Het grote wielrenervaringtopic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 138 Laatste
Acties:
  • 594.036 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Ja want dan zoef je gewoon mee.
Wel handig als het een weg is waar je niet hoeft te stoppen ed (rondjes op zandvoort bijvoorbeeld ;))

En wat ook meehelpt (bij mij iig) is dat je net ff wat meer gas geeft en niet denkt het kan wel wat rustiger.

[ Voor 29% gewijzigd door DDX op 03-07-2014 10:29 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

archetta schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:25:
[...]

Ik dacht dat ik schriel was, maar naar kennelijk niet naar Italiaanse standaarden. De M gaat terug en ik ga een L bestellen :)
Dat gebeurde bij mij ook :D ik had van Castelli een Evoluzione in M en één in L besteld (heb van bijv. Vaude en Northwave altijd M), maar zelfs de L bleek niet te passen :P toen maar een XL besteld en die zat goed. Ben 1.80 en 69 kg, maar ik heb wel redelijk stevige bovenbenen en daar zat-ie vooral strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Bij mij is vooral het shirt nogal kort. Komt bij dat het shirt toch niet zo mooi is als op de foto's, dus gelukkig kan ik meteen een nieuw ontwerp uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
Ik heb gisteren met de castelli entrata jersey gefietst en die is bij mij ook niet echt bodyfit in L. Een M zou te kort zijn geweest voor me, net zoals bij jou dus.

Op zich geen probleem want hij zit prima en meer fitting dan mn decathlon shirts maar als ik echt geen beweging tijdens fietsen in shirt wil gaat castelli bij mij dus überhaupt niet lukken. Dan moet je toch naar noord europese merken denk ik.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57
Makkelijk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:23:
[...]

Met z'n tweeën kan ik over 8km denk ik ongeveer 36 volhouden (maar dan ben ik wel opgebrand). Maakt een peloton dan nog zoveel uit?
Ja, dat scheelt gigantisch. In een klassieker draai ik in het peloton zomaar 44/45 gemiddeld over 130 km. Als ik alleen fiets ben ik heel erg trots als ik anderhalf uur 35 gemiddeld kan rijden.

Heeft iemand trouwens een tabelletje van de Marmotte om op mijn bovenhuis te plakken? Heb het stomme idee opgevat om zaterdag zover specifieke voorbereiding te starten.

[ Voor 16% gewijzigd door StevenK op 03-07-2014 10:50 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 22:03
Leuke link

Zie dat het voor mij wel aardig is om wat minder vaak de heuvelrug op te rijden als ik nieuwe wegen wil ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
StevenK schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:48:
[...]

Ja, dat scheelt gigantisch. In een klassieker draai ik in het peloton zomaar 44/45 gemiddeld over 130 km. Als ik alleen fiets ben ik heel erg trots als ik anderhalf uur 35 gemiddeld kan rijden.
Wilde het net zelf posten maar inderdaad. Alleen rij ik niet lang boven de 35 gemiddeld. Maar in een groep van 10 doe ik al makkelijk 40/42. In een peloton dat nog een stuk groter is zal dat nog makkelijker gaan.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08-2022

jspr

Bianchi Aria

Makkelijk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:23:
[...]

Met z'n tweeën kan ik over 8km denk ik ongeveer 36 volhouden (maar dan ben ik wel opgebrand). Maakt een peloton dan nog zoveel uit?
Als je in een peloton fietst dan zul je zien dat je zelfs met 40Km/u nog vaak in moet houden en het freewheel gebruikt om de gene voor je niet te raken. Een goede pace line rijden is het makkelijkste voor iedereen en IEDEREEN doet dan het nodige kopwerk, ook al is het maar voor 30sec. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
DDX schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:21:
Ook leuke site : http://www.jonathanokeeffe.com/strava/map.php

Waar zou ik toch wonen ? ;)

[afbeelding]

En ingezoomed op Noord-Holland :

[afbeelding]
Er zijn nog genoeg wegen waar je nog niet overheen bent geweest voor Noord-Holland >:)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:31

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:33:
[...]

Dat gebeurde bij mij ook :D ik had van Castelli een Evoluzione in M en één in L besteld (heb van bijv. Vaude en Northwave altijd M), maar zelfs de L bleek niet te passen :P toen maar een XL besteld en die zat goed. Ben 1.80 en 69 kg, maar ik heb wel redelijk stevige bovenbenen en daar zat-ie vooral strak.
Echt grappig om te zien als je meerdere mensen vergelijkt qua lengte en bouw en een Castelli maat.

Zoals al eens gepost, 188m 81 kg ook stevige bovenbenen. M is echt veul te klein, heb nu L wat strak zit maar vind dat niet erg. Volgende keer bestel ik L en XL om eens te kijken hoe dat verschilt :p

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:22
En toch was de S van Gabba uitverkocht toen ik helemaal naar Hopmans was gereden, paar maanden geleden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online
M@cer schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:14:
[...]

Er zijn nog genoeg wegen waar je nog niet overheen bent geweest voor Noord-Holland >:)
Ik heb er nog een aantal te gaan ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:35
BreadFan schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:18:
Gisteren voor het eerst een rondje gedaan waarbij ik gemiddeld boven de 30 per uur uitkwam. :P Meestal pak ik 1 of meerdere klimmetjes mee, maar ik vond het nu wel eens een leuk doel om meer dan een uur te rijden en daarbij boven de 30 uit te komen. Dus maar eens een rondje zonder klimmetjes en rammen maar. Heb op de teller constant 32/33 aangehouden en ik moest daar de laatste 20 minuten behoorlijk mijn best voor doen, maar 't is wel gelukt. :) Voor velen hier geen grootse prestatie wellicht, maar voor mezelf (ik heb dit jaar nog geen 300 km in totaal gefietst) vond ik het best netjes. :)

Strava
Jwlb schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:00:
[...]

Wat grappig Breadfan. Ik kwam gister met hetzelfde trotse gevoel aan van een rondje met als doel voor het eerst boven de 30 gemiddeld te rijden. Laatste drie kilometer had ik ook wat problemen en moest ik toch beetje boos op mezelf worden om boven die grens te blijven

Wat mij betreft dus in ieder geval een grootse prestatie voor ons beide _/-\o_

http://www.strava.com/activities/160942294
Geinig. Ik heb toevallig vorige week ook voor het eerst solo gemiddeld 30km/h gereden. :*)

Het was geen doel voor mij. Maar ik zag voor vertrek op buienradar dat er regen aan kwam. Dus ik moest opschieten, haha! Goede incentive.. :D

http://www.strava.com/activities/156381251

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Gisteren mijn ketting vervangen maar bij echt kracht zetten (vooral als ik sta op mijn pedalen) dan slipt hij. Waarschijnlijk de cassette of het midden blad voor. Iemand nog tips hoe ik dat het beste kan bepalen waar het aan ligt?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Nouja als t op de andere bladen niet gebeurd zal t t middenblad wel zijn, al gaan doe dingen bizar lang mee.

Als t de cassette is gebeurd t op bepaald kransje dus probeer even alle combinaties.

[ Voor 29% gewijzigd door Makkelijk op 03-07-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:35:
[...]

[...]

Geinig. Ik heb toevallig vorige week ook voor het eerst solo gemiddeld 30km/h gereden. :*)

Het was geen doel voor mij. Maar ik zag voor vertrek op buienradar dat er regen aan kwam. Dus ik moest opschieten, haha! Goede incentive.. :D

Haha, goed te zien aan je snelheid: http://www.strava.com/activities/156381251/analysis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 16:35
LuPo schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:35:
[...]

[...]

Het was bij vertrek ook nog geen doel voor mij. Had niet echt gedacht dat ik de kracht had gisteren, na paar uurtjes overgewerkt te hebben. Maar als je eenmaal bezig bent en redelijk makkelijk 34km wegtrapt en halverwege op 29.7km/h gemiddeld zit ga je er toch voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Makkelijk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:37:
Nouja als t op de andere bladen niet gebeurd zal t t middenblad wel zijn, al gaan doe dingen bizar lang mee
Daarom lijkt me stug dat het voorblad is eigenlijk, ik zal het nog even uitproberen op de weg terug vandaag. Denk ik er toch correct over, thx voor bevestiging. ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Zie ook edit, als t op elk kransje gebeurd is t sowieso niet de cassette natuurlijk.

Kan me nog wel voorstellen dat een 39 sneller slijt. Sinds ik 38 binnenblad heb fiets ik veel minder op 50 en een kleiner blad slijt natuurlijk sowieso sneller.

[ Voor 48% gewijzigd door Makkelijk op 03-07-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Wind was NW/N dus vandaar vanaf de 'draai' zuidwaarts hogere snelheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
[...]

Heeft iemand trouwens een tabelletje van de Marmotte om op mijn bovenhuis te plakken? Heb het stomme idee opgevat om zaterdag zover specifieke voorbereiding te starten.
Op deze pagina staan twee tabellen, hopelijk heb je er wat aan: http://www.fiets.nl/forum...hp?f=26&t=59767&start=300

Succes! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-09 08:26
Graham schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:35:
Gisteren mijn ketting vervangen maar bij echt kracht zetten (vooral als ik sta op mijn pedalen) dan slipt hij. Waarschijnlijk de cassette of het midden blad voor. Iemand nog tips hoe ik dat het beste kan bepalen waar het aan ligt?
Kijk het eerst eens 300 km aan. Treedt het daarna nog op dan geef ik de cassette de meeste kans. Voortaan eerder je ketting vervangen! (3000-4000 km).

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:40
[...]

Voorbereiding is voor talentlozen :) Zelfs ik heb de Marmotte gereden en je hebt met eigen ogen mijn klimkwaliteiten kunnen aanschouwen bij de GoT-tocht :) Veel plezier iig, is mooie prestatietocht.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Die tabellen zijn nergens voor nodig. De tocht is 174 km lang en je krijgt 4 cols voor je kloten met in totaal 4800 hm. Je moet trappen en als je dat blijft doen finish je vanzelf een keer. Kapot ga je toch.

Having said that...

De eerste 12 km zijn vlak en zijn dus op jouw lijf geschreven. Ik zou daarna een beetje rustig beginnen, dus op de Glandon max D2 rijden. Na de Glandon krijg je ook een min of meer vlak stuk van 25 km, dat moet jou ook liggen. Voor beide vlakke stukken geldt: groepje pakken waarin je D1 of lager kunt rijden en vooral het kopwerk overlaten aan anderen.

De Télegraphe is dan een goed lopende en niet al te lange klim die zeker de makkelijkste is van de 4. Maar pas op want de afdaling is dermate kort dat je nauwelijks kunt herstellen - je begint vrijwel direct aan de Galibier. Daarvan moet je op je hoede zijn voor de laatste 8 km (vanaf Plan Lanchat), die tussen de 9-11% zijn.

De afdaling naar Bourg is er eentje waarbij je op de hoede moet zijn voor de (vrijwel onverlichte) tunnels. Het gaat 95% omlaag, maar je krijgt nog twee kleine knikjes voor je kloten. Het heeft hier geen zin om te demarreren uit je groepje.

Op de Alpe is het gewoon een kwestie van de eerste 2 bochten rustig aan doen (of overleven) en daarna kijken wat je nog hebt...

[ Voor 106% gewijzigd door havana op 03-07-2014 14:22 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online
havana schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:11:
[...]

Kijk het eerst eens 300 km aan. Treedt het daarna nog op dan geef ik de cassette de meeste kans. Voortaan eerder je ketting vervangen! (3000-4000 km).
Tja dan moet je wel zin hebben om 300km te fietsen met risico dat je ketting doorslipt op moment dat je dit niet wilt.
Ik zou gewoon cassette vervangen en als het dan opgelost is klaar.
Zo niet kan je altijd verder zoeken (en eventueel oude cassette weer terugplaatsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Gisteren mooi rondje gemaakt met westenwind.
Groningen - Hoogkerk - Oostwold - Midwolde - Leek - Tolbert - Noordwijk - Opende - Surhuisterveen - Doezum - Grootegast - Oldekerk / Niekerk - Enumatil - Den Horn - Hoogkerk - Groningen

Goed voor 67km a 31.5 gem.
http://www.strava.com/activities/160910521

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
havana schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:12:
[...]

Voor beide vlakke stukken geldt: groepje pakken waarin je D1 of lager kunt rijden en vooral het kopwerk overlaten aan anderen.

[...]
Is dat niet 'not-done', profiteren van andermans (kop)werk? Ik kan me voorstellen dat ze graag willen dat iedereen mee draait in een groepje. Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
havana schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:12:
Die tabellen zijn nergens voor nodig. De tocht is 174 km lang en je krijgt 4 cols voor je kloten met in totaal 4800 hm. Je moet trappen en als je dat blijft doen finish je vanzelf een keer. Kapot ga je toch.

Having said that...

De eerste 12 km zijn vlak en zijn dus op jouw lijf geschreven. Ik zou daarna een beetje rustig beginnen, dus op de Glandon max D2 rijden. Na de Glandon krijg je ook een min of meer vlak stuk van 25 km, dat moet jou ook liggen. Voor beide vlakke stukken geldt: groepje pakken waarin je D1 of lager kunt rijden en vooral het kopwerk overlaten aan anderen.

De Télegraphe is dan een goed lopende en niet al te lange klim die zeker de makkelijkste is van de 4. Maar pas op want de afdaling is dermate kort dat je nauwelijks kunt herstellen - je begint vrijwel direct aan de Galibier. Daarvan moet je op je hoede zijn voor de laatste 8 km (vanaf Plan Lanchat), die tussen de 9-11% zijn.

De afdaling naar Bourg is er eentje waarbij je op de hoede moet zijn voor de (vrijwel onverlichte) tunnels. Het gaat 95% omlaag, maar je krijgt nog twee kleine knikjes voor je kloten. Het heeft hier geen zin om te demarreren uit je groepje.

Op de Alpe is het gewoon een kwestie van de eerste 2 bochten rustig aan doen (of overleven) en daarna kijken wat je nog hebt...
Je hebt je post wat aangepast maar ik vond het in eerste instantie wel heel komisch en vooral optimistisch klinken:

Ja, het is 174 km maar de eerste 12 km zijn vlak en het is dus op jouw lijf geschreven!

:D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
DDX schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:19:
[...]

Tja dan moet je wel zin hebben om 300km te fietsen met risico dat je ketting doorslipt op moment dat je dit niet wilt.
Ik zou gewoon cassette vervangen en als het dan opgelost is klaar.
Zo niet kan je altijd verder zoeken (en eventueel oude cassette weer terugplaatsen)
Ik zou eerst kijken of het de cassette is... Ik gok toch nog steeds middenblad op basis van het verhaal.

Hoe laat zijn jullie bij die TT Pelle/Graham? Ik kan allicht een klein beetje hulp bieden en weet nog niet waar ik vandaag eens heen ga fietsen :P
Ja, het is 174 km maar de eerste 12 km zijn vlak en het is dus op jouw lijf geschreven!
Score :+

[ Voor 8% gewijzigd door Makkelijk op 03-07-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Thanks voor de tips. @Havana, zal ik doen.

@Makkelijk, 20:00 bij de start.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online
Makkelijk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:35:
[...]

Ik zou eerst kijken of het de cassette is... Ik gok toch nog steeds middenblad op basis van het verhaal.
Middenblad kan natuurlijk, maar zou wel erg snel zijn.
Zoveel km's heeft Graham nog niet op die fiets gereden volgens mij.

Zou voor vanavond dan gewoon ff je oude ketting weer monteren.
Want om nou overslaande ketting te hebben als je laatste km/u eruit probeert te persen ;)

[ Voor 53% gewijzigd door DDX op 03-07-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Oh dat sowieso ;) Heb er waarschijnlijk 10.000 op gedaan (8,425.1 volgens strava).

[ Voor 65% gewijzigd door Graham op 03-07-2014 14:54 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online
Zolang je ketting gewoon op tijd hebt vervangen (dus tot nu toe iets van 3 kettingen gebruikt?) verwacht ik nog geen extreme slijtage aan je middenblad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:16
Mijn voorderailleur gooit sinds kort ineens de ketting tussen frame en voorbladen bij het terugschakelen van 50 naar 34. Dat ligt aan de limit schroef dacht ik, maar hoe kan die nou ineens anders staan??

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Ik heb mijn vorige ketting/cassette opgereden. 5k denk ik. Maar bij de nieuwe cassette/ketting had ik geen last van slippen dus lijkt me stug dat het blad is. Maar dit is dus de derde ketting.

[ Voor 0% gewijzigd door Graham op 03-07-2014 15:14 . Reden: iets met verleden tijd enzo ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Nouja je hebt wel 2x5k op een ketting gereden. Niet onwaarschijnlijk dat je daarmee enige schade aan zowel je 2e cassette als je kettingblad hebt aangericht. Zeker omdat je de vorige keer kennelijk een nieuwe cassette nodig had na 5k.

Maar er valt natuurlijk geen peil op te trekken want hoe lang je met een ketting doet hangt van ontzettend veel af. Vooral hoeveel watt je er in propt natuurlijk. Ik hou 1,5K aan maar dat komt omdat ik in de duinen fiets en na elke rit een ketting vol zand heb (die ik niet altijd verwijder)

[ Voor 13% gewijzigd door Makkelijk op 03-07-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jspr schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:09:
[...]

Als je in een peloton fietst dan zul je zien dat je zelfs met 40Km/u nog vaak in moet houden en het freewheel gebruikt om de gene voor je niet te raken. Een goede pace line rijden is het makkelijkste voor iedereen en IEDEREEN doet dan het nodige kopwerk, ook al is het maar voor 30sec. 8)
Je kan imo beter een dubbele waaier draaien. Veel effectiever
LuPo schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:24:
[...]

Is dat niet 'not-done', profiteren van andermans (kop)werk? Ik kan me voorstellen dat ze graag willen dat iedereen mee draait in een groepje. Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb liever iemand die er achter hangt en net bij blijft dan iemand die het tempo laat zakken of door vermoeidheid domme dingen op kop doet. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:40
Gezien het verschil in methodiek tijdens ploegentijdritten in het profpeleton zal dat wel betwistbaar zijn.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Hangt van de wind af natuurlijk. Met 100% tegenwind is een (dubbele) waaier het minst efficiënt wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
LuPo schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:24:
[...]

Zijn gigantische groepen, dus daar hoef je je niet druk over te maken...

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Mensen die veel kopwerk aan kunnen vinden dat over het algemeen niet erg omdat het je ego nou eenmaal ook streelt. Maar geef ze dan wel een complimentje.

[ Voor 41% gewijzigd door Makkelijk op 03-07-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:53:
Mensen die veel kopwerk aan kunnen vinden dat over het algemeen niet erg omdat het je ego nou eenmaal ook streelt. Maar geef ze dan wel een complimentje.
Als ik in een groep rij waar bijna niemand op kop kan/wil rijden en ik ken ze niet dan demarreer ik. Niet iedereen hoeft evenveel kopwerk te doen maar als meer dan de helft van de groep niets doet kunnen ze het bekijken.
Tenminste, als ik een groep rij die ik niet ken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
havana schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:50:
[...]

Zijn gigantische groepen, dus daar hoef je je niet druk over te maken...
Ah duidelijk, vandaar.. Ik heb nog nooit een cyclo gereden en las dit al een paar keer dus was benieuwd hoe het nou zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Graham schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:43:
Thanks voor de tips. @Havana, zal ik doen.

@Makkelijk, 20:00 bij de start.
Ik ga er zijn, komend vanaf Den Haag dus ik heb dan al de helft van het parcours verkend.

Te herkennen aan deze TCR en zwarte outfit (mag in OP btw :)):

fiets

[ Voor 36% gewijzigd door Makkelijk op 03-07-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ga deze zomer wat ritjes door onbekend gebied doen en wil daarbij een garmin 800 gebruiken. Is het mogelijk om een route in bijv. gpsies.com te maken, te downloaden als gpx ofzo en deze route te tonen op de garmin waar open source kaarten op staan? Navigeren is niet nodig, de route is een indicatie waar ik langs wil, ik wil daar van af kunnen wijken en later de route weer kunnen oppakken. Het gaat er dus alleen maar om dat de route die ik heb gemaakt getoond wordt op de kaart.

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Als je je Garmin koppelt aan de PC krijg je een mapje 'NewFiles' op de Garmin te zien. Daar moet je je GPX / TCX bestanden in zetten. Als je dan je Garmin aan zet gaat hij ze importeren en moeten ze er bij staan.

Check ook eens Strava om routes te maken. Doet het op basis van populariteit, aanrader!

[ Voor 18% gewijzigd door Makkelijk op 03-07-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
[...]

Deze vond ik op het forum van Fiets.nl

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/b9u5mnzb9/Schema_voorbeeld.png

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Makkelijk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:30:
[...]

Ik ga er zijn, komend vanaf Den Haag dus ik heb dan al de helft van het parcours verkend.

[afbeelding]
Cool, komt goed. Hier Focus fiets (zie startpost) en ook in zwart.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 13:49
Zo.... de recall van de SRAM Red22 hydraulische remmen is afgerond. Vandaag de racefiets opgehaald, die afgelopen week was omgebouwd van traditionele velgremmen naar hydraulisch.
Valt op dat de remhandel wat hoger is aan het stuur, maar dat geeft meer grip als ik er op zit (merk ik).

Nu maar volop genieten :) Al met al is de recall goed verlopen met dank aan de LBS en SRAM :)

https://www.facebook.com/...942629156086&l=79c04a457b

https://www.facebook.com/...944105822605&l=7a63f090bf

[ Voor 19% gewijzigd door NielsTn op 03-07-2014 16:59 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:30

Pelle

🚴‍♂️

Makkelijk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:30:
[...]

[afbeelding]
Sweet :)
Eerst even een rondje in D2 rijden, en dan een rondje volle bak, even herstellen en dan nog even lekker doorkarren wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Pelle schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:03:
[...]

Sweet :)
Eerst even een rondje in D2 rijden, en dan een rondje volle bak, even herstellen en dan nog even lekker doorkarren wat mij betreft.
Eens. Tactiek bespreking afhankelijk van de wind. En help me er aan herinneren dan ik de start even mark op m'n garmin.

Bring fuel btw!

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Was zelf wel van plan op de fiets er heen te komen (30km) dus 3 a 4 rondjes is voor mij wel de max :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:20

Hoogie2004

Whohooooo

Zo, eerste rondje op de nieuwe fiets gehad. Beetje tijdgebrek, dus maar 20km gedaan. Niet mijn snelste ooit maar ik had ook flinke wind en van opzij tegen een groot deel (en de snelste ooit was met 2 man :+ ).

Wel een PR op 2 stukjes :)

Eerste indruk: Damn wat fietst dat ding lekker. Zoveel soepeler en lichter als de fiets die ik had, echt geweldig. Ik heb alleen de neiging om het zadel een fractie te laten zakken, zit net niet helemaal comfortabel momenteel. Maar dat doe ik pas na een langere rit, zodat ik ook zeker weet dat het daaraan lag.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddemans
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:55
BreadFan schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:18:
Gisteren voor het eerst een rondje gedaan waarbij ik gemiddeld boven de 30 per uur uitkwam. :P Meestal pak ik 1 of meerdere klimmetjes mee, maar ik vond het nu wel eens een leuk doel om meer dan een uur te rijden en daarbij boven de 30 uit te komen. Dus maar eens een rondje zonder klimmetjes en rammen maar. Heb op de teller constant 32/33 aangehouden en ik moest daar de laatste 20 minuten behoorlijk mijn best voor doen, maar 't is wel gelukt. :) Voor velen hier geen grootse prestatie wellicht, maar voor mezelf (ik heb dit jaar nog geen 300 km in totaal gefietst) vond ik het best netjes. :)

Strava
Goed bezig! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLemon schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:46:
Hangt van de wind af natuurlijk. Met 100% tegenwind is een (dubbele) waaier het minst efficiënt wat je kan doen.
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 07:33

smallboy

N/A

Omdat dan zo ongeveer iedereen nog tegenwind heeft denk. Recht tegenwind kun je volgens mij gewoon beter achter elkaar fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
En ik hield t 1.5km vol met Pelle en Graham voor ik moest lossen op de TT :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
M@cer schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:44:
[...]

[afbeelding]
Had ik ook al gepost. ;)
Makkelijk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:47:
Hahaha. En toen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57
M@cer schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:44:
[...]

Thanks. Heeft een plekje gekregen op mijn bovenbuis.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Ik had het ook zwaar, vooral de laatste 1 of 1,5 K ging ik kapot en moest ik stuk naar beneden met de snelheid. Meer trainen op dat stuk iig zoals Pelle dat doet. Maar bedankt voor wat wind te happen...helpt enorm ;)

Post straks wel even resultaat ;) Nou resultaat is er, wel een verbetering en kan nog veel beter maar van 13:13 naar 12:33 over het TT stuk van 7.7 K. Goed werk iig allemaal!

Overigens op NED2 is Nieuwe Helden - In het hart van de Tour net gestart (20 min).

[ Voor 24% gewijzigd door Graham op 03-07-2014 22:14 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met de club gefietst 70km 34.8 gemiddeld. Eerste uur was zeer moeizaam op gang komen. Geen kracht in de benen, na een uur ging het soepeler .

Heb nu al een paar ritjes dat het lang duurt ( uurtje) voor er kracht in de benen komt. Iemand ideetje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online
Dat noemen ze toch opwarmen ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Graham schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:08:
Post straks wel even resultaat ;) Nou resultaat is er, wel een verbetering en kan nog veel beter maar van 13:13 naar 12:33 over het TT stuk van 7.7 K. Goed werk iig allemaal!
Ik had er volgens mij wel profijt van dat ik dit in de afgelopen 3 maanden al een keer of 8 eerder had gedaan. Van 12.03 (mijn snelste tijd tot nu toe, met windstilte) naar 11.44 (met windkracht 2-3). Viel me nog erg mee dat ik het hele stuk waar het vol wind tegen was (Slingerkade Noord -> Zuid) nog met 41 gemiddeld heb weten te volbrengen.
http://www.strava.com/act...57359/segments/3741660646

Was leuk iig :)
Misschien kunnen we er wel een keer een GoT proloog wedstrijdje van maken ofzo, samen parcoursverkenning en daarna ieder voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Pelle schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:41:
[...]

Ik had er volgens mij wel profijt van dat ik dit in de afgelopen 3 maanden al een keer of 8 eerder had gedaan. Van 12.03 (mijn snelste tijd tot nu toe, met windstilte) naar 11.44 (met windkracht 2-3). Viel me nog erg mee dat ik het hele stuk waar het vol wind tegen was (Slingerkade Noord -> Zuid) nog met 41 gemiddeld heb weten te volbrengen.
http://www.strava.com/act...57359/segments/3741660646

Misschien kunnen we er wel een keer een GoT proloog wedstrijdje van maken ofzo, samen parcoursverkenning en daarna ieder voor zich.
Nice, mooie verbetering hoor! Jah klinkt al een leuk idee. Alleen die fucking bocht...een spiegel zou daar niet zo slecht idee zijn.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Was tof! En goeie training! Ik nam dat bochtje wel heel riskant de eerste keer, omdat ik het alweer even vergeten was ;) Tweede keer kwam ik overigens heuveltje vlak na start gewoon niet meer op. Helemaal verzuurde benen.

Maar toch een flinke verbetering, je bent best dichtbij gekomen :)

Als jullie t nog een keer gaan proberen moet je maar roepen. Eén van mijn fietsmaatjes (http://www.strava.com/athletes/1090570) zit denk ik wel ongeveer op dit niveau en in een groepje van minimaal 4 kan ik denk ik ook net iets meer. Ik reed aan het einde van het inrijrondje tegen mijn omslagpunt aan (180, mijn omslagpunt is ongeveer 185) en eigenlijk elk moment dat ik kopwerk deed zat ik op max. HS (194)

Ga hier in elk geval zeker vaker heen fietsen, echt een lekker gebiedje. Ook om gewoon met de auto heen te gaan en daar te starten.

[ Voor 24% gewijzigd door Makkelijk op 03-07-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Max heb ik niet gehaald (192 bij mij) maar merk toch wel dat je beter presteert in het weekend als je goed geslapen hebt en beter gegeten. Nu was het voornamelijk reserves qua energie. Had het er nog over met Pelle, echt een maaltijd eten voor een rit durf ik niet snel. Zeker niet bij deze prestaties.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:32:
Dat noemen ze toch opwarmen ? ;)
Een uur vind ik wel erg lang :'( Normaal minuutje of 10-15 voor ik warm gedraaid ben. Toch eens zien dat ik wat anders eet als een paar boterhammen voor de tijd. Heb als ik thuis kom 30 minuten voor we vertrekken dus thuis nog iets eten zit er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 13:58
Ik ken het gevoel, boeven zijn het ;)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Graham schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:25:
Max heb ik niet gehaald (192 bij mij) maar merk toch wel dat je beter presteert in het weekend als je goed geslapen hebt en beter gegeten. Nu was het voornamelijk reserves qua energie. Had het er nog over met Pelle, echt een maaltijd eten voor een rit durf ik niet snel. Zeker niet bij deze prestaties.
Ik had heel zwaar gegeten (curry, met heel veel rijst) maar wel al om half 6. Volgens mij was dat net goed getimed. Ik had misschien beter wat minder kunnen eten en wat meer muslirepen kunnen wegwerken want ik merkte wel dat ik op de terugweg beter was dan op de heenweg. Op m'n dooie akkertje teruggereden sowieso.

Ik merk dat mijn benen het tegenwoordig vaak eerder opgeven dan mijn adem. Ik herstel een stuk sneller dan toen ik een half jaar geleden serieus ging fietsen maar ik loop steeds tegen de muur aan waar ik niet in D3 terecht kan komen doordat mijn beentjes dat weigeren. Volgens mij was mijn hartslag toen ik dat heuveltje niet haalde 170, kon gewoon niet meer aanzetten. Ik vermoed dat intervaltraining zou helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Makkelijk schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:41:
[...]

Ik had heel zwaar gegeten (curry, met heel veel rijst) maar wel al om half 6. Volgens mij was dat net goed getimed. Ik had misschien beter wat minder kunnen eten en wat meer muslirepen kunnen wegwerken want ik merkte wel dat ik op de terugweg beter was dan op de heenweg. Op m'n dooie akkertje teruggereden sowieso.

Ik merk dat mijn benen het tegenwoordig vaak eerder opgeven dan mijn adem. Ik herstel een stuk sneller dan toen ik een half jaar geleden serieus ging fietsen maar ik loop steeds tegen de muur aan waar ik niet in D3 terecht kan komen doordat mijn beentjes dat weigeren. Volgens mij was mijn hartslag toen ik dat heuveltje niet haalde 170, kon gewoon niet meer aanzetten. Ik vermoed dat intervaltraining zou helpen.
Denk het ook. Iets minder eten maar wel beetje basis hebben is prima. Dan op de fiets nog wat bij snoepen en drinken. Merkt dat ook altijd op de lange ritten. Gewoon in de ochtend een goede kom havermout naar binnen en dan de rest aanvullen op de fiets.

Interval helpt zeker. Sneller manier van trainen en conditie krijgen. Zondagritjes die ik sinds vorig jaar rij met een groep hebben mijn erg snel een goede conditie gegeven. Maar kan zeker nog veel beter.

Vond overigen de Docu van Kittel en consorten beetje tegenvallen. Die van Belkin was een stuk beter.

Overigens voor de rit nog even mijn oude ketting erop gelegd. Geen problemen natuurlijk. Wel is hij op als ik mijn kettingslijtage tool mag geloven. Dus net een nieuwe cassette bestelt.

[ Voor 9% gewijzigd door Graham op 03-07-2014 23:47 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:26
Vandaag weer een rustdag. Gisteren was ik na 40km al helemaal op en ben toen rustig naar huis gefietst. Hingerklop was het zeker niet. Een goed ontbijt, 4 boterhammen met hagelslag en 1 met pindakaas. Onderweg nog een mueslireep gegeten. Dus aan de koolhydraten lag het niet.
Vandaag kreeg ik kramp in mn bovenbenen nadat ik een tijdje in een stoel zat. Dus ik doe het een weekje rustig aan. Even goed bij tanken en dan maar weer eens gaan fietsen. Dit is ook niet de bedoeling.
En wat betreft de TT langs de roeibaan, ik kom ook een keer langs.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:04
Graham schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:45:
Overigens voor de rit nog even mijn oude ketting erop gelegd. Geen problemen natuurlijk. Wel is hij op als ik mijn kettingslijtage tool mag geloven. Dus net een nieuwe cassette bestelt.
Kan je dan niet net zo goed eerst je oude ketting en cassette opfietsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Hielko schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 01:10:
[...]

Kan je dan niet net zo goed eerst je oude ketting en cassette opfietsen?
Blijkbaar is dat eigenlijk al op daarom ook het slippen met een nieuwe ketting. En ik wil mijn bladen beetje sparen ;) Althans 5000 km zit erop inmiddels.

[ Voor 5% gewijzigd door Graham op 04-07-2014 09:08 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Entrata - Aero race - Volata
Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2933/14565292522_13a0753281_n.jpg Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2913/14379530339_e74eb6eb48_n.jpg Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3849/14379438020_ef6b4a3720_n.jpg
Gabba - Fedele
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3925/14379677247_0411ff9a01_n.jpg Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5491/14564445024_2418ef5789_n.jpg

De Castelli jersey's boven draag ik vrij veel en ik ben tevreden met de pasvorm. Nu heb ik 2 jersey's gekocht van een ander merk en ik was benieuwd hoe jullie de pasvorm vinden. Het zit goed, maar de Castelli jersey's zitten net een tikje strakker (vooral om de biceps).

dnb Goldline - Howies Cadence
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3876/14565293552_d0ee167488_n.jpg Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3872/14566120115_3693708a03_n.jpg

Dank voor jullie reactie(s) 8-) 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik vind ze vrij los overal, had een maatje kleiner gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:37
Hij is er! *O*

Binnenkort even fatsoenlijke foto's maken i.p.v. deze iPhone snapshots.

(klik voor groter)
Trek Madone 2.1

Trek Madone 2.1

Trek Madone 2.1

[ Voor 7% gewijzigd door PdeBie op 04-07-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Idd, maatje kleiner of het valt gewoon heel anders dan Castelli. Je hebt vaak nog verschillen tussen regular/normal/etc fit en teamcut oid. Het laatste zit net wat strakker en oogt wat mooier (mits je niet te veel spek hebt).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Zo'n idee had ik ook al. De Castelli jersey's (behalve de Fedele gezien deze een iets andere pasvorm heeft als de andere race jersey's) vind ik zo goed zitten in XL, en ik ga die dhb en Howies omruilen voor een L gezien ik het mooier/fijner vind als het lekker strak zit.
De dhb is een mooi shirt trouwens, maar indien die niet strak zit een beetje rommelig bij de kraag (komt nu ook omdat daar het etiket er nu nog in gepropt zit).

@pdebie: veel plezier met je nieuwe fiets!

[ Voor 5% gewijzigd door jspr op 04-07-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Die laatste 2 zijn inderdaad een maat te groot.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ik vind bijv. die Gabba al wijd zitten bij je. Ik heb het liever strakker. Die onderste twee zijn minstens één maat te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:13

DeFeCt

je wéét toch

PM_Petrol schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:57:
Castelli Endurance X2 bibshort in de aanbieding bij Futurum. Hele fijne broek met een X2 zeem er in.
http://www.futurumshop.nl...bretels-zwart-heren.phtml
Toch wel fijn die nieuwsbrief van Futurum ;).
Oei daar moet je dus niet te lang mee wachten, nu alweer oude prijs :'(

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
DeFeCt schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:15:
[...]

Oei daar moet je dus niet te lang mee wachten, nu alweer oude prijs :'(
Acties gelden een dag als je geluk hebt. Vaak op=op, en dat gaat bij Futurumshop hard.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Graham schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:18:
[...]

Acties gelden een dag als je geluk hebt. Vaak op=op, en dat gaat bij Futurumshop hard.
Dan weten we dat voor de volgende keer, niet te lang twijfelen dus :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
pdebie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:03:
Hij is er! *O*

3x pic
Gefeliciteerd mooie fiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-10 13:48
pdebie schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:07:
[...]

Top, meteen even installeren en accountje aanmaken :)
Als ik ga roepen dat ik "nog nooit problemen heb gehad", dan is dat ook de goden verzoeken natuurlijk:

Gisteren vanaf km 8 een groot aantal keer het gps signaal kwijt, met vooral aan het einde enorme "blind spots". Nog nooit in deze mate meegemaakt en hopelijk geen structureel probleem (gaan we morgen merken).

Erg jammer, dat dan weer wel..
Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:23:
[...]

Gefeliciteerd mooie fiets ;)
Dank je wel! :)
Je hebt dezelfde zie ik? ;)
RHE218 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:24:
[...]

Als ik ga roepen dat ik "nog nooit problemen heb gehad", dan is dat ook de goden verzoeken natuurlijk:

Gisteren vanaf km 8 een groot aantal keer het gps signaal kwijt, met vooral aan het einde enorme "blind spots". Nog nooit in deze mate meegemaakt en hopelijk geen structureel probleem (gaan we morgen merken).

Erg jammer, dat dan weer wel..
Strava
Ja, dat zal je altijd zien haha.

Ik heb al een account aangemaakt. Ga het gewoon proberen.
Ben maar een beginner, dus het is niet zo dat ik zwaar afhankelijk ben van de data. Ben gewoon benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
DeFeCt schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:21:
[...]

Dan weten we dat voor de volgende keer, niet te lang twijfelen dus :)
Jup had van de winter hetzelfde met een mooie winter broek van Castelli. Ach komt wel weer terug maar goed blijf jammer.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
pdebie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:25:
[...]

Dank je wel! :)
Je hebt dezelfde zie ik? ;)
Helaas niet mijn Trek is een 1.2 met maar Tiagra/Sora afmontage :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Graham schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:29:
[...]

Jup had van de winter hetzelfde met een mooie winter broek van Castelli. Ach komt wel weer terug maar goed blijf jammer.
Elkaar er op blijven wijzen is de enige remedie :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ow ja haha, zie het. Cijfertjes staan net andersom :+

Ik ga volgende week mijn eerste rit maken, samen met een vriend van mij en m'n vader.
Mijn vader (zoals eerder aangegeven een man (60jr) die zijn hele leven al rijdt) gaat mee om ons tips te geven tijdens het rijden. Verder zal het echt een ritje worden om te wennen aan het vast/los klikken van de schoenen en rustig aan te wennen aan de houding etc.
Geen gekke afstanden dus en geen hoge snelheden.

Ben benieuwd hoe het gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
pdebie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:03:
Hij is er! *O*

(klik voor groter)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Gaaf, have fun!

Ik hoop vandaag nog bericht te krijgen dat ik hem morgen op kan komen halen... En anders zal het begin volgende week worden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

TheLemon schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:53:
Ik vind bijv. die Gabba al wijd zitten bij je. Ik heb het liever strakker. Die onderste twee zijn minstens één maat te groot.
Gabba wijd? Ik denk dat het komt door de foto gezien de Gabba na de Aero race het strakst om mijn lichaam zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
jspr schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:03:
[...]

Gabba wijd? Ik denk dat het komt door de foto gezien de Gabba na de Aero race het strakst om mijn lichaam zit.
Er is natuurlijk een verschil in strakst en strak. Daarbij spelen ook persoonlijke voorkeuren een rol. Iemand die graag slobbertruien draagt heeft een andere perceptie van strak dan iemand die dagelijks in een ultra slim fit Italiaans gesneden pak rondloopt. Op basis van de foto's zou ik ook zeggen dat de Gabba nog wel een maatje kleiner kan. In de zij zijn nog allemaal plooien zichtbaar bijvoorbeeld. Strak is voor mij een beetje als een schaatspak.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:18
jspr schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:03:
[...]

Dank voor het plaatsen van de foto's Jasper! Je 2 nieuwe shirts zijn idd te groot. Ben heel benieuwd naar de foto's als je ze in je eigen maat hebt. Ik vind inderdaad zelfs die Gabba al redelijk groot vallen bij je, strakker is mooier denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Wellicht dat de Gabba nog wel iets strakker kan maar té groot zou ik niet zeggen. Voor mij dit die nu perfect en het is mijn fijnste jersey.
Misschien dat ik een keer een L kan passen bij een winkel die ze op voorraad hebben als ik in NL ben.

[ Voor 9% gewijzigd door jspr op 04-07-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
jspr schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:16:
Wellicht dat de Gabba nog wel iets strakker kan maar té groot zou ik niet zeggen. Voor mij dit die nu perfect en het is mijn fijnste jersey.
Misschien dat ik een keer een L kan passen bij een winkel die ze op voorraad hebben als ik in NL ben.
Misschien heb je hem gekocht toen je nog wat meer woog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Stoffa schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:19:
[...]

Misschien heb je hem gekocht toen je nog wat meer woog?
Dat zou ook nog kunnen inderdaad 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Tsjilp schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:24:
Gisteren mooi rondje gemaakt met westenwind.
Groningen - Hoogkerk - Oostwold - Midwolde - Leek - Tolbert - Noordwijk - Opende - Surhuisterveen - Doezum - Grootegast - Oldekerk / Niekerk - Enumatil - Den Horn - Hoogkerk - Groningen

Goed voor 67km a 31.5 gem.
http://www.strava.com/activities/160910521
Mooi, die ga ik ook een keer fietsen!

Ik heb zelf gisteren aan het einde van de middag nog even lekker gefietst. De route kon beter maar het was de eerste keer dat ik naar deze plaatsen fietste. Wel erg mooie natuur, bijv. het stuk tussen Roden, Lieveren en Langelo was prachtig.

50km
Groningen - Peizermade - Peize - Roden - Lieveren - Langelo - Norg - Donderen - Eelde - Paterswolde - Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Net even geprobeerd een fitpic te schieten van de Entrata + Endurance X2 bib:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2rgnx4j.jpg

Plooien zie je eigenlijk al snel: dat shirt is gemaakt voor de fietshouding, niet voor rechtop staan. Beetje brakke foto eigenlijk, maar kreeg bij de spiegels hier teveel tegenlicht.

Ik weeg ongeveer 80 kilo, en dit is een maat L (zowel bib als shirt).

[ Voor 52% gewijzigd door Stoffa op 04-07-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Pelle schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:41:
En nog even wat pics van het uitfietsen tijdens het heerlijke weertje:

Afbeeldingslocatie: http://photos-g.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfp1/10525524_496054757192990_1730577135_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/10522325_781174978581283_1395226878_n.jpg
Pagina: 1 ... 71 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.