3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Presentatie dus vanaf 7 PM PDT (beetje later waarschijnlijk).Doors open at 6:00 PM, the presentation is from 7:00pm until 9:00pm
Oei, dat is dus wel 4:00 's ochtends volgens mij:
http://www.timebie.com/std/pdt.php?q=19
Ik bedoelde het ook niet negatief hoorAndrewBourgeois schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:51:
[...]
Om zeker te zijn dat iedereen mee is: ik speculeer helemaal niet. Ik koop geen schepen met als doel die later terug te verkopen en winst te maken.
Ik koop sommige limited schepen (1 stuk per schip!) en upgrades zodat ik nadat alle pledge schepen bekend zijn en de stats redelijk gefinaliseerd zijn een finale beslissing kan nemen over welke schepen ik uiteindelijk ga gebruiken in de PU. Ik gebruik dan de grey market om alle andere schepen van de hand te doen.
En inderdaad, 't is speculeren en momenteel zeker niet dom gezien de winstmares (e.g. een Caterpillar kon je voor 225 USD kopen en kan je nu voor 400 USD verkopen...).
Ik vind mijn 315p leuk maar als ik zo verder kijk had ik misschien een wat groter schip moeten nemen met LTI ipv zo'n klein schip met LTI. Jammer dat mijn glazen bol niet werkte
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Gewoon een potje apart houden waar niemand wat van hoeft te wetenMattie112 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:20:
Ai shit ben bezig met mn eigen huis dus tzt heb ik geen geld meer
Ik ga gelijk mn obligaties verzilveren, xD .AndrewBourgeois schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:14:
De CIG Anniversary is 26 November: begin nu al maar te sparen want waarschijnlijk komen ze dan met limited schepen die je sowieso wil!
Ik neem aan dat straks meer cross chassis upgrades komen waardoor je grotere schepen met LTI kan krijgen.Tylocke schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:05:
[...]
Ik bedoelde het ook niet negatief hoorSommige schepen had ik graag willen hebben. Ik vermoed dat het bij jou meer een investering in het spel is.
Ik vind mijn 315p leuk maar als ik zo verder kijk had ik misschien een wat groter schip moeten nemen met LTI ipv zo'n klein schip met LTI. Jammer dat mijn glazen bol niet werkte
^ Iemand interesse in een 890 Jump?
Vrijdag verkrijgbaar voor een kleine 600 USD!

[ Voor 8% gewijzigd door ReQuiem83 op 07-10-2014 07:10 ]
We hebben bijna 200 leden, als iedereen $3 ophoest hebben we er één. Er vanuitgaande dat we niet iedereen mee krijgen kan het ook met 50 man ($12/lid) of 20 man ($30/lid).
Just a suggestion..

En er is weer een 10 for the Chairman!
Uitgeschreven transcript voor de geïnteresseerden.

Dan moet je inderdaad gaan kijken of je met je ORG zoiets kan ophoesten om er een ORG HQ van te maken, dan is het prima te behappen
Het kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik al een paar van die vragen uit de 10FTC al een keer voorbij horen komen...
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
[ Voor 20% gewijzigd door SgtPoen op 07-10-2014 07:35 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Eens met ditVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:32:
Ik ben meer voorstander om die voor de org in-game te halen.Paar gezamenlijke missies doen met veel org members, heb je hem zo volgens mij.
De prijs van 600 dollar snap ik opzich wel, het is een extreem luxe-yacht wat een behoorlijk stukje groter is dan de Phoenix die zonder LTI voor 350 dollar ging.
Dit hoop ik eerlijk gezegd niet, verwacht eigenlijk dat de Hull C max 400 dollar gaat kosten, ook een berg geld, maar wel minderSnoz Lombardo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:29:
Ik denk zelf dat de 890 Jump één van de duurdere is (van deze wave in ieder geval). Wellicht dat de Hull C nog in de buurt komt gezien z'n verwachte formaat.
Sorry, maar 600$ voor een computerspel dat nog niet uit is is het nooit echt waard.ReQuiem83 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:09:
Zit te denken om wat te melten(reclaimer + nog wat). En een poging te doen mits het echt $ 600 waard is maar ik betwijfel het...
Nou snap ik dat sommige mensen meer te besteden hebben, of er meer voor over hebben, maar echt waard? Nou nee.
Vooruit. Als er winst mee is te maken met doorverkoop kan het het echt waard zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 07-10-2014 08:05 ]
FTFYaicaramba schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:02:
[...]
Sorry, maar 600$ voor een *virtueel ruimteschip waarvan alleen concept-art bekend is, in een* computerspel dat nog niet uit is is het nooit echt waard.
[...]
Ik lees op meerdere plekken dat het er 3560 gaan worden.Case_C schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:19:
Ik las wel dat het een limited sale gaat zijn, hopelijk gaan ze er niet meer dan 2000 verkopen... Anders krijg je wel heeel erg een melk koe idee. Dan krijg je hele vloten van de 890 jump straks ingame.
Het was Ben op het forum:
890 Jump sales are limited for the same game-balancing reason as the Idris; it's a big part of our universe, but it shouldn't be everywhere at launch. As with any ship, it'll be available in-game for anyone who is interested but doesn't want to pledge for it during the sale. There will be a good deal more 890 Jumps than there are Idrii, though. Each release adds 890 to the total, for a grand total of around 3,500 ships. Any that don't sell immediately will be available for the rest of the week.
[ Voor 45% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-10-2014 08:23 ]
Nou dat is dan weer 2 miljoen aan extra backingSnoz Lombardo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:21:
[...]
Ik lees op meerdere plekken dat het er 3560 gaan worden.

Met al die wave 3 ship sales dit jaar, hoe hoog denken jullie dat de crowfunding teller zal staan op 1 januari?
Ik denk zo'n 65 a 70 miljoen, gezien we nog behoorlijk wat sales gaan krijgen. En genoeg mensen zo gek zijn het volledige bedrag neer te tellen voor een schip.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:32:
Zal vermoedelijk wel een stuk minder dan $2 miljoen worden aangezien het meerendeel van de kopers er één of meerdere schepen voor gaat omsmelten.
Met al die wave 3 ship sales dit jaar, hoe hoog denken jullie dat de crowfunding teller zal staan op 1 januari?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2014 09:17 ]
Als je 600 USD wil uitgeven aan een Org HQ dan geef je het IMO beter uit aan een corvette-class capital schip, een organization hangar of een space station.
Dat past inderdaad wel beter bij de speelstijl die we met de organisatie willen berijken, spelers die meedoen met het opbouwen van de org (ingame assest en missies) hebben dan toegang tot de vloot die we vergaren met de org.Ircghost schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:17:
Ik denk dat het al vrij duidelijk is dat wij met de ORG een groot schip willen halen dat als HQ kan dienen. Echter, gezien de huidige staat van het spel EN de organisatie kunnen wij denk ik beter wachten. Je weet maar nooit hoe het spel en de org zich gaan ontwikkelen tegen de tijd dat de PU geactiveerd wordt voor ons. Daarnast lijkt het mij leuker als wij die eerste paar weken de Org belasting wat hoger zetten zodat we een capital schip kunnen kopen. Dan is iedereen ook trotser op zijn eigen werk en weet je dat het betaald is door de mensen die ook echt actief willen zijn met de org.
En wat AndrewBourgeois zegt, als org wil je natuurlijk wel wat meer Bang voor je Capital/HQ ship
Eh zou 200 mensen op je 890 niet een te groot target zijn voor een troll ?Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:43:
Een 890 jump is juist wel goed als "neutrale" headquarters. Een corvette wil je juist meer voor operaties. Een corvette lijkt me ook wat klein als HQ, daar kan niet een hele org in rondlopen (ook maar de vraag of er 200 mensen in een 890 passen).
[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 07-10-2014 09:55 ]
890 is even groot als een Corvette, hoewel ookal best wel groot, lijkt me toch wat klein voor een HQ.We price the ships based on their capabilities and the components they include. The 890 Jump is a big ship with top of the line luxury-class components; it's the size of a corvette, with four decks and all kinds of features that you'll learn about later in the week. As far as our ships go, it's the closest thing to the original role for the Idris (except fancy!)
Idd een HQ moet eigenlijk gewoon planet-based zijn, the next best thing is dan volgens mij een Capital Ship waar je met behoorlijk wat mensen op kanVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:56:
Mijn argument is invalid, quote van Ben:
[...]
890 is even groot als een Corvette, hoewel ookal best wel groot, lijkt me toch wat klein voor een HQ.
Daarnaast een paar support-ships in de vorm van Destroyers, en je kan redelijk veilig de PU doorkruizen
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 07-10-2014 10:03 ]
http://www.reddit.com/r/s...atistics_for_october_6th/
En met een percentage van 84% actual members doen we het volgens mij helemaal niet slecht. Erg fijn wanneer je een behoorlijke groep mensen hebt die zich onder 1 banner verenigenSnoz Lombardo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:12:
Op Reddit wordt elke week een overzicht geplaatst van veranderingen in (ledenaantallen in) organisaties. GoT staat nu op #14 in de lijst "Most Actual Members Added" (dus geen affiliates). We groeien dus prima
http://www.reddit.com/r/s...atistics_for_october_6th/

Maar de dollar staat nog enigsinds gunstig

Tja als je er toch een gaat halen, kunnen we hem als org. natuurlijk huren voor gebruik/exclusieve partiesWimPliers schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:55:
Hmmmm ik denk dat ik mezelf tegen die sale aan vast moet binden om er niet een te halen.. $600 is wel heel gek. Maar hij is zo mooi![]()
Maar de dollar staat nog enigsinds gunstigMaar het blijft te veel geld
Haha, er komen verschillende staffels inclusief drinken / met alcohol / zonder alcoholCase_C schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:57:
[...]
Tja als je er toch een gaat halen, kunnen we hem als org. natuurlijk huren voor gebruik/exclusieve parties. (Zit de catering dan inbegrepen in huur?)

Doet mij beetje aan deze denken

[ Voor 17% gewijzigd door ReQuiem83 op 07-10-2014 11:16 ]
Donderdag Nasi dag! Hoop dan vrijdag wat meer concept art te zien met de 890 Jump.WimPliers schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:05:
[...]
Haha, er komen verschillende staffels inclusief drinken / met alcohol / zonder alcoholOp woensdag hebben we hak-dag, lekker grootmoeders potje! Gaat helemaal goed komen
[ Voor 8% gewijzigd door SgtPoen op 07-10-2014 11:20 ]
En hier een concept look van de binnenkantReQuiem83 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:13:
Zijn er al concept arts voor de 890 bekend? Schijnt/gerucht dat het deze is?
[afbeelding]
Doet mij beetje aan deze denken
[afbeelding]

Ik vraag me af of een planetside HQ mogelijk is, want de planetside omgevingen gaan in de eerste release nog niet super uitgebreid zijn. Maar aan de andere kant hebben ze in de laatste report wel genoemd dat real estate bezitten mogelijk is. We zullen het zien. Misschien een mooi 10ftc vraagje.Case_C schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:59:
[...]
Idd een HQ moet eigenlijk gewoon planet-based zijn, the next best thing is dan volgens mij een Capital Ship waar je met behoorlijk wat mensen op kan. Wie weet halen we nog een keer en Idris of iets dergelijks in-game
.
Daarnaast een paar support-ships in de vorm van Destroyers, en je kan redelijk veilig de PU doorkruizen.
Een mooie orbital station is ook niet verkeerd overigens.
In de toekomst moeten we dan zeker op Terra ons HQ weer terugbrengenVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:30:
[...]
Ik vraag me af of een planetside HQ mogelijk is, want de planetside omgevingen gaan in de eerste release nog niet super uitgebreid zijn. Maar aan de andere kant hebben ze in de laatste report wel genoemd dat real estate bezitten mogelijk is. We zullen het zien. Misschien een mooi 10ftc vraagje.
Een mooie orbital station is ook niet verkeerd overigens.
Zoals je ook al weet kan je anderen in je hangar laten en komt er een room system met ruimtes die niets met schepen te maken hebben.
Het is dus niet ondenkbaar dat je een lounge bar ofzo kan toevoegen en je er dan 50+ mensen in kan proppen voor organization meetings/events.
Kan me zoiets ook herinneren, dus daar hoeven we ons echt geen zorgen over te maken danAndrewBourgeois schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:43:
Ik heb geen bron voor de hand maar ze hebben al bevestigd dat er organization hangars komen zodat je schepen kan delen.
Zoals je ook al weet kan je anderen in je hangar laten en komt er een room system met ruimtes die niets met schepen te maken hebben.
Het is dus niet ondenkbaar dat je een lounge bar ofzo kan toevoegen en je er dan 50+ mensen in kan proppen voor organization meetings/events.
Bijvoorbeeld mensen van rang 1 en 2 mogen schip X en Y vliegen, maar mensen van rang 3 mogen alleen schip X vliegen. En dan kan je natuurlijk ook nog persoonlijke permissies toevoegen, zodat sommige mensen alle schepen kunnen vliegen welke rang ze ook hebben.
Ook wel 'de blaasbalg' genoemd (bellows).Metalkai schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:15:
Dat is inderdaad de 890 Jump
Het is een beetje gelijk aan Abramovich's superjacht.

Speculeren over de 890 Jump is trouwens niet echt nodig want ze hebben beloofd dat we voor vrijdag blog posts met meer info te zien krijgen.
[ Voor 69% gewijzigd door Ircghost op 07-10-2014 13:49 ]
Jawel hoor, het is er nu (13:52) 04:52 uur. Weet niet of het een handmatige actie vereist om de sale te stoppen of dat het automatisch uitgaat op een tijdstip maar het is er wel al dinsdag. Je had het al doorIrcghost schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:48:
Ik zei iets doms, laat maar haha. Maar de vraag is of je de betaling kan afronden.
[ Voor 3% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-10-2014 13:52 ]
Kan iemand me overtuigen?
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
DOE HET NIET voor je portemonnee.Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:52:
Hmm ik zit er over na te denken om het pakket te kopen met de Hornet Ghost. (ik ben een stealth speler) maar het is dan wel direct mn duurste spel ooit dat ik heb gefund..
Ik dacht ook dat het m'n duurste game ooit zou zijn toen ik een Avenger package kocht. Ben nu $800 verder..
[ Voor 28% gewijzigd door Fordox op 07-10-2014 13:58 ]
Ik was je voor met een ninja editSnoz Lombardo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:52:
[...]
Jawel hoor, het is er nu (13:52) 04:52 uur. Weet niet of het een handmatige actie vereist om de sale te stoppen of dat het automatisch uitgaat op een tijdstip maar het is er wel al dinsdag. Je had het al door
[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 07-10-2014 13:59 ]
Het is juist een fatsoenlijk stealth schip, dat is het gene dat me enorm aan trekt. Ik heb het ook over de Hornet GhostJorrie schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:00:
Ik weet het niet met een Hornet, het is leuk voor dogfighting maar het lijkt mij een vrij eenzijdig schip in de PU. Kan je beter voor een Freelancer gaan (zou ik doen dan).
[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 07-10-2014 14:02 ]
Zeker, Avenger staat ook erg mooi in mijn hangar
En ik zag dat je het over de Ghost had maar dan vind ik het alsnog zonde van het geld (ook erg duur vind ik hem), je hebt helemaal geen cargo ruimte.
In de AC merk je al wel dat stealth tech redelijk nut kan hebben in de PU, als je schip niet/moeilijk door scanners kan worden opgepikt kan je relatief makkelijk zonder op te vallen je doelwit naderenFordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:02:
[...]
Het is juist een fatsoenlijk stealth schip, dat is het gene dat me enorm aan trekt. Ik heb het ook over de Hornet Ghost
Zie de lol van die play-style wel in, maar wel een boel geregel in de cock-pit met je power allocation e.d.
Ben zelf trouwens al 500$+ verder, maar heb er ook geen spijt van
Dus als het een schip wordt, wordt het de Hornet Ghost.
Dus doen of niet?
En nog de vraag van eerder: Wat is het voordeel van het nu aanschaffen t.o.v. het later aan te schaffen wanneer het spel al uit is?
[ Voor 22% gewijzigd door Fordox op 07-10-2014 14:12 ]
Als je nu instapt krijg je elke backer bonus* vanaf nu. Dat zijn over het algemeen meer cosmetische dingen en hangar goodies, maar is toch mooi meegenomen.
*) Bij veel stretch goals wordt er een bepaald item aan alle backers gegeven die tot dat punt hebben gepledged.
[ Voor 54% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-10-2014 14:14 ]
Uiteraard gewoon doen, anders eerst een goedkoper pakket kopen en dan later meer kopen als het je bevaltFordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:11:
I don't care, in elke rpg game ben ik meer de sneaky type die naar binnen en naar buiten gaat en waarvan zn acties uren later pas opgemerkt worden.
Dus als het een schip wordt, wordt het de Hornet Ghost.
Dus doen of niet?
En nog de vraag van eerder: Wat is het voordeel van het nu aanschaffen t.o.v. het later aan te schaffen wanneer het spel al uit is?
Ik zou het niet doen.Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:52:
Hmm ik zit er over na te denken om het pakket te kopen met de Hornet Ghost. (ik ben een stealth speler) maar het is dan wel direct mn duurste spel ooit dat ik heb gefund..
Het spel is niet eens uit. Je hebt nog geen flauw idee hoe het spel uiteindelijk gaat zijn en hoeveel van de beloftes nagekomen gaan worden.
Het is een enorm ambitieus project voor een klein projectteam. Met name de PU, shooter gedeelte, economie en het samenvoegen van al deze onderdelen zijn dingen waar nog niet veel duidelijkheid over is. Misschien komen ze er wel niet uit en brengen ze het spel uit wat lang niet zo uitgebreid is als oorspronkelijk is beloofd. Dit zou zeker niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Niet dat ik wil zeggen dat chris roberts slechte bedoelingen heeft, maar misschien heeft hij teveel hooi op z'n vork genomen.
Als ik jou was zou ik me voor een teleurstelling behoeden en geen belachelijke bedragen gaan uitgeven.
Don't get carried away by the hype.
klein projectteam? o_O Ze hebben meer dan 260 mensen aan het spel werken. Dat noem ik niet bepaald klein.aicaramba schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:42:
[...]
Het is een enorm ambitieus project voor een klein projectteam.
Wut? Klein team? Ik zal de exacte cijfers nog even opzoeken maar volgens zijn er toch echt 250+ man aan het werk in een stuk of 6 studio's in 3 landen.aicaramba schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:42:
[...]
Ik zou het niet doen.
Het spel is niet eens uit. Je hebt nog geen flauw idee hoe het spel uiteindelijk gaat zijn en hoeveel van de beloftes nagekomen gaan worden.
Het is een enorm ambitieus project voor een klein projectteam. Met name de PU, shooter gedeelte, economie en het samenvoegen van al deze onderdelen zijn dingen waar nog niet veel duidelijkheid over is. Misschien komen ze er wel niet uit en brengen ze het spel uit wat lang niet zo uitgebreid is als oorspronkelijk is beloofd. Dit zou zeker niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Niet dat ik wil zeggen dat chris roberts slechte bedoelingen heeft, maar misschien heeft hij teveel hooi op z'n vork genomen.
Als ik jou was zou ik me voor een teleurstelling behoeden en geen belachelijke bedragen gaan uitgeven.
Je moet sowieso beseffen dat ze sowieso niet alle beloftes gaan nakomen maar dat daar ook andere dingen tegen overstaan. M.a.w. make an informed decision.
Ik zeg ook niet dát het een teleurstelling gaat worden. Ik zeg alleen dat je moet uitkijken met je verwachtingen. En helemaal met het maken van grote investeringen in het spel.
[ Voor 38% gewijzigd door aicaramba op 07-10-2014 14:50 ]
Vandaar dat ik het ook vraagM.a.w. make an informed decision.
Dit is dan mn eerste pledge ooit.
Maar dan pik je ook wel meteen één van de grootste ontwikkelteams ooit eruit. Als wij hetzelfde zouden doen met bijvoorbeeld spelers aantallen voor MMOs, is ook elke MMO klein, want WoW heeft vele miljoenen spelers.aicaramba schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:48:
Als ik dat vergelijk met de 1000+ die op gta 5 hebben gezeten en hoeveel uitgebreider star citizen moet worden, vindt ik dat een klein team, ja.
Daarbij komt natuurlijk ook nog dat meer niet automatisch beter en/of sneller betekend. Hoe meer mensen er bij een ontwikkelteam zitten, hoe meer management er bij komt. Het wordt ook een stuk lastiger om meetings te houden, want er zijn gewoon te veel mensen.
Wikipedia: Wargaming (company)
Daarintegen heeft Monolith Productions (bekend van de nieuwe middle earth: shadow of mordor) 'maar' 100+ werknemers.
In vergelijking is 250 man idd geen groot team, maar ik zie ze er ook niet voor aan om alles te staken.
[ Voor 16% gewijzigd door Fordox op 07-10-2014 14:54 ]
Het zijn inderdaad wel grote verschillen tussen de aantallen, ik denk dat als SC ergens op vast gaat lopen is dat Chris Roberts meer content en beslissingen voor zijn kiezen krijgt dan dat hij kan vrijgeven. Waardoor het hele project stalled en crashed.
Wargaming werkt dan ook aan minstens 4 games.Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:53:
Wargaming, bekend van o.a. World of Tanks en World of Warplanes heeft 2200+ werknemers..
Wikipedia: Wargaming (company)
Daarintegen heeft Monolith Productions (bekend van de nieuwe middle earth: shadow of mordor) 'maar' 100+ werknemers.
In vergelijking is 250 man idd geen groot team, maar ik zie ze er ook niet voor aan om alles te staken.
Eén van de redenen om backer te worden is ook omdat je geïnteresseerd bent in de development van de game en daarbij betrokken wilt zijn. Ik backte eind 2012 en heb zodoende al bijna 2 jaar plezier van m'n initiële pledge. Je wordt op zoveel manieren betrokken bij de ontwikkeling van de game; middels wekelijkse video's, maandelijkse dikke rapporten met concept art, etc. En daarnaast natuurlijk de verschillende modules en updates daarvan die uitgekomen zijn en nog uit gaan komen.
Ga er vanuit dat als je nu backt en gaat spelen, dat je bugs tegenkomt, zaken die niet lekker werken en dingen die nog aan verandering onderhevig zijn. Je bent in feite ook gewoon een tester.
Als dat je allemaal niet interesseert en je gewoon het spel wilt spelen, back dan vooral niet en koop de game als het in de winkels ligt. Dan betaal je eenmalig de retailprijs en weet je exact wat je koopt.
[ Voor 0% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-10-2014 15:02 . Reden: typo's ]
Volgens mij zijn ze nog steeds op zoek naar flink wat mensen (bron: https://www.cloudimperiumgames.com/jobs) en moet je ze gewoon de tijd geven om de geschikte mensen te vinden.
Tegen dat ze de single-player klaar hebben zullen ze waarschijnlijk wel een team van 500 of meer medewerkers hebben.
Lees je maar eens goed in wat er allemaal mogelijk kan zijn
Alle schepen die nu worden verkocht voor echt geld kan je in het uiteindelijke spel gewoon kopen met in-game geld. Sommige schepen zal je na een x uur missies doen kunnen kopen, andere schepen na x * 100 uur. Exacte bedragen/uren zijn nog niet bekend maar het is in ieder geval niet de bedoeling dat men schepen kan kopen met echt geld die niet in het spel zelf te koop zijn.Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:08:
Hoe kun je later dan de schepen vrijspelen die je wilt hebben als het spel eenmaal uit is?
Zoals Ircghost al aan geeft, het spel is nog vollop in ontwikkeling en er kan van alles nog veranderen. Lekker veel lezen en dan besluiten. Mocht je nog wat twijfels hebben kan je voor een goedkoper pakket gaan en later via omsmelten of een cross-chassis upgrade een beter schip halen als je dat mocht willen.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Een andere vraag over het niet backen: als je het spel na release koopt, krijg je dan ook een aurora ofzo?
Zo nee: hoe verdien je geld als je nog helemaal geen schip hebt?
Als je het spel na de release koopt krijg je er geloof ik niet een schip bij.
[ Voor 23% gewijzigd door Jorrie op 07-10-2014 15:17 ]
Als je meteen aan de PU begint moet je planetside missies doen en/of missies doen in schepen die je alleen voor die missie krijgt etc. Met het geld dat je daarmee verdient kan je dan schepen kopen.
Dit topic is gesloten.