zal dat de komende letters niet gaan veranderen gok ik zo..

[ Voor 53% gewijzigd door Case_C op 08-10-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Denk dat alle concept schepen wel in de PU zullen verschijnen, sommigen wellicht pas na de launch. Wat dat betreft zijn deze polls een beetje onzin. De uitslag bepaald niet wat er wel/niet in de game komt, alleen in welke volgorde de winnaars worden revealed. Hij zegt ook niet voor niets:
..it’s up to you to decide which ship we announce next

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat inderdaad puur om welke schepen nu prioriteit krijgen. Al die type schepen stonden al wel in de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Staat dus ook een derde starterschip? Ben benieuwd wat die zou kosten, zit ook LTI in neem ik aan?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Jorrie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:41:
Staat dus ook een derde starterschip? Ben benieuwd wat die zou kosten, zit ook LTI in neem ik aan?
Daar is nog niks over gezegd. Er worden vijf 'wave 4' ships uitgekozen die voorrang krijgen in de development. Maar niets over mogelijke sales van die dingen, dat zou nog best wel eens maanden kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:44:
[...]

Daar is nog niks over gezegd. Er worden vijf 'wave 4' ships uitgekozen die voorrang krijgen in de development. Maar niets over mogelijke sales van die dingen, dat zou nog best wel eens maanden kunnen duren.
Voordat het volgend jaar Maart is zullen we het eerste concept wel gaan zien denk ik zo. De pijplijn is nu opgezet, en design en productie van schepen loopt een stuk vlotter dan een jaar terug :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Ik heb op "Third Starter" gestemd.
Dit gooit roet in het eten van mn plan om mijn overtollige schepen op de grey market te verpatsen maar het voordeel is denk ik wel dat dit een hoop nieuwe "kleine backers" kan aantrekken die voor 45 USD al 3 keuze's hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
AndrewBourgeois schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:03:
Ik heb op "Third Starter" gestemd.
Dit gooit roet in het eten van mn plan om mijn overtollige schepen op de grey market te verpatsen maar het voordeel is denk ik wel dat dit een hoop nieuwe "kleine backers" kan aantrekken die voor 45 USD al 3 keuze's hebben.
Third Startership was mijn tweede keuze. Het gros van de spelers zal bij launch in een starter ship beginnen, lijkt me mooi om daar dan zoveel mogelijk variatie in te hebben, in plaats van dat je maar grofweg twee type schepen ziet vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:05:
[...]

Third Startership was mijn tweede keuze. Het gros van de spelers zal bij launch in een starter ship beginnen, lijkt me mooi om daar dan zoveel mogelijk variatie in te hebben, in plaats van dat je maar grofweg twee type schepen ziet vliegen.
Ben wel benieuwd hoe die third starter zich dan gaat verhouden tot de rest.. De Aurora is een Jack-of-al-Trades Master of None, de Mustang is wat beter in dogfighting/racen. Wat moet die 3e starter dan als expertise gaan hebben, het moet z'n minst een richting hebben. Exploration/Trade is dan nog een mogelijkheid? Dus een 2x zo grote cargo capacity als de Aurora, maar je moet er niet mee gaan vechten.

Maar dat is pure speculatie, wat CR heeft beslist zal 't worden :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Ik zou er ook op gokken dat de 3e starter iets beter in trade/salvage zal worden. Dat is het meest onderscheidend ten opzichte van huidige starters en gezien het succes van de Reclaimer verwacht ik de salvage rol in de diverse tiers terug te gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als ik alle schepen zo vergelijk met elkaar, ben ik toch wel zeker tevreden met mijn 315P :)

Nu begint het wel te kriebelen om meer bij te kopen... Zoals Arena commander en de Revel & York hangar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Die hangar zou ik niet doen, kan je net zo goed 20 dollar meer uitgeven aan een Avenger en dan heb je ook een luxere hangar. Arena Commander is een koopje, kan je de game ook echt uittesten :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou ook alleen voor AC gaan, toch veel gameplay voor 5 dollar (kun je ook meedoen met co-open :) ). De hangar vind ik het persoonlijk niet echt waard.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik vind het de 30 euro+ ook niet waard...
Als ik hem ergens kan overkopen in de grey market voor zon 20 euro zou ik het doen.
Die AC module komt er zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bedenk ook dat je de hangars in het spel zelf zal kunnen krijgen. Het enige wat de hangar die je nu hebt bepaald is met wat je begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Klopt, maar die begin hangar vind ik niet om aan te zien, zon roestig schuurtje :P

[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 08-10-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:36:
Als ik hem ergens kan overkopen in de grey market voor zon 20 euro zou ik het doen.
De AC module is inderdaad al erg leuk om te spelen, dit weekend denk ik wel weer tijd te hebben.
Tja als je lang genoeg geld blijft spenderen krijg je vanzelf de Revell & York :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Fordox schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:36:
Zoals hierboven wordt gezegd, haal dan de avenger. Dan heb je EN de betere hangar en je hebt een mooier schip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

F*ck dat schip,, ik heb de 315P al :P
De aeroview hangar is trouwens maar 16 euro los... hmm ook leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ha, Avenger is een mastership 3)

Maar gewoon geld uitgeven voor een hangar blijf ik zonde vinden, spaar dan door voor een ander schip waar je later ook daadwerkelijk wat aan hebt.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jorrie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:50:
Ha, Avenger is een mastership 3)

Maar gewoon geld uitgeven voor een hangar blijf ik zonde vinden, spaar dan door voor een ander schip waar je later ook daadwerkelijk wat aan hebt.
Size 5 ballistic weapon op de neus :) , daarbij vergeleken zijn de gatlings op de Hornet proppenschieters. Heb in de hangar al gezien dat de ammo clips tot 60 mm gaan :) , de kleinste zijn 20/25mm wat momenteel ook in de Hornet zit volgens mij. Die 60 mm gaat wel wat harder aankomen gok ik zo, alleen is je ammo zo vlug op :( . Misschien maken ze wel een heavy assault versie met minder cargo ruimt maar meer ammo :3 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koos zojuist voor die minelayer/sweeper, maar aangezien ik vandaag vier nieuwe winterbanden plus velgen heb gekocht denk ik dat ik dit jaar sowieso geen schip meer koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Speelt AC eigenlijk beter met een joystick dan met een toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als onze ervaring representatief is dan speelt een TOBO beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de toekomst gaat dat wel beter gebalanceerd zijn, maar je schiet ze nu met muis/tobo wel makkelijker uit de lucht. Maar ik vind het alsnog fijner met joystick, maar dat is denk ik meer omdat de ervaring dan gewoon leuker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ga ook niet spelen met een TOBO, al is het maar dat het veel leuker is met een joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-09 16:50
Wij van GoT * vonden tobo/muis beter :)

* de mensen die van de week multy AC gedaan hebben ;)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dan laat ik de joystick nog even in de winkel liggen.
Bedankt voor het antwoorden van al mn noob vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Zonder noobs geen pro's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Welke kit heeft momenteel de beste prijs kwaliteit verhouding? Hornet trekt mij persoonlijk maar gebrek aan cargo is een probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou gewoon een joystick halen hoor. Deze game roept daar gewoon om, kan je alvast een beetje oefenen. Maar het klopt dat de control implementatie voor joystick nog niet volledig goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Vandaar dat ik zei "nog even". Voor de alpha zal ik eerst toetsenbord en muis gebruiken, wanneer de beta release is, of wanneer er echt significante verbeteringen zijn in joystick ondersteuning, dan koop ik er 1.

[ Voor 75% gewijzigd door Fordox op 08-10-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Aangezien ze bezig zijn met een officiele SC hotas, zou ik daar op wachten. Kan nog wel een jaartje duren voordat die uit is, maar dan heb je wel iets dat speciaal voor SC gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Ik moet zeggen dat een joystick icm voice attack echt erg fijn werkt. Ik kan me compleet focussen op combat en de knoppen die daarbij horen. Overige dingen zoals targetting,shield control en zelfs throttle laat ik aan mijn Digital Combat Assistant over (met inspraak van mij natuurlijk) :D

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Stitch! schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:51:
Welke kit heeft momenteel de beste prijs kwaliteit verhouding? Hornet trekt mij persoonlijk maar gebrek aan cargo is een probleem..
Helemaal afhankelijk van wat je wil gaan doen. Trader, Bounty Hunter, Racer, Manusje-van-alles.
Avenger heeft leuk wapenarsenaal en kan meer cargo aan. Als je wat meer geld te besteden hebt en een stuk meer cargo wil; Freelancer met DUR uitbreiding voor exploring, of MIS uitbreiding voor meer firepower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metalkai schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:01:
Aangezien ze bezig zijn met een officiele SC hotas, zou ik daar op wachten. Kan nog wel een jaartje duren voordat die uit is, maar dan heb je wel iets dat speciaal voor SC gemaakt is.
Je kan ook eerst beginnen met een Extreme 3D pro of Hotas X. Goede sticks voor een zacht prijsje en dan later overstappen op de SC stick (die denk ik wel echt vet gaat worden). Om nou een heel jaar te gaan wachten. :)

pricewatch: Logitech Extreme 3D Pro, PC

pricewatch: Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart, PC, PlayStation 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:05:
[...]

Helemaal afhankelijk van wat je wil gaan doen. Trader, Bounty Hunter, Racer, Manusje-van-alles.
Avenger heeft leuk wapenarsenaal en kan meer cargo aan. Als je wat meer geld te besteden hebt en een stuk meer cargo wil; Freelancer met DUR uitbreiding voor exploring, of MIS uitbreiding voor meer firepower.
De MIS is toch niet meer te koop? Of zou die met het jaarlijks jubileum nog een keer langs komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:11:
[...]

De MIS is toch niet meer te koop? Of zou die met het jaarlijks jubileum nog een keer langs komen?
Ja, da's waar. Een standaard Freelancer kan trouwens ook nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De aurora (of straks de mustang als ze beschikbaar zijn). Als je kiest voor de Aurora zou ik voor 5 dollar meer de LN nemen, die heeft meer hardpoints en is daardoor mogelijk wat flexibeler en kan mogelijk wat langer mee in de persistent universe.

Minste geld, net zo veel spel als alle andere pakketten. Eventueel nog 5 dollar voor Arena Commander als je daar aan mee wilt doen.

Qua joysticks, is er iemand die deze heeft: pricewatch: Thrustmaster T.16000M Ik lees op verschillende fora dat ie goed is maar niemand die hem daadwerkelijk heeft en gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door engessa op 08-10-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ik zou zeggen: Arena Commander Starter Package met beta access als je nu al wat wilt testen en spelen ($45). En anders de Aurora MR Game Package ($30). Alleen het kan nog wel even duren voordat het spel uit is, dus je zal bij die laatste nog even moeten wachten.

Overige schepen kan je gewoon (en zonder grind) unlocken ingame en zijn eigenlijk bedoeld om de game extra financieel te ondersteunen.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Je zegt nu wel doodleuk dat er geen grind gaat komen, maar dat is natuurlijk nog maar heel erg de vraag hoe dat zich echt zal ontwikkelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ircghost schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:50:
Je zegt nu wel doodleuk dat er geen grind gaat komen, maar dat is natuurlijk nog maar heel erg de vraag hoe dat zich echt zal ontwikkelen ;).
Ik vertrouw op zijn visie :) Als het een Pay to Win 'grindfest' gaat worden zou ik enorm balen, maar ik denk dat dit allemaal wel meevalt; hij heeft zijn mening hier zo vaak over verkondigd.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ervig schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:22:
[...]

Ik vertrouw op zijn visie :) Als het een Pay to Win 'grindfest' gaat worden zou ik enorm balen, maar ik denk dat dit allemaal wel meevalt; hij heeft zijn mening hier zo vaak over verkondigd.
Het 'minen' van een astroid-field met een Reclaimer gaat volgens mij letterlijk een 'grind'feestje worden hoor *O* , geloof namelijk niet dat die alle brokjes als een stofzuiger opruimt xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
engessa schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:17:
[...]
Qua joysticks, is er iemand die deze heeft: pricewatch: Thrustmaster T.16000M Ik lees op verschillende fora dat ie goed is maar niemand die hem daadwerkelijk heeft en gebruikt.
Ik heb deze stick ja. De stick zelf is heel accuraat en houdt goed vast. De knoppen op de base zijn wat aan de flimsy kant, maar persoonlijk zit ik daar niet echt mee. Ze werken en daar gaat het om.
Bijkomend voordeel: Als je later met een dual-stick setup wilt vliegen, kan deze stick omgezet worden voor linkshandig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-09 16:50
Zo, net voor de grap even een stukje Vandul swarm geprobeerd met mijn Aurora MR wat een "flut" schip is dat zeg (of ik kan het niet :p). Ik vind het echt onmogelijk om een enemy goed te raken met die fixed lasers... Geef mij de 300i maar ;)

(maargoed ik heb dan ook de Aura er later 'voor de lol' nog bij gekocht :p)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik kan met de laatste versies van de AC echt niks meer raken met mijn aurora, terwijl ik voor de update nog geregeld kills had.. moet nog veel oefenen, en zij moeten nog wat aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 08:48
Ik heb onlangs de Vanduul Swarm geprobeerd. Nu heb ik als gepledgde schepen een Origin 315P en een MISC Freelancer. In mijn Hangar zie ik wel de Freelancer staan, maar ipv. m'n 315P staat daar een 300i.

Oké, dus ik koos om met de 300i een potje tegen de Vanduul te spelen. (Optioneel kon ik trouwens ook met een Hornet spelen als 'vervanging' van de Freelancer). Nou doe ik misschien iets verkeerd maar in de 300i vind ik alleen de linkermuisknop wapens (die meedraaiende lasers) nog enigszins nutting. De rechtermuisknop wapens schieten recht naar voren, maar de Vanduul schepen zijn veel te bewegelijk en zijn eigenlijk nooit recht voor je neus. Het nut van die rechtermuisknop kanonnen ontgaat mij dus nogal.

En ik heb geen idee hoe ik missiles moet gebruiken, als die überhaupt wel op die 300i equiped zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

mmb knop voor lock binnen 1500 meter, en dan missile launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Haay schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:23:
Ik heb onlangs de Vanduul Swarm geprobeerd. Nu heb ik als gepledgde schepen een Origin 315P en een MISC Freelancer. In mijn Hangar zie ik wel de Freelancer staan, maar ipv. m'n 315P staat daar een 300i.

Oké, dus ik koos om met de 300i een potje tegen de Vanduul te spelen. (Optioneel kon ik trouwens ook met een Hornet spelen als 'vervanging' van de Freelancer). Nou doe ik misschien iets verkeerd maar in de 300i vind ik alleen de linkermuisknop wapens (die meedraaiende lasers) nog enigszins nutting. De rechtermuisknop wapens schieten recht naar voren, maar de Vanduul schepen zijn veel te bewegelijk en zijn eigenlijk nooit recht voor je neus. Het nut van die rechtermuisknop kanonnen ontgaat mij dus nogal.

En ik heb geen idee hoe ik missiles moet gebruiken, als die überhaupt wel op die 300i equiped zijn?
Je kan sinds kort via de site je hangar configuratie instellen. Daar kan je kiezen welk schip waar staat. Hopelijk kan je zo je mooie 315p bewonderen. Die extra luxe is wel de moeite waard :D

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Hmm. Ik heb opeens geen schip meer in mijn hangaar. Opnieuw opgestart, maar hij is nog steeds niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

aicaramba schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:19:
Hmm. Ik heb opeens geen schip meer in mijn hangaar. Opnieuw opgestart, maar hij is nog steeds niet aanwezig.
Dan moet je in de hangar je schepen misschien opnieuw configureren. Misschien dat dat kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Bij mijn schip configuratie scherm in de hangaar staat alleen de trainer, niet mijn aurora MR. (mijn enige schip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Bij mij moest ik hem even toevoegen onder my hangar, en toen stond die op de locatie die ik had toegewezen (mogelijk moet je even helemaal links of rechts kijken) hij kan namelijk buiten de initiele hangar staan. Maar onafhankelijk daarvan kun je via esc gewoon naar arena commander gaan.
Pagina: 1 ... 65 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.