[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.928 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij worden controls pas echt aangepakt bij 1.0 versie, dus kan nog wel even duren. Maar gaat zeker wel gebeuren. Ik denk dat het een beetje voorbarig is om al je schepen weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:32

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Is er toevallig ook al bekend hoeveel geld er is verdiend met die schepen?
Totaal aantal centen van de backers is duidelijk, maar met de prijzen van die schepen heb ik toch het gevoel dat ze minstens net zoveel binnen hebben gehaald met de schepen verkoop :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Volgens mij gaat er iets fout in je vraag :P. Ik neem aan dat je iets bedoeld zoals package versus losse schip verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen klompen gezien in de recente ATV. :(

(Ziet voor zich Sandi er ongelukkig op proberen te lopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 00:12

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Nee klompen niet; maar de Stroopwafels zijn wel popi-jopie aan het worden daar. Nu had de Customer Service weer een pakje Kanjers gekregen. Ben wel blij dat we iets orginelers hebben afgeleverd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:08
http://arstechnica.com/ga...-return-of-chris-roberts/

Tof en interessant geschreven artikel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:03

Case_C

[Team Carrack]

Heel de pledge page is vandaag behoorlijk onder handen genomen. En als ik me niet vergis zijn er een aantal prijzen omhoog gegaan: Cutlass van 110 naar 115 en Freelancer van 120 naar 125.

Moet wel zeggen dat de weergave van de schepen zo wel veel netter is dan eerst, niet zozeer overzichtelijker danwel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bedankt voor de link. Inderdaad leuk artikel met leuke foto's. :)

Ik zie de game overigens op zijn vroegst ultimo 2015 uitkomen. 2016 zou me helemaal niet verbazen als het tempo gelijk blijft :') .

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb juist het gevoel dat sommige prijzen naar beneden zijn gegaan, de auora mr naar 300i kost maar 30 dollar.. maar goed ik wil wachten naar de cross chassis upgrade van aurora mr naar avenger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:57:
Ik zie de game overigens op zijn vroegst ultimo 2015 uitkomen. 2016 zou me helemaal niet verbazen als het tempo gelijk blijft :') .
Misschien handig om elke mogelijke datum uit je hoofd te laten en gewoon af te wachten.
Ze hebben veel mensen aan het werk en dan kan het hard gaan maar als Chris zulke hoge eisen heeft dan weet je dat het uit gaat lopen.
En hoe langer het gaat duren hoe hoger de verwachtingen raken. Maar als ik vandaag voor het eerst in een squad match ben gestapt en met 0:6 wordt afgeserveerd is wel goed voor mijn verwachtingen. ;)

(Er is altijd nog ED om te 'oefenenen')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

De Multiplayer is vergroot naar 350.000 spelers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ircghost schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 22:54:
De Multiplayer is vergroot naar 350.000 spelers! :)
Vreemd imo dat ze dan niet gewoon iedereen doen. Dat zijn zo'n 50k extra, je zou denken dat op 350k dat geen significant verschil geeft.

Werkt het overigens ondertussen al redelijk? Want laatste keer dat ik checkte was het vol met verhalen dat multiplayer niet veel meer deed dan crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 00:12

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

yeah, eindelijk een invite binnen! :P (RSI Nr #262713)

[ Voor 18% gewijzigd door LastBoyScout op 04-08-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Sissors schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:12:
[...]

Vreemd imo dat ze dan niet gewoon iedereen doen. Dat zijn zo'n 50k extra, je zou denken dat op 350k dat geen significant verschil geeft.

Werkt het overigens ondertussen al redelijk? Want laatste keer dat ik checkte was het vol met verhalen dat multiplayer niet veel meer deed dan crashen.
Zal mij niks verbazen als dat binnenkort gebeurt. De initiële update was maar 50k, toen hadden er nog eens opeens flink wat bijgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe Monthly Report:

https://robertsspaceindus...-Monthly-Report-July-2014

En ook maar even de 49 miljoen gekopt:

https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman

Vind het wel een mooie ontwikkeling dat er voor stretch goals nu gefocust gaat worden op production schedules:
For the $51 million stretch goal, I’d like to try something a little different in the hopes that it might be another way to involve you, our backers, in Star Citizen’s development process. For the first time, we’re going to try giving you a say in Star Citizen’s production schedule!
Heb maar even op org forums gestemd, maar dat gaat hem zo te zien niet worden. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

LastBoyScout schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:16:
yeah, eindelijk een invite binnen! :P (RSI Nr #262713)
Ik ook eindelijk! En je zal net zien dat ik juist nu weining tijd heb om te spelen :(

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
We definitely have a couple of ships on the drawing board, mainly for SQ42 that are just HUGE massive battleships, that even dwarf the bengal carrier, with some pretty heavy duty weaponry.
:D
Ik dacht altijd dat de Bengal wel zo'n beetje de grootste klasse was. Apparently not!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:36:
[...]

:D
Ik dacht altijd dat de Bengal wel zo'n beetje de grootste klasse was. Apparently not!
Waarschijnlijk wel de grootste klasse die door spelers bestuurbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:47:
[...]

Waarschijnlijk wel de grootste klasse die door spelers bestuurbaar is.
Het zullen waarschijnlijk schepen zijn die je een keer in een gigantisch gevecht tegen de Vanduul tegen gaat komen in de SQ42 storyline. Wie weet gaat het wrak van die schepen later in de PU mooie loot locations worden :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
#389088 Ik ben er bijna :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:00

TNJ

Frugalite

Gisteren ook bij de Verge een vergelijkbaar artikel verschenen:
http://www.theverge.com/2014/8/4/5960489/star-citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Weet iemand of je een ticket voor het StarCitizen event kan overdragen aan een ander? Heb er één over die ik niet ga gebruiken. Ik kan wel de naam aanpassen die op het ticket verschijnt (die moet overeenkomen met de naam op je ID aan de deur).

En als het kan, is er hier nog iemand geïnteresseerd in een kaartje voor het SC event op 15 augustus in Keulen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou dat toch even vragen aan customer support voor de zekerheid, ze zijn altijd erg hulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:09:
Weet iemand of je een ticket voor het StarCitizen event kan overdragen aan een ander? Heb er één over die ik niet ga gebruiken. Ik kan wel de naam aanpassen die op het ticket verschijnt (die moet overeenkomen met de naam op je ID aan de deur).

En als het kan, is er hier nog iemand geïnteresseerd in een kaartje voor het SC event op 15 augustus in Keulen?
In de billings & subscriptions --> comms sectie waar je je ticket print kan je ook heel makkelijk de naam die op het ticket verschijnt aanpassen (en daarna printen). Zolang die maar overeenkomt met het ID dat getoond wordt aan de deur.

Edit: Ons IRC spook is gewoon even FP mod geworden zo te zien. Doe eens even een SC artikeltje op de frontpage dan. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ja dat weet ik (zei ik ook in m'n post ;)) maar weet niet of dat genoeg is. Zal support wel even contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Net weer eens naar de pledges gekeken, en wat gaat dat hard. Ooit (tijdens de kickstarter) was ik zo verbaasd dat de $2 miljoen gehaald werd.

[ Voor 80% gewijzigd door Ervig op 12-08-2014 09:45 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:33:
[...]

In de billings & subscriptions --> comms sectie waar je je ticket print kan je ook heel makkelijk de naam die op het ticket verschijnt aanpassen (en daarna printen). Zolang die maar overeenkomt met het ID dat getoond wordt aan de deur.

Edit: Ons IRC spook is gewoon even FP mod geworden zo te zien. Doe eens even een SC artikeltje op de frontpage dan. :P
Haha ik ben al enkele maanden FP mod hoor :p! Aangezien de redactie niet het verhaal wil posten zal ik vandaag of morgen het gehele verhaal hier wel neer plempen (moet het nog even snel schrijven).

p.s. ik ben nu roze omdat ik Ragdoll gramatisch verbeterde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:09:

Ik zag iemand op het SC forum die een ticket wil, dus heb jouw reactie even gequote daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:35:
Ja dat weet ik (zei ik ook in m'n post ;)) maar weet niet of dat genoeg is. Zal support wel even contacten.
Will je het ticket verkopen? Ik zall het graag willen. Naam: Rand Haginen in SC in iedere geval.
Als nog iemand een ticket over heeft laat het me graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb me aangemeld voor de Guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Leuk ik zal je even accepteren! We zullen trouwens binnenkort een gezamenlijk game avond aankondigen voor wat meet & greet gebeuren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

OK

Voor in de topic start

Name Ingame : Stronkie
Vloot : GoT
Schip : MISC Freelancer Musashi Industrial & Starflight Concern (MISC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:08:
[...]

Will je het ticket verkopen? Ik zall het graag willen. Naam: Rand Haginen in SC in iedere geval.
Als nog iemand een ticket over heeft laat het me graag weten.
Als het ticket inderdaad overdraagbaar is mag je 'm van me overnemen. Zodra ik dat weet hoor je 't van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stronkie schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:36:
OK

Voor in de topic start

Name Ingame : Stronkie
Vloot : GoT
Schip : MISC Freelancer Musashi Industrial & Starflight Concern (MISC)
Voor de topicstart lijst moet je even stealthgun pm'en. Hij is de enige die de lijst kan aanpassen, maar hij kijkt niet echt meer in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoz Lombardo schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 07:11:
[...]

Als het ticket inderdaad overdraagbaar is mag je 'm van me overnemen. Zodra ik dat weet hoor je 't van me.
I denk wel ja. Kan je hier iets veranderen?
https://robertsspaceindustries.com/account/rsvp

Anders even de support@cloudimperiumgames.com mailen? Ik heb hem all een mail gestuurd. Mischien zall het handig zijn mijn ingame name aangeven (Rand Haginen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 07:29:
[...]

Voor de topicstart lijst moet je even stealthgun pm'en. Hij is de enige die de lijst kan aanpassen, maar hij kijkt niet echt meer in het topic.
Jij bent toch ook TS auteur? Of verwijst een deel naar een externe bron waar jij niet bij kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:25:
Wel een mooie verassing in de brievenbus. Omdat ik naar het SC event in Keulen ga krijg je gewoon een citizen card getekend door CR himself. Ik heb nu wel 3 van die dingen. :P

[afbeelding]
* J2pc naar brievenbus kijken doet }:|

Vorig jaar m'n Vice Admiral kaart laten signen in Keulen
High admiral kaart is een maandje of 1,5 geleden binnengekomen en gaat anders zeker mee!

/edit
Moet trouwens zeggen dat ik best wel blij ben met m'n M50 LTI nu :+

We hebben er 1,5 jaar op moeten wachten :o maar 't is een mooie bak geworden 8)
zo af en toe heb ik me wel afgevraagd of ze 'm niet vergeten waren... hij was nog onderdeel van de originele pledge drive volgens mij.. tijdens de eerste 24hr live stream als ik me niet vergis?

Ook erg benieuwd hoe de M50 het tegen de 350R gaat doen
Qua hardpoints lijken ze erg dicht bij elkaar te liggen, maar de M50 is een stuk lichter en kleiner, dus wendbaarder? (met G-safe etc uit dan he ;) )

[ Voor 35% gewijzigd door J2pc op 06-08-2014 23:13 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Multiplayer nu beschikbaar voor alle backers.

https://robertsspaceindus...der-Multiplayer-Available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Mooi! Vrijdag maar even proberen, heb ik eindelijk eens een paar dagen vrij :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Mac, wat kun je wel in de TS? Is stealthgun uberhaubt nog actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTV DNA
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:16
Yey eindelijk ook een invite voor de multiplayer :) Moet ik toch echt naar eens een joystick gaan regelen. Helaas heb ik pas over een paar weken tijd om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 07:29:
[...]

Hooi :D ben er echt nog wel hoor :) post alleen niet meer echt ;)
En de lijst pas ik nog steeds aan :)

Kijk er op het moment niet zoveel naar omdat alles nog draait om de single seaters (waar ik geen van heb) het is voor mij nu minder interresant om de DF module te bekijken of wat dan ook want voor mijzelf zijn alle wijzigingen nu minder relavant :)....

Maar me retaliator wordt steeds mooier :D het is dat mijn connie aan mijn game package vast zit... anders had ik hem verkocht :).

[ Voor 34% gewijzigd door stealthgun op 07-08-2014 07:43 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ircghost schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 01:28:
Mac, wat kun je wel in de TS? Is stealthgun uberhaubt nog actief?
Ik kan alles aanpassen in de TS (ik heb het ook bijgehouden tot nu toe). Maar de ledenlijst staat in de 2e post van stealthgun.

Edit: Zie ^^
stealthgun schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 07:39:
[...]

Kijk er op het moment niet zoveel naar omdat alles nog draait om de single seaters (waar ik geen van heb) het is voor mij nu minder interresant om de DF module te bekijken of wat dan ook want voor mijzelf zijn alle wijzigingen nu minder relavant :)....
Ik speel op het moment ook bijna geen AC. Mijn PC is eigenlijk net niet goed genoeg. Dus het duurt veel te lang om een potje te starten en dan maar hopen dat ie niet te snel crasht. Plus nieuwe baan, verhuizen etc. Maar ik ga binnen kort maar eens upgraden.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Gezien ik nu een HOTAS heb voor Elite nog maar eens AC geprobeerd.

Maar ik ben bang dat SC het gewoon niet gaat worden voor mij. In Elite kan ik prima rondvliegen en tegenstander raken met fixed wapens. Oh ik ben niet geweldig, maar het lukt wel. In AC is het één grote ramp. Als ik heel langzaam draai gaat het, maar kan ik simpelweg tegenstander niet tracken. Probeer ik iets sneller te gaan dan heb ik gigantische overshoot.

En dan kan ik met andere instellingen (zoals roll en yaw omwisselen) het vast beter laten gaan, en er gaan nog patches komen, maar als andere in een Aurora tot lvl 15 komen, en ik 15:20 nodig heb voor lvl 1 (waarnaar ik het heb opgegeven), dan ben ik bang dat enige conclusie is dat om wat voor reden dan ook ik absoluut niet overweg kan met het SC flight model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sissors schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:13:
Gezien ik nu een HOTAS heb voor Elite nog maar eens AC geprobeerd.

Maar ik ben bang dat SC het gewoon niet gaat worden voor mij. In Elite kan ik prima rondvliegen en tegenstander raken met fixed wapens. Oh ik ben niet geweldig, maar het lukt wel. In AC is het één grote ramp. Als ik heel langzaam draai gaat het, maar kan ik simpelweg tegenstander niet tracken. Probeer ik iets sneller te gaan dan heb ik gigantische overshoot.

En dan kan ik met andere instellingen (zoals roll en yaw omwisselen) het vast beter laten gaan, en er gaan nog patches komen, maar als andere in een Aurora tot lvl 15 komen, en ik 15:20 nodig heb voor lvl 1 (waarnaar ik het heb opgegeven), dan ben ik bang dat enige conclusie is dat om wat voor reden dan ook ik absoluut niet overweg kan met het SC flight model.
Ik zou het gewoon even aan de kant leggen tot AC v1.0 en dan kijken of je het nog steeds niks vindt. Aan de besturing gaat nog wel flink gesleuteld worden, dus het blijft een beetje voorbarig om nu al je eindconclusies te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dat klopt ook, en ik was ook nog niet van plan mijn Aurora te verkopen (:P), maar idd iig tot AC 1.0 gaat het in de ijskast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:38:
[...]

Ik zou het gewoon even aan de kant leggen tot AC v1.0 en dan kijken of je het nog steeds niks vindt. Aan de besturing gaat nog wel flink gesleuteld worden, dus het blijft een beetje voorbarig om nu al je eindconclusies te trekken.
Inderdaad, met V1.0 komen er ook grotere schepen in de AC. Een het lijkt me stug dat ze die implementeren zonder nog een goed naar heel het flight-model te kijken/sleutelen. Ben ook wel benieuwd hoe ver ze staan met de kleine instances in schepen. Die zouden het mogelijk moeten maken om je in je schip te kunnen manouvreren terwijl er gevlogen word. Het is zomaar een van die "kleine" dingen die extra immersion geven aan het spel.

Dan vraag ik me nu ook af of het mogelijk is om uit je schip te stappen terwijl je vliegt.. waarschijnlijk is dit technisch niet mogelijk (of je moet de instance van je schip als een bubbel net buiten de hull kunnen vergroten), dus zal het resulteren ininsta-death door space-dust. (Dat risico is natuurlijk ook aanwezig als je "stil hangt", maar dat is technisch wel makkelijker.)

Zou er ook al gewerkt zijn aan mining droids? Dat lijkt me wel leuk, zo'n robot in de cargo bay van mn Freelancer, en dan een astroid te gaan minen. (Heb je daar iets van gezien IRCghost?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:10:
[...]

Dan vraag ik me nu ook af of het mogelijk is om uit je schip te stappen terwijl je vliegt.. waarschijnlijk is dit technisch niet mogelijk (of je moet de instance van je schip als een bubbel net buiten de hull kunnen vergroten), dus zal het resulteren ininsta-death door space-dust. (Dat risico is natuurlijk ook aanwezig als je "stil hangt", maar dat is technisch wel makkelijker.)

Zou er ook al gewerkt zijn aan mining droids? Dat lijkt me wel leuk, zo'n robot in de cargo bay van mn Freelancer, en dan een astroid te gaan minen. (Heb je daar iets van gezien IRCghost?)
Uit het schip stappen gaat wel mogelijk zijn. Bijvoorbeeld de Aurora heeft geen ejection seat, CIG heeft gezegd dat het uiteindelijk mogelijk gaat zijn om gewoon uit het schip te lopen als het ware.

In de TS staat een filmpje over mining waarin ook wat droids voorbij komen, maar is nog niet duidelijk hoe dat precies in de PU gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:14:
[...]

Uit het schip stappen gaat wel mogelijk zijn. Bijvoorbeeld de Aurora heeft geen ejection seat, CIG heeft gezegd dat het uiteindelijk mogelijk gaat zijn om gewoon uit het schip te lopen als het ware als het bijna vernietigd is.

In de TS staat een filmpje over mining waarin ook wat droids voorbij komen, maar is nog niet duidelijk hoe dat precies in de PU gaat werken.
Toch is de overgang van in het schip/uit het schip moeilijk te bepalen voor de server back-end gok ik zo. Momenteel sta je gelijk stil ten opzichte van map in AC wanneer je eject. Als dit gebeurt wanneer je naar buiten stapt in je Aurora gaat de wereld te klein zijn qua Newtonian flight. Dat moet natuurlijk ook gelden voor je character.

Maar als het mining een beetje als space-engineers gaat worden is dat een leuk model. Grote astroides met gaten van het minen erin. Hoop wel dat ze het realistisch houden, en dat er bij mining-sites gigantische hoeveelheden waardeloos gruis en puin rondzweven als rest afval van het minen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:46:
[...]

Toch is de overgang van in het schip/uit het schip moeilijk te bepalen voor de server back-end gok ik zo. Momenteel sta je gelijk stil ten opzichte van map in AC wanneer je eject. Als dit gebeurt wanneer je naar buiten stapt in je Aurora gaat de wereld te klein zijn qua Newtonian flight. Dat moet natuurlijk ook gelden voor je character.
Lijkt me ook lastig. Ik denk dat dit ook een van de redenen is dat CIG nu zo aan het focussen is op de server backend. Er zijn veel parallel ontwikkelende teams die allemaal op korte termijn een beetje stabiele server-backend willen hebben voor het project waar ze mee bezig zijn. Dat is waarschijnlijk ook de rede dat andere zaken zoals besturing wat achterop geschoven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

@mac-rolec; ik heb daar niks van gezien, we hadden alleen gesproken over de ontwikkeling van die gave miners, maar meer niet.

Mooi om te weten dat stealthgun er nog wel gewoon is! :D Misschien is het handig als we binnenkort een lijst doorgeven van alle lui die members zijn van de GOT Org, want daar mist nu een hoop info over in de post van Stealth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:27:
[...]
Lijkt me ook lastig. Ik denk dat dit ook een van de redenen is dat CIG nu zo aan het focussen is op de server backend. Er zijn veel parallel ontwikkelende teams die allemaal op korte termijn een beetje stabiele server-backend willen hebben voor het project waar ze mee bezig zijn. Dat is waarschijnlijk ook de rede dat andere zaken zoals besturing wat achterop geschoven zijn.
Klopt, dit gaat toch een van de dingen die nodig zijn voor V1.0 met grotere schepen. Dan zou je dus met je connie kunnen vliegen, maar niet lopen binnen je schip zonder gigantisch te glitchen. De enige oplossing die je dan hebt is het ouderwets switchen van seat, BF1942 style...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Switch seaten zou wel een afknapper zijn vind ik. Ging er onbewust vanuit dat je lekker door je ship kan wandelen terwijl het heelal voorbij glijdt.... :) :p

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Help!!!! schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:58:
Switch seaten zou wel een afknapper zijn vind ik. Ging er onbewust vanuit dat je lekker door je ship kan wandelen terwijl het heelal voorbij glijdt.... :) :p
Dit is ook de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gelukkig :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:00

TNJ

Frugalite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha had het nog niet eens gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik ook niet. LOL haha

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VF88dLx.png?1

constellation lineup vanuit around the verse rond 21:25

en de sneak peak van de tali
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/AnxiousAlienatedHusky.gif

[ Voor 48% gewijzigd door Bornhald op 07-08-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:15:
[afbeelding]

constellation lineup vanuit around the verse rond 21:25
WAUW! Gave line-up, denk dat die vanbinnen behoorlijk gaan verschillen :) . Wanneer kunnen we die in de hangar gaan verwachten? Ook ben ik benieuwd wat die varianten wel niet moeten gaan kosten in de store :p , denk dat de verkoop hiervan de bar over de 51 miljoen gaat tillen. Aangezien behoorlijk wat mensen toch een Connie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
geen idee wanneer we ze gaan krijgen, het werd genoemd omdat iedereen 1000 uec krijgt en dat dit 1 van de 2 nieuwe posters is. Dus het werd alleen en passant genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 22:02:
geen idee wanneer we ze gaan krijgen, het werd genoemd omdat iedereen 1000 uec krijgt en dat dit 1 van de 2 nieuwe posters is. Dus het werd alleen en passant genoemd.
Het ziet er wel naar uit dat de afbeeldingen gewoon van een in-engine schip komen, dus zodra hij hangar ready is gok ik dat er wel een sale van komt..

Oh ja en die 1000 uec :D, daar kan ik een ingame ijsje van kopen gok ik later in the verse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 22:04:
[...]

Het ziet er wel naar uit dat de afbeeldingen gewoon van een in-engine schip komen, dus zodra hij hangar ready is gok ik dat er wel een sale van komt..

Oh ja en die 1000 uec :D, daar kan ik een ingame ijsje van kopen gok ik later in the verse :P
in ieder geval een poster :) of een visje ik heb geen spijt van de oshi 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zit te twijfelen om de fishtank Mark I te halen :P..ze zeiden overigens niet wanneer we die extra 1000 kregen of wel? Zal wel op de gamescon dag zijn ofso.

--
Net even navraag gedaan in de chat.. morgen komt het beschikbaar

[ Voor 18% gewijzigd door Ircghost op 07-08-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
De Constellation was denk ik vroeger het lievelingsschip van CR dus de kans is groot dat de Constellation op Gamescom door hem voorgesteld wordt.
Case_C schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:55:
[...]
Ook ben ik benieuwd wat die varianten wel niet moeten gaan kosten in de store :p
In één of andere podcast (ik kan de link niet meer vinden) zei Sandi onlangs nog dat de Deluxe variant van de Constellation 75 USD meer zou gaan kosten dan wat we nu kunnen kopen maar dat de andere even of minder duur zijn!

EDIT: Hier is de bron https://soundcloud.com/starsignal/starsignals01e07
Vanaf 37:25 zegt ze eerst dat alle packages met de variants goedkoper zullen zijn als de huidige package behalve voor de luxevariant die dan 75 USD duurder zal zijn. 50 seconden later zegt ze echter "right" wanneer de host zegt dat de upgrades ~25, 50 en 50 USD zullen kosten wat een beetje raar is maar goed :p

[ Voor 25% gewijzigd door AndrewBourgeois op 07-08-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik zou positief verrast zijn als hij "Slechts" 70 extra zou kosten de deluxe variant.
Als je gaat kijken naar zowel de hornet als de freelancer, dan hadden ieder 3 upgrades
1 van $15 1 van $30 en 1 van $55
dat is respectievelijk ~14% 27% en 50% van de waarde van een single ship, dus dan zou ik de varianten de constellation verwachten in de buurt van: 30/60/115 USD

Dus ik hoop dat jij gelijk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 07:10:
Ik zou positief verrast zijn als hij "Slechts" 70 extra zou kosten de deluxe variant.
Als je gaat kijken naar zowel de hornet als de freelancer, dan hadden ieder 3 upgrades
1 van $15 1 van $30 en 1 van $55
dat is respectievelijk ~14% 27% en 50% van de waarde van een single ship, dus dan zou ik de varianten de constellation verwachten in de buurt van: 30/60/115 USD

Dus ik hoop dat jij gelijk hebt :)
Nu maakt het voor mij toch niet uit wat hij gaat kosten.. Hooguit dat ik m in de PU aan ga schaffen, maar denk toch eerder voor een Starfarer of iets dergelijks te gaan. Lekker massa's cargo verplaatsen.

Maar wie weet gaat de organisatie wel een paar Connie's aanschaffen als heavy-escorts voor trading convoys :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Case_C schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:53:
[...]

Nu maakt het voor mij toch niet uit wat hij gaat kosten.. Hooguit dat ik m in de PU aan ga schaffen, maar denk toch eerder voor een Starfarer of iets dergelijks te gaan. Lekker massa's cargo verplaatsen.

Maar wie weet gaat de organisatie wel een paar Connie's aanschaffen als heavy-escorts voor trading convoys :p .
AFAIK staat er in de lore dat de Starfarer goed is voor het vervoeren van vloeistoffen maar dat niemand hem echt wilt voor het vervoeren van vaste stoffen. 'k weet niet waarom. Als je echt cargo wilt verplaatsen (dat zal vaak vaste stoffen zijn) neem je toch best een Caterpillar, Banu Merchantman of Hull C (IMO, of course :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

AndrewBourgeois schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:58:
[...]

AFAIK staat er in de lore dat de Starfarer goed is voor het vervoeren van vloeistoffen maar dat niemand hem echt wilt voor het vervoeren van vaste stoffen. 'k weet niet waarom. Als je echt cargo wilt verplaatsen (dat zal vaak vaste stoffen zijn) neem je toch best een Caterpillar, Banu Merchantman of Hull C (IMO, of course :)).
(De Caterpillar is stat-wise momenteel nog wel heeel erg OP)Mass to Cargo ratio Hull C: 1:138. Caterpillar: 1:26

Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met de ronde 'tanks' op de Starfarer, denk eigenlijk dat die in de toekomst wel te wisselen zijn voor andere 'containers' voor vaste grondstoffen. Denk wel dat de Starfarer veel goedkoper gaat zijn dan een hull C, de hull C is namelijk 10x zo zwaar en een 10x grotere capaciteit. Hoe dan ook, die utility-schepen gaan denk ik veel karakter krijgen in-game. (aangezien je vrij op je schip rond kan lopen)

Ik heb nog wel eens een blauwe maandag Evochron renegades gespeeld, toen dacht ik ook leuk te gaan handelen... Dan is een trip tussen 8 systems toch een wereldreis, het is dan leuk als je in je schip toch nog actief kan zijn, behalve het vanuit 3rd person te bekijken. :)

En als de Starfarer enkel liquids kan vervoeren ga ik wel bier vervoeren. ( Zou tof zijn als er in de toekomst reclame op je schepen kan plakken.. :D , een Starfarer met bijv. een Jupiler(other beers are available) paint-job)

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 08-08-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Constellation line-up en Retaliator zien er wel goed uit zo moet ik zeggen. Maar als ik op de specs pagina kijk lijkt het wel alsof de Civilian versie van de Retaliator een veredelde Hauler is geworden .......

Constellation ... hmm military of luxury versie ..... twijfel twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ashrah schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:43:
Degene met het bubbelbad natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Case_C schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:44:
[...]

Degene met het bubbelbad natuurlijk :)
Wil gewoon mijn Retaliator met Missile bays hebben :p en dan de luxury Constellation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Ashrah schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:43:
Constellation line-up en Retaliator zien er wel goed uit zo moet ik zeggen. Maar als ik op de specs pagina kijk lijkt het wel alsof de Civilian versie van de Retaliator een veredelde Hauler is geworden .......

Alleen zijn ze van plan om de Retalliator veel minder cargo units te geven in vergelijking met de Caterpillar en de Ban Merchantman.
De cargo units zijn heel erg teleurstellend als je kijkt naar de beschrijving:
This civilian refit of the Retaliator trades the ship's massive torpedo bays for equally massive cargo capacity.
Gezien we voor de Retaliator commercial hebben gestemd kan ik wel wachten tot dan maar als ik tegen dan geen "massive cargo bays" zie dan ditch ik het voor een Hull C, Banu Merchantman; Carrack of Orion wanneer die uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Ja idd, maar ik heb de Retaliator gepledged met het idee van een anti capital ship .. niet om een veredelde hauler te krijgen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ashrah schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:15:
Ja idd, maar ik heb de Retaliator gepledged met het idee van een anti capital ship .. niet om een veredelde hauler te krijgen ..
Gewoon die extra cargo-space gebruiken voor een grotere powerplant met extra trusters. Dan kan je je gehele Retaliator gebruiken als missile :p . Gewoon naar binnen vliegen bij een Bengal.

Hoe groot zou eigenlijk het grootste schip zijn wat in de Bengal Carrier kan landen? Zou een Freelancer nog passen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Case_C schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:40:
[...]

Gewoon die extra cargo-space gebruiken voor een grotere powerplant met extra trusters. Dan kan je je gehele Retaliator gebruiken als missile :p . Gewoon naar binnen vliegen bij een Bengal.

Hoe groot zou eigenlijk het grootste schip zijn wat in de Bengal Carrier kan landen? Zou een Freelancer nog passen? :P
Ik denk dat alle bekende schepen wel op / in de Bengal passen, meerdere keren

Afbeeldingslocatie: http://spoutcraft.org/attachments/sc-ship-scale_1357174871-jpg.7047/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:08
Ik vergeet steeds hoe ontiegelijk groot die Bengal is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Bengal had ook een enorme landing bay in de vroege SC filmpjes, maar ik denk dat er inmiddels flink gesleuteld is aan de Bengal sinds die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Lijkt me episch om in mijn Aurora langs de Bengal te vliegen :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

WimPliers schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:56:
[...]

Ik denk dat alle bekende schepen wel op / in de Bengal passen, meerdere keren

[afbeelding]
Ja dat moet wel passen denk ik, (De 300i is volgens mij niet helemaal to scale? ;) )
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:02:
De Bengal had ook een enorme landing bay in de vroege SC filmpjes, maar ik denk dat er inmiddels flink gesleuteld is aan de Bengal sinds die tijd.
Klopt volgens mij was dit gebeurd in Foundry42 tbv SQ42, wel benieuwd tot in hoeverre ze hem gaan indelen met het room-system. Er is namelijk al een aantal keer aangegeven dat niet alle locaties in de Bengal beschikbaar zouden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:37:
Klopt volgens mij was dit gebeurd in Foundry42 tbv SQ42, wel benieuwd tot in hoeverre ze hem gaan indelen met het room-system. Er is namelijk al een aantal keer aangegeven dat niet alle locaties in de Bengal beschikbaar zouden zijn...
Zo'n groot ding kan je nooit zo gedetailleerd in een computer krijgen omdat het teveel geheugen zou gebruiken. Maar als ze bijv decontaminatie ruimte trucje gebruiken om te streamen naar een nieuwe map zou je al meer kunnen. Maar in hoeverre kan je in de geven tijd zo'n massaal schip tot in de detail designen? We zullen wel zien wat SQ42 er mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

Zo'n groot ding kan je nooit zo gedetailleerd in een computer krijgen omdat het teveel geheugen zou gebruiken. Maar als ze bijv decontaminatie ruimte trucje gebruiken om te streamen naar een nieuwe map zou je al meer kunnen. Maar in hoeverre kan je in de geven tijd zo'n massaal schip tot in de detail designen? We zullen wel zien wat SQ42 er mee gaat doen.
Met 32gb DDR4 ram, en een videokaart met 12gb geheugen als standaard in de nabije toekomst moet dit toch wel mogelijk gaan zijn? :+

In essentie zijn de instances waarmee gewerkt worden een map op zich natuurlijk. Maar de Bengal was zo groot dat het inderdaad moeilijk/onmogelijk om dit incl spelers/npc's in 1 instance te stoppen, er is dan ook gesproken om de Bengal in verschillende interne instances op te delen.

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 08-08-2014 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

Ze gaan wel een soort techniek gebruiken dat hoe verder je kijkt hoe minder detail wordt weergegeven, en er zullen inderdaad ook meerdere instances moeten worden gebruikt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ik zou echt niet meer weten waar ik t gezien heb (en ik ben even te lui om t op te zoeken), maar ik heb ooit wel in een bericht van RSI zelf gezien dat ze rondom een Bengal inderdaad meerdere instances maken, om het een beetje te verdelen. Wat voor effect dit heeft als je even een "rondje om de kerk" wilt vliegen zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ben überhaupt benieuwd hoe ze dat gaan doen, je turrets op een bengal moeten ook kunnen schieten op wat er buiten gebeurt en als je een bengal van een andere groep over wil nemen moet je toch wel met ongeveer evenveel mensen aan komen wil je kans van slagen heben, dat klinkt allemaal als erg veel mensen mensen die allemaal invloed hebben op 1 instance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Zal mij niks verbazen als die uiteindelijk toch 3x zo klein wordt. Of ze moeten heel sterk bezig gaan met LOD en distance blur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Voor de conciërges onder jullie er zijn 1000 10" modellen van de Constellation te koop voor $100 per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphoog
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02 01:34
En er zijn al bijna 400 in de eerste 40 minuten verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ze gaan inderdaad als warme broodjes, lijken wel dogtags nog maar 500 over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
"Capture the Core now Playable"
https://robertsspaceindus...ure-The-Core-Now-Playable

'k ga denk ik nog eens moeten inloggen en spelen. Ik vind dogfighten momenteel maar niets. Jammer dat we nog zolang mogen wachten op multi-crew ships waar ik turrets op logge schepen zou kunnen gaan besturen.

Weet er iemand of ze ergens bevestigd hebben dat er "trade mission simulations" in AC komen? Daarmee bedoel ik dus missies waar je een vrachtschip van punt A naar punt B moet brengen met escorts en de cargo geheel moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:26:
"Capture the Core now Playable"
https://robertsspaceindus...ure-The-Core-Now-Playable

'k ga denk ik nog eens moeten inloggen en spelen. Ik vind dogfighten momenteel maar niets. Jammer dat we nog zolang mogen wachten op multi-crew ships waar ik turrets op logge schepen zou kunnen gaan besturen.

Weet er iemand of ze ergens bevestigd hebben dat er "trade mission simulations" in AC komen? Daarmee bedoel ik dus missies waar je een vrachtschip van punt A naar punt B moet brengen met escorts en de cargo geheel moet blijven.
Of het bevestigd is weet ik niet, maar ze hebben er wel over gesproken als een mogelijkheid zodat schepen zoals de Freelancer ook nuttig zullen zijn in Arena Commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Dat is niet enkel handig zodat schepen toch maar in AC komen.
Voor mij is het ook belangrijk om te kunnen trainen op het besturen van convoys en escorts zonder dat je iets kan verliezen. Daar bovenop is de observer-mode denk ik bevestigd wat wil zeggen dat je je acties makkelijker zal kunnen reviewen door te observeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als je CTC kan doen met een Freelancer heb je de escort functie al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Pff die wachtrijen zijn wel zwaar irritant... als je op 80 start... en dan na 2 min op 40 te staan.. no match found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gewoon cancellen na paar seconden en opnieuw proberen, voor wat ik zie in de Twitch streams..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:30:
Gewoon cancellen na paar seconden en opnieuw proberen, voor wat ik zie in de Twitch streams..
Een andere map proberen was voor mij de oplossing, het was wel weer leuk om even te vliegen. In het begin een beetje lagy, en vergeten toetsencombo's terughalen... Verder was het toch al een best leuke ervaring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb overigens Voice Attack aangeschaft (slecht 6.3)! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Is het wat, dat voice attack, volgens mij een filmpje van gezien en leek wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Je kunt het gratis en zonder registratie gebruiken voor 21 dagen, als je een van de profielen download voor de game die je wilt kun je het ontzettend snel en makkelijk testen..

Ik was in ieder geval snel verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTV DNA
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:16
Ik heb voice attack een tijd geleden ook geprobeerd, werkt makkelijk en erg gaaf. Ik had alleen soms dat ie een woord niet goed herkende, maar (in windows 7 iig) kun je je computer "trainen" voor speech recognition en daarna werkte het al een stuk beter. Ik moest wel 1 woord toevoegen aan z'n library omdat hij die niet kende.
Pagina: 1 ... 51 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.