[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Sowieso, het is een spel, ratio heeft er niet bijzonder veel mee te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-09 18:40

Case_C

[Team Carrack]

Zelf zie ik het ook gewoon maar als hobby :) , heb aan SC nog geen fractie van het geld uitgegeven van wat ik aan andere hobbies besteed. En heb er net zoveel plezier aan, in dat opzicht is het een leuke besteding van m'n tijd :) .

275 euro voor een schip wat in de toekomst dik 500 waard kan worden :P , is ook weer investering. Hoewel ik er een hard hoofd in heb dat de zwarte markt voort blijft bestaan.
ReQuiem83 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:34:
Ik heb er ook al te veel ingestoken. Maar goed moet toch een hobby hebben :P

Op moment:

Anvil Hornet
Cutlass
Constellation Aquila

en een Greycat om dooor mijn R&Y hangar te rijden en een Fishtank Mark I
De Aquila is natuurlijk ook een mooi main-ship om alles mee te kunnen doen :) , dan heb je niet nog een groter schip nodig. Zelf zou ik misschien mijn Freelancer voor een 'iets' groter schip willen inruilen. Maar 3 tot 4 keer groter dan een Connie is natuurlijk niet 'iets' groter :p

Gok trouwens dat de max crew van de Reclaimer van 3 ook omhoog gaat richting de 6 dan.. :)
batumulia schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:34:
[...]

Is er trouwens al bekend wanneer je van hangar kan wisselen?
Dat is momenteel al mogelijk:
https://robertsspaceindustries.com/account/pledges

[ Voor 57% gewijzigd door Case_C op 26-09-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Is dat automatisch voor iedere bestaande Backer, of moet je iets nieuws aanschaffen om hiervoor te classificeren ? (dat laatste niet van plan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Iedere bestaande backer (voor die 56 miljoen dan) :)

[ Voor 32% gewijzigd door Jorrie op 26-09-2014 12:50 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Het is voor iedereen die gepledged heeft voordat de goal behaald was. Je hoeft dus niks extra aan te schaffen, en iedereen die nu pas een pledge doet krijgt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Hopelijk krijgen we weer een 2 in 1 LftC :p , er zijn genoeg mensen enthiousiast om in een keer 1,9 miljoen op te halen in een weekend. 5429 Reclaimers verkopen en ze zitten daaraan, volgens mij zijn er wel zoveel die-hard SC/CIG fans om dat te bereiken.

Hoewel dat natuurlijk wel gelijk weer reflecteerd dat er bij de start een aanzienlijk overschot semi-capital ships gaat zijn. Dergelijke schepen zijn naar mijn inzien een stuk 'zeldzamer' als een Freighter zoals een hull-C, hoop daarom ook sterk dat de Hull C iets vaker verkocht gaat worden.

Natuurlijk zijn er natuurlijk ook nog 90% NPC's om eventuele overschotten aan grote schepen te laten wegvallen. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Case_C op 26-09-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wel even allemaal stemmen voor de Aurora jumpdrive :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:01:
Ik zag 'm erbij staan, en dacht inderdaad wel dat jij daar interesse in zou hebben :P . Alsnog er niet op gestemd, was voor de Engine gegaan... niet dat die veel stemmen heeft :-( . (Waar heeft men dan toch een koeling nodig, gewoon niet teveel schieten dan raken je wapens ook niet oververhit )

Worden er trouwens al iets meer specs bekend wanneer de 'concept' Reclaimer in de store komt? Gaan we trouwens nog de 3d concepts zien? Aangezien alle schepen tegenwoordig vanaf concept in 3d gemaakt worden?

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 26-09-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:28
Idd gestemd op de jumpdrive ;) Die zit standaard niet op de Auroa tenslotte :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:01:
Sorry, ben voor die powerplant voor m'n Ghost gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Heb de jumpdrive gekozen :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat ga ik je nooit vergeven wouter xD! Volgens mij wint de Aurora wel, hopelijk denken de Amerikanen er ook zo over, die worden beetje wakker nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:47:
Dat ga ik je nooit vergeven wouter xD! Volgens mij wint de Aurora wel, hopelijk denken de Amerikanen er ook zo over, die worden beetje wakker nu.
Als ze nu een beetje wakker beginnen te worden, mogen we zeker zo ook wel de Reclaimer verwachten :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 22-09 14:25
Shield gekozen, heb een Freelancer dus die andere meuk heb ik niet zoveel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Basekid schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:19:
Shield gekozen, heb een Freelancer dus die andere meuk heb ik niet zoveel aan :P
Het rottige is natuurlijk dat er niet bijstaat wat voor Tier de onderdelen zijn, straks is dat shield meer geschikt voor een kleine fighter :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Zal idd best dat de aurora wint, meeste mensen hebben een aurora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:59:
[...]

Als ze nu een beetje wakker beginnen te worden, mogen we zeker zo ook wel de Reclaimer verwachten :9 .
Ben je al zover dat je er 1tje neemt? Als ik het zou doen gaat het ten koste van mijn Taurus, phoenix upgrade en m50. Maar wil eigenlijk de crarrack. Ze zouden geen pakketten doen toch, alleen single ships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuzige
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2023

deuzige

2nd best person ever!!

Nou ik zal hier vast wel voor afgeschoten, neergesabeld en misschien zelfs wapperende wijsvingers voor krijgen maar ik kan maar één gedachte opbrengen na de TL;DR (did read) en het volgen van de ontwikkelingen rond CR en laatste tijd StarCitizen en dat is:

"Als er geen Kilrathi in voorkomen is het geen waardige opvolger voor de WingCommander seriez."

Nou claimt men dit nergens en zal het waarschijnlijk ook niet zo genoemd worden door CR maar kom op....Er moeten Kilrathi in! :(

Spawned from the awesomeness of deuZige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deuzige schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:56:
Nou ik zal hier vast wel voor afgeschoten, neergesabeld en misschien zelfs wapperende wijsvingers voor krijgen maar ik kan maar één gedachte opbrengen na de TL;DR (did read) en het volgen van de ontwikkelingen rond CR en laatste tijd StarCitizen en dat is:

"Als er geen Kilrathi in voorkomen is het geen waardige opvolger voor de WingCommander seriez."

Nou claimt men dit nergens en zal het waarschijnlijk ook niet zo genoemd worden door CR maar kom op....Er moeten Kilrathi in! :(
Kan niet. De rechten voor Wing Commander liggen bij EA. Dus zelfs als CR Kilrathi erin zou willen hebben zou het niet kunnen.

Maar ik ben wel voorstander van een hele nieuwe universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

volgens mij wil hij wel, maar mag hij niet omdat de rechten bij EA liggen (en/of bij dat bedrijfje wat laatst een KS begonnen was, van de ontwikkelaars van Mechwarrior online, wat was het Pirhana. oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bornhald schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:54:
Zal idd best dat de aurora wint, meeste mensen hebben een aurora
Een Aurora LN met een jumpdrive zou niet verkeerd zijn.
Maakt het een leuk boodschappen scheepje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:14:
[...]

Een Aurora LN met een jumpdrive zou niet verkeerd zijn.
Maakt het een leuk boodschappen scheepje. :)
Echter is het nog steeds 16% tegen 19% voor de Cooling: J-SpanCryo-Star :P

De vrijdagen zijn trouwens wel lang daar in America ... (waar blijft die Reclaimer nou..)

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 26-09-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 12:27
De video van de Retaliator is opeens prive geworden?

- Doet het alweer, het muziekje is veranderd.

[ Voor 32% gewijzigd door SgtPoen op 26-09-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
batumulia schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:26:
[...]

Hier kun je meer informatie vinden over de Nederlandse meetup :)

De retaliator ziet er cool uit maar zal vast een aardige duit kosten denk ik zo :P

Mocht je trouwens nog niet aangemeld zijn voor de Tweakers org dan kun je dat hier doen :)
Thanks Batumulia ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

https://robertsspaceindus...iling-The-Aegis-Reclaimer

En hij is er mensen :) . Mooi is het schip zeker niet te noemen.. maar 160 meter, met behoorlijke defensive capabilities. 2500 FU + 20000 salvaging FU's

Daar is wel dik mee te verdienen maar toch even een nachtje over slapen.

[ Voor 43% gewijzigd door Case_C op 26-09-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Zoals al aangegeven, zal het logischerwijze niet gaan vanwege rechten. Maar met de Vanduul heeft hij toch echt wel de spirituele opvolger van de Kilrathi neergezet, qua lichaamsbouw (enigsinds), scheepsbouw (a-synchroon design, scherpe punten) alswel pictografie (als ze dat tenminste door blijfen zetten bij het uiteindelijke spel, maar met de kickstarter video had je mooie Kilrathi-achtige radar-contact iconen. Het ontwerp verschilde natuurlijk genoeg met het orginele Kilrathi embleem, maar er was een duidelijke inspiratie gebruikt).

Enfin, op zich is het wel fijn dat er geen Kilrathi zijn. Geeft alleen maar meer vrijheid om het spel te maken zoals ze nu voor ogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Expect to see the cargo capacity of several ships increase as we move from ‘paper design’ to finding out what actually fits aboard the 3D models. The intent is for the Banu Merchantman, Hull C and Starfarer to have more ‘pure cargo’ space than the Reclaimer, followed by the Caterpillar and then the Freelancer MAX.
Waarschijnlijk gaat de Freelancer series nog wel een upgrade in FU krijgen als ik dit zo lees. De rest van de genoemde schepen hebben aanzienlijk meer FU.

En de funding heeft in 1 uur de 81k aangetikt. Kijken of dat nog meer kan worden met toekomstige sales :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Even een size-comparison van de Reclaimer vs Constellation en vs M50:

Constellation: http://imgur.com/a/Jde5I
M50: http://imgur.com/a/ZzJYS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:44:
Daar is wel dik mee te verdienen maar toch even een nachtje over slapen.
Het is geen klein ding. En hij is ook behoorlijk zwaar dus ik neem aan dat het ondanks zijn 6 motoren het ding niet al te snel gaat zijn. (De Murray cup zul je er niet mee winnen. ;) )
Volgens mij zul je echt een hele specifiek rol met dat schip invullen omdat je er niet gek veel meer mee kan doen. Want kleine schepen salvagen lijkt hij wel erg groot voor. Eerder dat hij capitals en de grotere schepen kan gaan salvagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:52:
[...]

Het is geen klein ding. En hij is ook behoorlijk zwaar dus ik neem aan dat het ondanks zijn 6 motoren het ding niet al te snel gaat zijn. (De Murray cup zul je er niet mee winnen. ;) )
Volgens mij zul je echt een hele specifiek rol met dat schip invullen omdat je er niet gek veel meer mee kan doen. Want kleine schepen salvagen lijkt hij wel erg groot voor. Eerder dat hij capitals en de grotere schepen kan gaan salvagen.
Je hoeft niet specifiek een schip te salvagen. In de tekst staat ook churning for raw ore, dan denk ik dat ze astroid belts oid bedoelen. :)

Het is inderdaad bedoeld voor een soort speelstijl. Misschien lichte ondersteuning aan mining/verwerken van ore. Maar het is wel een ideaal schip om pas ondekte riches te kunnen ontginnen. (goeie combo samen met een carrack misschien?)
Metalkai schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:51:
Even een size-comparison van de Reclaimer vs Constellation en vs M50:

Constellation: http://imgur.com/a/Jde5I
M50: http://imgur.com/a/ZzJYS
Ja er moet een Connie verwerkt en wel erin passen, dat lukt wel makkelijk lijkt mij. Een ding is me wel duidelijk, dit schip krijgt geen atmospheric flight :+ .

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 26-09-2014 23:06 ]

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 18:00

TNJ

Frugalite

Case_C schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:57:
Een ding is me wel duidelijk, dit schip krijgt geen atmospheric flight :+ .
Niet? He, jammer. Ik wou er al mee crashen terwijl ik de mantra herhaal : I am a leaf on the wind. Watch how I soar. ;)

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Hmmm twijfel of Reclaimer of Hull-C. Moet nog een transport schip in mijn vloot :p.

Edit: toch maar gedaan. Kan altijd smelten

[ Voor 21% gewijzigd door ReQuiem83 op 27-09-2014 08:12 ]

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Inderdaad ik ga hem waarschijnlijk ook kopen voor in het geval dat de Orion of de Hull C in mijn ogen zwaar tegenvalt :p

Ik ben wel aan het zien wat we (ik speel samen met mijn broer) kunnen verkopen want 350 USD extra donatie verdienen ze momenteel niet gezien we nu al veel hebben.

Stel dat jullie de volgende 3 schepen hadden, welke van de 3 zouden jullie verkopen als je er 1tje wilt houden voor solo-play? Kies er 2...
- Retaliator
- Constellation (Phoenix)
- Super Hornet

De Constellation zou de jack-of-all-trades moeten zijn maar hoe wendbaar zal dit groot schip zijn in een gevecht als je hem solo wilt opereren? De Retaliator zal wat minder cargo enzo hebben maar zal 4 - 5 turrets ofzo hebben waar je veel meer aan hebt als je een pirate tegenkomt. De Super Hornet doe ik denk ik sowieso van de hand.

• Ircghost

Ircghost

Ik zou voor de reclaimer gaan (dus alles omsmelten en die aanschaffen).

• Bornhald
AndrewBourgeois schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:31:
Inderdaad ik ga hem waarschijnlijk ook kopen voor in het geval dat de Orion of de Hull C in mijn ogen zwaar tegenvalt :p

Ik ben wel aan het zien wat we (ik speel samen met mijn broer) kunnen verkopen want 350 USD extra donatie verdienen ze momenteel niet gezien we nu al veel hebben.

Stel dat jullie de volgende 3 schepen hadden, welke van de 3 zouden jullie verkopen als je er 1tje wilt houden voor solo-play? Kies er 2...
- Retaliator
- Super Hornet

De Constellation zou de jack-of-all-trades moeten zijn maar hoe wendbaar zal dit groot schip zijn in een gevecht als je hem solo wilt opereren? De Retaliator zal wat minder cargo enzo hebben maar zal 4 - 5 turrets ofzo hebben waar je veel meer aan hebt als je een pirate tegenkomt. De Super Hornet doe ik denk ik sowieso van de hand.
Indien je een constellation package hebt, zou ik die behouden voor de goodies :) en dus de hornet en tali omruilen.

Aan de andere kant als je op de grey market nog kan verkopen zou ik proberen de phoenix of retaliator te verkopen, de tali zit rond de $400 en de connie rond de $500 dus dan hoef je er maar 1 te verkopen en hou je er 2. en er is in ieder geval 1 middleman (ik) die ervaring heeft in verkopen :)

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:35:
Ik zou voor de reclaimer gaan (dus alles omsmelten en die aanschaffen).
Grapjas :P ,met de reclaimer gaat je game-play wel zeer traag worden. Trading is niet echt mogelijk met dit schip. Behalve dan dat je met dit schip zelf je producten (metalen/raw scrap/valuabeles) produceert, verwerkte producten kan je volgens mij opslaan in die 2500 FU die beschikbaar is, de overige 20000 FU is dan voor onverwerkt ruimtepuin. Mede omdat het schip zo traag is wil je volgens mij continue op de beste harvesting plots blijven, en dan middels traders (van de Org :p ) je goederen naar de beste plekken te brengen.

Een solo-operation in de Reclaimer gaat heel taai zijn, met continue dreiging van piraten en andere spelers. Dus alleen wil je denk ik niet gevonden worden met zo'n schip, niet dat hij makkelijk is over te nemen.. maar boarding parties zullen toch een aanwezig risico zijn.

Zou je trouwens op zo'n schip ook in de ruimtes kunnen komen waar het ore/salvage verwerkt word? (Om dingen te repareren e.d.) Dat zou het schip wel een doolhof van gangetjes e.d. kunnen geven, zolang er maar genoeg ruimte is in het schip waar je een beetje rond kan lopen :P. (Dat maakt SC ook de best damn space sim in mijn ogen :P )

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024

- Retaliator
- Super Hornet

tjsa...het ligt er helemaal aan wat je wil doen; meer dogfighten, meer traden? meer vuurkracht ter bescherming? en hoe makkelijk/kostbaar wordt het om solo te spelen met ingehuurde npc's of andere spelers?

ik denk dat het handig is om uit te vinden welke rol je leuk vindt en in ieder geval een schip te hebben voor elke rol die je wilt vervullen en als je echt niet kan wachten tot de game uit is (zowieso: hoe langer je wacht hoe meer je er voor terug krijgt op de "regenboog"-markt (zwart kan echt niet meer anno 2014 lol) dan zou ik persoonlijk de constellation behouden omdat dit de jack of all trades / de lieveling van chris roberts is

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:48:
[...]

Grapjas :P ,met de reclaimer gaat je game-play wel zeer traag worden. Trading is niet echt mogelijk met dit schip. Behalve dan dat je met dit schip zelf je producten (metalen/raw scrap/valuabeles) produceert, verwerkte producten kan je volgens mij opslaan in die 2500 FU die beschikbaar is, de overige 20000 FU is dan voor onverwerkt ruimtepuin. Mede omdat het schip zo traag is wil je volgens mij continue op de beste harvesting plots blijven, en dan middels traders (van de Org :p ) je goederen naar de beste plekken te brengen.

Een solo-operation in de Reclaimer gaat heel taai zijn, met continue dreiging van piraten en andere spelers. Dus alleen wil je denk ik niet gevonden worden met zo'n schip, niet dat hij makkelijk is over te nemen.. maar boarding parties zullen toch een aanwezig risico zijn.

Zou je trouwens op zo'n schip ook in de ruimtes kunnen komen waar het ore/salvage verwerkt word? (Om dingen te repareren e.d.) Dat zou het schip wel een doolhof van gangetjes e.d. kunnen geven, zolang er maar genoeg ruimte is in het schip waar je een beetje rond kan lopen :P. (Dat maakt SC ook de best damn space sim in mijn ogen :P )
Jeroen (SgtPoen) vertelde mij gisteren dat je zelfs MOET lopen naar de ruimtes waar het ligt om het afval om te zetten naar verkoopbare spullen.

• SgtPoen
Is dat zo? :D

• Ircghost

Ircghost

dat dacht ik ja xD

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

- Retaliator
- Super Hornet
Ik heb in kleinere mate een vergelijkbaar probleem :P, Ik heb momenteel nog de DUR maar deze wou ik gaan inruilen voor de Carrack. Echter de Reclaimer is dermate een geweldig schip (al dan niet voor exploration), dat ik hem toch wil nemen. Het probleem zit hem er wel in dat er behalve LTI geen extra's bij zitten. Komen deze nog? (Heb het dan over starting UEC e.d.) Of moet ik hiervoor toch maar m'n Freelancer houden :p .
Dat word dan een flinke tippel elke keer, manuel al die tonnen materiaal in je cargo hold plaatsen :) . Geeft natuurlijk wel een goed gevoel voor de immersion :D .

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 27-09-2014 11:58 ]

• SgtPoen
Wat plaatjes uit de subscriber vault:

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/e7bc3rzm5s02ur/source/2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/5aex3484jhjxyr/source/7.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/4tshqxzkvzserr/source/6.jpg

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Die arm :9~ , wat een geweldig ding is dat ook :) . Zou het trouwens ook mogelijk zijn om daar schepen mee te pakken als ze nog operationeel zijn? Even een Cutlass tot puin knijpen >:) ..

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Voor iedereen die het ontgaan is hier kun je een beverage uitkiezen voor de lore :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Rara wat ik in mijn hangar heb :D , en nee het is geen vat Cruz voor onderweg :p (die had ik gekozen als beverage.)

Er zit de Industrial Hangar bij de Reclaimer... Nu ben ik benieuwd hoe die daar ooit in gaat passen :p . :D

• SgtPoen
Denk dat hij die industrial hangar gewoon meeneemt met die grijper :9

• TNJ

TNJ

Frugalite

Hmmm...

Afbeeldingslocatie: http://static.fjcdn.com/pictures/alien+stapler+source+imgur+subscribe+for+more+the+alien+sometimes+referred+to_88e2c7_5271475.jpg

:D

• Ircghost

Ircghost

I call rape xD

• AndrewBourgeois
thinkingaboutit schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:56:
[...]

tjsa...het ligt er helemaal aan wat je wil doen; meer dogfighten, meer traden? meer vuurkracht ter bescherming? en hoe makkelijk/kostbaar wordt het om solo te spelen met ingehuurde npc's of andere spelers?

ik denk dat het handig is om uit te vinden welke rol je leuk vindt en in ieder geval een schip te hebben voor elke rol die je wilt vervullen en als je echt niet kan wachten tot de game uit is (zowieso: hoe langer je wacht hoe meer je er voor terug krijgt op de "regenboog"-markt (zwart kan echt niet meer anno 2014 lol) dan zou ik persoonlijk de constellation behouden omdat dit de jack of all trades / de lieveling van chris roberts is
Trade, salvage en mining, dus vooral PvE en geen dogfight. Ik ben er echter van overtuigd dat ik vaker alleen ga spelen dan met de org gezien ik soms maar een uurtje heb je niet zomaar org members hebt die instant kunnen waypointen naar jouw locatie tenzij je bij elkaar als "gunner" aan de slag kan en ze nog steeds dat systeem willen uitwerken waar je een NPC kan overnemen.

Ik heb dus grote en vulnerabele schepen nodig voor met de org (en die heb ik al met de Starfarer en Banu Merchantman), maar ook 1 à 2 kleinere schepen voor solo-play. Ook bij het traden zal je piraten tegenkomen en de vraag is dus of de Constellation daar beter in is met zn 2 turrets of de Retaliator...

[ Voor 5% gewijzigd door AndrewBourgeois op 27-09-2014 12:42 ]

• TNJ

TNJ

Frugalite

:P Het moet de Xenomorph voorstellen.

[ Voor 64% gewijzigd door TNJ op 27-09-2014 12:45 ]

Verwijderd

Ik heb zojuist ook maar die reclaimer gekocht, als tweede schip naast de Freelancer dur die ik al had.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Hm, je schijnt 1413 Reclaimers nodig te hebben om een Bengal Carrier te verwerken :P (Of één Reclaimer die 1413 ritjes maakt)

• Ircghost

Ircghost

haha heb je daar een bron voor? :P

• Basekid
  • Laatst online: 22-09 14:25
De tering

• AndrewBourgeois
http://www.reddit.com/r/s...me_aka_reverse_the_verse/
^ de Reverse the Verse van gisteren. Ben heeft dit berekend.
Dit is wel verre toekomstmuziek denk ik. Ze moeten ze Bengal Carrier dan in 1413 stukken designen en iedere rand van elk stuk moet uitgewerkt worden want een titanenwerk zal zijn indien ze dat echt doen.

[ Voor 17% gewijzigd door AndrewBourgeois op 27-09-2014 13:28 ]

• SgtPoen
of je blijft gewoon met je reclaimer lekker salvagen en de hull C haalt alles steeds op. :)

''Reclaimer can jettison salvage out for your friendly ships to pick up and haul off so it can keep salvaging!''

[ Voor 38% gewijzigd door SgtPoen op 27-09-2014 13:36 ]

• Bornhald
SgtPoen schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:34:
of je blijft gewoon met je reclaimer lekker salvagen en de hull C haalt alles steeds op. :)
maar je kan maar in 1 schip tegelijk zijn en je npcs zou je alleen maar basis opdrachten kunnen geven.. dus kan dat wel..

Als ik het goed lees is de reclaimer ook voor raw ore. (mining)
Whether you’re churning debris fields for raw ore or searching for lost artifacts, the Reclaimer is built for utility.
als dat zo is, is dan de RSI Orion ook meteen een raffinaderij?

• Ircghost

Ircghost

AndrewBourgeois schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:28:
[...]

http://www.reddit.com/r/s...me_aka_reverse_the_verse/
^ de Reverse the Verse van gisteren. Ben heeft dit berekend.
Dit is wel verre toekomstmuziek denk ik. Ze moeten ze Bengal Carrier dan in 1413 stukken designen en iedere rand van elk stuk moet uitgewerkt worden want een titanenwerk zal zijn indien ze dat echt doen.
Lijkt mij echt 1413x handiger als ze dat gewoon procedural laten opbreken, compleet nutteloze besteding van tijd en energie om alle stukken los te gaan designen.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:41:
Ik heb zojuist ook maar die reclaimer gekocht, als tweede schip naast de Freelancer dur die ik al had.
Haha dan heb je dezelfde schepen als ik :P , lang getwijfeld of ik mijn Dur zou omsmelten (maar dan had ik mijn digital engineering guid verloren xD) Dus toch maar gewoon voor full-price gegaan :P . Oh ja en dan heb ik nog de Avenger die ik niet kwijt wou, omdat hij dan waarschijnlijk maandag in de AC zit.
Ben said there is no docking bay. He did say it would be possible to grab another ship with the Reclaimer arm and EVA out if you wish to do repairs.
De Reclaimer kan dus meerdere dingen doen :) , dat is mooi om een paar extra centen bij te verdienen.
Ben wel benieuwd wat een volle lading van een Reclaimer op kan leveren :P , maar dat is natuurlijk nog niet bepaald.

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 27-09-2014 13:59 ]

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:42
Ben ik de enige die denkt dat er nog kleine support ships horen bij de reclaimer en of anders een soort space suit om zo min mogelijk schade te maken bij salvage oid?

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Psyonara schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:04:
Ben ik de enige die denkt dat er nog kleine support ships horen bij de reclaimer en of anders een soort space suit om zo min mogelijk schade te maken bij salvage oid?
Die zit er al bij :
Additionally, it includes a manned cutter which may be deployed for EVA/recovery operations. We intend the game’s salvage mechanic to include a ‘search and recovery’ function in which players will exit their spacecraft in suits and maneuvering units to explore wreckage. Pocket spacecraft like the cutter will carry tools and supplies and transport recovered artifacts back aboard ship.
En natuurlijk de Surveyor-class drones 6 stuks volgens de concept-art :) .

Verwijderd

Ik hoop dat de reclaimer ook een P-52 Merlin krijgt zoals de constellation die ook heeft als extra bescherming, het schip is daar immers groot genoeg voor.

• SgtPoen
Ach ja, we kunnen niet elk groot schip dezelfde middelen geven om te verdedigen. Ieder groot schip een snub fighter lijkt me geen oplossing.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:17:
Ik hoop dat de reclaimer ook een P-52 Merlin krijgt zoals de constellation die ook heeft als extra bescherming, het schip is daar immers groot genoeg voor.
4 point defence punten lijken me toch al een behoorlijke bescherming bovenop de de standaard turrets. :)
In de Holo-viewer heb ik er 2 aan de achterzijde (onderkant) gevonden. Op de voorkant (boven) zit ook nog een turret, verder zit er nog een missile battery op de 'arm'. Dit zijn voor zover geen hard-points, dus dan denk ik dat ze onder auto-defence vallen.

Je moet met een goed bewapend schip komen, wil je de Reclaimer pijn kunnen doen gok ik :) . En als je verliest weet je waar je schip heen gaat :D .

[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 27-09-2014 14:34 ]

• thinkingaboutit
Case_C schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:26:
[...]

Je moet met een goed bewapend schip komen, wil je de Reclaimer pijn kunnen doen gok ik :) . En als je verliest weet je waar je schip heen gaat :D .
lol

• SgtPoen
omnomnomon. Reclaimer is hungry.

[ Voor 48% gewijzigd door SgtPoen op 27-09-2014 16:57 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SgtPoen schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:34:

''Reclaimer can jettison salvage out for your friendly ships to pick up and haul off so it can keep salvaging!''
Ja een Freelancer MAX gaat een full load van een Reclaimer niet trekken denk ik :P . Even 2500 FU eruit gooien, ben wel benieuwd hoe dat oppikken dan gaat. Zit het dan al in containers of gewoon losse materialen? Niet echt realisatisch, dan zie ik voor grotere schepen liever cargo-pods die je vracht overvliegen.

Ik hoop trouwens dat de Carrack ook een beetje een fatsoenlijke cargo-bay gaat krijgen :) , als die groter is dan de Freelancer word er een bootje ingeruild. (Mits de Carrack niet hetzelfde geprijsd is als de Reclaimer natuurlijk :+ )

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 27-09-2014 17:13 ]

• chrisistweak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-02 19:13
batumulia schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:17:
Voor iedereen die het ontgaan is hier kun je een beverage uitkiezen voor de lore :)
Ik ben maar voor de black mountain gegaan. Tenminste iets van fantasie.

Net alsof we over 1000 jaar nog steeds een slap aftreksel van red bull of coca cola drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Voor het eerst stukje free flight gevlogen in een anvil. De default x52 pro settings zijn een ramp. Dus maar ergens een goede xml keymapping gejat. Dit hielp aardig. Grootste ergernis zijn de gimbal weapons. Hoe moet je die ooit bedienen als je een joystick gebruikt? 1 hand trust + nog wat controls, 2de flight + fire en derde hand muis om te mikken? Las op het forum wel meer ergernissen hierover. Hoop dat ze hier nog aanpassing in gaan want als je gimbal gebruikt kan je beter met muis en keyboard gaan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:12

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

ReQuiem83 schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:53:
Voor het eerst stukje free flight gevlogen in een anvil. De default x52 pro settings zijn een ramp. Dus maar ergens een goede xml keymapping gejat. Dit hielp aardig. Grootste ergernis zijn de gimbal weapons. Hoe moet je die ooit bedienen als je een joystick gebruikt? 1 hand trust + nog wat controls, 2de flight + fire en derde hand muis om te mikken? Las op het forum wel meer ergernissen hierover. Hoop dat ze hier nog aanpassing in gaan want als je gimbal gebruikt kan je beter met muis en keyboard gaan vliegen.
Ergens hoop ik dat de gimbal weapons te koppelen zijn aan TrackIR(5), dan kan je Stick het vliegwerk doen en je wapens richten waar jij heen kijkt.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Iemand een ideetje welk schip dit is?

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/e8vdis.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het glas lijkt erg op de style van de RSI schepen, dus ik vermoed dat het de RSI Orion is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:31:
Het glas lijkt erg op de style van de RSI schepen, dus ik vermoed dat het de RSI Orion is.
Waarschijnlijk wel, maar in Around the Verse was ook al een cockpit van de Orion langsgekomen, maar die lijkt hier niet echt op. Of dat moet een mining-station van het schip zijn geweest :P , en dit is dan de brug ofzo.

Het verschil tussen de Orion en Reclaimer zit hem volgens mij in het volgende: De Orion is bedoelt voor het minen van grote astroides. Danwel met een doorsnede vanaf 50 tot 100 meter. De Reclaimer is dan meer voor het ruimtepuin en kleine rotsblokken.

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 28-09-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
De Reclaimer is de vuilnis wagen van het universum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SgtPoen schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:10:
Vuilniswagen en recycle centrum in 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

SgtPoen schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:10:
je bent zelf een vuilniswagen :p.

Dit schip ziet er wel lekker ruim uit! Heb het idee dat deze ruimer zal zijn dan de reclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

De 55 miljoen is gehaald, op naar de volgende 5 :P . Zomaar een gokje dat die voor eind oktober binnen gehaald gaan worden met alle concept en overige sales die gaan komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
leuk weer een miljoentje erbij, en op naar volgende goal.

wanneer gaat hij nou een keer zn game vervroeg uitbrengen met een miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

nooit natuurlijk, if anything, zal het juist langer duren naarmate er meer binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Dan wordt het een gebed zonder einde. Ze kunnen ook met het extra geld de huidige concepten(sneller) uit gaan werken ipv nieuwe te bedenken. Het wordt nu al behoorlijk heavy als ik nu al hoor aan wat er allemaal niet mogelijk zou moeten zijn. Hoop dat ze niet te ambitieus gaan worden. Moet wel te behappen zijn. Wil niet tot 2017 wachten tot het eind resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[b]ReQuiem83 schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:39:[/b Moet wel te behappen zijn. Wil niet tot 2017 wachten tot het eind resultaat.
Vooral dat. Er komt steeds meer bij maar het duurt ook steeds langer voor het er is.

Is er wel al iets over concept sales geroepen wanneer de ps uit is, want dat lijkt me nog wel een aardige inkomsten bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
ReQuiem83 schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:39:
Dan wordt het een gebed zonder einde. Ze kunnen ook met het extra geld de huidige concepten(sneller) uit gaan werken ipv nieuwe te bedenken. Het wordt nu al behoorlijk heavy als ik nu al hoor aan wat er allemaal niet mogelijk zou moeten zijn. Hoop dat ze niet te ambitieus gaan worden. Moet wel te behappen zijn. Wil niet tot 2017 wachten tot het eind resultaat.
hou maar rekening met 2018 en voordat pu beetje gevuld is 2020 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:53:
[...]

Vooral dat. Er komt steeds meer bij maar het duurt ook steeds langer voor het er is.

Is er wel al iets over concept sales geroepen wanneer de ps uit is, want dat lijkt me nog wel een aardige inkomsten bron.
Op zich wel een redelijk idee, alleen is er dan al een spel wat gaande is. Wanneer er zomaar een concept voor een heavy-cruiser komt wordt die natuurlijk gelijk door alle grote org's in grote aantallen aangeschaft. Ik denk dat er dan wel degelijk terecht p2w geroepen gaat worden. Zolang het spel zich nog niet gevormd heeft maak ik me daar niet zo erg druk om, maar in dat geval is het een wat ingewikkelde zaak.

(Dat is natuurlijk wel op te lossen door een lange levertijd op dergelijke schepen te geven, zodat er niet een overload van sterke 'gekochte' schepen kan ontstaan.) Op die manier kunnen ze het wel proberen denk ik, maar het heeft een boel haken en ogen...
Volgens mij gaat het niet zo werken dat als je extra geld tegen iets aansmijt het eerder klaar is. Schepen zijn een proces waar een aantal mensen bij betrokken zijn. Extra mensen (is geld) erop zetten zal het proces niet versnellen, gezien ze de kwaliteit wel willen waarborgen. CIG is momenteel een fabriek die met verschillende vestigingen verschillende producten in 1 pakket willen maken. Momenteel zijn ze allemaal nog druk bezig met alle onderdelen (FPS/PU/AC/Economy/Planetside/enz.) Deze maand gaan we weer wat zien van FPS, en de voortgang daarvan.

Volgens mij gaat alles in grote lijnen redelijk vlot, en mogen we absoluut niet klagen over de hoeveelheid content de we 'mondjesmaat' gevoed krijgen :9 . De full-release zal waarschijnlijk nog wel 2 jaar op zich laten wachten, maar ondertussen krijgen we zat mooie dingen in alpha al te zien. In Around the Verse gaven ze nog aan dat ze de eerste live-testen van de PU gingen uitvoeren, als het even mee zit kunnen we begin volgend jaar daarvan een alpha verwachten? Zodra AC met grotere maps kan komen door de double floating point calculations zijn we volgens mij ook weer een aardige stap dichter bij instances in de PU.

Gewoon rustig afwachten, en enjoy the ride :) . Die miljoenen hebben ze gewoon nodig om de boel te laten drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat we onze schepen ook officiele namen kunnen gaan geven die ook daadwerkelijk op het schip geverft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De meeste van die concepten zijn echt niet nieuw (sommige schepen zijn wel een beetje groter geworden), een salvage schip stond al heel lang in de planning, maar het kan natuurlijk veel langer duren dan gepland voordat concepten goedgekeurd worden. Afgelopen jaar is de scope niet heel veel vergroot (de meeste toevoegingen/goals waren vooral cosmetisch). Ze zijn natuurlijk wel bijgedraaid met de tijd die ze nodig hebben voor het een en ander, maar dat is niet echt verschillend van andere Roberts projecten.

Het wordt vaak geroepen, maar dat meer geld minder tijd zou betekenen voor de ontwikkeling is natuurlijk je reinste onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ben ik niet helemaal mee eens. Meer geld is meer mensen. De kwaliteit wordt er ook niet minder omdat je toch alles moet testen of het nu door 1 gemaakt is in een jaar tijd of door 100 mensen in een maand. Het wordt natuurlijk wel qua planning stuk complexer om te managen. Daarnaast moet je natuurlijk wel de resources kunnen vinden met de juiste kwalificaties. Er zit natuurlijk wel een limiet aan hoeveel resources je kan inzetten op een onderdeel voor ze elkaar in de weg zitten. Kwestie van balans tussen budget en resources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

ReQuiem83 schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:25:
Ben ik niet helemaal mee eens. Meer geld is meer mensen. De kwaliteit wordt er ook niet minder omdat je toch alles moet testen of het nu door 1 gemaakt is in een jaar tijd of door 100 mensen in een maand. Het wordt natuurlijk wel qua planning stuk complexer om te managen. Daarnaast moet je natuurlijk wel de resources kunnen vinden met de juiste kwalificaties. Er zit natuurlijk wel een limiet aan hoeveel resources je kan inzetten op een onderdeel voor ze elkaar in de weg zitten. Kwestie van balans tussen budget en resources
Feit is natuurlijk wel dat ze al 250 man in dienst hebben. Dan ben je op jaarbasis gemakkelijk 20 miljoen dollar aan kwijt. Developers zijn ook niet de goedkoopste krachten, heb ergens op t forum een keer gelezen dat ze dik in de 30 miljoen aan kosten hebben op jaarbasis met het team wat ze nu hebben.

Dus ik denk dat ze de balans precies goed hebben, extra mensen aantrekken en dan een tekort creeren kan de ontwikkeling alleen maar schaden. Als ze het kunnen zullen ze het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Screenie hierboven is overigens hoogst waarschijnlijk van de Javalin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

kipkruide schreef op maandag 29 september 2014 @ 07:24:
Screenie hierboven is overigens hoogst waarschijnlijk van de Javalin.
Als dat het geval is vind ik de ruimte wel moeilijk te plaatsen. De brug kan het in het geval van de Javelin niet zijn. Geen control-panels e.d. Of die moeten een verdieping lager zitten, en de ruimte/plateau wat je hier ziet is de captain's quarters :P . (Dat zou ook het bed verklaren.)

Wie weet gaat dit schip ook nog een keer in een concept sale langs komen voor 2000 dollar :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:04:
[...]

Wie weet gaat dit schip ook nog een keer in een concept sale langs komen voor 2000 dollar :P .
En dan vast limited en binnen het uur uitverkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:39:
[...]

En dan vast limited en binnen het uur uitverkocht :)
Zeker wanneer je je bedenkt dat je ze daarna voor 5000 op reddit kan aanbieden xD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Het enige dat ze moeten doen om dat probleem op te lossen, is deze schepen non-giftable maken.
Hebben ze dat niet voor sommige Idris batches gedaan?

En ze hebben inderdaad 270 mensen in dienst waarvan de helft ofzo consultants zijn wat ook weer wat duurder is dan eigen personneel.
Ook al zeggen ze het niet, die 55 mil USD geraakt sowieso op tegen eind volgend jaar en ze hopen waarschijnlijk dat ze tegen dan 80mil USD of meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ze hebben ook nog een x-bedrag inkomsten uit subscribers. Ik denk dat dat een aanzienlijk bedrag zal zijn, waarmee ze meer kunnen doen dan het in stand houden van dat magazine en de tv-show

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Wilde schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:55:
Ze hebben ook nog een x-bedrag inkomsten uit subscribers. Ik denk dat dat een aanzienlijk bedrag zal zijn, waarmee ze meer kunnen doen dan het in stand houden van dat magazine en de tv-show
Ik dacht dat die bedragen al gelijk mee werden genomen in de 'opbrengesten' van de crowdfund

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

stealthgun schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:08:
[...]

Ik dacht dat die bedragen al gelijk mee werden genomen in de 'opbrengesten' van de crowdfund
Nee die zijn los daarvan, daar hebben we dan ook geen inzicht in voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Staat idd los. Subscriber geld wordt gebruikt voor promotiedoeleinden (Around the Verse, Wingman's Hangar etc). Zo wordt het backer geld exclusief voor de ontwikkeling gehouden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Ahh ok, dat wist ik niet :)
Maar ja dan kunnen ze nog aardig wat meer in kas hebben dus.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wat alleen niet eerlijk is, want de subscribers betalen om meer inzicht te krijgen in de ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:26:
Wat alleen niet eerlijk is, want de subscribers betalen om meer inzicht te krijgen in de ontwikkeling.
Dat krijgen ze natuurlijk ook via de Vault, en een paar leuke ingame assets. Misschien zou je er wat meer voor verwachten, maar promotie is ook een groot goed en zorgt voor een goede bekendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

True, maar ik reageerde meer op stealthgun die zei dat er extra geld in de kas zat. Maar dat is dus eigenlijk niet zo, want het is voor inzicht in de ontwikkeling, niet de ontwikkeling zelf.
Pagina: 1 ... 61 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.