[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.947 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 12:27
Ik heb met behulp van een bestandje mijn warthog werkend gekregen in Star Citizen, mijn rudder pedalen doen het nog niet maar daar ga ik nog naar kijken. Alleen is het verdomde moeilijk om targets te raken met een joystick, zou bijna de muis pakken om te gaan richten.

Hier een filmpje met TrackiR erbij:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4ImF41k7Keo]

En nog een mooi stukje tekst over de Reclaimer:
''The Reclaimer is a mean looking, dirty, ugly ship. Its not here to impress anybody. It's not flying in style. No leather seats or cushions or hot tubs. Oh no. The Reclaimer is here to feast on the corpses of the fallen. To devour their metallic flesh and sunder them apart with its great jaws. It wanders in the dark depths, seeking those that have been forgotten. The lost and abandoned. It is the Reclaimer.''

[ Voor 41% gewijzigd door SgtPoen op 29-09-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Target knop ontbrak? Heb vandaag ook hakf uurtje lopen knallen. Ben heel snel overgeschakeld naar een muis. Joystick is gewoon nouwelijks te doen qua aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Target knop deed het even niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Die joystick went snel genoeg! Als ik dit spel niet kan gaan spelen met een joystick (omdat het zo vervelend is), dan verkoop ik mijn game package.. ga dit niet spelen zonder joystick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog SLI tips? (Behalve dan het uit te zetten? :P )
Het is een grote disco hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:24

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:44:
Een GTX980ti kopen begin volgend jaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tenzij je nu veel geld over hebt, niet iets specifieks kopen voor Star Citizen.. niemand heeft enige wijsheid en het kan veranderen met de update..

Dat is per definitie het enige echt zinnige advies dat je nu kunt krijgen, iedereen die anders stelt die heeft een glazen bol!

Dus jij ook Case :+

[ Voor 18% gewijzigd door Ircghost op 29-09-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Ircghost schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:18:
True, maar ik reageerde meer op stealthgun die zei dat er extra geld in de kas zat. Maar dat is dus eigenlijk niet zo, want het is voor inzicht in de ontwikkeling, niet de ontwikkeling zelf.
Ik weet dat het daarvoor gebruikt moet worden, maar als ik een beetje kan inschatten hoeveel subs er zijn dan denk ik dat er meer binnenkomt dan dat ze kunnen doen voor de comunity, dus het helpt maar ze kunnen er ook gewoon een spaar potje van maken (wat altijd handig is) zonder dat ze echt liegen over het doel :)

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:44:
Tenzij je nu veel geld over hebt, niet iets specifieks kopen voor Star Citizen.. niemand heeft enige wijsheid en het kan veranderen met de update..
Ze zitten er al in. :)
Maar het heeft weinig met SC te maken. (Eerder E:D)
Met een 4k monitor heb je gewoon 2xGPU nodig om een fatsoenlijke framerate te halen. Zelfs 2 jaar oude games met minder eyecandy trekken niet 4k resolutie.
Maar SC heeft nog gewoon last dat het niet goed werkt voor SLI opstellingen. Alhoewel dat per systeem kan veranderen. Proberen uit te vinden wat voor mij de oplossing is, is op zich al een leuke puzzel. (Daar ben je tweaker voor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
4K is nu nog niet echt interessant denk ik, is de investering nog niet echt waard. Zou ik eerder voor 1440p gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:44:
[...]

Dat is per definitie het enige echt zinnige advies dat je nu kunt krijgen, iedereen die anders stelt die heeft een glazen bol!

Dus jij ook Case :+
Wat bedoel je :P ?
Als antwoord verwijs ik je maar door naar je eerste stelling :+ .

Maar ik denk inderdaad dat SC meer geschikt gaat worden voor 1440p dan 4k, wat Wouter zegt het is gewoon onmogelijk op een single GPU nette 4k prestaties neer te zetten. Voordat we zover zijn, is het weer 4 jaar verder denk ik :-( .

Maar nu eerst even de dag opstarten met 10ftC en een bak koffie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:04:
4K is nu nog niet echt interessant denk ik, is de investering nog niet echt waard. Zou ik eerder voor 1440p gaan.
Daar zit wel wat in. 4k is nog niet mainstream maar over 2-4 jaar wel. Maar goed de een vind een OR gaaf en een ander 4k (of 5k). ;)
En de eerste mensen die met SLI/XF bezig waren hadden ook genoeg issues om te tacklen en hielpen hiermee de ontwikkelaars om bugs te fixen. Dat SC met hun CryEngine dit 'out of the box' niet in een keer goed kunnen houdt in dat ze nog wat te fixen hebben. Daar is het een alpha voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:07:
[...]

Daar zit wel wat in. 4k is nog niet mainstream maar over 2-4 jaar wel. Maar goed de een vind een OR gaaf en een ander 4k (of 5k). ;)
En de eerste mensen die met SLI/XF bezig waren hadden ook genoeg issues om te tacklen en hielpen hiermee de ontwikkelaars om bugs te fixen. Dat SC met hun CryEngine dit 'out of the box' niet in een keer goed kunnen houdt in dat ze nog wat te fixen hebben. Daar is het een alpha voor.
1440p is momenteel ook niet echt main-stream te noemen. Voor graphic-design zijn natuurlijk wel genoeg monitoren. Maar zodra je een beetje lekker wil gamen op een goeie monitor heb je maar een optie: pricewatch: Asus Republic Of Gamers Swift PG278Q Zwart

Zodra je meer dan 60 fps op 1440p kan halen met je PC moet je die kans natuurlijk wel aangrijpen :) . Zouden we in de toekomst meer van dit schermen kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 07:50:
[...]

Wat bedoel je :P ?
Als antwoord verwijs ik je maar door naar je eerste stelling :+ .

Maar ik denk inderdaad dat SC meer geschikt gaat worden voor 1440p dan 4k, wat Wouter zegt het is gewoon onmogelijk op een single GPU nette 4k prestaties neer te zetten. Voordat we zover zijn, is het weer 4 jaar verder denk ik :-( .

Maar nu eerst even de dag opstarten met 10ftC en een bak koffie :)
Ik bedoelde dat jij zei dat je die GTX980ti moest kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 18:00

TNJ

Frugalite

Over 2-4 jaar kijk ik voor SC in een Oculus Rift. Voor games zonder OR support wordt het volgend jaar een upgrade naar 3x 27" FreeSync IPS monitoren (van 3x ~23") . Met 3 schermen zal ik blij zijn als de games niet beneden de 30fps zakken met minimale fps, en alles wat daarboven zit is meegenomen.

[ Voor 2% gewijzigd door TNJ op 30-09-2014 10:49 . Reden: 3x23" ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig de een wil 3 schermen en iemand anders wil persé een 5.1 setup (ik dus, en is er geen ruimte meer voor meer monitoren. :P ).
Wat dat betreft is het wel jammer dat ze de stock audio engine gebruikt hebben met standaard geluiden uit een bibliotheek terwijl het zoveel vetter kan. Dat gaat helemaal goed komen. Dit soort games moeten de woofers lekker kietelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:31:
Grappig de een wil 3 schermen en iemand anders wil persé een 5.1 setup (ik dus, en is er geen ruimte meer voor meer monitoren. :P ).
Wat dat betreft is het wel jammer dat ze de stock audio engine gebruikt hebben met standaard geluiden uit een bibliotheek terwijl het zoveel vetter kan. Dat gaat helemaal goed komen. Dit soort games moeten de woofers lekker kietelen.
Uit de laatste 10 for the Chairman:
So we're actually moving from one sound system f-mod, to another, WY, which will allow us to do more dynamic real-time filtering on sounds.
Heb verder geen verstand van sound systems maar het lijkt er dus wel op dat ze overgaan op een ander systeem. Of dat ook de voordelen biedt waar jij het over hebt weet ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:35:
Heb verder geen verstand van sound systems maar het lijkt er dus wel op dat ze overgaan op een ander systeem. Of dat ook de voordelen biedt waar jij het over hebt weet ik dus niet.
Volgens mij gaat het hierom:
https://www.audiokinetic.com/products/wwise/

Waarschijnlijk met de komst van die sounddesigners dat ze om de tafel hebben gezeten en gekeken naar audio engines en ze gewoon voor het beste product op de markt gaan. En volgens mij is de integratie met de CryEngine SDK veel makkelijker. Dat je veel meer kan sleuren en pleuren bijv.
Apart dat ze er relatief laat mee begonnen zijn. Misschien dat ze er later achter gekomen zijn dat ze toch meer wilden. Of de licentie was nogal fors en nu ze een paar centen te makken hebben dat het er af kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:17:
[...]

Volgens mij gaat het hierom:
https://www.audiokinetic.com/products/wwise/

Waarschijnlijk met de komst van die sounddesigners dat ze om de tafel hebben gezeten en gekeken naar audio engines en ze gewoon voor het beste product op de markt gaan. En volgens mij is de integratie met de CryEngine SDK veel makkelijker. Dat je veel meer kan sleuren en pleuren bijv.
Apart dat ze er relatief laat mee begonnen zijn. Misschien dat ze er later achter gekomen zijn dat ze toch meer wilden. Of de licentie was nogal fors en nu ze een paar centen te makken hebben dat het er af kan.
Het mooie is in ieder geval dat ze er niet op besparen. Het geluid kan een game maken en breken, in combinatie met epic visual hebben ze al een hele sterke back-bone voor de core gameplay :) .

Ben trouwens wel benieuwd hoever ze met het mobiGlass staan, of ze hier al een goede layout en vorm aan hebben gegeven :) .

Hier nog een contest met een Reclaimer give-away :D :
https://forums.robertsspa...r-lti-police-force#latest

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 30-09-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:19
Hey allemaal,

Heb na aanleiding van deze topic ook maar de stap gezet en ben nu de trotse eigenaar van een glimmende 300i.. Wilde eerst wachten tot het spel tenminste beta was, maar na de meeste van jullie reacties kon ik mezelf niet meer tegenhouden.
Aantal keer even kort gevlogen, is even wennen maar beloofd veel goeds.
Heb me tevens aangemeld voor de GoT org :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Welkom! De 300i is een erg mooi schip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Leuk schip! Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Welkom bij de game en de org! :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom, de 300i lijkt mij een prima schip om mee te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Starpoint Gemini 2 is trouwens net uit. En de game wordt veel vergeleken met Freelancer. :)

http://www.metacritic.com/game/pc/starpoint-gemini-2

Wel een leuk tussendoortje denk ik. Game was eerst in early access, maar is nu officieel uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:19:
Starpoint Gemini 2 is trouwens net uit. En de game wordt veel vergeleken met Freelancer. :)

http://www.metacritic.com/game/pc/starpoint-gemini-2

Wel een leuk tussendoortje denk ik. Game was eerst in early access, maar is nu officieel uit.
Het lijkt me meer op Sins of a Solar Empire, maar dat is in mijn ogen alleen maar positief. Scott Manley heeft er een paar maanden geleden nog een first impression van gedaan. Kan me alleen niet herinneren wat daarin gebeurde..

Welkom Stender, de 300i is inderdaad een gaaf bootje, volgens mij gaat de 300 serie nog een update krijgen voor de cargo ook binnenkort. Ben benieuwd hoe hij er daarna uitziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Eergisteren had ik nog een race mee gedaan met de Aurora MR tegen 3x 300 sersies.. dat was leuk.. not xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Ircghost schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:08:
Eergisteren had ik nog een race mee gedaan met de Aurora MR tegen 3x 300 sersies.. dat was leuk.. not xD
Zonder eerst in Freeflight te oefenen? Ik hoop het niet, anders :F ;)

Voor diegenen die meer in de richting van Valkyrie zoeken, DarkfieldVR is sinds de 26e op Kickstarter te backen:
https://www.kickstarter.com/projects/vrbits/darkfieldvr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TNJ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:22:
[...]

Zonder eerst in Freeflight te oefenen? Ik hoop het niet, anders :F ;)

Voor diegenen die meer in de richting van Valkyrie zoeken, DarkfieldVR is sinds de 26e op Kickstarter te backen:
https://www.kickstarter.com/projects/vrbits/darkfieldvr
Ircghost vliegt natuurlijk gewoon rondjes 2 minuut rond met z'n Aurora :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Die aurora van lrcghost is natuurlijk voorzien van chiptuning :P

[ Voor 9% gewijzigd door SgtPoen op 30-09-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wel met oefenen hoor, maak je geen zorgen.. maar dan nog heb je nul kans tegen schepen die op elke mogelijke manier beter zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Daarom knipperde die tijdelijke DEMO zo verschrikkelijk i.c.m. Crossfire : Ik heb dus totaal geen tijd gehad om alles goed te testen :+

Ik geloof het allemaal wel... zodra het spel in de winkel ligt dan koop ik het gewoon voor/op/na de release date :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Ik heb die application om member te worden van de GoT organization in het Nederlands ingevuld, is dat goed? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

IMa34 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:04:
Ik heb die application om member te worden van de GoT organization in het Nederlands ingevuld, is dat goed? :F
Oei, dan zal ik 'm maar even door de google translate halen :/ . Hopelijk begrijp ik een beetje wat er uitkomt :p , kan geen beloftes doen. :+

edit: Moeilijk taaltje dat Nederlands, maar heb je zojuist geaccepteerd. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 30-09-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Ircghost schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:08:
Dat is vrij kansloos inderdaad. Een 300i kan echt wel op de 1.30 (heb ze op reddit zo laag als 1:24 zien gaan) komen met een beetje oefenen. De Aurora komt echt maar tot een tijd van 2:00 op een zeer goed rondje. Het is wat dat betreft dat er niet een soort matching systeem is waardoor je in je eigen klasse kan vliegen tegen anderen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Case_C schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:07:
[...]

Oei, dan zal ik 'm maar even door de google translate halen :/ . Hopelijk begrijp ik een beetje wat er uitkomt :p , kan geen beloftes doen. :+

Lol Case_C :) Ik ben blij dat je er nog uit bent gekomen. :P

Thanks a lot! _/-\o_

I feel like a proud GoT member now 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tylocke schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:44:
Dat is vrij kansloos inderdaad. Een 300i kan echt wel op de 1.30 (heb ze op reddit zo laag als 1:24 zien gaan) komen met een beetje oefenen. De Aurora komt echt maar tot een tijd van 2:00 op een zeer goed rondje. Het is wat dat betreft dat er niet een soort matching systeem is waardoor je in je eigen klasse kan vliegen tegen anderen.
Ik kan ook niet wachten totdat er een matching systeem komt.. nu maakt het mij niet veel uit dat mijn stats meer losses zullen reflecten, maar uiteindelijk is het niet erg leuk zo.
Case_C schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:07:
[...]

Ik moest vrij hard lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Nieuwe Letter From The Chairman! In de komende vijf LftC's mogen we weer kiezen voor nieuwe schepen, wave 4!

Keuze uit:
• Search and Rescue Ship
• Passenger Liner / Transport
• Boarding / Assault Ship
• Repair Ship
• Minelayer / Minesweeper
• Salvage Tug
• Recon Craft
• Science/Hospital Ship
• Third Starter
• Deep Space Fighter (Twin Engine)

Tevens een leuk weetje in de Letter; er zijn genoeg Reclaimers verkocht om 3 Bengal Carriers te verwerken, dus 3 x 1400 = 4200 Reclaimers! ($1.470.000 aan Reclaimer sales!)

Ook is Arena Commander 0.9.1 nu beschikbaar met daarin eindelijk custom key bindings, basis SLI support en de mogelijkheid om te kiezen welk van je schepen je op welke plek in je hangar wil neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
[b]Snoz Lombardo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:35:

Tevens een leuk weetje in de Letter; er zijn genoeg Reclaimers verkocht om 3 Bengal Carriers te verwerken, dus 3 x 1400 = 4200 Reclaimers! ($1.470.000 aan Reclaimer sales!)
Niet helemaal waar, er zijn ook genoeg mensen die andere schepen hebben omgeruild voor een reclaimer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Bornhald schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:47:
[...]

Niet helemaal waar, er zijn ook genoeg mensen die andere schepen hebben omgeruild voor een reclaimer :)
Klopt, da's waar. :)

Voor Subscribers is trouwens Jump Point 22 uit! Daarin veel concept art van de design fase van de Gladius, een verslag over het ontwerp en de bouw van de multi-crew demo van Gamescom, en een beschrijving van het Nul System met de planeet Ashana waarop in 2571 de battle cruiser UEE Olympus is gecrasht en in de jaren daarop is omgetoverd tot een (piraten-)stad.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ydIqiBR.png

Ook in Jump Point: Well, this is awkward..

De hangar configuratie is wel tof gedaan. Op elke 'bay' kun je 3 kleine schepen of 1 medium/1 groot schip kwijt.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tUTg6Nj.png

[ Voor 5% gewijzigd door Snoz Lombardo op 01-10-2014 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Das vet, die hangar indeling, jammer dat ik maar 3 van de schepen die ik heb kan zien :/

Edit: zou het feit dat de gladius in de jumppoint staat ook beteken dat hij er nu echt binnenkort is?

[ Voor 36% gewijzigd door Bornhald op 01-10-2014 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:50:
[...]

Klopt, da's waar. :)

Voor Subscribers is trouwens Jump Point 22 uit! Daarin veel concept art van de design fase van de Gladius, een verslag over het ontwerp en de bouw van de multi-crew demo van Gamescom, en een beschrijving van het Nul System met de planeet Ashana waarop in 2571 de battle cruiser UEE Olympus is gecrasht en in de jaren daarop is omgetoverd tot een (piraten-)stad.
[afbeelding]

De hangar configuratie is wel tof gedaan. Op elke 'bay' kun je 3 kleine schepen of 1 medium/1 groot schip kwijt.
[afbeelding]
Mooie updates :) , zal vanavond eens kijken wat ik in m'n hangar kan stoppen.

Wat betreft het geld wat de Reclaimer al heeft opgebracht, een simpel optelsommetje op de funding-page geeft een uitkomst van 1.179.000 dollar. Niet mis, maar wie weet wat de andere schepen gaan doen :D .

Hoogst waarschijnlijk gaat de Science/Medical ship het winnen, een beetje jammer. Had liever een deep-space fighter of passenger liner gezien :) . Passenger liners lijken me wel een hele gaaf type transport, een deel cargo en een groot deel passengers die je dan tussen planets kan pendelen :) .

We gaan over een maandje of wat wel wat concept art zien denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Case_C schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:15:
Hoogst waarschijnlijk gaat de Science/Medical ship het winnen, een beetje jammer. Had liever een deep-space fighter of passenger liner gezien :) . Passenger liners lijken me wel een hele gaaf type transport, een deel cargo en een groot deel passengers die je dan tussen planets kan pendelen :) .

We gaan over een maandje of wat wel wat concept art zien denk ik zo.
De Science/Medical ship gaat het inderdaad waarschijnlijk winnen, deze stond net al 27%. Ik zag inderdaad ook liever een Passenger Liner. Beetje een luxe dan wel a la 890 Jump :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

batumulia schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:22:
[...]

De Science/Medical ship gaat het inderdaad waarschijnlijk winnen, deze stond net al 27%. Ik zag inderdaad ook liever een Passenger Liner. Beetje een luxe dan wel a la 890 Jump :)
Hoeft niet eens luxe te zijn, meer een beetje Titanic style. 1e 2e en 3e klasse travel :) , 3e klasse mag dan in de cargo hold mee :p tussen alle containers. Gewoon een schip van 200-300 meter, om een beetje in hedendaagse standaarden te blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had zelf op de salvage tug gestemd, heeft het minste stemmen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Boarding assault hier.. Is heel de pu gevuld met handelaren ofzo... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stender83
De Science/Medical ship lijkt mij juist wel interessant. Handig voor elke org om er een aantal te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik zat te twijfelen tussen Science ship en Minesweeper. Uiteindelijk toch maar voor de Minesweeper gestemt. Nu zie ik dat het Science ship voorop loopt, dus ik ben daar wel blij wel. Had verwacht dat meer mensen voor de fighter zouden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Stender83 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:55:
De Science/Medical ship lijkt mij juist wel interessant. Handig voor elke org om er een aantal te hebben.
Dat dan weer wel :)

Over de org gesproken, we zitten bijna op 200 members :) Gaat de goede kant op zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:53:
Ik had zelf op de salvage tug gestemd, heeft het minste stemmen. :)
Ben wel heel erg benieuwd naar dat schip, waarschijnlijk gaat dat dus gewoon een raw-scrap hauler worden. Het iets kleinere broertje van de Reclaimer lijkt me dan. (Misschien kan dat schip ook wel docken aan de Reclaimer, om heel snel en eenvoudig cargo over te laden :D )

Wie weet werkt het wel heel simpel en vangt het scrap in een 'force field` om het dan te transporteren. Soort van een zoet water transport over zee.
Stender83 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:55:
Afhankelijk van de grote en het nut zullen we zeker bekijken wat we ermee kunenn 8) .
Bornhald schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:54:
Boarding assault hier.. Is heel de pu gevuld met handelaren ofzo... :/
Ja :+ , maar boarding assault moet wel heel erg gaaf gaan worden. Hopelijk gaat dat schip de mogelijkheid krijgen om via 'rammen' zich vast te klampen op het vijandige schip.:D
Metalkai schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:57:
Ik zat te twijfelen tussen Science ship en Minesweeper. Uiteindelijk toch maar voor de Minesweeper gestemt. Nu zie ik dat het Science ship voorop loopt, dus ik ben daar wel blij wel. Had verwacht dat meer mensen voor de fighter zouden gaan/
Ik had er eigenlijk op gehoopt, dat schip is natuurlijk een ideale long-range escort voor convooien :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stender83
Eigenlijk wordt elke org een mini stad met alle benodigde voorzieningen. Vraagt aardig wat coördinatie, maar wel weer erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Case_C schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:06:
[...]

Ja :+ , maar boarding assault moet wel heel erg gaaf gaan worden. Hopelijk gaat dat schip de mogelijkheid krijgen om via 'rammen' zich vast te klampen op het vijandige schip.:D
Voor boarding hebben we toch de Caterpillar?

Afbeeldingslocatie: http://goldforwarcraft.files.wordpress.com/2013/09/starcitizen-caterpillar-concept-01a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TNJ schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:12:
[...]

Voor boarding hebben we toch de Caterpillar?

[afbeelding]
Gaat die cabine die losgekoppeld kan worden boarding-capabilities krijgen dan? Zo ja :D , verder denk ik dat de cargo-bay van dat schip er ook wel gevoelig voor is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Case_C schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:15:
[...]

Gaat die cabine die losgekoppeld kan worden boarding-capabilities krijgen dan? Zo ja :D , verder denk ik dat de cargo-bay van dat schip er ook wel gevoelig voor is... :P
Volgens mij was het idee dat de voorkant van de Caterpillar (met de garagedeur) zich tegen de zijkant van een schip kan vastzetten, waarna er een gat in de hull gesneden kan worden en je het schip kunt boarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:25
Search and rescue hierzo :) Leek me wel een toffe optie qua mechanics. Maarja lijkt ook totaal niet te winnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:17:
[...]

Volgens mij was het idee dat de voorkant van de Caterpillar (met de garagedeur) zich tegen de zijkant van een schip kan vastzetten, waarna er een gat in de hull gesneden kan worden en je het schip kunt boarden.
Dan moet een dergelijk schip wel volledig mank zijn (alle engines en dergelijke uitgeschakeld) . De Caterpillar lijkt me niet het meest wendbare schip namelijk, maar het concept is zeker heel vet :D. Opensnijden en leeghalen dus, zolang ze het niet bij mij of de org. doen is het helemaal mooi :) .

Het is wel prettig om te weten dat de ontwikkeling van nieuwe schepen continue door blijft gaan :) , nu we de vorige batch in concept kunnen aanschouwen. Waarschijnlijk gaan die concepten precies genoeg in het laadje brengen om bij elk concept de miljoen te halen en een nieuw schip te kiezen. Misschien komen we wel op 6 of 7 scheeps-concepten die we kunnen uitkiezen.

Wie weet als een concept 2 miljoen ophaalt dat er extra schepen uitgewerkt gaan worden :) .
The SLI/Crossfire fix represents our efforts to provide the best Arena Commander experience we can for all users. We still need feedback and the diligence of our community to assist us in perfecting the implementation but we believe this is a step forward in that effort.

[ Voor 44% gewijzigd door Case_C op 01-10-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Basekid schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:19:
Search and rescue hierzo :) Leek me wel een toffe optie qua mechanics. Maarja lijkt ook totaal niet te winnen....
Maar ser kan al door de Cutlass gedaan worden toch.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Van de keuzes die wij nu krijgen is er volgens mij maar 1 uniek: die mine layer / mine sweeper. De rest van de rollen hebben al schepen in de vorm van de Cutlass, Caterpillar of die nieuwe Orion Jump nog iets.

Natuurlijk mooi dat je voor een bepaalde rol keuze krijgt uit meerdere schepen. En ze moeten al die concept artists natuurlijk wel een beetje aan het werk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

engessa schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:30:
Van de keuzes die wij nu krijgen is er volgens mij maar 1 uniek: die mine layer / mine sweeper. De rest van de rollen hebben al schepen in de vorm van de Cutlass, Caterpillar of die nieuwe Orion Jump nog iets.

Natuurlijk mooi dat je voor een bepaalde rol keuze krijgt uit meerdere schepen. En ze moeten al die concept artists natuurlijk wel een beetje aan het werk houden.
Elk schip word natuurlijk voor een specifieke rol ontworpen, daarnaast krijgen we natuurlijk varianten waardoor de bestaande schepen bijna elke rol al kunnen vervullen. Maar dan is het alsnog pretiig om voor elke rol een specifiek schip te hebben, met daarnaast andere schepen die omgebouwd zijn voor die rol.

De Cutlass was idd origineel een search en rescue schip, maar dat is iedereen al vergeten lijkt het :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Case_C schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:33:
[...]
De Cutlass was idd origineel een search en rescue schip, maar dat is iedereen al vergeten lijkt het :p .
Ik niet ;) Ik heb die Digital Pirate versie met tracking beam en docking collar. Kan genoeg straks genoeg 'search en rescuen'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Bornhald schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:26:
[...]

Maar ser kan al door de Cutlass gedaan worden toch.?
Hm ja klopt. Maar heb bij dat schip toch wel het idee dat het pirate focused is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

engessa schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Ik niet ;) Ik heb die Digital Pirate versie met tracking beam en docking collar. Kan genoeg straks genoeg 'search en rescuen'!
Cargo dan met name begrijp ik :'( , :P ben benieuwd hoe ze die docking collar gaan laten werken. Begreep wel dat breachen slechts op een paar vaste plekken op de grotere schepen mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat CIG net met een update uitkomt waar SLI/Crossfire zou zijn gefixed.
Had het al geprobeerd en het werkt nu wel beter. Geen disco meer iig.
Maar heb nog wel last van grote lagspikes.
Ga nog eens wat tweaken met de system.cfg om te kijken welke parameters kunnen helpen. Zoals die motion blur uitzetten want dat vind ik ontzettend irritant.

Overigens hebben de spellen die ik geprobeerd heb op 4k nu stuk voor stuk weinig tot geen last van lage fps. Het draait allemaal redelijk soepeltjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n minelayer lijkt mij wel wat, dan kan ik ergens een mijnenveld aanleggen, vervolgens naar mijn basis terug gaan om mijn reclaimer op te halen en daarmee terug te vliegen naar het mijnenveld om te kijken of er al schepen tegen mijn mijnen zijn aangevlogen die ik kan oogsten. :)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:09:
Zo'n minelayer lijkt mij wel wat, dan kan ik ergens een mijnenveld aanleggen, vervolgens naar mijn basis terug gaan om mijn reclaimer op te halen en daarmee terug te vliegen naar het mijnenveld om te kijken of er al schepen tegen mijn mijnen zijn aangevlogen die ik kan oogsten. :)
Dat gaat denk ik wel moeilijk te managen zijn voor het spel, zeker met de persistance van de mijnen in hun respectievelijke instance. Na een bepaald tijdje zou deze despawnen volgens de huidige info. Ben benieuwd hoe zo'n schip dan moet werken (technisch gezien) in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Je buddy bij een jump gate die mijnen legt, jij in de Reclaimer ernaast. Wait for it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hadden ze niet ooit gezegd dat de ingang van jump gates veel breder zou zijn juist om dat soort choke points tegen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:36:
Hadden ze niet ooit gezegd dat de ingang van jump gates veel breder zou zijn juist om dat soort choke points tegen te gaan?
Klopt dat zou inderdaad het geval zijn, of dat ook te maken heeft met de afmetingen van het schip dat door een Jump-point kan reizen weet ik niet. 'Kleinere' Jump-points zouden wel prime target zijn voor een dergelijke op. . :9

Niet elk Jump-point is stabiel genoeg om bijv een groter schip te vervoeren. Sommige zijn enkel geschikt voor kleinere schepen, dat heeft CR in ieder geval een keer in 10ftC aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ircghost schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:36:
De uitgang zou in ieder geval een groot gebied zijn. Waar je precies uit een jump point komt zou elke keer met een flinke afstand kunnen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Ze kunnen de instances gebruiken om te voorkomen dat mensen aan de uitgang van jump points kamperen:
aan de uitgang ben je alleen of met je team en pas een paar kilometer verder kom je in gedeelde instances terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AndrewBourgeois schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:19:
Ze kunnen de instances gebruiken om te voorkomen dat mensen aan de uitgang van jump points kamperen:
aan de uitgang ben je alleen of met je team en pas een paar kilometer verder kom je in gedeelde instances terecht.
De jumppoints gaan geen vaste uitgang krijgen. Je komt op random locaties terecht in de buurt van de jumppoint (zoals eerder gezegd, heel brede uitgang).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk gaat het hospitaalschip winnen, geen fijn idee om patient te zijn op een schip dat tevens een onderzoekslab is, straks word je nog misbruikt voor allerlei waanzinnige Frankenstein experimenten. Ik zou mij dan verdrietig en naar voelen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:24:
Waarschijnlijk gaat het hospitaalschip winnen, geen fijn idee om patient te zijn op een schip dat tevens een onderzoekslab is, straks word je nog misbruikt voor allerlei waanzinnige Frankenstein experimenten. Ik zou mij dan verdrietig en naar voelen. :-(
Het zijn natuurlijk wel de respawn points van de PU :P , mits er geen planeet in de buurt is. In ieder geval moet je gewonde lichaam naar een 'hospital' gebracht worden om gerevived te worden. Dan zetten ze gelijk een paar bionische mod's in je om te 'testen' natuurlijk ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan pech hebt dan gebeurt er dit als je respawnd

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/154vo0k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:44:
Als je dan pech hebt dan gebeurt er dit als je respawnd

[afbeelding]
Hehe ik weet dat ze aan easter eggs gaan doen, maar of ze zo ver gaan... (Dat je 1:1000000 kans hebt dat dit gebeurt xD) Ik zou de kans niet zo hoog inschatten dat ze het daadwerkelijk doen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Ik hoop dat ze de reclaimer van binnen lekker simpel houden kwa techniek, geen fancy screens maar push button techniek.

Beetje zoals die intro van Alien, wel erg overdreven maar zo zie ik de reclaimer wel van binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik zit er half aan te denken mijn Reclaimer de Nostromo te noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Basekid schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:32:
Ik zit er half aan te denken mijn Reclaimer de Nostromo te noemen :P
Het zou wel vet zijn als we onze schepen op de site al een naam kunnen geven :D , dat gaat erg leuk zijn voor de fleet viewer waarbij je dan de schepen van iedereen kan zien. Hopelijk gaan ze een dergelijk systeem wel in het spel maken, iig dat het op je radar zo genoemd word. Op de hull zou helemaal mooi zijn, maar hoeft niet persé.

Als de naam ook niet te veranderen is door derde, enkel door de eigenaar valt een gestolen schip ook ietsjes meer op natuurlijk wanneer die niet op de naam/account van die speler staat :P . Ook gehuurde schepen kunnen dan een code in de naam hebben waardoor je kan zien waar/bij wie hij het schip gehuurd heeft :) .

We gaan het zien :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg dan om mijn reclaimer Molly schuyler te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Damn! Sandi heeft een foto op Facebook geplaatst van een UI waar Zane mee bezig is. Ziet er HEUL vet uit. Lijkt wel op dashboard van de Reclaimer aangezien er salvageable debris components op staan.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t35.0-12/10720331_10202876242736864_163170285_o.jpg?oh=cbb6cc7a67b66722354e4e682735e47e&oe=542EEBE8&__gda__=1412346937_14fe9a2882255938da892fe7870ed394

Bij nader inzien past het perfect op het dashboard van de Cutlass.

[ Voor 18% gewijzigd door Snoz Lombardo op 02-10-2014 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:12:
Damn! Sandi heeft een foto op Facebook geplaatst van een UI waar Zane mee bezig is. Ziet er HEUL vet uit. Lijkt wel op dashboard van de Reclaimer aangezien er salvageable debris components op staan.

[afbeelding]

Bij nader inzien past het perfect op het dashboard van de Cutlass.
Maar de UI zegt eigenlijk volmondig salvager, als je ziet wat er allemaal op staat. Ik geloof niet dat de Cutlass wat aan die informatie gaat hebben.

Misschien dan toch iets in de search and rescue sector? Of er nog mensen op die wrakstukken zitten ofzo? Dan is een sensor die naar brokstukken zoekt wel weer relevant.

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 02-10-2014 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:48:
[...]

Maar de UI zegt eigenlijk volmondig salvager, als je ziet wat er allemaal op staat. Ik geloof niet dat de Cutlass wat aan die informatie gaat hebben.

Misschien dan toch iets in de search and rescue sector? Of er nog mensen op die wrakstukken zitten ofzo? Dan is een sensor die naar brokstukken zoekt wel weer relevant.
Op de ship page van de Cutlass staat:
The larger-than-average cargo hold, RIO seat and dedicated tractor mount are, the company literature insists, for facilitating search and rescue operations.
Hij zou dus prima debris kunnen binnenhalen met z'n tractor mount, ook al is het geen dedicated salvager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:52:
[...]

[...]

Hij zou dus prima debris kunnen binnenhalen met z'n tractor mount, ook al is het geen dedicated salvager.
Het lijkt me ook stug dat de Reclaimer voor elk stukje salvage 2km moet gaan vliegen. De brokken puin in de foto zijn namelijk een beetje te klein om er rendabel om te kunnen vliegen gok ik zo :P .

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 02-10-2014 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Ik hoop dat AMD vandaag de mustang codes verzend! Ben wel benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cogency schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:55:
Ik hoop dat AMD vandaag de mustang codes verzend! Ben wel benieuwd..
denk je niet dat ze dat pas zullen doen wanneer er ook daadwerkelijk een mustang in game is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:59:
[...]

denk je niet dat ze dat pas zullen doen wanneer er ook daadwerkelijk een mustang in game is?
Gok dat ze die ergens deze maand wel uit zullen brengen samen met de release van de Avenger en wie weet nog een paar schepen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bornhald schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:59:
[...]

Op de AMD website staat echter wel dat de codes op 1 Oktober beschikbaar moesten zijn, en dit was volgens mij ook bevestigd door CIG in chat. Volgens mij was het de bedoeling dat de AMD Mustang eerder beschikbaar zou zijn dan de andere Mustangs, omdat er nog wat werk aan variants gedaan moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

De client is er inderdaad al klaar voor.. Het is inderdaad wachten op AMD. Wat ook bevestigd is gister.
I just heard back from Chelsea about this. The assets are there but the AMD codes to get them are not out yet.

[ Voor 35% gewijzigd door Cogency op 02-10-2014 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Cogency schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:07:
De client is er inderdaad al klaar voor.. Het is inderdaad wachten op AMD. Wat ook bevestigd is gister.

[...]
Worden die codes slechts eenmaal uitgegeven, dus tijdelijke promotie? Of loopt dit na 1 oktober ook nog door? En zou het bootje dan voor store credits ingeruild kunnen worden? (Dat denk ik zelf dan weer niet, desnoods is het een leuke cash-grab in de start van de PU om te verkopen om alle andere schepen van fuel e.d. te voorzien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
en hoe krijg je die codes? Bij aanbesteding van een nieuwe grafische kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

batumulia schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:27:
en hoe krijg je die codes? Bij aanbesteding van een nieuwe grafische kaart?
De Never Settle Gold deals van AMD dus vanaf een R9 270 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Snoz Lombardo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:52:
[...]

[...]

Ik denk dat ze de varianten voor de Cutlass aan het uitwerken zijn. Cutlass en Avenger zijn de volgende die varianten. brochure en een commercial krijgen dacht ik. Een salvage variant voor de Cutlass ligt wel in de lijn der verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 15:11
engessa schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:49:
[...]

Ik denk dat ze de varianten voor de Cutlass aan het uitwerken zijn. Cutlass en Avenger zijn de volgende die varianten. brochure en een commercial krijgen dacht ik. Een salvage variant voor de Cutlass ligt wel in de lijn der verwachting.
Leuk! Klinkt als een tof schip voor een casual solo salvage pilot.

Die reclaimer is echt ruig, maar dat ga je solo niet zomaar trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Cutlass Salvager dus als opstap voor de Reclaimer. Ben ook erg benieuwd naar de Avenger varianten. Prisoner transport (bounty hunter), fighter (nog grotere nose cannon), secured transport..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Case_C schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:14:
[...]

Worden die codes slechts eenmaal uitgegeven, dus tijdelijke promotie? Of loopt dit na 1 oktober ook nog door? En zou het bootje dan voor store credits ingeruild kunnen worden? (Dat denk ik zelf dan weer niet, desnoods is het een leuke cash-grab in de start van de PU om te verkopen om alle andere schepen van fuel e.d. te voorzien)
Wat ik heb begrepen is het niet mogelijk om ze voor store credits in te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:56:
Cutlass Salvager dus als opstap voor de Reclaimer. Ben ook erg benieuwd naar de Avenger varianten. Prisoner transport (bounty hunter), fighter (nog grotere nose cannon), secured transport..
De variant die momenteel in de hangar zit is natuurlijk de prison transport, ben dan wel benieuwd wat ze met de ruimte achterin doen voor de fighter? Misschien veel kleiner, voor grotere componenten op de rest van het schip?
JurGor schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:52:
[...]

Leuk! Klinkt als een tof schip voor een casual solo salvage pilot.

Die reclaimer is echt ruig, maar dat ga je solo niet zomaar trekken.
NPC's en personeel gezocht :+ :) .
Cogency schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

Wat ik heb begrepen is het niet mogelijk om ze voor store credits in te ruilen.
Dan word het ingame verkopen :p , als ik 'm had.

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 02-10-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Of de code op de black-market. :P Maar denk dat ik hem gewoon zelf hou, hij ziet er wel gaaf uit nml.

Afbeeldingslocatie: http://i846.photobucket.com/albums/ab22/Kevrew/Star%20Citizen/AMDMustangRacingVarient_zps31567ab4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Een tijdje geleden had de retaliator toch de commercial poll gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
SgtPoen schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:36:
Een tijdje geleden had de retaliator toch de commercial poll gewonnen?
Dat was voor welk schip een commercial zou krijgen na de Cutlass. Waarschijnlijk komt deze commercial pas over een paar maanden. De Mustang en Avenger komen waarschijnlijk eerder in de hangar, maar zonder commercial.

Edit: Ik moet niet te snel op verzenden drukken :P

[ Voor 28% gewijzigd door Metalkai op 02-10-2014 16:04 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.