[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.950 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:36

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:33:
Bij mij moest ik hem even toevoegen onder my hangar, en toen stond die op de locatie die ik had toegewezen (mogelijk moet je even helemaal links of rechts kijken) hij kan namelijk buiten de initiele hangar staan. Maar onafhankelijk daarvan kun je via esc gewoon naar arena commander gaan.
Oh ja het kan natuurlijk dat hij in de hangar room ernaast staat. Dat probleem wat jij laatst had met je dubbele hangar Irc xD. Dat is denk wel een bug die voort komt uit het nieuwe hangar systeem.

Gewoon extra schepen kopen, dan heb je er altijd wel 1 te zien. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:59
Case_C schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:39:
[...]
Dat is denk wel een bug die voort komt uit het nieuwe hangar systeem.
Is volgens mij geen bug hoor. De hangar is modulair. Als jij 20 Hornets koopt zal de hangar zich gewoon uitbreiden tot alle Hornets erin staan. (Er zal vast wel een limiet op zitten maar geen idee wat dat is.) De verandering sinds de laatste patch is alleen dat je nu zelf kan kiezen waar je je schepen neerzet, en dat kan dus initiëel ook buiten je standaard hangar zijn, in één van de 'uitbreidingen'.

Edit: Bijkbaar is de limiet standaard 10 schepen maar met wat tweaken kun je dat flink uitbreiden.
Put the follow command in your /Star Citizen/CitizenClient/data/game.cfg:

Hangar_MaxShips=90 [of andere waarde]
Dit komt wel uit een post van een jaar geleden, ten tijde van patch 7. Weet niet of dat nu ook nog werkt.

In other news:
Voor niet-subscribers (komt uit Jump Point 21): WIP Constellation variants

[ Voor 34% gewijzigd door Snoz Lombardo op 09-10-2014 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 07:11:
[...]

Is volgens mij geen bug hoor. De hangar is modulair. Als jij 20 Hornets koopt zal de hangar zich gewoon uitbreiden tot alle Hornets erin staan. (Er zal vast wel een limiet op zitten maar geen idee wat dat is.) De verandering sinds de laatste patch is alleen dat je nu zelf kan kiezen waar je je schepen neerzet, en dat kan dus initiëel ook buiten je standaard hangar zijn, in één van de 'uitbreidingen'.

Edit: Bijkbaar is de limiet standaard 10 schepen maar met wat tweaken kun je dat flink uitbreiden.
Oke, dus ook als je 1 scheepje hebt kun je die dus helemaal in een andere sectie van je hangar zetten :) . Kost wel weer extra tijd met lopen naar je schip, dat dan weer wel :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Snoz Lombardo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 07:11:
[...]

[...]

Dit komt wel uit een post van een jaar geleden, ten tijde van patch 7. Weet niet of dat nu ook nog werkt.

In other news:
Voor niet-subscribers (komt uit Jump Point 21): WIP Constellation variants
Limiet is nu 5 voor zover ik zie in mijn hangar (zit er nog 1 onder het plaatje, scroll)
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/294h0qr_th.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door FijneKerst op 09-10-2014 14:14 ]

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Riesj74 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:23:
[...]

Limiet is nu 5 voor zover ik zie in mijn hangar (zit er nog 1 onder het plaatje, scroll)
[afbeelding]
Het is een beetje misleidend. Je hebt inderdaad vijf hangar bays waarin je schepen kunt plaatsen, maar afhankelijk van hoe groot deze schepen zijn, kunnen er meerdere in één bay.
Als je kijkt naar de letters rechtsboven elke slot, zie je "s s s m l" staan. Dit betekend dat je of 3 kleine schepen, of 1 medium schip, of 1 large schip erin kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:25:
[...]

Het is een beetje misleidend. Je hebt inderdaad vijf hangar bays waarin je schepen kunt plaatsen, maar afhankelijk van hoe groot deze schepen zijn, kunnen er meerdere in één bay.
Als je kijkt naar de letters rechtsboven elke slot, zie je "s s s m l" staan. Dit betekend dat je of 3 kleine schepen, of 1 medium schip, of 1 large schip erin kan hebben.
Dan vraag ik me ook wel weer af hoe groot L nu werkelijk is. Praten we dan over Connie 'large' of Retaliator die nog wat groter is. ? Groter is denk ik niet meer mogelijk in een hangar denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Case_C schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:29:
[...]

Dan vraag ik me ook wel weer af hoe groot L nu werkelijk is. Praten we dan over Connie 'large' of Retaliator die nog wat groter is. ? Groter is denk ik niet meer mogelijk in een hangar denk ik zo..
Op dit moment wordt de Constellation as Large aangegeven. Het is nog maar de vraag wat ze met de nog grotere schepen gaan doen. Er zijn door CIG zelf in de loop der tijd al verschillende mogelijke oplossing voorgesteld, maar ik dacht niet dat ze al een beslissing genomen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 23-09 17:31

Fordox

00101010

Ik hoop dat ze dan voor een 'outdoor' hangar gaan met bijna unlimited ruimte :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:35:
Ik hoop dat ze dan voor een 'outdoor' hangar gaan met bijna unlimited ruimte :)
Een soort van buitenruimte waar je relatief makkelijk de Caterpillar/Banu MM of andere schepen kan landen.

Om het dan nog maar niet te hebben over de Idris ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Als ik me het goed herinner zullen schepen van 100meter+ NIET in de standaard Hangars gaan passen.
Hoe ze dit gaan aanpassen weten ze nog niet precies.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Voor de grotere schepen komt er voor zover ik heb gelezen een buiten hangar. De Caterpillar en retaliator zullen nog gewoon in door kunnen. Maar de banu zou weer buiten komen te staan, idris en 890 weet ik zo snel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is er intern nog een debate aan de gang of ze de Idris in orbit willen laten docken (dus dat ie dan niet op een planeet zou kunnen landen). Lijkt me best aannemelijk gezien ie nog groter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Je eigen ruimte station als hangar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Ik wacht nog steeds op de beloofde ramen in je hangar :9

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:45:
Je eigen ruimte station als hangar 8)
Ik verwacht eigenlijk nog steeds dat de cargo bay van de hull C groot genoeg gaat zijn om er een Constellation in te passen :) . Denk alleen wel dat het veel technische problemen gaat geven met in-game instancing in schepen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik dacht dat ze meer info zouden vrij geven over de 890 jump. Zoals specs en welke tijden de verkoop gaat zijn. Of ik moet er overheen gelezen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReQuiem83 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:43:
Ik dacht dat ze meer info zouden vrij geven over de 890 jump. Zoals specs en welke tijden de verkoop gaat zijn. Of ik moet er overheen gelezen hebben.
Vrijdag. ;)

Let wel: CIG (Los Angeles) vrijdag

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ircghost schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:33:
Bij mij moest ik hem even toevoegen onder my hangar, en toen stond die op de locatie die ik had toegewezen (mogelijk moet je even helemaal links of rechts kijken) hij kan namelijk buiten de initiele hangar staan. Maar onafhankelijk daarvan kun je via esc gewoon naar arena commander gaan.
Dat was hem. Ik moest via de website mijn hangaar configureren.

Alleen nu heeft mijn aurora geen stoel meer. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 09-10-2014 20:12 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:07:
[...]

Vrijdag. ;)

Let wel: CIG (Los Angeles) vrijdag
Dus als het mee zit morgenmiddag :) . Vooral benieuwd naar de verhoudingen tot andere schepen, en of hij een onboard hangar heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Volgens mij was het al bevestigt dat the 890 Jump een hangar heeft voor in ieder geval een M50. De vraag is dan alleen hoe groot is die hangar, en welke andere schepen zullen er in passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:14:
[...]

Dus als het mee zit morgenmiddag :) . Vooral benieuwd naar de verhoudingen tot andere schepen, en of hij een onboard hangar heeft..
Middernacht onze tijd is vaak het moment dat ze nieuwe dingen posten.
Dus vrijdag rond middernacht.

En als je dan een paar uur wacht, dan kan je gelijk de CitizenCon livestream kijken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

aicaramba schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:10:
[...]

Dat was hem. Ik moest via de website mijn hangaar configureren.

Alleen nu heeft mijn aurora geen stoel meer. :'(
Mooi om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:19:
Volgens mij was het al bevestigt dat the 890 Jump een hangar heeft voor in ieder geval een M50. De vraag is dan alleen hoe groot is die hangar, en welke andere schepen zullen er in passen?
Hopelijk groot genoeg om meerdere mpv's in te parkeren van envoor gasten :)
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:49:
[...]
Middernacht onze tijd is vaak het moment dat ze nieuwe dingen posten.
Dus vrijdag rond middernacht.

En als je dan een paar uur wacht, dan kan je gelijk de CitizenCon livestream kijken.. ;)
Zit nog te twijfelen, maar een goede kans dat ik ga kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vorige keer dat je kon kijken was er dik vertraging en de kans is redelijk groot dat hetzelfde deze keer ook weer zal gebeuren. Wat dat betreft wacht ik wel totdat het op YT wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik zal ook tot zaterdag wachten. Aangezien het zeer waarschijnlijk op Twitch gestreamed wordt, zal het in de cache komen te staan, dus kan ik het meteen de volgende morgen terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Staat nu een teller op de site is ongeveer 20 uur na dit postje dat de stream start, ik zie het morgen ochtend wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:57:
Ik zal ook tot zaterdag wachten. Aangezien het zeer waarschijnlijk op Twitch gestreamed wordt, zal het in de cache komen te staan, dus kan ik het meteen de volgende morgen terugkijken.
Dan kijk ik het inderdaad de volgende morgen wel :) ,
Bornhald schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:48:
Staat nu een teller op de site is ongeveer 20 uur na dit postje dat de stream start, ik zie het morgen ochtend wel
De andere teller op de site is ook weer behoorlijk stilgevallen in afwachting van de sale vannacht van de 890 Jump :) , ik verwacht toch dat ze allemaal/grotendeels in slechts een paar uur verkocht zijn :P . Dinsdag dus weer een LftC als CR er tijd voor kan vinden dit weekend :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Denk dat we de LtfC pas maandag of dinsdag kunnen verwachten. Net als na GamesCom zal ie wel uitgeteld zijn vanwege het event en de voorbereidingen daarvoor.

De eerste batch zal wel binnen no-time uitverkocht zijn. Ben benieuwd hoeveel tijd er tussen de verschillende batches zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wat is dat 890 Jump eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Kunnen de F5 bots weer aan de slag. Hoop dat ze een soort van tegen maatregel hebben. Ik ga iig 1 proberen te kopen. (Wissel aantal schepen in waardoor ik nog 50 dollar moet bijleggen) Hierdoor hou ik alleen mijn Reclaimer en hopelijk de 980 Jump. De schepen die ik gesmolten heb die kan ik altijd opnieuw halen omdat die altijd te kopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:10:
Denk dat we de LtfC pas maandag of dinsdag kunnen verwachten. Net als na GamesCom zal ie wel uitgeteld zijn vanwege het event en de voorbereidingen daarvoor.

De eerste batch zal wel binnen no-time uitverkocht zijn. Ben benieuwd hoeveel tijd er tussen de verschillende batches zit.
Misschien zijn de verkopen van de batches 890 jumps voorbehouden aan de events die ze de komende tijd doen? Dus elke keer tijdens een event een sale van een dag of 2? De 890 jump was ik trouwens het minst in geinteresseerd, dus ik hoop dat ze niet 4 weken wachten om het volgende concept bekend te maken :P .

Zouden ze ook nog schepen in ontwikkeling hebben waar we echt niks van zien? Denk toch ook wel dat ze voor de Banu en Vanduul onderhand wel druk bezig moeten zijn? Zou wel gaaf zijn als er voor multicrew AC ook schepen van dergelijk formaat komen voor een Vanduul Swarm like gamemode. :)
Een groot luxe super-yacht ter grote van de Idris zo'n 240 meter lang met 4 dekken/verdiepingen. Geen offensive cap. dus meer een schip voor een hele grote organisatie :) . edit:(Als party-boat)
ReQuiem83 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:18:
Kunnen de F5 bots weer aan de slag. Hoop dat ze een soort van tegen maatregel hebben. Ik ga iig 1 proberen te kopen. (Wissel aantal schepen in waardoor ik nog 50 dollar moet bijleggen) Hierdoor hou ik alleen mijn Reclaimer en hopelijk de 980 Jump. De schepen die ik gesmolten heb die kan ik altijd opnieuw halen omdat die altijd te kopen zijn.
Houd er wel rekening mee dat de ship packages van nu een stuk kariger zijn dan dat ze voorheen zijn. Wel opletten dat je geen package met alpha en beta acces verkoopt.

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 10-10-2014 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Een bootje voor drugsbaronnen, oliesheiks en voetballers. (Lees: superduur, luxe schip)
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/b29ec5ufzm49pr/post_section_header/890_beautyShot-Concept_V01High_NF_140709.jpg
Case_C schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:18:
[...]

Misschien zijn de verkopen van de batches 890 jumps voorbehouden aan de events die ze de komende tijd doen? Dus elke keer tijdens een event een sale van een dag of 2? De 890 jump was ik trouwens het minst in geinteresseerd, dus ik hoop dat ze niet 4 weken wachten om het volgende concept bekend te maken :P .
Denk dat de batches wel dichter op elkaar zitten, dat ze alles binnen een paar dagen verkopen. Ze doen het alleen in batches om alle timezones een eerlijke kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En hoeveel mag zon dingetje kosten? Ik heb de pagina ondertussen ook al gevonden op hun site.
Ik denk wel een eurootje of 400 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ben heeft ook een aankondiging gedaan dat er naast de 890 nog een ander schip verkocht gaat worden. Speculaties zeggen dat het de Cutlass varianten gaan worden en dat het nog niet de mustang is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:37:
En hoeveel mag zon dingetje kosten? Ik heb de pagina ondertussen ook al gevonden op hun site.
$600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:37:
600 dollar :+ .
Bornhald schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:37:
Ben heeft ook een aankondiging gedaan dat er naast de 890 nog een ander schip verkocht gaat worden. Speculaties zeggen dat het de Cutlass varianten gaan worden en dat het nog niet de mustang is
Cutlass varianten :) , dat lijkt me heel mooi maar niet waarschijnlijk. Zou die sale niet overschaduwd worden door de 890 ? Denk dan dat het de mustang zal zijn, of een ander schip wat al eerder is verkocht. Mustang in combinatie met de 890 jump is wel waarschijnlijk.

edit: zijn er van de mustang ook niet alle varianten al bekend? Meer dan 50 dollar zal die toch niet gaan kosten ofwel?

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 10-10-2014 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
Ik ga de 890 zeker weten laten liggen. Ben niet zo van dat luxe gebeuren. Waarom ik ook die phoenix upgrade heb genomen weet ik ook niet. Daar wil ik het liefst met de sloophamer doorheen gaan als dat wellicht kan in PU. Ik kom natuurlijk graag een keer op bezoek bij een 890 Jump eigenaar voor een bak koffie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Wat vinden jullie van de nieuwe concept art van een Vanduul? (Let op; foto van beeldscherm, kwaliteit niet super)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x9XT3Hz.jpg
Is een CitizenCon preview van Sandi's Facebook pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Beetje standaard 'evil alien' als je het mij vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:43:
Wat vinden jullie van de nieuwe concept art van een Vanduul? (Let op; foto van beeldscherm, kwaliteit niet super)
[afbeelding]
:/ een beetje heel erg tegenvallen, de contouren die van de Vanduul bekend waren bevielen me een stuk beter. Misschien komt dat doordat mijn beeld van 'aliens' meer op humanoids is ingesteld, maar dit is me iets te beasty :P .

Hopelijk schaven ze dit nog een beetje bij ...

edit: zelf ben ik altijd wel gecharmeerd geweest van de Wraith in SG Atlantis :) , hopelijk kijken ze ook een beetje die kant uit voor inspiratie.

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 10-10-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
https://forums.robertsspa.../3535538/#Comment_3535538

Verkooptijden
CIG Ben Lesnick
wcloaf DeveloperBacker
Posted: October 9
Hey guys - just wanted to give you an update on the sale times. We're going to do the lots in five hour intervals. The first one will be launched during the CitizenCon presentation, shortly after 7 PM PDT. Lot #2 will be midnight PDT, then 5 AM PDT and then 10 AM PDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Gegarandeerd dat er mensen zijn die elke sale zoveel mogelijk schepen proberen te kopen voor de grey market :( . Is er een limiet op schepen van deze grote per account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Dus zaterdag 09:00 uur, 14:00 uur en 19:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:59:
[...]

Dus zaterdag 09:00 uur, 14:00 uur en 19:00 uur.
Hmm m'n salaris is zojuist bijgeschreven zie ik, dat hebben ze weer goed bekeken xD . Niet dat ik een schip ga kopen, maar de timing is wel geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:43:
[afbeelding]
Beetje jammer, als ik de eerdere concept art zag had ik er toch een andere voorstelling bij.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

batumulia schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:06:
[...]

Beetje jammer, als ik de eerdere concept art zag had ik er toch een andere voorstelling bij.
Die concept-art is inderdaad een stuk beter, hopelijk is hetgeen wat Sandi poste gewoon een 'simpele' schets, en niet de richting die ze uit willen gaan. Hoe dan ook krijgen ze nu wel feedback dat de community het wel of geen goede richting vind :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Case_C schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:10:
[...]

Die concept-art is inderdaad een stuk beter, hopelijk is hetgeen wat Sandi poste gewoon een 'simpele' schets, en niet de richting die ze uit willen gaan. Hoe dan ook krijgen ze nu wel feedback dat de community het wel of geen goede richting vind :) .
Mwah, als ik het zo is op Reddit lees zijn ze er daar ook niet heel blij mee. Behalve de moraalridders die alles goed proberen te praten dan.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vind het ook behoorlijk tegenvallen, maar het zou ook kunnen dat het alleen een schets is om te laten zien hoe ze in een Scythe zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Volgens mij is het eerder een screengrab van een actiefilmpje. Wellicht als je straks de complete video ziet dat het dan meevalt. Ik vind 'm zo ook tegenvallen terwijl de eerdere concept art juist wel cool was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik had niet verwacht dat ze gelijk alle 'evil' zouden uitstralen. Het leek me mooier als het een beetje á la Romulans van star trek ging, dat ze er normaal uit zien en ook normaal kunnen gedragen, maar gewoon een vijand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:39:
Ik had niet verwacht dat ze gelijk alle 'evil' zouden uitstralen. Het leek me mooier als het een beetje á la Romulans van star trek ging, dat ze er normaal uit zien en ook normaal kunnen gedragen, maar gewoon een vijand zijn.
De uitstraling die ik er nu van krijg is niet die van een space-fearing race, maar meer van een monster on the top of the food-chain op een alien planet :P . Een beetje de voorganger in de evolutie om het zomaar te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ja, ik verwacht toch wel een redelijk intelligente vijand. Maar voor nu is het te vroeg om conclusies te trekken. Ik wacht CitzenCon af en kijk daarna wat de community er over te zeggen heeft. Wel leuk dat Sandi af en toe die plaatjes post. Haar toch maar is gaan volgen op Facebook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:39:
Helemaal mee eens, het inherent slecht zijn vind ik vreemd, hoe kan een civilisatie zicht dan uberhaupt ontwikkelen. Dat ze vijand zijn van de mensheid prima, maar dat ze inherent "slecht" zijn en er "slecht" uit zien vind ik wat matigjes.

Te veel stereotypering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ja daar heb je ook een punt waar ik me in kan vinden. Een beetje dat ze hun plek geforceerd hebben en hun jachtgebied alleen vergroten naar de ruimte.

Als ze het op die manier aanpakken, doe het dan een beetje Predator achtig (uit de predator films en de 'Alien VS Predator' film), dat lijkt me geweldig :D
Dat ze hun jacht doen als sport en daarvoor al hun ontwikkelingen doorzetten maar daarnaast wel een gewoon ras zijn die neit als doel heeft om het hele universum te onderdrukken, maar gewoon een uitdaging zoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door Fordox op 10-10-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ze wel wat meer diepgang krijgen dan het nu lijkt. Ik weet nog wel in de vroegere lore verhalen (volgens mij Cassandra's Tears ofzo) dat de Vanduul zo nu en dan ook samenwerkte met smokkelaars bijvoorbeeld.

En voor de meer koude oorlog achtige politieke spelletjes hebben we de Xi'an. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:51:
Ik denk dat ze wel wat meer diepgang krijgen dan het nu lijkt. Ik weet nog wel in de vroegere lore verhalen (volgens mij Cassandra's Tears ofzo) dat de Vanduul zo nu en dan ook samenwerkte met smokkelaars bijvoorbeeld.

En voor de meer koude oorlog achtige politieke spelletjes hebben we de Xi'an. :)
De koude oorlog met de Xi'an is volgens mij al een tijdje afgelopen ? In ieder geval, was er verbetering in de relatie te zien in dat afgelopen x jaar :P . In ieder geval dat herinner ik getypt de hebben in de org. lore. xD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Nieuwe info over de Retaliator van SQ42:

The scale of the Retaliator is currently 71m long, can be 30m & 53m wide (Landed and Full Flight) with a height of 12m

It will have 5x Top-Mounted Manned Turrets, so not too worry there ;)
and 4x Size 5 Torpedoes concealed in the fuselage as well as 2x Size 5 Torpedoes under each wing

At the moment isn't any variants I can see in the works... for now!

Hope that clears a few things up!
And you're welcome! See you in the Verse! :)

Blij dat ik hem gehouden heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
SgtPoen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:42:

The scale of the Retaliator is currently 71m long, can be 30m & 53m wide (Landed and Full Flight) with a height of 12m

and 4x Size 5 Torpedoes concealed in the fuselage as well as 2x Size 5 Torpedoes under each wing

At the moment isn't any variants I can see in the works... for now!

Hope that clears a few things up!
And you're welcome! See you in the Verse! :)

Waar vond je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Subscribers den:
https://forums.robertsspa.../3539049/#Comment_3539049

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/g5e9jbzpv/Retaliator.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door SgtPoen op 10-10-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Case_C schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:59:
[...]

Gegarandeerd dat er mensen zijn die elke sale zoveel mogelijk schepen proberen te kopen voor de grey market :( . Is er een limiet op schepen van deze grote per account?
Volgens concierge hebben ze er inderdaad over nagedacht om de 890 te limiteren tot 1 per persoon. Of dit daadwerkelijk geimplementeerd is, is nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SgtPoen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:42:

5 manned turrets bovenop :| , nou dan weet ik wel waar de zwakke plek van de talli gaat zitten :P . Gewoon de underwing torpedos kapot schieten, en heel de talli gaat de lucht in xD .
Metalkai schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:48:
[...]

Volgens concierge hebben ze er inderdaad over nagedacht om de 890 te limiteren tot 1 per persoon. Of dit daadwerkelijk geimplementeerd is, is nog onduidelijk.
Hopelijk wel, het zou het 'eerlijk' verdelen van de schepen wel verbeteren. Iedereen die wil backen moet wel de kans krijgen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Case_C schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:55:

5 manned turrets bovenop :| , nou dan weet ik wel waar de zwakke plek van de talli gaat zitten :P . Gewoon de underwing torpedos kapot schieten, en heel de talli gaat de lucht in xD .
Vraag me af hoe je hem wilt benaderen vanaf de onderkant? De vlieger moet gewoon zorgen dat de bovenkant altijd naar de vijand staat, In een dogfight kom je de tali toch niet tegen. tactiek met een bommenwerper is gewoon wegvliegen van de enemy fighters.

er kan een size 6 powerplant in dus ik verwacht dat de tali icm met een aantal boosters wel een aardige kortstondige snelheid boost kan maken om weg te komen.

[ Voor 13% gewijzigd door SgtPoen op 10-10-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SgtPoen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

Vraag me af hoe je hem wilt benaderen vanaf de onderkant? De vlieger moet gewoon zorgen dat de bovenkant altijd naar de vijand staat, In een dogfight kom je de tali toch niet tegen. tactiek met een bommenwerper is gewoon wegvliegen van de enemy fighters.

er kan een size 6 powerplant in dus ik verwacht dat de tali icm met een aantal boosters wel een aardige kortstondige snelheid boost kan maken om weg te komen.
Een sneak-attack op de onderkant is wel een aanwezig risico, een Talli is dus geen schip wat je op een zwaar slagveld kan gebruiken. Het is dus van belang dat je rechtstreeks naar je doel (de cap. ships) vliegt om vervolgens je volledige payload te droppen en weg te vliegen :) .

Ben wel benieuwd hoe die torpedos eruit gaan zien in flight, moet best angst aanjagend zijn, als je die op je cap. ship ziet afstuiven :) . Zou het dan ook mogelijk zijn om er met een fighter in te botsen om een impact op een cap ship te voorkomen?

Erg goedkoop zullen ze ook wel niet zijn per stuk die torpedos :P , 50.000 UEC per schot ofzo :p .
Een redelijk bommetje vandaag de dag koop je ook een of meerdere behoorlijke gezinsauto's voor, dus met die prijsvergelijking moet het wel kloppen in de PU.

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 10-10-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Kan ik niet alvast de torpedoes pledgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Case_C schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:18:

[...]

Houd er wel rekening mee dat de ship packages van nu een stuk kariger zijn dan dat ze voorheen zijn. Wel opletten dat je geen package met alpha en beta acces verkoopt.
Komt goed. Ik ben nog niet zo heel lang backer, maandje ofzo ;) Lijkt er trouwens wel op dat je je hanger houd...of het moet nog verwerkt worden. Maar op de site zie ik nog steeds al mijn hangers terwijl ik gesmolten heb dus ze zouden weg moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

ReQuiem83 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:08:
[...]

Komt goed. Ik ben nog niet zo heel lang backer, maandje ofzo ;) Lijkt er trouwens wel op dat je je hanger houd...of het moet nog verwerkt worden. Maar op de site zie ik nog steeds al mijn hangers terwijl ik gesmolten heb dus ze zouden weg moeten zijn?
Je bent nog steeds backer, en omdat je een behoorlijk bedrag hebt gebacked heb je toegang tot alle hangars. Heb zelf ook toegang tot alle hangars met slechts 3 schepen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ik dacht dat de toegang tot hangars afhing van welke je hebt, als je de hoogste tier hebt, heb je toegang tot alles daar onder.
tiers van laag naar hoog zijn: selfland, aeroview, revel & york, VFG Industrial.
als je 1 schip hebt wat toegang geeft tot de VFG industrial heb je automatisch alles daar onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bornhald schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:23:
ik dacht dat de toegang tot hangars afhing van welke je hebt, als je de hoogste tier hebt, heb je toegang tot alles daar onder.
tiers van laag naar hoog zijn: selfland, aeroview, revel & york, VFG Industrial.
als je 1 schip hebt wat toegang geeft tot de VFG industrial heb je automatisch alles daar onder
Klopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
500 x 890 Jump uitverkocht in 5 minuten. Dat is 500 x 600 USD = 300 000 USD 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door AndrewBourgeois op 11-10-2014 04:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen waren het er 890 ipv 500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Helaas gemist. Volgende om 9.00 maar proberen. Wekker niet af gegaan.

Staat er iets op youtube van CitizenCon? Heb nog niets gevonden.

[ Voor 33% gewijzigd door ReQuiem83 op 11-10-2014 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Met het nieuwe concept artwork vind ik de 890 nog mooier. Ik weet al welk doel ik heb in de PU :)

Zijn defenses zijn op zich niet slecht voor een luxe jacht .

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Niet officieel van RSI nog, maar toch: YouTube: Star Citizen Persistent Universe / Planetside Demo - CitizenCon 2014 - 720P HD

Voor iedereen met slechts een Aurora in ArCom (*kuch*Ircghost*kuch* :P ), alle trainer schepen (300i, Hornet F7C, Aurora, 350R en M50) zijn een week lang voor iedereen beschikbaar!

[ Voor 33% gewijzigd door Snoz Lombardo op 11-10-2014 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
hier is de hele presentatie:
http://www.twitch.tv/starcitizen/b/576890938

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Tweede Batch 890 Jumps beschikbaar en elke paar seconden wordt er wel 1 verkocht... gaat vlot zo met de fund-goals.

En als we het dan toch over goals hebben, de 57 miljoen is ondertussen dus ook geslecht. Op naar 58 miljoen.

[ Voor 32% gewijzigd door dahakon op 11-10-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
AndrewBourgeois schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 04:23:
500 x 890 Jump uitverkocht in 5 minuten. Dat is 500 x 600 USD = 300 000 USD 8)7
Er worden ook schepen gesmolten. Dus de vraag is hoeveel meer fund ze ophalen :)

Ik ben iig een trotse eigenaar van een 890 jump :) en natuurlijk mijn reclaimer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
ReQuiem83 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:14:

Er worden ook schepen gesmolten. Dus de vraag is hoeveel meer fund ze ophalen :)
Je kunt nu nog de funds per uur terug zien waarin de piek zit van de eerste batch van de 890 Jump. Die piek geeft ~340.000 dollar aan. Over een uurtje zal duidelijk moeten worden hoeveel de tweede batch heeft opgeleverd, maar dat is sowieso al wel meer dan 200.000 dollar, kijkende naar de algemene teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Snoz Lombardo schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 07:58:
Niet officieel van RSI nog, maar toch: YouTube: Star Citizen Persistent Universe / Planetside Demo - CitizenCon 2014 - 720P HD

Voor iedereen met slechts een Aurora in ArCom (*kuch*Ircghost*kuch* :P ), alle trainer schepen (300i, Hornet F7C, Aurora, 350R en M50) zijn een week lang voor iedereen beschikbaar!
Haha awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Wat ziet het landen op een planeet er ongelofelijk vet uit, kan me moeilijk voorstellen dat je dat zonder landing AI wil doen in de PU :) anders kan je gelijk alle schade gaan vergoeden aan de gebouwen xD .

Of en die checkpoints :9~ vergeet het naar oklm te smokkelen naar ArchCorp . :D Erg vet allemaal zo eerst maar de volledoge stream kijken.
ReQuiem83 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:14:
[...]

Ik ben iig een trotse eigenaar van een 890 jump :) en natuurlijk mijn reclaimer
Haha gefeliciteerd :) je Reclaimer er toch voor omgesmolten?

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 11-10-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Case_C schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:58:
Wat ziet het landen op een planeet er ongelofelijk vet uit, kan me moeilijk voorstellen dat je dat zonder landing AI wil doen in de PU :) anders kan je gelijk alle schade gaan vergoeden aan de gebouwen xD .

Of en die checkpoints :9~ vergeet het naar oklm te smokkelen naar ArchCorp . :D Erg vet allemaal zo eerst maar de volledoge stream kijken.

[...]

Haha gefeliciteerd :) je Reclaimer er toch voor omgesmolten?
Nee ;) mijn andere 3 schepen (hornet, curlass en connie + 50 dollar) :P nadeel: lege hanger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

ReQuiem83 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:06:
[...]

Nee ;) mijn andere 3 schepen (hornet, curlass en connie + 50 dollar) :P nadeel: lege hanger :P
Dan haal je toch een Aurora MR? Of een mooie gekleurde Cutlass :') .

165$ voor de blauwe, pff 75$ meer dan het base model. Wel fijn dat ze goede varianten verzonnen hebben.

(Pirate?)Stock, ambulance, en advocacy/police

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 11-10-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Die Cutlass variants vallen me zwaar tegen. Had eigenlijk ook wel de Mustang of Gladius verwacht in de hangar en bijbehorende sale.

Die planetside demo though _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/k9kpwgfak8tj9r/slideshow/890Ship-Po-02.jpg

Hij is er toch wel mooi uitgekomen de 890, ook een aardige bewapening om zichzelf te verdedigen. Wanneer gaat de volgende batch in de sale? :+

Hier de brochure:
https://robertsspaceindus.../890-Jump-Brochure-V6.pdf

[ Voor 65% gewijzigd door SgtPoen op 11-10-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Het laatste shot van de drake commercial is geweldig net of je een achte amerikanse auto reclame zit te kijken.

Afbeeldingslocatie: http://www.gjdwebserver.nl/public/Star%20Citizen/Credits%20Drake%20Comm%20thumb.png

[ Voor 38% gewijzigd door stealthgun op 11-10-2014 10:57 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Commercial is wel cool maar vind de varianten mat, en zie geen reden te upgraden naar een blue alleen maar voor een s5 slot. Daarnaast is de Cutlass volgens mij qua stats en wapen upgrades gegimped , en is de freelancer reclame idd de werkelijkheid geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SgtPoen schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:35:
[afbeelding]

Hij is er toch wel mooi uitgekomen de 890, ook een aardige bewapening om zichzelf te verdedigen. Wanneer gaat de volgende batch in de sale? :+

Hier de brochure:
https://robertsspaceindus.../890-Jump-Brochure-V6.pdf
Die snub-fighter op de 890 jump is ook heeeel vet. Zou die ook los te koop komen in een basic variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:25
Zo, net wakker, nu tijd voor de presentatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Case_C schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:34:
[...]

Dan haal je toch een Aurora MR? Of een mooie gekleurde Cutlass :') .

165$ voor de blauwe, pff 75$ meer dan het base model. Wel fijn dat ze goede varianten verzonnen hebben.

(Pirate?)Stock, ambulance, en advocacy/police
Ok kon het niet laten. Toch maar een mooie blauwe cutlass :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

ReQuiem83 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

Ok kon het niet laten. Toch maar een mooie blauwe cutlass :+
Hoe staat die erbij in de hangar? Wel een gave(ronde cockpit heeft die zag ik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Zal vanmiddag/vanavond wel even screenshot/video maken. Kan ik ook eens shadowplay uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo kwam gisterenavond terug uit de stad, was zo brak dat ik niet meer ben op gebleven. Nu maar even de livestream kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Cutlass commercial <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
ik wacht nog steeds op de hull-c :) de rest is niet echt boeiend als 'trader' hehe :D

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
http://m.imgur.com/8HPkwD...T,krEGhWt,D7Itpgs,bcDz4R6 blue cutless. Niet van mijzelf maar zag het op reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:47:
Zo kwam gisterenavond terug uit de stad, was zo brak dat ik niet meer ben op gebleven. Nu maar even de livestream kijken. :)
Een 2 uur livestream om 4 uur snachts is toch iets te zwaar op het uithoudingsvermogen ;) . Heb zelf lekker heel de nacht geslapen, en ben nu pas op de helft van de livestream. Dat is het nadeel van niet live kijken... andere verplichtingen gaan dan voor :-( .
Zojuist gezien :) , erg vet inderdaad. Zeker met die extra turret op de zijkant\ (Het was de engine) vind ik de blauwe Cutlass behoorlijk vetter, geloof wel dat die veel gebruikt gaat worden ingame. (Bovendien zal hij als police-enforcer behoorlijk sterk/krachtig zijn :) )
stealthgun schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:55:
ik wacht nog steeds op de hull-c :) de rest is niet echt boeiend als 'trader' hehe :D
De 890-Jump met 'slechts' 1200FU valt wel een "beetje" tegen idd. Hopelijk krijgt de Carrack minstens ook rond de 1200 FU :P .

[ Voor 44% gewijzigd door Case_C op 11-10-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Just.. wow. Net de hele stream gekeken. Ik vind het zo ontzettend tof wat hij heeft laten zien en wat er nog gaat komen.

Ik hoop echt dat het geen Peter Molyneux story wordt... (maar het lijkt goed te gaan tot nu toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Basekid schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:27:
Just.. wow. Net de hele stream gekeken. Ik vind het zo ontzettend tof wat hij heeft laten zien en wat er nog gaat komen.

Ik hoop echt dat het geen Peter Molyneux story wordt... (maar het lijkt goed te gaan tot nu toe)
Met Peter Molyneux is het natuurlijk wel zo dat hij alleen maar mooie praatjes verkoopt en je maar moet afwachten of het eind-resultaat ook maar een beetje in de richting is van wat hij beschreef :p . (godus viel mij echt behoorlijk tegen, maar dat schijnt wel verbeterd te zijn.)

Zolang er regelmatig updates blijven komen van CIG met name de nieuwe modules ben ik helemaal tevreden.

Wanneer krijgen we nu eigenlijk de eerste 10 missies voor SQ42, eind dit jaar hebben ze een vertical slice. Ik weet dat dit slechts een heel klein maar compleet deel van de SP experience gaat zijn, maar is het de bedoeling dat wij dit ook te spelen krijgen voor het einde van het jaar? Mij lijkt dit toch wel? Normaal gaan die vertical slices naar de producer e.d. , maar in dit geval toch naar de backer of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Squadron 42 ga je pas in 2015 zien zoals je op de slides kon zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yup, de planning van SQ42 is altijd 2015 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

AndrewBourgeois schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:44:
Squadron 42 ga je pas in 2015 zien zoals je op de slides kon zien ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:47:
Yup, de planning van SQ42 is altijd 2015 geweest.
Oke, dus de vertical slice gaat puur voor interne testing zijn dus? Opzich begrijpelijk dat ze de sfeer voor de SP nog niet willen bederven voor ze het uitbrengen :) .
Pagina: 1 ... 66 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.