[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.875 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Ah, dan moet ik dus gewoon betalen voor mijn Hangar, helaas. Begin er steeds meer van te balen dat ik vorig jaar niet heb gebacked :(

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metalkai schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:46:
[...]

Dat durf ik niet zeker te zeggen. Ik heb net even gekeken bij mijn pledge-list, en daar staat dat de "Hangar fees reward" is toegevoegd is op 27 Juni. Dat is volgens mij de dag dat de nieuwe website online ging.
Ik ga er dus vanuit dat je voor die dag gepledged moest hebben, maar dat weet ik dus niet zeker.
Dit denk ik ook, want de dag dat de nieuwe site on line ging was ook het einde van de "veteran backer" status.

@Jorrie: Ik denk dat je veel teveel waarde aan dat soort dingen hecht. Uiteindelijk zijn het allemaal kleine perks die niet heel veel invloed gaan hebben op de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Jorrie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:47:
Ah, dan moet ik dus gewoon betalen voor mijn Hangar, helaas. Begin er steeds meer van te balen dat ik vorig jaar niet heb gebacked :(
Wees niet zo bezorgd om die fees, die zullen niet zo hoog zijn dat je ze niet kan betalen.
Zelfde met de verzekeringen van de schepen. Chris Roberts heeft al gezegd dat mensen met LTI niet een gigantische voorsprong daarin krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Haha nee, dat is ook zo, maar het zijn wel allemaal kleine dingetjes :+

Ach, ik ga maar slaven transporteren in mijn Avenger, passen wel wat in >:)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Bedenk ook dat de gratis hangar alleen maar geldt voor je starting location. Als je ergens anders een hangar wilt, bijvoorbeeld dichterbij Vanduul space, dan zal je daar wel weer fees voor moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Seal9 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:57:
[...]

Wees niet zo bezorgd om die fees, die zullen niet zo hoog zijn dat je ze niet kan betalen.
Zelfde met de verzekeringen van de schepen. Chris Roberts heeft al gezegd dat mensen met LTI niet een gigantische voorsprong daarin krijgen.
Ik hoop dat er wel een popup komt als je met een onverzekerd schip jje hangar verlaat.
Ik heb zelf LTI op mijn scout en ik denk dat ik nog weleens ga vergeten dat ik mijn andere schepen wel moet verzekeren.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
WillemAtHome schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:08:
[...]

Ik hoop dat er wel een popup komt als je met een onverzekerd schip jje hangar verlaat.
Ik heb zelf LTI op mijn scout en ik denk dat ik nog weleens ga vergeten dat ik mijn andere schepen wel moet verzekeren.
Vergeet ook niet dat LTI alleen maar voor je basis hull geldt. Dus als jij je schip modificeert moet je die zaken ook verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Nog $9000 en de 40M is behaald! Ben benieuwd wat de eventuele 42M wordt.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:02
Bij 42M komt er een verborgen planeet met Deep Thought er op. De eerste die em vind, wint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Haha het zou wel heerlijk zijn als ze daar een verwijzing naar maken! Een eigen ras die lijkt op muizen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
40.000.000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024

Letter from the Chairman: $40 Million

En de letter from the chairman is er ook. Bij 42 miljoen gaan ze een zeer uitgebreide, interactieve Galactapedia maken, die zowel ingame alswel op de site te raadplegen is en updates geeft van gebeurtenissen in de PU.

Belangrijkste punt van de 42 miljoen stretchgoal is natuurlijk onderstaande
Towel – And of course, everyone who backs before we hit $42 million will also receive a towel for their hangar. Don’t explore the galaxy without it!
Natuurlijk is er nog iets nutteloos als de speciale mobiglass voor backers die voor de 42 miljoen backen, maar wie heeft dat nu nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Towel :D

Ziet er goed uit allemaal!

Lastige poll hoor die er bij zit.

[ Voor 32% gewijzigd door Jorrie op 11-03-2014 07:52 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:23

Case_C

[Team Carrack]

Mooi verhaal voor de 42 million stretch goal. Vooral dat vanaf 43 miljoen er weer in-game rewards komen :P .
Ikzelf heb gekozen voor de new role-specific outfit, maar ik zie dat er meer interesse is in UEE Marine Combat Armor.

Beter komt het er op neer dat er weer 2 rewards evenveel stemmen krijgen, zodat we weer 2 rewards krijgen :) .
dahakon schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 06:09:
Natuurlijk is er nog iets nutteloos als de speciale mobiglass voor backers die voor de 42 miljoen backen, maar wie heeft dat nu nodig.
Volgens mij gaat dat mobiglass best geinig zijn als falloutstyle Pipboy-3000, met natuurlijk veel meer functies(want een paar honderd jaar meer ontwikkeling).

Verder ga je hiermee je contracten, bountys, nieuws per system en dergelijke kunnen vinden. Volgens mij wordt dit een onmisbaar onderdeel van de PU.

[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 11-03-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Case_C schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:40:
Mooi verhaal voor de 42 million stretch goal. Vooral dat vanaf 43 miljoen er weer in-game rewards komen :P .
Ikzelf heb gekozen voor de new role-specific outfit, maar ik zie dat er meer interesse is in UEE Marine Combat Armor.

Beter komt het er op neer dat er weer 2 rewards evenveel stemmen krijgen, zodat we weer 2 rewards krijgen :) .

[...]

Volgens mij gaat dat mobiglass best geinig zijn als falloutstyle Pipboy-3000, met natuurlijk veel meer functies(want een paar honderd jaar meer ontwikkeling).

Verder ga je hiermee je contracten, bountys, nieuws per system en dergelijke kunnen vinden. Volgens mij wordt dit een onmisbaar onderdeel van de PU.
Ik geloof zelfs dat dit verplicht is om bij je te hebben :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wel leuk hoor dat ze zoveel aandacht geven aan 42 :). Nooit geweten dat SQ42 afkomt van het originele verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Hopelijk koppelen ze dat met een soort bril die je op je hoofd kan zetten (of een oogimplantaat) zodat je niet continu met je arm omhoog moet lopen om mensen te identificeren, nieuws te lezen, ...

Ik vind het jammer dat ze geld gaan stoppen in Galactapedia features op de website. Uiteindelijk denk ik dat het toch in-game ook moeten doen (navigatie, items en ship database) dus als je het mij vraagt dan zouden ze best de extra cash daarin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
AndrewBourgeois schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:28:
Hopelijk koppelen ze dat met een soort bril die je op je hoofd kan zetten (of een oogimplantaat) zodat je niet continu met je arm omhoog moet lopen om mensen te identificeren, nieuws te lezen, ...

Ik vind het jammer dat ze geld gaan stoppen in Galactapedia features op de website. Uiteindelijk denk ik dat het toch in-game ook moeten doen (navigatie, items en ship database) dus als je het mij vraagt dan zouden ze best de extra cash daarin stoppen.
The Galactapedia isn’t a simple wiki or a static how-to guide: it’s going to integrate directly into the game universe and respond in real time as players steer the course of Star Citizen’s world. We envision making the news with an impressive feat in the Galactapedia as a major goal for many players: if you’re the one who finally defeats the Dread Pirate Roberts, charts a new Jump Point or makes the Advocacy’s Most Wanted list, your actions will become memorialized for all time in the Galactapedia! What’s more, the Galactapedia will be available both inside Star Citizen and through the RSI website.
;)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Ja maar wat wil je hiermee zeggen? Dat ze het sowieso in-game ook gaan doen? Indien ja, dan heb je nog steeds mn argument dat ze nog meer cash in de in-game features kunnen stoppen. De website updaten met flink wat HTML5 or Flash zal ook wel snel 200k USD kosten als je ziet dat je de schepen en items in 3D moet kunnen weergeven en het dan ook nog eens gekoppeld moet worden met de database die je loadouts omvat. :)

[ Voor 11% gewijzigd door AndrewBourgeois op 11-03-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Wellicht zijn er genoeg mensen die wel zo nu en dan de galactapedia willen raadplegen, zonder dat ze in staat zijn om op dat moment he spel op te starten. Even iets showen aan een vriend op school/werk bijvoorbeeld. Natuurlijk zouden ze 200k ook kunnen gebruiken om een extra schip te ontwerpen en in het spel te doen, maar juist dit soort features maakt de game wel beter (in mijn opinie natuurlijk). Bovendien, als een site als Wowhead het volledige arsenaal aan items kan tonen op een willekeurig ras en geslacht, dan kan ik mij niet voorstellen dat het een serieuse deuk in het (dan huidige) budget van 42 miljoen kan slaan.
Case_C schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:40:

Het was ook een beetje als grap bedoeld van mijn kant, om de handdoek als meest belangrijke te bestempelen en net te doen alsof de Mobiglass niet veel waard is. Het is inderdaad het item dat je leven als piloot een stuk gemakkelijker zal maken.

[ Voor 3% gewijzigd door dahakon op 11-03-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

dahakon schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:03:
Het was ook een beetje als grap bedoeld van mijn kant, om de handdoek als meest belangrijke te bestempelen en net te doen alsof de Mobiglass niet veel waard is. Het is inderdaad het item dat je leven als piloot een stuk gemakkelijker zal maken.
Sarcasme is nog steeds moeilijk te lezen , :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik hoop dat ze nog een goede tutorial gaan maken hoe je de portals moet gaan gebruiken, als ik het een beetje goed inschat gaan die erg belangrijk worden in SC.. maar ze zijn nu nog godgruwelijk anti-intuitief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AndrewBourgeois schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:39:
Ja maar wat wil je hiermee zeggen? Dat ze het sowieso in-game ook gaan doen? Indien ja, dan heb je nog steeds mn argument dat ze nog meer cash in de in-game features kunnen stoppen. De website updaten met flink wat HTML5 or Flash zal ook wel snel 200k USD kosten als je ziet dat je de schepen en items in 3D moet kunnen weergeven en het dan ook nog eens gekoppeld moet worden met de database die je loadouts omvat. :)
Ik vind het persoonlijk wel vet dat belangrijke gebeurtenissen in de PU buiten de game worden bijgehouden. Dit is volgens mij toch wel een game die het deels zal moeten hebben van spelers die zich aan het spel willen blijven binden na release. Daarvoor zijn dit soort community features zeker geen weggegooid geld imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik snap de discussie even niet, de "galactapedia" is een database die zowel in-game als via een website beschikbaar is. Aangezien de quote van Jorie kennelijk niet is/werd gelezen, nog maar een keertje:
The Galactapedia isn’t a simple wiki or a static how-to guide: it’s going to integrate directly into the game universe and respond in real time as players steer the course of Star Citizen’s world. We envision making the news with an impressive feat in the Galactapedia as a major goal for many players: if you’re the one who finally defeats the Dread Pirate Roberts, charts a new Jump Point or makes the Advocacy’s Most Wanted list, your actions will become memorialized for all time in the Galactapedia! What’s more, the Galactapedia will be available both inside Star Citizen and through the RSI website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Inderdaad, het is juist gaaf dat het ook in het spel kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HMeijer schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:49:
Ik snap de discussie even niet, de "galactapedia" is een database die zowel in-game als via een website beschikbaar is. Aangezien de quote van Jorie kennelijk niet is/werd gelezen, nog maar een keertje:

[...]
Wat er staat is wel duidelijk. AndrewB vindt het alleen een beetje zonde van het geld om ook nog een website gedeelte te maken van de Galactepedia als die in-game al aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 16:56
+ Het is niet zo dat dat dus wil zeggen dat er 1 miljoen naar dat onderdeel gaat, al het geld wordt gewoon gebruikt voor de ontwikkeling van de game alleen bij het behalen van die goal gaan ze ook (wat) geld daar aan besteden. Ik vind het juist een heel goed idee, maakt het spel net even wat completer!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ziet ernaar uit dat je bij de DFM al in de eerste iteratie met meerdere mensen kan vliegen:

https://forums.robertsspa.../2109850/#Comment_2109850

Rond die tijd maar ff TS opzetten oid. Maar ik verwacht wel veel crashes in de eerste iteratie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Zou mooi zijn als de DFM weer een flinke boost geeft aan de funding.

Ik ben er erg benieuwd naar hoe alles werkt. Ik hoop alleen niet dat het té complex wordt (al heeft dat natuurlijk ook wel wat).

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En voor het wachten op de DFM, een enorm frustrerend spelletje met een Aurora. :)

https://forums.robertsspa...ills-with-aurora-crash/p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Het zou inderdaad mooi zijn als er door de DFM extra interesse voor SC komt, Waarschijnlijk komen er dan ook weer extra alpha slots vrij, aangezien we binnenkort aan de laatste 5000 slots beginnen.

Heeft iemand trouwens nog wat gehoord van drogeworst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik denk dat het juist heel bevredigend als het wat moeilijker is, dan voelt het ook echt voldoendend aan als je het wel kunt en het betekent ook dat je meer uit de kist kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ircghost schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:13:
Ik denk dat het juist heel bevredigend als het wat moeilijker is, dan voelt het ook echt voldoendend aan als je het wel kunt en het betekent ook dat je meer uit de kist kan halen :)
Zeker! Daar ben ik het ook wel mee eens, ik hoop dat ze een 'easy to learn, hard to master' manier hebben. Niet dat het gelijk erg lastig is :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan het besturingssysteem van het schip op verschillende moeilijkheidsgraden zetten (meer in de zin van hoeveel controle over subsystemen je wilt hebben). Maar ik betwijfel of dat al volledig zal zijn doorgevoerd in de DFM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:58:
[...]

Wat er staat is wel duidelijk. AndrewB vindt het alleen een beetje zonde van het geld om ook nog een website gedeelte te maken van de Galactepedia als die in-game al aanwezig is.
Zo bedoel ik het inderdaad. En ik blijf erbij dat je in je browser met flink wat restricties te maken zal hebben waardoor je slechts een light versie zal krijgen van wat je in-game zal hebben. Mensen moeten in mijn ogen maar wat geduldig zijn en wachten tot ze thuis zijn en de client kunnen opstarten om in 3D het item of schip te zien (100% kwaliteit). :)

Ik denk dat dit niet zo vaak gebruikt zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

Lijkt mij juist ideaal. Misschien zelfs wel als Companion-app. De Galactepedia raadplegen vanaf je tablet, helemaal goed. Ook tijdens de mindere intense delen van de game, kan je ondertussen je verdiepen in sectoren waar je heen gaat via de website (of app :) )

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Inderdaad, het is veel meer dan alleen een schip of wapen opzoeken. Het doel is meer dan een simpele wikpedia, als dit goed wordt uitgewerkt kan dit nog wel eens onmisbaar worden. Of ik heb er te hoge verwachtingen van, dat kan ook :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Case_C schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:42:
Het zou inderdaad mooi zijn als er door de DFM extra interesse voor SC komt, Waarschijnlijk komen er dan ook weer extra alpha slots vrij, aangezien we binnenkort aan de laatste 5000 slots beginnen.

Heeft iemand trouwens nog wat gehoord van drogeworst?
Dat verwacht ik zelf wel. Ik ben in principe ook pas van plan het te kopen als ik meer kan dan door een hangar heenlopen. (Al doe ik het misschien wel eerder als alpha slots gaan opraken). Aan andere kant is er wel veel interesse hier voor SC, met reden natuurlijk, maar het is niet de enige. Bijvoorbeeld een Valkyrie ben ik ook wel geinteresseerd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik betwijfel of er meer alpha slots bij komen op korte termijn. En als dat het geval is zal dat pas op een later moment zijn als er modules oid worden toegvoegd. De server stabiel krijgen met deze 400.000 backers wordt al een behoorlijke opgave. Dus als je er nu bij wilt zitten met DFM V1 moet je wel bij deze batch alpha slots zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik vraag mij af hoeveel servers ze gaan gebruiken, een van de goals was om servers op te zetten voor verschillende regio's tijdens DFM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Begint WMH nu een uur vroeger? Als ik die aftelling zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Zomertijd is daar al ingegaan. Hier over twee en een halve week pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 21:25
Dat filmpje over de AI was wel interessant. Lijkt erop alsof de mensen die het ontwikkelen wel weten waar ze mee bezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Dat mag ik wel hopen ja, als ze al $40M+ hebben binnengehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Basekid schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:25:
Dat filmpje over de AI was wel interessant. Lijkt erop alsof de mensen die het ontwikkelen wel weten waar ze mee bezig zijn :)
Dat was zeker vet ja. Meer info op hun site:

http://kythera.ai/case-studies/star-citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Dank Mac, leuke info!

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
WimPliers schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:47:
Dat mag ik wel hopen ja, als ze al $40M+ hebben binnengehaald ;)
Ik doelde hier vooral op de studio die de AI middleware maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-08-2024
De AI ziet er veel belovend uit!

Laatste spel dat ik speelde ben ik mee gestopt vanwege waardeloze AI (lees Rome 2). Zou echt super zijn als de SP* uitdagend zou zijn, zonder stompzinnige AI acties en tactiek. Kan me niet eens meer herinneren hoe het was tegen goede AI te spelen (zonder AI cheats, en nadat je bekend ben geraakt met het spel).

*Ben ook redelijk hyped voor de SP; het idee om zogenaamde episodes uit te brengen, en met alle goede verhalen etc. die nu al worden uitgebracht, denk ik dat dit ook behoorlijk stoer gaat worden!

Heb de ontwikkeling een tijdje niet zo gevolgd, maar zit nu toch weer braaf wekelijks WMH te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vandaag mijn 'Redacted' hoodie binnen gekregen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:17
Ik vind TNGS toch wel heel leuk om te volgen. Tuurlijk gaaf om te zien waartoe de community allemaal in staat is. En de meningen van de jury geven een heel aardig inkijkje in hoe ze tegen ontwerpen aankijken.

Ik vind ook dat Chris Roberts wel heel erg vaak de spijker helemaal op zijn kop slaat in zijn commentaar. Hij laat een heel groot inzicht zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
TNGS (The Next Great Starship) Episode 7 is sinds vrijdag beschikbaar.

Voor een samenvatting en wat extra links naar info over de teams die in deze aflevering werden besproken moet je hier zijn.

De juryleden hebben de voorbije 3 episodes 4 teams geelimineerd (en 2 teams hebben de competitie vrijwillig verlaten), maar 2 van die 4 mogen verder doen. Hier stemmen tot morgenvroeg. Vergeet niet dat die 4 teams aan hun ontwerp hebben mogen sleutelen, dus kijk naar hun meeste recente video voor de stemt.
Hier een overzicht van de 4 teams die je kan redden.

[ Voor 10% gewijzigd door AndrewBourgeois op 16-03-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas3000
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10-2022
AnythingFPS heeft een level vrijgegeven waarin je met de physics kunt spelen. Je kan hornets opblazen, tegen elkaar aan laten vliegen met een belachelijk hoge snelheid en nog veel meer (ook vliegen).

Dit is een demo video van hem:[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zEQTbBBtQVI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
3Dingo heeft mijn save stem voor TNGS.

Die anythingFPS blijft wel bezig . Ga het zeker even uitchecken. Werkte hij inmiddels al niet voor CIG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
3Dingo heeft ook mijn vote gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat demo level is zeker leuk. (en ook buggy, zelfs de buggy zelf is ook buggy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:42:
3Dingo heeft mijn save stem voor TNGS.

Die anythingFPS blijft wel bezig . Ga het zeker even uitchecken. Werkte hij inmiddels al niet voor CIG?
Ja 3Dingo was toch wel het meestbelovend van de 4, mijn stem ook dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:17
Ik denk dat 3Dingo de save wel gaat halen. Ik heb er ook op gestemd. Ontwerp was doordacht in de lijn van Anvil, zag er goed uit. Rear thrusters en bevestiging ervan vond ik nog wel wat te klein/dun overkomen.

Ik ben benieuwd naar de finale. Ik denk dat er wel een paar verrassingen tussen zitten. In elk geval een redelijke variatie aan ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Demo level is inderdaad erg grappig.

Ik heb trouwens de org verlaten (sorry :'(), heb even een andere org opgericht om samen met wat anderen die ik beter ken af te spreken. Zodra de optie er is dat je meerdere org's kunt joinen zou ik graag weer welkom zijn, als dat nog mag :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

verrader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ben maar even "The Night's dawn trilogy" (van peter hamilton) aan het lezen om in de stemming te komen voor trader/salvager/explorer.

Een echte aanrader als je van sci-fi houd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Komt er vandaag weer een 10 for the Chairman filmpje?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jorrie schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:59:
Komt er vandaag weer een 10 for the Chairman filmpje?
Voor zover ik weet heb ik ze nog nooit maandagavond kunnen bekijken, ze worden 's nachts pas online gezet. Dus morgenochtend bij het ontbijt moet hij er wel weer op staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ah, oke. Ben sinds vorige week wat de filmpjes bekeken :), dan nog maar even een dagje wachten :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ze worden altijd rond 00:00 onze tijd gepost. Dat zal deze week wel 23:00 zijn omdat de zomertijd al is ingegaan in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
En hij is inderdaad online, zo kijken :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Gisteravond eens dat level van AnythingFPS opgestart. Best een leuke ervaring om met de schepen rond te kunnen vliegen. Ook is het wel een mooie mogelijkheid om zelf in alle schepen rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keethar
  • Laatst online: 18-05 12:15
Case_C schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:05:
Gisteravond eens dat level van AnythingFPS opgestart. Best een leuke ervaring om met de schepen rond te kunnen vliegen. Ook is het wel een mooie mogelijkheid om zelf in alle schepen rond te lopen.
Wat is nu eigenlijk de rol van AnythingFPS, is hij een community dev of deel van het team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
keethar schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:00:
[...]

Wat is nu eigenlijk de rol van AnythingFPS, is hij een community dev of deel van het team?
Hij is gewoon een fan die de Star Citizen assets gebruikt voor zijn eigen creaties. Ik kan wel een Wingman's Hangar herinneren waarin hem een baan werd aangeboden. Maar ik weet niet of hij dat ooit is gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Naar mijn weten is hem inderdaad een baan aangeboden, maar die heeft hij afgewezen. Waarom hij dat gedaan heeft is volgens mij niet bekend, maar het zal wel te maken hebben met het al hebben van een baan / plek waar hij woont / het liever een hobby willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-08-2024
Video's van FPS zijn inderdaad geweldig; voor degene die nog niet gezien hebben; check Bonfire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
WMH was weer erg interessant; deze keer over full-motion capture.

Blijft me verbazen waar ze allemaal voor gaan met dit spel. Als CR kan creeeren wat hij wilt, loopt dit spel straks 3 generaties voor op alle andere spellen die dan uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als dit spel echt zo goed wordt als dat het lijkt te worden én het slaat aan, dan denk en hoop ik een kleine revolutie te zien in de game industrie.. een nieuwe standaard zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WMH was idd interessant. En volgende week gaan ze de astroide hangar laten zien.

Btw. Nog nieuws over de stroopwafels en klompen gift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Maar wat voor hangar is de asteroid precies? Zag wat plaatjes maar vond het niet echt speciaal?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een heule grote. Dat er ook de grotere schepen in passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ah, oké. Voor mij nog niet interessant dus :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik had gehoop dat drogeworst nog langs was gekomen, maar ik zal hem even een DM sturen deze week :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:26:
Een heule grote. Dat er ook de grotere schepen in passen.
Ja en nee. De Asteroid hangar is de 'piraten' hanger en hoe groot ie is is afhankelijk van je schepen. Hij is bedoeld voor mensen met een Cutlass en Caterpillar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keethar
  • Laatst online: 18-05 12:15
Hmm, Cutlass zie ik wel zitten. Gunner en pilot, fun gegarandeerd. Na wat teleurgesteld te zijn in X Rebirth, kwam ik dankzij een vriend bij SC terecht en ben ondertussen razend enthousiast. Spijtig dat ik naast de LTI pledges heb gegrepen. Van verdoken abonnementskost ben ik niet direct fan :/
Ervig schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:55:
[...]

Als je hem wilt hebben stuur maar een pm'tje en wil ik hem wel voor je aanschaffen. Wel alleen met vooruitbetaling (gewoon bank) en hou rekening met dat ik hem na aanschaf pas na 24 uur kan giften (voor zover ik weet). Kosten +/- €83 volgens google (+ Paypal fees?)

[...]
Any late pledge hier die een LTI ship geschonken heeft gekregen? Zijn er nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Dit kan helaas niet meer, LTI word sinds November niet meer meegegeven aan schepen/packages. Dus tenzij iemand hier nog een oude package heeft en deze aan je wil verkopen tegen kostprijs gaat dat niet lukken denk ik.

Moet wel zeggen dat Chris Roberts heeft gezegt dat LTI niet game breaking zal zijn en dat een vergelijkbare verzekering ingame zeer weinig zal kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De normale insurance betaal je met in game credits, zijn zeker geen verscholen abonnementskosten. Het heeft verder ook niet zoveel invloed, dus staar je niet blind op LTI. Zie ook startpost voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bedenk ook dat je elk schip in-game zult kunnen verdienen. Het is dus genoeg om de $40 package te kopen die Alpha, Beta en de volledige game heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Wat is dat Jumppoint magazine nu precies? 80 dollar voor een 650 pagina tellend boek klinkt best interessant.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
De allereerste Jump Point issue is voor iedereen beschikbaar, dus ik zou die even bekijken om te zien wat je er van vindt.
Het is te downloaden via deze link: http://cdn-rsi.s3.amazona...+of+the+World+Edition.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Oeh, ziet er goed uit. Ik denk er nog even over na.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mhh ik kreeg m'n vraag dit keer beantwoord in WMH. Die vraag ging over de DB backend die ze gebruiken. Behalve 't feit dat het een non-relational database is kreeg ik verder niet zo veel mee van het antwoord. Jullie wel?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 09:57
Als ik het goed versta gebruiken ze een 'cluster cassandra' database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's een NoSQL database bedoeld voor clustering en high speed.

Wikipedia: Apache Cassandra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
We weten dus nu te voorlopige lengte van de Retaliator. Het zou in de eerste instantie 50meter lang zijn, maar dit is nu 70,5meter geworden. Het schip is flink wat gegroeid dus.

https://forums.robertsspa.../2154942/#Comment_2154942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metalkai schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:29:
We weten dus nu te voorlopige lengte van de Retaliator. Het zou in de eerste instantie 50meter lang zijn, maar dit is nu 70,5meter geworden. Het schip is flink wat gegroeid dus.

https://forums.robertsspa.../2154942/#Comment_2154942
Nice, de Idris is ook flink groter geworden, 240m nu.

https://forums.robertsspa...ris-240m-confirmed#latest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb drogeworst gedm'ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Wat even situatie met die "community representative". TNGS nog niet gekeken maar het forum is niet blij lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Basekid schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:45:
Wat even situatie met die "community representative". TNGS nog niet gekeken maar het forum is niet blij lijkt het.
Weer een storm in een glas water. Die gast doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gast is een hele slechte acteur. En zeker niet natuurlijk
Maar zijn rol is om de boel wat beter over te brengen naar het publiek.
En voor zijn eerste keer is het makkelijk om hem af te kraken alleen zal hij wel in zijn rol groeien.
Hopelijk dat dan het gemaakte wegvalt want dat is inderdaad hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Wat bedoel je met niet natuurlijk? Hij is namelijk zeker wel een fan van het spel, en niet zomaar iemand die ze van de straat geplukt hebben. Ten eerste heeft hij voor SC gepledged tijdens de originele kickstarter campaign, en ten tweede staat zijn youtube channel vol met Let's Plays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:41
Metalkai schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:05:
Wat bedoel je met niet natuurlijk? Hij is namelijk zeker wel een fan van het spel, en niet zomaar iemand die ze van de straat geplukt hebben. Ten eerste heeft hij voor SC gepledged tijdens de originele kickstarter campaign, en ten tweede staat zijn youtube channel vol met Let's Plays.
Hartstikke leuk en aardig voor die jongen. Maar ik heb dat hele stuk na zijn introductie overgeslagen omdat het zo geacteerd overkwam. Net als sandy, die mag van mij ook wegblijven. Beide overdrijven ze het presenteren en daar kan ik me mateloos aan ergeren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Tsja, dat is nu eenmaal de Amerikaanse media-training aan het werk. Als je naar de nieuws shows van wat meer obscure plaatselijke tv-stations kijkt, dan zie je aardig hetzelfde beeld. Ik ben er ook niet bepaald een fan van, maar goed, het is wat het is en we kunnen het er mee doen. Voordeel is dat je het over kunt slaan, als je er niet naar wilt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt. Sandi heeft het ook heel erg overigens. Maar ik kan me er niet heel erg aan storen, je verwacht het bij Amerikaanse filmpjes. Ik verwacht ook niet dat hij nog heel veel screentime gaat krijgen aangezien hij vooral teams gaat helpen met het presenteren van hun werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Ik vond het eigenlijk wel een prima aflevering. Die community manager is idd lekker Amerikaans enthousiast maar iig beter dan veel van die andere mensen die we voorbij zien komen in de verschillende shows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Sandi komt met haar geforceerde lach totaal niet natuurlijk over in TNGS. Gelukkig krijgt ze maar ongeveer een minuut screentime per aflevering. :p Die nieuwe kerel is OK maar zelf zou ik er geen geld aan gegeven hebben.

Zou CIG nog steeds zo enthousiast zijn over de Oculus Rift nu Facebook de boel heeft overgenomen?
Pagina: 1 ... 28 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.