Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mede-auteur:
  • caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/iAz7MWfS60sA6jtqGreeBP7S/full.jpg

KINGDOM COME: DELIVERANCE

Kingdom Come: Deliverance is een via Kickstarter zeer succesvol gefunde game waarbij het motto 'Dungeons & No dragons' voorop staat: het is een game waarbij je niet magie kunt bedrijven en met draken kunt spelen, maar het eens op de 'echte' manier doet. Realisme staat hoog in het vaandel en dit wordt versterkt doordat de game een verhaal gedreven RPG is, waar ook de graphics (CryEngine) en het realistisch zwaardvecht systeem aan bijdragen.

Ontwikkelaar:
Warhorse Studios (Tsjechië)

Release datum:
PC - Windows, OS X en Linux - 13 februari 2018

Console - PS4 en Xbox One - 13 februari 2018

Wat valt er op dit moment te spelen?

Na een aantal jaar van ontwikkeling is de game inmiddels uitgebracht en kan de speler vrij rondlopen (of rijden) door een deel van het Koninkrijk Bohemen. Men heeft hierbij de nadruk gelegd op realistische RPG-elementen gecombineerd met een non-lineaire verhaallijn.

Game status tijdlijn

22 januari 2014 - Kickstarter project gestart
>
23 januari 2014 - Kickstarter is gefund
>
20 februari 2014 - Kickstarter campaign eindigt, er is €1.505.594,42 opgehaald
>
27 augustus 2015 - Een grote update die veel nieuwe mechanics met zich meebrengt waaronder zwaardvechten
>
3 maart 2016 - De game is overgegaan in Beta status.
>
13 februari 2018 - Kingdom Come: Deliverance is officieel uit voor Windows, Playstation 4 en Xbox One.

Handige linkjes

Kingdom Come: Deliverance website
https://www.kingdomcomerpg.com/
Kingdom Come: Deliverance YouTube channel
YouTube: Warhorse Studios
Kingdom Come: Deliverance bier
http://www.pivovarmalesov...lletors-beer-set-is-born/
Warhorse video updates playlist
YouTube: Warhorse Video Updates

[ Voor 189% gewijzigd door caesar1000 op 16-02-2018 10:22 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:44
Jup en ik heb gekickstart. Ben echt al een tijdje het nieuws rondom dit spel te volgen.
Helaas moeten we nog lang wachten.

Maar dit is dus een RPG zonder magie, demonen, draken zoals in Skyrim!
Puur middeleeuwen.

Meer informatie over de kickstarter: Linkje

Meer informatie over het spel zelf: RPS Early Hands on
Gamespot linkje

[ Voor 26% gewijzigd door Xepos op 22-01-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Ik ben zelf nog aan het twijfelen. Het ziet er ongelooflijk prachtig uit, ze kunnen al redelijk wat tonen ipv alleen dromen te verkopen. En het is maar 18 euro om al digitaal de eerste act te krijgen. Langs de andere kant, het blijft toch investeren in iets wat nog steeds zonder geld kan vallen.

Overigens al gehoord van enkele game developers die al deze developers ontmoet hebben en wel degelijk weten wat ze willen. Ook is dit een developer die het geld wel degelijk nodig hebben http://kingdomcomerpg.com/?p=215 .

Ik zal het waarschijnlijk wel backen. :p

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:50
Ziet er interessant uit. Heel fraai ook! Ik speel zelf altijd melee karakters in RPG's. Dat gedoe met magie hoeft voor mij niet zo nodig. Ik zal hoogstens de fantasy tegenstanders missen.

Ik zou wel eens willen weten hoe het in dit spel is om te vechten met de Oculus Rift op. Dat zou heel interessant kunnen zijn - hun combat mechanisme ziet er geavanceerd uit. Maar is het ook leuk, goed te bedienen.

Dit is er zeker een om in de gaten te houden.

Is het toeval dat dit draadje opkomt nadat Chris Roberts (Star Citizen) er gisterenavond over tweette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
4bit schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:30:
Ik ben zelf nog aan het twijfelen. Het ziet er ongelooflijk prachtig uit, ze kunnen al redelijk wat tonen ipv alleen dromen te verkopen. En het is maar 18 euro om al digitaal de eerste act te krijgen. Langs de andere kant, het blijft toch investeren in iets wat nog steeds zonder geld kan vallen.

Overigens al gehoord van enkele game developers die al deze developers ontmoet hebben en wel degelijk weten wat ze willen. Ook is dit een developer die het geld wel degelijk nodig hebben http://kingdomcomerpg.com/?p=215 .

Ik zal het waarschijnlijk wel backen. :p
Zij hebben een initiele start investering nodig om om te bewijzen tegenover hun daadwerkelijke investeerder dat het spel gewild is. Zie interview op RPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Jep, heb hem gisteren gebacked, hoewel het wat een vreemde eend in de bijt is (geen indie).

Tenslotte is het ook dankzij kickstarter backers dat 2014 een fantastisch crpg jaar wordt, het kan geen kwaad om ook 2015 een goed jaar te maken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Xepos schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:42:
[...]

Zij hebben een initiele start investering nodig om om te bewijzen tegenover hun daadwerkelijke investeerde dat het spel gewild is. Zie interview op RPS.
Ah blijkbaar de man achter wielerploeg Quickstep.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Dit ziet er eigenlijk best wel vet uit zeg. Wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:46
Ziet er idd aardig vet uit..

Vraag me alleen toch af hoe ze zoiets leuk kunnen maken, als first person meedoen aan large battles etc. Kan me nog niet echt voorstellen dat dat daadwerkelijk leuk/enigszins realistisch wordt. Bovendien is 1st person zwaardvechten en fighten nog in geen enkele game echt geslaagd geweest imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:23:
Vraag me alleen toch af hoe ze zoiets leuk kunnen maken, als first person meedoen aan large battles etc. Kan me nog niet echt voorstellen dat dat daadwerkelijk leuk/enigszins realistisch wordt.
Bij Mount & Blade werkte het nog best aardig, moet ik zeggen. Ik geloof dat je daar 500 vs 500 battles kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:18
Mount&Blade is geniaal! Heb ik mezelf vele uren mee vermaakt.

Toch zie ik dit meer als een veredelde preorder dan echt backing. En 30 uur spelplezier in act 1 is niet veel, ik verwacht meer van een open world rpg. Zeker als je per act geld mag gaan neertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik zie het ook eerder als een soort pre-order dan crowdfunding oldskool-style, gezien ze al een investeerder hebben.

Maar 30 uur voor 18 euro voor iets dat er redelijk AAA uitziet vind ik persoonlijk eigenlijk best een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
En ze hebben hun doel bereikt.
Vandaag maken ze de stretch goals bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejabberd
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07 22:49
Ondertussen zitten we al 2 stretch goals verder en de 3de is in zicht. Heeft iemand enig idee wat de nog onbekende stretch goals zouden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Als liefhebber van alles wat met de Middeleeuwen te maken heeft, ziet dit project er veelbelovend uit!
Ik denk dat ik er ook maar wat geld in ga stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Zag dit een tijdje geleden al, maar ze geven jammer genoeg geen optie om met paypal te backen. Aangezien ik geen credit card heb (en er ook geen 1 aan ga vragen), zal ik moeten wachten tot het spel daadwerkelijk uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Je kan ook via 3V Card, Neteller of Paysafecard een (virtuele) debit card regelen. Doe ik ook, heb ook geen zin in een credit card, maar vind de mogelijkheden van een creditcard wat betreft online betalingen wel fijn :) Ik weet dat je in ieder geval 3V Card en Neteller gewoon met iDeal kan gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 01-02-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Toch maar gebacked, hoewel ik eigenlijk niet echt voor pre-orders ben. Maar het ziet er interessant uit en die ~18 euro is geen kapitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ziet er in eerste oogopslag verrekte goed uit en ziet er erg leuk uit qua immersie, realisme qua swordfight etc. Hou deze zeker in de gaten, chivalry was geweldig, Mount and blade veel gespeeld, en natuurlijk skyrim kapot gespeeld :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Begrijp ik goed dat je voor 15 pond de 1e act krijgt en het 125 pond kost als je gelijk zeker wilt zijn van de 2e act? :? Mag toch hopen dat de 2e act 9 maanden later ongeveer dezelfde prijsstelling krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

anandus schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:04:
offtopic:
Je kan ook via 3V Card, Neteller of Paysafecard een (virtuele) debit card regelen. Doe ik ook, heb ook geen zin in een credit card, maar vind de mogelijkheden van een creditcard wat betreft online betalingen wel fijn :) Ik weet dat je in ieder geval 3V Card en Neteller gewoon met iDeal kan gebruiken.
zitten alleen wel kosten aan die je bij paypal niet hebt, vind het toch een behoorlijke beperking. Als ik bv de 3v prepaid 20e kaart haal kost me dat 21,- waarbij ik dan 18e kwijt ben aan de game, maar 2e eigenlijk niet echt kan gebruiken, met paypal is het overmaken klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ook Linux-ondersteuning. Dat kan betekenen dat hier het spel een beter lot zal ondergaan dan Battlefield 4 (welke ik heb gekocht maar nooit speel, want Windows), of AC4, welke ik meer heb geleend en waarvoor ik niet eens de moeite ga doen om het te betalen vanwege hun Windows-only-heid.

Misschien is dit spel iets om in de gaten te houden. Sommige gameplay elementen klinken leuk (smeden in een soort realistische minigame vorm in plaats van domme menu's). En met de Cryengine moet aan graphics ook wel het een en ander goed kunnen gaan. Als het verhaal de nodige vrijheid laat kan dat misschien ook interessant zijn. Ga jij zelf proberen de koning te worden, of probeer je iemand anders koning te laten worden, dat soort dingen. Ik zou meteen Atilla de Hun gaan uithangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:47:
[...]
zitten alleen wel kosten aan [...]
offtopic:
Klopt, ik gebruik zelf Neteller, zitten ook geen kosten aan :) Maar ik geloof dat die ander genoemde debit cards wat populairder zijn, daarom noemde ik ze ;)

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 17-02-2014 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
anandus schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:03:
[...]
offtopic:
Klopt, ik gebruik zelf Neteller, zitten ook geen kosten aan :) Maar ik geloof dat die ander genoemde debit cards wat populairder zijn, daarom noemde ik ze ;)
Ik zie net dat ze een vraag over Paypal hebben toegevoegd aan de FAQ, dus ik wacht wel tot na de campaign. Ik hoop dat Kickstarter zelf hier binnenkort ondersteuning voor toe gaat voegen, aangezien het met Paypal nu ook mogelijk is om geld pas na een bepaalde datum af te laten schrijven van de rekening.

Ik zag trouwens net dat er een shout-out voor deze kickstarter op de site van Star Citizen staat, en dat de ontwikkelaars van Star Citizen en Kingdom Come ook technology gaan uitwisselen. Dit kan deze twee games alleen maar beter maken, goed nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsicq
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Dankzij dit topic de game leren kennen.
Gelijk gebacked voor de alpha versie :)

wat niet past, wordt gelast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

anandus schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:03:
[...]
offtopic:
offtopic:
check, zal ik die eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Ook gebacked. Laatste tijd veel aansprekende games op Kickstarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
  • Laatst online: 08-08 10:14
En nu ook in de maak voor PS4 & Xbox One

http://www.ign.com/articl...-hitting-ps4-and-xbox-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Bijna 1 miljoen opgehaald dmv Kickstarter met nog 46 uur te gaan. d:)b

Leuk ook om te lezen dat Chris Roberts (bedenker van oa Wing Commander en Star Citizen) geïnteresseerd is in deze game. Ben benieuwd wat de samenwerking nog gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:04
Zojuist gebacked als baron, vooral omwille alpha :) ik heb geen geduld.
Het spel ziet er echt leuk uit en ik heb altijd zoiets gedroomd dat moet komen.

[ Voor 3% gewijzigd door royalt123 op 18-02-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
De livestream staat nu ook online met bijna een uur lang gameplay.
Ondanks dat alles nog 'work in progress' is, ziet het er al goed uit. :)

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Geen idee of dit uiteindelijk de game gaat worden die ze voor ogen hebben. Echter heb ik toch een pledge gedaan, dit is dan ook gelijk mijn eerste pledge op Kickstarter. :P

Het concept van het spel en wat ze ervan tot nu toe hebben kunnen laten zien staat mij zeker aan. Ik hoop alleen dat ze aan het nu binnen gehaalde geld genoeg hebben en niet later in geldnood komen.

[ Voor 8% gewijzigd door ArmouredSPony op 20-02-2014 20:23 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

drumstickNL schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:22:
Geen idee of dit uiteindelijk de game gaat worden die ze voor ogen hebben. Echter heb ik toch een pledge gedaan, dit is dan ook gelijk mijn eerste pledge op Kickstarter. :P

Het concept van het spel en wat ze ervan tot nu toe hebben kunnen laten zien staat mij zeker aan. Ik hoop alleen dat ze aan het nu binnen gehaalde geld genoeg hebben en niet later in geldnood komen.
ze hadden 500.000 nodig om de investeerder 'zoet' te houden en ze te blijven steunen, met bijna 2x dat bedrag denk ik dat dat wel goed zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Kickstarter zit nu al op meer dan 1.1 miljoen dus gaat heel goed :D

stiekem ook een beetje een topic bumpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Store op de website is nu ook te gebruiken mocht je op een iets gemakkelijkere manier de game willen backen. :)

http://pledge.kingdomcomerpg.com/#tier

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-04-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

anandus schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:27:
[...]
Bij Mount & Blade werkte het nog best aardig, moet ik zeggen. Ik geloof dat je daar 500 vs 500 battles kan hebben.
beetje laat maar beter dan niet, op zich werkte de gameplay wel, al moet ik zeggen dat ik alleen SP heb gespeeld. Het punt is dat enige vorm van regimenten mijn inziens niet echt lekker werkte, en de boel gewoon een chaos werd zodra de cavalry erin gegooid werd, en soms was je tijden bezig de laatste kill te maken zodat een debacle als 15 ruiters vs je warband van 100+ kon af ronden. Kost je vrij veel tijd maar voor de rest, ook bijv. sieges werkte best wel vet, vooral omdat je ook de sneaky weg kon nemen met wel groot risico van ontdekking. Ik hoop dat ze wel voor het grootste deel van de conflicten het beleg van kastelen aanhouden, open gevechten waren vrij schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Bumpje ivm dat in sept/okt de alpha afgerond zal worden. Iig komt er een trailer waar een en ander nieuwe content in te zien zal zijn. Volgende dev diary zal meer duidelijkheid geven. Ze hebben nu ook eigen motion capture studiootje gekocht. blijkbaar is het goedkoper dan 4-5 dagen opnames maken in een huurstudio 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

2 miljoen stretch goal is bereikt, professional voiceovers komen in de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
Nice! wacht nog steeds op alpha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste alpha wordt beschikbaar gesteld via Steam op 22 oktober. (Als alles goed gaat)
Als je nog niet op de site zelf hebt aangemeld kan je met hetzelfde email adres als je op kickstarter geregistreerd hebt registreren en wordt je account 'gekoppeld'.
http://kingdomcomerpg.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Is de alpha voor iedere Kickstarter backer beschikbaar of voor specifieke tiers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
@Wouter: Goed te weten dat via steam wordt uitgebracht.
Mijn badge is in orde (baron digital)

Minimum tier is Baron geloof ik om alpha te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Laatst online: 15:29

Case_C

[Team Carrack]

Hallo allemaal, zal me hier ook maar even melden :) .

Zojuist maar weer eens geprobeerd in te loggen op de site, moest wel even m'n wachtwoord resetten want dat was ik vergeten :') . Toch fijn om te zien dat m'n BARON TIER DIGITAL (Special Edition) toch goed aan m'n mail zit gekoppeld. Daar waren een aantal maanden terug nog problemen mee.

Steam is inderdaad wel een prettige gedachte, zeker wat gemakkelijker met updates e.d.

edit:
Vanavond eens downloaden op steam en kijken wat het is :) , heb er goede moed op!

edit2:
Even opgestart, en niet verrast door een directe crash na het laden :P .

2e keer opstarten ging een stuk beter, een beetje kunnen rondlopen met mensen 'praten' voice e.d. zit er bij mij niet in? Verder de quest voor het halen van de boog wilde niet echt starten doordat hij de quest niet activeerde om de een of andere reden. Dus ik kon geen job krijgen bij de 'smithy' (gok ik), had graag even boog geschoten.. Maarja het blijft alpha :) , wie weet gaat het volgende keer wel.

edit3:
De missie gedaan, toen bleek die boer me maar 8 coins te geven... Daar kon ik nog niets mee :( , nu stonden op het forum een paar cheats die de boel wat makkelijker maken.

cheats ftw :)
wh_cheat_money [amount] (geeft geld om te kunnen schieten)
wh_cheat additem 05 25 (geeft een zwaard)

[ Voor 53% gewijzigd door Case_C op 20-12-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

En nog een bump, omdat de alpha uit is. En de 2,1 miljoen dollar is behaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dan ook gelijk maar even de alpha beelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Nog meer cheats: (puur om zoveel mogelijk assets ingame te kunnen bekijken uiteraard :) )
http://forum.kingdomcomer...ands-use-cheats-etc/19993

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

De Alchemy update is live :) , dadelijk weer eens de wereld verkennen en kijken of er al verbeteringen zijn in de animaties en de wereld.

[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 02-06-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Net leren kennen dit spel. Ziet er interessant uit.
Mooi beeld en sfeer.

Waar ik in feite op hoop, is echt een immersive verhaal .. zeker als het dan toch een no fantasy spel is..
Zo een verhaal alla The Last of Us.

Mochten ze dat kunnen, een RPG met verhaal en quests die je echt in het spel zuigen (lees: karakters waar je om geeft), samen met een overtuigende wereld vol met mooie details, dat zou mooi zijn :)

Dat zwaardvechten moeten ze wel niet té realistisch doen, want ik speel nog steeds een spel om plezier te hebben.
Vraag me trouwens wel af hoe gevarieerd ze dit dan kunnen maken ... zwaard, schild, boog, paard en wat armor.... heel veel diversiteit lijkt me niet mogelijk?

edit: wat betekent eigenlijk de term "kingdom come" ?

[ Voor 3% gewijzigd door SideShow op 21-12-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SideShow schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:54:
Net leren kennen dit spel. Ziet er interessant uit.
Mooi beeld en sfeer.

Waar ik in feite op hoop, is echt een immersive verhaal .. zeker als het dan toch een no fantasy spel is..
Zo een verhaal alla The Last of Us.

Mochten ze dat kunnen, een RPG met verhaal en quests die je echt in het spel zuigen (lees: karakters waar je om geeft), samen met een overtuigende wereld vol met mooie details, dat zou mooi zijn :)

Dat zwaardvechten moeten ze wel niet té realistisch doen, want ik speel nog steeds een spel om plezier te hebben.
Vraag me trouwens wel af hoe gevarieerd ze dit dan kunnen maken ... zwaard, schild, boog, paard en wat armor.... heel veel diversiteit lijkt me niet mogelijk?

edit: wat betekent eigenlijk de term "kingdom come" ?
crossbow, speer, bijl, poleaxe, flegel, mace, kunnen er nog makkelijk bij. Jje kan genoeg varieren met welk wapen beter is tegen welke enemies, welke sneller is maar minder schade en andersom zwaarder maar meer damage.

Dat betekent los vertaald koninkrijk komt, als in het gebed "uw koninkrijk kome" meestal heeft het wat te maken met doodgaan dus naar de hemel gaan aka uw koninkrijk kome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Hopelijk kan je dan ook cloth aantrekken om te kunnen stelen 's nachts enzo ...

Op de website staat er in de D "14/03", betekent dat de release date?
Ook wel dom dat er bij "next goal" (nog) niet staat wat het inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
SideShow schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:26:...
Ook wel dom dat er bij "next goal" (nog) niet staat wat het inhoudt.
In een van de vorige dev videos hebben ze uitgelegd dat ze voorlopig geen nieuwe stretch goals meer doen. Dit omdat ze enkel nog stretch goals willen toevoegen die echt iets bijdragen aan de game zonder de ontwikkeltijd in het gedrang te brengen. Ze wilden namelijk een third person view als stretch goal voorzien, maar daar is heel wat protest van de community op gekomen. Dat heeft hen wat afgeschrikt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:11
Was helemaal vergeten dat ik ook een Baron tier heb :)
Gisteren laat de Alpha geinstalleerd en vanavond maar eens gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

mattderi schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:32:
[...]

In een van de vorige dev videos hebben ze uitgelegd dat ze voorlopig geen nieuwe stretch goals meer doen. Dit omdat ze enkel nog stretch goals willen toevoegen die echt iets bijdragen aan de game zonder de ontwikkeltijd in het gedrang te brengen. Ze wilden namelijk een third person view als stretch goal voorzien, maar daar is heel wat protest van de community op gekomen. Dat heeft hen wat afgeschrikt denk ik.
Ben ik ook volledig mee eens, in veel games prima maar hier mis ik 3rd person als kiespijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
SouLLeSSportal schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:52:
[...]

Ben ik ook volledig mee eens, in veel games prima maar hier mis ik 3rd person als kiespijn.
Ik heb er gemengde gevoelens bij. Uiteindelijk vind ik het de keuze van de speler welke modus hij of zij verkiest.

Het is een feit dat ze het spel altijd first person aangekondigd hebben. First person biedt veel meer immersion. Maar bij de ontwikkeling gebruiken ze zelf vaak de third person modus. Het zou een feature geweest zijn die zonder al te veel werk ingebouwd kon worden. Het leek mij wel leuk om je karakter in volle uitrusting en in alle pracht en praal te kunnen bekijken en besturen in third person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

mattderi schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:49:
[...]

Ik heb er gemengde gevoelens bij. Uiteindelijk vind ik het de keuze van de speler welke modus hij of zij verkiest.

Het is een feit dat ze het spel altijd first person aangekondigd hebben. First person biedt veel meer immersion. Maar bij de ontwikkeling gebruiken ze zelf vaak de third person modus. Het zou een feature geweest zijn die zonder al te veel werk ingebouwd kon worden. Het leek mij wel leuk om je karakter in volle uitrusting en in alle pracht en praal te kunnen bekijken en besturen in third person.
Dat is ook erg handig om te zien bewegingen goed gaan etc, maar idd omdat ze dit ook zo specifiek aangegeven hebben en dit voor een spel als dit de immersie mijns inziens vergroot, ben ik tegenstander van 3rd person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ze blijven lekker doorontwikkelen:

Maximum settings op een R280X á 3,5K IMAX scherm.

https://www.facebook.com/WarhorseStudios

[ Voor 105% gewijzigd door Case_C op 03-07-2015 10:00 . Reden: afbeelding deed het niet meer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

En er is weer een update van de dev, met een blik op het ontwikkelproces van het spel. Het geeft wel duidelijk weer hoeveel detail ze in de gebouwen willen stoppen :) . Hopelijk vallen ze hier niet over, dat het teveel tijd opslokt.

Binnenkort mogen we dus een behoorlijk update aan de alpha verwachten :D .

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 01-06-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Benieuwd naar wanneer hij af gaat zijn.

Zal lijkt mij pas in 2017 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
vosss schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:43:
Benieuwd naar wanneer hij af gaat zijn.

Zal lijkt mij pas in 2017 zijn.
Voor Windows, OS X en Linux staat hij gepland op Q2/Q3 2016 (kwartaal dus) en voor PS4 en Xbox One is het nog niet bekend (TBA dus).

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zijn er hier al mensen die Alpha 0.5 geprobeerd hebben? Ik las veel over problemen dat de game niet eens deed opstarten :P , derhalve nog maar niet gedownload.

Het begint toch al aardig vorm te krijgen moet ik zeggen met de nieuwe mechanics van 'theft' e.d. :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Case_C schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:46:
Zijn er hier al mensen die Alpha 0.5 geprobeerd hebben? Ik las veel over problemen dat de game niet eens deed opstarten :P , derhalve nog maar niet gedownload.

Het begint toch al aardig vorm te krijgen moet ik zeggen met de nieuwe mechanics van 'theft' e.d. :) .
Ik heb 'm al een aardige tijd niet aangeraakt, zal het dit weekend weer eens proberen. Heb de ontwikkelen ook niet heel erg meer gevolgd moet ik zeggen. De laatste keer dat ik speelde kon je alleen wat rondlopen, dus de theft mechanic is voor mij sowieso nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Weer een update van Warhorse Studio's :) . Ze gaan voor het eind van dit jaar in feature lock, dat betekend dat alle focus op content gelegd kan gaan worden.

Daarnaast komen er toch polearms in de game :) iets wat eerst onzeker was.
Binnenkort komt ook de beta uit, dat lijkt me wel een mooi moment om 't weer op te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Het spel is alweer in beta! Deze is volgens mij nog niet beschikbaar voor backers, maar wel al te vinden op youtube (als onderdeel van een preview)

En ja daar zitten wellicht wat spoilers in.

Dit weekend ook de kans gezien de beta te downloaden en te spelen...

Helaas kan ik niet zeggen dat het een beta mag heten. De bugs zijn daarvoor iets te talrijk... daarnaast lijkt het erop dat het spel na een aantal dagen vastloopt (lopen gaat niet meer vloeiend e.d.)

Time-skip duurt ook behoorlijk lang (5min voor een nacht) wat ze verklaren door dat ze zo'n 1300 AI simuleren.

Combat is erg leuk, en het geld verdienen gaat makkelijk door de zwaarden van je enemies mee te nemen. (De rest weegt te zwaar t.o.v. de opbrengst) Helaas is er nog niet echt een duidelijk idee van economie waarbij je jezelf rijker kan maken.

Ik ben wel bang dat het spel lang niet zo uitgebreid qua wereld kan gaan zijn dan dat ik in eerste instantie dacht. Buiten de main-quest (die waarschijnlijk erg mooi gaat zijn) om denk ik niet dat er in de wereld veel te doen zal zijn.

[ Voor 73% gewijzigd door Case_C op 06-03-2016 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je dat het spelukt wel uit de betaling komt ? En zit er een multi-player in of is alles single player want wordt er niet bepaald wijs van. Mijn broer en ik willen het misschien gaan spelen en dan is het wel leuk het samen te kunnen doen of tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:33:
Denk je dat het spelukt wel uit de betaling komt ? En zit er een multi-player in of is alles single player want wordt er niet bepaald wijs van. Mijn broer en ik willen het misschien gaan spelen en dan is het wel leuk het samen te kunnen doen of tegen elkaar.
Die eerste zin kan ik volgens mij niet zo veel mee, maar wat betreft multi-player weet ik het antwoord wel.

Het volledige spel is alleen singleplayer. Co-op is volgens mij ook niet confirmed, wellicht komt dat met mods.. maar daar zou ik niet van uit gaan.

Als je nog een spel zoekt wat de medieval setting heeft + multiplayer battles, kan ik je Mount and Blade wel aanraden. 'Warband' is momenteel wel aardig op leeftijd, maar is nog steeds vermakelijk om te spelen. Daarnaast komt er dit jaar nog een opvolger 'Bannerlord', daarin krijg je multiplayer battles met 400 spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice thanks voor de tips en helaas de eerste zin heeft mijn telefoon zomaar wat van gemaakt xD. Er moest staan denk je dat dit spel wel uit de beta komt.
Nou jammer dat er geen multiplayer is want met cry engine lijkt me dat echt mega vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:56:
nice thanks voor de tips en helaas de eerste zin heeft mijn telefoon zomaar wat van gemaakt xD. Er moest staan denk je dat dit spel wel uit de beta komt.
Nou jammer dat er geen multiplayer is want met cry engine lijkt me dat echt mega vet :)
Oh dit spel gaat zeker wel uit beta komen, de huidige staat van de game is door de dev goed uitgelegd.

Ik weet nog wel een spel in Cry-Engine en multiplayer :+ , maar dat is niet in dit genre. En die komt dit jaar ook nog niet in beta uit voor MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vosss

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8DGN-gKR8Os]

Ziet er toch puik uit moet ik zeggen :9

[ Voor 49% gewijzigd door vosss op 21-06-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Weer een gaming-journalist die langs is geweest:
http://gamecritics.com/br...-any-farmer-can-kill-you/

De afbeeldingen zijn zeker de moeite waard :) .
Afbeeldingslocatie: http://gamecritics.com/wp-content/uploads/2016/10/KCD03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecritics.com/wp-content/uploads/2016/10/KCD02.jpg

Hoop dat ze in de tussentijd wel goed aan de gameplay kunnen werken, voor mij staat KCD in de koelkast momenteel. Laatste keer dat ik het speelde was het inladen van gamedata van een SSD af en toe nog te traag...

Maar we gaan het zien :) . 2017 is nog ver en lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Nog altijd ver en lang. Ik kijk erg uit naar deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss

Een aantal zaken hebben het niet gehaald en een aantal zaken zijn beter/meer/groter dan beloofd werd.

Filmpje is alweer van december zie ik, ze zijn druk bezig met testen en optimaliseren en alles.

:)

[ Voor 25% gewijzigd door vosss op 12-02-2017 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
Inmiddels ruim 3 jaar in productie, begint het al ergens op te lijken, en gaat er al een speelbare open beta komen dit jaar? Ziet er opzich wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Geen idee of er een open beta komt. In elk geval wel toegang tot de beta als je de game nu al koopt.

Zag net nog wat filmpjes van die beta:

Uiteraard met spoilers erin, dus niet kijken als je ze niet wil zien.

Ziet er potdomme puik uit. Is er al een releasedate bekend? :9

[ Voor 23% gewijzigd door vosss op 27-04-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Inmiddels zijn er een stuk of 10 delen uit van bovenstaande filmpjes van die knaker die door de beta heen speelt.

Ik heb ze allemaal gezien en ik heb zin in deze game. Tevens heb ik besloten om geen verdere filmpjes meer te kijken, hooguit wat trailers nog als die uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zo het is dan eindelijk zo ver! Een "definitieve datum"... (Maar dat heb ik vaker gehoord :+ )

Release komt in Feb. 2018
https://www.rockpapershot...nce-come-out/#more-452125

Was er tussendoor nog een update geweest aan de beta? Of was dat ergens in 2016 voor 't laatst?

[ Voor 33% gewijzigd door Case_C op 09-06-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Afgelopen week heb ik voor het eerst wat gezien van deze game. En moet zeggen. Ik denk dat ik deze de komende maanden maar eens goed ga volgen.
Ziet er allemaal wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ik was nog wat aan het zoeken over deze game. en kwam opeens bij deze link uit.
Staan misschien nog wat interessante filmpjes op.

https://www.pcgamesn.com/...date-beta-gameplay-combat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Iedereen al zijn (pc) versie doorgegeven op de website? Moet voor 26 november doorgegeven worden voor de backers :) Nog 3 maandjes! *O*

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-11-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Positief verrast dat ik kon kiezen voor ps4. Heb al in geen jaar een game op pc gespeeld en had dit spel al afgeschreven als 'komt binnen, wordt nooit gespeeld'.

• Swaxie
De eerste preview is inmiddels ook online.
Begin toch langzamerhand wel hyped te worden voor deze game:

https://www.xgn.nl/kingdo...verance-preview-evenement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ondertussen zijn er nog wat gameplay trailers voorbij gekomen.

Ik vind het overigens nog heel rustig hier in het topic.
Vreemd want het lijkt toch echt een goede game te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ik weet niet of je het hier mag posten.
Maar zie dat deze bij YourGameZone in de verkoop staat voor maar 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Swaxie schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:07:

Ik vind het overigens nog heel rustig hier in het topic.
Vreemd want het lijkt toch echt een goede game te gaan worden.
De kickstarter is dan ook 4 jaar geleden. Ik denk amper aan deze game en mijn investment is nul. Dit ook omdat ik tegenwoordig andere dingen doe in mijn leven dan toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 10:05
Lijkt me geweldig. Ik had nog niet van deze titel gehoord maar het zit helemaal in mijn straatje a la Witcher 3, Skyrim, Fallout.
Deze gaat er zeker komen.

(edit): sterker nog, heb hem net besteld. Laat het maar snel 14 feb worden. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Tadream op 13-01-2018 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Video: Kingdom Come: Deliverance: 13 Minutes of Combat, Speech, and Stealth - IGN First

Het spel staat op mijn wishlist, maar ik ga eerst wat reviews afwachten voordat ik het eventueel aanschaf.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Bundin schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 08:47:
[...]

De kickstarter is dan ook 4 jaar geleden. Ik denk amper aan deze game en mijn investment is nul. Dit ook omdat ik tegenwoordig andere dingen doe in mijn leven dan toen.
De kickstarter is inderdaad 4 jaar geleden. Maar inmiddels had ik gedacht dat de game ook wat meer aandacth had gekregen. Hier als op de meeste nieuws-sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nog eventjes klein maandje en dan lossss! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:46:
Nog eventjes klein maandje en dan lossss! :D
Word tijd, Kijk er inmiddels toch wel erg hard naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Swaxie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:57:
[...]

Word tijd, Kijk er inmiddels toch wel erg hard naar uit.
Pfff speciaal om spoilers te voorkomen vrijwel alles lopen ontwijken wat inhoudelijk over de game ging 8)7 :9
Ook de alpha nooit gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-01-2018 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:59:
[...]

Pfff speciaal om spoilers te voorkomen vrijwel alles lopen ontwijken wat inhoudelijk over de game ging 8)7 :9
Ook de alpha nooit gespeeld.
Ik moet zeggen dat ik wel aardig wat filmpjes gekeken heb om te zien wat ze er van aan het maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:12
Ik heb de collectors edition on pre-order staan. :-)

Ik was er al bij de eerste screenshots van onder de indruk. Bijna 2 jaar moeten wachten tot het spel nu eindelijk uit komt.

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

http://www.pcgamer.com/nv...kingdom-come-deliverance/

Nog twee weken. Een game die toch redelijk wat hype heeft ondertussen ... als dat maar goed afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online

Aganim

I have a cunning plan..

Na het No Man's Sky debacle kijk ik de kat toch nog even uit de boom. De previews die ik heb gelezen liggen mijlenver uit elkaar, dus kan alle kanten opgaan qua gameplay. Daarnaast ben ik nog niet helemaal overtuigd of het gevechtssysteem echt lekker gaat werken, het lijkt mij wat onwennig. Maar we gaan het zien, eindelijk eens al die slagen uitvoeren die in het echt niet mogen. >:)

Qua uitrusting ben ik als reenactor (wij zitten ongeveer 20 jaar eerder in de tijd) overigens wel onder de indruk, hier is duidelijk onderzoek en een hoop tijd in gestoken. :9~

En eindelijk weer eens een ontwikkelaar die begrijpt dat je echt een absorberende laag onder je uitrusting zal moeten dragen. Los plaat of een maliënkolder gaat je echt niet redden. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ik heb de kickstarter destijds gemist. En heb daarom de pre-order geplaatst om de mannen een hart onder de riem te steken om door te gaan met het werk dat ze erin steken.
Qua graphics zal het allemaal niet op en top zijn en niet het beste wat we kunnen zien.
Maar ik denk dat het straks redelijk te vergelijken is met Skyrim alleen dan zonder de magie onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Swaxie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:20:
Ik heb de kickstarter destijds gemist. En heb daarom de pre-order geplaatst om de mannen een hart onder de riem te steken om door te gaan met het werk dat ze erin steken.
Qua graphics zal het allemaal niet op en top zijn en niet het beste wat we kunnen zien.
Maar ik denk dat het straks redelijk te vergelijken is met Skyrim alleen dan zonder de magie onzin.
Niet op en top? Ik durf wel te stellen dat dit een van de meest realistische en goed uitziende games zal zijn op dit moment qua graphics, vegelijkbaar met the witcher 3. Dat nog even buiten het armor aspect en wapens. Welke game zou er dan beter moeten uitzien volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:06:
[...]

Niet op en top? Ik durf wel te stellen dat dit een van de meest realistische en goed uitziende games zal zijn op dit moment qua graphics, vegelijkbaar met the witcher 3. Dat nog even buiten het armor aspect en wapens. Welke game zou er dan beter moeten uitzien volgens jou?
Ik heb begrepen dat deze qua graphics niet de beste zou zijn. als dat wel zo is ben ik verkeerd geinformeerd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Swaxie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:07:
[...]

Ik heb begrepen dat deze qua graphics niet de beste zou zijn. als dat wel zo is ben ik verkeerd geinformeerd haha.
Ik zou wat video's bekijken om dat zelf te beoordelen. :)
Ik ga hier dan wel even uit op de aanname dat de pc versie wordt bedoeld, console zal logischerwijze wat lagere specs draaien en dus ook niet alle opties op vol aan zijn gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:05
Ik hoop echt dat dit een top game gaat worden, dit thema past helemaal in mijn straatje.

Maar uiteraard ga ik eerst even wachten tot de reviews verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Even de reviews afwachten inderdaad maar dit lijkt toch wel een goede game te worden die zeker aangeschaft gaat worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste