Dan heb je nooit een echte toertocht gereden. AGR heeft ook zulke aantallen en daar krijg je om de (ong) 50km een hele goede revitaillering met broodjes, repen, snelle jelles en weet ik wat nog meer. 15000 mensen te eten geven kan dus prima en voor het geld dat je betaalt verwachtte ik wat meer.dj1981 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:49:
[...]
Ik heb gisteren voor de 10e keer de elfstedentocht uitgereden, dit jaar voor het eerst op een eigen racefiets. Die stempelkaart stop ik al jaren in een achterzak van m'n shirt, ook bij regen nooit echt problemen mee gehad.
@ eten discussie: ik vind de elfstedentocht wel prima geregeld; uiteraard haal je het niet op een appel, soep en een beker melk, maar je kan ook niet verwachten dat ze 15.000 mensen een maaltijd voorschotelen. Ook als ze een paar broodjes uitdelen had ik het daarmee niet gered, gisteren 10 boterhammen met kaas, 3 spekpannekoeken, 2 bekers soep, 6 mueslirepen en 4 kruidkoeprepen gegeten, en dan heb ik nog steeds trek 's avonds.
6 juli rijd ik met collega's rondje Drenthe. Vorig jaar Zuiderzeeroute gereden vanuit Amsterdam; prima opstapplaats. Voor rondje IJsselmeer zou je ook vanuit Harderwijk kunnen starten; heeft goede bereikbaarheid.
Read the code, write the code, be the code!