[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.931 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Hij wordt vanzelf groter, en als het een duur genoeg schip is krijg je ook de duurdere hangar. Als het schip te groot is dan kun je het nog niet zien. Binnenkort komt er een update waardoor je de grotere kan zien, maar het hoe en wat is nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat met die Hartwell Music Sentinel 88G?
Een piano in SG?
Raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
@Wouter veltmaat
bij alle duurste versies krijg je iets speciaals (350 was een racesuit, hornet een pistool, freelancer een jas, aurora even geen idee en constellation dus een piano)
klopt ook wel met hoe de elite eruit ziet en in een lounchroom past ook wel een piano.
Vind de delux zelf niet iets voor mij hou het zelf wel op een Aquila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:38
Ben ik de enige die de alpha nog niet speelt vanwege mega slechte besturing? De controls zijn echt waardeloos op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Er zullen er ongetwijfeld meer zijn die het niet spelen, en controls zijn sub-par maar niet zo erg dat je niet tegen AI kan spelen. Maar als dat je grootste probleem is,bij de volgende patch zou keyboard mapping enz er ook bij moeten zitten. Dus zou zeker volgende patch weer proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

pirke schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:24:
Ben ik de enige die de alpha nog niet speelt vanwege mega slechte besturing? De controls zijn echt waardeloos op dit moment.
Ik speel het ook niet. Vind het allemaal te alpha maar het was wel heel leuk om even rond te kunnen vliegen. :)

Wacht nog wel een paar patches af. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:27:
Er zullen er ongetwijfeld meer zijn die het niet spelen, en controls zijn sub-par maar niet zo erg dat je niet tegen AI kan spelen. Maar als dat je grootste probleem is,bij de volgende patch zou keyboard mapping enz er ook bij moeten zitten. Dus zou zeker volgende patch weer proberen dan.
En 6dof komt al bij 0.9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
6 dof is leuk, maar ook op mijn niet belangrijk lijstje. Laat ze eerst eens eindelijk gewoon de primaire besturing fatsoenlijk krijgen
Bornhald schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:27:
Voor mij wel. Eerste level kost me zowel met hotas als muis+toetsenbord ruwweg 20 minuten. Elite Dangerous daarentegen gaat prima, en daar heb je geen gimballed aim assist. Voor mij is SC in de huidige vorm gewoon totaal onspeelbaar. Dus of het blijft ruwweg zo en het wordt nooit wat voor mij, of ze moeten de besturing eens prioriteit geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

pirke schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:24:
Nee, je bent niet de enige. De besturing is nog verschrikkelijk, geen enkele gevoel van realisme of überhaubt snelheid. Zo zou de 300i superieur zijn kwa snelheid (op een racer als de M50 en 350R na), maar ik "voel" weinig verschil tussen een Hornet of 300i. Daarbij is de besturing een ramp, net alsof je een JFS vliegt zonder boardcomputer (dan is zo'n toestel een baksteen dat probeerd te vliegen). overigens ik heb alleen nog geprobeerd te spelen met muis + keyboard. Het feit dat je gewoon achter je mousepointer aan vliegt geeft al niet het juiste gevoel. Binnenkort wil ik toch eens mijn Logitech HOTAS gaan proberen, maar die staat nog ergens (tijdelijk) opgeborgen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Valt met mijn X55 ook bijna niet te spelen. Controls moet nog veel aan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaat best wel prima met mijn Extreme 3D Pro. Kom aardig wat levels, maar meestal crasht AC wel bij level 7 ofzo. Maar wel mee eens hoor dat er nog aardig wat moet gebeuren aan de besturing.

Overigens in mijn hostel nog een dev van CH products gesproken. Hij heeft op gamescom zelf 0.9 kunnen proberen en hij zei dat de feel van de besturing wel sterk veranderd en verbeterd was. Maar ja we gaan het merken over een paar weken.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ben zelf tot wave 12 oid gekomen met mijn thrustmaster hotas :) Het is even wennen maar had het op een bepaald moment wel door. Speel overigens met de 300i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwendel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2023
Keyboard en muis vond ik onmogelijk om te spelen. Gebruik nu een Xbox One controller en dat gaat prima. Bepaalde buttons zou ik wel willen remappen, maar dat zou in 0.9 in orde moeten zijn zonder dat je in de files moet rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:54:
De besturing is nog verschrikkelijk, geen enkele gevoel van realisme of überhaubt snelheid.
Het is juist super realistisch omdat het vlieggedrag fysisch gesimuleerd wordt. :P
Vind het ook niet zo fijn vliegen. Maar denk dat het een kwestie gaat worden om door de zure appel heen te bijten en flink te gaan oefenen.
En als behendigheidsspel geeft het wel zijn eigen charme.
Je kan altijd nog op een multicrew schip gaan zitten en andere mensen laten vliegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:51:
[...]
Het is juist super realistisch omdat het vlieggedrag fysisch gesimuleerd wordt. :P
Vind het ook niet zo fijn vliegen. Maar denk dat het een kwestie gaat worden om door de zure appel heen te bijten en flink te gaan oefenen.
Je kan altijd nog op een multicrew schip gaan zitten en andere mensen laten vliegen. :P
Misschien zijn de "beweging" wel realistisch gesimuleerd, maar je krijgt er absoluut geen enkel gevoel bij. Naar mijn idee danst het schip maar wat in het rond alsof je dronken bent (een beetje overdreven maar zo komt het over).

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ikzelf vind de controls ook nog niet echt lekker werken. Voor mij komt het vooral door de sensitivity en linearity, hierdoor ga ik al snel te veel naar links/rechts, en als ik dan weer terug wil, ga ik weer te ver. Ik ben eigenlijk dus gewoon aan het wachten totdat dit makkelijk aan te passen is, want wanneer ik dat zelf in kan stellen, zal het een stuk lekkerder werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Los van of deb besturing realistisch is, denk ik dat het behoorlijk essentieel is om een besturing te ontwikkelen die minimaal 75% vd gebruikers/backers aanspreekt. Anders gaat dit spel denk ik op de lange duur geen succes worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 17-08-2014 16:48 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:51:
[...]

Het physics model bepaalt maar voor een deel het vlieggedrag. Als je bijvoorbeeld de sensitivity van thrusters aanpast verandert de feel al heel veel. Het is dus niet zo dat het alleen maar een kwestie is van "leren omgaan met het model", want CIG gaat de besturing echt nog wel behoorlijk aanpassen. Mensen hebben echt het idee dat het nu al definitief is wat het nog lang niet is. De paar mensen die met 0.9 aan de slag konden praten al over behoorlijke veranderingen.

Ik denk dat mensen wat meer moeten gaan chillen (het is nog een beetje vroeg om al je pledge paketten te verkopen), tegen 1.0 zullen we wel besturing krijgen waar het grootste deel van de backers tevreden mee is. Ze nemen de feedback echt wel serieus (alleen al het toevoegen van 6dof laat dat al zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Mensen online zijn van nature gewoon heel erg zeurderig en ongeduldig.. Ik denk dat de meesten gewoon een spel goedkoper hebben aangeschaft en verwachten dat alles vanaf dag 1 goed werkt en dat het enige waarop ze wachten nieuwe content is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tja, het ontwikkelmodel van SC is nieuw. Volgensmij snapt helaas een heel groot deel vd backers niet wat dat betekent. We zitten nu alpha spul te spelen! Ik wacht het geduldig af en denk dat het bij release goed genoeg is. Als nu = release dan hebben ze een groot probleem en mislukt het project maar ik denk niet dat dat het geval gaat zijn.
Wel is project extreem ambitieus als je naar de scope kijkt maar goed het zou toch wat zijn als het lukt!!
Dat kan de gameindustrie de broodnodige duw geven om met betere games te komen.

Stel dat de Battlefield serie door key developers zo gedaan zou worden, dan zou ik gelijk backen!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:03

Case_C

[Team Carrack]

Het is inderdaad belachelijk om te zien op het forum hoeveel mensen niet tevreden zijn/ gelijk het volledige pakket verwachten. Vind de voortgang die ik nu zie behoorlijk, waarschijnlijk kunnen we over een paar maanden al multi-crew schepen verwachten met de Cutlas/Freelancer en Constellation :D . Die trailer met de Andromeda daarvan :9~ geweldig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

In de Constellation trailer wordt geen gebruik gemaakt van de Andromedan, maar de Aquila, maar inderdaad ik had mij tot nu toe nog niet veel opgehouden in de officiele fora, dit weekend het een en ander daarin ingehaald. Ik geloof dat ik al die tijd bijzonder weinig heb gemist, er worden letterlijk tientallen topic's over hetzelfde geklaag geopend, zonder dat men eerst verder kijkt. Er zitten er toch een paar figuren tussen, alsof ze RSI/CIG bezitten, omdat ze 800 dollar hebben uitgegeven.

Eén ding moet ik ze wel gelijk in geven en dat is dat men bij RSI/CIG wel iets nauwkeuriger mogen zijn met de specs, laat op zijn minst de specs in de brochure overeen komen met wat er op de specs pagina staat, dat scheelt al heel veel gezeur. Al zijn de specs nogaltijd erg aan verandering onderhevig, laat ze wel op de verschillende plaatsen gelijk zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door _Dune_ op 17-08-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

_Dune_ schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:48:
In de Constellation trailer wordt geen gebruik gemaakt van de Andromedan, maar de Aquila, maar inderdaad ik had mij tot nu toe nog niet veel opgehouden in de officiele fora, dit weekend het een en ander daarin ingehaald. Ik geloof dat ik al die tijd bijzonder weinig heb gemist, er worden letterlijk tientallen topic's over hetzelfde geklaag geopend, zonder dat men eerst verder kijkt. Er zitten er toch een paar figuren tussen, alsof ze RSI/CIG bezitten, omdat ze 800 dollar hebben uitgegeven.

Eén ding moet ik ze wel gelijk in geven en dat is dat men bij RSI/CIG wel iets nauwkeuriger mogen zijn met de specs, laat op zijn minst de specs in de brochure overeen komen met wat er op de specs pagina staat, dat scheelt al heel veel gezeur. Al zijn de specs nogaltijd erg aan verandering onderhevig, laat ze wel op de verschillende plaatsen gelijk zijn.
Ik doelde eigenlijk op de in-game trailer/gameplay van multi-crew vessels. Daarin was volgens mij wel de Andromeda te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ircghost schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 17:13:
Mensen online zijn van nature gewoon heel erg zeurderig en ongeduldig.. Ik denk dat de meesten gewoon een spel goedkoper hebben aangeschaft en verwachten dat alles vanaf dag 1 goed werkt en dat het enige waarop ze wachten nieuwe content is.
Dat gevoel heb ik ook zo. Feedback geven is 1 ding maar dat constante gezeik over alles eigenlijk. Maakt geen ruk uit wat CIG doet er loopt altijd wel iemand te zeiken (begon al met LTI)
Er zitten er toch een paar figuren tussen, alsof ze RSI/CIG bezitten, omdat ze 800 dollar hebben uitgegeven.
Ja mooi he. Het rare is alleen dat ze het nog menen ook.

Probleem lijkt me dat het gros van de zeikerds niet weet wat nu precies crowdfunding en wat een (pre-) alpha is en dus denken dat ze een full feature spel hebben. Ik verwacht dan ook nog een hele hoop gezeik in 2015 wanneer de deadline voor de PU niet gehaald wordt. (althans gezien de vooruitgang en al het rework wat ze hebben gedaan, en de extra funds die ze hebben waardoor ze meer maken doet mij een beetje vermoeden dat we in 2015 nog geen PU gaan zien, maar 2016 wordt dan wel weer heel vet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naja, een beetje goede kritiek is ook wel goed voor de game. Niet om iedereen de mond te snoeren, maar het slaat wel ver door ja.

Hier nog trouwens de multi-crew footage, staat nog niet op de CIG website:

Rest staat ook in de TS.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2014 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
haha was iemand dit opgevallen tijdens de constellation commercial?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RQznol1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:44:
Naja, een beetje goede kritiek is ook wel goed voor de game. Niet om iedereen de mond te snoeren, maar het slaat wel ver door ja.

Hier nog trouwens de multi-crew footage, staat nog niet op de CIG website:
[video]

Rest staat ook in de TS.
Goede en opbouwende kritiek zeker, maar wat ik dit weekend heb gelezen (dat is redelijk wat), zat er niet erg veel opbouwends tussen of überhaubt terecht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:49:
haha was iemand dit opgevallen tijdens de constellation commercial?

[afbeelding]
Nee, maar dat is wel vet. Stel je voor dat je een nieuw system met bewoonde planeten ondekt :) , dan alsnog een dikke boete krijgen omdat je 1 van de aliens neer hebt geschoten voor research :P . (Of je doet dat stiekem, en je verhandeld die nieuwe species aan een stel louge researchers :D . )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:23:
[...]

Ik doelde eigenlijk op de in-game trailer/gameplay van multi-crew vessels. Daarin was volgens mij wel de Andromeda te zien.
Het is een Andromeda of een Taurus, heeft iig geen ronde brug dus is geen Aquila en heeft geen met hout ingelegde zijkanten dus ook geen Phoenix.

edit: BTW pax Austrailia is 31 oct t/m 2 nov, dus dan meer bekend over de FPS. de teaser nu was nog steeds erg.. erm .. teaserig :D

[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 17-08-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tja ik heb al tijdje niet meer op de officiele fora gekeken, maar laatste keer was het ook gigantisch veel fanboys. Reacties waarin alles opgehemeld wordt alsof het perfect is, terwijl zelfs de devs aangaven dat het nog bugged was. En alle kritiek werd neergesabeld, want het was slechts een alpha (of pre-alpha, ook favoriet woord daar). Je zou juist denken dat feedback het doel is van een alpha (uiteraard zinvolle feedback).

En uiteraard hoop ik dat de beloftes waar worden gemaakt, maar dat er bijvoorbeeld nog steeds geen versie 1.0 van AC is moet toch ook andere wel wat verontrusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-08-2024
Leuk filmpje weer. Al tijdje niet gespeeld, en als ik zo reacties lees, ook niet echt plezierig nog;)

BTW 610K in 1 dag! Insane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Robbert079 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:16:
Leuk filmpje weer. Al tijdje niet gespeeld, en als ik zo reacties lees, ook niet echt plezierig nog;)

BTW 610K in 1 dag! Insane
Dan niet vergeten dat vandaag voor 12 uur 51 miljoen op de teller gaat staan :) . Dat zijn 2 letters for the chairman in 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Bizar. Iemand is op 't SC event z'n Citizen card verloren en heeft daarvoor een topic geopend op het RSI forum. Hij looft een $25 gift card uit, maar toen begonnen andere users ook in te leggen.

De vinder krijgt nu:
25$ gift voucher is the reward and grumpycat was so nice to offer additionally a second 25$ voucher.
Bio-Mujahid offered another 50$ gift card.
odinfrost offered another 25$ gift card.
kavon offered another 25$ gifting.
Champion7b + CDI (org): 100$ gift card.
reuben + Icarus Group (org): 75$ gift card.
The Organization (org): 10$ gift card
moty offered UEE Calendar
Takuetsu MISC Freelancer MIS 2944 (digital ship model)
StellarSonic JukeBox (play your own music in your hangar)
Takuetsu RSI Constellation Phoenix 2944 (digital ship model)
LustianKerst offered a blackbeard skin
soundwave-sw offered another skin
Dus ruim $300 aan gift cards, wat subscriber flair, skins en blijkbaar 2 schepen voor de vinder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 22:46:
Bizar. Iemand is op 't SC event z'n Citizen card verloren en heeft daarvoor een topic geopend op het RSI forum. Hij looft een $25 gift card uit, maar toen begonnen andere users ook in te leggen.

De vinder krijgt nu:

[...]

Dus ruim $300 aan gift cards, wat subscriber flair, skins en blijkbaar 2 schepen voor de vinder 8)7
Wow bizar.... had m graag gevonden met zo'n vindersloon.

De 51 miljoen is zojuist gepasseerd, erg benieuwd naar de nieuwe letter from the chairman. Hopelijk een aantal leuke nieuwtjes bij de brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik heb nu zo'n vermoeden dat als iemand die kaart gevonden heeft, hij hem nu gewoon vasthoudt, aangezien de vindersloon continu omhoog gaat. Dan wacht hij dus gewoon totdat het hoog genoeg geworden is.
Maar ik vind het waarschijnlijker dat het gewoon bij het afval beland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 23:02:
[...]

Wow bizar.... had m graag gevonden met zo'n vindersloon.

De 51 miljoen is zojuist gepasseerd, erg benieuwd naar de nieuwe letter from the chairman. Hopelijk een aantal leuke nieuwtjes bij de brief.
Mooi ook dat de $50 miljoen LftC nog niet eens geschreven/gepubliceerd is. Wordt een dubbele LftC dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat wel erg rap zo.
Denk dat ze voor dat de game gold gaat nog wel de 100M halen.
En de 1M klanten gaan ze ook nog wel halen. (Ze zijn nu al Eve voorbij btw :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Het is wel lastig om de site bijgewerkt te houden lijkt mij omdat dat door een ander bedrijf/subcontracter word gedaan.

Stats in de brochure zijn zoals het schip gaat zijn is al een paar keer gezegt. Lijkt me duidelijk genoeg toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ashrah schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:13:
[...]
Het is wel lastig om de site bijgewerkt te houden lijkt mij omdat dat door een ander bedrijf/subcontracter word gedaan.

Stats in de brochure zijn zoals het schip gaat zijn is al een paar keer gezegt. Lijkt me duidelijk genoeg toch.
Dat lijkt mij sterk, ik heb namelijk op de officiele fora al een paar maal gelezen dat het bevestigd zou zijn dat de Constellation Phoenix, geen T7 powerplant zal gaan krijgen, het zou hier om een typefout in de brochure gaan, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Tja typefouten voorbehouden ok ... maar ik had het over een vergelijking tussen de ship stats page en de brochures.

Moet zeggen dat dat wel een van de redenen is waarom ik voor de Phoenix ben gegaan uiteindelijk, total package van het schip leek me beter dan bij de andere 3 (point defense turret, grotere powerplant, upgrade mogelijkheid en daar lever de dan 2 class 2 missile racks voor in).

Oops dacht dat we het over de powerplant hadden niet over de engines. ...... dat de engines niet klopten had iedereen kunnen zien ........ beetje stom om daar stennis over te maken.

Maar goed je hoort me niet zeuren verder. Je backed een idee waar aan gewerkt word niet een "af product", dus 99% is subject to change totdat het gold gaat. Velen lijken dat inderdaad niet te beseffen.

[ Voor 33% gewijzigd door Ashrah op 18-08-2014 00:30 . Reden: e.e.a. toegevoegd en gecorrigeerd ..... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ze hebben wel gezegt dat de stats in de brochure het meest accuraat zijn. Dat betekent natuurlijk niet dat ze daar helemaal perfect erin staan, maar het is betrouwbaarder dan de ship stats page op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Is er hier iemand een subscriber die een vraag aan CR (= "10 for the chairman") kan stellen?

"Will the website's system also allow us to downgrade ships (and get the remaining value as store credits) in the near future? A lot of ships were added since I pledged for a Constellation and I'd like to exchange it for 2 smaller ships without having to go to the grey market."

Indien het antwoord negatief is ga ik mijn Rear Admiral LTI dus moeten verpatsen op de grey market want het gaat hoogst waarschijnlijk weg en als ik dan een minder duur schip wil ben ik gezien.

Ik ga de vraag ook aan support stellen maar ik denk dat er meer mensen interesse hebben in dit.

Dank bij voorbaat aan de subscriber die dit post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Voor mij is het niet zo belangrijk dat de data / specs overal hetzelfde is, vrijwel onmogelijk. Wat wel belangrijk is dat ze naast de specs op een document/pagina aangeven wat de datum is. Dan kun je makkelijk zien welke het meest up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 16:47
Als je zo even 400$ moet neer tellen voor een spaceship zouden op zijn minst kunnen voor zorgen dat de informative correct is en geen bait en switch toestanden.
Zou een andere game studio eens moeten doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Exitz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 06:41:
Als je zo even 400$ moet neer tellen voor een spaceship zouden op zijn minst kunnen voor zorgen dat de informative correct is en geen bait en switch toestanden.
Zou een andere game studio eens moeten doen ...
De meeste van die schepen zijn nog volop in ontwikkeling, daardoor veranderen de stats constant. Mensen kopen die schepen terwijl ze nog op de tekentafel liggen. Als de transitie van concept naar in-game wordt gemaakt verandert er altijd veel. Dat is een risico dat je neemt. De vergelijking met andere studio's loopt helemaal spaak natuurlijk, want die hebben geen open ontwikkeling.

Overigens is die stats page er alleen omdat de backers dat willen, maar uiteraard klopt die vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
AndrewBourgeois schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 01:21:
Is er hier iemand een subscriber die een vraag aan CR (= "10 for the chairman") kan stellen?

"Will the website's system also allow us to downgrade ships (and get the remaining value as store credits) in the near future? A lot of ships were added since I pledged for a Constellation and I'd like to exchange it for 2 smaller ships without having to go to the grey market."

Indien het antwoord negatief is ga ik mijn Rear Admiral LTI dus moeten verpatsen op de grey market want het gaat hoogst waarschijnlijk weg en als ik dan een minder duur schip wil ben ik gezien.

Ik ga de vraag ook aan support stellen maar ik denk dat er meer mensen interesse hebben in dit.

Dank bij voorbaat aan de subscriber die dit post!
Ik heb 'm gepost voor je!
(Ik wilde een link naar de post plaatsen maar bedacht me dat je daar natuurlijk niet bij kan. :+ )

Ik denk overigens dat je je Rear Admiral package prima met winst kunt verkopen via bijvoorbeeld Reddit.

[ Voor 5% gewijzigd door Snoz Lombardo op 18-08-2014 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 06:47:
[...]

De meeste van die schepen zijn nog volop in ontwikkeling, daardoor veranderen de stats constant. Mensen kopen die schepen terwijl ze nog op de tekentafel liggen. Als de transitie van concept naar in-game wordt gemaakt verandert er altijd veel. Dat is een risico dat je neemt. De vergelijking met andere studio's loopt helemaal spaak natuurlijk, want die hebben geen open ontwikkeling.

Overigens is die stats page er alleen omdat de backers dat willen, maar uiteraard klopt die vaak niet.
klopt, en vandaar ook die grote disclaimer:
DISCLAIMER: These are our current specifications on paper. Some of this is likely to change during the 3D design and game balancing process over the next 24 months. Despite this, they should give a good indication of the relative features and abilities of the ships in the Star Citizen universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Ik volg het project van dichtbij waardoor ik maar al te goed weet dat de stats flink kunnen veranderen maar ik kan begrijpen dat het voor sommigen totaal niet duidelijk is. Die disclaimer heb op de hele drukke site nog nergens gezien. :9
Van mijn part mogen ze die disclaimer toevoegen in het orderproces met een vinje "I understand that the ship specs are likely to change during the course of development".

Voor mij is er helemaal geen probleem zolang je van schip kunt veranderen zonder dat je je verworven goodies kwijtspeelt (momenteel alpha access en LTI) vandaar mijn vraag voor CR.
Snoz Lombardo schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:31:
[...]

Ik heb 'm gepost voor je!
(Ik wilde een link naar de post plaatsen maar bedacht me dat je daar natuurlijk niet bij kan. :+ )

Ik denk overigens dat je je Rear Admiral package prima met winst kunt verkopen via bijvoorbeeld Reddit.
Bedankt! Ja de Rear Admiral LTI zou ik voor 400+ USD ( 8)7) kunnen verkopen maar ik ben niet uit op winst dus ik hoop dat ze het systeem nog flexibeler maken zodat je kan blijven switchen van schip zolang de stats veranderen en ze schepen blijven toevoegen.

Zoals ik in mn vraag zeg heb ik in 2013 voor een Constellation gepledged omdat dit de grootste hauler was waarvoor je kon pledgen. Met de Banu Merchantman, de Caterpillar (die nu toch wel iets meer is als de "evil twin of the Freelancer") en de Hull C liggen de kaarten anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

AndrewBourgeois schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:25:

Zoals ik in mn vraag zeg heb ik in 2013 voor een Constellation gepledged omdat dit de grootste hauler was waarvoor je kon pledgen. Met de Banu Merchantman, de Caterpillar (die nu toch wel iets meer is als de "evil twin of the Freelancer") en de Hull C liggen de kaarten anders.
Wat betreft die evil twin van de Freelancer, ben ik erg benieuwd hoe de varianten van dat schip gaan werken. Iig is het schip behoorlijk modulair, maar als je ook nog de cargo bay nog voor verschillende doeleinden kan gaan gebruiken is het een erg mooi schip.

De ship specs op de site zijn trouwens nu wel aangepast naar de brochure, dus een Taurus zou waarschijnlijk een capaciteit van 1900 FU gaan krijgen. dus 3 Taurussen staan bijna gelijk aan 1 Banu MM :)

Als je daar een covoy van hebt, loop je als piraat toch tegen een behoorlijke oppositie in fire-power :)

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 18-08-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
De meeste van die schepen zijn nog volop in ontwikkeling, daardoor veranderen de stats constant.
Heb ik totaal begrip voor het is pre pre pre pre pre alpha ...
Toch raar dat net voor de verkoop op Limited edition schip de stats er lekker beter uit zien om na verkoop effe de zooi aan te passen ?
En toch raar als er aanpassingen gebeuren aan het model het altijd in voordeel van de studio is en niet van backer zoals die 5 dollar voor de downgrade als je daar geen milk cow gevoel ben hebt .. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mensen blijkbaar zo snel opgewonden raken van al dan niet veranderde schepen of bepaalde varianten heeft volgens mij te maken dat de verwachtingen te hoog gespannen zijn. Wat dat betreft zijn de mensen die voorzichtig met een Aurora zijn begonnen toch nuchter genoeg geweest om beperkt de pledgen.
Om nog maar te zwijgen van sommigen die denken dat het opzet is om de specs zo onduidelijk mogelijk te houden.
Zelfs als PU uiteindelijk live gaat zullen ze nog specs aanpassen en zullen er grote groepen mensen klagen over schepen die wel/niet OP zijn en zeuren om buffs/nerfs. Dat is inherent aan elke MMO.

De Taurus downgrade klopt inderdaad niet en daar zullen ze uiteindelijk wel een nette oplossing voor vinden. Anders houd je gewoon je Phoenix toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Exitz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:06:
De meeste van die schepen zijn nog volop in ontwikkeling, daardoor veranderen de stats constant.
Heb ik totaal begrip voor het is pre pre pre pre pre alpha ...
Toch raar dat net voor de verkoop op Limited edition schip de stats er lekker beter uit zien om na verkoop effe de zooi aan te passen ?
En toch raar als er aanpassingen gebeuren aan het model het altijd in voordeel van de studio is en niet van backer zoals die 5 dollar voor de downgrade als je daar geen milk cow gevoel ben hebt .. }:O
Wat betreft die downgrade op de Connie ben ik het helemaal met je eens dat het niet eerlijk is tegenover mensen die nu voor 200 dollar een Taurus kunnen kopen, terwijl een early backer nu xx dollar meer moet betalen voor z'n hauler. Aan de andere kant is het ook niet handig voor CIG om refunds erop te geven, want dat kost geld. Logischer zou zijn dat ze een gratis module/upgrade voor de Taurus toevoegen, die niet bij de 200 dollar variant zit. Op die manier kunnen ze het wat beter recht trekken zonder extra moeite te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
Anders houd je gewoon je Phoenix toch?
Tuurlijk ik doe geen enkel van de hand ze zullen allemaal well hun roll hebben in de PU.
Zo als de phoenix mischien enkel in pu bepaalde cargo zal kunnen transporten of dat enkel rijken een escort willen met een phoenix....
Vind gewoon dat de marketing een beetje de wensen overlaat kleine foutjes die mensen minder geld doen uitgeven gaat hun pijn doen in de long run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap ook niet waarom je per se die downgrade zou moeten maken. Straks in de PU heb je alle mogelijkheden om cargo space aan te passen. Maarja dat ligt meer aan mij, ik vind het uberhoupt niet zo interessant om al die upgrades te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
Ik snap ook niet waarom je per se die downgrade zou moeten maken.
Dan snap ik nog minder waarom ze aanbieden op hun site mischien omdat het eeninge manier is om aan een LTI Taurus te komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Exitz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:59:
Ik snap ook niet waarom je per se die downgrade zou moeten maken.
Dan snap ik nog minder waarom ze aanbieden op hun site mischien omdat het eeninge manier is om aan een LTI Taurus te komen ?
^ Dat dus. Plus dat het minder kost dan een volledig "nieuwe" Taurus aanschaffen als je al een Constellation hebt, voor sommige mensen toch misschien een beter oplossing.

[ Voor 20% gewijzigd door Ashrah op 18-08-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Als je in de PU de Taurus wilt dan zie ik wel in waarom sommigen willen downgraden. Het zou je 75 USD store credits moeten opleveren dat je dan voor een ander schip ofzo kan gebruiken + je moet het niet in-game betalen met UEC.
+ de kans zit er ook in dat je LTI bij verlies je weer een Andromeda geeft die je dan weer in-game mag upgraden naar een Taurus. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

AndrewBourgeois schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:53:
Als je in de PU de Taurus wilt dan zie ik wel in waarom sommigen willen downgraden. Het zou je 75 USD store credits moeten opleveren dat je dan voor een ander schip ofzo kan gebruiken + je moet het niet in-game betalen met UEC.
+ de kans zit er ook in dat je LTI bij verlies je weer een Andromeda geeft die je dan weer in-game mag upgraden naar een Taurus. :p
Dat lijkt me niet, gok dat je gewoon exact hetzelfde schip terugkrijgt als wat je verliest (zij het zonder upgrades). Dus is je Taurus total loss, krijg je gewoon een nieuwe Taurus van de verzekering. Vraag me af hoe dat trouwens zit met salvageble parts.

Stel je voor dat je schip kapot is... maar je weet de locatie van het wrak, kan je dan niet gewoon halen wat er te halen valt + dat je een nieuw schip van de verzekering krijgt. (Eigenlijk is het soort van verzekeringsfraude)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:58:
[...]

Dat lijkt me niet, gok dat je gewoon exact hetzelfde schip terugkrijgt als wat je verliest (zij het zonder upgrades). Dus is je Taurus total loss, krijg je gewoon een nieuwe Taurus van de verzekering. Vraag me af hoe dat trouwens zit met salvageble parts.

Stel je voor dat je schip kapot is... maar je weet de locatie van het wrak, kan je dan niet gewoon halen wat er te halen valt + dat je een nieuw schip van de verzekering krijgt. (Eigenlijk is het soort van verzekeringsfraude)
Je krijgt in principe het pakket terug wat je verkocht hebt bij een variant. Dus verlies je je Taurus, dan krijg je een Taurus terug. (in dezelfde staat dat hij was laatste keer dat je een hangar verliet, zodat je het niet kan gebruiken om een schip in nieuwstaat te krijgen)

en als je de locatie van je wreck weet zou je er naartoe moeten kunnen gaan, vraag is of je dat wil, het is niet voor niks een wreck geworden :) Maar je krijgt dus alleen een nieuw schip zonder schade als je schip op dat moment ook nieuw en zonder schade was. Althans zo had ik het begrepen heb niet 123 de bron van die informatie.
AndrewBourgeois schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:53:
Het zou je 75 USD store credits moeten opleveren dat je dan voor een ander schip ofzo kan gebruiken + je moet het niet in-game betalen met UEC.
Dat had ik ook verwacht

[ Voor 10% gewijzigd door Bornhald op 18-08-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Bornhald schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:23:Je krijgt in principe het pakket terug wat je verkocht hebt bij een variant. Dus verlies je je Taurus, dan krijg je een Taurus terug. (in dezelfde staat dat hij was laatste keer dat je een hangar verliet, zodat je het niet kan gebruiken om een schip in nieuwstaat te krijgen)
Klopt niet helemaal, LTI/Insurance krijg je je basic schip terug, dus als je een Taurus verliest krijg je wel een Taurus terug maar allen addons/upgrades die je eraan gedaan hebt niet. Dit geld dan wel alleen voor Basic insurance en LTI.

Of je meer terugkrijgt voor een hogere insurance lijkt me wel logisch maar daar is nog niets over gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Heb ook wel het vermoeden dat basic insurance (het equivalent van LTI) echt niet zo heel duur gaat zijn. Echter de verzekering voor cargo/add-ons toch wat zwaarder gaan wegen.

Op zich zou de recuperatie van verloren schepen leuke missies zijn voor de org. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ashrah schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:31:
[...]

Klopt niet helemaal, LTI/Insurance krijg je je basic schip terug, dus als je een Taurus verliest krijg je wel een Taurus terug maar allen addons/upgrades die je eraan gedaan hebt niet. Dit geld dan wel alleen voor Basic insurance en LTI.

Of je meer terugkrijgt voor een hogere insurance lijkt me wel logisch maar daar is nog niets over gezegt.
Je krijgt weldegelijk de versie terug die je had:
Lifetime Insurance *
Replaces your ship hull in the event of destruction or theft.
Hull is replaced with an identical model in equivalent condition.
Effective indefinitely with no additional in-game fee.
bron: https://robertsspaceindus...e-Insurance-Clarification

dus als je een taurus hull hebt (is een aangepaste constellation want je cargobay is groter en je kan er geen snubfighter in zetten) dan krijg je een taurus hull terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ashrah schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:31:
[...]

Lifetime Insurance *
Effective indefinitely with no additional in-game fee.
Standard Hull Insurance *
Effective for a set period of time: currently one, three or six months.
Must be renewed with in-game credits once expired.

dus als je een taurus hull hebt (is een aangepaste constellation want je cargobay is groter en je kan er geen snubfighter in zetten) dan krijg je een taurus hull terug. Dus als je nieuwere informatie hebt graag bron :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bornhald op 18-08-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:12:
[...]

[...]

dus als je een taurus hull hebt (is een aangepaste constellation want je cargobay is groter en je kan er geen snubfighter in zetten) dan krijg je een taurus hull terug. Dus als je nieuwere informatie hebt graag bron :)
Dat zegt Ashrah ook, alleen upgrades aan guns/powerplant/engines en dergelijke vallen niet onder LTI en zullen dus niet volledig vergoed worden. (hiervoor krijg je dus de basic/starter items/upgrades voor terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Bornhald schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:12: Dus als je nieuwere informatie hebt graag bron :)
Wat ik beweer is exact wat je net opnoemt ;)

Basic schip krijg je terug maar niet de upgrades die je daarna ingame zelf hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ashrah schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:39:
[...]

Wat ik beweer is exact wat je net opnoemt ;)

Basic schip krijg je terug maar niet de upgrades die je daarna ingame zelf hebt gedaan.
Dan snap ik het weer, denk iets te fanatiek gereageerd op jou "dat klopt niet helemaal". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Over de community gesproken,.. ik vroeg het team: "hoe gaan jullie eigenlijk om met al die zeikers op de forums?". Hun reactie: "to be honest, we don't really look a most parts of the forums because there is only negativity there"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ircghost schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:16:
Over de community gesproken,.. ik vroeg het team: "hoe gaan jullie eigenlijk om met al die zeikers op de forums?". Hun reactie: "to be honest, we don't really look a most parts of the forums because there is only negativity there"..
Over zeikerd gesproken, ik vraag me wel eens af of er mogelijk iets is wat CIG kan doen waardoor niemand zeikt, volgens mij maakt het niet uit wat ze doen of er beginnen wel honderd man te klagen. Moet zeggen dat het antwoord me niet erg verbaast. Ik zou zeggen er is al meer dan 51m gedoneerd dus er is iets wat we goed doen, en we krijgen nagenoeg geen verzoeken tot terugbetaling, dus de schreeuwers kunnen lekker schreeuwen tot ze een ons wegen maar globaal gezien doen we het goed en hebben de meeste mensen vertrouwen in ons.

Het enige wat ik persoonlijk erg jammer vind mbt de varianten is dat ze er van binnen, op de phoenix na dan, vrijwel hetzelfde uit zien qua texturing en ik hoop dat ze daar nog wat aan tweaken, maar dat is voor mij geen reden om te gaan klagen dat ik mijn geld voor de aquila upgrade terug wil, ben blij met wat voor een rol hij op papier heeft en kijk er naartoe om hem te gaan vliegen. Het enige voor wat betreft ik de verontwaardiging wel kan begrijpen is de $5 "upgrade" voor een goedkoper schip. Ben benieuwd of we daar nog uitleg voor krijgen of dat daar iets anders voor gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dat Chris op de terugreis wat te overdenken heeft?

En devs zullen niet alles lezen maar er zijn zat mods die een oogje in het zeil houden en drommels goed weten wat er allemaal speelt. Die zullen heus wel eens een seintje doorgeven van het een of ander.

En onder die zeikerds versta ik dat het vaak figuren zoals Francis zijn (maar dan echt zo). Van die contactgestoorde nerds die nog thuis wonen en al hun geld aan games uitgeven en zichzelf helemaal geweldig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik denk dat ik dan echt in de 'verkeerde' subfora daar vroeger heb gekeken. Want daar werd alles wat ook maar geinterpreteerd kon worden als een vorm van mogelijke kritiek neergesabeld door fanboys, en was de conclusie altijd dat de huidige versie perfect is, en dat delays goed zijn. En dat laatste dan ook serieus. Niet alleen dat het mooi is dat het niet te gerushed wordt, maar dat het positief is als er meer delays waren.

[ Voor 20% gewijzigd door Sissors op 18-08-2014 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Ik zit op het moment in dubio om mijn Hornet met LTI & Alpha in te cashen en de grotere constellation te kopen, met veel meer extra's. (aangezien je met een schip upgrade alleen het schip krijgt en niet de rest). Dat zou dus dit;

Star Citizen Digital Download
Lifetime Insurance
Alpha Access
Beta Access
Digital Star Citizen Manual

vs dit zijn;

Starting Hangar: Deluxe
Starting Money:10,000 UEC
6 Month Insurance
Deluxe Silver Collector's Box
Spaceship-shaped USB Drive
CD of Game Soundtrack
Glossy Fold-up Star Map
5 Spaceship Blueprints
3 Inch Model of Spaceship
Hardback Making-of Star Citizen
Beta Access
Digital Star Citizen Manual
Star Citizen Digital Download
Squadron 42 Digital Download

Is die LTI het echt waard? Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik vermoed dat LTI alleen in het begin echt handig is, vooral als je met een groter schip begint. Een groter schip zal waarschijnlijk meer kosten om te onderhouden, en ook zal de insurance meer kosten. Aangezien je als je begint waarschijnlijk nog niet zoveel verdient, is het dan wel handig om geen insurance te hoeven betalen.
Als je eenmaal wat meer verdient, zal je zeer waarschijnlijk geen moeite hebben om insurance te betalen.

Ik zou zeggen dat als je die goodies echt wel hebben, je er meer plezier van zal hebben dan dat je met LTI hebt. Bedenk wel dat je ook een Alpha Pass erbij moet kopen, alpha zit namelijk niet meer inbegrepen in packages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan ook gewoon de Constellation als 2e package kopen met alle goodies ipv alleen het upgrade schip. Als je de Hornet inwisselt raak je alle early backer perks kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphoog
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02 01:34
En niet te vergeten als de Constellation in AC is, zal er een cross-chassis upgrade zijn en behoud je de LTI,
en voor dat punt heb je de Connie niet nodig. (tenzij het de Phoenix betreft)

Tenzij het hele package goedkoper is met alle items dan de upgrade natuurlijk, maar zelfs dan kan je wachten tot dat punt.

[ Voor 25% gewijzigd door mphoog op 19-08-2014 05:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik denk dat LTI alleen interessant is voor idris en groter. Maar als je geen andere schepen hebt die je alpha en bèta geven, dan lijkt het me niet handig om hem om te smelten. Anders zou dat wel kunnen, ook al zou ik zelf eerder voor verkoop op de Grey market gaan in plaats van omsmelten :)

@mphoog,ik vraag me alleen wel af of je wel alle extra's van een Constellation krijgt bij een cross chassis upgrade. Ik dacht dat het idee bij cross chassis was dat je het originele pakket behield en alleen het chassis van het schip aan past.

Even snel op reddit gekeken en een hornet LTI zal je voor minimaal $200 kunnen verkopen en als het een Package is voor ergens tussen de 200-250.

[ Voor 49% gewijzigd door Bornhald op 19-08-2014 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Cogency schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:04:
Ik zit op het moment in dubio om mijn Hornet met LTI & Alpha in te cashen en de grotere constellation te kopen, met veel meer extra's. (aangezien je met een schip upgrade alleen het schip krijgt en niet de rest).
Is die LTI het echt waard? Wat denken jullie?
Wat mphoog hierboven dus eigenlijk zegt :) /\

Je kan mijn inziens beter wachten tot er cross-chassis upgrades beschikbaar worden voor Hornets naar Connie's (mochten die komen) Dan kan je voor relatief weinig met een LTI Connie rond gaan vliegen :p .

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 19-08-2014 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik dacht dat je bij een cross chassis het verschil tussen de packlages nog steeds aan het betalen was. Dus je betaald nog hetzelfde maar je behoud je LTI, en ik vraag me dus af of je de goodies krijgt van de Constellation als je dat doet, omdat het zo prat gaat op dat je behoud wat je al hebt bij cross chassis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Als je upgrade krijg je niet alle goodies erbij. De Hornet is ook een upgrade en ik heb nog steeds alleen dezelfde goodies die met mijn Aurora kwamen.

Beta access zit bij de constellation ook als ik die nu koop, alleen alpha mis je. Maar dat kan me eigenlijk gestolen worden, en je kan altijd voor 5dollar je weer inkopen voor een module. Er zit ook 6maanden verzekering bij, ik neem aan dat dat vanaf launch is, dus heb je 6 maanden de tijd om genoeg vermogen op te bouwen om je schip te kunnen blijven verzekeren. Ik neem aan dat dat genoeg is.

Die grijze markt heb ik ook aan zitten denken. Zou een leuk extratje zijn voor de aankoop van het nieuwe schip. Maar ik weet niet of ik dat aandurf. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 10:29

Apache

amateur software devver

Ik heb afgelopen weekend ook een phoenix gekocht, naast mijn super hornet, 350r, cutlass, aurora LX en avenger, dit spel begint mij stilaan toch wel meer euro's te kosten dan ik oorspronkelijk had voorzien :P

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Apache schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:29:
Ik heb afgelopen weekend ook een phoenix gekocht, naast mijn super hornet, 350r, cutlass, aurora LX en avenger, dit spel begint mij stilaan toch wel meer euro's te kosten dan ik oorspronkelijk had voorzien :P
Vergeet dan niet alle nieuwe hardware die nog gekocht moet worden om het op leuke settings te kunnen spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch de basis uitrusting van elke tweaker? Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Apache schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:29:
Jeetje, ik kan me moeilijk voorstellen dat je ze allemaal gaat vliegen eerlijk gezegd. Je zal toch snel een favoriet krijgen waar je het meeste geld mee binnenhaalt, want er zijn altijd grotere en betere toestellen om te verdienen lijkt me :P
Ik hou het voorlopig maar bij m'n i300, want het gaat toch ook nog lang duren voor dit spel echt speelbaar wordt. Tegen die tijd kijk ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:37:
Dat is toch de basis uitrusting van elke tweaker? Toch?
Voor SC zal ik toch een stapje verder moeten gaan dan m'n standaard setup ;) (of doelde je op de line-up schepen?) :+

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 19-08-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 10:29

Apache

amateur software devver

Case_C schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:35:
[...]

Vergeet dan niet alle nieuwe hardware die nog gekocht moet worden om het op leuke settings te kunnen spelen. :9
Ik heb al een warthog hotas + oculus dk2 liggen die eigenlijk redelijk exclusief voor SC zijn aangeschaft ... PC hardware komt inderdaad ook nog wel aan de beurt.

Misschien vlieg ik ze niet allemaal maar dan huur ik wel AI's in als wingman of leen ik ze uit aan maten die kunnen meevliegen.

[ Voor 14% gewijzigd door Apache op 19-08-2014 14:50 ]

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Apache schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:50:
[...]

Ik heb al een warthog hotas + oculus dk2 liggen die eigenlijk redelijk exclusief voor SC zijn aangeschaft ... PC hardware komt inderdaad ook nog wel aan de beurt.

Misschien vlieg ik ze niet allemaal maar dan huur ik wel AI's in als wingman of leen ik ze uit aan maten die kunnen meevliegen.
* Snoz Lombardo meldt zich aan als maat :+

Warthog + DK2 is ook zo even €600,- en dan moet je PC nog.. kun je uiteindelijk wel optimaal van de game genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik overweeg om mijn eerste schip te kopen maar wat ik mij afvraag is het volgende, stel dat ik een schip heb gekocht en na een paar maanden is de verzekering van dat ding verlopen en ik wordt vervolgens afgeknalt, zonder dat het schip verzekerd is, moet ik dan weer opnieuw voor echt geld een nieuw schip kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:09:
Hoi,

Ik overweeg om mijn eerste schip te kopen maar wat ik mij afvraag is het volgende, stel dat ik een schip heb gekocht en na een paar maanden is de verzekering van dat ding verlopen en ik wordt vervolgens afgeknalt, zonder dat het schip verzekerd is, moet ik dan weer opnieuw voor echt geld een nieuw schip kopen?
Nee het idee is dan dat je doormiddel van contracts en odd jobs weer genoeg UEC verdient om ingame weer een schip te kopen. Sommige missies kunnen/zullen een schip in leen aanbieden, een andere optie is om een schip te huren van een andere speler/npc.

Je kunt je in zulke gevallen ook verhuren als gunner/boarding crew op een schip van een andere speler.

Hoe dit exact gaat werken is nog niet helemaal duidelijk, maar je kan iig ook zonder schip gewoon ingame currency verdienen. :)

Naar wat voor schip zit je te kijken als ik vragen mag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het is zelfs zo dat wanneer het spel uit is, schepen niet eens meer beschikbaar zijn voor echt geld. De enige manier om ze te krijgen is door ze te kopen met UEC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[b]Cogency schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:11:[/b

Die grijze markt heb ik ook aan zitten denken. Zou een leuk extratje zijn voor de aankoop van het nieuwe schip. Maar ik weet niet of ik dat aandurf. hehe
Ben zelf vrij actief geweest op de Grey market ook voor een paar vrienden middleman gespeeld. Bij mij is er tot nu toe nog nooit iets fout gegaan. Sterker nog, alle schepen die ik heb, heb ik door handel op de Grey market en door LTI upgrades. Je komt een eind door gewoon je boerenverstand te gebruiken. Als je via de Grey market wil verkopen stuur me dan een PM en dan kan ik wel zien of ik iets voor je kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:09:
Hoi,

Om zeker te zijn: Heb je wel begrepen dat die insurance ook in-game beschikbaar zal zijn en dat het de bedoeling is dat iedereen die neemt omdat ze ondertussen al heel vaak gezegd hebben dat deze insurance (Ship Hull Insurance genaamd) spotgoedkoop zal zijn?

Het is dus niet zo dat je met een package zonder LTI plots na 3 - 6 maanden geen insurance meer zal kunnen hebben. De eerste maanden is die gewoon gratis en bij LTI is het permanent gratis.

Ik verwacht wel dat ze een "automtic renewal" optie in-game toevoegen zodat je het nooit kan vergeten en ja altijd gedekt bent.

EDIT: @Bornhald: ik stuur je vanavond een PM want als ik geen antwoord krijg van CIG over downgraden dan ga ik verplicht zijn om mijn Constellation op de grey market te verpatsen en ik zou graag weten hoe dat werkt met die invoices en hoe ik referenties kan krijgen want ik heb 0 reddit posts terwijl ik hier al 3 trades achter de rug heb (400 + 200 EUR). OpTweakers vond ik het veilig genoeg maar Reddit is een ander verhaal.

[ Voor 16% gewijzigd door AndrewBourgeois op 19-08-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:00

TNJ

Frugalite

Bornhald schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:21:
[...]
Als je via de Grey market wil verkopen stuur me dan een PM en dan kan ik wel zien of ik iets voor je kan betekenen.
Bornhald, your local trusted spaceship dealer:

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_oBRbTQRZwVI/TBee1mjcAaI/AAAAAAAAAFo/kduILYNIW98/s1600/used+car+dealer.jpg

:+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt voor de hulp, aangezien ik in geen enkel spel erg goed ben in PVPen spreken kwa specificaties de Freelancers mij wel aan alleen vind ik die kwa uiterlijk weer niet super mooi vandaar dat ik nog twijfel, wat dat betreft vind ik de Constellations veel mooier, maar die zijn weer een stuk duurder. Het zal in elk geval geen kleine fighter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:31:
Alvast bedankt voor de hulp, aangezien ik in geen enkel spel erg goed ben in PVPen spreken kwa specificaties de Freelancers mij wel aan alleen vind ik die kwa uiterlijk weer niet super mooi vandaar dat ik nog twijfel, wat dat betreft vind ik de Constellations veel mooier, maar die zijn weer een stuk duurder. Het zal in elk geval geen kleine fighter worden.
Nog steeds wat prijzig maar ik zou zeggen neem een Taurus Package, heb je een Constellation en die pimp je dan tzt in game. Taurus package is $200 en standaard langer $125
TNJ schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:28:
[...]

Bornhald, your local trusted spaceship dealer:

[afbeelding]

:+ ;)
Ben nog niet zo grijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
  • Laatst online: 05-08 19:59
Je kan ook traden met de Aurora ;)
Freelancer is wel een mooiere start basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Natuurlijk niet vergeten dat je met een groter schip ook grotere bedragen betaald voor NPC-crew/Landing Fees onderhoud en verzekeringen :). Heb zelf momenteel nog een Freelancer Dur, en zit te twijfelen of ik wil upgraden naar een Taurus package of los schip.

Voordeel is meer trade-capacity, nadeel is 0 exploration capability :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://robertsspaceindus...e/Packages/Freelancer-DUR

Op dit moment neig ik sterk naar dit pakket, alleen nog even bestuderen of er genoeg wapens op dat ding kunnen om gemene ventjes in Hornets kapot te meppen als die mij aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

@Bornhald, bedankt voor het aanbod. Ik hou het in gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:48:

Op dit moment neig ik sterk naar dit pakket, alleen nog even bestuderen of er genoeg wapens op dat ding kunnen om gemene ventjes in Hornets kapot te meppen als die mij aanvallen.
Ik zou daar niet teveel op letten. Maak je keuze aan de hand van wat je wilt doen in het spel, niet aan de hand van hoeveel wapens een schip heeft. Dat kan namelijk zo veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zat gisteravond een beetje na te denken over landing zones. Hoe gaat dat werken met honderdduizenden spelers? Je hebt instances voor space locaties, maar stel dat er duizend mensen zijn die willen landen op earth, hoe gaat dat? Heb je zometeen honderden parralel landingzones voor planeten? Er zijn maar honderd sterrenstelsels, dus enkele honderden sterren. Wat inhoudt dat het altijd druk zal zijn met honderdduizenden spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:48:

Wat ook altijd een optie is om een aurora pakket te kopen, dan heb je iig de Game en kan je mee doen met de bèta tzt. Misschien dat er later wat leuks uit komt dan kan je dat nemen en je kan altijd nog besluiten je aurora om te smelten(je schip weer inruilen voor rsi dollars) en dan alsnog een ander schip te kopen. Persoonlijk vind ik de Constellation het best waar voor je geld als je dat geld over hebt, heb je dat geld niet dan raad ik de aurora aan. De Constellation vanwege alle fysieke goederen die je krijgt en de aurora omdat je dan het spel zowel single als multiplaying hebt en een schip in de bèta.

Wat ook handig is als je een CC hebt of een pp account is je schepen in dollars te betalen. De kosten in Europa zijn aanzienlijk hoger, weet niet zeker of dat voor de aurora ook opgaat maat voor de rest zeker

[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 19-08-2014 17:41 . Reden: Autocorrect fouten ]

Pagina: 1 ... 53 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.