Zag op Sandi's fb dat ze weer weekenden aan het doortrekken zijn voor deadlines, dus wie weet.
Kan niet wachten tot ik m'n Avenger eens kan testen in de AC. Hij schijnt nogal behoorlijk gewijzigd te zijn qua ?specs/uiterlijk? ten opzichte van het originele ontwerp..Anoniem: 165097 schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:59:
Zag op Sandi's fb dat ze weer weekenden aan het doortrekken zijn voor deadlines, dus wie weet.
Ik dacht dat Ben juist in ATV precies het tegenover gestelde zei?Case_C schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:30:
[...]
Kan niet wachten tot ik m'n Avenger eens kan testen in de AC. Hij schijnt nogal behoorlijk gewijzigd te zijn qua ?specs/uiterlijk? ten opzichte van het originele ontwerp..
De foto met de tekst "Busy weekend, everyone scattered when food showed up!"Anoniem: 165097 schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:59:

Ik doelde op dit stukje tekst uit RtV:Facerafter schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:31:
[...]
Ik dacht dat Ben juist in ATV precies het tegenover gestelde zei?
Maar dat kan net zo goed enkel op de two-seater slaan, maar hij noemt de Avenger wel in het algemeen, dus ik wacht het af...(Will the two-seater Avenger be available in the PU?) Wait and see what we do with the Avenger. It's going to be different than you're expecting.
Zou dat niet meer op de variants doelen?Case_C schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:42:
[...]
Ik doelde op dit stukje tekst uit RtV:
[...]
Maar dat kan net zo goed enkel op de two-seater slaan, maar hij noemt de Avenger wel in het algemeen, dus ik wacht het af...
Wat ik hoorde in ATV of RTV dat de base Avenger geen Major changes krijgt en de Nose gun houd
Waarschijnlijk wel danFacerafter schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:48:
[...]
Zou dat niet meer op de variants doelen?
Wat ik hoorde in ATV of RTV that de base Avenger geen Major changes krijgt en de Nose gun houd
Hopelijk is hij ben net zo snel als een 350r, met minder manouverability. Maakt het een interessant/onhandige dog-fighter
De GoT Exploration Fleet is zo wel aardig in vorm. 11 Carracks, 1 of 2 890 Jumps als partyboats en wat Origin 315p's die voor kleinere jumpgates zijn. Mooiste zou zijn als we dan 315p's in onze Carracks mee kunnen nemen met die modulaire componenten als hangar bay.Case_C schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:58:
[...]
Als iedereen dat weer een keertje doet gaan we wel een beetje een indicatie krijgen van wat we hebben.
Zag al zo'n 10 Carrack's + die van Brandon hebben we er al minstens 11.Hoewel er vast nog wel een paar weer worden omgesmolten voor iets anders.
Hopelijk krijgen we voor 19 december wel de 1.0 update... het zou me leuk lijken om in de vakantie nog een keer te kunnen spelen.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik denk dat voor de kleine jumppoints Freelancers betere explorers zijn, maar het zou wel vet zijn om in de vloot daarnaast wat Idrissen te hebben met Hornets/300i's aan boord.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 08-12-2014 12:55 ]
Hopelijk kunnen we met de Carrack's behoorlijk wat extra fuel mee nemen, om ook de Freelancers/315p's verder te laten exploren.Anoniem: 165097 schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:54:
Ik denk dat voor de kleine jumppoints Freelancers betere explorers zijn, maar het zou wel vet zijn daarnaast wat Idrissen te hebben met Hornets/300i's aan boord.
Een Starfarer is natuurlijk ook een optie om mee te nemen, maar vraag me af hoeveel die meer mee kan nemen ten opzichte van een Carrack met 3 fuel-pod's in z'n modulair systeem.
Daarbij vraag ik me af hoe vlug het refinenen van fuel kan gaan bij een gas-giant, of waar dan ook
Anoniem: 498426
Tegen die tijd hoop ik de nieuwe corvette te hebben waar men het op het RSI forum over heeft als beveiligingsschip voor de GoT Exploration Fleet. Als ik 1 van mijn 3 890en plus mijn Redeemer package omsmelt dan heb ik $865,- tegoed op mijn account. Ik hoop dat dat genoeg is voor die Corvette.
Kunnen ze niet echt meer maken aangezien de Idris de laatste keer $1250 was en die nu ge-upscaled is.Anoniem: 165097 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:43:
Ik verwacht toch wel minstens 1000 dollar voor de Corvette (hetzelfde als de oude Idris).
Daar heb je een goed punt, in dat geval voelen de 'nieuwe' backers zich weer genaaid ten opzichte van de mensen die in eerste instantie voor een Idris hadden gebacked.Ashrah schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:46:
[...]
Kunnen ze niet echt meer maken aangezien de Idris de laatste keer $1250 was en die nu ge-upscaled is.
Denk zelf tussen de 750 en 1100 dollar voor de nieuwe Corvette, met de prijs meer richting de 1100 dan 750
Ben wel benieuwd naar de specs van de nieuwe Corvette, en of die ook nog ruimte krijgt om een fighter mee te nemen. Meer dan 1 hoef je bijna niet te verwachten, gezien het schip misschien net zo groot is als de Carrack. (Zo groot was de originele Idris)
Je kan toch nog kiezen of je de nieuwe Corvette al dan niet koopt tegen de prijs van een Idris, dus je wordt toch niet genaaid indien ze dat doen?
Ik ook in hetzelfde shuitje met mijn i5 750 met gtx 670 + 8 ramm. Ik ga waarschijnlijk naar i7 5820k met 16 ofwel 32GB ramm. Alleen twijfel voor gtx 970 zal voldoen (Oculus rift) ik wacht op 1.0 voor mustang!
Haay schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:18:
[...]
Zit in hetzelfde schuitje. Ook een i5 750, met een Radeon HD 7850 videokaart en 6GB RAM. In de Arena Commander gaat dat nog wel (op 1680x1050 resolutie) maar in de Hangar, met drie schepen tentoongesteld heb ik serieuze frame-drops (complete beeld freeze wanneer ik naar links of recht pan).
Ga begin volgend jaar maar eens een compleet nieuwe PC kopen. Nieuwe snelle Core i7, GTX970, 16 GB (of toch maar meteen 32 GB?) RAM, Star Citizen op een SSD...
'Als' de nieuwe Corvette voor dezelfde prijs gaat als de oorspronkelijke Idris zullen een 'aantal' mensen die er een kopen wel degelijk het gevoel hebben dat ze minder waarde hebben dan wanneer ze een Idris hadden gehad/gekocht.AndrewBourgeois schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:57:
Je kan toch nog kiezen of je de nieuwe Corvette al dan niet koopt tegen de prijs van een Idris, dus je wordt toch niet genaaid indien ze dat doen?
Dan kan je de volgende argumenten geven:
- Pakketten worden duurder naarmate de ontwikkeling van het spel vordert.
- De Idris heeft een upgrade gehad voor SQ42, dus de kopers hebben 'geluk' gehad met de upgrade.
Natuurlijk is heel die discussie onzinnig, en heb je gelijk dat mensen weten wat ze kopen. Dus het woord genaaid is misschien wat ongelukkig gekozen
Vraag me nu wel af hoeveel we er kunnen verwachten als ze in de verkoop gaan... Gok toch wel meer dan 2000 (Dan zal dit ook niet meer dan 1000 stuks worden
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 08-12-2014 18:44 ]
Hoeveel idrissen zijn er los verkocht, toch initieel 100 Idris-M en 200 Idris-P? En daarbij alle war Packages die zijn verkocht of mis ik er dan nog wat?
Aan 1 kant voelen zullen mensen zich benadeeld voelen. Aan de andere kant is het ook het risico van je geld stoppen in een concept schip, die is nu eenmaal subject to change. Voor de Idris kopers is dat risico dus blijkbaar positiever uitgepakt. Maar moet CIG daarom bij een tweede sale daar heel erg rekening mee gaan houden en daarop de prijs gaan aanpassen? Ik twijfel daaraan. Aan het Corvette concept zouden ook nog allemaal veranderingen kunnen plaatsvinden als het in-engine gaat.Case_C schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:21:
[...]
'Als' de nieuwe Corvette voor dezelfde prijs gaat als de oorspronkelijke Idris zullen een 'aantal' mensen die er een kopen wel degelijk het gevoel hebben dat ze minder waarde hebben dan wanneer ze een Idris hadden gehad/gekocht.
Dan kan je de volgende argumenten geven:Echter hebben de mensen met de nieuwe Corvette daar geen boodschap aan
- Pakketten worden duurder naarmate de ontwikkeling van het spel vordert.
- De Idris heeft een upgrade gehad voor SQ42, dus de kopers hebben 'geluk' gehad met de upgrade.
, die gaan zo hard mogelijk lobby'en om de Corvette van zo veel mogelijk upgrades te voorzien.
Natuurlijk is heel die discussie onzinnig, en heb je gelijk dat mensen weten wat ze kopen. Dus het woord genaaid is misschien wat ongelukkig gekozen.
Vraag me nu wel af hoeveel we er kunnen verwachten als ze in de verkoop gaan... Gok toch wel meer dan 2000 (Dan zal dit ook niet meer dan 1000 stuks worden) gezien er onderhand iets van 1500 Idrissen(slechts 300 confirmed tot nu toe.. dat is excl in de war packs e.d. , bedankt Bornhald
, ik was weer eens te "optimistisch") zijn verkocht zijn. (Dat zou dan een boost zijn van ongeveer 2 miljoen in een paar dagen
)
Als de Retaliator plots zijn 250 USD niet meer waard is mag je er zeker van zijn dat je ook niets gaat verliezen gezien ze nog serieus met de componenten kunnen spelen.
Als je kijkt naar de "max power plant size" zie nu dat ze nooit de max level leveren wat ze dan wel kunnen doen om te compenseren en voor de andere componenten zal dat ook wel zo zijn.
Als je kijkt naar de "max power plant size" zie nu dat ze nooit de max level leveren wat ze dan wel kunnen doen om te compenseren en voor de andere componenten zal dat ook wel zo zijn.
heb ik meteen toen ik de post maakte aangepast.. Herald eraf.. Carrack erbij.Bornhald schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:55:
[...]
ook al het formuliertje ingevuld met daarop je schepen ?
Ik denk dat ten onrechte het beeld is ontstaan dat schepen gaandeweg beter worden, mensen zullen zich dus toch wel benadeeld voelen, kijker naar de Cutlass, een van de weinige die er in de loop van de tijd op achteruit zijn gegaan qua specs. Alle andere zijn groter dan wel zwaarder bewapend geworden. Daarnaast is ook gebleken dat lobbyen in de meeste gevallen ook heeft geholpen zie modularity van de Cutlass en Phoenix na lobbyen. Dus aannemelijk is dat wanneer er een corvette verkocht wordt mensen ongeacht de status gaan lobbyen om hem nog beter te maken en afhankelijk van het aantal dat in de verkoop is gegaan zal men slagen. Althans dat is mijn verwachtingAnoniem: 165097 schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:50:
[...]
Aan 1 kant voelen zullen mensen zich benadeeld voelen. Aan de andere kant is het ook het risico van je geld stoppen in een concept schip, die is nu eenmaal subject to change. Voor de Idris kopers is dat risico dus blijkbaar positiever uitgepakt. Maar moet CIG daarom bij een tweede sale daar heel erg rekening mee gaan houden en daarop de prijs gaan aanpassen? Ik twijfel daaraan. Aan het Corvette concept zouden ook nog allemaal veranderingen kunnen plaatsvinden als het in-engine gaat.
Maar hoe kunnen mensen zich genaaid voelen als er bij elke sale duidelijk staat (en ook wordt gezegd) dat de schepen nog veranderingen zullen ondergaan? Dan weet je toch dat het twee kanten op kan gaan. 
Misschien is de Cutlass nu wel minder maar het kan toch ook zijn dat als de PU klaar is de Cutlass een stuk beter is dan wat het nu is?!
Misschien is de Cutlass nu wel minder maar het kan toch ook zijn dat als de PU klaar is de Cutlass een stuk beter is dan wat het nu is?!
Hoe kun je uberhaupt genaait worden, je betaald voor de vooruitgang van het spel..
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
verschillende antwoorden mogelijk. maar doordat CIG niet levert wat ze hebben beloofd is een redelijk antwoord.Fordox schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:05:
Hoe kun je uberhaupt genaait worden, je betaald voor de vooruitgang van het spel..
Maar de ervaring hebben dat je genaaid bent is een emotie, en hoeft dus niet rationeel te zijn. Iemand kan zeggen dat hij een goede deal heeft terwijl iemand anders zegt dat hij genaaid is terwijl beide even veel hebben betaald en hetzelfde hebben gekregen.
[ Voor 29% gewijzigd door Bornhald op 08-12-2014 20:41 ]
En weer een update voor deze week van Ben:
Benieuwd of we voor de kerstvakantie 1.0 gaan zien, ze doen er in ieder geval 'alles' aan.
Dat gaat waarschijnlijk de update worden die de Gladiator in de hangar zetHey guys!
It's a busy week internally as the team works hard to get Arena Commander 1.0 out the door. The biggest news is that you can expect a patch in the next few days. This isn't going to be AC1.0, but it will be the last patch before 1.0 hits. We could release as early as Tuesday or as late as Friday, so it's not on the schedule... but when it happens, we'll make sure you know!
Benieuwd of we voor de kerstvakantie 1.0 gaan zien, ze doen er in ieder geval 'alles' aan.
Maar de 'waarde' niet waard zijn vind ik niet kloppen. Want het is nog altijd een pledge. En de vergoeding (als extaatje) is een schip vanuit concept/alpha. Dus als je praat over waarde dan mag je daar eigenlijk niets over zeggen.AndrewBourgeois schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:59:
Als de Retaliator plots zijn 250 USD niet meer waard is mag je er zeker van zijn dat je ook niets gaat verliezen gezien ze nog serieus met de componenten kunnen spelen.
De waarde zou wel kloppen als je de ingame credits wist van een schip en dan een rekensommetje maakt van Uec naar dollar. Maar die is niet vastgesteld.
Je zou het wel kunnen uitrekenen. Mocht je overal de prijs van weten op dit moment.
Dread Pirate Roberts
Btw we zitten op 9927 posts dus we hebben bijna een nieuw draadje nodig. (10000 is max toch?)
[ Voor 12% gewijzigd door Facerafter op 09-12-2014 08:38 ]
Dat zal wel voor een role in SQ42 zijn neem ik aan? (En z'n PU character uiteraard
Door dat grijze shirt wat hij aan heeft lijkt het net of het zo een siliconen masker is ipv de echte CR
Oei, dan moeten we vandaag maar doorpraten in onze bestaande posts, middels editsFacerafter schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:36:
[...]
Dread Pirate Roberts
Btw we zitten op 9927 posts dus we hebben bijna een nieuw draadje nodig. (10000 is max toch?)
[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 09-12-2014 08:52 ]
Die 10.000 is een beetje passé toch? Volgens mij hoeft dat allang niet meer.
Binnenkort maar een nieuw draadje openen idd. Eerst even kijken hoe ik de hoeveelheid info wat overzichtelijker krijg, en of de rest van de auteurs ook nog wil, want die zijn niet zo actief meer.
Comment van Ben op SC Development.
https://forums.robertsspa.../4053421/#Comment_4053421
https://forums.robertsspa.../4053421/#Comment_4053421
Als de rest niet meer wilt en je zoekt een mede auteur wil ik best helpen.Anoniem: 165097 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:21:
Binnenkort maar een nieuw draadje openen idd. Eerst even kijken hoe ik de hoeveelheid info wat overzichtelijker krijg, en of de rest van de auteurs ook nog wil, want die zijn niet zo actief meer.
Anoniem: 424588
Gisteren mijn eerste potje arena commander gespeeld tegen de vanduul swarm. Met een van m'n vrienden, wie al een paar keer had gedaan, kwamen we tot niveau 14 (crashte in de laatste vijand met mijn schip (bijna gebroken schip, een kanon was afgebroken en na 3 keer schieten kreeg ik al een oververhittings waarschuwing terwijl mijn vriend al neer was op lvl 13)).
Ikzelf had een aurora en hij probeerde de hornet uit. En een was een geweldige ervaring van wel meer dan 45 minuten lang waarin ik met een pizzadoos werd vergeleken na het botsen met een asteroïde en het te overleven. Bijna aan het einde van het potje.
ps. Ook per ongeluk een raket op hem geschoten. Na het potje nog een klein beetje in free mode gevlogen en kwam erachter dat ik het niveau van mijn schilden kon zien en regelen en ook nog flares kon afschieten. volgend potje wordt zeker anders.
Ikzelf had een aurora en hij probeerde de hornet uit. En een was een geweldige ervaring van wel meer dan 45 minuten lang waarin ik met een pizzadoos werd vergeleken na het botsen met een asteroïde en het te overleven. Bijna aan het einde van het potje.
ps. Ook per ongeluk een raket op hem geschoten. Na het potje nog een klein beetje in free mode gevlogen en kwam erachter dat ik het niveau van mijn schilden kon zien en regelen en ook nog flares kon afschieten. volgend potje wordt zeker anders.
Gezien de hoeveelheid plaatjes etc in dit topic lijkt 10k mij een hele redelijk cut offWimPliers schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:13:
Die 10.000 is een beetje passé toch? Volgens mij hoeft dat allang niet meer.
Offtopic: Wouw ik krijg nu een email EN een melding op Tweakers als iemand mij quoteIrcghost schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:53:
[...]
Gezien de hoeveelheid plaatjes etc in dit topic lijkt 10k mij een hele redelijk cut off

Maar op naar deeltje 3 dan
Haha eindelijk! Wacht daar al zolang op
Wow, level 14 in een Aurora is behoorlijk indrukwekkend. Solo in een Aurora aan level 14 moeten beginnen is ook niet de meest makkelijke opdrachtAnoniem: 424588 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:26:
Gisteren mijn eerste potje arena commander gespeeld tegen de vanduul swarm. Met een van m'n vrienden, wie al een paar keer had gedaan, kwamen we tot niveau 14 (crashte in de laatste vijand met mijn schip (bijna gebroken schip, een kanon was afgebroken en na 3 keer schieten kreeg ik al een oververhittings waarschuwing terwijl mijn vriend al neer was op lvl 13)).
Met 1.0 zou Vanduul Swarm nog een stukje uitdagender gaan worden.
Achtung! Du hast mail
Lettertype verkleinenWimPliers schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:55:
[...]
Offtopic: Wouw ik krijg nu een email EN een melding op Tweakers als iemand mij quote![]()
Maar op naar deeltje 3 danIk stel me ook beschikbaar als mede auteur van de TS, zou alleen niet zo 123 weten hoe het kleiner te krijgen
[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 09-12-2014 12:10 ]
Anoniem: 424588
Kreeg het bericht van spawnen van niv 14 na het crashen op de sterkste vijand van niv 13. Niv 14 dus niet echt gehaald en toch weer wel gezien wat eraan zou komen. Ik zou hem hebben neergeschoten indien hij niet op mij crashte. Mijn vriend was toen halverwege neergegaan met nog+/- 3 schepen over waarvan 1 de sterkste was. Het schieten met de aurara is wel moeilijker wegens de lage firerate.Case_C schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:05:
[...]
Wow, level 14 in een Aurora is behoorlijk indrukwekkend. Solo in een Aurora aan level 14 moeten beginnen is ook niet de meest makkelijke opdracht.
Met 1.0 zou Vanduul Swarm nog een stukje uitdagender gaan worden.
Ik weet ook niet wanneer het was, maar op een gegeven moment kon ik alleen maar vliegen en kon maar niet uitvingen hoe ik uit mijn schip kon komen (mogelijk geen ejection seat). En mijn vriend maar zeggen, je moet dit indukken en er gebeurde maar niets. Dus op een gegeven moment maar gecrashed en gerespawned.
Tja met de Aurora ben je momenteel nog overgeleverd aan de elementen, dus geen eject optie. Hopelijk gaat het met 1.0 wel mogelijk zijn om 'er uit te lopen' , eigenlijk een tragere eject sequence.Anoniem: 424588 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:23:
[...]
Kreeg het bericht van spawnen van niv 14 na het crashen op de sterkste vijand van niv 13. Niv 14 dus niet echt gehaald en toch weer wel gezien wat eraan zou komen. Ik zou hem hebben neergeschoten indien hij niet op mij crashte. Mijn vriend was toen halverwege neergegaan met nog+/- 3 schepen over waarvan 1 de sterkste was. Het schieten met de aurara is wel moeilijker wegens de lage firerate.
Ik weet ook niet wanneer het was, maar op een gegeven moment kon ik alleen maar vliegen en kon maar niet uitvingen hoe ik uit mijn schip kon komen (mogelijk geen ejection seat). En mijn vriend maar zeggen, je moet dit indukken en er gebeurde maar niets. Dus op een gegeven moment maar gecrashed en gerespawned.
Het lijkt me waarschijnlijk dat wanneer ze het doen, dat het een automated "animatie" gaat zijn, waar je tijdens het rennen geen controle over hebt.
'Rammen' zijn de Vanduul momenteel nog er goed in
De Aurora heeft volgens mij ook geen ejection seat, dus dat kan wel kloppen dat die niet werkte.Anoniem: 424588 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:23:
[...]
Ook een email? Raar. In de development round-up staat juist er dat nog geen email word verstuurd.WimPliers schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:55:
[...]
Offtopic: Wouw ik krijg nu een email EN een melding op Tweakers als iemand mij quote![]()
Maar op naar deeltje 3 danIk stel me ook beschikbaar als mede auteur van de TS, zou alleen niet zo 123 weten hoe het kleiner te krijgen
Vanaf nu krijg je een notificatie als iemand anders een forumpost van jou citeert. Dit werkt ongeveer hetzelfde als de notificaties die je al krijgt als iemand reageert op een reactie van jou. De notificatie linkt naar de desbetreffende forumpost. De huidige implementatie hebben we expres vrij simpel gehouden, zodat het niet meteen een ingewikkeld en langdurig traject wordt. Zo ontvang je momenteel nog geen e-mail op een dergelijke notificatie en wordt er ook nog geen rekening gehouden met reacties op een forumpost waarbij de quote-optie niet is gebruikt.
Klopt.. wel raar eigenlijk? Waarom zou een schip geen ejection stoel hebben.. Het design van de Aurora Cockpit werkt niet helemaal lekker mee maar dan zou misschien nog het hele glaze gedeelte eraf kunnen worden 'geblazen'.Metalkai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:32:
[...]
De Aurora heeft volgens mij ook geen ejection seat, dus dat kan wel kloppen dat die niet werkte.
[ Voor 17% gewijzigd door Facerafter op 09-12-2014 12:43 ]
@Pariah_terror; zoals vaker voorbij gekomen hier en op SC heeft de Aurora geen ejection seat. Later kun je uit je stoel stappen en de ruimte inspringen.
. Het zal al wel werken maar nog niet volledig gereleased ofso
Dat heeft vanmorgen even kort aangestaan, ik vermoed een foutjeFacerafter schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:42:
[...]
Ook een email? Raar. In de development round-up staat juist er dat nog geen email word verstuurd.
[...]
Bij de Aurora is het de bedoeling dat je letterlijk "uit je schip loopt" als je moet ejecten (dus opstaan naar de deur lopen etc). Zal pas bij 2.0 kunnen waarschijnlijk.Facerafter schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:42:
[...]
Ook een email? Raar. In de development round-up staat juist er dat nog geen email word verstuurd.
[...]
[...]
Klopt.. wel raar eigenlijk? Waarom zou een schip geen ejection stoel hebben.. Het design van de Aurora Cockpit werkt niet helemaal lekker mee maar dan zou misschien nog het hele glaze gedeelte eraf kunnen worden 'geblazen'.
Lijkt mij een beetje lang duren als je in een dogfight zit en je wilt snel ejecten?Anoniem: 165097 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:32:
[...]
Bij de Aurora is het de bedoeling dat je letterlijk "uit je schip loopt" als je moet ejecten (dus opstaan naar de deur lopen etc). Zal pas bij 2.0 kunnen waarschijnlijk.
Klopt, daarom is het ook geen ideale dogfighterFacerafter schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:00:
[...]
Lijkt mij een beetje lang duren als je in een dogfight zit en je wilt snel ejecten?
@ Hieronder
De Mustang, die gaan ze volgens mij groots aankondigen/in de verkoop doen op de 19e.
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 09-12-2014 14:11 ]
Welk schip denken jullie dat vrijdag de Brochure krijgt
?
Ik gok op de Mustang. Gladiator of Retaliator zou ook kunnen maar ik weet niet of daar variants van komen?
Ik gok op de Mustang. Gladiator of Retaliator zou ook kunnen maar ik weet niet of daar variants van komen?
Avenger misschien? In één van de LftC's werd er toch gehint op iets leuks met de Avenger. Of gaat het toch om een schip dat zeker AC 1.0 gaat halen? Dan zou ik zeggen dat het de Mustang wordt.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik zat ook te denken aan de Avenger, maar lijkt mij dat ze dan de brochure van de Avenger en Variants tegelijk doen. Terwijl die pas nog in concept zaten.Tylocke schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:25:
Avenger misschien? In één van de LftC's werd er toch gehint op iets leuks met de Avenger. Of gaat het toch om een schip dat zeker AC 1.0 gaat halen? Dan zou ik zeggen dat het de Mustang wordt.
Inderdaad, de Mustang heeft daarintegen al 4 complete varianten. En zijn de eerstvolgende schepen die in de store verschijnenFacerafter schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:41:
[...]
Ik zat ook te denken aan de Avenger, maar lijkt mij dat ze dan de brochure van de Avenger en Variants tegelijk doen. Terwijl die pas nog in concept zaten.
Ga er zowieso eentje oppikken wanneer ze in de verkoop gaan
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 09-12-2014 15:18 ]
Nee, geen Mustang voor mij.Case_C schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:49:
[...]
Inderdaad, de Mustang heeft daarintegen al 4 complete varianten. En zijn de eerstvolgende schepen die in de store verschijnen.
Ga er zowieso eentje oppikken wanneer ze in de verkoop gaan, lijken me erg gave bootjes.
Maar ben wel benieuwd naar de Avenger Series.
Ik heb uiteindelijk de Mustang Omega gehaald voor 25 euro. Collega van me heeft gisteren hetzelfde package gehaald voor rond de 17 euro. Mooie van deze packages is dat je én het schip én een tweede account krijgt. Voor diegenen die wel beta hebben maar geen Arena Commander kan deze ook erg interessant zijn, want je krijgt er een AC pass bij.Case_C schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:49:
[...]
Inderdaad, de Mustang heeft daarintegen al 4 complete varianten. En zijn de eerstvolgende schepen die in de store verschijnen.
Ga er zowieso eentje oppikken wanneer ze in de verkoop gaan, lijken me erg gave bootjes.
Nieuwe Spectrum Dispatch "Congress Now: Emergency Session"
https://robertsspaceindus...ess-Now-Emergency-Session
Kwam deze nog tegen op reddit.
In 10 for producers Travis claimde dat de Avenger geen Size 5 nose gun meer had omdat dat er belachelijk uitzag. Iemand op reddit heeft toen deze gemaakt voor referentie
In 10 for producers Travis claimde dat de Avenger geen Size 5 nose gun meer had omdat dat er belachelijk uitzag. Iemand op reddit heeft toen deze gemaakt voor referentie

[ Voor 90% gewijzigd door Facerafter op 10-12-2014 09:53 ]
Die lees ik bijna nooitFacerafter schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:46:
Nieuwe Spectrum Dispatch "Congress Now: Emergency Session"
Keek gisteren trouwens nog toevalligerwijs een stukje van de co-optional podcast live. Net toen ik begon te kijken was TB aan het ranten op space-sim met de volgende eigenschappen:
- Galaxy to explore,
- Procedural generated content,
- Release in 2015 die nooit gehaald zou worden,
- Enkel een trailer,
- het gewraakte Walking Simulator
(wat is het doel van het spel)
edit:
Hoe kunnen ze dat silhouet nu belachelijk vindenFacerafter schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:46:
[afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 10-12-2014 10:11 ]
Niet? Ik vind ze altijd wel vermakelijk om te lezen, Spectrum Dispatch zijn vaak gewoon korte verhaaltjes die vaak wat vertellen over de huidige situatie 'in het PU'.Case_C schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:06:
[...]
Die lees ik bijna nooit, wel leuk om de 'lore' een beetje bij te houden.. Maar zulke dingen weet ik over 2 jaar echt niet meer, dus zal ze tegen die tijd vast wel weer een keer langs zien komen.
Keek gisteren trouwens nog toevalligerwijs een stukje van de co-optional podcast live. Net toen ik begon te kijken was TB aan het ranten op space-sim met de volgende eigenschappen:
Galaxy to explore,
Procedural generated content,
Release in 2015 die nooit gehaald zou worden,
Enkel een trailer,
het gewraakte Walking Simulator(wat is het doel van het spel)
Het spel zelf werd niet meer genoemd, maar volgens mij doelde hij op No Man's Sky. Er is toch al een behoorlijke hype voor dat spel, maar dat werd even neergesabeld door de cynical brit. (Was stiekem bang dat hij over SC of Elite bezig was, maar daar is natuurlijk al content van. En Elite is natuurlijk al gereleased)
edit:
[...]
Hoe kunnen ze dat silhouet nu belachelijk vinden, toch geweldig verhoudingen zo! XD
Ik zou in eerste instantie ook No Man's Sky zeggen maar dan heeft die gozer zn facts niet goed gechecked. Er is meer dan één trailer van, en het is nog geen eens een trailer zijn gewoon echte gameplay beelden. Ik verwacht wel dat hij een keer word uitgesteld alhoewel ze al best wel ver zijn als je kijkt naar de video van Gameinformer. Het doel van No Man's Sky is om naar het midden van de Galaxy te komen en daar zit een verhaal aan vast gebonden maar dat is onbekend voor ons. En ook Exploration ftw?
Ik vind ze ook wel vermakelijk om te lezen.
Trouwens, alles over No Man's Sky hier:
http://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/wiki/archive
En er zijn inderdaad nu meer trailers. Ziet er leuk uit, maar vraag me ook af hoe het interessant blijft. Krijg nog steeds meer het gevoel van een techdemo.
En er zijn inderdaad nu meer trailers. Ziet er leuk uit, maar vraag me ook af hoe het interessant blijft. Krijg nog steeds meer het gevoel van een techdemo.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 10-12-2014 10:21 ]
Ja toen maakte hij de verwijzing naar Spore, waarbij het doel ook was om in het midden van de Galaxy te komenFacerafter schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:16:
[...]
Niet? Ik vind ze altijd wel vermakelijk om te lezen, Spectrum Dispatch zijn vaak gewoon korte verhaaltjes die vaak wat vertellen over de huidige situatie 'in het PU'.
Ik zou in eerste instantie ook No Man's Sky zeggen maar dan heeft die gozer zn facts niet goed gechecked. Er is meer dan één trailer van, en het is nog geen eens een trailer zijn gewoon echte gameplay beelden. Ik verwacht wel dat hij een keer word uitgesteld alhoewel ze al best wel ver zijn als je kijkt naar de video van Gameinformer. Het doel van No Man's Sky is om naar het midden van de Galaxy te komen en daar zit een verhaal aan vast gebonden maar dat is onbekend voor ons. En ook Exploration ftw?
Het punt van z'n verhaal was dat mensen niet helemaal hyped moeten raken over een spel waar nog 'niets/weinig' over bekend is. (En daarvoor al pre-orderen) Tegen de tijd dat het spel uit is in zo'n geval heb je alles al gezien wat er te zien valt, en is de ervaring die je met het spel hebt minder dan dat je erin stapt zonder of met weinig voorkennis.
Dit stukje tekst wijst trouwens wel meer op een walking sim dan wat dan ookAnoniem: 165097 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:21:
Ik vind ze ook wel vermakelijk om te lezen.
Ziet er leuk uit, maar vraag me ook af hoe het interessant blijft. Krijg nog steeds meer het gevoel van een techdemo.
Ik weet dat er meer te doen is dan enkel reizen, maar procedural generated content(anno 2014) ontdekken kan vlug saai worden.There is a multiplayer, but please understand that while it is possible to meet other players, the primary goal of the game is to instill a sense of wonder and isolation in a vast universe.
edit:
Maar wel een erg leuk concept non-the-less
Het is procedural generated content maar wel heel gevarieerd. Wat ik begrepen heb is dat ze net als bij een RPG van die Sliders hebben maar dan voor ELK object en een script dat zo kan uitvoeren er daardoor is bijna oneindig mogelijke opties.Case_C schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:29:
[...]
Ik weet dat er meer te doen is dan enkel reizen, maar procedural generated content(anno 2014) ontdekken kan vlug saai worden.
Het is ook niet alleen reizen. Bv. net zoals in SC/Elite je wilt graag één van de beste schepen krijgen. Dit kan alleen maar in het midden van de universe. Schepen en modules worden duurder en beter naarmate je dichter bij de center komt. Dus als je een goed schip wilt dan zul je ook naar het center moeten gaan.
Maar je moet ook weer geld verdienen om die modules te kopen, hier kan je missions gaan doen (Denk aan E:D), mining, etc.
Ik snap wat die gozer bedoelt maar ik merk vaak ook dat ze vaak net wat te weinig research doen...
Gezien we bijna op de 10.000 posts zitten (en om een eventuele nieuwe informatiestroom eind deze week voor te zijn) gaan we over naar deeltje 3!
Anoniem: 165097 in "[PC] Star Citizen - Deel 3"
Dus daar verder, ik vraag een mod om deze te sluiten.
Anoniem: 165097 in "[PC] Star Citizen - Deel 3"
Dus daar verder, ik vraag een mod om deze te sluiten.
Verder in de volgende
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.