[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.948 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:50
Ai shit ben bezig met mn eigen huis dus tzt heb ik geen geld meer :(

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Doors open at 6:00 PM, the presentation is from 7:00pm until 9:00pm
Presentatie dus vanaf 7 PM PDT (beetje later waarschijnlijk).

Oei, dat is dus wel 4:00 's ochtends volgens mij:

http://www.timebie.com/std/pdt.php?q=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

AndrewBourgeois schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:51:
[...]

Om zeker te zijn dat iedereen mee is: ik speculeer helemaal niet. Ik koop geen schepen met als doel die later terug te verkopen en winst te maken.

Ik koop sommige limited schepen (1 stuk per schip!) en upgrades zodat ik nadat alle pledge schepen bekend zijn en de stats redelijk gefinaliseerd zijn een finale beslissing kan nemen over welke schepen ik uiteindelijk ga gebruiken in de PU. Ik gebruik dan de grey market om alle andere schepen van de hand te doen. :)

En inderdaad, 't is speculeren en momenteel zeker niet dom gezien de winstmares (e.g. een Caterpillar kon je voor 225 USD kopen en kan je nu voor 400 USD verkopen...).
Ik bedoelde het ook niet negatief hoor :) Sommige schepen had ik graag willen hebben. Ik vermoed dat het bij jou meer een investering in het spel is.

Ik vind mijn 315p leuk maar als ik zo verder kijk had ik misschien een wat groter schip moeten nemen met LTI ipv zo'n klein schip met LTI. Jammer dat mijn glazen bol niet werkte ;)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:05

Case_C

[Team Carrack]

Mattie112 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:20:
Ai shit ben bezig met mn eigen huis dus tzt heb ik geen geld meer :(
Gewoon een potje apart houden waar niemand wat van hoeft te weten ;) .
AndrewBourgeois schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:14:
De CIG Anniversary is 26 November: begin nu al maar te sparen want waarschijnlijk komen ze dan met limited schepen die je sowieso wil!
Ik ga gelijk mn obligaties verzilveren, xD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Tylocke schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:05:
[...]

Ik bedoelde het ook niet negatief hoor :) Sommige schepen had ik graag willen hebben. Ik vermoed dat het bij jou meer een investering in het spel is.

Ik vind mijn 315p leuk maar als ik zo verder kijk had ik misschien een wat groter schip moeten nemen met LTI ipv zo'n klein schip met LTI. Jammer dat mijn glazen bol niet werkte ;)
Ik neem aan dat straks meer cross chassis upgrades komen waardoor je grotere schepen met LTI kan krijgen.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
https://forums.robertsspa...concept-sale-plans#latest
^ Iemand interesse in een 890 Jump?
Vrijdag verkrijgbaar voor een kleine 600 USD! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo dat wordt een prijzig scheepje. Maar die limited sale is vast zo uitverkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Zit te denken om wat te melten(reclaimer + nog wat). En een poging te doen mits het echt $ 600 waard is maar ik betwijfel het...

[ Voor 8% gewijzigd door ReQuiem83 op 07-10-2014 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
De grote vraag is; moeten we die niet hebben als GoT Headquarters? ;)

We hebben bijna 200 leden, als iedereen $3 ophoest hebben we er één. Er vanuitgaande dat we niet iedereen mee krijgen kan het ook met 50 man ($12/lid) of 20 man ($30/lid).

Just a suggestion.. O-)

En er is weer een 10 for the Chairman!
Uitgeschreven transcript voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 12:27
Hoeveel gaan de andere schepen dan wel niet kosten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ik denk zelf dat de 890 Jump één van de duurdere is (van deze wave in ieder geval). Wellicht dat de Hull C nog in de buurt komt gezien z'n verwachte formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Jeetje man, 600USD? Voor een schip? Die ingame ook gewoon te halen is?

Dan moet je inderdaad gaan kijken of je met je ORG zoiets kan ophoesten om er een ORG HQ van te maken, dan is het prima te behappen :)

Het kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik al een paar van die vragen uit de 10FTC al een keer voorbij horen komen...

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben meer voorstander om die voor de org in-game te halen. :) Paar gezamenlijke missies doen met veel org members, heb je hem zo volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Het bovenstaande. Lijkt me een beter plan, we hebben zat mensen dus die 890 komt er wel. Hoe reageert het forum op de forse prijs? >:)

[ Voor 20% gewijzigd door SgtPoen op 07-10-2014 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Je zou dan eventueel in de tussentijd dat de 890 niet gebruikt wordt voor ORG doeleinden hem in kunnen zetten als pendeldienst tussen wat planeten om wat credits voor de ORG binnen te harken :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:32:
Ik ben meer voorstander om die voor de org in-game te halen. :) Paar gezamenlijke missies doen met veel org members, heb je hem zo volgens mij.
Eens met dit :P , wat heb je een een HQ zonder dat je ingame actief bent geweest :) . Gewoon eerst maar eens beginnen met ingame credits te verdienen. Ik denk dat we versteld zullen staan, hoe vlug je zoiets in-game kan verdienen met doelgericht credits hiervoor te verdienen.

De prijs van 600 dollar snap ik opzich wel, het is een extreem luxe-yacht wat een behoorlijk stukje groter is dan de Phoenix die zonder LTI voor 350 dollar ging.
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:29:
Ik denk zelf dat de 890 Jump één van de duurdere is (van deze wave in ieder geval). Wellicht dat de Hull C nog in de buurt komt gezien z'n verwachte formaat.
Dit hoop ik eerlijk gezegd niet, verwacht eigenlijk dat de Hull C max 400 dollar gaat kosten, ook een berg geld, maar wel minder ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
ReQuiem83 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:09:
Zit te denken om wat te melten(reclaimer + nog wat). En een poging te doen mits het echt $ 600 waard is maar ik betwijfel het...
Sorry, maar 600$ voor een computerspel dat nog niet uit is is het nooit echt waard.

Nou snap ik dat sommige mensen meer te besteden hebben, of er meer voor over hebben, maar echt waard? Nou nee.

Vooruit. Als er winst mee is te maken met doorverkoop kan het het echt waard zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 07-10-2014 08:05 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
aicaramba schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:02:
[...]

Sorry, maar 600$ voor een *virtueel ruimteschip waarvan alleen concept-art bekend is, in een* computerspel dat nog niet uit is is het nooit echt waard.

[...]
FTFY ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ik las wel dat het een limited sale gaat zijn, hopelijk gaan ze er niet meer dan 2000 verkopen... Anders krijg je wel heeel erg een melk koe idee. Dan krijg je hele vloten van de 890 jump straks ingame :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:19:
Ik las wel dat het een limited sale gaat zijn, hopelijk gaan ze er niet meer dan 2000 verkopen... Anders krijg je wel heeel erg een melk koe idee. Dan krijg je hele vloten van de 890 jump straks ingame :P .
Ik lees op meerdere plekken dat het er 3560 gaan worden.

Het was Ben op het forum:
890 Jump sales are limited for the same game-balancing reason as the Idris; it's a big part of our universe, but it shouldn't be everywhere at launch. As with any ship, it'll be available in-game for anyone who is interested but doesn't want to pledge for it during the sale. There will be a good deal more 890 Jumps than there are Idrii, though. Each release adds 890 to the total, for a grand total of around 3,500 ships. Any that don't sell immediately will be available for the rest of the week.

[ Voor 45% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-10-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:21:
[...]

Ik lees op meerdere plekken dat het er 3560 gaan worden.
Nou dat is dan weer 2 miljoen aan extra backing 8)7 . Mij hoor je daarover niet klagen hoor verder :p , hoop eerlijk gezegd dat ik zo'n bootje met m'n Reclaimer tegen ga komen :) . Daar haal je behoorlijk wat valuable metals uit gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Zal vermoedelijk wel een stuk minder dan $2 miljoen worden aangezien het meerendeel van de kopers er één of meerdere schepen voor gaat omsmelten.

Met al die wave 3 ship sales dit jaar, hoe hoog denken jullie dat de crowfunding teller zal staan op 1 januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:32:
Zal vermoedelijk wel een stuk minder dan $2 miljoen worden aangezien het meerendeel van de kopers er één of meerdere schepen voor gaat omsmelten.

Met al die wave 3 ship sales dit jaar, hoe hoog denken jullie dat de crowfunding teller zal staan op 1 januari?
Ik denk zo'n 65 a 70 miljoen, gezien we nog behoorlijk wat sales gaan krijgen. En genoeg mensen zo gek zijn het volledige bedrag neer te tellen voor een schip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:50
Jah super goed idee om een über schip als ORG HQ te halen, alleen: moet je dat nu al kopen? Persoonlijk zou ik wachten en hem ingame halen, of misschien in de laatste sale vlak voor de launch als het echt een goeie deal is.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aan de andere kant, LTI op je org HQ is ook niet verkeerd. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik denk dat het al vrij duidelijk is dat wij met de ORG een groot schip willen halen dat als HQ kan dienen. Echter, gezien de huidige staat van het spel EN de organisatie kunnen wij denk ik beter wachten. Je weet maar nooit hoe het spel en de org zich gaan ontwikkelen tegen de tijd dat de PU geactiveerd wordt voor ons. Daarnast lijkt het mij leuker als wij die eerste paar weken de Org belasting wat hoger zetten zodat we een capital schip kunnen kopen. Dan is iedereen ook trotser op zijn eigen werk en weet je dat het betaald is door de mensen die ook echt actief willen zijn met de org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Als de org een 890 Jump wil dan doe ik sowieso niet mee.

Als je 600 USD wil uitgeven aan een Org HQ dan geef je het IMO beter uit aan een corvette-class capital schip, een organization hangar of een space station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een 890 jump is juist wel goed als "neutrale" headquarters. Een corvette wil je juist meer voor operaties. Een corvette lijkt me ook wat klein als HQ, daar kan niet een hele org in rondlopen (ook maar de vraag of er 200 mensen in een 890 passen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:17:
Ik denk dat het al vrij duidelijk is dat wij met de ORG een groot schip willen halen dat als HQ kan dienen. Echter, gezien de huidige staat van het spel EN de organisatie kunnen wij denk ik beter wachten. Je weet maar nooit hoe het spel en de org zich gaan ontwikkelen tegen de tijd dat de PU geactiveerd wordt voor ons. Daarnast lijkt het mij leuker als wij die eerste paar weken de Org belasting wat hoger zetten zodat we een capital schip kunnen kopen. Dan is iedereen ook trotser op zijn eigen werk en weet je dat het betaald is door de mensen die ook echt actief willen zijn met de org.
Dat past inderdaad wel beter bij de speelstijl die we met de organisatie willen berijken, spelers die meedoen met het opbouwen van de org (ingame assest en missies) hebben dan toegang tot de vloot die we vergaren met de org. :) . Op die manier kunnen we dan grotere schepen, zowel merchants als frigate/destroyers aanschaffen en mee spelen/onderhouden.

En wat AndrewBourgeois zegt, als org wil je natuurlijk wel wat meer Bang voor je Capital/HQ ship :D . De Javelin is een veel leuker bootje momenteel gok ik zo ;) .
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:43:
Een 890 jump is juist wel goed als "neutrale" headquarters. Een corvette wil je juist meer voor operaties. Een corvette lijkt me ook wat klein als HQ, daar kan niet een hele org in rondlopen (ook maar de vraag of er 200 mensen in een 890 passen).
Eh zou 200 mensen op je 890 niet een te groot target zijn voor een troll ? :P Waarschijnlijk kan je planet-side wel ruimtes huren voor conferenties e.d.

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 07-10-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ben ook niet heel erg geïnteresseerd als de 890 als HQ, zie liever een wat meer combat / defensive gericht schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn argument is invalid, quote van Ben:
We price the ships based on their capabilities and the components they include. The 890 Jump is a big ship with top of the line luxury-class components; it's the size of a corvette, with four decks and all kinds of features that you'll learn about later in the week. As far as our ships go, it's the closest thing to the original role for the Idris (except fancy!)
890 is even groot als een Corvette, hoewel ookal best wel groot, lijkt me toch wat klein voor een HQ. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:56:
Mijn argument is invalid, quote van Ben:

[...]

890 is even groot als een Corvette, hoewel ookal best wel groot, lijkt me toch wat klein voor een HQ. :)
Idd een HQ moet eigenlijk gewoon planet-based zijn, the next best thing is dan volgens mij een Capital Ship waar je met behoorlijk wat mensen op kan :) . Wie weet halen we nog een keer en Idris of iets dergelijks in-game :) .

Daarnaast een paar support-ships in de vorm van Destroyers, en je kan redelijk veilig de PU doorkruizen :) .

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 07-10-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Op Reddit wordt elke week een overzicht geplaatst van veranderingen in (ledenaantallen in) organisaties. GoT staat nu op #14 in de lijst "Most Actual Members Added" (dus geen affiliates). We groeien dus prima :)

http://www.reddit.com/r/s...atistics_for_october_6th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:12:
Op Reddit wordt elke week een overzicht geplaatst van veranderingen in (ledenaantallen in) organisaties. GoT staat nu op #14 in de lijst "Most Actual Members Added" (dus geen affiliates). We groeien dus prima :)

http://www.reddit.com/r/s...atistics_for_october_6th/
En met een percentage van 84% actual members doen we het volgens mij helemaal niet slecht. Erg fijn wanneer je een behoorlijke groep mensen hebt die zich onder 1 banner verenigen :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gaaf om te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Hmmmm ik denk dat ik mezelf tegen die sale aan vast moet binden om er niet een te halen.. $600 is wel heel gek. Maar hij is zo mooi :X

Maar de dollar staat nog enigsinds gunstig }) Maar het blijft te veel geld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

WimPliers schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:55:
Hmmmm ik denk dat ik mezelf tegen die sale aan vast moet binden om er niet een te halen.. $600 is wel heel gek. Maar hij is zo mooi :X

Maar de dollar staat nog enigsinds gunstig }) Maar het blijft te veel geld O-)
Tja als je er toch een gaat halen, kunnen we hem als org. natuurlijk huren voor gebruik/exclusieve parties :+ . (Zit de catering dan inbegrepen in huur?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wie gaat er dan virtuele biertjes uitdelen? :P Ik stel voor dat de org sjaerzen tapdienst hebben haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Case_C schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Tja als je er toch een gaat halen, kunnen we hem als org. natuurlijk huren voor gebruik/exclusieve parties :+ . (Zit de catering dan inbegrepen in huur?)
Haha, er komen verschillende staffels inclusief drinken / met alcohol / zonder alcohol :P Op woensdag hebben we hak-dag, lekker grootmoeders potje! Gaat helemaal goed komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Zijn er al concept arts voor de 890 bekend? Schijnt/gerucht dat het deze is?

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/b29ec5ufzm49pr/post_section_header/890_beautyShot-Concept_V01High_NF_140709.jpg

Doet mij beetje aan deze denken
Afbeeldingslocatie: http://p1.pichost.me/i/52/1759471.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door ReQuiem83 op 07-10-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Dat is inderdaad de 890 Jump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
WimPliers schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:05:
[...]

Haha, er komen verschillende staffels inclusief drinken / met alcohol / zonder alcohol :P Op woensdag hebben we hak-dag, lekker grootmoeders potje! Gaat helemaal goed komen :*)
Donderdag Nasi dag! Hoop dan vrijdag wat meer concept art te zien met de 890 Jump.

[ Voor 8% gewijzigd door SgtPoen op 07-10-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
ReQuiem83 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:13:
Zijn er al concept arts voor de 890 bekend? Schijnt/gerucht dat het deze is?

[afbeelding]

Doet mij beetje aan deze denken
[afbeelding]
En hier een concept look van de binnenkant :)

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/70dqe24yjzsiir/source/BHVR_Body.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:59:
[...]

Idd een HQ moet eigenlijk gewoon planet-based zijn, the next best thing is dan volgens mij een Capital Ship waar je met behoorlijk wat mensen op kan :) . Wie weet halen we nog een keer en Idris of iets dergelijks in-game :) .

Daarnaast een paar support-ships in de vorm van Destroyers, en je kan redelijk veilig de PU doorkruizen :) .
Ik vraag me af of een planetside HQ mogelijk is, want de planetside omgevingen gaan in de eerste release nog niet super uitgebreid zijn. Maar aan de andere kant hebben ze in de laatste report wel genoemd dat real estate bezitten mogelijk is. We zullen het zien. Misschien een mooi 10ftc vraagje.

Een mooie orbital station is ook niet verkeerd overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:30:
[...]

Ik vraag me af of een planetside HQ mogelijk is, want de planetside omgevingen gaan in de eerste release nog niet super uitgebreid zijn. Maar aan de andere kant hebben ze in de laatste report wel genoemd dat real estate bezitten mogelijk is. We zullen het zien. Misschien een mooi 10ftc vraagje.

Een mooie orbital station is ook niet verkeerd overigens.
In de toekomst moeten we dan zeker op Terra ons HQ weer terugbrengen :P , om een beetje in de Lore van GoT te blijven ;) . We gaan wel zien waar en hoe we ons in de tussentijd vestigen. (Een belasting-paradijsje ofzo) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Ik heb geen bron voor de hand maar ze hebben al bevestigd dat er organization hangars komen zodat je schepen kan delen.

Zoals je ook al weet kan je anderen in je hangar laten en komt er een room system met ruimtes die niets met schepen te maken hebben.

Het is dus niet ondenkbaar dat je een lounge bar ofzo kan toevoegen en je er dan 50+ mensen in kan proppen voor organization meetings/events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

AndrewBourgeois schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:43:
Ik heb geen bron voor de hand maar ze hebben al bevestigd dat er organization hangars komen zodat je schepen kan delen.

Zoals je ook al weet kan je anderen in je hangar laten en komt er een room system met ruimtes die niets met schepen te maken hebben.

Het is dus niet ondenkbaar dat je een lounge bar ofzo kan toevoegen en je er dan 50+ mensen in kan proppen voor organization meetings/events.
Kan me zoiets ook herinneren, dus daar hoeven we ons echt geen zorgen over te maken dan :) . Verder denk ik trouwens een leuke monitor gevonden te hebben voor SC :) , pricewatch: LG 34UM95-P Zwart , die lijkt me toch een hele leuke high res. weergave van het spel te kunnen gaan geven. Net geen 4K dus fps moeten wel boven de 40 blijven met de nodig hardware :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het was volgens mij in een oude aflevering van Wingman's Hangar. Er werdt uitgelegd hoe ze van plan zijn Organisation hangars te laten werken, en dat je in zo'n hangar een permission system kan opzetten om te bepalen wie welk schip mag vliegen.
Bijvoorbeeld mensen van rang 1 en 2 mogen schip X en Y vliegen, maar mensen van rang 3 mogen alleen schip X vliegen. En dan kan je natuurlijk ook nog persoonlijke permissies toevoegen, zodat sommige mensen alle schepen kunnen vliegen welke rang ze ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Zullen we dan ook mensen instellen als valets, zodat ze de schepen kunnen warmlopen en klaarzetten indien dat nodig is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 15:11
Ook wel 'de blaasbalg' genoemd (bellows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Wat ik vreemd vind, is dat op de concept art 0 guns te vinden zijn. Zouden deze allemaal netjes achter luiken weggewerkt zijn? In geval van combat kunnen die dan gedeployed worden. Denk ook dat dit schip veel meer class-9 defence points heeft dan normale turrets, verwacht namelijk dat die class-9 toch een behoorlijk def. capability hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ergens betwijfel ik bijna of die dat heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik verwacht weinig vuurkracht op de 890 Jump. Hoogstens een paar point-defense turrets, maar meer dan dat verwacht ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Hij zal wel wat verdediging hebben maar het is absoluut geen schip waarmee je in de aanval gaat.

Het is een beetje gelijk aan Abramovich's superjacht.
Afbeeldingslocatie: http://www.abramovichyacht.com/wp-content/uploads/2012/04/Roman-Abramovich-Yacht-Map1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

lol @ radar; giving crew time to change course. Ik weet niet wat voor idee zij hebben van wat schepen kunnen maar flinke boot als die missiles kan ontwijken haha. Tenzij je goalkeepers en/of chaff systemen hebt gaat je dat echt niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Hij schijnt ook een missile defense system te hebben maar verder geen specificaties over wat voor systeem dat precies is. Meer info en (veel) foto's hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Wat ik niet snap, is dat de Reclaimer nog gewoon te koop is :/ . Ik dacht toch dat het een temporary sale was, of is het nu tot de release van het volgende concept ship? (Ik dacht dat het eerst een week was, toen 2 weken, en daarna nog een aanpassing naar 6 oktober maar nu is hij nog te koop.... ) Ik snap dat ze geld willen hebben, maar zoveel keer terugkomen op gestelde datum's vind ik heel slecht :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Op de pagina van de Reclaimer staat er dat het tot maandag 6 oktober is dus ik vermoed dat het gewoon een vergetelheid is.

Speculeren over de 890 Jump is trouwens niet echt nodig want ze hebben beloofd dat we voor vrijdag blog posts met meer info te zien krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zei iets doms, laat maar haha. Maar de vraag is of je de betaling kan afronden.

[ Voor 69% gewijzigd door Ircghost op 07-10-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ircghost schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:48:
Ik zei iets doms, laat maar haha. Maar de vraag is of je de betaling kan afronden.
Jawel hoor, het is er nu (13:52) 04:52 uur. Weet niet of het een handmatige actie vereist om de sale te stoppen of dat het automatisch uitgaat op een tijdstip maar het is er wel al dinsdag. Je had het al door ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-10-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 17:31

Fordox

00101010

Hmm ik zit er over na te denken om het pakket te kopen met de Hornet Ghost. (ik ben een stealth speler) maar het is dan wel direct mn duurste spel ooit dat ik heb gefund..
Kan iemand me overtuigen? :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:52:
Hmm ik zit er over na te denken om het pakket te kopen met de Hornet Ghost. (ik ben een stealth speler) maar het is dan wel direct mn duurste spel ooit dat ik heb gefund..
DOE HET NIET voor je portemonnee.
Ik dacht ook dat het m'n duurste game ooit zou zijn toen ik een Avenger package kocht. Ben nu $800 verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Mn portemonnee kan het momenteel wel hebben... Ik wil alleen weten of het wel waard is. Wat voor voordeel krijg je eigenlijk als je het nu koopt ipv later?

[ Voor 28% gewijzigd door Fordox op 07-10-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ben zelf $260,- verder, no regrets so far :) Met iedere update die we over het spel te horen krijgen gaat het bij mij meer en meer leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:52:
[...]

Jawel hoor, het is er nu (13:52) 04:52 uur. Weet niet of het een handmatige actie vereist om de sale te stoppen of dat het automatisch uitgaat op een tijdstip maar het is er wel al dinsdag. Je had het al door ;)
Ik was je voor met een ninja edit :P. En nu was je mij te vroeg af xD

[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 07-10-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik weet het niet met een Hornet, het is leuk voor dogfighting maar het lijkt mij een vrij eenzijdig schip in de PU. Kan je beter voor een Freelancer gaan (zou ik doen dan :+).

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Of de Avenger O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Jorrie schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:00:
Ik weet het niet met een Hornet, het is leuk voor dogfighting maar het lijkt mij een vrij eenzijdig schip in de PU. Kan je beter voor een Freelancer gaan (zou ik doen dan :+).
Het is juist een fatsoenlijk stealth schip, dat is het gene dat me enorm aan trekt. Ik heb het ook over de Hornet Ghost ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 07-10-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Zeker, Avenger staat ook erg mooi in mijn hangar _O_

En ik zag dat je het over de Ghost had maar dan vind ik het alsnog zonde van het geld (ook erg duur vind ik hem), je hebt helemaal geen cargo ruimte.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Het is juist een fatsoenlijk stealth schip, dat is het gene dat me enorm aan trekt. Ik heb het ook over de Hornet Ghost ;)
In de AC merk je al wel dat stealth tech redelijk nut kan hebben in de PU, als je schip niet/moeilijk door scanners kan worden opgepikt kan je relatief makkelijk zonder op te vallen je doelwit naderen :) . Op die manier ben je ook moeilijker te targeten voor missiles en andere defences.

Zie de lol van die play-style wel in, maar wel een boel geregel in de cock-pit met je power allocation e.d. :) .

Ben zelf trouwens al 500$+ verder, maar heb er ook geen spijt van :) . Leuk om de ontwikkeling te steunen en te volgen. Als het kan moet je het gewoon doen, en later in-game kan je alle kanten nog op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

I don't care, in elke rpg game ben ik meer de sneaky type die naar binnen en naar buiten gaat en waarvan zn acties uren later pas opgemerkt worden.
Dus als het een schip wordt, wordt het de Hornet Ghost.

Dus doen of niet? :P
En nog de vraag van eerder: Wat is het voordeel van het nu aanschaffen t.o.v. het later aan te schaffen wanneer het spel al uit is?

[ Voor 22% gewijzigd door Fordox op 07-10-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ja, doen. Je gaat hier echt geen spijt van krijgen, ook al wordt maar de helft van alles wat aangekondigd is gerealiseerd.

Als je nu instapt krijg je elke backer bonus* vanaf nu. Dat zijn over het algemeen meer cosmetische dingen en hangar goodies, maar is toch mooi meegenomen.

*) Bij veel stretch goals wordt er een bepaald item aan alle backers gegeven die tot dat punt hebben gepledged.

[ Voor 54% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-10-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Als je spijt hebt kan je je package/standalone schip nog doorverkopen aan andere spelers via de grey market (mbv de "Gift" feature) waardoor je de schade beperkt of misschien zelfs winst maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:11:
I don't care, in elke rpg game ben ik meer de sneaky type die naar binnen en naar buiten gaat en waarvan zn acties uren later pas opgemerkt worden.
Dus als het een schip wordt, wordt het de Hornet Ghost.

Dus doen of niet? :P
En nog de vraag van eerder: Wat is het voordeel van het nu aanschaffen t.o.v. het later aan te schaffen wanneer het spel al uit is?
Uiteraard gewoon doen, anders eerst een goedkoper pakket kopen en dan later meer kopen als het je bevalt :) en uiteraard de GoT ORG joinen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
De ghost is een schip welke ik echt ingame ga uitproberen, lijkt me ook niet moeilijk om deze bij elkaar te schrapen als de PU live gaat. Uiteindelijk jouw keuze, je kan niet verkeerd gaan aangezien je altijd pledge's kan omsmelten en verkopen zoals hierboven verteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lekker scheepje hoor die Hornet. De Ghost lijkt me wel geschikt voor wat deep space mercenary missions. Om wat cargo te haulen kan je later eventueel nog een Aurora erbij halen. Of gewoon iets vrij spelen in de PU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:52:
Ik zou het niet doen.

Het spel is niet eens uit. Je hebt nog geen flauw idee hoe het spel uiteindelijk gaat zijn en hoeveel van de beloftes nagekomen gaan worden.

Het is een enorm ambitieus project voor een klein projectteam. Met name de PU, shooter gedeelte, economie en het samenvoegen van al deze onderdelen zijn dingen waar nog niet veel duidelijkheid over is. Misschien komen ze er wel niet uit en brengen ze het spel uit wat lang niet zo uitgebreid is als oorspronkelijk is beloofd. Dit zou zeker niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.

Niet dat ik wil zeggen dat chris roberts slechte bedoelingen heeft, maar misschien heeft hij teveel hooi op z'n vork genomen.

Als ik jou was zou ik me voor een teleurstelling behoeden en geen belachelijke bedragen gaan uitgeven.

Don't get carried away by the hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
aicaramba schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:42:
[...]

Het is een enorm ambitieus project voor een klein projectteam.
klein projectteam? o_O Ze hebben meer dan 260 mensen aan het spel werken. Dat noem ik niet bepaald klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
aicaramba schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:42:
[...]

Ik zou het niet doen.

Het spel is niet eens uit. Je hebt nog geen flauw idee hoe het spel uiteindelijk gaat zijn en hoeveel van de beloftes nagekomen gaan worden.

Het is een enorm ambitieus project voor een klein projectteam. Met name de PU, shooter gedeelte, economie en het samenvoegen van al deze onderdelen zijn dingen waar nog niet veel duidelijkheid over is. Misschien komen ze er wel niet uit en brengen ze het spel uit wat lang niet zo uitgebreid is als oorspronkelijk is beloofd. Dit zou zeker niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.

Niet dat ik wil zeggen dat chris roberts slechte bedoelingen heeft, maar misschien heeft hij teveel hooi op z'n vork genomen.

Als ik jou was zou ik me voor een teleurstelling behoeden en geen belachelijke bedragen gaan uitgeven.
Wut? Klein team? Ik zal de exacte cijfers nog even opzoeken maar volgens zijn er toch echt 250+ man aan het werk in een stuk of 6 studio's in 3 landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zou bovenal willen zeggen, lees je goed in op zowel de kritiek (zowel positief en negatief). Bedenk hoeveel geld je makkelijk kan missen en hoeveel je daarvan wilt besteden aan dit spel indien je er niets voor terugkrijgt.

Je moet sowieso beseffen dat ze sowieso niet alle beloftes gaan nakomen maar dat daar ook andere dingen tegen overstaan. M.a.w. make an informed decision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Als ik dat vergelijk met de 1000+ die op gta 5 hebben gezeten en hoeveel uitgebreider star citizen moet worden, vindt ik dat een klein team, ja.

Ik zeg ook niet dát het een teleurstelling gaat worden. Ik zeg alleen dat je moet uitkijken met je verwachtingen. En helemaal met het maken van grote investeringen in het spel.

[ Voor 38% gewijzigd door aicaramba op 07-10-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

M.a.w. make an informed decision.
Vandaar dat ik het ook vraag :9
Dit is dan mn eerste pledge ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
aicaramba schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:48:
Als ik dat vergelijk met de 1000+ die op gta 5 hebben gezeten en hoeveel uitgebreider star citizen moet worden, vindt ik dat een klein team, ja.
Maar dan pik je ook wel meteen één van de grootste ontwikkelteams ooit eruit. Als wij hetzelfde zouden doen met bijvoorbeeld spelers aantallen voor MMOs, is ook elke MMO klein, want WoW heeft vele miljoenen spelers.
Daarbij komt natuurlijk ook nog dat meer niet automatisch beter en/of sneller betekend. Hoe meer mensen er bij een ontwikkelteam zitten, hoe meer management er bij komt. Het wordt ook een stuk lastiger om meetings te houden, want er zijn gewoon te veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wargaming, bekend van o.a. World of Tanks en World of Warplanes heeft 2200+ werknemers..
Wikipedia: Wargaming (company)

Daarintegen heeft Monolith Productions (bekend van de nieuwe middle earth: shadow of mordor) 'maar' 100+ werknemers.

In vergelijking is 250 man idd geen groot team, maar ik zie ze er ook niet voor aan om alles te staken.

[ Voor 16% gewijzigd door Fordox op 07-10-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
En ik twijfel nu weer of ik mijn Aurora naar een 300i moet veranderen.. :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nu is dit slechts speculatie, maar het werkt ook niet echt in het voordeel van SC dat Amerikaanse werknemers veel duurder zijn op dit gebied dan dat ze zijn in Cyprus..

Het zijn inderdaad wel grote verschillen tussen de aantallen, ik denk dat als SC ergens op vast gaat lopen is dat Chris Roberts meer content en beslissingen voor zijn kiezen krijgt dan dat hij kan vrijgeven. Waardoor het hele project stalled en crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Hij houd het niet bij om de letter from the chairman te schrijven waardoor alles vastloopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:53:
Wargaming, bekend van o.a. World of Tanks en World of Warplanes heeft 2200+ werknemers..
Wikipedia: Wargaming (company)

Daarintegen heeft Monolith Productions (bekend van de nieuwe middle earth: shadow of mordor) 'maar' 100+ werknemers.

In vergelijking is 250 man idd geen groot team, maar ik zie ze er ook niet voor aan om alles te staken.
Wargaming werkt dan ook aan minstens 4 games.

Eén van de redenen om backer te worden is ook omdat je geïnteresseerd bent in de development van de game en daarbij betrokken wilt zijn. Ik backte eind 2012 en heb zodoende al bijna 2 jaar plezier van m'n initiële pledge. Je wordt op zoveel manieren betrokken bij de ontwikkeling van de game; middels wekelijkse video's, maandelijkse dikke rapporten met concept art, etc. En daarnaast natuurlijk de verschillende modules en updates daarvan die uitgekomen zijn en nog uit gaan komen.

Ga er vanuit dat als je nu backt en gaat spelen, dat je bugs tegenkomt, zaken die niet lekker werken en dingen die nog aan verandering onderhevig zijn. Je bent in feite ook gewoon een tester.

Als dat je allemaal niet interesseert en je gewoon het spel wilt spelen, back dan vooral niet en koop de game als het in de winkels ligt. Dan betaal je eenmalig de retailprijs en weet je exact wat je koopt.

[ Voor 0% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-10-2014 15:02 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Ik ga akkoord dat 270 weinig is gezien de scope van het spel, maar je mag niet vergeten dat ze nog geen 2 jaar geleden met minder dan 10 waren.

Volgens mij zijn ze nog steeds op zoek naar flink wat mensen (bron: https://www.cloudimperiumgames.com/jobs) en moet je ze gewoon de tijd geven om de geschikte mensen te vinden.

Tegen dat ze de single-player klaar hebben zullen ze waarschijnlijk wel een team van 500 of meer medewerkers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik denk dat het aantal werknemers vooral afhangt van hoeveel geld er binnen blijft komen, 500 medewerkers zal gok ik zo'n 20mil aan loonskosten zijn dus dat wordt een duur grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hoe kun je later dan de schepen vrijspelen die je wilt hebben als het spel eenmaal uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Door in-game geld te verdienen en uiteindelijk in-game je gewenste schip te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ingame geld verdienen! Je kan baantjes aannemen/bounty hunten/traden etc. etc.

Lees je maar eens goed in wat er allemaal mogelijk kan zijn :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Of door het van iemand anders te stelen via de boarding mechanic die ze binnen de X maand zullen gaan demonstreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Fordox schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:08:
Hoe kun je later dan de schepen vrijspelen die je wilt hebben als het spel eenmaal uit is?
Alle schepen die nu worden verkocht voor echt geld kan je in het uiteindelijke spel gewoon kopen met in-game geld. Sommige schepen zal je na een x uur missies doen kunnen kopen, andere schepen na x * 100 uur. Exacte bedragen/uren zijn nog niet bekend maar het is in ieder geval niet de bedoeling dat men schepen kan kopen met echt geld die niet in het spel zelf te koop zijn.

Zoals Ircghost al aan geeft, het spel is nog vollop in ontwikkeling en er kan van alles nog veranderen. Lekker veel lezen en dan besluiten. Mocht je nog wat twijfels hebben kan je voor een goedkoper pakket gaan en later via omsmelten of een cross-chassis upgrade een beter schip halen als je dat mocht willen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik denk dat backen op zich niet zo'n gek idee is hoor. Ik heb zelf ook een gamepackage. De vraag is vooral of het slim is om meteen zo'n dure te kopen.

Een andere vraag over het niet backen: als je het spel na release koopt, krijg je dan ook een aurora ofzo?

Zo nee: hoe verdien je geld als je nog helemaal geen schip hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Na het uitspelen van de verhaallijn (Squadron 42) heb je als het goed is geld genoeg om een startersschip (Aurora/Mustang) te kopen.

Als je het spel na de release koopt krijg je er geloof ik niet een schip bij.

[ Voor 23% gewijzigd door Jorrie op 07-10-2014 15:17 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat Jorrie zegt, en je kan ook geld verdienen door als crew mee te gaan met een schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat is al veelvuldig ter sprake gekomen :). Maar het idee is dat je de campaign van SQ42 volgt waardoor je genoeg geld verdient/ dan wel een startership krijgt voor het halen van de hoofdmissie (zoiets).

Als je meteen aan de PU begint moet je planetside missies doen en/of missies doen in schepen die je alleen voor die missie krijgt etc. Met het geld dat je daarmee verdient kan je dan schepen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik denk dat ik dan maar een goedkoper pakket koop, gezien die dan al goedkoper is dan het spel als hij eenmaal uit komt. 120 euro is me dan idd net wat teveel, maar ik zal die hornet ghost krijgen!

Pagina: 1 ... 64 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.