[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.869 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Hier ook No gestemd. Het heeft geen enkele nut om de Mustang nu in je hangar-lijst te hebben. Ik vind dat veel mensen op het officiele forums eens geduldig moeten leren zijn.
Ik denk ook dat het niet verkopen voordat het klaar is beter is voor het imago van SC buiten de community om. Je hebt nu al vaak dat wanneer ze iets aankondigen, de mensen buiten de community erg negatief doen omdat er nog weinig echt te zien is, en ze maar nieuwe dingen blijven verkopen.
En dan is er natuurlijk de reactie zoals we die zagen voor de Freelancer. Ze verkopen het schip, tijdens de ontwikkeling veranderd er iets aan het schip, en mensen gaan klagen omdat het niet meer is waarvoor ze betaald hebbn.

Ik wacht liever en vermijd dat allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metalkai schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:04:
Ik denk ook dat het niet verkopen voordat het klaar is beter is voor het imago van SC buiten de community om.
Vooral dit. SC heeft buiten de community om al een behoorlijke feature creep image. Niet terecht, maar het gaat om de perceptie. Daarnaast verschuift de aandacht weer teveel op schepen kopen en LTI ed.

Edit: Dit is trouwens wel weer een mooi artikel op stick & rudder die reageert op alle feature creep en vaporware beschuldigingen.

http://massively.joystiq....citizens-backlash-effect/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb voor gestemd. Eigenlijk gewoon om jullie ff te sarren >:)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wilde schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:17:
Ik heb voor gestemd. Eigenlijk gewoon om jullie ff te sarren >:)
Daarom is het zo'n nek aan race, pure manipulatie. Jij was ook lid van de goons toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het is nu 45% voor yes, en 55% voor no. Ik verwacht niet dat er nog erg grote veranderingen gaan optreden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:30:
[...]

Daarom is het zo'n nek aan race, pure manipulatie. Jij was ook lid van de goons toch? :P
haha, onder andere ja O-)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Zegt wel weer genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Dat ze eerst eens de ~15 andere schepen afwerken vooraleer ze met nieuwe schepen afkomen. Ze hebben cash genoeg dus ik heb op nee gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Precies, laat ze maar gewoon hun eigen schema goed doorwerken zodat ze daadwerkelijk ergens komen in plaats van hun hele schema constant op de schop gooien voor ongeduldige mensen die roet in het eten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AndrewBourgeois schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:08:
Dat ze eerst eens de ~15 andere schepen afwerken vooraleer ze met nieuwe schepen afkomen. Ze hebben cash genoeg dus ik heb op nee gestemd.
Dit is niet echt van toepassing, want de Mustang stond allang in de planning en ze hebben er een apart mannetje op gezet om hem te maken, dus het gaat niet andere onderdelen als bv de DFM vertragen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Ik denk dat als je het effectief verkoopt de mensen gaan verwachten dat het ook sneller in de Hangar komt te staan waardoor je dus minder tijd hebt voor de andere schepen. :) Die ene concept artist heeft zijn werk al gedaan maar nu moet het dus nog in de CryEngine komen met alles er op en er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elk schip heeft toch apart zijn mannetje (of vrouwtje) om het te ontwerpen.

Voor mezelf zou ik nee gekozen hebben maar voor de mensen die hem wel graag hadden willen hebben waarom niet? Zij blij, CIG meer centjes en dus iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Metalkai schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:39:
Het is nu 45% voor yes, en 55% voor no. Ik verwacht niet dat er nog erg grote veranderingen gaan optreden nu.
Momenteel 17k stemmen. Als de poll lang genoeg open blijft, zal dat op lopen tot zo'n 35-40K. Er kan dus nog heel veel veranderen in de poll, theoretisch gezien tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
dahakon schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:52:
[...]

Momenteel 17k stemmen. Als de poll lang genoeg open blijft, zal dat op lopen tot zo'n 35-40K. Er kan dus nog heel veel veranderen in de poll, theoretisch gezien tenminste.
Het gaat echter voor dit weekend, dus zal de poll niet zo lang open blijven als vorige polls. Ik verwacht dat de poll Donderdag avond of Vrijdag ochtend wel gesloten zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:12:
[...]

Vooral dit. SC heeft buiten de community om al een behoorlijke feature creep image. Niet terecht, maar het gaat om de perceptie. Daarnaast verschuift de aandacht weer teveel op schepen kopen en LTI ed.

Edit: Dit is trouwens wel weer een mooi artikel op stick & rudder die reageert op alle feature creep en vaporware beschuldigingen.

http://massively.joystiq....citizens-backlash-effect/
Heb tegen gestemd. CR zal het vast wel weten maar mijn visie is dat het beter is om op de huidige core te focussen. Daarbij boeit het me niet of het schip al een soort van aangekondigd is.
DFM delay is enerzijds vanuit een positieve gedachte gedaan maar wat mij betreft een teken aan de wand.

Vind dat artikel redelijk hard doorslaan. Ben niet tegen groot dromen en geloof wel dat als iemand het kan, het CR en team is maar het gevaar / de kans dat hij het gewoon niet gaat redden binnen de termijn acht ik vrij groot. Ruim meer dan >80%
Ook denk ik dat de kans vrij groot is dat veel mensen teleurgesteld gaan raken. De doelen zijn zeer ambitieus en de verwachtingen zijn torenhoog opgelopen.

Het heeft ook eindeloos geduurt voor die gare Hangar een beetje werkte. Echt als je vertrouwen niet wilt verliezen dan moet je gewoon targets halen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-08-2024
Heb ook Nee gestemd; waarom overhaasten? Ze kunnen best weer veel backers/geld binnenhalen, maar op dit moment hebben ze al enorm veel geld binnengehaald, en is het denk ik belangrijker lopende projecten/toezeggingen eerst af te ronden, voor weer een nieuw ship te maken.

Anyway; denk niet dat het dit weekend gaat gebeuren, als tenminste het Nee stemmende percentage boven 30% blijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Inderdaad. Ik zou liever meer vertrouwen krijgen dat de core goed wordt en doelen gehaald worden ook als dat betekend dat bepaalde stretchgoals uitgesteld worden.

Liever core goed en op tijd en later scheepjes toevoegen. Dat laatste lijkt me veel makkelijker dan omgekeerd.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Help!!!! schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:04:
[...]

Heb tegen gestemd. CR zal het vast wel weten maar mijn visie is dat het beter is om op de huidige core te focussen. Daarbij boeit het me niet of het schip al een soort van aangekondigd is.
DFM delay is enerzijds vanuit een positieve gedachte gedaan maar wat mij betreft een teken aan de wand.

Vind dat artikel redelijk hard doorslaan. Ben niet tegen groot dromen en geloof wel dat als iemand het kan, het CR en team is maar het gevaar / de kans dat hij het gewoon niet gaat redden binnen de termijn acht ik vrij groot. Ruim meer dan >80%
Ook denk ik dat de kans vrij groot is dat veel mensen teleurgesteld gaan raken. De doelen zijn zeer ambitieus en de verwachtingen zijn torenhoog opgelopen.

Het heeft ook eindeloos geduurt voor die gare Hangar een beetje werkte. Echt als je vertrouwen niet wilt verliezen dan moet je gewoon targets halen.
Hier ben ik het toch niet mee eens. De hangar is niet gaar, de hangar is pre alpha. Je kan niet van ze verwachten dat ze binnen korte tijd een geoptimaliseerd product aanleveren. De hangar moet je meer zien als een kijkje in het ontwikkelproces dat nog in een vroeg stadium is. Mensen zijn niet gewend om al in zo'n vroeg stadium een game mee te maken en gaan niet zo goed om met het feit dat in dit stadium nog niet alles goed werkt. Het geeft juist aan hoe complex het is om zo'n game te maken.

Juist het voordeel van niet verbonden te zijn aan een publisher is dat ze de mogelijkheid krijgen om een goed afgewerkt product te maken en daar de tijd voor te nemen. De ironie wil dat de backers zich een beetje beginnen te gedragen als EA (ik wil NU content). De DFM was vertraagd zodat ze iets kunnen afleveren wat goed is en waar ze wat aan hebben (wij testen nu de echte server backend ipv iets wat toch niet in de game komt). Het is wel zo dat de communicatie over de delay wat gebrekkig was.

Maar met zo'n uitgebreide game weet je zeker dat er meerdere delays komen, je kan gewoon niet elk onderdeel van het ontwikkelproces precies voorspellen, genoeg gasten in de IT hier op het forum die je dat kunnen vertellen. DFM zal waarschijnlijk ook niet de enige module zijn die vertraagd wordt.

Ik vind dat je als backer wel kritiek mag geven op sommige onderdelen als je mogelijkheden voor verbeteringen ziet, maar we moeten wel redelijk blijven. Je krijgt geen speelbare grensverleggende game na anderhalf jaartje ontwikkeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Je kan er natuurlijk op meerdere manieren naar kijken. Ik ben alleen een andere mening.

Natuurlijk hebben ze nooit beloofd dat ze alles zouden halen en dat is wellicht ook niet realistisch. Maar aan de andere kant als je zulke ambitieuze plannen hebt en allerlei ervaren ontwikkelaars inhuurt mag je dan niet verwachten dat je je toch enigzins aan de lijnen kunt houden ? Het zou me niet verbazen als die DFM nog verder wordt uitgesteld.

Kijk CR kan wel zeggen dat alle extra zaken niet afleiden van het eindresultaat maar in de praktijk klopt dat zelden of nooit. Vrijwel elk bedrijf dat veel sneller groeit dan verwacht (en zeker diegenen die dan ook hun doelen nog ambitieuzer maken) loopt tegen organisatie en groei problemen op.
Dat verzin ik niet dat zijn feiten, vraag maar aan iedereen die ervaring heeft met snelgroeiende bedrijven.

Dus ik zie mezelf niet als negatief of als extreem kritisch of als EA gedragen maar meer als een realist.

Ik hoef ook niet perse de content. DFM is leuk maar het zal me verder niet boeien als ik maar redelijk binnen de planning straks inderdaad een geweldige game kan spelen die ook af is en geen BF4 experience oplevert.

Verder is de game is al behoorlijk tijdje in ontwikkeling. En laten we niet vergeten dat ze gewoon de Cryengine gebruiken. Dan kan men de hangar wel pre-alpha noemen maar tegen die achtergrond had het toch echt al wel sneller goed moeten werken lijkt me.

De DFM vertraging kan ik beter begrijpen, dat is toch heel wat anders dan wat voorheen met de Cryengine gedaan is.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Nieuwe Hangar Patch
Occulus Rift ondersteuning is ingebouwd, als groot punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Vind het wel een magere update als je bedenkt dat je een paar gig moet downloaden.. of zouden ze gewoon een hoop niet gemeld hebben en veel content hebben doorgesluisd?

--
Rare dingen nu al gezien;
- In mijn aurora zie je de hele slaapcabine/achterkant niet meer als je eruitstapt vanuit fp view. Pas als je omkijkt wordt het pas weer geredenderd (tot die tijd kijk je gewoon er dwars doorheen alsof er niets is)
- Ik wordt nog steeds kotsmisselijk van de 3rd person view
- Je warpt naar de ladder als je te dichtbij komt
- De joysticks van de aurora aan de rechterkant gaan door het knoppenpaneel heen als je naar voren drukt

Positieve dingen
- Het platform onder je schip maakt eindelijk ook geluid als er op loopt
- Het standaard wapen van de Aurora schiet wat mooier en iets realistischer
- Er is meer glas toegevoegd ana de slaapcabine, ziet er beter uit
- Weet het niet zeker maar lijkt alsof cockpit ook iets meer glas heeft

Ergelijk;
- Wanneer je in een lichtbron kijkt is je complete beeld bijna stikdonker tenzij je naar een donkere hoek kijkt.

Het kan zijn dat ik hiervoor niet goed aan het opletten was en dat ze er al waren, maar dit viel me nu op :P

[ Voor 75% gewijzigd door Ircghost op 26-02-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 11.1 patch was bij mij ongeveer 100+Mb dus dat valt wel mee.
Dat hij bij het patchen meer aangeeft heeft waarschijnlijk mee te maken dat hij bestaande files door moet fietsen.

Nu nog een Oculus Rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ah dan had ik blijkbaar de boel niet meer geinstalleerd staan (Was laatst met het een en ander bezig)

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:54
Metalkai schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:39:
Wat een slimmerds bij CIG. Ik mag ze wel. Juist door deze poll hebben ze de verwachtingswaarde van de Mustang nog eens heerlijk opgekrikt. Maak iets schaars en lastiger te krijgen en de wens om het te kopen stijgt.

De nee-stemmers werken de marktwaarde van de Mustang alleen maar omhoog.

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ervig schreef op zondag 23 februari 2014 @ 09:00:
Dit is precies de reden wat ik zo mooi vind aan Elite Dangerous: een open, bijna onbeperkte galaxy om te ontdekken. Wat mooi als het zou lukken om dit in de cryengine te krijgen.
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 09:55:
[...]

Kijk ook eens naar Limit Theory.
Limit Theory ziet er zeker leuk uit, maar heb twijfel of hij (het is maar 1 persoon) echt een 'spel' kan neerzetten dat ook leuk is om te spelen. En geen multiplayer!
JurGor schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:58:
[...]

Wat een slimmerds bij CIG. Ik mag ze wel. Juist door deze poll hebben ze de verwachtingswaarde van de Mustang nog eens heerlijk opgekrikt. Maak iets schaars en lastiger te krijgen en de wens om het te kopen stijgt.

De nee-stemmers werken de marktwaarde van de Mustang alleen maar omhoog.
Zal wel meevallen denk ik. De mustang is een starterschip en ingame eenvoudig te verdienen. Daarnaast heb ik niet het idee dat hij slechts tijdelijk 'for sale' zal zijn.

Zelf ben ik al sinds de kickstarter bij het project betrokken en heb toen met veel spanning uitgekeken naar het moment dat de minimaal benodigde 2 miljoen dollar behaald zou worden en hoe blij ik was dat we zelfs een aantal stretch goals haalden. Voor de liefhebbers hier een mooi grafiekje 8) . Ik vind het super dat CIG een groot bedrag heeft binnengehaald waarmee ze nu zonder publishers hun eigen droomgame kunnen maken en hoop ik dat het geld blijft binnenkomen. Wat mij betreft dan voornamelijk door het aantrekken van zo veel mogelijk nieuwe fans.

Ik krijg bij CIG echter de laatste tijd wel een beetje een 'wolf of wallstreet' gevoel. Het idee dat er zoveel geld binnenkomt dat alles kan en niets te gek is. Ik zie dat bijvoorbeeld terug in kleine dingen zoals alle 'designer' spullen (oa de tafel) die je in Wingman's Hangar ziet staan, de mooie kantoorpanden etc. Ik hoop dat het lukt en dat ze het voor elkaar krijgen om het spel te maken zoals ze dit nu voor ogen hebben maar ik ben wel kritischer geworden. Ik begrijp dat het handige marketing is om schepen te blijven verkopen zolang mensen daar voor willen betalen, maar zelf zie ik nu graag eerst wat meer voortgang; de dogfighting module zou daarin een hele mooie zijn.

Zelf heb ik (nog) maar 1 schip, een mooie constellation en dat eigenlijk al veel meer dan ik ooit voor een spel heb uitgegeven. De rest ga ik lekker ingame verzamelen. Ik ben erg benieuwd naar de DFM!

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Het word inderdaad wel tijd voor wat meer "diepgang" DFM mag/moet nu wel relatief snel komen om het geloof in SC gaande te houden (en ik ben iemand die normaal van de 'als je het doet doe het dan goed en niet gerushed' kant is).

Verwijderd

Het moeten wachten is natuurlijk altijd lastig. Maar me dunkt dat CIG ook de mensen betrokken houdt door regelmatig aan te geven waar ze mee bezig zijn. En een 11.1 patch voor Oculus rift bijv.
Ze zijn nu DFM aan het testen omdat ze pas het ijzer hebben opgetuigd.

Vergeet ook niet dat ze vanaf scratch met een PU server zijn begonnen dus wat dat betreft zou je zelf even rekening houden dat als DFM uitkomt daar nog legio bugs uit komen.

• Ircghost

Ircghost

En daarnaast is het ook lastig om voor hen diepe vooruitgang te laten zien, als je een solide systeem wilt bouwen valt en staat zoveel met een goed serversysteem / economie en lore.

Al zouden ze wel heel veel mensen kunnen pleasen door bijvoorbeeld een stad te laten zien (denk ik).

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Helemaal mee eens met bovenstaande en heb ook nog alle vertrouwen, maar zou graag weer wat meer gameplay mogelijkheden zien voor er weer een sale van een schip komt.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• Metalkai
Ik vermoed dat we na de dogfighting module wel sneller updates zien van waar ze mee bezig zijn. De laatste paar maanden zijn ze vooral bezig geweest met de server back-end, en daar valt nou eenmaal niet veel van te laten zien.

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Vergeet ook niet de er verscthillende teams bezig zijn he.
Dus als servers werken dan is het sociale deel ook veel sneller aan de hanger toe te voegen.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Heb hem vanmiddag ook gebacked. Had vorig jaar al gezien maar toen dacht ik dat het niet meer mogelijk was om te backen. Erg jammer omdat ik nu een paar dingen ben misgelopen. Heb het Aurora LN pakket gekozen. Eerst nog maar eens kijken hoe het allemaal in elkaar steekt.

Star Citizen

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

Goede keus volgens mij. Ik had in eerste instantie dezelfde reden om ook alleen de Aurora LN aan te schaffen. Kon me daarna niet bedwingen en nu staat er een Avenger naast. ;)

Ik begrijp wel waarom Star Citizen zoveel geld binnenhaald. Wordt erg hebberig van die winkel van ze.

Si vis pacem, para bellum

• Jorrie
Is die map trouwens dat tientje waard?

Oh crap, ik ben bang dat ik hier veel te veel aan ga uitgeven :+

Star Citizen

• Metalkai
Niemand heeft die map nog, want de hele layout van de verschillende systems moet nog gebouwd worden. Het is dus lastig te zeggen of die map het waard is.
Sowieso zullen er ook na release constant nieuwe systems worden toegevoegd, dus ik denk wel dat die map snel outdated zal zijn.

• Ircghost

Ircghost

Daar sluit ik mij bij aan inderdaad. Daarnaast komen er altijd zoveel fan-based maps die mooi digitaal zijn, veel handiger naslagwerk

• Jorrie
Prima, misschien toch mijn schip inruilen voor een betere :D

Star Citizen

• Ircghost

Ircghost

Haha, dat zou kunnen als je hen echt graag wilt supporten of je kunt het gewoon ingame verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meer info over PAX East en DFM launch, en de No voters hebben gewonnen:

https://robertsspaceindus...st-Wall-Of-Honor-And-More

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
De forums zijn er niet beter op geworden. Een deel van de yes-voters zijn blijkbaar zo kwaad dat zo iedere no-voter maar uitschelden en beledigen. Er is zelfs commentaar gemaakt van 'no-voters hebben geen zelfbeheersing van wat ze kopen, dus blokkeren ze de sale."
Dan vraag ik mij toch af. Wie heeft er nu geen zelfbeheersing, degene die wel kunnen wachten, of degene die dat niet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die paar verwende kleuters die hun zin niet krijgen zijn de moeite toch niet waard?

10 April mensen, DFM! (pew pew!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Het zijn er echt véél meer als een paar. 99% van de berichten die daar online gesmeten worden is (naar mijn mening) nonsense.

Op de SC Reddit (http://www.reddit.com/r/starcitizen) heb je nog een paar moedige mensen die door alle forum crap heen gaan en enkel de relevante dingen overnemen. Ik raad jullie aan om enkel dit te lezen want veel meer mis je echt niet en je zal er veel tijd mee uitsparen.

Als je ziet wat voor moeite CIG doet om hun vooruitgang te tonen aan de community vind ik het echt jammer dat er nog zoveel mensen klagen. Als het EA was geweest dan had je pas eind dit jaar een trailer gekregen en begin 2015 een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Huh? Ik dacht dat we op EA aan het klagen waren omdat ze te snel spul uitbrachten, en nu is het te langzaam?

Maar sowieso laat het wel zien waarom EA soms verre van ideaal is imo (aan de andere kant is de hoeveelheid haat op EA voor mij ook niet terecht als je ziet wat andere uitgevers doen), maar het wel werkt: De gemiddelde klant wil het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Sissors schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:09:
Huh? Ik dacht dat we op EA aan het klagen waren omdat ze te snel spul uitbrachten, en nu is het te langzaam?
Nah dat ook niet, maar ik vind dat b.v. WMH nu niet echt laat zien hoever ze met dingen staan. Zou leuk zijn wat meer over de progress te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Sissors schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:09:
'k heb het over 't feit dat EA hun vooruitgang niet laat zien en dat je 2 - 4 jaar niets van hen hoort vs CIG die na minder dan een jaar je al iets laat downloaden en je nu kan volgen hoe development vordert. Vanaf dat je de DFM zal hebben zal je nog veel meer kunnen zien hoe het evolueert. :)

[ Voor 8% gewijzigd door AndrewBourgeois op 28-02-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:54
Metalkai schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:37:
De forums zijn er niet beter op geworden. Een deel van de yes-voters zijn blijkbaar zo kwaad dat zo iedere no-voter maar uitschelden en beledigen. Er is zelfs commentaar gemaakt van 'no-voters hebben geen zelfbeheersing van wat ze kopen, dus blokkeren ze de sale."
Dan vraag ik mij toch af. Wie heeft er nu geen zelfbeheersing, degene die wel kunnen wachten, of degene die dat niet kunnen?
Gekkenhuis 8)7 Aan gebrek aan zelfbeheersing geen gebrek in elk geval |:(

En reken maar dat die Mustangs alleen maar harder als zoete broodjes over de toonbank gaan. Dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zelf heb ik SC niet 'gebacked' maar een ander project gekozen, http://www.uberent.com/pa/ voor 80 euro.
Ik zie weinig van dit soort praktijken. SC leek me leuk als Freelancer vervanger maar ik wacht rustig af tot de 'eigen server' optie vrij komt dan koop ik het wel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ashrah schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:36:
[...]

Nah dat ook niet, maar ik vind dat b.v. WMH nu niet echt laat zien hoever ze met dingen staan. Zou leuk zijn wat meer over de progress te zien.
Heb je de aflevering van vorige week gezien? Met die mining bots? Volgens mij zat daar heel veel nieuwe content in. Deze week weer een nieuwe patch met Oculus Rift support die ook aangekondigd werd in Wingman's Hangar. Sinds ze het hele uitzendschema op de kop gegooid hebben vind ik dat ze juist veel meer laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ook een leuk ander spel in de lijn is:
http://www.novusaeterno.com

Spel is bijna speelbaar (ze hebben bijna de severs klaar) maar heeft nu al potentie.

Allemaal leuke spellen om te spelen voordat SC uit is :D

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo wel een aardige soap na die laatste Next Great Starship. Een team had zich net voor de laatste ep teruggetrokken uit de competitie, maar ze hadden toch nog hun onafgewerkte concepten opgestuurd. Dit leidde tot een redelijke afbranding van CR. Gezien ze hun spot in de competitie hebben verprutst waar een ander team had kunnen zitten ben ik het wel met hem eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soap is misschien iets te overtrokken maar het was wel duidelijk dat ze niet blij waren met een half af concept ontwerp. Jammer dat daardoor een competitie plaats verloren is gegaan. Voor CIG was het wel een kans om te tonen dat ze hoge standaarden hebben en daar iedereen aan houdt.

Enne, 400k+ subscribers. Toch redelijk wat in korte tijd zou ik zeggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 17:17 . Reden: CIG forum draadje gemerged met een andere ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het was inderdaad waarschijnlijk beter geweest als ze gewoon een mail of video hadden opgestuurd waarin ze uitlegden dat ze geen tijd hadden, en zich daarom terugtrokken. In plaats van wat concept dat niet bepaald de kwaliteit had die er verwacht werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Welk schip raden jullie aan om mee te beginnen?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik zou de 1-na goedkoopste aanraden eigenlijk, de Aurora LN. Die is $45 in plaats van $40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
TNGS zou een vermelding in de eerste post moeten krijgen.
Voor een overzicht van wat ieder team tot nu toe gedaan heeft moet je hier eens kijken: http://www.reddit.com/r/s...rship_episode_15_roundup/

Van mijn part mogen ze Team Catapult vervangen door de 2de winnaar van de wildcard vote. Shit happens.

Jump Point 15 "Corvette Winter" hebben ze ook vrijgegeven. Het gaat voornamelijk over hoe ze de Idris Corvette hebben ontworpen vóór de "rework" van Factory 42. Het schip was tot voor kort ongeveer 180 meter lang maar dat zou ondertussen al 240 meter zijn omdat dit nodig was voor de Squadron 42 (= "rework"). Hoe ze tot het nieuw ontwerp zijn gekomen zal je in de volgende Jump Point moeten lezen.

Ook de Jump Points zouden wat extra aandacht mogen krijgen in de eerste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik ben toch maar voor de Avenger gegaan. Ziet er net wat strakker uit :+

Zit alleen geen bed in :(

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Jorrie schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:27:

Bed is ook niet gelijk noodzakelijk :) Avenger is volgens mij ook meer bedoeld voor 'kort' durende missies etc.
Volgens mij hebben ze het er ook wel eens over gehad dat er meerder versies gaan komen mischien hebben die wel bedden :).

Er is nog hoop :) en in game is straks alles te kopen dus je kan altijd later nog upgraden.

[ Voor 9% gewijzigd door stealthgun op 02-03-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Anders kan ik altijd nog van vliegtuig switchen. Misschien zijn die Origin ships ook wel interessant..

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AndrewBourgeois schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:48:
TNGS zou een vermelding in de eerste post moeten krijgen.
Voor een overzicht van wat ieder team tot nu toe gedaan heeft moet je hier eens kijken: http://www.reddit.com/r/s...rship_episode_15_roundup/

Van mijn part mogen ze Team Catapult vervangen door de 2de winnaar van de wildcard vote. Shit happens.

Jump Point 15 "Corvette Winter" hebben ze ook vrijgegeven. Het gaat voornamelijk over hoe ze de Idris Corvette hebben ontworpen vóór de "rework" van Factory 42. Het schip was tot voor kort ongeveer 180 meter lang maar dat zou ondertussen al 240 meter zijn omdat dit nodig was voor de Squadron 42 (= "rework"). Hoe ze tot het nieuw ontwerp zijn gekomen zal je in de volgende Jump Point moeten lezen.

Ook de Jump Points zouden wat extra aandacht mogen krijgen in de eerste post.
Voor TNGS heb je ook een goede overzicht thread op het forum inclusief plaatjes:
https://forums.robertsspa...verview-updated-tngs-5/p1

Ik zal die "officieel vrijgegeven" jumppoints wel toevoegen en TNGS later vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Jorrie schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:27:

Zit wel een bed in, alleen nog niet geanimeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Oke, ik laat het maar zo denk ik. Ik heb nu ook een luxere Hangar :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ik vindt het zo jammer dat er de laatste tijd niks (maar dan ook niks) aan mijn constalation is veranderd, kan nog steeds niet mijn cargo bay openen en alles is nog steeds hetzelfde afgewerkt terwijl ze wel de nieuwe schepen onder handen nemen.

Hoop dat ze binnenkort eens de oude schepen afmaken zodat alles er weer goed uitziet. Kan ook zijn dat ze met de PBR bezig zijn en daarom alles maar niet updaten.

We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stealthgun schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:34:
Ik vindt het zo jammer dat er de laatste tijd niks (maar dan ook niks) aan mijn constalation is veranderd, kan nog steeds niet mijn cargo bay openen en alles is nog steeds hetzelfde afgewerkt terwijl ze wel de nieuwe schepen onder handen nemen.

Hoop dat ze binnenkort eens de oude schepen afmaken zodat alles er weer goed uitziet. Kan ook zijn dat ze met de PBR bezig zijn en daarom alles maar niet updaten.

We zullen het zien.
Tsja, nu moet eerst de DFM af, en de eerste iteratie heeft alleen single seat fighters, dus daar ligt nu de focus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Dat vrees ik ook maar ik heb geen enkele single seater :P

Verwacht dus ook dat het wel even duurt voordat me Retaliator ingame komt... want daar wacht ik echt met smart op :) die lijkt me zo tof, vooral met de bomb racks die ze op de idris hadden laten zien hoop echt dat we zoiets krijgen in de bombers....

Afwachten maar :D tot die tijd andere spelletjes spelen hehe

[ Voor 73% gewijzigd door stealthgun op 02-03-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne wel hoor. :)
(En we hebben hetzelfde model, dus jij ook.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Waar moet ik dan kijken?

Ah gevonden, hij is alleen nog niet bereikbaar zeker?

[ Voor 54% gewijzigd door Jorrie op 02-03-2014 19:26 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je via de achterklep naar binnen gaat moet je om in de cockpit te komen een gangetje door.
Aan je linkerhand zit dan een compartiment waar een persoon zou kunnen liggen en het ziet er als een bed uit dus ik neem aan dat in de toekomst je daar in kan gaan liggen.

YouTube: ✖ Star Citizen » Avenger Update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Ik wil graag de 325A kopen maar ik vroeg me af of dit nou een goede was. Ik lees hier toch meer over 315P.. Nou vind ik vecht leuk maar jump drive lijkt me ook erg handig, als ik geen jump drive heb moet ik dan naar een soort versnel platform dat mij naar een ander system schiet?
Oewh, en die insurance, ik heb dan geen LTI maar als ik dood ga in een niet ultragevaarlijk gebied krijg ik dan een 300i of een 325A terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Je krijgt neem ik aan dezelfde terug als je insurance hebt. Als je die niet hebt krijg je denk ik de goedkoopste ship. Ik hoop maar dat de insurance al te duur wordt.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MiliaanR schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:12:
Ik wil graag de 325A kopen maar ik vroeg me af of dit nou een goede was. Ik lees hier toch meer over 315P.. Nou vind ik vecht leuk maar jump drive lijkt me ook erg handig, als ik geen jump drive heb moet ik dan naar een soort versnel platform dat mij naar een ander system schiet?
Oewh, en die insurance, ik heb dan geen LTI maar als ik dood ga in een niet ultragevaarlijk gebied krijg ik dan een 300i of een 325A terug?
Als je meer een fighter wil zou ik voor de 325a gaan. Die jumpdrive kan je in-game wel kopen. De standaard insurance is in elk gebied geldig, ook de gevaarlijke (alleen insurance voor upgrades en cargo is niet geldig in gevaarlijke gebieden). Het enige verschil met LTI is dat je om de zoveel tijd wat credits moet betalen, maar dat zal niet zo heel veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Maar je kreeg toch 5000 credits als je die Hangar module had gedownload? Die heb ik nog niet ontvangen.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Jorrie schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:32:
Maar je kreeg toch 5000 credits als je die Hangar module had gedownload? Die heb ik nog niet ontvangen.
Niet meer. Dat is een week of twee geleden stop gezet.
Jorrie schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:15:
Je krijgt neem ik aan dezelfde terug als je insurance hebt. Als je die niet hebt krijg je denk ik de goedkoopste ship. Ik hoop maar dat de insurance al te duur wordt.
Als je geen insurance hebt krijg je helemaal niks terug, ook niet het goedkoopste schip. Wat je doen kan doen is een lening nemen, missies als crew op een groter schip doen, of mogelijk een leen-schip krijgen voor bepaalde missies. Zo kan je weer geld verdienen om je eigen schip te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Pff, heb ook steeds pech 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Jorrie op 02-03-2014 21:43 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo? Gewoon zorgen dat je altijd insurance hebt. En credits verdien je zo. De meeste mensen met LTI schepen zullen ook snel nieuwe schepen kopen en zitten dan in hetzelfde schuitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:01
MiliaanR schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:12:
Bij de 315P is de Jumpdrive inclusief in de configuratie. Bij de 325A zit er niet standaard een Jumpdrive in, maar kun je die achteraf wel aanschaffen en als modificatie aan je schip toevoegen.

Vergelijk het maar met ht kopen van een auto, waarbij je van een model ook verschillende uitvoeringen hebt waarin bepaalde zaken wel of niet in die configuratie aanwezig zijn. Bv. een radio/MP3 speler met geïntegreerde navigatie. Bij de ene uitvoering zit dat er standaard bij, en bij een andere uitvoering is het niet standaard. Maar kun je het wel achteraf nog door de dealer laten toevoegen tegen meerprijs.

De Jumpdrive is nodig voor dat soort "versnel platform" dat je beschrijft. Zonder jumpdrive kun je dus niet je Sterrenstelsel verlaten en zit je 'vast' binnen dat stelsel.

Uitleg mbt. de insurance: Als je een 325A model hebt en je koopt daar als extra modificatie een Jumpdrive voor, en je hebt insurance op je schip, dan krijg je bij verlies een basis 325A terug. Dus zonder je extra toegevoegde Jumpdrive. Heb je een 315P met insurance en verlies je die, dan krijg je een 315P terug.

Feitelijk maakt het dus niet zo veel verschil. Ik heb een 315P en wil daar wel raketten als extra bewapening aan de hardpoint op de vleugels toevoegen. Verlies ik mijn schip dan ben ik die modificatie ook kwijt. Een 325A heeft die raketten wel, maar weer geen Jumpdrive. Beetje lood om oud ijzer dus...

[ Voor 19% gewijzigd door Haay op 03-03-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Je kunt de losse onderdelen toch ook verzekeren? Maar dan geldt het weer niet als je in gevaarlijke gebieden komt, althans, zo heb ik het gelezen. Ik hoop ook dat je later op best veel planeten kunt landen, geeft toch weer een extra dimensie aan het spel.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Je hebt inderdaad naast SHI (Ship Hull Insurance) ook verzekeringen voor equipment en voor cargo. Die zijn meestal enkel geldig voor relatief veilige systemen, al zal je waarschijnlijk ook een pak extra kunnen betalen om overal verzekerd te zijn (net zoals je IRL veel meer betaalt voor een omnium verzekering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

@Haay, super uitleg, bedankt!

Dan zal ik zo meteen maar eens de 325A kopen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCBelt
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 17:10
Twee weken geleden ook maar overstag gegaan en Star Citizen gebacked.
Ik heb gekozen voor de pledge met de Avenger, vooral vanwege de looks.

Een multicrew schip lijkt me ook erg leuk, maar voorlopig laat ik het nog maar bij de Avenger;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ding is zeker. De verzekeraar in SC (dus CIG) loopt helemaal binnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:56
En zojuist weer 2 mensen toegelaten tot de org ;)

We zitten op 96 man inmiddels, nr 100 krijgt van mij een virtueel koekje!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Shit, loop ik net mijn koekje mis :(

Bij de Avenger krijg je 6 maanden garantie, kan dus even vooruit :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:56
Nou vooruit, bij de 100e member trakteer ik iedereen op virtuele koekjes ;)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:18:
Een ding is zeker. De verzekeraar in SC (dus CIG) loopt helemaal binnen. ;)
Misschien komen er wel radiant missies om hen te overvallen ^^. Of aandelenopties zoals in GTA V :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Ircghost schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:17:
[...]

Misschien komen er wel radiant missies om hen te overvallen ^^. Of aandelenopties zoals in GTA V :P
Men heeft gesteld dat bedrijven kunnen worden gerunned door mensen, waarbij men dan met name over fabrieken sprak, maar ik zou geen enkele reden zien waarom een verzekeringsmaatschappij niet door een gamer(sgroep) kan worden gerunned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel, stel je voor dat de Goons de verzekeringsmaatschappij in handen zou hebben.
Dat moeten we dus niet willen met z'n allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan veel zeggen over goons, ze kunnen wel leuke filmpjes maken met star citizen assets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:16:
Ik wel, stel je voor dat de Goons de verzekeringsmaatschappij in handen zou hebben.
Ja man, Goons maken alles kapot. Stelletjes teringlijers zijn het ook.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VvuoeER.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:16:
Ik denk niet dat het handig is om het meest essentiele en potentieel spelbrekende element in de groep van gamers te laten. Ik zie het al voor mij; 1 groep is grotendeels aan de macht; zorgt dat de verzekering voor grote flag ships extreem laag is zodat de groep het kan kopen. Daarna (window van 2 minuten) gaat de prijs hard omhoog waardoor concurrenten veel meer moeten betalen.

Etc..

Nee de boel runnen lijkt mij niet zo handig, een beetje zieken moet wel kunnen though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Ircghost schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:10:
[...]

Ik denk niet dat het handig is om het meest essentiele en potentieel spelbrekende element in de groep van gamers te laten. Ik zie het al voor mij; 1 groep is grotendeels aan de macht; zorgt dat de verzekering voor grote flag ships extreem laag is zodat de groep het kan kopen. Daarna (window van 2 minuten) gaat de prijs hard omhoog waardoor concurrenten veel meer moeten betalen.

Etc..

Nee de boel runnen lijkt mij niet zo handig, een beetje zieken moet wel kunnen though.
De org bestaat iig al: https://robertsspaceindustries.com/orgs/CPA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Vraag me af hoe ze dat nou echt gaan doen, maar mooi gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ircghost schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:02:
Vraag me af hoe ze dat nou echt gaan doen, maar mooi gevonden!
Louche verzekeringagenten voor de piraatjes die het niet officieel kunnen krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De community mag nu toch wel wat minder rage tonen, maandelijkse development updates: :)

https://robertsspaceindus...thly-Report-February-2014

Wel echt verhelderend overigens wat ontwikkeling betreft.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
De Monthly Report vind ik heel erg interessant.

Het laat zien dat ze met heel veel dingen bezig zijn (en niet enkel met de Hangar and DFM waar we momenteel heel weinig implementatie van zien). Het laat echter ook zien dat ze nog héél veel werk hebben, en dat ze dat moeilijk tegen eind dit jaar allemaal in alpha kunnen hebben.

'k ben geduldig alleen zie ik niet hoe ze dit in 9 maand allemaal kunnen doen :)

[ Voor 12% gewijzigd door AndrewBourgeois op 04-03-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd heel slim. Want zo toon je (nog meer) goede wil en zullen de fans op de forums ook meer die jengelende kleuters stil kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ben trouwens deze zomer in Austin, is er nog iets dat ik kan doen voor de trouwe t.net afdeling als een envoy daar? Origineel iets geven zodat we misschien in de wingmans hangar komen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Dat Monthly report vind ik idd echt super, geeft een net overzicht over wat er allemaal gedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ircghost schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:07:
Ik ben trouwens deze zomer in Austin, is er nog iets dat ik kan doen voor de trouwe t.net afdeling als een envoy daar? Origineel iets geven zodat we misschien in de wingmans hangar komen? :-)
Wel leuk idee om namens tweakers iets te geven ja. Zal erover nadenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
'k heb momenteel geen idee van wat we voor hen zouden kunnen doen, maar als het idee goed is wil ik wel mee sponsoren.

Volgens de Monthly Report zullen we dus relatief snel meerdere organisaties kunnen joinen. :) :)
Pagina: 1 ... 26 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.