[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Je hebt gelijk, $2500 werd er alleen voor gevraagd, onbekend of de koop ook door is gegaan. Op ebay zijn Scythes wel voor $2000 verkocht. Het is maar wat de gek er voor over heeft natuurlijk ;). Gezien de grote vraag naar Scythes, zeker gezien de laatste renders, is er nauwelijks meer een Scythe te krijgen op de zwarte markt momenteel.

De Scythe is wellicht het enige schip waar LTI wel iets uitmaakt, omdat de Scythe normaal onverzekerbaar is. Ik vraag me daarom ook af of de Scythe ooit nog eens terug gaat komen als pledge, aangezien een Scythe zonder LTI zo goed als waardeloos is. Eén keer dood gaan en je bent gelijk een schip kwijt waarvoor je flink hebt betaald. LTI gaat in elk geval niet meer terug komen, en daarmee de Scythe ook niet waarschijnlijk.

Trouwens, is er al een forum* van de GOT-organization of alleen dit topic*?

*met inachtneming van verschil tussen forum, subforum en topics :9

[ Voor 8% gewijzigd door HMeijer op 14-02-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Daarom hoop ik eigenlijk op betere forum mogelijkheden op rsi zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HMeijer schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:22:
De Scythe is wellicht het enige schip waar LTI wel iets uitmaakt, omdat de Scythe normaal onverzekerbaar is. Ik vraag me daarom ook af of de Scythe ooit nog eens terug gaat komen als pledge, aangezien een Scythe zonder LTI zo goed als waardeloos is. Eén keer dood gaan en je bent gelijk een schip kwijt waarvoor je flink hebt betaald. LTI gaat in elk geval niet meer terug komen, en daarmee de Scythe ook niet waarschijnlijk.
Als je in-game een Scythe wilt hebben zul je ze in de meeste gevallen moeten veroveren op een bepaalde manier. Om te kopen zullen ze wel bijna niet te betalen zijn idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
HMeijer schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:22:
Zie https://robertsspaceindus...Insurance-FAQ-And-Update:
Can I insure alien or one-off ships?

You can not insure them through the standard UEE-bonded insurance process, although other options will be available. The only exception is the limited number of Vanduul fighters sold through the RSI site during the pledge campaign; these ships do have lifetime insurance included.
Dus geen standaard verzekering maar er komen wel 'andere opties'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik volg het spel nog niet zo heel lang, zit er wel aan te denken om een pledge pakket aan te schaffen. Echter hoor ik dus van limited edition ships en dat er steeds schepen bijkomen. Is de roadmap voor deze schepen bekend? Zijn ze er allemaal al? Of kunnen we meer plegde pakketten verwachten?

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
R3NSE schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:49:
Ik volg het spel nog niet zo heel lang, zit er wel aan te denken om een pledge pakket aan te schaffen. Echter hoor ik dus van limited edition ships en dat er steeds schepen bijkomen. Is de roadmap voor deze schepen bekend? Zijn ze er allemaal al? Of kunnen we meer plegde pakketten verwachten?
De roadmap is niet bekend, en nog niet alle schepen zijn er. Maar ik zou als ik jou was gewoon nu een pakket aanschaffen, er zijn namelijk maar een gelimiteerd aantal alpha slots om mee te doen aan de alpha/beta en die beginnen nu toch wel op te raken.

Je kan je gekochte pakket later altijd nog inwisselen voor een ander schip als er schepen bijkomen, je zit niet vast aan het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Mocht iemand belang hebben bij een Constellation package (t.w.v. €220) voor € 190, zie mijn advertentie (heb één Constellation over).

@R3NSE
Waarschijnlijk komen er geen pledge-schepen meer bij. Schepen zoals de 890 Jump van Origin zullen pas na de launch uitkomen. Aangezien ooit is gezegd dat (early-)backers een voordeel krijgen en de prijzen van de packages al iets zijn verhoogd met het aflopen van LTI en de early-backer-optie, lijkt het voor de hand te liggen dat nadat de alpha-slots op zijn de prijzen weer ietsjes gaan stijgen, om de backers die voor de alpha al geplegded hebben ook enigszins een voordeel te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er komen sowieso nog wel variants als pledge (Constellation, Freelancer). Maar verder waarschijnlijk geen nieuwe schepen (misschien nog Mustang ofzo). Maar het heeft iig geen zin om erop te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:55:
Er komen sowieso nog wel variants als pledge (Constellation, Freelancer). Maar verder waarschijnlijk geen nieuwe schepen (misschien nog Mustang ofzo). Maar het heeft iig geen zin om erop te wachten.
Zouden er niet 50+ schepen bij launch zijn? Meende dat ik zoiets ergens heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Als je alle variants meetelt evenals alle NPC-schepen (transportschepen, capital ships, alien ships etc) kom je wel in de buurt. Lijkt onwaarschijnlijk dat er echter nog nieuwe pledge-schepen bijkomen, afgezien van wat varianten. Huidige pledge-schepen zullen echter te upgraden zijn naar deze varianten, net zoals bij de Hornet en 300i is gebeurd. Daarnaast zullen speciale schepen (Super Hornet, M50, Starfarer etc) ongetwijfeld nog een keer voor een beperkte tijd worden aangeboden tijdens een event.

[ Voor 54% gewijzigd door HMeijer op 15-02-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb net op RSI gelezen (Bericht van staff) dat de Org specific fora pas over enkele maanden (op zijn vroegst 3 maanden) released zal worden.. dus tot die tijd hier, of een subtopic aanvragen.

Al valt er eigenlijk nog weinig specifieks over te zeggen, dus zie het nut daarvan nu nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

325a met LTI voor een tweaker (eigen gebruik, geen doorverkoop)
Afbeeldingslocatie: http://themajors.net/detroit/wp-content/uploads/2014/01/500px-And_its_gone_original.jpg

[ Voor 113% gewijzigd door Ervig op 19-02-2014 17:22 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Mooi schip, mocht je hem niet kwijtraken neem ik hem wel over. Heb weliswaar al een 315p, maar nog geen echte long-range fighter (wacht eigenlijk op Super Hornet daarvoor). Schip verkoopt beter met commercial erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Hangar Patch 11
Nieuwe cockpits van Freelancer en Cutlass en wat bugfixes.

[ Voor 37% gewijzigd door dahakon op 18-02-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Eindelijk de kerstversiering opgeruimd.

De voorruit van Freelancer flikkert behoorlijk van buiten ("KNOWN ISSUE: Freelancer cockpit glass can flicker"), maar de binnenkant is nu prima:
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/dvzd5npkz/Star_Citizen_2014_02_18_21_39_29_49.png

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/al3oozvar/Star_Citizen_2014_02_18_21_57_52_08.png

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/i9zksrj9f/Star_Citizen_2014_02_18_21_58_09_39.png

Ontwikkelaars die iets met community feedback doen _/-\o_

[edit]
Naast de voorruit heeft de Freelancer ook een airlock gekregen en zijn de tafels inklapbaar:
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/hrvp4svur/Star_Citizen_2014_02_18_22_07_29_42.png
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/vivkt9ver/Star_Citizen_2014_02_18_22_07_42_73.png

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/c6ugfhutp/Star_Citizen_2014_02_18_22_16_03_62.png
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/8juu8mxv9/Star_Citizen_2014_02_18_22_16_10_65.png

[ Voor 132% gewijzigd door HMeijer op 18-02-2014 22:34 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
In de laatste patch zaten ook alvast de skins van de Freelancer varianten.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PNCNO-95b1o]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5mEoESfKb-8]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vz1_Ikuw68c]

Er komen dus drie varianten naast de standaard Freelancer.
  • DUR is een explorer met extra sensoren op de neus, bovenkant van de cockpit en vleugels. Ook heeft deze versie extra benzinetanks en mogelijk iets dat lijkt op een sensor probe.
  • MIS is de gevechtsvariant oftewel een missile boat. Naast extra missiles valt ook op dat de wapens van een stuk zwaarder kaliber zijn.
  • MAX is de transportversie met een op het oog dubbel zo brede hull en dubbele motoren per kant. Met in het achterhoofd dat de oorspronkelijke versie 20 ton kon vervoeren, lijkt de Max zo maar eens 40 ton (wellicht 50 als ook de hoogte is aangepast) mee te kunnen nemen. De turret is echter wel weer een stuk lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
* Snoz Lombardo begint lichtelijk spijt te krijgen dat ie z'n Freelancer heeft weggedaan. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 18:19

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Nog niets bekend over de Constelation varianten? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Leuke aanpassingen, al hoop ik wel dat hun "Hangar team" minstens 50 keer zoveel doet dan wat ze leveren. Anders wordt het nog 10 jaar wachten voor het af is. :p

Ik kijk ook uit naar de Constellation varianten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Dank voor toevoeging aan de GOT organization ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
De Freelancer variants zien er erg goed uit. Vooral de Max. De hoeveelheid cargo space is erg indrukwekkend, ik zag een screenshot waar er 18 buggys in de Max waren gestopt, met ruimte over. Ook lijkt de Max een tweede verdieping te hebben voor opslag. Ik ga denk ik wel mijn Freelancer upgraden naar de Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Man wat een mooi schip die freelancer!

Helaas heb ik zelf geen freelancer, maar kan niet wachten op de dogfighting module. Is er in de tussentijd niet iemand die een 'Evochron Mercenary' server wil hosten om alvast met een groepje een space sim te spelen? Overigens kan ik ook niet wachten op de Elite Dangerous Beta met trading en dogfighting. De stealth mechanics/ 'silent running' mode is prachtig. Ik hoop dat Star Citizen ook dergelijke gameplay gaat introduceren.

Verder een leuk linkje: de 'The Simplified Guide to Ship and Pledge Selection', oftewel de 'welk schip past bij mij' gids 8)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 16:39
Als er interesse voor 'Evochron Mercenary' is wil ik best een servertje aan gooien. Heb het spel zelf wel maar heb het eig nooit gespeeld :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 16:27
Woahhh, gaaf om te zien dat ze intussen flink doorgewerkt hebben aan de Freelancer. Neem aan dat de brochure en commercial voor de Freelancer + variants dan ook binnen niet al te lange tijd uit zullen komen. Ben ERG benieuwd! Nog even overdenken naar welke variant ik mijn Freelancer zal upgraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Dat PDF'je is tof, weer een paar dingen geleerd :)

Ik ben benieuwd of er nog veel nieuwe schepen gelaunced gaan worden, ik zou opzich ook nog wel een goede fighter willen hebben naast m'n Constellation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
WimPliers schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:12:
Dat PDF'je is tof, weer een paar dingen geleerd :)

Ik ben benieuwd of er nog veel nieuwe schepen gelaunced gaan worden, ik zou opzich ook nog wel een goede fighter willen hebben naast m'n Constellation.
Super Hornet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik verwacht niet dat er nog nieuwe schepen verkocht gaan worden. Ook niet degene die pas unlocked zijn met stretch goals. Ik denk dat deze pas te verkrijgen zijn zodra het spel live is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dat is toch een 'nadeel' aan geen subscription: er is weinig reden voor hun later om meer schepen toe te voegen, tenzij je het met een expansion gebaseerd iets doet. Maar dan ben je of de player base aan het versnipperen, of het komt neer op dat je gewoon met geld nieuwe schepen moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Er is juist meer reden om later meer schepen toe te voegen aan het spel. Je wilt natuurlijk dat mensen het spel blijven spelen, en om dat voor elkaar te krijgen heb je meer content nodig. Nieuwe systemen en schepen zijn dingen waar spelers naar toe kunnen werken, waardoor ze langer blijven spelen, en mogelijk meer uit gaan geven aan het spel.
Ze zullen in ieder geval nooit schepen alleen voor echt geld verkopen. Sterker nog, het is zelfs zo dat wanneer het spel uit is, schepen helemaal niet meer gekocht kunnen worden met echt geld, alleen nog maar met in-game credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Maar de in-game credits kan je weer kopen met echt geld en daar heb je het verdienmodel.

Dus ze zullen inderdaad meer schepen gaan maken, nieuwe content creëren om het gewild te houden zodat mensen A. Blijven spelen en B. Geld uit gaan geven omdat ze niet genoeg kunnen spelen om dingen te unlocken / geen geduld hebben
Die is inderdaad wel erg tof alleen (nu) niet meer te koop via de site :'(

[ Voor 29% gewijzigd door WimP op 19-02-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Inderdaad, die microtransacties mag je echt niet onderschatten.

Guild Wars 2 doet het ook al 18 maanden zonder betaalde expansion terwijl hun opbrengsten uit microtransacties steeds de voorspellingen van analysten overtreffen. Om de 2 weken krijg je een release met nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
Het zou mij niets verbazen als met lancering van DFM er toch weer wat Super Hornets komen, de verjaardag van SC is anders ook zo lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je moest even opletten, maar hij kwam voorbij in WMH. :) Een nieuw schip dat volgende week gerevealed gaat worden. Mustang anyone?

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/1780909_634272003306195_1842584565_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten nog een flink aantal schepen in de pijplijn dus wat dat betreft kan het van alles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Dit schijnt inderdaad de Mustang te zijn. Tenminste, volgens iemand die het dev-team aardig goed kent, en ook vaak op bezoek geweest is.

• AndrewBourgeois
'k vind die mining drones er wel gaaf uitzien!

Verwijderd

AndrewBourgeois schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:39:
'k vind die mining drones er wel gaaf uitzien!
Waar heb je die mining drones gezien?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:28:
[...]

Waar heb je die mining drones gezien?
Laatste WMH:

Van 4:50 tot ongeveer 10:00.

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 12:07
Die mining drones zien eruit als teken. Heel karakteristiek, mooi gedaan. Flinke schaal ook, een mining station van 6 kilometer.

De Mustang lijkt een serieuze starter glass cannon dogfighter te worden.

Mmmm en die Freelancer varianten... Die gaan het lekker doen om extra pledges binnen te halen. Zien er interessant uit, voor later. Wie weet ga ik in het spel wel proberen om zo'n Freelancer in de verre toekomst (nadat ik mijn Aurora uitgepimpt heb) te verdienen. Ik had eerst de Cutlass op het oog. Keuzes, heerlijk.

• Sissors
  • Niet online
Metalkai schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:15:
Er is juist meer reden om later meer schepen toe te voegen aan het spel. Je wilt natuurlijk dat mensen het spel blijven spelen, en om dat voor elkaar te krijgen heb je meer content nodig. Nieuwe systemen en schepen zijn dingen waar spelers naar toe kunnen werken, waardoor ze langer blijven spelen, en mogelijk meer uit gaan geven aan het spel.
Ze zullen in ieder geval nooit schepen alleen voor echt geld verkopen. Sterker nog, het is zelfs zo dat wanneer het spel uit is, schepen helemaal niet meer gekocht kunnen worden met echt geld, alleen nog maar met in-game credits.
Microtransacties had ik inderdaad geen rekenign mee gehouden, dat is een goede reden om meer spul toe te voegen en mensen aan het spelen te houden (al is mijn persoonlijke voorkeur dan een subscription model waarin iedereen gelijk is, maar goed, je kan niet alles hebben).

Met het laatste bedoelde ik echter niet zozeer direct schepen voor echt geld verkopen, maar stel je voor, ze maken een uitbreidingspaket, daarin zitten 4 nieuwe schepen, paar nieuwe wapens, etc. Kost je 20 euro, en dan heb je toegang tot ze in game, je moet ze nog wel gewoon kopen. Dan is het niet dat ze direct schepen voor echt geld verkopen, maar wel dat je echt geld moet betalen om ze te kunnen vliegen.

• Metalkai
Sissors schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:03:

Met het laatste bedoelde ik echter niet zozeer direct schepen voor echt geld verkopen, maar stel je voor, ze maken een uitbreidingspaket, daarin zitten 4 nieuwe schepen, paar nieuwe wapens, etc. Kost je 20 euro, en dan heb je toegang tot ze in game, je moet ze nog wel gewoon kopen. Dan is het niet dat ze direct schepen voor echt geld verkopen, maar wel dat je echt geld moet betalen om ze te kunnen vliegen.
Ah op die manier. Volgens mij zal dit niet zo snel gebeuren. Naar mijn weten zullen ships en systems constant toegevoegd worden zonder dat je een expansion nodig hebt, en zullen de expansions zich meer richten op SQ42. Er is volgens mij al een keer gesproken over een campaign met een alien-ras als hoofdrol in plaats van mensen. Dat zou dan een paid expansion kunnen zijn, terwijl het ras in de PU playable wordt als een gratis patch.

Verwijderd

Topicstarter
Dat betaalde expansion model gaat er nooit komen. Dat zou betekenen dat sommige schepen in-game niet voor iedereen beschikbaar zijn (alleen voor degene die de "DLC" kopen).

Er komen inderdaad van die SP expansions, maar daar hoef je niet extra voor te betalen. Ik denk dat de micro transactions wel een goede manier is om nieuwe content te financieren die toch voor iedereen beschikbaar is. Enige andere optie is een maandelijks subscriber model.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 10:10 ]

• kaas3000
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10-2022
AnythingFPS heeft het op een of andere manier voor elkaar gekregen om in een eigen gebouwd level rond te vliegen.

Verwijderd

Topicstarter
Ook wel mooi, groot deel van de Vanduul vloot:

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/8wm5ul3q2mipkr/source/Vanduul_vehicle_size_chart3_mod.jpg

• Metalkai
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:08:
Er komen inderdaad van die SP expansions, maar daar hoef je niet extra voor te betalen. Ik denk dat de micro transactions wel een goede manier is om nieuwe content te financieren die toch voor iedereen beschikbaar is. Enige andere optie is een maandelijks subscriber model.
Volgens mij zullen we wel moeten betalen voor de SQ42 expansions. Éen van de pledge rewards was juist dat je de eerste mission-disc gratis zou krijgen. Hier leid ik in ieder geval uit af dat je er normaal wel voor moet betalen.

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:39
Wauw, die freelancer ziet er goed uit! Is het mogelijk om mijn huidige schip om te ruilen voor de freelancer max?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Verwijderd

Topicstarter
Metalkai schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:38:
[...]

Volgens mij zullen we wel moeten betalen voor de SQ42 expansions. Éen van de pledge rewards was juist dat je de eerste mission-disc gratis zou krijgen. Hier leid ik in ieder geval uit af dat je er normaal wel voor moet betalen.
Ik had juist begrepen dat je na de aanschaf van de game in pincipe nooit meer zou hoeven betalen. Die mission discs zouden wel een uitzondering kunnen zijn.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:29:
[...]

Laatste WMH:

Van 4:50 tot ongeveer 10:00.

[video]
Het is wel mooi om te zien hoe hoog de lat gelegd wordt. Als ik echter kijk naar hoever de hangar is ontwikkeld dan is er nog wel een hele hele lange weg te gaan naar een speelbare versie.
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:16:
Ook wel mooi, groot deel van de Vanduul vloot:

[afbeelding]
Ziet er ook impressive uit met mooie 'eigen' look :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• dahakon
batumulia schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:43:
Wauw, die freelancer ziet er goed uit! Is het mogelijk om mijn huidige schip om te ruilen voor de freelancer max?
Waarschijnlijk, net als met de eerdere 'speciale versies', zul je als Freelancer bezitter een upgrade pack kunnen kopen, die dan bij je freelancer toegevoegd wordt. Zo was het in ieder geval wel de planning, opdat ook Freelancer (en Constellation) eigenaren wel hun LTI kunnen behouden.

Aangaande het verdien model. Voor zover ik altijd heb begrepen, is het weldegelijk de bedoeling dat er later mission packs worden toegevoegd waar je voor zult moeten betalen. Als voorbeeld werden van bijvoorbeeld Wing Commander I (Secret Missions) en Wing Commander II (Special Operations) aangedragen, waarbij elk spel later 2 mission packs kreeg die gekocht konden worden.

Hoe het ook zij, Roberts sprak over kleine bedragen voor dergelijke mission packs toentertijd, maar ik zou er niet prat op gaan dat er maar van alles nieuw in het spel gestopt wordt, zonder dat ze er geld voor willen terug zien. Het zal uiteindelijk vast ook afhangen van hoeveel ze binnen zullen krijgen met micro-transacties.

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:39
dahakon schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:19:
[...]

Waarschijnlijk, net als met de eerdere 'speciale versies', zul je als Freelancer bezitter een upgrade pack kunnen kopen, die dan bij je freelancer toegevoegd wordt. Zo was het in ieder geval wel de planning, opdat ook Freelancer (en Constellation) eigenaren wel hun LTI kunnen behouden.

Aangaande het verdien model. Voor zover ik altijd heb begrepen, is het weldegelijk de bedoeling dat er later mission packs worden toegevoegd waar je voor zult moeten betalen. Als voorbeeld werden van bijvoorbeeld Wing Commander I (Secret Missions) en Wing Commander II (Special Operations) aangedragen, waarbij elk spel later 2 mission packs kreeg die gekocht konden worden.

Hoe het ook zij, Roberts sprak over kleine bedragen voor dergelijke mission packs toentertijd, maar ik zou er niet prat op gaan dat er maar van alles nieuw in het spel gestopt wordt, zonder dat ze er geld voor willen terug zien. Het zal uiteindelijk vast ook afhangen van hoeveel ze binnen zullen krijgen met micro-transacties.
Bedankt voor je antwoord! Ik heb echter nu geen Freelancer maar een Aurora MR +. Zou het voor mij alsnog mogelijk te zijn deze om te ruilen voor een Freelancer?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• dahakon
Je kunt altijd je huidige schip prakken en het geld wat het schip gekost heeft gebruiken bij het aanschaffen van een Freelancer. Alleen moet je dan natuurlijk nog wel meer bijbetalen en je zult geen LTI (meer) hebben. Dat laatste zou je niet direct tegen moeten houden, als je echt graag met een Freelancer wilt beginnen.

• HMeijer
Nu is LTI een no-brainer op een Aurora. De Aurora is het startschip waar iedereen mee begint en die je snel zal upgraden, dus LTI is toch waardeloos voor de Aurora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
En weer wat mensen toegelaten tot de ORG, we zitten op 91 mensen inmiddels! Op naar de 100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
HMeijer schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:25:
Nu is LTI een no-brainer op een Aurora. De Aurora is het startschip waar iedereen mee begint en die je snel zal upgraden, dus LTI is toch waardeloos voor de Aurora.
Piraatjes die om jou heen zwermen met hun lti aurora. Zou ik niet graag tegenkomen als ik een starfarer/freelancer vlieg.. Voor hun boeit het gewoon drol dat ze een of 2 scheepjes kwijtraken. De buit (cargo+ eventueel schip) die ze binnen halen is velen malen het risico waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:54
Via RSI kwam ik deze link tegen: http://gamingbolt.com/sta...ce-simulator-for-the-ages

Staat veel dingen die we wisten maar ook wel wat leuke dingetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nice, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op naar de 40 Miljoen!
(En het blijft maar door gaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die Javelin destroyer ziet er goed uit ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
En die mustang is Afschuwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

kaas3000 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:15:
AnythingFPS heeft het op een of andere manier voor elkaar gekregen om in een eigen gebouwd level rond te vliegen.
En bedankt hé !! Nou krijg ik zin om Freelancer weer te installeren :F :X :+ ;)

"Grote Smurf... zijn we er al ??!" LOL! :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Smaken verschillen :P Ik vind de Mustang er fantastisch uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metalkai schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 02:04:
[...]

Smaken verschillen :P Ik vind de Mustang er fantastisch uitzien.
Same here. Zit er wel aan te denken om mijn aurora in te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 12:07
Ik denk dat ze met de Mustang een leuk alternatief neerzetten voor de Aurora. En ik denk ook dat mijn Aurora LN in zoveel opzichten beter zal blijven dan de Mustang dat ik haar lekker aanhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:12

Case_C

[Team Carrack]

Zojuist het Artwork van de Javelin-class Destroyer gezien, het zou wel vet zijn als we in-game zo'n schip (of meerdere:)) als clan-schip kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Je mag er zeker van zijn dat je zo'n schip zal kunnen bezitten gezien je zelfs een Bengal Carrier kan bezitten. Je zal het misschien niet rechtstreeks kunnen kopen maar je zal het waarschijnlijk wel kunnen boarden of (net als de Bengal Carrier) ergens als wrak kunnen vinden.

'k vind die Mustang er goed uit zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:54
Ik vind die Mustang echt oerlelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Grappig, ik vind de Mustang dan juist weer wel een mooi scheepje. Een leuke budget fighter, waar de Aurora meer als een als een transporter overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wanneer die in de store komt ga ik hem misschien wel proberen te ruilen (met kleine onderwaarde) op mijn aurora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Pft lees dat ze alweer 39 mil hebben.... ben echt benieuwd of ze alle claims gaan (en kunnen) waarmaken, elke keer denk ik weer aan het potentieel wat deze game heeft :p

Heb zelf atm een Aurora en een 300i, even kijken hoe duur de Mustang gaat worden, wil eig niet meer geld uitgeven dus miss dat ik ook mn Aurora in ga ruilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Mattie112 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 22:55:
Heb zelf atm een Aurora en een 300i, even kijken hoe duur de Mustang gaat worden, wil eig niet meer geld uitgeven dus miss dat ik ook mn Aurora in ga ruilen ;)
De Mustang is een starter ship. Dat wil zeggen, wanneer Star Citizen live gaat, kunnen mensen die het spel nieuw kopen kiezen tussen een Aurora of een Mustang. Je mag er dus van uit gaan dat de Mustang hetzelfde gaat kosten als de standaard Aurora.

Het zou me overigens niet eens helemaal verbazen als ze besluiten om mensen die een Aurora pakket hebben gekocht, de kans bieden deze om te ruilen voor een Mustang. Als ze er niet zelf over beginnen, is het natuurlijk altijd mogenlijk om een petitiedraadje op het forum te maken om de developers ertoe te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al eerder aangegeven dat je mag kiezen in het begin voor een aurora of mustang.
Maar ze zullen goedkoop zijn dus een 2e kopen zal niet zo moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Om er ook meteen maar een source bij te geven,
When it’s ready, we’ll make Mustang packages available in the pledge store; users who prefer the new ship to the base Aurora will be able to make the switch at no cost (LTI will transfer, where applicable.)
https://robertsspaceindus...m-The-Chairman-26-Million
You will be able to 'sidegrade' any Aurora-with-LTI into a Mustang-with-LTI. No other ships will be able to make this swap.
https://forums.robertsspa.../1989937/#Comment_1989937

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ah chill :), die Mustang ziet er wel echt wat gaver uit en iets meer combat gericht. Al hebben ze beide natuurlijk geen jump drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Fantastisch nieuws:

Procedural Generation R&D Team – This stretch goal will allocate funding for Cloud Imperium to develop procedural generation technology for future iterations of Star Citizen. Advanced procedural generation will be necessary for creating entire planets worth of exploration and development content. A special strike team of procedural generation-oriented developers will be assembled to make this technology a reality.

Dit is precies de reden wat ik zo mooi vind aan Elite Dangerous: een open, bijna onbeperkte galaxy om te ontdekken. Wat mooi als het zou lukken om dit in de cryengine te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
En niet alleen de galaxy maar dus ook complete planeten als ik het goed begrijp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervig schreef op zondag 23 februari 2014 @ 09:00:
Dit is precies de reden wat ik zo mooi vind aan Elite Dangerous: een open, bijna onbeperkte galaxy om te ontdekken. Wat mooi als het zou lukken om dit in de cryengine te krijgen.
Kijk ook eens naar Limit Theory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ervig schreef op zondag 23 februari 2014 @ 09:00:
Fantastisch nieuws:

Procedural Generation R&D Team – This stretch goal will allocate funding for Cloud Imperium to develop procedural generation technology for future iterations of Star Citizen. Advanced procedural generation will be necessary for creating entire planets worth of exploration and development content. A special strike team of procedural generation-oriented developers will be assembled to make this technology a reality.

Goed nieuws, maar aan de andere kant kan een spel zoals Star Citizen niet eens gebouwd worden zonder behulp van Procedural generation. Moet je eens voorstellen dat ze al die systems handmatig maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Mattie112 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 09:48:
En niet alleen de galaxy maar dus ook complete planeten als ik het goed begrijp :)
Juist de planeet oppervlaktes. Als ze serieus werk willen maken van groundbased combat, dan zullen ze ook uitgebreide omgevingen moeten maken. Anders dan een FPS met een aantal maps, moet Star Citizen natuurlijk nog altijd veel resources gebruiken voor het maken van vele star systems met alles er op en er aan. Procedural Generation is dan een uitstekend middel om een aantal planeten aan te kleden met een omgeving, met een aantal specifiek 'handgecreeerde' plekken die wat meer om handen hebben (landingzones met de verschillende handel e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Jup, moet er niet aan denken dat ze bijv 5 landing grounds maken en je dus altijd 1 van die voorgeschoteld krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Vooral omdat Chris zei dat het .. ehh. 40% FPS was en 60% vliegen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmellyOrc
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 02:22
Dat is alleen in de single player campaign, en geld natuurlijk niet voor het MMO gedeelte. Daaarin kan je natuurlijk zelf bepalen hoe vaak je ground combat vs. space combat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

That makes sense.. Maar zelfs dan kun je nog wel enigzins zeggen dat voor een normale beleving van de MMO ze iets verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zeg je wat. Ze huren wel allemaal veteranen in die bij de oude Chris Roberts games hebben meegedaan maar dat waren allemaal vliegspellen. Maar ervaring met FPS lijkt mij heel wat anders. Of zijn ze zo scherp om ook op dat vlak veteranen in te huren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:58:
Daar zeg je wat. Ze huren wel allemaal veteranen in die bij de oude Chris Roberts games hebben meegedaan maar dat waren allemaal vliegspellen. Maar ervaring met FPS lijkt mij heel wat anders. Of zijn ze zo scherp om ook op dat vlak veteranen in te huren?
Ze hebben een apart team voor het planetside en FPS gedeelte, dus lijkt me wel. Daarnaast hebben ze ook mensen van Crytek. Het voordeel is ook dat er in de Cryengine al een solide basis is voor het FPS gedeelte, hoeven ze weinig aan te klussen in tegenstelling tot het vlieggedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

Ook overstag gegaan. Eerst even de kat uit de boom kijken met de Aurora LN, maar het begint al te jeuken voor de Avenger (als Merc) en de Freelancer(als trader).

De insurance lijkt een 'no big deal', gebaseerd op jullie (en RSI forum reacties), maar volgens mij is dit een van de weinige games waarbij je daadwerkelijk alles kan verliezen (incl. je laatste schip) en je weer een nieuw schip moet kopen (voor echt geld). Klopt dat of is er altijd een 'laatste niet te verliezen schip' in je verzameling?

En ik neem aan dat tijdens de Alpha en Beta fase, je je toestel niet kwijt kan raken (en je insurance niet gebruikt wordt). Ik heb hier alleen geen bevestiging van gezien, anyone?

Maar het lijkt me een meesterlijk spel. Helaas vorig jaar de spiritueel voorganger (Freelancer) weggemikt... |:(

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Je kan gewoon ingame insurance kopen, voor zover ik begrepen heb is dit voor iedereen haalbaar en dus best "goedkoop". Het enige wat je hebt als je backer was/ben is Lifetime insurance, dus je hoeft er nooit voor te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mohy schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:01:
maar volgens mij is dit een van de weinige games waarbij je daadwerkelijk alles kan verliezen (incl. je laatste schip) en je weer een nieuw schip moet kopen (voor echt geld). Klopt dat of is er altijd een 'laatste niet te verliezen schip' in je verzameling?
Dit klopt niet helemaal, want in-game kan je alleen schepen kopen met in-game currency, niet met echt geld (het geld dat je nu betaalt voor schepen is puur om de ontwikkeling te backen). Als je dan echt helemaal geen schepen meer hebt zul je wat werk moeten vinden, bijvoorbeeld crew op een schip. Je kan wel elke maand met echt geld wat in-game currency kopen maar dit zal niet genoeg zijn voor een heel schip.

Overigens is de situatie dat je geen schepen meer hebt vrijwel onmogelijk om in te komen, want je insurance hoeft maar om de paar maanden vernieuwd te worden (kan waarschijnlijk ook automatisch). Je moet wel erg dom zijn om het te presteren om zonder basis insurance rond te vliegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:01:
Ze hebben een apart team voor het planetside en FPS gedeelte, dus lijkt me wel. Daarnaast hebben ze ook mensen van Crytek. Het voordeel is ook dat er in de Cryengine al een solide basis is voor het FPS gedeelte, hoeven ze weinig aan te klussen in tegenstelling tot het vlieggedeelte.
Dat klopt zeker wel maar heb nog niets concreets gezien. Niet om te paniekeren overigens.
Het was toch zo bij de eerste testen dat ze maar niet door hadden waarom de schepen in Cryengine zo stroef vlogen. Bleek dat ze volgens de Cryengine onder water 'vlogen'.
Maw ook al lijkt het kat in het bakkie is het toch maar afwachten of d'r ook spek op zit gebonden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

Bedankt voor de info!
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:48:
[...]
Je kan wel elke maand met echt geld wat in-game currency kopen maar dit zal niet genoeg zijn voor een heel schip.
Dit klinkt interessant. Heb je hiervoor een link met uitleg over dit mechanisme?
Je moet wel erg dom zijn om het te presteren om zonder basis insurance rond te vliegen. :)
Try me, ik heb wel minder handigere dingen gedaan in X3 (net veroverde cruiser (M7) in mijn eigen cruiser (M7) vliegen en dan saven (ipv loaden), bye bye cruisers ;w )

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Mohy schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:01:
Ook overstag gegaan. Eerst even de kat uit de boom kijken met de Aurora LN, maar het begint al te jeuken voor de Avenger (als Merc) en de Freelancer(als trader).

De insurance lijkt een 'no big deal', gebaseerd op jullie (en RSI forum reacties), maar volgens mij is dit een van de weinige games waarbij je daadwerkelijk alles kan verliezen (incl. je laatste schip) en je weer een nieuw schip moet kopen (voor echt geld). Klopt dat of is er altijd een 'laatste niet te verliezen schip' in je verzameling?
Als ik kijk naar Eve Online, waarbij je echt alles kan verliezen, is dat vooral een theoretische mogelijkheid. Of het bij SC net zo is zal afwachten blijven, maar bij Eve gebeurd het nooit in de praktijk (oké, als je je eerste schip na het defautl newb schip hebt gekocht, en je die kwijtraakt, en dan krijg je weer een nieuw newb schip. Geen idee of zoiets ook in SC zou zijn).
[...]

Overigens is de situatie dat je geen schepen meer hebt vrijwel onmogelijk om in te komen, want je insurance hoeft maar om de paar maanden vernieuwd te worden (kan waarschijnlijk ook automatisch). Je moet wel erg dom zijn om het te presteren om zonder basis insurance rond te vliegen. :)
Zal er vast aan liggen hoe duur het is tov je schip en hoe groot de kans is dat je het kwijtraakt. Weer vergelijken met Eve: Alle reguliere pvp schepen waarbij je wat uitbetaald kreeg zijn altijd verzekerd bij iedereen die eraan denkt, die verlies je toch wel in de tijd dat insurance telt. Maar schepen waarvan je niet verwacht dat je die kwijt gaat raken hoef je ook niet te verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 10:29

Apache

amateur software devver

Je hebt in star citizen geen schip nodig om geld te verdienen, mensen kunnen jou inhuren om in 1 van hun schepen te vliegen, maw ik denk wel dat je al je schepen kan kwijtspelen.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als de cry-engine dacht dat ze in het water waren vraag ik mij af welke settings er allemaal zijn? Alleen lucht? Of is er misschien ookal een space setting? Zou ook weer wat ontwikkeltijd schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat die mensen van Crytek wel even een issue hebben ingeschoten bij de ontwikkelaars.
Want die hebben ook belang dat hun engine in een ander segment gaming gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
10 for the Chairman - Episode 9:
YouTube: 10 for the Chairman - Episode 9

Transcript gemaakt door een Reddit gebruiker (bron: http://www.reddit.com/r/s...the_chairman_episode_9/):
Quick transcript, seeing as /u/dace hasn't appeared yet.
Chris starts off by thanking the subscribers for making 10 for the Chairman and JumpPoint possible, he then talks about Spacewreck, a book by David Hobbins (the guy who designed the Mustang.)
Afterwards he moves onto the questions.
1: The Drake Herald's position as an information and data encryption ship makes it very interesting. However is this a niche PvE mission ship, or is it something more? How will the information and data aspects affect PvP in the persistent universe?
Answer: Encrypted information will be a valuable cargo item available to information runners. It's value is increased by the fact there is no FTL communication in Star Citizen, thus information propagates at the speed of a ship, or radio transmission. As such you are limited by the speed of light when in system, and by distance you can jump via Jump points.
Normally when transmitting information, an example provided was Earth to Terra. On Earth you would transmit the information to the closest relay station at the speed of light, that relay station would then place the information on a drone and send the drone through the Jump point, a relay station on the other side would then pick up the information from the drone, transmit it to the next relay station and so on. However even if your information is encrypted there is still a chance it will be intercepted and the encryption cracked. Which is where the Drake Herald comes in, for delivering very sensitive information, an example given was deeds to land.
2: In the fourth 10 for the Chairman, you talked about some matchmaking criteria and I was wondering what skill level is, since we won't be leveling-up. Will it be based on your kill count, or perhaps if you are a trader, based on the proft you have made.
Answer: Matchmaking will have a lot of criteria, including ping, player preferences (pvp, pve) skill level at dogfighting, organizations, and how good your ship is. DFM will be a test for this.
3: Can you elaborate on top speed mechanics and how they interact with combat instances?
Answer: Top speed mechanics are still being worked out. Speed will be limited while dogfighting for fun aspect and psuedo science relating to rapid directional changes. .2c is being referred to as "warp speed" and during warp speed your ship speed will not be limited. In fiction explanation is that IFS is limiting ship speed around celestial bodies and such. The idea of running away is also being toyed with, if you accelerate in a straight line you may be able to leave the instance.
4: Tractor beams suggest that ships are able to 'scoop' cargo from space into their cargo bays. I assume the reverse would also be possible, to jettison cargo into space. How does this work on ships where there are no bulkheads between the crew compartments and cargo holds?
Answer: This is still being worked out, but most ships should have a bulkhead between cargo and living quarters.
5: You mentioned in the last 10FTCM that the Idris was undergoing some interior changes in order to fit the amount of ships that you wanted inside the hanger. How many ships do you plan on allowing inside an Idris, and which ones?
Answer: Idris is being reworked for use in Squadron 42 as a military corvette. As such it has an armory, and a medbay, and a briefing room. Corvette owners will be very happy when they get to look at their Idris as it will have a fully modelled interior.
The military will have two active Hornets escorting an Idris and a spare one in case a Hornet gets damaged. Therefor it can be assumed that the Idris will be able to fit three Hornet sized ships or smaller, or fly two off, with the third one fitting into a storage area (although you could launch it too if you wanted to be pushy.)
6: Is it possible to do PVP with my friends for fun, without losing my ship and equipment all the time?
Answer: That is the intent of the simulator which will sprout from the DFM.
7: Will we be seeing an integrated bug report/feedback system as we get into more and bigger testing?
Answer: Answer is yes, may be using Jira, although that not decided yet. May be integrated later on.
8: How will Star Citizen address such a situation where you have but a stick of bubblegum and a prayer holding your ship together and communications have been shot to pieces. Will be be able to attempt a manual landing? Or will we have to put our faith in our escape pods?
Answer: This hasn't been considered yet. Chris thinks that likely if it is recognized that you are too shot up to communicate, you will be cleared to land. As for landing on other ships it would likely have to be manual. If this doesn't apply you could use your escape pods.
9: Will the Death of a Spaceman always be the Final Destination for our pilots, or will we able to say, 'retire' them, and perhaps have them populate the universe?
Answer: Hasn't been decided yet, Chris thinks it sounds cool.
10: Several months ago Chris Roberts made a comment about looking into the possibility of making an official SC gamepad or HOTAS, is there any further word on if this is going to happen?
Answer: Chris says they are moving forward with long term plans for this, nothing before the DFM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik wil gewoon vlieguhhh :( haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-08-2024
Ocean 'flights' in 2018 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onder high demand gaan ze waarschijnlijk nu al de Mustang verkopen. Van mij mogen ze wel wachten tot ie in de hangar kan, duurt nog wel ff namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2iqyd7c.png

Voorlopig lijkt het erop dat we mogen wachten, wat ik overigens ook heb gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook No gestemd. Het enige voordeel van het nu al te koop aanbieden is dat mensen het op de grey market kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

https://robertsspaceindus...n/13598-Poll-Mustang-Sale

De link voordiegenen die het niet kunnen vinden :p. ik heb net nee gestemd en het is 45/55 nu :).
Pagina: 1 ... 25 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.