[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.922 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Ik ben wel tempted om de $150 neer te leggen voor de XiAn maar dan heb ik eigenlijk niets meer aan mijn 315p :/

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Tylocke schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 22:34:
Ik ben wel tempted om de $150 neer te leggen voor de XiAn maar dan heb ik eigenlijk niets meer aan mijn 315p :/
Dan smelt je die om, hoef je ook geen $150 meer te dokken voor de Scout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TNJ schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:20:
Idd, geblokkeerd zicht? Gaan ze dat oplossen met een virtuele projectie? Dan kunnen ze snel klachten verwachten met "waar is mijn no-cockpit view?". :p
Je moet futuristischer denken : Al dat "metaal" kan je gewoon doorheen kijken dankzij een of andere speciale stof of microcamera's of zo ... de toekomst en zo... je weet wel 8) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die piloot heeft gewoon een Oculus Rift (v239) op en een paar buitenboord camera's. :P

Qua schip zelf vind ik de stijl wel lekker apart. Alleen zou ik er zelf niet zo gauw een willen. Tenzij je hem in game kan verdienen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Komt ook ingame beschikbaar,

"The Xi’an Aopoa corporation also manufactures an export model, the Khartu-al, for sale to human civilians as a dedicated scout/explorer. The export model features the same Xi’an maneuvering rig, but control surfaces modified for human use and a more limited armament."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 12:49

TNJ

Frugalite

In deze clip is de voorzijde niet dicht:

[YouTube: http://youtu.be/EWPrWWGxCvs]

[ Voor 36% gewijzigd door TNJ op 21-06-2014 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Als je goed oplet bij het begin van dat stukje footage, dan kun je een 'schild' zien wegschuiven voor het middelste raamstuk. Dus het is een afschermkap die ofwel automatisch weg gaat bij het vliegen, of via een handeling naar beneden kan worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Volgens mij idd een leuke voor ingame, Als je alle schepen al hebt is de lol er ook een beetje van af natuurlijk,
wink wink, nudge nudge Ashrah. De enige progressie die je verder hebt ingame is ships en equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 18:10

Case_C

[Team Carrack]

kipkruide schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 08:58:
Volgens mij idd een leuke voor ingame, Als je alle schepen al hebt is de lol er ook een beetje van af naturrlijk,
wink wink, nudge nudge Ashrah. De enige progressie die je verder hebt ingame is ships en equipment.
Klopt, maar je hebt natuurlijk altijd nog de grote capitals om voor te gaan sparen ;) . Zal wel een stuk taaier grinden worden dan voor de Xi'An scout, dat dan weer wel. Een beetje railgun op je capital ship zal wel een behoorlijke duit meer kosten dan een gatling gun op de Hornet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:19
Wow dat schip is wel echt gaaf zeg.... maar ik vind 150 dollar toch écht te veel om nog eens extra uit te geven.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:25
Het verzamelen van schepen (van klein naar groot) zal voor veel spelers een doel op zich kunnen zijn (een soort autoverzamelaar).
Anderen streven weer een heel ander doel, of geen enkel doel na.
Voor mij is het een beetje handelen, beetje exploreren, klusjes aannemen, vrienden en organization helpen.
En als het zo mag zijn en ik heb wat bij elkaar gespaard misschien een keer een ander bootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

I second that ^^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Waarschijnlijk vandaag gaan we de 47 miljoen zien. Die $6000 moeten voor vanavond 10 uur wel binnen te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
TNJ schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:32:
Waarschijnlijk vandaag gaan we de 47 miljoen zien. Die $6000 moeten voor vanavond 10 uur wel binnen te halen zijn.
Dat was een uur/anderhalf uur geleden nog $10.000 :P Dat gaat dus zeker lukken in de komende uren.
Unlock:
Engine Tuning Kit – Wilkes & Federman MaxTune Kit has become one of the best-selling starter kits for the discerning home enthusiast. Featured in Whitley’s latest Steal of the Year issue, this kit comes with everything the fledgling engineer needs to take a deeper look into the mechanics of their engine. With a Tap Analyzer, you will be able to view your engine’s current output and energy draw numbers in an easy and comprehensible way. Use the thirty-eight piece omnitool to access your engine to start tweaking. Wilkes & Federman is not responsible for damage incurred after tuning your engine. Please consult with manufacturer’s warranty before performing work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Snoz Lombardo schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:36:
Dat was een uur/anderhalf uur geleden nog $10.000 :P Dat gaat dus zeker lukken in de komende uren.
Haha, idd. Er was ff een dip naar $1000 en $500 per uur, maar zoals het nu weer gaat zou het voor 1 uur ook al weer kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 10:17
Nou net erna dus. 13:23 precies op 47.000.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
JurGor schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:24:
Nou net erna dus. 13:23 precies op 47.000.000
Ik zie 'm nog steeds op $46.997.592 staan hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ik ook, volgesmij zijn we er nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Bizar eigenlijk als je er over nadenkt, 47 miljoen bij elkaar geraapt door een community om een game van te maken. Ongekend!

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand al gelukt om in de multiplayer te komen zonder problemen? Ik kan maar geen match vinden door een host timed out error. Internet werkt wel gewoon, maar ik zit wel in mijn huidige tijdelijke woonruimte verplicht op draadloos internet, die niet het snelste is. Dus misschien dat dat er mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:04:
Iemand al gelukt om in de multiplayer te komen zonder problemen? Ik kan maar geen match vinden door een host timed out error. Internet werkt wel gewoon, maar ik zit wel in mijn huidige tijdelijke woonruimte verplicht op draadloos internet, die niet het snelste is. Dus misschien dat dat er mee te maken heeft.
Ik zit op #45000 dus mag er helaas nog niet in.

Vraag me sowieso af wanneer er weer een update komt hierover. Vorige week was er een mooie trend te zien dat elke dag het aantal toegelaten spelers verdubbeld werd. Sinds de 18e geen update meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

nieuws: 'Gamedeveloper Crytek verkeert in zwaar weer'

Zou dit geen risico zijn voor Star Citizen, wanneer de support en ontwikkeling voor cryengine (deels) weg zou vallen? Dat je met de ontwikkeling tegen 'engine' problemen oploopt die niet meer verholpen gaan worden.

In het geval dat de boel omvalt zal het waarschijnlijk wel een doorstart maken met de cry-engine gok ik, maar helemaal fijn lijkt het me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk ook dat als Crytek omvalt de CryEngine op een bepaalde manier wel door zal gaan (waarschijnlijk met overname oid). Is toch een mooi stukje software. Ik denk niet dat SC erg beinvloed gaat worden hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:24
Case_C schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:17:

Zou dit geen risico zijn voor Star Citizen, wanneer de support en ontwikkeling voor cryengine (deels) weg zou vallen? Dat je met de ontwikkeling tegen 'engine' problemen oploopt die niet meer verholpen gaan worden.

In het geval dat de boel omvalt zal het waarschijnlijk wel een doorstart maken met de cry-engine gok ik, maar helemaal fijn lijkt het me niet.
Wat ik begrepen heb is de engine gekocht dus daar is geen zorgen om. Als Crytek omvalt zijn er genoeg experts op de markt voor cheap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Staat nu toevallig een topic over op Reddit. De populairste comment daar zegt:
It may not be that impactful in the long term, considering:

• they have the source to CryEngine and have already heavily modified it, meaning they will have to carry on development themselves regardless
• Crytek is fairly diverse and CIG is only working directly with a small part of the team
• if needed CIG could just try to hire any key employees that Crytek lets go
• Crytek may need to downsize but as far as we know wouldn't have to go out of business - they just secured additional funding recently after a scare in ~April

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Zat ik ook aan te denken.
Aan de andere kant hebben ze denk ik de sourcecode van CryEngine. Als je tenminste hoort hoeveel modificaties er al aan gemaakt zijn....

vertelde ze niet dat ze het hele coordinaten systeem van integer naar double precision floating point omgebouwd hebben zodat er hele zonnestelsels inpassen?
Dat zijn geen dingen meer die je met plugins ofzo doet volgens mij.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Anders kunnen ze toch altijd hun in-house Crytek engineer overkopen, mocht hij dat willen?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Next stretch goal: buy out Crytek 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:37
Ze hebben ook een paar mensen toen der tijd ingehuurd die van crytek kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022

Zoals ik ook al gecomment heb op dat artikel, ik twijfel er nog steeds over of het wel waar is.
Elke website en nieuws outlet haalt de informatie uit Gamestar. Er is geen enkele andere bron te vinden, en dat maakt het voor mij toch wel erg onbetrouwbaar. Dit soort dingen zijn meestal niet exclusief voor 1 of andere game magazine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Snoz Lombardo schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:30:
[...]

Ik zie 'm nog steeds op $46.997.592 staan hoor?
Ach samme. Ben ik er weer ingetrapt?

Iedere keer als ik die Tardis instap wijs ik mezelf erop dat als ik weer terugkom, ik eerst even mezelf moet 'resetten' naar het huidige hier en nu.

Tja. Zat ik dus net even in de Tardis, niets met SC te maken - effe vooruitblikken naar Nederland-Chili vanavond. Tja en toen zaten we al over die 47 mil ook. ;)

Mijn fout, excuses!

ps. nee, ik ga niets verklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
chiIIed schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:21:
[...]

Wat ik begrepen heb is de engine gekocht dus daar is geen zorgen om. Als Crytek omvalt zijn er genoeg experts op de markt voor cheap :P
Crytek valt niet om. Ze hebben al nieuw geld, gaan vast stevig reorganiseren. En reorganiseren is alleen echt slecht nieuws voor oude, slechtlopende producten. Dus dat raakt SC niet.

Verder sluit ik me aan bij die post op Reddit die Snoz Lombardo citeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Heftig weekend gehad? :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
...en bam! 47 miljoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Hoppa nu wachten op de brief met de planning voor voortzetting van de stretch-goals, en hoe ze dit gaan aanpakken. :) Hopelijk doen ze niet te moeilijk hiermee, (te grote dingen verzinnen) en houden ze het simpel. Verder lijken mij de updates ook erg interessant ipv stretch goals... maar we gaan het zo wel lezen gok ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ik wil ook wel eens weten op welke dag van GamesCom het Star Citizen event gaat plaatsvinden. Heb dit al aan Ben Lesnick gevraagd via Twitter en hij dacht de vrijdag, maar moest ie nog bevestigen. Dan kan ik m'n kaartjes gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie eigenlijk liever ontwikkelupdates in de vorm van Inside CIG achtige filmpjes ipv stretchgoals. Dat vult wel mooi aan naast de Monthly reports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Snoz Lombardo schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:38:
Ik wil ook wel eens weten op welke dag van GamesCom het Star Citizen event gaat plaatsvinden. Heb dit al aan Ben Lesnick gevraagd via Twitter en hij dacht de vrijdag, maar moest ie nog bevestigen. Dan kan ik m'n kaartjes gaan bestellen.
Ja, volgens mij had ik ook vrijdag gehoord.
Nog even kijken hoe ik dat ga fixen uit m'n werk :X

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisistweak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-02 19:13
Verwacht dat de komende letter wel wat gaat zeggen over crytek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Metalkai schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:52:
[...]

Zoals ik ook al gecomment heb op dat artikel, ik twijfel er nog steeds over of het wel waar is.
Elke website en nieuws outlet haalt de informatie uit Gamestar. Er is geen enkele andere bron te vinden, en dat maakt het voor mij toch wel erg onbetrouwbaar. Dit soort dingen zijn meestal niet exclusief voor 1 of andere game magazine.
Nuja, er was al een artikel van SemiAccurate, 3 maanden terug:

http://semiaccurate.com/2...eveloper-serious-problem/

Nu moet je een sub hebben om het hele artikel te lezen, maar blijkbaar was er dus al een duidelijk teken aan de wand dat Crytek wat problemen heeft. Het hebben van meer dan 800 werknemers zal dan ook niet bepaald een lage maandelijkse last zijn, Enfin, zoals hierboven al genoemd, zou het geen impact moeten hebben op de ontwikkeling van Star Citizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je aan geruchten om daar oeverloos over te gaan speculeren op de meest negatieve manier? Je kan het ook afwachten al was het maar dat je er geen enkele invloed op uit kan oefenen.

En hoeveel mensen zijn er genoeg bekend met game engines om gedegen uitspraken te doen over dit onderwerp? De discussie of Cryengine wel de goede keuze voor SC is lijkt me ook een mosterd na de maaltijd discussie want die keuze is immers al gemaakt. Dat daar consequenties aan kleven is een gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Letter from the Chairman: $47 Million
Greetings Citizens,

We’ve hit $47 million in funding! I’m betting that means there will be more than a few Xi’An scout ships flying around in the Star Citizen universe. The Xi’An ship is one of the ones I’m most excited about, because it’s really going to show off the depth of Star Citizen’s physics engine: with its unique thruster configuration, it will use the already-developed engine to fly very differently!
Initial concept art
The Xi’An scout is a good example of how much goes into Star Citizen’s ship development process. As you may remember, we offered the scout earlier in the campaign without showing a picture. That’s because I decided the concept art we had didn’t represent the ship I wanted for this role. You can see that original art here; it’s a cool design, but didn’t get across the unique thruster system that makes the scout so special.
Final concept design
We went back to the drawing board… and eventually got to the concept model you saw on Friday! Going forward, we plan to share all the WIP concept models in this same fashion once I believe they’re on the right track. In the case of the new scout, I’m very impressed with the work the team has done… and I can’t wait to have it flying in Arena Commander!

Moving past the scout, the $47 million stretch goal that you earned today is the last of the player-voted reward items, the Engine Tuning Kit. Here are the details:
Engine Tuning Kit – Wilkes & Federman MaxTune Kit has become one of the best-selling starter kits for the discerning home enthusiast. Featured in Whitley’s latest Steal of the Year issue, this kit comes with everything the fledgling engineer needs to take a deeper look into the mechanics of their engine. With a Tap Analyzer, you will be able to view your engine’s current output and energy draw numbers in an easy and comprehensible way. Use the thirty-eight piece omnitool to access your engine to start tweaking. Wilkes & Federman is not responsible for damage incurred after tuning your engine. Please consult with manufacturer’s warranty before performing work.

Speaking of stretch goals, last time around we put their future up to a vote. 54% of Citizens voted that we should continue to offer goals, and we’re going to honor that choice. As I said last time, every dollar supports Star Citizen’s persistent universe… but I’m not comfortable promising additional features with each million unless they’re truly additive. When we have a new idea that really impacts the final game and needs the funding then we’ll offer it here… but you can expect a number of player rewards and new ways of highlighting Arena Commander as immediate goals!

But with the $49 million goal, we’re going to give you something that didn’t quite win the poll the last time around: the “space plant”! It’s actually a Xi’An tree, so it’s very appropriate for today’s post. Here are the details:
Xi’An Space Plant – Similar to a bonsai tree, the Centennial Bloom is a very famous Xi’An plant indigenous to Eealus III that blossoms for one night every one hundred years. They sell the plants in sealed terrariums to traders. Ever since their introduction to the UEE, Humanity has been fascinated by these beautiful plants and the wait for them to bloom.

As always, thank you for your incredible support. We’re working hard to make Star Citizen a truly special game… but you have already made it an incredibly special community.

— Chris Roberts
Zodra we de 49mil halen krijgen we alsnog de space-plant, blijkbaar hadden ze die al klaar :P

Er wordt met geen woord gerept over Crytek, dus vermoed dat het allemaal wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Zolang Crytek niet eerst zelf met een statement hierover komt (als het überhaupt al waar is) zal CIG dat ook nog niet doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Misschien krijgen we bij de 50 miljoen wel een aankondiging voor een nieuw seizoen van TNGS, in 10FTC heeft Chris aangegeven daar erg veel in te zien. Zeker als je bekijkt dat er nu gekeken word op misschien de top 4 van de schepen op een of andere manier in the 'verse te plaatsen.

Zolang de kwaliteits controle top is kan dit naar mijn mening weinig kwaad. Hoewel de kwaliteit van het design van de schepen al beter was dan ze in-studio in ontwikkeling hadden, zoals CR tijdens de finals aangaf.

Wel benieuwd wat voor type schip er uitgeschreven gaat worden in het geval van een nieuw seizoen. Misschien wel een freighter of iets dergelijks? Behalve de Merchantman en de MISC schepen is het op dat vlak erg karig. Een soort van Drake Caterpillar, maar dan een behoorlijke stuk groter. Met cargo holds waar je een Constellation in kwijt zou kunnen bijvoorbeeld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe het bij de winnaar van de TNGS zat, maar wat ik leuk zou vinden als daar teams aan mee doen die zich echt specifiek het vanuit een engineering pov aanpakken, ipv het er zo leuk mogelijk te laten uitzien. Nu is grotendeels het natuurlijk enkel dat het er grappig moet uitzien, maar bij CIGs implementatie is één ding wel erg belangrijk, thruster placement. En die is nogal twijfelachtig bij veel van de huidige schepen. Dus het zou leuk zijn als er een design is waarbij echt goed daarover wordt nagedacht. (Bijvoorbeeld main thruster die echt recht tov center of mass zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:01:
Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe het bij de winnaar van de TNGS zat, maar wat ik leuk zou vinden als daar teams aan mee doen die zich echt specifiek het vanuit een engineering pov aanpakken, ipv het er zo leuk mogelijk te laten uitzien. Nu is grotendeels het natuurlijk enkel dat het er grappig moet uitzien, maar bij CIGs implementatie is één ding wel erg belangrijk, thruster placement. En die is nogal twijfelachtig bij veel van de huidige schepen. Dus het zou leuk zijn als er een design is waarbij echt goed daarover wordt nagedacht. (Bijvoorbeeld main thruster die echt recht tov center of mass zit).
Als we vanuit het engineering standpunt gaat ontwerpen kom je wel meer richting het standpunt wat Scott Manley hier in dit filmpje maakt: YouTube: The Physics Of Flying 'Space Fighters'

Extreem grote manouvering thrusters en een kleine thrusters voor propulsion. :P Wel vet dat het met KSP toch mogelijk is om de vlucht van een 'space fighter' na te bootsen. (ook al is het met erg getweakte thrusters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Case_C schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:11:
Extreem grote manouvering thrusters en een kleine thrusters voor propulsion. :P
Een kleine "main" thruster kun je dan ook weglaten, als je bijv. 4 maneuvering thrusters hebt die samen gelijk of meer vermogen leveren dan een enkele main. Kom je dus in de buurt van een Starfury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Of van de Xi'an scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Inderdaad, met de main thrusters die de manouvering thrusters complementeren krijg je een erg manouvreerbaar schip. De Hornet is al aardig wenbaar, en tel daar factor 2 bij op.. dan heb je een schip wat gigantisch snel van baan kan veranderen. Scherpere bochten, op een hogere snelheid. Met de Xi'An scout zijn black-outs en red-outs een serieus risico voor de piloot wanneer je zonder G-Lock gaat vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Ik zou echt graag wat meer kleine (= < Idris) "space-only" schepen willen zien. 'k vind het jammer dat er veel van die schepen als vliegtuigen/helikopters uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

AndrewBourgeois schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:01:
Ik zou echt graag wat meer kleine (= < Idris) "space-only" schepen willen zien. 'k vind het jammer dat er veel van die schepen als vliegtuigen/helikopters uitzien.
Toch hoop ik ook dat er wel freighters gaan komen met lengte van 400m+, die dan ook weer te gebruiken zijn als portable bases voor organisaties. Aangezien niet iedereen een Bengal Carrier kan gaan onderhouden.. Misschien een mooi schip van Drake, search and rescue base ship. Ruimte voor stuk of 10 cutlasses, en voldoende accomedaties voor een hele org. (docking ports, turrets, space - bar e.d.) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:25:
[...]

Toch hoop ik ook dat er wel freighters gaan komen met lengte van 400m+, die dan ook weer te gebruiken zijn als portable bases voor organisaties. Aangezien niet iedereen een Bengal Carrier kan gaan onderhouden.. Misschien een mooi schip van Drake, search and rescue base ship. Ruimte voor stuk of 10 cutlasses, en voldoende accomedaties voor een hele org. (docking ports, turrets, space - bar e.d.) .
Gaat er ook wel komen. Er is wel gehint naar aardig wat verschillende classes van carriers. De Javelin Destroyer komt wel aardig in de buurt van wat jij nu opnoemt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:29:
[...]

Gaat er ook wel komen. Er is wel gehint naar aardig wat verschillende classes van carriers. De Javelin Destroyer komt wel aardig in de buurt van wat jij nu opnoemt denk ik.
Alleen denk ik niet dat die een gigantische capaciteit gaat krijgen voor cargo/schepen. De Javelin heeft volgens de laatste models 2 externe landing-pads..

Dat schip gaat heel leuk zijn als Anti-'Air' Platform in gevechten, maar niet als een portable base. Ik heb trouwens geen idee hoe die zich verhoud tot de Idris in z'n huidige afmetingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Case_C schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:46:

Dat schip gaat heel leuk zijn als Anti-'Air' Platform in gevechten, maar niet als een portable base. Ik heb trouwens geen idee hoe die zich verhoud tot de Idris in z'n huidige afmetingen.
De ship-specs tonen op dit moment 238.5 meter. Bovendien is het ook eindelijk een Frigate volgens de spec-list. Die 238.5 meter lijkt me ook wel redelijk passend voor een frigate.

Naast de Strike Carrier (Bengal Class), zou er ook nog een Support Carrier komen inderdaad. Waar de Bengal over de 1000 meter is, zou een Support Carrier een paar honderd meter korter moeten zijn, met minder squadrons aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

dahakon schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 06:16:
[...]

De ship-specs tonen op dit moment 238.5 meter. Bovendien is het ook eindelijk een Frigate volgens de spec-list. Die 238.5 meter lijkt me ook wel redelijk passend voor een frigate.

Naast de Strike Carrier (Bengal Class), zou er ook nog een Support Carrier komen inderdaad. Waar de Bengal over de 1000 meter is, zou een Support Carrier een paar honderd meter korter moeten zijn, met minder squadrons aan boord.
Maar gaat de Javelin Destroyer dan groter of kleiner dan die 238 meter zijn? Waarschijnlijk kunnen we daar pas wat zinnigs over zeggen wanneer Erin Roberts weer een update geeft over de capital ships die in ontwikkeling zijn :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

estrion schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:12:
#219657 hier. dus zal nog even gedult moeten hebben.

wel nieuwe uitdaging gevonden met betrekking tot head tracking

http://www.edtracker.org.uk/

zodra mn parts binnen zijn kijken of ik dat aan de praat kan krijgen.
al het goed is zou dat een stuk preciezer moeten zijn dan mijn DIY freetrack / TrackIR
en geen camera en rare beugels meer nodig.
Headtracking voor 10 pond, niet slecht. Is het allemaal gelukt en ben je tevreden met het resultaat? Op welke manier heb je de tracker bevestigd?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

oeh, werkt dit al voor SC?

In afwachting van de consumer-rift ben ik eigenlijk best geinteresseerd in zoiets.

Moet trouwens sowieso zeggen dat ik blij ben dat ik m'n hotas weer kan gebruiken, werkt prima!
Beetje wennen aan 't rollen vs yawen, maar dat komt snel terug uit de diepe krochten van muscle-memory (F19 anyone?)
En zeker met de simulatie van de g-forces en black/redouts een stuk logischer om te rollen & pitchen ipv te yawen.

Ik ben ook wel benieuwd of je dit kan gaan uitbuiten... een manouvre maken die je tegenstander (mits niet eerst goed gerolled) een black/redout bezorgt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

J2pc schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:37:
oeh, werkt dit al voor SC?

In afwachting van de consumer-rift ben ik eigenlijk best geinteresseerd in zoiets.
TrackIR werkt ook al, dus het lijkt me geen probleem. Volgens mij werkt EDtracker hetzelfde als 'headlook mode' met een muis/ joystick maar dan dmv hoofdbewegingen.

Vanduul Swarm met TrackIR

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ervig schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:57:
[...]

TrackIR werkt ook al, dus het lijkt me geen probleem. Volgens mij werkt EDtracker hetzelfde als 'headlook mode' met een muis/ joystick maar dan dmv hoofdbewegingen.

Vanduul Swarm met TrackIR
[video]
Wel een erg gave toevoeging natuurlijk, maar zou dit nu ook direct toe te passen zijn in de FPS module. Dit moet naar mijn idee toch relatief makkelijk te implementeren zijn.

Wie weet schaf ik er ook nog een aan, als de release wat dichterbij ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
J2pc schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:37:
Moet trouwens sowieso zeggen dat ik blij ben dat ik m'n hotas weer kan gebruiken,
levertijd van 3/4 weken op mijn nieuwe (X55), de oude (x52pro) kon niet worden gerepareerd helaas.

[ Voor 17% gewijzigd door Ashrah op 25-06-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Vanwege beperkte tijd ga mijn LTI Constellation (Rear Admiral Pledge) met door Chris Roberts gesigneerde 'Silver Collectors Edition Box' verkopen + een aantal leuke items (sommige niet meer verkrijgbaar zoals de 'gamescom trophy'). Ik verkoop niets los en hoef ook niet de hoofdprijs (maar wel minimaal de RSI store prijs). Bij interesse stuur maar een pm met een goed bod.

Bij voorkeur ruil ik met iemand die een LTI aurora (of evt LTI 300i) heeft zodat ik kan 'downgraden', ik wil namelijk nog wel graag bij het spel betrokken blijven.

Linkje naar 'vraag en aanbod'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Laat ff weten hoe je x55 vliegt, ga ik er wellicht ook ff eentje bestellen, had me oude joystick een tijd geleden al afgevoerd wegens opruimwoede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ashrah schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:35:
[...]

levertijd van 3/4 weken op mijn nieuwe (X55), de oude (x52pro) kon niet worden gerepareerd helaas.
Waarom ben je voor een x55 gegaan?
Zelf wil ik mogelijk m'n Thrustmaster HOTAS (je moet toch wat proberen :) ) mogelijk vervangen voor een x52 pro.
Momenteel vooral omdat de thrustmaster maar beperkt buttons heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door J2pc op 25-06-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Case_C schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:25:
[...]

Ik had het enkel over de stijl van de kleine schepen. De grote schepen zijn namelijk al niet gemaakt om te kunnen landen en daarvan mogen er heel veel zijn!

Kan je in Arena Commander je schip besturen met een joystick in je ene hand en de muis gebruiken voor het richten van de wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
J2pc schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:48:
[...]

Waarom ben je voor een x55 gegaan?
Zelf wil ik mogelijk m'n Thrustmaster HOTAS (je moet toch wat proberen :) ) mogelijk vervangen voor een x52 pro.
Momenteel vooral omdat de thrustmaster maar beperkt buttons heeft.
Omdat deze dezelfde prijs heeft als een X52pro, meer mogelijkheden op de Throttle en ik hem prettiger vond spelen (heb de X55 uit kunnen proberen bij iemand anders). De X65 en A10 liggen atm een beetje buiten de pricerange die ik in gedachten heb.
AndrewBourgeois schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:03:
[...]Kan je in Arena Commander je schip besturen met een joystick in je ene hand en de muis gebruikt voor het richten van de wapens?
Geen idee nog niet kunnen proberen. De veer op mijn X52 pro was gebroken tijdens mijn verhuizing.

[ Voor 23% gewijzigd door Ashrah op 25-06-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
[...]

Ik had het enkel over de stijl van de kleine schepen. De grote schepen zijn namelijk al niet gemaakt om te kunnen landen en daarvan mogen er heel veel zijn!

Kan je in Arena Commander je schip besturen met een joystick in je ene hand en de muis gebruiken voor het richten van de wapens?
Ik weet niet of dit al mogelijk is, maar er was laatst wel een dev-post die zei dat dit uiteindelijk wel een optie moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

[...]
Zoveel space-only, schepen met afmetingen kleiner dan een Idris zijn er ook nog niet volgens mij. Maar de caterpillar is volgens mij wel het type/vorm/stijl schip wat daar goed bij past. (Een lang schip dat doormidden zou breken wanneer het in de atmosfeer beland, hoewel die wel in de astroid hangar zou passen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Beeld je in: besturen met een joystick, rondkijken met een oculus rift en mikken met je muis. Maar misschien wordt dit te ingewikkeld voor een menselijk brein? Ik heb momenteel geen joystick en ik wacht op de consumer versie van de OR dus ik kan het niet testen.

Is er hier trouwens een Original Backer die ondertussen geen interesse in het spel meer heeft en zn account verkoopt? Als er een package bij zit koop ik het er wel bij (tenzij het een Idris is) en ik verander je handle sowieso (indien je niet wilt dat ik met je handle speel of indien je erna terug de handle wilt gebruiken voor een "normaal" account). Stuur mij een PM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
AndrewBourgeois schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:24:
Beeld je in: besturen met een joystick, rondkijken met een oculus rift en mikken met je muis. Maar misschien wordt dit te ingewikkeld voor een menselijk brein? Ik heb momenteel geen joystick en ik wacht op de consumer versie van de OR dus ik kan het niet testen.
Als je een OR hebt, heb je de muis eigenlijk niet meer nodig. Dan kan je vliegen met de joystick, en kijken en aimen met de OR. Je kijkt dan gewoon in de richting waar je wilt schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die trackIR ziet er wel handig uit idd. Is niet echt goedkoop verder.
Ben zelf behoorlijk slecht met een joystick. Dan kan dit wel helpen. Maar dan oefen ik liever toch wat langer dan nog meer geld uit te geven aan een gimmicky controler. (Die functionaliteit zou veel goedkoper te realiseren moeten zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

De TrackIR doet het al een decenium goed in flight sims. De lijst van ondersteunde spellen is behoorlijk lang. Als je wilt ervaren hoe TrackIR werkt in een FPS omgeving, dan kun je clips uit Arma2/3 bekijken. Als je het alleen voor SC wilt gaan gebruiken, dan is het voor jou misschien niet in het budget en zie je het als gimmick, maar gamers die vaak dogfighten kunnen bijna niet zonder.
Metalkai schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:27:
[...]

Als je een OR hebt, heb je de muis eigenlijk niet meer nodig. Dan kan je vliegen met de joystick, en kijken en aimen met de OR. Je kijkt dan gewoon in de richting waar je wilt schieten.
Muis heb je idd niet nodig, maar makelijk is het mikken met een OR niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja SC is ook een dogfight game in essentie toch? En als daarbij controllers je een tactisch voordeel geven.... is het dan nog een gimmick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gebruikt Occulus niet gewoon een stel bewegingssensoren (IMU: Accelero, gyroscoop, etc)? De hardware kosten daarvan zijn 3x niks. Je hebt geloof ik ook een op een webcam gebaseerde gratis variant. Vraag is wel hoe snel die reageert. Vooral bij mikken met je hoofd is snelle reactie essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Sissors schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:24:
Je hebt geloof ik ook een op een webcam gebaseerde gratis variant. Vraag is wel hoe snel die reageert. Vooral bij mikken met je hoofd is snelle reactie essentieel.
Volgens mij zijn dit de bekendste. Facetracknoir is gratis inderdaad.
Gratis tracking: Facetracknoir (webcam + software) (en evt de fork Opentrack)
Goedkope tracking (10 pond): EDTracker (3 axis tracking) (zie mijn post hierboven)
6 DOF Tracking: Trackir
VR: Occulus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Case_C schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:24:
[...]

Maar gaat de Javelin Destroyer dan groter of kleiner dan die 238 meter zijn? Waarschijnlijk kunnen we daar pas wat zinnigs over zeggen wanneer Erin Roberts weer een update geeft over de capital ships die in ontwikkeling zijn :) .
Ik ga er een beetje van uit dat Roberts dezelfde methodiek hanteert als hij deed met Wing Commander/Starlancer en Privateer/Freelancer. Dat zou betekenen dat de schepen in volgorde van grootte zouden zijn:

Corvette
Frigate
Destroyer
Light Cruiser
Heavy Cruiser/Escort Carrier
Heavy/Strike Carrier.

Hoe lang de verschillende schepen gaan worden, blijft natuurlijk een vraag. Maar met de huidige maat van de Idris van ~240 meter, is het waarschijnlijk dat de Destroyer groter gaat zijn dan 300 meter, waarbij het eerder tegen de 400 meter aan zou moeten zitten dan de 300. Een Light Cruiser zou dan ergens tussen de 450 en 600 meter kunnen zitten en een Heavy Cruiser en Escort Carrier zou dan rond de 700 meter kunen zitten, uitgaande van de 1000-1200 meter van de Bengal Class Carrier. In de Wing Commander spellen hadden heavy Cruisers doorgaans plek voor een half squadron fighters/bombers.

Disclaimer: lengtes zijn gebasseerd op verhoudingen en maten uit spellen van Roberts' verleden, met uitzondering van de Idris en Bengal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Zojuist een hele mooie mail ontvangen :)

Ben nummer 21016
Welcome to the Arena Commander Multiplayer Alpha test. Arena Commander Multiplayer is in the very first stages of development. This is a Pre-Alpha version of what will eventually be the game. Game experience may not be optimal at times. There may be the possibility of game breaking bugs, crashes, and server downtime. Knowing these risks, If you would like to participate in the testing process, your efforts would be much appreciated to help ensure we can effectively bring the multiplayer experience to the general public as soon as possible.

**IMPORTANT**
Please note that a game package is required to play Arena Commander
A game package includes a copy of the game as well as a ship
Game packages can be purchased from the pledge store on the RSI website:

https://robertsspaceindustries.com/pledge

Instructions:

Load Hangar client
Equip helmet
Enter the DFM ship of your choice
The Arena Commander Menu will appear
Press TAB to reveal the mouse cursor
Click Spectrum Match
Click Public Match
Choose the map Broken moon or Dying Star
Currently Battle Royale is the only game mode available
Click launch

There is a special chat channel available only to those with access to AC multiplayer. To access the chat channel mouse over community at the top of the RSI website and click chat. Then click 'More Channels' under the list of players. There you will see the channel ACPLAYTEST. Please join that channel to discuss Arena Commander Multiplayer Issues.

Report issues via the Arena Commander Multiplayer forums which can be found here:

https://forums.robertsspa...categories/ac-multiplayer

You may need to re-login to the site if you find you are unable to access the Arena Commander Multiplayer forums.

Please read the bug reporting guidelines on how to properly report a bug. Following the proper procedure when reporting bugs will ensure that development will have all the needed information to effectively investigate the issue.

Keep in mind this is not a finished game but with your help Arena Commander will soon become a fully featured space combat experience and be the foundation for the Star Citizen Persistent Universe and Squadron 42 Single player!

-Cloud Imperium Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Jep, multiplayer is nu uitgerold voor Citizen #'s tot 30.000. Volgende verhoging na nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Ervig schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:27:
[...]

Headtracking voor 10 pond, niet slecht. Is het allemaal gelukt en ben je tevreden met het resultaat? Op welke manier heb je de tracker bevestigd?
uiteindelijk komen de parts op zo een 18 pond uit waar ik het heb besteld. (edit: ik ben duurder uit omdat ik de MPU9150 sensor besteld heb. deze heeft een extra ingebouwde magneto meter waardoor deze accurater zou moeten zijn en minder last van drift zou moeten hebben.)
heb dinsdag de onderdelen binnen gekregen en nog geen moment gehad om een test opstelling in elkaar te solderen. dat gaat waarschijnlijk pas van het weekend worden.
Ervig schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:35:
[...]

Volgens mij zijn dit de bekendste. Facetracknoir is gratis inderdaad.
Gratis tracking: Facetracknoir (webcam + software) (en evt de fork Opentrack)
Goedkope tracking (10 pond): EDTracker (3 axis tracking) (zie mijn post hierboven)
6 DOF Tracking: Trackir
VR: Occulus
Ik heb zelf ook een factrackNoIR rig gemaakt met een DiY IR track clip en een gemodificeerde PS2 eyetoy. dit werkt perfect in warthunder, maar Facetrack krijg ik nog niet in SC werkend. let wel op SC heeft nog geen support voor Facetrack of TrackIR varianten.

Via de frok opentrack en vjoy emulatie heb ik het wel werkend in SC. echter is er nog een issue met een ingebouwde sensitivity zone in SC zelf waar ik nog een profiel omheen moet bouwen. progress staat in dit topic
https://forums.robertsspa...-s-guide-to-dyi-trakir/p1

[ Voor 5% gewijzigd door estrion op 26-06-2014 10:23 ]

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ervig schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:29:
Vanwege beperkte tijd ga mijn LTI Constellation (Rear Admiral Pledge) met door Chris Roberts gesigneerde 'Silver Collectors Edition Box' verkopen + een aantal leuke items (sommige niet meer verkrijgbaar zoals de 'gamescom trophy'). Ik verkoop niets los en hoef ook niet de hoofdprijs (maar wel minimaal de RSI store prijs). Bij interesse stuur maar een pm met een goed bod.

Bij voorkeur ruil ik met iemand die een LTI aurora (of evt LTI 300i) heeft zodat ik kan 'downgraden', ik wil namelijk nog wel graag bij het spel betrokken blijven.

Linkje naar 'vraag en aanbod'
Volgens mij heb ik je post op reddit gevonden ;) Succes met de verkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Snoz Lombardo schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:02:
[...]

Haha, dank je voor de feecback :) Ik was verbaasd dat ik jouw post zag. Heb daar niet met mijn officiële handle 'Ervig' gepost omdat niet iedereen hoeft te weten dat ik mijn schip wil verkopen. (als ik hem overigens niet binnen een weekje verkocht heb dan hou ik hem lekker.... het is een smak geld, maar het is ook echt een mooi schip :D)

[ Voor 12% gewijzigd door Ervig op 26-06-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
You're welcome! Op Reddit kun je elk stukje 'proof' goed gebruiken, zeker met dit soort zaken.
Heb zelf m'n Banu daar te koop gezet via een middleman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Snoz Lombardo schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:14:
Jep, multiplayer is nu uitgerold voor Citizen #'s tot 30.000. Volgende verhoging na nieuwe patch.
Yikes, zit pas ergens in de 140.000......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
bangkirai schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:42:
[...]

Yikes, zit pas ergens in de 140.000......
Niet zeuren, ik dit net onder de 400k :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 23:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Dacht dat ik redelijk goed zat, alsnog 96K :P
ah well, zien het allemaal vanzelf wel

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Snoz Lombardo schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:02:
[...]

Een paar mooie aanbiedingen gehad maar omdat het toch lastig bleek om 'veilig' te traden en omdat mijn hart toch nog wel erg bij SC ligt TOCH besloten om alles maar te houden :F Maar goed, wel weer wat geleerd over verkopen van items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

lol, maar welkom terug! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 06:46

Valkyre

Kitesurf FTW!

Yikes ik ben pas 2 weken geleden met SC in contact gekomen: 464658.
Ten tijden van bestellen het schip besteld dat ik het mooiste vond :P de avenger.
ik zag een heel gaaf filmpje hier voorbij komen van track IR en een joystick. en dat zag er super smooth uit, misschien toch maar weer eens een joystick regelen. zijn er meer die met joystick spelen?

[ Voor 13% gewijzigd door Valkyre op 27-06-2014 14:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ervig schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:11:
[...]

Een paar mooie aanbiedingen gehad maar omdat het toch lastig bleek om 'veilig' te traden en omdat mijn hart toch nog wel erg bij SC ligt TOCH besloten om alles maar te houden :F Maar goed, wel weer wat geleerd over verkopen van items :)
Als je het toch nog kwijt wil kun je ook nog overwegen een middleman/broker te gebruiken. Kopers zijn sneller bereid iets van een broker te kopen omdat zij vaak al veel trades gedaan hebben en daardoor een goede reputatie hebben opgebouwd.

Ik heb een uur geleden via een broker mijn Banu verkocht voor $450. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Gohan-san schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:15:
Yikes ik ben pas 2 weken geleden met SC in contact gekomen: 464658.
Ten tijden van bestellen het schip besteld dat ik het mooiste vond :P de avenger.
ik zag een heel gaaf filmpje hier voorbij komen van track IR en een joystick. en dat zag er super smooth uit, misschien toch maar weer eens een joystick regelen. zijn er meer die met joystick spelen?
Welkom :D

Jazeker, ik heb zelf een thrustmaster HOTAS, wat beperkt in z'n knoppen maar werkt (voor nu) verder prima.

Even wennen, maar zeker de moeite waard imo; zeker de controle die je hebt op de throttle met een HOTAS vind ik erg fijn, afremmen voor korte bochten en dan weer volle bak gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 17:17
Waar vinden jullie dat nummer terug? Kom em nergens tegen bij mij. Niet dat het veel uitmaakt, kan op mijn HD4890 toch niet spelen :'(

Ben op het moment de tv-serie Firefly aan het kijken, en dan begint het toch wel flink te kriebelen. Heb zelf ook de Thrustmaster Hotas X, eens even rondneuzen wat ik mee ga spelen voor SC :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:54

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Snoz Lombardo schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:23:
[...]

Als je het toch nog kwijt wil kun je ook nog overwegen een middleman/broker te gebruiken. Kopers zijn sneller bereid iets van een broker te kopen omdat zij vaak al veel trades gedaan hebben en daardoor een goede reputatie hebben opgebouwd.

Ik heb een uur geleden via een broker mijn Banu verkocht voor $450. :)
Waarom heb je die verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Melkunie schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:43:
Waar vinden jullie dat nummer terug? Kom em nergens tegen bij mij. Niet dat het veel uitmaakt, kan op mijn HD4890 toch niet spelen :'(

Ben op het moment de tv-serie Firefly aan het kijken, en dan begint het toch wel flink te kriebelen. Heb zelf ook de Thrustmaster Hotas X, eens even rondneuzen wat ik mee ga spelen voor SC :p
Ik was een jaartje geleden om precies dezelfde reden ook maar eens Firefly gaan kijken en toen ging het bij mij ook erg jeuken ja :)
Blijft alleen jammer dat die serie gestopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ircghost schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:45:
[...]

Waarom heb je die verkocht?
Om een Oculus Rift DK2 te bekostigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Snoz Lombardo schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:55:
[...]

Om een Oculus Rift DK2 te bekostigen :+
goed punt :o

Iemand een tali LTI kopen? :+ (just kidding)

/edit
VV Die film is Serenity

[ Voor 15% gewijzigd door J2pc op 27-06-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrackSlet schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:52:
Blijft alleen jammer dat die serie gestopt is.
Yup!
Er is ook nog een film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 06:46

Valkyre

Kitesurf FTW!

J2pc schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:16:
[...]

Welkom :D

Jazeker, ik heb zelf een thrustmaster HOTAS, wat beperkt in z'n knoppen maar werkt (voor nu) verder prima.

Even wennen, maar zeker de moeite waard imo; zeker de controle die je hebt op de throttle met een HOTAS vind ik erg fijn, afremmen voor korte bochten en dan weer volle bak gaan.
thanks, ik ben nog wat beperkt in mijn tijd geweest, en erg soepel draait het helaas ook niet. (BF4 draait wel gewoon goed) maar goed niet voor niks alpha status.
Wanneer de game uitkomt misschien maar eens een hotas overwegen zag dat je voor 150 a 200 euro een mooi ding kan kopen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb je ook al voor 40 euries.
Dat vind ik al heel wat voor een paar potmeters in een plastieken behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ik zou een X52pro / x55 nou niet met een thrustmaster X hotas oid willen vergelijken hoor :X

Anyway, nieuwe citizen card is binnen :D
High Admiral kaart, ter vervanging van m'n (signed) Vice Admiral kaart
Kijken of ik deze op gamescom ook kan laten signen ;)

Nu nog wachten op de jumppoint hardcover, die zal er dan ook binnenkort wel zijn (ongeveer gelijk verzonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook even een entreebewijs gescoord. Komt mooi uit en nerd meetings zijn altijd gezellig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Zal vast weer tof zijn, maar waarom in hemelsnaam op een vrijdag :(

Dat wordt ff strak plannen.

Pagina: 1 ... 48 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.