Dit denk ik ook, want de dag dat de nieuwe site on line ging was ook het einde van de "veteran backer" status.Metalkai schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:46:
[...]
Dat durf ik niet zeker te zeggen. Ik heb net even gekeken bij mijn pledge-list, en daar staat dat de "Hangar fees reward" is toegevoegd is op 27 Juni. Dat is volgens mij de dag dat de nieuwe website online ging.
Ik ga er dus vanuit dat je voor die dag gepledged moest hebben, maar dat weet ik dus niet zeker.
@Jorrie: Ik denk dat je veel teveel waarde aan dat soort dingen hecht. Uiteindelijk zijn het allemaal kleine perks die niet heel veel invloed gaan hebben op de gameplay.
Wees niet zo bezorgd om die fees, die zullen niet zo hoog zijn dat je ze niet kan betalen.Jorrie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:47:
Ah, dan moet ik dus gewoon betalen voor mijn Hangar, helaas. Begin er steeds meer van te balen dat ik vorig jaar niet heb gebacked
Zelfde met de verzekeringen van de schepen. Chris Roberts heeft al gezegd dat mensen met LTI niet een gigantische voorsprong daarin krijgen.
Ach, ik ga maar slaven transporteren in mijn Avenger, passen wel wat in
Ik hoop dat er wel een popup komt als je met een onverzekerd schip jje hangar verlaat.Seal9 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:57:
[...]
Wees niet zo bezorgd om die fees, die zullen niet zo hoog zijn dat je ze niet kan betalen.
Zelfde met de verzekeringen van de schepen. Chris Roberts heeft al gezegd dat mensen met LTI niet een gigantische voorsprong daarin krijgen.
Ik heb zelf LTI op mijn scout en ik denk dat ik nog weleens ga vergeten dat ik mijn andere schepen wel moet verzekeren.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Vergeet ook niet dat LTI alleen maar voor je basis hull geldt. Dus als jij je schip modificeert moet je die zaken ook verzekeren.WillemAtHome schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:08:
[...]
Ik hoop dat er wel een popup komt als je met een onverzekerd schip jje hangar verlaat.
Ik heb zelf LTI op mijn scout en ik denk dat ik nog weleens ga vergeten dat ik mijn andere schepen wel moet verzekeren.
Letter from the Chairman: $40 Million
En de letter from the chairman is er ook. Bij 42 miljoen gaan ze een zeer uitgebreide, interactieve Galactapedia maken, die zowel ingame alswel op de site te raadplegen is en updates geeft van gebeurtenissen in de PU.Belangrijkste punt van de 42 miljoen stretchgoal is natuurlijk onderstaande
Natuurlijk is er nog iets nutteloos als de speciale mobiglass voor backers die voor de 42 miljoen backen, maar wie heeft dat nu nodig.Towel – And of course, everyone who backs before we hit $42 million will also receive a towel for their hangar. Don’t explore the galaxy without it!
Ziet er goed uit allemaal!
Lastige poll hoor die er bij zit.
[ Voor 32% gewijzigd door Jorrie op 11-03-2014 07:52 ]
Ikzelf heb gekozen voor de new role-specific outfit, maar ik zie dat er meer interesse is in UEE Marine Combat Armor.
Beter komt het er op neer dat er weer 2 rewards evenveel stemmen krijgen, zodat we weer 2 rewards krijgen
Volgens mij gaat dat mobiglass best geinig zijn als falloutstyle Pipboy-3000, met natuurlijk veel meer functies(want een paar honderd jaar meer ontwikkeling).dahakon schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 06:09:
Natuurlijk is er nog iets nutteloos als de speciale mobiglass voor backers die voor de 42 miljoen backen, maar wie heeft dat nu nodig.
Verder ga je hiermee je contracten, bountys, nieuws per system en dergelijke kunnen vinden. Volgens mij wordt dit een onmisbaar onderdeel van de PU.
[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 11-03-2014 09:00 ]
Ik geloof zelfs dat dit verplicht is om bij je te hebbenCase_C schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:40:
Mooi verhaal voor de 42 million stretch goal. Vooral dat vanaf 43 miljoen er weer in-game rewards komen.
Ikzelf heb gekozen voor de new role-specific outfit, maar ik zie dat er meer interesse is in UEE Marine Combat Armor.
Beter komt het er op neer dat er weer 2 rewards evenveel stemmen krijgen, zodat we weer 2 rewards krijgen.
[...]
Volgens mij gaat dat mobiglass best geinig zijn als falloutstyle Pipboy-3000, met natuurlijk veel meer functies(want een paar honderd jaar meer ontwikkeling).
Verder ga je hiermee je contracten, bountys, nieuws per system en dergelijke kunnen vinden. Volgens mij wordt dit een onmisbaar onderdeel van de PU.
Ik vind het jammer dat ze geld gaan stoppen in Galactapedia features op de website. Uiteindelijk denk ik dat het toch in-game ook moeten doen (navigatie, items en ship database) dus als je het mij vraagt dan zouden ze best de extra cash daarin stoppen.
AndrewBourgeois schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:28:
Hopelijk koppelen ze dat met een soort bril die je op je hoofd kan zetten (of een oogimplantaat) zodat je niet continu met je arm omhoog moet lopen om mensen te identificeren, nieuws te lezen, ...
Ik vind het jammer dat ze geld gaan stoppen in Galactapedia features op de website. Uiteindelijk denk ik dat het toch in-game ook moeten doen (navigatie, items en ship database) dus als je het mij vraagt dan zouden ze best de extra cash daarin stoppen.
The Galactapedia isn’t a simple wiki or a static how-to guide: it’s going to integrate directly into the game universe and respond in real time as players steer the course of Star Citizen’s world. We envision making the news with an impressive feat in the Galactapedia as a major goal for many players: if you’re the one who finally defeats the Dread Pirate Roberts, charts a new Jump Point or makes the Advocacy’s Most Wanted list, your actions will become memorialized for all time in the Galactapedia! What’s more, the Galactapedia will be available both inside Star Citizen and through the RSI website.
[ Voor 11% gewijzigd door AndrewBourgeois op 11-03-2014 11:40 ]
Het was ook een beetje als grap bedoeld van mijn kant, om de handdoek als meest belangrijke te bestempelen en net te doen alsof de Mobiglass niet veel waard is. Het is inderdaad het item dat je leven als piloot een stuk gemakkelijker zal maken.Case_C schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:40:
Volgens mij gaat dat mobiglass best geinig zijn als falloutstyle Pipboy-3000, met natuurlijk veel meer functies(want een paar honderd jaar meer ontwikkeling).
[ Voor 3% gewijzigd door dahakon op 11-03-2014 12:04 ]
Sarcasme is nog steeds moeilijk te lezen ,dahakon schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:03:
Het was ook een beetje als grap bedoeld van mijn kant, om de handdoek als meest belangrijke te bestempelen en net te doen alsof de Mobiglass niet veel waard is. Het is inderdaad het item dat je leven als piloot een stuk gemakkelijker zal maken.
Ik vind het persoonlijk wel vet dat belangrijke gebeurtenissen in de PU buiten de game worden bijgehouden. Dit is volgens mij toch wel een game die het deels zal moeten hebben van spelers die zich aan het spel willen blijven binden na release. Daarvoor zijn dit soort community features zeker geen weggegooid geld imo.AndrewBourgeois schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:39:
Ja maar wat wil je hiermee zeggen? Dat ze het sowieso in-game ook gaan doen? Indien ja, dan heb je nog steeds mn argument dat ze nog meer cash in de in-game features kunnen stoppen. De website updaten met flink wat HTML5 or Flash zal ook wel snel 200k USD kosten als je ziet dat je de schepen en items in 3D moet kunnen weergeven en het dan ook nog eens gekoppeld moet worden met de database die je loadouts omvat.
The Galactapedia isn’t a simple wiki or a static how-to guide: it’s going to integrate directly into the game universe and respond in real time as players steer the course of Star Citizen’s world. We envision making the news with an impressive feat in the Galactapedia as a major goal for many players: if you’re the one who finally defeats the Dread Pirate Roberts, charts a new Jump Point or makes the Advocacy’s Most Wanted list, your actions will become memorialized for all time in the Galactapedia! What’s more, the Galactapedia will be available both inside Star Citizen and through the RSI website.
Wat er staat is wel duidelijk. AndrewB vindt het alleen een beetje zonde van het geld om ook nog een website gedeelte te maken van de Galactepedia als die in-game al aanwezig is.HMeijer schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:49:
Ik snap de discussie even niet, de "galactapedia" is een database die zowel in-game als via een website beschikbaar is. Aangezien de quote van Jorie kennelijk niet is/werd gelezen, nog maar een keertje:
[...]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
https://forums.robertsspa.../2109850/#Comment_2109850
Rond die tijd maar ff TS opzetten oid. Maar ik verwacht wel veel crashes in de eerste iteratie.
Ik ben er erg benieuwd naar hoe alles werkt. Ik hoop alleen niet dat het té complex wordt (al heeft dat natuurlijk ook wel wat).
https://forums.robertsspa...ills-with-aurora-crash/p1
Heeft iemand trouwens nog wat gehoord van drogeworst?
Zeker! Daar ben ik het ook wel mee eens, ik hoop dat ze een 'easy to learn, hard to master' manier hebben. Niet dat het gelijk erg lastig isIrcghost schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:13:
Ik denk dat het juist heel bevredigend als het wat moeilijker is, dan voelt het ook echt voldoendend aan als je het wel kunt en het betekent ook dat je meer uit de kist kan halen
Zo bedoel ik het inderdaad. En ik blijf erbij dat je in je browser met flink wat restricties te maken zal hebben waardoor je slechts een light versie zal krijgen van wat je in-game zal hebben. Mensen moeten in mijn ogen maar wat geduldig zijn en wachten tot ze thuis zijn en de client kunnen opstarten om in 3D het item of schip te zien (100% kwaliteit).Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:58:
[...]
Wat er staat is wel duidelijk. AndrewB vindt het alleen een beetje zonde van het geld om ook nog een website gedeelte te maken van de Galactepedia als die in-game al aanwezig is.
Ik denk dat dit niet zo vaak gebruikt zal worden.
Si vis pacem, para bellum
Dat verwacht ik zelf wel. Ik ben in principe ook pas van plan het te kopen als ik meer kan dan door een hangar heenlopen. (Al doe ik het misschien wel eerder als alpha slots gaan opraken). Aan andere kant is er wel veel interesse hier voor SC, met reden natuurlijk, maar het is niet de enige. Bijvoorbeeld een Valkyrie ben ik ook wel geinteresseerd in.Case_C schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:42:
Het zou inderdaad mooi zijn als er door de DFM extra interesse voor SC komt, Waarschijnlijk komen er dan ook weer extra alpha slots vrij, aangezien we binnenkort aan de laatste 5000 slots beginnen.
Heeft iemand trouwens nog wat gehoord van drogeworst?
Dat was zeker vet ja. Meer info op hun site:Basekid schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:25:
Dat filmpje over de AI was wel interessant. Lijkt erop alsof de mensen die het ontwikkelen wel weten waar ze mee bezig zijn
http://kythera.ai/case-studies/star-citizen
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Ik doelde hier vooral op de studio die de AI middleware maaktWimPliers schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:47:
Dat mag ik wel hopen ja, als ze al $40M+ hebben binnengehaald
Laatste spel dat ik speelde ben ik mee gestopt vanwege waardeloze AI (lees Rome 2). Zou echt super zijn als de SP* uitdagend zou zijn, zonder stompzinnige AI acties en tactiek. Kan me niet eens meer herinneren hoe het was tegen goede AI te spelen (zonder AI cheats, en nadat je bekend ben geraakt met het spel).
*Ben ook redelijk hyped voor de SP; het idee om zogenaamde episodes uit te brengen, en met alle goede verhalen etc. die nu al worden uitgebracht, denk ik dat dit ook behoorlijk stoer gaat worden!
Heb de ontwikkeling een tijdje niet zo gevolgd, maar zit nu toch weer braaf wekelijks WMH te kijken
Ik vind ook dat Chris Roberts wel heel erg vaak de spijker helemaal op zijn kop slaat in zijn commentaar. Hij laat een heel groot inzicht zien.
Voor een samenvatting en wat extra links naar info over de teams die in deze aflevering werden besproken moet je hier zijn.
De juryleden hebben de voorbije 3 episodes 4 teams geelimineerd (en 2 teams hebben de competitie vrijwillig verlaten), maar 2 van die 4 mogen verder doen. Hier stemmen tot morgenvroeg. Vergeet niet dat die 4 teams aan hun ontwerp hebben mogen sleutelen, dus kijk naar hun meeste recente video voor de stemt.
Hier een overzicht van de 4 teams die je kan redden.
[ Voor 10% gewijzigd door AndrewBourgeois op 16-03-2014 15:05 ]
Dit is een demo video van hem:[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zEQTbBBtQVI]
Die anythingFPS blijft wel bezig . Ga het zeker even uitchecken. Werkte hij inmiddels al niet voor CIG?
Ja 3Dingo was toch wel het meestbelovend van de 4, mijn stem ook dus.Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:42:
3Dingo heeft mijn save stem voor TNGS.
Die anythingFPS blijft wel bezig . Ga het zeker even uitchecken. Werkte hij inmiddels al niet voor CIG?
Ik ben benieuwd naar de finale. Ik denk dat er wel een paar verrassingen tussen zitten. In elk geval een redelijke variatie aan ontwerpen.
Ik heb trouwens de org verlaten (sorry
Een echte aanrader als je van sci-fi houd
Voor zover ik weet heb ik ze nog nooit maandagavond kunnen bekijken, ze worden 's nachts pas online gezet. Dus morgenochtend bij het ontbijt moet hij er wel weer op staan.Jorrie schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:59:
Komt er vandaag weer een 10 for the Chairman filmpje?
Wat is nu eigenlijk de rol van AnythingFPS, is hij een community dev of deel van het team?Case_C schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:05:
Gisteravond eens dat level van AnythingFPS opgestart. Best een leuke ervaring om met de schepen rond te kunnen vliegen. Ook is het wel een mooie mogelijkheid om zelf in alle schepen rond te lopen.
Hij is gewoon een fan die de Star Citizen assets gebruikt voor zijn eigen creaties. Ik kan wel een Wingman's Hangar herinneren waarin hem een baan werd aangeboden. Maar ik weet niet of hij dat ooit is gaan doen.keethar schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:00:
[...]
Wat is nu eigenlijk de rol van AnythingFPS, is hij een community dev of deel van het team?
Blijft me verbazen waar ze allemaal voor gaan met dit spel. Als CR kan creeeren wat hij wilt, loopt dit spel straks 3 generaties voor op alle andere spellen die dan uitkomen.
Verwijderd
Btw. Nog nieuws over de stroopwafels en klompen gift?
Ja en nee. De Asteroid hangar is de 'piraten' hanger en hoe groot ie is is afhankelijk van je schepen. Hij is bedoeld voor mensen met een Cutlass en Caterpillar.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:26:
Een heule grote. Dat er ook de grotere schepen in passen.

Any late pledge hier die een LTI ship geschonken heeft gekregen? Zijn er nadelen?Ervig schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:55:
[...]
Als je hem wilt hebben stuur maar een pm'tje en wil ik hem wel voor je aanschaffen. Wel alleen met vooruitbetaling (gewoon bank) en hou rekening met dat ik hem na aanschaf pas na 24 uur kan giften (voor zover ik weet). Kosten +/- €83 volgens google (+ Paypal fees?)
[...]
Moet wel zeggen dat Chris Roberts heeft gezegt dat LTI niet game breaking zal zijn en dat een vergelijkbare verzekering ingame zeer weinig zal kosten.
Het is te downloaden via deze link: http://cdn-rsi.s3.amazona...+of+the+World+Edition.pdf
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
https://forums.robertsspa.../2154942/#Comment_2154942
Nice, de Idris is ook flink groter geworden, 240m nu.Metalkai schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:29:
We weten dus nu te voorlopige lengte van de Retaliator. Het zou in de eerste instantie 50meter lang zijn, maar dit is nu 70,5meter geworden. Het schip is flink wat gegroeid dus.
https://forums.robertsspa.../2154942/#Comment_2154942
https://forums.robertsspa...ris-240m-confirmed#latest
Weer een storm in een glas water. Die gast doet het prima.Basekid schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:45:
Wat even situatie met die "community representative". TNGS nog niet gekeken maar het forum is niet blij lijkt het.
Verwijderd
Maar zijn rol is om de boel wat beter over te brengen naar het publiek.
En voor zijn eerste keer is het makkelijk om hem af te kraken alleen zal hij wel in zijn rol groeien.
Hopelijk dat dan het gemaakte wegvalt want dat is inderdaad hinderlijk.
Hartstikke leuk en aardig voor die jongen. Maar ik heb dat hele stuk na zijn introductie overgeslagen omdat het zo geacteerd overkwam. Net als sandy, die mag van mij ook wegblijven. Beide overdrijven ze het presenteren en daar kan ik me mateloos aan ergerenMetalkai schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:05:
Wat bedoel je met niet natuurlijk? Hij is namelijk zeker wel een fan van het spel, en niet zomaar iemand die ze van de straat geplukt hebben. Ten eerste heeft hij voor SC gepledged tijdens de originele kickstarter campaign, en ten tweede staat zijn youtube channel vol met Let's Plays.

Zou CIG nog steeds zo enthousiast zijn over de Oculus Rift nu Facebook de boel heeft overgenomen?
Dit topic is gesloten.