[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.923 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

J2pc schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:16:
Zal vast weer tof zijn, maar waarom in hemelsnaam op een vrijdag :(

Dat wordt ff strak plannen.
Wel leuk, vorig jaar was helemaal te gek! Heb toen ook mijn citizen card door CR laten signeren en veel plezier gehad met de andere fans (uit de hele wereld).

(Normaal gesproken haat ik cross-posten, maar voor sommige space-sim fans misschien toch belangrijk:De Life Time Expansion pass van Elite Dangerous is vanaf 29 juli, met de start van de beta, niet meer te koop).

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ervig schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:02:
(Normaal gesproken haat ik cross-posten, maar voor sommige space-sim fans misschien toch belangrijk:De Life Time Expansion pass van Elite Dangerous is vanaf 29 juli, met de start van de beta, niet meer te koop).
Remind me, what hield that ook alweer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

In het elite topic wat meer info, dan houden we het hier on topic ;-)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat die kaarten morgen uitverkocht zijn dus mocht je nog twijfelen kun je daar aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:10:
[...]

Yup!
Er is ook nog een film.
J2pc schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:56:
[...]

goed punt :o

Iemand een tali LTI kopen? :+ (just kidding)

/edit
VV Die film is Serenity
Thnx voor de tip! Daar wist ik niet van af. Gaat ik eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die film is volgens mij zelfs een opstapje voor Joss Whedon geweest om de Avenger films te mogen maken.
In vergelijking met een bijv. Micheal Bay heeft die wat dat betreft een heel andere stijl die ook veel meer het gros van de SC fans aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeV
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-07 17:55
Ik weet niet of ik het dit jaar ga redden maar heb voor de zekerheid toch maar een ticket voor het Gamescom event gekocht en een annuleerbare kamer bij het dichtstbijzijnde hotel geboekt. Vorig jaar was erg leuk, maar hopelijk is het dit jaar in een ruimte mét airco. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
HenkdeV schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 00:45:
maar hopelijk is het dit jaar in een ruimte mét airco. :+
Ik moet je jammer genoeg teleurstellen.
the whole E-Werk has a ventilation system which is also used for heating! (no aircondition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Ik heb ook een ticket gescoord. Was er vorig jaar niet bij, ben benieuwd! Ga overdag dan nog naar GamesCom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

estrion schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:06:
[...]

uiteindelijk komen de parts op zo een 18 pond uit waar ik het heb besteld. (edit: ik ben duurder uit omdat ik de MPU9150 sensor besteld heb. deze heeft een extra ingebouwde magneto meter waardoor deze accurater zou moeten zijn en minder last van drift zou moeten hebben.)
heb dinsdag de onderdelen binnen gekregen en nog geen moment gehad om een test opstelling in elkaar te solderen. dat gaat waarschijnlijk pas van het weekend worden.

[...]

Ik heb zelf ook een factrackNoIR rig gemaakt met een DiY IR track clip en een gemodificeerde PS2 eyetoy. dit werkt perfect in warthunder, maar Facetrack krijg ik nog niet in SC werkend. let wel op SC heeft nog geen support voor Facetrack of TrackIR varianten.

Via de frok opentrack en vjoy emulatie heb ik het wel werkend in SC. echter is er nog een issue met een ingebouwde sensitivity zone in SC zelf waar ik nog een profiel omheen moet bouwen. progress staat in dit topic
https://forums.robertsspa...-s-guide-to-dyi-trakir/p1
Knap werk. Mijn eerste VR ervaring gaat denk ik meer hier op lijken :)

Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/2b9a3ed490fea56a29a75bc65695b2ae/200331677/cardboardgif.gif

Als er een interface voor PC's wordt ontwikkeld is dit, met de 5" HD schermen van smartphones van tegenwoordig, nog best een leuk alternatief misschien, acceloratometer en kompas zijn tenslotte ingebouwd.

Artikeltje hier en hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Mooie verassing vanmiddag,

Mijn nieuwe HOTAS werd afgeleverd en ik heb eindelijk mijn Citizen Card mogen ontvangen

Afbeeldingslocatie: http://ashrah.com/images/Rhino.jpg

Goede actie van Saitek mbt tot de garantie op mijn X52 pro.

Vanavond weer spelen gok ik ....

[ Voor 13% gewijzigd door Ashrah op 01-07-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:40

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Je x52 pro was kapot en je kon een x55 ervoor terugkrijgen? Ik neem aan dat je hebt moeten bijbetalen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Is er nog een update mbt de Tweakers klompen die we aan RSI als cadeau geven? Wanneer gingen deze afgegeven worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 18:10

Case_C

[Team Carrack]

mattderi schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:02:
Is er nog een update mbt de Tweakers klompen die we aan RSI als cadeau geven? Wanneer gingen deze afgegeven worden?
Ircghost is op dit moment al in Amerika, waarschijnlijk zal deze of volgende week het pakje afgegeven gaan worden in Austin.

Maar dat zal hij straks zelf ook wel melden wanneer dat dit gaat plaatsvinden :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Zo vlak voordat ik op vakantie ga weinig tijd gehad om met de AC te spelen, is er veel veranderd ten opzichte van de eerste versie? Speelt het fijner?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Ircghost schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:55:
Je x52 pro was kapot en je kon een x55 ervoor terugkrijgen? Ik neem aan dat je hebt moeten bijbetalen? ;)
Een beetje maar, ze hebben dezelfde nieuwprijs op dit moment als je nog een x52 pro kan vinden ergens (oh en mijn x52pro was nog in garantie).

[ Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 02-07-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

batumulia schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:50:
Zo vlak voordat ik op vakantie ga weinig tijd gehad om met de AC te spelen, is er veel veranderd ten opzichte van de eerste versie? Speelt het fijner?
Je kan je Hornet tegenwoordig 'landen', in ieder geval de landing gear gaat uit als je een landing pad nadert. Daarna glitched het systeem, en krijg je een stuiterende Hornet.. doordat de landing legs niet 'vastplakken' aan het oppervlak maar continue in en uitklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
batumulia schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:50:
Zover ik merk is er niks significants gewijzigd nog (wel wat kleine dingetjes uiteraard, maar niet veel qua besturing/gedrag/etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
In het "BHVR" gedeelte van de Monthy Report van Juni zie je concept art van een hangar.
Krijgen we eindelijk onze Hangars met ramen (vorig jaar hebben we hiervoor gestemd in een pool al kan ik het niet meer vinden) of tenminste deftige verlichting? Dat zou ik fijn vinden want ik vind dat het spel niet overal zo donker moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

mattderi schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:02:
Hey, ik zit sinds twee dagen in Austin en heb ondertussen contact met RSI, dus ik hoop volgende uiterlijk de week erna langs te gaan. Eerst moet nog even de brief af worden gemaakt icm de history, charter etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Cool, ben heel benieuwd. Hoop op een leuke reactie en foto's. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Foto's van wat? Het geven daar zal ik een box bij de receptie zijn, dus dat is niet heel spectaculair :p. Ik kan nog wel een foto maken van het totaal pakket voordat ik het inpak? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ircghost schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:58:
Foto's van wat? Het geven daar zal ik een box bij de receptie zijn, dus dat is niet heel spectaculair :p. Ik kan nog wel een foto maken van het totaal pakket voordat ik het inpak? :)
Wel even bij de receptie vermelden dat de inhoud zo speciaal is dat het moet worden uitgepakt door Wingman, en gefilmd moet worden voor Around the Verse. :)

Edit: En in de brief vermelden de Nederlandse betekenis van tweakers. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Avid meth gebruikers toch?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je daar toch bent zou ik wel even een tour proberen te regelen.
Al was het maar om iedereen even gedag te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:54:
Als je daar toch bent zou ik wel even een tour proberen te regelen.
Al was het maar om iedereen even gedag te zeggen.
Ja zou toch wel moeten lijkt me. Zeg dat je de cadeau's speciaal bent komen brengen uit Nederland (wat in zekere zin ook wel zo is). Misschien valt er iets te regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

De tours zijn allemaal al vol zij ze, dus dat is sowieso een no-go. Ik heb verder al in mijn eerste reactie gezegd dat ik deels hiervoor uit Nederland kwam, maar dat had dus ook niet zoveel zin :P.

Ik vraag mij af of het een positief effect heeft om te zeggen dat je het graag in Wingman ziet.. Ik denk dat als zij het leuk genoeg vinden zij het zullen laten zien, indien niet dan laten ze het niet zien. Als je ze probeert te dwingen zullen ze er eerder niet naar kijken.

@Mac; ik heb in de brief ook kort uitgelegd dat wij een technische website zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Aha ok, na ja doe maar gewoon relaxed, ze moeten het zelf inderdaad ook willen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

De Hangar patch 12.4 is live, 60.000 spelers op dit moment. Hopelijk is de volgende batch net iets groter dan het dubbele, dan kan ik eindelijk ook meespelen.

De volgende update zou als het goed is ook de AC naar 0.9 brengen, bij 0.9 zouden ze volgens mij ook de Avenger in de AC brengen. Hopelijk wil dat een beetje vlotten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59
Bijna aan de beurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Heb gisteren mijn multiplayer invite ontvangen. Ik denk alleen niet dat ik snel zal gaan spelen want ik wacht eigenlijk totdat je de controls wat meer kan customisen (met name de sensitivity en linearity van de joystick axis). En binnenkort op vakantie, dat helpt ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 12:49

TNJ

Frugalite

Metalkai schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:03:
... ik wacht eigenlijk totdat je de controls wat meer kan customisen (met name de sensitivity en linearity van de joystick axis).
Welke joystick? Het zou namelijk evt. in driver kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
TNJ schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:52:
[...]

Welke joystick? Het zou namelijk evt. in driver kunnen.
Heb op dit moment de Thrustermaster T16000m. Het zou mogelijk moeten zijn met Thrustmaster's TARGET software, maar op het eerste gezicht leek het allemaal nogal ingewikkeld :P
Had niet echt zin om mij erin te gaan verdiepen wanneer het binnen een korte tijd weer allemaal kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Metalkai schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:56:
[...]
Had niet echt zin om mij erin te gaan verdiepen wanneer het binnen een korte tijd weer allemaal kan veranderen.
Tja, TARGET kun je uitzetten, dus tot dan zou je alle knoppen op DirectX kunnen laten staan. Je hoeft dan alleen de axes pagina aan te passen. (AFAIK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze reddit pagina met Tips&Tricks lijkt mij wel handig (voor de mensen die hem nog niet kennen).
http://www.reddit.com/r/s...ts/27sd7j/ac_tips_tricks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het schijnt dat er net een hele grote invite wave verstuurd is. Ik hoor mensen die nummers in die 100k range hebben die net een invite gekregen hebben. Het lijkt erop dat de nummers t/m 200k er nu in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net op facebook:

"Good News Citizens!! We have extended multiplayer to citizen number 200,000 and below. Arena Commander beckons. See you all in the 'Verse."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invite is hier ook binnen. (72k)
Schijnt dat je ook met squad kan gaan vliegen.
Was mij nog niet gelukt want was te ongeduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat is een flinke uitbreiding opeens! Betekent dat ik bijna aan de beurt ben, 280k ish geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Gisteravond kreeg ik inderdaad ook de mail binnen, vanavond voor het eerst maar eens proberen. Hopelijk ondervind ik dan geen problemen met de verbinding... heb eigenlijk nog altijd de pop-up van connection lost gehad in de hangar. (En dan lijkt me het niet gemakkelijk om in een multiplayer session te komen.)

Pfoe Chris Roberts word overladen met cadeaus als je kijkt naar de laatste aflevering van Around the Verse... hopelijk komen we daar door met de klompen:/

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 04-07-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
We zitten aan 200k invites voor de multiplayer:
https://robertsspaceindus...le-Enabled-200-000-Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Wel leuk dat ze die designcompetities voor logo's doen. :) Ditmaal een logo voor 10FTC, met als hoofdprijs een 350r :D , denk dat ik ook maar eens wat probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Comfirmed "Arena Commander Multiplayer Pre-Alpha Test Invite" zat deze ochtend in de mailbox... dit wordt een lange werkdag :)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
En dus een nieuwe (multiplayer) game-mode, Squadron Battle.
In Squadron Battle you can team up with three other players and take on an opposing team in a head-to-head deathmatch. Each team starts with 100000 ‘tickets’ and as your team takes damage/loses you’ll lose tickets! Lose all your tickets and the game will enter Final Kill mode. When that happens all the enemy have to do is take out one of your team and they win, so you’ll have to work hard as a team to make sure that doesn’t happen, take their remaining tickets and put them down before they can put you down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sorki schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:30:
Comfirmed "Arena Commander Multiplayer Pre-Alpha Test Invite" zat deze ochtend in de mailbox... dit wordt een lange werkdag :)
Vertel mij wat :p , zit waarschijnlijk vandaag ook nog eens tegen overwerken aan te hikken... Dat word nog doorzetten.

Zojuist al een korte sessie kunnen spelen, lag en dergelijke daar gelaten vliegt het erg leuk. Merk wel dat tegen andere spelers vliegen een stuk lastiger is dan tegen de AI... je komt vaker flares tekort. Verder is de beperkte ammo van de Hornet wel een gigantische nerf, volgens mij is de i300 nu een betere keus.

[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 04-07-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch de wapens van de 300i op de hornet plakken? Evt nog die van de Aurora erbij.
Als je die kannonen in het midden onder de cockpit plakt heb je minder last van dat je shields aan de zijkanten energie verliezen.
Bij mij wil het vliegen nog niet echt lukken dus als je nog een easy target nodig hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 17:17
Hm, nog steeds geen invite. Waar vinden jullie allemaal je nummer? Had verwacht dat ik toch wel bij de eerste 200k zat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Melkunie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 21:00:
Hm, nog steeds geen invite. Waar vinden jullie allemaal je nummer? Had verwacht dat ik toch wel bij de eerste 200k zat :p
Je zou een invite moeten hebben. Als ik het zo snel zie zit jouw nummer ergens in de 60k range. Aangezien iedereen t/m 200k nu een invite gehad moet hebben, is het vreemd dat jij dat niet hebt. Misschien even een berichtje naar support sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Of even in je SPAM kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Zou niet uit hoeven maken. Toen ik op zijn profile keek, zag ik niet de tag van "DFM Tester" staan. Als je een invite gehad heb, heb je die tag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wel een invite gehad maar zie die Tag ook nergens staan.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Help!!!! schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:29:
Wel een invite gehad maar zie die Tag ook nergens staan.
Niet in "My RSI", maar in je forum profile bij je roles:

"Registered Users, Ready, Backer, DFM Tester"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Aha, daar inderdaad. Thanks.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 17:17
Bedankt allemaal! Heb toch nog maar even door m'n mail gesnuffeld, en blijkbaar heb ik de invite wel gewoon gehad... Oeps :+

In mijn profiel staat DFM Tester er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Moet zeggen dat het multiplayer gedeelte van de DFM nog een beetje buggy is. :+
Wilde squadron doen maar kwam daar niet (loadscreen en daarna terug in hangar); na 3x proberen dan toch maar FFA aangeklikt. Toen kwam ik er wel in, maar wél in een Squadron fight. 8)7
En na 2 kills (w00t) werd ik weer in de hanger gezet.

Ondanks dat het nog buggy is (duh, het is pre-alpha), vond ik het toch al een toffe ervaring.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:18
Ik heb inmiddels ook proberen de Multiplayer te testen, maar zonder succes. Ik heb 3x geprobeerd Broken Moon op te starten ,maar wordt de hele tijd teruggezet naar de Hangar. Daarna een keer Vanduul Swarm gedaan en nogmaals Broken moon proberen te spelen met multiplayer maar hetzelfde verhaal.

Kan ook zijn dat het laden van de map op mijn PC te lang duurt en ik daarom eruit wordt gezet. Erg jammer wel, want ik moet zeggen dat ik de Arena Commander toch erg leuk al vind. Zowel grafisch (niet al te hoge settings op een AMD 5770) als hoe het speelt.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Mooi dat er in 10FTC de cadeau's langskomen die aan CR zijn gegeven. Dat geeft hoop voor de klompjes :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik denk wel dat ze wat met die klompen gaan doen. Echt een odd cadeau om de aflevering mee op te fleuren... :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha zeg dat wel, volgende week maar eens langs gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59
Hm net eerste potje squadron battle gedaan... vond het niet veel soeps.

Veel te chaotisch en soms ontplof je echt binnen 5 seconden en heb geen idee waarom. Visuele feedback is erg slecht en ontwijken is niet erg goed te doen.

Ik wacht wel een paar patchrondes af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heb trouwens onofficieel toestemming om het langs te brengen, dus dat is mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Ircghost schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:40:
Heb trouwens onofficieel toestemming om het langs te brengen, dus dat is mooi :)
Officieuze toestemming is de beste toestemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik mocht het niet verder vertellen omdat ze officieel geen mensen in het pand toelaten :P, niet dat ik nu mensen te zien krijg (tenzij ze in de lobby zijn), maar toch leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ze zijn bij CIG wel actief om de dagelijkse inkomsten boven een bepaald peil te houden. Laatste paar dagen zakte het aanzienlijk, en dan is er ineens de sale van de gladius en de dogtags. :p Natuurlijk is het belangrijk dat ze de inkomsten op peil houden.. maar 80 dollar voor een schip niet veel groter dan de mustang of aurora is wel erg veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Opzich wel een gaaf schip, jammer dat het geen cargo kan vervoeren. Ik wacht nog steeds op de aurora - avenger cross chassis upgrade :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-08 23:18
Hoe goed je bedoelingen ongetwijfeld ook zijn, dit valt toch echt onder de categorie Spam & Werving van het algemeen beleid (zie: Het algemeen beleid #verbodenspam) en is dus niet toegestaan.

[ Voor 96% gewijzigd door BM op 12-07-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
  • Laatst online: 18-06 16:47
wesleydeman schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 05:16:
[mbr]Hoe goed je bedoelingen ongetwijfeld ook zijn, dit valt toch echt onder de categorie Spam & Werving van het algemeen beleid (zie: Het algemeen beleid #verbodenspam) en is dus niet toegestaan.[/]
Hoe bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
  • Laatst online: 18-06 16:47
Case_C schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:57:
Ze zijn bij CIG wel actief om de dagelijkse inkomsten boven een bepaald peil te houden. Laatste paar dagen zakte het aanzienlijk, en dan is er ineens de sale van de gladius en de dogtags. :p Natuurlijk is het belangrijk dat ze de inkomsten op peil houden.. maar 80 dollar voor een schip niet veel groter dan de mustang of aurora is wel erg veel geld.
Als je zo iets aanbrengt op de forums krijg je iets zoals je koopt geen schip maar je doneert gewoon aan dev van de game!
Ik persoonlijk vind dat het tijd word dat er wat boter bij de vis komt die hanger module en areacommander module doen mij niet echt veel en dat na 7 maanden delay van AC module om een meer polished feel.
Komt het toch maar zwakjes over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze even hostel geboekt voor in Keulen tijdens SC event, maar vrijwel alles in de stad is bijna vol. B) Dus als je nog iets moet regelen, doe het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Exitz schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:34:
[...]
... en dat na 7 maanden delay van AC module om een meer polished feel.
Komt het toch maar zwakjes over.
Niet om een polished feel maar om de complete netcode zelf te bouwen i.p.v. die van de CryEngine te gebruiken. Wat op termijn toch gedaan had moeten worden dus waarom niet gelijk doen?

En het is op zich best logisch dat CIG gamers stimuleert om 'schepen te kopen'. Ze zijn een commercieel bedrijf en moeten ook geld verdienen om te investeren en personeel te betalen. Er is blijkbaar genoeg vraag naar schepen want ze verkopen prima, waarom zouden ze het dan niet aanbieden? Je bent niet verplicht om ze te kopen.

[ Voor 28% gewijzigd door Snoz Lombardo op 14-07-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Snoz Lombardo schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:15:
[...]

Niet om een polished feel maar om de complete netcode zelf te bouwen i.p.v. die van de CryEngine te gebruiken. Wat op termijn toch gedaan had moeten worden dus waarom niet gelijk doen?

En het is op zich best logisch dat CIG gamers stimuleert om 'schepen te kopen'. Ze zijn een commercieel bedrijf en moeten ook geld verdienen om te investeren en personeel te betalen. Er is blijkbaar genoeg vraag naar schepen want ze verkopen prima, waarom zouden ze het dan niet aanbieden? Je bent niet verplicht om ze te kopen.
Als je kijkt naar de verkopen van de gladiator vallen deze eigenlijk best tegen, Ik vraag me ook af hoeveel bestaande mensen nu nog schepen kopen. Als ik kijk naar mezelf (niet echt een diepte onderzoek of een goed referentiekader maar toch) dan ben ik nu vooral schepen aan het inwisselen, zo is mijn 300i nu dus een gladiator geworden.

en ook hoi mensen :)

FYI Bethor "Brigand" Invuctus op RSI forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Ik koop ook niet meer schepen, was heel dichtbij om een Cutlass te kopen maar toen kwam ik gelukkig tot de conclusie dat ik er genoeg geld had in gestopt (Avenger en Aurora LN).

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntoineS
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-07-2021
Vanwege het feit dat ik volgend jaar geen tijd heb om SC te spelen (Werk) wil ik bij deze mijn laatste spullen verkopen als 1 package:

Weekend warrior (full LTI met de F7C-M super hornet)
Starting Money: 5,000 UEC
Lifetime Insurance
Digital Game Soundtrack
Digital Star Map
Digital Squadron 42 Manual
Digital Star Citizen Manual
Beta Access
Alpha Access
Squadron 42 Digital Download
Star Citizen Digital Download
Model II Arclight Sidearm

Skins:
Shutup and take my money
Military skin
You got our backs (Electro skin Hull)

Alles wil ik als 1 geheel verkopen voor 165 Euro. PM me als je intresse heb.

AntoineS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:19
Tip: zet het in de V&A

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
indien je via reddit gaat kan je rustig tussen de $300-$350 vragen (exclusief pp kosten) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Omdat hij volgens mij nog niet is langsgekomen op het forum, alsnog even de stretchgoal voor de 50 miljoen:
Alien Languages – Do you speak Banu? We will work with real-world linguists to create distinctive and realistic alien languages for Star Citizen's three biggest alien races, the Vanduul, the Xi'An and the Banu. No universal translators, no garbled animal noises: Star Citizen's aliens will be speaking their own authentic languages!
Dat gaat echt mooi worden, dat er een volledig nieuwe talen gemaakt worden voor de alien races. Lekker voor de immersion ook, wie weet heb je over een paar jaar mensen die het Banu machtig zijn, net als het Klingon in Star Trek.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:01:
Omdat hij volgens mij nog niet is langsgekomen op het forum, alsnog even de stretchgoal voor de 50 miljoen:

[...]

Dat gaat echt mooi worden, dat er een volledig nieuwe talen gemaakt worden voor de alien races. Lekker voor de immersion ook, wie weet heb je over een paar jaar mensen die het Banu machtig zijn, net als het Klingon in Star Trek.. B)
Ik moet zeggen dat ik er persoonlijk wel enthousiast van werd. wat je al zei voor immersion is het leuk, en kan me ook voorstellen dat je op het niveau van quests en lore in het algemeen er wat mee kan. Bijvoorbeeld een transmissie alleen in Banu krijgen en het dan zelf moeten gaan ontleden en vertalen met de kennis die je hebt of ergens is opgeslagen. Dat lijkt mij er wel leuk aan.
En het zal naar verwachting ook beter klinken dan wat random geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:42:
[...]

Ik moet zeggen dat ik er persoonlijk wel enthousiast van werd. wat je al zei voor immersion is het leuk, en kan me ook voorstellen dat je op het niveau van quests en lore in het algemeen er wat mee kan. Bijvoorbeeld een transmissie alleen in Banu krijgen en het dan zelf moeten gaan ontleden en vertalen met de kennis die je hebt of ergens is opgeslagen. Dat lijkt mij er wel leuk aan.
En het zal naar verwachting ook beter klinken dan wat random geluid :)
Inderdaad, en een translator is dan ineens een wat prijzige commodity voor traders e.d. . Wanneer je die niet hebt zul je toch echt meer moeite moeten doen om juist te communiceren met je alien trading partners. Op die manier komt er toch echt veel meer diepte in het spel.

Een verkeerde zin zeggen, en ineens een veel hogere prijs voor je goods moeten betalen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntoineS
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-07-2021
Bornhald schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 07:10:
indien je via reddit gaat kan je rustig tussen de $300-$350 vragen (exclusief pp kosten) :)
Gaat mij niet om winst te maken... heb helaas gewoon volgende jaar geen tijd om SC te spelen :(, wil alleen mijn laatste package verkopen zodat ik niet te veel geld heb verloren doordat ik het niet kan spelen. Had ook all mij Constellation verkocht via tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Pm gestuurd naar AntoineS

[ Voor 95% gewijzigd door Bornhald op 16-07-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap het niet . Als je geen tijd hebt dan behoud je je spullen toch? Die lopen heus niet weg en als je dat geld niet hard nodig hebt zou ik het gewoon zo laten. Dan begin je een jaartje later of je speelt het maar heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:27:
Snap het niet . Als je geen tijd hebt dan behoud je je spullen toch? Die lopen heus niet weg en als je dat geld niet hard nodig hebt zou ik het gewoon zo laten. Dan begin je een jaartje later of je speelt het maar heel weinig.
Ik snap dat ook niet. Als eventuele alpha/beta deelname puur de enige rede is om te pledgen heeft ie wel erg dure paketten gekozen. Maar als je hebt gepledged om de game te backen ga je ze niet weer verkopen. Maar goed hij moet doen wat ie niet laten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ga morgen middag naar RSI voor de cadeaus overigens en ja ik zal proberen foto's te maken natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ircghost schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:45:
Ik ga morgen middag naar RSI voor de cadeaus overigens en ja ik zal proberen foto's te maken natuurlijk :)
Cool, have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Succes, dan gaan we het volgende week dinsdag dus zien in 10FTC :D . Ben erg benieuwd naar de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Het zal opbieden worden want ik heb gisteren ook al gestuurd *doh* :p

Ze hebben trouwens net stroopwafels gekregen:
https://twitter.com/jamespugh/status/489199652982370304
De onze zijn toch van betere kwaliteit? :p

[ Voor 6% gewijzigd door AndrewBourgeois op 16-07-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
Doe ze de groeten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Cool, ben benieuwd naar de foto's veel plezier in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

AndrewBourgeois schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:18:
[...]

Het zal opbieden worden want ik heb gisteren ook al gestuurd *doh* :p

Ze hebben trouwens net stroopwafels gekregen:
https://twitter.com/jamespugh/status/489199652982370304
De onze zijn toch van betere kwaliteit? :p
Haha absoluut, ze zitten zelfs in een Delfts blauw blik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@Ircghost

Cool, ben benieuwd. In ieder geval al een 10 voor de moeite! :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Veel plezier, kan niet wachten op de reacties ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Sneak preview op de kast in mijn appartement :P
Totaal plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Oh exciting! Hopelijk is het ook beetje leuk daar :)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ircghost schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:59:
Sneak preview op de kast in mijn appartement :P
[afbeelding]
Mooi pakketje toch! :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 00:12

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Ben zo benieuwd hoe dat gaat "vallen" daar. Go go ircGhost! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik weet het, normaal geen ORG nieuws hier... maar kan iedereen nog even kijken of alles klopt in de brief? Ik heb editten even uitgezet, maar je kan wel comments maken of mij een DM sturen (of de rest van de council, maar het is wat sneller via mij atm).

Voor de duidelijkheid; de namen staan op alfabetische volgorde voor de eerlijkheid.

https://docs.google.com/d...QdbnOVZo/edit?usp=sharing

- Commentaar/ ideeën voor de tekst -> topic/DM
- Mist je naam of verkeerd gespeld? -> DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ircghost schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 01:17:
Ik weet het, normaal geen ORG nieuws hier... maar kan iedereen nog even kijken of alles klopt in de brief? Ik heb editten even uitgezet, maar je kan wel comments maken of mij een DM sturen (of de rest van de council, maar het is wat sneller via mij atm).

Voor de duidelijkheid; de namen staan op alfabetische volgorde voor de eerlijkheid.

https://docs.google.com/d...QdbnOVZo/edit?usp=sharing

- Commentaar/ ideeën voor de tekst -> topic/DM
- Mist je naam of verkeerd gespeld? -> DM
Super :D Ik zie al uit naar de foto's en hun reactie!
Pagina: 1 ... 49 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.