PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Geen commentaar van mijn kant, super hoe je dit zo geregeld hebt.Ircghost schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 01:17:
Ik weet het, normaal geen ORG nieuws hier... maar kan iedereen nog even kijken of alles klopt in de brief? Ik heb editten even uitgezet, maar je kan wel comments maken of mij een DM sturen (of de rest van de council, maar het is wat sneller via mij atm).
Voor de duidelijkheid; de namen staan op alfabetische volgorde voor de eerlijkheid.
https://docs.google.com/d...QdbnOVZo/edit?usp=sharing
- Commentaar/ ideeën voor de tekst -> topic/DM
- Mist je naam of verkeerd gespeld? -> DM
Want a cookie?!
Echt een heel mooi cadeau is t toch zo, de uitstraling van het geheel is erg strak. Succes met het afgeven, wie weet is er een heel klein kansje dat je nog een sneak-peak op iets mag werpenIrcghost schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:59:
Sneak preview op de kast in mijn appartement
[afbeelding]
In het Engels kent men geen samengestelde woorden zoals in het Nederlands, dus inderdaad twee aparte woorden lijkt mij.CrackSlet schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:02:
1 klein commentje bij de "space Clogs" vs. "Spaceclogs" gezet in t documenje, volgens mij is het Space Clogs. Maar verder een leuk verhaal. En het pakket ziet er uiteraard helemaal top uit. Veel plezier daar!
Keuzes ... had voor 500 dollar gebacked, maar vanwege mijn tijd volgend jaar moet je keuzes maken en ik speel liever DA3 en Witcher 3 dan SC. Wie weet als ik over 2 jaar weer wel tijd heb ik gewoon weer een SC account aanmaak.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:34:
[...]
Ik snap dat ook niet. Als eventuele alpha/beta deelname puur de enige rede is om te pledgen heeft ie wel erg dure paketten gekozen. Maar als je hebt gepledged om de game te backen ga je ze niet weer verkopen. Maar goed hij moet doen wat ie niet laten kan.
Klompen zien er goed uit....
AntoineS
Verwijderd
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verder waren ze laaiend enthousiast, de stroopwafels waren binnen 2 minuten op en de Jenever werd snel geopend. Maar de klompen mannen, ze zijn serieus aan het overwegen om ze te op te nemen haha. Ze gingen helemaal door het lint, super mooi om te zien! Uitgebreider verhaal volgt morgen.
Hee man super om te horen dat ze zo enthiousiast warenIrcghost schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 04:25:
Alright guys ik heb de cadeaus afgegeven, en gesproken met een hoop lui daar. Ik kreeg onverwachts toch een tour en heb uiteindelijk daar voor 3.5 uur gechilled. Ik heb niet extreem veel foto's genomen om niet te irritant te zijn, maar zal ze morgen posten!
Verder waren ze laaiend enthousiast, de stroopwafels waren binnen 2 minuten op en de Jenever werd snel geopend. Maar de klompen mannen, ze zijn serieus aan het overwegen om ze te op te nemen haha. Ze gingen helemaal door het lint, super mooi om te zien! Uitgebreider verhaal volgt morgen.
Benieuwd naar de klompjes op 10Ftc, als ze erin komen.
Waarschijnlijk komen ze niet in beeld tijdens de show omdat ze net een paar weken geleden alle filmapparatuur hebben overgezet naar L.A.
Maar iemand die ik sprak wil de klompen dus erg graag na maken, dan wel met motion cap of gewoon digitaal nabouwen. Veel onzekerheid, maar hij wilde het erg graag
Geslaagd cadeau geweest dus!
Jammer dat Chris er niet was, maar verder wel gaaf dat iedereen zo open was. Is het daar soms elke dag vrijdagmiddag, met de drank danIrcghost schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 06:48:
Chris was jammer genoeg niet aanwezig, maar verder waren de meeste grote namen wel daar. Heb het meest met Erik, Mark en Jason uitgehangen, we zijn ook nog naar de locale winkel gegaan om wat bourbon te halen en drinken op het dakterras.
Waarschijnlijk komen ze niet in beeld tijdens de show omdat ze net een paar weken geleden alle filmapparatuur hebben overgezet naar L.A., maar hopelijk noemt hij het wel in de volgende interview of iets dergelijks
.
Maar iemand die ik sprak wil de klompen dus erg graag na maken, dan wel met motion cap of gewoon digitaal nabouwen. Veel onzekerheid, maar hij wilde het erg graag. Ik stuur hem nog wel een PM binnenkort.
Maar digitale klompen
Heel benieuwd naar de foto's
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ircghost schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 04:25:
Alright guys ik heb de cadeaus afgegeven, en gesproken met een hoop lui daar. Ik kreeg onverwachts toch een tour en heb uiteindelijk daar voor 3.5 uur gechilled. Ik heb niet extreem veel foto's genomen om niet te irritant te zijn, maar zal ze morgen posten!
Haha cool. Erg jammer dat CR er niet was maar verder helemaal top dit. Je hebt er veel werk ingestoken dus die leuke middag is dik verdiend.Ircghost schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 06:48:
Chris was jammer genoeg niet aanwezig, maar verder waren de meeste grote namen wel daar. Heb het meest met Erik, Mark en Jason uitgehangen, we zijn ook nog naar de locale winkel gegaan om wat bourbon te halen en drinken op het dakterras.
Waarschijnlijk komen ze niet in beeld tijdens de show omdat ze net een paar weken geleden alle filmapparatuur hebben overgezet naar L.A., maar hopelijk noemt hij het wel in de volgende interview of iets dergelijks
.
Maar iemand die ik sprak wil de klompen dus erg graag na maken, dan wel met motion cap of gewoon digitaal nabouwen. Veel onzekerheid, maar hij wilde het erg graag. Ik stuur hem nog wel een PM binnenkort.
Space Clogs FTW !!!!
ps: Misschien is het leuk, voor de historie, om de finale brief ook nog even integraal hier te posten (echte namen evt. weglaten)
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 18-07-2014 12:46 ]
PC Specs
Voor nu de pdf: https://drive.google.com/...BaDI0ZG8/edit?usp=sharing
Sorry dat de foto's en lange verhaal er nog niet zijn, komt snel!
[ Voor 41% gewijzigd door Ircghost op 19-07-2014 06:20 ]
Zeer nette brief, dat heb je goed gedaanIrcghost schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:27:
Ik zal de brief zo in een pdf hier uploaden, ik had de hele dag geen internet dus sorry dat het wat langer duurt.
Voor nu de pdf: https://drive.google.com/...BaDI0ZG8/edit?usp=sharing
Sorry dat de foto's en lange verhaal er nog niet zijn, komt snel!
Blaat het niet dan schaapt het niet
Starting Hangar: Deluxe
Omni Role Combat Armor (ORC) mk9
UEE Towel
MISC Starfarer Tanker - LTI
ORIGIN M50 Interceptor - LTI
F7C-M Super Hornet - LTI
F7C-S Hornet Ghost - LTI
Aegis Dynamics Avenger - LTI
RSI Aurora LN - LTI
Jane’s Fighting Ships style manual
Fishtank Mark 1 Midas Fish
Aegis Dynamics Retaliator Heavy Bomber - LTI
Anvil Gladiator Bomber - LTI
Workbench
Mystery engine modifier
Laser Pistol side arm
Digital 42-page Upgrade Handbook
Greycat PTV
Origin 325a Fighter - LTI
Gamescom 2943" Hangar Trophy
RSI Constellation - LTI
Origin 350r Racer - LTI
RSI Class II Space Suit with Test Pilot Colors
Free Hangar Fees on starting Planet
AMX-1 Repair Bot
Squadron 42 Mission Disk
Record Breaker Skin
Digital Freelancer - LTI : Upgrade naar MIS LTI met :
Digital Game Soundtrack,Digital Game Soundtrack,Digital Engineering Manual,Alpha Access,Lifetime Insurance,Digital Star Map,Beta Access,Squadron 42 Digital Download,Digital Star Citizen Manual
Credits:8,000 UEC
TeveelExitz schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:12:
Wat zou een acountje gaan met volgende items:
Starting Hangar: Deluxe
Omni Role Combat Armor (ORC) mk9
UEE Towel
MISC Starfarer Tanker - LTI
ORIGIN M50 Interceptor - LTI
F7C-M Super Hornet - LTI
F7C-S Hornet Ghost - LTI
Aegis Dynamics Avenger - LTI
RSI Aurora LN - LTI
Jane’s Fighting Ships style manual
Fishtank Mark 1 Midas Fish
Aegis Dynamics Retaliator Heavy Bomber - LTI
Anvil Gladiator Bomber - LTI
Workbench
Mystery engine modifier
Laser Pistol side arm
Digital 42-page Upgrade Handbook
Greycat PTV
Origin 325a Fighter - LTI
Gamescom 2943" Hangar Trophy
RSI Constellation - LTI
Origin 350r Racer - LTI
RSI Class II Space Suit with Test Pilot Colors
Free Hangar Fees on starting Planet
AMX-1 Repair Bot
Squadron 42 Mission Disk
Record Breaker Skin
Digital Freelancer - LTI : Upgrade naar MIS LTI met :
Digital Game Soundtrack,Digital Game Soundtrack,Digital Engineering Manual,Alpha Access,Lifetime Insurance,Digital Star Map,Beta Access,Squadron 42 Digital Download,Digital Star Citizen Manual
Credits:8,000 UEC
Zet daar eens een bedrag op en zou het verkoop baar zijn in zijn geheel ?
Je kan je account altijd in z'n geheel proberen te verkopen op ebay. De waarde ervan word altijd bepaald, door wat mensen ervoor geven. Met LTI schepen is dit natuurlijk behoorlijk meer dan een gewoon schip, en met al die schepen in het pakket zal het wel over de paar duizend dollar gaan.Exitz schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 21:04:
[...]
Zet daar eens een bedrag op en zou het verkoop baar zijn in zijn geheel ?
Een exact getal kan ik daar niet bij geven..
Bedankt voor je reactie.Case_C schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:33:
[...]
Je kan je account altijd in z'n geheel proberen te verkopen op ebay. De waarde ervan word altijd bepaald, door wat mensen ervoor geven. Met LTI schepen is dit natuurlijk behoorlijk meer dan een gewoon schip, en met al die schepen in het pakket zal het wel over de paar duizend dollar gaan.
Een exact getal kan ik daar niet bij geven..
Is dat jouw account dan? Want dan weet je wat je er ongeveer aan hebt uitgegeven lijkt me.
Wel raar dat iemand voor zo'n gigabedrag aan het kopen is geslagen en er vervolgens weer van af wil, maar goed.
https://secure.tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/?map=23165
Heb helaas niet voldoende karma om op het tweakers fotoalbum te kunnen. Misschien nog een mogelijkheid om ze elders te uploaden?Ircghost schreef op zondag 20 juli 2014 @ 02:44:
Hey mensen hierbij alvast de foto's, excuses voor de wat lagere kwaliteit
Je post naar je eigen fotoalbum, daar gaan wij niet bij kunnenIrcghost schreef op zondag 20 juli 2014 @ 02:44:
Hey mensen hierbij alvast de foto's, excuses voor de wat lagere kwaliteit
Ik kom namelijk op m'n eigen fotoalbum uit nu
Want a cookie?!
Vandaaruit kun je wel naar zijn fotoalbum en vind je (een deel van?) de SC pics.
Zitten wel paar bazenfoto's bij.
[ Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 20-07-2014 11:05 ]
PC Specs
De klompen staan ze goed
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
For the lazy:Help!!!! schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:03:
Als je op Ircghost zijn naam klikt kom je op zijn profile.
Vandaaruit kun je wel naar zijn fotoalbum en vind je (een deel van?) de SC pics.
Zitten wel paar bazenfoto's bij.
gallery: Ircghost
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
en nu maar afwachten of we spaceklompen kunnen kopen;)
[ Voor 20% gewijzigd door thinkingaboutit op 20-07-2014 13:49 ]
Evt. Kunnen we een nalevering van stroopwafels bestellen, bijv. bij "The Good Batch"?
https://thegoodbatch.com/shop/
Wie zegt dat te koop is er werd een bedrag gevraagt en ik heb inderdaad geen idee wat het gekost heeft en ging er eigenlijk niet om wat het gekost heeft maar wat het nu waard is.Grotman schreef op zondag 20 juli 2014 @ 01:33:
[...]
Is dat jouw account dan? Want dan weet je wat je er ongeveer aan hebt uitgegeven lijkt me.
Wel raar dat iemand voor zo'n gigabedrag aan het kopen is geslagen en er vervolgens weer van af wil, maar goed.
Toch bedankt voor jou reactive
groeten
See you in the V...
Verwijderd
Of wil het kopen?
Op reddit stond toch een overzicht van hoeveel de schepen bij welke aanbiedingen gekost hebben.
Die losse items zijn meestal bonussen of de prijzen zijn er nog wel van bekend.
Held!
Is inmiddels al door Khiu gedaan, dus no worriesIrcghost schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:04:
Sorry voor de slechte link, ging er even niet vanuit dat het naar je eigen profiel zou linken haha! Ik zal vanmiddag nog wat beschrijvender zijn
Want a cookie?!
Ik heb een Saitek Cyborg 3D (USB + Joystick port 15 pins versie, dubbel uitgevoerd).

1. Ik heb Win7, en als ik via USB aansluit wordt de Joystick standaard herkent: 10 knoppen / 3 of 4 axis,/ hat switch; ik kan hem ook daar kalibreren.
2. Hij wordt getoond als een Gamepad icoon onder Spelbesturingen in Win7, is dat gebruikelijk ?
3. Er zijn geen drivers voor Win7 (ik kan ze althans niet vinden / joystick is daarvoor te oud). Is dat noodzakelijk voor Star Citizen / Arena Commander ?
- Wat ik gelezen heb is dat hij als eerste "gamepad/joystick" moet worden gevonden, maar hoe gaat dat in zijn werk ? Er is alleen een Razer Deathadder 2013 en standaard Tobo aangesloten. Verder geen USB devices.
- In Arena Commander krijg ik geen respons. Het laat zich besturen met Muis/ToBo. Je kunt niet aangeven/bevestigen dat ik met Joystick wil spelen, klopt dat ?
Alle hulp/tips zijn welkom.
https://forums.robertsspa...and-controller-mapping/p1
Als jouw type er niet bij staat moet je daar maar even de vraag stellen of iemand dat kan klussen. In die thread staat ook wel hoe je de joysticksupport dan toevoegt.
TofIrcghost schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 02:28:
Ik heb overigens een nieuwsverzoek ingediend over het bezoek. Mocht het niet doorkomen dan zal ik het volledige verhaal wel hier gaan typen.
Vond het miniatuur van de Constelation in 10FTC ook erg gaaf, nog met bewegende delen en al.
"plaatselijke drankzaal"
Wat moet ik me hierbij voorstellen.
Inderdaad erg mooie beelden al, en er is natuurlijk genoeg in de grey-boxing fase die we nog niet gezien hebben. Zouden er ook residential area's komen, die dan weer voor een heel groot deel kunnen worden uitgebreid met de modules?Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:07:
Eindelijk wat meer beelden van planetside! Ziet er goed uit.
[video]
Want voor zover ik het nu zie bestaat planetside uit het volgende:
PLANET>LANDING LOCATIONS>CLOSE SURROUNDING (Winkels e.d.) nu verwacht ik wel dat de transition tussen de close surrounings vlekkeloos gebeurt zonder loading screens of iets dergelijks. Verder zou het ook mogelijk moeten zijn op tussen de verschillende landing locations te kunnen reizen. (niet handig ivm de locatie van je schip, maar het zou wel moeten kunnen denk ik
In de laatste ATV zegt Rob Irving dat in de eerste release de planetside omgevingen nog niet erg groot zijn (op een paar uitzonderingen na die FPS hebben). Planetside wordt uitgebreid na release.Case_C schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:47:
[...]
PLANET>LANDING LOCATIONS>CLOSE SURROUNDING (Winkels e.d.) nu verwacht ik wel dat de transition tussen de close surrounings vlekkeloos gebeurt zonder loading screens of iets dergelijks. Verder zou het ook mogelijk moeten zijn op tussen de verschillende landing locations te kunnen reizen. (niet handig ivm de locatie van je schip, maar het zou wel moeten kunnen denk ik.
Verwijderd
Zitten daar dezelfde designers achter of zouden ze daar door zijn geinspireerd?
Wat dat betreft zou het wel vet zijn om ook Victor Antonov (Half Life) in te huren. Die gast kan hele toffe shit maken. En zijn stijl contrasteert juist heel veel van de meeste sci-fi designers.
Ziet er nice uit toch?Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:07:
Eindelijk wat meer beelden van planetside! Ziet er goed uit.
[video]
PC Specs
Daar ben ik me van bewust, maar ik was meer benieuwd naar de opbouw van de area's en hoe deze werken.Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:23:
[...]
In de laatste ATV zegt Rob Irving dat in de eerste release de planetside omgevingen nog niet erg groot zijn (op een paar uitzonderingen na die FPS hebben). Planetside wordt uitgebreid na release.
Want waar het nu heen gaat is volgens mij een "hand-crafted" Hub-area, met daarop aangesloten verschillende modulaire componenten. Op die manier is kan je naar mijn mening het beste onderscheid maken tussen verschillende locaties.
Of ik moet er helemaal naast zitten, en het planet-side gaat volledig bestaan uit modulaire componenten. Dus hetgeen wat we in het filmpje te zien kregen zou daarmee dus al een onderdeel zijn van wat de modulaire componenten voor de planet-side kunnen creëren.
JaloersIrcghost schreef op zondag 27 juli 2014 @ 19:51:
Wel gaaf trouwens toen ik bij SC was heb ik een hoop nog niet gereleasde content kunnen zien, onder andere wat nieuwe schepen en omgevingen. Ook wordt er later een nieuwe game modus aangekondigd die erg gaaf gaat worden.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Buy N Large?Basekid schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:17:
... winkels lijken onderdeel van een chain te zijn...

Het is een MMO maar niet zoals de meeste MMO aangezien het geen RPG gameplay heeft. Daarnaast ook geen Montly Fee.
Staat het onder RPG. Not. Maar toch gevonden.
Elite Dangerous dito
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Hahaha doe je goed,Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:25:
Wel een mooie verassing in de brievenbus. Omdat ik naar het SC event in Keulen ga krijg je gewoon een citizen card getekend door CR himself. Ik heb nu wel 3 van die dingen.
[afbeelding]
Zelf heb ik helaas geen tijd om naar Keulen te gaan, had me wel erg leuk geleken.
Hoewel de meeste mensen het spel zullen spelen zonder erg in karakter te duiken, gok ik wel dat er best een aantal zijn die het RPG element op gaan pakken. Voor zover ik het zie zijn er geen of nauwelijks beperkingen in het spel die dit in de weg zullen staan.SG schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:43:
Ik zat deze game te zoeken maar kon het niet vinden.
Het is een MMO maar niet zoals de meeste MMO aangezien het geen RPG gameplay heeft. Daarnaast ook geen Montly Fee.
Staat het onder RPG. Not. Maar toch gevonden.
Elite Dangerous dito
Maandelijkse Fee's zijn volgens mij geen verijste voor een RPG (zie Oblivion reeks, Fallout en nog zoveel andere. Maar je hebt wel gelijk dat het beter onder een andere noemer dan RPG kan vallen, namelijk Space-Sim
Misschien zijn er niet (veel) skills en dergelijke die je kunt ontwikkelen, je leeft wel echt het leven van een ander in een behoorlijk letterlijke zin.
Beide games horen thuis in het simulatie subforum vind ik.
[ Voor 4% gewijzigd door EnigmaNL op 29-07-2014 22:39 ]
Verwijderd
Moet je daar nog iets speciaals voor doen?Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:25:
Wel een mooie verassing in de brievenbus. Omdat ik naar het SC event in Keulen ga krijg je gewoon een citizen card getekend door CR himself. Ik heb nu wel 3 van die dingen.
Heb nog niets gezien nl. En ze weten wel waar mijn huis woont.
Kan het wel uitprinten, mja......
Volgens mij niet. Het kan zijn dat je early backer moet zijn, maar dat weet ik niet zeker.Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 01:18:
[...]
Moet je daar nog iets speciaals voor doen?
Heb nog niets gezien nl. En ze weten wel waar mijn huis woont.
Kan het wel uitprinten, mja......
Wat bedoel je met uitprinten, de citizen card (deze card is niet de ticket tot het event)?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 09:48 ]
Ik zou met mijn vriendin heen met de trein, en in de nacht nog opgehaald worden door haar pa die in Limburg woont, maar dit kan door omstandigheden niet doorgaan.
We hebben geen hotel en alles is nu volgeboekt of belachelijk duur, en mijn vriendin wil (begrijpelijk) niet de hele nacht daar rondhangen om vervolgens een trein terug te pakken. Ikzelf vind dat niet zo'n groot probleem en wil dus nog wel heen.
Op zich lijkt het me wel gezelliger als ik met iemand heen kan rijden en eventueel terug naar Nld. Ik reis vanaf Zwolle, maar kan per trein naar andere stations toe om daar in te stappen.
Heb tevens dus nog een ticket over voor het event zelf als iemand interesse heeft om heen te gaan, maar nog geen entree ticket heeft.
Edit: Vervoer terug is geregeld, waardoor ik ook geen ticket meer over heb.
[ Voor 4% gewijzigd door Dalrok op 04-08-2014 13:44 ]
Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter
Je zou het ook nog in de Hollanders thread op de SC forums kunnen vragen. Ik heb namelijk niet het gevoel dat vanuit deze thread veel mensen gaan.
https://forums.robertsspa.../any-dutch-backers#latest
Helaas kan ik je niet helpen met het vervoer. Als je van het toegangsbewijs af moet weet ik nog een jongen in Belgie die er heen wil. Hij was net te laat en zijn hele org gaat er volgens mij naar toe.
ps. is er nog leven in de RSI chat van GoT? ik heb daar in geen tijden meer mensen gezien.
[ Voor 20% gewijzigd door Brandonchat op 30-07-2014 16:29 ]
Van de org zijn veel mensen op vakantie, dus even pauze ingelast.Brandonchat schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:27:
@Dalrok
Helaas kan ik je niet helpen met het vervoer. Als je van het toegangsbewijs af moet weet ik nog een jongen in Belgie die er heen wil. Hij was net te laat en zijn hele org gaat er volgens mij naar toe.
ps. is er nog leven in de RSI chat van GoT? ik heb daar in geen tijden meer mensen gezien.
Natuurlijk moet je hem achter de hand houden voor als iemand moet vervoer e.d. er heen kan en wil. Dat is heel logisch. Ik hoop dat je het nog kan regelen. Er is nog tijd
@mac
ik hoop dat er na de vakantie weer iets te doen valt.
P.s. hebben we ook een signature van GoT die we kunnen gebruiken op RSI forum?
[ Voor 28% gewijzigd door Brandonchat op 30-07-2014 16:44 ]
Het zou leuk zijn als wat mensen af en toe een kijkje komen nemen in de GOT chat, beetje leven erin blazen en proberen eens gezamenlijk te gaan gamen!
[ Voor 40% gewijzigd door Ircghost op 30-07-2014 16:55 ]
Betekend die wat ik denk dat het betekend? Een nieuw Vanduul schip voor Vanduul Swarm?Added new Vanduul ship designated [REDACTED] by UEE Naval Command
Op het volgende filmpje is het schip inderdaad te zien: http://youtu.be/SPf-mruPMW8?t=9mVerwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:20:
Als je tot wave 15 komt dan krijg je dat nieuwe schip te zien.
(Reaper heette die?)
Maar volgens mij is dit gewoon een iets aangepaste variant van de Scythe,ik zie in ieder geval weinig tot geen geen afwijking en opzichte van de normale Scythe.
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 01-08-2014 08:13 ]
http://www.reddit.com/r/s...ts/2c8bsm/vanduul_glaive/
Verwijderd
http://en.battlestarwiki....s_advanced-raider-002.jpg
Het is dan ook geen starter-ship, als je kijkt naar wat je erbij krijgt. Geen hangar, geen alpha of beta support niets. Het is gewoon bedoelt om de vaste backers tevreden te houden met weer een nieuw schip in hun hangar lijkt me.Ircghost schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 03:57:
90 dollar voor de M50.. is mij toch wel wat te duur
En om het toch een uniek schip te houden krijgt het een hogere prijs mee, op die manier zal het minder snel door een groot deel van de community gekocht worden en krijg je geen massa's M50's die rondvliegen op day 1.
Dat is wel de leukste manier om aan je schepen te komen inderdaadJorrie schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:44:
Ziet er wel goed uit maar ik ga hem lekker verzamelen in de game zelf
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Voor mij zou het wel heel zonde zijn als de besturing blijft zoals hij nu is.
Zo niet wil ik je vanduul wel overnemen hoor
Dit topic is gesloten.