Dit neemt plaats 's avonds (Europese tijd!) net buiten Gamescom zelf en het is 99% zeker dat ze weer zullen gaan streamen.
Het is ook zo goed als zeker dat we dan de vernieuwde:
- Constellation zullen zien samen met de varianten ervan,
- hangars zullen zien inclusief de Asteroid hangar waar we slechts een sneak peak van hebben gezien en inclusief hun "room system".
*kwijl*
Naast bovengenoemde zaken hoop ik ook te zien:
• sneak peek FPS module;
• vernieuwde Idris (bij laatste update was deze al bijna 'hangar' ready);
• sneak peek eerste Squadron 42 missie of locaties;
• Avenger in Arena Commander
Als we de Idris in engine gaan zien ben ik heel blijSnoz Lombardo schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 14:51:
Ja, heb er zin in! Ben er vrijdag bij (voor het eerst). Het begint om 20:00 uur (livestream vermoedelijk ook) maar subscribers mogen een uurtje eerder naar binnen (yay!).
Naast bovengenoemde zaken hoop ik ook te zien:
• sneak peek FPS module;
• vernieuwde Idris (bij laatste update was deze al bijna 'hangar' ready);
• sneak peek eerste Squadron 42 missie of locaties;
• Avenger in Arena Commander
In de monthly report stond er dat ze de animaties van de Mustang aan het afwerken waren dus misschien krijgen ze die nog af voor de demo.
En de Idris zou wel cool zijn maar die krijg je sowieso niet in je hangar. Voor grotere schepen zoals deze dachten ze aan landing pads net buiten je hangar maar daar hebben ze nog nooit iets over gezegd in de monthly reports enzo dus helaas pindakaas.
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
En de Mustang is inderdaad ook aannemelijk om naast de Avenger in AC te introduceren.
Ook zou ik echt graag meer (concept-)beelden van bijvoorbeeld de Starfarer willen zien. In ieder geval wat work-in-progress beelden van andere schepen (890 Jump!).
De sale van de Connie varianten begint ook tijdens/net na GamesCom. Zal een aardige belasting voor de website veroorzaken gok ik zo
In een keer naar de 600.000 star citizens die allemaal een Connie variant aanschaffen. Hup in een keer naar de 75 miljoen xD.Snoz Lombardo schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:13:
De sale van de Connie varianten begint ook tijdens/net na GamesCom. Zal een aardige belasting voor de website veroorzaken gok ik zoOok erg benieuwd naar de commercial.
Al die Connie varianten lijken me zo vet dat het nog moeilijk wordt niet een tweede aan te schaffenCase_C schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:48:
[...]
In een keer naar de 600.000 star citizens die allemaal een Connie variant aanschaffen. Hup in een keer naar de 75 miljoen xD.

Misschien dus een preview van multi-crew schepen in AC?Q: At what ranges will the capital ships do combat? Will they be slugfests of a few hundred meters, or will they be far enough apart to use missiles as standoff weapons while smaller capital ships operate as mid-range screening forces?
A: Chris says that he thinks it’s too early to tell and this will partly depend on the people and ships that will be fighting the battle. For example, a Carrier will want to engage at long range while a Battleship will want to engage at closer ranges with their powerful anti-ship guns. Chris says that he’s looking forward to showing stuff that involves some Co-op stuff at Gamescom.
Een rondleiding van Chris op een functionerende Idris, met allemaal rondrennende NPC/personeel van CIG. Dan zouden ze een leuk toneelstukje op kunnen voerenSnoz Lombardo schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:36:
Uit de laatste 10 For The Chairman:
[...]
Misschien dus een preview van multi-crew schepen in AC?
Ik denk eerder dat het de nieuwe astroid hangar zal zijn (en updated andere hangars)
Hierin zal je dan je vrienden kunnen uitnodigen etc...
Dit in combinatie met de connie varianten en commercial waarschijnlijk...
Dat wordt ook weer lastig.
Heb nog geen connie maar die varianten zien er wel cool uit zeg... sigh
Bron: https://robertsspaceindus...80-RSVP-For-Gamescom-2014Doors open at 8 PM. Subscribers and concierge members can enter at 7 PM.
Voor de rest zullen ze je geen agenda geven want ze willen niets spoilen. Zoals eerder gezegd is het zo goed als zeker dat we de vernieuwde Constellation zullen zien met de varianten.
Idd, ik was ook snel verkocht en voor de prijs vond ik niet al te hoog voor wat het kan doen. Het mooie is dat je eigenlijk altijd Voice Attack actief kan hebben en door specifieke commando's kan laten luisteren naar je opdrachten via specifieke profielen. Het mooie is dat je er ook zelf via Tekst to Talk ook mooie immersion van kan maken in oa Star Citizen maar ook in heel veel andere games.Ircghost schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:13:
Je kunt het gratis en zonder registratie gebruiken voor 21 dagen, als je een van de profielen download voor de game die je wilt kun je het ontzettend snel en makkelijk testen..
Ik was in ieder geval snel verkocht!
Ik ga morgen naar Gamescom en vind het jammer dat ik het SC event moet missen vrijdag. Ik hoop nog wel langs te gaan bij de stand om iets te zien maar ik vrees dat er weinig te zien valt tot het event van vrijdag. Mocht ik toch wat interessants zien dan post ik het wel
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ze hebben geen stand op GamesCom zelf. Het event vindt plaats op een andere locatie, een kwartier rijden van GamesCom.Tylocke schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:03:
[...]
[...]
Ik ga morgen naar Gamescom en vind het jammer dat ik het SC event moet missen vrijdag. Ik hoop nog wel langs te gaan bij de stand om iets te zien maar ik vrees dat er weinig te zien valt tot het event van vrijdag. Mocht ik toch wat interessants zien dan post ik het wel
Misschien dat er een paar medewerkers van CIG rondlopen op GamesCom maar ik kan me voorstellen dat ze druk bezig zijn met voorbereidingen.
Volgens mij komen ze nog wel naar Gamescom zelf voor de pers. Maar ik betwijfel of je als bezoeker je ze daar echt kan meeten. Dan moet je wel echt naar het event.Snoz Lombardo schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:07:
[...]
Ze hebben geen stand op GamesCom zelf. Het event vindt plaats op een andere locatie, een kwartier rijden van GamesCom.
Misschien dat er een paar medewerkers van CIG rondlopen op GamesCom maar ik kan me voorstellen dat ze druk bezig zijn met voorbereidingen.
Je bedoeld derde toch zeker?WimPliers schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:29:
[...]
Al die Connie varianten lijken me zo vet dat het nog moeilijk wordt niet een tweede aan te schaffen
Haha, eerst maar is een tweede
Ah dat is wel jammer om te horen. Had gehoopt dat er toch nog wel wat te zien zal zien. Jammer maar helaas. Niet dat er niet genoeg andere dingen te zien zijnVerwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:24:
[...]
Volgens mij komen ze nog wel naar Gamescom zelf voor de pers. Maar ik betwijfel of je als bezoeker je ze daar echt kan meeten. Dan moet je wel echt naar het event.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik zou de limited upgrade kopen zodat ik later nog kan kiezen of ik dit wil of toch iets anders (of misschien zelfs de Constallation zelf cross-chassisupgraden naar een Hull C bijvoorbeeld).
Om een bestaand voorbeeld te nemen:
Heeft er iemand de Freelancer MIS upgrade gekocht (nu niet meer te koop) en heb je een optie op de site om die terug van je Freelancer te halen zodat je er een andere upgrade op kan plakken?
De upgrade van een Freelancer was niet meer terug te draaien, dit zal ook gelden voor de MIS.AndrewBourgeois schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:07:
Kan je een upgrade kopen en die later dan weer omsmelten voor een andere upgrade of wordt dit meteen gemerged met je bestaande Constellation package?
Ik zou de limited upgrade kopen zodat ik later nog kan kiezen of ik dit wil of toch iets anders (of misschien zelfs de Constallation zelf cross-chassisupgraden naar een Hull C bijvoorbeeld).
Heeft er iemand de Freelancer MIS upgrade gekocht (nu niet meer te koop) en heb je een optie op de site om die terug van je Freelancer te halen zodat je er een andere upgrade op kan plakken?
Van de 10" modellen van de Connie zijn er morgen trouwens weer 2500 te koop.
https://robertsspaceindus...ation-Model-Sale-Tomorrow
Zelf weet ik niet hoeveel het juist kost maar je zou denk ik verschieten moest je weten hoeveel het kost om daar te mogen staan.Tylocke schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:04:
[...]
Ah dat is wel jammer om te horen. Had gehoopt dat er toch nog wel wat te zien zal zien. Jammer maar helaas. Niet dat er niet genoeg andere dingen te zien zijn
De venue die ze nu hebben zal ook wel absurd duur zijn maar 't is waarschijnlijk minder dan 1/5 van wat Gamescom zelf zou kosten. En hier kunnen backers komen zonder een Gamescom ticket te moeten betalen.
Op de SC forums kan je misschien nog proberen een kaartje te regelen. Altijd wel mensen die op het laatste moment niet kunnen.Tylocke schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:04:
[...]
Ah dat is wel jammer om te horen. Had gehoopt dat er toch nog wel wat te zien zal zien. Jammer maar helaas. Niet dat er niet genoeg andere dingen te zien zijn
Ik zou wel willen maar kan helaas niet ook vrijdag nog eens richting Keulen gaan. Dan maar achteraf de video's bekijken.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:51:
[...]
Op de SC forums kan je misschien nog proberen een kaartje te regelen. Altijd wel mensen die op het laatste moment niet kunnen.
Nee wanneer je een upgrade toepast is dit permanent. voorbeeld:AndrewBourgeois schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:07:
Kan je een upgrade kopen en die later dan weer omsmelten voor een andere upgrade of wordt dit meteen gemerged met je bestaande Constellation package?
Je hebt een Freelancer LTI. En je koopt vervolgens een MIS upgrade. Je hebt dan de optie om de MIS upgrade toe te passen op een freelancer, je moet dan selecteren op welke freelancer je de MIS upgrade wil toepassen. Wanneer je dat hebt gedaan heb je een Freelancer LTI with MIS upgrade applied (zal iets anders heten maar dat is het principe)
Je kan nu pas zien hoe de MIS variant eruit ziet. De originele variant kan je niet meer zien. Ook in je hangar is de naam nu aangepast. Tevens is het nu niet meer mogelijk om dit terug te draaien. Je kan nu dus niet meer terug naar een standaard Freelancer en je zit dus vast aan de Freelancer LTI with MIS upgrade applied. Dit kan ook niet worden teruggedraaid door support.
hoop dat dit een beetje verduidelijkt
Verwijderd
OK dank je, Jammer!Bornhald schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:37:
[...]
Nee wanneer je een upgrade toepast is dit permanent. voorbeeld:
Je hebt een Freelancer LTI. En je koopt vervolgens een MIS upgrade. Je hebt dan de optie om de MIS upgrade toe te passen op een freelancer, je moet dan selecteren op welke freelancer je de MIS upgrade wil toepassen. Wanneer je dat hebt gedaan heb je een Freelancer LTI with MIS upgrade applied (zal iets anders heten maar dat is het principe)
Je kan nu pas zien hoe de MIS variant eruit ziet. De originele variant kan je niet meer zien. Ook in je hangar is de naam nu aangepast. Tevens is het nu niet meer mogelijk om dit terug te draaien. Je kan nu dus niet meer terug naar een standaard Freelancer en je zit dus vast aan de Freelancer LTI with MIS upgrade applied. Dit kan ook niet worden teruggedraaid door support.
hoop dat dit een beetje verduidelijkt
Zou dat betekenen dat we ook kunnen beginnen met de Aurora, 300i en Hornet in het circuit? Het lijkt me wel logisch dat er dan nieuwe aandrijvingen beschikbaar worden gemaakt voor alle schepen. Het is weer eens wat anders als op elkaar lopen te schieten.AndrewBourgeois schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:47:
Gamescom spoiler:
spoiler:Racing mode op Gamescom "confirmed": http://www.reddit.com/r/s...mod_revealed_at_gamescom/
Ben ook wel benieuwd of er nog nieuws gaat komen over de Avenger, daar hebben we ook al een tijd niets van gehoord.
Dan verwacht ik wel dat m'n M50 ook mee mag doenCase_C schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:00:
[...]
Zou dat betekenen dat we ook kunnen beginnen met de Aurora, 300i en Hornet in het circuit? Het lijkt me wel logisch dat er dan nieuwe aandrijvingen beschikbaar worden gemaakt voor alle schepen. Het is weer eens wat anders als op elkaar lopen te schieten.
Ben ook wel benieuwd of er nog nieuws gaat komen over de Avenger, daar hebben we ook al een tijd niets van gehoord.
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Worden wel langzame races inderdaad zonder een betere aandrijvingCase_C schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:00:
[...]
Zou dat betekenen dat we ook kunnen beginnen met de Aurora, 300i en Hornet in het circuit? Het lijkt me wel logisch dat er dan nieuwe aandrijvingen beschikbaar worden gemaakt voor alle schepen. Het is weer eens wat anders als op elkaar lopen te schieten.
0.9 in 2 weken, nieuwe hangars, gamesmodes, 6DOF etc,
Constellation in AC op vrijdag op event?
En meer.
Leuk, thx.
270 mensen in drie studio's aan het werk. Mmm dat is een aardige bak loonkosten....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
En veel werk is ook tijdelijk werk. Voor veel goals hebben ze een budget en het is maar de vraag in hoever ze dat besteden.
Maar als het geheel eenmaal live gaat dan zal er genoeg geld binnen komen om het winstgevend te kunnen maken.
Overigens hier te volgen: http://www.twitch.tv/roberts_space_ind_ch_1
Steam/XBL: Avioto
Haha zwaai even naar de cameraSnoz Lombardo schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:18:
Update vanuit de zaal: wij zagen op de livestream pas van een technische storing en dus vertraging. Geen enkele mededeling hier voor ons. En 't is bloedheet
Succes! Op de stream staat nog 7 min.
Edit: nvm!
[ Voor 7% gewijzigd door SgtPoen op 15-08-2014 21:55 ]
Wat ik echter zie is dat de Phoenix wel heel erg limited is en dat de kans groot is dat hij niet terug komt wanneer het Arena Commander-ready is. M.a.w., mensen die een ander schip hebben kunnen nu niet naar een Phoenix upgraden (want zolang het niet AC-ready is heb je geen cross-chassis upgrades) en kunnen dit dus misschien nooit doen.
Dat is voor mij nu geen probleem maar ik vraag mij af hoe dit gaat werken wanneer ik dan (het is maar een voorbeeld) mn Constellation wil laten upgraden naar de limited-variant van de Hull C en dit dan ook niet beschikbaar is? Mn package met LTI enzo omsmelten? Upgrades and cross-chassis items werden uitgevonden om dit te vermijden dacht ik...

Wat ook lame is is dat de mensen die willen downgraden naar de Taurus nog eens 5 USD mogen betalen terwijl ze al 275 USD voor de package hebben betaald en de Taurus package maar 200 USD kost. Uiteindelijk betaal je dus 80 USD teveel.

Nice, ben benieuwd of ze wat leuks in petto hebben.mphoog schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:37:
En we hebben $50 miljoen.
En ja, el ef more cross chassis upgrades. Zou graag mijn Hornet upgraden.
Verwijderd
Was echt leuk. Wel typisch 'space sims' publiek.
Er ging natuurlijk weer van alles fout maar wat ze hebben laten zien zag er heel goed uit.
(Weer geen Caterpillar)
Je kon er ook nog posters scoren die van de Murray Cup vind ik wel OK, maar ik vind die met de connie varianten niet zo mooi. Mochten hier nog liefhebbers voor zijn dan kan die evt verloot worden. Onder de voorwaarde dat de winnaar het komt ophalen of de verzendkosten wil vergoeden.
Toch wel erg vette beelden. Had niet verwacht dat multi crew al geshowd kon worden, dus dat is een mooie bonus. Heb nog wel wat posters gescoord, maar die enorme rij voor de signatures ben ik niet gaan staan.
update: hij is weg
[ Voor 4% gewijzigd door Apache op 16-08-2014 10:45 ]
If it ain't broken it doesn't have enough features
Ben ook wel benieuwd naar de toevoegingen, zoals die rover en de P52 Merlin en P72 Archimedes die bij de Phoenix komt.
Volgens mij is de Taurus ook de enige die zonder een P52 Merlin gaat komen, wat opzich wel jammer is

Ik denk dat je in de praktijk maar heel weinig met zo'n snub fighter zal doen gezien je meestal je Constellation al bestuurt.
Wat ik mij afvraag is of de P52 Merlin en P72 Archimedes daadwerkelijk uitwisselbaar zijn. De Pheonix krijgt namelijk in eerste instantie een P52 Merlin, omdat de P72 Archimedes nog niet gereed is. De Constellation Aquila heeft namelijk standaard een rover, maar ook een dock voor een P52 Merlin die standaard niet wordt meegeleverd. Ik vraag mij af of je straks ingame ook een P72 Archimedes kunt toevoegen mogen de specs daar beter van zijn.
Verkennen met de Rover en airsupport van een P52 of P72.
[ Voor 4% gewijzigd door _Dune_ op 16-08-2014 14:59 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Denk het wel, maar ik kijk nu naar de Aquila, en daar zit momenteel gewoon een P52 Merlin op. Maar waarschijnlijk zul je wel een aftermarket P72 kunnen aanschaffen als upgrade van je Aquila of andere variant. Met uitzondering van de Taurus, want dat is gewoon een hauler. Vraag me alleen wel af waarom het niet mogelijk is om een Taurus te upgraden met aftermarket-parts naar het niveau van een Phoenix, want een TR5 of TR7 engine maakt behoorlijk veel verschil voor een hauler._Dune_ schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:58:
De Constellation is inderdaad bedoelt om met meerdere personen te spelen/besturen, je kunt eventueel real live personen vervangen voor NPC's de subfighter wordt dan bestuurd door één van de NPC's.
Wat ik mij afvraag is of de P52 Merlin en P72 Archimedes daadwerkelijk uitwisselbaar zijn. De Pheonix krijgt namelijk in eerste instantie een P52 Merlin, omdat de P72 Archimedes nog niet gereed is. De Constellation Aquila heeft namelijk standaard een rover, maar ook een dock voor een P52 Merlin die standaard niet wordt meegeleverd. Ik vraag mij af of je straks ingame ook een P72 Archimedes kunt toevoegen mogen de specs daar beter van zijn.
In het geval van de Constellation Aquila is de P52 Merlin optioneel, tenminste volgens de brochure.Case_C schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:04:
[...]
Denk het wel, maar ik kijk nu naar de Aquila, en daar zit momenteel gewoon een P52 Merlin op. Maar waarschijnlijk zul je wel een aftermarket P72 kunnen aanschaffen als upgrade van je Aquila of andere variant. Met uitzondering van de Taurus, want dat is gewoon een hauler. Vraag me alleen wel af waarom het niet mogelijk is om een Taurus te upgraden met aftermarket-parts naar het niveau van een Phoenix, want een TR5 of TR7 engine maakt behoorlijk veel verschil voor een hauler.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Vergeet niet dat een NPC geld zal gaan kosten om in te huren._Dune_ schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:58:
De Constellation is inderdaad bedoelt om met meerdere personen te spelen/besturen, je kunt eventueel real live personen vervangen voor NPC's de subfighter wordt dan bestuurd door één van de NPC's.
Verkennen met de Rover en airsupport van een P52 of P72.
Ik verwacht ook niet dat je vrienden of organization members vaak op hetzelfde uur online zullen zijn én hetzelfde als jou zullen willen gaan doen. Af en toe ja maar ik denk dat je meestal alleen zal vliegen en dan is die snub fighter nutteloos. We shall see i guess
[ Voor 57% gewijzigd door AndrewBourgeois op 16-08-2014 15:09 ]
Mijn verwachting is dan ook dat verschillende modules beschikbaar zijn, zoals een docking bay voor de P52/P72, een extra command module voor de Phoenix en uitwisselbare turrets, bijv. de exploration turret van de Aquila verplaatsen naar de Phoenix.
Wat ook wel flauw is dat alle versies behalve de Phoenix rusty textures meegekregen hebben(kijkt momenteel naar de sh*t stains in de Andromeda wc). Op zich we vreemd voor een nieuw schip roestige textures gebruikt worden. Ik snap wel dat ze willen laten zien hoe de veroudering/schade aan schepen weergegeven worden, maar het is een klein beetje stemmings-makerij om het mooie schip te kopen.
Ik zou wachten tot alle schepen met stats bekend zijn want als je dan weer naar iets anders wilt switchen is dat misschien niet meer mogelijk (e.g. een Hornet kan je niet meer naar een 300i downgraden). De Taurus is geen limited schip dus het blijft in de store staan.
[ Voor 10% gewijzigd door AndrewBourgeois op 16-08-2014 16:55 ]
Zelf heb ik geen LTI op mijn schepen, maar je hebt gelijk dat afwachten beter is. Maar als ik nu naar de getallen kijk zou ik voor de Taurus gaan. Want daarmee kan je bijna 10x grotere winsten halen dan met een Freelancer. Maar laat ze eerst maar met meer duidelijkheid komen voor het cargo system. Want dat is nog niet echt inzichtelijk. Momenteel gok ik dat ze kijken hoeveel boxes er in een ruimte passen, en daarop de hoeveelheid bepalen. Maar dat zegt natuurlijk niets over max load in gewicht. (kilo veren en een kilo lood verhaal)AndrewBourgeois schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:50:
Als je LTI wil behouden ga je nog even mogen wachten want de cross-chassis upgrade is er nog niet (of als die Freelancer in een package zit en je alpha access enzo niet wilt verliezen).
Ik zou wachten tot alle schepen met stats bekend zijn want als je dan weer naar iets anders wilt switchen is dat misschien niet meer mogelijk (e.g. een Hornet kan je niet meer naar een 300i downgraden). De Taurus is geen limited schip dus het blijft in de store staan.
Hoe verder in game we komen hoe meer het er op lijkt dat het niet echt meer de game is die ik voor ogen had.
Je hoeft helemaal NIKS te doen om het spel VOLLEDIG te kunnen gebruiken nadat je het eerste (goedkoopste) game pakket officieel hebt aangeschaft. M.a.w. als je een Aurora MR hebt zoals ik, hoef ik geen cent uit te geven om alle content te zien en krijgen bij de releases.
Daarna kan ik ingame de schepen verdienen die ik wil hebben, mocht ik tot die tijd CIG extra geld gunnen om het project beter te maken / winst / reasons, dan kan ik nog een extra schip etc. pledgen.
De prijs van de models was een paar dagen geleden al verklaard. De prijs die Concierge krijg was $99, maar daar maakte CIG 0% winst op. Nu zijn de models $125, en hebben ze per model dus maar $26 winst.Exitz schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:32:
Had er toch well milk cow gevoel bij deze connie sale eerst die toestand met email voor de 10 inch model aan 99 dollar.Om je de week er achter 26 dollar te chargen en die toestand 5 dollar voor down grade ?
Hoe verder in game we komen hoe meer het er op lijkt dat het niet echt meer de game is die ik voor ogen had.
Er zijn veel mensen die klagen dat die prijs veel te hoog is, maar ze zijn nou eenmaal prijzig om te produceren. Het zijn geen slappe plastic models.
Dat de 1000 units binnen de 4u uitverkocht waren en de concierges die er nog 1 wouden hem niet meer aan die prijs konden kopen vind ik ook niet kunnen.Exitz schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:32:
Had er toch well milk cow gevoel bij deze connie sale eerst die toestand met email voor de 10 inch model aan 99 dollar.Om je de week er achter 26 dollar te chargen en die toestand 5 dollar voor down grade ?
Dat een downgrade je 5 USD kost vind ik dan wel weer normaal. Er zijn kosten verbonden aan het maken en onderhouden van zo'n systemen op de website dus 5 USD betalen per transactie is zeker OK.
Wat wel niet door de beugel kan is dat je Constellation Andromeda 75 USD meer waard is dan de Taurus en je dit bovenop die 5 USD verleist als je wil DOWNgraden. Mensen met een Aurora zullen binnen een paar maanden kunne upgraden naar een Taurus voor véél minder geld en dat is niet normaal.
Verder heb ik er geen probleem mee dat "high-end" schepen zoals de Constellation Phoenix veel geld kosten want niet iedereen moet hier mee rondvliegen day 1.
Nu moet je (ik althans) keuzes maken en dat vind ik goed.
[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 16-08-2014 18:02 ]
Veel nieuws: Nieuwe hangars, nieuwe game modes, Murray cup en Multi crew Connie voorstelling was gewoon de max! Als sneak peak was er dan nog de FPS.
Poster laten tekenen door Sandi en dan nog even aanschuiven voor een korte babbel me Chris.
450km in totaal met de auto maar het was de moeite waard. Volgende jaar zeker weer present!
taurus en winst maken via trade? lol een taurus heeft op dit moment een specificatie van 576 freight units?! belachelijk om dat uberhaubt een trader te noemen! dan lijkt me een caterpillar (3200 freight units) of zelfs bier vervoeren met een starfarer (900 freight units) een betere keuzeCase_C schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:59:
[...]
Zelf heb ik geen LTI op mijn schepen, maar je hebt gelijk dat afwachten beter is. Maar als ik nu naar de getallen kijk zou ik voor de Taurus gaan. Want daarmee kan je bijna 10x grotere winsten halen dan met een Freelancer. Maar laat ze eerst maar met meer duidelijkheid komen voor het cargo system. Want dat is nog niet echt inzichtelijk. Momenteel gok ik dat ze kijken hoeveel boxes er in een ruimte passen, en daarop de hoeveelheid bepalen. Maar dat zegt natuurlijk niets over max load in gewicht. (kilo veren en een kilo lood verhaal)
no worries, tweaker collega's mogen wel een paar containertjes huren in mijn banu merchantman (6000 freight units)
Alleen, om veilig te kunnen travellen zul je een fikse premium moeten gaan betalen voor safety met zo'n max traderthinkingaboutit schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:42:
[...]
taurus en winst maken via trade? lol een taurus heeft op dit moment een specificatie van 576 freight units?! belachelijk om dat uberhaubt een trader te noemen! dan lijkt me een caterpillar (3200 freight units) of zelfs bier vervoeren met een starfarer (900 freight units) een betere keuze
no worries, tweaker collega's mogen wel een paar containertjes huren in mijn banu merchantman (6000 freight units)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dan moet je gewoon zorgen voor escort binnen een guild of toch een andere fariant kiezen met iets meer firepower. Overigens is er al ergens een filmpje beschikbaar over de hangars?Help!!!! schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:58:
[...]
Alleen, om veilig te kunnen travellen zul je een fikse premium moeten gaan betalen voor safety met zo'n max traderDus ja het is even kijken hoe dat ingame gaat werken
[ Voor 7% gewijzigd door _Dune_ op 16-08-2014 19:05 ]
Dat is het punt niet. Als het straks zo is dat je 'zonder kosten' ff drie keer heen en weer pendelt met je big ass trader en gelijk biljonair bent dan is er niet echt plezierige balans lijkt me.
PC Specs
Een vreemd verhaal van die 576 FU, want in de brochure staat toch echt 1900... . Kortom nog niets van de FU staat vast en ik ga helemaal niks aanpassen aan m'n pledgethinkingaboutit schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:42:
[...]
taurus en winst maken via trade? lol een taurus heeft op dit moment een specificatie van 576 freight units?! belachelijk om dat uberhaubt een trader te noemen! dan lijkt me een caterpillar (3200 freight units) of zelfs bier vervoeren met een starfarer (900 freight units) een betere keuze
En wat betreft je merchantman aanbod mag je mij ook wel eens inhuren als escort fighter met m'n Dur of Avenger
En of andere re purposed ships
Als je email stuurt naar mensen:Metalkai schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:51:
[...]
De prijs van de models was een paar dagen geleden al verklaard. De prijs die Concierge krijg was $99, maar daar maakte CIG 0% winst op. Nu zijn de models $125, en hebben ze per model dus maar $26 winst.
Er zijn veel mensen die klagen dat die prijs veel te hoog is, maar ze zijn nou eenmaal prijzig om te produceren. Het zijn geen slappe plastic models.
As a concierge backer of Star Citizen, we would like to offer you an exclusive opportunity to be among the first to purchase a 10" Constellation model spacecraft. These models were previously available only in the elite Wing Commander package. This first allotment of 1,000 Constellation models is being made available exclusively to concierge backers as thanks for your extensive support of the project. Models are $99 each and include a certificate of authenticity. Constellation models will ship starting September 8th.
Dan kom je op de site 2 uur na dat email verstuurt is 0 in stock
Dan nog geen week later:
Last week, we offered concierge backers an exclusive chance to buy the 10” RSI Constellation model before anyone else. We had set aside 1,000 models for concierge presales, which went more quickly than we had imagined possible!
As a courtesy to our most dedicated backers, we would like to let you be the first to know that additional models will go on sale to all backers on Wednesday, August 13th at 1 PM PDT (8 PM GMT). Models are $125 each and include a certificate of authenticity. Constellation models will ship starting September 8th.
En 26 doller eerlijk who care's maar gewoon de manier waarop don't make me feel like cow!
Hopelijk kunnen we die totaal nutloze jacuzi er uit sloopen gewoon ongeloofelijk hoe epic fail de afwerking is van de phoenix!
[ Voor 5% gewijzigd door Exitz op 16-08-2014 20:21 ]
Je kan lijkt me het meeste eruit slopen. of in iedergeval aanpassen. In de brocure van in ieder geval de taurus en aquila staat letterlijk
Dus gok dat je de jacuzzi eruit kan halen en er een radar station in kan zettenWant more? Every Constellation is prefitted for an expansion station, you can choose and purchase from our upcomming range of options, including command, exploration and entertainment
@mac-rolec
Vind het nog steeds raar om aan de bestuurderskant te zitten zonder een stuur te hebben. Maar was wel tof om die lift te krijgen, en ja ik denk nog steeds dat het een Goon is
hehe yup alle info kan ten alle tijden gewijzigd worden...en ja ik hoop dat ik jou en vele tweakers als escort en scout, explorer, miner etc etc ga nodig hebben en dat ze het voor elkaar krijgen dat alle schepen nuttig worden...Case_C schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:18:
[...]
Een vreemd verhaal van die 576 FU, want in de brochure staat toch echt 1900... . Kortom nog niets van de FU staat vast en ik ga helemaal niks aanpassen aan m'n pledge.
En wat betreft je merchantman aanbod mag je mij ook wel eens inhuren als escort fighter met m'n Dur of Avenger.
we gaan het zien in the verse! (in 2018 of zo lol)
Maar al met al, veel vette dingen gezien en leuk gebabbeld met Wingman en Chris Roberts. Ze nemen echt veel tijd om met je te praten. Dat is erg leuk, maar ook onhandig als er 1000 man in de rij staan om dat zelfde te doen. Denk niet dat ik volgend jaar nog eens zou gaan maar vond 't wel erg vet om een keer mee te maken. Terug richting Nederland ook nog een Tweaker + vriendin thuisgebracht, was erg gezellig.
Thanks voor de infoBornhald schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:11:
@Exitz.
Je kan lijkt me het meeste eruit slopen. of in iedergeval aanpassen. In de brocure van in ieder geval de taurus en aquila staat letterlijk
[...]
Dus gok dat je de jacuzzi eruit kan halen en er een radar station in kan zetten
@mac-rolec
Vind het nog steeds raar om aan de bestuurderskant te zitten zonder een stuur te hebben. Maar was wel tof om die lift te krijgen, en ja ik denk nog steeds dat het een Goon is
YouTube: 2001 a space odyssey
Volgens mij was dat ook de bedoeling. Was echt geen toeval dat de muziek en hele scenes overeenkomenBornhald schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:41:
trouwens moest iemand anders ook hieraan denken na/tijdens het zien van de connie commercialof begin ik gewoon te oud te worden
YouTube: 2001 a space odyssey
dat begrijp ik, maar vraag me af of iedereen dat wistBasekid schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:45:
[...]
Volgens mij was dat ook de bedoeling. Was echt geen toeval dat de muziek en hele scenes overeenkomen
Sowieso echt een ontzettende goon die gast.Bornhald schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:11:
@mac-rolec
Ik denk niet dat je het interieur van de Phoenix er uit kan slopen, je kiest met de Phoenix nu juist voor een luxer schip. Met expension station verwacht ik dat men een extra module bedoelt die achteraan of onderaan het schip geplaatst kan worden, niet zozeer dat je de keuken opofferd voor een cammand module met holodek om het slagveld te overzien. Overigens de TR7 enigens op de Phoenix schijnt een tikfout te zijn, heb ik ergens gelezen op de officiele fora.Bornhald schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:11:
@Exitz.
[...]
Dus gok dat je de jacuzzi eruit kan halen en er een radar station in kan zetten
@mac-rolec
Over de officiele fora gesproken, wat een huilebalken lopen daar rond. Serieus stel achterlijke figuren, naar mijn idee snappen de meesten niet wat het consept van een plege is. Roepen "I demand", ik wilde daar nog reageren, maar serieus voor geen reden vatbaar. Gelukkig is men hier wat nuchterder.
Overigens vraag ik mij één ding af, waar ik over ben gaan twijfelen door de officiele fora te lezen. Als je nu een plege/package hebt met Constellation LTI en je past een upgrade toe ben je dan de LTI kwijt of behoud je de LTI alleen op de basic hull en niet op de upgrade?
Als jouw package op dit moment LTI heeft, zul je deze LTI behouden wanneer je er een upgrade aan toevoegt. Het complete schip zal dan LTI hebben (bijvoorbeeld, je hebt nu een Constellation LTI, je zet er een Phoenix upgrade aan vast. De Phoenix zal nu LTI hebben)_Dune_ schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:21:
Overigens vraag ik mij één ding af, waar ik over ben gaan twijfelen door de officiele fora te lezen. Als je nu een plege/package hebt met Constellation LTI en je past een upgrade toe ben je dan de LTI kwijt of behoud je de LTI alleen op de basic hull en niet op de upgrade?
Stel ik koop er nog een schip bij. Zo nieuwe die net gisteren uit is.. Hoe past dat ding dan in mijn hangar , waar dus al een fighter in staat en mijn freelancer?
Er komt simpelweg een extra 'cube' bij. Hierdoor wordt je hangar langer, en heb je dus meer ruimte voor schepen.Stronkie schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 02:52:
vraagje:
Stel ik koop er nog een schip bij. Zo nieuwe die net gisteren uit is.. Hoe past dat ding dan in mijn hangar , waar dus al een fighter in staat en mijn freelancer?
Dit is hoe het op dit moment werkt in ieder geval. Het schijnt dat wanneer het spel uit is, de hangar sizes een vast formaat hebben, en je (in-game) geld moet betalen om je hangar groter te maken. Op dit moment gebeurt dat dus automatisch zonder kosten.
Dit topic is gesloten.