[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.871 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:56
Hm goed idee zeg :) (al zou ik ook niet echt zo 123 weten wát je dan kan geven)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:15

Case_C

[Team Carrack]

Als je naar de spullen kijkt die ze normaal ontvangen, zijn ze het meest gelukkig met drank.
Daarom zou het misschien een leuk idee graanjenever te geven als Hollands presentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
En stroopwafels! :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit. Kun je niet ergens zo'n hele grote stroopwafel met het tweaker logo erin laten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:51:
[...]

Dit. Kun je niet ergens zo'n hele stroopwafel met het tweaker logo erin laten maken?
Dat is inderdaad wel een heel lekker idee:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hier kan je ze in de vorm van een logo laten maken :p

http://www.superwafels.nl..._met_stroopwafels&lang=NL

geen idee wat de kosten zijn maar zo te zien wel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Mattie112 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:58:
Hier kan je ze in de vorm van een logo laten maken :p

http://www.superwafels.nl..._met_stroopwafels&lang=NL

geen idee wat de kosten zijn maar zo te zien wel mogelijk!
Ik vind het wel een leuk idee, gewoon een doosje samenstellen met van dit soort dingen erin.
Wat zouden de kosten zijn van het meenemen in het vliegtuig? Aangenomen dat je overvliegt Ircghost,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCBelt
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 17:10
Leuk idee! Ik ben in ieder geval bereid om een (financiële) bijdrage te doen wanneer het zover is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Doe ook graag mee met een t.net gift :)

Mensen al de video van gisteren gezien? (10 questions) Vooral erg interessant om te zien hoe veel moeite ze doen voor alle kleine details. Erg indrukwekkend. (Ergens wist je dit al, maar nu wordt er nog even de nadruk op gelegd.)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk! Doe ook mee met de gift.
Laat maar weten wat de bijdrage mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Als bijna iedereen mee zou doen, is een bijdrage van een euro of 2 meer dan voldoende lijkt mij. Verschepen gaat vlug bekeken zo'n 70 euro kosten, en dan nog wat leuke dingen erbij mag ook wat kosten.

Heb ook nog gekeken naar bedrukte klompen met het Tweakers en Star Citizen logo erop gedrukt.
Hiervan moet ik nog een prijsje binnen krijgen, hoop dat het niet te gek duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas3000
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10-2022
Vet idee om namens de tweakers community wat aan te bieden! Ik zou graag een bijdrage leveren.

Hebben jullie nog tips om een speelstijl (mercenary/explorer/pirate) te kiezen, dat vind ik namelijk best lastig om te doen.

Als laatst: ik kom nu net een unofficial dogfight module gemaakt in de FreeSpace Open Engine tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Count me in, altijd leuk om naast geld ook spullen te geven als waardering voor hun werk :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCBelt
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 17:10
kaas3000 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:10:
Vet idee om namens de tweakers community wat aan te bieden! Ik zou graag een bijdrage leveren.

Hebben jullie nog tips om een speelstijl (mercenary/explorer/pirate) te kiezen, dat vind ik namelijk best lastig om te doen.

Als laatst: ik kom nu net een unofficial dogfight module gemaakt in de FreeSpace Open Engine tegen.
Voor wat betreft tips om een speelstijl te kiezen: ik denk dat je uiteindelijk alles eens moet gaan proberen, om te achterhalen wat jij leuk vindt om te doen.
Ik kan me alleen wel indenken dat je met piracy moet oppassen, omdat dit invloed kan hebben op je "status" als citizen.
Zelf ga ik eerst gewoon wat traden en exploren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wat betreft het verschepen, ik vlieg daarheen en ik heb een grote koffer dus ik kan makkelijk iets meenemen.

Mij lijkt het ook leuk als wij het voor mekaar krijgen om inderdaad het t.net logo op een drankje zoals (jonge) jenever + stroopwafels in delfts blauw blik. Dan krijg je een T.net/NL cadeau wat in ieder geval erg leuk is niet teveel hoeft te kosten en nog eens makkelijk te versjouwen is. Moet ik alleen even uitvogelen wat het adres is, maar ik heb een auto dus dat is allemaal wel te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grootte is wel handig maar gewicht telt ook mee he.
(De GoT fleet heeft immers omenabij 100 leden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ga mij niet vastleggen aan gewicht, maar max 5kg moet nog wel lukken denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zou maatje 45/46 houten klompen passen in de koffer? Dan kunnen de stroopwafels en jenever hierin :D .

Ik had het idee om een paar te laten bedrukken met het Tweakers/SC logo, mits dit niet te gek is qua prijs :)
http://www.nederlandseklo...etails/4/logoklompen.html

Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cool man. Kun je evt drogeworst vragen voor het logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:27
Leuk idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightw1ng
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:05
Briljant, count me in :)

I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Zouden we denk je toestemming moeten vragen van t.net om hun merkrecht te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:40
Ircghost schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:58:
Zouden we denk je toestemming moeten vragen van t.net om hun merkrecht te gebruiken?
ik denk dat het sowieso qua netheid niet verkeerd is nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zal eens even kijken wie ik moet aanspreken :)

--
edit; mailtje gestuurd, dus hou jullie op de hoogte

[ Voor 37% gewijzigd door Ircghost op 04-03-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:49
Wat een leuk idee! :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zojuist de prijs voor de klompen binnen gekregen. Dit moet zo´n 25€ per paar kosten, met 6,75 verzendkosten, dit lijkt mij niet te duur. Van de week zal ik eens een ontwerpje maken, met beide logo's.

Mits we toestemming van tweakers.net krijgen om het logo te gebruiken natuurlijk :+

[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 05-03-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Haha super idee :p Als we met 100 man een euro (of 2) p.p. inleggen kom je toch een heel eind :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
100 man? Denk dat je daar wat te optimistisch bent maar de prijs valt zeker mee. Zal vast goed komen! :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Count me ook maar in! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een idee om nu al te zorgen dat er een bankrekno aangegeven wordt zodat het geld al geregeld kan worden zodat je bij aankoopt al een budget hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zou er iemand kunnen proberen om vanavond in de Wingman's Hangover de schoenmaat van de Wingman op te vragen:D. 't Zou mooi zijn als we nog de juiste maat halen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha volgens mij is het best wel een klein mannetje, gok 43

wat betreft bankrekening, laten we eerst maar even kijken wat het exacte bedrag gaat worden voor het totaal pakket. Dan hebben we daar ook geen problemen mee later als het meer of minder blijkt te zijn.

Vergeet niet, we hebben nog tijd zat voordat het zomer is en het lijkt mij sterk dat die klompen er 3/4 maanden over doen voordat ze klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ja, laten we zeker niet te overhaast gaan, eerst moet het duidelijk zijn wat het (ongeveer) gaat kosten voordat je allemaal random bedragen gaat overmaken :p

Hier even een poll:

Poll: Zou je mee willen doen aan een cadeau voor Cloud Imperium?
Nee
Ja, 1 of 2 euro
Ja, <= 5 euro
Ja, > 5 maar <= 10 euro
Ja, 10+ euro
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=389702&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Net een reactie teruggekregen met goed nieuws :).
fijn dat je ons vooraf mailt voor het gebruik van het tweakers-logo. Ik heb het logo als bijlage bij deze mail gedaan. Wanneer je het logo gebruikt op een donkere of rode achtergrond adviseer ik het woordmerk ‘tweakers’ in het wit te plaatsen. De rode achtergrondkleur die wij gebruiken is PMS 200 of CMYK: C13, M100, Y85 K4.

Wat ik je nog wel zou willen meegeven is dat het woord tweakers in Amerika een andere, niet zo positieve, betekenis heeft namelijk ‘iemand die de heftige harddrugs meth gebruikt.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag en succes met de actie.
Wat betreft de naam is het misschien verstanding als wij duidelijk tweakers.net gebruiken, dus niet de naam 'tweakers' zelf hebben. Daarnaast denk ik dat het wel goedkomt in combinatie met het symool.

Urban Dictionary bevestigd inderdaad de stelling; http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tweaker

Wel iets om over na te denken! Al kunnen wij natuurlijk altijd een (kleine) begeleidende brief meegeven, zodat het duidelijk zijn dat wij een tech-website zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is 'Dutch and Belgium fans' toch beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Of T.net? Of GoT?
En dan kunnen we uitleggen dat het een tech website en forum is?

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dutch and Belgian Tech Community?

[ Voor 9% gewijzigd door Ircghost op 05-03-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
mwa ik denk als je het tweakers logo pakt + site er bij en een brief (je moet toch wat vertellen over de nederlands producten :P) dat het neit eens een probleem is, in het ergste geval denken ze even "hm wtf" maarja zo heet deze site nou eenmaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso heeft Nederland niets met meth (wel wiet en xtc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Gewoon de naam van de org. aanhouden, met een verwijzing naar tweakers.net denk ik?

Zojuist nog naar de logo's gekeken, we kunnen het standaard logo van Tweakers.net gebruiken. Of de variant van drogeworst voor de org. Echter ideaal zou zijn wanneer deze op een egale layer zou staan, ipv het raster met sterren.

Ik zat ook nog te kijken of het mogelijk was om de Idris op de zijkant te drukken, :9

[ Voor 65% gewijzigd door Case_C op 05-03-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je zou ook nog het CIG of RSI logo erbij kunnen doen, dan kun je iets doen als "from GoT to CIG" oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Dat is ook de bedoeling, de ene klomp RSI logo en de andere GoT logo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
En we zitten inmiddels op 99 members! Nog 1 en ik trakteer iedereen op een virtueel koekje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
En we hebben een winnaar!

Darth_Umbris is nummer 100!

Virtuele koekjes iedereen!

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8c/Koekjestrommel_open.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mattie112 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:59:
En we hebben een winnaar!

Darth_Umbris is nummer 100!

Virtuele koekjes iedereen!

[afbeelding]
Euhm, ik wil niet veel zeggen maar dat zijn niet veel virtuele koekjes als er 100 leden zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Ieder lid die deze afbeelding ziet heeft zn eigen kopij van de virtuele koekjes dus dat moet toch voldoende zijn?

Wat de WingMan's Hangar betreft had ik verwacht dat je specifiek op life support systemen enzo zou kunnen schieten maar blijkbaar hebben ze dat aangepast naar een iets simpler systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ze hebben nu alleen de visuele damage states laten zien, en dan alleen van de Hornet. Life-support zal waarschijnlijk gekoppeld worden aan een bepaalde plek op het schip, en hoeft niet perse een visueel effect te laten zien aan de buitenkant.
Daarbij vraag ik mij ook af of de Hornet wel life support heeft, of dat je gewoon altijd met een spacesuit erin moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

AndrewBourgeois schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:33:
Ieder lid die deze afbeelding ziet heeft zn eigen kopij van de virtuele koekjes dus dat moet toch voldoende zijn?

Wat de WingMan's Hangar betreft had ik verwacht dat je specifiek op life support systemen enzo zou kunnen schieten maar blijkbaar hebben ze dat aangepast naar een iets simpler systeem?
Wat betreft de destruction boxes op de schepen: Er moet niet vergeten worden dat de Hornet een relatief klein schip is, wat met een redelijke snelheid vliegt. Om hier specifiek de life support of een ander onderdeel van uit te kunnen schakelen moet je toch heel goed kunnen richten. De kans is groter dat je het hele schip aan flarden schiet dan dat je een onderdeel kapot kan maken.

Bij grotere schepen lijkt me dat het wel goed mogelijk is om specifieke delen te raken. Ook het breachen van de hull geeft in feite al hetzelfde effect als de life support systemen te vernietigen.

Maar dit alles kunnen we natuurlijk over een kleine 2 maanden gaan uitproberen in de DFM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 maanden?
1 maand 5 dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Sissors schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:24:
[...]

Euhm, ik wil niet veel zeggen maar dat zijn niet veel virtuele koekjes als er 100 leden zijn :P
Mja het is een zogenaamd onuitputtelijke koektrommel, zoiets als

while(true)
meerKoekjes();

Ben alleen nog wel benieuwd wie de 100e user is hier op GoT.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:57
Voila, ondertussen ook de GoT organisation gejoined. Lang genoeg gelurked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:49
bertends schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:56:
Voila, ondertussen ook de GoT organisation gejoined. Lang genoeg gelurked :)
Welkom!

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
CR heeft een post in de officiele forums gemaakt over hoe de damage states precies gaan werken, ook wat betreft interne systemen zoals flightcontrols en lifesupport.
You just saw a PART of the damage system in the video. There are other layers like laser marks / burns, bullet / armor hits (achieved with decals + height maps) .

Something that people may not have picked up is that while we have discrete states of damage for every part each state has multiple pieces (panels etc) that can break off. At the beginning of the state all those pieces are attached to the base damage geometry and then are broken off if there is a laser / projectile hit in their vicinity. So between the projectile hit decals, bits of the geometry breaking off near the impact point it will definitely look like the ship is responding to exactly where you are hitting.

Transitions between states - which is flexible in number of states per part as it really depends on the size of the part and how much fidelity you need so the progression looks right (and available artist time) - is more absolute (i.e. when you go from damage 25% to damage 50% the same thing happens although the impulses of the detached geometry is random), so the wing will break in two or sheer off when you hit 50% damage (although if enough damage is done it will skip a state, which will have the effect of feeling / looking different).

We're also accurately tracing all projectile hits so if a bullet breaks through the shield and armor it's path will be traced inside and if that projectile collides with an internal component it will inflict damage.

Every ship system has a physical location and collision geometry even if it doesn't have render geometry (which is the case with an internal system). If that system is damages or destroyed it affects the ship on a fully systematic way. The obvious answer is the power plant - that gets damages (and doesn't blow up) its power output will decrease or stop. Every system has a power input and if its no longer receiving power will cease to function or in the case of reduced power either function at less power or not at all (depending on the device). Of course if you have some batteries / capacitors then the systems hooked up to the batteries will have some reserve power before running into trouble. A less obvious illustration is the ships main computer which provides CPU cycles for the ship's avionics (you can think of this computational power instead of energy power). If ship's computer is destroyed or damaged the targeting computer wont be able to resolve targets / function (as a targeting computer needs power, CPU cycles and a working radar). All ship systems either produce / supply some form of consumable (power, CPU cycles, heat, fuel) or use it. Heat is the negative consumable (you want to dispose of it not store it) - most weapons and some systems generate heat and if you don't efficiently deal with it (or your cooling vents get damaged) you'll risk damaging your ship & systems and at the very least increase your heat signature which makes you a much easier target for another ship's radar / targeting computer.

This is all built in ships with a plug and play system so we just create item "ports" on a ship and plug weapons, radar, power plants, engines, thrusters, fuel tanks, batteries, CPU (more cores means more cycles), targeting system, navigation computer, jump drive, cooling vents / radiators etc in and they hook up the various "pipes" that carry power, CPU cycles, fuel or heat.

Each of these items have their OWN damage states (for the ones that you can see)

So you can see there's a level of fidelity in what we are doing that I haven't seen before in a game and the video today just showed a window into part of the things we are doing to graphically show damage...

On Snowdrop - its a really pretty looking engine and I showed it to the team the moment it was demoed at E3 as I was very impressed. Having said that its not really do much more or different than CryEngine already does - the "procedural" damage that is demonstrated in the video has been something you have been able to do in CryEngine for years (bullet hit decals, breaking a plane of glass, puncturing tires and the car drops onto the rims). Its very well done (beautiful art & lighting) but I didn't see anything that we don't have the tech for in SC and that we are not planning to do (well I guess you cant shoot tires out on a ship but you could on a buggy!) Its been my experience that the very high end engines - CryEngine, Unreal 4, Frostbite all are pretty much equivalent on feature sets and capabilities - its more about how good you artists are and your programmers are in finding cool ways to show of the features of the engine.

Last note (in my wall of text) -

I've known about the BeamNG folks for a long time and talked to them as early as Dec 2012 about working on Star Citizen. I even have a prototype test they did with a Hornet flying in space using their system, crashing into asteroids! The problem with their approach (and soft body physics in general) is that it is really computationally / simulation heavy - its great for demo videos or something like a car game (there's a reason why Forza or Gran Turismo cars always look so good its because they're usually simulating less stuff than you would in a FPS like Crysis 3). Between the network bandwidth issues and client rendering / simulation issues (simulating softbody physics on 50 ships and having a frame rate that is above the single digits) a full softbody system isn't practical for SC just yet even on the high end PCs we're hoping everyone will have!

That doesn't mean that I am against trying to do a streamlined version for damage modeling - I was hoping to get the BeamNG guys to do some R&D on a stripped down system that just focused on the damage modeling / deformation (not so much the full physical simulation of every hinge etc) for SC but at the time we talked they had other commitments (like finishing university) and wanting to work on their car game so we never ended up working out a deal - which doesn't mean that I wouldn't revisit this as they are super talented but right now it looks like they are doing well and living their dream of building their own game (and who am I to stop them?)

This doesn't mean that we don't have procedural damage modeling via deformation in our R&D task list for the SC Graphics Engineering team (which is 4 programmers internally at the moment). We need this solution for capital ships as you want to see large hulls indent or buckle from hits / collisions and if we do something that we're happy with (and meets our performance criteria) we'll probably also apply back to the smaller ships adding just another level of detail!

So I guess the TL;DNR version is be patient grasshoppers!
https://forums.robertsspa.../2071853/#Comment_2071853

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zojuist onbedoeld een heleboel vrije tijd gekregen om de DFM te gaan spelen eind april :/ .
Mijn functie als staaltekenaar is komen te vervallen, nou ja dan maar weer solliciteren |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Case_C op 06-03-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Dat klinkt niet zo goed :o

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Nou ik heb het wat dat betreft wat mooier. Eind April emigreren naar de US dus ik zal dan wel een mooie vakantie periode hebben voordat ik uberhaubt mag werken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Case_C schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:04:
Zojuist onbedoeld een heleboel vrije tijd gekregen om de DFM te gaan spelen eind april :/ .
Mijn functie als staaltekenaar is komen te vervallen, nou ja dan maar weer solliciteren |:(
Das klote om te horen... Hoop dat je snel iets nieuws vind.
Verder: gametime!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Seal9 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:19:
Nou ik heb het wat dat betreft wat mooier. Eind April emigreren naar de US dus ik zal dan wel een mooie vakantie periode hebben voordat ik uberhaubt mag werken ;).
Gaaf man! Weet je al waar je gaat wonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Ircghost schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:24:
[...]

Gaaf man! Weet je al waar je gaat wonen?
Yep, South Carolina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:04:
Goeie tekenaars zijn schaars dus hopelijk dat je snel iets nieuws vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Seal9 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:19:
offtopic:
Waarom emigreer je?

Als je daar heen gaat omdat je getrouwd bent met een Amerikaan(se) mag je meteen werken als je een visum hebt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
MicScott schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:32:
[...]

offtopic:
Waarom emigreer je?
Ik zou weinig redenen kunnen bedenken waarom niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik genoeg, ik kom er alleen omdat mijn vriendin er woont maar verhuizen.. nee bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:59

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Ircghost schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:00:
Wat betreft het verschepen, ik vlieg daarheen en ik heb een grote koffer dus ik kan makkelijk iets meenemen.

<...> Moet ik alleen even uitvogelen wat het adres is, maar ik heb een auto dus dat is allemaal wel te doen :).
Heb ik al voor je; compleet met Gmaps enzo:
cloudimperiumgames.com/contact

En als je daar zit dan kunnen we tenminste als ORG zeggen dat we een mannetje dicht bij de CIG Dev-Schuur hebben zitten (8> :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
LastBoyScout schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 01:09:
[...]

En als je daar zit dan kunnen we tenminste als ORG zeggen dat we een mannetje dicht bij de CIG Dev-Schuur hebben zitten (8> :)F
Q: Why join GoT on Star Citizen
A: We have inside men on CIG, giving us a head-start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

WimPliers schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:42:
[...]

Q: Why join GoT on Star Citizen
A: We have inside men on CIG, giving us a head-start
We have access to the coordinates of 3 Bengal Shipwrecks,

volgens mij gaan die gegevens ingame zoveel waard zijn voor een org. :D . Gewoon de coordinaten verhandelen voor een Javelin destroyer of iets dergelijks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik zit te denken om de Jump Point collectie aan te schaffen. Ik ben al een jaar Centurion subscriber, dus ik krijg $40 korting erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:52:
volgens mij gaan die gegevens ingame zoveel waard zijn voor een org. :D . Gewoon de coordinaten verhandelen voor een Javelin destroyer of iets dergelijks 8)
Maar dat is niet lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Haha, ik had vorige week een vriend overtuigd om dit spel te backen, had hij een Aurora gekocht. Ik laat hem mijn Avenger zien (in de Business hangaar), blijkt dat hij een extra schip heeft gekocht, de Freelancer _O-

Twijfel om zo'n + pakket te nemen, wat fysieke items zijn wel vet.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorrie op 08-03-2014 16:48 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
De prijzen om te backen zijn wel insane met het beginnende (en waarschijnlijk meest waardeloze schip) van 30$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chrotenise schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:27:
De prijzen om te backen zijn wel insane met het beginnende (en waarschijnlijk meest waardeloze schip) van 30$.
Nee, je krijgt de hele game erbij.. Is goedkoper dan de game kopen als ie uit is. En zo waardeloos is ie niet hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2014 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Je kan altijd wachten tot het spel uit is, en dan waarschijnlijk $60 betalen voor het spel, waar je nog niet eens een schip bij krijgt. Het is net wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Chrotenise schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:27:
Voor $30 krijg je het spel, alpha en beta toegang en een startschip! Alle andere schepen kan je gewoon ingame verdienen. Een deel van de lol in het spel is juist om door missies, handelen of piracy geld, uitrusting en nieuwe schepen te verzamelen.

Er is geen enkele reden waarom je een duurdere 'pledge' zou moeten nemen.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:07
Ook maar even aangemeld bij de guild :) Ben inmiddels ook wel een beetje nieuwsgierig naar de alpha, is daar inmiddels al wat meer over bekend?

[ Voor 57% gewijzigd door Soepstengel op 09-03-2014 12:31 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi interview met Erin Roberts over Squadron 42:

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/883/feature/8255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Metalkai schreef op zondag 09 maart 2014 @ 00:25:
Je kan altijd wachten tot het spel uit is, en dan waarschijnlijk $60 betalen voor het spel, waar je nog niet eens een schip bij krijgt. Het is net wat je wil.
Je krijgt, ook als je strakt het spel op de normale manier koopt, er altijd een schip bij, zijnde de Aurora of de Mustang. Je hebt verder natuurlijk wel gelijk dat de prijs dan hoger zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Dat is niet gezegt btw. Wat is aangekondigt is dat je na de single player campaign van Sq42 genoeg verdient zou moeten hebben om een Mustang/Aurora aante schaffen. Niet dat je er een bij het spel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ashrah schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:35:
Dat is niet gezegt btw. Wat is aangekondigt is dat je na de single player campaign van Sq42 genoeg verdient zou moeten hebben om een Mustang/Aurora aante schaffen. Niet dat je er een bij het spel krijgt.
Dit dus. Als je er voor kiest om SQ42 over te slaan, zul je in de PU geld moeten verdienen om een schip te kunnen kopen (bijvoorbeeld door op schepen van NPCs/Spelers als crew te spelen), of een lening moeten nemen. Tenminste, voor zover het op dit moment gepland staat. Het kan natuurlijk altijd veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik wil er nog altijd voor kiezen om zometeen mijn aurora om te wisselen voor het mogelijke nieuwe startersship en dan verdien ik tijdens de SQ42 wel een aurora. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Dat was dus ook mijn gedachte. Alleen heb ik een vervelende neiging om weer een duurder schip te kopen, een pakket met ook fysieke items lijkt me ook wel mooi. Kan mooi met het geld dat ik terugkrijg van de belasting :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jorrie op 09-03-2014 16:39 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Owja, t-formulier.. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ik denk zelf niet dat ik mijn Avenger en Freelancer nog ga inwisselen voor een ander schip. Hooguit dat ik upgrade naar de Freelancer Max als die uitkomt, om dan veel te gaan traden in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heeft iemand hier misschien de aspiratie om de afbeeldingen te shoppen die wij nodig hebben voor de klompen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een pm sturen naar drogeworst. Hij kijkt niet zo heel vaak op het forum denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ik heb drogeworst een tijdje geleden al een DM- verstuurt, heb hier alleen nog geen antwoord op.
Zelf kan ik aardig overweg met photoshop, dus het maken van de afbeeldingen moet voor mij geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Nu er een alpha aan zit te komen toch maar eens gekeken wat ik gepledged had.
Schijnbaar een aurora met LTI. Jammergenoeg loopt de hangar dikke stront door een trechter op mijn laptopje.

Ik zou graag bij de GoT corp willen en bij deze dus even laten zien dat ik een actieve lurker op GoT ben.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Je kan je aanmelden via https://robertsspaceindustries.com/orgs/GOT dan zal ik je toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome

WillemAtHome

Heb ik gedaan.
Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe computer om Star Citizen en Elite Dangerous een beetje acceptabel draaiend te krijgen zonder dat ik naar een postzegeltje zit te kijken.
Denken jullie dat met betrekking tot de processor hoe meer cores beter is of is 4 cores voldoende.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

WillemAtHome schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:57:
[...]

Heb ik gedaan.
Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe computer om Star Citizen en Elite Dangerous een beetje acceptabel draaiend te krijgen zonder dat ik naar een postzegeltje zit te kijken.
Denken jullie dat met betrekking tot de processor hoe meer cores beter is of is 4 cores voldoende.
Chris Roberts heeft wel een keer iets gezegd over multi-core support. Dus hoe meer hoe beter zou je denken. Maar volgens mij moet een i7 wel voldoende zijn, gezien de bottleneck toch de gpu blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 07:34

TNJ

Frugalite

Case_C schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:14:
[...]
Maar volgens mij moet een i7 wel voldoende zijn, gezien de bottleneck toch de gpu blijft.
Baserend op Crysis3, heeft de i7 een voordeel op een octa-core omdat hyper-threading ondersteund wordt. Maar wat er in de toekomst nog veranderen kan, of Dx12 voor Win7 beschikbaar wordt en Mantle verder door AMD ontwikkeld en ondersteund zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het ondersteunen van hyper threading geen automatische garantie dat je ook echt iets aan die extra cores zal hebben. Want als je tov 8 cores een winst van bijv 5% zou opleveren tegen 4 cores lijkt dat me wat karig. Maar dat is puur speculatie natuurlijk. Wat dat betreft lijken me benchmarks me het meest overtuigend. En ook pas als CIG ook goed werk van optimalisatie heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ben wel benieuwd wat de stretch-goal voor de 42 miljoen gaat worden, aangezien we vandaag over de 40 miljoen gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome

WillemAtHome

Ik wacht de verder ontwikkelingen dan nog wel even af. Spaar ik nog even door.
Uiteindelijk is het de bedoeling om het allemaal vloeiend via een Oculus Rift te spelen.
Aangezien de Oculus Rift mogelijk 1440P wordt en 100fps nodig zal zijn voor de beste VR ervaring verwacht ik dat het nog een stevige investering wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
MicScott schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:32:
[...]

offtopic:
Waarom emigreer je?

Als je daar heen gaat omdat je getrouwd bent met een Amerikaan(se) mag je meteen werken als je een visum hebt.
Ik emigreer omdat mijn vriendin Amerikaanse is en ze graag terug wilt. Ze is nu 2.5 jaar in Nederland.
En ik ben nog niet getrouwd maar zodra we in de US zijn moet ik binnen 3 maanden trouwen. Je mag dus de eerste tijd niet werken want ik zal nog geen werkvergunning hebben.
WimPliers schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:14:
[...]

Ik zou weinig redenen kunnen bedenken waarom niet
Ik kan wel een paar redenen bedenken. Familie en vrienden laat je achter. Dat wordt toch een stuk lastiger. Je vliegt niet even op en neer. Gelukkig bestaat skype maar dat is toch anders. En de hoeveelheid spinnen die ze daar hebben. Not my thing. 8)7 . Maar ik kan ook wel een paar redenen bedenken waarom ik er juist wel heen wil.
Ircghost schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:03:
Ik genoeg, ik kom er alleen omdat mijn vriendin er woont maar verhuizen.. nee bedankt :P
Je vriendin woont er, is ze Amerikaanse? En wat zijn je toekomstplannen dan? Samen in Nederland of samen in de US?

Sorry voor off topic trouwens.
Als het storend is hoor ik het graag dan verplaats ik het wel naar DM als er behoefte voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik DM je wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Hoe zit het trouwens met de Hangar als het spel uit is? Blijf je deze Hangar houden, wat er ook met je schip gebeurt? Ik had ook ergens vaag gelezen dat hij vernietigd kon worden?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jorrie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:26:
Hoe zit het trouwens met de Hangar als het spel uit is? Blijf je deze Hangar houden, wat er ook met je schip gebeurt? Ik had ook ergens vaag gelezen dat hij vernietigd kon worden?
Je hangar blijf je houden als vaste basis en save-point in de PU, deze word dan ergens op een planeet geplaatst. Volgens mij komt er bij de hangar ook een soort van woning met verschillende kamers.

Ik neem aan dat als je je schip kwijt raakt je je hangar niet verliest. Of je moet de 'huur' niet meer kunnen betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ja, je hangar blijf je altijd houden, deze kan niet vernietigd worden. Als je een early backer ben zijn de hangar fees voor je begin hangar gratis, en hoef je dus alleen te betalen als je hangars op andere planeten/systems wil.
Ben je geen early backer, dan moet je hangar fees betalen. Lukt dit je niet, dan zal je hangar op slot gezet worden totdat je de fees betaald heb, dus zelfs dan verlies je niks wat er in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
En met early backer bedoel je alleen de Original of Veteran backers? Of ook de normale backers?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Jorrie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:40:
En met early backer bedoel je alleen de Original of Veteran backers? Of ook de normale backers?
Dat durf ik niet zeker te zeggen. Ik heb net even gekeken bij mijn pledge-list, en daar staat dat de "Hangar fees reward" is toegevoegd is op 27 Juni. Dat is volgens mij de dag dat de nieuwe website online ging.
Ik ga er dus vanuit dat je voor die dag gepledged moest hebben, maar dat weet ik dus niet zeker.
Pagina: 1 ... 27 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.