Wat zouden we vanavond weer te zien krijgen in de sneak preview van Around the Verse? Vond de vorige aflevering wel een beetje langdradig en tegenvallen eerlijk gezegd... alleen de sneak previews vind ik echt de moeite waard.
Sinds wingman's hangar is afgelopen volg ik SC eigenlijk totaal niet meer. Kijk af en toe beetje op het forum maar dat is het ook wel. Around the Verse is gewoon poep imo.
Ik moet zeggen dat ik ATV ook vaak oversla. Als er echt wat interessants in voorbij kwam komt het wel hier voorbij.
Ik vind het niet eens superslecht, maar WMH daar ging je echt voor zitten elke week. Met ATV heb ik dat helemaal niet.
Ik heb AtV ook nog nooit gezien, geen interesse in. WMH vond ik dan wel leuk naar te kijken vanwege de luchtigheid, misschien zit dat ook wel in AtV maar ja
Hier hetzelfde, WMH had nog wat entertainment waarde eraan vast hangen waardoor het interessant bleef om te kijken.
dank u.Metalkai schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:41:
[...]
Dat was voor welk schip een commercial zou krijgen na de Cutlass. Waarschijnlijk komt deze commercial pas over een paar maanden. De Mustang en Avenger komen waarschijnlijk eerder in de hangar, maar zonder commercial.
Edit: Ik moet niet te snel op verzenden drukken
Ik heb wel alles gezien, maar soms raakt het een aardig 'cringe' gehalte aan. De sneak peak en Bugsmashers vind ik dan wel weer leuk
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Zojuist in ATV is aangegeven dat deze panels voor de Carrack gaan zijnSnoz Lombardo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:12:
Damn! Sandi heeft een foto op Facebook geplaatst van een UI waar Zane mee bezig is. Ziet er HEUL vet uit. Lijkt wel op dashboard van de Reclaimer aangezien er salvageable debris components op staan.
[afbeelding]
Bij nader inzien past het perfect op het dashboard van de Cutlass.
De Idris ziet er wel een stuk meer beefy uit dan voorheen
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 02-10-2014 18:45 ]
Over sneak peaks gesproken. Dat was de Idris Frigate voor S42? Of de nieuwe corvette. Wel leuk interview overigens met die gast van TNGS. Wist niet dat ie nu bij CIG werkte.
Volgens mij was dat inderdaad de Idris, hij is wel een stukkie 'vetter' geworden dan de vorige variant van 120m voordat SQ42 hem wat 'opblies'Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:51:
Over sneak peaks gesproken. Dat was de Idris Frigate voor S42? Of de nieuwe corvette. Wel leuk interview overigens met die gast van TNGS. Wist niet dat ie nu bij CIG werkte.
doe mij deze maar (einde van ATV)
Mag je die mustang houden

Idris nieuwe art?
Edit
en iets anders, zag dit:

wat zijn de Kr'tak? heb ik ergens wat gemist want recentelijk niks van gehoord.
Mag je die mustang houden

Idris nieuwe art?
Edit
Was de Avenger niet een van de strechgoal schepen nog en dus voor "2nd wave" schepen.Metalkai schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:41:
[...]
Dat was voor welk schip een commercial zou krijgen na de Cutlass. Waarschijnlijk komt deze commercial pas over een paar maanden. De Mustang en Avenger komen waarschijnlijk eerder in de hangar, maar zonder commercial.
Edit: Ik moet niet te snel op verzenden drukken
en iets anders, zag dit:

[ Voor 119% gewijzigd door Bornhald op 02-10-2014 22:47 ]
Kr'tak is een alien beschaving voorbij het Xi'an gebied waar de mensen nog nooit contact mee hebben gelegd. Zie ook startpost en volgende link:
https://robertsspaceindus...86-News-Update-The-KrThak
Is al wel vrij oude link, is inderdaad al een tijd niks meer over voorbij gekomen volgens mij.
Edit: De Idris behorend bij S42 zal wel niet te koop worden gezet.
Is al wel vrij oude link, is inderdaad al een tijd niks meer over voorbij gekomen volgens mij.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 23:32 ]
De specifieke voor SQ 42 niet, maar uiteindelijk zal je er wel 1 kunnen kopen net als die race mustang en als ik dan mag kiezen....Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:13:
Kr'tak is een alien beschaving voorbij het Xi'an gebied waar de mensen nog nooit contact mee hebben gelegd. Zie ook startpost en volgende link:
Volgens mij is die Idris gewoon al Hangar Ready
Zal wel weer een gelimiteerde oplage zijn dan. Dus wordt klaar zitten met je vinger op de F5 key.Bornhald schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 07:28:
[...]
De specifieke voor SQ 42 niet, maar uiteindelijk zal je er wel 1 kunnen kopen net als die race mustang en als ik dan mag kiezen....
Klopt, maar alleen de originele 6 schepen zouden een commercial krijgen (dit zijn de Aurora, 300i, Hornet, Freelancer, Constellation en Cutlass). De Retaliator krijgt alleen maar een commercial omdat deze een vote gewonnen had.Bornhald schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:19:
Was de Avenger niet een van de strechgoal schepen nog en dus voor "2nd wave" schepen.
De Kr'Thak zijn nogal een mysterie. Het is een ras dat voorbij het Xi'an gebied leeft, en wat al eeuwen lang vijand is van de Xi'an. De enige manier om bij dit ras te komen is om door het Xi'an gebied te gaan, maar omdat de Xi'an en Kr'Thak vijanden zijn, willen de Xi'an niet dat de UEE contact maakt met de Kr'Thak.Bornhald schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:19:
Dat mysterie is natuurlijk ideaal om extra content te beloven, maar pas later na release aan de ontwikkeling van dit ras te beginnenMetalkai schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:04:
[...]
De Kr'Thak zijn nogal een mysterie. Het is een ras dat voorbij het Xi'an gebied leeft, en wat al eeuwen lang vijand is van de Xi'an. De enige manier om bij dit ras te komen is om door het Xi'an gebied te gaan, maar omdat de Xi'an en Kr'Thak vijanden zijn, willen de Xi'an niet dat de UEE contact maakt met de Kr'Thak.
Ik hoop eigenlijk dat ze al wel in de PU zitten maar gewoon zeer moeilijk te bereiken. Ik kan me zo voorstellen dat alleen het randje van Vanduul space bekend is, zo'n 5-10%. De Kr'Thak zitten achter de Vanduul dus je zal eerst door heel Vanduul space moeten zien te komen door allerlei onbekende jump-points, met het zeer reële risico overhoop geschoten te worden.
Lijkt me een mooi doel voor de explorers onder ons.
Lijkt me een mooi doel voor de explorers onder ons.
Had gisterenavond sinds een tijd eindelijk weer de mogelijkheid om me bezig te houden met Arena Commander. Moet zeggen dat het toch wel flink is verbeterd, je merkt het vooral in de details (met name de geluidseffecten zijn een stuk beter). De besturing is ook zeker verbeterd. Gaat allemaal wel de goede kant op moet ik zeggen.
Kom nu maar op met die Monthly Report.
Inderdaad, ik ben heel erg nieuwschierig naar de concept art van de drones
Ik was sinds gister ook weer is bezig met de AC, het vliegen gaat me nu ook een stuk beter af dan 2 maanden geleden. Ben uiteindelijk tot lvl10 gekomen in de Vanduul SwarmVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:57:
Had gisterenavond sinds een tijd eindelijk weer de mogelijkheid om me bezig te houden met Arena Commander. Moet zeggen dat het toch wel flink is verbeterd, je merkt het vooral in de details (met name de geluidseffecten zijn een stuk beter). De besturing is ook zeker verbeterd. Gaat allemaal wel de goede kant op moet ik zeggen.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Misschien ook leuk om co-op te gaan proberen, het host vinden werkt stukken beter heb ik wel gemerkt.batumulia schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:07:
[...]
Ik was sinds gister ook weer is bezig met de AC, het vliegen gaat me nu ook een stuk beter af dan 2 maanden geleden. Ben uiteindelijk tot lvl10 gekomen in de Vanduul Swarm
Heb gister voor het eerst alle waves gehaald in Vanduul Swarm Co-op. Best leuk! Wil ook wel een keer met een Tweaker vliegen. Dan moet je die Match code doorgeven aan de ander toch?
Ik vloog altijd met Ctrl+F aan (target reticule gelocked aan vliegrichting) omdat ik anders echt heen en weer zwabberde. Nu al een tijdje zonder die optie en het gaat nu een stuk beter, waarschijnlijk door de changes van v0.9. Het geluid is ook echt een stuk verbeterd. Zo'n Scythe die langs je scheert klinkt echt vet.
Ik vloog altijd met Ctrl+F aan (target reticule gelocked aan vliegrichting) omdat ik anders echt heen en weer zwabberde. Nu al een tijdje zonder die optie en het gaat nu een stuk beter, waarschijnlijk door de changes van v0.9. Het geluid is ook echt een stuk verbeterd. Zo'n Scythe die langs je scheert klinkt echt vet.
Inderdaad, geeft echt een extra dimensie aan de dogfight. Nu je de ontwikkeling meemaakt merk je echt hoe belangrijk geluidseffecten zijn in een game.Snoz Lombardo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:48:
Zo'n Scythe die langs je scheert klinkt echt vet.
Heb je zojuist toegevoegd op steam, en een uitnodiging gedaan voor de GoT SC steam group. Kunnen we langs die weg een beetje makkelijk de codes delen.Snoz Lombardo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:48:
Heb gister voor het eerst alle waves gehaald in Vanduul Swarm Co-op. Best leuk! Wil ook wel een keer met een Tweaker vliegen. Dan moet je die Match code doorgeven aan de ander toch?
De steam-group: (Ik weet niet of hij al open is of nog op uitnodiging

http://steamcommunity.com/groups/SC-GOT
[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 03-10-2014 13:17 ]
Thanks!Case_C schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:55:
[...]
Heb je zojuist toegevoegd op steam, en een uitnodiging gedaan voor de GoT SC steam group. Kunnen we langs die weg een beetje makkelijk de codes delen.
Kan iemand mij ook even aan die steam group toevoegen
(Basekid is mn steamnaam)
Ik heb de groep nu even open gezet voor iedereen, dus zonder invite.. later veranderen we dat wel weer
Vanavond eens gaan spelen dan
misschien krijgen we wel een volledige squadron battle gevuld met tweakers
.
Staat ook in de Steam groep die TS
, ik doe vanavond mee!
Hm, hoe laat vanavond?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Lijkt me best leuk jongens
ik kan alleen maar tot 21 want heb nog meer afspraken vanavond
Ik kan heel de avond, maar moet ergens op de avond ook nog wat andere dingen regelen
. Mij maakt het dus niet zoveel uit. Voor mijn part 19:00 ?
Vanavond/vanacht heb ik LOTR marathon dus dat wordt lastig
Ja 19:00 is opzich prima, heb echt totaal nog geen AC gedaan dus verwacht niet te veel van me
Prima.Case_C schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:43:
Ik kan heel de avond, maar moet ergens op de avond ook nog wat andere dingen regelen. Mij maakt het dus niet zoveel uit. Voor mijn part 19:00 ?
Dat word dan PVP Battle Royale xDMattie112 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:44:
Ja 19:00 is opzich prima, heb echt totaal nog geen AC gedaan dus verwacht niet te veel van me
Ik moest eerst de Galaxy note ophalen in Delft vanavond, maar daarna ben ik er bij
Ik heb mezelf ook aangemeld voor de group.Case_C schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:55:
[...]
Heb je zojuist toegevoegd op steam, en een uitnodiging gedaan voor de GoT SC steam group. Kunnen we langs die weg een beetje makkelijk de codes delen.
De steam-group: (Ik weet niet of hij al open is of nog op uitnodiging)
http://steamcommunity.com/groups/SC-GOT
Ik heb in de hangar wat juttery controls. Als ik rond draai gaat het erg inconsistent en zodra ik stop met draaien schiet het beeld weer een beetje terug. Heeft iemand anders hier ook last van?
Dat zou te maken kunnen hebben met de motion blur. Dat kan je uitzetten in een config file volgens mij..aicaramba schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:41:
[...]
Ik heb mezelf ook aangemeld voor de group.
Ik heb in de hangar wat juttery controls. Als ik rond draai gaat het erg inconsistent en zodra ik stop met draaien schiet het beeld weer een beetje terug. Heeft iemand anders hier ook last van?
Voor wie het gemist heeft: Star Citizen staat in het Guinness Book of Records.
http://www.guinnessworldr...ts/basic-html/page17.html
http://www.guinnessworldr...ts/basic-html/page17.html
Nee, helaas dat is het niet. Ik ben blij dat je me er op hebt gewezen, want ik wil dat altijd uit hebben. Het heeft helaas niet geholpen.Case_C schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:47:
[...]
Dat zou te maken kunnen hebben met de motion blur. Dat kan je uitzetten in een config file volgens mij..
Het is zodra ik ergens anders heen kijk en stop met draaien er niets aan de hand is. Doe ik dat wanneer ik loop, dan schudt het beeld nog even naar links en naar rechts na het bewegen met de muis.
Ook als ik stil sta, draai, stop met draaien. Dan gebeurt er niets raars. Maar zodra ik dan ga lopen schudt de camera nog een keer op en neer.
Wanneer ik stil sta en mijn muis snel beweeg en weer stop, schudt het beeld ook nog even een keer naar links en naar rechts.
Ik heb ook mouse accelleration uitgezet, maar heeft helaas niets geholpen.
Weet iemand trouwens het console command om je FPS te laten zien? Die kan ik niet vinden.
Ik merk dat mijn fps in de hangaar laag is. Bij free flight heb ik geen last van te lage FPS ofzo.
[ Voor 24% gewijzigd door aicaramba op 03-10-2014 18:35 ]
Verwijderd
Dat hoofdschudden is het gevolg van een animatie-bug. Kijk maar eens in third-person.
Verder zijn de hangars ook een stuk minder geoptimaliseerd dan AC.
Texturebugs, LOD bugs, lage fps enzovoorts.
Alpha, he?
Texturebugs, LOD bugs, lage fps enzovoorts.
Alpha, he?
Ik weet dat het alpha is. Ik klaag er ook niet over. Ik vroeg alleen of het een bekende bug was. Anders had ik het geplaatst bij RSI. Maar ik zal eens in 3rd person kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:53:
Dat hoofdschudden is het gevolg van een animatie-bug. Kijk maar eens in third-person.
Texturebugs, LOD bugs, lage fps ensovoorts.
Alpha, he?
Nou even een flinke patch binnen trekken en dan eens kijken wat ik er van bak
>.< beetje jammer, de game bleef crashen en nu wilt mn computer helemaal niks meer. Zonde, de 5 minuten dat ik heb gespeeld met jullie was wel leuk
moeten we gauw nog is doen!
Moet zeggen dat wanneer je in een game kan komen, het heel erg leuk spelen is. (Eerst alleen Vanduul Swarm gedaan, binnenkort de andere game modes eens testen) Dat Vanduul Swarm slechts met 4 man kan hadden we eigenlijk wat eerder achter moeten komen
.
Erg leuke ervaring, zeker met de nieuwe sounds en effecten
, oh en mouse rulezzz
.
Erg leuke ervaring, zeker met de nieuwe sounds en effecten
Was zeker tof! Ik speelde een potje Vanduul Swarm met mac-rolec. Alle 15 waves met gemak gehaald.
Blijf me verbazen over de geluidseffecten. Als je zo'n Vanduul Scythe op z'n hielen zit en je je kogels in z'n schip hoort slaan
Ik speelde ook met muis en keyboard. Heb wel het idee dat dat momenteel het beste werkt. (Maar zodra ik genoeg heb gespaard wil ik een Thrustmaster Warthog
)
Blijf me verbazen over de geluidseffecten. Als je zo'n Vanduul Scythe op z'n hielen zit en je je kogels in z'n schip hoort slaan
Ik speelde ook met muis en keyboard. Heb wel het idee dat dat momenteel het beste werkt. (Maar zodra ik genoeg heb gespaard wil ik een Thrustmaster Warthog
[ Voor 25% gewijzigd door Snoz Lombardo op 03-10-2014 21:23 ]
Jammer dat ik het gemist heb, maar bij Samsung zitten was ook erg leuk!
Aurora HUD

Repair Drone

Bron: Monthly Report September 2014
Edit: Oeh, en een shot van de Gladius op Sandi's Facebook.

Repair Drone

Bron: Monthly Report September 2014
Edit: Oeh, en een shot van de Gladius op Sandi's Facebook.
[ Voor 25% gewijzigd door Snoz Lombardo op 04-10-2014 01:09 ]
die aurora hud is wel flink verbeterd!
Was zeker gezellig gister
Heb het 'spel' echt een half jaar geleden voor het laatst gedaan en ik moet zeggen dat ik echt positief verrast ben! Goed het is nog wel alpha maar het speelde zeker niet slecht. Ben erg enthousiast geworden
Houd dat enthousiasme nog een een jaartje of wat vast, en dan kan je aan de slag in de PUMattie112 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:40:
Was zeker gezellig gisterHeb het 'spel' echt een half jaar geleden voor het laatst gedaan en ik moet zeggen dat ik echt positief verrast ben! Goed het is nog wel alpha maar het speelde zeker niet slecht. Ben erg enthousiast geworden
Btw het spelen van gisteren in vanduul coop heeft ons een plek opgeleverd in de ranking
https://robertsspaceindus...ander/leaderboard?mode=VC
Even zoeken op GoT bij de org's en je ziet het staan. Hij record blijkbaar alleen voltooide spellen denk ik zomaar want gisteren heb ik wel langer dan 35 minuten gespeeld..
En Snoz Lombardo
[ Voor 33% gewijzigd door Case_C op 04-10-2014 10:18 ]
wo0t!Case_C schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:03:
[...]
Houd dat enthousiasme nog een een jaartje of wat vast, en dan kan je aan de slag in de PU.
Btw het spelen van gisteren in vanduul coop heeft ons een plek opgeleverd in de ranking,
https://robertsspaceindus...ander/leaderboard?mode=VC
Even zoeken op GoT bij de org's en je ziet het staan. Hij record blijkbaar alleen voltooide spellen denk ik zomaar want gisteren heb ik wel langer dan 35 minuten gespeeld..
En Snoz Lombardowat heb jij als een beest gespeeld
sta je gewoon op nr 10
Gaaf nu wil ik nog meer mee doen haha!
Wel jammer dat Snoz niet voor GoT uitkomt
Wel jammer dat Snoz niet voor GoT uitkomt
Wil vanavond ook wel even spelen als er mensen zin hebben?
Snoz is een beest ja. Voordat ik Vanduul eindelijk een beetje goed in het vizier had met mijn joystick had hij al driekwart van de map leeggeveegd.
Dan moeten we dus in teams van 2 gaan spelenVerwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:15:
Snoz is een beest ja. Voordat ik Vanduul eindelijk een beetje goed in het vizier had met mijn joystick had hij al driekwart van de map leeggeveegd.
Half 9 dan Ircghost
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 04-10-2014 16:44 ]
Ik doe vanavond mee, hoe laat spreken we af? Graag na half 9!
We hadden nog niks afgesproken, maar ik kan vanavond wel.
Edit: ja half 9 dus.
Edit: ja half 9 dus.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2014 16:45 ]
Ik weet dat we nog niks hadden afgesproken, maar Basekid zei al dat hij wilde dus vandaar dat ik reageerde met ik doe mee
. Hoe laat wil jij ?
Top al we dan op de TS weer afspreken kunnen we langs die weg de codes uitwisselen.
Met een stuk meer moeite dan gisteren heb ik vandaag weer twee potjes kunnen spelen met wat Tweakers. Dat systeem met Match codes doorgeven is echt waardeloos, ook al is het een tijdelijk systeem. Sowieso heb ik het idee dat SC meer crasht sinds de laatste patch.
In ieder geval nog even Battle Royal (deathmatch) kunnen spelen, waarbij de meeste deaths werden veroorzaakt door spelers die op/tegen elkaar botsten
Case_C won met 3 echte kills.
Ook nog een potje Vanduul Swarm Co-op afgerond (15 waves) met Ircghost. Daarbij was goed te merken dat je in een Aurora echt zwaar het onderspit delft. Ik hoop dat ik niet teveel kills van je heb afgepakt
In ieder geval nog even Battle Royal (deathmatch) kunnen spelen, waarbij de meeste deaths werden veroorzaakt door spelers die op/tegen elkaar botsten
Ook nog een potje Vanduul Swarm Co-op afgerond (15 waves) met Ircghost. Daarbij was goed te merken dat je in een Aurora echt zwaar het onderspit delft. Ik hoop dat ik niet teveel kills van je heb afgepakt
Het lijkt inderdaad of het na de nieuwe patch moeizamer gaat, vaker crashes terug naar de hangar etc. Maar toch nog een mooi potje met Basekid kunnen doen. En Snoz regel even een mic.
Heb inderdaad het idee dat er meer wijzigingen zijn dan ze aangeven. In ieder geval is het er niet beter op geworden, wat op zich jammer is.Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:36:
Het lijkt inderdaad of het na de nieuwe patch moeizamer gaat, vaker crashes terug naar de hangar etc. Maar toch nog een mooi potje met Basekid kunnen doen. En Snoz regel even een mic.
Die codes uitwisselen is echt huilen, mede mogelijk gemaakt door het feit dat je niet kunt plakken in het menu.. (en dat sommige mensen niet het militaire alfabet weten xD)
@Snoz, neuh.. ik denk dat ik als in mijn eentje was geweest ik niet verder dan level 3 was gekomen haha. Ik kan echt niks meer raken met mijn normale wapens.. alleen misseles werken goed.
@Snoz, neuh.. ik denk dat ik als in mijn eentje was geweest ik niet verder dan level 3 was gekomen haha. Ik kan echt niks meer raken met mijn normale wapens.. alleen misseles werken goed.
Kan me alleen maar aansluiten aan de info hierboven
Oh en trouwens morgen gaan we al door de grens van de 56 miljoen, dat betekend weer een LftC
. In dit tempo is het wel leuk, elke week een type ship kiezen voor de wave-4 van concept schepen
. Wie weet krijgen we aan het eind van de week ook weer een nieuw concept te zien van wave 3
.
Ik heb net het volgende gepost op 't Imperium forum:
En we hebben de 56m stretch goal zondag al gehaald. Mijn Reclaimer aankoop heeft hierbij geholpen! ;-)I wonder how CIG is going to counter organized insurance fraud.
E.g.:
A group of of 50 players destroy each other's STOCK ships at random times, each time using a different subset of people to randomize it to the max and each time using a different ship. A few Reclaimers (or smaller salvage ships) pick up the pieces and sell them.
There's no need to split the profit (= transfer UEC after selling the salvaged parts which is a giveaway for CIG) as you only need to make sure that each participant gets its share of the salvageable parts.
They play from different PCs and only arrange things outside the game + roleplay inside the game to make it look legit (you can easily make it look like a Organization vs Organization fight which would explain why you always face the same group of people which could be a legit fight).
How can they identify this as fraud?
Jij denkt als je er toch goed mee kan frauderen moet ik wel mee kunnen doen natuurlijkAndrewBourgeois schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 00:54:
Ik heb net het volgende gepost op 't Imperium forum:
[...]
En we hebben de 56m stretch goal zondag al gehaald. Mijn Reclaimer aankoop heeft hierbij geholpen! ;-)
De brief hoeven we vandaag nog niet t verwachten gok ik, dat zal op z'n vroegst morgen worden gok ik
Het is gisteren wel erg hard gegaan met funden. We zitten nu al weer een goede ton boven de 56mil. Waarom zouden we vandaag nog geen brief kunnen verwachten? Ik snap trouwens niet dat Chris die brieven niet op voorhand al schrijft, het is niet alsof het vrij onzeker is dat we weer een stretchgoal halenCase_C schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:11:
[...]
Jij denkt als je er toch goed mee kan frauderen moet ik wel mee kunnen doen natuurlijk. Maar veel plezier met je aankoop in toekomstige salvage missies
, je hoeft in ieder geval je basic verzekering niet te betalen.
De brief hoeven we vandaag nog niet t verwachten gok ik, dat zal op z'n vroegst morgen worden gok ik.
De last-minute Reclaimer sales natuurlijk dat 't 'm gedaan heeft. Maar inderdaad het zou handiger zijn om de brieven deels op voorhand klaar te hebben liggen waar hij dan een laatste aanvulling op kan doen. Maar wie weet is het schrijven van die brieven niet een van zijn leukste bezigheden.batumulia schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:16:
[...]
Het is gisteren wel erg hard gegaan met funden. We zitten nu al weer een goede ton boven de 56mil. Waarom zouden we vandaag nog geen brief kunnen verwachten? Ik snap trouwens niet dat Chris die brieven niet op voorhand al schrijft, het is niet alsof het vrij onzeker is dat we weer een stretchgoal halen
Maar laat 'm maar opschieten, ik wil weer een concept kiezen
Ik heb de Reclaimer enkel gekocht voor het geval dat de Orion en Hull C belachelijk duur, lelijk of nutteloos zijn.Case_C schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:11:
[...]
Jij denkt als je er toch goed mee kan frauderen moet ik wel mee kunnen doen natuurlijk. Maar veel plezier met je aankoop in toekomstige salvage missies
, je hoeft in ieder geval je basic verzekering niet te betalen.
De brief hoeven we vandaag nog niet t verwachten gok ik, dat zal op z'n vroegst morgen worden gok ik.
Gezien we voor de launch nog een pak schepen en varianten zullen zien, en de specs nogal wat veranderen koop ik momenteel ieder potentieel interessant gelimiteerd schip (zoals de Phoenix, Starfarer, Banu Merchantman, Reclaimer (voor de LTI), ...).
Pas als alle schepen bekend zijn ga ik een selectie maken en de rest op de grey market verkopen, ook al maak ik dan wat verlies.
De kans zit er in dat de schepen plots een stuk minder waard zullen zijn maar momenteel ziet het er allemaal goed uit en kan ik op ieder schip flink wat winst maken dus double-win.

[ Voor 4% gewijzigd door AndrewBourgeois op 06-10-2014 09:13 ]
Hopelijk blijven ze een beetje waardevast, ben trouwens ook benieuwd wat dat op de RSI site gaat doen. Of de Reclaimer package die wij hebben niet ineens minder waar word als we em willen omsmelten. Als hij in de toekomst nog een keer in de verkoop zou komen, zou hij toch duurder en zonder LTI komen begreep ik? Ben benieuwd hoe dat gaat werken, (waarschijnlijk blijven de omsmeltprijzen wel gelijk).AndrewBourgeois schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:12:
[...]
Ik heb de Reclaimer enkel gekocht voor het geval dat de Orion en Hull C belachelijk duur, lelijk of nutteloos zijn.
Gezien we voor de launch nog een pak schepen en varianten zullen zien, en de specs nogal wat veranderen koop ik momenteel ieder potentieel interessant gelimiteerd schip (zoals de Phoenix, Starfarer, Banu Merchantman, Reclaimer (voor de LTI), ...).
Pas als alle schepen bekend zijn ga ik een selectie maken en de rest op de grey market verkopen, ook al maak ik dan wat verlies.
De kans zit er in dat de schepen plots een stuk minder waard zullen zijn maar momenteel ziet het er allemaal goed uit en kan ik op ieder schip flink wat winst maken dus double-win.
Ben zelf enkel nog geinteresseerd in de Carrack, vermoed dat dat schip wel meer kan doen dan enkel verkennen. Wie weet word het een hele taaie freighter met een redelijke cargo-bay
Nee dat denk ik ook niet, behalve wanneer ze het giften van schepen 'onmogelijk' maken op dergelijke schepen. Dan is de waarde gelijk 0Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:21:
Hoezo zou het minder waard zijn? Zeker de grote schepen met LTI zie ik geen waarde verliezen.
[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 06-10-2014 09:25 ]
Het is vraag en aanbod. De markprijs kan snel veranderen:Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:21:
Hoezo zou het minder waard zijn? Zeker de grote schepen met LTI zie ik geen waarde verliezen.
- CIG kan het niet waarmaken en we willen massaal ons geld terug via de grey market.
- mensen beseffen dat LTI helemaal geen 100 USD waard is en dat ze gewoon hun schepen rechtstreeks van CIG weer kunnen kopen.
- mensen hebben door dat limited-schepen eigenlijk nog X keer zullen terugkomen voor launch en wachten dus op de sale ipv via de grey market te gaan.
- CIG maakt bekend dat een groot schip (Idris, Reclaimer, ...) veel kosten met zich meebrengt zoals fuel en onderhoudskosten en je USD-investering eigenlijk totaal niet volstaat om zonder grind te kunnen spelen. Er zijn flink wat kasteelheren die hun kasteel van de hand doen omdat ze het niet kunnen onderhouden.
- mensen hebben door dat CIG van plan is om X maand na de PU launch nieuwe modellen uit te brengen van bestaande pledge schepen waardoor je MK3 Constellation van 225 USD plots niet veel meer waard is net als dat je nu al de Aurora LN hebt die de vernieuwde MR is.
- ...
[ Voor 15% gewijzigd door AndrewBourgeois op 06-10-2014 10:26 ]
Zo rationeel denken die mensen op de grey market niet na. Je krijgt nu 150 dollar voor een Aurora LTI terwijl LTI nutteloos is op kleine schepen. Zelfs in de meeste van die gevallen zal de prijs niet heel snel gaan zakken.
Alhoewel het heel goed zou kunnen dat de grey market gaat imploderen onder de eigen belachelijke prijzen. Maarja imo ben je sowieso verkeerd bezig als je schepen gaat kopen op basis van wat ze later op de grey market gaan doen.
Alhoewel het heel goed zou kunnen dat de grey market gaat imploderen onder de eigen belachelijke prijzen. Maarja imo ben je sowieso verkeerd bezig als je schepen gaat kopen op basis van wat ze later op de grey market gaan doen.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 10:30 ]
De reden dat die aurora voor zoveel meer worden verkocht is voor de LTI in combinatie met de cc upgrade, dan kan je dus potentieel een LTI versie krijgen van een schip wat zonder LTI verkocht wordt. Dus wanneer dan de Constellation in de game komt dan komt er waarschijnlijk een cc upgrade en kan je dus je aurora omzetten naar een Constellation. Of andere duredere schepen die beschikbaar komen voor de game.
De nieuwe regels met betrekking tot concept sales gooien tot op zekere hoogte wat roet in het eten. Maar ik moet zeggen dat ik nog niet echt een impact zie op de markt. LTI is nog steeds ~$100.
De waarde van LTI lijkt dus niet echt te dalen. Hoewel ik zelf denk dat het inderdaad alleen voor de grotere schepen interessant zal zijn.
LTI zal altijd de een bepaalde collectors value hebben en alleen in waarde verliezen wanneer het spel echt ruk wordt denk ik.
Gezien de schepen ook langzaam duurder worden, kijk naar de Constellation die van 225 naar 250 is gegaan en de m50 die van 80 naar 100 is gegaan, gok ik dat je altijd wel je geld op de Grey market termijn krijgen mits het spel dus niet ruk is
De nieuwe regels met betrekking tot concept sales gooien tot op zekere hoogte wat roet in het eten. Maar ik moet zeggen dat ik nog niet echt een impact zie op de markt. LTI is nog steeds ~$100.
De waarde van LTI lijkt dus niet echt te dalen. Hoewel ik zelf denk dat het inderdaad alleen voor de grotere schepen interessant zal zijn.
LTI zal altijd de een bepaalde collectors value hebben en alleen in waarde verliezen wanneer het spel echt ruk wordt denk ik.
Gezien de schepen ook langzaam duurder worden, kijk naar de Constellation die van 225 naar 250 is gegaan en de m50 die van 80 naar 100 is gegaan, gok ik dat je altijd wel je geld op de Grey market termijn krijgen mits het spel dus niet ruk is
[ Voor 0% gewijzigd door Bornhald op 06-10-2014 12:03 . Reden: taal ]
Zag deze opmerking nog in de bug-fixes staan van 0.9.1, waarschijnlijk is het een easter-egg. Anders is het toch gewoon mogelijk om de Idris-files dusdanig te fixen dat je hem in een editor kan laden?Idris’s that spawn in hangar are currently invisible and have no collision
Is een grap inderdaad. Idrissen/Idris'es/Idrii bestaan helemaal niet in de hangar.Case_C schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:56:
[...]
Zag deze opmerking nog in de bug-fixes staan van 0.9.1, waarschijnlijk is het een easter-egg. Anders is het toch gewoon mogelijk om de Idris-files dusdanig te fixen dat je hem in een editor kan laden?
Had toch even snel gekeken op youtube of mensen niet geprobeerd hadden om 'm tevoorschijn te halenSnoz Lombardo schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:59:
[...]
Is een grap inderdaad. Idrissen/Idris'es/Idrii bestaan helemaal niet in de hangar.
YouTube: AnythingFPS
Bedoel je immoreel? of dom? Dom is het alvast niet echt want als je naar sommige traders kijkt brengt het blijkbaar flink wat geld op.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:24:Maarja imo ben je sowieso verkeerd bezig als je schepen gaat kopen op basis van wat ze later op de grey market gaan doen.
Het tij zou kunnen keren maar momenteel maak je op alles dat limited is flinke winst.
M.i. is het alleen dom als je zoiets zou doen met geleend geld. Wat jij doet is simpelweg speculeren, niet anders dan met aandelen. Zolang jij er iets aan kan verdienen mooi toch?AndrewBourgeois schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:13:
[...]
Bedoel je immoreel? of dom? Dom is het alvast niet echt want als je naar sommige traders kijkt brengt het blijkbaar flink wat geld op.
Het tij zou kunnen keren maar momenteel maak je op alles dat limited is flinke winst.
Ik moet 0.9.1 toch echt snel een keer gaan proberen. Heb redelijk wat kunnen oefenen en met een random iemand ook de 15 waves kunnen volhouden (had Snoz kunnen zijn gezien hoe snel hij dingen uit de void schoot). Was een leuke ervaring in ieder geval, al was het in game komen een drama. Is daar nog iets in aangepast?
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Het daadwerkelijk in de game komen is nog redelijk problematisch, voor de update van vrijdag had ik wel het idee dat het beter was. Maar het is wel gewoon te doen, als je er eenmaal in zit crasht hij niet 'te'vaakTylocke schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:35:
[...]
M.i. is het alleen dom als je zoiets zou doen met geleend geld. Wat jij doet is simpelweg speculeren, niet anders dan met aandelen. Zolang jij er iets aan kan verdienen mooi toch?
Ik moet 0.9.1 toch echt snel een keer gaan proberen. Heb redelijk wat kunnen oefenen en met een random iemand ook de 15 waves kunnen volhouden (had Snoz kunnen zijn gezien hoe snel hij dingen uit de void schoot). Was een leuke ervaring in ieder geval, al was het in game komen een drama. Is daar nog iets in aangepast?
Om zeker te zijn dat iedereen mee is: ik speculeer helemaal niet. Ik koop geen schepen met als doel die later terug te verkopen en winst te maken.Tylocke schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:35:
[...]
M.i. is het alleen dom als je zoiets zou doen met geleend geld. Wat jij doet is simpelweg speculeren, niet anders dan met aandelen. Zolang jij er iets aan kan verdienen mooi toch?
Ik koop sommige limited schepen (1 stuk per schip!) en upgrades zodat ik nadat alle pledge schepen bekend zijn en de stats redelijk gefinaliseerd zijn een finale beslissing kan nemen over welke schepen ik uiteindelijk ga gebruiken in de PU. Ik gebruik dan de grey market om alle andere schepen van de hand te doen.
En inderdaad, 't is speculeren en momenteel zeker niet dom gezien de winstmares (e.g. een Caterpillar kon je voor 225 USD kopen en kan je nu voor 400 USD verkopen...).
Inderdaad, als ik een tijdmachine had gehad was ik toch terug naar 2012 gegaan om behoorlijk wat Aurora's te pledgen, aangezien die de grootste marge hebben.AndrewBourgeois schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:51:
[...]
En inderdaad, 't is speculeren en momenteel zeker niet dom gezien de winstmares (e.g. een Caterpillar kon je voor 225 USD kopen en kan je nu voor 400 USD verkopen...).
De Reclaimer die ik heb, heb ik ook gewoon voor de PU. Of een van de andere concept schepen moeten me een stuk gaver lijken...
De TS van mattie staat altijd aan, dus dat kan makkelijk inderdaad! Ik zal waarschijnlijk wel op de IRC te vinden zijn tegen die tijd.
Jup, mijn ts (ts.mattie-systems.nl) staat 24/7 aan, en anders hebben we irc.tweakers.net/#starcitizen en ook de chat op de RSI website.
(* als mijn relay bot niet gecrashed is dan wordt zelfs de IRC<->WEBSITE chat gerelayed naar elkaar
)
(* als mijn relay bot niet gecrashed is dan wordt zelfs de IRC<->WEBSITE chat gerelayed naar elkaar
Had je toendertijd niet een auto-start script gemaakt voor je crashende bot?Mattie112 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:48:
Jup, mijn ts (ts.mattie-systems.nl) staat 24/7 aan, en anders hebben we irc.tweakers.net/#starcitizen en ook de chat op de RSI website.
(* als mijn relay bot niet gecrashed is dan wordt zelfs de IRC<->WEBSITE chat gerelayed naar elkaar)
Lijkt me inderdaad leuk om even te TS'en wanneer Citizen Con bezig is
Ja, maar zelfs dat script crashed af en toe
Was dit niet ergens 20-21 Oktober of zit ik er dan te ver naast?Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:25:
Was binnenkort niet Citizen Con al? Misschien wel geinig om dan even TS/irc op te zetten.
Even opgezocht, het is 10 oktober. Komende vrijdag al dus.Case_C schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:10:
[...]
Was dit niet ergens 20-21 Oktober of zit ik er dan te ver naast?
https://robertsspaceindus...on/14136-Citizen-Con-2014
Citizen Con is vrijdag 10 oktober: verwacht geen FPS info maar véél andere info.
PAX Australia is vrijdag 31 oktober: verwacht je aan de FPS reveal.
De CIG Anniversary is 26 November: begin nu al maar te sparen want waarschijnlijk komen ze dan met limited schepen die je sowieso wil!
PAX Australia is vrijdag 31 oktober: verwacht je aan de FPS reveal.
De CIG Anniversary is 26 November: begin nu al maar te sparen want waarschijnlijk komen ze dan met limited schepen die je sowieso wil!
[ Voor 5% gewijzigd door AndrewBourgeois op 06-10-2014 16:15 ]
Dit topic is gesloten.