3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Maar zie dat sommige een complete vloot hebben
Je moet toch watMaduth schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:45:
Helemaal over heen gekeken...
Maar zie dat sommige een complete vloot hebben
Ikzelf ben begonnen met een Origin 315P. Prachtig schip, en uitgerust voor solo exploring met Jump Drive en tractor beam reeds in de basis-uitrusting.Maduth schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:33:
Aangezien ik hypes leuk vind en heel veel positive reacties lees hierover, ga ik mij dit weekend ook vastleggen aan een schip. Maar vroeg me af wat sommige hier gekocht hebben? Zit zelf aan de 300I te denken [schip zit er gewoon naais uit)
Daarna ben ik toch maar overstag gegaan om ook een Freelancer aan te schaffen. Vooral omdat ik kick op immersie, en het geweldig vind om een ruimteschip te hebben met bedden (britsen), een keukentje, en een gecombineerde WC/douche cabine. Voelt gewoon realistisch dat je gedurende vele dagen of weken onderweg kunt zijn en ook aan je slaap, eet en hygiene behoeftes kunt voldoen
EDIT: Yes, heb er ook een aangeschaft... nu downloaden en kijken... meer niet maar vooruit
[ Voor 20% gewijzigd door Maduth op 01-02-2014 23:04 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Maduth op 01-02-2014 23:04 ]
Nu ook officieel de eer mogen ontvangen om lid te mogen worden van de GOT Organization
oh GOT heeft al 73 members...ok, dan meld ik me ook vast aan;)
Je kunt middels de "holo table" wapens die op jouw schip zitten overzetten naar de betreffende mount. Het schijnt wel enigszins omslachtig te werken, zelf heb ik het nog niet geprobeerd.LastBoyScout schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:30:
Vraagje: heb nu in mijn Hangar wel een mooie weapon-mount met zo'n bejaarden stoeltjes lift; maar geen kanon erop om er even mee te knallen. Mis ik iets of ben ik te vroeg met zeuren?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Even AndrewB van een tijdje terug gequote:LastBoyScout schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:30:
Vraagje: heb nu in mijn Hangar wel een mooie weapon-mount met zo'n bejaarden stoeltjes lift; maar geen kanon erop om er even mee te knallen. Mis ik iets of ben ik te vroeg met zeuren?
Zoals eerder al werd gezegd is het normaal gezien zo te doen:
1 ) Gebruik de holotable (en klik TAB))
2 ) Sleep een schip naar het midden
3 ) Ga naar Weapons
4 ) Sleep er een wapen van af (naar rechts)
5 ) Ga naar Ships
6 ) Sleep de weapon mount naar het midden
7 ) Ga naar Weapons
8 ) Sleep het wapen op de mount
Nothing to see here!
AcceptedRutix schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:00:
Ik heb mij ook maar even voor de GOT corp aangemeld.
Die end of beta events zien er interessant uit
Nothing to see here!
https://forums.robertsspa...-14-1-some-results-posted
Maar goed.. het is pas een 1e release.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Ah, gevonden! Thx (en ook _Dune_)Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:57:
[...]
Even AndrewB van een tijdje terug gequote:
[...]
en geaccepteerdStarWolfer schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:48:
Ik heb geapplied voor https://robertsspaceindustries.com/orgs/GOT ^^
78 members atm! op naar de 100!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Je kan nu alleen bij een org als je backer bent. Anders koop je een Aurora package. Is goedkoper dan de game kopen als ie uit is en er zijn nog alpha slots.nero355 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:12:
Hmm... op mij zullen jullie nog effe moeten wachten als de game uit is dan kan ik me pas aanmelden zo te zien
Letter from the chairman
En de 38 miljoen is ook binnen.Let ook even op het plaatje in de header van het artikel, een Banu Merchantman die geland is, als ik het goed zie.

[ Voor 42% gewijzigd door dahakon op 05-02-2014 06:22 ]

Je bent gek als je dat doetHenkdeV schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:59:
Die Banu MM ziet er wel verdomde gaaf uit, heb spijt dat ik die niet gekocht heb destijds. Misschien verkoop ik m'n Scythe maar om er via de grey market een Banu MM voor te kopen.
Toch ben ik meer een merchant dan een dogfighter dus ik zal er nog maar eens over nadenken.
@ Henk, je bent idd gek als je nu die Scythe weg doet. Koop die Banu MM lekker in-game.
Zou ik niet doen. Die Scythe wil je houden. Die Merchantman wil je tot je Doel in de Persistent Universe maken.HenkdeV schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:59:
Die Banu MM ziet er wel verdomde gaaf uit, heb spijt dat ik die niet gekocht heb destijds. Misschien verkoop ik m'n Scythe maar om er via de grey market een Banu MM voor te kopen.
Je hebt een Doel nodig. Dit is een lekker Doel.
De aangepaste Scythe ziet er zeker goed uit!
Verwijderd
Daarom zou ik graag het GOT corp joinen. Nou wil ik een apply indienen via rsi.com maar ik moet eerst authenticated zijn ofzo. Kan iemand mij helpen?
Thanks!
Ben je wel al helemaal geregistreerd en ingelogd op robertsspaceindustries.com?Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:44:
Beste Tweakers. Heel veel zin in Star citizen! Ook al gebackt en nu met de Corp optie helemaal weer leuk natuurlijk.
Daarom zou ik graag het GOT corp joinen. Nou wil ik een apply indienen via rsi.com maar ik moet eerst authenticated zijn ofzo. Kan iemand mij helpen?
Thanks!
De nieuwe Banu MM art ziet er erg vet uit! Ik begon langzaam een beetje te twijfelen of ik wel goed had gedaan aan de aankoop ervan, maar ben er toch wel erg blij mee. Ben ook erg benieuwd hoe hij eruit ziet naast de Starfarer, volgens mij zijn ze bijna even groot.
HenkdeV schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:59:

Lti scythe -> banu MM anytime. Afgaande van de huidige info.
Behoorlijk goed.HenkdeV schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:16:
Het is duidelijk, ik hou hem. Ik weet niet hoe de Scythe zich gaat verhouden tot andere dogfighters maar goed, met LTI is het ook niet zo erg om er eens één te verliezen.
http://starcitizen.wikia.com/wiki/ScytheDuring the crowdfunding campaign livestream, Chris Roberts compared the Vanduul Fighter to the Hornet in response to a question asked on Kickstarter. He indicated that the Vanduul Fighter has 12 maneuvering thrusters, is to some degree more maneuverable than the Hornet, and confirmed that the large 'wing' is indeed reinforced for use in ramming attacks. In terms of armament, the Vanduul fighter lacks the Hornet's articulated gun mounts (fixed forward fire only), has fewer guns overall (though those guns are heavier), and carries 7 missiles to the Hornet's 8.
Buiten het feit dat je echt een enorme collector's item in handen hebt.
Even opgezocht, het was niet zo specifiek als ik herinner, maar toch:
https://forums.robertsspa...nt/528177/#Comment_528177
Ik zag wel dat de stats een beetje veranderd zijn in de laatste Jump Point. Het schijnt dat de Scythe nu maar 1 Class 1 weapon heeft (het gigantische kanon op de wing), 2 Class 2 (articulated) onder de cockpit, een paar missiles (Class 3), en dan de blade wing (Class 4).
[ Voor 45% gewijzigd door Metalkai op 05-02-2014 16:16 ]
En hebben jullie al de/een 404 pagina van de site gezien? Best wel cool.
Destijds heb ik de goedkoopste package genomen met de game en alpha en beta toegang. In de tussentijd wel een paar keer getwijfeld om een shipupgrade te nemen. Maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Het lijkt me juist tof om heel klein te beginnen en langzaam op te klimmen naar grotere schepen. Eigenlijk was ik in eerste instantie ook vooral geinteresseerd in de singleplayer. Ik verlang echt naar een game die freespace 2, starlancer of X-Wing Alliance kan evenaren.
[ Voor 77% gewijzigd door voxxel op 06-02-2014 12:10 ]
Ja dat had ik al door, maar ik wacht gewoon lekker tot de game uit is dan komt het allemaal wel goedVerwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:42:
Je kan nu alleen bij een org als je backer bent. Anders koop je een Aurora package. Is goedkoper dan de game kopen als ie uit is en er zijn nog alpha slots.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Mijn nick is MomentumNL trouwens. Ik zal morgen proberen de organisatie te joinen:)
Edit: oke oke ik zal het topic noemen
[ Voor 12% gewijzigd door Momentumlol op 07-02-2014 11:55 ]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
GoT = Forum
Spielery = Sub-forum
RPG = Sub-categorie
[PC] Star Citizen - Deel 2 = Een TOPIC !!!
Elke keer als ik iemand een topic een forum zie noemen zit ik echt van WTF ?!

Snap dat ze wat volwassener over willen komen, maar juist het leuke van WMH was het gelul en gelach. Kan nu net zo goed de forums doorlezen.
Ik wacht nog een paar weken voordat ik erover oordeel.
Maar gezien de feedback zal het oude format gedeeltelijk wel weer terugkomen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 15:35 ]
De hangar kan ik vloeiend draaien op High met mijn HD7790 2gb. Al knijp ik mijn handjes dicht als ik de beta kan spelen op low res 1920x1080.
Echter zou ik het persoonlijk niet heel veel moeite hebben met het spelen op de laagste settings.
Ik heb het forum van RSI doorgelezen en daar werden als minimumvereisten een 2.4ghz dualcore of beter met een GTX460 genoemd.
Daarbij werd qua minimum voor het ''decent'' spelen van het spel een 650Ti of een 7790 1gb aanbevolen.
Ik gok, en hoop, dat ik met mijn 7790 2GB het spel 1920 x 1080 low settings kan spelen, zo niet, dan maar op 1600x900.
[ Voor 15% gewijzigd door Momentumlol op 08-02-2014 01:10 ]
12GB ram
GTX 680 20% OC
denk dat ik in 2015 een nieuwe pc ga kopen met een GTX 980 ga er dan vanuit dat ik hem wel op ultra kan spelen
Edit: Trouwens iemand op het forum heeft een samenvatting gegeven van het Duitse magazine artikel waar laatst concept art van was vrijgegeven:
https://robertsspaceindus...on/13559-PC-Games-Gallery
Stond toch blijkbaar wat nieuwe info in:
https://forums.robertsspa...-don-t-read-german#latest- separate team with experience in CryEngine games stationed in Colorado is doing the 1st person shooter stuff. Their work will be revealed when they've got a prototype ready
- CIG are also focusing on zero-G simulation and depressurization, which are both going to influence how the game plays
- DFM got delayed a couple of months, time during which the graphics will also be updated slightly
- space combat will be more of a simulation and not be as arcady as we've seen in the video from inside their office
- we'll be able to bump into parts that were shot off of ships during combat
- Squadron 42 will feature around 70% space combat and 30% shooter
- they plan to support SQ42 and SC for around ten years after release
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2014 10:58 ]
Gelukkig veranderen de prijzen van de hardware ook enigzins mee, dus tegen die tijd zullen upgrades voor je huidige pc ook niet meer onbetaalbaar zijn. We gaan het zienMetalkai schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 02:08:
Die eisen zijn echter al wel weer wat ouder. De meest recente verwachtingen zijn dat je minimaal een GTX680 nodig hebt om de game op low te kunnen spelen wanneer het gereleased is. Denk eraan dat wanneer het spel uitkomt (2015 waarschijnlijk) de high-end hardware van dit moment, mid-range tot low-end hardware is.
Dat is zeker waar. Dit is ook de reden waarom ik wacht totdat het spel bijna uit is voordat ik ga upgraden. Ik heb op dit moment een i7 920 CPU en een GTX580, en de hangar draait belabberd (al zal dat zeer waarschijnlijk ook deels komen door de hoeveelheid schepen die ik heb). Ik zit in ieder geval te wachten tot we meer horen over DDR4 geheugen, en minimaal een GTX880 kaart.Momentumlol schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:26:
[...]
Gelukkig veranderen de prijzen van de hardware ook enigzins mee, dus tegen die tijd zullen upgrades voor je huidige pc ook niet meer onbetaalbaar zijn. We gaan het zien
Eerlijk gezegt irriteer ik me ook redelijk aan de community, allemaal eisen en toe behoren laat die mensen met rust dan hebben ze ook meer in het plezier van het ontwikkelen van de game. Tuurlijk heb ik ook ideeen e.d. maar eerlijk gezegt wil ik me er niet mee bemoeien.Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:08:
Sta toch wel weer te kijken van het gebitch op het SC forum. Dit keer dat er niet genoeg updates zouden zijn. Ik heb zelf niet eens de tijd om alles bij te houden, moet vanavond nog TNGS kijken. Ze hebben het er wel meer over dat er niet genoeg echt inhoudelijke updates zijn over de ontwikkeling, maar ze zijn nu bezig met de server backend en de basis voor de sociale module etc. Allemaal minder sexy code werk, valt niks van te showen.
Edit: Trouwens iemand op het forum heeft een samenvatting gegeven van het Duitse magazine artikel waar laatst concept art van was vrijgegeven:
https://robertsspaceindus...on/13559-PC-Games-Gallery
Stond toch blijkbaar wat nieuwe info in:
[...]
https://forums.robertsspa...-don-t-read-german#latest
Op welke settings draait ie belabberd? very high? het schijnt dat er een groot gat in performance needed zit tussen very high en high. Ervaar jij dit ook?Metalkai schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:58:
[...]
Dat is zeker waar. Dit is ook de reden waarom ik wacht totdat het spel bijna uit is voordat ik ga upgraden. Ik heb op dit moment een i7 920 CPU en een GTX580, en de hangar draait belabberd (al zal dat zeer waarschijnlijk ook deels komen door de hoeveelheid schepen die ik heb). Ik zit in ieder geval te wachten tot we meer horen over DDR4 geheugen, en minimaal een GTX880 kaart.
Ik ga tegen die tijd ook kijken wat te upgraden. Wss een goede i7 met een 780gtx er in tillen o.i.d.... ik hoef niet perse op high te spelen, dus als t met minder af kan dan doe ik dat.
Je moet even op pagina 1 kijken hoeveel schepen metalkai heeft. Heeft er iets mee te maken waarschijnlijk.Momentumlol schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:01:
[...]
Op welke settings draait ie belabberd? very high? het schijnt dat er een groot gat in performance needed zit tussen very high en high. Ervaar jij dit ook?
Ik ga tegen die tijd ook kijken wat te upgraden. Wss een goede i7 met een 780gtx er in tillen o.i.d.... ik hoef niet perse op high te spelen, dus als t met minder af kan dan doe ik dat.
Laagste settings op laagste resolutieMomentumlol schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:01:
[...]
Op welke settings draait ie belabberd? very high? het schijnt dat er een groot gat in performance needed zit tussen very high en high. Ervaar jij dit ook?
Verwijderd
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Ze hebben verschillende keren aangegeven dat de GTX680 de minimale instap kaart zal zijn om Star Citizen op max te kunnen spelen.Momentumlol schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:01:
[...]
ik hoef niet perse op high te spelen, dus als t met minder af kan dan doe ik dat.
Nothing to see here!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Elk filmpje wat ik op youtube zie heeft dat niet namelijk
Blaat het niet dan schaapt het niet
Verwijderd
Een real-time filmpje wat er als een render uit ziet?
Klopt, insurance fees zullen maar een klein bedrag gaan kosten. Ik vergelijk het zelf vaak met repair-costs van armour in games zoals WoW.Mattie112 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:45:
Je kan toch gewoon de 'normale' kopen en insurance gewoon met ingame geld? Volgensmij is er wel eens een post geweest dat LTI eig niet zo veel voor (moet) stellen.
Ik heb ook nog steeds een LX upgrade voor een Aurora in mijn hangar, benieuwd wat die uiteindelijk op gaat brengen als ik hem verkoop/ruil
Prijs?AntoineS schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:08:
Zou wel misschien mijn Connie met LTI willen verkopen
Bij sommige zeldzame schepen is het een factor twee of meer zelfs. De Vanduul Scythe is het meest zeldzaam en werd soms zelfs boven $2500 verkocht (originele prijs $300). De Idris-M en Idris-P vallen nog mee, maar ook voor de M50 wordt $200 gevraagd (dubbele) en de Starfarer momenteel $300 (origineel $175).engessa schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:19:
LTI is kennelijk op de grijze markt nog best wat waard. Tien of twintig dollar extra kun je volgens mij zo verdienen.
Het is wat de gek ervoor geeft, al deze schepen zijn zeer beperkt verkocht en voor sommige alien ships (Banu MM) is de LTI een handige toevoeging aangezien de schepen misschien lastig zijn om te verzekeren in UEE-gebied of vanwege hoge verzekeringskosten.
Voor een 300i met LTI wordt ook al snel $100 gevraagd, ook al is deze nog steeds verkrijgbaar. Voor verkrijgbare schepen is de meerprijs vaak $30 tot $75 afhankelijk van het type.
Zelf denk ik dat de markt zichzelf gaat opblazen: op een gegeven moment zal blijken dat LTI slechts een zeer beperkte toevoeging is waardoor alle prijzen inkelderen. Een paar weken terug werd er over gesproken dat de insurance costs een kleine fractie zijn en dat een uur tot anderhalf uur spelen per maand al voldoende zou zijn om deze kosten te kunnen betalen.
@AntoineS
Als je een ruil ziet zitten voor een Constellation met 6 maanden garantie en bijbetaling, laat maar weten.
[ Voor 4% gewijzigd door HMeijer op 13-02-2014 13:24 ]
Dat was alleen tot 26 November 2013. Vanaf die datum kan je alleen nog maar LTI krijgen als je de duurdere Fleet packs koopt.Mattie112 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:27:
Was het niet zo dat backers nu alsnog LTI schepen konden kopen? Of was dat alleen tot een bepaalde datum?
Hoe is dat leukPretender schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:46:
Wel leuk om te horen dat de Dogfight module na PAX EAST uitkomt (dus na 14april)
Zo'n halfjaar na de eerste datum dat hij zou komen
Ga er maar vanuit dat het vaker zal gebeuren dat een datum niet gehaald gaat worden, daar is ook niets mis mee, als het uiteindelijk maar gaat werken. Zoals Star Citizen nu wordt ontworpen is een heel nieuwe weg, welke nog niet eerder is bewandeld op een dergelijke schaal.Sissors schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:59:
[...]
Hoe is dat leuk
Zo'n halfjaar na de eerste datum dat hij zou komen. (Ik begrijp de redenen erachter prima, maar het is niet 'leuk' om nog langer te moeten wachten imo).
P.s. Ik wordt soms niet goed wat een iritante figuren er in de officiële fora reageren. Sommige daarvan ben je volgens mij liever kwijt dan rijk. Men denkt omdat ze een paar euro hebben gesponsord dat ze gelijk mee mogen beslissen.

Verwijderd
Dus al die klagers hebben alleen zichzelf ermee.
Voor welke package ben je gegaan?WimPliers schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:28:
Zo net mijn pledge gedaan. Vannavond Hangar downloaden en is kijken wat we allemaal kunnen
Je vergeet wel iets heel belangrijks: Spelers houden van variatie.HMeijer schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:18:
[...]
Zelf denk ik dat de markt zichzelf gaat opblazen: op een gegeven moment zal blijken dat LTI slechts een zeer beperkte toevoeging is waardoor alle prijzen inkelderen. Een paar weken terug werd er over gesproken dat de insurance costs een kleine fractie zijn en dat een uur tot anderhalf uur spelen per maand al voldoende zou zijn om deze kosten te kunnen betalen.
Vind je het nog steeds peanuts als je 10 à 15 uur per maand moet spelen voor de Ship Hull Insurance van je 10 schepen?
Constellation pack en gelijk geapplied voor de GoT org.
Nice, goede keuze. De Constellation is toch wel een erg mooi schip, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien wanneer PBR erin zit.WimPliers schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:44:
[...]
Nais, en gelijk acceptedWimPliers schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:44:
[...]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Dat er woekerwinsten worden gemaakt is duidelijk, maar $2500 voor een Scythe lijkt me zeer sterk. Hoogste Scythe verkoop die ik ken was $1650 en dat is momenteel ook ongeveer de prijs die ze waard zijn. Momenteel biedt er iemand $1700 voor een Scythe.HMeijer schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:18:
Bij sommige zeldzame schepen is het een factor twee of meer zelfs. De Vanduul Scythe is het meest zeldzaam en werd soms zelfs boven $2500 verkocht (originele prijs $300).
Verwijderd
Zelfs als je geld teveel hebt realiseer je misschien niet wat een LTI schip nou echt inhoud.
Dit topic is gesloten.